[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

๐Ÿ”’
โŒ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
OuderAlle Nieuwskoppen

Man opgepakt voor bekladden van pand in Wijchen

WIJCHEN - Een man die de leus ‘een echte vent wordt geen agent’ op het Mawi-Pand in Wijchen kalkte is opgepakt door de politie.

  • 21 April 2019 om 10:04

Anna treedt op voor supersterren Kris Kross Amsterdam in eigen aula

WINSSEN - Afgelopen vrijdag hoorde leerling Anna Spitzen (11) het pas: of ze wil optreden, want Kris Kross Amsterdam komt langs op school. Meester Jesper Hesseling, bekend van zijn massaal gevolgde Spotify-afspeellijst Monthly Hits, regelde dat het bekende dj-trio donderdag naar Winssen kwam, omdat ze de Cito-toets hadden afgerond. ,,Normaal gaan we dan film kijken of zo, maar ja, dit is natuurlijk veel leuker.”

  • 18 April 2019 om 21:52

In Wijchen kan iedereen de triathlon een keer uitproberen

WIJCHEN - Na bijna dertig jaar keert de Wijchense triathlon terug. Op de laatste zondag van juni kunnen in totaal zeshonderd mensen meedoen. Of ze nou 9 jaar zijn of 88. De eerste aanmeldingen zijn inmiddels binnen.

  • 17 April 2019 om 12:12

Wapentuig uit Tweede Wereldoorlog gevonden bij bouw schuur in Nederasselt

NEDERASSELT - Tientallen brisant- en fosforgranaten zijn gevonden in een tuin achter een huis aan de Hollestraat in Nederasselt. Bij de bouw van een schuur ontdekte de bewoner de explosieve projectielen uit de Tweede Wereldoorlog.

  • 14 April 2019 om 09:57

Uitslaande woningbrand in Beuningen

BEUNINGEN - Er heeft vrijdagmiddag brand gewoed in een woning aan het Korenveld in Beuningen.

  • 22 Maart 2019 om 16:02

Omgevallen boom blokkeert uitrit ambulance Beuningen

BEUNINGEN – Een omgevallen boom heeft donderdagmiddag enige tijd gezorgd dat er geen ambulances konden vertrekken vanaf de post aan de Elsenpas in Beuningen.

  • 14 Maart 2019 om 17:59

Port Forwarding op Cisco EPC3928 [Algemeen]

Ik probeer mijn eigen Fritzbox router via mijn Cisco EPC3928 met een VPN vanaf het internet te bereiken. Daarvoor moet ik portforwarding toepassen in het modem. Ik heb op deze site: https://community.ziggo.nl/thuisnetwerk-software-101/port-forwarding-op-de-cisco-epc3925-cisco-epc3928-16130 een uitleg gevonden, maar dat heeft het over internal en external end en start port. Wat moet ik daar invullen? Mijn VPN spreekt ergens over port 48444, maar is dit internal of external.

Het liefst zou ik het ... meer en reageer

  • 4 Maart 2019 om 11:26

Port Forwarding op Cisco EPC3928 [Algemeen]

Ik probeer mijn eigen Fritzbox router via mijn Cisco EPC3928 met een VPN vanaf het internet te bereiken. Daarvoor moet ik portforwarding toepassen in het modem. Ik heb op deze site: https://community.ziggo.nl/thuisnetwerk-software-101/port-forwarding-op-de-cisco-epc3925-cisco-epc3928-16130 een uitleg gevonden, maar dat heeft het over internal en external end en start port. Wat moet ik daar invullen? Mijn VPN spreekt ergens over port 48444, maar is dit internal of external.

Het liefst zou ik het hele modem open willen zetten omdat ik toch tde firewall van mijn eigen router gebruik.

Heeft iemand een idee hoe ik hier verder mee kan?

  • 4 Maart 2019 om 11:26

klachtafhandeling [Algemeen]

WhipAngry
Ongelofelijk, tijd voor een consumentenprogramma.
Kassa, Radar, Kanniewaarzijn, Ookdatnog.

Vooral veel publiciteit zoeken, zodat tele2 het wel op moet vallen dat ze negatief in het nieuws komen en om escalatie te voorkomen wel met je willen oplossen.

Zie ook: https://www.klachten-indienen.nl/ ... meer en reageer
  • 12 Februari 2019 om 18:10

klachtafhandeling [Algemeen]

WhipAngry
Ongelofelijk, tijd voor een consumentenprogramma.
Kassa, Radar, Kanniewaarzijn, Ookdatnog.

Vooral veel publiciteit zoeken, zodat tele2 het wel op moet vallen dat ze negatief in het nieuws komen en om escalatie te voorkomen wel met je willen oplossen.

Zie ook: https://www.klachten-indienen.nl/
  • 12 Februari 2019 om 18:10

klachtafhandeling [Algemeen]

ik heb op verzoek van Tele2 op 10 december jongstleden klacht schriftelijk ingediend omdat er teveel historie was om via klachtenformulier in te dienen. Na de respondetijd van 30 dagen heb ik geinformeerd naar voortgang. Eerst werd mij veteled dat klacht niet was ontvangen. Bij raadpleging andere medewer bleek dat klacht wel was ontvangen, maar was zoekgeraakt. Op verzoek Tele2 heb ik klacht nogmaals -inclusief aanvulling- verstuurd met uitdrukkelijk verzoek mij de ontvangst per mail ... meer en reageer

  • 12 Februari 2019 om 14:46

klachtafhandeling [Algemeen]

ik heb op verzoek van Tele2 op 10 december jongstleden klacht schriftelijk ingediend omdat er teveel historie was om via klachtenformulier in te dienen. Na de respondetijd van 30 dagen heb ik geinformeerd naar voortgang. Eerst werd mij veteled dat klacht niet was ontvangen. Bij raadpleging andere medewer bleek dat klacht wel was ontvangen, maar was zoekgeraakt. Op verzoek Tele2 heb ik klacht nogmaals -inclusief aanvulling- verstuurd met uitdrukkelijk verzoek mij de ontvangst per mail telefoon of hoe dan ook te bevestigen. Gisteren na twee weken wachten toch maar weer even naar de voortgang gevraagd en of klacht uberhaupt was ontvangen. Gechat met drie medewerkers maar niemand kon de klachttraceren, op verzoek gevraagd door iemnad te worden teruggebeld. is toegezegd maar helaas is toezegging niet gestand gedaan. heden weer gebeld. Klantenservice verwijs mij daaor naar afd klachtafhandeling, maar desgevraagd weten ze niet hoe ik daarmee in contact kan komen.

Mijn vraag, hoe komt mijn klacht op de juiste plaats. Even mailen lijkt mij het handigst, maar wordt niet geaccepteerd. Niemand schijnt zich verder ook verantwoordelijk te voelen om te achterhalen waar mijn twee brieven zijn of mij in de gelegenheid te stellen mijn brief te mailen of andere manier dat zeker is dat brief op juiste plaats terecht komt.

Voor. de goede orde: sinds 10 december heb ik inmiddels 5 uur! met klantenservice getelefoneerd cq in de wachtstand gestaan en ruim 3 uur gechat! Van 2 medewerkers van tele2 heb ik tenminste enig inleveinsgvermogen gehad en hebben mij medegdeeld dat het schaamrood op hun kaken staat,de ongeveer 13 overige hebben alleen redenen gezocht mij niet te helpen of doorverbonden naar een andere afdeling die van niets wisten

Ik neem aan dat Tele2 dit ook een verre van elegante zaak vindt.

ik roep HELP: hoe kan mij klacht u bereiken en in behandeling worden genomen.

Ik voeg de klacht hierbij als bijlage. Dat is de situatie tot aan afgelopen weekend. helaas dus al weer uitgebreider geworden (heb idee dat bijlage niet wordt gepakt, maar kan aan mij liggen)

  • 12 Februari 2019 om 14:46

Lees De Gelderlander vandaag gratis digitaal

Wegens een technische storing kan het zijn dat u als lezer van de papieren krant vandaag een andere editie van De Gelderlander thuis heeft gekregen dan normaal. Excuses voor het ongemak.

  • 8 Februari 2019 om 07:32

Aan het eind van het jaar feest op de Zanddonk

BEUNINGEN - Dagelijks Leven bouwt in Beuningen een complex voor twintig mensen met dementie. Het moet de op één na beste plek zijn om te wonen, als thuis niet meer gaat.

  • 6 Februari 2019 om 11:25

bijna geen toegang [Storing]

Waarom heb ik een zeer slechte toegang tot internet, ben uren bezig eindelijk een keer toegeang
dit is al vanaf 2 januari zo het geval maar het geld afhouden dat gaat vlot ... meer en reageer

  • 14 Januari 2019 om 21:00

Meer dan honderd kerststallen in Sint Andreaskerk in Weurt

WEURT - In de Sint Andreaskerk in Weurt zijn zo’n honderd kerststallen uit alle continenten te zien. Het thema is ‘Kerstmis rond de wereld’. Ook zondagmiddag zijn de kerststallen al te bewonderen.

  • 23 December 2018 om 12:20

Sportschutter krijgt 1 jaar cel voor verkopen kogels aan criminelen

ARNHEM/BEUNINGEN - Een 63-jarige sportschutter uit Beuningen moet 1 jaar de gevangenis in voor het verkopen van munitie aan criminelen. Dat heeft de rechtbank in Arnhem bepaald.

  • 18 December 2018 om 15:11

Dutch Radio verhuisd naar Dutchradio.net

Door Dutch Radio
Dutch<a href= Radio verhuisd naar Dutchradio.net" border="0" data-original-height="768" data-original-width="768" height="320" src="https://2.bp.blogspot.com/-ELq-x1NdUUQ/XAIPZANfBdI/AAAAAAAALB0/oGvhD0iUyDkZqFM1OvK5K2vTI_8rljJQwCLcBGAs/s320/Dutch%2BRadio%2B%25280%2529.png" title="Dutch Radio verhuisd naar Dutchradio.net" width="320" lazyload="" postpone="">
Dutch Radio is vanaf nu verhuisd naar Dutchradio.net. Op de nieuwe site vindt je natuurlijk alles over de Nederlandse radio en televisie. Dutch Radio heeft ook een nieuw mailadres; info@dutchradio.net, daar kan alle info naar toe. 
Dutch Radio: ''We hopen dat jullie ook onze nieuwe site bezoeken, want op de oude site wordt vanaf nu niet meer geblogd.''
Ga nu naar www.dutchradio.net
Bron: Dutch Radio
  • 1 December 2018 om 05:35

Kerst viert u bij Radio M Utrecht

Door Dutch Radio
Kerst viert u bij<a href= Radio M Utrecht" border="0" data-original-height="250" data-original-width="250" src="https://2.bp.blogspot.com/-PMFafd9ijwo/XAFpyPzYREI/AAAAAAAALBo/0TaV4CVfXvIcpEHxaE0MzhGIeYpv8Mx3wCLcBGAs/s1600/Radio%2BM%2BUtrecht.jpg" title="Kerst viert u bij Radio M Utrecht" lazyload="" postpone="">
Vanaf donderdag 6 december is Radio M Utrecht FM 93.1 helemaal in kerstsferen met de beste kerstmuziek en gezellige gasten. De muziek, de onderwerpen en de prijzen in alle programma's krijgen een extra feestelijk tintje. Zo komen de 3J's, Gerard Joling, Ron Brandsteder en Gerda Havertong langs in het lunchprogramma Aan Tafel! Er is een leuke Kerstkaarten-actie en tijdens de kerstdagen zijn er speciale programma's.
Aan Tafel!
Vanaf maandag 10 december is het extra gezellig in het lunchprogramma van Radio M Utrecht. Presentatrice Conny Kraaijeveld ontvangt diverse gasten zoals Inge Iepenburg, Mari van der Ven, Burgemeester van Zanen en Marco Verhoeff. Elke dag bereidt een kok een heerlijk gerecht en er is live muziek van onder andere Dana Winner, Wolter Kroes, Ria Valk en Henk Dissel. Ook kunnen de kijkers van RTV Utrecht meegenieten van de kerstuitzendingen want we zenden dit jaar het programma weer op televisie uit tussen 12.00 en 14.00 uur. Zo kan iedereen zien wat er in de studio gebeurt. De samenvatting van de uitzending van Aan Tafel! is iedere avond vanaf 20.00 uur te zien op RTV Utrecht.
Kerstverzoekjes
Luister op Eerste en Tweede Kerstdag vanaf 10.00 uur naar de mooiste Kerstmuziek op verzoek met Vivian Boelen. Vraag uw favoriete nummer aan via rtvutrecht.nl/verzoek. Bart van Leeuwen is ook terug tijdens de kerstdagen. Hij presenteert Lekker Winterweer Van Leeuwen met het leukste spelletje van de radio…Raad waar die Staat!
Kerstkaarten actie
Radio M Utrecht houdt van post! Stuurt u ons een kerstkaart dan is de kans groot dat hij voorgelezen wordt op de radio en onder de inzenders worden kerstpakketten weggeven. De winnaars worden op Eerste en Tweede Kerstdag bekend gemaakt. De kaart mag naar Radio M Utrecht, Hengeveldstraat 29, 3572 KH Utrecht gestuurd worden.
Radio M Utrecht FM 93.1 is onderdeel van RTV Utrecht, de omroep voor de stad en provincie Utrecht.
Bron: RTV Utrecht
  • 30 November 2018 om 17:49

Jeroen van der Boom presenteert nieuw programma Moppentappers bij SBS6

Door Dutch Radio
Jeroen van der Boom presenteert nieuw programma Moppentappers bij SBS6
SBS6 sluit het jaar af met een lach! Jeroen van der Boom staat aan het roer van het nieuwe programma Moppentappers. In deze speciale pilotaflevering op oudejaarsavond nemen René Froger, Leonie ter Braak en Najib Amhali het tegen elkaar op, met een mop! Alle drie nemen ze hun eigen repertoire aan moppen mee. De grote vraag is: wie heeft de leukste mop? Wie heeft de lachers op zijn hand? Het publiek bepaalt! Moppentappers wordt uitgezonden op maandag 31 december om 20.30 uur, op SBS6.
Onder bezielende leiding van Jeroen vertellen de drie BN’ers steeds een mop. De moppentapper die dat in de ogen van het publiek het beste doet, krijgt een punt - een oliebol in dit geval. Er zijn extra punten/oliebollen te verdienen door in te schatten welke gewone Nederlanders - op straat gefilmd - de leukste mop weten te vertellen.
En ook Geer en Goor maken hun opwachting in Moppentappers. Als grote, sprekend lijkende karikaturale poppen kijken zij het programma mee vanuit hun zogenaamde woonkamer en leveren ongezouten commentaar. Vinden deze twee mopperende muppets het om te gieren? Of vinden ze het helemaal niks?
Het publiek is niet alleen jury, maar mag ook zelf meedoen. Sommige publieksleden krijgen de kans om zelf een mop te vertellen en hiermee een leuke prijs te winnen! Wil jij graag tijdens de opname in het publiek zitten en kans maken op zo’n prijs? Meld je dan snel aan via www.sbs6.nl/moppentappers (minimumleeftijd 18 jaar).
Moppentappers is ontwikkeld door Talpa Content en wordt geproduceerd door Talpa Producties.
Uitzending: SBS6, maandag 31 december, 20.30 uur
Bron: Talpa TV
  • 30 November 2018 om 17:25
โŒ