[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

πŸ”’
❌ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
OuderAlle Nieuwskoppen

Klantadviseur Lokale Banken

Als Klantadviseur Lokale Banken ben jij het eerste aanspreekpunt voor de zakelijke klanten van de Rabobank in Rotterdam. Met jouw uitstekende telefonische vaardigheden beantwoord jij de telefoon en verbind je de zakelijke klant door naar de desbetreffende lokale bank of adviseur. 
Voor deze functie ligt het salaris tussen de € 9,56 en € 13,65 bruto per uur en kan je fulltime aan de slag! Uiteraard is minder uur (in overleg) mogelijk.

Wil jij jouw kennis verbreden en jezelf ontwikkelen bij de Rabobank? Dan is de functie Klantadviseur Lokale Banken iets voor jou!

Je gaat aan de slag bij de Rabobank in hartje Rotterdam!
De Rabobank is één van de grootste financiële dienstverleners in Nederland waar niet alleen de particuliere, maar ook de zakelijke klant terecht kan. Samenwerking is voor de Rabobank belangrijk. Alle krachten worden binnen het bedrijf gebundeld om klanten zelfverzekerd financiële keuzes te laten maken.

Wanneer jij de nieuwe Klantadviseur Lokale Banken wordt ontvang je het volgende:

  • Een bruto uurloon tussen de € 9,56 en € 13,65 (afhankelijk van relevante werkervaring);
  • Vakantiegeld, vakantiedaguren en reiskostenvergoeding;
  • De mogelijkheid om via FINTREX collectief een zorgverzekering en een sportabonnement af te sluiten;
  • Een fulltime functie bij één van de grootste financiële dienstverleners in Nederland (boost op je cv);
  • Werken binnen een hecht en collegiaal team met leuke collega's!

  • Jij bent fulltime beschikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 uur en 18:00 uur (minder uur in overleg mogelijk);
  • Jij bent minimaal in het bezit van een MBO3 diploma;
  • Jij bent leergierig, flexibel en hebt minimaal 1 jaar werkervaring binnen de klantcontactbranche.
  • 12 November 2018 om 15:32

Vestigingsmanager

Onlangs heeft FINTREX een nieuwe vestiging in Apeldoorn geopend. Als Vestigingsmanager ga jij ervoor zorgen dat alles binnen deze nieuwe vestiging in goede orde verloopt.
In deze functie ben jij vestigingsverantwoordelijke. Jouw doel is om op een coachende manier ervoor zorgen dat iedere collega op de nieuwe vestiging zijn of haar werk goed kan uitvoeren en daarmee het beste uit zichzelf kan halen. Jij zorgt ervoor dat er een stevig team van recruiters staat die zich betrokken voelen bij de organisatie. Jij bent bereid je handen hiervoor uit de mouwen te steken.
De collega’s die in Apeldoorn werken, worden aangestuurd door een Business Manager vanuit het hoofdkantoor in Rotterdam. Jij bent als vestigingsmanager echter wel de vraagbaak voor de collega’s die hier werken en jij bent horizontaal verantwoordelijk voor de medewerkers op locatie. Jij zal dan ook veel schakelen met de Business Manager.

Jij gaat aan de slag op onze nieuwe locatie in hartje Apeldoorn. De locatie is sinds oktober geopend en er werken op dit moment zo’n 20 enthousiaste collega’s. Natuurlijk heb je ook nog zo'n 125 collega's in Rotterdam die je altijd vragen kan stellen. Je Rotterdamse collega’s zal je geregeld ontmoeten tijdens meetings, klantbezoeken, maar ook tijdens borrels en feestjes! Bij FINTREX is bijna alles mogelijk en daarom zijn er voor jou veel mogelijkheden om te groeien en je verder te ontwikkelen. FINTREX is een bedrijf dat altijd in beweging en is niet bezig met wat er niet kan, maar met wat er juist wel kan! Dus zoek jij een bedrijf waar jij de kans krijgt om stappen te blijven maken? Pak dan nu jouw kans!

  • Een uitdagende functie met genoeg kansen om jezelf te ontwikkelen; 
  • Een fulltime functie voor 40 uur per week; 
  • Een marktconform salaris, afhankelijke van jouw kennis en ervaring; 
  • Een reiskostenvergoeding vanaf 10 km reisafstand; 
  • Een collectieve zorgverzekering en een collectieve korting op een sportabonnement via FINTREX; 
  • De mogelijkheid om pensioen op te bouwen bij Nationale-Nederlanden; 
  • En natuurlijk de kans om aanwezig te kunnen zijn op FINTREX borrels en feestjes!

  • Jij beschikt over een HBO/ WO diploma; 
  • Jij hebt minimaal 3 jaar recruitment ervaring;
  • Jij hebt ervaring met recruitment en bent toe aan een volgende stap in je carrière; 
  • Jij bent 40 uur per week beschikbaar;
  • Jij bent resultaatgericht en doet graag een stap extra om je doel te behalen.
  • 12 November 2018 om 11:37

Dierenwelzijn vaak op orde, maar soms ernstige incidenten

De meeste veehouders in Nederland leven de regels voor dierenwelzijn goed na. Toch stuiten inspecteurs van de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA) tijdens inspecties soms ook op ernstige overtredingen en schrijnende situaties.

  • 8 November 2018 om 15:30

Klantcontact medewerker B2B Service T-Mobile

Als klantcontact medewerker ga jij zorgdragen voor correcte en tijdige beantwoording van alle vragen van klanten, eventueel in overleg met andere afdelingen en derde partijen. Jij bent een gesprekspartner en belangenbehartiger op het gebied van service en adviserende verkoop voor al onze klanten.

Het volgende kan jij in je takenpakket verwachten:

  • Je bent verantwoordelijk voor het bouwen aan- en het onderhouden van waardevolle loyale klanten.
  • Je bent verantwoordelijk voor het analyseren en juist interpreteren van klantvragen en klantgedrag en het afstemmen van het te volgen proces. Daarbij denk je verder dan je neus lang is en kijk je naar wat goed is voor T-Mobile en de klant. Je onderneemt alle acties die benodigd zijn om de klantvraag in één keer goed af te handelen.
  • Je bent verantwoordelijk voor het adviseren en verlenen van excellente service aan klanten op pro- en reactieve wijze, zowel op service- als op commercieel vlak. Hierbij anticipeer je op wensen en behoeften van klanten. 
  • Je bent de klantexpert en beschikt over specifieke kennis van de verschillende producten, diensten van T-Mobile. Je kent de systemen en kunt linken leggen tussen producten, diensten en systemen.
  • Je bent verantwoordelijk voor het op een juiste wijze registreren van klantcontacten in de juiste systemen zodat er altijd een helder en volledig klantbeeld is.
  • Je bent verantwoordelijk voor het initiëren en oppakken van initiatieven ten behoeve van de operationele efficiency en het optimaliseren van processen.
  • Je bent verantwoordelijk voor jouw persoonlijke en het (zelf organiserende) team functioneren. De kennis is up to date en resultaten op target. Je straalt enthousiasme uit, benadert zaken proactief, bent flexibel, spreekt collega’s aan, je bent positief en realistisch. 

T-Mobile, wie kent deze telecomaanbieder niet?! Met ruim 3,8 miljoen klanten is het één van 's werelds grootste aanbieders van mobiele communicatie voor zowel particuliere als zakelijke klanten. Je gaat aan de slag bij deze jonge, toonaangevende organisatie die continue bezig is het verbeteren van de producten en diensten. Ook is er ook alle ruimte voor je persoonlijke ontwikkeling en groei. Je krijgt namelijk een uitstekende interne opleiding én begeleiding in een energieke werkomgeving.

Het volgende kan je van ons verwachten:

  • Je gaat € 11,- euro per uur verdienen;
  • Je komt te werken in een dynamisch en professioneel bedrijf;
  • Daarnaast bouw je vakantieuren en vakantiegeld op;
  • Je krijgt een betaalde training;
  • een vast contactpersoon vanuit FINTREX;
  • Super gezellig en informele werksfeer;
  • Mogelijkheid om op den duur thuis te kunnen werken.

Jij voldoet aan de volgende eisen:

  • Je bent in het bezit van minimaal MBO4 werkniveau en HBO denkniveau een pré;
  • Je bent 28-32 uur per week beschikbaar;
  • Je bent bereid om op woensdag of vrijdagvonden te werken;
  • Je hebt ervaring opgedaan in een service- of sales gerichte functie met professioneel (zakelijk) klantcontact;
  • Je hebt affiniteit met en interesse in mobiele telecommunicatie;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal goed in woord en geschrift;
  • Je neemt graag initiatief en bent proactief;
  •  Je bent flexibel en resultaatgericht.
  • 8 November 2018 om 13:54

CommerciΓ«le en servicegerichte topper (B2B) gezocht bij T-Mobile

Ben jij bereid te investeren in jezelf? Heb jij affiniteit met telecom? Dan zou dit zomaar een kans voor jou carrière kunnen zijn!

Een functie waarin je ontzettend veel kan groeien en jezelf kan bewijzen. Dit zelfsturende team is op zoek naar nieuwe medewerkers. Je hoofdtaak is het telefonisch te woord staan van klanten van de zakelijke markt. Buiten het stukje klantcontact wordt er van jou verwacht dat je kritisch durft te kijken naar de processen en mogelijkheden binnen de afdeling. Het is hiervoor noodzakelijk dat je om weet te gaan met feedback, kritisch durft te zjjn en vooral de mouwen wil opstropen.!

Jij bent in staat om hassle-free service te verlenen aan deze klanten. Wanneer zij zich melden met een probleem zorg jij ervoor dat het in één belletje opgelost is. Hiermee draag je bij aan een positieve klantervaring en daarmee ook de commerciële successen van de afdeling.

Lijkt dit je wat? Lees dan verder en ontdek of je aan de eisen voldoet.

We verwachten best veel van jou. namelijk: zelfstandigheid, professionaliteit, weten van aanpakken, durf hebben, zelfreflectie tonen. Dit zijn zomaar wat competenties die nodig zijn voor dit team.

Daarnaast:

  • Heb jij minimaal een jaar ervaring met telefonisch klantcontact, het is een pre wanneer dit zakelijk contact was;
  • Heb jij minimaal een MBO4 opleiding, al is een HBO-opleiding zeker een grote pré;
  • Is spreken in het Engels voor jou ook geen probleem;
  • Is jouw Nederlands uitstekend op spreek- en schrijfniveau;
  • Ben jij voor langere termijn beschikbaar (minimaal een jaar - liefst nog veel langer).

  • Een marktconform salaris;
  • Prachtige groeikansen;
  • Een werkplek op het hoofdkantoor van T-Mobile in Den Haag;
  • Reiskostenvergoeding, vakantiegeld (natuurlijk);
  • Een baan voor 28 - 32 uur per week;
  • Een supergezellig team dat op je met open armen zal verwelkomen!

T-Mobile is één van de marktleiders op het gebied van Telecom. Het Nederlandse hoofdkantoor is te vinden in Den Haag en is uitstekend bereikbaar met het OV. Op het hoofdkantoor vind je veel afdelingen, waaronder ook de gehele klantcontactafdeling .De lijntjes zijn kort, de lunch is vers en de collega's gezellig!

Dankzij de prima arbeidsvoorwaarden, begeleiding en doorgroeimogelijkheden is T-Mobile al 7 keer op rij verkozen tot beste werkgever van het jaar. Naast dat het goed staat op je CV ga je jezelf gegarandeerd keihard ontwikkelen bij dit professionele bedrijf. Heb je er al zin in?

  • 8 November 2018 om 13:53

Teammanager Business Support

Als Teammanager Business Support ben je verantwoordelijk voor de aansturing van de afdeling Direct Business Operations Custom (DBOC) van T-Mobile die zich richten op grootzakelijke klanten. Het is een zeer dynamische functie, waarbij je veel in contact staat en samenwerkt met andere afdelingen. Daarnaast ben je actief bezig met het bedenken en implementeren van verbetervoorstellen, zowel op medewerker- als op afdeling overschrijdend niveau.

De afdeling DBOC verzorgt de opmaak van het contract en de implementatie van alle grootzakelijke klanten. Het team van 15 fte is gespecialiseerd in de commerciële support aan eindklanten en Account Management voor de Direct Sales kanalen. Vanuit jouw expertise en resultaatgerichtheid weet je de medewerkers te stimuleren de best mogelijke service te bieden en commerciële kansen te benutten. Vanzelfsprekend zorg je daarbij voor een prettige en uitdagende werksfeer.

Verder ben je verantwoordelijk voor:

  • Bewaken van de financiële doelstellingen van de teams;
  • Het opstellen van rapportages met betrekking tot de operationele performance en het informeren van stakeholders over de voortgang en eventuele acties die hieruit voortvloeien;
  • Het maken van een aantoonbare efficiency, effectiviteit- en kwaliteitsslag.

Met 3,967 miljoen klanten is T-Mobile Nederland een van de grootste aanbieders van mobiele telecommunicatie voor consumenten en zakelijke klanten. Een organisatie waarin gedurfdheid, verantwoordelijkheid en samenwerken centraal staan.

  • Zeer dynamische functie voor tenminste 6-9 maanden;
  • Salaris tussen €3700-€4200.

  • Minimaal 4 jaar leidinggevende werkervaring in een commerciële functie;
  • Projectmatige ervaring;
  • HBO werk- en denkniveau;
  • Kennis van complexe organisatiestructuren en besluitvormingsprocessen;
  • Kennis van MS Office en SAP (pre);
  • Vaardigheid bezitten om in bestuurlijke kringen vertrouwen en commitment te verkrijgen en te behouden;
  • Beheersing van de Engelse taal in woord en geschrift;
  • Direct starten.
  • 8 November 2018 om 12:47

Sales medewerker 20-24 uur

Heb jij pit? Ben je toe aan een nieuwe uitdaging en wil jij jouw verkoop skills verder ontwikkelen?

De Persgroep Nederland zoekt Sales medewerkers voor hun vestiging in Amsterdam. Jij kan daarbij horen! Je wordt onderdeel van een hecht team en bent verantwoordelijk voor de verkoop van krantabonnementen. Binnen dit salesteam ligt het target hoog, maar word je ook intensief begeleid om het hoge niveau te behalen en krijg je een goede beloning. Heb jij de ambitie om verder door te groeien binnen een gerenommeerd bedrijf en wil je meevieren in de successen van dit topteam van Sales medewerkers? Dan is dit de plek voor jou! Je kunt hier voor 20-24 uur aan de slag, maar meer uren is ook zeker mogelijk!

Het hoofdkantoor van De Persgroep Nederland bevindt zich in het centrum van Amsterdam. Perfect aan te reizen dus met het openbaar vervoer. Het team waar je onderdeel van wordt bestaat uit ongeveer 25 collega's. Met die collega's ben je verantwoordelijk voor de verkoopcijfers, maar er is ook zeker ruimte voor een praatje en er wordt veel gelachen! Het bedrijf waar je aan de slag gaat is een gerenommeerde uitgeverij die op zoek is naar ambitieuze, leergierige en energieke collega's!

De keuze is reuze op dit moment, maar wij bieden jou als Sales medewerker alleen het allerbeste:

  • Een marktconform salaris;
  • Een bonus bij goede prestaties;
  • Werkuren tussen de 20-24 uur;
  • Een reiskostenvergoeding vanaf 5 km;
  • De mogelijkheid een collectieve zorgverzekering af te sluiten;
  • Doorgroeimogelijkheden!

  • Jij bent communicatief ijzersterk;
  • Je hebt bij voorkeur eerder een sales functie gehad;
  • Je bent tussen de 20-24 uur per week beschikbaar;
  • Je wilt jezelf graag ontwikkelen als Sales medewerker;
  • Je woont niet meer dan één uur reizen van Amsterdam Centraal vandaan.
  • 14 November 2018 om 10:23

Leerlingen de Viersprong gaan eigen groente kweken en koken

WIJCHEN - Leerlingen van basisschool de Viersprong in Wijchen gaan hun eigen groente en fruit kweken. Daarnaast koopt de school een oven, om de eigen groente zelf te kunnen bereiden. Voor dit project krijgt de basisschool 3500 euro van de provincie Gelderland.

  • 8 November 2018 om 11:59

Ajax-fans belaagd in Lissabon: 'We konden geen kant op'

Een groep Ajax-supporters is woensdagavond na de wedstrijd Benfica-Ajax belaagd door Benfica-supporters. Dat gebeurde op een terras van een hotel nabij het voetbalstadion. Op camerabeelden is te zien hoe Benfica-supporters het terras bestormen en op de vuist gaan met Ajax-fans .Arne Joling uit Borger was met een groep vrienden naar Lissabon gereisd om Ajax aan te moedigen. Na afloop van de wedstri

  • 8 November 2018 om 11:01

Adviseur Daily Contacts

Wil jij jouw financiële carrière starten bij een van Nederlands grootste banken? Jij gaat als Klantadviseur Daily Contacts minimaal 25-30 uur per week aan de slag op het Takenhofplein in Nijmegen. Voor € 12,57 bruto per uur sta jij de particuliere klanten van ABN AMRO telefonisch te woord, zij bellen jou namelijk met vragen over hun dagelijkse bankzaken.

Verder zorg jij uiteraard voor een correcte verwerking in het digitale systeem zodat jouw collega precies weet wat de situatie is van een klant wanneer hij/zij de volgende keer belt. Door jouw klantgerichtheid en overzichtelijke manier van werken is dit geen enkel probleem voor jou als Klantadviseur Daily Contacts!

Jij komt te werken bij ABN AMRO in Nijmegen op het Takenhofplein. Deze locatie is op loopafstand te bereiken vanaf treinstation Nijmegen Dukenburg. Op de afdeling waar jij komt te werken als Klantadviseur Daily Contacts bruist het van de energie en ambitie. Al jouw collega's hebben hetzelfde doel voor ogen: de klantgerichtheid van ABN AMRO nog meer verbeteren!

Als Klantadviseur Daily Contacts kun jij rekenen op de volgende tegemoetkomingen:

  • € 12,57 bruto per uur met de mogelijkheid om na 1 jaar te stijgen naar € 14,08;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km;
  • Een mooie baan voor de langere termijn;
  • Jij kunt kosteloos Wft certificaten gaan behalen!

Als Klantadviseur Daily Contacts vraagt ABN AMRO het volgende van je:

  • Jij hebt minimaal een MBO4 diploma;
  • Callcenter ervaring is een absolute pré;
  • Jij bent per week minimaal 25-30 uur beschikbaar;
  • Jij hebt een Wft Basis certificaat op zak of jij bent bereid deze kosteloos via FINTREX vóór start te behalen; 
  • Jij bent beschikbaar voor een fulltime training voor een periode van 9 weken.
  • 10 Januari 2019 om 13:31

Parttime Incassomedewerker

GGN in Tilburg is namelijk op zoek naar inbound klantenservice medewerkers vanaf 20 uur in de week! Na het afronden van de zomertraining biedt GGN jou flexibele werktijden aan om je baan te kunnen combineren met je opleiding.

Als inbound klantenservice medewerker krijg je te maken met de debiteuren van GGN. Je gaat telefonische gesprekken met ze aan en probeert te achterhalen wat de financiële situatie is waar zij in zitten. Ze hebben een betalingsverzoek ontvangen vanuit GGN en dat gebeurt uiteraard niet voor niks. Jij gaat samen met de debiteur zorgen voor een realistische betalingsregeling die voor zowel de schuldeiser als voor de debiteur te dragen is.

In het bruisende Tilburg bevindt zich GGN Mastering Credit. Dit incassobureau streeft ernaar om haar debiteuren te behandelen met respect en integriteit. Dit wel met als uiteindelijke doel om de debiteuren hun schuld te laten betalen aan de klant. Verder geven zij veel om hun werknemers en is zelfontwikkeling erg belangrijk.

  • Een marktcomform salaris van € 10,50 per uur;
  • Veel flexibiliteit om je volle aandacht voor zowel werk als school te kunnen behouden;
  • Collectief verzekeren of sporten via FINTREX;
  • Volledige reiskostenvergoeding van het OV;
  • Fulltime training van drie weken in de zomer om jouw carrière een kickstart te geven bij GGN!

  • Een beschikbaarheid van 20 uur per week na de training;
  • Affiniteit met de financiële of juridische dienstverlening;
  • 1 keer per week beschikbaar tot 19:00 uur;
  • Communicatief vaardig en sterk in je schoenen.
  • 8 November 2018 om 11:00

Parttime Incassomedewerker bij GGN

Ben jij op zoek naar een leuke functie en heb je MBO-denkniveau? Sta jij je mannetje wel en ben je een kei in telefoongesprekken voeren? Kan jij goed zelfstandig werken, maar vind je samenwerken in een team ook leuk? Dan willen wij graag kennis met je maken. GGN zoekt een incassomedewerker die het team komt versterken en realistische betalingsafspraken met de debiteuren gaat maken. Het salaris is € 10,50 bruto per uur en je kunt zelf je uren kiezen, minimaal 20 uur en maximaal 32 uur per week.

Je zult werkzaam zijn bij GGN. GGN biedt organisaties diverse diensten op het gebied van betalingen, zoals acceptatie, facturatie, debiteurenbeheer, incasso tot de inzet van deurwaarders. GGN staat bekend om kwaliteit en klantgerichtheid en dit is ook de lijn die ze door willen zetten. Binnen het bedrijf zul je merken dat ze een gezellige en collegiale sfeer hebben. Ze staan voor vakmanschap, integriteit en passie.

Bij GGN werk je met veel verschillende professionals uit het juridische vakgebied. Daar kun je veel van leren. We bieden je een baan aan voor vier of vijf dagen in de week, waarbij je de ruimte krijgt om te groeien in jouw rol. Je arbeidsvoorwaarden zijn marktconform.

Wij zijn op zoek naar een professional met MBO-denkniveau. Onze nieuwe collega is een ster in de Nederlandse taal, zowel in woord als in geschrift. Ervaring met debiteurenbeheer is een pré, maar ook ervaring in het voeren van telefonische gesprekken krijgt onze voorkeur. De woorden proactief en resultaatgericht zijn op jou van toepassing en voor jou is klanttevredenheid minstens zo belangrijk als voor ons. Daarnaast kan je je uitstekend redden met verschillende soorten software.

  • 8 November 2018 om 10:41

Incassomedewerker bij GGN

Een baan in het centrum van Tilburg, een stabiel inkomen en lekker fulltime werken. Dat kan als Incassomedewerker bij GGN!

Je zal vast wel eens het programma een dubbeltje op zijn kant hebben gezien. Ja? Dan weet je dat het niet fijn is als je schulden hebt en er niet meer zo makkelijk uitkomt. Dit is erg vervelend en daarom ben jij de aangewezen persoon om de debiteuren te helpen! Je bent sympatiek ingesteld, kan je goed inleven maar blijft concreet. De debiteuren bellen jou geschrokken, verdrietig of boos op en hebben hulp nodig. Door de juiste vragen te stellen kom jij erachter wat de situatie is en kijk jij samen met de debiteur wat mogelijk is om de schuld af te betalen. Het salaris is € 10,50 bruto per uur en je kan je uren kiezen tussen de 20 uur en 32 uur per week.

Bij GGN vinden we het heel belangrijk dat onze mensen veel plezier hebben in hun werk. Als werkgever proberen we ons daarom in positieve zin te onderscheiden. Daarbij staan drie kernwaarden centraal: resultaatgerichtheid, mensenkennis én teamspirit.

Een interessante baan met mogelijkheden! Je werkt bij een klant- en mensgerichte organisatie met een informele werkomgeving. Je start met een informatieve training, waarbij je alles leert over de systemen van GGN en belangrijke gesprekstechnieken. Het startsalaris is marktconform, reis je met het OV dan ontvang je een volledige reiskostenvergoeding en kom je met de auto naar werk dan ontvang je een kilometervergoeding. Daarnaast kan je een collectieve zorgverzekering afsluiten en sporten met korting!

  • Beschikbaarheid voor een training tussen de 3 à 4 weken (kantoortijden);
  • Goede communicatieve vaardigheden; 
  • Je beheerst de Nederlandse taal goed in zowel woord als schrift.
  • Flexibel beschikbaar tussen de openingstijden van 08:00 tot 19:00 uur.
  • 8 November 2018 om 10:34

Incassomedewerker (20 uur - 32 uur) bij GGN Tilburg

Als Telefonisch Incassomedewerker ben jij de schakel tussen de debiteur en de schuldeiser. Je zult het gesprek aangaan met mensen en samen tot een overeenstemming komen over hoe de zaak af te handelen. Dit doe je met je uitstekende communicatieve vaardigheden en een goede dosis inlevingsvermogen. Tegelijkertijd hou jij het belang van de schuldeider natuurlijk in het oog.

Kun jij snel schakelen en ben je in staat om meerdere belangen in te behartigen? Lees dan snel verder!

Je zult werkzaam zijn bij GGN. GGN biedt organisaties diverse diensten op het gebied van betalingen, zoals acceptatie, facturatie, debiteurenbeheer, incasso tot de inzet van deurwaarders. GGN staat bekend om kwaliteit en klantgerichtheid en dit is ook de lijn die we door willen zetten. Binnen ons bedrijf zul je merken dat wij een gezellige en collegiale sfeer hebben. Wij staan voor vakmanschap, integriteit en passie. De werklocatie is in Tilburg.

  • Een bruto uurloon van € 10,50 per uur;
  • Werken bij een toonaangevende organisatie binnen de financiële sector;
  • Een professionele werkomgeving met een gemotiveerd team;
  • Goede begeleiding en coaching.

Beschikbaarheid:

  • Voor deze functie ben jij tussen de 20 en 32 uur per week beschikbaar;
  • Voor deze functie ben jij beschikbaar voor een fulltime training van 4 weken;  
  • Het is voor deze functie belangrijk dat jij flexibel bent qua inzetbaarheid.

Opleidingen en competenties:

  • Jij beschikt minimaal over een MBO werk- en denkniveau;
  • Jij hebt minimaal 6 maanden werkervaring met inbound klantcontact;
  • Jij bent klantgericht, stressbestendig, integer en communicatief vaardig;
  • 8 November 2018 om 10:28

Werken bij Loterij in Tilburg (vanaf 20 uur)

Jij gaat aan de slag als klantadviseur bij de Nederlandse Loterij. In deze functie reageer je op klantvragen via de e-mail.
Ook op social media is de Nederlandse Loterij actief in het contact met de klant. Als klantenservicemedewerker heb je de mogelijkheid om aan te sluiten in het Webcare team om klanten via internet te woord te staan. Het Nederlandse Loterij team staat bekend om zijn excellente performance en hieraan kan jij jouw steentje bijdragen.

Dit betreft een tijdelijke functie met kans op doorstroom naar één van de andere projecten.

Je gaat werken in Tilburg voor een van de grootste facilitaire contact centers in Nederland. Onze opdrachtgever is op zoek naar enthousiaste en empathische collega's. Het bedrijf handelt klantcontact af voor diverse grote namen en wordt gekenmerkt door een gezellig en informele sfeer op de werkvloer, waarbij plezier maar vooral kwaliteit en toewijding voorop staan.

  • Bruto uurloon van €10,21 (ongeacht leeftijd);
  • Naast jouw salaris heb jij recht op 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Een informele en gezellige werksfeer;
  • Goede opleidingsmogelijkheden;
  • Intensieve begeleiding en coaching;
  • Een betaalde training van vier dagen;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km reisafstand.

  • Je hebt een MBO werk- en denkniveau;
  • Je bent vanaf 20 uur per week beschikbaar binnen de openingstijden;
  • De openingstijden zijn van maandag t/m vrijdag van 09.00 - 21.00 uur;
  • Je bent beschikbaar om een fulltime training van 4 dagen te volgen;
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend, zowel in woord als geschrift.
  • 8 November 2018 om 10:27

Financieel medewerker Incasso Tilburg

Sta jij stevig in je schoenen, ben je empathisch ingesteld, ben je communicatief vaardig en heb je affiniteit met de financiële sector? Dan is de functie van Incassomedewerker bij GGN in Tilburg misschien iets voor jou!
Als Incassomedewerker ben jij het aanspreekpunt van debiteuren die een betalingsachterstand hebben. Jij gaat dit gesprek aan en komt tot een concrete betaalafspraak.

Je gaat werken bij GGN in Tilburg. Het contact center van GGN is verantwoordelijk voor alle communicatiestromen van en naar debiteuren en derden. Op de werkvloer hangt een informele, maar professionele sfeer. Voordat je aan de slag gaat volg je een training van twee weken fulltime, zodat jij goed voorbereid aan de werkzaamheden kan beginnen.

WIj bieden jou:

  • Een uitdagende functie bij een professioneel bedrijf;
  • Een salaris van €10,50 bruto per uur;
  • De opbouw van vakantiedaguren en vakantiegeld.

Wat vragen wij:

  • Een enthousiaste en gemotiveerde instelling;
  • De mogelijkheid om 24 tot 36 uur per week te werken;
  • De beschikbaarheid om twee avonden per week te werken;
  • De beschikbaarheid om een zaterdag per vier weken te werken.
  • 8 November 2018 om 09:23

Aan de slag als Incassomedewerker in Tilburg

Als Incassomedewerker maak je onderdeel  uit van de afdeling Contact Center. Je draagt de verantwoordelijkheid voor de correcte telefonische afhandeling van alle eerstelijns contacten met debiteuren waarbij je de betaalafspraken maakt met debiteuren. Jouw taken als Incassomedewerker zijn het verstrekken van de juiste informatie, het komen tot betalingsregelingen en het weerleggen van eerstelijns bezwaren. Daarnaast zorg je voor een correcte administratieve afhandeling in het systeem .

Je gaat aan de slag als Incassomedewerker voor GGN Mastering Credit. GGN neemt zijn opdrachtgevers alle werkzaamheden uit handen en staat hen gedurende het gehele traject bij van het ontstaan tot de afronding van de betalingsverplichting. Het Contact Center van GGN is eindverantwoordelijk voor alle communicatiestromen van en naar debeiteuren en derden.

Wij bieden jou:

  • Een uitdagende functie met veel verantwoordelijkheden;
  • Een salaris van €10,50 bruto per uur;
  • Opbouw van vakantiegeld en vakantiedaguren.

Wij vragen van jou:

  • Een beschikbaarheid van minimaal 24 uur en maximaal 36 uur per week;
  • MBO4 werk- en denkniveau;
  • Zes maanden relevante werkervaring met telefonisch klantcontact;
  • Minimaal 2 avonden per week beschikbaar.
  • 8 November 2018 om 09:20

The Ultimate IT Certification Training Bundle for $19

Expires February 08, 2019 23:59 PST
Buy now and get 99% off


KEY FEATURES

Time to take your technical skills to the next level and learn how to develop new skills and apply them immediately to your professional life. This enormous collection of courses will help you cover everything from web & app development, software engineering, and cloud computing to data analytics and graphic design. Regardless of your current career, you can elevate your skills and learn new ones with lifetime access to this massive library of educational content.

Over 109,000 students enrolled

  • Access over 1,100 complete courses & more than 3,000 hours of content 24/7
  • Develop skills in: programming, web development, software testing, cyber security, mobile apps, networking, eCommerce, design, data, & much more
  • Take mock tests & quizzes online to fortify your learning
  • Earn certificates of completion for each course you finish

PRODUCT SPECS

Important Details

  • Length of time users can access this course: lifetime
  • Access options: web streaming
  • Certification of completion included for each course
  • Redemption deadline: redeem your code within 30 days of purchase
  • Experience level required: all levels

Requirements

  • Internet required

THE EXPERT

Instructor

EDUCBA is a leading global provider of skill based education addressing the needs 500,000+ members across 40+ Countries. For more information on this bundle and instructor, click here.
  • 8 November 2018 om 10:00

SoundBot HD Premium Bluetooth Speaker for $39

Expires November 08, 2023 23:59 PST
Buy now and get 50% off




KEY FEATURES

Fill your home with music with the help of the high-powered SoundBot HD. Don't be fooled by this Bluetooth speaker's lightweight, portable build — with 5W speakers built into either side of the speaker, the SoundBot delivers rich, bumpy sound that'll fill any room in your home or the backyard. Time to kick out the jams.

  • Dual 5W speakers reproduce potent bass, dynamic mid-range, & crisp high notes
  • Stainless steel brush metallic finish w/ passive sub woofer on both ends makes it ideal for indoor & outdoor use
  • Backlit touch controls let you control the music from the speaker
  • Bluetooth range of 33 feet lets you remain flexible while listening

PRODUCT SPECS

Specs

  • Bluetooth 3.0
  • Playback time: up to 6 hours wired, 4 hours wireless
  • Charge time: 3 hours
  • Connection range: 33 ft
  • Battery: built-in rechargeable 3.7V 1500mAh lithium-ion battery
  • Dimensions: 7.5" x 3" x 3.5"
  • Speaker driver: stereo, 50mm x 2, 4 Ohm 5W + 5W
  • LF diaphragm dimension: 25x50mm
  • Signal-to-noise ratio: ≥65db
  • Distortion: ≤0.1%

Compatibility

  • All Bluetooth-compatible devices

Includes

  • Speaker
  • User guide
  • MicroUSB charging cable
  • 3.5mm audio cable
  • 1-Year Manufacturer Warranty
  • 8 November 2018 om 09:01

Persoonlijke pagina Bonny - Duaal student accountancy

Door Werken bij de Belastingdienst

‘Al tijdens mijn bachelor Economie en Bedrijfseconomie aan de Erasmus Universiteit wist ik dat ik de accountancykant op wilde, maar werken bij een groot commercieel kantoor was niets voor mij;...

  • 31 Oktober 2018 om 10:31
❌