[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

πŸ”’
❌ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
OuderAlle Nieuwskoppen

Vestigingsmanager

Onlangs heeft FINTREX een nieuwe vestiging in Apeldoorn geopend. Als Vestigingsmanager ga jij ervoor zorgen dat alles binnen deze nieuwe vestiging in goede orde verloopt.
In deze functie ben jij vestigingsverantwoordelijke. Jouw doel is om op een coachende manier ervoor zorgen dat iedere collega op de nieuwe vestiging zijn of haar werk goed kan uitvoeren en daarmee het beste uit zichzelf kan halen. Jij zorgt ervoor dat er een stevig team van recruiters staat die zich betrokken voelen bij de organisatie. Jij bent bereid je handen hiervoor uit de mouwen te steken.
De collega’s die in Apeldoorn werken, worden aangestuurd door een Business Manager vanuit het hoofdkantoor in Rotterdam. Jij bent als vestigingsmanager echter wel de vraagbaak voor de collega’s die hier werken en jij bent horizontaal verantwoordelijk voor de medewerkers op locatie. Jij zal dan ook veel schakelen met de Business Manager.

Jij gaat aan de slag op onze nieuwe locatie in hartje Apeldoorn. De locatie is sinds oktober geopend en er werken op dit moment zo’n 20 enthousiaste collega’s. Natuurlijk heb je ook nog zo'n 125 collega's in Rotterdam die je altijd vragen kan stellen. Je Rotterdamse collega’s zal je geregeld ontmoeten tijdens meetings, klantbezoeken, maar ook tijdens borrels en feestjes! Bij FINTREX is bijna alles mogelijk en daarom zijn er voor jou veel mogelijkheden om te groeien en je verder te ontwikkelen. FINTREX is een bedrijf dat altijd in beweging en is niet bezig met wat er niet kan, maar met wat er juist wel kan! Dus zoek jij een bedrijf waar jij de kans krijgt om stappen te blijven maken? Pak dan nu jouw kans!

  • Een uitdagende functie met genoeg kansen om jezelf te ontwikkelen; 
  • Een fulltime functie voor 40 uur per week; 
  • Een marktconform salaris, afhankelijke van jouw kennis en ervaring; 
  • Een reiskostenvergoeding vanaf 10 km reisafstand; 
  • Een collectieve zorgverzekering en een collectieve korting op een sportabonnement via FINTREX; 
  • De mogelijkheid om pensioen op te bouwen bij Nationale-Nederlanden; 
  • En natuurlijk de kans om aanwezig te kunnen zijn op FINTREX borrels en feestjes!

  • Jij beschikt over een HBO/ WO diploma; 
  • Jij hebt minimaal 3 jaar recruitment ervaring;
  • Jij hebt ervaring met recruitment en bent toe aan een volgende stap in je carrière; 
  • Jij bent 40 uur per week beschikbaar;
  • Jij bent resultaatgericht en doet graag een stap extra om je doel te behalen.
  • 12 November 2018 om 11:37

Klantcontact medewerker B2B Service T-Mobile

Als klantcontact medewerker ga jij zorgdragen voor correcte en tijdige beantwoording van alle vragen van klanten, eventueel in overleg met andere afdelingen en derde partijen. Jij bent een gesprekspartner en belangenbehartiger op het gebied van service en adviserende verkoop voor al onze klanten.

Het volgende kan jij in je takenpakket verwachten:

  • Je bent verantwoordelijk voor het bouwen aan- en het onderhouden van waardevolle loyale klanten.
  • Je bent verantwoordelijk voor het analyseren en juist interpreteren van klantvragen en klantgedrag en het afstemmen van het te volgen proces. Daarbij denk je verder dan je neus lang is en kijk je naar wat goed is voor T-Mobile en de klant. Je onderneemt alle acties die benodigd zijn om de klantvraag in één keer goed af te handelen.
  • Je bent verantwoordelijk voor het adviseren en verlenen van excellente service aan klanten op pro- en reactieve wijze, zowel op service- als op commercieel vlak. Hierbij anticipeer je op wensen en behoeften van klanten. 
  • Je bent de klantexpert en beschikt over specifieke kennis van de verschillende producten, diensten van T-Mobile. Je kent de systemen en kunt linken leggen tussen producten, diensten en systemen.
  • Je bent verantwoordelijk voor het op een juiste wijze registreren van klantcontacten in de juiste systemen zodat er altijd een helder en volledig klantbeeld is.
  • Je bent verantwoordelijk voor het initiëren en oppakken van initiatieven ten behoeve van de operationele efficiency en het optimaliseren van processen.
  • Je bent verantwoordelijk voor jouw persoonlijke en het (zelf organiserende) team functioneren. De kennis is up to date en resultaten op target. Je straalt enthousiasme uit, benadert zaken proactief, bent flexibel, spreekt collega’s aan, je bent positief en realistisch. 

T-Mobile, wie kent deze telecomaanbieder niet?! Met ruim 3,8 miljoen klanten is het één van 's werelds grootste aanbieders van mobiele communicatie voor zowel particuliere als zakelijke klanten. Je gaat aan de slag bij deze jonge, toonaangevende organisatie die continue bezig is het verbeteren van de producten en diensten. Ook is er ook alle ruimte voor je persoonlijke ontwikkeling en groei. Je krijgt namelijk een uitstekende interne opleiding én begeleiding in een energieke werkomgeving.

Het volgende kan je van ons verwachten:

  • Je gaat € 11,- euro per uur verdienen;
  • Je komt te werken in een dynamisch en professioneel bedrijf;
  • Daarnaast bouw je vakantieuren en vakantiegeld op;
  • Je krijgt een betaalde training;
  • een vast contactpersoon vanuit FINTREX;
  • Super gezellig en informele werksfeer;
  • Mogelijkheid om op den duur thuis te kunnen werken.

Jij voldoet aan de volgende eisen:

  • Je bent in het bezit van minimaal MBO4 werkniveau en HBO denkniveau een pré;
  • Je bent 28-32 uur per week beschikbaar;
  • Je bent bereid om op woensdag of vrijdagvonden te werken;
  • Je hebt ervaring opgedaan in een service- of sales gerichte functie met professioneel (zakelijk) klantcontact;
  • Je hebt affiniteit met en interesse in mobiele telecommunicatie;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal goed in woord en geschrift;
  • Je neemt graag initiatief en bent proactief;
  •  Je bent flexibel en resultaatgericht.
  • 8 November 2018 om 13:54

CommerciΓ«le en servicegerichte topper (B2B) gezocht bij T-Mobile

Ben jij bereid te investeren in jezelf? Heb jij affiniteit met telecom? Dan zou dit zomaar een kans voor jou carrière kunnen zijn!

Een functie waarin je ontzettend veel kan groeien en jezelf kan bewijzen. Dit zelfsturende team is op zoek naar nieuwe medewerkers. Je hoofdtaak is het telefonisch te woord staan van klanten van de zakelijke markt. Buiten het stukje klantcontact wordt er van jou verwacht dat je kritisch durft te kijken naar de processen en mogelijkheden binnen de afdeling. Het is hiervoor noodzakelijk dat je om weet te gaan met feedback, kritisch durft te zjjn en vooral de mouwen wil opstropen.!

Jij bent in staat om hassle-free service te verlenen aan deze klanten. Wanneer zij zich melden met een probleem zorg jij ervoor dat het in één belletje opgelost is. Hiermee draag je bij aan een positieve klantervaring en daarmee ook de commerciële successen van de afdeling.

Lijkt dit je wat? Lees dan verder en ontdek of je aan de eisen voldoet.

We verwachten best veel van jou. namelijk: zelfstandigheid, professionaliteit, weten van aanpakken, durf hebben, zelfreflectie tonen. Dit zijn zomaar wat competenties die nodig zijn voor dit team.

Daarnaast:

  • Heb jij minimaal een jaar ervaring met telefonisch klantcontact, het is een pre wanneer dit zakelijk contact was;
  • Heb jij minimaal een MBO4 opleiding, al is een HBO-opleiding zeker een grote pré;
  • Is spreken in het Engels voor jou ook geen probleem;
  • Is jouw Nederlands uitstekend op spreek- en schrijfniveau;
  • Ben jij voor langere termijn beschikbaar (minimaal een jaar - liefst nog veel langer).

  • Een marktconform salaris;
  • Prachtige groeikansen;
  • Een werkplek op het hoofdkantoor van T-Mobile in Den Haag;
  • Reiskostenvergoeding, vakantiegeld (natuurlijk);
  • Een baan voor 28 - 32 uur per week;
  • Een supergezellig team dat op je met open armen zal verwelkomen!

T-Mobile is één van de marktleiders op het gebied van Telecom. Het Nederlandse hoofdkantoor is te vinden in Den Haag en is uitstekend bereikbaar met het OV. Op het hoofdkantoor vind je veel afdelingen, waaronder ook de gehele klantcontactafdeling .De lijntjes zijn kort, de lunch is vers en de collega's gezellig!

Dankzij de prima arbeidsvoorwaarden, begeleiding en doorgroeimogelijkheden is T-Mobile al 7 keer op rij verkozen tot beste werkgever van het jaar. Naast dat het goed staat op je CV ga je jezelf gegarandeerd keihard ontwikkelen bij dit professionele bedrijf. Heb je er al zin in?

  • 8 November 2018 om 13:53

Teammanager Business Support

Als Teammanager Business Support ben je verantwoordelijk voor de aansturing van de afdeling Direct Business Operations Custom (DBOC) van T-Mobile die zich richten op grootzakelijke klanten. Het is een zeer dynamische functie, waarbij je veel in contact staat en samenwerkt met andere afdelingen. Daarnaast ben je actief bezig met het bedenken en implementeren van verbetervoorstellen, zowel op medewerker- als op afdeling overschrijdend niveau.

De afdeling DBOC verzorgt de opmaak van het contract en de implementatie van alle grootzakelijke klanten. Het team van 15 fte is gespecialiseerd in de commerciële support aan eindklanten en Account Management voor de Direct Sales kanalen. Vanuit jouw expertise en resultaatgerichtheid weet je de medewerkers te stimuleren de best mogelijke service te bieden en commerciële kansen te benutten. Vanzelfsprekend zorg je daarbij voor een prettige en uitdagende werksfeer.

Verder ben je verantwoordelijk voor:

  • Bewaken van de financiële doelstellingen van de teams;
  • Het opstellen van rapportages met betrekking tot de operationele performance en het informeren van stakeholders over de voortgang en eventuele acties die hieruit voortvloeien;
  • Het maken van een aantoonbare efficiency, effectiviteit- en kwaliteitsslag.

Met 3,967 miljoen klanten is T-Mobile Nederland een van de grootste aanbieders van mobiele telecommunicatie voor consumenten en zakelijke klanten. Een organisatie waarin gedurfdheid, verantwoordelijkheid en samenwerken centraal staan.

  • Zeer dynamische functie voor tenminste 6-9 maanden;
  • Salaris tussen €3700-€4200.

  • Minimaal 4 jaar leidinggevende werkervaring in een commerciële functie;
  • Projectmatige ervaring;
  • HBO werk- en denkniveau;
  • Kennis van complexe organisatiestructuren en besluitvormingsprocessen;
  • Kennis van MS Office en SAP (pre);
  • Vaardigheid bezitten om in bestuurlijke kringen vertrouwen en commitment te verkrijgen en te behouden;
  • Beheersing van de Engelse taal in woord en geschrift;
  • Direct starten.
  • 8 November 2018 om 12:47

Sales medewerker 20-24 uur

Heb jij pit? Ben je toe aan een nieuwe uitdaging en wil jij jouw verkoop skills verder ontwikkelen?

De Persgroep Nederland zoekt Sales medewerkers voor hun vestiging in Amsterdam. Jij kan daarbij horen! Je wordt onderdeel van een hecht team en bent verantwoordelijk voor de verkoop van krantabonnementen. Binnen dit salesteam ligt het target hoog, maar word je ook intensief begeleid om het hoge niveau te behalen en krijg je een goede beloning. Heb jij de ambitie om verder door te groeien binnen een gerenommeerd bedrijf en wil je meevieren in de successen van dit topteam van Sales medewerkers? Dan is dit de plek voor jou! Je kunt hier voor 20-24 uur aan de slag, maar meer uren is ook zeker mogelijk!

Het hoofdkantoor van De Persgroep Nederland bevindt zich in het centrum van Amsterdam. Perfect aan te reizen dus met het openbaar vervoer. Het team waar je onderdeel van wordt bestaat uit ongeveer 25 collega's. Met die collega's ben je verantwoordelijk voor de verkoopcijfers, maar er is ook zeker ruimte voor een praatje en er wordt veel gelachen! Het bedrijf waar je aan de slag gaat is een gerenommeerde uitgeverij die op zoek is naar ambitieuze, leergierige en energieke collega's!

De keuze is reuze op dit moment, maar wij bieden jou als Sales medewerker alleen het allerbeste:

  • Een marktconform salaris;
  • Een bonus bij goede prestaties;
  • Werkuren tussen de 20-24 uur;
  • Een reiskostenvergoeding vanaf 5 km;
  • De mogelijkheid een collectieve zorgverzekering af te sluiten;
  • Doorgroeimogelijkheden!

  • Jij bent communicatief ijzersterk;
  • Je hebt bij voorkeur eerder een sales functie gehad;
  • Je bent tussen de 20-24 uur per week beschikbaar;
  • Je wilt jezelf graag ontwikkelen als Sales medewerker;
  • Je woont niet meer dan één uur reizen van Amsterdam Centraal vandaan.
  • 14 November 2018 om 10:23

Leerlingen de Viersprong gaan eigen groente kweken en koken

WIJCHEN - Leerlingen van basisschool de Viersprong in Wijchen gaan hun eigen groente en fruit kweken. Daarnaast koopt de school een oven, om de eigen groente zelf te kunnen bereiden. Voor dit project krijgt de basisschool 3500 euro van de provincie Gelderland.

  • 8 November 2018 om 11:59

Adviseur Daily Contacts

Wil jij jouw financiële carrière starten bij een van Nederlands grootste banken? Jij gaat als Klantadviseur Daily Contacts minimaal 25-30 uur per week aan de slag op het Takenhofplein in Nijmegen. Voor € 12,57 bruto per uur sta jij de particuliere klanten van ABN AMRO telefonisch te woord, zij bellen jou namelijk met vragen over hun dagelijkse bankzaken.

Verder zorg jij uiteraard voor een correcte verwerking in het digitale systeem zodat jouw collega precies weet wat de situatie is van een klant wanneer hij/zij de volgende keer belt. Door jouw klantgerichtheid en overzichtelijke manier van werken is dit geen enkel probleem voor jou als Klantadviseur Daily Contacts!

Jij komt te werken bij ABN AMRO in Nijmegen op het Takenhofplein. Deze locatie is op loopafstand te bereiken vanaf treinstation Nijmegen Dukenburg. Op de afdeling waar jij komt te werken als Klantadviseur Daily Contacts bruist het van de energie en ambitie. Al jouw collega's hebben hetzelfde doel voor ogen: de klantgerichtheid van ABN AMRO nog meer verbeteren!

Als Klantadviseur Daily Contacts kun jij rekenen op de volgende tegemoetkomingen:

  • € 12,57 bruto per uur met de mogelijkheid om na 1 jaar te stijgen naar € 14,08;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km;
  • Een mooie baan voor de langere termijn;
  • Jij kunt kosteloos Wft certificaten gaan behalen!

Als Klantadviseur Daily Contacts vraagt ABN AMRO het volgende van je:

  • Jij hebt minimaal een MBO4 diploma;
  • Callcenter ervaring is een absolute pré;
  • Jij bent per week minimaal 25-30 uur beschikbaar;
  • Jij hebt een Wft Basis certificaat op zak of jij bent bereid deze kosteloos via FINTREX vóór start te behalen; 
  • Jij bent beschikbaar voor een fulltime training voor een periode van 9 weken.
  • 10 Januari 2019 om 13:31

Werken bij Loterij in Tilburg (vanaf 20 uur)

Jij gaat aan de slag als klantadviseur bij de Nederlandse Loterij. In deze functie reageer je op klantvragen via de e-mail.
Ook op social media is de Nederlandse Loterij actief in het contact met de klant. Als klantenservicemedewerker heb je de mogelijkheid om aan te sluiten in het Webcare team om klanten via internet te woord te staan. Het Nederlandse Loterij team staat bekend om zijn excellente performance en hieraan kan jij jouw steentje bijdragen.

Dit betreft een tijdelijke functie met kans op doorstroom naar één van de andere projecten.

Je gaat werken in Tilburg voor een van de grootste facilitaire contact centers in Nederland. Onze opdrachtgever is op zoek naar enthousiaste en empathische collega's. Het bedrijf handelt klantcontact af voor diverse grote namen en wordt gekenmerkt door een gezellig en informele sfeer op de werkvloer, waarbij plezier maar vooral kwaliteit en toewijding voorop staan.

  • Bruto uurloon van €10,21 (ongeacht leeftijd);
  • Naast jouw salaris heb jij recht op 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Een informele en gezellige werksfeer;
  • Goede opleidingsmogelijkheden;
  • Intensieve begeleiding en coaching;
  • Een betaalde training van vier dagen;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km reisafstand.

  • Je hebt een MBO werk- en denkniveau;
  • Je bent vanaf 20 uur per week beschikbaar binnen de openingstijden;
  • De openingstijden zijn van maandag t/m vrijdag van 09.00 - 21.00 uur;
  • Je bent beschikbaar om een fulltime training van 4 dagen te volgen;
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend, zowel in woord als geschrift.
  • 8 November 2018 om 10:27

The Ultimate IT Certification Training Bundle for $19

Expires December 31, 2019 22:00 PST
Buy now and get 99% off


KEY FEATURES

Time to take your technical skills to the next level and learn how to develop new skills and apply them immediately to your professional life. This enormous collection of courses will help you cover everything from web & app development, software engineering, and cloud computing to data analytics and graphic design. Regardless of your current career, you can elevate your skills and learn new ones with lifetime access to this massive library of educational content.

Over 109,000 students enrolled

  • Access over 1,100 complete courses & more than 3,000 hours of content 24/7
  • Develop skills in: programming, web development, software testing, cyber security, mobile apps, networking, eCommerce, design, data, & much more
  • Take mock tests & quizzes online to fortify your learning
  • Earn certificates of completion for each course you finish

PRODUCT SPECS

Important Details

  • Length of time users can access this course: lifetime
  • Access options: web streaming
  • Certification of completion included for each course
  • Redemption deadline: redeem your code within 30 days of purchase
  • Experience level required: all levels

Requirements

  • Internet required

THE EXPERT

Instructor

EDUCBA is a leading global provider of skill based education addressing the needs 500,000+ members across 40+ Countries. For more information on this bundle and instructor, click here.
  • 8 November 2018 om 10:00

SoundBot HD Premium Bluetooth Speaker for $39

Expires November 08, 2023 23:59 PST
Buy now and get 50% off




KEY FEATURES

Fill your home with music with the help of the high-powered SoundBot HD. Don't be fooled by this Bluetooth speaker's lightweight, portable build — with 5W speakers built into either side of the speaker, the SoundBot delivers rich, bumpy sound that'll fill any room in your home or the backyard. Time to kick out the jams.

  • Dual 5W speakers reproduce potent bass, dynamic mid-range, & crisp high notes
  • Stainless steel brush metallic finish w/ passive sub woofer on both ends makes it ideal for indoor & outdoor use
  • Backlit touch controls let you control the music from the speaker
  • Bluetooth range of 33 feet lets you remain flexible while listening

PRODUCT SPECS

Specs

  • Bluetooth 3.0
  • Playback time: up to 6 hours wired, 4 hours wireless
  • Charge time: 3 hours
  • Connection range: 33 ft
  • Battery: built-in rechargeable 3.7V 1500mAh lithium-ion battery
  • Dimensions: 7.5" x 3" x 3.5"
  • Speaker driver: stereo, 50mm x 2, 4 Ohm 5W + 5W
  • LF diaphragm dimension: 25x50mm
  • Signal-to-noise ratio: ≥65db
  • Distortion: ≤0.1%

Compatibility

  • All Bluetooth-compatible devices

Includes

  • Speaker
  • User guide
  • MicroUSB charging cable
  • 3.5mm audio cable
  • 1-Year Manufacturer Warranty
  • 8 November 2018 om 09:01

Team Manager Klantcontact

Handen uit de mouwen, want voor deze vacature zoeken wij een Team Manager die energie krijgt van een afdeling vanaf de grond af aan opbouwen. Je zult starten in Almere, waar het voorbereidende werk voor de uiteindelijke transitie naar Rotterdam plaatsvindt. In Almere hou jij je bezig met het neerzetten van een efficiënte structuur waarin de agents gaan werken. Hier wordt het fundament gebouwd voor het team in Rotterdam. Na de overgang heb je de leiding over een team van uiteindelijk 20 FTE. Om dit team goed te kunnen coachen en begeleiden is het van belang dat jij ruime ervaring hebt als Team Manager in een klantcontact omgeving. Naast het stimuleren en coachen van het team draag je actief bij aan het verbeteren van de efficiency en de processen van het werk.

FINTREX is een jonge, ambitieuze, landelijk opererende organisatie met Rotterdamse roots. Wij zijn een recruitmentbureau gespecialiseerd in de werving en selectie van klantcontact medewerkers. Iedere dag zetten wij ons in om de juiste medewerkers te vinden voor onze opdrachtgevers én om het vak klantcontact te verbeteren. Het team dat jij gaat opbouwen en aansturen zijn ervaren Telecom agents die inhoudelijke en technische vragen zullen beantwoorden over Internet, TV en Bellen.

  • Een marktconform salaris, afhankelijk van kennis en ervaring;
  • Een fulltime functie voor 36 uur per week;
  • Een uitdagende functie waarin je kan meebouwen, meedenken en verantwoordelijkheid kan pakken; 
  • Een plek binnen een snelgroeiende en ambitieuze organisatie.

  • Je hebt HBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt 4-5 jaar ervaring als leidinggevende in een Klantcontact omgeving;
  • Je hebt ervaring met het opzetten van nieuwe teams en het managen van deze teams;
  • Je hebt ervaring met het werken op basis van en het sturen op KPI's.
  • 7 November 2018 om 18:29

Klantenservice Medewerker Eneco (Thuiswerken)

Ben jij op zoek naar een uitdagende parttime of fulltime baan? Word je enthousiast van het voeren van klantgesprekken? Ga dan aan de slag als klantenservice medewerker Eneco in Den Bosch (16-36 uur).

Klanten van Eneco bellen naar het customer service nummer met vragen over hun betalingen, rekeningen of over hun onlangs ontvangen factuur. Hij of zij begrijpt bijvoorbeeld de factuur niet en wil graag meer overzicht hierin. Aan jou als klantenservice medewerker de taak om de klant telefonisch te woord te staan met de juiste informatie en het meest passend advies.

Daarnaast bied jij ook eventuele aanvullende diensten, zoals TOON; de slimme thermostaat! De diversiteit aan vragen is groot, wat jouw werk ook veelzijdig en afwisselend houdt.

In de rol van klantenservice medewerker ga jij via Cendris Customer Contact werken voor Eneco in Den Bosch. De locatie ligt vlak naast het Centraal Station! Vooraf krijg je een fulltime betaalde training aangeboden zodat jij helemaal op de hoogte bent van alle producten en diensten van Eneco. Je gaat voor deze functie hoofdzakelijk vanuit huis werken.

In de functie van klantenservice medewerker bieden wij jou:

  • Werken voor een sterk merk (boost op je CV);
  • Je kunt zelf bepalen hoeveel uur je werkt (16-36 uur);
  • De locatie is ontzettend goed bereikbaar (direct naast Centraal Station Den Bosch);
  • Een betaalde fulltime training (3 weken);
  • Een startsalaris van €9,20 per uur (exclusief vakantiegeld en vakantiedaguren);
  • Na 4 maanden wordt dit standaard verhoogd);
  • Vakantiegeld, vakantiedaguren en reiskostenvergoeding;
  • Je hoeft niet in de avonden of in het weekend te werken (alleen overdag)

Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag tussen 08.00 uur en 18.00 uur.

  • MBO werk - en denkniveau
  • Je bent PC vaardig en communicatief ster
  • Jouw inlevingsvermogen in groot
  • Je kunt minimaal 16 uur per week werken
  • Je bent maandag beschikbaar en (bij voorkeur) de vrijdagmiddag
  • 7 November 2018 om 17:21

Klantenservice Medewerker Eneco (Thuiswerken)

Ben jij op zoek naar een uitdagende parttime of fulltime baan? Word je enthousiast van het voeren van klantgesprekken? Ga dan aan de slag als klantenservice medewerker Eneco in Den Bosch (16-36 uur).

Klanten van Eneco bellen naar het customer service nummer met vragen over hun betalingen, rekeningen of over hun onlangs ontvangen factuur. Hij of zij begrijpt bijvoorbeeld de factuur niet en wil graag meer overzicht hierin. Aan jou als klantenservice medewerker de taak om de klant telefonisch te woord te staan met de juiste informatie en het meest passend advies.

Daarnaast bied jij ook eventuele aanvullende diensten, zoals TOON; de slimme thermostaat! De diversiteit aan vragen is groot, wat jouw werk ook veelzijdig en afwisselend houdt.

In de rol van klantenservice medewerker ga jij via Cendris Customer Contact werken voor Eneco in Den Bosch. De locatie ligt vlak naast het Centraal Station! Vooraf krijg je een fulltime betaalde training aangeboden zodat jij helemaal op de hoogte bent van alle producten en diensten van Eneco. Je gaat voor deze functie hoofdzakelijk vanuit huis werken.

In de functie van klantenservice medewerker bieden wij jou:

  • Werken voor een sterk merk (boost op je CV);
  • Je kunt zelf bepalen hoeveel uur je werkt (16-36 uur);
  • De locatie is ontzettend goed bereikbaar (direct naast Centraal Station Den Bosch);
  • Een betaalde fulltime training (3 weken);
  • Een startsalaris van €9,33 per uur (exclusief vakantiegeld en vakantiedaguren);
  • Na 4 maanden wordt dit standaard verhoogd);
  • Vakantiegeld, vakantiedaguren en reiskostenvergoeding;
  • Je hoeft niet in de avonden of in het weekend te werken (alleen overdag)

Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag tussen 08.00 uur en 18.00 uur.

  • MBO werk - en denkniveau
  • Je bent PC vaardig en communicatief ster
  • Jouw inlevingsvermogen in groot
  • Je kunt minimaal 16 uur per week werken
  • Je bent maandag beschikbaar en (bij voorkeur) de vrijdagmiddag
  • 2 Januari 2019 om 17:07

Klantenservice Medewerker Eneco (Thuiswerken)

Ben jij op zoek naar een uitdagende parttime of fulltime baan? Word je enthousiast van het voeren van klantgesprekken? Ga dan aan de slag als klantenservice medewerker Eneco in Den Bosch (16-36 uur).

Klanten van Eneco bellen naar het customer service nummer met vragen over hun betalingen, rekeningen of over hun onlangs ontvangen factuur. Hij of zij begrijpt bijvoorbeeld de factuur niet en wil graag meer overzicht hierin. Aan jou als klantenservice medewerker de taak om de klant telefonisch te woord te staan met de juiste informatie en het meest passend advies.

Daarnaast bied jij ook eventuele aanvullende diensten, zoals TOON; de slimme thermostaat! De diversiteit aan vragen is groot, wat jouw werk ook veelzijdig en afwisselend houdt.

In de rol van klantenservice medewerker ga jij via Cendris Customer Contact werken voor Eneco in Den Bosch. De locatie ligt vlak naast het Centraal Station! Vooraf krijg je een fulltime betaalde training aangeboden zodat jij helemaal op de hoogte bent van alle producten en diensten van Eneco. Je gaat voor deze functie hoofdzakelijk vanuit huis werken.

In de functie van klantenservice medewerker bieden wij jou:

  • Werken voor een sterk merk (boost op je CV);
  • Je kunt zelf bepalen hoeveel uur je werkt (16-36 uur);
  • De locatie is ontzettend goed bereikbaar (direct naast Centraal Station Den Bosch);
  • Een betaalde fulltime training (3 weken);
  • Een startsalaris van €9,33 per uur (exclusief vakantiegeld en vakantiedaguren);
  • Na 4 maanden wordt dit standaard verhoogd);
  • Vakantiegeld, vakantiedaguren en reiskostenvergoeding;
  • Je hoeft niet in de avonden of in het weekend te werken (alleen overdag)

Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag tussen 08.00 uur en 18.00 uur.

  • MBO werk - en denkniveau
  • Je bent PC vaardig en communicatief ster
  • Jouw inlevingsvermogen in groot
  • Je kunt minimaal 16 uur per week werken
  • Je bent maandag beschikbaar en (bij voorkeur) de vrijdagmiddag
  • 2 Januari 2019 om 17:07

Customer Care Advisor FBTO

Als Customer Care Advisor ben jij een belangrijke schakel binnen de organisatie. FBTO besteedt heel veel aandacht aan klanttevredenheid, en daarbij speelt de klantenservice de belangrijkste rol. Jij gaat klanten te woord staan die vragen hebben over één van hun verzekeringsproducten.

Bij FBTO kan jij zowel parttime als fulltime aan de slag en zorgen wij voor goede arbeidsvoorwaarden. Informeren, meedenken, variatie in gesprekken, uitdaging en een commercieel randje zijn woorden die passen bij jouw rol als Customer Care Advisor.  

  • Salaris: €13,09 bruto per uur (ongeacht leeftijd)
  • Toeslagen: zaterdag 46%, avonden na 19.00 uur 28%
  • Reiskostenvergoeding: OV = 100%, eigen vervoer = KM vergoeding

Jouw werkplek bevindt zich op steenworp afstand van het Centraal Station in Leeuwarden. FBTO is goed voor haar medewerkers, en de medewerkers goed voor haar klanten. Tijdens jouw pauzes zijn er genoeg ontspanningsmogelijkheden: yoga ruimte, nek/ rug massage, tafelvoetbal en tafeltennis.

Voor de functie van Customer Care Advisor bieden wij het volgende:

  • Een bruto uurloon van €13,09 per uur
  • Toeslagen in de avonden en op zaterdag
  • Opbouw van vakantieuren, vakantiedagen en korting op jouw verzekeringen
  • Een betaalde training en reiskostenvergoeding
  • Je eigen beschikbaarheid bepalen
  • Een uitgebreid inwerktraject
  • Aandacht in de vorm van coaching en begeleiding

  • Jij bent geïnteresseerd in verzekeringen
  • Jij bent 20-28, 24-32 of 28-36 uur per week beschikbaar
  • Jij bent twee avonden per week beschikbaar, waarvan eens per twee weken de vrijdagavond
  • Om de maandagochtend en zaterdag (eens per twee weken) werken is voor jou geen probleem
  • Jij kan een fulltime (betaalde) training van 7 weken bijwonen
  • Je bent empathisch, klantgericht en bovenal gemotiveerd
  • Jij zoekt een baan voor langere tijd
  • 17 April 2019 om 15:32

Ietsje minder hip: Pizza Pasta Wijchen gooit het over een andere boeg

Het in februari geopende restaurant Pizza Pasta aan de Markt in Wijchen gooit het na negen maanden over een andere boeg.

  • 7 November 2018 om 14:01

Customer Representative Interpolis

Als Customer Representative Interpolis beschik je over commercieel inzicht en heb je zin om succesvol aan de slag te gaan in Zoetermeer. Met jouw resultaatgerichte instelling ga je de eerste 6 weken de klant op de hoogte stellen van het nieuwste alarmsysteem van Interpolis.

Je hebt een passie voor het delen van je kennis en je vindt het een uitdaging om bestaande relaties uit te bouwen of juist nieuwe klanten te maken. Ben je enthousiast? Dan kan en mag je doorstromen als klantcontact medewerker bij Zilveren Kruis!

Interpolis en Zilveren Kruis zijn allebei labels van moederbedrijf Achmea: één van de grootste verzekeraars van Nederland. Het zijn verzekeraars die de klant meer zekerheid en stabiliteit willen bieden. Zij kijken naar nieuwe inzichten en oplossingen. De organisatie helpt jou om op allerlei mogelijkheden je op persoonlijk vakgebied te ontwikkelen.

Naast het bruto uurloon van €10,50 kun jij als Customer Representative bij Interpolis het volgende verwachten:

  • Keuze uit: flexibele uur categorieën tussen de 20-30 uur per week;
  • 8% vakantietoeslag en 10% vakantiedaguren opbouwen;
  • Een aantrekkelijke aanvulling op je CV;
  • De kans om een betaalde opleiding te volgen: Wft Zorg;
  • De kans om door te groeien naar een functie voor een langere periode.

  • Je bent flexibel inzetbaar binnen de openingstijden: maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 21:00 en zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur
  • Je werkt secuur en bent communicatief sterk
  • Je beheerst de Nederlandse taal mondeling en schriftelijk
  • Je bent nauwkeurig, planmatig en stressbestendig
  • Relevante commerciële ervaring is een pré, geen must
  • 8 November 2018 om 11:47

Customer Representative Interpolis

Als Customer Representative Interpolis beschik je over commercieel inzicht en heb je zin om succesvol aan de slag te gaan in Zoetermeer. Met jouw resultaatgerichte instelling ga je de eerste 6 weken de klant op de hoogte stellen van het nieuwste alarmsysteem van Interpolis.

Je hebt een passie voor het delen van je kennis en je vindt het een uitdaging om bestaande relaties uit te bouwen of juist nieuwe klanten te maken. Ben je enthousiast? Dan kan en mag je doorstromen als klantcontact medewerker bij Zilveren Kruis!

Interpolis en Zilveren Kruis zijn allebei labels van moederbedrijf Achmea: één van de grootste verzekeraars van Nederland. Het zijn verzekeraars die de klant meer zekerheid en stabiliteit willen bieden. Zij kijken naar nieuwe inzichten en oplossingen. De organisatie helpt jou om op allerlei mogelijkheden je op persoonlijk vakgebied te ontwikkelen.

Naast het bruto uurloon van €12,50 kun jij als Customer Representative bij Interpolis het volgende verwachten:

  • Keuze uit: flexibele uur categorieën tussen de 20-30 uur per week;
  • 8% vakantietoeslag en 10% vakantiedaguren opbouwen;
  • Een aantrekkelijke aanvulling op je CV;
  • De kans om een betaalde opleiding te volgen: Wft Zorg;
  • De kans om door te groeien naar een functie voor een langere periode.

  • Je bent flexibel inzetbaar binnen de openingstijden: maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 21:00 en zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur
  • Je werkt secuur en bent communicatief sterk
  • Je beheerst de Nederlandse taal mondeling en schriftelijk
  • Je bent nauwkeurig, planmatig en stressbestendig
  • Relevante commerciële ervaring is een pré, geen must
  • 15 April 2019 om 10:53

Sales medewerker Marktplaats

Als sales medewerker bij Marktplaats in Leeuwarden (minimaal 12 uur) ga jij contact opnemen met bedrijven die klant zijn van Marktplaats, of in het verleden klant zijn geweest.

Je werkt aan de hand van diverse projecten. Het is geen harde sales-functie. Nee = nee. Dit zorgt wel voor de leuke uitdaging, maar niet voor 'opdringerigheid'. Je gaat aan de slag voor 9,60 per uur (vanaf 22 jaar) en daarbij is er een leuke bonusstructuur waarmee je je salaris omhoog kunt krijgen.

Je gaat voor klantcontactcenter Cendris aan de slag voor de bekende advertentiewebsite Marktplaats. Je komt te werken in een divers en professioneel team waardoor jij je snel gaat thuisvoelen op de werkvloer. Voordat je start in deze functie als medewerker Marktplaats krijg je vooraf een betaalde fulltime training.

Voor deze functie bij Marktplaats kun jij het volgende verwachten:

  • Een salaris van €9,60 per uur vanaf 22 jaar en ouder (ben je jonger dan 22 jaar, dan gelden er jeugdlonen).
  • Daarnaast kun je een bonus tot €1,00 extra per uur verdienen (afhankelijk van je targets);
  • Je kunt kiezen voor een urencategorie tussen de 12 en 40 uur;
  • Een leuk en professioneel team;
  • Werken voor een sterk merk;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Fulltime betaalde training.

  • Je bent beschikbaar om een fulltime training van 3 werkdagen te volgen;
  • Je minimaal 12 uur per week inzetbaar;
  • Je bent commercieel ingesteld en gaat graag de uitdaging aan.
  • 21 December 2018 om 14:39

Sales medewerker Marktplaats

Als sales medewerker bij Marktplaats in Leeuwarden (minimaal 12 uur) ga jij contact opnemen met bedrijven die klant zijn van Marktplaats, of in het verleden klant zijn geweest.

Je werkt aan de hand van diverse projecten. Het is geen harde sales-functie. Nee = nee. Dit zorgt wel voor de leuke uitdaging, maar niet voor 'opdringerigheid'. Je gaat aan de slag voor 9,60 per uur (vanaf 22 jaar) en daarbij is er een leuke bonusstructuur waarmee je je salaris omhoog kunt krijgen.

Je gaat voor klantcontactcenter Cendris aan de slag voor de bekende advertentiewebsite Marktplaats. Je komt te werken in een divers en professioneel team waardoor jij je snel gaat thuisvoelen op de werkvloer. Voordat je start in deze functie als medewerker Marktplaats krijg je vooraf een betaalde fulltime training.

Voor deze functie bij Marktplaats kun jij het volgende verwachten:

  • Een salaris van €9,60 per uur vanaf 22 jaar en ouder (ben je jonger dan 22 jaar, dan gelden er jeugdlonen).
  • Daarnaast kun je een bonus tot €1,00 extra per uur verdienen (afhankelijk van je targets);
  • Je kunt kiezen voor een urencategorie tussen de 12 en 40 uur;
  • Een leuk en professioneel team;
  • Werken voor een sterk merk;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Fulltime betaalde training.

  • Je bent beschikbaar om een fulltime training van 3 werkdagen te volgen;
  • Je minimaal 12 uur per week inzetbaar;
  • Je bent commercieel ingesteld en gaat graag de uitdaging aan.
  • 21 December 2018 om 14:39
❌