[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

๐Ÿ”’
โŒ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
OuderBellen als bijbaan

Parttime werk Internationale Bank in Den Haag

Ben jij op zoek naar een baan die je prima kunt combineren met studie en/of gezinsleven? Heb jij ervaring en affiniteit met financiële dienstverlening? Dan hebben wij wellicht dé vacature voor jou.

Voor onze opdrachtgever, een internationaal georiënteerde bank, zijn wij op zoek naar gedreven klantenservicemedewerkers die graag parttime willen werken. Je gaat werken op het contactcenter van de bank, waar je terecht komt in een geheel nieuw team. Jouw werkzaamheden zullen voornamelijk bestaan uit het telefonisch afhandelen van binnenkomende vraagstukken van particuliere klanten. Daarnaast zul jij je zelfstandig bezig houden met administratieve taken.
Voor deze functie zijn wij op zoek naar iemand die servicegericht is ingesteld, flexibel is, snel kan schakelen en kan denken in oplossingen. Ervaring met financiële producten is een vereiste. Bij voorkeur ben je in het bezit van een Wft diploma. Zo niet, dan kan je deze via FINTREX behalen.

Jouw werkzaamheden voer je uit vanaf het contactcenter van een Nederlandse, maar internationaal georiënteerde, bank in hartje Den Haag. De locatie is prima te bereiken met openbaar vervoer. Je komt terecht in een gezellig team met een informele maar professionele werksfeer.

Onze opdrachtgever biedt een uitdagende, parttime functie binnen de financiële sector. Je zult goede begeleiding en coaching krijgen om jouw ontwikkeling zoveel mogelijk te stimuleren. Doorgroeien is iets dat zeker tot de mogelijkheden behoort op termijn.

Een salaris bij start €11,75 en na het behalen van je Wft naar €12,50. Daarnaast ontvang je vakantietoeslagen en is er een tegemoetkoming in de reiskosten.

Voor deze functie zijn we op zoek naar iemand die 16 tot 28 uur of 20 tot 32 uur per week wil werken. Je dient minimaal 2 avonden per week beschikbaar te zijn en 1 zaterdag per maand. Daarnaast start je jouw werkzaamheden met een fulltime training.

Functie-eisen:

  • Minimaal een MBO-4 opleiding afgerond;
  • Minimaal 2 jaar ervaring in een soortgelijke, financiële functie;
  • Je hebt kennis van en/of affiniteit met financiële producten als hypotheken;
  • Je beschikt over goede communicatie vaardigheden;
  • Goede service verlenen zit in jouw genen;
  • Je kunt snel schakelen en probleemoplossend denken;
  • Je beschikt over een goede telefoonstem.
  • 31 Juli 2017 om 09:59

Klantenservice medewerker Overheidsinstelling in Veendam

Als klantenservice medewerker voor een overheidsinstelling sta jij klanten (zowel uit Nederland als uit het buitenland) telefonisch te woord. Deze klanten bellen jou op met diverse vragen over o.a. rijbewijzen, registraties en overschrijvingen van motorvoertuigen.

Het is aan jou de taak om de klant te voorzien in zijn of haar informatiebehoefte. Je dient voor deze functie te beschikken over een servicegerichte instelling en je zorgt ervoor dat je secuur te werk gaat. Daarnaast zorg je ervoor dat alle administratieve zaken goed verwerkt worden in het systeem. De organisatie heeft klanttevredenheid hoog in het vaandel staan en zoekt medewerkers die in staat zijn om dit mede mogelijk te maken.

Je gaat aan de slag voor het contactcenter van een semi overheidsinstelling. Deze organisatie is de Nederlandse toelatingsautoriteit voor voertuigen: personenauto’s, bedrijfswagens, vrachtwagens, motoren en brommers. 

Deze overheidsinstelling is een publieke dienstverlener in mobiliteitsketen en dient als uitvoeringsorganisatie. De organisatie beschikt over een grote expertise door jarenlange ervaring met de uitvoering van wettelijke taken.

Wij bieden voor deze functie het volgende:

  • Een gezellige en informele werksfeer;
  • Goede begeleiding en coaching;
  • Je kunt een urencategorie kiezen tussen de 20 en 36 uur;
  • Een salaris van € 9,33 per uur (vanaf 22 jaar en ouder). Voor jonger dan 22 jaar gelden er diverse jeugdschalen;
  • Naast je salaris heb je recht op 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Reiskosten boven de 10 KM enkele reis worden vergoed.

Werktijden:

  • Maandag tot en met vrijdag tussen 9:00 - 17:00 uur.

Wij vragen voor deze functie het volgende:

Beschikbaarheid:

  • Je bent beschikbaar in een van de volgende urencategorieën: 20-28 uur;
  • Je bent maandag en vrijdagmiddag beschikbaar om te werken;
  • Je bent beschikbaar om een fulltime training te volgen;
  • Je kunt in de eerste 3 maanden na start geen verlof opnemen.

Daarnaast vragen wij:

  • Minimaal MBO3 werk - en denkniveau;
  • Je hebt eerder werkervaring opgedaan binnen klantcontact;
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden;
  • Je bent PC vaardig en kunt snel schakelen en registreren tussen diverse systemen;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in zowel woord als geschrift;
  • Jij hebt een groot inlevingsvermogen;
  • Je bent zeer servicegericht ingesteld;
  • Je kunt een VOG overleggen;
  • Je hebt een actieve houding en kunt snel schakelen;
  • Je bent kwaliteitgericht en proactief;
  • Je werkt nauwkeurig en bent probleemoplossend;
  • Je werkt zelfstandig en ben resultaatgericht.
  • 2 Januari 2019 om 17:40

Callcenter Bijbaan Media (16-24 uur) Rotterdam

Ben jij op zoek naar een leuke (bij) baan? Vind jij vakbladen interessant? Bezit jij over een dosis overtuigingskracht? Lees dan snel verder!

In deze functie benader jij telefonisch bedrijven om de vakbladen van één van de grootste uitgeverijen in Rotterdam aan te bieden. De vakbladen hebben allemaal een eigen genre zoals HR, marketing en finance. Abonnees worden hiermee maandelijks op de hoogte gehouden van de nieuwste ontwikkelingen binnen hun vakgebied. Jij laat de bedrijven kennis maken met een vakblad door ze een proefabonnement aan te bieden. Naast de vakbladen biedt de organisatie nog congressen, opleidingen en praktijkboeken aan.

In hartje Rotterdam is de organisatie gevestigd waardoor het makkelijk bereikbaar is met het openbaar vervoer. De organisatie is zeer open en informeel en zien dit dan ook graag terug in hun collega's. Naast vakbladen bieden zij ook praktijkboeken, congressen en opleidingen aan voor het MKB. Dit doen zij om het MKB zo goed mogelijk te informeren in de wet en regelgeving omtrent hun vakgebied. De organisatie vind het belangrijk dat elke bedrijf hiervan ook op de hoogte is.

  • Een veelzijdige functie waarin je jouw communicatieve en commerciële vaardigheden verder kunt ontwikkelen.
  • Een flexibele (bij) baan, je kunt zelf je werkuren inroosteren;
  • Een salaris van € 10,02 bruto per uur ongeacht leeftijd;
  • Locatie die zeer goed bereikbaar is met het openbaar vervoer.

  • Je bent gedreven en hebt een commerciële instelling;
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • Je bent flexibel in de uren en werktijden, ze zijn geopend van maandag tot donderdag van 09:00 tot 17:00 en op vrijdag van 09:00 tot 15:00;
  • Je hebt eerdere ervaring opgedaan met verkopen van producten.
  • 4 April 2019 om 16:21

Klantenservice medewerker OV chipkaart Breda

Als klantenservice medewerker bij OV 9292 ga jij klanten telefonisch te woord staan die vragen hebben over de kaarten (producten/diensten) die zij in hun bezit hebben. Deze vragen kunnen gaan over diefstal en/of verlies hiervan.

Aan jou de taak om de juiste informatie te verschaffen en advies op maat te bieden. Middels jouw klantgerichte houding lukt het jou om de klant verder vooruit te helpen. Daarnaast ben je ten alle tijden op de hoogte van de nieuwste en laatste ontwikkelingen.

Je zal komen te werken bij het klantcontact center van een Nederlandse website met reisinformatie die beschikbaar is voor het Openbaar Vervoer in Nederland. Binnen dit klantcontact center werken mensen die niets liever doen dan zorg dragen voor anderen en die net dat stapje extra durven te zetten. Klantvriendelijkheid en servicegerichtheid staan hier hoog in het vaandel en ook wordt er veel waarde gehecht aan het zich thuis laten voelen van nieuwe en huidige medewerkers.

Wij bieden voor deze functie het volgende:

  • Een gezellige en informele werksfeer;
  • Goede begeleiding en coaching;
  • Een salaris van € 9,44 per uur;
  • Naast je salaris heb je recht op 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren; 
  • Reiskosten boven de 10 KM enkele reis worden vergoed. 

Flexibele werktijden:
Maandag tot en met vrijdag tussen 7.00 uur tot 18.00 uur;
Zondag van 10:00 uur tot 16:00 uur;

Beschikbaarheid:

  • Je bent tussen de 16 en 36 uur per week beschikbaar;
  • Je bent flexibel beschikbaar in de avonden;
  • je bent beschikbaar om flexibel in de avonden en de weekenden te werken;
  • Je bent beschikbaar om een fulltime training van 5 werkdagen;

Daarnaast vragen wij:

  • Minimaal MBO3 werk - en denkniveau;
  • Je hebt eerder werkervaring opgedaan binnen klantcontact;
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • Je bent PC vaardig en kunt snel schakelen en registreren tussen diverse systemen;
  • Je beheerst de Nederlandse taal in zowel woord als geschrift;
  • Jij hebt een groot inlevingsvermogen;
  • Je bent in de gelegenheid om een VOG aan te vragen;
  • Je werkt nauwkeurig en bent probleemoplossend;
  • Je werkt zelfstandig en ben resultaatgericht.
  • 1 Juli 2019 om 10:57

Klantcontact medewerker Screening PostNL Breda

Als Klantcontact medewerker Screening PostNL verwerk jij de eerste selectie van kandidaten die hebben gereageerd op vacatures van PostNL. Er wordt door PostNL onder andere geworven voor de functies van postbezorger, postvoorbereider, pakketbezorgers en zaterdagbezorger. Naar aanleiding van een verstuurde sollicitatie op een van deze vacatures bel jij deze sollicitant als die niet binnen twee dagen zelf heeft gereageerd .

Als klantcontact medewerker doe jij op basis van o.a. een script goed doorvragen en heb jij een telefonische screening met de aangemelde sollicitant. Naar aanleiding hiervan bepaal jij uiteindelijk of de kandidaat aan de vereisten van de vacature voldoet voor de functie waarop hij/zij gesolliciteerd heeft. Bij gebleken ongeschiktheid of de kandidaat eventueel geschikt is voor een andere vacature.

Daarnaast beantwoordt je telefonisch en per mail vragen van de sollicitant over werken bij PostNL en verwerkt de administratieve handelingen die voortkomen uit deze telefoongesprekken. Het kan bijvoorbeeld voorkomen dat iemand een afspraak wil verplaatsen of afzeggen.

Je gaat aan de slag voor het klantcontactcenter van het Nederlandse Postbedrijf PostNL. Het contactcenter is gevestigd in Breda en is op zoek naar nieuwe contactcenter medewerkers voor het te woord staan van zowel klanten als consumenten.

Het contactcenter kenmerkt zich door een open informele werksfeer waarbij ontwikkeling hoog in het vaandel staat.

Wij bieden voor deze functie aan jou het volgende:

  • Het salaris bedraagt € 9,44 per uur (21 jaar en ouder). Voor jonger dan 22 jaar gelden er diverse jeugdschalen;
  • Naast je salaris heb je recht op 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Uitstekende begeleiding om jou persoonlijk binnen het bedrijf te ontwikkelen;
  • Reiskosten boven de 10 KM enkele reis worden vergoed;
  • Een leuke en gezellige informele werksfeer;
  • Werktijden: Maandag tot en met vrijdag van 9:00 uur -17:00 uur.

Wij vragen voor deze functie van jou het volgende:

Beschikbaarheid:

  • Je bent tussen de 24 en 32 uur per week beschikbaar; 
  • Je bent maandag, woensdag en vrijdag beschikbaar om ingepland te worden;
  • Je bent 3 dagen beschikbaar voor een training;
  • Je hebt na start 3 maanden géén vakantieplannen staan;
  • Voor dit profiel zoeken wij per direct kandidaten.

Daarnaast vragen wij het volgende van jou:

  • Minimaal MBO+ werk - en denkniveau;
  • Je hebt bij voorkeur werkervaring opgedaan binnen klantcontact;
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden;
  • Je bent goed met de PC en schakelen en registreren tussen diverse systemen;
  • Je beheerst de Nederlandse taal in zowel woord als geschrift;
  • Je bent iemand die in staat is om snelle beslissingen te nemen;
  • Je bent in staat om snel tot de kern te komen bij klantvragen/gesprekken;
  • Jij hebt een groot inlevingsvermogen;
  • Je bent zeer servicegericht ingesteld;
  • Je hebt een actieve houding en kunt snel schakelen;
  • Je bent proactief ingesteld;
  • Je werkt nauwkeurig en bent probleemoplossend;
  • Targets zijn voor jou niet onbekend.
  • 1 Juli 2019 om 11:04

Wij zoeken een parttime medewerker Sales voor KPN in Zoetermeer

Als agent beantwoord je oproepen van KPN klanten die hun abonnement willen stopzetten. Het gaat hierbij om verschillende KPN producten: internet (kabel en glas), televisie en telefonie abonnementen. De doelstelling is om de klant bij KPN te behouden en door het aangaan van een gesprek achter de klantbehoefte te komen. Op basis van deze informatie doe je een voorstel welke het beste past bij de klant en waarmee de klant behouden zal worden. Eventueel maak je hierbij gebruik van het verkopen van een extra product (cross- en upsell). KPN Save is een commerciële retentieafdeling, maar op een servicegerichte manier. Door achter de klantbehoefte te komen, kunnen we een passend aanbod doen, waardoor de klant tevreden is en zal blijven.

Als marktleider in zowel IT als Telecom en voorloper in geïntegreerde ICT-diensten draagt KPN bijzondere verantwoordelijkheden die impact hebben op de Nederlandse samenleving.
Zelfs het alarmnummer van 112 draait op het netwerk van KPN. Ook verwerken zij 80% van alle pinbetalingen in Nederland. Maar ook Schiphol, de Rotterdamse haven, ziekenhuizen en andere organisaties met maatschappelijke sleutelposities kiezen voor KPN. Het is ook niet voor niets dat we het beste netwerk van Nederland hebben met landelijke 4G-dekking.
Een bedrijf die het nodige al heeft bereikt dus, maar niet lijkt te willen stoppen met groeien!

Naast dat je aan de slag gaat in een super gezellig team, ga je ook aan de slag voor een opdrachtgever die jou vele voordelen biedt. Zo kan je gratis deelnemen aan tientallen cursussen en trainingen en wordt er een hoop tijd en energie gestoken in persoonlijke doorgroeimogelijkheden.
Het salaris voor deze functie is € 9,48 bruto per uur bij 21 jaar en ouder, onder de 21 jaar geldt er een jeugduurloon van € 8,10 bruto per uur. Naast het salaris ontvang je 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren.
Om op je werk aan te komen bieden wij een reiskostenvergoeding. Er is sprake van een reiskostenvergoeding volgens het callcenter CAO. Verder bieden wij flexibele werktijden binnen de openingstijden van het callcenter en mag je zelf aangeven wanneer je zou kunnen en willen werken

Beschikbaarheid:

  • Jij kan 24-40 uur per week aan de slag;
  • Voor deze functie ben jij 2 avonden per week beschikbaar;
  • Voor deze functie ben jij 1 vrijdag in de 4 weken beschikbaar;
  • Voor deze functie ben jij 1 zaterdag in de 3 weken beschikbaar;
  • Jij bent de eerste 2 weken beschikbaar voor een fulltime training;

Eisen en competenties:

  • Jij hebt minimaal een MBO werk- en denkniveau;
  • Jij hebt commerciële ervaring of bent bereid om je op dit gebied verder te ontwikkelen;
  • Jij beschikt over goede communicatieve en luistervaardigheden;
  • Jij beheerst de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift;
  • Jij bent flexibel, resultaatgericht en leergierig;
  • Jij bent woonachtig in Zoetermeer of omgeving.
  • 1 Juli 2019 om 09:43

Telefonisch Account Manager in Den Haag

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen: het leukste aan deze baan is het UNLIMITED enthousiast maken van klanten over onze producten en diensten. Binnen T-Mobile is de afdeling Telesales Business primair verantwoordelijk voor het telefonisch genereren van new business en het behouden van bestaande klanten uit het klein zakelijk (SoHo/VSE) segment. Als Telefonisch Accountmanager bij T-Mobile heb je een veelzijdige en commerciële baan. Enerzijds benader je telefonisch MKB klanten, om zo bij nieuwe potentiële MKB bedrijven een nieuwe contractaansluiting(en) af te sluiten op zowel mobiel als fixt en anderzijds om bij bestaande zakelijk gebruikers deze producten te verlengen. Als zakelijk Account Manager, ben jij in staat om kwalitatief goede verkoopgesprekken te voeren en mee te denken naar een totale oplossing voor de klant. Vanaf het moment dat je de klant spreekt, ben jij diegene die ervoor zorgt dat de klant zich gehoord voelt en een juiste aanbod ontvangt. Jij analyseert de behoefte van de klant en bent met jouw kennis van onze producten en diensten de beste gesprekspartner voor de klant. Zo ben je het ene moment bezig om zelfstandig te onderhandelen met je klant over specifieke oplossingen en aanbiedingen om vervolgens aan de slag te gaan met het ontwikkelen van nieuwe plannen om accounts binnen te halen. Kortom, je ziet ieder gesprek als een mogelijkheid om de klant een T-Mobile Fan te maken en zoveel mogelijk waarde per klant te realiseren en bent een ambassadeur van T-Mobile en straal jij dit op elke klant uit. Je verdere verantwoordelijkheden en taken als Telefonisch Based Account Manager bij T-Mobile zijn:

  • Het ondersteunen en bevorderen van de verkoop van extra producten door middel van cross- en deepsell;
  • Het administreren en rapporteren van ieder gesprek en afgesloten renewal en reorder;
  • Het bewaken en verbeteren van de kwaliteit van de dienstverlening doormiddel van het vervullen van een marktsignaalfunctie en het rapporteren van relevante marktinformatie;
  • Het contact onderhouden met de relaties middels e-mail, waarbij onder andere het versturen van offertes per mail;
  • Een professionele en representatieve gesprekspartner zijn welke in de organisatie denkt en spreekt op tactisch niveau; 
  • Een sterke focus hebben op de meerwaarde voor de klant en dit weten te converteren in omzetverhoging en verbetering van de klanttevredenheid; 
  • Het actief bijdragen in teamactiviteiten en kennisdeling (concurrentie en ideeën);
  • Het up to date houden van de kennis omtrent de Telecom branche in jouw regio;
  • Het realiseren van verkoopdoelstellingen binnen je eigen cluster.

T-Mobile, je kent T-Mobile vast wel, de magenta telefoonprovider, die al drie jaar op een rij het snelste 4G netwerk van Nederland heeft! Met onze challenger mindset dagen wij onszelf en de markt uit om iedereen te verbinden met de mogelijkheden van nu. Gedurfd, verantwoordelijkheid en samenwerken, dat zijn onze kern competenties. Wij zijn een jonge en snelgroeiende organisatie. Het is een van de meest toonaangevende bedrijven in de telecom wereld Dit kun je van ons verwachten:

  • Wij vinden jouw ontwikkeling erg belangrijk, daarom hebben wij hebben wij een persoonlijk ontwikkelbudget voor jou klaarstaan; 
  • Bij ons geen ouderwets eenzijdige beoordelingssysteem. In plaats daarvan heb jij per jaar vier Great Conversations met je manager waarin alles draait om eerlijke feedback en persoonlijke ontwikkeling.
  • Je gaat werken in een mooi kantoor vlakbij treinstation Den Haag Hollands Spoor;
  • Je krijgt er zo’n 2250 enthousiaste en gedreven collega’s bij; 
  • Workshops, sportieve uitjes, T-Schnee, gezellige borrels en leuke feesten georganiseerd door Young T-Mobile;

Er is veel mogelijk binnen T-Mobile maar jij moet zelf het initiatief nemen.

Wanneer je aan het werk gaat bij T-Mobile ga jij starten op uitzendbasis via FINTREX Recruitment. FINTREX is de enige onafhankelijke partij in Nederland, die zich puur specialiseert in Klantcontact functies.

Wat biedt FINTREX jou?

  • Een uitgebreide sollicitatie procedure, mits jij aansluit op de profieleisen van deze vacature;
  • Een zorgvuldige matching met de functie, omdat onze Business Consulenten zelf uit de Klantcontact branche komen en jou goed de context van het vak en deze organisatie kunnen uitleggen;
  • Goed werkgeverschap op het moment van starten;
  • Goede begeleiding tijdens jouw werkzaamheden.

Wat biedt T-Mobile jou?

  • Een goede werksfeer binnen een gerenomeerd bedrijf;
  • Goede begeleiding en coaching;
  • Ontwikkelmogelijkheden;
  • Intensieve fulltime training van twee weken;
  • Flexibele werktijden van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 uur en 20.00 uur. Op zaterdag van 10.00 uur tot 15.00 uur.

Wat zijn de arbeidsvoorwaarden?

Salaris

  • Het salaris is € 12,46 bruto per uur (ongeacht leeftijd). Er is naast het uurloon ook sprake van een ongelimiteerde bonusregelling.

Reserveringen en vergoedingen

  • Naast jouw salaris heb jij recht op 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Reiskostenvergoeding van € 0,19 per kilometer.

Het Telesales Business team is een gedreven zelforganiserend team waarin zelfredzaamheid, gezamenlijke verantwoordelijkheid en resultaatgerichtheid belangrijke speerpunten zijn. Onze kernwaarden zijn dan ook: open, eerlijkheid, plezier en hard werken.
Onze ideale Accountmanager SoHo/VSE is een echte competitieve teamspeler die energie krijgt van het vertalen van klantwensen in een concrete acquisitie. Je hebt een sterke scoringsdrang, flinke overtuigingskracht en een grote mate van inzet en discipline.

Daarnaast is het belangrijk dat jij: 

  • Flexibel inzetbaar bent op doordeweekse dagen tussen 09.00 en 20.00 uur. Op zaterdag van 10.00 uuur tot 15.00 uur;
  • Voor deze functie beschikbaar bent om 2 weken een fulltime training te volgen;
  • Voor deze functie ben jij 32 uur per week beschikbaar;
  • Minimaal een MBO 4 werkniveau hebt, HBO denkniveau is een pré; 
  • 0-2 jaar werkervaring hebt in een soortgelijke functie;
  • Goede kennis van/ervaring met MS Office, SAP, SF; 
  • Goede schriftelijke-en mondelinge uitdrukkingsvaardigheden in zowel Nederlands als Engels taal bezit;
  • De drive hebt om succesvol te zijn;
  • Kansen ziet, benut of gewoon creëert;
  • Je echt kan inleven in de klant (passie hebben voor klantcontact en van ieder klantcontact een succes willen maken);
  • Betrokken, gedreven en enthousiast bent:
  • Commercieel ingesteld bent en flair hebt.

Degene die draagkracht en overtuigingskracht binnen de afdeling en organisatie heeft, netwerkt zowel binnen als buiten de organisatie. Jij durft op ieder gewenst niveau maatregelen te nemen en initiatieven op te pakken.

  • 26 Juni 2019 om 14:31

Sales medewerker

Zeggen jouw vrienden dat je altijd het middelpunt van de aandacht bent, een vlotte babbel hebt of ze altijd weet te overtuigen? Dan is deze vacature echt iets voor jou! Voor een bekende Uitgeverij in het centrum van Rotterdam zijn wij namelijk op zoek naar sales medewerkers.

In deze uitdagende baan ga je bedrijven benaderen voor een proefabonnement op een vakblad. Het is jouw taak om die vlotte babbel te gebruiken om bedrijven te overtuigen van de toegevoegde waarde van een vakblad. Met behulp van goede training kan jij je commerciële ervaring uitbreiden en ook nog eens lekker verdienen.

Je gaat aan de slag in een echt Rotterdams bedrijf. De uitgeverij is al jaren een van de grootste spelers op het gebied van vakbladen. Daarnaast zijn ze ook actief in het geven van opleidingen en congressen. Met als doel voor elk MKB-bedrijf de relevante kennis toegankelijk maken. Er heerst een informele werksfeer waarbij er onderling veel contact is tussen de collega's. Er is een gezellige sfeer en wanneer de targets zijn behaald staat er een tafeltennis tafel om te ontspannen.

Een flexibele (bij)baan;

  • Flexibele werktijden van maandag t/m vrijdag 09:00 tot 17:00 uur;
  • Een start salaris van € 10,34 bruto per uur en een tof bonus model wanneer je je targets behaald;
  • 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Uitstekende trainingen en begeleiding;
  • Je bent in de avonden en in het weekend vrij!

Als sales medewerker hoef je alleen te voldoen aan de volgende eisen:

  • Je bent tussen de 16 en 33,5 uur beschikbaar;
  • Je bent commercieel ingesteld;
  • Je beschikt een professionele instelling.
  • 19 April 2019 om 11:55

Customer Service medewerker (20-36 uur)

Dan ben jij misschien onze nieuwste aanwinst en dé customer service medewerker die ik voor Centraal Beheer Achmea in Leeuwarden zoek. Voor een nieuw op te richten klantenservice team zoek ik nieuwe collega's die in staat zijn om de klanten van dit bekende merk een vertrouwd en zeker gevoel te geven.

Als parttime of fulltime customer service medewerker wordt je opgeleid tot een allround specialist. Jij gaat (telefonisch of per e-mail) klanten ondersteunen met vragen over een van hun verzekeringen bij Achmea. Jouw telefonische gesprekken zijn hierdoor ook ontzettend divers en kunnen erg persoonlijk worden.

Ik zoek daarom ook iemand die van nature hier goed mee om kan gaan en zich goed kan inleven in de situatie van de klant. Je staat trouwens niet alleen bestaande klanten te woord; ook orienterende consumenten. Naast jouw customer service rol, ben je tegerlijkertijd ook degene die een nieuwe klant als eerste spreekt. Heel belangrijk, omdat jij op dat moment de persoon bent die ervoor kan zorgen dat de klant zich vertrouwd en op zijn/haar gemak voelt.

Centraal Beheer biedt particuliere en zakelijke klanten persoonlijk contact, zekerheid en gemak. Wij zijn de verzekeraar achter de campagnes Even Apeldoorn Bellen.

Centraal Beheer is landelijk bekend als de verzekeringsmaatschappij uit Apeldoorn. We zijn een van de grootste verzekeraars van Nederland en hebben rechtstreeks en persoonlijk contact met onze klanten. Wij bieden onze klanten zekerheid, gemak en duidelijkheid.

Wat ik in ieder geval zoek zijn nieuwe collega's die:

  • €13,09 per uur willen gaan verdienen ongeacht leeftijd;
  • In de avonden en weekenden daarbij ook toeslagen willen ontvangen;
  • Van nature duidelijk, snel en vernieuwend zijn in hun aanpak;
  • Klanten op hun gemak kunnen stelen;
  • Zichzelf kunnen verplaatsen in de klant (groot inlevingsvermogen);
  • Zichzelf thuis voelen in een gemotiveerd team;
  • Hun werktijd  efficiënt kunnen indelen;  
  • Beschikbaar zijn voor een training van 7 weken ( eerste 5 weken is fulltime);
  • 20-28 uur, 24-32 uur of 28-36 uur per week kunnen werken;
  • 2 avonden per week kunnen werken (1x per 2 weken op vrijdagavond);
  • 2 zaterdagen per maand kunnen werken;
  • Elke maandagochtend beschikbaar zijn om te werken.

 

  • 8 April 2019 om 10:10

Medewerker klantenservice

Heb jij een vlotte babbel, help je graag mensen en ga je geen probleem uit de weg? Zoek jij naast je studie nog een leuke bijbaan waar je jouw commerciële en communicatieve vaardigheden een flinke boost kunt geven? Dan hebben wij de baan voor jou!

Je gaat aan de slag als klantenservice medewerker op het hoofdkantoor van BCC in Schiphol-Rijk. Je staat de klanten telefonisch of per mail te woord. Je bent een echte multitasker en vindt het geen probleem om snel te schakelen tussen verschillende systemen. Je bent klantvriendelijk, oplossingsgericht en herkent verkoopsignalen.

BCC is een bekend elektronica keten welke zowel online als offline consumentenelektronica verkoopt. Het hoofdkantoor van BCC bevindt zich in Schiphol-Rijk. De locatie is goed bereikbaar met ov en er zijn gratis parkeergelegenheden. Kan jij niet wachten tot je aan de slag mag als klantenservice topper bij BCC? Lees dan verder!

  • Een salaris tussen de € 9,91 - € 10,18 bruto per uur, afhankelijk van ervaring en vanaf 22 jaar en ouder;
  • Onder de 22 jaar gelden er diverse jeugdschalen;
  • 8% vakantiegeld;
  • Reiskostenvergoeding (tot max 30. km);
  • Een fulltime inwerktraining van twee weken;
  • Een leuke werksfeer binnen een divers en hecht team!

  • Je bent enthousiast en flexibel;
  • Je bent communicatief vaardig en hebt een een commerciële instelling;
  • Je bent tussen de 16 en 38 uur per week beschikbaar;
  • Je bent tijdens de inwerktraining van twee weken fulltime beschikbaar;
  • Je wordt blij van tevreden klanten!
  • 4 Februari 2019 om 11:10

Outbound medewerker

Als Outbound medewerker ga je klanten opbellen die vorig jaar al een keer bij Beter Horen zijn geweest. Je kan dit zien als een service gesprek, je vraagt of alles naar wens is gegaan en je doel is om een nieuwe afspraak in te plannen.

Naast het werk als Outbound medewerker ga je ook als Inbound medewerker aan de slag. Hierbij ben jij het eerste aanspreekpunt van de klanten. Vaak heb je wat oudere klanten aan de telefoon die gelijk een oplossing van je verwachten. Als hun gehoorapparaat niet goed werkt is dit natuurlijk heel vervelend.
Jij bent iedere dag opgewekt en geduldig naar de klanten, je luistert goed naar hun verhaal en helpt ze vervolgens verder. Je communiceert helder en duidelijk en je antwoorden regelmatig herhalen... dat vind jij totaal niet erg.

Bij Beter Horen zitten ze in een groeifase. Ze willen het Service Center nieuw leven inblazen. Hier kan jij deel van uit gaan maken!
Een baan als Inbound medewerker wil niet zeggen dat je alleen maar met inbound bezig bent. Je wordt namelijk ook ingezet op outbound en krijgt taken om mails op te pakken. De Outbound telefoontjes die je gaat plegen zijn service gericht, je belt namelijk alleen klanten die al eerder bij Beter Horen zijn geweest. Het doel van deze gesprekken is om een nieuwe afspraak in te plannen.

  • Een bruto uurloon van € 11,00;
  • Een fulltime training van 1 week;
  • Een vast contactpersoon vanuit FINTREX voor al je vragen;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Mogelijkheid voor een collectieve zorgverzekering via FINTREX;
  • Korting via FINTREX bij een van de aangesloten sportverenigingen;

Wij zijn opzoek naar iemand met een proactieve houding. In jouw enthousiasme neem jij je collega's gemakkelijk mee. Je bent gewend met KPI's te werken en je kan goed omgaan met veranderingen. Daarnaast heb je veel geduld en kan je snel schakelen.

Andere belangrijke punten zijn:

  • Je bent tussen de 24 - 32 uur per week beschikbaar;
  • Je bent 2 avonden per week en 2 zaterdagen per maand beschikbaar;
  • Je bent commercieel.
  • 28 November 2018 om 12:15

Customer Service

Als Customer Service medewerker bij Beter Horen in Doesburg ben jij het visitekaartje van de organisatie. Jij wordt gebeld met allerlei vragen met betrekking tot Beter Horen en haar producten. Deze producten variëren van hoortoestellen, tot gehoorbescherming en gehooroplossingen. Daarnaast zijn de vragen ook zeer divers, zo bellen mensen jou bijvoorbeeld over:

  • Het maken van een afspraak voor een gehoortest bij een van de winkels;
  • Met een vraag over het hoortoestel dat zij gebruiken;
  • Omdat ze graag meer informatie willen over gehoor bescherming;
  • Over de vergoeding vanuit de zorgverzekeraar.

In deze functie sta jij de klant zo goed mogelijk te woord en ga jij altijd zeer klantgericht en klantvriendelijk te werk. Geduld en meeveren zijn in deze functie zeer belangrijk. Daarnaast werk jij in deze functie met verschillende systemen waarin jij secuur te werk gaat.

Jij werkt voor dé gehoorspecialist van Nederland, Beter Horen. Jij gaat aan de slag op het hoofdkantoor van Beter Horen in Doesburg en je komt te werken in hun klantcontactcenter.

  • Een uurloon van  € 11,00 bruto per uur;
  • Een tegemoetkoming in de reiskosten;
  • De mogelijkheid om tussen de 24 en 32 uur per week te werken;
  • De mogelijkheid om ook in de avonden en weekenden te werken.

  • Jij beschikt over minimaal MBO4 werk- en denkniveau;
  • Jij bent 2 zaterdagen per maand en 2 avonden per week beschikbaar om te werken;
  • Jij hebt ervaring met het werken met targets;
  • Jij bent klantgericht, secuur en geduldig.
  • 27 November 2018 om 16:36

Commercieel adviseur

Jij gaat aan de slag op het hoofdkantoor van Beter Horen in Doesburg. Beter Horen maakt onderdeel uit van de Amplifon Groep en is al ruim 100 jaar dé hoorspecialist van Nederland. Beter Horen heeft winkels door heel Nederland en biedt naast hoortoestellen bijvoorbeeld ook gehoorbescherming.

Beter Horen heeft kwaliteit hoog in het vaandel staan, alle audiciens en medewerkers worden dan ook deskundig opgeleid.

Als Commercieel Adviseur bij Beter Horen heb jij volop telefonisch contact met bestaande klanten. Jij belt hen op omdat zij hun hoorapparaat enige tijd hebben en jij plant een onderhoudsbeurt voor hen in een van de winkels, maar ook bel je potentiële klanten op die interesse hebben getoond in de producten van Beter Horen. Daarnaast bel jij de potentiële klanten naar aanleiding van acties die richting hen zijn gecommuniceerd en die wellicht interessant zijn voor hen. Tijdens al deze gesprekken staat service hoog in het vaandel en plan jij een afspraak in voor de klant.

  • Een marktconform salaris;
  • De mogelijkheid flexibel te werken tussen 24 en 32 uur;
  • De mogelijkheid om flexibel te werken;
  • Een uitgebreid inwerktraject;
  • Een tegemoetkoming in de reiskosten.

  • Jij beschikt over minimaal MBO4 werk- en denkniveau;
  • Jij bent flexibel inzetbaar;
  • Jij bent klangericht en klantvriendelijk;
  • Jij beschikt over geduld en kunt snel schakelen tussen systemen;
  • Jij bent energiek en jij bent proactief.
  • 26 November 2018 om 14:33

Goede Doelen vacature (vanaf 12 uur)

Voor deze Goede Doelen vacature zijn wij op zoek nieuwe medewerkers vanaf 12 uur per week. Vind je het leuk om met klanten in gesprek te gaan? Vind je het belangrijk om je maatschappelijk in te zetten? Dan ben jij misschien de nieuwste klantcontact Medewerker Goede Doelen.

Je belangrijkste taak is het opnemen van contact met klanten. Hierbij gebruik je geen gladde verkooppraatjes of misleidende informatie. Het gaat namelijk niet om een salesfunctie waarbij je hoge targets moet behalen en grote bonussen kan verdienen. Bij het fondsenwerven voor goede doelen is juist een vriendelijke, positieve en oprechte aanpak vereist.

Je gaat aan het werk bij een contact center gespecialiseerd in fondsenwerving voor Goede Doelen. Zij ondersteunen goede doelen zoals het Rode Kruis bij het werven van donateurs door middel van telemarketing, fieldmarketing, analyse en advies. Op hun beurt komen medewerkers van de goede doelen naar het bedrijf toe om de klantcontact medewerkers te informeren over de lopende acties. Op deze manier kan iedereen de klanten de juiste informatie verschaffen.

Er zijn in totaal 125 belplekken verdeeld over de twee locaties in Woerden en IJsselstein. De werknemers zijn absoluut geen nummertje. Iedereen kent elkaar en deze sfeer willen ze graag behouden. Een inzamelingsactie voor een nieuwe wasmachine van één collega in nood of een nieuw huis vinden voor een konijn? Het gebeurd hier allemaal. Ook na het werk houdt iedereen ervan om gezellig een praatje te maken in de kantine of mee te gaan met een leuk uitje.

Als werknemer krijg je een marktconform salaris met toeslagen in de avonduren en de weekenden. Het bedrijf is op zoek naar een vast team en neemt goed functionerende werknemers graag in vaste dienst.

Daarnaast bieden we een reiskostenvergoeding, een pensioensregeling en flexibele werkuren en –dagen.

Het team bestaat uit hele verschillende type mensen met andere achtergronden en leeftijden. Wel bezitten zij een aantal gemeenschappelijke eigenschappen:

  • Maatschappelijk betrokken: Er zijn allerlei manieren om je steentje bij te dragen aan een betere wereld. Voorbeelden zijn o.a. helpen van een familielid, vrijwilligerswerk bij je sportclub of de collecte lopen in je buurt.
  • Overtuigingskracht: Je bent in staat om aan degene aan de andere kant van de lijn het belang van een maandelijkse financiële bijdrage duidelijk te maken.
  • Empathie: Je hebt dagelijks contact met allerlei verschillende soorten mensen. De gesprekken kunnen persoonlijk en daardoor soms emotioneel worden, waardoor het van belang is dat je je van nature in andere kan verplaatsen.
  • Leergierig: Ervaring is geen vereiste. Van te voren krijg je een training waardoor je volledig voorbereid aan de slag kan. Eenmaal aan het werk moet je wel open staan voor feedback en adviezen van je collega’s. Enkel op deze manier kunnen jullie samen de teamdoelstellingen behalen.

Bezit jij de bovenstaande eigenschappen? Reageer dan snel!

  • 15 Februari 2018 om 11:07

Commercieel medewerker

Weet jij als geen ander wat er leeft, ben jij iemand die graag inspireert en informeert en minimaal 16 uur per week beschikbaar? Dan is deze baan als commercieel medewerker in Zoetermeer echt iets voor jou!

Wellicht ken je ze wel; AutoWeek, Donald Duck of de LINDA... Sanoma is één van de grootste bedrijven in de mediabranche in Nederland. Zij geven o.a. deze publiekstijdschriften uit en jij krijgt de kans om voor dit mooie bedrijf aan de slag te gaan! Als commercieel medewerker ga jij bestaande klanten van Sanoma opbellen en jij mag hun een supertof nieuw aanbod doen. Uiteraard ben jij, in de functie van commercieel medeweker, iemand die graag het gesprek aan gaat en niet bang is om de deal rond te maken.

Sanoma heeft een indrukwekkende geschiedenis die terug gaat tot 1913. Zij zijn groot geworden met het produceren van tijdschriften en nu zijn zij ook terug te vinden op het internet. Door de snelle technologie zijn alle Sanoma merken 24/7 aanwezig bij de klant. Doordat zij direct contact heeft met haar lezers, kijkers, gebruikers en bezoekers, halen zij veel kennis in huis. Dit geeft de mogelijkheid om een perfect passende combinatie en creatieve oplossingen aan te bieden!

Via FINTREX ga jij aan slag bij Webhelp en kom jij op de afdeling van Sanoma als commercieel medewerker terecht. Op deze afdeling hangt een energieke en positieve sfeer waar jouw groei centraal staat. Er zijn dus genoeg doorgroeimogelijkheden!

  • Je ontvangt een bruto uurloon van € 9,50;
  • Je bouwt naast jouw salaris 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren op;
  • Je krijgt korting op jouw sportabonnement;
  • Je krijgt één week een avond training;
  • Je kan zowel parttime als fulltime te werken.

  • Je hebt minimaal MBO+ werk- en denkniveau;
  • Je bent minimaal 16 uur per week beschikbaar;
  • Je bent bereid om in de avonden en het weekend te werken.
  • 27 Februari 2018 om 15:20

Outbound vacature Mediabedrijf

Ben jij altijd degene die andere mensen kan inspireren en informeren? En ben jij daarnaast ook nog eens commercieel en klantgericht ingesteld? Ga dan aan de slag als Outbound sales medewerker bij een bekende tijdschriften Uitgeverij!

Wat ga jij dan doen binnen deze uitdagende outbound functie? Jij gaat bestaande klanten opbellen die al een abonnement hebben lopen op een tijdschrift zoals de LINDA of de AutoWeek en jij mag hun een toffe aanbieding doen naast hun huidige abonnement. Deze klanten hebben namelijk korting opgebouwd die zij mogen gebruiken op een leuk ander tijdschrift. Het is dus belangrijk dat jij de klant kan meenemen in dit gesprek en jij er ook energie uithaalt wanneer de deal wordt gemaakt!

Via FINTREX ga je aan de slag bij Webhelp. Dit is een groot callcenter in Zoetermeer die voor meerdere A-merken de klantenservice opzich neemt. Binnen dit bedrijf ga jij als Outbound medewerker aan de slag voor een grote en bekende Uitgeverij. Zij doen o.a. de Libelle, Flow, Donald Duck, Story en de Margriet uitbrengen. Het team waarin jij komt te werken staat voor energie, hard werken en vooral veel gezelligheid. Daarnaast staat jouw persoonlijke groei en ontwikkeling centraal en kan jij binnen de functie ook nog doorgroeien.

  • Je ontvangt een bruto uurloon van € 9,50 met de mogelijkheid om hierin te groeien;
  • Je doet mee aan een toffe Bonusregeling;
  • Je ontvangt reiskostenvergoeding boven de 10 km afstand;
  • Je krijgt 1 week een avondtraining;
  • Je bouwt 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren op;
  • Je krijgt een korting op jouw sportabonnement.

  • Je hebt minimaal MBO+ werk- en denkniveau;
  • Je bent minimaal 16 uur per week beschikbaar;
  • Je bent bereid om in de avonden en weekend te werken;
  • Je hebt ervaring in de verkoop of bent bereidt om dit te leren.
  • 5 Maart 2018 om 11:28

Klantenservice Bijbaan (flexibele uren)

Op zoek naar een leerzame parttime bijbaan als klantenservice medewerker voor één of meerdere goede doelen? Dan heb jij op de juiste vacature geklikt. Voor deze klantenservice bijbaan in IJsselstein zoeken wij nieuwe medewerkers die flexibel vanaf 12 uur per week aan de slag kunnen.

Aan jou de taak om consumenten en potentiele klanten na te bellen. Zij hebben in het verleden al eerder een goed doel hebben gesteund of meer informatie over een bekende stichting of fonds. Jij belt, naar aanleiding hiervan, klanten op om na te gaan of er behoefte is om een vaste financiële gift te doneren of lid te worden.

Je komt te werken bij een klantcontact organisatie in IJsselstein waarbij je te maken krijgt met diverse en inspirerende collega's. Wat ze allemaal met elkaar gemeen hebben? Zij voelen zich sterk betrokken bij een aantal goede doelen projecten waarvoor zij werken, net als jij. Het maakt hun trots. Je krijgt bij start uitstekende persoonlijke begeleiding en coaching.

Voor deze klantenservice bijbaan voor één of meerdere Goede Doelen in IJsselstein bieden wij:

  • Een startsalaris van € 10,50 bruto per uur (vanaf 22 jaar en ouder);
  • Toeslagen in de avonden (25%) en op de zaterdag (50%);
  • Flexibele uren vanaf 12 tot 40 uur);
  • Je kunt elke week je eigen uren en dagen indelen;
  • Je kunt een zorgverzekeraar en sportabonnement afsluiten (collectief).

Wij verwachten van jou:

  • Minimaal MBO werk - en denkniveau;
  • Je bent maatschappelijk betrokken of hebt een achtergrond hierin in opleiding of eerder werk;
  • Je kunt standaard 12 uur per week werken.
  • 13 Mei 2019 om 16:49

Klantenservice medewerker T-Mobile

Wij zijn op zoek naar klantenservice medewerkers bij T-Mobile in Eindhoven. Het gaat hierom een thuiswerk vacature waarbij jij een groot gedeelte van jouw werkzaamheden vanuit huis zal uitvoeren. Interesse? Lees dan snel verder.

Als klantenservice medewerker ga jij vragen van klanten, monteurs en retailers beantwoorden van T-Mobile. Dit kunnen vragen zijn met betrekking tot het puntenspaarsysteem, het wijzigen van klantgegevens, servicevragen over abonnementen en diensten, facturen en installatievragenover toestellen. Daarnaast ben je vanuit het service-oogpunt verantwoordelijk voor de omzet van de verschillende diensten en producten van de telecom aanbieder!

Het is belangrijk dat jij echt technische affiniteit hebt, oftewel de wil om te weten hoe iets werkt. Omdat je ook goed visueel bent ingesteld kun jij snel de beschrijvingen van de klant in beeld brengen en omzetten in een juiste oplossing. Verder heb je een sterk cijfermatig inzicht zodat jij vragen over facturen goed kunt uitleggen.

Binnen deze klantenservice functie krijg jij de mogelijkheid om thuis te werken. Deze optie is mogelijk wanneer jij volledig ingewerkt bent! Je zult vooraf een training krijgen met goede begeleiding en coaching!

Wij bieden binnen deze functie het volgende:

  • Een bruto uurloon van € 9,44 vanaf 22 jaar en ouder;
  • 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Je kunt parttime of fulltime aan de slag;
  • Een training van 2,5 tot 3 weken fulltime;
  • Goede coaching en begeleiding;
  • De mogelijkheid om thuis te werken nadat jij volledig ingewerkt bent!

Wij vragen binnen deze functie het volgende:

  • Je hebt minimaal MBO3 werk- en denkniveau;
  • Je kunt minimaal 16-24 uur of meer per week werken (40 uur is ook mogelijk);
  • Je bent beschikbaar om 2 avonden per week en 2 zaterdagen per  maand te werken;
  • Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Je hebt geen verlof of vakantie gepland staan binnen de komende 3 maanden.
  • 28 Juni 2019 om 10:45

Medewerker Klantenservice

Ben jij geduldig en vind je het leuk om mensen te helpen? Dan heb ik een de klantenservice functie voor jou! Bij Beter Horen in Doesburg zijn wij namelijk op zoek naar nieuwe collega's die 24-32 of 32- 40 uur aan de slag kunnen gaan!

Je zult dus gaan starten als medewerker klantenservice bij Beter Horen in Doesburg. Wat ga je dan precies doen? Je wordt opgebeld met allerlei vragen over de producten van deze hoorspecialist. Jouw doel? De klant zo goed mogelijk helpen! Naast dat je inkomende telefoontjes gaat opnemen zul je zelf ook klanten gaan benaderen om te vragen of bijvoorbeeld hun hoortoestel nog goed werkt. Verder ben jij ook verantwoordelijk voor het beantwoorden van de mail en het inplannen van afspraken bij audiciëns door heel Nederland. Doordat de functie veel verschillende aspecren bevat, is geen dag hetzelfde!

Je komt te werken bij Beter Horen. Sinds 1910 zijn zij dé hoorspecialist van Nederland. Het is hun doel om de kwaliteit van leven van de mensen te verbeteren door de juiste producten aan te bieden. De locatie waar jij aan de slag gaat is in Doesburg. Samen met jouw team doe je er alles aan om de klant zo goed mogelijk te helpen. De sfeer is gezellig en het team is hecht! Samen hebben jullie namelijk maar 1 doel en dat is de klanttevredenheid te vergroten!

  • Bruto uurloon van € 11,00;
  • Aan de slag voor 24-32 of 32-40 uur per week;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km;
  • Training on the job!

  • Jij hebt minimaal MBO4 werk- en denkniveau;
  • Je bent 2 avonden in de week tot 20:00 beschikbaar;
  • Je bent 2 zaterdagen in de maand beschikbaar;
  • Je houdt ervan om mensen te helpen;
  • Je wilt graag werken in een hecht team.
  • 21 Juni 2019 om 10:13

Klantenservice medewerker BCC

Ben jij klantvriendelijk en houd je ervan om mensen te helpen? Dan is werken bij BCC in Schiphol-Rijk wat voor jou!

Je komt aan op kantoor en haalt een kopje koffie. Vervolgens ga je achter je bureau zitten en daar gaat de telefoon al af! Het eerste gesprek van vandaag: een klant met een vraag over een wasmachine die zij vorige week heeft besteld en nog niet geleverd is. Je luistert naar de klant en kijkt in het systeem. Vervolgens vertel je de klant dat de wasmachine toevallig vandaag bezorgd wordt! Je handelt het gesprek netjes af en je gaat verder met het volgende telefoontje.

Je komt te werken bij BCC in Schiphol-Rijk. BCC is een grote Nederlandse winkelketen waar consumentenelektronica wordt verkocht. De service staat hoog in het vaandel. Samen met jouw team ga je aan de slag om alle klanten tevreden te laten ophangen!

  • Een bruto uurloon tussen de € 9,91 - € 10,18 bruto per uur (afhankelijk van ervaring); 
  • De mogelijkheid om te werken tussen de 16 en 38 uur;
  • Reisvergoeding vanaf 10 km;
  • Flexibele werktijden.

  • MBO 4 werk- en denkniveau;
  • Je bent beschikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 8:00-18:00;
  • Je kan tussen de 16 en 30 uur per week werken.
  • 4 Februari 2019 om 11:12
โŒ