[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

๐Ÿ”’
โŒ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
OuderAlle Nieuwskoppen

Klantadviseur Schade Parttime

Ben jij degene die altijd het initiatief neemt als het gaat om een uitstapje met je vrienden. Kan jij hen overtuigen iets te doen wat jou leuk lijkt? Heb jij lef, maar ben jij ook een sociaal persoon? Er bestaan geen beren op de weg, want jij denkt in oplossingen. Ga dan aan de slag als Parttime (16-24 uur) Klantadviseur Schade bij OHRA in Arnhem en verdien € 11,50 bruto per uur.

De functie Parttime Klantadviseur Schade daagt jou uit om in te spelen op diverse vraagstukken. Vind je het fijn om meer te doen dan alleen service te verlenen, dan biedt deze functie jou ook de kans om jouw commerciële skills toe te passen. Je neemt het initiatief om door te vragen en in te spelen op kansen. Deze kansen grijp je door vanuit een servicegerichte wijze een extra verzekering te verkopen.

Je komt te werken op de afdeling contactcenter in het prachtige OHRA-pand in Arnhem. Het is een afdeling met een prettige en informele werksfeer. Het team wordt aangestuurd door een floormanager, die korte communicatielijnen hanteert. OHRA staat voor duidelijke taal, begrijpelijke producten en snelle service. Elke medewerker krijgt bij de start van de indiensttreding een goede voorbereiding door middel van een training. Tijdens deze training leer jij de visie van OHRA naar de klant over te brengen. Want een goede voorbereiding is het halve werk!

  • Een parttimefunctie als Klantadviseur op de afdeling Schade;
  • Een betaalde training van 2 weken;
  • Het gratis behalen van je Wft Basis en Wft Schade Particulier certificaat;
  • Een bruto uurloon van € 11,50 per uur;
  • Gedeeltelijke reiskostenvergoeding;
  • Alleen dagdiensten.

  • Een commerciële geest;
  • Servicegerichtheid;
  • Ervaring in klantcontact, bijvoorbeeld in de retail en horeca;
  • Minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • Minimaal 1 x per maand beschikbaarheid op een zaterdag.
  • 12 Juli 2019 om 09:32

2019-07-11, Garrelsweer, M=0.6

2019-07-11, 16:45:44, Lat = 53.322, Lon = 6.765, Diepte = 3.0 km, M = 0.6, Plaats = Garrelsweer, Author = KNMI, Type = Geinduceerd, Analyse = Reviewed

  • 21 Augustus 2019 om 09:31

Medewerker Service PostNL

Werken bij het postorderbedrijf van Nederland? Als Medewerker Service PostNL zorg jij voor het dagelijks telefonisch contact met de klant. Verdien €9,44 bruto per uur en werk vanuit Zwolle. Wil jij parttime (vanaf 12) of fulltime (tot 40) aan de slag? Dat kan!

Dagelijks klaarstaan voor de klanten van PostNL! Jij krijgt te maken met klachten of vragen over een pakket. Dit kan gaan over beschadigde of vermiste pakketten, een verzending die niet goed is gegaan of de status van een verzending van een pakket. De klanten ga jij voorzien van de juiste informatie. Dit betekent dat jij over empathisch vermogen bezit, kan werken onder druk en tegen weerstand kan. Jij zorgt voor de juiste service met klanttevredenheid voorop!

Bij Cendris Customer Contact ben jij als Medewerker Service voor PostNL in Zwolle een belangrijke schakel. Elke dag staat een gedreven team klaar om alle klanten te ondersteunen bij hun hulpvraag. Wil jij ook het verschil maken? Verder biedt Cendris Customer Contact een warm werkcultuur, ontwikkelingsmogelijkheden en de juiste coaching om jouw carrière een boost te geven!

Als Medewerker Service voor PostNL mag jij het volgende verwachten:

  • Jij krijgt een betaalde training op maat;
  • Jij krijgt een reiskostenvergoeding vanaf 10 km;
  • Jij krijgt € 9,44 bruto per uur vanaf 21 jaar en ouder;
  • Jij krijgt de mogelijkheid om vanuit huis te werken;
  • Jij krijgt de mogelijkheid om te ontwikkelen en door te groeien;
  • Jij krijgt de mogelijkheid om zowel parttime als fulltime aan de slag te gaan.

  • Jij bent communicatief vaardig
  • Jij bent iemand die presteren onder druk
  • Jij bent iemand die weerstand kan bieden
  • Jij bent enthousiast om aan de slag te gaan voor PostNL
  • Jij bent flexibel en beschikbaar voor een fulltime time training van 7 werkdagen
  • 11 Juli 2019 om 18:28

Service Medewerker Overheidsinstelling

Wil jij jouw CV boosten en mooie ervaring opdoen in klantcontact? Start dan als Service Medewerker bij een overheidsinstelling in Zwolle. Je kan 20 tot 40 uur per week aan de slag en het startsalaris van € 9,44 bruto per uur.

Als Service Medewerker ben jij het eerste aanspreek punt voor de klanten van de overheidsinstelling. De klanten hebben brandende vragen omtrent hun kentekenbewijs, een tenaamstelling of motorrijtuigenbelasting. Door goed advies te bieden neem je onzekerheden weg en beantwoord je zo goed mogelijk de klantvraag.

In eerste instantie is dit werk een tijdelijk project, maar na afloop kijken we graag samen met jou wat de mogelijkheden zijn in jouw regio om gelijk door te stromen.

Via FINTREX kom je te werken bij Cendris. Cendris is een grote speler in Nederland op het gebied van customer contact. Het overheidsproject waarvoor jij aan de slag gaat is één van de leuke functies die Cendris heeft openstaan. Je gaat aan de slag in Zwolle en samen met jouw team zet je elke dag een stapje extra om een super goede klantbeleving te realiseren. De onderlinge communicatie is informeel en door de goede onderlinge samenwerking is de sfeer erg warm en verwelkomend. Zie jij jezelf ook al zitten in dit team?

  • Mooie ervaring in klantcontact
  • Ervaring opdoen binnen een groot bedrijf
  • Een salaris van € 9,44 bruto per uur
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 KM enkele reis
  • 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren dat je opbouwt bovenop jouw salaris
  • De mogelijkheid om 20-40 uur aan de slag te gaan waarbij je zelf jouw beschikbaarheid opgeeft

  • Jij hebt tenminste aantoonbaar MBO3 werk- en denkniveau;
  • Jij bent enthousiast om aan de slag te gaan;
  • Jij vindt het niet erg om een tijdelijk project aan te gaan.

Ervaring in klantenservice is een voordeel, maar geen verplichting.

  • 11 Juli 2019 om 18:06

Customer Service Medewerker BOSCH

Als Customer Service Medewerker BOSCH ga jij klanten helpen met vragen over elektronische- en huishoudelijke apparaten. Dit zijn producten waar zij gebruik van maken maken en eigenlijk niet zonder kunnen. Jij begrijpt dit en gaat direct voor de klant aan de slag om te kijken of er een oplossing mogelijk is.

Deze uitdagende functie is Zoetermeer is beschikbaar vanaf 20 uur per week tegen een aantrekkelijk salaris van €9,48 per uur exclusief vakantiedaguren en vakantiegeld. Naast dat je klanten telefonisch te woord staat, ga je ze ook via de mail beantwoorden.

Voor de functie als Customer Service Medewerker BOSCH, kom je terecht in het professionele klantteam van Webhelp in Zoetermeer. Webhelp is een groot klantcontactcenter en is voorzien van alle mogelijkheden om jouw werk zo goed mogelijk uit te kunnen voeren. Er is dagelijks een coach aanwezig die voor je klaarstaat om alle vragen te beantwoorden en je te laten groeien in jouw werkzaamheden.

Wanneer je aan de slag gaat, kun je het volgende van ons verwachten:

  • Een salaris van €9,48 per uur (ongeacht leeftijd);
  • Vakantiegeld, vakantiedaguren en reiskostenvergoeding (vanaf 10 KM);
  • Flexibele werktijden (elke dag open tussen 08.00 uur en 23.00 uur);
  • De mogelijkheid om parttime of fulltime te starten (vanaf 20 uur);
  • Een betaalde starterstraining (1 week fulltime).

  • MBO+ werk - en denkniveau;
  • Minimaal 20 uur per week beschikbaar;
  • Minimaal 2 avonden per week en 1 zaterdag per maand inzetbaar;
  • Je bent analytisch, servicegericht en kundig;
  • Jouw communicatieve skills zijn ijzersterk;
  • Jij maakt klanten graag blij.
  • 11 Juli 2019 om 16:14

Online Video: brein versus conversie

Door Merel

Online Video: brein versus conversie

Hoe scoor je nu echt met video? Wat kan je bereiken door onbewuste beïnvloeding van het brein? Op het Adformatie Online Video Event presenteerde dr. Roeland Dietvorst learnings vanuit de neuropsychologie. Onbewuste beïnvloeding heeft namelijk een groot effect op het succes van je online video(-commercial). Er gebeurt namelijk veel in het brein als iemand een video bekijkt en verwerkt. En hoe creëer je, met die wetenschap,  video’s mee die meer impact hebben? Wij delen de belangrijkste bevindingen!

Meer dan 90% van de beslissingen die wij maken worden genomen met ons onderbewuste. Als metafoor kennen we natuurlijk allemaal het plaatje met de welbekende ijsberg; slechts het topje is boven water, de rest eronder.

Vanuit oudsher moeten we ook wel zoveel beslissingen maken met ons onbewuste. Eigenlijk zijn we natuurlijk allemaal nog primaten; we beschikken allemaal nog over een reptielenbrein, want in een fractie van een seconden signalen afgeeft: ‘seks!’, ‘gevaar!’, ‘vechten!’ of ‘vluchten!’. Zo werkt het natuurlijk ook vaak bij consumentenbeslissingen; veel van deze beslissingen zijn niet per se rationeel en volledig afgewogen. De eerste indruk die wij als mensen vormen is vaak leidend en moeilijk te veranderen. Dietvorst geeft in zijn presentatie een voorbeeld hiervan: stemgedrag. Juist iets wat rationeel is, en op veel aspecten wordt afgewogen, wordt volgens Dietvorst grotendeels gebaseerd op het onbewuste. Blijkbaar kiezen wij onbewust een mannelijke leider op basis van de grootte van de mond. Hoe groter de mond van een mannelijke politicus, des te groter is de kans dat wij op hem stemmen tijdens verkiezingen. Verschillende neuro studies laten bijvoorbeeld zien hoe fysiek uiterlijk onbewust ons stemgedrag beïnvloedt.

Het genotcentrum (Nucleus accumbens) van het brein bepaalt voor een groot deel of wij wel of niet een aankoop doen. Kortom, wat ‘moet’ je nu wel en niet doen om een impactvolle online video commercial te maken die de (onbewuste) consument aanspreekt?

Wat moet je niet doen?

  • Videoclip look & feel: teveel flitsende beelden en onsamenhangend verhaal, hierdoor wordt het moeilijk te volgen.
  • De attentie van de kijker opsplitsen: hierdoor krijgt de commercial onrustige kijklijnen, is er minder focus en kan daardoor verwarring ontstaan.
  • Koop barrières opwerpen: de negatieve kenmerken van het product op een positieve manier willen benoemen.
  • Merkattributen van concurrenten activeren in het brein.
  • Moeilijke en verwarrende bewoordingen gebruiken en teveel woorden en informatie in beeld.
  • Entertainment bieden zonder connectie met je merk of de boodschap die je wilt overbrengen.
  • Deuren die dicht gaan, auto’s die wegrijden, zonsondergangen, gordijnen dichtdoen, uitzoomen: hierdoor denkt de consument dat de video is afgelopen, waardoor de aandacht verslapt.

En wat moet je dan juist wel doen?

  • Korte verhalen vertellen.
  • Wanneer je het logo weghaalt, past de video dan nog bij het merk? Noodzakelijk voor een goede fit met het merk en voor een goede merkkoppeling.
  • Gebruik close-ups en zoom in.
  • Loods de consument door je video: zorg voor 1 focuspunt gedurende de video, wat de engagement versterkt.
  • Verweef je boodschap met het entertainment.
  • Sla een bruggetje naar de propositie/ call to action.
  • Wees onderscheidend, consistent en herkenbaar.

Weten hoe wij jou kunnen helpen bij de inzet van online video? Neem contact op met ZIGT!

Britt van Dijk, Samantha Hubers & Merel Tukker, ZIGT Mediabureau

The post Online Video: brein versus conversie appeared first on ZIGT.

Medewerker Servicedesk VGZ

Word jij DE nieuwe klantenservice medewerker bij een zorgverzekeraar in Leeuwarden? Jij beantwoord alle vragen van de verzekerden betreffende hun zorgverzekering. Hierbij kun je denken aan vragen over vergoedingen, zorgpakketten, premies of administratieve wijzigingen.
De functie is erg afwisselend. Elke vraag is anders en elke klant is anders. Inlevingsvermogen en jouw sociale vaardigheden kun je dan ook perfect inzetten!


Verzekeringen kunnen nog wel eens een doolhof van informatie bevatten, en jij weet de klant hier helder in te begeleiden. Om dit te kunnen doen, zal je daarom eerst zelf je Wft Zorg in bezit moeten hebben. Heb je dit nog niet, geen probleem. Dit diploma behaal je kosteloos bij onze academy en stelt jou in staat om in een korte tijd alles over zorgverzekeringen te weten te komen.

Voor een zorgverzekeraar ga je aan de slag bij klantcontact specialist Cendris in Leeuwarden. Met haar facilitaire klantenservice voor meerdere opdrachtgevers is Cendris een belangrijke speler op de Nederlandse markt. Zowel werksfeer, professionele werkomgeving als flexibiliteit, staan bij Cendris hoog in het vaandel.

Als Klantenservice medewerker zorgverzekeraar in Leeuwarden:

• Ontvang je een salaris van €10,50 per uur (vanaf 21 jaar en ouder);
• Ben je verzekerd van vaste baan met veel diversiteit en persoonlijk contact;
• Behaal je kosteloos je Wft Zorg certificaat;
• Word je opgenomen in een enthousiast team binnen een professionele werkruimte.

• Minimaal MBO4 werk- en denkniveau
• Minimale beschikbaarheid van 16 uur per week, waarbinnen je flexibel kan worden ingepland
• Je kunt en je wilt graag op korte termijn beginnen met de lesstof voor jouw (gratis) Wft certificaat

  • 19 Augustus 2019 om 12:43

Medewerker Servicedesk VGZ

Word jij DE nieuwe klantenservice medewerker bij een zorgverzekeraar in Leeuwarden? Jij beantwoord alle vragen van de verzekerden betreffende hun zorgverzekering. Hierbij kun je denken aan vragen over vergoedingen, zorgpakketten, premies of administratieve wijzigingen.
De functie is erg afwisselend. Elke vraag is anders en elke klant is anders. Inlevingsvermogen en jouw sociale vaardigheden kun je dan ook perfect inzetten!


Verzekeringen kunnen nog wel eens een doolhof van informatie bevatten, en jij weet de klant hier helder in te begeleiden. Om dit te kunnen doen, zal je daarom eerst zelf je Wft Zorg in bezit moeten hebben. Heb je dit nog niet, geen probleem. Dit diploma behaal je kosteloos bij onze academy en stelt jou in staat om in een korte tijd alles over zorgverzekeringen te weten te komen.

Voor een zorgverzekeraar ga je aan de slag bij klantcontact specialist Cendris in Leeuwarden. Met haar facilitaire klantenservice voor meerdere opdrachtgevers is Cendris een belangrijke speler op de Nederlandse markt. Zowel werksfeer, professionele werkomgeving als flexibiliteit, staan bij Cendris hoog in het vaandel.

Als Klantenservice medewerker zorgverzekeraar in Leeuwarden:

• Ontvang je een salaris van €10,50 per uur (vanaf 21 jaar en ouder);
• Ben je verzekerd van vaste baan met veel diversiteit en persoonlijk contact;
• Behaal je kosteloos je Wft Zorg certificaat;
• Word je opgenomen in een enthousiast team binnen een professionele werkruimte.

• Minimaal MBO4 werk- en denkniveau
• Minimale beschikbaarheid van 16 uur per week, waarbinnen je flexibel kan worden ingepland
• Je kunt en je wilt graag op korte termijn beginnen met de lesstof voor jouw (gratis) Wft certificaat

  • 19 Augustus 2019 om 12:43

Amsterdam Sloterdijk moet modern overzichtelijk stationsgebied worden

Gezamenlijke opgave

Om station Amsterdam Sloterdijk snel te verbeteren willen de partijen onder andere opbrengsten vanuit vastgoedontwikkeling gebruiken, waaronder een deel van de opbrengsten uit toekomstige spooroverbouwing. Dit is uniek, omdat de verbetering van de infrastructuur van het spoor daardoor niet één op één afhankelijk hoeft te zijn van de financiering door het Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat, maar juist lokaal ontwikkeld en grotendeels gefinancierd zou kunnen worden.

Transformatie

De directe omgeving van station Sloterdijk, waar voorheen vooral kantoren waren gevestigd, is de afgelopen jaren sterk veranderd. Die transformatie naar een groen, gemengd woon-werkgebied zet zich de komende jaren voort. Tot 2040 kunnen er 5000 à 7500 nieuwe woningen bij komen. De verwachting is dat de reizigersgroei jarenlang flink zal toenemen mede door de ontwikkeling van Haven-Stad ten noorden van het stationsgebied. Station Sloterdijk heeft op dit moment nog voldoende capaciteit voor het huidige aantal reizigers, maar dit is een aandachtspunt voor de toekomst. Behalve de gewenste verbetering van de beleving en de oriëntatie van reizigers in en om het station, moeten daarom ook sterkere verbindingen tussen de woon- en werkgebieden komen. Daarnaast moet het station, waar verschillende vormen van openbaar vervoer en ander vervoer samen komen, geoptimaliseerd worden.

Meer samenhang

Station Amsterdam Sloterdijk is al meer dan 30 jaar oud. Sindsdien zijn er ingrijpende wijzigingen aangebracht aan het station en de omgeving. Toevoegingen zoals de metro, de Hemboog met perron en stationsgebouw. Ook is de businfrastructuur aangepast en het Orlyplein opnieuw ingericht. Voor de reiziger en gebruiker ontbreekt de samenhang en een goed overzicht in het station en het gebied eromheen. NS, ProRail, de gemeente en de Vervoerregio zien de gezamenlijke opgave om dit vanuit een integrale samenhangende gebiedsvisie te verbeteren. Door de ontwikkeling van vastgoed, infra en het station in samenhang te bezien, kunnen de verschillende functies in en rondom het station in de toekomst goed op elkaar aansluiten en waar mogelijk elkaar ook versterken.

Ontwikkelstrategie

Nu deze intentieovereenkomst getekend is, gaan de partners een verkenning uitvoeren hoe hun gezamenlijke doelen het best bereikt kunnen worden. Medio 2020 is de ontwikkelstrategie klaar en kunnen vervolgstappen worden gezet.


Callcenter medewerker Zorgverzekeraar

Ben jij nog lang niet uitgeleerd? Ga dan aan de slag als Callcenter medewerker Zorgverzekeraar bij OHRA in Arnhem. Jij verdient € 11,00 bruto per uur exclusief toeslagen en werkt tussen de 24-40 uur per week.

Veel leren over zorgverzekeringen zorgt ervoor dat jij de klant goed te woord kan staan en de klant kan helpen met het maken van de beste keuze via telefonie, mail, app en WhatsApp. Eind van het jaar is de tijd om naar je zorgverzekering te kijken en hier komen veel vragen bij kijken. Deze vragen weet jij door de betaalde fulltime training vooraf goed te beantwoorden.

Jij gaat samen met 80 nieuwe medewerkers aan de slag tijdens de eindejaarscampagne van OHRA in Arnhem. Het is een functie die in ieder geval doorloopt tot in het nieuwe jaar en bij goed functioneren is er kans om jezelf te blijven ontwikkelen bij OHRA. De missie van OHRA is om de grootste directe verzekeraar van Nederland te worden en dit kan enkel bereikt worden door goede service te verlenen en hier zijn de juiste medewerkers voor nodig. Je begrijpt het al de medewerker staat centraal bij OHRA.

Als Callcenter medewerker Zorgverzekeraar krijg jij het volgende:

  • € 11,00 bruto per uur exclusief 35% toeslag op zaterdag;
  • Reiskostenvergoeding; OV is 100% en EV is € 0,19 per KM;
  • De mogelijkheid gratis voor de deur te parkeren;
  • Een betaalde fulltime training vooraf en goede begeleiding tijdens de werkzaamheden.

  • Jij beschikt over MBO 4 werk- en denkniveau;
  • Jij bent klantgericht ingesteld;
  • Jij hebt Lef, Energie en Enthousiasme.
  • 11 Juli 2019 om 14:25

Klantenservice medewerker OHRA Arnhem

Stap in de functie van Klantenservice medewerker bij OHRA in Arnhem. Jij hebt zelf de keuze tussen verschillende urencategorieën tussen de 16 en 40 uur per week en jij verdient € 11,00 bruto per uur.

Jij raadt het al, als Klantenservice medewerker wordt er meer van jou verwacht dan enkel klanten te woord te staan. Jij zal in de meest hectische periode bij OHRA in Arnhem aan de slag gaan om mensen te woord te staan over de zorgverzekeringen van OHRA en Nationale Nederlanden, dit doe jij via verschillende kanalen. Om iedereen correct te woord te staan zal jij een betaalde training volgen. Jij gaat aan de slag tijdens het eindejaarsproject en bij goed presteren is er de mogelijkheid om te blijven.

Het gaat om een functie bij OHRA in Arnhem. Goed om te weten is dat zij zeer centraal gelegen zijn, er voor de deur gratis geparkeerd kan worden en jij samen met 80 andere eindejaarscollega's gaat knallen. Een gesprek kan geen kwaad toch?

Als Klantenservice medewerker Wft Zorg krijg jij:

  • Een betaalde training vooraf en uitgebreide begeleiding tijdens de werkzaamheden;
  • € 11,00 bruto per uur en 35% toeslag op zaterdag;
  • Keuze tussen de volgende uren: 16-24 / 18-28 / 20-32 / 24-40;
  • De kans op een langdurige carrière bij OHRA.

  • Jij hebt MBO 4 werk- en denkniveau;
  • Jij beschikt over een goede beheersing van de Nederlandse taal;
  • Jij bent flexibel inzetbaar binnen de volgende uren: ma t/m vr 08:00 - 18:00 en zaterdag 09:00 - 15:00;

 

  • 11 Juli 2019 om 14:17

OHRA Callcenter medewerker

Als OHRA Callcenter medewerker ga jij aan de slag in Arnhem. Jij krijg de kans jezelf te ontwikkelen als verzekeringsexpert. Dit doe jij door het volgen van betaalde trainingen. Kies zelf hoeveel uren jij werkt (16-40) voor € 11,00 bruto per uur.

Werkzaam zijn als OHRA Callcenter medewerker betekent dat jij klanten helpt met het afsluiten van de juiste zorgverzekering. Jij beantwoordt deskundig hun vragen en helpt ze inzicht te geven in de mogelijkheden bij OHRA en Nationale Nederlanden. Het is een functie waarbij ontwikkeling voorop staat en bij goed functioneren is er kans op verlenging.

Ga aan de slag bij OHRA in Arnhem. Straks begint de eindejaarscampagne weer. Een tijd die begint met een speciale aftrap door de directeur en zijn eigen thema kent. Een periode met veel gezellige borrels aan de ene kant en coaching en hard werken aan de andere kant. Heb plezier en ontwikkel jezelf tegelijkertijd en houdt er een ervaring aan over die niemand jou meer afpakt!

Wij bieden jou als OHRA Callcenter medewerker het volgende:

  • Een speciale aftrap door de directeur en werken met een eigen thema;
  • € 11,00 bruto per uur en 35% toeslagen op zaterdag;
  • Keuze uit eigen uren (16-40) en werktijden van ma t/m vr 08:00-18:00 en zaterdag 09:00-15:00;
  • Reiskostenvergoeding bij EV en OV en gratis parkeren voor de deur;
  • Een betaalde fulltime training en regelmatig een coaching moment.

  • Jij beschikt over MBO 4 werk- en denkniveau;
  • Jij hebt ervaring in het klantcontact, horeca of retail;
  • Jij wilt graag werken in een jong en enthousiast team;
  • Jij staat altijd klaar voor de klant met jouw aangeleerde expertise.
  • 11 Juli 2019 om 14:09

Klantenservice Medewerker Verzekeraar

Voor een verzekeraar in Leeuwarden zijn wij op zoek naar versterking in de vorm van een gedreven Klantenservice medewerker. Door de afwisselende vraagstukken is de functie erg veelzijdig. Bij deze verzekeraar wordt niet gewerkt met een vast script, maar is het de bedoeling dat jij in gesprek gaat met de klant en vragen durft te stellen.

  • Informeren over de mogelijkheden
  • Helpen bij vragen over de dekking en voorwaarden van de verzekeringen
  • Meedenken en inspelen op onzekerheden die je hoort
  • Het verlenen van de beste service

Als Klantenservice medewerker start jij met een salaris van €13,09 bruto per uur. Jij bouwt daarnaast vakantiegeld en verlofuren op. Werk jij in de avonduren of op zaterdag? Dan kan jij rekenen op de nodige toeslagen op je salaris.

Deze bekende Friese verzekeraar is gevestigd in Leeuwarden. Zowel met het openbaar vervoer als met eigen auto is het bedrijf goed te bereiken. Wij zorgen uiteraard voor een goede reiskostenvergoeding en gratis parkeergelegenheid.

Goede begeleiding en een professionele en gezellige werkomgeving is wat wij jou te bieden hebben. Het nemen van verantwoordelijkheid en meedenken wordt op de afdeling erg gewaardeerd. Persoonlijke groei is waar het om draait.

  • Een startsalaris van €13,09
  • Opbouw van vakantiegeld en verlofuren
  • Een toeslag van 28% in de avonden na 19.00 uur
  • Een toeslag van 46% op de zaterdag
  • Reiskostenvergoeding
  • Een fulltime betaalde training
  • Coaching en begeleiding op maat
  • Een Fase B contract
  • Je bepaalt zelf jouw urencategorie

  • Je bent beschikbaar voor een fulltime (betaalde) training van 7 weken
  • Jij kan 20-28, 24-32 of 28-36 uur per week werken
  • Je zoekt een baan voor langere tijd
  • Op maandagochtend ben jij inplanbaar
  • Een per twee weken werken op vrijdag en zaterdag is voor jou geen probleem
  • Je bent een teamplayer
  • Jij bent servicegericht en zet net dat stapje extra voor de klant
  • 11 Juli 2019 om 10:47

Webcare Adviseur T-Mobile

Op zoek naar een startersfunctie in de richting van Communicatie en/of Marketing? Dan is een functie als Webcare Adviseur bij T-Mobile in Den Haag echt iets voor jou. Voor € 12,- bruto per uur werk je 32 tot 40 uur per week. Uiteraard zijn er volop mogelijkheden om door te groeien!

Als Webcare Adviseur bij T-Mobile in Den Haag ben jij de brug tussen de klant en T-Mobile. Met jouw creatieve brein zorg je voor gevatte en doordachte content op allerlei kanalen. Jouw persoonlijke aanpak zorgt ervoor dat klanten een goed gevoel krijgen bij T-Mobile. Jij bent er om met de input van de klant, T-Mobile elke dag een beetje beter te maken!

Als Webcare Adviseur bij T-Mobile in Den Haag werk je bij één van de koplopers in de wereld van Webcare. Op het hoofdkantoor naast Den Haag Hollands Spoor kom je te werken bij een bedrijf dat veel energie steekt in jouw ontwikkeling. Door middel van coaching, trainingen en workshops ontwikkel jij je tot een Webcare expert!

Als Webcare Adviseur bij T-Mobile in Den Haag kun je het volgende verwachten:

  • Een salaris van € 12,- bruto per uur;
  • Reiskostenvergoeding van € 0,19 per kilometer;
  • Doorgroeimogelijkheden;
  • Vakantiedagen en vakantiegeld;
  • Workshops, uitjes en borrels georganiseerd door Young T-Mobile;
  • Korting op een collectieve zorgverzekering en sportschoolabonnement via FINTREX.

Als Webcare Adviseur bij T-Mobile in Den Haag neem je het volgende mee:

  • Een hbo-diploma in de richting van Communicatie & Multimedia Design, of een gerelateerd diploma;
  • Je hebt oog voor detail;
  • Je bent creatief en hebt een lichte social media verslaving.
  • 11 Juli 2019 om 10:25

Adviseur Particulieren

Als Adviseur Particulieren ga jij de particuliere klanten van Rabobank in Almere zo goed mogelijk helpen met hun vragen over dagelijkse bankzaken. Bij Rabobank in Almere ben jij tussen de 24 en 36 uur per week beschikbaar en verdien jij tussen de € 12,87 en € 18,39 bruto per uur.

Een dag als Adviseur Particulieren is nooit hetzelfde. Zo belt er een klant die op vakantie gaat en graag een reisverzekering wilt afsluiten. Je bespreekt samen met de klant de juiste stappen, zodat de klant met een gerust gevoel op reis gaat. Vervolgens belt een klant die graag meer wilt weten over de Rabo Regenboog Rekening. Dankzij een fulltime training bij Rabobank ben je binnen 3 weken op de hoogte van alle producten en diensten. Je weet gelijk de juiste informatie over deze rekening te geven.

Als Adviseur Particulieren ga je werken bij Rabobank in Almere. Werken bij Rabobank betekent werken in een informele werkomgeving waar jouw persoonlijke ontwikkeling centraal staat. Bij Rabobank krijg je uitstekende begeleiding en coaching om het optimale uit jezelf te halen.

  • Volop ontwikkelingsmogelijkheden; 
  • Een salaris tussen de € 2000,- en € 2850,- bruto per maand o.b.v. 36 uur;  
  • Kosteloos meerdere Wft-diploma's behalen;
  • Volledige reiskostenvergoeding met het OV; 
  • Een functie waarbij je tussen de 24 en 36 uur aan de slag gaat.

  • Je hebt minimaal een MBO4 diploma of HBO propedeuse behaald; 
  • Je hebt affiniteit met de financiële sector en klantcontact; 
  • Je bent beschikbaar om een fulltime training te volgen van 3 weken.
  • 11 Juli 2019 om 10:13

Klantbeheerder Migratie T-Mobile

Wil jij elke dag het beste resultaat halen en sta jij bekend om jouw overtuigingskracht? Dan is een functie als Klantbeheerder Migratie bij T-Mobile in Den Haag echt iets voor jou! Je werkt 32 tot 40 uur per week en hebt een bruto uurloon van € 15,-. Bovenop het uurloon kun je nog diverse bonnen verdienen met het T-Mobile incentiveplan!

Als Klantbeheerder Migratie bij T-Mobile in Den Haag ben je verantwoordelijk voor je eigen klantenportefeuille. In het begin ga je vooral bouwen aan jouw eigen klantenbestand. Je bent dagelijks in contact met zakelijke klanten van T-Mobile. D.m.v. verkoopgesprekken en jouw neus voor koopsignalen maak jij klanten warm voor de producten van T-Mobile. Hiervoor is het noodzakelijk dat je volledige informatie kan geven en daarbij de verwachtingen managet. Hiervoor krijg jij een fulltime training van twee weken om je tot in de puntjes voor te bereiden!

Als Klantbeheerder Migratie bij T-Mobile in Den Haag werk je op het hoofdkantoor van T-Mobile Nederland. Op twee minuten lopen van station Den Haag Hollands Spoor wacht een team met enthousiaste en gedreven collega's op jouw komst. Elke dag halen zij het beste uit zichzelf door alles in het werk te stellen om hun targets te halen. Deze successen worden uitbundig gevierd bij de borrels en feesten georganiseerd door Young T-Mobile!

Als Klantbeheerder Migratie bij T-Mobile in Den Haag krijg je het volgende:

  • Een bruto uurloon van € 15,-;
  • Een incentiveplan waar je onder andere bonnen kunt verdienen;
  • Reiskostenvergoeding van € 0,19 per kilometer;
  • 2250 nieuwe collega's;
  • Korting op een collectieve zorgverzekering en sportschoolabonnement via FINTREX.

Als Klantbeheerder Migratie bij T-Mobile in Den Haag neem je het volgende mee:

  • MBO4 werk- en denkniveau;
  • Minimaal 1-2 jaar werkervaring in een soortgelijke sales functie;
  • Je wilt elke dag het beste uit jezelf halen.
  • 11 Juli 2019 om 10:11

Callcenter medewerker Arnhem

Nog niet zeker wat jouw volgende stap precies gaat zijn in jouw loopbaan? Ga tijdens de eindejaarscampagne aan de slag als Callcenter medewerker bij OHRA in Arnhem. Jij verdient € 11,00 bruto per uur en kan kiezen uit de volgende urencategorieën: 16-24, 18-28, 20-32, 24-40, 32-40.

In de functie van Callcenter medewerker in Arnhem beantwoord jij de meest uiteenlopende vragen over de zorgverzekeringen van OHRA en Nationale Nederlanden. Het is een inbound servicefunctie waarbij jij de klant helpt met het maken van de beste keuze door het geven van de juiste informatie.

Werken bij OHRA in Arnhem tijdens de eindejaarscampagne betekent starten met een nieuw team tijdens dé periode van het jaar. Jij begint met een betaalde fulltime training van 2 weken, er wordt een officiële aftrap door de directeur gegeven. Ze verzinnen een jaarlijks thema en begeleiden jou in de werkzaamheden van A tot Z. Veel medewerkers die andere jaren meegedaan hebben zijn zeer enthousiast en spreken erg positief over de ervaring.  

Werken als Callcenter medewerker in Arnhem brengt jou:

  • € 11,00 bruto per uur;
  • Enthousiaste nieuwe collega's die samen met jou het avontuur aangaan;
  • Werken tussen de 16-40 uur per week: ma t/m vr 08:00-18:00 en zaterdag 09:00-15:00;
  • Reiskostenvergoeding en gratis parkeren voor de deur;
  • Bij goed presteren de kans om te blijven;
  • De mogelijkheid tot het afsluiten van een collectieve zorgverzekering en een collectief sportabonnement.

  • Jij beschikt over MBO 4 werk- en denkniveau;
  • Jij bent 1 á 2 zaterdagen per maand beschikbaar;
  • Jij bent bereid een betaalde fulltime training te volgen;
  • Jij staat graag in contact met klanten;
  • Jij hebt geen vakantie gepland de komende maanden.
  • 11 Juli 2019 om 14:18

Klantenservice Greenchoice Fulltime

Wil jij graag fulltime in het klantcontact aan de slag? Start dan op korte termijn bij PCS in Nijmegen voor de Klantenservice Greenchoice Fulltime (40 uur) en verdien € 9,64 (excl.) bruto per uur.

Voor de Klantenservice Greenchoice Fulltime ben jij hét aanspreekpunt voor de klanten van deze 100% groene energiemaatschappij. Ze bellen voor bijvoorbeeld een adreswijziging, vragen over een hoge factuur of omdat ze zonnepanelen willen gaan aanschaffen. Jij kunt hen van allerlei informatie voorzien, omdat je na 2 weken fulltime (betaalde) training een expert geworden bent (als je dat niet al was natuurlijk)!

Je gaat voor de Klantenservice Greenchoice Fulltime aan de slag bij PCS in Nijmegen. PCS is een klantcontactcenter dat voor andere bedrijven het klantcontact deels afhandelt. Ze doen dit vanuit vier vestigingen in Nederland. Goed nieuws, want hierdoor blijft de werkgelegenheid groeien. Dat betekent dat er voor jou dus altijd genoeg werk is! Naast het harde werken is er op zijn tijd ook ruimte voor een barbecue of een feestje.

Bij de Klantenservice Greenchoice Fulltime bieden wij:

  • De kans om te werken voor de klantvriendelijkste energieleverancier van Nederland;
  • 8% vakantiegeld uitbetaald in mei;
  • 25 vakantiedagen op fulltime basis;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 11 km.

Bij de Klantenservice Greenchoice Fulltime vragen wij:

  • Je hebt bij voorkeur ervaring in de energiebranche;
  • Je beheerst de Nederlandse en de Engelse taal;
  • Je wil doordeweeks overdag gaan werken.
  • 11 Juli 2019 om 09:05

Inbound Medewerker VGZ

Ben jij gedisciplineerd en klaar voor een uitdaging? Behaal jij het betaalde WFT Zorg diploma, zodat jij klaar bent om de klanten te adviseren? Dan is Klantenservice Medewerker (minimaal 12-16 uur) bij VGZ in Breda de juiste functie voor jou!

Na je behaalde WFT Zorg diploma, zal jij aan de slag gaan als Klantenservice Medewerker bij VGZ. Hier zal jij gesprekken afhandelen met klanten die vragen hebben over premies, vergoedingen, eigen risico en dekkingen van de zorgpakketten. Als Klantenservice Medewerker zal jij dus inspelen op de vragen, behoefte en gevoeligheid van de klanten die bellen. Hierdoor zal jij er persoonlijk voor zorgen dat de klanten met een tevreden gevoel op zullen hangen.

VGZ is een zorgverzekeraar die er voor zorgt dat het persoonlijk aangesloten staat bij de klanten. Samen met de zorgverleners werken zij aan vernieuwingen om de zorg te verbeteren en goedkoper te kunnen maken. Daarnaast is de klantenservice van VGZ een onderdeel van klantcontact specialist Cendris.

Wij bieden tijdens de functie het volgende:

  • Je verdient €10,50 per uur bij behalen WFT Zorg (vanaf 21 jaar, anders nog een jeugdloon);
  • Een betaalde training om alles onder de knie te krijgen;
  • Naast je salaris heb je recht op 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Reiskosten mits je verder dan 10 kilometer van de locatie woont;
  • Een WFT Zorg diploma;

Voor deze functie vragen wij het volgende:

  • Minimaal MBO4 werk –en denk niveau;
  • Minimaal beschikbaarheid van 16 uur;
  • Goede communicatieve vaardigheden;
  • Nederlands zowel in woord als geschrift goed;
  • Liefst geen vakantie in week 46 tot en met week 1 i.v.m. piekmoment;
  • 11 Juli 2019 om 09:30

Zomerbaan bij FINTREX!

Tijdens de FINTREX zomerbaan ondersteun je een van onze recruitment teams bij het werven en selecteren van de juiste klantcontact medewerkers voor onze klanten. In deze functie hou je je bezig met het behandelen van nieuwe sollicitaties, het schrijven van aantrekkelijke teksten voor vacatures en mailings, het zoeken naar geschikte kandidaten in vacaturebanken en diverse administratieve werkzaamheden. Heb jij interesse in een leuke zomerbaan en ben jij minimaal 6 weken beschikbaar, reageer dan nu en start al 15 of 22 juli!

  • Je krijgt lekker betaald zodat je in het weekend op het terras kan zitten; 
  • De mogelijkheid om vanaf 20 uur te werken; 
  • De kans om veel te leren en jezelf te ontwikkelen; 
  • Een plek binnen een snelgroeiende en ambitieuze organisatie; 
  • Een reiskostenvergoeding vanaf 10 km reisafstand.

  • Je beschikt over een HAVO, VWO, HBO of WO diploma of volgt momenteel een HBO of WO studie; 
  • Je bent minimaal 6 weken beschikbaar;
  • Je wilt veel leren en zit vol ambitie;
  • Je hebt sterke affiniteit met recruitment; 
  • Je bent communicatief vaardig en administratief sterk. 

FINTREX is een jonge, ambitieuze, landelijk opererende organisatie met Rotterdamse roots. Wij zijn een recruitmentbureau gespecialiseerd in de werving en selectie van klantcontact medewerkers. Iedere dag zetten wij ons in om de juiste medewerkers te vinden voor onze opdrachtgevers én om het vak klantcontact te verbeteren.
Werken bij FINTREX betekent samenwerken aan succes, veel aandacht voor zelfontwikkeling en een hecht team van professionals die net zo ambitieus zijn als jij. Herken jij jezelf in onze mentaliteit en wil jij je ambities waarmaken? Kom dan werken bij FINTREX!

  • 11 Juli 2019 om 09:13
โŒ