[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

๐Ÿ”’
โŒ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
Vandaag โ€” 6 Juli 2020Persberichten

Nieuwe Cuyperstrap Amsterdam Centraal verbindt stationshal met metro

Wethouder Sharon Dijksma: ‘De trap zorgt er niet alleen voor dat reizigers sneller en comfortabel kunnen overstappen tussen metro, trein en bus, maar draagt ook bij aan betere spreiding van de reizigersstromen die samenkomen op dit ov-knooppunt. Bovendien kan je via de trap binnenkort ook binnendoor naar de nieuwe ondergrondse fietsenstalling aan de Prins Hendrikkade. Daardoor wordt reizen met de fiets van en naar het station nog aantrekkelijker.’

De bouw van de trap, vernoemd naar architect van het station Pierre Cuypers, werd gerealiseerd door de gemeente Amsterdam, in opdracht van de Vervoerregio Amsterdam.

"Wij zijn blij met deze nieuwe snelle verbinding. De Cuyperstrap is een aantrekkelijke overdekte route voor onze reizigers die ook van de metro gebruikmaken", aldus John Riepen, manager station Amsterdam Centraal van NS.

Historie

In 1955 werd nagenoeg op dezelfde plek in de monumentale stationshal ook een trap gebouwd die via een tunnel onder de weg door naar het voorplein leidde. Toen de entree van het station in 1980 werd verbouwd, is deze weggehaald. 

Bouwen met beperkte overlast voor reizigers

Om tijdens de bouw de overlast voor reizigers tot een minimum te beperken, is er een doos om het werkterrein heen gebouwd en door NS voorzien van een lichtkunstwerk dat meekleurde tijdens evenementen. Het vormde tevens het welkomstbaken van het Amsterdam Light Festival afgelopen winter.

Technisch vernuft

Bij het realiseren van de trap, direct onder de vloer van de monumentale stationshal, kwam veel technisch vernuft kijken. De omgeving waarin werd gewerkt, zorgde voor grote uitdagingen. De trap moest gebouwd worden boven een metrotunnel, onder een historisch gebouw en op een plek waar de oorspronkelijke fundering sinds de aanleg van de Noord/Zuidlijntunnel, weg is.

De Cuyperstrap maakt onderdeel uit van het project De Entree. Dat voorziet in de vernieuwing van het gehele gebied aan de centrumzijde van Station Amsterdam Centraal. Het stationsgebouw zelf blijft ook in ontwikkeling. Zo gaat ProRail binnenkort de monumentale centrale hal, waar de Cuyperstrap op uit komt, vernieuwen.


Persbericht: Netwerktoegang op afstand veiliger dankzij authenticatie via alle mobiele apparatuur

CyberArk heeft nieuwe stappen gezet om remote users middels biometrie veiliger toegang te geven tot bedrijfskritische systemen. Ten eerste ondersteunt CyberArk Alero nu alle mobiele apparatuur, zodat medewerkers of anderen die toegang tot een bedrijfsnetwerk moeten hebben dat ook veilig kunnen doen met een apparaat naar keuze. Daarnaast opent CyberArk een datacenter in Frankfurt om beter aan de vraag te kunnen voldoen.

Alero is de SaaS-gebaseerde oplossing die zero-trust, multifactor authenticatie en biometrie combineert voor snelle, gemakkelijke en veilige privileged access zonder dat er een wachtwoord bij nodig is. Remote users maken meestal gebruik van een laptop of smartphone, maar wereldwijd zijn er nog 1,3 miljard zogeheten ‘feature phones’ in gebruik, mobiele telefoons die niet onder de noemer smartphone vallen. Dat kan geografisch bepaald zijn, maar ook door overheidsreguleringen of industrievoorkeuren. Ook mensen die privileged access nodig hebben tot bedrijfssystemen maken hier nog gebruik van. Om ook hen te bedienen, ondersteunt CyberArk Alero nu SMS en push-notificaties, waardoor vrijwel elk mobiel apparaat te gebruiken is.

Nieuw Europees datacenter
CyberArk voegt bovendien een nieuw datacenter toe aan de reeds in gebruik zijnde centers in de VS. Dankzij de nieuwe locatie in Frankfurt kan het bedrijf de groeiende wereldwijde vraag naar Alero beter verwerken. Daarnaast willen diverse gebruikers om verschillende redenen dat hun privileged access-beveiliging in Europa draait. De opening van het datacenter in Duitsland komt ook hieraan tegemoet.

CyberArk ontving recent ook nog zes patenten voor verschillende Alero-features, waaronder de biometrische authenticatie.

“Er is geen one-size fits all benadering mogelijk als het gaat om security. Daarom werken we continu aan verbeteringen en mogelijkheden van Alero, en proberen we in te spelen op elk gebruiksscenario en klanten in al>>

Lees verder..

  • 6 Juli 2020 om 15:55

Persbericht: Valid en KPN IoT sluiten partnerovereenkomst

Eindhoven, 2 juli 2020 - Valid en KPN IoT zijn een partnerovereenkomst aangegaan om gezamenlijk Internet-of-Things oplossingen aan te bieden. De overeenkomst houdt in dat enerzijds de klanten van Valid toegang krijgen tot een door KPN ontwikkeld IoT-platform en anderzijds KPN Valid opneemt in haar partner-ecosysteem zodat KPN-klanten toegang krijgen tot de expertise van Valid. Door de krachten te bundelen zijn beide partijen beter in staat de Nederlandse markt te bedienen met end-to-end IoT-oplossingen.

“De kennis en expertise van KPN op het gebied van hardware en connectiviteit is complementair aan onze dienstverlening, die van data- en applicatie-oplossingen.” Aldus Frank Maes, Directeur Digital Business bij Valid (tweede  links op de foto). “De meerwaarde van het connecteren van things zit hem juist in het converteren van de verkregen data naar inzichten waarmee de organisatie tijdig en juiste beslissingen kan nemen. Dat is precies waar Valid waarde toevoegt aan het IoT-platform van KPN. Als een organisatie bijvoorbeeld preventief onderhoud nastreeft om de kosten te beperken is enkel het connecteren van things onvoldoende, de inzichten die met de data verkregen worden in relatie tot onderhoudsmodellen is wat een organisatie nodig heeft om een IoT-oplossing te gelde te maken.“

Maes: “Wij zien enorme potentie in de markt rondom IoT. Maar IoT is meer dan een sensor plaatsen en aan de slag gaan met de data die een ‘thing’ genereert. Hardware selecteren of ontwikkelen, connectiviteit-oplossingen realiseren of zorgen dat security gewaarborgd is, is echt een vak apart. Onze passie is het halen van waarde uit data, dus dat is ook waar we ons op willen concentreren. Dit partnership geeft ons toegang tot de ervaring en kennis van KPN. We vullen elkaar perfect aan dus dit partnership biedt op meerdere vlakken een mooi perspectief voor de toekomst.”

Ove>>

Lees verder..
  • 6 Juli 2020 om 15:06

Persbericht: Unexus Connect integreert met Microsoft Teams

De afgelopen periode hebben veel organisaties en werknemers versneld kennis gemaakt met Microsoft Teams. Teams is bijzonder nuttig om de teamcommunicatie te verbeteren en biedt veel mogelijkheden om effectief samen te werken. Met het programma kunnen mensen binnen en buiten de organisatie met elkaar chatten, videobellen en samenwerken in documenten.

Het gebruik is door het recente vele thuiswerken in een stroomversnelling gekomen, met momenteel zo’n 80 miljoen dagelijkse gebruikers en op de piek 4 miljard vergaderminuten op één dag. Teams is als Microsoft communicatiedienst de opvolger van Skype for Business wat later zal worden uitgefaseerd.

Integreren van (bedrijfs-)applicaties

Zoals onze klanten van ons gewend zijn lopen we voorop met het integreren van (bedrijfs-) applicaties met ons Unexus Connect platform. Unexus Connect heeft al geruime tijd een door Microsoft gecertificeerde integratie met Microsoft Skype for Business en biedt vanaf nu ook integratie met Microsoft Teams.

Belangrijkste kenmerken van deze integratie met Teams zijn:

- De aanwezigheidsstatus van Teams gebruikers is te zien binnen de Unexus Connect client.
- De look & feel van Teams is overgenomen op het gebied van de kleurstelling en lay-out.
- Direct routing; bellen en oproepen ontvangen met Teams.
- Binnen de Unexus client Teams als softphone gebruiken.

Zodra Microsoft meer integratiemogelijkheden opent zullen we verdere stappen nemen om die toe te voegen aan >>

Lees verder..

  • 6 Juli 2020 om 14:24

Persbericht: Onvergetelijk: diploma-uitreiking in de Galgenwaard

Je zal maar je hbo- of mbo-diploma behalen in Corona-tijd en je normaal o zo feestelijke diploma-uitreiking moeten missen. Voor sommige studenten is het niet anders, maar niet voor de studenten van Hogeschool Tio Utrecht. Hun diploma-uitreiking wordt feestelijker dan ooit! Samen met FC Utrecht en Stadion de Galgenwaard worden op 8 en 9 juli ruim 100 studenten uitgebreid in het zonnetje gezet. En hoe… De studenten en hun ouders, op veilige afstand op de tribunes.

Vestigingsmanager Arthur Teeuw van Tio Utrecht geeft aan dat Tio in coronatijd creatief moet zijn. “Op deze manier kunnen we onze studenten hun studietijd op onvergetelijke wijze laten afsluiten. Waar we zien dat de coronatijd vrijwel overal tot beperkingen leidt hebben we hier een prachtig nieuwe opening gevonden samen met FC Utrecht en de Galgenwaard.”

De studenten zullen zich ware FC Utrecht spelers wanen: omkleden in de kleedkamers van het stadion, een foto in de mixed-zone van het stadion, de opkomst in toga door de spelerstunnel onder de klanken van Eye of the Tiger, toegesproken worden door John van de Brom en hun eigen foto levensgroot op het scoreboard.

Dit alles onder het toeziend oog van hun familie en vrienden op de tribune. Om het feest volledig te maken zal net als bij feesten van FC Utrecht de bekendste zanger van Utrecht: Danny Temming, een optreden verzorgen.

Een ding is zeker, de Tio-diplomanten zullen hun diploma-uitreiking niet snel vergeten.



  • 6 Juli 2020 om 14:05

Persbericht: DHL Aviation standaardiseert elektronische communicatie voor luchtvrachtvervoer met Descartes Global Air Messaging Gateway

Amersfoort, 6 juli 2020DHL Aviation kiest voor Descartes, marktleider op het gebied van softwareoplossingen voor de supply chain en logistiek, om de elektronische berichtgeving met haar wereldwijde klantenbestand te standaardiseren. De Global Air Messaging Gateway van Descartes biedt een eenduidig platform waarop DHL Aviation kan communiceren met grote expediteurs, luchtvaartmaatschappijen, post- en koeriersbedrijven en afhandelingsbedrijven.

Elektronisch beheer van documenten en beveiligingsaanvragen
DHL vereenvoudigt haar elektronisch documentbeheer voor luchtzendingen met de Descartes Air Shipment Management-oplossing. Het bedrijf maakt eveneens gebruik van de on-demand oplossing Advance Electronic Information. Hiermee wordt in steeds meer landen de vereiste, geavanceerde elektronische informatie voor wereldwijde luchtvrachtbeveiligingsaanvragen verzameld, voorbereid en ingediend.

Global Logistics Network als accelerator van gegevensuitwisseling
De verschillende Global Air Messaging Gateway-oplossingen, gebaseerd op het Global Logistics Network van Descartes, zorgen voor versnelde connectiviteit tussen handelspartners en realtime monitoring van verzendingen. Ook bieden deze oplossingen tijdige communicatie van statusupdates aan expediteurs, afhandelingsbedrijven en ontvangers. Het Global Logistics Network is een toonaangevende oplossing voor multimodale, elektronische gegevensuitwisseling tussen organisaties. Het biedt haar leden een breed scala aan diensten die het hele zendingsbeheerproces omvatten. Hier vallen onder andere contractbeheer, vrachtboeking, zendingstracking en beveiligingsaanvragen onder.

"We zijn trots op de versteviging van onze r>>

Lees verder..
  • 6 Juli 2020 om 13:55

Persbericht: Bedrijfseconomisch ontslag: wat nu?

Breda, 6 juli 2020 – Het is natuurlijk nooit leuk om aan een werknemer te moeten vertellen dat de samenwerking wordt beëindigd. Ontslag vanwege bedrijfseconomische redenen, zoals nu in coronatijd, brengt de nodige vragen met zich mee. Zeker met de huidige NOW-subsidie en de toetsing vanuit het UWV, kom je als werkgever al gauw in een complexe positie terecht.

Wanneer het proces van bedrijfseconomisch ontslag voor alle partijen duidelijk is, verloopt het noodgedwongen beëindigen van een arbeidsovereenkomst ook soepeler. Met dat in het achterhoofd deelt Ralph Koks, manager Tax & Legal bij SD Worx, een aantal tips om meer inzicht te geven.

1. Bekijk de interne mogelijkheden
Voordat een ontslagprocedure in gang wordt gezet, is het van belang om eerst naar mogelijkheden binnen het bedrijf te kijken. Bij ontslag om bedrijfseconomische redenen moet er sprake zijn van het structureel vervallen van arbeidsplaatsen. Verder heeft de werkgever geen mogelijkheden tot herplaatsing in een andere passende functie, ook niet met scholing. Wanneer die mogelijkheid er nog wel is, geeft UWV geen toestemming voor de opzegging.

2. Vraag een adviesgesprek aan met een jurist
Ongeacht op welk moment in het proces je je bevindt, je kunt altijd een adviesgesprek met een arbeidsjurist aanvragen. Tijdens zo’n gesprek kun je vragen stellen aan een expert, die specifiek voor jouw bedrijf en situatie van toepassing zijn. Zo ontvang je een gericht en passend antwoord. Niet alleen neemt dit eventuele onzekerheden weg; het wordt hierdoor ook mogelijk om alle betrokkenen op een heldere wijze mee te nemen in de gehele ontslagprocedure.

3. Let op je NOW-subsidie
Het kan voorkomen dat je een beroep moet doen, of hebt gedaan, op de NOW-subsidie wege>>

Lees verder..
  • 6 Juli 2020 om 13:47

Persbericht: Zyxel introduceert eerste cloud-netwerkoplossing met DPPSK WiFi-authenticatie en -versleuteling voor het mkb

Hoofddorp, 6 juli 2020 - Zyxel Networks, toonaangevend leverancier van veilige, AI- en cloud-aangedreven bedrijfs- en thuisoplossingen, brengt een nieuwe update uit van de Nebula Cloud Networking Solution. In deze versie is Dynamic Personal Pre-Shared Key (DPPSK) is opgenomen, dat WiFi-beveiliging voor het mkb vereenvoudigt. Dit is bovendien één van de eerste oplossingen om die de API openstelt voor partners uit de verschillende verticals van Zyxel, die nu via Nebula cloud-manageable netwerkdiensten kunnen leveren.

Veel mkb’s vertrouwen nog steeds op hetzelfde WiFi-wachtwoord voor alle gasten en/of medewerkers. Zo’n wachtwoord kan eenvoudig gedeeld of gestolen worden, wat resulteert in een gat in de netwerkbeveiliging. De nieuwe versie van Nebula biedt nu verbeterde cloud- authenticatie door middel van de DPPSK-functie, die voor het eerst beschikbaar is voor het mkb.
Met DPPSK wordt elke gebruiker voorzien van een uniek WiFi-wachtwoord. Met één druk op de knop via het dashboard van Nebula kunnen wachtwoorden worden aangepast, wat het beheer van de WiFi-toegang voor meerdere gebruikers eenvoudig, gemakkelijk en veilig maakt.

Cloud-netwerkecosysteem
Zyxel maakt het voor partners nog eenvoudiger om hun systemen te integreren met Nebula. Met deze update wordt de Nebula API opengesteld voor managed service providers (MSP's) en system integrators, die hiermee hun WiFi-onboardingsystemen kunnen integreren.

Jonas Dekkers, medeoprichter van het Wiflex project van Complit Networks in België: "De verbeterde >>

Lees verder..
  • 6 Juli 2020 om 13:43

Persbericht: BCT en Aareon bundelen krachten voor innovatieve factuurverwerking in de cloud

Sittard BCT, specialist in Enterprise Information Management, en Aareon, Europa's grootste leverancier van software voor vastgoedbedrijven, outsourcing en consultancy, zijn een samenwerking aangegaan om digitale factuurverwerking zo eenvoudig mogelijk te maken. Hiermee wordt digitale informatie zo adequaat mogelijk verwerkt, met zo min mogelijk inspanning voor een organisatie.

First mile van digitalisering
De uitwisseling van papieren documenten is, zeker sinds de coronacrisis, praktisch verleden tijd geworden. Organisaties staan nu voor de uitdaging om digitale informatie, die op verschillende manieren binnenkomt, adequaat te verwerken. Deze zogenaamde first mile of the process die informatie aflegt, is essentieel voor gestroomlijnde processen. Documentherkenning en -verwerking in een SaaS-oplossing biedt hierbij uitkomst.

Geïntegreerd in de Mareon-suite
Aareon heeft een uitgebreid scala aan toepassingen voor digitalisering van processen. Onder andere Mareon, een suite voor de ontvangst van opdrachten, gereedmelding en facturatie. De toevoeging van een nieuw component aan deze suite, Mareon Factuur, zorgt ervoor dat facturen in PDF-formaat eenvoudig worden geregistreerd, herkend en verwerkt. Dankzij de samenwerking met BCT gebeurt dit nu allemaal in de cloud. BCT levert namelijk de hiervoor benodigde cloudgebaseerde capturesoftware. Dankzij deze intelligente toepassing wordt het factuurproces nog eenvoudiger en efficiënter.

Ralph Mastenbroek, Business Unit Manager bij BCT: ”Het herkennen en verwerken van facturen is een belangrijk, maar ook arbeidsintensief proces. Met onze capture-oplossing als integraal onderdeel van het Mareon-platform kan Aareon volledig inspelen op de veranderende behoeften van haar klanten. Zij willen meer efficiënt>>

Lees verder..
  • 6 Juli 2020 om 12:30

Persbericht: Workday maakt de werkomgeving persoonlijker met oplossingen die gericht zijn op verandering

Workday Help levert complete HR dienstverlening inclusief opbouw en beheer van dossiers om issues snel, doordacht en intuïtief op te lossen

Workday Journeys biedt een persoonlijke omgeving om medewerkers op belangrijke momenten gericht te kunnen helpen

AMSTERDAM, 6 juli 2020 - Workday, Inc.(NASDAQ: WDAY), toonaangevend leverancier van enterprise cloudapplicaties voor finance en human resources, presenteert vandaag Workday Help en Workday Journeys. Deze nieuwe oplossingen worden toegevoegd aan de Workday People Experience, de nieuwe werkomgeving op basis van machine learning.

Workday Help is een uitgebreide HR-applicatie voor service delivery, die casemanagement op een intuïtievere manier mogelijk maakt. Met Workday Journeys kunnen organisaties een gepersonaliseerde omgeving creëren die medewerkers helpt op belangrijke momenten en bij grote veranderingen, zoals wanneer ze in dienst treden of een nieuwe functie krijgen. Beide producten helpen werkgevers om hun medewerkers te ondersteunen en beter betrokken te houden, door het werk persoonlijker te maken en de productiviteit te vergroten.

Tegelijkertijd maakt Workday de beschikbaarheid bekend van Workday People Analytics - een augmented analytics applicatie die de belangrijkste risico's en kansen onder werknemers in kaart brengt en deze inzichten in een gemakkelijk te begrijpen verhaalvorm presenteert.

De nieuwe op>>

Lees verder..
  • 6 Juli 2020 om 12:28

Persbericht: Workday People Analytics geeft automatisch inzicht in het personeelsbestand voor optimaal personeelsbeleid in een veranderende wereld

AMSTERDAM, 6 juli 2020 - Workday, Inc.(NASDAQ: WDAY), toonaangevend leverancier van enterprise cloudapplicaties voor finance en human resources,maakt vandaag bekend dat Workday People Analytics beschikbaar is, een nieuwe toepassing van augmented analytics die de belangrijkste risico’s en kansen voor het personeel van een organisatie in kaart brengt en deze in een makkelijk te begrijpen verhaalvorm presenteert. Dankzij deze inzichten zijn HR- en businessleiders in staat snel goed onderbouwde beslissingen te nemen over personeelsbeleid, ter ondersteuning van de bedrijfsresultaten.

Klanten van Workday – waaronder ruim 65 procent van de Fortune 50 – kunnen Workday People Analytics samen met Workday Human Capital management (HCM) inzetten om de bedrijfscontinuïteit te waarborgen en uitdagingen het hoofd te bieden die de pandemie met zich meebrengt. Tegelijk met de aankondiging van de beschikbaarheid van Workday People Analytics, lanceert Workday vandaag twee nieuwe oplossingen voor Workday People Experience, de medewerkersomgeving op basis van machine learning. Hiermee worden organisaties geholpen om de complexe uitdagingen aan te gaan die de nieuwe wereld van het werken met zich meebrengt.

Strategische HR-beslissingen dankzij machine learning

Workday People Analytics biedt bedrijven diepgaand >>

Lees verder..
  • 6 Juli 2020 om 12:17

Persbericht: Siemens voegt met Teamcenter X cloud-gebaseerde PLM-oplossing toe aan Xcelerator Portfolio

Eindhoven, 6 juli 2020 - Siemens Digital Industries Software kondigt Teamcenter® X software aan, een nieuwe Product Lifecycle Management (PLM) oplossing ‘as-a-service’ (SaaS). Teamcenter is een moderne, schaalbare en bewezen PLM-suite die personen en processen binnen diverse afdelingen en disciplines met elkaar verbindt. Teamcenter X stelt bedrijven van elke omvang in staat snel waarde te realiseren, zonder de gebruikelijke, veeleisende inzet van IT-tools bij ‘on-premise’ PLM-implementaties. De SaaS-oplossing biedt het gemak om te kiezen uit vooraf geconfigureerde engineering- en businessoplossingen die direct kunnen voorzien in de huidige eisen van organisaties. Daarnaast biedt het de flexibiliteit om meer opties toe te voegen naarmate de bedrijfsbehoeften groeien. Teamcenter X brengt de mogelijkheden van de cloud naar alle gebruikers, zodat de time-to-market wordt verkort, efficiëntie wordt verbeterd en multidisciplinaire teams, waar dan ook ter wereld, met elkaar worden verbonden.

Eenvoudige integratie
Deze nieuwste SaaS-uitbreiding op het Xcelerator-portfolio van Siemens stelt gebruikers direct in staat te profiteren van de voordelen van PLM met een beter gestroomlijnd productontwikkelingsproces tot gevolg. Bedrijven kunnen de PLM-oplossing eenvoudig integreren met vertrouwde applicaties voor een veilige en flexibele samenwerking binnen de organisatie en tussen verschillende functionele domeinen. Met een open multi-CAD-aanpak en integraties met de bekendste softwaretools biedt Teamcenter X de mogelijkheid om een multi-domain Bill Of Materials (BOM) te >>

Lees verder..
  • 6 Juli 2020 om 12:10

Persbericht: Toshiba Global Commerce Solutions (Benelux) gaat als grootste ESL-implementator van Europa een samenwerking aan met Hanshow Technology

Houten, 6 juli 2020Hanshow Technology en Toshiba Global Commerce Solutions (Benelux) zijn een Europese samenwerking aangegaan. De innovatiekracht van Hanshow Technology met betrekking tot de digital store sluit naadloos aan op de visie en de oplossingen van Toshiba. Met de samenwerking ondersteunen Hanshow en Toshiba retailklanten om de winkelervaring te verbeteren. Als marktleider op het gebied van retailoplossingen helpt Toshiba Global Commerce Solutions (Benelux) bestaande en nieuwe klanten bij het zetten van de volgende stap richting digitale transformatie en automatisering. Toshiba is de expert op het gebied van wereldwijde Electronic Shelf Labels-oplossingen (ESL) en ziet veel kansen in de aanvulling van de ESL-oplossingen van Hanshow Technology op het bestaande portfolio.

Dennis van Tol, Sales Manager bij Toshiba Global Commerce Solutions (Benelux): “Wij zijn verheugd om samen met Hanshow Technology de Benelux-markt te kunnen bedienen. De kracht van Toshiba als system integrator samen met de innovatie van Hanshow Technology is met recht een winnende combinatie.”

Vicepresident van Hanshow Technology, Liangyan Li: “Het was en zal altijd een win-win-samenwerking zijn voor twee bedrijven om innovatieve digitale winkeloplossingen van wereldklasse aan te bieden. We hebben veel vertrouwen in de waarden die we als strategische partner van Toshiba aanbieden aan onze gemeenschappelijke klanten.”

Samen met Hanshow Technology biedt Toshiba Global Commerce Solutions (Benelux) consultancy om ontwerp en implementatie op maat te garanderen, met als resultaat een ESL-oplossing die volledig is afgestemd op de bedrijfsprocessen van de retailer. Daarbij maakt het niet uit of dit de eigen storeMate-oplossingen van Toshiba zijn of een andere POS-omgeving. Toshiba draagt ook zorg voor de>>

Lees verder..
  • 6 Juli 2020 om 11:55

Persbericht: De werkende wereld verandert: Citrix-onderzoek laat zien hoe Nederlanders naar hun toekomst op kantoor kijken

  • 65 procent ziet het kantoor vooral als een plaats voor sociaal contact en persoonlijke samenwerking
  • 58 procent zegt dat thuiswerken met de juiste tools productiever is dan op kantoor
Amsterdam, 6 juli 2020 – Langzaamaan keert Nederland terug naar kantoor. Maar voor de deuren weer volledig open gaan, is het verstandig als organisaties nog even stilstaan bij de zaken waarvan de ervaring met de coronacrisis heeft aangetoond dat ze wellicht anders of beter kunnen. De manier waarop het werk wordt ingericht, de apparatuur die wordt gebruikt, de hygiëne-maatregelen die getroffen moeten worden: er is genoeg om rekening mee te houden. Uit recent onderzoek van Citrix blijkt bijvoorbeeld dat 53% van de Nederlandse kantoormedewerkers inmiddels graag vaker thuis zou willen werken. Ook zou 29% graag flexibeler werktijden willen hebben om werk en privé beter op elkaar af te kunnen stemmen.

Voor de coronacrisis werkten de ondervraagde Nederlanders gemiddeld 4,3 dagen per maand vanuit huis. Daarbij noemt 80% zichzelf minstens zo productief als op kantoor. Van de ondervraagden geeft 38% zelfs aan thuis gemiddeld 30% meer werk te verrichten. De rol van het kantoor zit voor 65% van de respondenten dan ook vooral in sociaal contact en persoonlijke samenwerking. Hetzelfde aantal respondenten geeft aan vooral het sociale aspect van het kantoor het meest te missen.

Nieuwe kantoorcultuur en nieuwe technologie
Voordat iedereen weer naar kantoor komt, doen werkgevers er goed aan nog wat puntjes op de i te zetten. Van de Nederlandse werknemers geeft bijvoorbeeld 58% aan dat het alleen al om milieuredenen goed zou zijn om vaker thuis te werken, en nog eens 58% merkt dat thuiswerken met de juiste technologie zich uitstekend kan meten met werken op kantoor. Maar tegelijkertijd geeft een kwart aan dat technologie het gemis van persoonlijk contact met collega&rs>>

Lees verder..
  • 6 Juli 2020 om 11:44

Persbericht: QuandaGo lanceert collaborative case management toepassing voor Microsoft Teams

Rotterdam, 6 juli 2020 – QuandaGo, aanbieder van oplossingen op het gebied van customer experience software, maakt vandaag bekend een integratie voor Microsoft Teams te lanceren waarmee een meer doelmatige en efficiënte samenwerking tussen front- en backofficemedewerkers mogelijk wordt. De nieuwe QuandaGo Collaborative Case Management app – nu beschikbaar in de Microsoft AppSource – is geschikt om (nieuwe) cases aan te maken en (op) te volgen. Daarbij worden op het juiste moment de juiste acties geïnitieerd bij verschillende teamleden en kunnen processen vanuit het contactcenter geautomatiseerd worden doorgezet naar andere afdelingen binnen de organisatie om te worden afgerond.

Door Microsoft Teams te integreren met de QuandaGo cloudgebaseerde contactcenter- en procesautomatisering oplossing kunnen bedrijven rondom de meest voorkomende businessprocessen hun efficiency vergroten, kosten reduceren en omzetresultaten verbeteren. Denk aan de onboarding van nieuwe klanten, goedkeuringsprocedures, betalingen, klachtafhandeling, proactieve verkoop en klantretentie. Voor deze processen kan de benodigde doorlooptijd tot de helft worden teruggebracht.

“De integratie van QuandaGo in de Microsoft Teams omgeving markeert een grote stap in ons streven naar verbetering van de samenwerking tussen contactcenter- en backofficemedewerkers,” zegt Arthur Nederlof, oprichter en managing director van QuandaGo. “Deze nieuwe vorm van ‘connected medewerkers’ in combinatie met de QuandaGo oplossing voor contactcenters en intelligente procesautomatisering, zorgt voor een unieke toepassing die snelheid geeft aan de customer journey en handmatige medewerkertaken in het casemanagement elimineert.”

“De integratie van de QuandaGo oplossing met Microsoft Teams zorgt voor een nieuwe en bijzondere samenwerkingstool binnen de Microsoft AppSource marktplaats,” zegt Dennis Couperus, Modern Workplace Partner Recruit Lead bij Microsoft. “Met het samenvoegen van collaboration-oplossingen en de innovatieve intelligente procesautomatisering van QuandaGo beschikken bedrijven en hun medewerkers over een nieuwe manier van samenwerken en taakafhandeling – sneller en efficiënter.”

Belangrijkste eigenschappen van QuandaGo
Het QuandaGo Connected Experience Platform vereenvoudigt het implementeren van een cloudgebaseerd contactcenter, inclusief het integreren van alle datasets en het automatiseren van werkprocessen over de gehele organisatie en tussen contactcenteragents en andere medewerkers uit de organisatie. Het QuandaGo platform biedt de volgende mogelijkheden:
  • OmniChannel Contactcenter — Biedt alle technologie en tools om snel een modern, dynamisch cloud contactcenter te activeren. Het cloudgebaseerde platform is gebouwd rond slimme routeringen en beheer van klantinteracties over meerdere kanalen. Daarbij wordt gebruik gemaakt van alle beschikbare klantgegevens in een unified agent-desktop. Voor contactcenter managers en supervisors is voorzien in duidelijke oplossingen voor rapportage en analyse. Dit omvat het volledige scala aan kanalen voor klantinteracties, zoals spraak, e-mail, sociaal, mobiel, web, bots, messaging-apps, mobiele apps, spraakapps en toekomstige platformen.

  • Kennismanagement - Stelt bedrijven in staat om bedrijfsbreed data samen te brengen en te ontsluiten via de unified desktop voor agents als ook beschikbaar te stellen voor klanten via selfservice. QuandaGo is gebaseerd op een open ecosysteem-benadering, wat klanten volledige flexibiliteit geeft als bij het integreren van bestaande en toekomstige kanalen, applicaties, systemen en data. Dit loopt uiteen van data van CRM- en ERP-applicaties, document management oplossingen, mobiele toepassingen tot oplossingen van derden via API’s en Internet of Things(IoT)-devices in de nabije toekomst.

  • Intelligente procesautomatisering – Automatiseert veel voorkomende taken, workflows en klantprocessen op basis van business rules en kunstmatige intelligentie. Hiermee verbetert zowel de efficiency als de toegevoegde waarde van agents en verbetert gelijktijdig de klantervaring. Hierbij kan gedacht worden aan het automatiseren van veelvoorkomende taken: van nawerk en compliance controles, tot het faciliteren van augmented intelligence aan agents in de vorm van next best action. Organisaties kunnen ook meer complexe use cases optimaliseren met bots, waaronder het onboarden van nieuwe klanten, betalingen, klachtenafhandeling, proactieve verkoop en klantretentie.
Meer weten over QuandaGo Collaborative Case Management? Kijk hier.

Over QuandaGo
QuandaGo is een softwarebedrijf voor cloud customer experience, gericht op contactcenters, kennismanagement en procesautomatisering. QuandaGo faciliteert meer dan 100 miljoen interacties voor klanten in de retail-, BPO-en-services-, nuts-, financiële diensten- en communicatiesector. E-mail hello@quandago.com of bezoek www.quandago.com.

==== ==== ====
Noot voor de pers, niet voor publicatie bedoeld:
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Arthur Nederlof, ceo QuandaGo, bereikbaar via +31 (0)6 20 414 199, of kijk op www.quandago.com.
  • 6 Juli 2020 om 11:25
OuderPersberichten

Persbericht: Maandalert Woningmarkt: Ook vakantiewoningen op de Veluwe in trek

Rotterdam, 3 juli 2020: Ook vakantiewoningen op de Veluwe in trek.
Vorige maand rapporteerden we dat de vakantiewoningen in Zeeland in trek zijn, deze maand blijkt de Veluwe hetzelfde effect te hebben. Zijn Nederlanders massaal op zoek naar vakantiebestemmingen in eigen land?

Aantal verkopen daalt iets; prijzen blijven stijgen
In mei blijven de woningprijzen in Nederland gestaag verder stijgen. Op jaarbasis is de stijging in Nederland ongeveer 8,6%, vergeleken met vorige maand stegen de prijzen in mei 0,7%. Er werden bijna 22,5 duizend woningen verkocht, bijna evenveel als in april, echter zo'n duizend minder dan vorig jaar mei.



Vakantiewoningen op de Veluwe in trek
De prijsstijging op de Veluwe is, ten opzichte van Nederland, iets hoger dan gemiddeld. Er zijn echter geen bijzondere uitschieters in de prijsontwikkelingen deze maand of het afgelopen jaar. Toch toont onze analyse iets bijzonders aan; de prijzen van de vrijstaande woning stijgen bovengemiddeld. Dit effect trad vorige maand op in Zeeland en is nu ook zichtbaar op de Veluwe; bij uitstek een analyse gebied met veel vrijstaande vakantiewoningen.

Het lijkt erop dat de woningmarkt op de Veluwe aantrekt. Dat zou een gevolg van de COVID-19 pandemie kunnen zijn. Gaan er meer Nederlanders over tot het kopen van een vakantiewoning om zo de vakantieplannen veilig te stellen? Ook dit gaan we in de gaten houden. Elke maand rapporteren we interactief over de woningmarkt.



Lees het volledig>>

Lees verder..
  • 3 Juli 2020 om 18:30

Persbericht: Een vijfde Nederlanders verzwijgt kinderwens tijdens sollicitatieproces

Naarden – Van de Nederlandse werkenden verzwijgt ruim een vijfde (22%) een kinderwens tijdens het sollicitatieproces. Dit blijkt uit onderzoek van IT-detacheerder PEAK-IT, uitgevoerd onder ruim 1.000 Nederlanders die in loondienst zijn voor 32 uur of meer en ooit op sollicitatiegesprek zijn geweest. Vrouwen doen dit veel vaker dan mannen: respectievelijk 36 tegenover 15 procent.

Niets meer laten horen
Het verzwijgen van een kinderwens is een van de dingen die kan voorkomen tijdens een sollicitatieproces. Het kan ook dat men op sollicitatiegesprek gaat en vervolgens geen telefoontje of mailtje met terugkoppeling krijgt. Zo geeft 44 procent van de werkenden aan weleens op gesprek geweest te zijn bij een bedrijf dat daarna niets meer van zich liet horen. De mensen die zelf op gesprek gaan, doen dit minder vaak. Slechts één op de tien sollicitanten heeft weleens niets meer van zich laten horen na een sollicitatiegesprek.

Een leugentje om eigen bestwil
Verder kan het tijdens sollicitatieprocessen ook gebeuren dat mensen eigenschappen aandikken of bepaalde dingen verzwijgen om zo beter uit de verf te komen. Vooral het verzwijgen gebeurt regelmatig. Een kwart (25%) van de Nederlanders heeft weleens bewust iets verzwegen tijdens een sollicitatiegesprek, omdat men wist dat het de kans op de baan zou verminderen. Vaardigheden verzinnen doet werkend Nederland amper: vier procent heeft vaardigheden op het cv staan die zij eigenlijk niet beheersen.

Jojanneke van ’t Land, Talent & Development Director bij PEAK-IT: “Bij sollicitatiegesprekken is het belangrijk dat mensen zich veilig voelen. Dit is de enige manier waarop je de volledige persoonlijkheid te zien krijgt. En dat eerlijke beeld heb je nodig om vervolgens een gedegen beslissin>>

Lees verder..
  • 3 Juli 2020 om 11:36

Persbericht: Knab zet biometrische technologie van iProov in voor authenticatie klanten

  • Eerste grootschalige toepassing van iProov voor SCA (Strong Customer Authentication) binnen Europa voor registratie nieuwe klanten
  • Een van eerste Europese praktijkcases van gebruik cloud-biometrie voor SCA
Online bank Knab heeft gekozen voor de spoof-bestendige technologie voor biometrische gezichtsauthenticatie van iProov. Knab gaat de technologie van iProov inzetten om zijn bijna 500.000 klanten een gebruiksvriendelijke manier te bieden om zich via biometrie te identificeren voor verschillende diensten.

Klanten van Knab kunnen zich nu moeiteloos authenticeren voor een groeiend aantal transacties dankzij het gebruik van de Flashmark-technologie van iProov. Het is de eerste keer dat iProov door een Europese bank wordt ingezet voor SCA (Strong Customer Authentication) en een van de eerste implementaties van apparaatonafhankelijke biometrie voor SCA.

De authenticatie van iProov wordt uitgerold voor verschillende gebruiksscenario’s bij Knab. Een belangrijke toepassing is het proces om klanten opnieuw te verbinden met Knab. Als een klant bijvoorbeeld de app van de bank verwijdert, een update uitvoert of het apparaat verliest, kan deze met iProov eenvoudig zijn identiteit opnieuw verifiëren. Het overmaken van geld en het uitvoeren van betalingen met iProov wordt binnenkort mogelijk gemaakt.

Verificatie van identiteit bij openen rekening
De bank gaat iProov ook inzetten voor verificatie van de identiteit van nieuwe klanten die een rekening openen bij Knab. De keuze voor iProov betekent ook dat Knab niet langer gebruikmaakt van de token-gebaseerde oplossing. Deze bracht kostbare hardware en een grote administratieve last met zich mee. Het cloud-gebaseerde proces van iProov is volledig automatisch en extreem snel, betrouwbaar en veilig.

De Nederlandsche Bank loopt in Europa voorop in he>>

Lees verder..
  • 3 Juli 2020 om 11:34

Persbericht: Azimi treedt terug als CEO van Lavide Holding

Donderdagavond 2 juli heeft Salar Azimi de Raad van Commissarissen laten weten zich per direct terug trekken als CEO. Dit doet hij in het belang van Lavide, dat hij anderhalf jaar lang hoog in het vaandel heeft willen houden. Ook leidt zijn zelf gekozen ontslag tot een kostenbesparing. Daarmee beoogt hij ruimte te scheppen voor een nieuwe toekomst voor de holding. Zijn taken worden per direct en tijdelijk over genomen door de Raad van Commissarissen.

  • 3 Juli 2020 om 10:00

Persbericht: CM.com completes acquisition of CX Company

CM.com, a global Conversational Commerce provider, has completed the acquisition of CX Company, a European (cloud-based) digital conversation platform designed to automatically engage customers in a personalized manner via virtual assistants, intelligent chatbots, and conversational artificial intelligence (AI).

CM.com announced its intent to acquire CX Company on 26 May 2020. The transaction comprises a consideration of € 15.5 million (excluding a capped earn-out), of which € 4.0 million has been paid in shares. Hence CM.com issued 262,467 new ordinary shares at a share price of € 15.24, which equals the average closing price per CM.com share for the 22 trading days preceding 9 June 2020. The sellers of CX Company are not bound by a lock-up period. As of 2 July 2020 the total number of shares outstanding amounts to 26,522,321.

The acquisition will be immediately accretive to EBITDA.



For more information, please contact Investor Relations:
Anneke Hoijtink
anneke.hoijtink@cm.com
+31 643280788
  • 2 Juli 2020 om 19:49
โŒ