[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

๐Ÿ”’
โŒ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
OuderVacatures

Privacy Statement Werken bij de Belastingdienst

Door Werken bij de Belastingdienst

Privacy Statement Werken bij de Belastingdienst Voor de sollicitatieprocedure hebben we je persoonlijke gegevens nodig. We doen er alles aan om deze gegevens goed te beschermen. Zo slaan we je...

  • 25 Mei 2018 om 10:52

Inbound medewerker Interpolis

Als Inbound medewerker Interpolis (vanaf 20 uur) zal jij klanten helpen die schade hebben aan hun woning of die een verkeerschade hebben opgelopen. Belangrijk hierbij is dat jij het hele proces mag oppakken van A tot Z.

Hierin ga je een situatie schetsen wat er precies is gebeurd. Daarna ga jij kijken wat de mogelijkheden zijn. Tot slot mag jij zelf overgaan tot uitbetaling van de klant, als het onder de polisvoorwaarde valt. Er zit ook een stukje administratie bij, vragen zoals: Wat is er afgesproken? Welke actie staan er open? Moet jij nog wat ontvangen van de klant? Deze punten ga je allemaal verwerken na het gesprek, dus een mooie combinatie van klantcontact en administratie.

Je zal dit doen bij een van de grootste verzekeringen in Nederland. Met hun grote database en hun hoge score met klanttevredenheid zijn zij behalve voor de klant ook goed voor hun medewerkers. Een stukje begeleiding en ontwikkeling is iets wat ze graag willen aanbieden aan hun medewerkers. Dit kan je dus sowieso verwachten!

Als je gaat starten als inbound medewerker bij Interpolis dan krijg je het volgende:

  • Een startsalaris van €11,50 per uur;
  • Het kosteloos volgen van een Wft Basis en Schade diploma;
  • Volop mogelijkheden voor coaching en begeleiding;
  • Reis je met het OV? Dan krijg je deze 100% vergoed!
  • Leuke collega's.

  • Jij hebt een MBO4 diploma op zak;
  • Jij krijgt energie van het verlenen van service (telefonisch);
  • Jij wilt in jezelf investeren door het Wft Basis en Schade via ons kosteloos te behalen;
  • Wft Basis en/of Schade. Heb je deze niet? Kan je die kosteloos bij ons behalen;
  • Vanaf 20 uur beschikbaar (ook mogelijkheid om fulltime te werken).
  • 25 Mei 2018 om 12:28

International Sales Support Wolvega

Voor onze opdrachtgever, een internationale speler die voornamelijk actief is in de automotive, de industrie en de doe-het-zelf branche, zoeken wij een International Sales Support. Wil jij graag fungeren als spin in het web, kan jij snel schakelen en spreekt het werken binnen een dynamische omgeving jou aan? Neem dan contact op met Hunter Select voor meer informatie!

  • 25 Mei 2018 om 12:31

E-mail medewerker Marktplaats

Als parttime of fulltime e-mail medewerker Marktplaats in Groningen (16-40 uur) handel je vragen van klanten of gebruikers per e-mail af.

 Jij zorgt voor een duidelijke en heldere uitleg als het gaat om het beantwoorden of oplossen van de vraag. Je kunt flexibel je eigen werkuren indelen. Ideaal dus voor als je op zoek bent naar een bijbaan voor naast je studie of een gezin hebt! Je kunt minimaal 16 uur per week aan de slag. Wil je meer werken? Dat kan, de functie is in te vullen tot 40 uur per week!

e-mail medewerker

Je gaat via Cendris Customer Contact aan de slag voor de klantenservice afdeling van Marktplaats in Groningen.

Als je start als e-mail medewerker bij Marktplaats kun jij het volgende verwachten:

  • Een startsalaris van €9,11 per uur;
  • Een leerzame functie binnen klantcontact;
  • Doorgroeimogelijkheden naar de afdeling Fraude;
  • Flexibele werkuren, avonden en weekenden;
  • Reiskosten met OV worden volledig vergoed;
  • Een professionele werkomgeving en locatie.

  • MBO werk - en denkniveau;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal (woord en geschrift);
  • Je hebt sterke communicatieve skills;
  • Je bent empatisch en servicegericht ingesteld.
  • 25 Mei 2018 om 11:58

Parttime Klantenservice medewerker

Als parttime Klantenservice medewerker draag jij een grote verantwoordelijkheid. Jij bent namelijk het eerste aanspreekpunt voor klanten die bellen met een probleem of een vraag. Of jij de vraag nu wel of niet direct kan beantwoorden, jij weet de klant altijd gerust te stellen. Geen dag is dan ook hetzelfde, omdat je nooit weet welke klantvraag je krijgt.

Jij gaat bij een groot bedrijf in Nederland aan de slag dat meerdere labels heeft. Door de centraal gelegen locatie is het bedrijf gemakkelijk te bereiken. Elke medewerker telt en hierdoor is er altijd een goede sfeer op de werkvloer.

  • Een prima marktconform salaris;
  • Een baan voor 24 tot 32 uur per week;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km
  • 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Een collectieve zorgverzekering en sportabonnement via FINTREX;

  • Jij beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Jij bent communicatief sterk;
  • Jij hebt een MBO 4 diploma;
  • 25 Mei 2018 om 09:37

Bijbaan Incassomedewerker

Dat kan! Door als incassomedewerker aan de slag te gaan, krijg jij mensen aan de telefoon die in een incassotraject zitten. Jij gaat betalingsregelingen treffen met de debiteuren.

Je hebt vast wel eens die TV programma's voorbij zien komen waarbij er deurwaarders aan de deur komen om materiele dingen op te eisen omdat er bepaalde schulden niet zijn betaald. Dat is zowel voor de persoon als de deurwaarder natuurlijk niet leuk. Jij gaat jouw bijdrage leveren aan de maatschappij door ervoor te zorgen dat het niet eens zo ver hoeft te komen.

Zij bellen jou op omdat ze niet blij zijn met het bedrag dat ze moeten betalen. Jij gaat samen met ze naar het bedrag en de omstandigheden kijken om zo tot een duidelijke betaalafspraak te komen die zij kunnen dragen maar nog steeds realistisch is. Dat is wat jij als incassomedewerker onder andere gaat doen.

Bij GGN Mastering Credit geven ze veel om jou, de andere incassomedewerkers en alle andere werkzame mensen bij GGN. Zelfontwikkeling is daarbij erg belangrijk. Gelukkig geven ze daar veel de ruimte voor. Verder vinden ze het belangrijk om uniek te zijn in hetgeen waar ze goed in zijn, namelijk creditmanagement.

  • € 10,50 bruto per uur; 
  • Een gemotiveerd team en een professionele werkomgeving;
  • Een volledige dekking van je reiskosten als je met het openbaar vervoer komt;
  • Als je met het eigen vervoer komt, krijg je eeneiskostenvergoeding van € 0,19 p/km o.b.v. (min. 10 km enkel);
  • Uitstekende begeleiding en coaching.

  • Een beschikbaarheid van minimaal 24 uur per week (na de fulltime training van 3 weken);
  • De mogelijkheid om minimaal 2x in de week tot 19:00 uur te werken;
  • Minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • Ervaring achter de PC met MS Office.
  • 24 Mei 2018 om 17:47

Bijbaan Telefonisch Incassomedewerker

Jij weet hoe je met mensen om moet gaan die boos of verdrietig zijn. Jij bent duidelijk, zelfs aan de telefoon. Jij bent nog aan het studeren maar wil wel lekker bijverdienen. Jij herkent jezelf en leest daarom snel door.

Zo, na een korte rit in het OV belandt je op je plekje aan je bureau in het kantoor van GGN in Tilburg. Eerst pak je een kopje koffie natuurlijk, want je moet wel alert zijn voor de telefoontjes die je gaat ontvangen. Het zit namelijk zo dat de personen die je aan de telefoon krijgt in een incassotraject zitten bij GGN. Niemand is blij om te moeten betalen, zo ook deze personen niet.

Jij, als telefonisch incassomedewerker gaat ze daarom met veel empathie en geduld helpen waarbij je wel sterk in je schoenen blijft staan. Ook zorg je ervoor dat zowel de digitale als de fysieke dossiers in orde zijn en verder heb je contact met de deurwaarder en stuur je de bijbehorende documenten.

  • Bovengenoemde kwaliteiten bezit;
  • Tijdens jouw vorige baantjes klanten hebt geholpen met vragen of klachten;
  • Nooit in aanraking bent geweest met GGN;
  • Tussen de 24 en 32 uur wilt werken;
  • Beschikbaar bent voor een fulltime training.

  • Zorgen dat jij elke week je hardverdiende geld ontvangt;
  • Korting geven op een sportabonnement;
  • Ruimte geven voor zelfontwikkeling;
  • De gemaakte OV kosten dekken;
  • Rekening houden met het feit dat je nog op bezig bent met een opleiding.

 

  • 24 Mei 2018 om 17:45

Klantenservice medewerker wereldwijd

Elke dag mensen over de hele wereld spreken en daar een salaris voor ontvangen van € 12,32 bruto per uur? Kom dan fulltime werken bij ABN AMRO in Amsterdam.

Ga fulltime aan de slag als Klantenservice medewerker en ga telefonisch klanten helpen die voor langere tijd in het buitenland verblijven. Denk bijvoorbeeld aan een bankpas die in een geldautomaat blijft hangen of een klant wil een speciale verzekering afsluiten.

Als je fulltime werkt heb je natuurlijk af en toe een heerlijke kop koffie nodig en waar kan je die het beste halen dan bij één van de lekkerste koffietenten in Nederland? De Starbucks zit namelijk naast de ingang van The Base Schiphol, waar de afdeling International Clients van ABN AMRO in is gevestigd.

  • Jij kan 30-35 uur werken per week;
  • Jij kan per week jouw eigen beschikbaarheid opgeven.
  • Een mooi start salaris van € 12,32 bruto per uur;
  • 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Reiskostenvergoeding;
  • De mogelijkheid om binnen 6 maanden 3 Wft certificaten te behalen;
  • De mogelijkheid om kortingen te ontvangen op jouw sportabonnement en/of zorgverzekering.

  • Jij hebt minimaal een MBO 4 diploma;
  • Jij hebt al ervaring in klantcontact;
  • Jij spreekt uitstekend Engels;
  • Jij voelt je thuis in een internationale omgeving;
  • Jij bent één avond per week en één zaterdag in de maand beschikbaar.
  • 24 Mei 2018 om 16:36

Klantenservice & advies

Zit advies geven in jouw hart en nieren en word jij er blij van om mensen te helpen? Jij kan dit nu elke dag gaan doen voor een salaris van € 12,32 bruto per uur bij ABN AMRO in Nijmegen!

Op de klantenservice kan een klant jou bellen, omdat het via het internetbankieren niet lukt om geld over te schrijven of iemand wil online zijn bankpas blokkeren, maar weet niet hoe dit moet. Jij geeft deze klanten advies en gaat ze hierin stap voor stap begeleiden.

Wie uit de buurt van Nijmegen komt kent het wel, het Keizer Karelplein en dit is waar de afdeling Daily Contact van ABN AMRO is gevestigd. Zie jij jezelf hier al iedere dag naar binnen lopen?

Afbeeldingsresultaat voor abn amro keizer karelplein 33 nijmegen

Jij gaat natuurlijk niet iedere dag voor niks advies geven op de Klantenservice.

  • Jij ontvangt een mooi startsalaris van € 12,32 bruto per uur;
  • Jij ontvangt vakantiegeld en vakantiedaguren bovenop het salaris;
  • Jij ontvangt reiskostenvergoeding;
  • Jij krijgt de mogelijkheid om Wft certificaten te behalen;
  • Jij kan kiezen tussen de uren categorieën 25-30 uur of 30-35 uur (wel verdeeld over 5 werkdagen);
  • Jij kan korting krijgen op jouw sportabonnement en/of zorgverzekering.

  • Jij hebt minimaal een MBO 2/3 diploma;
  • Jij kan 5 dagen werken per week;
  • Jij kan 1 avond werken in de week en 1 zaterdag per maand;
  • Jij bent de eerste 10 weken beschikbaar voor een fulltime training;
  • Jij hebt de aankomende 3 maanden geen vakantie gepland staan.
  • 24 Mei 2018 om 16:33

Klantcontact medewerker bankieren

Ben jij 5 dagen in de week beschikbaar om minimaal 25 en maximaal 35 uur per week aan het werk te gaan bij ABN AMRO in Breda? Wil jij deze uren flexibel in kunnen delen zodat jij nog voldoende tijd over hebt voor jouw studie, jouw gezin of voor jouw vrije tijd? Zoek dan niet verder! De afdeling Daily Contact zoekt namelijk nieuwe collega's die voor € 12,32 bruto per uur aan de slag gaan in deze telefonische functie!

Jij zult de particuliere klanten van ABN AMRO te woord staan en helpt hen verder bij vragen over alledaagse bankzaken. Hierbij kun jij dus denken aan vragen die jij zelf aan jouw bank kunt stellen, bijvoorbeeld over problemen met internetbankieren of het aanvragen van een betaalpas.

Jij komt te werken op het Chasséveld in Breda, een sfeervolle locatie vlakbij treinstation Breda. Op de ambitieuze en energieke afdeling Daily Contact binnen zoekt ABN AMRO nieuwe collega's die zich echt thuisvoelen in het klantcontact! Op deze afdeling gelden er flexibele tijden, ideaal dus om tijd voor jezelf over te houden!

Niet alleen het bruto uurloon van € 12,32 is een beloning voor jouw harde werk als Klantcontact medewerker! Ook kun jij rekenen op;

  • Een volledige OV-reiskostenvergoeding of een vergoeding van €0,19 per km vanaf een afstand van 10 km!
  • Het via FINTREX behalen van jouw Wft Basis certificaat waar jij voor jouw start over moet beschikken;
  • De mogelijkheid om een collectief sportabonnement af te sluiten via FINTREX!

Wat wij van jou vragen is een gemotiveerde instelling om aan de slag te gaan en een beschikbaarheid voor de benoemde uren! Verder vragen wij om minimaal MBO4 werk en denkniveau en is het belangrijk dat jij de komende 3 maanden geen vakantie op de planning hebt staan.

  • 24 Mei 2018 om 16:29

Administratief medewerker / Klantenservice

Zoek jij in jouw nieuwe baan afwisselende werkzaamheden en wil jij dat geen dag hetzelfde is? Wil jij doorgroeimogelijkheden? Zoek dan niet verder, want dit is de functie voor jou!

In deze combi-functie zit jij als Administratief Medewerker niet alleen tussen het papierwerk, je gaat namelijk ook klanten telefonisch, via e-mail en face-to-face adviezen geven in de showroom! Hoe leuk is dat?!
Onder jouw administratieve werkzaamheden ben jij verantwoordelijk voor het maken van offertes, het beantwoorden van verschillende e-mails en het uitzetten van acties zodat producten tijdig geleverd worden.
In de klantcontact rol beantwoord jij alle voorkomende vragen, geef je adviezen over de producten en ben jij het eerste aanspreekpunt in de showroom.

Dit is maar een greep uit jouw werkzaamheden, maar tijdens jouw inwerkperiode zul je veel leren en krijg je zelfs de kans om door te groeien en jezelf te blijven ontwikkelen!

Is dit de functie voor jou? Lees dan snel verder!

Binnen het bedrijf is het mogelijk om onder andere tot één van onderstaande functies door te groeien:

  • CRM Medewerker;
  • Medior Medewerker;
  • Senior Medewerker;
  • Operational Manager.

Als Administratief Medewerker/Klantenservice ontvang je het volgende:

  • Een goed startsalaris;
  • Doorgroei- en ontwikkelmogelijkheden;
  • Goede begeleiding tijdens de inwerkperiode;
  • Werken in een team met leuke collega's;
  • De mogelijkheid om 24, 32 of 40 uur per week te werken.

  • MBO werk- en denkniveau;
  • Je bent beschikbaar tijdens de openingstijden (doordeweeks tussen 09.00 uur en 21.00 uur en op zaterdag en zondag tuseen 09.00 uur en 18.00 uur);
  • Woonachtig in de omgeving van Eindhoven;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal;
  • Je hebt minimaal een matige kennis van de Duitse of Franse taal en bent bereid om dit tijdens werktijd verder te ontwikkelen.
  • 24 Mei 2018 om 16:05

Callcenter medewerker

Ben jij echt een verkooptalent en heb jij altijd al voor KPN willen werken? Dan kan jij aan de slag als Callcenter medewerker bij Webhelp in Zoetermeer!

Wat ga jij doen binnen deze toffe functie? Je gaat bestaande klanten van KPN benaderen en hun helemaal enthousiast maken over een te gek product van KPN namelijk: KPN Compleet. Doordat jij een echte sales mentaliteit hebt weet jij elke weer de klant te overtuigen en krijg hier ook energie van!

Voor de functie als callcenter medewerker kom je te werken bij één van de leukste callcenters van Nederland: Webhelp. Binnen dit bedrijf ga jij aan de slag op het project van KPN Compleet. Uiteraard is KPN een bekend bedrijf maar staan zij daarnaast ook voor innovatieve ideeën en denken graag vooruit aan de toekomst. Het team waarin je komt te werken is een hecht, hardwerkend team waar gezelligheid bovenaan staat.

  • Een bruto uurloon van € 9,21 boven de 21 jaar;
  • Bouw je naast je salaris ook 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren op;
  • Een gezellige betaalde training;
  • Mogelijkheid tot parttime en fulltime werken;
  • Korting op je sportabonnement via FINTREX.

  • Een MBO+ werk- en denkniveau;
  • Je bent minimaal 16 uur per week beschikbaar om te werken;
  • Je vindt het niet erg om in de avonden en weekend te werken;
  • Beschikbaar voor een fulltime training, avondtraining is ook mogelijk;
  • Ervaring in sales is pre.
  • 24 Mei 2018 om 14:08

Klantenservice Eurocross

Deze klantenservice functie is niet zomaar een belfunctie. Jij helpt mensen die het heel hard nodig hebben. Zij kunnen namelijk te maken hebben met de volgende noodsituaties:

  • Autopech ergens in the middle of nowhere in Frankrijk;
  • Autobotsing in Italië;
  • Voedselvergiftiging in Thailand;
  • Apenbeet in Maleisië;

Zo zijn er nog talloze noodsituaties waarin mensen zich kunnen bevinden in het buitenland. Aan jou de taak om deze mensen te helpen!

Wat doe jij als er gebeld wordt?

  • Jij hebt inlevingsvermogen en stelt diegene gerust;
  • Jij brengt de hulpvraag goed in kaart en organiseert de noodzakelijke hulp;
  • Jij informeert de mensen en andere betrokkenen en neemt zelfstandig besluiten;
  • Jij handelt de bijkomende administratieve werkzaamheden af in de verschillende computersystemen.

Jij werkt in een team waar veel wordt samengewerkt, zodat de beste oplossingen gevonden worden. Jij zal ook veel contact hebben met lokale instanties, zoals een autogarage of een ziekenhuis. Het spreken van de Engelse taal (en/of een derde taal) is dus belangrijk!

Wij bieden jou een uitdagende klantenservice functie waarbij je mensen in nood écht helpt. Wat bieden wij jou nog meer?

  • Brutosalaris van € 12,80 per uur;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km;
  • Training om je klaar te maken voor de functie.

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Beheersing van in ieder geval de Nederlandse en Engelse taal;
  • Beschikbaarheid van 16-40 uur per week, de gehele zomer;
  • Inzetbaarheid van maandag tot en met zondag, tussen 07:00 en 23:00 uur.
  • 24 Mei 2018 om 14:30

Medewerker Klantenservice

Bij deze uitdagende klantenservice ben jij de schakel tussen e-mail afhandeling en het telefonisch beantwoorden van klantvragen. Je kunt hier vragen ontvangen over facturen, abonnementen en eventuele restitutie-aanvragen. Hou jij van uitzoekwerk en afwisseling? Dan is dit dé klantenservice voor jou!

De afwisseling zit hem niet alleen in het werk, maar ook in de wisseling van klanten. De ene keer heb jij een directeur van een belangrijk bedrijf aan de telefoon en andere keer spreek jij een intellectuele lezer. Ik ben daarom op zoek naar mensen die snel kunnen schakelen tussen werkzaamheden en de klanten. Het systeem waarmee gewerkt wordt is erg fout gevoelig en daarom is het ook belangrijk bij deze klantenservice dat jij weet hoe jij met systemen om moet gaan. Als jij enthousiast wordt van dit verhaal, zoek dan niet door en lees deze vacature verder.

Jij komt te werken bij één van de grootste klantcontact centers van Nederland. Vele grote bedrijven hebben hun klantcontact uitbesteed aan dit bedrijf en jij komt te werken op de meest uitdagende afdeling binnen de locatie in Ede! Het team is erg hecht en iedereen heeft hetzelfde doel voor ogen. Zo kom je dus binnen in een ambitieus en enthousiast klantenservice team. Het bedrijf stimuleert het om door te leren. Dit doen zij door middel van het TALENT en GROEI-programma. Hierin kun jij op kosten van het bedrijf verschillende trainingen online volgen.

  • Een salaris van € 9,21 bruto per uur als jij 21 jaar of ouder bent. Onder de 21 is dit € 8,10 bruto per uur;
  • Bij goede performance ga jij na 2 maanden naar € 9,50 bruto per uur. Onder de 21 zal jij naar € 8,50 bruto per uur gaan;
  • Een gratis jaar abonnement op deze gerenommeerde krant;
  • Reiskostenvergoeding conform CAO;
  • Een baan waar jij 28-36 of 32-40 uur per week kunt werken;
  • Geen avonden werken!

  • Goede beheersing van de Nederlandse taal;
  • Goede systeemvaardigheden;
  • Een enthousiaste en leergierige werkhouding;
  • Minimaal MBO4 werk- en denkniveau.
  • 24 Mei 2018 om 14:24

Telefonisch verkoper telecom

Ben jij een sales tijger die het heerlijk vindt om doelen te behalen en hierdoor ook nog extra bonussen verdiend? Vind jij het daarnaast leuk om in een gezellige omgeving te werken waar jij met jouw collega's nog na werk een drankje kan doen? Dit kan allemaal wanneer jij aan de slag gaat als telefonisch verkoper in de telecombranche bij T-Mobile in Arnhem. Door de fijne bonussen kom jij (wanneer jij 40 uur werkt) aan een top salaris van € 2000,- per maand.

De combinatie van sales en service is vooral belangrijk in deze functie. Jij gaat het gesprek aan met nieuwe klanten, maar ook met bestaande klanten. Het is zowel in - als outbound bellen en hierdoor heb jij veel afwisseling in jouw werk. Wanneer een klant jou opbelt, zal jij jouw sales kant wel altijd laten zien. Zo adviseer je de klant en geef jij ook een passende aanbieding of kijk jij alvast mee naar een nieuw abonnement. Wanneer jij ''nieuwe'' klanten gaat opbellen, dan geef je hen een super aanbieding en zo werf jij voor T-Mobile.

Je komt te werken in het moderne gebouw van T-Mobile in Arnhem. Het ligt vlakbij centraal station en is hierdoor goed te bereiken. De open ruimtes in het kantoor maken het gezellig en laagdrempelig. Ook is er een kantine aanwezig waar jij in de pauze gezellig met jouw collega's een potje kan tafelvoetballen, of zelfs een spelletje kan doen op de PlayStation.

Ben jij enthousiast geworden door deze vacature? Dan word jij hier nog enthousiaster door! Voor de vacature van medewerker Sales bieden wij namelijk:

  • Een salaris (met bonussen inclusief) van € 2000,- per maand als jij fulltime werkt;
  • Wanneer jij alle targets haalt, extra bonussen;
  • Een collectieve verzekering en korting op een sportschool abonnement;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km;
  • Flexibele tijden (geopend van 09:00 tot 21:00 uur en op zaterdag) je krijgt de mogelijkheid om jezelf in te roosteren.

Natuurlijk vragen wij ook iets van jou, ben jij:

  • 24 tot 32 uur per week beschikbaar;
  • Je hebt MBO werk- en denkniveau;
  • Je kunt een VOG aanvragen; 
  • Je hebt ervaring met het behalen van targets;
  • Ervaring in de sales.
  • 24 Mei 2018 om 14:22

Vakantiewerk in Callcenter

Het blijft langer licht 's avonds, de zon schijnt en iedereen zit weer op het terras. De zomer komt eraan. En dat kan maar 1 ding betekenen: zomervakantie! Nu kan je ervoor kiezen om te luieren op het strand, maar je kan ook lekker bijverdienen en goede werkervaring op doen. Waar kies jij voor?

Ga tijdens de zomervakantie aan de slag als Klantcontact Medewerker bij PCS. Maar wat ga je eigenlijk doen? Je belt de klant op en begint een leuk gesprek. Tijdens dit gesprek vang jij verschillende signalen op en zet dit om naar een mooi aanbod voor de klant. Het uiteindelijke doel van je gesprek is dan ook om de klant te enthousiasmeren om (aanvullende) producten of diensten af te nemen. Is het gelukt? Dan krijg je een mooie bonus bovenop jouw salaris!

Spreekt deze functie je aan, maar heb je nog geen ervaring met klantcontact? Geen probleem! Het is vooral belangrijk dat je lef hebt! Natuurlijk kan je ook na de zomervakantie gewoon bij PCS blijven werken.

PCS is een facilitair contactcenter dat in zes jaar is uitgegroeid tot een grote dynamische en internationale organisatie. Zij zijn zich ervan bewust dat betrokken en gedreven medewerkers de organisatie tot een succes maken. Daarom krijgen hun medewerkers veel ruimte om zich op professioneel en persoonlijk vlak verder te ontwikkelen. Hard werken is de mentaliteit en dit wordt dan ook beloond met leuke uitjes en borrels!

Voor deze functie vragen wij het volgende van jou:

  • Jij bent minimaal 16 uur en maximaal 40 uur per week beschikbaar;
  • Jij beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Jij hebt een vlotte babbel.

  • Een bruto uurloon van € 10,94 inclusief vakantiegeld;
  • Jij kan zelf flexibel jouw werktijden bepalen;
  • Leuke bonussen!

Dit is een functie voor minimaal 16 uur en maximaal 40 uur per week. Deze uren zijn flexibel in te delen. Wil je de ene week 32 uur aan de slag en kan je de week daarop alleen op dinsdag en woensdag werken? Geen probleem! Bij PCS bepaal je jouw eigen werkrooster.

  • 24 Mei 2018 om 14:17

Callcenter medewerker

Ben jij echt een verkooptalent en heb jij altijd al voor KPN willen werken? Dan kan jij aan de slag als Callcenter medewerker bij Webhelp in Zoetermeer!

Wat ga jij doen binnen deze toffe functie? Je gaat bestaande klanten van KPN benaderen en hun helemaal enthousiast maken over een te gek product van KPN namelijk: KPN Compleet. Doordat jij een echte sales mentaliteit hebt weet jij elke weer de klant te overtuigen en krijg hier ook energie van!

Voor de functie als callcenter medewerker kom je te werken bij één van de leukste callcenters van Nederland: Webhelp. Binnen dit bedrijf ga jij aan de slag op het project van KPN Compleet. Uiteraard is KPN een bekend bedrijf maar staan zij daarnaast ook voor innovatieve ideeën en denken graag vooruit aan de toekomst. Het team waarin je komt te werken is een hecht, hardwerkend team waar gezelligheid bovenaan staat.

  • Een bruto uurloon van € 9,21 boven de 21 jaar;
  • Bouw je naast je salaris ook 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren op;
  • Een gezellige betaalde training;
  • Mogelijkheid tot parttime en fulltime werken;
  • Korting op je sportabonnement via FINTREX.

  • Een MBO+ werk- en denkniveau;
  • Je bent minimaal 16 uur per week beschikbaar om te werken;
  • Je vindt het niet erg om in de avonden en weekend te werken;
  • Beschikbaar voor een fulltime training, avondtraining is ook mogelijk;
  • Ervaring in sales is pre.
  • 24 Mei 2018 om 14:08

Vakantiewerk in Callcenter

Het blijft langer licht 's avonds, de zon schijnt en iedereen zit weer op het terras. De zomer komt eraan. En dat kan maar 1 ding betekenen: zomervakantie! Nu kan je ervoor kiezen om te luieren op het strand, maar je kan ook lekker bijverdienen en goede werkervaring op doen. Waar kies jij voor?

Ga tijdens de zomervakantie aan de slag als Klantcontact Medewerker bij PCS. Maar wat ga je eigenlijk doen? Je belt de klant op en begint een leuk gesprek. Tijdens dit gesprek vang jij verschillende signalen op en zet dit om naar een mooi aanbod voor de klant. Het uiteindelijke doel van je gesprek is dan ook om de klant te enthousiasmeren om (aanvullende) producten of diensten af te nemen. Is het gelukt? Dan krijg je een mooie bonus bovenop jouw salaris!

Spreekt deze functie je aan, maar heb je nog geen ervaring met klantcontact? Geen probleem! Het is vooral belangrijk dat je lef hebt! Natuurlijk kan je ook na de zomervakantie gewoon bij PCS blijven werken.

PCS is een facilitair contactcenter dat in zes jaar is uitgegroeid tot een grote dynamische en internationale organisatie. Zij zijn zich ervan bewust dat betrokken en gedreven medewerkers de organisatie tot een succes maken. Daarom krijgen hun medewerkers veel ruimte om zich op professioneel en persoonlijk vlak verder te ontwikkelen. Hard werken is de mentaliteit en dit wordt dan ook beloond met leuke uitjes en borrels!

Voor deze functie vragen wij het volgende van jou:

  • Jij bent minimaal 16 uur en maximaal 40 uur per week beschikbaar;
  • Jij beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Jij hebt een vlotte babbel.

  • Een bruto uurloon van € 10,94 inclusief vakantiegeld;
  • Jij kan zelf flexibel jouw werktijden bepalen;
  • Leuke bonussen!

Dit is een functie voor minimaal 16 uur en maximaal 40 uur per week. Deze uren zijn flexibel in te delen. Wil je de ene week 32 uur aan de slag en kan je de week daarop alleen op dinsdag en woensdag werken? Geen probleem! Bij PCS bepaal je jouw eigen werkrooster.

  • 24 Mei 2018 om 14:17

Callcenter medewerker

Ben jij echt een verkooptalent en heb jij altijd al voor KPN willen werken? Dan kan jij aan de slag als Callcenter medewerker bij Webhelp in Zoetermeer!

Wat ga jij doen binnen deze toffe functie? Je gaat bestaande klanten van KPN benaderen en hun helemaal enthousiast maken over een te gek product van KPN namelijk: KPN Compleet. Doordat jij een echte sales mentaliteit hebt weet jij elke weer de klant te overtuigen en krijg hier ook energie van!

Voor de functie als callcenter medewerker kom je te werken bij één van de leukste callcenters van Nederland: Webhelp. Binnen dit bedrijf ga jij aan de slag op het project van KPN Compleet. Uiteraard is KPN een bekend bedrijf maar staan zij daarnaast ook voor innovatieve ideeën en denken graag vooruit aan de toekomst. Het team waarin je komt te werken is een hecht, hardwerkend team waar gezelligheid bovenaan staat.

  • Een bruto uurloon van € 9,21 boven de 21 jaar;
  • Bouw je naast je salaris ook 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren op;
  • Een gezellige betaalde training;
  • Mogelijkheid tot parttime en fulltime werken;
  • Korting op je sportabonnement via FINTREX.

  • Een MBO+ werk- en denkniveau;
  • Je bent minimaal 16 uur per week beschikbaar om te werken;
  • Je vindt het niet erg om in de avonden en weekend te werken;
  • Beschikbaar voor een fulltime training, avondtraining is ook mogelijk;
  • Ervaring in sales is pre.
  • 24 Mei 2018 om 14:08

Customer Service medewerker FBTO

Voor FBTO in Leeuwarden ben ik op zoek naar een Customer Service Medewerker met service- en sales skills!  In deze functie help jij de klant niet alleen aan de juiste informatie maar kijk jij ook verder naar aanvullende producten. Klinkt dit voor jou als de ideale baan? Lees dan snel verder!

In deze inbound klantenservice functie zul jij vragen krijgen die gaan over woon-, reis-, auto-, of rechtsbijstandverzekeringen. Jij weet al deze vragen servicegericht te beantwoorden en met jouw salesskills kom jij erachter dat de klant een nieuwe auto heeft gekocht en een autoverzekering niet overbodig zal zijn! Als customer service medewerker is het dus belangrijk goed te luisteren naar wat de klant verteld en goed door te vragen.

FBTO maakt deel uit van Achmea, de grootste verzekeringsgroep in Nederland. Andere bekende labels van de organisatie zijn: Avéro Achmea, Centraal Beheer, Interpolis en Zilveren Kruis.

Als customer service medewerker FBTO kun jij het volgende verwachten:

  • Een training van 5 weken;
  • €12,80 bruto salaris;
  • Toeslagen in de avonden en weekenden;
  • Werken binnen een echt Fries bedrijf;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 KM.

  • Je hebt minimal een MBO4 diploma;
  • Je bent flexibel beschikbaar in avonden en weekenden;
  • Je bent 20-32 uur of 24-36 uur beschikbaar;
  • Je kunt een VOG aanvragen;
  • Je bent super gemotiveerd!
  • 24 Mei 2018 om 14:02
โŒ