[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

๐Ÿ”’
โŒ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
OuderAlle Nieuwskoppen

Markt voor online kansspelen gaat open

Door Joran Spauwen

Op 19 februari jl. is het wetsvoorstel Kansspelen op Afstand (KOA) aangenomen door de Eerste Kamer. Deze wet moet ervoor zorgen dat het aanbieden- en spelen van online kansspelen door de overheid gereguleerd wordt. De gedachte hierachter is dat consumenten (de kansspelers) beter beschermd kunnen worden in een gelegaliseerde en gereguleerde markt. Met het aannemen van dit wetsvoorstel is Nederland een van de laatste Europese landen die een vergunningsstelsel krijgt voor online kansspelaanbieders. Hoewel wijdverspreid, waren online gaming sites in Nederland technisch illegaal. Met de wetswijziging komt ook een eind aan een wetgevingsproces dat flink wat tijd in beslag heeft genomen. Zo berichtten wij in 2013 al over de eerste consultatieronde van dit wetsvoorstel.

De wet Kansspelen op Afstand zorgt voor een modernisering van de wet op de Kansspelen (Wok) en de wet op de Kanspelbelasting (wet KSB). De wet moet ervoor zorgen dat online kansspelen in Nederland kunnen worden gespeeld en aangeboden, mits wordt voldaan aan strenge voorwaarden. Het in bezit zijn van een vergunning voordat je online kansspelen kunt aanbieden, is de eerste stap. De Kansspelautoriteit krijgt daarnaast meerdere bevoegdheden. Niet alleen om online kansspelaanbieders die geen vergunning hebben harder aan te pakken, maar ook diensten die dit illegale aanbod ondersteunen (zoals partijen die reclame maken voor illegaal aanbod).

Vergunningsvoorwaarden

Het ministerie van Justitie en Veiligheid zal zich nu gaan buigen over nadere regels in de vorm van een AMvB. Vervolgens zal de Kansspelautoriteit deze regels vertalen in vergunningsvoorwaarden, voorwaarden waaraan moet worden voldaan als je als kansspelaanbieder aanspraak wil maken over een vergunning. De Kansspelautoriteit zal vervolgens vergunningsaanvragen beoordelen. Hoewel de onderliggende regelgeving nog vertaald moet worden in vergunningsvoorwaarden, zijn enkele ideeën over deze vergunning al wel duidelijk.

Zo moet een aanvrager:

  • gevestigd zijn in de Europese Unie of EER of, indien dit niet zo is, moet de aanvrager daar een vestiging openen;
  • indien deze aanvrager is gevestigd in Nederland, een deskundige in dienst hebben die aanspreekbaar is en kennis heeft over kansspelverslaving en verslavingspreventie;
  • aangesloten zijn bij het CRUKS (Centraal Register Uitsluiting Kansspelen), zodat mensen die in dit register zijn opgenomen (vrijwillig of gedwongen), niet meer deel kunnen nemen aan online Kansspelen;
  • op zijn betrouwbaarheid worden getoetst in het kader van de Wet bevordering integriteitsbeoordeling;
  • circa 40.000 euro betalen voor de behandeling van de vergunningsaanvraag. Daar komen nog andere kosten bij die gekoppeld zijn aan de vergunning.

Ook komt alleen een kansspelaanbieder die zich in de afgelopen twee jaar níét zonder vergunning op de Nederlandse markt heeft gericht in aanmerking voor een vergunning.

Goed nieuws voor legale partijen

De kansspelautoriteit verwacht dat ongeveer 45 aanvragers een vergunning zullen krijgen. Dit aantal wordt gehanteerd zodat de variatie tussen spelaanbieders en soorten kansspelen gewaarborgd wordt. Te denken valt dus bijvoorbeeld aan het aanbieden van pokerwedstrijden of het houden van sportweddenschappen.

Goed nieuws dus voor kansspelaanbieders die zich legaal willen richten op de Nederlandse kansspelmarkt. Voor partijen die (mogelijk) geïnteresseerd zijn om in de toekomst een vergunning aan te vragen is het mogelijk om dit alvast bij de Kansspelautoriteit aan te geven. Zo kan de Kansspelautoriteit een inschatting maken van hoeveel partijen er mogelijk een aanvraag gaan doen.

Over de precieze invulling van de vergunningen publiceren we spoedig meer!

Met dank aan Thijs Hannema. Heeft u vragen over dit onderwerp? Neem dan contact op met Joran Spauwen.

Callcenter medewerker Zilveren Kruis

Heb jij kennis van zorg en wil jij carrière maken? Ga dan aan de slag als Callcenter medewerker bij Zilveren Kruis in Apeldoorn. Dit kan voor 32 uur in de week en een salaris van € 13,09 bruto per uur.

Jij bent het eerste aanspreekpunt op de afdeling Zorgaanbieders als Callcenter medewerker bij Zilveren Kruis. Jij beantwoordt vragen van medische specialisten over bijvoorbeeld declaraties en contracten. Ook kan je vragen verwachten over de verschillende verzekeringssoorten die Zilveren Kruis aanbiedt. Je werkt met verschillende systemen en beantwoord complexe vragen. Hierbij krijg jij ondersteuning van gespecialiseerde afdelingen.

Op de afdeling Zorgaanbieders bij Zilveren Kruis in Apeldoorn kom jij terecht in een professioneel team van ongeveer 35 collega's. De kernwaarden van de afdeling zijn: Dichtbij, Duidelijk, Deskundig en Doen. Jij krijgt de ruimte om een belangrijke bijdrage te leveren aan de optimalisatie van processen.

Let op: tijdens het inwerktraject ben jij één dag in de week op het kantoor in Zwolle werkzaam.

Wij bieden jou als Callcenter medewerker bij Zilveren Kruis het volgende:

  • Een goed salaris van € 13,09 bruto per uur;
  • Een werkweek van 32 uur;
  • Een flexibel rooster van maandag t/m vrijdag van 08.00-18.00;
  • De mogelijkheid om jouw Wft Zorg diploma kosteloos te behalen;
  • Een reiskostenvergoeding vanaf 11 km.

Wij vragen van jou als Callcenter medewerker bij Zilveren Kruis het volgende:

  • Jij hebt een MBO4 diploma behaald en HBO werk- en denkniveau;
  • Jij hebt recente ervaring in de klantcontact branche;
  • Jij hebt aantoonbare affiniteit met zorg;
  • Jij bent stressbestendig.
  • 11 Maart 2019 om 15:28

Servicedesk medewerker Hypotheken

Werk jij graag met klanten en ben jij altijd al geïnteresseerd geweest in hypotheken? Voor een uurloon van € 12,57 kan jij 28 tot 36 uur per week aan de slag bij ABN AMRO in Amsterdam als Servicedesk medewerker Hypotheken!

Als Servicedesk medewerker Hypotheken ben jij de telefonische contactpersoon voor klanten van ABN AMRO die vragen hebben over hypotheken. Jij bent een echte deskundige op het gebied van hypotheken dus er is geen vraag die jij niet kan beantwoorden. Zo kan het dat een klant een vraag heeft over zijn huidige hypotheek bij ABN AMRO of een nieuwe hypotheek wil afsluiten. Het is jouw taak de klant zo goed mogelijk te informeren over dergelijke zaken.

Bij ABN AMRO wordt er hard gewerkt aan een gezonde bedrijfscultuur waarin iedere medewerker zich optimaal kan ontwikkelen. Door middel van een uitgebreide training leer jij alles over hypotheken. Na de training ken jij alle ins en outs waardoor jij in staat bent iedere klant te voorzien van een duidelijk antwoord. Jij zal komen te werken op het hoofdkantoor van ABN AMRO in Amsterdam. Hier word jij onderdeel van een hecht en gezellig team. Zie jij jezelf al werken als Servicedesk medewerker Hypotheken? Solliciteer dan direct!

Als Servicedesk medewerker Hypotheken bij ABN AMRO krijg jij:

  • Een bruto uurloon van € 12,57;
  • De mogelijkheid om meerdere Wft certificaten te behalen;
  • Veel doorgroeimogelijkheden;
  • 10% vakantiedaguren en 8% vakantiegeld;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km.

  • Jij beschikt over HBO werk- en denkniveau;
  • Jij hebt ervaring met klantcontact;
  • Jij bent in het bezit van of bent bereid om het Wft Basis te behalen voor start;
  • Jij bent 28-36 uur per week beschikbaar.
  • 8 Maart 2019 om 16:43

Support medewerker Zorgaanbieders

Heb jij affiniteit met de zorg, ben jij klantgericht en ben jij 32 uur per week beschikbaar? Ga dan voor € 13,09 bruto per uur aan de slag bij Zilveren Kruis in Apeldoorn als Support medewerker Zorgaanbieders!

Jij bent het eerste aanspreekpunt voor zorgaanbieders uit verschillende zorgbranches, die vragen hebben met betrekking tot contracten, machtigingen en vergoedingen. De vragen kunnen betrekking hebben tot alle zorgsoorten die Zilveren Kruis worden aangeboden. Denk bijvoorbeeld aan de GGZ, Medisch Specialistische Zorg, Mondzorg, Vervoer, Paramedisch, Farmacie, Geboortezorg, Hulpmiddelen, Huisartsen en Overige Zorg. Om deze vragen goed te kunnen beantwoorden, dien jij communicatief vaardig te zijn en stevig in jouw schoenen te staan.

Het Contactcenter Zorgaanbieders is onderdeel van het serviceteam Claims en verzorgt de afhandeling van inbound telefoongesprekken en e-mails met de zorgaanbieders. De afdeling pakt vragen op voor meerdere zorgsoorten en meerdere zorglabels. Om deze reden zijn de ongeveer 35 medewerkers op deze afdeling multi-skilled. Tot 1 juli zal je één dag per week nog naar de oude locatie in Zwolle moeten voor het inwerktraject.

Als Support medewerker Zorgaanbieders, bieden wij jou het volgende:

  • Een salaris van € 13,09 bruto per uur;
  • Een werkweek van 32-36 uur per week;
  • Het kosteloos behalen van jouw Wft Zorg diploma via FINTREX;
  • Reiskostenvergoeding wanneer je op meer dan 11km woont van de werklocatie;
  • De mogelijkheid om een collectieve zorgverzekering en een collectief sportabonnement aan te vragen via FINTREX.

  • Minimaal een MBO4 diploma;
  • Recente en relevante ervaring in de (telefonische) klantcontactbranche;
  • Een beschikbaarheid van maandag tot en met vrijdag, tussen 08:00 en 18:00 uur.
  • 8 Maart 2019 om 16:24

upnp gebruiken [Hardware instellingen]

Ik heb voor beheer op afstand de upnp functie aangezet.
Nu valt de verbinding regelmatig weg.
Ik moet die met de hand weer herstellen.
Wat moet ik aanpassen?

tweede punt.
Ik zou het liefst de router functie willen uitschakelen.
Maar op de een of andere mannier lukt dat niet door de DHCP server uit te schakelen.
ook na uit en weer aanzetten krijgen de bedrade computers gewoon een ip adres ... meer en reageer

  • 8 Maart 2019 om 11:10

Klantenservice medewerker Hypotheken

Kom op korte termijn ABN AMRO in Amsterdam versterken als Klantenservice medewerker hypotheken en ga € 12,57 bruto per uur verdienen. In deze verantwoordelijke functie sta jij de particuliere klanten van de bank te woord die jou bellen met vragen over hun lopende hypotheek en alle vragen daaromtrent. Ook kunnen zij informatie bij jou opvragen over een bepaald hypotheekproduct of willen zij een nieuwe hypotheek afsluiten. Aan jou de taak om als Klantenservice medewerker deze mensen zo goed mogelijk te woord te staan. Jij kan 28-32 of 32-36 uur per week aan de slag op de hypotheekafdeling van ABN AMRO. Reageer snel en zet de next step in jouw financiële carrière!

Als Klantenservice medeweker hypotheken kom jij te werken op 1 van de hoofdkantoren van ABN AMRO in Amsterdam Zuidoost. Samen met jouw collega's ben jij onderdeel van een enthousiast en gemotiveerd team. In deze dynamische omgeving ben jij voortdurend in overleg om samen de klanten zo goed mogelijk te woord te staan. Bij ABN AMRO krijg jij de kans om jezelf continu te blijven ontwikkelen en wordt ambitie beloond.

Als Klantenservice medewerker hypotheken kan jij rekenen op de volgende beloningen:

  • Een bruto uurloon van € 12,57 met de mogelijkheid om binnen 9 tot 12 maanden te stijgen naar € 14,08;
  • Via FINTREX kan jij jouw Wft Basis certificaat halen;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km;
  • Een functie voor de langere termijn bij een internationale speler in de bancaire sector;
  • Gezellige borrels en bedrijfsuitjes.

Wat zoekt ABN AMRO in jou als Klantenservice medewerker?

  • Minimaal een MBO4 diploma;
  • Ervaring in het telefonisch klantcontact en/of de financiële sector is een pre;
  • Jij bent 28-32 of 32-36 uur beschikbaar.
  • 7 Maart 2019 om 16:27

Customer Support Liander

Als Customer Support Medewerker bij Liander in Duiven ga jij fulltime de beste service verlenen aan de Groot Zakelijke klanten. Jij verdient hier maar liefst € 2.500 per maand mee!

Als Customer Support Medewerker ga jij aan de slag binnen het klantcontact center van Liander in Duiven. Dit is het aanspreekpunt voor de Groot Zakelijke klanten van Liander. Hier heb jij niet alleen klantcontact per telefoon of e-mail, maar ook verricht jij diverse administratieve taken. Jij hebt een professionele houding tijdens het uitvoeren van jouw taken en kan zelfstandig aan de slag.

Liander is een netbeheerder en onderdeel van Alliander. In Duiiven bevindt zich de afdeling K&M Groot zakelijk van Liander. Hier verlenen zij de beste service aan de groot zakelijke klanten van Liander. Persoonlijke ontwikkeling op professioneel gebied wordt gestimuleerd wanneer jij aan de slag gaat bij Liander.

Wij bieden het volgende aan een Custumer Support Medewerker bij Liander:

  • Een bruto uurloon van € 2.500 per maand op basis van 40 uur in de week;
  • Werktijden van maandag tot en met vrijdag van 8:00 - 18:00;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km;
  • Mogelijkheden om jouw persoonlijke skills te ontwikkelen.

Een costumer support medewerker bij Liander moet aan de volgende eisen voldoen:

  • Jij bent in het bezit van minimaal een MBO4 diploma;
  • Aantoonbaar HBO werk- en denkniveau;
  • Jij ben fulltime beschikbaar;
  • Jij bent professioneel en zakelijk ingesteld;
  • Jij hebt aantoonbare ervaring met klantcontact.
  • 7 Maart 2019 om 15:36

Klantenservice medewerker Zilveren Kruis

Wil jij je ontwikkelen binnen een professionele omgeving? Dan zou jij als Klantenservice medewerker bij Zilveren Kruis op de afdeling Zorgaanbieders aan de slag kunnen. Dit kan voor € 13,09 bruto per uur voor 32 uur in de week.

Als Klantenservice medewerker Zilveren Kruis beantwoordt jij vragen van zorgverleners. Je spreekt dagelijks met onder andere tandartsen, huisartsen en andere medische specialisten. Je krijgt te maken met complexe vragen over bijvoorbeeld contracten en declaraties. Bij Zilveren Kruis krijg je de mogelijkheid een carrière op te bouwen binnen een ambitieus bedrijf.

Jij komt te werken als Klantenservice medewerker bij Zilveren Kruis in Apeldoorn. Binnen het team lever jij een belangrijke bijdrage aan de processen en resultaten. Bij Zilveren Kruis is er ruimte om te werken aan jouw persoonlijke en professionele ontwikkeling. Jouw afdeling streeft naar vitaliteit van verzekerden en medewerkers.

Tijdens het inwerktraject zal je één dag in de week meedraaien op de locatie in Zwolle.

Wij bieden jou als Klantenservice medewerker Zilveren Kruis het volgende:

  • Een werkweek van 32 uur;
  • Een flexibel rooster van maandag t/m vrijdag van 08.00-18.00 uur;
  • Een salaris van € 13,09 bruto per uur;
  • Een reiskostenvergoeding vanaf 11 km;
  • De mogelijkheid om kosteloos jouw Wft Zorg diploma te behalen.

Als Klantenservice medewerker Zilveren Kruis vragen wij van jou het volgende:

  • Jij hebt een MBO4 diploma en aantoonbaar HBO werk - en denkniveau;
  • Jij hebt ervaring als callcenter medewerker;
  • Affiniteit met de zorgsector is een pré;
  • Jij staat stevig in jouw schoenen.
  • 7 Maart 2019 om 13:51

Customer Service Vastgoed bedrijf (24 uur)

Wil jij aan de slag in een leuk en dynamisch team? Dan is dit wellicht dé functie voor jou. Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar enthousiaste customer service medewerkers voor gemiddeld 24 uur per week.

Jij bent telefonisch verantwoordelijk voor de service aan onze huurders. De vragen die jij kunt verwachten kunnen gaan over bijvoorbeeld: lekkages, schimmel, de CV ketel, verstoppingen of het vervangen van hang- en sluitwerk. Doormiddel van een interne training leer jij alle kneepjes van het vak zodat jij onze huurders zo goed mogelijk kan ondersteunen en voorzien van informatie op een klantgerichte wijze.

Jij komt te werken in het prettige, kleine team op de klantenservice afdeling in Dordrecht. Dit bedrijf renoveert, verbouwt, transformeert, verduurzaamt en onderhoudt bestaand vastgoed voor zowel de woning- als de utiliteitsbouw. Zij zijn sterk in het efficiënt organiseren van beheer en onderhoud van (huur-)woningen. Er wordt hard gewerkt aan klanttevredenheid, maar er is natuurlijk af en toe ook tijd voor gezelligheid. Als extra bonus heb jij vanaf jouw werkplek prachtig uitzicht op de Dordstsche Kil!

Voor de functie van Customer Service Medewerker kunnen wij jou het volgende bieden:

  • Een bruto uurloon tussen de €12,00 en 13,50 per uur (aan de hand van relevante werkervaring);
  • De mogelijkheid om op korte termijn aan de slag te gaan;
  • Een betaalde interne training;
  • Werktijden van maandag t/m vrijdag tussen 08:00 en 14:00 uur;
  • Recht op 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren.

  • Jij bent 24 uur per week beschikbaar
  • Jij bent 5 ochtenden beschikbaar (doordeweeks)
  • Jij beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Jij hebt geen vakantie gepland staan in de komende 2 maanden
  • Jij bent een proactieve doorzetter met een vlotte babbel
  • 19 Maart 2019 om 17:24

Omzet Eurostar plust 12 procent in 2018

Door Marten

Het afgelopen jaar heeft Eurostar het goed gedaan. Eurostar realiseerde in het afgelopen jaar een omzet van 114,8 miljoen euro, een plus van 12 procent ten opzichte van een jaar eerder. De operationele winst bedroeg ruim 11,2 miljoen euro. Eurostar Lees verder →

Het bericht Omzet Eurostar plust 12 procent in 2018 verscheen eerst op 9292OV en OV9292 | ns24.nl.

Schade Adviseur Verzekeringsmaatschappij

Heb jij passie voor klantcontact, ben jij communicatief sterk en heb jij altijd al bij een verzekeringsmaatschappij willen werken? Kom dan werken als Schade Adviseur (32 uur)  bij een bekende verzekeringsmaatschappij in Hoogeveen en verdien € 11,82 bruto per uur.

Samen met jouw collega's op de afdeling schade draag jij de zorg voor een vakkundige en klantvriendelijke afhandeling van schademeldingen. Jij bent in staat om klanten zo efficiënt en goed mogelijk te helpen. Jij staat sterk in je schoenen en je beschikt over een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Jij mag namelijk bedragen tot € 3000,- beoordelen en zelf uitkeren.

Als Schade Adviseur kom jij te werken bij Unigarant in Hoogeveen. Deze verzekeringsmaatschappij is een dochteronderneming van ANWB. Jij komt te werken in een zelfsturend team binnen de afdeling schade. Unigarant is geopend van maandag t/m vrijdag van 08:00 - 18:00 uur en op zaterdag van 08:30 - 17:00 uur.

Als Schade Adviseur bij een Verzekeringsmaatschappij bieden we jou:

  • Een uurloon van € 11,82 bruto;
  • Je ontvang 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Een training waarbij je alles leert om zelfstandig aan de slag te gaan;
  • De mogelijkheid om na een tijdje te werken binnen het klantcontactcenter van Unigarant waar je kostenloos je Wft diploma's kan behalen.

  • Jij beschikt over een MBO-4 diploma;
  • Jij bent beschikbaar om gemiddeld 32 uur per week te werken;
  • 1 keer in de maand werken op zaterdag is voor jou geen probleem;
  • Jij staat sterk in je schoenen en je bent niet op je mondje gevallen.
  • 10 April 2019 om 09:19

Telefonisch Klantadviseur

Jij bent iemand die veel tijd besteedt aan hobby's, een studie of gewoon een druk leven heeft, waarbij een bijbaan voor 16 uur per week ideaal zou zijn. De functie Telefonisch Klantadviseur bij PCS in Almere is dan precies wat jij zoekt, voor een uurloon van € 9,44 (excl.) bruto per uur ga jij klanten met een positieve en enthousiaste houding adviseren.

Als Telefonisch Klantadviseur ga jij de situatie van mensen achterhalen die in het verleden al een keer een krantabonnement of een proefabonnement hebben afgenomen. In de functie is het belangrijk dat jij doorvraagt op de ervaring van de klant en uiteindelijk inspeelt op commerciële kansen.

PCS is een groot facilitair contactcenter met vestigingen in verschillende landen. Jij komt uiteindelijk te werken voor PCS in Almere, eenmaal op de locatie in Almere kom je terecht bij gezellige collega's die klaar staan om jou te helpen.

Bij welke bijbaan kan je, naast leuke gesprekken voeren met mensen, ook nog eens grote stappen voor jezelf maken? Bij PCS in Almere kan dit allemaal! In deze bijbaan als Telefonisch Klantadviseur krijg je de mogelijkheid om jezelf verder te ontwikkelen met behulp van coaching en verschillende trainingen.

Ben jij enthousiast geworden? Zorg dan wel dat jij minimaal 16 uur per week en 1 avond per week beschikbaar bent voor deze uitdagende functie!

  • 8 Juli 2019 om 16:41

Klantenservice schade bij Achmea

Ben jij de nieuwe klantenservice medewerker voor onze particuliere schadeafdeling van Centraal Beheer?

We zoeken meedenkende, vriendelijke en vooral ook servicegerichte medewerkers. Vind jij, net als Centraal Beheer, dat overal een oplossing voor is? En motiveert het jou om die te vinden met de klant? Dan ga jij veel voldoening en energie halen uit deze klantenservice functie op de afdeling schade. Een goede verzekering biedt zekerheid en gemak. Jij informeert klanten daarom over de voordelen en risico's, met als doel om gelijk een passende verzekering voor ze af te sluiten. Dit doe jij uiteraard voor een goed salaris. Wij bieden jou een bruto uurloon van €13,09, toeslagen en een reiskostenvergoeding. Daarnaast kan je hier al vanaf 28 uur per week aan de slag. 
 

Centraal Beheer staat al meer dan 100 jaar klaar voor haar klanten. Haar merkwaarden maken Centraal Beheer uniek en ook de reden waarom klanten keer op keer voor Centraal Beheer kiezen als verzekeraar: persoonlijk, oplossingsgericht en positief! Kan jij je hier goed in vinden? Dan ontvangen wij jou graag als nieuwe klantenservice medewerker bij Achmea in Leeuwarden.

Wij vinden het belangrijk dat jij blijft groeien en jezelf kan blijven uitdagen. Er zijn daarom verschillende doorgroeimogelijkheden op de afdeling.

  • Een uitdagende functie in klantcontact
  • Een betaalde fulltime training van 7 weken
  • Een goed salaris van €13,09 ongeacht jouw leeftijd + de nodige toeslagen
  • Opbouw van vakantiegeld en vakantieuren
  • Vergoeding van jouw reiskosten
  • Korting op jouw eigen verzekeringen bij Centraal Beheer
  • Een parttime of fulltime baan
  • Doorgroeimogelijkheden
  • Het helpen van klanten én het op weg helpen van oriënterende consumenten

  • Jij wil je graag ontwikkelen binnen de verzekeringsbranche
  • Je kan een fulltime training van 7 weken bijwonen
  • Een baan voor langere tijd is jouw intentie
  • Je bent voor 20-28, 24-32 of 28-36 uur beschikbaar
  • Eens per twee weken werken op vrijdagavond en zaterdag is geen probeem
  • In totaal ben jij twee avonden per week beschikbaar
  • Jij bent op maandagochtend inplanbaar
  • Je bent communicatief vaardig en kan snel schakelen
  • 6 Maart 2019 om 15:12

Klantenservice medewerker FBTO

Jij gaat werken in het klantcontact team van verzekeraar FBTO. In deze functie zal jij klanten helpen die vragen hebben over hun zorgdeclaratie. Hierbij geef jij hen informatie over het eigen risico en de voorwaarden van de basisverzekering of aanvullende pakketten. Daarnaast heb je ook contact met zorgverleners die vragen hebben over hun ingediende declaraties.

Om klanten en zorgverleners goed te kunnen informeren, ga jij voor de start van deze functie een Wft Zorg diploma behalen. Daarnaast volg je ook een fulltime training van 03 weken om volledig voorbereid van start te gaan.

Je werkt in het klantcontact team van FBTO. FBTO is een verzekeraar op het gebied van zorg-, auto- woon- of reisverzekeringen. Daarnaast is deze organisatie onderdeel van de welbekende verzekeringsmaatschappij Achmea. FBTO is één van de klantvriendelijkste verzekeraars van Nederland en dit willen zij natuurlijk graag zo houden.Hier kun jij als klantenservice medewerker jouw steentje aan bijdragen!

Voor deze functie van klantenservice medewerker FBTO kun jij het volgende verwachten:

  • Voor deze functie ontvang je een salaris van € 10,50 bruto per uur;
  • Daarnaast bouw je 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren op;
  • Je krijgt de kans om kosteloos het Wft Zorg diploma te behalen;
  • Een prettige professionele werkomgeving;
  • Ook ontvang je een reiskostenvergoeding vanaf 10 KM reisafstand.

Werktijden:

  • Dit een functie vanaf 20 tot 40 uur per week;
  • De werktijden zijn van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 17.30 uur;
  • Belangrijk is dat jij eerst een fulltime training van 3 weken kunt volgen.

Opleidingen en competenties:

  • Je beschikt minimaal over een MBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt een Wft Zorg diploma of wilt dit diploma graag behalen;
  • Je hebt ervaring met telefonisch klantcontact en affiniteit met de zorg;
  • Je bent zeer sevicegericht en klantvriendelijk ingesteld;
  • Je hebt ervaring met het werken met MS Office pakketten;
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift.
  • 11 Maart 2019 om 11:12

Hypotheek Adviseur Bank in Amsterdam

Als jij moeiteloos begrijpt wat klanten willen, dan is dit de functie van je dromen! Als adviseur heb je intensief klantcontact via telefoon en e-mail en behandel je diverse vragen betreft hypotheken. Het is jouw taak de klantverwachting te overtreffen, door uitstekend en deskundig in te spelen op de klantbehoefte. Daarnaast zal je proactief de klant verrassen met de uitgebreide mogelijkheden die bankieren bij deze Bank biedt. Daarnaast ben je in staat om zelfstandig financiële producten en diensten aan te bieden.

Je bent van nature iemand die servicegericht ingesteld is en die het als een uitdaging ziet om zowel zelfstandig als in teamverband, doelstellingen die gericht zijn op klanttevredenheid te behalen.

Heb jij passie voor klantcontact en zie jij het zitten om diverse bankzaken voor klanten te verzorgen voor het Advies en Servicecenter van een bekende Nederlandse bank? Lees dan snel verder en solliciteer!

De kracht van het Advies en Service Center (ASC) van deze bekende Nederlandse bank zit in het persoonlijk klantcontact. Het ASC is een efficient en professioneel advies- en servicekanaal. De klantbeleving wordt in het ASC voorop gezet en daardoor wordt er gebouwd aan het vertrouwen en de loyaliteit van de klant. De klantadviseurs kunnen zich inleven in de klant en vertalen zijn of haar behoeften naar passende, relevante producten en diensten. Daarnaast zijn de klantadviseurs in staat om de klanten verrassende (proactieve) service te bieden, te helpen hun bankzaken te optimaliseren en maken ze hun beloftes waar.

Bij het ASC vind je de omgeving die al jouw ambities prikkelt. Je vindt op deze afdeling de nieuwste technische ontwikkelingen op het gebied van klantbediening, kortom de bank Anno NU! De cultuur binnen het ASC is te omschrijven als: hands-on mentaliteit, no-nonsense, dynamisch, high performance en steeds vernieuwend. Het Advies en Service Center is gevestigd in Amsterdam.

Wij bieden voor deze vacature aan jou het volgende: 

  • Een informele en gezellige werksfeer;
  • Goede begeleiding en coaching;
  • Diverse opleidingsmogelijkheden;
  • Zeer professionele dienstverlenende organisatie
  • Ambitieus en informeel team;
  • Aantrekkelijke ontwikkel- en carrièremogelijkheden;
  • Uitstekende studiefaciliteiten en voorzieningen;
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Uitzicht op contract bij goed functioneren na 9 maanden;
  • Flexibele arbeidstijden: van maandag tot en met vrijdag tussen 08.00 uur en 21.00 uur en op zaterdag tussen 08.00 uur en 17.30 uur.

Wat zijn de arbeidsvoorwaarden?

  • Het salaris bedraagt vanaf € 12,57 per uur ongeacht leeftijd (afhankelijk van behaalde Wft diploma's);
  • Op zaterdag krijg je 150% toeslag. In de avonden krijg je geen toeslag.

Reserveringen en vergoedingen:

  • Bovenop je bruto uurloon bouw jij 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren op. Deze reserveringen worden periodiek uitgekeerd;
  • OV wordt 100% vergoed.
  • EV (auto) wordt € 0,19 per km vergoed met een maximum van 40 km enkele reis.

Beschikbaarheid en startmogelijkheden>

  • Voor deze functie ben jij 28-32 uur per week beschikbaar;
  • Voor deze functie ben jij op woensdag en vrijdag beschikbaar om te werken;
  • Daarnaast ben je 2 zaterdagen per maand beschikbaar om eventueel ingepland te worden);
  • Voor deze functie ben jij beschikbaar om een full-time training van 3 weken te volgen.

Kerncompetenties en eisen voor deze functie zijn >

  • Je beschikt over minimaal een afgerond MBO4 diploma en/of HBO werk - en denkniveau;
  • Je bent bereid om, indien nodig, je Wft basis diploma te halen via FINTREX, dit zal een traject van 2 weken zijn;
  • Je hebt werkervaring opgedaan binnen financieel klantcontact;
  • Je hebt (bij voorkeur) affiniteit met of kennis van hypothecaire producten;
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve- en luistervaardigheden en je bent jong van geest;
  • Je beheerst de Nederlandse taal in zowel woord als geschrift;
  • Je bent zeer servicegericht ingesteld;
  • Je hebt een actieve houding en kunt snel schakelen;
  • Je bent kwaliteitgericht en pro-actief;
  • Je werkt nauwkeurig en bent probleemoplossend;
  • Je werkt zelfstandig en ben resultaatgericht.
  • Je bent een echte teamplayer.
  • 5 Maart 2019 om 19:37

Klantenservice Advisor VodafoneZiggo (24-40 uur)

Krijg jij energie van klantcontact, probleemoplossend denken en het behalen van spetterende resultaten? Dan weet ik zeker dat jij bij deze functie past! Wij zijn opzoek naar gedreven personen die graag de handen uit de mouwen steken en plezier ervaren met klantcontact.

Wanneer jij aan de slag gaat als Klantenservice Advisor VodafoneZiggo begin jij op jouw zelf ingeroosterde tijdstip. Je begroet je collega’s, pakt wat te drinken en gaat aan de slag. Je krijgt veel telefoontjes binnen met vragen van consumenten. Doordat jij van A tot Z weet hoe alles werkt, kan jij op een juiste manier vragen afhandelen. Consumenten hangen tevreden de telefoon op, en zullen met een goed gevoel op het gesprek terugkijken. Na het gesprek zorg jij dat alles in het systeem genoteerd staat, zodat collega’s ook weten wat er besproken is. In de pauze eet je gezellig samen met jouw collega’s in de gezamenlijke kantine. Je gaat hierna weer met een volle moed aan de slag, om klanten zo goed mogelijk te helpen. Als je dienst erop zit bespreek je jouw positieve gesprekken van de dag en geef je een high five aan je teamleider om dit te vieren!

VodafoneZiggo staat voor plezier, vooruitgang en verbinding. Dit betekent dat zij consumenten het beste entertainment willen bieden door te blijven innoveren en de kracht van technologie te gebruiken. Als Klantenservice Advisor VodafoneZiggo zal jij hierin een belangrijke rol gaan spelen, omdat jij het eerste aanspreekpunt van je klant bent.

  • Een fijne werksfeer met eventuele doorgroeimogelijkheden;
  • De flexibiliteit om jouw eigen werktijden in te plannen;
  • Een marktconform salaris van € 9,44 bruto per uur;
  • Een reiskostenvergoeding als je verder dan 10KM woont.

  • Minimaal een MBO denk- en werkniveau;
  • Je bent servicegericht, geduldig en flexibel;
  • Je leert nieuwe dingen vliegensvlug;
  • Je bent parttime (24-28 uur) of fulltime (32-40 uur) beschikbaar.
  • 24 Juni 2019 om 14:06

Port Forwarding op Cisco EPC3928 [Algemeen]

Ik probeer mijn eigen Fritzbox router via mijn Cisco EPC3928 met een VPN vanaf het internet te bereiken. Daarvoor moet ik portforwarding toepassen in het modem. Ik heb op deze site: https://community.ziggo.nl/thuisnetwerk-software-101/port-forwarding-op-de-cisco-epc3925-cisco-epc3928-16130 een uitleg gevonden, maar dat heeft het over internal en external end en start port. Wat moet ik daar invullen? Mijn VPN spreekt ergens over port 48444, maar is dit internal of external.

Het liefst zou ik het ... meer en reageer

  • 4 Maart 2019 om 11:26

Kredietadviseur โ‚ฌ 14,38

Ben jij op zoek naar de volgende stap in jouw financiële carrière en heb jij affiniteit met de bancaire sector? Dan is deze functie bij ABN AMRO in Amsterdam als Kredietadviseur waarschijnlijk erg interessant voor jou! Jij kan voor minimaal 28 en maximaal 40 uur per week aan de slag op de afdeling Kredieten waar een ambitieus en gemotiveerd team van potentiële nieuwe collega's de zakelijke klanten van ABN AMRO telefonisch te woord staat.

Na een inwerkperiode op de Business Contacts lijn zal jij intern een NIBE-opleiding Grondbeginselen tot Zakelijke Kredietverlening gaan volgen. Na het behalen van deze opleiding kun jij doorstromen naar de rol van Kredietadviseur. Vanaf dat moment zal jij daadwerkelijk zakelijke kredietaanvragen in behandeling nemen en deze vervolgens goed- of afkeuren.

Jouw nieuwe werkplek bij ABN AMRO in Amsterdam bevindt zich op loopafstand van treinstation Bijlmer-Arena. Hier werken honderden ambitieuze en gezellige personen die dagelijks bezig zijn met het verbeteren van de klantgerichtheid. Als Kredietadviseur kun jij hier jouw steentje aan bij gaan dragen!

Als Kredietadviseur kun jij rekenen op de volgende beloningen:

  • Een mooi bruto uurloon van € 14,38;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km;
  • Een interne opleiding via het NIBE tot Zakelijke Kredietverlening;
  • Gezellige borrels en bedrijfsuitjes;
  • De mogelijkheid om een collectieve zorgverzekering via FINTREX af te sluiten.

De perfecte kandidaat voor Kredietadviseur voldoet aan de volgende punten:

  • Minimaal een HBO diploma;
  • Ervaring in de bancaire sector of in het telefonisch klantcontact;
  • Jij bent minimaal 28 uur per week beschikbaar;
  • Jij bent beschikbaar voor een fulltime betaalde training van 5 weken.
  • 4 Maart 2019 om 16:51

Medewerker Klantenservice

Houd je van reizen en ben je toe aan een nieuwe uitdaging met doorgroeimogelijkheden? Kom fulltime werken als Medewerker Klantenservice voor Euroccor in Sofia, Bulgarije en verdien 2200 lev per maand!

Werk samen met 250 Europese collega's, waar het goed telefonisch helpen van de klant centraal staat. Als Medewerker Klantenservice kom jij met Belgische mensen in contact die vragen hebben over hun verkregen lunch cheque van Sodexo. Jouw taak om een goed luisterend oor te bieden en de mensen zo goed mogelijk te woord te staan. Laat jij ze met een blij gezicht achter? Werken aan je toekomst doe je in het spotgoedkope Sofia, waar je na je werk van een fris biertje of lekker wijntje kunt genieten voor nog geen € 1,30.

Euroccor is een Belgisch bedrijf die sinds 2005 is opgericht. Er werken nu zo'n 250 Europese mensen uit verschillende landen. Hiervan zijn 80 Nederlanders / Belgisch. Op de werkvloer zelf heerst een fijn familiegevoel, waarin mensen elkaar graag betrekken. Naast de doorgroeimogelijkheden maakt dit Euroccor een uniek en dynamisch bedrijf, waarin jij jouw 'next stap' kunt zetten!

Als Medewerker Klantenservice krijg jij:

  • Een loon van € 1125,- per maand (staat gelijk aan € 2500,- Koopkracht);
  • Vliegticket;
  • Eerste dagen hotelovernachting;
  • Appartement van 60/70m2 voor nog geen € 350,-;
  • Zorgverzekering van het bedrijf.

Als nieuwe Medewerker Klantenservice vragen wij van jou het volgende:

  • Je kan vloeiend Nederlands, in woord en geschrift;
  • Beschikt over € 1200,- startkapitaal;
  • Je wilt 6 maanden wonen & werken in Sofia;
  • Je hebt lef & een koffer!
  • 16 April 2019 om 10:44

Verkoper โ‚ฌ 13,36

Verkoper zijn is natuurlijk wel een erg breed begrip. Dus wat ga je precies doen?

Je gaat werken in het centrum van Amsterdam bij de Persgroep. Als Verkoper ben je onderdeel van het Sales & Retentie team. Jouw taak is het behouden van klanten die een krantabonnement op willen zeggen. Ook hier heb je jouw verkoop skills voor nodig. Het is een functie waarin je snel moet schakelen met verschillende soorten mensen en inhoudelijk het een en ander van de kranten af moet weten. Wanneer je begint krijgt je een gedegen training om je klaar te stomen voor het werk. Als Verkoper start je met een salaris van € 13,36 bruto per uur en werk je in een zelf gekozen urencategorie tussen de 12-36 uur per week. Dus houd jij van praten en wil je een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder!

Het hoofdkantoor van de Persgroep zit gevestigd in hartje Amsterdam. Jouw afdeling bevindt zich op de vijfde verdieping van het grote, glazen gebouw en geeft een prachtig uitzicht over het IJ. Jouw collega's zijn salesgericht, maar zonder onderlinge strijd. Iedereen gunt elkaar zijn bonus.

Jij krijgt als Verkoper:

  • Een bruto uurloon van € 13,36;
  • Bonussen tot € 500,- per maand;
  • Goede training en begeleiding;
  • Een baan voor langere tijd;
  • Een gratis krantabonnement;
  • Reiskostenvergoeding & vakantiegeld.

Jij:

  • Bent gedreven om het elke dag goed te doen;
  • Bent commercieel ingesteld;
  • Hebt aantoonbaar HBO werk- en denkniveau;
  • Bent minimaal 12 uur per week beschikbaar binnen de ruime openingstijden van maandag t/m vrijdag.
  • 4 Maart 2019 om 16:41
โŒ