[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

πŸ”’
❌ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
OuderAlle Nieuwskoppen

Port Forwarding op Cisco EPC3928 [Algemeen]

Ik probeer mijn eigen Fritzbox router via mijn Cisco EPC3928 met een VPN vanaf het internet te bereiken. Daarvoor moet ik portforwarding toepassen in het modem. Ik heb op deze site: https://community.ziggo.nl/thuisnetwerk-software-101/port-forwarding-op-de-cisco-epc3925-cisco-epc3928-16130 een uitleg gevonden, maar dat heeft het over internal en external end en start port. Wat moet ik daar invullen? Mijn VPN spreekt ergens over port 48444, maar is dit internal of external.

Het liefst zou ik het ... meer en reageer

  • 4 Maart 2019 om 11:26

Port Forwarding op Cisco EPC3928 [Algemeen]

Ik probeer mijn eigen Fritzbox router via mijn Cisco EPC3928 met een VPN vanaf het internet te bereiken. Daarvoor moet ik portforwarding toepassen in het modem. Ik heb op deze site: https://community.ziggo.nl/thuisnetwerk-software-101/port-forwarding-op-de-cisco-epc3925-cisco-epc3928-16130 een uitleg gevonden, maar dat heeft het over internal en external end en start port. Wat moet ik daar invullen? Mijn VPN spreekt ergens over port 48444, maar is dit internal of external.

Het liefst zou ik het hele modem open willen zetten omdat ik toch tde firewall van mijn eigen router gebruik.

Heeft iemand een idee hoe ik hier verder mee kan?

  • 4 Maart 2019 om 11:26

klachtafhandeling [Algemeen]

WhipAngry
Ongelofelijk, tijd voor een consumentenprogramma.
Kassa, Radar, Kanniewaarzijn, Ookdatnog.

Vooral veel publiciteit zoeken, zodat tele2 het wel op moet vallen dat ze negatief in het nieuws komen en om escalatie te voorkomen wel met je willen oplossen.

Zie ook: https://www.klachten-indienen.nl/ ... meer en reageer
  • 12 Februari 2019 om 18:10

klachtafhandeling [Algemeen]

WhipAngry
Ongelofelijk, tijd voor een consumentenprogramma.
Kassa, Radar, Kanniewaarzijn, Ookdatnog.

Vooral veel publiciteit zoeken, zodat tele2 het wel op moet vallen dat ze negatief in het nieuws komen en om escalatie te voorkomen wel met je willen oplossen.

Zie ook: https://www.klachten-indienen.nl/
  • 12 Februari 2019 om 18:10

klachtafhandeling [Algemeen]

ik heb op verzoek van Tele2 op 10 december jongstleden klacht schriftelijk ingediend omdat er teveel historie was om via klachtenformulier in te dienen. Na de respondetijd van 30 dagen heb ik geinformeerd naar voortgang. Eerst werd mij veteled dat klacht niet was ontvangen. Bij raadpleging andere medewer bleek dat klacht wel was ontvangen, maar was zoekgeraakt. Op verzoek Tele2 heb ik klacht nogmaals -inclusief aanvulling- verstuurd met uitdrukkelijk verzoek mij de ontvangst per mail ... meer en reageer

  • 12 Februari 2019 om 14:46

klachtafhandeling [Algemeen]

ik heb op verzoek van Tele2 op 10 december jongstleden klacht schriftelijk ingediend omdat er teveel historie was om via klachtenformulier in te dienen. Na de respondetijd van 30 dagen heb ik geinformeerd naar voortgang. Eerst werd mij veteled dat klacht niet was ontvangen. Bij raadpleging andere medewer bleek dat klacht wel was ontvangen, maar was zoekgeraakt. Op verzoek Tele2 heb ik klacht nogmaals -inclusief aanvulling- verstuurd met uitdrukkelijk verzoek mij de ontvangst per mail telefoon of hoe dan ook te bevestigen. Gisteren na twee weken wachten toch maar weer even naar de voortgang gevraagd en of klacht uberhaupt was ontvangen. Gechat met drie medewerkers maar niemand kon de klachttraceren, op verzoek gevraagd door iemnad te worden teruggebeld. is toegezegd maar helaas is toezegging niet gestand gedaan. heden weer gebeld. Klantenservice verwijs mij daaor naar afd klachtafhandeling, maar desgevraagd weten ze niet hoe ik daarmee in contact kan komen.

Mijn vraag, hoe komt mijn klacht op de juiste plaats. Even mailen lijkt mij het handigst, maar wordt niet geaccepteerd. Niemand schijnt zich verder ook verantwoordelijk te voelen om te achterhalen waar mijn twee brieven zijn of mij in de gelegenheid te stellen mijn brief te mailen of andere manier dat zeker is dat brief op juiste plaats terecht komt.

Voor. de goede orde: sinds 10 december heb ik inmiddels 5 uur! met klantenservice getelefoneerd cq in de wachtstand gestaan en ruim 3 uur gechat! Van 2 medewerkers van tele2 heb ik tenminste enig inleveinsgvermogen gehad en hebben mij medegdeeld dat het schaamrood op hun kaken staat,de ongeveer 13 overige hebben alleen redenen gezocht mij niet te helpen of doorverbonden naar een andere afdeling die van niets wisten

Ik neem aan dat Tele2 dit ook een verre van elegante zaak vindt.

ik roep HELP: hoe kan mij klacht u bereiken en in behandeling worden genomen.

Ik voeg de klacht hierbij als bijlage. Dat is de situatie tot aan afgelopen weekend. helaas dus al weer uitgebreider geworden (heb idee dat bijlage niet wordt gepakt, maar kan aan mij liggen)

  • 12 Februari 2019 om 14:46

Lees De Gelderlander vandaag gratis digitaal

Wegens een technische storing kan het zijn dat u als lezer van de papieren krant vandaag een andere editie van De Gelderlander thuis heeft gekregen dan normaal. Excuses voor het ongemak.

  • 8 Februari 2019 om 07:32

Aan het eind van het jaar feest op de Zanddonk

BEUNINGEN - Dagelijks Leven bouwt in Beuningen een complex voor twintig mensen met dementie. Het moet de op één na beste plek zijn om te wonen, als thuis niet meer gaat.

  • 6 Februari 2019 om 11:25

bijna geen toegang [Storing]

Waarom heb ik een zeer slechte toegang tot internet, ben uren bezig eindelijk een keer toegeang
dit is al vanaf 2 januari zo het geval maar het geld afhouden dat gaat vlot ... meer en reageer

  • 14 Januari 2019 om 21:00

Meer dan honderd kerststallen in Sint Andreaskerk in Weurt

WEURT - In de Sint Andreaskerk in Weurt zijn zo’n honderd kerststallen uit alle continenten te zien. Het thema is ‘Kerstmis rond de wereld’. Ook zondagmiddag zijn de kerststallen al te bewonderen.

  • 23 December 2018 om 12:20

Sportschutter krijgt 1 jaar cel voor verkopen kogels aan criminelen

ARNHEM/BEUNINGEN - Een 63-jarige sportschutter uit Beuningen moet 1 jaar de gevangenis in voor het verkopen van munitie aan criminelen. Dat heeft de rechtbank in Arnhem bepaald.

  • 18 December 2018 om 15:11

Dutch Radio verhuisd naar Dutchradio.net

Door Dutch Radio
Dutch<a href= Radio verhuisd naar Dutchradio.net" border="0" data-original-height="768" data-original-width="768" height="320" src="https://2.bp.blogspot.com/-ELq-x1NdUUQ/XAIPZANfBdI/AAAAAAAALB0/oGvhD0iUyDkZqFM1OvK5K2vTI_8rljJQwCLcBGAs/s320/Dutch%2BRadio%2B%25280%2529.png" title="Dutch Radio verhuisd naar Dutchradio.net" width="320" lazyload="" postpone="">
Dutch Radio is vanaf nu verhuisd naar Dutchradio.net. Op de nieuwe site vindt je natuurlijk alles over de Nederlandse radio en televisie. Dutch Radio heeft ook een nieuw mailadres; info@dutchradio.net, daar kan alle info naar toe. 
Dutch Radio: ''We hopen dat jullie ook onze nieuwe site bezoeken, want op de oude site wordt vanaf nu niet meer geblogd.''
Ga nu naar www.dutchradio.net
Bron: Dutch Radio
  • 1 December 2018 om 05:35

Kerst viert u bij Radio M Utrecht

Door Dutch Radio
Kerst viert u bij<a href= Radio M Utrecht" border="0" data-original-height="250" data-original-width="250" src="https://2.bp.blogspot.com/-PMFafd9ijwo/XAFpyPzYREI/AAAAAAAALBo/0TaV4CVfXvIcpEHxaE0MzhGIeYpv8Mx3wCLcBGAs/s1600/Radio%2BM%2BUtrecht.jpg" title="Kerst viert u bij Radio M Utrecht" lazyload="" postpone="">
Vanaf donderdag 6 december is Radio M Utrecht FM 93.1 helemaal in kerstsferen met de beste kerstmuziek en gezellige gasten. De muziek, de onderwerpen en de prijzen in alle programma's krijgen een extra feestelijk tintje. Zo komen de 3J's, Gerard Joling, Ron Brandsteder en Gerda Havertong langs in het lunchprogramma Aan Tafel! Er is een leuke Kerstkaarten-actie en tijdens de kerstdagen zijn er speciale programma's.
Aan Tafel!
Vanaf maandag 10 december is het extra gezellig in het lunchprogramma van Radio M Utrecht. Presentatrice Conny Kraaijeveld ontvangt diverse gasten zoals Inge Iepenburg, Mari van der Ven, Burgemeester van Zanen en Marco Verhoeff. Elke dag bereidt een kok een heerlijk gerecht en er is live muziek van onder andere Dana Winner, Wolter Kroes, Ria Valk en Henk Dissel. Ook kunnen de kijkers van RTV Utrecht meegenieten van de kerstuitzendingen want we zenden dit jaar het programma weer op televisie uit tussen 12.00 en 14.00 uur. Zo kan iedereen zien wat er in de studio gebeurt. De samenvatting van de uitzending van Aan Tafel! is iedere avond vanaf 20.00 uur te zien op RTV Utrecht.
Kerstverzoekjes
Luister op Eerste en Tweede Kerstdag vanaf 10.00 uur naar de mooiste Kerstmuziek op verzoek met Vivian Boelen. Vraag uw favoriete nummer aan via rtvutrecht.nl/verzoek. Bart van Leeuwen is ook terug tijdens de kerstdagen. Hij presenteert Lekker Winterweer Van Leeuwen met het leukste spelletje van de radio…Raad waar die Staat!
Kerstkaarten actie
Radio M Utrecht houdt van post! Stuurt u ons een kerstkaart dan is de kans groot dat hij voorgelezen wordt op de radio en onder de inzenders worden kerstpakketten weggeven. De winnaars worden op Eerste en Tweede Kerstdag bekend gemaakt. De kaart mag naar Radio M Utrecht, Hengeveldstraat 29, 3572 KH Utrecht gestuurd worden.
Radio M Utrecht FM 93.1 is onderdeel van RTV Utrecht, de omroep voor de stad en provincie Utrecht.
Bron: RTV Utrecht
  • 30 November 2018 om 17:49

Jeroen van der Boom presenteert nieuw programma Moppentappers bij SBS6

Door Dutch Radio
Jeroen van der Boom presenteert nieuw programma Moppentappers bij SBS6
SBS6 sluit het jaar af met een lach! Jeroen van der Boom staat aan het roer van het nieuwe programma Moppentappers. In deze speciale pilotaflevering op oudejaarsavond nemen René Froger, Leonie ter Braak en Najib Amhali het tegen elkaar op, met een mop! Alle drie nemen ze hun eigen repertoire aan moppen mee. De grote vraag is: wie heeft de leukste mop? Wie heeft de lachers op zijn hand? Het publiek bepaalt! Moppentappers wordt uitgezonden op maandag 31 december om 20.30 uur, op SBS6.
Onder bezielende leiding van Jeroen vertellen de drie BN’ers steeds een mop. De moppentapper die dat in de ogen van het publiek het beste doet, krijgt een punt - een oliebol in dit geval. Er zijn extra punten/oliebollen te verdienen door in te schatten welke gewone Nederlanders - op straat gefilmd - de leukste mop weten te vertellen.
En ook Geer en Goor maken hun opwachting in Moppentappers. Als grote, sprekend lijkende karikaturale poppen kijken zij het programma mee vanuit hun zogenaamde woonkamer en leveren ongezouten commentaar. Vinden deze twee mopperende muppets het om te gieren? Of vinden ze het helemaal niks?
Het publiek is niet alleen jury, maar mag ook zelf meedoen. Sommige publieksleden krijgen de kans om zelf een mop te vertellen en hiermee een leuke prijs te winnen! Wil jij graag tijdens de opname in het publiek zitten en kans maken op zo’n prijs? Meld je dan snel aan via www.sbs6.nl/moppentappers (minimumleeftijd 18 jaar).
Moppentappers is ontwikkeld door Talpa Content en wordt geproduceerd door Talpa Producties.
Uitzending: SBS6, maandag 31 december, 20.30 uur
Bron: Talpa TV
  • 30 November 2018 om 17:25

Heerlijk avondje β€˜Sint & Paul Pakken Uit!’ op RTL 4 met Paul de Leeuw

Door Dutch Radio
Heerlijk avondje ‘Sint & Paul Pakken Uit!’ op RTL 4 met Paul de Leeuw
Paul de Leeuw en Sinterklaas pakken groots uit met hun bonte Sinterklaasfeest voor het eerst op RTL 4. Op pakjesavond om 21.30 uur worden mensen blij verrast en worden er surprises uitgedeeld in ‘Sint & Paul Pakken Uit!’. Grote surprise voor Sinterklaas zelf is een live optreden van Anouk. In ‘De Slimste Sint’ wordt voor eens en altijd bepaald welke Sint de meest intelligente is. 
Uit talloze inzendingen zijn de meest ontroerende en grappige wensen geselecteerd die Paul en Sint op hilarische en originele wijze vervullen. Met natuurlijk weer veel bekende gasten en een spectaculaire entree van de Sint. Dat alles onder muzikale begeleiding van de Miguel Wiels Live Band.
‘Sint & Paul Pakken Uit! wordt geproduceerd door MediaLane
Sint & Paul Pakken Uit!
5 december 21.30 uur
RTL 4
Bron: RTL
Foto: Amy van Leiden
  • 30 November 2018 om 13:59

Kees Tol overvalt nietsvermoedende mensen in vtwonen verhuist

Door Dutch Radio
Kees Tol overvalt nietsvermoedende mensen in vtwonen verhuist
Verhuizen is een van de meest stressvolle gebeurtenissen in het leven van de meeste mensen. In het nieuwe SBS6-programma vtwonen verhuist overvalt presentator Kees Tol nietsvermoedende mensen die druk bezig zijn met het verhuizen naar een nieuwe woning. De toekomstige bewoners mogen alles voor de verhuizing uit handen laten vallen en het verhuisteam neemt het klussen en verhuizen volledig over. De familieleden en vrienden van de kandidaten staat het team bij om mee te helpen. Hoe reageren de nieuwe bewoners op het eindresultaat? vtwonen verhuist is vanaf zondag 9 december te zien bij SBS6.
Het verhuisteam bestaat uit Kees Tol en de vtwonen stylisten Eva van de Ven, Frans Uyterlinde & Marianne Luning, de verhuizers en de vakmannen. De vtwonen stylist maakt het grote plan en zorgt ervoor dat de inrichting helemaal af komt. In de eerste aflevering overvallen ze Oscar en Monique in Enkhuizen. De zus van Oscar heeft het stel opgegeven, omdat zij altijd voor anderen klaar staan en er samen niet uit komen hoe het nieuwe huis moet worden ingericht. Monique heeft last van keuzestress. Ze verandert om de haverklap wel iets in huis en Oscar voert dit elke keer uit. Zelfs de keuken heeft al op meerdere plekken in het huis gestaan. Oscar en hun zoons zijn het bijna dagelijkse geschuif met de meubels zat. Zal de familie rustig worden nu stylist Frank Uyterlinde het interieur onder handen neemt?
vtwonen
Het magazine vtwonen is de afgelopen jaren uitgegroeid tot een crossmediaal merk met een website, webwinkel, shop in shops, een beurs en succesvolle programma’s bij SBS6 en Net5. Daarnaast is het merk een autoriteit op het gebied van styling. vtwonen verhuist is de volgende uitbreiding naast de titel vtwonen weer verliefd op je huis.
vtwonen verhuist wordt geproduceerd door IDTV.
Uitzending: SBS6, wekelijks vanaf zondag 9 december 19.30 – 20.30 uur.
Bron: (foto) Talpa TV
  • 30 November 2018 om 13:51

Internationaal succesvolle Beat The Box vanaf 7 januari te zien bij SBS6

Door Dutch Radio
Internationaal succesvolle Beat The Box vanaf 7 januari te zien bij SBS6
Op 7 januari om 21.30 uur introduceert SBS6 het programma Beat The Box waarin de leden van vier teams bestaand uit vrienden, stellen of gezinnen strijden om de individuele winst. In Beat The Box zien we hoe deze teams aan hun huiskamertafels fanatiek aan de slag gaan met opdrachten uit een goed gevulde spellendoos. De kennis van de deelnemers wordt op alle denkbare gebieden getest evenals hun vindingrijkheid bij het uitvoeren van acht vragen en opdrachten. De kijker geniet iedere aflevering volop van de gezelligheid en de dynamiek aan de verschillende speeltafels.
Het deelnemersveld van Beat The Box is gevarieerd en afkomstig uit alle geledingen van de Nederlandse samenleving. Twee dingen hebben alle spelers gemeen: ze hebben een goede band met elkaar en ze zijn dól op gezelschapsspelletjes. Bij het uitvoeren van hun opdrachten in Beat The Box werpen de spelmaatjes al hun kennis, ervaring en behendigheden in de strijd om van elkaar te kunnen winnen. De kijker leeft van het begin tot het eind van het programma intens mee met de maatjes aan de keukentafels én met hun ups & downs gedurende het spel.
In iedere aflevering van Beat The Box volgen camera’s de vier teams in de verschillende huiskamers. De teams spelen niet tegen elkaar, maar krijgen wel dezelfde opdrachten. De camera’s tonen wisselend de verrichtingen van de teams tijdens alle spelronden. De kijker ziet dus hoe één en dezelfde vraag of opdracht een hele reeks hilarische reacties tot gevolg heeft. Beat The Box is mede hierdoor een afwisselend, lichtvoetig programma met een vlot tempo en een verrassende dynamiek. Het programma staat garant voor een klein uur volop genieten van een even fanatieke als vriendschappelijke strijd vol ongecompliceerde gezelligheid.
Beat The Box is ontwikkeld door EndemolShine Duitsland. De Nederlandse versie wordt geproduceerd door EndemolShine Nederland.
Ben jij dol op spelletjes en zou je als speler willen deelnemen aan Beat The Box? Geef je vooral snel op via: www.sbs6.nl/beatthebox
Uitzending: SBS6, wekelijks vanaf maandag 7 januari 2019, 21.30 – 22.30 uur.
Bron: (foto) Talpa TV
  • 30 November 2018 om 13:40

Sebastiaan van Rijnsoever (51) nieuwe Managing Director Sublime

Door Dutch Radio
Sebastiaan van Rijnsoever (51) nieuwe Managing Director Sublime
Sebastiaan van Rijnsoever is benoemd als nieuwe Managing Director van Sublime. Hij volgt in die rol Stefan Wayper op, die zijn carrière buiten Sublime zal vervolgen. 
Eigenaar van Sublime Erik Hallers: “Stefan heeft de afgelopen jaren een sterke bijdrage geleverd aan de ontwikkeling van ons radiostation. We zijn hem daar zeer dankbaar voor en wensen hem het allerbeste in het vervolg van zijn carrière.”
“Sebastiaan en ik kennen elkaar al lang. Hij heeft in verschillende leiderschapsrollen een sterk profiel ontwikkeld in marketing, media, branding, digital aan zowel bureau- als adverteerderszijde. Hij heeft daarmee een perfecte fit met wat Sublime nodig heeft voor het zetten van de volgende ambitieuze stap.”
Sebastiaan van Rijnsoever: “Ik ben trots op deze mooie kans. Sublime is een prachtig bedrijf met een optimistisch geluid voor inmiddels meer dan 400.000 wekelijkse luisteraars. We bieden adverteerders met Sublime een uniek en krachtig platform om in contact te komen met deze betrokken en loyale groep kwalitatieve luisteraars. Ik ben er van overtuigd dat wij als onafhankelijk en scherp gepositioneerd bedrijf, met een supergemotiveerd en gedreven team, de juiste kaarten in handen hebben om de komende jaren onze impact en waarde verder te vergroten.”
Bron: (foto) Sublime
  • 29 November 2018 om 12:48

Barend van Deelen verlengt contract bij 538

Door Dutch Radio
Barend van Deelen verlengt contract bij 538
Barend van Deelen is de komende jaren te horen op Radio 538 en te zien op TV 538. Hij heeft zijn contract met de zender vandaag met drie jaar verlengd. Naast zijn avondprogramma van maandag tot en met donderdag tussen 19.00 en 22.00 uur is Barend ook te zien in diverse formats van TV 538 zoals ‘LOVERS X HATERS’.
Barend van Deelen over de contractverlenging: '538 was mijn eerste radioliefde. Ik ben trots te mogen zeggen dat we gaan trouwen.'
Menno de Boer, Radio Director Radio 538: 'Barend heeft de avond van 538 nieuwe energie gegeven. Hij is een hit-liefhebber pur sang en een unieke dj die letterlijk naast z’n luisteraars staat. Barend is zo’n gast waar je heel graag tijd mee doorbrengt, maar nooit helemaal weet wat er gaat gebeuren, en dát maakt hem de perfecte 538-dj. Geweldig om de komende jaren samen verder te groeien.'
Barend = 538
In januari 2017 startte Barend op Radio 538 en presenteerde hij iedere zaterdag en zondag een middagprogramma. Sinds maart dit jaar neemt Barend van maandag tot en met donderdag tussen 19.00 en 22.00 uur de luisteraar mee de avond in. Zijn programma heeft vaste onderdelen als 'Trending Tracks', ‘Maak ’t Of Kraak ‘t’ en Van Deelen ontvangt veel muzikale gasten in de studio. Wekelijks stemmen ruim 700.000 luisteraars af op de show van Barend van Deelen en in de doelgroep 20-49 jaar is het programma marktleider met 13,4% marktaandeel.
Bron: NLO/GfK, september-oktober 2018, ma-do 19.00-22.00 uur, marktaandeel 20-49 jaar, weekbereik 10+
[Talpa Radio]
  • 27 November 2018 om 12:32

Mega Piraten Festijn in GelreDome uitverkocht

Alle kaarten voor het Mega Piraten Festijn dat op zaterdag 8 december 2018 plaatsvindt in het GelreDome in Arnhem zijn verkocht. “Het is dit jaar lekker hard gegaan”, zegt Eddie Mensink namens de organisatie. “Vorig jaar konden we het uitverkocht-bordje ook al ophangen, dit jaar alleen nog vroeger.”