[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

๐Ÿ”’
โŒ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
OuderBellen als bijbaan

Telefonisch Verkoper T-Mobile

Bezit jij een flinke dosis energie en heb je een positieve mindset? Start dan nu als Telefonisch Verkoper voor T-Mobile, werk 16 tot 40 uur per week en verdien, als je 21 jaar of ouder bent, € 10,70 (incl.) bruto per uur met kans op dikke bonussen!

Als Telefonisch Verkoper voor T-Mobile ben je elke dag in contact met klanten van T-Mobile. Je belt bestaande klanten op van wie het abonnement afloopt om deze te verlengen met een mooi aanbod. Jouw doel is om zoveel mogelijk abonnementen te laten verlengen of te verkopen, maar vooral om te zorgen dat de klant tevreden de telefoon ophangt. De bonussen die hier tegenover staan, motiveren jou elke keer opnieuw!

Je gaat werken voor T-Mobile in Amersfoort. Het telecom bedrijf met het snelste 4G-netwerk van Nederland. Tevens introduceert T-Mobile als eerste het 5G-netwerk in ons land. Je komt terecht in een warm, gezellig team van gedreven collega's. Iedereen staat achter het merk en draagt zijn of haar steentje bij aan de missie van T-Mobile: de kansen van nu voor iedereen bereikbaar maken. 

Een Telefonisch Verkoper T-Mobile bieden wij:

  • Bij 21 jaar en ouder een bruto uurloon van € 10,70 (inclusief 5 bovenwettelijke vakantiedagen, 8% vakantiegeld en wachtdagcompensatie);
  • Kans op onbeperkte bonussen afhankelijk van jouw performance;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 11 km;
  • Een fulltime training voorafgaand aan jouw werkzaamheden;
  • Begeleiding en coaching op de werkvloer.

Van een Telefonisch Verkoper T-Mobile vragen wij:

  • Commerciële en communicatieve vaardigheden;
  • Een gezonde dosis energie en een positieve mindset met overtuigingskracht;
  • Een beschikbaarheid voor minstens 16 uur per week;
  • De mogelijkheid om een fulltime training te kunnen volgen.
  • 24 Juni 2020 om 16:48

Klantcontact Medewerker KPN Zakelijk

Ben jij een sociale topper en vind je het leuk om mensen dagelijks te spreken? Ben jij ook nog eens een kei in verkoop? Ga dan aan de slag als Klantcontact Medewerker KPN Zakelijk" rel="nofollow" target="_blank">Zakelijk bij Yource in Almere en verdien vanaf 21 jaar € 11,80 bruto per uur!

Als Klantcontact Medewerker KPN Zakelijk kom jij in aanraking met nieuwe en bestaande klanten. Jij gaat alles op alles zetten om nieuwe klanten naar binnen te halen. Door goed door te vragen en te luisteren weet jij welke producten van KPN precies aansluiten op de behoeften van de klant. Daarnaast is het ook erg belangrijk om de bestaande klanten van KPN te behouden. Jij gaat ervoor zorgen dat zij bijvoorbeeld niet hun diensten bij KPN willen opzeggen, maar weet jij ze juist te enthousiasmeren waarom zij bij KPN zouden moeten blijven.

Jij gaat werken voor Yource, de organisatie gespecialiseerd in klantcontact, gelegen in Almere. Jij zal terecht komen op de afdeling KPN Zakelijk. Yource is goed bereikbaar met het openbaar vervoer. 

Bij Yource staat klantenservice hoog in het vaandel zodat het klantcontact van bijvoorbeeld KPN goed wordt onderhouden. Ook hecht Yource enorm veel waarde aan de medewerkers, zowel intern als extern! Er wordt dan ook veel aandacht in jou als persoon geïnvesteerd en krijgt iedereen zeker de mogelijkheid om door te groeien en de kans om jezelf volop te ontwikkelen.

Allemaal heel leuk en aardig, maar what's in it for you als Klantcontact Medewerker KPN Zakelijk? Lees gauw verder!

  • Vanaf 21 jaar een salaris van € 11,80 (incl.) bruto per uur;
  • Er wordt gewerkt met een bonussysteem;
  • Jij hebt lekker vrij in de weekenden en de avonden;
  • Voor jou zijn er veel mogelijkheden voor ontwikkeling!

  • Jij bent minimaal 24 uur beschikbaar;
  • Jij bent één week fulltime beschikbaar voor een betaalde training;
  • Jij bent commercieel ingesteld;
  • Jij vindt het leuk om klanten te helpen en tevreden te stellen.

Voldoe jij aan deze voorwaarden en wil je aan de slag als Klantcontact Medewerker KPN Zakelijk? Solliciteer dan gauw!

  • 23 Juni 2020 om 15:54

Klantadviseur KPN Zakelijk

Heb jij een vlotte babbel en bezit jij een flinke dosis overtuigingskracht? Start dan nu als Klantadviseur KPN Zakelijk" rel="nofollow" target="_blank">Zakelijk bij Yource in Zwolle, werk vanaf 24 uur per week en verdien € 11,80 (incl.) bruto per uur (21 jaar of ouder) exclusief onbeperkte bonussen!

Als Klantadviseur KPN Zakelijk bel jij potentiële, zakelijke klanten op die jij gaat adviseren en informeren over de voordelen van de vernieuwde producten van KPN. Door jouw kennis en enthousiasme weet jij gemakkelijk de klant te overtuigen en een sale te maken. En hier staan weer leuke bonussen tegenover! 

Je zal aan de slag gaan voor KPN. Hier draait het allemaal om het werken met passie aan de veilige, betrouwbare en toekomstbestendige netwerken en diensten, zodat alles en iedereen altijd en overal verbonden is. Momenteel scoort KPN Glasvezel het hoogste cijfer volgens de consumentenbond. Een deel van hun strategie is dan ook dat ze in 2021 één miljoen glasvezel aansluitingen erbij willen hebben! Kan jij niet wachten om hieraan bij te kunnen dragen en mee te groeien?

Een Klantadviseur KPN Zakelijk bieden wij:

  • Een bruto uurloon van € 11,80 vanaf 21 jaar (inclusief 5 bovenwettelijke vakantiedagen, 8% vakantiegeld en wachtdagcompensatie);
  • Flinke bonussen afhankelijk van jouw eigen prestaties;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 11 km;
  • Een betaalde, fulltime training van 1 week voorafgaand aan jouw werkzaamheden;
  • Een gezellig, informeel team met een warme sfeer;
  • Coaching en begeleiding op de werkvloer waardoor jij jezelf kan blijven ontwikkelen!

Van een Klantadviseur KPN Zakelijk vragen wij:

  • Een beschikbaarheid van minstens 24 uur per week;
  • De mogelijkheid om één week fulltime training te volgen;
  • Communicatieve en commerciële vaardigheden;
  • Een energieke, positieve houding!
  • 14 Juli 2020 om 10:36

Verkoopmedewerker KPN

Ga jij aan de slag als Verkoopmedewerker bij een van de grote spelers in telecom in Almere? Bij KPN krijg je de mogelijkheid om vanaf 24 uur per week je week in te delen voor een bruto salaris van € 11,80 per uur (vanaf 21 jaar en incl.). Daarnaast valt er ook een leuke bonus te scoren bij elke sale die je maakt!

Als je gaat starten in deze functie kom je terecht in een hecht en gezellig team. Je krijgt de kans om veel kennis en ervaring op te doen op commercieel gebied in de klantcontact. Zo ben je actief bezig met het achterhalen van de klantbehoefte en de klant introduceren naar mogelijke diensten en producten die ze kunnen bestellen. Je bent in bezit van een hoge dosis overtuigingskracht wat in jouw voordeel zal werken.

De organisatie KPN is een van de grotere telecom bedrijven in Nederland. Op de locatie Almere worden verkoopmedewerkers neergezet door onze organisatie Yource die gespecialiseerd is in deze branche. 

Op deze locatie zit er een groot team die samen klanten bellen om ze te adviseren over diverse producten zoals sneller internet, nieuwe toestellen of een hogere belbundel. Om hun medewerkers te stimuleren en bij elkaar brengen worden er ook uitjes georganiseerd en kan je leuke prijzen en bonussen verdienen.

Wat krijg  jij als Verkoopmedewerker bij KPN: 

  • Een fulltime betaalde training met de duur van één week;
  • Vanaf 21 jaar een bruto salaris van € 11,80 per uur (incl. projecttoeslag, vakantiegeld en 5 vakantiedagen);
  • Per gemaakte sale is er een bonusregeling van € 2,50;
  • 8,33% vakantiegeld;
  • Je krijgt 25 vakantiedagen;
  • Er wordt een reiskostenvergoeding aangeboden vanaf 11 KM tot € 7,85 per dag;
  • Een jong hecht team met veel leuke uitjes;
  • Veel persoonlijke begeleiding om je goed op weg te helpen.

Wat ziet KPN terug in het profiel van de Verkoopmedewerker:

  • Je bent minimaal 24 uur (24-40) in de week beschikbaar;
  • Je bent maandag tot en met vrijdag inzetbaar van 09:00 tot 17:30;
  • Je bent bereid om een fulltime training van één week te volgen;
  • Je beschikt over een hoge dosis overtuigingskracht;
  • Je herkent commerciële kansen en weet van aanpakken;
  • Je beheerst de Nederlandse taal goed in woord en geschift.
  • 23 Juni 2020 om 15:56

Werken bij de grootste loterij van Nederland!

Staatsloterij, Lotto, Toto, en Krasloten, je kent ze vast en zeker. Samen vormen ze de Nederlandse Loterij, de grootste loterij van Nederland. Je kunt nu aan de slag om ervoor te zorgen dat de klanten van de Nederlandse Loterij antwoord krijgen op al hun vragen.

Als Klantenservice medewerker wordt je door klanten gebeld, het is dus een inbound functie. Deelnemers van de loterij bellen met allerlei vragen, om informatie in te winnen of om een klacht in te dienen. Het doel hierin is om de verwachtingen van de klant te overtreffen. Het is voor deze functie belangrijk dat je klantgericht en enthousiast bent, met een goede portie inlevingsvermogen. Je lost problemen op een leuke manier op zonder te pushen. Je weet de juiste vragen te stellen en kunt ondertussen werken met diverse systemen en informatie registreren. Daarnaast is het belangrijk dat je over een goede taalvaardigheid beschikt in zowel woord als geschrift. Herken jij jezelf? Wacht dan niet lang en neem contact met ons op!

De Nederlandse Loterij is de grootste kansspelorganisatie van Nederland met de missie om heel Nederland te laten winnen. Wat ze hiermee bedoelen, is dat een groot deel van de opbrengst van de loterij gaat naar de Nederlandse samenleving, doormiddel van sport en achttien goede doelen (o.a. het KWF en de Hartstichting) die zich richten op gezondheid, beweging en welzijn. Werken bij de Nederlandse loterij betekent dus mensen blij maken met mooie prijzen, maar ook je steentje bijdragen aan de maatschappij!

  • Een fulltime, betaalde training van vijf werkdagen, daarna ga je thuis werken;
  • Ruime openingstijden: ma-vrij: 09:00 - 21:00, za-zo: 10:00-17:00';
  • Salaris van 9,54 per uur;
  • Doorstroming naar chat en e-mail;
  • Parttime of fulltime aan de slag.

  • Je hebt in elk geval MBO werk- en denkniveau;
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden;
  • Ervaring in klantcontact is wenselijk, maar niet vereist;
  • Je kunt goed multitasken en wisselen tussen systemen terwijl je met de klant in gesprek bent is voor jou geen probleem.
  • 12 Juni 2020 om 14:08

Klantenservice Medewerker Nederlandse Loterij

Voor de Nederlandse Loterij zijn wij op zoek naar echte probleemoplossers, die zich graag verdiepen in de klant, luisteren en kunnen meedenken. Herken jij jezelf in deze eigenschappen? Lees dan snel verder!

Hoe ziet jouw dag eruit als je aan de slag gaat als Klantenservice Medewerker bij de Nederlandse Loterij? Je krijgt tijdens een werkdag verschillende telefoontjes, mailtjes en belletjes van klanten die meespelen met een van de merken en daar een vraag over hebben.

Zo kan je bijvoorbeeld een telefoontje krijgen van Henk uit Arnhem; Hij heeft een prijzenpakket gewonnen, deze is alleen nog niet binnengekomen! Hij vindt dit heel vervelend natuurlijk. Je geeft direct aan dat je gaat zorgen dat dit probleem wordt opgelost. Je gaat op zoek in het systeem en kan aan de hand van de klantgegevens al snel vinden dat het pakket al naar hem onderweg is. Je stelt hem gerust dat hij het pakket morgen in de brievenbus kan verwachten. Henk is heel blij met je antwoord en hij bedankt je. Weer een probleem van een klant opgelost! Dit is een van de vele diverse vragen die je kunt krijgen als Klantenservice Medewerker. Belangrijk is vooral dat je enthousiast bent en gericht en klantvriendelijk antwoord kan geven op de vragen.

Werken bij de Nederlandse Loterij betekent werken in een dynamische en professionele organisatie. Je gaat aan de slag binnen Cendris, waar naast hard werken ook zeker ruimte is voor gezelligheid met je collega’s. Daarnaast is het goed om te weten dat de Nederlandse Loterij een organisatie een maatschappelijk betrokken organisatie is. Het doel van de Nederlandse Loterij is om Nederland gezonder, gelukkiger en sportiever te maken. Dit doen ze door middel van het bijdragen aan goede doelen en verschillende sportorganisaties in Nederland!

  • Een fulltime, betaalde training van vijf werkdagen;
  • Ruime openingstijden: ma-vrij: 09:00 - 21:00, za-zo: 10:00-17:00';
  • Salaris van 9,70 per uur;
  • Doorstroming naar chat en e-mail;
  •  Parttime of fulltime aan de slag.

  • Je hebt minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden;
  • Je haalt plezier uit het werken met klanten;
  • Je kunt goed multitasken en wisselen tussen systemen terwijl je met de klant in gesprek bent is voor jou geen probleem;
  • 28 Juli 2020 om 10:44

Klantenservicemedewerker Loterij

Als klantenservicemedewerker van de Nederlandse Loterijen sta jij klanten te worden die vragen hebben over een automatische incasso, vergroten van de winstkans, verhuizing doorvoeren of iemand die zijn of haar lot kwijt is. Ook kan je klachten binnen krijgen van klanten als ze bijvoorbeeld weer niets hebben gewonnen. Maar vragen of ze aanwezig mogen zijn bij een trekking, kan je ook verwachten.

Het is belangrijk dat je beschikt over vaardigheden als klantgerichtheid, inlevingsvermogen en enthousiasme, zodat je problemen kunt oplossen op een leuke manier zonder de klant te pushen. Je luistert naar de klant en zorgt dat je de klantvraag helder hebt. Samen met de klant zoek je naar een passende oplossing.

Je vindt het belangrijk dat de klant ophangt met een glimlach. Mocht jij je goed blijven ontwikkelen, kan je ook nog meerdere labels erbij krijgen en ook afdelingen als: retentie, chat en mail. Andere afdelingen van de Nederlandse Loterij zijn: Staatsloterij, Lotto, Krasloten, Miljoenenspel, Eurojackpot en Lucky Day.

Je gaat aan het werk in hartje Leeuwarden en op slechts 5 minuten lopen van het station. Bij het klantcontactcenter zitten meerdere bedrijven met hun klantenservice. Er hangt een gezellig en informele werksfeer.

  • Een bruto uurloon van €9,54(vanaf 21 jaar); 
  •  Doorgroeimogelijkheden voor meerdere skills en afdelingen binnen NLO; 
  • Een mogelijkheid om het vuurwerk op oudejaarsdag te ontwijken; 
  • Je mag zelf bepalen hoeveel uren jouw contract is;
  • Flexibele werktijden;
  • Een leuke en gezellige werksfeer.

  • Minimaal MBO3 werk- en denkniveau; 
  • Minimaal 16 uren beschikbaar per week; 
  • 2 avonden in de week beschikbaar; 
  • Je hebt geen 9 tot 5 mentaliteit; 
  • In de weekenden werken is voor jou geen probleem.
  • 11 Juni 2020 om 21:57

Commercieel Klantcontact medewerker

Heb jij een vlotte babbel en ben jij commercieel ingesteld? Jij kan deze skills goed toepassen binnen de functie van Commercieel Klantcontact medewerker bij T-Mobile in Arnhem. Jij kan al aan de slag vanaf 24 uur per week en verdient een bruto uurloon van € 9,70. Naast jouw uurloon kan jij nog bonussen verdienen die gemiddeld tussen de € 200,- en € 500,- per maand liggen!

Als Commercieel Klantcontact medewerker bel jij met de klanten van T-Mobile waarvan hun contract bijna afloopt. Jij peilt de klanttevredenheid en kijkt samen naar een verlenging van zijn contract. Door je vlotte babbel kijk je welk product van T-Mobile het beste past bij de klant. Zo weet jij precies aan te bieden waar de klant behoefte aan heeft of waarvan jij vermoedt dat de klant daar behoefte aan heeft. Jij probeert bij elk gesprek het beste resultaat te behalen en elke maand een zo hoog mogelijke bonus op te bouwen.

Jij gaat met jouw team bellen vanuit het kantoor van T-Mobile dat is gevestigd op de Groningensingel in Arnhem. T-Mobile is een jong en innoverend bedrijf. Hard werken en plezier gaan hier hand in hand. Ben jij een harde werker en ben jij een teamplayer? Dan is de vacature bij T-Mobile precies waar jij naar op zoek bent!

Als Commercieel Klantcontact medewerker heb jij recht op de onderstaande punten:

  • Een bruto uurloon van € 9,70;
  • Een bonussysteem;
  • Reiskostenvergoeding;
  • 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren.

  • Jij bent minimaal 24 uur per week beschikbaar;
  • Jij bent 2 avonden per week en 2 zaterdagen per maand beschikbaar;
  • Jij bent beschikbaar voor het fulltime trainingsprogramma van 2 weken;
  • Jij hebt een vlotte babbel en bent commercieel ingesteld. 
  • 26 Juni 2020 om 11:33

Telefonisch Medewerker GGD

Als Telefonisch Medewerker bij de GGD ga je aan de slag om een bron- en contactonderzoek uit te voeren bij patiënten die positief zijn getest op Corona. Je zult € 11,- bruto per uur verdienen en tussen de 8-16 uur of 16-32 uur per week werken.

Hoe ziet jouw dag er uit?
Je start op met een kopje koffie en zet je laptop aan. Zodra je bent opgestart krijg je een profiel binnen van iemand die positief getest is. Je belt diegene op en stelt hem of haar gerust en legt uit waarvoor je belt. Het kan zo zijn dat hij/zij nog niet weet dat er een positief testresultaat is gebleken en dit zal jij dan ook moeten bespreken. Door jouw empathische vermogen weet je dit als geen ander rustig over te brengen en eventuele vragen te beantwoorden. Vervolgens ga je samen met deze patiënt op zoek naar alle contactmomenten die zij hebben gehad met anderen. Jij biedt een luisterend oor en weet secuur alles te noteren. Na het belletje wens je hem of haar heel veel sterkte en zorg jij dat de administratie kloppend is.

Jij bent onmisbaar bij het tegengaan van de verspreiding van Corona!

Je zult gaan starten op de Yource locatie in Nijmegen maar werkt voor de GGD in Den Bosch. Hier zul jij een professionele training krijgen om zoveel mogelijk te weten komen over jouw functie. De GGD geeft deskundige adviezen aan burgers, bedrijven en gemeenten op het gebied van gezondheid. Hierbij zet de GGD de gezondheid van mensen op de eerste plaats. Jij zal onderdeel worden van het onderzoeksteam tegen de verspreiding van Corona.

Wij bieden jou:

  • Een salaris van € 11,- bruto per uur;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Een werkweek van 8-16 uur of 16-32 uur;
  • Een betaalde professionele training van minimaal 4 dagen van een ervaren coach;
  • Werkdagen van maandag t/m zondag met shiften tussen 8:00 uur tot 20:00 uur!

Wat vragen wij van jou?

  • Je bent flexibel inzetbaar;
  • Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschift;
  • Je bent empathisch en weet een luisterend oor te bieden;
  • Je hebt minimaal een HBO werk- en denkniveau;
  • 27 Juli 2020 om 16:22

Klantbehoud Medewerker KPN Zakelijk

Ben je toe aan een nieuwe uitdaging en heb jij affiniteit met de zakelijke markt? Als Klantbehoud Medewerker KPN Zakelijk ben jij het contactpersoon voor klanten die de intentie hebben om over te stappen of hun abonnement stop te zetten. Met jouw commercieel inzicht en goede gesprekstechnieken ga jij het gesprek aan met de klant.

Je draagt zorg voor professioneel klantcontact door te luisteren, samenvatten en door te vragen. Het is namelijk van groot belang dat jij het probleem weet te achterhalen en hier een passend aanbod voor te doen. Samen met een hecht team ga je voor het behalen van de gestelde doelen. Ben jij woonachtig in Zoetermeer en minimaal 24 uur per week inzetbaar? Solliciteer dan nu

Je komt te werken bij Webhelp in Zoetermeer. Webhelp is internationaal marktleider in klantcontact en werkt nauw samen met grote A-merken zoals KPN. Op de afdeling KPN Save Zakelijk kom je terecht in een hecht team. Samen gaan jullie de gestelde doelen behalen en kom je bij de Save afdeling in aanmerking voor het Webhelp-GROEI model. Dit model zorgt ervoor dat je beloond wordt voor het behalen van je doelstellingen en maakt het voor jou nog aantrekkelijker om het succes op de werkvloer te behalen!

Als Klantbehoud Medewerker KPN Zakelijk ontvang je van ons:

  • Een bruto uurloon van € 9,70 per uur (>21 jaar);
  • Minimaal 24 uur per week beschikbaar;
  • Geen avond- en weekenduren;
  • Vakantiegeld en vakantiedaguren;
  • Gratis fruit op kantoor;
  • Prettige werkomgeving.

  • Minimaal MBO 4 werk-en denkniveau;
  • Je bent beschikbaar om een fulltime training te volgen van 2 weken;
  • Sterk in woord en geschrift;
  • Affiniteit met de zakelijke markt.
  • 26 Juni 2020 om 18:03

Commericeel Klantadviseur Eneco

Ben jij milieubewust, goed in adviseren en wil je actief je steentje bijdragen? Voor Eneco zijn wij op zoek naar overtuigende klantadviseurs. In deze functie krijg je de kans om je service- en commerciële skills optimaal te benutten en verder te ontwikkelen.

Jij komt te werken als Commercieel Klantadviseur voor Eneco bij Webhelp. Samen met je collega's ga je een heel nieuw klantteam van Eneco opzetten. Dat betekend dat jouw team de blauwdruk is voor Eneco binnen Webhelp. Leuk, dat zeker, maar het vraagt ook veel verantwoordelijkheid. Jullie functiedoel is dan ook het efficiënt en effectief afhandelen van het klantcontact voor Eneco. Voor deze functie is het belangrijk dat je over de juiste competenties beschikt en dat je een ambitieuze mindset hebt!

Hoe ga je dat doen? 

  • Jullie gaan de klant voorzien van de juiste behoeftes (Informatie en advies van de diensten en producten van Eneco);
  • Jullie gaan de klant een passend aanbod doen gebaseerd op de behoeftes van de klant;
  • Jullie gaan de klanten proactief adviseren;
  • Jullie gaan gesprekken correct en efficiënt afhandelen.

Eneco is continu bezig met het verbeteren van de kwaliteit van het milieu. Ze proberen hun missie waar te maken door kwaliteit te leveren in hun producten en diensten. Daarom ga je veel bezig zijn met het adviseren over duurzame energie. Sa jij synchroon met de Values van Eneco? Solliciteer dan nu en help Eneco een heel nieuw team op te zetten! Ben jij 16-36 uur per week beschikbaar en woonachtig in omgeving Rotterdam? Solliciteer dan nu!

Je komt te werken voor Webhelp Rotterdam. Webhelp is een klantcontactcenter gevestigd in Rotterdam die het klantcontact faciliteert van verschillende grote A-merken. Zo ook Eneco. Je zult dus voor Eneco aan de slag gaan en binnen dit team zijn er leuke doorgroeimogelijkheden. Omdat het een nieuw project is, ga je je ook bezighouden met het verbeteren van werkprocessen.

Is het hard werken? Jazeker, maar gelukkig is er ook ruimte voor ontspanning bij Webhelp. Een potje tafeltennis in de pauze of lekker een hapje in het bedrijfsrestaurant met je collega's hoort er natuurlijk ook bij.

Een Commercieel Klantadviseur Eneco krijgt van ons:

  • Een bruto uurloon van € 9,70 per uur;
  • Een betaalde fulltime training van 2 weken (Let op: er zijn terugkom training weken);
  • 100% reiskostenvergoeding vanaf 10 kilometer woon-werk afstand;
  • De kans om jezelf te ontwikkelen bij een van de grootste energieleveranciers van Nederland;
  • Geen weekendwerk;
  • Gratis fruit en een prettige werksfeer op de vloer.

  • Minimaal MBO+ werk- en denkniveau;
  • 2 weken beschikbaar voor een fulltime training;
  • Minimaal 1 keer vanaf 08:00 en 1 keer tot 21:00 beschikbaar per week;
  • Minimaal 16 uur per week beschikbaar;
  • Communicatief sterk in woord en geschrift;
  • Gemotiveerd en ambitieus om een nieuw klantteam op te zetten samen met je collega's;
  • Affiniteit met duurzame energie.
  • 25 Juni 2020 om 16:31

Helpdesk Medewerker Energie

Groningen heeft momenteel dé vacature! Tenminste, als je nu op zoek bent naar een nieuwe parttime of fulltime baan. Wil jij tussen de 16 en 36 uur per week aan de slag als klantenservice en helpdesk medewerker in Groningen? En wil je de mogelijkheid hebben om jezelf verder te ontwikkelen in de klantcontactbranche? Kijk dan snel verder!

Wij zoeken nieuwe collega's om voor een van onze opdrachtgevers te gaan werken voor een bekend merk in Groningen (minimaal 16 tot 36 uur). In deze functie ga jij alle binnenkomende vragen beantwoorden over het product TOON: een thermostaat waarmee klanten precies hun energie gebruik kunnen zien en wat het kost. Of dit nu gaat over de installatie, de bestelling of de vraag wanneer de monteur langskomt: jij bent dé expert en weet al deze vragen te beantwoorden

Cendris is gespecialiseerd in klantcontact. Door de vele ervaringen kunnen ze jou optimaal ondersteunen en begeleiden in jouw leertraject en ambities. In Groningen zit het pand vlakbij Hoogkerk en is heel goed bereikbaar met zowel eigen vervoer als het openbaar vervoer. 

Vooraf zorgen wij dat je alle benodigde kennis en tools onder de knie hebt in de vorm van een betaalde fulltime training.

Daarnaast:

  • Een startsalaris van €9,70 per uur;
  • Vakantiegeld en vakantiedaguren;
  • Je kunt parttime of fulltime aan de slag;
  • Je gaat werken binnen een professionele werkomgeving;
  • Leuke en gezellige collega's;
  • Reiskostenvergoeding en de mogelijkheid om een sportabonnement af te sluiten.

  • Minimaal MBO werk - en denkniveau
  • Je kunt minimaal 16 uur per week werken
  • Je scoort pluspunten als je technische affiniteit hebt
  • 26 Juni 2020 om 14:25

Telefonisch medewerker Lyon

Heb jij er zin in om er een paar weken tussenuit te gaan? Dan is deze tijdelijke functie misschien wel wat voor jou! Jij krijgt namelijk de kans om een aantal weken door te brengen in Lyon Frankrijk. Hier ga jij werken op de telefonische helpdesk bij de ANWB. Het is een functie voor 35 uur per week, wat betekend dat je nog genoeg vrije tijd hebt om van de zon en de stad te genieten. Je gaat € 1602,- bruto per maand verdienen. 

Je krijgt telefoontjes binnen van Nederlandse klanten die door een ongeval of met pech langs de weg staan. Aan jou de taak om erachter te komen wat deze klanten nodig hebben. Hierbij kun je denken aan een sleepwagen, hotel overnachting of vervangend vervoer. Het is van belang dat je je kunt inleven in de situatie van de klant en ze de informatie kunt geven waardoor zij gerust worden gesteld.

Steunpunt Lyon is opgedeeld in twee afdelingen, te weten: een Frans afdeling en een Nederlandse afdeling. Op de Franse afdeling worden alle gesprekken geregeld met bijvoorbeeld garages en sleepwagen bedrijven. Op de Nederlandse afdeling komen alle telefoontjes van klanten binnen die hulp nodig hebben. Het is dus niet een must dat je Frans kunt spreken en/of verstaan, wel is het handig. Op de werkvloer heerst een informele werksfeer en ook na werktijden ondernemen collega's vaak nog iets met elkaar.

  • Uitdagende functie in Lyon Frankrijk tot 31 augustus;
  • Een bruto maandsalaris van € 1602.-;
  • Verschillende startdatums (29 juni, 6 juli of 13 juli 2020);
  • Huisvesting kan geregeld worden door ANWB (voor maar € 100 per maand);
  • Reiskostenvergoeding van € 152,- NL-FR en 60% vergoeding voor busabonnement;
  • Toeslagen bij overwerken (125%) en werken op zondag (150%);
  • In overleg zijn een aantal vakantiedagen ook mogelijk;
  • Supergave toevoeging op je CV.

  • Minimaal MBO 4 werk- en denkniveau;
  • Geen geplande vakanties in de maand juli en augustus;
  • Empatisch vermogen;
  • Klantenservice ervaring is mooi meegenomen;
  • Frans spreken is een pré, maar geen must;
  • Bereidt om van juli t/m 31 augustus in Frankrijk te verblijven.
  • 18 Juni 2020 om 13:58

Junior Accountmanager B2B

Ben jij commercieel aangelegd en sta jij klaar voor een nieuw uitdagend avontuur in de sales? Bij T-Mobile werk jij op het hoofkantoor in Den Haag en kan jij vanaf 32 uur per week gaan werken als Junior Accountmanager B2B. Je verdient een bruto uurloon van € 12,46 en kan nog maandelijks bonussen verdienen op jouw verkoop. De bonussen lopen gemiddeld op tot € 300,- per maand!

Als Junior Accountmanager B2B bel jij met de potentiële zakelijke klanten van T-Mobile. In het gesprek probeer jij interesse op te wekken bij de klant voor een potentiële overstap naar T-Mobile. Jij leert het vak door middel van 1 op 1 training en je leert alles over het aanbod van T-Mobile door een training.

Jij gaat werken op het hoofdkantoor van T-Mobile in Den Haag. Het hoofdkantoor is goed bereikbaar met het openbaar vervoer en ligt op loopafstand van het station: Den Haag HS. Je ov-reiskosten worden 100% vergoed! 

Als Junior Accountmanager B2B heb jij recht op de onderstaande punten:

  • Een bruto uurloon van € 12,46;
  • Een bonussysteem;
  • Een reiskostenvergoeding;
  • Doorgroeimogelijkheden binnen T-Mobile.

  • Jij bent tijdens kantooruren minimaal 32 uur per week beschikbaar;
  • Jij bent commercieel ingesteld;
  • Jij kan werken met targets.
  • 1 Juli 2020 om 15:23

Telefonisch Verkoopmedewerker

Gezocht: een ervaren sales medewerker voor DPG Media! Ben jij die persoon en wil jij graag weer aan de slag in de sales? Word dan Telefonisch Verkoopmedewerker en verdien € 15,45 bruto per maand, met kans op bonussen!

Als Telefonisch Verkoopmedewerker ben jij in het bezit van een overtuigingskracht waar men U tegen zegt. Hiermee bel jij elke dag mensen op en lukt het jou om ze te enthousiasmeren met de abonnementen die DPG Media aanbiedt! Behaal jij jouw targets? Reken dan maar op lekkere bonussen!

DPG Media hecht veel waarde aan het personeel. Het begint al bij de interne training, waarbij iedere medewerker met de juiste begeleiding zo goed mogelijk wordt ingewerkt. De waardering is altijd aanwezig, waardoor er altijd positief wordt teruggekeken op de soepele samenwerking. Jouw collega's zijn niet voor niets enorm trots op hun werk!

Als Telefonisch Verkoopmedewerker kan jij rekenen op het volgende:

  • Een mooi salaris van € 15,45 bruto per uur;
  • De mogelijkheid om vanaf 16 uur per week te werken;
  • Een bonussysteem;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Een training waarbij jij wordt klaargestoomd als volwaardige Telefonisch Verkoopmedewerker.

Wil jij weten of wij een match hebben? Lees dan gauw verder!

  • Minimaal MBO4 werk- en denkniveau;
  • Minimale beschikbaarheid van 16 uur per week;
  • Ervaring in de verkoop is een pré.
  • 24 Juni 2020 om 13:00

Telefonisch Verkoper Outbound

Voor DPG Media in Amsterdam zijn wij op zoek naar Telefonisch verkopers Outbound die vanaf 16 uur per week beschikbaar zijn. Ben jij communicatief vaardig, haal jij kracht uit het overhalen van mensen  en ben jij op zoek naar een parttime of fulltime baan? Dan is deze functie echt iets voor jou!

Als Telefonisch verkoper outbound ben je verantwoordelijk voor het telefonisch benaderen van potentiële abonnees. Je overtuigd hen ervan waarom het lezen van een krant een toegevoegde waarde heeft en vervolgens sluit je met de klant een abonnement af.
Het salaris in deze functie is € 15,45 bruto per uur, maar naast elke tweede sale verdien je een extra bonus van € 7,50 bruto!

DPG Media is een ambitieus en gedreven bedrijf met een groot hart voor media in hartje Amsterdam. Er is veel ruimte om je eigen ding te doen en je verder te ontwikkelen. Als Telefonisch verkoper outbound krijg je volop de gelegenheid om jezelf te ontwikkelen in dat wat je leuk vindt: Sales! Daarnaast is er momenteel de mogelijkheid om thuis te werken i.v.m het Coronavirus.

Als Telefonisch Verkoper Outbound ontvang jij:

  • Een mooi salaris van € 15,45 bruto per uur;
  • Een gunstig bonussysteem van € 7,50 bruto bij elke tweede sale;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 5 km € 0,15 cent per km;
  • Flexibele werktijden van maandag tot en met vrijdag, tussen 09:00 uur en 21:00 uur;
  • Collectieve korting op jouw sport abonnement.

  • Je beschikt over een computer of laptop;
  • Je beheerst de Nederlandse taal goed in woord en geschrift;
  • Je bent communicatief vaardig en hebt een vlotte babbel;
  • Je bent minstens 16 uur per week beschikbaar.
  • 25 Juni 2020 om 12:53

Adviseur Zorgverzekeringen CZ

CZ is op zoek naar een Adviseur Zorgverzekeringen die gepassioneerd is om de mens te helpen. Empathie, oplossingsgericht en klantgericht te werk gaan zijn key! Herken jij jezelf hierin? Ga dan aan de slag in Sittard en verdien € 13,93 bruto per uur! 

Als Adviseur Zorgverzekeringen kom jij terecht op de klantenservice afdeling. Jij gaat klanten informeren en adviseren op het gebied van zorg- en ziektekostenverzekeringen. Hiervoor vragen wij van jou een Wft-Zorg diploma. Heb je deze niet? Dat is geen enkel probleem, deze kan je namelijk via Yource behalen! 

CZ, wie kent het nou niet? Een zorgverzekeraar die er altijd voor wil zorgen dat de klanten met een glimlach ophangen. Er is altijd een passende verzekering te vinden voor de klant. CZ kan zelfs verzekeringen op maat laten maken, zodat er volledig op de behoeften van de klant in kan worden gegaan. Dat is pas service!

 Na een training van 5 weken te hebben gevolgd, kan jij jezelf echt een volwaardige Adviseur Zorgverzekeringen CZ noemen. In deze vijf weken leer jij hoe jij het beste gesprekken met je klanten kan voeren, hoe het systeem werkt en ga jij hierin een behendigheid ontwikkelen. Jij kan rekenen op de volledige steun van jouw collega's, dus je staat er nooit alleen voor!

Wanneer jij werkzaam bent als Adviseur Zorgverzekeringen CZ, dan krijg jij het volgende:

  • Een salaris van € 13,93 bruto per uur;
  • Volledige reiskostenvergoeding met het OV;
  • De kans om jouw Wft-Zorg te behalen;
  • Doorgroeimogelijkheden;
  • Een interne training van 5 weken.

Om de functie als Adviseur Zorgverzekeringen CZ goed uit te kunnen oefenen, vragen wij het volgende van jou:

  • Minimaal een MBO4 diploma;
  • Tevens ben je in het bezit van een Wft-Zorg diploma, of ben je bereid om deze via Yource te behalen;
  • Beschikbaarheid tussen 16 en 36 uur;
  • Klantenservice zien wij graag terug op jouw CV;
  • Je bent bereid om 2 avonden per week en 2 zaterdagen per maand te werken.
  • 15 Juli 2020 om 13:40

Service Medewerker VodafoneZiggo

Ben jij op zoek naar een baan waarbij je mensen helpt maar ook dikke bonussen kan verdienen? Zoek dan niet verder! Kom werken als Service Medewerker Ziggo bij Webhelp in Nijmegen en verdien €9,70 bruto per uur.

Wordt jij onze nieuwe Service Medewerker Ziggo die dikke bonussen verdient en tegelijkertijd de hoogste klanttevredenheid haalt? Wanneer jij achter de telefoon zit, weet jij voor elke situatie een passende oplossing voor de klant en wie weet verdien jij er zelf ook nog aan!

Webhelp is een van de grootste Callcenter bedrijven ter wereld, wat voor verschillende A-merken de Klantcontact service regelt. Bij Webhelp heb jij tal van ontwikkelingsmogelijkheden ter beschikking. Wanneer jij laat zien dat je door wilt groeien zal dit ook opgemerkt worden. Dat is het mooie aan Webhelp.

Wanneer jij komt werken als Service Medewerker VodafoneZiggo, krijg jij:

  • Een leuke, uitdagende baan;
  • Verschillende doorgroeimogelijkheden;
  • Flinke bonussen;
  • €9,70 Bruto per uur;
  • Een betaalde training van 11 dagen, aangevuld met een IC van twee weken.

  • Goede beheersing van de Nederlandse taal;
  • Minimaal 24 uur per week beschikbaar;
  • 2 avonden in de week en 1 weekend per maand beschikbaar;
  • Kan zowel klantvriendelijk als commercieel denken.
  • 14 Juli 2020 om 12:29

Business Servicedesk Medewerker Marktplaats

Marktplaats, wie kent het niet? Marktplaats staat natuurlijk bekend om het grootste handelsplatform van Nederland. Waar je misschien niet bij stil staat is dat Marktplaats ook superbelangrijk is voor bedrijven, die hebben namelijk de mogelijkheid om te adverteren op de site. Als Medewerker op de Business Servicedesk bij Marktplaats onderhoud jij het contact met zakelijke klanten van Marktplaats.

Jij bent als Business Servicedesk Medewerker het visitekaartje van Marktplaats. Je voert telefonische gesprekken met zakelijke klanten omdat ze in het verleden een advertentie hebben geplaatst op het platform, of wanneer een advertentie bijna verloopt bijvoorbeeld. Als het ware ben jij een soort van accountmanager op het gebied van zakelijke advertenties. Daarbij staat klantvriendelijkheid hoog in het vaandel. Het fijne is dat je goede begeleiding krijgt om jezelf te ontwikkelen binnen deze functie en dat je jezelf ook verder kunt gaan ontwikkelen op het gebied van klantgerichtheid richting zakelijke klanten. Daarnaast zijn er voldoende doorgroeimogelijkheden binnen deze functie!

De Business Service Desk van Marktplaats is onderdeel van Cendris. Cendris staat bekend om de goede sfeer en tijd en ruimte voor ontwikkeling. Hoe snel jij doorgroeit is afhankelijk van je eigen ontwikkelsnelheid en motivatie wordt beloond. Verder zorgt Cendris er samen met Marktplaats voor dat er een mooie bonusstructuur voor je klaarstaat, naast je vaste loon. Mooi meegenomen dus!

  • Een startsalaris van 9,95 per uur (exclusief vakantiegeld en vakantiedaguren);
  • Flexibele openingstijden;
  • Een fulltime, betaalde training van 5 werkdagen;
  • Uitstekende begeleiding;
  • Een super leuk team met enthousiaste collega’s;
  • Kansen om door te groeien.

  • Je hebt minimaal een MBO-3 diploma op zak;
  • Klantenservice ervaring is niet noodzakelijk;
  • Je bent in elk geval 16 uur per week beschikbaar; 
  •  Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
  • Je bent bereid een fulltime training van 5 werkdagen te volgen.
  • 15 Juli 2020 om 16:05

Klantenservice medewerker overheid in Groningen

Krijg jij er energie van als je anderen kan helpen? Heb je altijd al willen werken voor een overheidsinstantie? Dan is dit wellicht het perfecte project voor jou! Je kan vanaf 20 uren per week aan de slag voor een bruto uurloon van 9,70 euro. Binnen de functie zul je veel diverse vragen krijgen. Het uiteindelijke doel is dat niet alleen de klant met een glimlach ophangt, maar dat ook jij hier energie van hebt gekregen.

De openingstijden zijn van maandag tot vrijdag tussen 08:30 uur en 17:00 uur. In de weekenden zul je altijd vrij zijn! Verder zal je beginnen met een voltijd betaalde training. Je leert niet alleen hoe de sytemen in zijn werk gaan, maar ook hoe je het gesprek aangaat met de klant.

Je gaat aan de slag bij een project van Cendris. Deze organisatie zit vlakbij het Centraal station van Groningen en is zowel met het openbaar vervoer als eigen vervoer goed te bereiken. Bij Cendris staat de medewerker centraal. Samen met jou zullen ze ervoor zorgen dat je helemaal op je plekje komt.

  • Een bruto uurloon van 9,70 euro (vanaf 21 jaar of ouder);
  • Een betaalde voltijd training van twee weken;
  • Een volledige vergoeding met het openbaar vervoer vanaf 10 km >;
  • Aan de slag tijdens kantooruren;
  • Opbouw van zowel vakantiegeld als vakantiedaguren;
  • Een goede toevoeging aan jou CV;
  • Een VOG aanvragen, die tevens wordt vergoed;

  • Een voltijd training van twee weken kunnen bijwonen;
  • Je hebt geen verdere vakantieplannen voor de aankomende drie maanden;
  • Je kunt minimaal 20 uren per week aan de slag;
  • Minimaal MBO 3 werk- en denkniveau;
  • Je bent communicatief vaardig en je biedt graag een luisterend oor;
  • Op 3 augustus kan je starten met deze nieuwe uitdaging;
  • 15 Juli 2020 om 21:27
โŒ