[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

๐Ÿ”’
โŒ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
OuderAlle Nieuwskoppen

Customer Service Professional

Als jij er energie van krijgt om proactief te zijn, je tanden zetten in complexe casussen en veel klantcontact te hebben, ben je bij Liander in Arnhem op het juiste adres. Kom jij het Klant Contact Center versterken?!

Wij zijn op zoek naar een nieuwe Customer Service Professional om zich bij het KCC van Liander in Arnhem te voegen. In deze functie beantwoord je klantvragen en -klachten over een breed scala van onderwerpen per telefoon, e-mail en webcare (social media). Je kan vanaf 24 uur per week aan de slag en verdient daarmee € 12,36 bruto per uur.

Het Klant Contact Center (KCC) is het communicatieplatform van Liander voor de consument en kleinzakelijke klant. Op het KCC werken tussen de 80 en 100 mensen in 4 teams op de locatie in Arnhem. De afdeling is volop in ontwikkeling. Het KCC wil met een juiste bezetting flexibel kunnen inspelen op de klantvragen. Daarom is een uitbreiding van het aantal mensen dat voor het KCC werkt nodig.

Liander investeert veel in je vaardigheden en kennis, dus willen ze graag dat je deze langere tijd bij Liander blijft toepassen (minimaal 1 jaar); Maar heb jij een afgeronde HBO opleiding en ben je bijvoorbeeld minimaal een half jaar inzetbaar, dan nodigen we je ook zeker uit om te reageren.

Wanneer je start als Customer Service Professional, kan je rekenen op het volgende:

  • Een salaris van € 12,36 bruto per uur;
  • Een uitgebreide training bij PCS in Nijmegen;
  • Goede coaching on the job;
  • Een professionele werkomgeving met leuke collega's;
  • Een vast contactpersoon binnen FINTREX;
  • De kans om door te groeien binnen Liander.

Onze ideale kandidaat...

  • ... heeft minimaal een MBO4 diploma;
  • ... het liefste een HBO propedeuse of bachelor op zak;
  • ... in ieder geval aantoonbaar HBO werk- en denkniveau;
  • ... 1 tot 3 jaar ervaring binnen customer service;
  • ... kan een fulltime training van 5 weken volgen;
  • ... is minimaal 24 uur per week beschikbaar.
  • 15 Maart 2019 om 15:03

Helpdesk Medewerker afdeling ICI Paris XL

Heb jij affiniteit met de producten van ICI Paris XL? Ben jij klantgericht, 32-40 uur per week beschikbaar en wil jij het liefst zo snel mogelijk starten? Kom dan werken als Helpdesk Medewerker op de afdeling ICI Paris XL bij AS Watson in Renswoude en verdien € 13,03 bruto per uur (vanaf 22 jr.).

Als Helpdesk Medewerker op de afdeling ICI Paris XL ben jij in contact met klanten per telefoon, per mail en via de chat. Jij beantwoord vragen over producten, diensten en winkels. De vragen kunnen bijvoorbeeld gaan over online bestellingen. levertijden, retourneren, verzendkosten en klachten over het winkel personeel. Je staat klanten vriendelijk en betrokken te woord.

Jij komt te werken bij AS Watson in Renswoude. AS Watson is het moederbedrijf van bekende retailers als Kruidvat, ICI Paris XL en Trekpleister. Jij komt te werken op de afdeling ICI Paris XL. Samen met jouw team van ongeveer 15 collega's zorg jij ervoor dat de klant op een juiste en correcte manier wordt geholpen.

Wanneer jij aan de slag gaat als Helpdesk Medewerker op de afdeling ICI Paris XL bieden we jou het volgende:

  • Een salaris van € 13,03 bruto (vanaf 22 jr.) + 8% vakantiegeld;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Een fulltime (32-40 urige) werkweek;
  • Een uitdagende, informele werksfeer bij een internationale organisatie;
  • De mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen op het gebied van klantcontact.

Wanneer jij aan de slag gaat als Helpdesk Medewerker op de afdeling ICI Paris XL vragen wij van jou:

  • Jij krijgt energie van het helpen van klanten;
  • Jij beschikt over MBO-4 werk- en denkniveau;
  • Telefonische klantcontactervaring is een pré, geen vereiste;
  • Jij bent 3 avonden per week beschikbaar tot 20:00 uur.
  • 15 Maart 2019 om 17:03

Helpdesk Medewerker afdeling Online AS Watson

Wil jij graag werken in een jong team en samen met jouw collega's aan het imago werken van Kruidvat en Trekpleister? Kom dan werken als Helpdesk Medewerker (32-40 uur) bij AS Watson in Renswoude voor € 13,03 bruto per uur (vanaf 22 jaar).

Jij komt te werken op de Afdeling Online waar jij vragen aanneemt en behandeld van klanten over de websites van Kruidvat en Trekpleister. Dit kunnen vragen zijn over producten, prijzen, bestellingen of acties. Daarnaast ben jij ook administratief sterk, want jij zult de meldingen moeten registreren in het systeem.

Jij komt te werken bij AS Watson in Renswoude. AS Watson is het moederbedrijf van bekende retailers als Kruidvat, ICI Paris XL en Trekpleister. Jij komt te werken op de afdeling Online, waar je in contact bent met klanten van zowel Trekpleister als Kruidvat. Samen met jouw team van ongeveer 15 collega's zorg jij ervoor dat de klant op een juiste en correcte manier wordt geholpen.

Als Helpdesk Medewerker afdeling Online bieden we jou:

  • Een salaris van € 13,03 bruto per uur, vanaf 22 jaar;
  • Reiskostenvergoeding en vakantiegeld;
  • Een leuke, uitdagende baan in een informele werksfeer;
  • Goede begeleiding en coaching;
  • Korting op je sportabonnement en collectieve zorgverzekering via FINTREX.

Jij bent iemand die het erg leuk vindt om met klanten in contact te zijn. Ervaring met telefonisch klantcontact is een pré. Maar je kunt ook denken aan ervaring in de horeca of detailhandel. Jij bent goed in het schakelen tussen verschillende systemen en jij bent administratief sterk. Verder ben jij:

  • In het bezit van een MBO-4 diploma;
  • 32 - 40 uur per week beschikbaar;
  • 3 avonden per week beschikbaar tot 20:00 uur.
  • 15 Maart 2019 om 16:36

Klantenservice medewerker Achmea

Jij wordt het aanspreekpunt voor klanten in verband met hun verzekeringen. Hierbij gaat om woon-, reis-, auto-, en rechtsbijstandverzekeringen. Jij weet de juiste informatie te geven, zodat de klant met een tevreden gevoel ophangt. Op deze manier weet jij ook echt klantbinding te creëren.

Jij gaat werken bij Centraal Beheer in Apeldoorn. Centraal Beheer is onderdeel van Achmea en dit is één van de grootste verzekeringsmaatschappijen van Nederland. Dit bedrijf staat ervoor dat de klant de beste service krijgt en optimaal wordt geholpen. Jij wordt dan ook de kracht van Centraal Beheer.

  • Een bruto salaris van € 13,09 per uur;
  • Diverse urencategorieën: 20-28 uur, 24-32 uur of 28-36 uur;
  • Een betaalde fulltime training van 5 weken om je klaar te stomen voor de functie;
  • Toeslagen in de avond (na 19:00 uur) en het weekend;
  • Reiskostenvergoeding; 100% met het OV en bij eigen vervoer vanaf 11 km;
  • De mogelijkheid om collectief een zorgverzekering en/of sportabonnement af te sluiten via FINTREX.

  • Beschikbaarheid tijdens de openingstijden; ma t/m vr van 8:00-21:00 uur en zaterdag van 9:00 tot 17:00 uur;
  • Elke maandagochtend ben jij van 9:00-13:00 uur beschikbaar;
  • Een aantoonbaar MBO4 diploma;
  • Jij kan 2 avonden in de week werken;
  • 1x in de 2 weken kan jij op zaterdag werken.
  • 18 Juli 2019 om 16:21

Klantenservice Medewerker Online Renswoude

Heb jij jouw eerste stap al gemaakt binnen de klantcontact in bijvoorbeeld de horeca of in een winkel? Ben jij nu toe aan een tweede stap in je carrière? Kom dan werken als Klantenservice Medewerker Online (32 - 40 uur) bij AS Watson in Renswoude voor € 13,03 bruto per uur (vanaf 22 jaar).

Als Klantenservice Medewerker Online ben jij telefonisch in contact met klanten van Trekpleister en Kruidvat. Jij zult vragen beantwoorden die betrekking hebben tot de website, bestellingen en producten. Vragen die je kunt verwachten zijn:

  • 'Wanneer wordt mijn pakket bezorgd?'
  • 'Ik was niet thuis toen mijn pakket bezorgd werd, waar is het afgeleverd?'
  • 'Ik wil graag dit product bestellen, maar op de website staat dat het niet op voorraad is, wanneer verwachten jullie dat deze weer geleverd kan worden?'
  • Ik heb een klacht over mijn bestelling, wat nu?'

Als Klantenservice Medewerker Online kom jij te werken voor AS Watson. AS Watson is het moederbedrijf van bekende retailers als Kruidvat en Trekpleister. Jij bent het visitekaartje voor de afdeling Online, samen met jouw team van ongeveer 15 collega's. Binnen de afdeling heerst een informele en gezellige sfeer. En wist je dat je regelmatig producten van Kruidvat en Trekpleister mag uittesten? Want jouw mening telt!

Wanneer jij aan de slag gaat als Klantenservice Medewerker Online bij AS Watson in Renswoude bieden we jou:

  • Een uitstekend salaris van € 13,03 bruto per uur;
  • 8% vakantiegeld en reiskostenvergoeding;
  • Een uitdagende functie bij een internationale organisatie;
  • Ruimte voor eigen initiatief en zelfontwikkeling;
  • De mogelijkheid om producten van Kruidvat en Trekpleister te testen.

  • Jij beschikt over een klantgerichte instelling, jij bent namelijk het visitekaartje voor klanten van Trekpleister en Kruidvat;
  • Jij beschikt over MBO-4 werk- en denkniveau;
  • Jij hebt minimaal één jaar ervaring opgedaan met klantcontact, dit kan zijn op een callcenter, in de horeca of in een winkel;
  • Jij bent communicatief sterk en jij beheerst de Nederlandse taal uitstekend;
  • Jij bent flexibel, 3 avonden per week werken is voor jou namelijk geen probleem!
  • 19 Maart 2019 om 08:50

Adviseur Private Banking

Heb jij de ambitie om een carrière op te bouwen in de financiële sector en ben jij 24 tot 36 uur per week beschikbaar? ABN AMRO in Amsterdam biedt jou de kans om voor € 12,57 tot € 14,08 per uur aan de slag te gaan als Adviseur Private Banking.

Als Adviseur Private Banking ben jij onderdeel van het klantenserviceteam dat zich focust op de meer vermogende klanten. Dit zijn klanten die een vermogen hebben van ten minste € 250.000 euro. Jij zal deze klanten telefonisch te woord staan en al hun vragen beantwoorden over betalen, sparen en verzekeren.

Jij zal komen te werken bij ABN AMRO in Amsterdam. Het hoofdkantoor ligt op 2 minuten loopafstand van treinstation Bijlmer Arena en is daarom goed aan te reizen met het OV. Het team waarin jij komt te werken is dynamisch en bestaat uit deskundige adviseurs. Om jou voor te bereiden op deze uitdagende functie zal jij eerst een drie weekse training krijgen. Na het doorlopen van de training ben jij een volledig zelfstandig adviseur en zet jij je in om iedere klant optimaal te woord te staan.

Een Adviseur Private Banking bij ABN AMRO:

  • Kan kosteloos meerdere Wft certificaten behalen;
  • Heeft veel doorgroeimogelijkheden;
  • Heeft recht op een bruto uurloon tussen de € 12,57 en € 14,08;
  • Krijgt reiskostenvergoeding vanaf 10 km;
  • Heeft recht op 10% vakantiedaguren en 8% vakantiegeld.

  • Jij bent 24 tot 36 uur per week beschikbaar waaronder 2 avonden;
  • Jij bent in het bezit van of bent bereid om het Wft Basis te behalen voor start;
  • Jij beschikt over HBO werk- en denkniveau;
  • Jij hebt excellente communicatieve vaardigheden hebt ervaring met klantcontact.
  • 19 Maart 2019 om 13:13

Klantenservice Medewerker (24-32)

Kan jij je als geen ander inleven in andere mensen, goede service verlenen én klanten tevreden stellen? Wil jij tot € 400,- extra per maand verdienen? Ga dan aan de slag als Klantenservice Medewerker voor 24-32 uur bij VodafoneZiggo in Nijmegen en verdien € 9,44.

Als Klantenservice Medewerker bij VodafoneZiggo ben jij verantwoordelijk voor de afhandeling van alle inkomende telefonische klantvragen. Deze vragen zijn erg uiteenlopend wat zorgt voor veel afwisseling en uitdaging.
Heb jij goede service verleend en heb jij de klant met het probleem geholpen? Super! Nu ga jij over naar service+. Met behulp van de verschillende systemen zie jij welke producten en/of pakketten de klant heeft van VodafoneZiggo. Als jij ziet dat de klant een extra product of dienst kan gebruiken, doe jij een aanbieding. Door deze aanbiedingen of het afsluiten van abonnementen kan jij bonussen verdienen boven op je salaris. Deze bonussen kunnen oplopen tot € 400,- per maand.

Als Klantenservice Medewerker ga jij aan de slag bij Webhelp in Nijmegen. Webhelp is een wereldwijde business process outsourcer (BPO). Zij zijn gespecialiseerd in customer experiences. Zij verzorgen de afhandeling van het klantcontact voor diverse grote bedrijven, instellingen en A-merken. De organisatie bestaat uit verschillende klantteams die verantwoordelijk zijn voor één of meerdere projecten zoals o.a. VodafoneZiggo.

Als Klantenservice Medewerker kan jij het volgende van ons verwachten:

• Een salaris van € 9,44 bruto per uur;
• Een urencategorie van 24-32 uur per week;
• Een bonusregeling: € 400,- extra per maand verdienen is heel erg gebruikelijk;
• Korting op je eigen VodafoneZiggo pakket;
• Verschillende doorgroeimogelijkheden;
• Goede bereikbaarheid en reiskosten worden vanaf 10KM vergoed.

• Jij beheerst de Nederlandse taal goed;
• Jij weet dat ieder mens uniek is en past je manier van communiceren op elk mens aan;
• Jij kunt een betaalde fulltime training van 4 weken volgen;
• Jij bent minimaal 2 avonden in de week beschikbaar;
• Jij bent ook bereid om af en toe in de weekenden te werken.

  • 1 Juli 2019 om 09:33

Medewerker Inbound Sales

Ben jij klantvriendelijk en ondersteun jij graag klanten bij hun hulpvraag? Dan is de functie Medewerker Inbound Sales bij T-mobile wel wat voor jou! Wil jij bestaande en potentiële klanten ondersteunen bij hun zoektocht naar het best passende product? 
Voor bruto € 9,44 per uur en aantrekkelijke bonussen kan jij aan de slag voor Cendris Customer Contact in Enschede. De functie is vanaf 12 tot meer uren mogelijk. Zowel flexibel voor parttimers als fulltimers!

Ben jij oprecht geïnteresseerd in inbound sales, abonnementen, telefoontoestellen en klanten van T-mobile? Jij weet klanten te ondersteunen met het vinden van de beste producten, ook als zij er nog niet op zoek naar waren. Jij hebt lef en houdt wel van een uitdaging. Dan ben jij de Medewerker Inbound voor de Sales afdeling van T-Mobile die wij zoeken!

De klantenservice van T-mobile is onderdeel bij klantcontact specialist Cendris Customer Contact. Werken bij Cendris Customer Contact betekent snel worden opgenomen in een enthousiast en divers team! Ze zijn elke dag op zoek naar commerciële toppers, enthousiaste kandidaten met vlotte babbels. Cendris Customer Contact biedt werknemers de kans om zich te ontwikkelen in de klantcontact. Dat betekent dat jij voor een langere termijn aan de slag kan en dat jij kan doorontwikkelen in functie. Cendris Customer Contact is gelegen bij Enschede Kennispark vlakbij het FC Twente Stadion. Door de ideale ligging is het zowel met openbaar vervoer als eigen vervoer makkelijk bereikbaar.  

Als Medwerker Inbound Sales mag jij het volgende verwachten:

  • Jij krijgt een betaalde training;
  • Jij krijgt de juiste begeleiding en coaching voor jouw ontwikkeling;
  • Jij krijgt  de mogelijkheid om tussen de 12 en 40 uur te werken;
  • Jij krijgt een startsalaris van € 9,44 bruto per uur vanaf 21 jaar en ouder;
  • Jij krijgt aantrekkelijke bonussen; 
  • Jij krijgt reiskostenvergoeding vanaf 10 km;
  • Jij krijgt een gezellig en gedreven team.

  • Jij bent niet bang om suggesties te geven;
  • Jij hebt affiniteit met verkoop;
  • Jij bent minimaal 2 avonden tot 20:00 en 1 zaterdag per drie weken beschikbaar;
  • Jij hebt overtuigingskracht en een vlotte babbel;
  • Jij hebt een verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Jij bent iemand die met druk kan omgaan.
  • 1 Juli 2019 om 18:26

Klantadviseur Fulltime

Je hebt ambitie maar je 'gaat niet over lijken'. Jij houdt altijd rekening met anderen. Je luistert, je adviseert. Maar je laat niet over je heen lopen en weet altijd te overtuigen. Herkenbaar? Kom werken als Klantadviseur Fulltime (vanaf 32 uur) bij PCS in Almere vanaf € 10,44 bruto per uur.

Als Klantadviseur Fulltime bij PCS in Almere heb jij dagelijks contact met klanten; je kunt dus al je communicatieve vaardigheden inzetten en verder ontwikkelen. Binnen deze functie bel jij met de zakelijke klanten van KPN. Is alles nog naar wens? Zijn er eventueel nieuwe producten die passen in het bedrijf? Wil de klant overstappen naar een ander pakket? Dit ga jij stap voor stap met de klant doornemen en zo garandeer je iedere keer maximale klanttevredenheid! Gaat dit je goed af? Dan verdien jij straks ook nog leuke bonussen bovenop je salaris!

PCS in Almere is een facilitair callcenter. Dit wil zeggen dat zij klantenservice van andere bedrijven uit handen nemen, in dit geval voor KPN. Laat het woord 'callcenter' je vooral niet afschrikken! Als Klantadviseur Fulltime bij PCS in Almere ben je namelijk geen 'nummertje' en is de sfeer informeel en super gezellig. Het team is hecht en er zijn enthousiaste coaches aanwezig die jou verder op weg helpen. Daarnaast ligt de nadruk hier vooral op de kwaliteit van de gesprekken in plaats van de kwantiteit wat voor een ontspannen werksfeer zorgt.

Wil jij werken als Klantadviseur Fulltime voor PCS in Almere? Dan kun jij het volgende verwachten:

  • € 10,44 bruto per uur;
  • Aantrekkelijke bonusregeling;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 11 km tot € 7,85 per dag;
  • Betaalde training van 1 week zodat jij goed voorbereid kan starten;
  • Persoonlijke begeleiding;
  • Gezellige, informele werksfeer;
  • Doorgroeimogelijkheden (naar bijv. coach of teammanager).

Zie jij het wel zitten om aan de slag te gaan als Klantadviseur Fulltime voor PCS in Almere? Wij vragen het volgende:

  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
  • Communicatief sterk: je kunt goed luisteren maar ook overtuigen;
  • Affiniteit met telecom is een pré (maar geen vereiste);
  • Minimaal 32 uur beschikbaar.
  • 8 Juli 2019 om 16:59

Commercieel Klantenservice medewerker

Service of sales? Vragen beantwoorden of iets verkopen? Iemand blij maken of iemand blij maken?

Wil jij niet kiezen tussen deze opties en het liefst een baan waarin je alles kan combineren? Kom dan werken bij De Persgroep in Best!

Als Commercieel Klantenservice medewerker beman je de klantenservice voor inkomende telefoontjes van abonnees die op willen zeggen. Het is jouw taak om de klant een nieuw abonnement aan te bieden die wel bij de lezer past. Met 4 nationale en 9 regionale kranten moet dat zeker mogelijk zijn. Als het wat rustiger is op de lijn benader je zelf abonnees waarvan het abonnement bijna afloopt. Waar ligt hun leesbehoefte nu? Je verdient als Commercieel Klantenservice medewerker € 13,36 bruto per uur en mag tussen de 16 en 36 uur aan de slag.

Je werkt voor De Persgroep in Best. Dé uitgeverij van Nederland. Met een passie voor nieuws en media veroveren ze Nederland en hebben ze de schone taak om iedereen van het laatste nieuws op de hoogte te houden. Jij wordt onderdeel van het Klant Contact Center en werkt op een open afdeling met ongeveer 60 collega's.

Je verdient als Commercieel Klantenservice medewerker € 13,36 bruto per uur, daarnaast krijg je;

  • Een reiskostenvergoeding vanaf 5 km;
  • 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Coaching en begeleiding;
  • Werktijden van maandag tot en met vrijdag tussen 9:00-21:00 uur;
  • De mogelijkheid een bonus van € 500,- te verdienen;
  • Pensioenopbouw vanaf 26 weken.

  • Je hebt minimaal een afgerond MBO4-diploma;
  • Je bent communicatief ijzersterk;
  • Je bent bekend met één van de kranten van De Persgroep;
  • Je bent minimaal 1 avond per week tot 21:00 uur beschikbaar;
  • Je kunt minimaal 16 uur per week werken.
  • 19 Maart 2019 om 16:09

Klantenservice medewerker B2B

Ben jij op zoek naar een functie als Klantenservice medewerker B2B bij een dynamische organisatie? Ga dan fulltime aan de slag bij Liander in Duiven en verdien € 14,50 bruto per uur.

Als Klantenservice medewerker B2B ben jij het aanspreekpunt voor de groot zakelijke klanten van Liander. Zo heb jij contact over o.a. factureren en zorg jij ervoor dat alles netjes verwerkt wordt. Je doet dit voornamelijk per telefoon maar ook zal jij per e-mail contact hebben met klanten.

Liander maakt onderdeel uit van Alliander. Alliander is een groep waarin verschillende bedrijven actief zijn. Gezamenlijk zorgen zij voor de distributie van energie in een groot deel van Nederland en zorgen zij voor onderhoud, vernieuwing, uitbreiding en aanpassing van de netten. Netbeheerder Liander leidt de dagelijkse distributie van gas en elektra over de netten in goede banen.

Wanneer jij gaat starten als Klantenservice medewerker B2B kan jij rekenen op het volgende:

  • Een salaris van € 14,50 bruto per uur;
  • Een professionele werkplek en coaching-on-the-job;
  • Werken in een bedrijf met doorgroeimogelijkheden;
  • Prettige reiskostenvergoeding;
  • Een vast contactpersoon binnen FINTREX voor al jouw vragen.

Voor de functie van Klantenservice medewerker B2B vragen wij het volgende:

  • 1 tot 4 jaar ervaring met (zakelijk) klantcontact;
  • Minimaal MBO4 diploma in bezit;
  • Aantoonbaar HBO werk- en denkniveau;
  • Affiniteit met de branche waar Liander zich in bevindt;
  • Iemand die proactief, leergierig en representatief is.
  • 19 Maart 2019 om 16:11

Klantcontact Medewerker Webshop

Is de klant bij jou koning en haal jij voldoening uit het verlenen van service? Kom dan werken als Klantcontact Medewerker voor een bekende webshop bij AS Watson in Renswoude voor € 13,03 bruto per uur.

Als Klantcontact Medewerker van AS Watson kom jij te werken op de afdeling online. Hier ben jij in contact met klanten die vragen hebben over de webshops van Kruidvat en Trekpleister. De klanten komen met vragen over bijvoorbeeld verzendkosten, levertijden, producten en retourneren. Aan jou de taak om de klant zo goed mogelijk te helpen. Je denkt mee met de klant en komt met een goede oplossing. Dit alles doe je voor 32 - 40 uur per week en hiervoor ontvang je een salaris van € 13,03 bruto per uur.

Jij komt te werken als Klantcontact Medewerker Webshop bij AS Watson, het moederbedrijf van bekende retailers als Kruidvat, Trekpleister, ICI Paris XL. Jij komt terecht op de afdeling online, in een jong en enthousiast team. Samen met jouw collega's denk jij mee met de klant in oplossingen. De openingstijden van deze afdeling zijn van maandag t/m vrijdag van 08:30 uur tot 20:00 uur.

Wanneer jij aan de slag gaat als Klantcontact Medewerker Webshop, bieden we jou het volgende:

  • Een uitstekend salaris van € 13,03 bruto per uur;
  • Vakantiegeld en reiskostenvergoeding;
  • Werken bij een internationale organisatie in een informele, jong team;
  • (Betaalde) fulltime training van 3 weken;
  • Korting op je sportabonnement en zorgverzekering via FINTREX.

  • Jij hebt ervaring met klantcontact, dit kan zijn in de horeca, achter de receptie of in de winkel;
  • Ervaring op een callcenter is een pré;
  • Jij beschikt over MBO werk- en denkniveau;
  • Jij vindt het geen probleem om 3 avonden per week te werken;
  • Jij bent 32-40 uur per week beschikbaar.
  • 20 Maart 2019 om 08:57

Klantenservice Advisor UWV (24-32 uur)

Op zoek naar een leuke klantenservice baan in Almere bij een sterke werkgever? Kom werken bij het UWV en groei uit tot een klantcontact professional!

Als Klantenservice Adviseur bij het klantcontactcenter van het UWV in Almere (24-32 uur) beantwoord jij telefonisch, per e-mail of chat die vragen van opdrachtgevers van het UWV. Zij hebben vragen naar aanleiding van hun eigen werknemers die betrekking hebben op de diverse wet - en regelgeving in Nederland. Denk bijvoorbeeld aan WW of WIA uitkering.

Jij probeert zo volledig en duidelijk mogelijk een passend antwoord te geven door de klant van de juiste informatie en het beste advies te voorzien.

Je gaat werken in het klantcontact center van het UWV in Almere. Je gaat aan de slag op de klantenservice afdeling waarbij je terecht komt in een hecht en gemotiveerd team van collega's. Door onze uitgerolde training (betaald) worden jou alle in's en outs meegegeven om succesvol te starten.

In de functie van Klantenservice Adviseur UWV Almere (24-32 uur) krijg je het volgende:

  • Een bruto-uurloon van €11,72;
  • Vakantiegeld;
  • Werken bij het UWV betekent een boost voor op je CV;
  • Een betaalde training van in totaal 6 weken;
  • Diverse opleidingen en trainingen;
  • Een vast contract behoort tot de mogelijkheden;
  • Een eindejaarsuitkering (13e maand);
  • Een professioneel en gemotiveerd team.

 

  • Je bent 24 uur per week beschikbaar
  • Minimaal MBO4 diploma in bezit
  • Sterk emapatisch vermogen
  • Je bent klantgericht en creatief
  • Je kunt zeer zelfstandig werken en bent PC vaardig
  • Je hebt de ambitie om uit te groeien tot een klantcontact professional

 

  • 17 April 2019 om 14:44

Klantenservice Adviseur UWV (24-32 uur)

Op zoek naar een baan als klantenservice medewerker met veel opleidingsmogelijkheden? Wij zijn op zoek naar Klantenservice Adviseurs voor het UWV in Groningen (vanaf 24 tot 32 uur).

In de rol van Klantenservice Adviseur beantwoord jij telefonisch en per mail vragen van klanten over zijn of haar uitkering. Jij staat de klant klant op een servicegerichte en heldere manier te woord. De uitdaging is om met een passende oplossing te komen waardoor de klant zich echt geholpen voelt.

Geen klant is hetzelfde, dus ook geen gesprek. Dit maakt jouw werk afwisselend en uitdagend. Voor start krijg je een betaalde training aangeboden waarin je helemaal wordt klaargestoomd voor jouw rol als Klantenservice Adviseur UWV.

Je gaat werken bij het contactcenter van het UWV in Groningen. Werken bij het UWV betekent een uitdagende baan in een professionele en resultaatgerichte organisatie. Je komt terecht in een gemotiveerd en enthousiast team. De locatie is goed bereikbaar met het OV en slechts een paar minuten lopen vanaf het station.

Als Klantenservice Adviseur UWV in Groningen bieden wij jou het volgende:

  • Een uurloon van €11,72 per uur;
  • 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Werken voor een sterke werkgever;
  • Flexibele werkuren (werkrooster wordt in overleg afgestemd);
  • Een betaalde training van minimaal 6 weken;
  • Diverse opleidingensmogelijkheden
  • Gratis toegang tot de online leeromgeving van het UWV;
  • Een eindejaarsuitkering (13e maand);
  • Reiskostenvergoeding (OV is 100%).

  • Minimaal MBO3 opleiding afgerond
  • Je bent flexibel inzetbaar vanaf 24 uur per week
  • Je bent leergierig, zelfstandig en servicegericht
  • Je beschikt over een sterk empatisch vermogen
  • Je krijgt energie van klantgesprekken
  • Je kunt snel schakelen met PC systemen
  • 15 April 2019 om 14:29

Klantenservice Advisor UWV (24-32 uur)

Op zoek naar een leuke klantenservice baan in Almere bij een sterke werkgever? Kom werken bij het UWV en groei uit tot een klantcontact professional!

Als Klantenservice Adviseur bij het klantcontactcenter van het UWV in Almere (24-32 uur) beantwoord jij telefonisch, per e-mail of chat die vragen van opdrachtgevers van het UWV. Zij hebben vragen naar aanleiding van hun eigen werknemers die betrekking hebben op de diverse wet - en regelgeving in Nederland. Denk bijvoorbeeld aan WW of WIA uitkering.

Jij probeert zo volledig en duidelijk mogelijk een passend antwoord te geven door de klant van de juiste informatie en het beste advies te voorzien.

Je gaat werken in het klantcontact center van het UWV in Almere. Je gaat aan de slag op de klantenservice afdeling waarbij je terecht komt in een hecht en gemotiveerd team van collega's. Door onze uitgerolde training (betaald) worden jou alle in's en outs meegegeven om succesvol te starten.

In de functie van Klantenservice Adviseur UWV Almere (24-32 uur) krijg je het volgende:

  • Een bruto-uurloon van €11,72;
  • Vakantiegeld;
  • Werken bij het UWV betekent een boost voor op je CV;
  • Een betaalde training van in totaal 6 weken;
  • Diverse opleidingen en trainingen;
  • Een vast contract behoort tot de mogelijkheden;
  • Een eindejaarsuitkering (13e maand);
  • Een professioneel en gemotiveerd team.

 

  • Je bent 24 uur per week beschikbaar
  • Minimaal MBO4 diploma in bezit
  • Sterk emapatisch vermogen
  • Je bent klantgericht en creatief
  • Je kunt zeer zelfstandig werken en bent PC vaardig
  • Je hebt de ambitie om uit te groeien tot een klantcontact professional

 

  • 17 April 2019 om 14:44

Klantenservice Medewerker UWV (24-32 uur)

Als Klantenservice Medewerker bij het klantcontactcenter van het UWW (24-32 uur) in Goes ben jij degene die vragen van klanten over zijn/haar uitkering telefonisch en per e-mail beantwoord. De diversiteit met het aantal vragen en onderwerpen waarmee je te maken krijgt is groot: 'Wanneer betaalt het UWV mijn uitkering uit? Op wat voor soort uitkering heb ik momenteel recht? Hoe staat het momenteel met mijn WIA-aanvraag?'

Aan jou de taak om de klant een zo persoonlijk en volledig antwoord te geven aan de hand van de informatie, systemen en gegevens die jij tot je beschikking hebt. Omdat je goed kan luisteren kom je snel tot de kern van het gesprek én de behoefte van de klant.

Dat maakt jouw functie als Klantenservice Medewerker ook afwisselend en uitdagend!

Werken bij het UWV betekent werken bij een sterk merk en werkgever. Je gaat aan de slag voor de KCC vestiging in Goes (Zeeland), wat zeer goed bereikbaar is met het OV (minder dan 5 minuten loopafstand van het Centraal Station). Verder kom je te werken in een professionele werkomgeving waarin het UWV investeert in jouw ontwikkeling vanwege de meerdere trainingen en opleidingen die jij gaat volgen: allemaal om jou uit te laten groeien tot een betrokken klantenservice medewerker die ingezet kan worden op meerdere Skills!

Als Klantenservice Medewerker UWV in Goes bieden wij het volgende:

  • Werken bij een sterk merk en professionele werkgever;
  • Salaris van €11,72 per uur, vakantiegeld en een 13e maand;
  • Zeer flexibele werkuren en rooster;
  • Een betaalde training van 6 weken (na de training stroom je door naar de Kweekvijver);
  • Elke week heb jij een coachingsgesprek over jouw voortgang;
  • Diverse doorgroeimogelijkheden;
  • Reiskostenvergoeding (OV is 100% en EV is een tegemoetkoming);
  • Professionele en betrokken collega's.

Voor deze functie is het UWV op zoek naar nieuwe collega's die ambitieus genoeg zijn om in zichzelf te investeren. Je ziet het als uitdaging om de klant zo volledig mogelijk te helpen met de kennis die jij hebt. Je bent iemand die zelfstanding werkt en het leuk vind om alle informatie die nodig is uit te zoeken in de meerdere systemen waarmee je werkt. Klantcontact ervaring is een pre, maar niet nodig: de juiste motivatie en een servicegerichte instelling zijn de kandidaten waar wij naar op zoek zijn!

Verder vragen wij het volgende:

  • Je hebt minimaal een MBO3 of HAVO diploma afgerond;
  • Je bent resultaat - en klantgericht ingesteld;
  • Je bent flexibel beschikbaar;
  • Jij hebt een groot inlevingsvermogen en je staat open voor feedback.
  • 15 April 2019 om 14:36

Aanpassingen aan Amsterdamse busnetwerk na klachten Noord/Zuidlijn

Door Marten

Door klachten vanwege bereikbaarheid Noord/Zuidlijn wordt busnetwerk aangepast. De wijzigingen die zijn doorgevoerd in bus- en tramlijnen vanwege de komst van de Noord/Zuidlijn, hebben op bepaalde plekken tot een minder goede bereikbaarheid geleid. Noord/Zuidlijn klachten  Daarom hebben vervoerder GVB en Lees verder →

Het bericht Aanpassingen aan Amsterdamse busnetwerk na klachten Noord/Zuidlijn verscheen eerst op 9292OV en OV9292 | ns24.nl.

Klantenservice Behoud Consumptief Rabobank Eindhoven

Als medewerker Klantbehoud Consumptief  neem je bij het ontstaan van betalingsproblemen op een consumptieve financiering, contact op met de debiteur om tot een oplossing te komen.

Het doel is de commerciële relatie met de debiteur te behouden en het verliesrisico voor de organisatie te beperken. Je probeert de debiteur ertoe te bewegen de achterstand in te lopen, bijvoorbeeld door het treffen van een betalingsregeling. In een groot deel van de gevallen lukt dat.

Indien alle mogelijke stappen als het gaat om Klantbehoud zijn nagelopen en de klant alsnog de afspraken niet na kan komen (waardoor het product niet aan de reguliere product voorwaarden voldoet), bepaal je of het contract met de debiteur moet worden opgezegd. Tijdens jouw gesprekken en gedurende het hele proces heb je contact met de debiteur, de lokale bank en (eventueel) externe partijen.

Jouw voornaamste taken bestaan uit:

  • Creëren van goede oplossingen bij betalingsachterstanden;
  • Contact onderhouden met de klant;
  • Administratieve afhandeling.

De eenheid Financieren binnen Rabobank Nederland stelt lokale Rabobanken in staat klantwaarde te leveren door uitstekende financieringsproducten ter beschikking te stellen en optimale ondersteunende diensten te leveren. Het Service Centrum Financieren (SCF) is de uitvoerder van alle mid- en back office processen in de financieringsketens.

Je gaat binnen deze functie aan de slag op de afdeling Bijzonder Beheer Klantbehoud in Eindhoven.De afdeling Bijzonder Beheer Klantbehoud, onderdeel van het SCF, begeleidt in opdracht van lokale Rabobanken de particuliere klanten die in betalingsproblemen komen of dreigen te komen. Belangrijkste doel is hierbij het belang van de klant, binnen de financiële kaders van de Rabobank.

Voor deze functie bieden wij het volgende:

Salaris:
Het salaris bedraagt tussen €12,75 en €18,21 per uur.(afhankelijk van werkervaringsjaren).

Reiskostenvergoeding:

  • OV wordt 100% vergoed;
  • Voor Eigen Vervoer is er sprake van een tegemoetkoming aan de hand van een staffel.

Daarnaast bieden wij het volgende:

  • Flexibele werktijden van maandag tot en met vrijdag tussen 08.00 uur en 18.00 uur;
  • Een informele en gezellige werksfeer;
  • Goede begeleiding en coaching;
  • Doorgroeimogelijkheden; 
  •  Professionele werkomgeving;
  • Enthousiast en gemotiveerd team;
  • Werken bij één van de beste werkgevers van Nederland.

Wij vragen voor deze functie het volgende:

Beschikbaarheid:

  • Je bent 36 uur per week beschikbaar;
  • Je bent beschikbaar om een fulltime training van 2 weken te volgen.

Daarnaast vragen wij het volgende:

  • Je bent minimaal in het bezit van een HBO diploma;
  • Je hebt werkervaring opgedaan binnen (telefonisch) klantcontact;
  • Je beschikt (bij voorkeur) over kennis van consumptieve financieringen (pré, geen must);
  • Je hebt kennis van Rabobank Consumptieve producten (dit is een pré, geen must);
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal zowel in woord als geschrift;
  • Je hebt van nature affiniteit met financiële dienstverlening en/of producten;
  • Je beschikt over een analytisch vermogen en klantgerichte instelling;

Jij herkent jezelf in de volgende competenties: 

  •  Resultaatgericht; 
  •  Veerkracht; 
  • Oordeelsvorming;
  • Communicatiekracht; 
  •  Onderhandelen;
  • Verandervermogen.
  • 20 Maart 2019 om 17:17

Klantenservice Medewerker Particulieren

Doe ervaring op in de klantenservice en ga de uitdaging aan! Bij de Rabobank in Deventer staat er een leuke functie open als Klantenservice Medewerker Particulieren voor 24-36 uur per week.

In deze functie krijg je de uitdaging om klanten zo goed mogelijk te helpen met hun vragen over sparen en betalen. Je krijgt onder anderen vragen over betaalregelingen. Het is jouw rol om de klant het passende antwoord te bieden of de klant door te verbinden met de geschikte adviseur. Je krijgt de kans om ervaring op te doen in klantcontact en kosteloos een Wft-Basis diploma te behalen. Daarnaast is er de mogelijkheid om ook het Wft-Schade Particulieren te behalen. Als Klantenservice Medewerker Particulieren verdien je een mooi salaris tussen de € 10,81 en € 15,44 per uur. 

Je gaat aan de slag als Klantenservice Medewerker Particulieren bij de Rabobank in Deventer. De sfeer onderling is gezellig, warm en niet onbelangrijk: jij en jouw collega's streven allemaal naar uitmuntende klantenservice.

Als Klantenservice Medewerker Particulieren kun je het volgende verwachten:

  • Het kosteloos behalen van het Wft-Basis;
  • Een startsalaris tussen de € 10,81 en de € 15,44 bruto per uur;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Bovenop het uurloon bouw je 8% vakantiegeld op en 10% vakantiedaguren;
  • Een mooie opstartfunctie in klantcontact;
  • Doorgroeimogelijkheden binnen de Rabobank;
  • Openingstijden maandag tot en met vrijdag tussen 8:00 uur en 18:00 uur.

  • Minimaal een MBO3 diploma of HBO Propedeuse;
  • Beschikbaarheid om te werken in een van de volgende urencategorieën: 24-28 / 28-32 / 32-36 uur;
  • Beschikbaarheid om een fulltime training te volgen van 1 week;
  • Affiniteit met het bank- en verzekeringswezen.
  • 1 Juli 2019 om 10:38

Klantenservice Medewerker Overheidsinstelling

Ben je op zoek naar een flexibele baan (24-32 uur) in de regio Middelburg (Zeeland)? Start dan snel als klantenservice medewerker bij een bekende Overheidsinstelling. Voordat je start wordt er in jou en je CV flink geinvesteerd: je volgt namelijk een training van 6 weken in totaal waarin je helemaal wordt klaargestoomd om met voldoende kennis en vaardigheden om succesvol in de lijn te gaan.

Als klantenservice medewerker behandel en beantwoord je telefonisch en per e-mail meerdere klantvragen af. Zij nemen contact met jou op omdat ze meer informatie of advies willen inwinnen over een van de werknemersverzekeringen. Aan de hand van de beschikbare info, gegevens en systemen zorg jij ervoor dat de klant een zo volledig en duidelijk mogelijk antwoord krijgt.

De organisatie waarvoor je aan de slag gaat is een bekende Nederlandse Overheidsinstelling. Het bedrijf wordt gezien als een professionele werkgever waar jij als werknemer alle tools krijgt om het beste uit jezelf te halen (denk aan meerdere trainingen, opleidingen en coaching).

Als je bij het UWV als Klantenservice Medewerker aan de slag gaat, dan:

  • Ontvang je een prima salaris van €11,72 bruto per uur;
  • Ontvang je naast je salaris ook 10% vakantiedaguren, 8% vakantiegeld en een 13e maand;
  • Krijg je vooraf bij start een betaalde training (6 weken in totaal) aangeboden om jou klaar te stomen voor de functie;
  • Bieden wij jou de kans om ervaring op te doen binnen de Customer Service branche;
  • Ga je aan de slag bij een sterk merk, wat ontzettend goed staat op jouw CV!
  • Kom je te werken bij een professionele organisatie met een ongedwongen werksfeer;
  • Krijg je de werkplekbegeleiding die jij nodig hebt om alles uit jezelf te halen!

  • Minimaal MBO3 of HAVO diploma afgerond  / MBO4 werk - en denkniveau
  • Minimaal 24 en maximaal 32 uur beschikbaar
  • Je bent voor de training 6 weken beschikbaar (32 uur per week)
  • Je bent empatisch, flexibel en resultaargericht ingesteld
  • Goede analytische vaardigheden
  • Je bent leergierig en een echte doener
  • 15 April 2019 om 14:36
โŒ