[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

๐Ÿ”’
โŒ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
OuderZiggo Gebruikers Groep

Ziggo biedt heel Den Haag Gigabit-internet [Ziggo nieuws]

1 Gigabit-snelheid voor ruim 382.000 huishoudens, zonder graven.

Check hier of jij ook Gigabit internet kunt krijgen!

Ziggo start 11 februari met het aanbieden van supersnel internet met een downloadsnelheid tot 1 Gigabit per seconde in regio Den Haag. Hieronder vallen Den Haag, Delft, Leidschendam, Voorburg, Wassenaar en Nootdorp.

Meer dan 382.000 huishoudens kunnen direct overstappen op deze snelle internetverbinding. Daarbij is het niet nodig om straten (en tuinen) open te graven, want het Ziggo-netwerk ligt er al. Na Utrecht en Hilversum is Den Haag de derde stad die beschikt over Gigabit-snelheden. Eind 2020 kan circa de helft van 7,2 miljoen huishoudens die zijn aangesloten op het Ziggo-netwerk, profiteren van het Giga-pakket.

De snelheid tot 1 Gigabit per seconde komt neer op het tienvoudige van de gemiddelde 100 Mbps aansluiting in Nederland. Hiermee kunnen gezinsleden op meerdere apparaten tegelijk 4K-films en tv-programma's bekijken en razendsnel downloaden. Zij halen een HD-film van 5GB in 42 seconden binnen, terwijl dat ruim 7 minuten duurt met een normale internetverbinding.

Ziggo_Gigabit_DenHaag_LR_


Klaar voor de toekomst

"De uitrol van supersnel internet in Nederland past binnen VodafoneZiggo's ambitie om Nederland klaar te maken voor de digitale toekomst", aldus Jeroen Hoencamp, CEO VodafoneZiggo. "Onder de noemer GigaNet, het krachtige netwerk van Vodafone en Ziggo, investeren we jaarlijks honderden miljoenen in een stabiel en innovatief netwerk. 'Gigabit zonder graven' is daar een belangrijk onderdeel van. Eind 2020 maken we het Giga-pakket beschikbaar voor 1,7 miljoen van onze circa 4 miljoen klanten." Naast Den Haag beschikken inmiddels Utrecht en Hilversum al over 'Giga'. Later dit jaar volgen Amsterdam, Apeldoorn, Arnhem, Eindhoven, Groningen, Nijmegen, Rotterdam, Tilburg en Wageningen.


97% via glasvezel

Ziggo combineert in zijn netwerk glasvezel en coax. De weg die het internetsignaal van één huishouden aflegt, verloopt over het Ziggo-netwerk voor 97% via glasvezel. Alleen de laatste 3 procent, van de wijk tot in de huiskamer, gaat via coaxkabel. Aan dit coaxdeel voegt Ziggo de nieuwe technologie DOCSIS 3.1 toe. Zo maakt het bedrijf supersnel internet niet per straat of per wijk beschikbaar, maar schakelt het in één keer hele steden of regio's om. Deze technologie zorgt dat binnen tien jaar snelheden tot zelfs 10 Gigabit per seconde mogelijk worden.


Giga-abonnement

Ziggo's nieuwe abonnementsvorm 'Giga' bestaat uit: internet tot 1 Gbps download en 50 Mbps upload, het meest uitgebreide tv-zenderpakket via de interactieve Mediabox Next, Movies & Series, Ziggo Sport, Ziggo GO-app en een vaste telefoonaansluiting. Hiervoor is er een aantrekkelijke kortingsactie voor nieuwe, én bestaande klanten. Alle voordelen van Gigabit-snelheid zijn vanaf nu óók beschikbaar voor zakelijke klanten in het midden- en kleinbedrijf.
  • 4 Februari 2020 om 18:15

abuse@vodafoneziggo.com [Klacht over Ziggo]

Ik denk dat het een of ander botje of stukje malware op de Banco server is die continue aan de gang blijft.
Een beetje hacker had al heel erg lang door gehad dat er op die poort en op dat ip adres niets te halen valt c.q. op die manier niet binnen te komen is.

Het is een slechte zaak dat voor een IP adres beheerder de abuse, postmaster en/of hostmaster adressen niet werken.

Dus prima zaak dat je daarover bij de ICANN een melding gemaakt hebt.

Normaliter zou dat wat zoden aan de dijk moeten zetten, in elk geval v.w.b. de bereikbaarheid van een abuse adres.

Ben reuze benieuwd naar het vervolg.

  • 27 Januari 2020 om 21:05

abuse@vodafoneziggo.com [Klacht over Ziggo]

Het account abuse@lacnic.net hen ik inmiddels ook voldoende tijd gegeven om te reageren. Dit account verwijst primair naar e-mailaccounts die whois.lacnic.net over ip-adres 170.70.94.208 oplevert. Via deze informatie was ik uitgekomen bij jorduna@banxico.org.mx

Over door account kreeg ik van postmaster@banxico.org.mx dit bericht:

Delivery has failed to these recipients or groups: jorduna@banxico.org.mx

Hierover heb ik bij ICANN nu melding gemaakt.

Omdat abuse@lacnic.net geen thuis geeft ga ik nu ook hostmaster@lacnic.net op de hoogte brengen. Na vijf weken vind ik na het inschakelen van poort WAN1 namelijk nog altijd dit in mijn log-bestand:

Jan 27 19:39:23 2020 System Log NSD FAIL WAN[1]
Jan 27 19:40:42 2020 System Log NSD SUCCESS WAN[1]
Jan 27 19:40:42 2020 Kernelkernel: [DOS] Block Src IP:[ 170.70.94.208] from WAN

  • 27 Januari 2020 om 20:49

abuse@vodafoneziggo.com [Klacht over Ziggo]

Inderdaad geeft die router een wat summiere log qua gegevens. Jammer dat daar niet meer uit te halen is. Sad

Het abuse adres van 170.70.94.208 is abuse@lacnic.net maar die had u al gevonden schreef u.
Wat ik dan weer interessant vind is dat het domein lacnic.net geregistreerd is in Uruguay. Niet best als deze bounced voor zo'n organisatie die toch ook al dik 20 jaar bestaat.

  • 23 Januari 2020 om 19:59

abuse@vodafoneziggo.com [Klacht over Ziggo]

Firmware Version : v2.0.26.12-ls

Jan 14 00:18:08 2020 QNO System Log: NSD FAIL WAN[1]

Jan 14 00:19:35 2020 QNO System Log: NSD SUCCESS WAN[1]

Jan 14 00:19:37 2020 QNO kernel: [DOS] Block Src IP:[170.70.94.208] from WAN

Jan 14 00:23:01 2020 QNO System Log: NSD FAIL WAN[1]

Jan 14 00:24:45 2020 QNO System Log: NSD SUCCESS WAN[1]

Jan 14 00:24:46 2020 QNO kernel: [DOS] Block Src IP:[170.70.94.208] from WAN

Jan 14 00:28:21 2020 QNO System Log: NSD FAIL WAN[1]

Jan 14 00:29:53 2020 QNO kernel: [DOS] Block Src IP:[170.70.94.208] from WAN

Jan 14 00:29:55 2020 QNO System Log: NSD SUCCESS WAN[1]

Jan 14 00:30:29 2020 QNO System Log: User admin login success from 192.168.1.11

Jan 14 00:33:28 2020 QNO System Log: NSD FAIL WAN[1]

Jan 14 00:35:02 2020 QNO kernel: [DOS] Block Src IP:[170.70.94.208] from WAN

Jan 14 00:35:02 2020 QNO System Log: NSD SUCCESS WAN[1]

Jan 14 00:38:37 2020 QNO System Log: NSD FAIL WAN[1]

Jan 14 00:40:10 2020 QNO kernel: [DOS] Block Src IP:[170.70.94.208] from WAN

Jan 14 00:40:11 2020 QNO System Log: NSD SUCCESS WAN[1]

Jan 14 00:43:41 2020 QNO System Log: NSD FAIL WAN[1]

Jan 14 00:45:18 2020 QNO System Log: NSD SUCCESS WAN[1]

Jan 14 00:45:19 2020 QNO kernel: [DOS] Block Src IP:[170.70.94.208] from WAN

Jan 14 00:48:59 2020 QNO System Log: NSD FAIL WAN[1]

Jan 14 00:50:26 2020 QNO System Log: NSD SUCCESS WAN[1]

Jan 14 00:50:28 2020 QNO kernel: [DOS] Block Src IP:[170.70.94.208] from WAN

Jan 14 00:54:06 2020 QNO System Log: NSD FAIL WAN[1]

Jan 14 00:55:37 2020 QNO kernel: [DOS] Block Src IP:[170.70.94.208] from WAN

Jan 14 00:55:40 2020 QNO System Log: NSD SUCCESS WAN[1]

Jan 14 00:59:10 2020 QNO System Log: NSD FAIL WAN[1]

Jan 14 00:59:56 2020 QNO kernel: [DOS] Block Src IP:[170.70.94.208] from WAN

Jan 14 01:00:28 2020 QNO kernel: [DOS] Block Src IP:[170.70.94.208] from WAN

Jan 14 01:00:32 2020 QNO System Log: NSD SUCCESS WAN[1]

Jan 14 01:05:08 2020 QNO System Log: NSD FAIL WAN[1]

Jan 14 01:05:38 2020 QNO kernel: [DOS] Block Src IP:[170.70.94.208] from WAN

Jan 14 01:05:38 2020 QNO System Log: NSD SUCCESS WAN[1]

Jan 14 01:09:18 2020 QNO System Log: NSD FAIL WAN[1]

Jan 14 01:10:46 2020 QNO System Log: NSD SUCCESS WAN[1]

Jan 14 01:10:50 2020 QNO kernel: [DOS] Block Src IP:[170.70.94.208] from WAN

Jan 14 01:14:19 2020 QNO System Log: NSD FAIL WAN[1]

Jan 14 01:15:57 2020 QNO System Log: NSD SUCCESS WAN[1]

Jan 14 01:15:59 2020 QNO kernel: [DOS] Block Src IP:[170.70.94.208] from WAN

Jan 14 01:19:22 2020 QNO System Log: NSD FAIL WAN[1]

Jan 14 01:21:06 2020 QNO System Log: NSD SUCCESS WAN[1]

Jan 14 01:21:07 2020 QNO kernel: [DOS] Block Src IP:[170.70.94.208] from WAN

Jan 14 01:25:14 2020 QNO System Log: NSD FAIL WAN[1]

Jan 14 01:26:16 2020 QNO kernel: [DOS] Block Src IP:[170.70.94.208] from WAN

Jan 14 01:26:20 2020 QNO System Log: NSD SUCCESS WAN[1]

Jan 14 01:30:54 2020 QNO System Log: NSD FAIL WAN[1]

Jan 14 01:31:24 2020 QNO System Log: NSD SUCCESS WAN[1]

Jan 14 01:31:26 2020 QNO kernel: [DOS] Block Src IP:[170.70.94.208] from WAN

Jan 14 01:34:47 2020 QNO System Log: NSD FAIL WAN[1]

Jan 14 01:36:35 2020 QNO kernel: [DOS] Block Src IP:[170.70.94.208] from WAN

Jan 14 01:36:37 2020 QNO System Log: NSD SUCCESS WAN[1]

Jan 14 01:40:23 2020 QNO System Log: NSD FAIL WAN[1]

Jan 14 01:41:42 2020 QNO System Log: NSD SUCCESS WAN[1]

Jan 14 01:41:43 2020 QNO kernel: [DOS] Block Src IP:[170.70.94.208] from WAN

Jan 14 01:45:16 2020 QNO System Log: NSD FAIL WAN[1]

Jan 14 01:46:51 2020 QNO System Log: NSD SUCCESS WAN[1]

Jan 14 01:46:53 2020 QNO kernel: [DOS] Block Src IP:[170.70.94.208] from WAN

Jan 14 01:50:59 2020 QNO System Log: NSD FAIL WAN[1]

Jan 14 01:52:01 2020 QNO System Log: NSD SUCCESS WAN[1]

Jan 14 01:52:02 2020 QNO kernel: [DOS] Block Src IP:[170.70.94.208] from WAN

Jan 14 01:56:06 2020 QNO System Log: NSD FAIL WAN[1]

Jan 14 01:57:10 2020 QNO kernel: [DOS] Block Src IP:[170.70.94.208] from WAN

Jan 14 01:57:12 2020 QNO System Log: NSD SUCCESS WAN[1]

Jan 14 02:00:42 2020 QNO System Log: NSD FAIL WAN[1]

Jan 14 02:02:18 2020 QNO System Log: NSD SUCCESS WAN[1]

Jan 14 02:02:21 2020 QNO kernel: [DOS] Block Src IP:[170.70.94.208] from WAN

Jan 14 02:06:23 2020 QNO System Log: NSD FAIL WAN[1]

Jan 14 02:07:27 2020 QNO System Log: NSD SUCCESS WAN[1]

Jan 14 02:07:28 2020 QNO kernel: [DOS] Block Src IP:[170.70.94.208] from WAN

Jan 14 02:10:58 2020 QNO System Log: NSD FAIL WAN[1]

Jan 14 02:12:35 2020 QNO System Log: NSD SUCCESS WAN[1]

Jan 14 02:12:36 2020 QNO kernel: [DOS] Block Src IP:[170.70.94.208] from WAN

Jan 14 02:17:09 2020 QNO System Log: NSD FAIL WAN[1]

  • 23 Januari 2020 om 19:32

abuse@vodafoneziggo.com [Klacht over Ziggo]

Nee niet perse want er zijn veel mensen die een multi one router als enige router hebben. Het is dus geen automatische conclusie dat er dan ook van multi-wan gebruik wordt gemaakt. Dat gebeurt meer niet dan wel. Ik kan dat van hieruit niet zien en ga er dus van uit dat het een stand alone router is omdat dit het meeste voor komt.
Ik ken u verder niet dus weet ook niet dat ik daar dan in uw geval wel van uit kan gaan. U moest eens weten wat ik allemaal tegen kom van zaken waar je normaliter van uit kunt gaan maar die feitelijk niet zo zijn.

Over de verkeerde koppeling sprak u pas in uw voorlaatste bericht en daar komt ook het eerst die RJ11 ter sprake du daar reageer ik ook op.
Multi-WAN kan ook op andere wijze gebruikt worden, het was me dus niet bekend dat er een andere ADSL aansluiting aanwezig was.
Vandaar ook dat ik duidelijk vroeg of er een tweede internet aansluiting aanwezig was. U moest eens weten hoe vaak ik hier en daar vragen krijg en wat mensen allemaal aan elkaar knopen met allerlei stekkertjes.
En dat soms ook nog met de gekste of duurste apparatuur.

Door uw laatste bericht is me nu wel duidelijk hoe alles aangesloten zit.

Vreemd dat de beheerder van het cluster een mail bounced. Normaliter moet elke eigenaar van ip adressen voorzien zijn van een werkend abuse adres. Als dat niet het geval is kan men eventueel nog een klacht daarover indienen bij het ICANN.

Postmaster of hostmaster adressen zijn feitelijk volgens de RFC's ook verplicht maar worden heel vaak of niet aangemaakt, of direct doorverwezen naar de prullenbak. Uitzonderingen daargelaten.

Ik hoop in elk geval van harte dat het postmaster adres wel het juiste gevolg gaat geven zodat de overlast eindelijk stopt.

  • 23 Januari 2020 om 18:48

abuse@vodafoneziggo.com [Klacht over Ziggo]

Mijn verhaal was nooit vreemd. Ik sprak in mijn eerste bericht waarschijnlijk al over een Multi WAN Router. Als ik zoiets ergens meldt, dan mag men er vanuitgaan dat er ook sprak is van een Multi WAN configuratie.

In een opvolgend bericht gaf ik aan dat de WAN2-poort van deze centrale router per abuis verkeerd gekoppeld is geweest. De WAN1-poort is verbonden met de kabelmodem van Ziggo. Deze staat in 'Bridge Mode' en heeft last van een Denial-of-Service-attack. Deze attack is geen Distributed DoS-attack. De attack wordt gedaan vanaf slechts één IP-adres uit een cluster van Banco de Mexico.

De RJ11-steker heeft bij de VDSL2-modem steeds in de RJ11-connector van de VDSL2-aansluiting gezeten. Het ZyXEL-modem van Online.nl heeft echter ook een ongebruikte WAN-poort. Poort WAN2 heeft Internet nodig, maar zat per abuis een korte tijd aan deze WAN-poort gekoppeld i.p.v. aan LAN1, LAN2, LAN3 of LAN4. Deze bieden in 'DHCP Mode' het Internet van de VDSL2-aansluiting. De Multi WAN Router profiteert van het Internet van één van de LAN-poorten van deze switch.

De e-mail in het Engels is al verzonden. De beheerder van het cluster bounced echter mijn e-mail. Ik heb de korte e-mail doorgestuurd naar de postmaster van Banxico. Enkele regels van een log-bestand of een afbeelding hiervan zal ik nasturen naar deze postmaster.

  • 23 Januari 2020 om 18:22

abuse@vodafoneziggo.com [Klacht over Ziggo]

Het verhaal wordt steeds vreemder. Heeft u een VDSL2 modem? Heeft u dan nog een tweede internet aansluiting? Want Ziggo werkt niet met VDSL modems.

Een RJ11 stekker is ook niet de juiste wijze van aansluiting om daar een Ziggo internet verbinding aan te koppelen. Netwerk wordt normaliter namelijk niet via een RJ11 stekker gedaan en die heeft ook niet de juiste aansluitingen daarvoor.

Een VDSL2 modem kan men dus feitelijk alleen als switch in een netwerk omgeving gebruiken, maar dan zal met 1 van de 4 LAN poorten moeten gebruiken om de verbinding te leggen, voorzien van een RJ45 stekker uiteraard.
RJ11 is uitsluitend vor telefonie en als dit al met netwerk werkt, is dat verbazingwekkend maar zal ook niet de juiste snelheden kunnen behalen.

Ik blijf nog steeds van mening dat het zich niet om een DDOS kan handelen omdat dit technisch gesproken gewoonweg niet mogelijk is vanaf 1 ip.

De beste oplossing zal inderdaad een email in het Engels zijn naar de abusedesk die bij dat betreffende ip hoort.
Ik zou dan wel volledige log bewijzen bij voegen anders wordt er over het algemeen niets mee gedaan Hoeft niet een hele logfile maar op zijn minst een stuk of 5 volledige regels.

De enige andere mogelijkheid is zoals gezegd via het officiële Ziggo forum een poging wagen om ofwel hun er iets aan te laten doen of u van een nieuw ip te voorzien.

  • 23 Januari 2020 om 12:46

abuse@vodafoneziggo.com [Klacht over Ziggo]

Het log-bestand bevat niet zo heel veel informatie. Over de Denial of Service wordt alleen een IP-adres in een cluster van Banco de Mexico vermeld. Naar een reden of oorzaak moet men dus gissen.

Het kabelmodem is van het merk Technicolor. Deze staat al langer dan een jaar tot tevredenheid in 'Bridge Mode'.

Het probleem is ontstaan toen het RJ45-stekertje voor WAN2 van mijn centrale Multi WAN Router per abuis in de WAN-poort van mijn VDSL2-modem zat. Deze VDSL2-modem betrekt zijn signaal van een RJ11-stekertje. WAN2 moest in 'DHCP Mode' aan LAN1, LAN2, LAN3 of LAN4 worden gekoppeld. Dit zit alweer een maand naar behoren.

Nieuwkomer op mijn netwerk is sinds ditzelfde moment een apparaatje van Enphase Energy Inc. dat informatie van mijn zonnepanelen doorgeeft. Deze werkt bekabeld in 'DHCP Mode' via mijn VDSL2-modem. Deze heeft in december 2019 misschien een keer op de verkeerde poortconnector voor het eerst contact met een server gelegd. Sindsdien zijn alle apparaten al verschillende keren enige tijd van de spanning geweest, o.a. vanwege een stroomonderbreking van het energienetwerk.

In het log-bestand valt alleen de interactie met de 'Network Service Detection' op. Deze is echter verklaarbaar. Eerst is er een 'NSD Success', dan een DOS die wordt geblokkeerd en dan een 'NSD Fail'. Ik vermoed dat deze NSD het verkeer blokkeert. NSD benadert natuurlijk enkele servers die met een ogenschijnlijke DOS-response zouden kunnen reageren. Voor NSD zijn er enkele servers nodig, o.a. een DNS-host en een provider-host. Ik heb het zo logisch mogelijk ingesteld, maar welke servers geven een veilige response? Ik verwacht hier geen oorzaak te vinden omdat dit meer dan een jaar goed werkte toen het probleem na het aansluiten van het nieuwe apparaat van Enphase Energy Inc. begon. Er is dus wel een nieuw MAC-adres op mijn netwerk.

Ik tast nog in het duister welke maatregel ik op basis van het bovenstaande nu precies zou moeten nemen. Je beste idee is waarschijnlijk om een e-mail in het Engels te sturen naar een abuse-account van Banco de Mexico.

  • 23 Januari 2020 om 12:17

Connectbox port forwarden naar Fritzbox [Hardware instellingen]

Hallo Wim.

Ziedaar, dan weten we dus dat de Compal een issue heeft met DMZ.
Even onthouden voor als er weer iemand problemen mee heeft.

Ja middels webcare wel, maar telefonisch mag het nog wel iets beter met dit soort zaken. Wink

Bedankt voor de terugkoppeling! Thumbs Up

  • 22 Januari 2020 om 21:53

Connectbox port forwarden naar Fritzbox [Hardware instellingen]

Heb de Arris binnen, ook al geïnstalleerd en het werkt!
Prima service bij Ziggo.

Groeten,

Wim

  • 22 Januari 2020 om 21:35

abuse@vodafoneziggo.com [Klacht over Ziggo]

V.w.b. mijn reactie graag gedaan.

Log bestanden hebben weinig met privacy van doen omdat er alleen interne ip adressen genoemd worden over het algemeen, waar niemand iets mee kan.
Maar dat maakt verder uit.
Mocht je willen dat ik er een nadere blik op werp kun je evt. via een prive bericht enkele regels log sturen. Als ze meer info bevatten kan ik vermoedelijk wel zien wat er aan de hand is.

Je uitleg is voldoende. Ik vroeg het speciaal omdat het heel vaak zo is dat er vanuit systemen bepaalde brute-force aanvallen worden gedaan, ook op gebruikers zoals wij.
Een DDOS is iets anders. Dat is een doelbewuste aanval met zoveel (tcp en/of UDP) pakketten (normaliter gericht op een bepaalde service bijv. webserver) zodat de verbinding totaal dicht slibt. Een dergelijke aanval is niet lang vol te houden en zeker niet vanuit 1 computer. Goed uitgeruste hackers zijn hooguit in staat zoiets enkele uren vol te horen, zeker geen maanden.

Het ziet er dus eerder naar uit dat het om een continue poortscan of bruteforce aanval bijv. om wachtwoorden te raden als het al zo lang plaats vindt en de router deze foutief interpreteert als DDOS aanval.

Wat ik persoonlijk nogal vreemd vind, is dat de router dan ook nog eens het verkeer naar buiten gaat afsluiten, dat is erg ongebruikelijk en daar heb ik nog nooit van gehoord. Zelfs niet op servers van hosting bedrijven.

Daarom adviseer ik om de configuratie van de router eens na te kijken en te zorgen dat de verbinding naar buiten niet door de router afgesloten wordt indien mogelijk. Dat zou al een deel van het probleem oplossen.
Want aanvallen en brute-force pogingen zullen er altijd zijn.

  • 22 Januari 2020 om 14:47

abuse@vodafoneziggo.com [Klacht over Ziggo]

Allereerst hartelijk dank voor je reactie.

Omwille van mijn privacy plaats ik hier zo min mogelijk gegevens uit het log-bestamd van mijn Router. Ik vertel alleen dat mijn IP-adres benaderd blijft worden vanaf een IP-adres in een IP-cluster van Banco de Mexico. Mijn Multi WAN Router is een QNO QVF7303. Deze registreert deze benadering in het log-bestand consequent als een DoS-attack:
Jan 16 02:35:34 2020Kernelkernel: [DOS] Block Src IP:[ 170.70.NN.NNN] from WAN

Hierbij sluit deze Router niet alleen het inkomende verkeer van dit remote IP-adres af, maar impliciet ook al het uitgaande verkeer. Omdat hiermee alle communicatie met de provider stopt is deze benadering van mijn Router zeer hinderlijk.

  • 22 Januari 2020 om 04:07

abuse@vodafoneziggo.com [Klacht over Ziggo]

Beste heer Roebersen.

Dit forum is niet van Ziggo zelf, maar is een onafhankelijk forum waar Ziggo klanten onderling elkaar proberen te helpen.

Abuse meldingen horen normaliter verzonden te worden naar de veroorzaker.
Aangezien dat in Mexico is begrijp ik wel dat u het via Ziggo probeert, naar het juist abuse adres zou de mail in het Engels moeten in elk geval.

Maar of het nu Ziggo is of een ander bedrijf, van een abuse afdeling krijgt men slechts van enkelen een terugkoppeling.

Dat gezegd hebben de ben ik het met u eens dat 4 weken nogal aan de lange kant is. Het lijkt mij voor de hand liggend dat Ziggo u dan op een andere wijze zou moeten helpen, bijvoorbeeld door u van een nieuw ip te voorzien.
Schijnbaar kan dat tegenwoordig alleen door een modem te ruilen (kan wel anders, maar schijnbaar mag dat niet meer binnen de Ziggo structuur).

Helaas werkt webcare niet meer op externe forums. Echter om gedegen hulp hiervoor te krijgen zou ik toch willen verwijzen naar de Webcare mensen van Ziggo.
Deze kunt u het best benaderen via Facebook, Twitter of het gebruikersforum van Ziggo zelf alwaar ook medewerkers van Ziggo aanwezig zijn.

Hopelijk wordt het dan snel voor u opgelost.

Alleen nog even een vraag. Hoe weet u dat het om een DDOS aanval gaat?

  • 21 Januari 2020 om 22:16

abuse@vodafoneziggo.com [Klacht over Ziggo]

Sinds december 2019 heeft mijn router last van een DoS-aanval vanaf een IP-adres op het netwerk van Banco de Mexico. Het heeft nu al vier weken geen zin om dit te melden bij e-mailaccount abuse@vodafoneziggo.com omdat dit account geen feedback geeft op de meldingen en de DoS-aanval vanaf hetzelfde IP-adres blijft plaatsvinden.

Ik groet bijna altijd hartelijk, maar ik vind dit na vier weken wachten niet zo logisch meer,

Hr. F.J. Roebersen.

  • 20 Januari 2020 om 20:31

Ziggo Zakelijk internet + TV nu met 12 maanden gratis Movies & Series XL [Ziggo nieuws]

Ziggo Zakelijk is vandaag live gegaan met een nieuw aanbod: als je vanaf nu Zakelijk internet + TV afsluit bij Ziggo, krijg je hierbij 12 maanden gratis Movies & Series XL.

Let op: het aanbod is enkel gericht op nieuwe klanten én op huidige klanten die van B2C overstappen naar B2B. Het aanbod loopt t/m 31 december dit jaar.

Aanbod: https://www.ziggo.nl/zakelijk/televisie/movies-series-xl/ ... meer en reageer
  • 22 Augustus 2019 om 21:21

waar is gwlogin.net gebleven voor horizon media box xl? [Algemeen]

Probeer eens:
http://www-01.inode.at/

Het kan ook:
http://192.168.100.1
of
http://192.168.192.1
zijn.

Anders even onderstaande stappen volgen. Het kan zijn dat die gwlogin.net en die andere niet meer werkt.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/m...inloggen#/ ... meer en reageer

  • 11 Augustus 2019 om 19:18

waar is gwlogin.net gebleven voor horizon media box xl? [Algemeen]

waar is gwlogin.net gebleven voor horizon media box xl?
inzake de geavanceerde instellingen die onbereikbaar zijn ... meer en reageer

  • 10 Augustus 2019 om 18:30

Eerste 4 maanden 50% korting (i.c.m. Alles-in-1 of Internet & Online TV). [Ziggo nieuws]

Actie: de eerste 4 maanden 50% korting (i.c.m. Alles-in-1 of Internet & Online TV).
Duur actie: 12-08-2019 t/m 08-09-219
Voorwaarden:
[ulist=disc]Je kunt gebruik maken van deze actie tussen 12 augustus t/m 8 september 2019
Deze actie geldt niet in combinatie met andere aanbiedingen van Ziggo.
Deze aanbieding is alleen geldig voor nieuwe internetklanten van Ziggo die kiezen voor een Internet & TV pakket.
De actie houdt in: - Korting op het abonnement: de eerste 4 ... meer en reageer

  • 1 Augustus 2019 om 09:54

Ziggo verhoogt internetsnelheden voor consumenten +25% en bedrijven +20% [Ziggo nieuws]

Graag gedaan.

Ik hoop dat de volgende keer de lagere snelheden ook weer mee doen.
Maar ik ben bang dat ze daar juist steeds mee wachten (ook nog pas de laagste wat verhoogd hebben) uit angst dat er dan toch veel gaan overstappen naar die lagere snelheid. Wink

Was ook mijn bedoeling, maar 50 mbit is me net iets te weinig. Smile ... meer en reageer

  • 30 Juli 2019 om 21:51
โŒ