[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

๐Ÿ”’
โŒ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
OuderInternet Hulp

T-Mobile Thuis | TV boxen | Weer beschikbaar! [Nieuws van T-Mobile]

De TV boxen van T-Mobile Thuis zijn per direct weer beschikbaar zijn.

Het is dus weer mogelijk om een pakket af te sluiten met een extra box om op te nemen en live te pauzeren.

https://www.t-mobile.nl/ ... meer en reageer

  • 13 Augustus 2019 om 18:36

klachtafhandeling [Algemeen]

hallo ben net nieuw hier wil iets kwijt het gaat over mijn dochter hoe SLECHT Tele 2 haar behandelt, Ze heeft vorige week een iphone xs bestelt en heeft een aan betaling gedaan van 389 euro. En toen moest ze elke keer een ander e mail adres invoeren en dat lukte niet toen heb ik om terug vragen gevraagd werd ik door verbonden naar hun laatste red middel zoals hij zelf zei, dus weer opnieuw ... meer en reageer

  • 2 Augustus 2019 om 12:02

klachtafhandeling [Algemeen]

hallo ben net nieuw hier wil iets kwijt het gaat over mijn dochter hoe SLECHT Tele 2 haar behandelt,Ze heeft vorige week een iphone xs bestelt en heeft een aan betaling gedaan van 389 euro. En toen moest ze elke keer een ander e mail adres invoeren en dat lukte niet toen heb ik om terug vragen gevraagd werd ik door verbonden naar hun laatste red middel zoals hij zelf zei,dus weer opnieuw aangevraagd maar ze moest wel weer die 389 eerst weer doen en de eerste betaling zou ze vandaag terug krijgen nou dus niet als antwoord krijg je We betalen maar 1x in de week uit en dus nog steeds niks. Veel beloven maar weinig tot niks doen daar nog geen eens een vergoeding of excuus gewoon schandalig en nu maar afwachten of we het geld terug krijgen

  • 2 Augustus 2019 om 12:02

Port Forwarding op Cisco EPC3928 [Algemeen]

Ik probeer mijn eigen Fritzbox router via mijn Cisco EPC3928 met een VPN vanaf het internet te bereiken. Daarvoor moet ik portforwarding toepassen in het modem. Ik heb op deze site: https://community.ziggo.nl/thuisnetwerk-software-101/port-forwarding-op-de-cisco-epc3925-cisco-epc3928-16130 een uitleg gevonden, maar dat heeft het over internal en external end en start port. Wat moet ik daar invullen? Mijn VPN spreekt ergens over port 48444, maar is dit internal of external.

Het liefst zou ik het ... meer en reageer

  • 4 Maart 2019 om 11:26

Port Forwarding op Cisco EPC3928 [Algemeen]

Ik probeer mijn eigen Fritzbox router via mijn Cisco EPC3928 met een VPN vanaf het internet te bereiken. Daarvoor moet ik portforwarding toepassen in het modem. Ik heb op deze site: https://community.ziggo.nl/thuisnetwerk-software-101/port-forwarding-op-de-cisco-epc3925-cisco-epc3928-16130 een uitleg gevonden, maar dat heeft het over internal en external end en start port. Wat moet ik daar invullen? Mijn VPN spreekt ergens over port 48444, maar is dit internal of external.

Het liefst zou ik het hele modem open willen zetten omdat ik toch tde firewall van mijn eigen router gebruik.

Heeft iemand een idee hoe ik hier verder mee kan?

  • 4 Maart 2019 om 11:26

klachtafhandeling [Algemeen]

WhipAngry
Ongelofelijk, tijd voor een consumentenprogramma.
Kassa, Radar, Kanniewaarzijn, Ookdatnog.

Vooral veel publiciteit zoeken, zodat tele2 het wel op moet vallen dat ze negatief in het nieuws komen en om escalatie te voorkomen wel met je willen oplossen.

Zie ook: https://www.klachten-indienen.nl/ ... meer en reageer
  • 12 Februari 2019 om 18:10

klachtafhandeling [Algemeen]

WhipAngry
Ongelofelijk, tijd voor een consumentenprogramma.
Kassa, Radar, Kanniewaarzijn, Ookdatnog.

Vooral veel publiciteit zoeken, zodat tele2 het wel op moet vallen dat ze negatief in het nieuws komen en om escalatie te voorkomen wel met je willen oplossen.

Zie ook: https://www.klachten-indienen.nl/
  • 12 Februari 2019 om 18:10

klachtafhandeling [Algemeen]

ik heb op verzoek van Tele2 op 10 december jongstleden klacht schriftelijk ingediend omdat er teveel historie was om via klachtenformulier in te dienen. Na de respondetijd van 30 dagen heb ik geinformeerd naar voortgang. Eerst werd mij veteled dat klacht niet was ontvangen. Bij raadpleging andere medewer bleek dat klacht wel was ontvangen, maar was zoekgeraakt. Op verzoek Tele2 heb ik klacht nogmaals -inclusief aanvulling- verstuurd met uitdrukkelijk verzoek mij de ontvangst per mail ... meer en reageer

  • 12 Februari 2019 om 14:46

klachtafhandeling [Algemeen]

ik heb op verzoek van Tele2 op 10 december jongstleden klacht schriftelijk ingediend omdat er teveel historie was om via klachtenformulier in te dienen. Na de respondetijd van 30 dagen heb ik geinformeerd naar voortgang. Eerst werd mij veteled dat klacht niet was ontvangen. Bij raadpleging andere medewer bleek dat klacht wel was ontvangen, maar was zoekgeraakt. Op verzoek Tele2 heb ik klacht nogmaals -inclusief aanvulling- verstuurd met uitdrukkelijk verzoek mij de ontvangst per mail telefoon of hoe dan ook te bevestigen. Gisteren na twee weken wachten toch maar weer even naar de voortgang gevraagd en of klacht uberhaupt was ontvangen. Gechat met drie medewerkers maar niemand kon de klachttraceren, op verzoek gevraagd door iemnad te worden teruggebeld. is toegezegd maar helaas is toezegging niet gestand gedaan. heden weer gebeld. Klantenservice verwijs mij daaor naar afd klachtafhandeling, maar desgevraagd weten ze niet hoe ik daarmee in contact kan komen.

Mijn vraag, hoe komt mijn klacht op de juiste plaats. Even mailen lijkt mij het handigst, maar wordt niet geaccepteerd. Niemand schijnt zich verder ook verantwoordelijk te voelen om te achterhalen waar mijn twee brieven zijn of mij in de gelegenheid te stellen mijn brief te mailen of andere manier dat zeker is dat brief op juiste plaats terecht komt.

Voor. de goede orde: sinds 10 december heb ik inmiddels 5 uur! met klantenservice getelefoneerd cq in de wachtstand gestaan en ruim 3 uur gechat! Van 2 medewerkers van tele2 heb ik tenminste enig inleveinsgvermogen gehad en hebben mij medegdeeld dat het schaamrood op hun kaken staat,de ongeveer 13 overige hebben alleen redenen gezocht mij niet te helpen of doorverbonden naar een andere afdeling die van niets wisten

Ik neem aan dat Tele2 dit ook een verre van elegante zaak vindt.

ik roep HELP: hoe kan mij klacht u bereiken en in behandeling worden genomen.

Ik voeg de klacht hierbij als bijlage. Dat is de situatie tot aan afgelopen weekend. helaas dus al weer uitgebreider geworden (heb idee dat bijlage niet wordt gepakt, maar kan aan mij liggen)

  • 12 Februari 2019 om 14:46

bijna geen toegang [Storing]

Waarom heb ik een zeer slechte toegang tot internet, ben uren bezig eindelijk een keer toegeang
dit is al vanaf 2 januari zo het geval maar het geld afhouden dat gaat vlot ... meer en reageer

  • 14 Januari 2019 om 21:00

kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan [Tele2 Internet beveiligingspakket]

Hoi, check deze link; https://www.opendns.com/home-internet-security/

Ik denk dat "familyshield" de beste optie voor je is.

Het enige wat je hoeft te doen is de dns servers te veranderen. Via die site kun je ook de handleidingen hiervoor vinden.

  • 22 November 2018 om 22:12

kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan [Tele2 Internet beveiligingspakket]

Hallo, ik wil heel graag mijn kinderen veilig en beschermd op het internet, ik wil websites blokkeren op internetinstelling van het modem. waarom kan dat niet via tele2 klantenservice?


kan ik wil het web DNS-servers gebruiken?
zo niet wat zijn de ander mogelijkheden om six websites blokkeren.

met vriendelijke groet

  • 16 November 2018 om 12:14

Fiber NL neemt Stipte over [Nieuws van Stipte]

Heeft Fiber inmiddels Stipte overgenomen? En heeft dit tot (lagere) scherpe prijzen, verbeterde service en nieuwe diensten geleid?
Wanneer krijg ik glasvezel toegang in Amsterdam Oost? ... meer en reageer

  • 2 November 2018 om 11:47

Buitenland pakket [Abonnementen]

Je kan alle apparatuur voor een minuut van de stroom afhalen. Daarna opnieuw test. ... meer en reageer

  • 30 Mei 2018 om 20:37

Buitenland pakket [Abonnementen]

Je kan alle apparatuur voor een minuut van de stroom afhalen. Daarna opnieuw test.

  • 30 Mei 2018 om 20:37

Buitenland pakket [Abonnementen]

Vandaag, ca. een uur geleden het buitenland pakket aangevraagd en bevestigd gekregen via email. Maar deze tegen de verwachting in nog steeds niet terug te zien op tv of bij mijndelta. Wat gaat hier fout of wat kan hier aan gedaan worden dat deze vanmiddag (asap) nog geactiveerd wordt? ... meer en reageer

  • 27 Mei 2018 om 14:48

Buitenland pakket [Abonnementen]

Vandaag, ca. een uur geleden het buitenland pakket aangevraagd en bevestigd gekregen via email. Maar deze tegen de verwachting in nog steeds niet terug te zien op tv of bij mijndelta. Wat gaat hier fout of wat kan hier aan gedaan worden dat deze vanmiddag (asap) nog geactiveerd wordt?

  • 27 Mei 2018 om 14:48

news server [Grappig]

welke news-server gebruikt Stipte ? ... meer en reageer

  • 24 Mei 2018 om 22:39

Storing kabel: geen tv en geen internet [Storing]

Op dit moment alleen geen of zeer slecht tv signaal (alleen npo1) en geen internet!
Wijk Griffioen ... meer en reageer

  • 6 Mei 2018 om 20:17
โŒ