[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

๐Ÿ”’
โœ‡ De Gelderlander - Wijchen / Beuningen

Omgevallen boom blokkeert uitrit ambulance Beuningen

14 Maart 2019 om 17:59

BEUNINGEN – Een omgevallen boom heeft donderdagmiddag enige tijd gezorgd dat er geen ambulances konden vertrekken vanaf de post aan de Elsenpas in Beuningen.

โœ‡ Belastingdienst

Persoonlijke pagina Ruben - Tax Talent Trainee

Door Werken bij de Belastingdienst โ€” 12 Maart 2019 om 12:33

‘Ik heb best wel even getwijfeld of ik binnen een fiscale praktijk wilde werken of bij de overheid. Uiteindelijk heb ik heel bewust voor het Tax Talent Traineeship gekozen omdat er op dit...

โœ‡ Klantenservice Medewerker

Commercieel klantadviseur B2B

2 Juli 2019 om 09:10

Goed advies geven, dat kan jij als geen ander! Houd jij ook van een uitdaging? Ga dan minimaal 24 uur per week aan de slag als Commercieel Klantadviseur B2B voor KPN Zakelijk bij PCS in Zwolle. Verdien € 12,33 (incl.) bruto per uur, werk met gemotiveerde collega’s en pak doorgroeimogelijkheden. Herken jij jezelf hierin? Lees snel verder en solliciteer!

Jij gaat advies geven aan zakelijke klanten van KPN die van verbinding gaan veranderen. Jij adviseert over de mogelijkheden van telefonie, internet, beveiliging en bijvoorbeeld mobiele pinautomaten. Samen met de klant stel jij een nieuw pakket op die aan alle wensen voldoet. Een stukje service leveren is jouw tweede natuur en de klant hangt met een tevreden gevoel op. Later kom jij samen met het hele team voor een evaluatie en handige tips en tricks van elkaar. Overleggen, adviseren en lachen, dat zijn jouw dagen bij PCS als Commercieel Klantadviseur B2B voor KPN Zakelijk.

Over goed advies gesproken, via wie ga jij advies geven als Commercieel Klantadviseur B2B bij KPN Zakelijk? Jouw partner in advies wordt PCS, één van de grootste facilitaire callcenters van Nederland. Hier merk je op de werkvloer overigens niets van. Niet alleen zijn al je collega’s toegankelijk, maar zijn je persoonlijke coach en leidinggevende de hele dag aanwezig op de vloer. Deze informele sfeer gebruikt PCS om bedrijven, waaronder KPN, van klantcontact te voorzien. Ruime werkplekken en een gezellige werksfeer is wat PCS kenmerkt.

Voor onze nieuwe Commercieel Klantadviseur B2B voor KPN Zakelijk, bieden wij het volgende:

  • Een salaris van € 12,33 bruto per uur inclusief alle reserveringen; 
  • Een gedreven team, een fulltime training (één week) en een coach voor al je vragen;
  • Werktijden van maandag t/m vrijdag, 09:00-17:30 uur;
  • Een reiskostenvergoeding vanaf 11KM;

Wat vragen wij van onze Commercieel Klantadviseur B2B voor KPN Zakelijk:

  • Jij brengt gezelligheid en motivatie;
  • Jij bent minimaal 24 uur per week inzetbaar; 
  • Jij bent beschikbaar om een fulltime training te volgen (één week);
  • Jij bent servicegericht.
โœ‡ Klantenservice Medewerker

Klantenservice Adviseur UWV

15 April 2019 om 14:35

Ben je op zoek naar een klantenservice baan met flexibele werkuren? Start dan als Klantenservice Adviseur bij het UWV (24-32 uur) in Goes en verdien €11,72 per uur.

Als Klantenservice Adviseur bij het UWV in Goes beantwoord jij telefonisch en per e-mail vragen van klanten. Zij willen meer weten of hebben een vraag over bijvoorbeeld een aangevraagde uitkering: 'Ik heb nog nooit een uitkering aangevraagd, kunnen jullie mij verder helpen? Wat is nu de status van mijn WW-aanvraag? Ik heb een vacature gezien op jullie website, bij wie moet ik zijn?'

Jij probeert zo volledig en duidelijk mogelijk een passend antwoord te geven door de klant van de juiste informatie en het beste advies te voorzien. Wat is dan het juiste of beste advies? Daar is geen eenvoudig antwoord op. Het gaat erom dat jouw gesprek met de klant ervoor moet zorgen dat die zich écht verder geholpen voelt. En dat lukt jou op een persoonlijke en waardevolle manier. Het lukt jou omdat jij servicegericht bent en je goed kunt inleven in de persoonlijke situatie van de klant.

Je gaat werken in het klantcontact center van het UWV in Goes. Je komt te werken in een professionele werkomgeving waarbij je terecht komt in een hecht en gemotiveerd team van collega's. Middels een betaalde training word jij volledig klaargestoomd met alle inhoudelijke kennis die nodig is voor deze functie. Op deze manier ga jij met vertrouwen en vakkundig van start!

In de functie van Klantenservice Adviseur UWV Goes (24-32 uur) kun jij volgende verwachten:

  • Een salaris van €11,72 per uur;
  • 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Een betaalde training van 6 weken (3 weken vakkennis, 3 weken on the job);
  • Meerdere opleidings - en ontwikkelingsmogelijkheden;
  • Gratis deelname aan online leerplatform UWV;
  • Op termijn kans op een vast contract;
  • Een eindejaarsuitkering (13e maand);
  • Professionele werkomgeving en leuke collega's;
  • Reiskostenvergoeding (OV is 100%).

  • Minimaal MBO3 diploma op zak
  • Je bent 24-40 uur per week flexibel inzetbaar
  • Je bent leergierig en je wilt jezelf ontwikkelen tot een professional
  • Jouw inlevingsvermogen is groot
  • Je toont lef tijdens jouw gesprekken
  • Je bent servicegericht en flexibel ingesteld
  • Je werkt zelfstandig en kunt snel schakelen
โœ‡ KPN Gebruikers Groep

EB v10a [Hardware instellingen]

13 Maart 2019 om 23:02

Hoi KLIK MIJ voor het kleine beetje info, over de V10a.

Het klopt, het is een vrakje in een plastic bakje. ... meer en reageer

โœ‡ KPN Gebruikers Groep

EB v10a [Hardware instellingen]

13 Maart 2019 om 20:34

hallo ,
lees schrikbarende berichten over de EB v10a over het slecht functioneren.
krijg morgen een zelfde maar de oude EB v8 heb ik nog hangen .en werkt eigenlijk prima ,alleen de ophang is niet meer inorde.
wat is er waar over de EB v10a is deze zo slecht ben zeer benieuwd ,want dan hou ik de oude en de nieuwe gaat gewoon retour .
ik hoor het ... meer en reageer

โœ‡ Klantenservice Medewerker

Customer Medewerker Sales KPN (20 uur)

1 Juli 2019 om 09:44

Ben jij een commercieel talent maar beschik je óók over een luisterend oor? Ga dan parttime aan de slag als Customer Medewerker Sales bij KPN (20 uur) in Zoetermeer. Als Customer Medewerker Sales is je startsalaris €9,35 bruto per uur.

Binnen deze functie benader je klanten die hun abonnement bij KPN willen opzeggen. Tijdens dit gesprek ben je het luisterend oor dat naadloos aanvoelt wat de klant nodig heeft om tóch klant te blijven bij KPN. Dit doe je via verschillende kanalen: zowel telefonisch, via de chat of e-mail. Misschien bied je een passende korting of stuur je een monteur langs. Het belangrijkste is dat jij je uiterste best doet om ervoor te zorgen dat de klant binnen de muren van KPN blijft.

Je gaat werken bij een enthousiast klantcontactcentrum in Zoetermeer waar jij terecht komt op de afdeling van KPN. Er heerst een gezellige sfeer en het bedrijf staat er bekend om betrokken te zijn bij zijn werknemers. Jij blij, zij blij!

Wat kun je verwachten als customer sales medewerker?

  • Een salaris van € 9,48 bruto per uur;
  • Naast salaris ontvang je 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Reiskostenvergoeding boven de 10 KM;
  • Doorgroeimogelijkheden, ook als je parttime werkt!;
  • Flexibele werktijden; ook in de avonden en weekenden inplanbaar.

  • Je bent voor minimaal 20 uur per week beschikbaar
  • Je bent de eerste maand beschikbaar voor een fulltime training
  • Je bent commercieel ingesteld en beschikt over goede communicatieve vaardigheden
  • Je hebt minimaal mbo werk- en denkniveau
  • Je bent 2 avonden per week beschikbaar, daarnaast 1x p.m. op vrijdag en 1 zaterdag per 3 weken
โœ‡ Klantenservice Medewerker

Inbound vacature Klantenservice KPN

1 Juli 2019 om 09:43

Ben jij op zoek naar een uitdagende baan en wil je parttime werken? Dat kan! Ga aan de slag als Inbound Medewerker Klantenservice bij KPN in Zoetermeer en plan zelf je uren flexibel in.

Als Inbound Medewerker bij de klantenservice van KPN krijg je klanten aan de telefoon die om diverse redenenen hun abonnement willen stopzetten. Het is op dat moment aan jou om te bepalen wat de klant nodig heeft. Misschien stuur jij een monteur langs of kies je ervoor een fikse korting te geven. Kortom: jij zorgt ervoor dat de klant in huis van KPN blijft door ze eventueel een passend bod te bieden.

KPN is een van de bekendste telecommunicatiemerken van Nederland. Jij komt in deze functie terecht in een enthousiast klantcontactcenter in Zoetermeer waar je voor KPN wordt ingezet. Naast goede begeleiding staat het bedrijf bekend om zijn aangename werksfeer en doorgroeimogelijkheden - ook als je parttime werkt.

Als Inbound Medewerker Klantenservice KPN (parttime) kan jij het volgende verwachten;

  • Werken voor een sterk merk;
  • Doorgroeimogelijkheden; er is keuze uit ruim 50 opleidingen om jezelf verder te ontwikkelen;
  • Een betaalde training;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 KM;
  • Een bruto uurloon van € 9,48;
  • Flexibele werktijden; ook inzetbaar in de avonden en/of weekenden.

Als Inbound Medewerker Klantenservice KPN (parttime) vragen wij het volgende van jou;

  • Minimaal MBO - werk en denk niveau;
  • Je bent 20 uur per week beschikbaar (meer kan altijd!);
  • Je bent bereid een (fulltime) training te volgen gedurende 2 weken;
  • Je bent enthousiast, leergierig en communicatief sterk.
โœ‡ Bellen als bijbaan

Service medewerker Provider

12 Maart 2019 om 16:41

Wil jij aan de slag als Service medewerker Provider? Dat kan! Wij zijn altijd op zoek naar gedreven Service medewerkers met talent!  Wil jij werken vanuit huis en genieten van flexibele tijden? Bepaal bij ons je eigen beschikbaarheid en maak het werk passend naast je privé! Jij bent vanaf 16 uur of méér beschikbaar en ontvangt € 9,33 plus bonussen. Dit ga jij doen bij Cendris Customer Care in Enschede.

Je ondersteunt bestaande klanten door middel van het bieden van advies, informatie of een oplossing. Samen met een enthousiast team sta jij klaar om inkomende oproepen met vragen over het thuispakket te beantwoorden.

Werken bij de leukste klantcontactcenter van Nederland! Ga aan de slag bij Cendris Customer Care. Het is gevestigd bij Station Kennispark in Enschede. Je bent als Service medewerker Provider een belangrijk onderdeel van het bedrijf. Cendris Customer Care biedt de mogelijkheid om te groeien in je loopbaan. Het werken in teamverband met een informele sfeer maakt dat het een warm cultuur is. Voel je welkom!

Als Service medewerker Provider (omgeving Oldenzaal) mag jij het volgende verwachten: 

  • De mogelijkheid om thuis aan de slag te gaan;
  • Verdien aantrekkelijke bonussen naast 9,33 (vanaf 22 jaar en ouder);
  • Zowel parttime als fulltime beschikbaar;
  • Het bepalen van je eigen beschikbaarheid;
  • Krijg een aanvulling op je salaris door middel van virtueel geld sparen;
  • Een reiskostenvergoeding vanaf 10 km;
  • Krijg vakantiegeld en vakantiedaguren.

  • Jij bent minimaal 18 jaar oud;
  • Jij bent minimaal 16 uur per week beschikbaar;
  • Jij bent twee avonden in de week beschikbaar;
  • Jij bent twee zaterdagen per maand beschikbaar;
  • Jij bent leergierig en geïnteresseerd in telecom;
  • Jij bent enthousiast en makkelijk in omgang met mensen.
โœ‡ Media Report

Markt voor online kansspelen gaat open

Door Joran Spauwen โ€” 12 Maart 2019 om 00:52

Op 19 februari jl. is het wetsvoorstel Kansspelen op Afstand (KOA) aangenomen door de Eerste Kamer. Deze wet moet ervoor zorgen dat het aanbieden- en spelen van online kansspelen door de overheid gereguleerd wordt. De gedachte hierachter is dat consumenten (de kansspelers) beter beschermd kunnen worden in een gelegaliseerde en gereguleerde markt. Met het aannemen van dit wetsvoorstel is Nederland een van de laatste Europese landen die een vergunningsstelsel krijgt voor online kansspelaanbieders. Hoewel wijdverspreid, waren online gaming sites in Nederland technisch illegaal. Met de wetswijziging komt ook een eind aan een wetgevingsproces dat flink wat tijd in beslag heeft genomen. Zo berichtten wij in 2013 al over de eerste consultatieronde van dit wetsvoorstel.

De wet Kansspelen op Afstand zorgt voor een modernisering van de wet op de Kansspelen (Wok) en de wet op de Kanspelbelasting (wet KSB). De wet moet ervoor zorgen dat online kansspelen in Nederland kunnen worden gespeeld en aangeboden, mits wordt voldaan aan strenge voorwaarden. Het in bezit zijn van een vergunning voordat je online kansspelen kunt aanbieden, is de eerste stap. De Kansspelautoriteit krijgt daarnaast meerdere bevoegdheden. Niet alleen om online kansspelaanbieders die geen vergunning hebben harder aan te pakken, maar ook diensten die dit illegale aanbod ondersteunen (zoals partijen die reclame maken voor illegaal aanbod).

Vergunningsvoorwaarden

Het ministerie van Justitie en Veiligheid zal zich nu gaan buigen over nadere regels in de vorm van een AMvB. Vervolgens zal de Kansspelautoriteit deze regels vertalen in vergunningsvoorwaarden, voorwaarden waaraan moet worden voldaan als je als kansspelaanbieder aanspraak wil maken over een vergunning. De Kansspelautoriteit zal vervolgens vergunningsaanvragen beoordelen. Hoewel de onderliggende regelgeving nog vertaald moet worden in vergunningsvoorwaarden, zijn enkele ideeën over deze vergunning al wel duidelijk.

Zo moet een aanvrager:

  • gevestigd zijn in de Europese Unie of EER of, indien dit niet zo is, moet de aanvrager daar een vestiging openen;
  • indien deze aanvrager is gevestigd in Nederland, een deskundige in dienst hebben die aanspreekbaar is en kennis heeft over kansspelverslaving en verslavingspreventie;
  • aangesloten zijn bij het CRUKS (Centraal Register Uitsluiting Kansspelen), zodat mensen die in dit register zijn opgenomen (vrijwillig of gedwongen), niet meer deel kunnen nemen aan online Kansspelen;
  • op zijn betrouwbaarheid worden getoetst in het kader van de Wet bevordering integriteitsbeoordeling;
  • circa 40.000 euro betalen voor de behandeling van de vergunningsaanvraag. Daar komen nog andere kosten bij die gekoppeld zijn aan de vergunning.

Ook komt alleen een kansspelaanbieder die zich in de afgelopen twee jaar níét zonder vergunning op de Nederlandse markt heeft gericht in aanmerking voor een vergunning.

Goed nieuws voor legale partijen

De kansspelautoriteit verwacht dat ongeveer 45 aanvragers een vergunning zullen krijgen. Dit aantal wordt gehanteerd zodat de variatie tussen spelaanbieders en soorten kansspelen gewaarborgd wordt. Te denken valt dus bijvoorbeeld aan het aanbieden van pokerwedstrijden of het houden van sportweddenschappen.

Goed nieuws dus voor kansspelaanbieders die zich legaal willen richten op de Nederlandse kansspelmarkt. Voor partijen die (mogelijk) geïnteresseerd zijn om in de toekomst een vergunning aan te vragen is het mogelijk om dit alvast bij de Kansspelautoriteit aan te geven. Zo kan de Kansspelautoriteit een inschatting maken van hoeveel partijen er mogelijk een aanvraag gaan doen.

Over de precieze invulling van de vergunningen publiceren we spoedig meer!

Met dank aan Thijs Hannema. Heeft u vragen over dit onderwerp? Neem dan contact op met Joran Spauwen.

โœ‡ Klantenservice Medewerker

Callcenter medewerker Zilveren Kruis

11 Maart 2019 om 15:28

Heb jij kennis van zorg en wil jij carrière maken? Ga dan aan de slag als Callcenter medewerker bij Zilveren Kruis in Apeldoorn. Dit kan voor 32 uur in de week en een salaris van € 13,09 bruto per uur.

Jij bent het eerste aanspreekpunt op de afdeling Zorgaanbieders als Callcenter medewerker bij Zilveren Kruis. Jij beantwoordt vragen van medische specialisten over bijvoorbeeld declaraties en contracten. Ook kan je vragen verwachten over de verschillende verzekeringssoorten die Zilveren Kruis aanbiedt. Je werkt met verschillende systemen en beantwoord complexe vragen. Hierbij krijg jij ondersteuning van gespecialiseerde afdelingen.

Op de afdeling Zorgaanbieders bij Zilveren Kruis in Apeldoorn kom jij terecht in een professioneel team van ongeveer 35 collega's. De kernwaarden van de afdeling zijn: Dichtbij, Duidelijk, Deskundig en Doen. Jij krijgt de ruimte om een belangrijke bijdrage te leveren aan de optimalisatie van processen.

Let op: tijdens het inwerktraject ben jij één dag in de week op het kantoor in Zwolle werkzaam.

Wij bieden jou als Callcenter medewerker bij Zilveren Kruis het volgende:

  • Een goed salaris van € 13,09 bruto per uur;
  • Een werkweek van 32 uur;
  • Een flexibel rooster van maandag t/m vrijdag van 08.00-18.00;
  • De mogelijkheid om jouw Wft Zorg diploma kosteloos te behalen;
  • Een reiskostenvergoeding vanaf 11 km.

Wij vragen van jou als Callcenter medewerker bij Zilveren Kruis het volgende:

  • Jij hebt een MBO4 diploma behaald en HBO werk- en denkniveau;
  • Jij hebt recente ervaring in de klantcontact branche;
  • Jij hebt aantoonbare affiniteit met zorg;
  • Jij bent stressbestendig.
โœ‡ Klantenservice Medewerker

Servicedesk medewerker Hypotheken

8 Maart 2019 om 16:43

Werk jij graag met klanten en ben jij altijd al geïnteresseerd geweest in hypotheken? Voor een uurloon van € 12,57 kan jij 28 tot 36 uur per week aan de slag bij ABN AMRO in Amsterdam als Servicedesk medewerker Hypotheken!

Als Servicedesk medewerker Hypotheken ben jij de telefonische contactpersoon voor klanten van ABN AMRO die vragen hebben over hypotheken. Jij bent een echte deskundige op het gebied van hypotheken dus er is geen vraag die jij niet kan beantwoorden. Zo kan het dat een klant een vraag heeft over zijn huidige hypotheek bij ABN AMRO of een nieuwe hypotheek wil afsluiten. Het is jouw taak de klant zo goed mogelijk te informeren over dergelijke zaken.

Bij ABN AMRO wordt er hard gewerkt aan een gezonde bedrijfscultuur waarin iedere medewerker zich optimaal kan ontwikkelen. Door middel van een uitgebreide training leer jij alles over hypotheken. Na de training ken jij alle ins en outs waardoor jij in staat bent iedere klant te voorzien van een duidelijk antwoord. Jij zal komen te werken op het hoofdkantoor van ABN AMRO in Amsterdam. Hier word jij onderdeel van een hecht en gezellig team. Zie jij jezelf al werken als Servicedesk medewerker Hypotheken? Solliciteer dan direct!

Als Servicedesk medewerker Hypotheken bij ABN AMRO krijg jij:

  • Een bruto uurloon van € 12,57;
  • De mogelijkheid om meerdere Wft certificaten te behalen;
  • Veel doorgroeimogelijkheden;
  • 10% vakantiedaguren en 8% vakantiegeld;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km.

  • Jij beschikt over HBO werk- en denkniveau;
  • Jij hebt ervaring met klantcontact;
  • Jij bent in het bezit van of bent bereid om het Wft Basis te behalen voor start;
  • Jij bent 28-36 uur per week beschikbaar.
โœ‡ Klantenservice Medewerker

Support medewerker Zorgaanbieders

8 Maart 2019 om 16:24

Heb jij affiniteit met de zorg, ben jij klantgericht en ben jij 32 uur per week beschikbaar? Ga dan voor € 13,09 bruto per uur aan de slag bij Zilveren Kruis in Apeldoorn als Support medewerker Zorgaanbieders!

Jij bent het eerste aanspreekpunt voor zorgaanbieders uit verschillende zorgbranches, die vragen hebben met betrekking tot contracten, machtigingen en vergoedingen. De vragen kunnen betrekking hebben tot alle zorgsoorten die Zilveren Kruis worden aangeboden. Denk bijvoorbeeld aan de GGZ, Medisch Specialistische Zorg, Mondzorg, Vervoer, Paramedisch, Farmacie, Geboortezorg, Hulpmiddelen, Huisartsen en Overige Zorg. Om deze vragen goed te kunnen beantwoorden, dien jij communicatief vaardig te zijn en stevig in jouw schoenen te staan.

Het Contactcenter Zorgaanbieders is onderdeel van het serviceteam Claims en verzorgt de afhandeling van inbound telefoongesprekken en e-mails met de zorgaanbieders. De afdeling pakt vragen op voor meerdere zorgsoorten en meerdere zorglabels. Om deze reden zijn de ongeveer 35 medewerkers op deze afdeling multi-skilled. Tot 1 juli zal je één dag per week nog naar de oude locatie in Zwolle moeten voor het inwerktraject.

Als Support medewerker Zorgaanbieders, bieden wij jou het volgende:

  • Een salaris van € 13,09 bruto per uur;
  • Een werkweek van 32-36 uur per week;
  • Het kosteloos behalen van jouw Wft Zorg diploma via FINTREX;
  • Reiskostenvergoeding wanneer je op meer dan 11km woont van de werklocatie;
  • De mogelijkheid om een collectieve zorgverzekering en een collectief sportabonnement aan te vragen via FINTREX.

  • Minimaal een MBO4 diploma;
  • Recente en relevante ervaring in de (telefonische) klantcontactbranche;
  • Een beschikbaarheid van maandag tot en met vrijdag, tussen 08:00 en 18:00 uur.
โœ‡ KPN Gebruikers Groep

upnp gebruiken [Hardware instellingen]

8 Maart 2019 om 11:10

Ik heb voor beheer op afstand de upnp functie aangezet.
Nu valt de verbinding regelmatig weg.
Ik moet die met de hand weer herstellen.
Wat moet ik aanpassen?

tweede punt.
Ik zou het liefst de router functie willen uitschakelen.
Maar op de een of andere mannier lukt dat niet door de DHCP server uit te schakelen.
ook na uit en weer aanzetten krijgen de bedrade computers gewoon een ip adres ... meer en reageer

โœ‡ Klantenservice Medewerker

Klantenservice medewerker Hypotheken

7 Maart 2019 om 16:27

Kom op korte termijn ABN AMRO in Amsterdam versterken als Klantenservice medewerker hypotheken en ga € 12,57 bruto per uur verdienen. In deze verantwoordelijke functie sta jij de particuliere klanten van de bank te woord die jou bellen met vragen over hun lopende hypotheek en alle vragen daaromtrent. Ook kunnen zij informatie bij jou opvragen over een bepaald hypotheekproduct of willen zij een nieuwe hypotheek afsluiten. Aan jou de taak om als Klantenservice medewerker deze mensen zo goed mogelijk te woord te staan. Jij kan 28-32 of 32-36 uur per week aan de slag op de hypotheekafdeling van ABN AMRO. Reageer snel en zet de next step in jouw financiële carrière!

Als Klantenservice medeweker hypotheken kom jij te werken op 1 van de hoofdkantoren van ABN AMRO in Amsterdam Zuidoost. Samen met jouw collega's ben jij onderdeel van een enthousiast en gemotiveerd team. In deze dynamische omgeving ben jij voortdurend in overleg om samen de klanten zo goed mogelijk te woord te staan. Bij ABN AMRO krijg jij de kans om jezelf continu te blijven ontwikkelen en wordt ambitie beloond.

Als Klantenservice medewerker hypotheken kan jij rekenen op de volgende beloningen:

  • Een bruto uurloon van € 12,57 met de mogelijkheid om binnen 9 tot 12 maanden te stijgen naar € 14,08;
  • Via FINTREX kan jij jouw Wft Basis certificaat halen;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km;
  • Een functie voor de langere termijn bij een internationale speler in de bancaire sector;
  • Gezellige borrels en bedrijfsuitjes.

Wat zoekt ABN AMRO in jou als Klantenservice medewerker?

  • Minimaal een MBO4 diploma;
  • Ervaring in het telefonisch klantcontact en/of de financiële sector is een pre;
  • Jij bent 28-32 of 32-36 uur beschikbaar.
โœ‡ Klantenservice Medewerker

Customer Support Liander

7 Maart 2019 om 15:36

Als Customer Support Medewerker bij Liander in Duiven ga jij fulltime de beste service verlenen aan de Groot Zakelijke klanten. Jij verdient hier maar liefst € 2.500 per maand mee!

Als Customer Support Medewerker ga jij aan de slag binnen het klantcontact center van Liander in Duiven. Dit is het aanspreekpunt voor de Groot Zakelijke klanten van Liander. Hier heb jij niet alleen klantcontact per telefoon of e-mail, maar ook verricht jij diverse administratieve taken. Jij hebt een professionele houding tijdens het uitvoeren van jouw taken en kan zelfstandig aan de slag.

Liander is een netbeheerder en onderdeel van Alliander. In Duiiven bevindt zich de afdeling K&M Groot zakelijk van Liander. Hier verlenen zij de beste service aan de groot zakelijke klanten van Liander. Persoonlijke ontwikkeling op professioneel gebied wordt gestimuleerd wanneer jij aan de slag gaat bij Liander.

Wij bieden het volgende aan een Custumer Support Medewerker bij Liander:

  • Een bruto uurloon van € 2.500 per maand op basis van 40 uur in de week;
  • Werktijden van maandag tot en met vrijdag van 8:00 - 18:00;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km;
  • Mogelijkheden om jouw persoonlijke skills te ontwikkelen.

Een costumer support medewerker bij Liander moet aan de volgende eisen voldoen:

  • Jij bent in het bezit van minimaal een MBO4 diploma;
  • Aantoonbaar HBO werk- en denkniveau;
  • Jij ben fulltime beschikbaar;
  • Jij bent professioneel en zakelijk ingesteld;
  • Jij hebt aantoonbare ervaring met klantcontact.
โœ‡ Klantenservice Medewerker

Klantenservice medewerker Zilveren Kruis

7 Maart 2019 om 13:51

Wil jij je ontwikkelen binnen een professionele omgeving? Dan zou jij als Klantenservice medewerker bij Zilveren Kruis op de afdeling Zorgaanbieders aan de slag kunnen. Dit kan voor € 13,09 bruto per uur voor 32 uur in de week.

Als Klantenservice medewerker Zilveren Kruis beantwoordt jij vragen van zorgverleners. Je spreekt dagelijks met onder andere tandartsen, huisartsen en andere medische specialisten. Je krijgt te maken met complexe vragen over bijvoorbeeld contracten en declaraties. Bij Zilveren Kruis krijg je de mogelijkheid een carrière op te bouwen binnen een ambitieus bedrijf.

Jij komt te werken als Klantenservice medewerker bij Zilveren Kruis in Apeldoorn. Binnen het team lever jij een belangrijke bijdrage aan de processen en resultaten. Bij Zilveren Kruis is er ruimte om te werken aan jouw persoonlijke en professionele ontwikkeling. Jouw afdeling streeft naar vitaliteit van verzekerden en medewerkers.

Tijdens het inwerktraject zal je één dag in de week meedraaien op de locatie in Zwolle.

Wij bieden jou als Klantenservice medewerker Zilveren Kruis het volgende:

  • Een werkweek van 32 uur;
  • Een flexibel rooster van maandag t/m vrijdag van 08.00-18.00 uur;
  • Een salaris van € 13,09 bruto per uur;
  • Een reiskostenvergoeding vanaf 11 km;
  • De mogelijkheid om kosteloos jouw Wft Zorg diploma te behalen.

Als Klantenservice medewerker Zilveren Kruis vragen wij van jou het volgende:

  • Jij hebt een MBO4 diploma en aantoonbaar HBO werk - en denkniveau;
  • Jij hebt ervaring als callcenter medewerker;
  • Affiniteit met de zorgsector is een pré;
  • Jij staat stevig in jouw schoenen.
โœ‡ Klantenservice Medewerker

Customer Service Vastgoed bedrijf (24 uur)

19 Maart 2019 om 17:24

Wil jij aan de slag in een leuk en dynamisch team? Dan is dit wellicht dé functie voor jou. Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar enthousiaste customer service medewerkers voor gemiddeld 24 uur per week.

Jij bent telefonisch verantwoordelijk voor de service aan onze huurders. De vragen die jij kunt verwachten kunnen gaan over bijvoorbeeld: lekkages, schimmel, de CV ketel, verstoppingen of het vervangen van hang- en sluitwerk. Doormiddel van een interne training leer jij alle kneepjes van het vak zodat jij onze huurders zo goed mogelijk kan ondersteunen en voorzien van informatie op een klantgerichte wijze.

Jij komt te werken in het prettige, kleine team op de klantenservice afdeling in Dordrecht. Dit bedrijf renoveert, verbouwt, transformeert, verduurzaamt en onderhoudt bestaand vastgoed voor zowel de woning- als de utiliteitsbouw. Zij zijn sterk in het efficiënt organiseren van beheer en onderhoud van (huur-)woningen. Er wordt hard gewerkt aan klanttevredenheid, maar er is natuurlijk af en toe ook tijd voor gezelligheid. Als extra bonus heb jij vanaf jouw werkplek prachtig uitzicht op de Dordstsche Kil!

Voor de functie van Customer Service Medewerker kunnen wij jou het volgende bieden:

  • Een bruto uurloon tussen de €12,00 en 13,50 per uur (aan de hand van relevante werkervaring);
  • De mogelijkheid om op korte termijn aan de slag te gaan;
  • Een betaalde interne training;
  • Werktijden van maandag t/m vrijdag tussen 08:00 en 14:00 uur;
  • Recht op 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren.

  • Jij bent 24 uur per week beschikbaar
  • Jij bent 5 ochtenden beschikbaar (doordeweeks)
  • Jij beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Jij hebt geen vakantie gepland staan in de komende 2 maanden
  • Jij bent een proactieve doorzetter met een vlotte babbel
โœ‡ 9292 OV informatie

Omzet Eurostar plust 12 procent in 2018

Door Marten โ€” 7 Maart 2019 om 12:49

Het afgelopen jaar heeft Eurostar het goed gedaan. Eurostar realiseerde in het afgelopen jaar een omzet van 114,8 miljoen euro, een plus van 12 procent ten opzichte van een jaar eerder. De operationele winst bedroeg ruim 11,2 miljoen euro. Eurostar Lees verder →

Het bericht Omzet Eurostar plust 12 procent in 2018 verscheen eerst op 9292OV en OV9292 | ns24.nl.

โœ‡ Klantenservice Medewerker

Schade Adviseur Verzekeringsmaatschappij

10 April 2019 om 09:19

Heb jij passie voor klantcontact, ben jij communicatief sterk en heb jij altijd al bij een verzekeringsmaatschappij willen werken? Kom dan werken als Schade Adviseur (32 uur)  bij een bekende verzekeringsmaatschappij in Hoogeveen en verdien € 11,82 bruto per uur.

Samen met jouw collega's op de afdeling schade draag jij de zorg voor een vakkundige en klantvriendelijke afhandeling van schademeldingen. Jij bent in staat om klanten zo efficiënt en goed mogelijk te helpen. Jij staat sterk in je schoenen en je beschikt over een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Jij mag namelijk bedragen tot € 3000,- beoordelen en zelf uitkeren.

Als Schade Adviseur kom jij te werken bij Unigarant in Hoogeveen. Deze verzekeringsmaatschappij is een dochteronderneming van ANWB. Jij komt te werken in een zelfsturend team binnen de afdeling schade. Unigarant is geopend van maandag t/m vrijdag van 08:00 - 18:00 uur en op zaterdag van 08:30 - 17:00 uur.

Als Schade Adviseur bij een Verzekeringsmaatschappij bieden we jou:

  • Een uurloon van € 11,82 bruto;
  • Je ontvang 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Een training waarbij je alles leert om zelfstandig aan de slag te gaan;
  • De mogelijkheid om na een tijdje te werken binnen het klantcontactcenter van Unigarant waar je kostenloos je Wft diploma's kan behalen.

  • Jij beschikt over een MBO-4 diploma;
  • Jij bent beschikbaar om gemiddeld 32 uur per week te werken;
  • 1 keer in de maand werken op zaterdag is voor jou geen probleem;
  • Jij staat sterk in je schoenen en je bent niet op je mondje gevallen.
โŒ