[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

๐Ÿ”’
โŒ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
OuderInternet Hulp
  • 23 Augustus 2019 om 13:31

FRITZ!Box 7581 problemen [Fritzbox]

@tubejack
Stuur jij de 7581 niet retour?

Ik kwam ook nog een voor mij nieuwe naam tegen, Frixtender.

  • 23 Augustus 2019 om 13:23

Fritz!WLAN repeater 1750E mesh [Fritzbox]

Dit probleem zit veel dieper.
Zou je dat ook aan AVM willen melden?
Hier ging het hele LAN netwerk op tilt.
De mesh plaatjes waren net een flipperkast.

  • 23 Augustus 2019 om 12:39

Fritz!OS 7 [Fritzbox]

Vannacht heeft de lijn zich zelf herstart. Inp nu 75. Wel veel fouten. In 1 dag ca 1300. Ik heb nu de 7583 even spanningsloos gemaakt. Evt. Volgende actie: de dsl kabel vernieuwen.
Een voordeel is wel, als 1 lijn eruit gaat de andere en dus de fritz gewoon in de lucht blijft.

  • 23 Augustus 2019 om 11:26

FRITZ!Box 7581 problemen [Fritzbox]

Wij hebben ook een 7583 besteld, maar vermoed dat de 7581 nog wel even blijft. Bye-happy

  • 23 Augustus 2019 om 10:52

FRITZ!Box beveiliging [Fritzbox]

Schitterend!!!
Ongeveer de laatste plaats waar ik gezocht zou hebben. Dank!

  • 23 Augustus 2019 om 10:42

FRITZ!Box beveiliging [Fritzbox]

Onder "Systeem > FRITZ!Box-gebruikers > Gebruiker" kun je uitzetten dat die extra confirmatie gevraagd wordt.

  • 23 Augustus 2019 om 10:37

Ziggo Zakelijk internet + TV nu met 12 maanden gratis Movies & Series XL [Ziggo nieuws]

Ziggo Zakelijk is vandaag live gegaan met een nieuw aanbod: als je vanaf nu Zakelijk internet + TV afsluit bij Ziggo, krijg je hierbij 12 maanden gratis Movies & Series XL.

Let op: het aanbod is enkel gericht op nieuwe klanten én op huidige klanten die van B2C overstappen naar B2B. Het aanbod loopt t/m 31 december dit jaar.

Aanbod: https://www.ziggo.nl/zakelijk/televisie/movies-series-xl/ ... meer en reageer
  • 22 Augustus 2019 om 21:21

Amino 7x Gigabit of niet? [CaiWay Glasvezel digitale ontvangers]

Ik heb een Amino 7X op de Genexis glasmodem aangesloten. IK heb veel last van een vastlopend tv signaal, meestal duurt dit een paar seconden en komt meerdere keren per dag voor.Nu zag ik dat de verbinding een 100Mbit verbinding is. Weet iemand of de Amino een 100Mbit of een Gbit netwerkaansluiting heeft? ... meer en reageer

  • 22 Augustus 2019 om 22:16

Glasvezel migratie van Fiber naar Online [Online Alles-in-1 met Glasvezel]

Dit is gewoon met kladblok op pc/mac aan te passen. Echter moet je het daarna wel ff via zon duitse website door zon checksum correctie script halen. Daarna kan je hem gewoon importeren in FB. ... meer en reageer

  • 21 Augustus 2019 om 20:45

Glasvezel migratie van Fiber naar Online [Online Alles-in-1 met Glasvezel]

Handig dat je dat hebt aan kunnen passen in de export. Kun je zo'n export tegenwoordig nog inlezen zonder problemen? In de huidige FW van mijn FB7390 zit een checksum verwerkt tegen aanpassen van de export. Je kunt de export dan niet meer aanpassen en zomaar inlezen. Wel jammer dat je het niet meer kunt testen omdat je verbinding/abonnement supersnel werd beeindigd. ... meer en reageer

  • 21 Augustus 2019 om 19:54

Installatie KPN compleet [Opleveringsproblemen]

Op dit moment heb ik TV/Telefonie/Internet van Ziggo via de kabel. Wil overstappen naar KPN compleet. Ik heb een oude woning waar de telefoniekabel binnenkomt in de kelder. De Coax van Ziggo komt in de meterkast binnen. Die gaat dus vervallen. Op dit moment gaat er een telefoniekabeltje van de Ziggo splitter in de meterkast naar de kelder voor de aansluitingen van de vaste telefoons. Maar de KPN modem gaat vanuit de kelder niet de ... meer en reageer

  • 21 Augustus 2019 om 16:13

Glasvezel migratie van Fiber naar Online [Online Alles-in-1 met Glasvezel]

Hoi,

Ik heb sws een export file van iemand gekregen, daar heb ik heel veel info uit kunnen krijgen. Echter was deze export file voor de fritzbox 7360. Ik had zelf een 5490, glasvezel modem, en direct op het glasvezel punt. Heb mn eigen export kunnen aanpassen, met een stukje code van de export van de 7360. Hij zette nu ook het Online profiel tussen de andere providers. Echter bij het inladen, zette hij ... meer en reageer

  • 20 Augustus 2019 om 23:27

Glasvezel migratie van Fiber naar Online [Online Alles-in-1 met Glasvezel]

Hallo thorin77,

Ja, jammer dat het zo is gelopen. Veel succes bij je nieuwe provider. Toch handig om te weten dat Online.nl toch een profiel heeft voor de FB. In het verleden werd die niet gesupport.

Groet, en bedankt voor de terugkoppeling!

jms319 ... meer en reageer

  • 20 Augustus 2019 om 22:13

Glasvezel migratie van Fiber naar Online [Online Alles-in-1 met Glasvezel]

Dank voor je reply,
Nee ze hadden bij Fiber al op afstand een online.nl profiel geupload naar mijn fritzbox, zou gewoon met bestaande apparatuur verder kunnen gaan. Maar goed, fiber heeft veel mensen een paar dagen voor migratie al vast van hun netwerk gegooid. Waardoor online versneld om moest gaan zetten. En daar zijn de problemen gekomen. Heb nu via via het profiel weten te bemachtigen voor in mn fritzbox, nu staat het online profiel ... meer en reageer

  • 19 Augustus 2019 om 22:09

Waardeloos MODEM [Algemeen]

Hallo str,

Vervelend zeg, dat je geen internet nog steeds niet werkt.
Je schrijft dat het bekabeld wel werkt. Kan het zijn dat de problemen aan de verbindingen via wifi liggen? Volgens mij kan de FB7360 alleen de 2.4 ghz-band aan en ik dacht de Huawei en ZyXel ook. Die band is meestal druk bezet waardoor meer storingen optreden. Als je bij de buren 'toevallig' een 5 ghz-verbinding had, was het signaal misschien ... meer en reageer

  • 19 Augustus 2019 om 20:33

Glasvezel migratie van Fiber naar Online [Online Alles-in-1 met Glasvezel]

Hallo Torin77,

Dat is wel een heel vervelende situatie, zeg. Met glasvezel instellen op een FB heb ik helaas helemaal geen ervaring omdat ze dat hier (nog) niet hebben. Ik heb wel de FB7390 draaien met de instellingen van VDSL in plaats van de ZyXel/Huawei modem van Online. Die instellingen heb je waarschijnlijk ook al op het forum gevonden. Misschien kun je toch uitproberen of je met de VDSL-instellingen ook verder komt:

Internet ... meer en reageer

  • 19 Augustus 2019 om 20:23

Onderzoek ACM openstellen Ziggo netwerk [Algemeen]

Afwachten dus. Ik zou de vraag of we er beter van worden niet durven beantwoorden.
Ik gebruik nu zowel COAX als glasvezel. COAX voor de programma's die ik wil bewaren en die ik dus op de Humax opneem.
Het zal ongetwijfeld een aflopende zaak worden, maar zolang het er nog is, maak ik er gebruik van. ... meer en reageer

  • 19 Augustus 2019 om 15:48

Caiway- Hoe Twente er over denkt [Algemeen]

BeertjeBas wrote:

Ja, had het ook gezien. Eerlijk gezegd niet verwacht. Maar wel een mooie ontwikkeling natuurlijk. Ziggo heeft steeds minder klanten door de concurrentie van glas. Eerder las ik diverse berichten dat docsis 3.1 op z'n snelst in 2025 beschikbaar zou komen. Ja leuk. Nou moeten we hier Ziggo nog weer op de kabel hebben.Smile Hoop dat de ACM wat gaat doen. Maar dat is afwachten. pfff.


Is er al nieuws van ... meer en reageer
  • 18 Augustus 2019 om 18:03

Onderzoek ACM openstellen Ziggo netwerk [Algemeen]

We zijn 8 jaar verder intussen, en nu MOET men het zelfs:
Ziggo heeft de tarieven al bekend gemaakt aan de belanghebbenden.
Dat zijn tot nu toe o.a. T-Mobile (Tele2), Youca en Caiway/Delta

In die situatie wordt het voor Caiway interessant om hun resterende COAX-netwerk af te stoten en een deal te maken waarbij ze mogen blijven leveren. Dat gaat geld opbrengen voor een netwerk dat Caiway nu links laat liggen (Caiway wil doorstomen ... meer en reageer

  • 18 Augustus 2019 om 17:39
โŒ