[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

πŸ”’
❌ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
OuderAlle Nieuwskoppen

Service Medewerker multilingual HEMA

Spreek jij naast Nederlands ook vloeiend Duits, Frans of Spaans? Lijkt een baan in klantencontact jou wel wat? Ga dan aan de slag als Service medewerker bij de HEMA in Amsterdam.

Verder is de locatie heel goed met het Openbaar Vervoer te bereiken, je krijgt een uurloon van € 9,61 en de werkuren (tussen de 20 en 40 uur per week) zijn flexibel in te plannen. Als Service medewerker beantwoord jij klantvriendelijk alle soorten vragen van klanten uit het binnen- en buitenland over de producten en diensten van de HEMA.

Als Service medewerker ga jij met enthousiasme naar het HEMA hoofdkantoor in Amsterdam-Noord aan 't IJ. Hier zorg jij, samen met jouw enthousiaste collega's, dat elke klant de totale HEMA ervaring beleeft. Want zeg nou zelf, dat vind jij toch ook de normaalste zaak van de wereld?

Voor de functie van service medewerker HEMA bieden wij het volgende:

  • Een gezellig en fijn team om mee samen te werken;
  • Een salaris van € 9,61 bruto per uur (vanaf 22 jaar en ouder);
  • Naast je salaris heb je recht op 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Flexibele werktijden van maandag tot en met vrijdag tussen 8:30 - 21:00 uur. Op zaterdag tussen 10:00 – 18:00 uur;
  • Een reiskostenvergoeding vanaf 10 KM.
  • Een mooi A-merk aan jouw CV toe kunnen voegen;
  • Een leuke ervaring waar je veel uren kan maken.

  • Je bent minimaal 20 uur per week beschikbaar
  • Je bent beschikbaar om flexibel op maandag, woensdag en vrijdag te werken
  • Je bent 2 zaterdagen per maand beschikbaar om te werken
  • Je beheerst de Nederlandse taal in zowel woord als geschrift
  • Je spreekt vloeiend Spaans, Frans of Duits
  • Je beschikt over inlevingsvermogen en biedt altijd een luisterend oor
  • 11 Januari 2019 om 13:13

Klantenservice Medewerker KPN

Het beantwoorden van allerlei vragen van de KPN klanten. Dit kan gaan over mobiele diensten, vaste diensten of facturen. Ofwel, je weet nooit van te voren wat je staat te wachten! Bovendien biedt je ook een stukje service plus, zoals wij dat noemen. Je bespreekt de mogelijkheden van KPN met de klant, nadat je de klant hebt geholpen met zijn of haar vraag, natuurlijk!

Jouw werkdag bestaat uit een goede mix van klantcontact, service en commercie. Weet jij het luisterend oor te zijn en het juiste advies te geven ? Dan is dit een leuke functie voor je.

Voor deze functie ga jij via klantcontact specialist Webhelp aan de slag voor KPN. Binnen deze organisatie heerst er een groot 'wij' gevoel wat jouw werkzaamheden des te leuker en uitdagender maakt. Binnen het bedrijf zorgen zij ervoor dat jij jezelf voldoende kan ontwikkelen en wordt je uitstekend gecoacht.

Voor de functie van klantenservice medewerker KPN bieden wij jou het volgende:

  • Een startsalaris van € 9,33 per uur;
  • Je bepaalt je eigen rooster waarbij je wel 2 avonden tot 21:00 beschikbaar bent;
  • Geen opleiding? Geen probleem! Wij gaat je het vak leren;
  • Een betaalde fulltime training van 10 werkdagen;
  • Een gezellig en gevarieërd team van collega's;
  • Doorgroeimogelijkheden naar functies als trainer, coach of trafficer;
  • Leuke winacties (denk aan diverse teamuitjes, reis naar Ibiza en cadeaubonnen).

  • MBO werk - en denkniveau
  • Jij bent beschikbaar tussen de openingstijden van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 22:30 uur
  • Jij bent beschikbaar tussen de 16 en 40 uur in de week
  • Jij bent 2 avonden in de week beschikbaar tot 22:30 uur
  • Jij hebt de ambitie om het beste uit jezelf te halen
  • Het is niet erg als jij geen diploma's hebt, zolang jij maar over een MBO werk- en denkniveau beschikt
  • Jij haalt energie uit de mentaliteit "work hard, play hard
  • Jij bent beschikbaar voor een fulltime training van 10 werkdagen
  • 11 Januari 2019 om 12:44

Klantenservice Medewerker KPN

Het beantwoorden van allerlei vragen van de KPN klanten. Dit kan gaan over mobiele diensten, vaste diensten of facturen. Ofwel, je weet nooit van te voren wat je staat te wachten! Bovendien biedt je ook een stukje service plus, zoals wij dat noemen. Je bespreekt de mogelijkheden van KPN met de klant, nadat je de klant hebt geholpen met zijn of haar vraag, natuurlijk!

Jouw werkdag bestaat uit een goede mix van klantcontact, service en commercie. Weet jij het luisterend oor te zijn en het juiste advies te geven ? Dan is dit een leuke functie voor je.

Voor deze functie ga jij via klantcontact specialist Webhelp aan de slag voor KPN. Binnen deze organisatie heerst er een groot 'wij' gevoel wat jouw werkzaamheden des te leuker en uitdagender maakt. Binnen het bedrijf zorgen zij ervoor dat jij jezelf voldoende kan ontwikkelen en wordt je uitstekend gecoacht.

Voor de functie van klantenservice medewerker KPN bieden wij jou het volgende:

  • Een startsalaris van € 9,33 per uur;
  • Je bepaalt je eigen rooster waarbij je wel 2 avonden tot 21:00 beschikbaar bent;
  • Geen opleiding? Geen probleem! Wij gaat je het vak leren;
  • Een betaalde fulltime training van 10 werkdagen;
  • Een gezellig en gevarieërd team van collega's;
  • Doorgroeimogelijkheden naar functies als trainer, coach of trafficer;
  • Leuke winacties (denk aan diverse teamuitjes, reis naar Ibiza en cadeaubonnen).

  • MBO werk - en denkniveau
  • Jij bent beschikbaar tussen de openingstijden van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 22:30 uur
  • Jij bent beschikbaar tussen de 16 en 40 uur in de week
  • Jij bent 2 avonden in de week beschikbaar tot 22:30 uur
  • Jij hebt de ambitie om het beste uit jezelf te halen
  • Het is niet erg als jij geen diploma's hebt, zolang jij maar over een MBO werk- en denkniveau beschikt
  • Jij haalt energie uit de mentaliteit "work hard, play hard
  • Jij bent beschikbaar voor een fulltime training van 10 werkdagen
  • 11 Januari 2019 om 12:44

Supportmedewerker Exact

Ben jij op zoek naar een leuke startersfunctie binnen de IT-branche waarbij je zelf kan ontwikkelen? Kom dan fulltime werken als Supportmedewerker bij Exact in Zwolle voor € 12,64 bruto per uur!

Wanneer jij aan de slag gaat als Supportmedewerker bij Exact start jij op de afdeling Customer Support. Het is jouw taak om klanten te woord te staan over problemen die zij hebben met het product Exact online. De doelgroep van Exact zijn MKB’ers en accountants. Jij zult ze moeten helpen met het oplossen van administratieve problemen. Vragen die je door de dag heen zult horen: ‘Ik kan mijn factuur niet openen, wat moet ik doen?’ of ‘Ik wil graag een persoon toevoegen, hoe moet dit?’ Je doet dit alles voor een bruto uurloon van € 12,64.

Exact is een bedrijf die softwareprogramma’s aanbiedt aan MKB’ers en accountants. Bij Exact heerst een open cultuur en krijg je veel vrijheid en verantwoordelijkheid. Wil jij jezelf graag verder ontwikkelen? Dan kan dat! Bij Exact kan je doorgroeien van Supportmedewerker naar een andere functie of afdeling. Dus ben jij ambitieus, communicatief sterk en wil jij graag werken in een groeiende organisatie? Dan ben jij de kandidaat die we zoeken!

Als Supportmedewerker bij Exact in Zwolle bieden we jou:

  • Een salaris van € 12,64 bruto per uur;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Een fulltime training waarbij je je ontwikkelt tot specialist binnen de IT-branche;
  • Naast je salaris heb je recht op 8% vakantiegeld en 10% vakantiedagen;
  • De mogelijkheid om gebruik te maken van een collectieve zorgverzekering en sportabonnement;
  • Een uitdagende job in Zwolle!

  • Jij beschikt minimaal over een HBO-diploma;
  • Jij bent beschikbaar voor 32-40 uur per week;
  • Jij bent beschikbaar voor 2 avonden per maand;
  • Jij hebt affiniteit met de IT-branche en bent administratief sterk.
  • 11 Januari 2019 om 11:15

2019-01-07, Theux (BelgiΓ«), M=1.2

2019-01-07, 19:11:34, Lat = 50.532, Lon = 5.855, Diepte = 12.0 km, M = 1.2, Plaats = Theux (België), Author = KNMI, Type = Tektonisch, Analyse = Reviewed

  • 2 Maart 2019 om 23:00

Medewerker Technische Support

Ben jij technisch, klantgericht en administratief sterk? Ga dan voor 40 uur per week aan de slag als Medewerker Technische Support bij Exact in Eindhoven voor € 12,64 per uur.

In de functie Medewerker Technische Support beantwoord jij vragen van klanten die binnenkomen over de producten van Exact en hierbij geef jij ze ondersteuning. Door jouw affiniteit met techniek en jouw goede administratieve vaardigheden weet jij de problemen in de softwareprogramma's van MKB' ers en accountants op te lossen. Hiervoor ontvang je een salaris van € 12,64 bruto per uur.

Als Medewerker Technische Support kom je te werken op de customer service afdeling van Exact in Eindhoven. Exact is een bedrijf dat softwareprogramma's aanbiedt aan ondernemers. Er heerst een informele werksfeer en je komt terecht in een team vol ambitieuze collega's. Persoonlijke ontwikkeling staat centraal en er zijn ook verschillende doorgroeimogelijkheden binnen Exact.

Afbeeldingsresultaat voor exact eindhoven

Als Medewerker Technische Support bieden we jou:

  • Een uitdagende functie waarbij je jezelf kan ontwikkelen;
  • Een salaris van € 12,64 bruto per uur;
  • 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren bovenop je salaris;
  • Een fulltime werkweek;
  • Korting op je collectieve zorgverzekering en sportabonnement via FINTREX;
  • Een informele werkomgeving in Eindhoven.

  • Jij bent klantgericht, communicatief sterk en je hebt technisch inzicht;
  • Jij bent beschikbaar voor 40 uur per week;
  • Jij vindt het geen probleem om twee avonden per maand te werken;
  • Jij wilt jezelf graag verder ontwikkelen binnen Exact.
  • 11 Januari 2019 om 10:45

Customer Support Professional B2B

Wil jij graag fulltime aan de slag, gratis sporten en terecht komen in een warm en gezellig team? Zet dan nu jouw ambitie aan het werk en maak een vliegende start bij Exact in Delft!

Als Customer Support Professional B2B bij Exact ben jij verantwoordelijk voor het te woord staan van zakelijke klanten die tegen softwareproblemen aanlopen. Jij beschikt over analytisch vermogen en stelt de juiste vragen om het probleem in kaart te brengen. Je bent oplossingsgericht en weet de klant om met een omweg naar zijn werkzaamheden te begeleiden. Daarnaast beschik jij over enige kennis van accountancy en begrijp jij hun taal. Accountants zijn één van de belangrijkste klanten van het bedrijf. Het is dus erg belangrijk dat jij een band met hun opbouwt en dat zij de systemen van Exact zullen aanbevelen bij hun partners.

Exact is een groeiend bedrijf gespecialiseerd in softwaresystemen. Bij Exact zijn zij zich ervan bewust dat het bedrijf zijn groei heeft te danken aan zijn werknemers. Daarom besteden zij veel aandacht aan de persoonlijke ontwikkeling en zijn zij ook gericht op jouw groei! Er heerst een open cultuur bij het bedrijf, waardoor er veel ruimte is voor eigen initiatief.

Gerelateerde afbeelding

  • Een salaris van € 12,64 per uur;
  • Een reiskostenvergoeding waarbij OV 100% wordt vergoed;
  • Werken tussen 32 en 40 uur per week;
  • Een training d.m.v. een e-learning en een aantal klassikale momenten;
  • Een kantoor op een mooie locatie met een eigen fitnessruimte;
  • Een uitdagende functie met gezellige collega's.

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Beschikbaarheid van 32-40 uur;
  • Bereid 2 avonden per maand te werken;
  • Affiniteit met softwaresystemen;
  • Analytisch vermogen;
  • Communicatieve vaardigheden.
  • 11 Januari 2019 om 10:40

Klantenservice medewerker met ambitie

Exact is op zoek naar ambitieuze medewerkers die meer willen leren op het gebied van boekhouding en IT voor een bruto uurloon van € 12,64. Ga jij fulltime aan de slag als klantenservice medewerker bij Exact in Delft?!

Als klantenservice medewerker bij Exact krijg je veel verantwoordelijkheid en kansen. Ben jij na een tijdje toe aan meer uitdaging? Dan is het zeker mogelijk om door te groeien naar een andere functie of afdeling! Als klantenservice medewerker Exact in Delft sta jij dagelijks klanten te woord met vragen die ze hebben over de producten van Exact. Je zult vooral in contact zijn met MKB'ers, maar ook met veel accountants. Je wordt ingewerkt tot professional en hierdoor kun je alle vragen van de klanten beantwoorden.   

Exact biedt MKB'ers en accountants een software aan, waar zij hun boekhouding en administratie optimaal kunnen bijhouden. Je komt bij Exact terecht in een team met enthousiaste medewerkers die ambitieus zijn en die carrière willen maken binnen de IT. Er zijn binnen Exact verschillende mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen op het gebied van marketing, software development en consultancy. Als jij gaat starten bij Exact in Delft, kom je in het moderne kantoorpand te werken dat hieronder te zien is. Wie wil dat nou niet?!

Wanneer jij aan de slag gaat als klantenservice medewerker Exact, bieden wij jou het volgende:

  • Een toffe baan bij een snelgroeiende en internationale organisatie;
  • Een bruto uurloon van € 12,64;
  • De mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Korting op je collectieve zorgverzekering en sportabonnement;
  • Een mooie aanvulling op je CV!

  • Jij beschikt over minimaal een HBO-diploma;
  • Jij bent beschikbaar voor 32-40 uur per week;
  • Jij bent minimaal 2 avonden per maand beschikbaar;
  • Jij wilt jezelf graag ontwikkelen binnen de ICT branche.
  • 15 Februari 2019 om 16:39

Medewerker Customer Care (vanaf 20 uur)

Ben jij een expert op het gebied van smartphones en ben je bekend met alle nieuwe technische snufjes? Dan is de functie Medewerker Customer Care (vanaf 20 uur) voor € 9,33 per uur bij T-Mobile iets voor jou!
Als Customer Care Medewerker van T-Mobile in Enschede ben je in staat om een antwoord te geven op de meest uiteenlopende vragen van de klant. Zo kan je administratieve vragen verwachten over telefoonrekening, maar zal je ook oplossingen zoeken voor technische vragen over de verschillende producten die zij aanbieden. Jouw affiniteit voor smartphones en mobiele telefonie helpt hierbij.

T-Mobile is een bekende en grote telecomprovider in Nederland. De ontwikkeling van haar medewerkers speelt een belangrijke rol binnen het bedrijf. Door middel van training en coaching bieden ze dan ook alle ruimte voor het ontwikkelen van je skills.
Er heerst een informele sfeer op de werkvloer in Enschede en de medewerkers worden gekenmerkt door hun servicegerichtheid en klantvriendelijkheid.

Kom je in het klantcontactcenter werken voor T-Mobile dan kan je het volgende verwachten:

  • Flexibele werktijden;
  • Een salaris van € 9,33 bruto per uur;
  • 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren bovenop je loon;
  • Een functie voor de lange termijn;
  • Een goede training zodat je met de juiste kennis kunt starten;
  • Een informele werksfeer met gezellige collega's.

Als Medewerker Customer Care:

  • Heb je MBO3 werk- en denkniveau;
  • Ben je minimaal 20 uur beschikbaar;  
  • Ben je minimaal een avond tot 20:00 en een avond tot 23:00 beschikbaar;
  • Ben je om de zaterdag beschikbaar om te werken;
  • Heb je ervaring in het klantencontact;
  • Heb je affiniteit en kennis van telecom, mobiele telefonie en multimedia producten.
  • 11 Januari 2019 om 10:08

2019-01-11, Linnich (Duitsland), M=2.2

2019-01-11, 03:20:14, Lat = 51.005, Lon = 6.330, Diepte = 12.0 km, M = 2.2, Plaats = Linnich (Duitsland), Author = KNMI, Type = Tektonisch, Analyse = Reviewed

  • 12 Maart 2019 om 15:02

Klantcontact medewerker € 12,57

Ga op korte termijn aan de slag bij ABN AMRO op Schiphol! Op de afdeling International Clients kun jij namelijk als Klantcontact medewerker deel uitmaken van een ambitieus team dat enorm aan het uitbreiden is.

Voor € 12,57 bruto per uur en minimaal 28-32 uur per week ga jij de particuliere klanten van ABN AMRO telefonisch te woord staan die vragen hebben over hun dagelijkse bankzaken. Dit zijn de 'internationale' klanten van ABN AMRO: expats in het buitenland, of buitenlandse klanten die in Nederland wonen/werken. Het is dus erg belangrijk dat jij als Klantcontact medewerker uitstekend Nederlands én Engels spreekt!

Jij komt te werken op een internationale werkomgeving vlak naast luchthaven Schiphol. ABN AMRO zit gevestigd op de 3e verdieping van het gebouw 'The Base', dit is op loopafstand te bereiken vanaf treinstation Schiphol. Als Klantcontact medewerker heb jij uitzicht op de start- en landingsbaan van luchthaven Schiphol, hoe gaaf is dat!

Jij kan als Klantcontact medewerker rekenen op de volgende beloningen:

  • Een bruto uurloon van € 12,57 dat stijgt door het behalen van jouw Wft certificaten tot € 14,08!
  • Jij kan de Wft certificaten kosteloos via FINTREX gaan behalen;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km;
  • De mogelijkheid om via FINTREX een collectieve zorgverzekering af te sluiten;
  • Een functie voor de langere termijn bij een internationaal bekende werkgever!

De perfecte kandidaat voor ABN AMRO die als Klantcontact medewerker aan de slag gaat, voldoet aan de volgende eisen:

  • Jij bent minimaal 28-32 uur beschikbaar;
  • Jij hebt de eerste 3 maanden na start geen vakantie gepland;
  • Voor start heb jij jouw Wft Basis certificaat behaald;
  • Jij spreekt uitstekend Engels en Nederlands.
  • 11 Januari 2019 om 09:56

Service medewerker € 12,57

Als Service medewerker bij ABN AMRO op Schiphol kom jij te werken in een internationale omgeving. Voor € 12,57 sta jij de klanten van ABN AMRO telefonisch te woord, minimaal 28-32 uur per week. Dit zijn buitenlandse klanten van ABN AMRO die in Nederland verblijven, of Nederlandse klanten die in het buitenland verblijven (expats). Deze particuliere klanten hebben vragen over hun dagelijkse bankzaken, als Service medewerker moet jij deze klanten dus zowel in het Nederlands als Engels uitstekend te woord kunnen staan.

Als Service medewerker kom jij te werken in 'The Base', een groot kantoorpand naast luchthaven Schiphol. Op de 3e verdieping zit ABN AMRO gevestigd en hier bevindt zich dus ook het team waar jij komt te werken! Op de afdeling International Clients kom jij terecht in een gedreven en ambitieus team van werknemers die allemaal hetzelfde voor ogen hebben: de klanten van ABN AMRO zo goed mogelijk te woord staan!

Als Service medewerker is het hard werken, jij kunt daarom rekenen op de volgende tegemoetkomingen;

  • Een mooi bruto uurloon van € 12,57 wat op kan lopen tot € 14,08 na het behalen van Wft certificaten;
  • Deze Wft certificaten kun jij kosteloos gaan behalen via FINTREX;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km;
  • Een internationale werkplek bij een wereldwijd bekende organisatie!

Naast dat jij als Service medewerker niet op je mondje moet zijn gevallen, zoekt ABN AMRO het volgende in jou:

  • Jij beschikt over minimaal een MBO4 diploma;
  • Callcenter ervaring is een absolute pre;
  • Jij bent minimaal 28-32 uur beschikbaar;
  • Voor start beschik jij over jouw Wft Basis certificaat en binnen 6 maanden heb jij jouw aanvullende Wft's behaald.
  • 11 Januari 2019 om 09:45

Klantenservice Hunkemoller (Duits)

Als Klantenservice Medewerker bij Hunkemöller in Enschede ben jij het eerste aanspreekpunt voor de klant. Dagelijks krijg jij vragen over verschillende onderwerpen, zoals betalingen, bestellen en het bezorgproces. De functie is voor 20-28 uur met flexibele werktijden en een loon van € 9,33 bruto per uur.

In deze functie krijg je te maken met vragen in meerdere talen. Nadat jij de klant hebt geholpen met zijn of haar vraag, verwerk je de klantvragen in het systeem. Op termijn kun jij jouw functie uitbreiden en heb je mooie doorgroeimogelijkheden.

Je gaat aan de slag bij het klantcontactcenter van Hunkemöller in Enschede. Service en Klantgerichtheid staan hier hoog in het vaandel. Jouw collega's delen deze waarden en zetten graag een stapje extra om te zorgen voor optimale klanttevredenheid. Verder is de sfeer informeel en ongedwongen.

Wanneer jij start als Klantenservice Medewerker mag jij het volgende verwachten:

  • Leuke en gemotiveerde collega's;
  • De benodigde training, coaching en begeleiding;
  • Een bruto uurloon van € 9,33 (vanaf 22 jaar en ouder);
  • Bovenop je salaris bouw je 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren op;
  • Flexibele werktijden van maandag tot en met vrijdag tussen 9:00 uur tot 19:00 en op zaterdag tussen 10:00 uur en 16:00 uur;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 KM enkele reis.

Als Klantenservice Medewerker zoeken wij iemand die:

  • Tussen de 20 en 28 uur beschikbaar is en flexibel inzetbaar;
  • Per direct kan starten aan een nieuwe uitdaging;
  • Beschikbaar is om een fulltime training te volgen van 3 tot 5 werkdagen;
  • Minimaal MBO3 werk- en denkniveau heeft;
  • Een goede beheersing heeft in zowel woord en geschrift van: Nederlands, Duits, Frans, Deens en Zweeds.
  • 11 Januari 2019 om 09:45

Adviseur ABN AMRO € 14,08

Wil jij graag bij ABN AMRO in Zwolle aan de slag? Wellicht ben jij dé gemotiveerde nieuwe collega die de afdeling Klantbeheer komt versterken voor maar liefst € 14,08 bruto per uur! Als Adviseur bij ABN AMRO kom jij telefonisch in contact met mogelijke klanten die graag een zakelijke rekening willen openen bij de bank. Aan jou de taak om uit te zoeken of zij hiervoor in aanmerking komen, of dat het aangaan van een zakelijke relatie met de ondernemer in kwestie een te groot risico is. Jij gaat minimaal 32 uur per week aan de slag in deze verantwoordelijke functie als Adviseur bij ABN AMRO!

Jij gaat als Adviseur aan de slag bij een van Nederlands grootste banken; ABN AMRO. Op de Grote Voort in Zwolle ga jij onderdeel uitmaken van een ambitieus en gemotiveerd team van collega's. Het is hard werken, maar daar staan gezellige borrels en bedrijfsuitjes tegenover!

Als Adviseur bij ABN AMRO word jij ruimschoots vergoed voor jouw inspanningen:

  • Een aantrekkelijk bruto uurloon van € 14,08 per maand!
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km;
  • De mogelijkheid om een collectieve zorgverzekering en/of sportabonnement af te sluiten;
  • Een werkgever met internationale status op jouw CV!

  • Jij beschikt over financiële werkervaring en/of telefonische ervaring;
  • Jij bent minimaal 32 uur per week beschikbaar;
  • Jij bent beschikbaar voor een fulltime betaalde training van 3 weken.
  • 11 Januari 2019 om 09:23

Klantbeheer Medewerker € 14,08

Wil jij ABN AMRO in Zwolle voor maar liefst € 14,08 bruto per uur komen versterken als Klantbeheer Medewerker? Houd jij van klantcontact, ben jij minimaal 32 uur per week beschikbaar en kun jij secuur te werk gaan? Reageer dan snel op deze vacature bij ABN AMRO zodat jij als Klantbeheer Medewerker aan de slag kan gaan. Jij voert telefonisch intakegesprekken met ondernemers die graag een zakelijke rekening willen openen. Het is jouw verantwoordelijkheid om adequaat in te kunnen schatten of ABN AMRO in zee wil met de ondernemer in kwestie.

Bij ABN AMRO in Zwolle kom jij als Klantbeheer Medewerker te werken in een ambitieuze en professionele omgeving waar de klant te allen tijde centraal staat. Jij kan hier nu jouw bijdrage aan leveren, tegelijkertijd wordt er binnen de bank ook genoeg aandacht geschonken aan een goede sfeer!

Aan de slag gaan als Klantbeheer Medewerker betekent hard werken, daar staat het volgende tegenover:

  • Een zeer aantrekkelijk bruto uurloon van € 14,08;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km;
  • De mogelijkheid om een collectieve zorgverzekering af te sluiten via FINTREX;
  • Een werkgever van internationale status op jouw CV!

Jij legt gemakkelijk het contact met klanten en jij beschikt over een groot verantwoordelijkheidsgevoel, daarnaast:

  • Als Klantbeheer Medewerker ben jij minimaal 32 uur per week beschikbaar;
  • Jij hebt minimaal een MBO4 diploma;
  • Jij hebt de eerste 3 maanden na start geen vakantie op de planning staan.
  • 11 Januari 2019 om 09:22

Klantenservice medewerker € 12,57

ABN AMRO in Amsterdam is op zoek naar nieuwe Klantenservice medewerkers die voor het aantrekkelijke bruto uurloon van € 12,57 aan de slag willen op de afdeling Medische en Vrije Beroepen. Op deze specifieke afdeling ben jij het aanspreekpunt voor de zakelijke klanten van ABN AMRO die werkzaam zijn als bijvoorbeeld tandarts, zzp'er, advocaat of huisarts. Deze klanten bellen jou met vragen over hun zakelijke rekening en jij voorziet hen vervolgens van de best mogelijke service. In deze functie als Klantenservice medewerker kun jij kiezen voor 24-28 uur per week (minimaal 4 dagen), 28-36 uur of 32-40 uur (minimaal 5 dagen).

ABN AMRO is een bank met internationale status en een duidelijke visie. Ambitie, duurzaamheid en daadkracht zijn een aantal waarden die bij ABN AMRO hoog in het vaandel staan. Een van de voornaamste doelen van ABN AMRO is de klant ambassadeur van de bank te maken. Door jouw servicegerichte manier van werken als Klantenservice medewerker weet jij precies hoe jij hier voor kunt zorgen bij ABN AMRO in Amsterdam!

Als Klantenservice medewerker kan jij rekenen op het volgende:

  • Een mooi bruto salaris van € 12,57 tot € 14,08 per uur;
  • 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren bovenop je salaris;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Voldoende ontwikkelingsmogelijkheden en uitstekende begeleiding;
  • Een super gezellige werksfeer.

Voor al deze mooie beloningen verwachten wij natuurlijk wel wat van jou:

  • Een HBO diploma, of werk- en denkniveau;
  • Een Wft Basis diploma voor start, deze kan jij kosteloos behalen via FINTREX;
  • Jij bent minimaal 24 uur per week beschikbaar (en minimaal 4 dagen per week);
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden als Klantenservice medewerker!
  • 11 Januari 2019 om 08:51

Hypotheek medewerker € 12,57

Starten als Hypotheek medewerker bij ABN AMRO in Amersfoort betekent een uitdagende functie binnen een ambitieuze en diverse organisatie. Voor € 12,57 bruto per uur ga jij minimaal 32 uur per week aan de slag op de afdeling hypotheken. Per telefoon of via chat sta jij de particuliere klanten van Florius (handelsnaam van ABN AMRO) te woord die vragen hebben over een lopende of nieuwe hypotheek. Ook behandel jij vragen over de hoogte van de rente, aflossingen en algemene voorwaarden. Door een interne training en het behalen van Wft certificaten word jij als Hypotheek medewerker dé expert op het gebied van hypotheken.

Jij komt als Hypotheek medewerker te werken op de Computerweg in Amersfoort waar jij terecht komt in een team van enthousiaste collega's. Op de afdeling hypotheken wordt hard gewerkt maar wordt er ook waarde gehecht aan gezelligheid, ontwikkeling en teambuilding. Zo worden er uitjes georganiseerd en kun jij meerdere interne cursussen volgen.

Door jouw harde werken als Hypotheek medewerker kun jij rekenen op het volgende:

  • Een mooi bruto uurloon van € 12,57;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km;
  • Via FINTREX kun jij kosteloos jouw Wft certificaten behalen!
  • De mogelijkheid om een collectief sportabonnement af te sluiten;
  • Een werkgever van internationale status op jouw CV!

Als Hypotheek medewerker voldoet de perfecte nieuwe collega van ABN AMRO aan de volgende punten:

  • Jij beschikt over minimaal een HBO diploma;
  • Jij bent minimaal 32 uur en 2 avonden per week beschikbaar;
  • Voor start beschik jij over het Wft Basis certificaat;
  • Callcenter ervaring is een absolute pre.
  • 10 Januari 2019 om 16:54

Adviseur FinanciΓ«n

Wil jij graag werken in de financiële wereld en jezelf in een snel tempo ontwikkelen? Solliciteer dan naar de functie Adviseur Financiën bij ABN AMRO in Amsterdam. Jij kan voor 25-30 of 30-35 uur per week aan de slag voor een startsalaris van € 12,57 bruto per uur.

Als Adviseur Financiën krijg jij dagelijks klanten telefonisch te spreken over allerlei zaken waar zij tegenaan lopen bij het bankieren. Dit zijn uiteenlopende vragen van het wijzigen van een adres tot een probleem tijdens de internetbetaling. Om de klant van het juiste advies te kunnen voorzien krijg jij een intensieve training om alle voorkomende producten en diensten van ABN AMRO te leren kennen.

ABN AMRO is een bekende toonaangevende bank die elke dag miljoenen klanten bedient. Groei en ontwikkeling zijn belangrijke speerpunten bij ABN AMRO en daarom wordt er ook duurzaam geïnvesteerd in ambitieuze medewerkers. Het hoofdkantoor in Amsterdam Zuidoost is goed te bereiken met het OV en jij komt te werken bij de afdeling Daily Contacts. Jij hebt een professioneel en collegiaal team waar jij begeleiding en coaching zal krijgen om het allerbeste in jezelf naar boven te halen.

Wat krijg jij als Adviseur Financiën:

  • Kosteloos jouw Wft certificaten behalen;
  • Een salaris van € 12,57 tot € 14,08 bruto per uur;
  • Opbouw van 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren bovenop jouw salaris;
  • 100% reiskostenvergoeding met het OV vanaf 10 km;
  • Een collectieve zorgverzekering en/of sportabonnement die jij via FINTREX kan afsluiten;
  • Doorgroeimogelijkheden.

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Een beschikbaarheid van 25-30 of 30-35 uur per week verdeeld over 5 werkdagen;
  • In het bezit zijn van of bereid zijn om het Wft Basis certificaat te behalen;
  • Ervaring in een soortgelijke functie.
  • 10 Januari 2019 om 16:46

Vacature Franse Klantenservice medewerker

Heb jij een overdosis aan empathisch vermogen, weet jij als geen ander hoe je mensen in paniek tot rust kunt krijgen en spreek jij vloeiend Frans? Solliciteer dan snel naar de functie van Franse Klantenservice medewerker voor 24 tot 40 uur per week!

Als Franse Klantenservice medewerker sta je klanten te woord die bijvoorbeeld met pech langs de weg staan of medische problemen hebben terwijl zij zich in het buitenland bevinden. Het is van belang dat je goed kunt doorvragen zodat je alle benodigde informatie ontvangt om de juiste acties uit te zetten. Zodra het gesprek is afgerond, werk je de administratie bij en ben je klaar voor de volgende call!

Eurocross heeft het drie sterren Beste Werkgevers keurmerk! Dit doen zij met medewerkers die allemaal dezelfde passie hebben, namelijk voor andere mensen klaar staan zodra zij zich in een vervelende situatie bevinden. Zij werken vanuit hun hart, beschikken over de nodige kennis en zijn creatief in hun oplossingen.

Kom jij het team versterken?

  • Een flexibele urencategorie tussen de 24 en 40 uur per week;
  • Een bruto uurloon van € 13,09;
  • Een fulltime training van twee weken zodat jij zelfstandig klanten kan helpen;
  • Ruime werktijden van maandag t/m zondag tussen 07:00 uur en 23:00 uur.

  • Je spreekt vloeiend Frans;
  • Je bent volledig beschikbaar tijdens de zomer;
  • Je beschikt over de eigenschappen empathie, klantgericht en samenwerken.
  • 10 Januari 2019 om 16:40

Klantenservice Eurocross

Deze klantenservice functie is niet zomaar een belfunctie. Jij helpt mensen die het heel hard nodig hebben. Zij kunnen namelijk te maken hebben met de volgende noodsituaties:

  • Autopech ergens in the middle of nowhere in Frankrijk;
  • Autobotsing in Italië;
  • Voedselvergiftiging in Thailand;
  • Apenbeet in Maleisië;

Zo zijn er nog talloze noodsituaties waarin mensen zich kunnen bevinden in het buitenland. Aan jou de taak om deze mensen te helpen!

Wat doe jij als er gebeld wordt?

  • Jij hebt inlevingsvermogen en stelt diegene gerust;
  • Jij brengt de hulpvraag goed in kaart en organiseert de noodzakelijke hulp;
  • Jij informeert de mensen en andere betrokkenen en neemt zelfstandig besluiten;
  • Jij handelt de bijkomende administratieve werkzaamheden af in de verschillende computersystemen.

Jij werkt in een team waar veel wordt samengewerkt, zodat de beste oplossingen gevonden worden. Jij zal ook veel contact hebben met lokale instanties, zoals een autogarage of een ziekenhuis. Het spreken van de Engelse taal (en/of een derde taal) is dus belangrijk!

Wij bieden jou een uitdagende klantenservice functie waarbij je mensen in nood écht helpt. Wat bieden wij jou nog meer?

  • Brutosalaris van € 13,09 per uur;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 11 km;
  • Training om je klaar te maken voor de functie.

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Beheersing van in ieder geval de Nederlandse en Engelse taal;
  • Beschikbaarheid van 16-40 uur per week, de gehele zomer;
  • Inzetbaarheid van maandag tot en met zondag, tussen 07:00 en 23:00 uur.
  • 18 Januari 2019 om 11:04
❌