[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

๐Ÿ”’
โŒ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
OuderAlle Nieuwskoppen

Sales & Retentie medewerker

Als Sales & Retentie medewerker ben je eigenlijk de hele dag bezig met gelijk krijgen. Uiteraard niet op een drammerige en vervelende manier, maar je luistert, denkt mee en overtuigd klanten van DPG Media om vooral klant te blijven. Opzeggen is geen optie, wanneer ze jou aan de lijn krijgen. Als Sales & Retentie medewerker is het dan ook jouw verantwoordelijkheid om zoveel mogelijk klanten van DPG Media te behouden en met een goed gevoel op te laten hangen. Jij kan hier mooie bonussen mee verdienen en daarnaast bedraagt jouw basissalaris € 13,36 bruto per uur. Dat is lekker verdienen toch?

Dus wil jij graag het gesprek aangaan met de klanten van DPG Media, ben jij woonachtig in omgeving Best en ben jij minimaal 20 uur per week beschikbaar? Lees dan verder!

DPG Media heeft passie voor media en dat stralen jouw collega's ook uit. Iemand overtuigen om klant te blijven, kan alleen als je zelf ook achter het product staat. Jouw collega's in Best hebben dan ook affiniteit met kranten én met sales. Onderling wordt er veel kennis uitgewisseld en gunt iedereen elkaar zijn succesmomenten; en die momenten worden dan weer uitgebreid gevierd!

Als Sales & Retentie medewerker:

  • Heb jij een goed salaris van € 13,36 bruto per uur;
  • Verdien jij bonussen bij goede resultaten;
  • Krijg jij gratis een krantabonnement naar keuze;
  • Mag jij zelf bepalen hoeveel uur jij werkt vanaf 20 uur per week;
  • Krijg je een reiskostenvergoeding;
  • Bouw je na 26 weken pensioen op.

  • Je bent beschikbaar tijdens de openingstijden: maandag t/m vrijdag tussen 8:00-21:00 uur;
  • Je kan standaard op maandag en vrijdag werken;
  • Je hebt een flinke dosis overtuigingskracht;
  • Je bent niet bang voor targets.
  • 24 September 2019 om 17:00

Port forwarding experia v10 [Helpdesk]

Over welke cam gaat het, merk en type ... meer en reageer

  • 15 April 2019 om 12:11

Medewerker Service UWV (20-32 uur)

Jij gaat aan de slag als Medewerker Service op de klantenservice afdeling van het UWV, op deze afdeling ben jij de steun en toeverlaat voor particulieren. Als medewerker Service sta je iedere klant vriendelijk te woord, het is daarbij belangrijk dat jij je goed kunt inleven in de klant. De vragen die je krijgt kunnen bijvoorbeeld gaan over het aanvragen van een uitkering of iemand die werkzoekende is.

Om een goed beeld te krijgen van de systemen, werkwijze en situaties die voorkomen binnen het UWV, krijg je voorafgaand een betaalde training van 6 weken. Met de juiste begeleiding en coaching ben jij na deze 6 weken klaar om een vliegende start te kunnen maken.

Dat je terecht komt op het klantcontactenter van het UWV in Goes. Bij het UWV maak je deel uit van een professioneel maar gezellig team. Naarst de betaalde training van 6 weken zijn er verschillende opleidingsmogelijkheden, het UWV beschikt bijvoorbeeld over een eigen leerplatform waar je gebruik van kunt maken om jezelf te ontwikkelen. Je komt terecht in een team met gedreven maar leuke collega’s, betrokkenheid en collegialiteit vinden ze erg belangrijk.

Wanneer je aan de slag gaat bij het UWV draag je bij aan een samenleving waarin iedereen mee kan doen. Zinvol werk plús een inhoudelijke uitdaging voor jezelf.

Voor meer informatie over werken bij het UWV:
www.uwv.nl/zinhoud

Als Medewerker Service bieden wij een fijne werkomgeving met leuke collega’s, je het daarnaast recht op een salaris van €11,71 bruto per uur. Bovenop dit salaris bouw jij 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren op. Ook heb je recht op:

  • Een reiskostenvergoeding;
  • Werkervaring op doen in het klantcontact;
  • Een eindejaarsuitkering (13e maand).
  • Een betaalde training van minimaal 6 weken;
  • Diverse opleidingsmogelijkheden;
  • Een professionele werkplek.
  • Ruimte om jezelf zelfstandig te ontwikkelen.

Wanneer je start in deze functie voorziet jij klanten van de juiste informatie, je weet dat duidelijke communicatie bijdraagt aan een positieve klantbeleving. Daarnaast verwachten wij:

  • Denkt in oplossingen en niet in problemen;
  • Minimaal over MBO3 werk- en denkniveau beschikt;
  • Dat jij 24 tot 32 uur per week beschikbaar bent;
  • Dat je een proactieve en leergierige houding hebt.
  • 17 September 2019 om 09:12

Wapentuig uit Tweede Wereldoorlog gevonden bij bouw schuur in Nederasselt

NEDERASSELT - Tientallen brisant- en fosforgranaten zijn gevonden in een tuin achter een huis aan de Hollestraat in Nederasselt. Bij de bouw van een schuur ontdekte de bewoner de explosieve projectielen uit de Tweede Wereldoorlog.

  • 14 April 2019 om 09:57

Adviseur Dagelijkse Bankzaken

Jij gaat als Adviseur Dagelijkse bankzaken, bij de Rabobank in Deventer, aan de slag om een glimlach op het gezicht van de klant te toveren. In deze telefonische functie geef jij advies op het gebied van dagelijkse bankzaken zoals sparen, betalen en betaalpassen. Voor deze functie krijg jij de mogelijkheid om via FINTREX (kosteloos) je Wft-Basis te behalen. Het aantal uur dat je wilt werken kies jij zelf tussen de 24 en 36 uur per week en het bruto uurloon voor een Adviseur Dagelijkse bankzaken bij de Rabobank ligt tussen de € 12,87 en € 18,39.

De Rabobank staat bekend als een zeer toonaangevende bank waarbij ontwikkeling centraal staat. Niet alleen voor de bank zelf maar ook voor de werknemers, zo zijn er competentietrainingen en start je met een 'Learning on the job' traject.
De werklocatie is in Deventer en op de afdeling heerst een professionele maar informele werksfeer.

Als Adviseur Dagelijkse bankzaken bij de Rabobank bieden wij jou:

  • Een bruto uurloon tussen de € 12,87 en € 18,39;
  • De mogelijkheid om je eigen uren te kiezen tussen de 24 en 36 uur per week;
  • De mogelijkheid om je Wft-Basis (kosteloos) te behalen via FINTREX;
  • Een interne (betaalde) opleiding bij de Rabobank van 3 weken.

  • Je bent minimaal in het bezit van een MBO4 diploma;
  • Je bent beschikbaar tussen de 24 en 36 uur per week;
  • Je hebt affiniteit met de bancaire sector.
  • 10 Juli 2019 om 09:54

Klantenservice mederwerker

De baas zijn over jouw eigen inkomen of extra werken in de vakantie periode? Als klantenservice medewerker bij Zilveren Kruis in Arnhem geef jij zelf aan wanneer jij beschikbaar bent!

Als klantenservice medewerker ben jij het visite kaartje van de organisatie. Klanten komen bij jou met alle vragen over hun zorgverzekering. De vragen variëren van administratieve wijzigingen tot vragen over vergoedingen. Na een volledig verzorgde interne training ontwikkel jij jezelf tot een volwaardig klantenservice medewerker.

Je gaat aan de slag voor een van de grootste zorgverzekeraars van Nederland. Je komt terecht binnen een team waar iedereen zorg draagt voor elkaar, net als jij doet voor de klant! Jij gaat werken op locatie in Arnhem. Geen eigen vervoer? Geen probleem! De locatie is prima te bereiken met het OV.

  • De mogelijkheid om zelf te kiezen wanneer jij werkt;
  • Ruime openingstijden van 08:00 tot 20:00;
  • Een startsalaris van €10,50,- per uur;
  • Gratis je Wft zorg halen;
  • Gratis parkeergelegenheid in omliggende woonwijken;
  • Mogelijkheid tot extra werken tijdens de vakantie periodes;
  • OV/ reiskostenvergoeding vanaf 10km;
  • Ruimte en ondersteuning om jezelf te ontwikkelen en door te groeien;
  • Een collectieve korting op je zorgverzekering.

  • Minimaal 2 avonden per week beschikbaar;
  • Minimaal 1 zaterdag per 4 weken;
  • Jij kunt minimaal 16 uur per week werken;
  • Jij bent communicatief sterk en stressbestendig;
  • Jij bent bereid je WFT diploma te halen;
  • Jij bent oplossingsgericht.
  • 12 April 2019 om 16:38

Service medewerker

Ligt service verlenen jou nauw aan het hart en vind jij telefonisch verkopen maar helemaal niks? Vind jij het prettig om zekerheid te hebben over jouw werkrooster? Solliciteer dan nu op de vacature als Service medewerker bij Zilveren Kruis Achmea in Arnhem! Wij zoeken kandidaten die tussen de 16-40 uur beschikbaar zijn en flexibel zijn in het inroosteren (openingstijden ma/vr 08.00-20.00 en za 9.00-13.00) Met een bruto startsalaris van €10.50(>21jr) kom jij te werken voor één van de grootste zorgverzekeraars in Nederland waarbij de klantvraag centraal staat.

Als Service medewerker bij Zilveren Kruis Achmea ben jij het eerste aanspreekpunt voor alle vragen die telefonisch binnenkomen. De vragen kunnen zeer uiteen lopen van vergoedingen over tandartskosten tot factuurvragen. Jong en oud kan hierover bellen en jij bent in staat om door middel van de kennissystemen de vragen te beantwoorden. Dit betekent dat je heel goed zal moeten luisteren en doorvragen.

Je komt te werken in een gezellige, volwassen en vooral dynamische werkomgeving. De locatie is goed bereikbaar met openbaar vervoer en er is ook parkeergelegenheid. Het bedrijf waarvoor je werkt heeft oog voor het personeel en dat merk je door de uitgebreide training en coachingsgesprekken die met regelmaat worden aangeboden. Als blijkt dat jij meer kan/wil dan bied deze werkgever mogelijkheden om jezelf te onwikkelen en door te groeien. Je hebt zekerheid over het rooster waarmee je gaat werken maar de collega's zijn flexibel en er kan onderling geruild worden met diensten.

Als Service medewerker ben jij flexibel in je werk en sta je gereed voor je collega's en natuurlijk voor de klant. Indien jij niet in het bezit bent van je Wft Zorg, verzorgen én betalen wij de volledige cursus zodat jij deze kan behalen. Het bruto uurloon is €10.50,- (>21jr). Je kan kiezen uit verschillende urencategoriën: 16-24 / 20-28 / 24-32 / 28-36 / 32/40. Je neemt deel aan pensioensregeling. Indien jij meer dan 10km van de locatie woont, kom je ook nog in aanmerking voor een reiskostenvergoeding (zowel OV als Eigen Vervoer).

  • Je beschikt minimaal over een MBO werk- en denkniveau;
  • Je bent tussen de 16-40 uur per week beschikbaar;
  • Je vind het geen probleem om 1 zaterdag per 4 weken en 2 avonden per week ingepland te worden;
  • Je bent beschikbaar tijdens de openingstijden zijn van 08.00 - 20.00 en zaterdag van 09:00 tot 13:00;
  • Je hebt klantcontact ervaring (pré);
  • Je pikt snel signalen op en kan goed schakelen tussen systemen; 
  • Je haalt voldoening uit het helpen van mensen en zorgzaamheid voelt voor jou als tweede natuur;
  • Je hebt een luisterend oor.
  • 12 April 2019 om 16:21

Sales medewerker (12-20 uur)

Wil jij een baan die goed te combineren is met gezin, sport, studie en andere bezigheden? Wil jij flexibel werken en een goed salaris van € 13,36 bruto per uur verdienen?

Word dan Sales medewerker in Best tussen de 12-20 uur per week. Jij spreekt zelf het aantal uren af, dus jij bepaalt hoeveel je werkt! In deze functie neem je telefonisch contact op met oud-klanten van de Persgroep. In het verleden hebben zij een krantabonnement gehad en jij peilt of er nog interesse is voor een nieuw abonnement. Ook bel je met klanten die nu een gratis proefabonnement hebben. Willen zij deze verlengen met een betaalde variant? Omdat je als Sales medewerker met targets werkt, word je daar ook voor beloond. Er is een mooie bonusregeling voor naast je vaste salaris.

Jij gaat werken bij de Persgroep in Best. Als een van de grootste uitgeverijen van Nederland hebben zij veel verschillende kranten die je kan aanbieden. Jouw team bestaat uit enthousiaste collega's die allemaal een gezonde winnaarsmentaliteit hebben. Er is veel ruimte voor een grapje en onderling is de sfeer erg belangrijk.

Als Sales medewerker krijg je:

  • Een lekker salaris. Namelijk € 13,36 bruto per uur;
  • Een bonus bij goed presteren;
  • Vakantiegeld en vakantiedagen;
  • Goede coaching en begeleiding.

  • Jij bent supersociaal en maakt makkelijk contact met mensen;
  • Jij bent niet bang voor targets;
  • Jij bent minimaal 12 uur per week beschikbaar binnen de openingstijden van maandag t/m vrijdag tussen 9:00-21:00 uur en zaterdag 10:00-14:00 uur.
  • 12 April 2019 om 14:47

Verzekeringsadviseur

Een Verzekeringsadviseur bij Achmea in Apeldoorn weet alles van verzekeringen. Auto-, woon-, reis- of annuleringsverzekering, jij kan alle vragen beantwoorden en stelt met gemak het beste pakket samen voor de klant. Jij gaat aan de slag voor € 13,09 bruto per uur voor minimaal 20 uur per week.

Elk telefoontje vraagt weer om een andere aanpak. Heeft mevrouw een nieuwe auto gekocht en zoekt zij een gepaste verzekering? Jij gaat samen met de klant kijken en vraagt gelijk even of zij nog leuke vakantieplannen heeft, misschien kan jij haar gelijk helpen met een reisverzekering. Weet jij nog meer te bedenken waar jij mevrouw mee kan helpen?

Achmea in Apeldoorn is geen kleine jongen. Zij zitten in een modern pand aan het randje van Apeldoorn en zodra jij daar binnenloopt waan jij je gelijk in Center Parcs. Jouw dag begint met een vers kopje koffie en een appel van de fruitschaal. De manager tikt jou nog even aan voor een coaching moment om te kijken hoe het gaat en jouw dag is weer gevuld.

Als Verzekeringsadviseur krijg jij:

  • Een salaris van € 13,09 bruto per uur exclusief toeslagen;
  • Een functie voor langere tijd;
  • Goede begeleiding op de werkvloer;
  • Reiskostenvergoeding bij OV van 100% en bij EV vanaf 11 KM;
  • De mogelijkheid tot het afsluiten van een collectieve zorgverzekering en een collectief sportabonnement.

  • Jij bezit een MBO 4 diploma;
  • Jij hebt ervaring in het klantcontact;
  • Jij ziet altijd het positieve in situaties;
  • Jij durft te zeggen wat jij denkt.
  • 12 April 2019 om 13:59

Verkoopmedewerker Telefonisch

Zoek jij een baan voor doordeweeks overdag en krijg jij energie van het werken met targets? Start dan als Verkoopmedewerker Telefonisch bij PCS in Zwolle! Ga aan de slag voor minimaal 24 uur per week en verdien € 12,33 (incl.) bruto per uur.

Een Verkoopmedewerker Telefonisch is werkzaam voor het project van KPN Zakelijk. Je komt in contact met zakelijke klanten van KPN. Het is de bedoeling dat deze bestaande klanten hun diensten gaan vernieuwen of uitbreiden. Zij hebben momenteel namelijk een ISDN verbinding die in september komt te vervallen en wat is een onderneming nou zonder internetverbinding? Jij bezit overtuigingskracht en weet duidelijk te maken aan de klant wat het belang is van het afsluiten van een nieuwe verbinding.   

Je zult werkzaam zijn bij PCS in Zwolle. PCS is een facilitair contactcenter wat het klantcontact afhandelt voor allerlei grote bedrijven, zoals KPN. PCS is een dynamisch en gezellig bedrijf. De werkplekken zijn ruimer opgezet dan je zou verwachten van een contactcenter. Bovendien wordt veel aandacht besteed aan de medewerkers. Hun ontwikkeling wordt belangrijk gevonden en doorgroeien behoort daardoor tot de mogelijkheden!

  • Uurloon van € 12,33 (incl.) bruto;
  • Kans op bonussen;
  • Gezellige werksfeer;
  • Doorgroeimogelijkheden;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 11 km.

  • Je bent minimaal 24 uur per week beschikbaar;
  • Je bent beschikbaar voor een fulltime training van 1 week;
  • Je bent commercieel en kan goed overtuigen;
  • Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift.
  • 2 Juli 2019 om 09:33

Kennedy Van der Laan ook in 2019 in rank 1 in Chambers en Legal 500 voor Media en Entertainment

Door secretariaat

De  belangrijkste jaarlijkse internationale rankings voor advocaten zijn weer verschenen; Chambers en Legal 500. Ook dit jaar krijgt het mediateam van Kennedy Van der Laan weer de hoogst mogelijke rankings in deze gidsen in de categorie Media en Entertainment Law. Ook onze Tech en Privacy teams zijn in beide gidsen weer in rank 1 ingedeeld.

Legal 500

De Legal 500 2019 plaatst het KVdL mediateam in tier one en zegt: Kennedy Van der Laan has a full spectrum of media knowledge‘ and a ‘clear understanding of ethical issues in media reporting and the EU regulations protecting press reporting’. Team head Jens Van den Brink is a smart negotiator and his strategic advice is outstanding. His team brings all aspects you might seek in a media desk. All are great to work with’. Emiel Jurjens is also well rated, especially on account of his track record of winning cases. Counsel Christien Wildeman acts for De Persgroep and is known for her defamation expertise. The team acted for NOS, RTL, and De Persgroep in proceedings before the European Court of Human Rights concerning access to state-held information on the MH17 plane crash.

Legal500 noemt Jens verder individueel als ‘Leading individual’ en Christien als ‘Next Generation Lawyer’.

Chambers

Chambers 2019 plaatst het mediateam in band 1 en zegt:

“The firm takes the lead when it comes to innovation, combining extensive knowledge about new technologies with legal knowledge about the risks and possibilities,” states one source.

Jens van den Brink acts for a diverse client roster consisting of publishing and social media companies. His prowess in defamation mandates is emphasised by commentators, one source calling him “the perfect lawyer for freedom of speech.” “He’s very quick in understanding the issues and gives practical advice,” states another interviewee.

Christien Wildeman  acts for broadcasters, newspapers and publishers in media disputes before Dutch and European courts. She has experience in cases that test the relationship between defamation, privacy and freedom of expression.

Chambers plaatst Christien en Jens individueel in respectievelijk band 2 en 1.

Dank aan al onze klanten voor hun input dat weer heeft geleid tot dit mooie resultaat!

Klantadviseur Zorgverzekeringen

Als Klantadviseur Zorgverzekeringen sta jij elke dag weer klaar voor de klant. Jij luistert, begrijpt en kalmeert de klant waar nodig. Geen enkele klant is hetzelfde en daardoor zullen de gesprekken die jij voert nooit saai zijn! Van vragen over een vergoeding voor de tandarts tot vragen over hoe een klant zijn of haar rekening kan declareren.

Als Klantadviseur ben jij een rots in de branding voor onze klanten en dit betekent dus ook dat jij de meest uiteenlopende reacties kan tegenkomen. Wat wij dus van jou verwachten is dat jij stevig in je schoenen staat.

Jij wordt het visite kaartje voor één van de grootste zorgverzekeraars in Nederland. Dat brengt best wat met zich mee. Maar dat maken jouw collega’s elke dag weer goed. Jij komt te werken in een hecht team waar iedereen voor elkaar klaar staat. Voor vragen en coaching kun jij altijd terecht bij jouw teamleiders. Jij staat er dus nooit alleen voor en dat maakt deze functie zo uniek!

Als Klantadviseur Zorgverzekeringen kan jij rekenen op:

  • Een plek binnen een hecht team;
  • Voldoende coaching en begeleiding;
  • Het gratis behalen van je Wft zorg diploma;
  • Betaalde fulltime training;
  • Een salaris van €10,50,- per uur vanaf 21 jaar;
  • Flexibele werktijden;
  • Reiskosten vergoeding vanaf 10 KM.

 

Als klantadviseur verwachten wij van jou:

  • Dat je beschikt over een MBO+ werk - en denkniveau;
  • Dat jij fulltime beschikbaar bent voor de training;
  • Dat jij flexibel inzetbaar bent voor minimaal 16 uur;
  • Dat jij 2 avonden per week beschikbaar bent en 1 zaterdag per maand;
  • Dat jij maandagochtend beschikbaar bent;
  • Dat jij een sterk analytischs vermogen hebt.
  • Dat jij een sterk inlevingsvermogen hebt.

 

  • 12 April 2019 om 15:52

Klantadviseur outbound โ‚ฌ 12,94

Ben jij niet bang om de telefoon op te pakken en heb jij affiniteit met de financiële sector? Als Klantadviseur outbound kun jij voor € 12,94 bruto per uur beginnen op de afdeling Personalized Marketing bij ABN AMRO in Amsterdam. De voorwaarde om te starten is dat jij jouw Wft Basis en Wft Consumptief Krediet op zak hebt, deze kun jij behalen via FINTREX!

Na een 6 weken durende training kun jij vervolgens 24 tot 36 uur per week aan de slag gaan. Jij gaat de klanten van ABN AMRO proactief telefonisch benaderen om hen service op maat te verlenen. Jij denkt mee in het belang van de klant en adviseert hem/haar vervolgens m.b.t. producten of diensten van de bank. Geen gesprek zal als Klantadviseur outbound hetzelfde zijn!

ABN AMRO, de bank anno nu, is een werkgever die veel waarde hecht aan klantvriendelijkheid en servicegerichtheid. Op de vestiging in Amsterdam Zuidoost kun jij de afdeling Personalized Marketing komen versterken als Klantadviseur outbound. Ben jij ambitieus, commercieel én klantgericht? Reageer dan snel op deze vacature!

Een Klantadviseur outbound kan rekenen op de volgende beloningen:

  • Een bruto uurloon van € 12,94 wat kan oplopen tot € 14,08!
  • Meerdere Wft certificaten die jij via FINTREX kan behalen;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km;
  • Een functie voor de langere termijn bij een wereldwijd bekende organisatie.

Naast dat jij communicatief vaardig bent, is het van belang dat jij als Klantadviseur outbound voldoet aan de volgende punten:

  • Jij beschikt over minimaal een HBO diploma óf over een MBO4 diploma met meerdere jaren callcenter ervaring;
  • Jij bent 20-24, 24-28, 28-32 of 32-36 uur per week beschikbaar;
  • Voor start beschik jij over het Wft Basis + Consumptief Krediet certificaat.
  • 11 April 2019 om 16:07

Adviseur Outbound โ‚ฌ 12,94

Kom ABN AMRO in Amsterdam op korte termijn versterken als Adviseur Outbound voor het mooie bruto uurloon van € 12,94. Met jouw Wft Basis en Consumptief Krediet op zak ga jij een 6 weken durende trainingsperiode in op de afdeling Personalized Marketing. Op deze afdeling ga jij proactief klanten benaderen van ABN AMRO, zogenaamde 'High Potentials', om hen service op maat te bieden. Jij speelt in op bepaalde leads die jij vanuit het systeem ontvangt. Een bepaalde klant is bijvoorbeeld meerderjarig geworden, of een andere klant wil een bepaalde verzekering afsluiten. Jij belt deze klant vervolgens om hem of haar het best passende product aan te bieden. Als Adviseur Outbound moet jij dus commercieel ingesteld zijn! Jij kunt ervoor kiezen om tussen de 16 en 36 uur te gaan werken.

Op een van de hoofdkantoren van ABN AMRO in Amsterdam. Deze vestiging bevindt zich op de Foppingadreef, op loopafstand van treinstation Bijlmer-Arena. ABN AMRO is enorm klantgericht en streeft de volgende kernwaarden na: deskundig, vertrouwd en ambitieus. Het is daarom van belang dat jij deze waarden als Adviseur Outbound deelt!

Als Adviseur Outbound kun jij rekenen op een aantal mooie beloningen:

  • Een bruto uurloon van € 12,94 wat binnen 6 weken op kan lopen tot € 14,08;
  • Meerdere Wft certificaten die jij via FINTREX kan behalen;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km;
  • Een functie voor de langere termijn.

Uiteraard wordt er van jou als Adviseur Outbound het één en ander verwacht:

  • Jij beschikt over minimaal een MBO4 diploma;
  • Jij bent minimaal 16 en maximaal 36 uur per week beschikbaar;
  • Voor start beschik jij over het Wft Basis én Consumptief Krediet certificaat, binnen 6 weken na start heb jij ook jouw Wft Schade Particulier op zak.
  • 19 April 2019 om 09:53

Sales medewerker Verzekeringen

Vind jij werken in de sales interessant en zou jij het weleens op een andere boeg willen gooien? Gebruik jouw overtuigingskracht en enthousiasme in de functie van Sales medewerker Verzekeringen bij Centraal Beheer in Apeldoorn. Hier kan jij werken voor € 13,09 bruto per uur tussen de 20 - 36 uur per week.

In de functie van Sales medewerker Verzekeringen sta jij bestaande en nieuwe klanten te woord over verschillende soorten verzekeringen. Jij luistert naar de klant, voorziet hen van de juiste informatie en denkt net dat stapje verder. Misschien kunnen zij nog wel meer verzekeringen gebruiken of is een upgrade toch wel verstandig.

Centraal Beheer in Apeldoorn is een bedrijf die dicht bij haar klanten staat en goed voor haar medewerker is. positief, oplossingsgericht en persoonlijk is waar zij voor staan. De locatie in Apeldoorn is goed te bereiken met het OV; zo stopt er een bus voor de deur en heb je bij OV recht op volledige reiskostenvergoeding. In jouw pauze lekker lunchen met een healthy salade en een versie smoothie? Alles is mogelijk!

Als Sales medewerker Verzekeringen krijg jij:

  • Een betaalde interne training inclusief het Wft Basis bedrijfsvoeringsmodel;
  • Een uitdagende en veelzijdige functie bij de favoriete werkgever in verzekeringsland;
  • € 13,09 bruto per uur + toeslagen in de avonduren en op zaterdag;
  • Reiskostenvergoeding;
  • De keuze uit verschillende uren categorieën vanaf 20 uur per week.

  • Jij bent in het bezit van een MBO 4 diploma;
  • Jij bent flexibel;
  • Jij kan snel schakelen tussen verschillende systemen;
  • Jij bezit enthousiasme en lef.
  • 5 Augustus 2019 om 10:48

Servicedesk medewerker FBTO (20-36 uur)

Werken op de Servicedesk van verzekeraar FBTO betekent dat je gaat denken en werken vanuit de klant. Wij zoeken Servicedesk medewerkers die willen leren om de juiste open vragen te stellen en heel geconcentreerd te luisteren. Op deze manier krijg je namelijk een goed beeld en geef je de klant het gevoel dat je hem of haar begrijpt. In deze functie kan jij jezelf zijn in jouw gesprekken, en volg je geen standaard script. Dit maakt ieder gesprek weer boeiend.

Zoek je daarnaast naar een prettige en open werksfeer, goede voorwaarden en flexibiliteit in jouw beschikbaarheid? Dan ben je bij FBTO aan het juiste adres!

Bij FBTO krijg jij de juiste aandacht, zodat je deze aandacht weer kan teruggeven aan de klant. Je komt te werken in het mooie Achmea pand in Leeuwarden, tegenover het Centraal Station. Jij gaat aan de slag op de telefonische Servicedesk Particulieren, voor een bruto uurloon van €13,09 + de nodige toeslagen.

  • Een baan voor langere tijd
  • Jij start gelijk met een contract voor bepaalde tijd (Fase B)
  • Een bruto uurloon van €13,09 + toeslagen + reiskostenvergoeding
  • Opbouw van vakantiegeld en verlofuren 
  • Een parttime of fulltime baan
  • Een volledig betaalde training (theorie en praktijk)
  • Een fijne werkomgeving met ruimte voor ontwikkeling

  • Jij bent empathisch en communicatief vaardig
  • Je bent beschikbaar voor 20-28, 24-32 of 28-36 uur per week
  • Je bent twee avonden per week beschikbaar, waarvan eens per twee weken de vrijdagavond
  • Jij bent om de zaterdag beschikbaar
  • Op de maandagochtend werken is voor jou geen probleem
  • Je kan een (betaalde) fulltime training van 7 weken bijwonen
  • Het belangrijkste: je hebt er heel veel zin in!
  • 11 April 2019 om 09:06

Customer Service Medewerker

Aan de slag als Customer Service Medewerker? Bij Sports Unlimited Retail B.V. in Aalsmeer kan jij 38 uur in de week aan de slag tegenover een salaris van € 11,54 bruto per uur.

Op de afdeling van Customer Support bij Sports Unlimited Retail B.V. kom jij te werken met een team gezellige collega's. Het doel van jouw dag is om zo veel mogelijk klanten te woord te staan en met een tevreden gevoel op te laten hangen. Omdat jij zelf de ins en outs weet over verschillende sporten en sportartikelen, heb jij een oplossing voor alle vragen. Natuurlijk krijg jij ook een training waardoor jij een echte professional aan de telefoon wordt.

Sports Unlimited Retail B.V. is het moederbedrijf van Perrysport en Aktiesport. Het bedrijf is gevestigd in Aalsmeer en ligt niet ver verwijderd van Schiphol. Bij Sports Unlimited Retail B.V. kom jij te werken op de afdeling Customer Service, een afdeling die in ontwikkeling is en het komende jaar grote stappen gaat maken. Samen met jouw collega's ga jij ervoor zorgen dat de Customer Service afdeling groeit tot de afdeling die ze ambieert te zijn!

Als Customer Service Medewerker bieden wij aan jou:

  • Een salaris van € 11,54 bruto per uur;
  • 20% personeelskorting op alle producten;
  • Een vast rooster met weekenden vrij;
  • Een parkeerplek voor de deur;
  • Een team met top collega's.

Als Customer Service Medewerker ben jij:

  • Beschikbaar voor 38 uur per week;
  • In het bezit van MBO-4 werk en denkniveau;
  • Niet te stoppen;
  • 2 avonden in de week beschikbaar;
  • Een echte sport liefhebber!
  • 10 April 2019 om 16:28

Servicedesk Medewerker Lidl

De klantenservice afdeling van Lidl is op zoek naar nieuwe collega's! Kom jij de klantenservice versterken als enthousiaste Servicedesk Medewerker? In deze functie sta jij klanten te woord die vragen of klachten hebben over de webshop en winkels van Lidl.

De vragen die je krijgt kunnen gaan bijvoorbeeld over producten uit de winkel, onderdelen van een product die missen of bestellingen die te laat zijn. Om klanten zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn luister je goed en zoek je samen naar een passende oplossing.

Wanneer je aan de slag gaat als Servicedesk Medewerker bij Lidl, kom je terecht in een zelfsturend team met gemotiveerde collega’s. Als Servicedesk Medewerker ga je aan de slag via het klantcontactcenter van Webhelp in Rotterdam, een van de mooiste locaties van Webhelp midden in het centrum. Webhelp is een van de grootste klantcontactcenters van Europa en dit bied veel mogelijkheden!

Voordat je gaat starten als Servicedesk Medewerker krijg je een korte maar leerzame training, dit is een fulltime betaalde training van 1 week. Tijdens deze training leer je om te gaan met de systemen en verschillende situaties. Naast deze training bied Webhelp ook de mogelijkheid om jezelf te kunnen ontwikkelen door middel van online workshops die je kunt volgen. Ook heb je recht op:

  • Een startsalaris van €9,50 bruto per uur;
  • Het opbouwen van 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Reiskostenvergoeding boven de 10KM.

Als Servicedesk Medewerker verwachten wij dat je gemotiveerd en flexibel bent, je vindt het geen probleem om af en toe avonden en weekenden te werken. Je bent minimaal 16 tot 20 uur beschikbaar om aan de slag te gaan en beschikt over MBO+ werk- en denk niveau. Daarnaast is het voor jou mogelijk om een week een fulltime training te volgen van 09:00 uur tot 17:00 uur.

  • 10 April 2019 om 12:22

Medewerker Behoud Parttime (12-20)

Zoek jij een parttimebaan (12-20 uur) waar je veel kan leren? Praat jij graag met mensen en vind je sales een uitdaging?

Word Medewerker Behoud op het hoofdkantoor van de Persgroep in Amsterdam! Het gaat om een parttimefunctie tussen de 12 en 20 uur per week. Jij bepaalt zelf hoeveel uur je gaat werken in de week. Binnen deze functie heb je contact met klanten van de Persgroep die het AD, de Volkskrant, Trouw of het Parool lezen. Zij zijn daar niet meer tevreden over en willen hun abonnement opzeggen. Jij bent een eerstelijns contactpersoon en als Medewerker Behoud, je raad het al, verantwoordelijk voor het behouden van deze klanten. Je hebt te maken met targets en krijgt ook een salestraining wanneer je gaat starten.

Praktische informatie:

  • Jouw salaris begint op € 13,36 bruto per uur en dit is exclusief bonussen!
  • De openingstijden zijn maandag en dinsdag van 8:00-19:00 uur en woensdag t/m vrijdag van 8:00-21:00 uur;
  • Je start met een fulltime training van 1 week;
  • De maandag is een verplichte werkdag.

Jouw team bij de Persgroep in Amsterdam bestaat uit zowel parttimers als fulltimers en is erg hecht me elkaar. Iedereen wil uiteraard zijn bonus behalen, maar er wordt elkaar veel gegund. Er is veel ruimte voor eigen inbreng en jouw ontwikkeling als Medewerker Behoud is erg belangrijk.

Als Medewerker Behoud krijg jij:

  • Een salaris van € 13,36 bruto per uur (ongeacht leeftijd);
  • Een bonus;
  • Een gratis krantabonnement;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Coaching en begeleiding.

  • Enthousiast over de kranten van de Persgroep;
  • Maandagochtend standaard beschikbaar;
  • Iemand met een vlotte babbel en hebt bij voorkeur al een beetje sales ervaring.
  • 10 April 2019 om 12:07

Service Medewerker UWV (20-24 uur)

Voor de functie van Service Medewerker UWV in Groningen zijn we op zoek naar kandidaten die voor minmaal 24 uren per week beschikbaar zijn, om klanten te woord te staan over vragen met betrekking tot uitkeringen. Om de klant te kunnen voorzien van de juiste hulp en informatie, zul je starten met een 6 weken durige, betaalde training, zodat jij goed voorbereid aan de slag kunt gaan!

Als Service Medewerker zul je inkomende telefoontjes en mails beantwoorden. Dit doe je met behulp van het UWV computersysteem. In de training wordt je onder andere getraint om met dit systeem om te kunnen gaan. Naast het werken met dit systeem komt er natuurlijk ook een stuk menselijkheid bij kijken. Het is van belang dat je op een empatische, klantgerichte en professionele manier de klant te woord staat. Daarnaast ben je als Klantadviseur ook gedisciplineerd en resultaatgericht en werk je samen met je collega's aan het bahalen van de gestelde doelen.  
 

Het UWV is een bedrijf waar werkgever en werknemer op een professionele manier met elkaar omgaan, maar ook is men open en heerst er een prettige werksfeer op de werkvloer. De teamleiders en coaches werken er samen met jou aan om je op te leiden en het beste uit jezelf te halen. Daarnaast zijn er doorgroeimogelijkheden en Skills te behalen, om jezef te blijven ontwikkelen.

Als Service Medewerker bij het UWV, mag je het volgende van ons verwachten:

  • Een contract van 24-32 uur;
  • Een salaris van €11,72 per uur;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Goeie coaching en begeleiding;
  • Doorgroeimogelijkheden d.m.v. het behalen van Skills;
  • Werktijden van 08.00 tot 17.00 uur, van maandag tot en met vrijdag;
  • Een 13e maand. 

Om in aanmerking te komen voor de functie, voldoe je aan de volgende eisen: 

  • Een beschikbaarheid van minimaal 24 uur per week;
  • Minimaal 4 dagen in de week beschikbaar;
  • Je hebt empatisch vermogen en bent klant- en resultaatgericht;
  • Goede communicatieve vaardigheden;
  • Minimaal een MBO3 of HAVO diploma;
  • Geen geplande vakantie in de eerste 3-4 maanden;
  • Relevante werkervaring binnen een servicegerichte functie;
  • Goede systeemvaardigheden. 
  • 15 April 2019 om 14:32
โŒ