[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

๐Ÿ”’
โŒ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
Gisteren โ€” 18 April 2019Vacatures

Adviseur Binnendienst Rabobank

Ben jij een echte ondernemer en heb jij verstand van zaken binnen de financiële sector, of ben je bereid om hier alles over te leren? Stop dan nu met zoeken en solliciteer direct op de vacature Adviseur Binnendienst bij de Rabobank in Breda (24-36 uur) en verdien tot wel € 15,94 bruto per uur.

Jij als Adviseur Binnendienst gaat de zakelijke klanten van de Rabobank voorzien van het beste advies. Denk hierbij aan vragen over betalen, sparen of bijvoorbeeld schadeafhandelingen. Jij bent samen met een team van specialisten en adviseurs verantwoordelijk voor alle inkomende calls vanuit de ondernemers.

Je komt te werken bij de Rabobank in Breda binnen een professioneel team van specialisten en adviseurs die altijd het beste voor hebben met de zakelijke klanten van de Rabobank. Binnen de Rabobank krijg je verschillende opleidingen en trainingen om jezelf te ontwikkelen tot de beste Adviseur Binnendienst. Op de werkvloer hangt er een gezellige en informele werksfeer, maar gezamenlijk streeft het team ernaar om alle doelen te behalen.

Bij de Rabobank in Breda heb jij recht op:

  • Een mooi salaris tot wel € 15,94 bruto per uur; 
  • Een betaalde Rabobankopleiding van 3 weken; 
  • Reiskostenvergoeding;
  • Een uitdagende baan met garantie voor langere tijd; 
  • Flexibele werktijden;
  • Kosteloos je Wft diploma's behalen via FINTREX.

  • Je hebt minimaal een MBO4 diploma of HBO propedeuse behaald; 
  • Je hebt affiniteit met de financiële sector en het klantcontact;
  • Je bent niet bang om zelfstandig beslissingen te nemen;
  • Je bent beschikbaar om een fulltime training te volgen van 3 weken.
  • 18 April 2019 om 16:58

Service Medewerker face-to-face

Wanneer je aan de slag gaat als Service Medewerker bij Tuinmaximaal, kom je te werken in een prachtige showroom in Eindhoven. Je gaat € 10,39 bruto per uur verdienen en je kan 24, 32 of 40 uur per week aan de slag.

Als Service Medewerker krijg je elke dag te maken met klanten die op zoek zijn naar een terrasoverkapping of een schuifpui. Jouw taak is om deze klanten te ontvangen en ze te leiden door het gehele serviceproces. Hierbij mag je denken aan het bieden van advies over producten, het opstellen van offertes en het beantwoorden van uiteenlopende vragen.

Bij Tuinmaximaal komen ook regelmatig Duits- en Frans sprekende klanten op bezoek. Voor jou dus de ideale kans om jouw talenknobbel in te zetten. Is je Frans wat roestig? Geen zorgen, vanuit Tuinmaximaal krijg je een opfriscursus.

Je komt te werken bij Tuinmaximaal in Eindhoven. In de showroom zijn er allerlei tuinoplossingen zoals terrassen en uitbouwen nagebouwd. Het team dat er werkt is erg divers en heel warm. Elke week worden er na sluitingstijd drankjes gedaan in het eigen café van Tuinmaximaal. Het is op vrijwillige basis, maar wel heel leuk om bij te zijn.

  1. Je gaat werken in een fantastische showroom;
  2. Je verdient € 10,39 bruto per uur;
  3. Je krijgt reiskostenvergoeding van € 0,19 per kilometer;
  4. Je mag kiezen of je liever 24,32 of 40 uur wilt werken;
  5. De openingstijden zijn van maandag t/m vrijdag 09:00-21:00, zaterdag, zondag en feestdagen: 09:00-18:00;
  6. Bovenop jouw loon krijg je toeslagen van wel 200% als je werkt op feestdagen;
  7. Je komt te werken in een gezellig team.

  • Beschikbaarheid om tenminste 24 uur per week te werken;
  • Bereidheid om 75% van de weekenden en feestdagen te werken;
  • Beheersing van de Franse taal;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en schrift.
  • 18 April 2019 om 16:44

Contact Center medewerker Rabobank

Jij bent het telefonische aanspreekpunt voor alle particuliere klanten van de Rabobank. Jij gaat advies geven, vragen beantwoorden en meedenken met de klant op het gebied van sparen, betalen en verzekeren. Met deze functie heb je volop mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen, zo heb je om te beginnen de mogelijkheid om (kosteloos) via FINTREX je Wft-basis en Wft-Schade Particulier te behalen en start je met een betaalde opleiding van 3 weken. De werklocatie is in Deventer en je kan zelf het urenaantal bepalen tussen de 24 en 36 uur per week en je krijgt een bruto uurloon tussen de € 12,75 en € 18,21 per uur.

De Rabobank is een grote internationale speler binnen de bancaire sector. Daarnaast is de Rabobank zeer actief als het gaat om maatschappelijke betrokkenheid en zet zich in voor een betere wereld.
De werklocatie is in Deventer en op de afdeling heerst een hechte teamspirit. Ontwikkeling van de medewerkers staat centraal bij de Rabobank.

Als Contact Center medewerker bij de Rabobank krijg jij:

  • Een bruto uurloon tussen de € 12,75 en € 18,21;
  • De mogelijkheid om je Wft-Basis en Wft-Schade Particulier (kosteloos) te behalen via FINTREX;
  • De mogelijkheid om je eigen uren te bepalen;
  • Een interne (betaalde) training van 3 weken.

  • Je bent in het bezit van een MBO4 diploma;
  • Je bent in het bezit of bereid om Wft diploma's te behalen;
  • Je bent tussen de 24 en 36 uur inzetbaar.
  • 18 April 2019 om 15:54

Klantenservice Eurocross Leiden

Ben jij op zoek naar een uitdagende baan en help jij graag anderen? Ga dan aan de slag als Klantenservice medewerker bij Eurocross in Leiden voor € 13,09 bruto per uur (16-40 uur per week).

Als Klantenservice medewerker bij Eurocross ben jij het eerste aanspreekpunt voor Nederlandse vakantiegangers die in het buitenland pech hebben gekregen. Dit kan gaan om pech met het vervoer zoals: een klapband, rook uit de motorkap of een auto die gewoon niet meer wil starten. Of gezondheidsproblemen zoals: oorontsteking, beet van een insect of gebroken botten. Je hebt eerst een gesprek met de klant waarin je de situatie duidelijk krijgt en met de beste oplossing komt. Vervolgens ga je door te schakelen met instanties in het buitenland ervoor zorgen dat het probleem wordt opgelost.

Eurocross in Leiden heeft de beste hulpverleners in dienst die altijd een stapje extra zetten voor de klant. De klanttevredenheid ligt erg hoog omdat al jouw collega's op de alarmcentrale de beste hulpverlening bieden. Jij komt terecht op de technische of medische afdeling en krijgt eerst een interne training van Eurocross zodat jij helemaal voorbereid aan de slag kan. De openingstijden van jouw afdeling zijn van maandag t/m zondag van 07.00 tot 23.00 uur.

Als Klantenservice medewerker bij Eurocross in Leiden krijg jij van ons:

  • Een werkweek van 16-40 uur;
  • Salaris van € 13,09 bruto per uur;
  • Toeslagen in de avonden en weekenden;
  • Reiskostenvergoeding (100% met OV, vanaf 11 km met EV);
  • Een betaalde training vanuit Eurocross.

Als Klantenservice medewerker bij Eurocross in Leiden vragen wij van jou het volgende:

  • Jij hebt minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • Jij spreekt vloeiend Nederlands en Engels;
  • Een derde taal spreken is een pré;
  • Jij bent flexibel inzetbaar van maandag t/m zondag van 07.00-23.00 uur.
  • 18 April 2019 om 15:48

Klantadviseur Outbound

Ben jij op zoek naar een commerciële functie binnen de financiële sector? Werk jij graag in de avonduren en zoek jij een leuke bijbaan? Ga dan aan de slag als parttime Klantadviseur outbound bij ABN AMRO in Amsterdam en verdien maar liefst € 12,94 bruto per uur!

Als Klantadviseur outbound houd jij je bezig met verschillende aspecten omtrent contact met bestaande klanten. De werkzaamheden bestaan uit service calls, verwerken van aanvragen voor leningen en het commercieel nabellen van marketingacties. De functie is afwisselend en is een mooie combinatie van relatiebeheer en commerciële werkzaamheden. Het bieden van optimale service en actief inspelen op klantbehoefte staat hierbij centraal.

Omdat jij met uiteenlopende financiële onderwerpen te maken krijgt, denk aan leningen en verzekeringen, moet jij voor start in het bezit zijn van 2 Wft certificaten: Wft Basis, Consumptief Krediet. 6 weken na start dien jij te beschikken over het laatst benodigde Wft certificaat, namelijk Schade Particulier. Deze certificaten kan jij via FINTREX behalen, dus wil jij in jezelf investeren? Lees dan snel verder!

Werken bij ABN AMRO betekent werken aan projecten die ertoe doen. Werk dat impact heeft op miljoenen klanten. Als Klantadviseur outbound kom jij op het hoofdkantoor van ABN AMRO te werken in Amsterdam. Jij werkt samen met mensen met verschillende achtergronden, meningen en ideeën. ABN AMRO biedt een omgeving waar je dagelijks wordt uitgedaagd in je werk en op persoonlijk vlak. Zodat jij kan uitgroeien tot de professional die jij wilt zijn.

Als Klantadviseur outbound in Amsterdam krijg jij:

  • Een mooi start salaris van € 12,94 bruto per uur, wat binnen 6 weken zal stijgen naar € 14,08;
  • De mogelijkheid om meerdere Wft certificaten via FINTREX te behalen;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km;
  • Vakantiedaguren en vakantiegeld;
  • De mogelijkheid om parttime aan de slag te gaan;
  • Mooie doorgroeimogelijkheden binnen de bancaire sector.

  • Jij bent beschikbaar van maandag t/m vrijdag beschikbaar tussen 11:30 en 20:00;
  • Jij bent bereid om meerdere Wft certificaten te behalen;
  • Jij bent communicatief vaardig;
  • Jij bent voor een langere periode beschikbaar.
  • 18 April 2019 om 15:04

Manager Digital Marketing Groningen

Ben je dé expert met visie op het gebied van digital marketing en wil jij een belangrijke bijdrage leveren aan de (door)ontwikkeling van customer journeys? Dan is de functie van Manager Digital Marketing wellicht interessant voor jou! Hunter Select komt graag met je in contact!

  • 18 April 2019 om 15:24

Front Office Medewerker Commercieel

Ben jij op zoek naar een veelzijdige functie in een snel groeiende financiële organisatie? Ga dan 16 tot 40 uur per week aan de slag bij onze opdrachtgever in het centrum van Utrecht en verdien € 11,- bruto per uur!

Als Front Office Medewerker Commercieel ga jij aan de slag bij een organisatie gespecialiseerd in vastgoedbelegging. Je geeft iedere klant de volledige aandacht en bent een sparringsparter van de klant. Jij weet de klanten die jij spreekt te enthousiasmeren over de financieringsmogelijkheden die de organisatie kan bieden. Jij begeleidt de klant vakkundig van een eerste klantcontact naar een succesvolle financiering.

Je komt te werken in een modern en flexibel kantoor. Geen kamers waar je je in kunt verstoppen, maar veel glas en open ruimtes. Alle plekken zijn flex, ook die van het management. Met de locatie in hartje Utrecht zit je in een levendige omgeving, én op steenworp afstand van het station. Koffietentjes, lunchzaken en cafés om te borrelen vind je allemaal om de hoek. Aanrader: tijdens de lunch een mooie stadswandeling maken!

Wanneer jij gaat starten als Front Office Medewerker Commercieel, kan jij rekenen op het volgende:

  • Een salaris van € 11,- bruto per uur;
  • Je kan 16 - 24, 24 - 32 of 23 - 40 uur per week werken in het hart van Utrecht;
  • Een professionele werkplek en goede begeleiding binnen de organisatie;
  • De kans om op korte termijn te beginnen;
  • De mogelijkheid om op termijn een Wft diploma te gaan behalen;
  • Een werkplek waar jij proactief meedenkt en veel kan leren;
  • Een flexibel in te plannen functie, de openingstijden liggen tussen 08:30 en 19:00.

Voor de functie van Front Office Medewerker Commercieel zijn wij op zoek naar kandidaten die:

  • beschikken over HBO werk- en denkniveau;
  • affiniteit hebben met de financiële wereld;
  • graag in een dynamische organisatie werken;
  • echte aanpakkers zijn en proactief handelen;
  • op korte termijn beschikbaar zijn;
  • 16 - 24, 24 - 32 of 23 - 40 uur per week willen werken.

Ben jij daarnaast ondernemend, vakkundig, betrokken, verfrissend én klaar voor een nieuwe uitdaging?

  • 18 April 2019 om 14:17

Uitgever Learning Solutions Geschiedenis Groningen

Als Uitgever Learning Solutions ontwikkel je, op een vernieuwende en commerciële wijze, leeroplossingen die aansluiten bij de onderwijspraktijk van het Voortgezet Onderwijs voor de vakken geschiedenis en mens en maatschappij. Wil jij een aandeel hebben in het vormen van de toekomstige generaties? Graag komen wij met jou in contact!

  • 18 April 2019 om 13:51

Dagelijkse bankzaken Adviseur

Een Dagelijkse bankzaken Adviseur is hét aanspreekpunt voor alle particulieren klanten van de Rabobank. Je geeft advies op het gebied van sparen, betalen en verzekeren en daarnaast denk je actief mee met klanten en ga je oplossingsgericht te werk. Geen vast script of alleen doorverbinden, in deze telefonische functie gebruik jij jouw expertise om klanten een glimlach op het gezicht te bezorgen. De werklocatie is bij de Rabobank in Alkmaar en je bepaalt zelf het aantal uur (24 - 36 uur) per week en je krijgt een bruto uurloon tussen de € 12,75 en € 18,21. De openingstijden zijn van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur.

Ontwikkeling, samen werken en maatschappelijke betrokkenheid zijn 3 belangrijke pijlers van de Rabobank, dit zie je terug in hun visie én in hoe zij met hun werknemers omgaan. Door middel van verschillende competentietrainingen zijn ze actief bezig met jouw ontwikkeling en door samen te werken met collega's kun je van elkaar leren en samen sta je nou eenmaal sterker dan alleen.
De Rabobank ondersteunt meerdere maatschappelijke projecten. Op de locatie in Alkmaar heerst een informele en professionele werksfeer. 

Als Dagelijkse bankzaken Adviseur krijg jij:

  • Een lekker salaris tussen de € 12,75 en € 18,21 bruto per uur;
  • Reiskostenvergoeding voor zowel reizen met het OV als met eigen vervoer;
  • De mogelijkheid om je Wft-Basis en Wft-Schade Particulier (kosteloos) te behalen via FINTREX;
  • De mogelijkheid om je eigen uren te bepalen tussen die 24 en 36 uur per week;
  • Een betaalde training van 3 weken.

 

  • Je bent in het bezit van een MBO4 diploma;
  • Je bent tussen de 24 en 36 uur per week inzetbaar;
  • Je bent in het bezit of bereid om je Wft-Basis diploma te behalen voor start.
  • 18 April 2019 om 13:27

Klantcontact Specialist Rabobank

Voor de Rabobank in Alkmaar ben ik op zoek naar een specialist in klantcontact! Weet jij precies wat de klant nodig heeft en streef jij naar een fantastische klantbeleving? Dan pas jij goed in de functie Klantcontact Specialist bij de Rabobank. Deze functie is in basis fulltime maar parttime is bespreekbaar. Het salaris ligt tussen de € 12,75 en de € 18,21 bruto per uur en groeien in salaris is mogelijk.

Als Klantcontact Specialist streef je samen met jouw collega's elke dag naar een geweldige klantbeleving door het bieden van passend advies op verschillende bank- en verzekeringsvragen. Geen ervaring in de bancaire sector? Dat snappen we en daarom krijg je de mogelijkheid om kosteloos twee Wft-diploma’s te behalen. Daarnaast krijg je vanuit de Rabobank een betaalde training van drie weken (40 uur p.w.) zodat je goed van start gaat.

Je gaat aan de slag op het contactcentrum van de Rabobank in Alkmaar. Samen met jouw 35 collega's vorm je het kloppende hart van de organisatie, namelijk de klantenservice. Het team waarin je terecht komt, is erg warm en collegiaal. De sfeer op de afdeling is informeel en ontspannen. Zie jij jezelf er al tussen zitten?

  • Een startsalaris tussen de € 12,75 en de € 18,21 bruto per uur;
  • Kosteloos het Wft-Basis en het Wft-Schade Particulier behalen;
  • Reiskostenvergoeding voor zowel reizen met het OV als met eigen vervoer;
  • Een interne betaalde training van drie weken;
  • Werken in een warm en gezellig team.

  • Gedrevenheid om het Wft-Basis voor start en het Wft-Schade Particulier binnen drie maanden na start te behalen;
  • Minimaal een MBO4 diploma;
  • Beschikbaarheid om de fulltime training te volgen;
  • Klantgerichtheid.
  • 18 April 2019 om 11:00

Senior QESH Manager Europe (vervuld) Groningen

Ter versterking van de QESH organisatie van M&G Group Europe, zijn wij op zoek naar een ervaren, gedreven en proactieve QESH Manager met een hands on mentaliteit, die voortdurend op zoek is naar verbetering.

  • 18 April 2019 om 10:29

Operations Manager (vervuld) Jirnsum

Voor onze opdrachtgever Elzinga, dé specialist in spuitwerk, zijn wij op zoek naar een Operations Manager. In deze functie geeft u de leiding aan de gehele operationele organisatie. U bent de vraagbaak voor de organisatie en werkt nauw samen met uw teamleiders en werkvoorbereiders aan het verbeteren van de effectiviteit van de workflow, teneinde de uitvoering van projecten te optimaliseren en de kosten te beheersen. De Operations Manager maakt actief deel uit van het managementteam en rapporteert rechtstreeks aan de algemeen directeur. Wij komen graag in contact met een kandidaat die beschikt over een HBO+/WO werk- en denkniveau en minimaal 5 jaar operationele managementervaring in een productieorganisatie.  

  • 18 April 2019 om 10:28

Facilitair Manager (vervuld) Assen

Voor zorgorganisatie Vanboeijen in Drenthe is werving- en selectiebureau Hunter Select op zoek naar een Facilitair Manager. De nadruk in deze functie ligt bij het beoordelen en upgraden van het dienstverleningsniveau en het integreren van de twee afdelingen vastgoed en facilitair. Je bent een persoonlijk voorbeeld en in staat om te inspireren en motiveren, je handelt altijd vanuit klant- en organisatiebelang. Verder ben je verantwoordelijk voor een goed functionerend inkoop- en contractmanagement. Graag komen wij in contact met een stevige manager die op een coachende en stimulerende manier kan aansturen.

  • 18 April 2019 om 10:28

Manager Finance & Control (vervuld) Noord Nederland

Voor een gerenommeerde zorgorganisatie in Noord Nederland is Hunter Select op zoek naar een Manager Finance & Control. De nadruk in deze functie ligt op de inrichting van de financiële processen en de verdere integratie en samenwerking van de afdelingen financiën (ca. 10 fte) en control (ca. 4 fte). Ben jij een finance professional met ervaring in in leidinggeven, projectmatig werken en veranderprocessen? Dan komen we graag met jou in contact!

  • 18 April 2019 om 10:28

Operationeel Directeur (vervuld) Sneek

Voor onze opdrachtgever Donkergroen zijn wij op zoek naar een Operationeel Directeur. Bent u de professional die deze eindverantwoordelijke positie ambieert bij een dynamisch familiebedrijf, actief in vergroening en verduurzaming? Geeft u inspirerend leiding aan teams die een ambitieuze ontwikkeling doormaken? Bent u gericht op samenwerken, ontwikkelen en het behalen van resultaten vanuit krachtenbundeling? Dan nodigen wij u uit om te reageren!

  • 18 April 2019 om 10:28

HR Manager/Business Partner (vervuld) Buitenpost

Voor onze opdrachtgever, een dynamische en groeiende productieorganisatie/ distributeur zijn wij op zoek naar een HR Manager/Business Partner. Jij bent ondernemend, enthousiast en inspirerend. Je beschikt over een gezonde portie doorzettingsvermogen en brengt meerdere jaren werkervaring mee binnen een internationale werkomgeving.

  • 18 April 2019 om 10:27

Global Sales Manager (vervuld) Kootstertille

Ben jij een Global Sales Manager met de gevraagde competenties? Heb jij gevoel voor relaties? Werk jij graag binnen een internationale en technische setting, waarbij reizen een extra dimensie aan jouw functie geeft? Reageer dan op deze dynamische baan.

  • 18 April 2019 om 10:27

Adjunct-directeur Informatisering & Automatisering (vervuld) Groningen

Heb jij ervaring als Manager Informatisering & automatisering, houd je van vernieuwing en ben je een echte people manager? Neem dan contact op met Hunter Select!

  • 18 April 2019 om 10:27

Informatiemanager/Manager Informatisering & Automatisering (vervuld) Noord-Nederland

Voor onze opdrachtgever, een professionele en maatschappelijke zorgorganisatie in Noord-Nederland, zijn wij op zoek naar een Informatiemanager/Manager Informatisering & Automatisering . Als Informatiemanager/Manager Informatisering & Automatisering analyseer jij de organisatiedoelen en -processen op strategisch/tactisch niveau, op basis hiervan bepaal jij jouw visie op de informatiebehoefte binnen de organisatie. Je initieert en leidt programma's en projecten. Je adviseert over de inrichting van IT en bewaakt dit proces. In de rol van Manager Informatisering & Automatisering geef je leiding aan de afdeling Informatiemanagement en IT-Beheer en Services (in totaal 20 medewerkers). Meer weten over deze uitdagende functie? Neem contact op met Hunter Select!

  • 18 April 2019 om 10:27

Financieel Manager (vervuld) Omgeving Groningen

Voor onze opdrachtgever Ziegler Brandweertechniek zoeken wij per 1 september 2018 een ervaren Financieel Manager. In deze zelfstandige rol maak jij onderdeel uit van het MT en stuur jij de financiële afdeling en ondersteunende diensten aan (5 fte). Heb jij ervaring met de implementatie van SAP en affiniteit met HR ontwikkeling? Hunter Select komt graag met jou in contact!

  • 18 April 2019 om 10:27
โŒ