[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

๐Ÿ”’
โŒ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
Vandaag โ€” 22 Oktober 2018Vacatures

Bijbaan Klantenservice T-Mobile Sales

Ben je op zoek naar een parttime functie of bijbaan in de regio Enschede? In de functie van klantenservice medewerker T-Mobile Sales zorg jij voor een warm klantgesprek waarin jij klanten van het beste advies voorziet (vanaf 12 uur per week).

Deze klanten bellen jou op omdat zij een vraag hebben over een van de T-Mobile producten of abonnementen. Door goed te luisteren en door te vragen, zorg jij ervoor dat zij de juiste producten of diensten aangeboden krijgen wat matcht met hun behoeftes en wensen.

Deze klantenservice bijbaan of parttime job zorgt voor relevante werkervaring op je CV. Waarom? Je gaat aan de slag met je communicatieve en commerciële skills. Vooraf volg je een leuke (betaalde) training!

Je gaat via Cendris werken voor T-Mobile. Werken voor dit bekende Telecom merk betekent dat je aan de slag gaat binnen een dynamische, jonge en professionele organisatie waarin jij jezelf kunt ontwikkelen en een betaalde training aangeboden krijgt.

Voor deze bijbaan klantenservice medewerker vacature kun jij het volgende verwachten:

  • Bonussen! Die weleens kunnen oplopen tot €1.000,- per maand;
  • Startsalaris van €9,20 bruto per uur vanaf 22 jaar en ouder;
  • Energieke collega's;
  • Te gekke teamleiders;
  • Een leerzame (betaalde) training met handige tips;
  • Flexibele en ruime openingstijden.

  • MBO werk - en denkniveau
  • Minimale beschikbaarheid van 12 uur
  • Inzet, flexibiliteit en enthousiasme
  • Je bent flexibel beschikbaar in de avonden
  • Je bent 2 zaterdagen per maand beschikbaar
  • 22 Oktober 2018 om 17:15

Klantenservice medewerker Parttime

Je gaat parttime aan het werk als Klantenservice medewerker bij het CBR in Arnhem met een bruto uurloon van € 13,15 voor 12-20 uur per week.

Jouw dag bij CBR is nooit hetzelfde. Je krijgt als Klantenservice medewerker vragen van bestuurders met betrekking tot hun rijbewijs. Hierbij kan je denken aan vragen over een gezondheidsverklaring of bijvoorbeeld een vraag vanuit een bestuurder over zijn handicap en wat dit betekent voor zijn rijbewijs.

Je gaat parttime als Klantenservice medewerker aan de slag bij het CBR in Arnhem, waarbij je terecht komt op een afdeling met een ontspannen en gezellige sfeer. Het is belangrijk om goed samen te werken, zoals bij de communicatie met de medische adviseurs. Op deze manier kan er een professioneel en klantgericht antwoord gegeven worden aan de bestuurders.

Als Klantenservice medewerker bieden wij jou de volgende arbeidsvoorwaarden:

  • Een mooi bruto salaris van € 13,15 per uur;
  • De mogelijkheid om tussen de 12-20 uur werkzaam te zijn in avonduren en weekenden;
  • Je bouwt vakantiegeld en vakantiedaguren op;
  • De mogelijkheid om via FINTREX een collectieve zorgverzekering en/of sportabonnement af te sluiten.

Als Klantenservice medewerker beschik jij over de volgende punten:

  • Je bent in het bezit van een HBO diploma;
  • Je bent beschikbaar op zaterdag en minimaal 3 avonden in de week;
  • Je bent stressbestendig en beschikt over een empathisch vermogen.
  • 22 Oktober 2018 om 16:52

Callcentermedewerker afdeling Schade

Ga aan de slag bij Nationale-Nederlanden in Ede als Callcentermedewerker afdeling Schade. Je mag kiezen m tussen de 16 en 36 uur per week te werken en een mooi salaris van € 12,54 bruto per uur te verdienen!

Als Callcentermedewerker op de afdeling Schade help jij de klanten van de Nationale-Nederlanden met al hun vragen over schadeverzekeringen. Dit kunnen makkelijke vragen zijn, maar soms ook vragen waar je even de tijd voor moet nemen. Welke vraag het ook is, je staat met alle liefde voor de klant klaar en zorgt ervoor dat hij/zij met een goed gevoel ophangt.

Je komt op de klantenservice te werken in het callcenter van Nationale-Nederlanden. Op de afdeling Schadeverzekeringen kun je uiteenlopende vragen verwachten. Om deze vragen zo goed mogelijk te kunnen beantwoorden, volg je eerst een fulltime training van 4 weken. Het bieden van goede service staat voorop bij Nationale-Nederlanden, daarom word je tijdens je dienstverband begeleid en gecoacht zodat je jezelf kunt blijven ontwikkelen.

Als Callcentermedewerker bij Nationale-Nederlanden krijg je het volgende:

  • Een aantrekkelijk salaris, met een toeslag van 125% wanneer je op zaterdag werkt;
  • Keuze tussen de volgende urencategorieën: 20-28, 24-32, 28-36 of 32-40 uur per week;
  • Een gewilde functie bij één van de grootse verzekeraars van Nederland;
  • Een doorbetaalde training van 3 weken.

  • Je bent in het bezit van een MBO4 diploma;
  • Je bent woonachtig in de omgeving van Ede/Arnhem;
  • Je hebt enige ervaring in een soortgelijke functie (telefonisch klantcontact);
  • Je bent flexibel inzetbaar tijdens de openingstijden (maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 tot 21:00 uur en op zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur.
  • 22 Oktober 2018 om 16:46

Bijbaan Klantenservice T-Mobile Sales

Ben je op zoek naar een parttime functie of bijbaan in de regio Enschede? In de functie van klantenservice medewerker T-Mobile Sales zorg jij voor een warm klantgesprek waarin jij klanten van het beste advies voorziet (vanaf 12 uur per week).

Deze klanten bellen jou op omdat zij een vraag hebben over een van de T-Mobile producten of abonnementen. Door goed te luisteren en door te vragen, zorg jij ervoor dat zij de juiste producten of diensten aangeboden krijgen wat matcht met hun behoeftes en wensen.

Deze klantenservice bijbaan of parttime job zorgt voor relevante werkervaring op je CV. Waarom? Je gaat aan de slag met je communicatieve en commerciële skills. Vooraf volg je een leuke (betaalde) training!

Je gaat via Cendris werken voor T-Mobile. Werken voor dit bekende Telecom merk betekent dat je aan de slag gaat binnen een dynamische, jonge en professionele organisatie waarin jij jezelf kunt ontwikkelen en een betaalde training aangeboden krijgt.

Voor deze bijbaan klantenservice medewerker vacature kun jij het volgende verwachten:

  • Bonussen! Die weleens kunnen oplopen tot €1.000,- per maand;
  • Startsalaris van €9,20 bruto per uur vanaf 22 jaar en ouder;
  • Energieke collega's;
  • Te gekke teamleiders;
  • Een leerzame (betaalde) training met handige tips;
  • Flexibele en ruime openingstijden.

  • MBO werk - en denkniveau
  • Minimale beschikbaarheid van 12 uur
  • Inzet, flexibiliteit en enthousiasme
  • Je bent flexibel beschikbaar in de avonden
  • Je bent 2 zaterdagen per maand beschikbaar
  • 22 Oktober 2018 om 17:15

Interim Manager Flexpool (16-24 uur) - in procedure Groningen

Voor SKSG zijn wij op zoek naar een Interim Manager Flexpool voor de duur van ca. 1 jaar. In deze brede en afwisselende functie zorg jij ervoor dat de flexpool op de juiste wijze wordt gepositioneerd en ingericht binnen de organisatie. Wil je meer weten over deze functie waarin je veel vrijheid krijgt om zelf invulling te geven aan jouw functie? Neem dan contact op met Hunter Select.

  • 22 Oktober 2018 om 16:56

Incassospecialist bij GGN

Als Incassospecialist bij GGN in Tilburg kun jij al jouw klantgerichte vaardigheden toepassen om voor elke klant een passende oplossing te vinden.
Je hebt zelf de keuze om je eigen uren te bepalen (24 uur - 32 uur) en het bruto uurloon bedraagt € 10,50 per uur.
Jij bent als Incassospecialist hét aanspreekpunt voor klanten en je werkzaamheden zullen voornamelijk bestaan uit het beantwoorden van klantvragen en het maken van passende betalingsregelingen. Je komt te werken op het kantoor van GGN in Tilburg op de klantenservice afdeling.

Je komt te werken bij GGN in Tilburg op de klantenservice afdeling. Binnen GGN hangt er een professionele en informele werksfeer en heerst er een sterke teamspirit.
De locatie is goed te bereiken met het OV (2 bushaltes van CS Tilburg) en met eigen vervoer.
Werken bij GGN biedt jou de kans om jezelf te ontwikkelen tot Incassospecialist en geeft een geweldige boost aan jouw cv!

Als Incassospecialist bij GGN moet jij weten dat:

  • Je ontvangt reiskostenvergoeding voor zowel OV als met eigen vervoer;
  • Je start met een fulltime training van 4 weken;
  • Je ontvangt een bruto uurloon van € 10,50 per uur;
  • Je hebt de mogelijkheid je eigen uren te kiezen (24 uur - 32 uur) per week.

  • Je beschikt over telefonische klantcontact ervaring;
  • Je bent 2 avonden in de week beschikbaar tot 19:00 uur (waarvan je er 1 ingepland wordt);
  • Je hebt affiniteit met klantcontact;
  • Je staat stevig in je schoenen en houdt ervan om de mouwen op de stropen;
  • Je bent beschikbaar voor een fulltime training van 4 weken.
  • 22 Oktober 2018 om 16:14

Schademedewerker bij de ING

In deze functie ga je als Schademedewerker bij de ING in Ede aan de slag, tussen de 20 en 40 uur per week en een bruto uurloon van € 12,54!

Telefonisch sta jij de klanten van ING te woord door hun vragen te beantwoorden over schadeverzekeringen.
Dit kunnen vragen zijn zoals 'Ben ik verzekerd tegen waterschade?' of 'Ik wil een verzekering bij de ING afsluiten, kunt u mij daarbij helpen?'. Je kan je voorstellen dat elke klant een andere vraag heeft. Dat maakt deze functie niet alleen uitdagend, maar ook heel divers!

Je komt te werken bij de ING in Ede, op de afdeling Schadeverzekeringen. Het team bestaat uit ongeveer 50 gemotiveerde collega's, wie allemaal hetzelfde doel hebben: klaarstaan voor de klanten van de ING!
Het team is informeel. Veiligheid, vertrouwen en verantwoordelijkheid zijn de pijlers waarop de huisregels zijn gebaseerd. Dat betekent in de praktijk bijvoorbeeld dat we niet met scripts werken, dat je open staat voor feedback en dat je integer omgaat met informatie over onze klanten en processen.

  • Een mooi salaris van € 12,54 bruto per uur;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Vanuit FINTREX opleidingsmogelijkheden om jouw Wft basis te halen;
  • Flexibiliteit: Je kan werken tussen de 20 en 40 uur per week;
  • Een collectieve zorgverzekering en/of sportabonnement via FINTREX.

We vragen niet veel voor deze leuke functie, maar wel het volgende:

  • Je bent beschikbaar om minimaal 1 tot 2 avonden per week te werken en minimaal 1 zaterdag per maand inzetbaar;
  • Je hebt enige ervaring in een klantcontact functie;
  • Je bent in het bezit van een MBO4 diploma of HBO werk- en denkniveau;
  • Je bent de eerste 3 weken beschikbaar voor een doorbetaalde fulltime training;
  • Een leuke, vriendelijke en collegiale persoonlijkheid om het team te versterken!
  • 22 Oktober 2018 om 15:37

Klantenservice Centraal Beheer Achmea

Ben jij de enthousiaste klantenservice medewerker die Centraal Beheer Achmea zoekt? Kom dan werken bij één van de grootste verzekeraars van Nederland en verdien €12,80 per uur!

Als klantenservice medewerker kun je snel schakelen tussen de verzekeringen die Centraal Beheer Achmea aanbiedt. Daarnaast kun je goed de klantbehoefte in kaart brengen. De verkoopsignalen vang jij snel op en jij kunt daar goed op inspelen. Binnen de uren van Centraal Beheer Achmea kun je als Klantenservice Medewerker jouw uren flexibel inroosteren.

Welke vragen kan je verwachten?

  • Meneer Jansen belt omdat hij net is gevallen tegen zijn televisie en deze is kapot gegaan. Hij vraagt zich af of dit binnen de inboedelverzekering valt;
  • Daarna belt mevrouw Gerritsen, omdat ze informatie wilt over haar autoverzekering. Je komt erachter dat de klant volgende maand een nieuwe auto gaat kopen. Je bespreekt dus meteen met haar de mogelijkheden om deze bij Centraal Beheer te laten verzekeren.

Centraal Beheer Achmea is één van de grootste verzekeraars van Nederland en verzekert ongeveer 10 miljoen Nederlanders voor zorg, schade en inkomen. Je komt te werken in een uniek gebouw op een ideale locatie in Apeldoorn! Het pand is gelegen vlakbij de snelweg en ook goed bereikbaar met het OV.

Voor de functie van klantenservice medewerker bieden wij het volgende:

  • Een salaris van 12,80 bruto per uur;
  • Flexibele urencategorie (20-28, 24-32 of 28-36 uur per week);
  • Reiskostenvergoeding (OV 100%, EV vanaf 10 KM volgens staffel).

  • Je beschikt over een hoge dosis enthousiasme
  • Minimaal MBO4 werk- en denkniveau 
  • Ervaring in (telefonisch) klantcontact
  • De eerste 5 weken fulltime beschikbaar om een training te volgen
  • Je kunt minimaal 2 avonden per week werken (tot 21:00 uur)
  • Je kunt 1x in de 2 weken een weekenddag werken (zaterdag of zondag)
  • 22 Oktober 2018 om 17:08

Incassomedewerker Parttime

Als incassomedewerker ga jij betalingsregelingen treffen voor de lopende cassusen van GGN in Tilburg. Jij gaat de debiteuren begeleiden om tot een passende oplossing te komen. De diversiteit van de gesprekken zie jij als een uitdaging. Deze uitdaging motiveerd jou dagelijks het beste uit jezelf te halen voor de debiteuren van GGN!

De naam zegt het al "GGN mastering credit". Het doel van GGN is om debiteuren beter en makkeijker te laten betalen. GGN onderscheidt zich daarin door actief te zijn op alle facetten die bij een schuld komen kijken. Ze zetten zich niet alleen in om bestaande schulden te incasseren maar ook om nieuwe schulden te voorkomen. Hierdoor werken de afdelingen zeer nauw samen waardoor er een grote mate van collegialiteit heerst! Samen met jouw collega's ga jij dagelijks de uitdaging aan om de beste service te bieden voor de debiteuren van GGN. 

  •  Een mooi uurloon van € 10,50 per uur;
  • De mogelijkheid om collectief te sporten en verzekeren via FINTREX;
  • Opbouw van 8 % vakantiegeld en 10 % vakantiedagen;
  • Volledige reiskostenvergoeding van het OV;
  • Een fulltime training van 3 weken;
  • Individuele coaching op de werkvloer.

  • Je hebt affiniteit met de financiële dienstverlening;
  • Je hebt ervaring binnen het klantcontact;
  • Je gaat een uitdaging niet uit de weg;
  • Je laat je niet uit het veld slaan door weerstandgesprekken.
  • 22 Oktober 2018 om 11:56

Medewerker sales support

Wil jij werken in een snelgroeiend, ambitieus en nieuw team met veel doorgroeimogelijkheden? Start dan nu als Medewerker Sales Support (24-40 uur) bij PCS in Zwolle. Naast het uurloon van € 12,05 incl. heeft PCS een interessant bonussysteem, wat kan oplopen tot € 300,- bruto per maand!

Als Medewerker Sales Support heb jij telefonisch contact met de zakelijke klanten van KPN. Jij herkent als geen ander de verkoopsignalen. Jij weet gebruik te maken van deze signalen door je communicatieve skills en kennis van de producten in te zetten.

PCS is een snelgroeiend facilitaire klantcontactcenter. Omdat ze zo snel groeien is er recent een nieuwe vestiging geopend in Zwolle. Jij gaat als Medewerker sales support hier aan de slag. Jij komt terecht in een gedreven team. Net als jij willen jouw collega's de beste resultaten behalen. PCS ondersteunt hun medewerkers dan ook door het aanbieden van diverse trainingen en coaching.

 Als medewerker sales support krijg jij:

  • Een bruto uurloon van € 12,05 incl.;
  • Bonussen die kunnen oplopen tot € 300,- bruto per maand;
  • Trainingen en coaching;
  • De mogelijkheid om vanaf 24 uur per week aan de slag te gaan;
  • Flexibiliteit om zelf je uren in te delen.

  • Enige werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Minimaal 24 uur per week beschikbaar;
  • Doorzettingsvermogen en gedreven om de beste resultaat te behalen.
  • 22 Oktober 2018 om 11:26

Klantenservice Medewerker Wonen Achmea

Ben jij op zoek naar een uitdagende functie? En zou jij graag aan de slag willen bij één van de grootste verzekeringsmaatschappijen van Nederland? Dan hebben wij een toffe functie als Klantenservice Medewerker voor jou!

Als Klantenservice Medewerker Wonen bij Achmea in Apeldoorn ga jij uitstekende service verlenen aan klanten. Klanten bellen jou met vragen over hun woon-, reis-, auto- of rechtsbijstandsverzekering. Jij achterhaalt de klantbehoefte en zorgt ervoor dat de klant duidelijk antwoord krijgt op zijn/haar vraag. Het bruto uurloon voor deze functie bedraagt € 12,80 per uur, exclusief vakantiegeld en toeslagen en jij gaat 20 tot 36 uur per week aan de slag.

Je gaat werken bij Centraal Beheer Achmea in Apeldoorn. Kernwoorden van Centraal Beheer zijn; Persoonlijk, Oplossingsgericht en Positief. De afdeling bestaat in totaal uit ongeveer 60 medewerkers, verdeeld over 3 teams. De medewerkers omschrijven de afdeling als een gezellige werkplek, waar hard wordt gewerkt maar ook veel wordt gelachen met elkaar. De medewerkers zijn enthousiast en erg betrokken.

  • Bruto uurloon: € 12,80 als Klantenservice medewerker;
  • Reiskostenvergoeding bij 10 km of meer;
  • Een uitgebreide interne training van 5 weken fulltime;
  • Een functie voor 20-28 / 24-32 / 28-36 uur per week;
  • De mogelijkheid om via FINTREX collectief een zorgverzekering en een sportabonnement af te sluiten.

  • Jij hebt minimaal een aantoonbaar MBO4 diploma;
  • Jij bent 2 avonden in de week beschikbaar;
  • Jij bent 1 keer in de 2 weken op zaterdag beschikbaar;
  • Jij bent elke maandagochtend van 9:00-13:00 uur beschikbaar.
  • 22 Oktober 2018 om 11:15

Sales en Service medewerker XS4ALL

Ben jij iemand die altijd commerciële kansen ziet en deze ook pakt? Dan kan jij voor € 11,- bruto per uur, zowel parttime (16-20 of 20-25) als fulltime (32-40) als Sales en Service medewerker bij XS4ALL in Amsterdam aan de slag!

Om succesvol te zijn in jouw rol als Sales en Service medewerker bij XS4ALL, zal jij heel servicegericht te werk moeten gaan. Tijdens de gesprekken zal jij ervoor zorgen dat jij nieuwe klanten weet te binden of dat jij bestaande klanten weet te behouden. Hierbij krijg jij alle ruimte en vrijheid, met scripts hoef jij geen rekening te houden.

Jij komt als Sales en Service medewerker bij XS4ALL te werken op de locatie in Amsterdam, vlakbij station Sloterdijk. Deze locatie kenmerkt zich door de informele sfeer. Zo staat er een voetbaltafel klaar om tijdens de pauze wat stoom af te blazen! Daarnaast worden er regelmatig gezellige teamuitjes georganiseerd.

Een Sales en Service medewerker bij XS4ALL bieden wij jou het volgende:

  • Een salaris van € 11,- bruto per uur;
  • 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren bovenop jouw salaris;
  • Flexibele werktijden van maandag t/m vrijdag tussen 8:00-20:00 uur en op zaterdag tussen 8:00-17:00 uur;
  • Via FINTREX de mogelijkheid tot korting op jouw sportabonnement en/of zorgverzekering;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km: 100% voor OV, staffelvergoeding voor EV.

  • Veel klantcontact ervaring, met als pré ervaring op een commerciële afdeling;
  • Een aantoonbaar MBO4 diploma en/of HBO werk- en denkniveau;
  • Jij bent altijd beschikbaar op maandag, één avond per week en een zaterdag om de week;
  • Jij bent beschikbaar voor een fulltime training van drie weken.
  • 22 Oktober 2018 om 11:30

Medewerker sales support

Wil jij werken in een snelgroeiend, ambitieus en nieuw team met veel doorgroeimogelijkheden? Start dan nu als Medewerker Sales Support (24-40 uur) bij PCS in Zwolle. Naast het uurloon van € 12,05 incl. heeft PCS een interessant bonussysteem, wat kan oplopen tot € 300,- bruto per maand!

Als Medewerker Sales Support heb jij telefonisch contact met de zakelijke klanten van KPN. Jij herkent als geen ander de verkoopsignalen. Jij weet gebruik te maken van deze signalen door je communicatieve skills en kennis van de producten in te zetten.

PCS is een snelgroeiend facilitaire klantcontactcenter. Omdat ze zo snel groeien is er recent een nieuwe vestiging geopend in Zwolle. Jij gaat als Medewerker sales support hier aan de slag. Jij komt terecht in een gedreven team. Net als jij willen jouw collega's de beste resultaten behalen. PCS ondersteunt hun medewerkers dan ook door het aanbieden van diverse trainingen en coaching.

 Als medewerker sales support krijg jij:

  • Een bruto uurloon van € 12,05 incl.;
  • Bonussen die kunnen oplopen tot € 300,- bruto per maand;
  • Trainingen en coaching;
  • De mogelijkheid om vanaf 24 uur per week aan de slag te gaan;
  • Flexibiliteit om zelf je uren in te delen.

  • Enige werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Minimaal 24 uur per week beschikbaar;
  • Doorzettingsvermogen en gedreven om de beste resultaat te behalen.
  • 22 Oktober 2018 om 11:26

Medewerker sales support

Wil jij werken in een snelgroeiend, ambitieus en nieuw team met veel doorgroeimogelijkheden? Start dan nu als Medewerker Sales Support (24-40 uur) bij PCS in Zwolle. Naast het uurloon van € 12,05 incl. heeft PCS een interessant bonussysteem, wat kan oplopen tot € 300,- bruto per maand!

Als Medewerker Sales Support heb jij telefonisch contact met de zakelijke klanten van KPN. Jij herkent als geen ander de verkoopsignalen. Jij weet gebruik te maken van deze signalen door je communicatieve skills en kennis van de producten in te zetten.

PCS is een snelgroeiend facilitaire klantcontactcenter. Omdat ze zo snel groeien is er recent een nieuwe vestiging geopend in Zwolle. Jij gaat als Medewerker sales support hier aan de slag. Jij komt terecht in een gedreven team. Net als jij willen jouw collega's de beste resultaten behalen. PCS ondersteunt hun medewerkers dan ook door het aanbieden van diverse trainingen en coaching.

 Als medewerker sales support krijg jij:

  • Een bruto uurloon van € 12,05 incl.;
  • Bonussen die kunnen oplopen tot € 300,- bruto per maand;
  • Trainingen en coaching;
  • De mogelijkheid om vanaf 24 uur per week aan de slag te gaan;
  • Flexibiliteit om zelf je uren in te delen.

  • Enige werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Minimaal 24 uur per week beschikbaar;
  • Doorzettingsvermogen en gedreven om de beste resultaat te behalen.
  • 22 Oktober 2018 om 11:26

Medior administratief Medewerker Rabobank Heinenoord

Als medior administratief Medewerker bij de Rabobank in Heienoord ga je diverse administratieve werkzaamheden verrichten zoals het opstellen, verwerken en controleren van documenten, mutaties, formulieren en het beheren van dossiers of archieven. Daarnaast ga je transacties verwerken en je bezig houden met complexere zaken zoals: kwaliteits- procesoptimalisatie. Hier valt te denken aan het signaleren van verbetermogelijkheden en dienstverlening, producten of processen.

Je komt te werken bij de Rabobank in Heinenoord op de afdeling Operations. Deze afdeling is verantwoordelijk voor de operationele afhandeling van bancaire kerndiensten op het gebied van betalen, sparen, financieren, beleggen, verzekeren, financiële markten en Client onboarding en het verzorgen van huisvesting en personeelsadministratie.

Operations is de motor achter de Rabobank en heeft als doel om steeds sneller, beter en efficiënter diensten te verlenen aan de klant. Wie wil daar nou geen deel van uitmaken?

Salaris:

  • Het startsalaris bedraagt tussen de € 12,75-€ 15,94 per uur (afhankelijk van relevante werkervaring).

Reiskostenvergoeding:

  • OV wordt 100% vergoed;
  • Voor Eigen Vervoer is er sprake van een tegemoetkoming aan de hand van een staffel.

Daarnaast bieden wij het volgende:

  • Flexibele werktijden van maandag tot en met vrijdag tussen 08.00 uur en 18.00 uur;
  • Goede begeleiding en coaching;
  • Doorgroeimogelijkheden;
  • Professionele werkomgeving;
  • Enthousiast en gemotiveerd team;

Werken bij één van de beste werkgevers van Nederland.

  • Minimaal in het bezit van een MBO4+ diploma;
  • Je hebt 3-5 jaar relevante werkervaring;
  • Je bent minimaal 28 uur per week beschikbaar;
  • Je hebt affiniteit met de financiële branche en/of verzekeringen;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Je bent leergierig, accuraat en maakt dingen je snel eigen.
  • 22 Oktober 2018 om 10:08

Administratief Medewerker Rabobank

Je gaat aan de slag als Junior Administratief Medewerker bij de Rabobank in Heinenoord. Je zult je onder andere bezig houden met de volgende werkzaamheden:

  • Het verrichten van administratieve werkzaamheden;
  • Het opstellen, verwerken en controleren van documenten;
  • Het uitvoeren van transactiewerkzaamheden ten behoeve van de klant.

Je gaat werken op de afdeling Operations bij de Rabobank. De afdeling Operations verzorgt alle bancaire diensten. Operations is de motor achter de Rabobank en heeft als doel om steeds sneller, beter en efficiënter diensten te verlenen aan de klant.

  • Het startsalaris bedraagt tussen de € 10,71 en € 13,39 per uur (afhankelijk van relevante werkervaring);
  • Reizen met het OV wordt volledig vergoed. Eigen vervoer wordt berekend aan de hand van een staffel;
  • Mogelijkheid om door te groeien binnen de Rabobank.

  • Een beschikbaarheid tussen de 28 uur en 36 uur per week (de eerste 2 weken fulltime beschikbaar i.v.m. trainingsweek);
  • Minimaal in het bezit van een MBO4 diploma of een HBO/WO Propedeuse;
  • Snel kunnen schakelen tussen diverse systemen;
  • Affiniteit met verzekeringen en/of de financiële branche;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
  • 22 Oktober 2018 om 10:08

Junior administratief Medewerker Rabobank Heinenoord

Als junior administratief medewerker bij de Rabobank in Heinenoord ga je veel diverse werkzaamheden uitvoeren zoals o.a. het opstellen, verwerken en controleren van documenten, mutaties, formulieren en het beheren van dossiers of archieven. Verder zitten de volgende taken in jouw takenpakket:

  • Je gaat transacties verwerken;
  • Verhuizingen uitvoeren en afronden;
  • Het verlenen van een overstapserivce aan de klant;
  • Opstellen, wijzigen en beëindigen van volmacht;
  • Wijzigingen van klantgegevens uitvoeren;
  • Je gaat klantvragen uit de mailbox verwerken;
  • Je houdt je bezig met de beëindiging van klantrelaties.

Je komt te werken bij de Rabobank in Heinenoord op de afdeling Operations. Deze afdeling is verantwoordelijk voor de operationele afhandeling van bancaire kerndiensten op het gebied van betalen, sparen, financieren, beleggen, verzekeren, financiële markten en Client onboarding en het verzorgen van huisvesting en personeelsadministratie.

Operations is de motor achter de Rabobank en heeft als doel om steeds sneller, beter en efficiënter diensten te verlenen aan de klant. Wie wil daar nou geen deel van uitmaken?

Als Junior administratief Medewerker ontvang je het volgende:

Salaris:

  • Het startsalaris bedraagt tussen de € 10,71 en € 13,39 per uur (afhankelijk van relevante werkervaring).

Reiskostenvergoeding:

  • OV wordt 100% vergoed;
  • Voor Eigen Vervoer is er sprake van een tegemoetkoming aan de hand van een staffel.

Daarnaast bieden wij het volgende:

  • Flexibele werktijden van maandag tot en met vrijdag tussen 08.00 uur en 18.00 uur;
  • Goede begeleiding en coaching;
  • Doorgroeimogelijkheden;
  • Professionele werkomgeving;
  • Enthousiast en gemotiveerd team;

Werken bij één van de beste werkgevers van Nederland.

  • Minimaal in het bezit van een MBO4 diploma of HBO/WO propedeuse;
  • Je bent minimaal 28 uur per week beschikbaar;
  • Ervaring met administratieve werkzaamheden is een pré;
  • Je hebt affiniteit met de financiële branche en/of verzekeringen;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Je bent leergierig, accuraat en maakt dingen je snel eigen.
  • 22 Oktober 2018 om 10:08
OuderVacatures

Medewerker Klantenservice Eneco

Zou jij graag parttime thuis óf op locatie klanten willen helpen met het vinden van antwoorden op hun vragen? Eneco Leeuwarden is op zoek naar versterking op de customer care afdeling voor de functie van medewerker klantenservice, waarin jij telefonisch en per mail vragen binnen zult krijgen en deze behandeld.

De customer care afdeling van Eneco stelt de tevredenheid van de klanten voorop. Jij helpt hier aan mee door op een positieve toon de klant te woord te staan en je stelt de juiste vragen, om zo op een helder antwoord te kunnen komen. Het is een inbound functie, waarbij de binnenkomende vragen voornamelijk zullen gaan over facturen en betalingen. Je wordt natuurlijk niet bij binnnekomst aan je lot overgelaten. Voordat jouw start wordt je tijdens een leuke training opgeleid om het beste uit jezelf te kunnen halen en vol zelfvertrouwen aan de slag te gaan.

Je komt in hartje centrum in Leeuwarden aan het werk binnen een modern gebouw. Vanaf het Centraal Station loop je hier binnen drie minuten naartoe, wat natuurlijk erg handig is wanneer je gebruik gaat maken van het OV. Je zult merken dat er een prettige sfeer hangt en dat jij en je als collega's sociaal en open met elkaar om gaan. Daarnaast laat je elkaar natuurlijk je ding doen en heb je een professionele houding wanneer jij met je communicatieve skills aan de slag gaat.

Als Medewerker Klantenservice Eneco wordt het volgende jouw geboden: 

  • Je start op een salaris van € 9,20 bruto per uur (22 jaar en ouder);
  • Na 4 maanden wordt je salaris standaard verhoogd;
  • Een uitgebreide leerzame starterstraining en begeleiding;
  • Je ontvangt 8% vakantiegeld,10% vakantiedaguren en reiskostenvergoeding;
  • De mogelijkheid om (volledig) thuis te werken (een eigen thuiswerkplek);
  • Flexibele en prettige werktijden;
  • Leuke collega's, ook op afstand.

Voor deze functie zijn er ook een aantal punten waarvan wij graag willen dat jij aan voldoet:

  • Je bent in het bezit van een MBO3 diploma;
  • Je kunt minimaal 16 tot 36 uur per week aan de slag;
  • Je hebt sterke communicatieve en analytische skills;
  • Je woont in de omgeving van Friesland;
  • Je bent beschikbaar op de maandag (must);
  • Je bent doordeweeks flexibel inplanbaar;
  • Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Je bent per direct beschikbaar.

 

  • 19 Oktober 2018 om 16:37

Schade Specialist bij ING

Als Schade Specialist bij de ING in Ede ga jij tussen de 20 en 40 uur per week aan de slag, verdien je (minstens) € 12,54 bruto per uur en krijg je de mogelijkheid kosteloos je Wft te behalen.

In deze functie zorg jij ervoor dat de klanten blij gemaakt worden door allerlei vragen te beantwoorden over schadeverzekeringen. Je geeft als Schade Specialist informatie over producten en diensten en geeft uitleg over polissen en het afsluiten van verzekeringen.

Bij de ING in Ede ga je aan het werk in een zelfsturend team. Hierin zijn jullie zelfredzaam en overleggen jullie onderling het rooster en de vakantiedagen. Dit is uniek en maakt jullie een collegiaal en zelfstandig team.

Een Schade Adviseur bij ING ontvangt:

  • Een bruto uurloon van € 12,54;
  • Op zaterdag een toeslag van 125% (€ 15,68 bruto per uur);
  • Een functie met veel zelfstandigheid in een leuk, enthousiast team;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Ruime doorgroei mogelijkheden.

  • Jij hebt een MBO4/HBO werk- en denkniveau;
  • Jij bent in het bezit van een Wft basis diploma of bereid deze kosteloos te behalen via FINTREX;
  • Jij bent 20-28 uur, 24-32 uur of 28-36 uur per week flexibel inzetbaar;
  • Jij bent van maandag tot en met vrijdag beschikbaar tussen 8:00 en 21:00 uur en op zaterdag van 9:00 tot 17:00 uur.
  • 19 Oktober 2018 om 16:57

Incassomedewerker GGN

Als Incassomedewerker bij GGN in Tilburg kun jij hét verschil maken voor de klant. Je komt te werken op de klantenservice afdeling waar jij je voornamelijk bezig gaat houden met het zoeken naar passende oplossingen voor betalingsregelingen.
Je hebt de mogelijkheid om je eigen uren te kiezen (minimaal 24 uur). Het bruto uurloon bedraagt € 10,50 per uur en je krijgt reiskosten vergoeding voor zowel eigen vervoer als met OV.
Als Incassomedewerker werk je zelfstandig binnen een hecht team.

GGN in Tilburg biedt jou een stabiele en gezellige werkomgeving. Bij GGN kom je terecht in een professionele organisatie waar een informele werksfeer hangt.
De werklocatie is goed te bereiken met OV (slechts 2 haltes met de bus vanaf Tilburg CS) en met eigen vervoer.  

Als Incassomedewerker bij GGN moet jij weten dat:

  • Je recht hebt op reiskosten vergoeding voor zowel eigen vervoer als met OV;
  • Je krijgt een bruto uurloon van € 10,50 per uur;
  • Je kan je eigen uren kiezen (minimaal 24 uur);
  • Je krijgt een fulltime training van 4 weken;
  • Je hebt zicht op werk voor een langere periode.

  • Relevante werkervaring op het gebied van telefonisch klantcontact;
  • Affiniteit met incassowerkzaamheden;
  • Minimaal 24 uur en maximaal 32 uur per week inzetbaar;
  • Minimaal 2 avonden per week tot 19:00 uur beschikbaar (je wordt er 1 van ingepland);
  • Iemand die stevig in zijn schoenen staat en klantgericht te werk gaat.
  • 19 Oktober 2018 om 11:58
โŒ