[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

πŸ”’
❌ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
Gisteren β€” 22 September 2017Vacatures

Telefonisch werk voor Centraal Beheer Achmea

Zou jij het ook zo super vinden om klanten te helpen met vragen over hypotheken, pensioenen en beleggingen? Dan is dit telefonisch werk bij Centraal Beheer Achmea zeker iets voor jou! Jij gaat alle inkomende vragen van (aankomende) klanten omzetten in concrete informatie. Je geeft hier advies over en zorgt er echt voor dat de klant zich geholpen voelt.

Je gaat dus aan de slag voor Centraal Beheer Achmea. Bij Achmea staat klantgerichtheid hoog in het vaandel waardoor zij één van de grootste financiële dienstverleners van Nederland zijn geworden! Haar ambitie is dan ook om dit te blijven en daar kan jij met je collega's voor zorgen! Je komt in een team waarbij iedereen erg enthousiast en gemotiveerd is. Zie jij jezelf hier ook tussen?

Naast dat we jou een uitdagende functie aanbieden binnen deze grote organisatie, bieden wij jou ook een brutosalaris van € 16,30 per uur. Daarbij krijg je 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren. Je reiskosten krijg je vergoed, 100% OV en eigen vervoer vanaf 10 km volgens staffel. Als laatste geven wij je ook de kans om kosteloos je Wft Basis, Vermogen en Hypothecair Krediet te behalen via FINTREX.

Wij vragen een flexibele inzetbaarheid van 28 tot 36 uur per week, waarbij je 1 avond in de week werk en 1 zaterdag in de maand beschikbaar bent. Ook heb je minimaal twee jaar werkervaring in de financiële sector op MBO 4 of HBO werk- en denkniveau. Daarnaast verwachten wij dat je klant gedreven, enthousiast en ondernemend bent!

  • 22 September 2017 om 12:24

Klantenservice medewerker in een callcenter

Hoe zou jij reageren op de volgende vragen:

  • Ik ga binnenkort verhuizen, wat gebeurt er met mijn huidige hypotheek?
  • Ik ga binnenkort met pensioen, wat staat mij te wachten?
  • Ik wil zoveel mogelijk rente ontvangen over mijn spaarrekening, kun je mij hier advies over geven?

Lijkt het je leuk om klanten te helpen met deze vragen? Zou je hen het juiste advies kunnen geven en hun belang voorop kunnen stellen? Dan is dit de functie die bij jou past! Als klantenservice medewerker ben jij verantwoordelijk voor de juiste klantenbeleving gericht op financiële producten. Je wordt niet afgeschrikt door diepgaande, soms emotionele vraagstukken over privé situaties van klanten. Je probeert hun situaties te herkennen en om te zetten in concrete informatie en plannen.

Je komt te werken voor één van de grootste verzekeringsmaatschappijen van Nederland. Zij bieden allerlei financiële verzekeringen aan en ze hebben hier al miljoenen huishoudens mee geholpen. Het belangrijkste in deze organisatie is de klantenbeleving. Samen met jouw collega's zorg je er dan ook voor dat het klantenbelang voorop staat en je altijd op zoek gaat naar een passende oplossing.

  • Een uitdagende functie die je cv zeker weten een boost zal geven;
  • De kans om je Wft kennis (Basis, Vermogen en Hypothecair Krediet) in de praktijk toe te passen of dit te behalen via FINTREX;
  • Een brutosalaris van € 16,30 per uur;
  • Een parttime baan voor 28 tot 36 uur per week;

Je hebt minimaal 2 jaar recente werkervaring in de financiële sector met in ieder geval MBO 4 of HBO werk- en denkniveau. Ook ben je flexibel inzetbaar in de uren die deze functie verlangt, waarbij je 1 avond per week en 1 zaterdag per maand beschikbaar bent. Verder verwachten wij dat je klant gedreven bent en genoeg affiniteit hebt met betrekking tot financiële producten.

  • 22 September 2017 om 12:23

Kom werken als Klantspecialist in de autobranche in Zoetermeer

Jij bent het eerste contactpersoon aan de telefoon voor eventuele nieuwe klanten en verschillende autodealers. Jouw taken zijn vooral vragen beantwoorden over bijvoorbeeld het inplannen van een onderhoudsbeurt of vragen over de mogelijke uitvoeringen van auto's.

Het bedrijf waarvoor jij gaat werken is een groot importeur van verschillende automerken. Zij zijn gevestigd in 27 landen met in totaal 250 vestigingen, waarvan jij in 1 gaat werken. Service is hierbij een belangrijk onderdeel.

  • Een uurloon van € 10.- bruto (wanneer je 21 bent geweest);
  • Naast jouw salaris bouw je 10% vakantiedaguren op;
  • Recht op 8% vakantiegeld;
  • OV word 100% vergoed;
  • Eigen vervoer wordt vergoed volgens de CAO van callcenter;
  • Flexibele werktijden;
  • Een fullttime training van een week.

  • Minimaal MBO 4 opleiding of HBO werk-en denknivieau;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Per direct beschikbaar;
  • Minimaal 20 uur in de week kunnen werken;
  • In het weekend en avonden werken vind jij geen probleem;
  • Ervaring in een klantcontactcenter is gewenst;
  • Woonachtig in de omgeving van Zoetermeer;
  • Zelfstandigheid en resultaatgericht zijn bekende begrippen voor jou;
  • Service staat bij jou voorop;
  • Bekend met social media;
  • Een geldig rijbewijs.

 

  • 22 September 2017 om 11:50
OuderVacatures

Financieel medewerker (24-40 uur) Nationale Nederlanden

Heb jij affiniteit met de financiële sector en lijkt het je interessant om als klantcontactmedewerker aan de slag te gaan? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Als Klantenservice Medewerker bij Nationale-Nederlanden zul je gaan werken op de afdeling Levensverzekeringen. In deze functie zul je de klanten voorzien van informatie en waar nodig klachten afhandelen. Verder kun je goed inspelen op de wensen van de klant en is het belangrijk dat je op eigen kracht klantvragen kunt oplossen. Het is daarom van belang dat je over de nodige kennis m.b.t. financiële producten beschikt. In eerste instantie zul je een grondige training volgen, zodat je goed voorbereid bent van start kunt gaan. Daarnaast zal je op de werkvloer de nodige ondersteuning krijgen van je ervaren collega's.

Nationale-Nederlanden is met haar uitgebreide klantenbestand één van de grootste en meest prominente verzekeraars van Nederland. Om deze positie te behouden zijn we op zoek naar mensen die op de toppen van hun kunnen presteren. Je werkzaamheden zullen in teamverband plaatsvinden, waar collegialiteit en verantwoordelijkheid een belangrijke positie innemen. De werksfeer is informeel en er is voldoende ruimte voor jou om jezelf te ontwikkelen.

Salaris:
Het salaris is vanaf € 11,32 bruto per uur (ongeacht leeftijd). Dit salaris is exclusief 8% vakantiegeld en 10% vakantiedagen.

Werktijden:
De werktijden zijn van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 en 18.00 uur (in de toekomst is er een mogelijkheid dat deze uitgebreid worden naar 21:00 uur in de avonden).

Reiskostenvergoeding:
De reiskostenvergoeding bestaat uit een KM vergoeding. Deze geldt zowel voor de auto als het OV.

Daarnaast:

  • Kom je terecht in een professioneel team waar een positieve werksfeer heerst;
  • Zul je een gedegen opleiding en begeleiding genieten;
  •  Word je onderdeel van een team dat bestaat uit gedreven collega's.

Beschikbaarheid:

  • Je bent beschikbaar in een van de volgende urencategorieën: 24-32 uur of 32-40 uur;
  • Inzetbaarheid in de avonduren is voor jou geen probleem;
  • Je bent beschikbaar om een fulltime training van 4 -5 weken te volgen;
  • Je hebt geen plannen gemaakt om op vakantie te gaan binnen de eerste 3 maanden nadat je gestart bent.

Daarnaast vragen wij het volgende:

  • Je hebt minimaal een afgerond MBO4 diploma tot je bezit;
  • Je hebt aantoonbare ervaring opgedaan binnen het vakgebied van diverse verzekeringsproducten;
  • Je bent in het bezit van een Wft Basis en/of Vermogen diploma of bent bereidt om deze via FINTREX te halen;
  • Je hebt minimaal 1 jaar ervaring opgedaan binnen een contactcenter;
  • Je hebt een professionele en resultaatgerichte instelling.
  • 21 September 2017 om 16:03

Financieel adviseur Lenen, Sparen, Verzekeren bij ABN AMRO Amsterdam

Als financieel adviseur ga jij aan de slag op de afdeling Lenen, Sparen en Verzekeren bij ABN AMRO in Amsterdam. Jij gaat (potentiële) klanten verder helpen door te informeren en adviseren over de beschikbare producten of diensten. Jij weet alles op het gebied van Lenen, Spaarmogelijkheden en Verzekeringen van de ABN AMRO. Jij Dit komt omdat jij volledig klaargestoomd wordt door een betaalde fulltime training van 13 weken! 

Daarnaast bieden wij de mogelijkheid om een Wft Basis, Wft Schade en/of Wft Consumptief Krediet te behalen via FINTREX. Mocht jij je Wft Basis of meerdere Wft diploma's al behaald hebben is dit een pré en mooi meegenomen!

Werken bij ABN AMRO betekent dat je aan de slag gaat bij een organisatie waar initiatief, creativiteit en service hoog in het vaandel staan. Ook wordt er veel aandacht besteed aan persoonlijke ontwikkeling en groei. Binnen de afdeling waar jij komt te werken ga jij naast jouw klantcontact functie, ook met het team de ontwikkelingen in de markt en binnen ABN AMRO analyseren.

Wij bieden jou als financieel adviseur het volgende:

  • Een startsalaris van €12,08 bruto per uur;
  • De mogelijkheid om gratis via FINTREX meerdere Wft certificaten te behalen;
  • Na het behalen van 3 Wft certificaten zul jij instromen op het salaris van €13,53 per uur;
  • Opbouw van 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Een reiskostenvergoeding;
  • Een informele en gezellige werksfeer waar je werkt in een ambitieus team;
  • Een betaalde training van 13 weken, om volledig klaargestoomd te worden voor de functie;
  • Goede begeleiding en veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling.

Wij vragen jou als financieel adviseur het volgende:

  • Je hebt minimaal HBO werk- en denkniveau;
  • Je bent tussen de 32 tot 36 uur per week beschikbaar om te werken;
  • Het bezit van een Wft Basis diploma is een pré;
  • Je bent één avond in de week beschikbaar om te werken;
  • Je bent op maandag beschikbaar om te werken;
  • Je ben communicatief sterk ingesteld;
  • Je bent servicegericht en empathisch ingesteld;
  • Je hebt geen vakantieplannen aankomende drie maanden.
  • 21 September 2017 om 15:38

Financieel adviseur Lenen, Sparen, Verzekeren bij ABN AMRO Amsterdam

Als financieel adviseur ga jij aan de slag op de afdeling Lenen, Sparen en Verzekeren bij ABN AMRO in Amsterdam. Jij gaat (potentiële) klanten verder helpen door te informeren en adviseren over de beschikbare producten of diensten. Jij weet alles op het gebied van Lenen, Spaarmogelijkheden en Verzekeringen van de ABN AMRO. Jij Dit komt omdat jij volledig klaargestoomd wordt door een betaalde fulltime training van 13 weken! 

Daarnaast bieden wij de mogelijkheid om een Wft Basis, Wft Schade en/of Wft Consumptief Krediet te behalen via FINTREX. Mocht jij je Wft Basis of meerdere Wft diploma's al behaald hebben is dit een pré en mooi meegenomen!

Werken bij ABN AMRO betekent dat je aan de slag gaat bij een organisatie waar initiatief, creativiteit en service hoog in het vaandel staan. Ook wordt er veel aandacht besteed aan persoonlijke ontwikkeling en groei. Binnen de afdeling waar jij komt te werken ga jij naast jouw klantcontact functie, ook met het team de ontwikkelingen in de markt en binnen ABN AMRO analyseren.

Wij bieden jou als financieel adviseur het volgende:

  • Een startsalaris van €12,08 bruto per uur;
  • De mogelijkheid om gratis via FINTREX meerdere Wft certificaten te behalen;
  • Na het behalen van 3 Wft certificaten zul jij instromen op het salaris van €13,53 per uur;
  • Opbouw van 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Een reiskostenvergoeding;
  • Een informele en gezellige werksfeer waar je werkt in een ambitieus team;
  • Een betaalde training van 13 weken, om volledig klaargestoomd te worden voor de functie;
  • Goede begeleiding en veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling.

Wij vragen jou als financieel adviseur het volgende:

  • Je hebt minimaal HBO werk- en denkniveau;
  • Je bent tussen de 32 tot 36 uur per week beschikbaar om te werken;
  • Het bezit van een Wft Basis diploma is een pré;
  • Je bent één avond in de week beschikbaar om te werken;
  • Je bent op maandag beschikbaar om te werken;
  • Je ben communicatief sterk ingesteld;
  • Je bent servicegericht en empathisch ingesteld;
  • Je hebt geen vakantieplannen aankomende drie maanden.
  • 21 September 2017 om 15:38

Klantadviseur afdeling Lenen, Sparen, Verzekeren bij ABN AMRO Nijmegen

Als klantadviseur ga jij aan de slag op de afdeling Lenen, Sparen en Verzekeren bij ABN AMRO. Jij gaat (potentiële) klanten verder helpen door hen te informeren en adviseren over de producten of diensten van de ABN AMRO. Jij weet alles op het gebied van Lenen, Spaarmogelijkheden en Verzekeringen. Dit komt omdat jij een fulltime training gaat volgen en je Wft certificaten via FINTREX kunt gaan behalen! Wij bieden jou aan om een Wft Basis, Wft Schade en/of Wft Consumptief Krediet diploma te behalen. Mocht jij je Wft Basis of meerdere Wft diploma's al behaald hebben is dit mooi meegenomen!

Jij gaat binnen deze functie aan de slag bij ABN AMRO in Nijmegen. De ABN AMRO staat voor een organisatie waar initiatief, creativiteit en service hoog in het vaandel staan. Ook wordt er veel aandacht besteed aan persoonlijke ontwikkeling en groei. Binnen de afdeling Lenen, Sparen en Verzekeren ga jij ook met het team de ontwikkelingen in de markt en binnen ABN AMRO analyseren.

Wij bieden het volgende:

  • Een startsalaris van €12,08 bruto per uur;
  • De mogelijkheid om gratis via FINTREX meerdere Wft certificaten te behalen;
  • Na het behalen van 3 Wft certificaten zul jij instromen op het salaris van €13,53 per uur;
  • Opbouw van 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Een reiskostenvergoeding;
  • Een informele en gezellige werksfeer waar je werkt in een ambitieus team;
  • Een betaalde training van 13 weken, om volledig klaargestoomd te worden voor de functie;
  • Goede begeleiding en veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling.

Wij vragen het volgende:

  • Je hebt aantoonbaar HBO werk- en denkniveau;
  • Je bent één avond in de week beschikbaar om te werken;
  • Je bent op maandag beschikbaar om te werken;
  • Je bent tussen de 32 tot 36 uur per week beschikbaar om te werken;
  • Het is een pré wanneer jij je Wft Basis al in bezit hebt;
  • Je hebt ervaring met klantcontact opgedaan;
  • Je bent servicegericht en empathisch ingesteld;
  • Je hebt geen vakantieplannen aankomende drie maanden.
  • 21 September 2017 om 14:53

Klantadviseur afdeling Lenen, Sparen, Verzekeren bij ABN AMRO Nijmegen

Als klantadviseur ga jij aan de slag op de afdeling Lenen, Sparen en Verzekeren bij ABN AMRO. Jij gaat (potentiële) klanten verder helpen door hen te informeren en adviseren over de producten of diensten van de ABN AMRO. Jij weet alles op het gebied van Lenen, Spaarmogelijkheden en Verzekeringen. Dit komt omdat jij een fulltime training gaat volgen en je Wft certificaten via FINTREX kunt gaan behalen! Wij bieden jou aan om een Wft Basis, Wft Schade en/of Wft Consumptief Krediet diploma te behalen. Mocht jij je Wft Basis of meerdere Wft diploma's al behaald hebben is dit mooi meegenomen!

Jij gaat binnen deze functie aan de slag bij ABN AMRO in Nijmegen. De ABN AMRO staat voor een organisatie waar initiatief, creativiteit en service hoog in het vaandel staan. Ook wordt er veel aandacht besteed aan persoonlijke ontwikkeling en groei. Binnen de afdeling Lenen, Sparen en Verzekeren ga jij ook met het team de ontwikkelingen in de markt en binnen ABN AMRO analyseren.

Wij bieden het volgende:

  • Een startsalaris van €12,08 bruto per uur;
  • De mogelijkheid om gratis via FINTREX meerdere Wft certificaten te behalen;
  • Na het behalen van 3 Wft certificaten zul jij instromen op het salaris van €13,53 per uur;
  • Opbouw van 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Een reiskostenvergoeding;
  • Een informele en gezellige werksfeer waar je werkt in een ambitieus team;
  • Een betaalde training van 13 weken, om volledig klaargestoomd te worden voor de functie;
  • Goede begeleiding en veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling.

Wij vragen het volgende:

  • Je hebt aantoonbaar HBO werk- en denkniveau;
  • Je bent één avond in de week beschikbaar om te werken;
  • Je bent op maandag beschikbaar om te werken;
  • Je bent tussen de 32 tot 36 uur per week beschikbaar om te werken;
  • Het is een pré wanneer jij je Wft Basis al in bezit hebt;
  • Je hebt ervaring met klantcontact opgedaan;
  • Je bent servicegericht en empathisch ingesteld;
  • Je hebt geen vakantieplannen aankomende drie maanden.
  • 21 September 2017 om 14:53

Klantcontact afdeling Lenen, Sparen, Verzekeren bij ABN AMRO Zwolle

In deze klantcontact functie ga jij aan de slag op de afdeling Lenen, Sparen en Verzekeren bij ABN AMRO. Jij gaat (potentiële) klanten verder helpen door hen te informeren en adviseren over de producten of diensten van de ABN AMRO. Jij weet alles op het gebied van Lenen, Spaarmogelijkheden en Verzekeringen. Jij wordt namelijk volledig klaargestoomd door een betaalde fulltime training van 13 weken!

Ook bieden wij jou de mogelijkheid om je Wft Basis, Wft Schade en/of Wft Consumptief Krediet te behalen via FINTREX. Mocht jij je Wft Basis of meerdere Wft diploma's al behaald hebben is dit mooi meegenomen!

Werken bij ABN AMRO betekent dat je aan de slag gaat bij een organisatie waar initiatief, creativiteit en service hoog in het vaandel staan. Ook wordt er veel aandacht besteed aan persoonlijke ontwikkeling en groei. De afdeling waar jij gaat werken is de afdeling Lenen, Sparen en Verzekeren. Binnen deze afdeling ga jij naast jouw klantcontact functie, ook met het team de ontwikkelingen in de markt en binnen ABN AMRO analyseren.

Binnen deze klantcontact functie bieden wij het volgende:

  • Een startsalaris van €12,08 bruto per uur;
  • De mogelijkheid om gratis via FINTREX meerdere Wft certificaten te behalen;
  • Na het behalen van 3 Wft certificaten zul jij instromen op het salaris van €13,53 per uur;
  • Opbouw van 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Een reiskostenvergoeding;
  • Een informele en gezellige werksfeer waar je werkt in een ambitieus team;
  • Een betaalde training van 13 weken, om volledig klaargestoomd te worden voor de functie;
  • Goede begeleiding en veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling.

Binnen deze klantcontact functie vragen wij het volgende:

  • Je hebt minimaal HBO werk- en denkniveau;
  • Je bent 32 tot 36 uur per week beschikbaar om te werken;
  • Het bezit van een Wft Basis diploma is een pré;
  • Je bent één avond in de week beschikbaar om te werken;
  • Je bent op maandag beschikbaar om te werken;
  • Je hebt ervaring met klantcontact opgedaan;
  • Je bent servicegericht en empathisch ingesteld;
  • Je hebt geen vakantieplannen aankomende drie maanden.
  • 21 September 2017 om 14:43

Klantcontact afdeling Lenen, Sparen, Verzekeren bij ABN AMRO Zwolle

In deze klantcontact functie ga jij aan de slag op de afdeling Lenen, Sparen en Verzekeren bij ABN AMRO. Jij gaat (potentiële) klanten verder helpen door hen te informeren en adviseren over de producten of diensten van de ABN AMRO. Jij weet alles op het gebied van Lenen, Spaarmogelijkheden en Verzekeringen. Jij wordt namelijk volledig klaargestoomd door een betaalde fulltime training van 13 weken!

Ook bieden wij jou de mogelijkheid om je Wft Basis, Wft Schade en/of Wft Consumptief Krediet te behalen via FINTREX. Mocht jij je Wft Basis of meerdere Wft diploma's al behaald hebben is dit mooi meegenomen!

Werken bij ABN AMRO betekent dat je aan de slag gaat bij een organisatie waar initiatief, creativiteit en service hoog in het vaandel staan. Ook wordt er veel aandacht besteed aan persoonlijke ontwikkeling en groei. De afdeling waar jij gaat werken is de afdeling Lenen, Sparen en Verzekeren. Binnen deze afdeling ga jij naast jouw klantcontact functie, ook met het team de ontwikkelingen in de markt en binnen ABN AMRO analyseren.

Binnen deze klantcontact functie bieden wij het volgende:

  • Een startsalaris van €12,08 bruto per uur;
  • De mogelijkheid om gratis via FINTREX meerdere Wft certificaten te behalen;
  • Na het behalen van 3 Wft certificaten zul jij instromen op het salaris van €13,53 per uur;
  • Opbouw van 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Een reiskostenvergoeding;
  • Een informele en gezellige werksfeer waar je werkt in een ambitieus team;
  • Een betaalde training van 13 weken, om volledig klaargestoomd te worden voor de functie;
  • Goede begeleiding en veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling.

Binnen deze klantcontact functie vragen wij het volgende:

  • Je hebt minimaal HBO werk- en denkniveau;
  • Je bent 32 tot 36 uur per week beschikbaar om te werken;
  • Het bezit van een Wft Basis diploma is een pré;
  • Je bent één avond in de week beschikbaar om te werken;
  • Je bent op maandag beschikbaar om te werken;
  • Je hebt ervaring met klantcontact opgedaan;
  • Je bent servicegericht en empathisch ingesteld;
  • Je hebt geen vakantieplannen aankomende drie maanden.
  • 21 September 2017 om 14:43

Inbound medewerker (20-32 uur) Medische Kliniek Regio Amsterdam

Inbound bellen. De naam zegt het al: Je handelt alle inkomende telefoontjes van de klanten zorgvuldig af. Een zinvolle taak dus. De klant heeft je nodig en jij helpt ze verder. Dit kan zijn door een afspraak in te plannen of de juiste informatie te geven over een behandeling van de kliniek.

Het hoofdkantoor van de medische kliniek waar jij komt te werken ligt in de omgeving van Amsterdam. In deze vestiging bevindt zich de klantenservice, waar jij deel van uit gaat maken. Er zijn verschillende divisies zoals: Bewegingszorg, Vrouwenzorg, Uiterlijk & Huid en Oog zorg. Er is dus voldoende ruimte om jezelf te ontwikkelen.

  • Een salaris van €11,07;
  • Reiskostenvergoeding voor zowel OV als eigen vervoer.
  • Verschillende doorgroeimogelijkheden
  • Een functie voor 20-32 uur per week;
  • Een gezellige werksfeer.

  • Je kan een luisterend oor bieden aan anderen;
  • Je bent flexibel beschikbaar op doordeweekse dagen;
  • Je vindt het niet erg om minimaal 1 avond te werken;
  • Je bent in het bezit van een MBO diploma;
  • Je hebt affiniteit met de medische wereld;
  • Ervaring als klant contact medewerker is een pré.
  • 21 September 2017 om 13:37

Parttime werken bij Rabobank Amsterdam

Je gaat aan de slag als klantadviseur. Jij wordt het eerste aanspreek punt voor de klanten van de Rabobank. Deze dynamische omgeving blijft constant in bewegingen omdat elke dag weer anders is. Het ene moment sta jij iemand te woord via de chat een ander moment schiet je een klant te hulp die bijvoorbeeld zijn pas kwijt is. Je gaat je financiële kennis opbouwen door het behalen van je Wft-Basis diploma. Dit diploma gaat jou lanceren in de eerste stap van je carrière binnen de financiële sector.

Je komt te werken in het klantenservice team van de Rabobank in Amsterdam. De Rabobank Heeft bijna 8 miljoen klanten en al die 8 miljoen klanten zijn allemaal even waardevol. Je ziet dit terug in de uitgebreide service die de Rabobank biedt aan haar leden. Hoe groot of klein de klant is, de service van de Rabobank is er voor iedereen. Ben jij service gericht en in het bezit van een goed luisterend oor en doe jij graag dat beetje extra. Dan is dit de functie voor jou!

  • Een Salaris vanaf €10,71 per uur (afhankelijk van je opgedane werkervaring);
  • Opbouw van 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Uitdagende baan bij de beste werkgever van Nederland;
  • Het kosteloos behalen van je Wft-Basis diploma;
  • Reiskostenvergoeding, OV 100% EV aan de hand van een staffel;

  • Beschikbaarheid in de avonden en in het weekend;
  • Je bent minimaal 16 uur per week beschikbaar;
  • Je bent bereid je Wft-Basis te behalen;
  • Je bent 6 weken beschikbaar voor een training gedurende de avond op ma t/m do (17.30-21.00) en op de zaterdag (08.30-16.30)
  • Je bent flexibel inzetbaar;
  • Je bent bereid je voor langere tijd te binden aan de Rabobank.
  • 21 September 2017 om 12:15

Start nu je Klantcontact carrière bij PostNL in Groningen!

Dan hebben wij een leuke vacature voor jou! Als klantcontact medewerker ga jij telefonische en via de mail klanten van PostNL verder helpen! Je kunt uiteenlopende vragen of klachten verwachten, zoals:

  • Wat is de status van de verzending van mijn pakket?
  • Wat zijn de kosten voor het verzenden van een pakket naar het buitenland?
  • Hoeveel postzegels moet ik plakken voor een brief veel weegt?
  • Wat zijn de openingstijden van het servicepunt van PostNL?
  • Is er een online dienst van PostNL?
  • Mijn pakket is beschadigd. welke mogelijkheden zijn er?
  • Mijn pakket/brief is niet aangekomen, wat nu?

Voor deze klantcontact functie zijn wij op zoek naar medewerkers die over de volgende kerncompetenties beschikken!

  • Je bent servicegericht ingesteld;
  • Je bent probleemoplossend ingesteld;
  • Je bent communicatief sterk;
  • Je bent PC vaardig;
  • Je hebt een groot inlevingsvermogen.

Wat wij bieden is het volgende:

  • Salaris van € 9,07 per uur (vanaf 22 jaar en ouder);
  • Naast je salaris heb je recht op 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Een fulltime training, zodat jij de expert bent voor deze functie;
  • Goede begeleiding en coaching.

Wat wij vragen is het volgende:

  • Minimaal MBO3 werk - en denkniveau;
  • Je wilt werken in één van de volgende urencategorieën: 16-24 uur, 20–28 uur, 24–32 uur en 28-36 uur;
  • Je bent minimaal 2 a 3 zaterdagen per maand beschikbaar om ingepland te worden;
  • Je bent minimaal 1 zondag per kwartaal beschikbaar om ingepland te worden;
  • Je bent minimaal 2 avonden per week beschikbaar om ingepland te worden.
  • 21 September 2017 om 10:27

Attentie: Naast je studie werken? Klantenservice Bergman Clinics

Hoe ideaal is het om naast je (zorg gerelateerde) studie alvast werkervaring op te doen bij een bedrijf als Bergman Clinics?!

Als medewerker van de klantenservice ben jij het eerste aanspreekpunt van de klanten. Je informeert ze waar nodig, helpt ze verder en leeft je in, in hun persoonlijke situatie. De perfecte mogelijkheid om werkervaring op te doen in jouw vakgebied.

Bergman Clinics is een bekende organisatie op het gebied van planbare medische behandelingen. Ze ontwikkelen zich continu en zijn ondertussen uitgebreid tot ongeveer 50 klinieken verspreid door het land. Het hoofdkantoor waar jij komt te werken is gevestigd in Naarden.

  • Een brutosalaris van € 11, 07 per uur;
  • Een opbouw van 8% vakantiegeld en 10% vakantiedagtoeslag;
  • Reiskostenvergoeding, wanneer je reist met OV is dit zelfs 100%;
  • Flexibele werktijden;
  • Een informele werksfeer en super leuke collega's.

  • Je beschikt minimaal over een MBO-diploma of je zit in je laatste jaar van je studie;
  • Je bent zowel 20 als 32 uur per week beschikbaar om te werken;
  • Je vindt het niet erg om minimaal 1 avond per week te werken;
  • Je bent flexibel beschikbaar gedurende de openingstijden;
  • Het is natuurlijk een pre als je al eerder in een soortgelijke functie werkzaam bent geweest.
  • 20 September 2017 om 14:23

KPN klantenservice medewerker in Rotterdam

Jij zal gaan werken als klantenservice medewerker voor de KPN in Rotterdam. Dat houdt in dat je een leuk gevarieerd takenpakket zal krijgen. Jij wordt gebeld door verschillende klanten met diverse vragen over hun abonnement. Aan jou de taak om deze klanten zo goed mogelijk te helpen. Dat doe jij als volgt:

1. Goed luisteren naar de klant;
2. Goed doorvragen, zodat je alle informatie kunt verzamelen;
3. Begrip tonen aan de klant;
4. Een goede oplossing bieden;
5. Checken of de klant het hier mee eens is;
6. Het gesprek goed afsluiten.

Denk jij een ster te zijn in klantcontact en woon jij in de omgeving van Rotterdam? Lees dan verder!

Jij gaat bellen voor het callcenter Webhelp in Rotterdam. Hier ga je samen met een gedreven team werken aan een project voor KPN. De bedoeling is dat jullie er samen voor zorgen dat de klanten zich goed geholpen voelen door jullie. Door samenwerking en een goede sfeer, realiseren jullie dat iedere dag!

  • Een uurloon van 9,04 euro per uur (als je 21 bent geweest);
  • De opbouw van vakantiedaguren (10%);
  • De opbouw van vakantiegeld (8%^);
  • De mogelijkheden om gratis cursussen en trainingen te volgen.

Waar moet je aan voldoen? Jij moet kunnen voldoen aan de volgende punten:

  • MBO 4 werk- en denkniveau;
  • Een beschikbaarheid van 20 tot 40 uur per week;
  • Een bereidheid om twee avonddiensten tot 22:30 te werken;
  • De mogelijkheid om eens in de 3 weken op zaterdag en eens in de 6 weken op vrijdag te werken;
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal.

Verder zoeken we iemand die zich in de volgende omschrijving herkent:

  • Vriendelijk;
  • Open;
  • Gemotiveerd;
  • Goed inlevingsvermogen;
  • Teamplayer.

De openingstijden zijn van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 22.30 en op zaterdag van 09.00 tot 22.00

  • 20 September 2017 om 13:56

Klantcontact medewerker bij KPN Service in Zoetermeer

In deze functie als Klantcontact medewerker bij KPN lever jij een grote bijdrage aan het behoud van de klanten. Jij stelt bestaande klanten van KPN gerust en dit gesprek stel jij de juiste vragen en luister je goed naar de klant om zo te achterhalen hoe tevreden de klant is over de dienstverlening. Door jouw sterke communicatieve vaardigheden ontdek je waar de eventuele verbeterpunten liggen. Blijkt de klant verbeterpunten of klachten te hebben? Dan neem jij direct actie om de situatie te verbeteren. Ook geef jij de klant advies over hoe hij het maximale uit het abonnement kan halen.

Je gaat in deze functie om met vertrouwelijke gegevens, het is dus van belang dat jij hier op een discrete en zorgvuldige manier mee om gaat.

Je wordt onderdeel van een gemotiveerd klantcontact team van KPN. Je werkt hier bij een klantcontact center in het centrum van Zoetermeer. De organisatie wordt gekenmerkt door een informeel team met medewerkers waarbij kwaliteit en service voorop staat.

  • Voor deze functie geldt een salaris van € 9,04 bruto per uur vanaf 21 jaar;
  • Onder de 21 jaar gelden er diverse bruto jeugdlonen; 
  • Daarnaast ontvang je 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Ook ontvang je reiskostenvergoeding vanaf 10 kilometer met ov 100% en ev middels staffel;
  • Je werkt binnen een gemotiveerd team waar ontwikkeling centraal staat;
  • Goede opleidingsmogelijkheden en goede begeleiding.

Beschikbaarheid:

  • In deze functie ben jij minimaal 20 uur en maximaal 40 uur beschikbaar; 
  • Je bent 2 avonden beschikbaar tot 22.30 uur;
  • Je bent 6 weken fulltime beschikbaar voor de training;
  • De werktijden zijn van ma t/m za van 08.00 tot 22.30 uur en op zondag van 09:00 tot 22:00;
  • Je bent 1x per 6 weken op vrijdag beschikbaar;
  • Je kan 1x per 3 weken werken op zaterdag;

Eisen en competenties:

  • Jij beschikt minimaal over een MBO werk- en denkniveau;
  • Jij beschikt over minimaal 6 maanden werkervaring met klantcontact;
  • Jij hebt sterke communicatieve vaardigheden;
  • Jij kunt discreet en zorgvuldig met vertrouwelijke gegevens omgaan;
  • Jij beheerst de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift;
  • Jij hebt een groot inlevingsvermoging en bent servicegericht ingesteld.
  • 20 September 2017 om 12:26

Word Klantcontact medewerker bij Sitel in Best!

Wil jij jouw CV een boost geven en alleen werken tijdens kantoortijden? Dan is dit een leuke baan voor jou!

Als inbound klantcontact medewerker bij Sitel sta je klanten telefonisch te woord. Je zal komen te werken op de afdeling van een wereldwijd bekend topmerk, die onder andere laptops en printers in het assortiment heeft opgenomen. Voordat je start zal je een fulltime training krijgen die je helemaal klaarstoomt voor het echte werk begint!

  • Een doorbetaalde training van 3 weken die start op 2 oktober;
  • Salaris van €9,20 bruto per uur;
  • Weekend en avonden ben je lekker vrij!
  • Je kan parttime of fulltime aan de slag.
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 KM per enkele reis;
  • Goede coaching en begeleiding.

  • Iemand die flexibel inzetbaar is van maandag t/m vrijdag tijdens kantoortijden 08:30-18:00 uur;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal goed;
  • Minimaal MBO-3 niveau;
  • Je hebt interesse in computers en toebehoren;
  • Je vindt het leuk om te werken voor een A-merk!

Bij Sitel werken mensen met verschillende achtergronden en leeftijden. Er heerst een grote collegialiteit en er wordt respectvol met elkaar omgegegaan. Wil je kunnen lachen met je collega's en heb je uitdaging nodig in je werkzaamheden? Dan pas jij goed op deze afdeling!

  • 20 September 2017 om 12:08

Ideale bijbaan Rabobank Amsterdam

Ben jij op zoek is naar een toffe uitdagende bijbaan waarmee je CV kan boosten? Dan is de functie van klantcontact medewerker bij Rabobank Amsterdam écht iets voor jou! Dit is namelijk niet zomaar een bijbaan: je gaat bij de Rabobank ervaring op doen die zeker van pas gaat komen nadat je bijvoorbeeld je studie hebt afgerond. Zeker als je verder wilt groeien binnen de financiële sector is deze bijbaan een goede start van je carrière! Als klantcontact medewerker zal jij het eerste aanspreekpunt zijn van klanten en zal je veel uiteenlopende vragen beantwoorden waardoor je een kijkje in de keuken zal krijgen bij één van de grootste banken in Nederland!

De Rabobank is een internationale financiële dienstverlener waarvan het de ambitie is om de meest klantgerichte bank van Nederland te zijn. Ze willen elke klant een '9+ klantbeleving' bieden en dat kan natuurlijk alleen maar met enthousiaste en gemotiveerde medewerkers die energie krijgen van een tevreden klant. Klinkt dit als jouw ideale bijbaan?

  • De mogelijkheid om het Wft Basis certificaat te behalen (indien nog niet in bezit);
  • Een mooi salaris van €10,71 per uur (met mogelijkheid om te stijgen tot €13,39 per uur afhankelijk van werkervaring);
  • 8% vakantiegeld en 10% vakantiedagen;
  • Mogelijkheid om in de avonden en in het weekend te werken;
  • Een uitdagende functie met kans om je verder te ontwikkelen in de financiële sector.

  • Jij bent flexibel beschikbaar op basis van 16-20 uur per week;
  • Jij bent voornamelijk beschikbaar in de avond van 17:00 tot 22:00;
  • Jij bent beschikbaar voor een opleiding van 6 weken van maandag tot en met donderdagavond (17:30 tot 21:00) en op zaterdag;
  • Jij bent in het bezit van een MBO4 diploma of je bent bezig met een studie op HBO/WO-niveau;
  • Jij bent in het bezit van het Wft Basis certificaat of bent bereid deze te behalen;
  • Jij hebt al eerder ervaring opgedaan in een dienstverlenende functie;
  • Jij hebt affiniteit met de economische/financiële sector.
  • 20 September 2017 om 12:13

Start je klantcontact carrière bij Menzis in Groningen!

In deze klantcontact functie ga jij telefonische diverse vragen van klanten afhandelen. Het is een taak voor jou om in te spelen op de vragen, behoeften en persoonlijke kwesties. Jij zorgt, met de kennis en informatie die jij tot je beschikking hebt, voor het meest passende antwoord of advies voor de klant. Je kunt binnen deze functie vragen verwachten over:

  • Premies;
  • Vergoedingen;
  • Het verplichte eigen risico;
  • Dekkingen van zorgpakketten.

Je gaat aan de slag op het klantcontact center bij de zorgverzekeraar Menzis in Groningen! Voor deze organisatie zijn kwaliteit en klantgerichtheid erg belangrijke factoren. Jij zorgt samen met je collega's ervoor dat deze belangrijke factoren in de praktijk worden waargemaakt!

  • Een uurloon van € 9,07 euro; 
  • 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren op;
  • De kans om je Wft Zorg diploma kosteloos via FINTREX te behalen; 
  • Een training van 5 werkdagen tussen 09.00 uur en 17.00 uur;
  • Openingstijden: maandag t/m vrijdag tussen 08.30 uur en 19.00 uur.

  • Minimaal MBO4 werk- en denkniveau;
  • Je kunt parttime (minimaal 20 uur) of fulltime werken;
  • Je bent (bij voorkeur) flexibel beschikbaar in de avonden;
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift;
  • Je hebt geen vakantieplannen gepland staan voor 3 maanden na de training.
  • 20 September 2017 om 11:55

Start je carrière als Klantcontact medewerker bij Sitel in Best!

Als Klancontact medewerker bij het internationale bedrijf Sitel sta je klanten telefonisch te woord. Je gaat servicegericht te werk en kan jouw antwoord of oplossing op een duidelijke manier overbrengen naar de klant. De training die je vooraf krijgt zal jou volledig klaarstomen voor het echte werk! De training richt zich op communicatie en de producten van een bekend merk. Aan het eind van de training weet je dus precies hoe je een klant te woord staat en heb je genoeg informatie over de producten.

Je gaat aan de slag bij het internationale bedrijf Sitel. Dit bedrijf vindt het belangrijk om te investeren in hun medewerkers. Er worden trainingen aangeboden om hun medewerkers zo goed mogelijk voor te bereiden en op de hoogte te houden van nieuwe producten. Ook wordt er veel tijd besteedt aan coaching en begeleiding.

  • Een bruto salaris van €9,20 per uur;
  • Je werkt alleen tijdens kantoortijden: maandag t/m vrijdag 08:30-18:00! 
  • Een training over de producten en een communicatietraining;
  • Reiskostenvergoeding boven de 10 KM per enkele reis;
  • Goede begeleiding en coaching;
  • Een baan voor langere termijn;
  • Een heel leuk en divers team!

  • Je hebt affiniteit met computers;
  • Minimaal MBO3 werk- en denkniveau;
  • Iemand die servicegericht werkt;
  • Je bent parttime of fulltime beschikbaar;
  • Je beheerst de Engelse taal goed.
  • 20 September 2017 om 11:57
❌