[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

πŸ”’
❌ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
OuderAlle Nieuwskoppen

glasvezel binnenkort [Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv.]

Hoezo nee? Weet schijnbaar een van die klantenservice medewerkers niet wat er allemaal verkocht wordt.

https://www.ziggo...st-bellen/

Jawel dus. Ze hebben ook TV+telefonie en zonder internet. Kost wel 32, 70 per maand. Excl. activatiekosten. ... meer en reageer

  • 12 Januari 2019 om 01:59

glasvezel binnenkort [Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv.]

Binnenkort glasvezel dus internet uit ziggo pakket wat mij vbtreft. Gevraagd aan ziggo of ze ook tv+telefonie hebben/krijgen. Een duidelijk nee was het antwoord !!

Behoort dit binnenkort wel tot mogelijkheden ivm klantverlies ?! ... meer en reageer

  • 11 Januari 2019 om 22:38

Terugroepactie Specialized stuurbuiskraag diverse modellen

Door Redactie

Fabrikant Specialized waarschuwt dat de stuurbuiskraag voor sommige exemplaren van de modellen Roubaix, Ruby, Diverge en Sirrus kwetsbaar kan zijn voor spanningscorrosie. Dit kan resulteren in plotseling verlies van stuurcontrole, met mogelijk letsel als gevolg. Als u een Specialized Roubaix, Ruby, Diverge of Sirrus fiets heeft die is uitgerust met een Future Shock, dan wordt u geadviseerd het gebruik […]

Terugroepactie Action deurstopper β€˜IJsbeer’

Door Redactie

Winkelketen Action roept het artikel Deurstopper ‘IJsbeer’ terug. Er is risico op verstikkingsgevaar voor kleine kinderen doordat de ogen van de ijsbeer los kunnen komen. De terugroepactie geldt voor de volgende twee artikelen, die zijn verkocht tussen 2 juli 2018 en eind november 2018: Witte ijsbeer deurstopper – Artikelnummer 2568369 met  EAN 8718964041794 Grijze ijsbeer deurstopper  – Artikelnummer 2568369 met EAN 8718964040988  De […]

Terugroepactie Decathlon B’Twin B’Original fietsen

Door Redactie

Sportwinkelketen Decathlon roept een aantal B’Twin B’Original fietsen terug. Door een fout is het mogelijk dat het spatbord van het voorwiel er voor zorgt dat het voorwiel blokkeert. De fietser kan vallen als die gebeurt, met mogelijk letsel als gevolg. De waarschuwing geldt voor diverse modellen B’Twin B’Original fietsen die zijn verkocht tussen 1 januari 2016 en 31 […]

Klantenservice vacature T-Mobile Enschede

Wil jij altijd het naadje van de kous weten en heb je overal een oplossing voor? Dan is de functie Klantenservice Medewerker (36-40 uur) voor € 9,33 per uur bij T-Mobile in Enschede iets voor jou.

Als Klantenservice Medewerker bij T-Mobile ben jij diegene die de klant helpt met de meest uiteenlopende technische vragen. Met jouw affiniteit en kennis van telecom en mobiele telefonie heb je de oplossing snel gevonden. Samen met de klant ga jij opzoek naar de oorzaak van een probleem en zoek je daarbij de passende oplossing voor de klant. Dat kan betekenen dat er soms vervolgacties ondernomen moeten worden naar aanleiding van het gesprek met de klant. Je bent bereid om die ene extra stap te zetten, zodat je de klant de allerbeste service kan bieden.

Werken bij de klantenservice van T-Mobile in Enschede is werken bij een van de grootste telecomaanbieders van Nederland. Dit klantcontactcenter wordt gekenmerkt door servicegerichtheid en klantvriendelijkheid. Er heerst een informele sfeer op de werkvloer waar veel waarde wordt gehecht aan goede coaching en begeleiding. Je collega’s zijn echte teamspelers, oplossingsgericht en allemaal gedreven om de beste service te verlenen.

Als je als Klantenservice Medewerker bij T-Mobile komt werken bieden wij:

  • Flexibele werktijden;
  • Een goede training zodat je met de juiste kennis kan starten;
  • Een salaris van € 9,33 bruto per uur;
  • Een functie voor lange termijn;
  • 8% vakantiegeld en 10% vakantiedag uren bovenop je bruto uurloon.
  • Een informele werksfeer en gezellig collega's.

Wij wij van jou vragen:

  • MBO 3 werk- en denkniveau;
  • Fulltime beschikbaarheid (36-40 uur);
  • Je bent doordeweeks minimaal een avond tot 20:00 en een avond tot 23:00 beschikbaar;
  • Je bent om de week op zaterdag beschikbaar;
  • Je hebt minimaal een jaar werkervaring bij een klantcontactcenter;
  • Je hebt (technische) affiniteit en kennis van telecom, mobiele telefonie en multimediaproducten.
  • 11 Januari 2019 om 16:54

Klantenservice T-Mobile Thuis Pakket

Op zoek naar een Klantenservice baan (vanaf 20 uur) waarbij je ook de mogelijkheid hebt om thuis te werken? Dan hebben wij een leuke functie voor jou waarbij je € 9,33 per uur gaat verdienen!

Denk je in: je zit net op de bank met een bak chips, wilt je favoriete serie niet laden door een internet storing. Als Klantenservice Medewerker bij T-Mobile ben jij de redder in nood voor de klant en zorgt voor een snelle en goede oplossing. T-Mobile biedt naast telefonie ook internet en Televisie aan: het T-Mobile Thuis Pakket. Jij wordt het aanspreekpunt voor de klant wanneer zij hierover vragen hebben. Nadat je volledig bent ingewerkt, is er de mogelijkheid om dit vanuit huis te doen!

T-Mobile is een van de grootste telecom aanbieders in Nederland en bieden ook internet en televisie aan. Als aanspreekpunt van de klant ben jij voor T-Mobile ben jij een belangrijk onderdeel van de organisatie. Je begint op het klantcontactcenter in Enschede, waar je alle begeleiding en coaching zal krijgen om je functie goed uit te kunnen voeren. Zo word je helemaal klaargestoomd om ook thuis te kunnen werken na je inwerkperiode.

Voor deze Klantenservice functie bieden wij het volgende:

  • Een parttime functie vanaf 20 uur;
  • Een flexibel (betaalde) training die je zelf kunt indelen;
  • Tijdens en na je training goede coaching en begeleiding;
  • Thuiswerken;
  • Een bruto uurloon van € 9,33 vanaf 22 jaar en ouder;
  • Leuke doorgroeimogelijkheden;
  • 8% vakantiegeld en 10% vakantiedagen.

Wij vragen het volgende van jou:

  • Je hebt minimaal MBO 3 werk- en denkniveau;
  • Je bent minimaal 20-28 uur beschikbaar;
  • Flexibiliteit;
  • Je beheerst Nederlands in woord in geschrift;
  • Je beheerst de Engelse taal in woord; 
  • Je hebt affiniteit met telecomproducten.
  • 11 Januari 2019 om 16:50

Klantadviseur Parttime BCC

Service verlenen, advies geven en klantgericht te werken gaan? Dit zijn een aantal competenties die in de functie van Klantadviseur Parttime bij BCC naar voren komen!

Jij bent het eerste aanspreekpunt bij vragen, bestellingen en reparaties van de klanten van BCC. Uiteraard wil jij de klanten goed helpen en door de juiste vragen te stellen achter het probleem komen. Belangrijk is om de klanten met een glimlach de telefoon te laten ophangen. Jij kan hier parttime aan de slag tussen de 16 en 20 uur per week met een salaris van € 9,84 bruto per uur. 

BCC is een van de grootste electronica ketens in Nederland. Bij BCC in Amsterdam Schiphol-Rijk hangt een informele en ontspannen werksfeer waardoor jij je snel op je plek zult voelen. Het hoofdkantoor is goed te bereiken met zowel eigen vervoer als openbaar vervoer.

Een functie waar jij je kan ontwikkelen, elk telefoongesprek jou een nieuwe uitdaging bied en waar jij klantvriendelijk te werk kan gaan. Hier kan jij tussen de 16 en 20 uur per week werken met een salaris van € 9,91 bruto per uur.

  • Jij hebt een MBO 4 diploma behaald;
  • Flexibel inzetbaar van maandag t/m vrijdag;
  • Passie, klantvriendelijkheid en collegialiteit;
  • Jij hebt al werkervaring opgedaan binnen de klantenservice!
  • 4 Februari 2019 om 11:11

Medewerker Klantenservice Parttime

Sta jij bekend om jouw servicegerichtheid en je klantvriendelijkheid? Dan is de functie van Medewerker Klantenservice bij BCC in Utrecht echt voor jou!

Hier kan jij parttime tussen de 16 en 20 uur aan de slag voor € 9,84 bruto per uur. In deze functie kan jij jezelf ontwikkelen en diverse skills aan jou toolbox toevoegen. In de functie van Medewerker Klantenservice bij BCC komen alle vragen vanuit klanten bij jou binnen. Aan jou de schone taak om de klanten met een tevreden gevoel te laten ophangen.

BCC is een groot en vooraanstaand bedrijf waar service hoog in het vaandel staat. De locatie is zeer goed bereikbaar met eigen vervoer en openbaar vervoer. Er heerst een ontspannen, informele werksfeer waar jij je snel op je gemak zult voelen.

In deze functie als Medewerker Klantenservice bij BCC, krijg jij uitdaging na uitdaging. Elke klant heeft een nieuwe, andere vraag waar jij goed naar moet luisteren. Je kan je bij BCC ontwikkelen en nieuwe vaardigheden leren. Je kan parttime werken tussen de 16 en 20 uur per week, waarbij je tussen de € 9,91 - € 10,18 bruto per uur verdient.

  • Dat jij een MBO 4 diploma behaald heb;
  • Enthousiasme, passie en gedrevenheid;
  • Al werkervaring opgedaan, helemaal top!
  • 4 Februari 2019 om 11:22

Klantcontact specialist Particulieren Rabobank Eindhoven

Als Klantcontact specialist Particulieren bij de Rabobank sta jij voornamelijk telefonisch klanten te woord. Je wordt het eerste aanspreekpunt voor particuliere klanten. Je krijgt via inkomende calls te maken met klantvragen die gerelateerd zijn aan de financiële dienstverlening. Je kunt hierbij denken aan vragen over bancaire producten en diverse verzekeringen. In de toekomst zul je ook klantcontact afhandelen per chat en e-mail.

Je staat de klant correct te woord, achterhaalt de klantvraag en doet een passend aanbod. Dit alles doe je door efficiënt te werk te gaan binnen de gestelde afhandeltijd. Samen met de collega’s ben je er verantwoordelijk voor om de afdelingsdoelstellingen te behalen en te zorgen voor een optimale dienstverlening aan de particuliere klant.

Het doel van de functie klantcontact specialist is het telefonisch behandelen en afhandelen van vragen van (potentiële) klanten en het geven van informatie en ondersteuning over het productenpakket.

Je gaat aan de slag bij de Rabobank in Eindhoven. De bank heeft zijn roots in Nederland liggen en het klantbelang staat hoog in het vaandel. Werknemers omschrijven de cultuur als informeel, collegiaal en multicultureel. Integriteit, professionaliteit en verantwoordelijkheid voeren de boventoon.

Bij deze grote financiële organisatie werken mensen die passie hebben voor het klantcontact en in staat zijn spraakmakende service te verlenen. Positief ingestelde mensen met een proactieve houding, die hun kansen met beide handen aangrijpen, hun verantwoordelijkheid durven te nemen en het lef hebben om in te spelen op verkoopsignalen. dat zijn de mensen die wij zoeken! Een perfecte werkplek om je carrière te starten. Herken jij jezelf hierin en ben jij degene die we zoeken? Lees dan snel verder!

Het volgende kan je van ons verwachten:

  • Een salaris tussen €10,71 en €15,94 afhankelijk van relevante werkervaring, behaalde Wft's, interne opleidingen en het volgen van de training.
  • Een professionele en toonaangevende organisatie;
  • Goede begeleiding en coaching;
  • Je ontvangt 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Je ontvangt een reiskostenvergoeding tot maximaal 40 kilometer reisafstand;
  • Je reiskosten met het openbaar vervoer worden volledig vergoed;
  • De mogelijkheid om via FINTREX collectief een zorgverzekering en een sportabonnement af te sluiten;
  • De mogelijkheid om kosteloos je Wft Basis diploma te behalen.

Kerncompetenties en eisen voor deze functie zijn

  • Je bent beschikbaar om te werken in de urencategorie 32-36 uur;
  • Je bent beschikbaar om een fulltime training te volgen van 3 weken.
  • Je hebt minimaal een MBO4 diploma;
  • Interesse in het Bank - en Verzekeringswezen;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal zowel in woord als geschrift.
  • 12 Februari 2019 om 13:53

Adviseur (32-36 uur) Rabobank Particulieren

Op zoek naar een veelzijdige functie waarbij veel direct klantcontact en flexibiliteit komt kijken? Start dan nu als Adviseur bij de Rabobank in Eindhoven! In deze veelzijdige functie ben jij het eerste aanspreekpunt van de klant. Jij bent verantwoordelijk voor een goede eerste indruk van de Rabobank en voor het correct afhandelen van klantvragen. Verder ga je klanten adviseren en informeren over de producten van de Rabobank. Daarnaast ga je samen met je team reflecteren op jullie klantgerichtheid om zo de 9+ klantbeleving te garanderen.

De Rabobank staat internationaal goed aangeschreven en is daarnaast ook gewoon een fijne plek om te werken. De werksfeer is informeel, multicultureel en collegiaal. Integriteit, verantwoordelijkheid en professionaliteit staan hoog in het vaandel. Bij deze grote financiële organisatie werken mensen met een passie voor hun vak: mensen die het maximale uit hun werkdag halen om zo te zorgen dat de Rabobank aan de top blijft. Kan jij je hierin vinden? Lees dan snel verder!

Dit kan je verwachten van de Rabobank:

  • Een fijne werksfeer binnen een internationaal bedrijf;
  • De mogelijkheid om via FINTREX collectief een zorgverzekering en een sportabonnement af te sluiten;
  • Goede begeleiding en coaching;
  • Opleidingsmogelijkheden en doorgroeimogelijkheden;
  • Een mooi salaris tussen €10,71 en €15,94, afhankelijk van eerdere werkervaring, behaalde Wft's en interne opleidingen en trainingen;
  • Naast het salaris ontvang je 8% vakantiegeld en reiskostenvergoeding.

  • Je bent 24 - 28 of, 32 - 36 uur beschikbaar;
  • Je bent in bezit van minimaal een MBO4 diploma en HBO werk- en denkniveau;
  • Je bent in bezit van een Wft-basis certificaat of je bent bereid om deze te behalen;
  • Je hebt affiniteit met de financiële dienstverlening;
  • Je vindt het leuk om in contact te zijn met klanten;
  • Je bent flexibel, proactief en je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden.

Ben jij ervan overtuigd dat jij de perfecte adviseur bent voor de Rabobank? Solliciteer dan NU!

  • 11 Januari 2019 om 14:49

Klantadviseur afdeling Particulieren

Via virtuele live kanalen ga jij de klanten van de Rabobank begeleiden bij diverse vraagstukken. Denk hierbij aan het beantwoorden van dagelijkse bankvragen, maar ook het oplossen van vraagstukken op maat! Je bent en blijft constant in contact met de klanten doormiddel van chat, telefonie en email verkeer. Jij draagt zorg voor de oplossingen en zal verantwoordelijk zijn voor het optimaal uitvoeren van deze oplossingen!

Je gaat aan de slag bij één van de beste werkgevers in Nederland. De Rabobank staat voor ontwikkeling en saamhorigheid voor de gehele samenleving. Op diverse gebieden is de Rabobank vooruitstrevend en zullen zij altijd een visie op maat aandragen die de belangen van zowel de particulieren als zakelijke klanten behartigd.

Wij bieden jou het volgende als klantadviseur:

  • Een salaris tussen de € 10,71 en € 15,94;
  • Het kosteloos behalen van je Wft diploma Basis en Schade via FINTREX;
  • Volledige reiskostenvergoeding met OV, EV aan de hand van een staffel;
  • Werken in een professionele omgeving van een toonaangevende organisatie;
  • 8% vakantiegeld en 10% vakantie dagen;
  • De mogelijkheid om je collectief te verzekren via FINTREX;
  • De mogelijkheid om collectief te sporten via FINTREX.

Wij vragen van jou het volgende als klantadviseur:

  • Je bent in het bezit van minimaal een MBO 4 diploma of een HBO propedeuse;
  • Je bent minimaal 24 uur per week beschikbaar;
  • Je bezit goede communicatieve vaardigheden;
  • Je hebt affiniteit met de financiële branche;
  • Je bent bereid een fulltime training te volgende van 3 weken.
  • 18 Januari 2019 om 09:33

Service Medewerker multilingual HEMA

Spreek jij naast Nederlands ook vloeiend Duits, Frans of Spaans? Lijkt een baan in klantencontact jou wel wat? Ga dan aan de slag als Service medewerker bij de HEMA in Amsterdam.

Verder is de locatie heel goed met het Openbaar Vervoer te bereiken, je krijgt een uurloon van € 9,61 en de werkuren (tussen de 20 en 40 uur per week) zijn flexibel in te plannen. Als Service medewerker beantwoord jij klantvriendelijk alle soorten vragen van klanten uit het binnen- en buitenland over de producten en diensten van de HEMA.

Als Service medewerker ga jij met enthousiasme naar het HEMA hoofdkantoor in Amsterdam-Noord aan 't IJ. Hier zorg jij, samen met jouw enthousiaste collega's, dat elke klant de totale HEMA ervaring beleeft. Want zeg nou zelf, dat vind jij toch ook de normaalste zaak van de wereld?

Voor de functie van service medewerker HEMA bieden wij het volgende:

  • Een gezellig en fijn team om mee samen te werken;
  • Een salaris van € 9,61 bruto per uur (vanaf 22 jaar en ouder);
  • Naast je salaris heb je recht op 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Flexibele werktijden van maandag tot en met vrijdag tussen 8:30 - 21:00 uur. Op zaterdag tussen 10:00 – 18:00 uur;
  • Een reiskostenvergoeding vanaf 10 KM.
  • Een mooi A-merk aan jouw CV toe kunnen voegen;
  • Een leuke ervaring waar je veel uren kan maken.

  • Je bent minimaal 20 uur per week beschikbaar
  • Je bent beschikbaar om flexibel op maandag, woensdag en vrijdag te werken
  • Je bent 2 zaterdagen per maand beschikbaar om te werken
  • Je beheerst de Nederlandse taal in zowel woord als geschrift
  • Je spreekt vloeiend Spaans, Frans of Duits
  • Je beschikt over inlevingsvermogen en biedt altijd een luisterend oor
  • 11 Januari 2019 om 13:13

Klantenservice Medewerker KPN

Het beantwoorden van allerlei vragen van de KPN klanten. Dit kan gaan over mobiele diensten, vaste diensten of facturen. Ofwel, je weet nooit van te voren wat je staat te wachten! Bovendien biedt je ook een stukje service plus, zoals wij dat noemen. Je bespreekt de mogelijkheden van KPN met de klant, nadat je de klant hebt geholpen met zijn of haar vraag, natuurlijk!

Jouw werkdag bestaat uit een goede mix van klantcontact, service en commercie. Weet jij het luisterend oor te zijn en het juiste advies te geven ? Dan is dit een leuke functie voor je.

Voor deze functie ga jij via klantcontact specialist Webhelp aan de slag voor KPN. Binnen deze organisatie heerst er een groot 'wij' gevoel wat jouw werkzaamheden des te leuker en uitdagender maakt. Binnen het bedrijf zorgen zij ervoor dat jij jezelf voldoende kan ontwikkelen en wordt je uitstekend gecoacht.

Voor de functie van klantenservice medewerker KPN bieden wij jou het volgende:

  • Een startsalaris van € 9,33 per uur;
  • Je bepaalt je eigen rooster waarbij je wel 2 avonden tot 21:00 beschikbaar bent;
  • Geen opleiding? Geen probleem! Wij gaat je het vak leren;
  • Een betaalde fulltime training van 10 werkdagen;
  • Een gezellig en gevarieërd team van collega's;
  • Doorgroeimogelijkheden naar functies als trainer, coach of trafficer;
  • Leuke winacties (denk aan diverse teamuitjes, reis naar Ibiza en cadeaubonnen).

  • MBO werk - en denkniveau
  • Jij bent beschikbaar tussen de openingstijden van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 22:30 uur
  • Jij bent beschikbaar tussen de 16 en 40 uur in de week
  • Jij bent 2 avonden in de week beschikbaar tot 22:30 uur
  • Jij hebt de ambitie om het beste uit jezelf te halen
  • Het is niet erg als jij geen diploma's hebt, zolang jij maar over een MBO werk- en denkniveau beschikt
  • Jij haalt energie uit de mentaliteit "work hard, play hard
  • Jij bent beschikbaar voor een fulltime training van 10 werkdagen
  • 11 Januari 2019 om 12:44

Klantenservice Medewerker KPN

Het beantwoorden van allerlei vragen van de KPN klanten. Dit kan gaan over mobiele diensten, vaste diensten of facturen. Ofwel, je weet nooit van te voren wat je staat te wachten! Bovendien biedt je ook een stukje service plus, zoals wij dat noemen. Je bespreekt de mogelijkheden van KPN met de klant, nadat je de klant hebt geholpen met zijn of haar vraag, natuurlijk!

Jouw werkdag bestaat uit een goede mix van klantcontact, service en commercie. Weet jij het luisterend oor te zijn en het juiste advies te geven ? Dan is dit een leuke functie voor je.

Voor deze functie ga jij via klantcontact specialist Webhelp aan de slag voor KPN. Binnen deze organisatie heerst er een groot 'wij' gevoel wat jouw werkzaamheden des te leuker en uitdagender maakt. Binnen het bedrijf zorgen zij ervoor dat jij jezelf voldoende kan ontwikkelen en wordt je uitstekend gecoacht.

Voor de functie van klantenservice medewerker KPN bieden wij jou het volgende:

  • Een startsalaris van € 9,33 per uur;
  • Je bepaalt je eigen rooster waarbij je wel 2 avonden tot 21:00 beschikbaar bent;
  • Geen opleiding? Geen probleem! Wij gaat je het vak leren;
  • Een betaalde fulltime training van 10 werkdagen;
  • Een gezellig en gevarieërd team van collega's;
  • Doorgroeimogelijkheden naar functies als trainer, coach of trafficer;
  • Leuke winacties (denk aan diverse teamuitjes, reis naar Ibiza en cadeaubonnen).

  • MBO werk - en denkniveau
  • Jij bent beschikbaar tussen de openingstijden van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 22:30 uur
  • Jij bent beschikbaar tussen de 16 en 40 uur in de week
  • Jij bent 2 avonden in de week beschikbaar tot 22:30 uur
  • Jij hebt de ambitie om het beste uit jezelf te halen
  • Het is niet erg als jij geen diploma's hebt, zolang jij maar over een MBO werk- en denkniveau beschikt
  • Jij haalt energie uit de mentaliteit "work hard, play hard
  • Jij bent beschikbaar voor een fulltime training van 10 werkdagen
  • 11 Januari 2019 om 12:44

Supportmedewerker Exact

Ben jij op zoek naar een leuke startersfunctie binnen de IT-branche waarbij je zelf kan ontwikkelen? Kom dan fulltime werken als Supportmedewerker bij Exact in Zwolle voor € 12,64 bruto per uur!

Wanneer jij aan de slag gaat als Supportmedewerker bij Exact start jij op de afdeling Customer Support. Het is jouw taak om klanten te woord te staan over problemen die zij hebben met het product Exact online. De doelgroep van Exact zijn MKB’ers en accountants. Jij zult ze moeten helpen met het oplossen van administratieve problemen. Vragen die je door de dag heen zult horen: ‘Ik kan mijn factuur niet openen, wat moet ik doen?’ of ‘Ik wil graag een persoon toevoegen, hoe moet dit?’ Je doet dit alles voor een bruto uurloon van € 12,64.

Exact is een bedrijf die softwareprogramma’s aanbiedt aan MKB’ers en accountants. Bij Exact heerst een open cultuur en krijg je veel vrijheid en verantwoordelijkheid. Wil jij jezelf graag verder ontwikkelen? Dan kan dat! Bij Exact kan je doorgroeien van Supportmedewerker naar een andere functie of afdeling. Dus ben jij ambitieus, communicatief sterk en wil jij graag werken in een groeiende organisatie? Dan ben jij de kandidaat die we zoeken!

Als Supportmedewerker bij Exact in Zwolle bieden we jou:

  • Een salaris van € 12,64 bruto per uur;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Een fulltime training waarbij je je ontwikkelt tot specialist binnen de IT-branche;
  • Naast je salaris heb je recht op 8% vakantiegeld en 10% vakantiedagen;
  • De mogelijkheid om gebruik te maken van een collectieve zorgverzekering en sportabonnement;
  • Een uitdagende job in Zwolle!

  • Jij beschikt minimaal over een HBO-diploma;
  • Jij bent beschikbaar voor 32-40 uur per week;
  • Jij bent beschikbaar voor 2 avonden per maand;
  • Jij hebt affiniteit met de IT-branche en bent administratief sterk.
  • 11 Januari 2019 om 11:15

2019-01-07, Theux (BelgiΓ«), M=1.2

2019-01-07, 19:11:34, Lat = 50.532, Lon = 5.855, Diepte = 12.0 km, M = 1.2, Plaats = Theux (België), Author = KNMI, Type = Tektonisch, Analyse = Reviewed

  • 2 Maart 2019 om 23:00

Medewerker Technische Support

Ben jij technisch, klantgericht en administratief sterk? Ga dan voor 40 uur per week aan de slag als Medewerker Technische Support bij Exact in Eindhoven voor € 12,64 per uur.

In de functie Medewerker Technische Support beantwoord jij vragen van klanten die binnenkomen over de producten van Exact en hierbij geef jij ze ondersteuning. Door jouw affiniteit met techniek en jouw goede administratieve vaardigheden weet jij de problemen in de softwareprogramma's van MKB' ers en accountants op te lossen. Hiervoor ontvang je een salaris van € 12,64 bruto per uur.

Als Medewerker Technische Support kom je te werken op de customer service afdeling van Exact in Eindhoven. Exact is een bedrijf dat softwareprogramma's aanbiedt aan ondernemers. Er heerst een informele werksfeer en je komt terecht in een team vol ambitieuze collega's. Persoonlijke ontwikkeling staat centraal en er zijn ook verschillende doorgroeimogelijkheden binnen Exact.

Afbeeldingsresultaat voor exact eindhoven

Als Medewerker Technische Support bieden we jou:

  • Een uitdagende functie waarbij je jezelf kan ontwikkelen;
  • Een salaris van € 12,64 bruto per uur;
  • 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren bovenop je salaris;
  • Een fulltime werkweek;
  • Korting op je collectieve zorgverzekering en sportabonnement via FINTREX;
  • Een informele werkomgeving in Eindhoven.

  • Jij bent klantgericht, communicatief sterk en je hebt technisch inzicht;
  • Jij bent beschikbaar voor 40 uur per week;
  • Jij vindt het geen probleem om twee avonden per maand te werken;
  • Jij wilt jezelf graag verder ontwikkelen binnen Exact.
  • 11 Januari 2019 om 10:45

Customer Support Professional B2B

Wil jij graag fulltime aan de slag, gratis sporten en terecht komen in een warm en gezellig team? Zet dan nu jouw ambitie aan het werk en maak een vliegende start bij Exact in Delft!

Als Customer Support Professional B2B bij Exact ben jij verantwoordelijk voor het te woord staan van zakelijke klanten die tegen softwareproblemen aanlopen. Jij beschikt over analytisch vermogen en stelt de juiste vragen om het probleem in kaart te brengen. Je bent oplossingsgericht en weet de klant om met een omweg naar zijn werkzaamheden te begeleiden. Daarnaast beschik jij over enige kennis van accountancy en begrijp jij hun taal. Accountants zijn één van de belangrijkste klanten van het bedrijf. Het is dus erg belangrijk dat jij een band met hun opbouwt en dat zij de systemen van Exact zullen aanbevelen bij hun partners.

Exact is een groeiend bedrijf gespecialiseerd in softwaresystemen. Bij Exact zijn zij zich ervan bewust dat het bedrijf zijn groei heeft te danken aan zijn werknemers. Daarom besteden zij veel aandacht aan de persoonlijke ontwikkeling en zijn zij ook gericht op jouw groei! Er heerst een open cultuur bij het bedrijf, waardoor er veel ruimte is voor eigen initiatief.

Gerelateerde afbeelding

  • Een salaris van € 12,64 per uur;
  • Een reiskostenvergoeding waarbij OV 100% wordt vergoed;
  • Werken tussen 32 en 40 uur per week;
  • Een training d.m.v. een e-learning en een aantal klassikale momenten;
  • Een kantoor op een mooie locatie met een eigen fitnessruimte;
  • Een uitdagende functie met gezellige collega's.

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Beschikbaarheid van 32-40 uur;
  • Bereid 2 avonden per maand te werken;
  • Affiniteit met softwaresystemen;
  • Analytisch vermogen;
  • Communicatieve vaardigheden.
  • 11 Januari 2019 om 10:40

Klantenservice medewerker met ambitie

Exact is op zoek naar ambitieuze medewerkers die meer willen leren op het gebied van boekhouding en IT voor een bruto uurloon van € 12,64. Ga jij fulltime aan de slag als klantenservice medewerker bij Exact in Delft?!

Als klantenservice medewerker bij Exact krijg je veel verantwoordelijkheid en kansen. Ben jij na een tijdje toe aan meer uitdaging? Dan is het zeker mogelijk om door te groeien naar een andere functie of afdeling! Als klantenservice medewerker Exact in Delft sta jij dagelijks klanten te woord met vragen die ze hebben over de producten van Exact. Je zult vooral in contact zijn met MKB'ers, maar ook met veel accountants. Je wordt ingewerkt tot professional en hierdoor kun je alle vragen van de klanten beantwoorden.   

Exact biedt MKB'ers en accountants een software aan, waar zij hun boekhouding en administratie optimaal kunnen bijhouden. Je komt bij Exact terecht in een team met enthousiaste medewerkers die ambitieus zijn en die carrière willen maken binnen de IT. Er zijn binnen Exact verschillende mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen op het gebied van marketing, software development en consultancy. Als jij gaat starten bij Exact in Delft, kom je in het moderne kantoorpand te werken dat hieronder te zien is. Wie wil dat nou niet?!

Wanneer jij aan de slag gaat als klantenservice medewerker Exact, bieden wij jou het volgende:

  • Een toffe baan bij een snelgroeiende en internationale organisatie;
  • Een bruto uurloon van € 12,64;
  • De mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Korting op je collectieve zorgverzekering en sportabonnement;
  • Een mooie aanvulling op je CV!

  • Jij beschikt over minimaal een HBO-diploma;
  • Jij bent beschikbaar voor 32-40 uur per week;
  • Jij bent minimaal 2 avonden per maand beschikbaar;
  • Jij wilt jezelf graag ontwikkelen binnen de ICT branche.
  • 15 Februari 2019 om 16:39
❌