[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

๐Ÿ”’
โŒ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
OuderVacatures

Sales Support Medewerker Utrecht

Ben jij op zoek naar een brede sales functie mét doorgroeimogelijkheden? Wij zoeken voor onze opdrachtgever, Noordhoff Health, een Sales Support Medewerker. In deze functie onderhoud jij klantrelaties en bied jij proactief ondersteuning aan een team van Accountmanagers in het verkoopproces. Meer informatie? Neem dan contact op met Hunter Select!

  • 15 Februari 2019 om 16:43

Senior Business Controller Drenthe

Ben jij op zoek naar een uitdagende en afwisselende functie met veel ontwikkelingsmogelijkheden? Kan je kritisch en onafhankelijk denken, maar opereer je als een echte teamspeler? Heb jij passie voor je vak en wil jij hét verschil uit kunnen maken binnen een gerenommeerde zorginstelling? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Lijkt jou het leuk om een belangrijke sparringspartner, ontwikkelaar en adviseur te zijn op het gebied van finance, business en strategie, reageer dan op deze functie voor Senior Business Controler.

  • 15 Februari 2019 om 14:54

Klantadviseur Fulltime

Klaar voor een nieuwe start en een mooie uitdaging? Kom fulltime werken in het mooie Sofia in Bulgarije bij Euroccor als Klantadviseur voor € 1125,- netto per maand (staat gelijk aan € 2300 in NL) en werk met super leuke collega's.

Als fulltime Klantadviseur kan jij (toekomstige) klanten gaan adviseren over verschillende dingen zoals energie, diepvriesmaaltijden, maaltijdchecks en meer. Je gaat onder meer bellen naar Nederlandse of Belgische mensen samen met 80 andere collega's, dit maakt het werk erg interessant. Het is een fulltimebaan en je verdient € 1125,- netto per maand. Ben je nieuwsgierig? Lees dan verder.

Euroccor is een dynamisch bedrijf waarin totaal 250 Europeese medewerkers werken. Hiervan zijn er 80 Belgisch en Nederlands. Bij Euroccor heerst een groot familiegevoel en zijn ze erg betrokken bij hun werknemers. Er zijn verschillende lopende projecten, zowel inbound als outbound. Een paar voorbeelden zijn: Bofrost, Eneco, Essent, Sodexo en Profact.

Als Klantadviseur krijg jij:

  • Vliegticket van Euroccor;
  • Een makelaar die met jou een passend appartement (70m2) gaat zoeken voor € 350,- p.m.!;
  • Zorgverzekering via Euroccor;
  • Fulltime werk (40 uur);
  • € 1125 netto per maand (staat gelijk aan € 2300 in Nederland);
  • Toffe collega's!

Wat vragen wij  van jou als je komt werken als fulltime Klantadviseur?

  • Minimaal 8 maanden wonen en werken in Sofia
  • Startkapitaal van € 1200,-
  • Klantcontact ervaring is een pré, maar niet nodig.
  • 15 Februari 2019 om 13:25

Callcenter Medewerker

Wil jij de grote wereld intrekken en ben jij toe aan een volgend avontuur? Als Callcenter Medewerker bij Euroccor zal jij merken dat het werken in Bulgarije een feestje is. Daarnaast krijg jij hier ook nog eens voor betaald. Je gaat hier 2200 LEV verdienen. Dit staat vanwege de koopkracht in Bulgarije gelijk aan ongeveer € 2500 in Nederland. Dus wil jij minimaal 36 uur per week aan de slag in Bulgarije? Solliciteer dan gelijk!

Natuurlijk wil jij ook weten wat voor werk je hier gaat uitvoeren! Je gaat je bezighouden met service verlenen of sales maken. Dit ga je doen voor onder andere Sodexo, Eneco en Essent. Het gaat om een Nederlandstalige functie, maar dan wel in het Bulgarije. Samen met jouw internationale collega's ben jij verantwoordelijk voor het klantcontact van verschillende grote klanten. Dus heb jij een vlotte babbel en ben je niet bang om je koffer te pakken en op het vliegtuig te stappen? Dan past deze functie helemaal bij jou!

Wanneer jij opzoek bent naar een bedrijf waar jij gewaardeerd wordt dan past Euroccor bij jou. Naast dat zij de beste service aan hun klanten willen bieden staat de werknemer hier ook centraal. Doorgroeimogelijkheden, respect en gezelligheid zijn woorden die Euroccor omschrijven.

Als Callcenter Medewerker bij Euroccor kunnen wij jou naast een tof avontuur nog veel meer bieden!

  • Een salaris van 2200 LEV dat gelijk staat aan € 2500 in Nederland;
  • Er zijn prestatiegerichte bonussen te verdienen; 
  • Een onbezorgd avontuur dat voor jou wordt geregeld;
  • Persoonlijke begeleiding voor, tijdens en na jouw aankomst;
  • Een gezellige werkplek.

Als Callcenter Medewerker bij Euroccor in Sofia vragen wij een beschikbaarheid van minimaal 8 maanden en 36 uur per week. Wat goed is om te weten dat jouw toekomstige collega's wel in zijn voor een feestje en het leuk vinden als jij mee gaat!

  • 15 Februari 2019 om 15:21

Klantadviseur Schade in Tilburg

Als Klantadviseur Schade werk je op de afdeling waar vragen binnenkomen van klanten en instanties welke gericht zijn op het aanvragen, behandelen, goedkeuren en uitbetalen van claims. Je behandelt en verwerkt deze schadeclaims en voert hierbij alle telefonische en administratieve acties uit die voortvloeien. In deze functie beantwoord jij vragen van verzekerden en tussenpersonen over verzekeringen en dekkingen, gerelateerd aan mogelijk opgetreden schade.

Je signaleert en verwoordt de kern van het probleem en neemt de benodigde vervolgstappen. Hierbij behartig je zowel het belang van de klant als het belang van de opdrachtgever. Je zorgt voor accurate dossiervorming van (klant)gegevens volgens de vastgestelde richtlijnen en procedures.

Je gaat aan de slag bij Achmea. Deze verzekeraar heeft vestigingen in heel Nederland. Jij zult werkzaam zijn op de klantenservice afdeling in Tilburg. Onder de merknaam van deze verzekeraar vallen 20 merken. Deze merken bieden hoogwaardige verzekeringen op het gebied van zorg, schade of inkomen. Het team heeft een open cultuur en werkt in een zeer dynamische omgeving. Er is veel ruimte voor zelfstandigheid, resultaatgerichtheid en eigen initiatief.

  • Het salaris bedraagt € 13,09 bruto per uur;
  • Ook bouw je 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren op;
  • De reiskosten met OV worden 100% vergoed en met EV via staffel vanaf 11 km reisafstand;
  • Je komt terecht in een informeel team  met een gemotiveerde en gezellige werksfeer;
  • De mogelijkheid om collectief een zorgverzekering en een sportabonnement af te sluiten via FINTREX;
  • Er is hier veel ruimte voor goede begeleiding en coaching.

Openingstijden:

  • Maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 uur en 20:00 uur;
  • Zaterdag tussen 09:00-17:00 uur.

Beschikbaarheid:

  • Voor deze functie ben jij beschikbaar om minimaal 30 tot 36 uur per week te werken; 
  • Voor deze functie ben jij 1 avond per week beschikbaar tot 20:00 en 1 zaterdag per 6 weken tot 17:00;
  • Voor deze functie ben jij beschikbaar om  vijf weken een fulltime training te volgen.

Competenties en eisen:

  • Je beschikt over een HBO werk - en denkniveau;
  • Je hebt werkervaring opgedaan met telefonisch klantcontact;
  • Je hebt bij voorkeur relevante werkervaring opgedaan binnen de verzekeringsbranche;
  • Je hebt een Wft Basis en Wft Schade Particulier of wilt deze behalen via FINTREX;
  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden en beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift.

Ook bezit jij de volgende eigenschappen:

  • Overtuigingskracht;
  • Klantvriendelijkheid;
  • Enthousiasme;
  • Inlevingsvermogen.
  • 15 Februari 2019 om 11:28

Claimbehandelaar Interpolis

Als Claimbehandelaar bij Interpolis in Tilburg (30-36 uur) verdien je € 13,09 bruto per uur! De functie is afwisselend, uitdagend, geeft de medewerker veel verantwoordelijkheid en kan een start zijn van een lange loopbaan binnen het bedrijf. Interpolis is naast de vitaliteit van haar medewerkers ook gericht op persoonlijke ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden. Vandaar dat je als Claimbehandelaar bij Interpolis kosteloos jouw Wft Basis en Wft Schade Particulier kan behalen én een interne, fulltime en betaalde training van vijf weken krijgt om je goed voor te bereiden op de functie!

Het pand van Interpolis in Tilburg ligt op tien minuten lopen van het station. Het pand heeft verschillende vergaderruimtes én een toren met meerdere verdiepingen aan werkvloeren. Het gebouw is modern ingericht en zijn er veel faciliteiten aanwezig, zoals een mooie brasserie, snackautomaten en automaten voor koffie, thee en water. Neem hier alvast een kijkje op de locatie in Tilburg!

Als Claimbehandelaar bij Interpolis, bieden wij jou het volgende:

  • Een werkweek van 30-36 uur;
  • Een bruto uurloon van € 13,09 per uur;
  • 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Toeslagen voor avond- (28%) en weekenddiensten (46%);
  • Reiskostenvergoeding van 100% op OV, vanaf 11 kilometer.

  • Jij hebt een aantoonbaar MBO 4 diploma (of hoger);
  • Jij bent 1 avond in de week en 1 zaterdag in de zes weken beschikbaar;
  • Jij hebt relevante en recente ervaring in de (telefonische) klantcontact branche;
  • Jij hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
  • 15 Februari 2019 om 11:28

Klantenservice medewerker Schade behandelaar

Als Klantenservice medewerker op de afdeling Schade van Achmea Interpolis ben jij hét aanspreekpunt van klanten en nog niet bestaande klanten van Achmea Interpolis. Zo zal jij informatie gaan geven over de schade producten van Achmea, maar ben jij ook verantwoordelijk voor het afhandelen van schades die klanten bij jou doorgeven. Zo kan jij komen te werken met inboedelverzekeringen, reisverzekeringen, aansprakelijkheidsverzekeringen en autoverzekeringen. Zoals je waarschijnlijk al weet, staat Interpolis voor glasheldere communicatie. Dit is dan ook één van de belangrijkste onderdelen van deze functie. Jij moet de klant voorzien van glasheldere informatie en zorgt dat de klant altijd centraal staat. Heb jij het in je om deze uitdaging aan te gaan? Lees dan snel verder!

Als Klantenservice medewerker kom jij te werken bij Achmea Interpolis op de afdeling Schade. Deze afdeling kenmerkt zich door de ambitieuze collega's met een passie voor klantcontact. Belangrijke waarde binnen deze afdeling zijn transparantie, helderheid en klanttevredenheid.

Heb jij het in je om als Klantenservice medewerker bij Achmea aan de slag te gaan? Dan bieden wij jou het volgende:

  • Een bruto uurloon van € 13,09;
  • De mogelijkheid om kosteloos jouw Wft's te behalen via FINTREX;
  • Een uitdagende functie voor langere termijn;
  • De mogelijkheid om collectief een zorgverzekering en een sportabonnement af te sluiten via FINTREX.

Wil jij in aanmerking komen? Dan vragen wij het volgende van jou:

  • Je bent beschikbaar om 1 avond per week en 1 zaterdag per 6 weken te werken;
  • Je bent bereid om 30-36 uur per week te werken;
  • Je hebt minimaal een MBO4 opleiding afgerond;
  • Je hebt affiniteit of werkervaring met de schade producten.
  • 15 Februari 2019 om 11:28

Klantenservice medewerker Achmea

Ben jij op zoek naar een uitdagende baan en heb jij jouw Wft Basis en Wft Schade Particulier diploma's al op zak of ben je bereid deze te behalen? Misschien ga jij dan binnenkort wel € 13,09 bruto per uur verdienen als Klantenservice medewerker (30-36 uur) bij Achmea in Tilburg!

Als Klantenservice medewerker bij Achmea kom je op de afdeling te werken waar schademeldingen binnen komen die te maken hebben met wonen, verkeer en reizen. Jij pakt de schadeclaim op en vult de gegevens van de klant en een situatieschets betreft de schade in. Verder geef je gepast advies over welke mogelijke vervolgstappen de klant kan ondernemen en handel jij de administratie van deze claim af.

Jij gaat aan de slag bij Achmea, de grootste verzekeraar van Nederland met zo'n 20 merken die op diverse vlakken verzekeringen bieden. De locatie van Achmea in Tilburg is op loopafstand van het treinstation en is gevestigd in een modern ingericht pand met een mooi bedrijfsrestaurant. Het team waar je in komt te werken is erg open en sociaal. Er wordt hard gewerkt, maar er is ook zeker tijd voor gezelligheid!

Voor de functie Klantenservice medewerker bij Achmea bieden wij jou het volgende:

  • Een werkweek van 30-36 uur;
  • Een bruto uurloon van € 13,09 per uur;
  • Toeslagen voor avond- en weekenddiensten;
  • Vanaf 11 kilometer een reiskostenvergoeding van 100% voor het OV;
  • De mogelijkheid om collectief een zorgverzekering en een sportabonnement af te sluiten via FINTREX.

  • Minimaal een aantoonbaar MBO4 diploma;
  • Recente ervaring met telefonisch klantcontact is een pré;
  • Je hebt in de komende 4 maanden geen vakantieplannen;
  • Je bent minimaal 1 avond per week en 1 zaterdag per 6 weken beschikbaar om te werken.
  • 15 Februari 2019 om 11:28

Klantenservice medewerker Schade

Sta jij sterk in je schoenen bij vervelende situaties? Kan jij een klant op een klantvriendelijke manier helpen? Ben jij goed in adviseren en oplossingsgericht denken? Dan is Klantadviseur Schade de functie voor jou!

Je gaat werken voor een grote verzekeringsmaatschappij. Jij bent het aanspreekpunt van klanten die of schade hebben, of wellicht in een vervelende situatie zijn beland en hulp nodig hebben. Het is aan jou de taak om de klant hierover gerust te stellen, maar vooral om mee te denken in oplossingen. Ook ga je schadeclaims verwerken en voer je hierbij alle telefonische en administratieve taken uit.

Je gaat werken bij Achmea. Dit verzekeringsbedrijf heeft vestigingen door heel Nederland, jij zal komen te werken bij de vestiging in Tilburg. Het kantoor is op 10 minuten loopafstand van Tilburg Centraal dus goed bereikbaar. Er heerst op kantoor en ongedwongen en informele sfeer. Daarbij zorgt Achmea ervoor dat je optimaal kan presteren door een vitale werkomgeving te bieden.

Je hebt nu een redelijk goed beeld van de functie. Maar wat bieden wij nu precies?

  • Wij bieden een salaris van € 13,09 bruto per uur met 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Ook worden jouw reiskosten vergoed vanaf 11 km met het ov en met eigen vervoer aan de hand van een staffel; 
  • Wanneer je voor ons komt te werken, kan je collectief een zorgverzekering en een sportschoolabonnement afsluiten;
  • Er is hier veel ruimte voor goede coaching en begeleiding;
  • Openingstijden:
    Maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 21:00 uur;
    Zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur.

Voor de functie ben jij minimaal 30 tot 36 uur per week beschikbaar met daarbij 1 avond per week (tot 21.00 uur) en één zaterdag per 6 weken. Verder vragen we HBO werk- en denkniveau, met een achtergrond in klantcontact of bij voorkeur relevante werkervaring binnen de verzekeringsbranche.
We vragen ook een Wft Basis en Wft Schade Particulier certificaat of je wilt deze behalen via FINTREX. Door jouw achtergrond met klantcontact ben je uiterst communicatief en beheers je de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift. Verder ben je enthousiast, klantvriendelijk, heb je een goede dosis overtuigingskracht en heb je altijd een portie energie extra.

  • 15 Februari 2019 om 11:28

Callcenter medewerker

Wij zijn op zoek naar iemand die voor het callcenter bij Achmea gaat werken als klantadviseur schade. Hierin ben jij het eerste aanspreekpunt voor de klant wanneer hij of zij schade heeft, meer informatie nodig heeft over zijn verzekering, of in een lastige situatie terecht is gekomen. Het is daarom van belang dat jij zeer empathisch bent aangelegd en jouw hoofd koel kan houden bij stressvolle situaties. Door de verschillende vragen bij het callcenter heb jij veel diversiteit op het werk en vliegt jouw dag voorbij.

Het belangrijkste in het werk als callcenter medewerker is dat jij de klant op zijn gemak kan stellen. Achmea is een bedrijf dat betrouwbaarheid uitstraalt en dit geef jij mee door de klant op de juiste manier te adviseren en te helpen. Jouw kennis doe je op in een fulltime interne training. Hierdoor weet je alles van de hoed tot de rand en kunnen cliënten op jou bouwen.

Je komt te werken voor een van de bekendste verzekeringsmaatschappijen van Nederland op de vestiging in Tilburg. Het kantoor en het callcenter zijn groots opgezet en voorzien van alle gemakken. Samen met een ambitieus team ga jij aan de slag op het contactcenter. Met toonaangevende oplossingen kom je samen tot de beste en meest relevante antwoorden. De verzekeringsmaatschappij onderscheidt zich door de klant persoonlijk advies te geven, hier zoekt het bedrijf haar medewerkers ook op uit. Je bent dus zeer klantvriendelijk aangelegd en je hebt affiniteit met Achmea zelf en de verzekeringswereld.

Als je via ons komt te werken bieden wij een mooi salaris van € 13,09 per uur met een toeslag voor de avonden en de zaterdag. Ook behaal je via FINTREX jouw Wft's. Jouw reiskosten worden vergoed vanaf 11 km en je kunt  via ons collectief een zorgverzekering en sportschool abonnement afsluiten. Perfect dus om je goede voornemens te starten! 

Heb jij minimaal een MBO 4 diploma en HBO werk- en denkniveau? Ben je bereid om 100% voor je Wft's te gaan door middel van een thuisstudie? Kan jij minimaal 30 tot 36 uur per week werken? Ben jij de eerste 5 weken fulltime beschikbaar voor een interne training en heb jij de eerste 3 maanden geen vakantieplannen? Heb je dan ook nog eens ervaring in de klantenservice branche? Dan zijn wij opzoek naar jou!

  • 15 Februari 2019 om 11:28

Klantcontact medewerker Interpolis

Als Klantcontact medewerker bij Interpolis (30-36 uur) in Tilburg verdien jij € 13,09 bruto per uur en ben jij het eerste aanspreekpunt voor verzekerden met vragen betreft hun polisvoorwaarden. Daarnaast pak jij zelfstandig schadeclaims op en voer jij de administratieve afhandeling van de schadeclaims uit. Vanwege de variatie in de werkzaamheden is het van belang dat jij snel kunt schakelen en secuur werkt.

Je komt te werken op de afdeling Schade van Interpolis. De standplaats van deze afdeling is Tilburg en het kantoor bevindt zich net buiten het centrum, aan het Tivolipark. Het moderne pand ligt op 10 minuten lopen van het station en er stoppen meer dan 6 bussen voor de deur, waardoor het kantoor heel erg goed bereikbaar is met het OV!

Als Klantcontact medewerker bij Interpolis kun jij het volgende verwachten:

  • Een functie voor 30-36 uur per week;
  • Een salaris van € 13,09 bruto per uur;
  • Toeslagen voor avond- en weekenddiensten;
  • Een fulltime, interne en betaalde training van vijf weken;
  • Een reiskostenvergoeding vanaf 11 km: 100% met het OV en een staffelvergoeding met EV;
  • De mogelijkheid om via FINTREX collectief een zorgverzekering en sportabonnement af te sluiten.

  • Jij hebt minimaal een afgeronde MBO 4 opleiding;
  • Jij hebt relevante ervaring in de (telefonische) klantcontact branche;
  • Jij bent 1 avond in de week en 1 zaterdag in de zes weken beschikbaar;
  • Jij hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
  • 15 Februari 2019 om 11:28

Fulltime Klantenservice medewerker

Jij bent de redder van de dag, de helpende hand, of je bent gewoonweg een superheld. Wanneer jij de klant zo goed mogelijk helpt dan krijg jij deze namen op zeker. De klant zo goed mogelijk helpen, dat doe jij als klantenservice medewerker. Je komt te werken bij Achmea als klantenservice medewerker op de afdeling Schade. Wanneer klanten schade hebben ben jij het eerste aanspreekpunt. In eerste instantie kunnen klanten best overstuur zijn, of in paniek. Aan jou de taak om deze emotie om te zetten en de klant met een glimlach te laten ophangen. Dit doe je door de schade uit te keren of wanneer dit soms niet kan, de klant zo duidelijk mogelijk te vertellen waarom hij geen geld terug krijgt. Best een dagtaak op zich, maar wanneer jij dit goed doet als klantenservice topper dan krijg je hier onwijs veel voldoening door.

Ben jij zo'n topper? Lees dan snel verder!

Je komt te werken als klantenservice medewerker bij Achmea, Interpolis. Dit zal op de locatie in Tilburg zijn. Wanneer je het gebouw in Tilburg binnenkomt merk je al dat de sfeer en ruimtes fijn aanvoelen. Achmea doet er alles aan om zijn werknemers zo optimaal en vitaal mogelijk aan het werk te zetten. Wanneer je start als klantenservice medewerker op de afdeling schade kom je te werken in een team van ongeveer 20 man. In het team is altijd wel iemand te vinden die jou wilt helpen of wanneer je ergens niet uitkomt, even met jou mee wilt kijken. Hierdoor zijn jullie nauw met elkaar betrokken en ontstaat er een informele werkomgeving. Verder is de baan erg uitdagend en is geen dag hetzelfde. Door de verschillende situaties en vragen die jij kan krijgen als klantenservice medewerker vliegen de uren voorbij.

Als klantenservice medewerker/superheld krijg jij een mooi salaris van € 13,09 per uur. Ook krijg je via ons jouw vakantiegeld en kan je collectief een sportschoolabonnement en zorgverzekering afsluiten via FINTREX. Wanneer je aan de slag gaat op de afdeling Schade wordt er ook verwacht dat jij jouw Wft Basis en Schade behaalt. Deze Wft's krijg je via FINTREX. Een mooie kans om jezelf te blijven ontwikkelen en zo door te groeien.

Voordat je officieel het label superheld ontvangt moet jij nog aan een aantal voorwaarden voldoen, zo vragen wij:

  • Of jij minimaal een MBO4 diploma hebt;
  • 30-36 uur per week kan en wil werken;
  • 1 dag in de week een avond tot 20:00 uur kunt werken;
  • 1 zaterdag per 6 weken tot 17:00 kunt werken;
  • Super gemotiveerd bent!
  • 15 Februari 2019 om 11:28

Klantenservice medewerker Schade Achmea

Ben jij op zoek naar een uitdagende en zelfstandige functie in de klantenservice voor € 13,09 bruto per uur en wil jij kosteloos jouw Wft Basis diploma en Wft Schade Particulier diploma behalen (of heb je deze al op zak)? Dan is de functie Klantenservice medewerker Schade (30-36 uur) bij Achmea in Tilburg dé baan voor jou!

Achmea is een van de grootste verzekeraars van Nederland. Na het kosteloos behalen van jouw Wft Basis diploma en het volgen van een fulltime, interne en betaalde training vanuit Achmea, ben jij er klaar voor om jouw Wft Schade Particulier te gaan behalen en als Klantenservice medewerker Schade zelfstandig vragen en schadeclaims van verzekerden op te gaan pakken.

Je komt te werken in het glazen kantoorpand van Achmea in Tilburg. Het pand ligt op 10 minuten lopen van het station, is modern ingericht en heeft een mooi en groot bedrijfsrestaurant. De afdeling Schade heeft een open en lichte werkvloer. Binnen het team heerst een net zo open sfeer. Bij Achmea wordt er niet alleen gekeken naar proactiviteit onder de medewerkers, maar wordt er ook geïnvesteerd in hun zelfontwikkeling.

Voor de functie van Klantenservice medewerker Schade, bieden wij het volgende aan:

  • Een werkweek van 30-36 uur;
  • Een bruto uurloon van € 13,09 per uur;
  • 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Toeslagen voor avond- en weekenddiensten;
  • Reiskostenvergoeding van 100% op OV, vanaf een afstand van 11 kilometer;
  • De mogelijkheid om collectief een zorgverzekering en sportabonnement af te sluiten via FINTREX.

  • Minimaal een afgeronde MBO 4 opleiding;
  • Recente ervaring in het telefonisch klantcontact is een pré;
  • Bereidheid om jouw Wft Basis en Wft Schade Particulier te behalen;
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
  • 15 Februari 2019 om 11:28

Klantenservice medewerker Achmea

Start jouw financiële carrière bij Achmea in Tilburg. Heb jij ambitie, empathie en wil jij een vliegende start maken in jouw loopbaan? Reageer dan nu direct en begin met jouw carrière als Klantenservice medewerker op de schadeafdeling. Je start met een training en thuisstudie om jouw Wft's te gaan behalen. Kun jij de klanten die jou opbellen met schade geruststellen en goed adviseren? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Op de afdeling schade ga jij aan de slag om klanten zo goed mogelijk te helpen met het afhandelen van hun schade. Je kijkt of de klant goed verzekerd is en geeft hem of haar een passend advies. Ook ga jij precies uitrekenen hoeveel de klant uitgekeerd krijgt en detecteer jij fraude.

Allereerst bieden wij jou een functie voor de langere termijn. Je gaat jij jouw Wft Basis en Schade behalen en je krijgt een mooi salaris van € 13,09 per uur. Boven op jouw salaris krijg jij ook nog vakantiedagen en vakantiegeld. Ook worden jouw reiskosten vergoed vanaf 11 km. Verder is Achmea een gerenommeerde werkgever die veel doet voor zijn werknemers en goed let op het welzijn en de ontwikkeling van zijn mensen.

  • Je bent 30-36 uur per week beschikbaar;
  • Je hebt een aantoonbaar MBO 4 diploma;
  • Je hebt affiniteit met verzekeringen en bent financieel onderlegd;
  • Je kunt een VOG aanvragen;
  • Je kan1 avond per week (tot 20:00 uur) en 1 zaterdag per 6 weken werken.
  • 15 Februari 2019 om 11:28

Helpdesk medewerker Interpolis

Ben jij op zoek naar een baan in Tilburg voor 30-36 uur per week en wil jij wel € 13,09 bruto per uur verdienen en kosteloos jouw Wft Basis en Wft Schade Particulier diploma behalen? Dan ben jij wellicht de Helpdesk medewerker die wij zoeken voor Interpolis!

Als Helpdesk medewerker start jij op de afdeling 'verkeer', waar jij zelfstandig binnenkomende schadeclaims op zult pakken. Ook informeer jij de klanten over hun polisvoorwaarden en geef jij hen gepast advies betreft mogelijke vervolgstappen. Verder handel je de schadeclaims administratief af. Zodra je dit onder de knie hebt, zal jij ook schadeclaims oppakken van de afdelingen 'wonen' en 'reizen'.

Je komt te werken op de afdeling Schade van Interpolis, in het kantoorpand van Achmea in Tilburg. Het moderne pand ligt op loopafstand van het treinstation en dichtbij het centrum van Tilburg. Binnen het team hangt er een informele sfeer en vanuit Interpolis is de persoonlijke ontwikkeling van de medewerkers, prioriteit.

  • Een werkweek van 30-36 uur;
  • Een bruto uurloon van € 13,09 per uur;
  • 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Toeslagen voor avond- en weekenddiensten;
  • Reiskostenvergoeding van 100% op OV, vanaf 11 kilometer.

  • Jij hebt minimaal een afgeronde MBO 4 opleiding met aantoonbaar diploma;
  • Jij hebt relevante en recente ervaring in de (telefonische) klantcontact branche;
  • Jij bent minimaal 1 avond in de week en 1 zaterdag in de zes weken beschikbaar;
  • Jij hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift.
  • 15 Februari 2019 om 11:28

Klantenservice vacature Interpolis

Als Klantenservice medewerker (30-36 uur) op de afdeling Schade van Interpolis in Tilburg, zal jij voor € 13,09 bruto per uur aan de slag gaan met het zelfstandig oppakken en volledig administratief afhandelen van telefonisch binnenkomende schadeclaims.
Naast de vijf weken betaalde interne training, kun je kosteloos jouw diploma's Wft Basis én Wft Schade Particulier behalen. Zo ben je volledig voorbereid op de functie!

Je gaat aan de slag op de afdeling Schade van Interpolis in Tilburg. Interpolis is onderdeel van Achmea, een van de grootste namen in de Nederlandse verzekeringswereld.
De locatie van Interpolis in Tilburg ligt op 10 minuten lopen van het station en is ook goed bereikbaar met een groot aantal bussen. Op de afdeling is er naast een goede werkethiek ook vooral sprake van een open, informele en gezellige sfeer.

Voor de functie van Klantenservice medewerker bij Interpolis in Tilburg, bieden wij jou het volgende:

  • Een bruto uurloon van € 13,09 per uur;
  • Een werkweek van 30-36 uur;
  • 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Toeslagen voor avond- en weekenddiensten;
  • Een reiskostenvergoeding van 100% voor het OV, EV vanaf 11 kilometer;
  • De mogelijkheid om collectief een zorgverzekering en een sportabonnement af te sluiten via FINTREX.

Om in aanmerking te komen voor de functie van Klantenservice medewerker, vragen wij het volgende van jou:

  • Minimaal een afgeronde MBO4 opleiding;
  • Recente ervaring met telefonisch klantcontact is een pré;
  • Je bent bereid om je Wft Basis en Wft Schade diploma te behalen;
  • Je bent minimaal 1 avond per week en 1 zaterdag per 6 weken beschikbaar om te werken;
  • Je hebt in de komende 4 maanden geen vakantieplannen.
  • 15 Februari 2019 om 11:28

Parttime werken bij Achmea in Tilburg

Als Klantadviseur Schade handel je altijd in het belang van de klant. Je zorgt dat je achter de kern van het probleem komt en weet daardoor de klant het beste advies te geven. Klanten bellen jou  met vragen over hun claims, dekkingen en alles wat verder met schade te maken heeft. Naast het telefonische gedeelte is het belangrijk dat jij alles administratieve acties goed verwerkt.

Achmea in Tilburg. Je gaat werken op de klantenservice afdeling binnen een enthousiast team. Binnen Achmea vallen maar liefst 20 merken die verzekeringen hebben op het gebied van schade, zorg en inkomen. Het bedrijf heeft een open cultuur waardoor je je gelijk welkom voelt.

  • De kans om je Wft Basis en Schade Particulier te behalen;
  • Een salaris van € 13,09 bruto per uur;
  • De mogelijkheid om collectief een zorgverzekering en een sportabonnement af te sluiten via FINTREX;
  • De reiskosten met OV worden 100% vergoed en met EV via staffel vanaf 11 km reisafstand;

  • Je bent 30 tot 36 uur per week beschikbaar;
  • Soms een avond of op zaterdag werken is voor jou geen probleem;
  • Jij hebt HBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt ervaring met telefonisch klantcontact;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal zowel in woord al geschrift.
  • 15 Februari 2019 om 11:28

Werken voor Yves Rocher

Heb jij altijd al willen werken voor een internationaal bekend cosmeticabedrijf? Ben jij op zoek naar een klantenservice functie in Soest? Kom dan 16 - 32 uur werken voor Yves Rocher bij CCA International in Soest.

Werken voor Yves Rocher betekent dat jij het eerste aanspreekpunt bent voor klanten van dit Franse cosmeticabedrijf. Jij gaat de klant een top service aanbieden!  De klantvragen zijn erg divers. Dit kan gaan over de status van een bestelling of om een bestelling te plaatsen maar bijvoorbeeld ook over de bezorging of over een klacht. Jij ontvangt hiervoor een salaris van € 9,33 bruto per uur, exclusief reserveringen.

Jij komt te werken voor Yves Rocher op het hoofdkantoor van CCA International in Soest. Dit kantoor is goed bereikbaar met eigen vervoer en er is voldoende parkeergelegenheid. Je komt terecht op de klantenservice afdeling in een team vol enthousiaste en servicegerichte collega's. De openingstijden zijn van maandag t/m vrijdag van 08:00 uur - 21:00 uur en zaterdag van 08:00 uur - 17:00 uur.

Werken voor Yves Rocher levert natuurlijk verschillende voordelen op:

  • Jij ontvangt een salaris van € 9,33 bruto per uur, excl. reserveringen;
  • Jij krijgt namelijk nog eens 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Ook ontvang jij reiskostenvergoeding vanaf 10 KM;
  • Korting op je collectieve zorgverzekering en sportabonnement via FINTREX;
  • Een toffe werkplek bij een internationaal bekend cosmeticabedrijf;
  • De mogelijkheid om zowel parttime als fulltime aan de slag te gaan.

  • Ben jij enthousiast en doe jij er altijd alles aan om de klant tevreden te stellen?
  • Ben jij woonachtig in Soest of beschik jij over eigen vervoer?
  • Heb jij affiniteit met cosmetica, make-up of huidverzorging?

Kun jij bovengenoemde vragen allemaal beantwoorden met 'Ja'  solliciteer dan direct!

  • 15 Februari 2019 om 09:36

Senior Call agent KPN

Jij bent als Senior Call agent voor KPN bij PCS in Zwolle verantwoordelijk voor het in kaart brengen van de klantbehoefte van particuliere klanten. Voor 24 uur ga jij aan de slag en hiervoor ontvang je een passend salaris van € 12,20 (incl.) per uur.

De diverse taken en grote verantwoordelijkheid zorgen ervoor dat een dag nooit hetzelfde is. In jouw functie als Senior Call agent draag je de verantwoordelijkheid over je klanten, bouw je relaties op met de klant, breng je de wensen en behoefte van de klant in kaart en ga je zeer zelfstandig te werk. Jij staat continue in verbinding met de klanten van KPN en draagt hierin de kernwaarden van KPN proactief uit. Je ontvang hiervoor een salaris van € 12,20 (incl.) per uur en hierboven op kun je ook leuke bonussen verdienen!

Je komt te werken voor PCS in Zwolle. In deze organisatie staan ambitie, zelfstandigheid en pro-activiteit centraal. Daarnaast zijn er veel mogelijkheden tot training en coaching, waardoor je veel persoonlijke ontwikkeling doormaakt. Bij PCS in Zwolle werken inmiddels ongeveer 90 collega's die allen enthousiast zijn over het werk wat zij doen!

Wanneer jij aan de slag gaat als Senior Call agent voor KPN bieden we jou:

  • Een salaris van € 12,20 (incl.) per uur;
  • 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Een leuke bonusregeling;
  • De kans om jezelf te ontwikkelen bij één van de meest bekende telecomproviders van Nederland;
  • Je start met een (betaalde) fulltime training van drie werkdagen.

  • Jij hebt aantoonbare ervaring met sales;
  • Jij bent minimaal 24 uur per week beschikbaar;
  • Jij hebt minimaal een MBO-4 diploma en jij beschikt over HBO werk- en denkniveau;
  • Jij hebt ervaring met het werken met targets;
  • Jij bent zelfstandig, oplossingsgericht en jij weet hoe je mensen moet overtuigen!
  • 15 Februari 2019 om 09:04

Call agent KPN

Wanneer je aan de slag gaat als Call agent voor KPN bij PCS in Zwolle zorg jij ervoor dat de klantbehoefte in kaart gebracht wordt. Hierbij breng jij altijd over waar KPN voor staat: duurzaamheid, innovatie en service. Je gaat € 12,20 incl. per uur verdienen en kan al voor 24 uur per week aan de slag.

Jij gaat de klantbehoefte in kaart brengen en optimaliseert op die manier de dienstverlening van KPN. Dit betekent dat jij analyseert wat de motieven zijn van klanten om wel of niet voor KPN te kiezen. Als Call agent voor KPN ben je verantwoordelijk voor je eigen succes door (pro)actief kennis te vergaren. Jij bent communicatief vaardig, doelgericht en sensitief. Daarnaast ben jij veel overtuigingskracht en ben jij klantgericht ingesteld.

Binnen de functie van Call agent voor KPN ga je aan de slag voor PCS in Zwolle. Zij zijn een van de grootste facilitaire contactcenters van Nederland en in een top tempo uitgegroeid tot een groot dynamisch bedrijf waarbij de ontwikkeling van de werknemer voorop staat! PCS biedt hun medewerkers verschillende soorten trainingen en coaching aan zodat jij het beste uit jezelf en je werk kan halen.

Voor de functie van Call agent voor KPN bieden wij jou het volgende:

  • Een salaris van € 12,20 bruto per uur;
  • Een professionele werkomgeving op kantoor in Zwolle;
  • Een uitgebreide voorbereidende training van drie werkdagen; 
  • Reiskostenvergoeding;
  • De kans om carrière te maken binnen PCS!

Om in aanmerking te komen voor de functie van Call agent voor KPN, moet je ten minste aan de volgende eisen voldoen:

  • Aantoonbaar HBO werk- en denkniveau;
  • Minimaal 24 uur per week beschikbaar;
  • Beschikbaar op ma t/m vr van 13:00 - 21:00;
  • Recente commerciële ervaring;
  • Aantoonbare affiniteit met telecom.
  • 15 Februari 2019 om 09:02
โŒ