[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

πŸ”’
❌ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
OuderVacatures

Klanteservice Helpdesk VodafoneZiggo

Kom jij ons team versterken als Klanteservice Helpdesk VodafoneZiggo (20-40uur) in Nijmegen?

Mensen te woord staan en helpen staan voor jou op nummer één. Wanneer jij aan de telefoon bent met de klant, weet jij alle antwoorden na de 2 weken betaalde training die jij van Webhelp krijgt. Tijdens het helpen van de klant maak je af en toe een Sale en verdien je daar nog een bonus voor ook! Waarom zou je niet solliciteren?

Wanneer je aan de slag gaat bij Webhelp als Klantservice Helpdesk in Nijmegen, ga jij klanten te woord staan van VodafoneZiggo. Webhelp is een bedrijf wat de klantenservice voor verschillende A-merken verzorgt en dus ook voor VodafoneZiggo. Omdat Webhelp dit voor zoveel verschillende bedrijven doet, weten zij alles van de klantenservice en streven zij de beste klanttevredenheid mogelijk. Denk jij dat jij het team kan versterken?

  • Flexibele baan met urengarantie voor langere tijd;
  • €9,44 bruto per uur + dikke bonussen;
  • 2 weken betaalde training;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 kilometer;

  • Goede beheersing van de Nederlandse taal;
  • Communicatief sterk;
  • 2 avonden in de week beschikbar + 1 zaterdag per 3 weken.
  • 26 September 2019 om 16:53

Start je klantcontact carrière bij Menzis in Groningen!

In deze klantcontact functie ga jij telefonische diverse vragen van klanten afhandelen. Het is een taak voor jou om in te spelen op de vragen, behoeften en persoonlijke kwesties. Jij zorgt, met de kennis en informatie die jij tot je beschikking hebt, voor het meest passende antwoord of advies voor de klant. Je kunt binnen deze functie vragen verwachten over:

  • Premies;
  • Vergoedingen;
  • Het verplichte eigen risico;
  • Dekkingen van zorgpakketten.

Je gaat aan de slag op het klantcontact center bij de zorgverzekeraar Menzis in Groningen! Voor deze organisatie zijn kwaliteit en klantgerichtheid erg belangrijke factoren. Jij zorgt samen met je collega's ervoor dat deze belangrijke factoren in de praktijk worden waargemaakt!

  • Een uurloon van € 10,50 euro; 
  • 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren op;
  • De kans om je Wft Zorg diploma kosteloos via FINTREX te behalen; 
  • Een training voor start;
  • Openingstijden: maandag t/m vrijdag tussen 08.30 uur en 19.00 uur (vanaf week 45 ruimere openingstijden).

  • Minimaal MBO4 werk- en denkniveau;
  • Je kunt parttime of fulltime werken;
  • Je bent (bij voorkeur) flexibel beschikbaar in de avonden;
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift;
  • Je hebt geen vakantieplannen gepland staan voor 3 maanden na de training.
  • 26 September 2019 om 16:42

Wft Zorg behalen en werken bij Menzis in Groningen!

Wil jij je graag verder ontwikkelen? Dan is dit een leuke functie voor jou, waarbij jij kosteloos je Wft Zorg diploma gaat behalen! Tijdens deze opleiding ontwikkelt jij je kennis, vaardigheden en professioneel gedrag, passend bij je rol als Klantadviseur zorgverzekering. Na het behalen van je Wft Zorg, ga jij een fulltime training volgen. In de opleiding en training word je beiden goed gecoacht en begeleid!

Binnen deze functie ga je werken op het Klantcontact center van de zorgverzekeraar Menzis! Jij handelt telefonisch diverse vragen van klanten af. De klanten van de zorgverzekeraar kunnen  jou opbellen omdat zij bijvoorbeeld vragen hebben over premies, vergoedingen, het verplichte eigen risico en de dekkingen van zorgpakketten. Met jouw opgebouwde kennis weet jij alle klanten telefonisch te woord te staan en klanten mogelijk verder te helpen.

Wij bieden voor deze functie het volgende:

  • Een bruto uurloon van €10,50 euro; 
  • Een volledige reiskostenvergoeding met het OV;
  • 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren op;
  • De kans om het Wft Zorg diploma kosteloos via FINTREX te behalen;
  • Een training van 5 werkdagen tussen 09.00 uur en 17.00 uur.

Wij vragen voor deze functie het volgende:

  • Minimaal MBO 4 werk- en denkniveau;
  • Je kunt parttime of fulltime aan de slag gaan;
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift;
  • Je hebt een sterk empathisch vermogen, wat erg belangrijk is voor jouw gesprekken;
  • Je hebt geen vakantieplannen gepland staan voor 3 maanden na de training.
  • 26 September 2019 om 16:42

Customer Service medewerker gezocht bij Menzis in Groningen!

Wij zijn op zoek naar jou voor deze leuke klantcontact functie! Je gaat hierbij aan de slag voor Menzis in Groningen. In deze Customer Service functie sta jij telefonisch verzekerden te woord met vragen over onder andere vergoedingen, het verplicht eigen risico, de no claim en de dekkingen van de verschillende pakketten. Kortom: een uitdagende functie waarbij geen dag hetzelfde is!

Je komt te werken voor een van de grootste klantcontact centers van Nederland. Hier staat het zich thuis laten voelen van nieuwe medewerkers hoog in het vaandel. De locatie heeft een centrale ligging in het mooie Groningen en is makkelijk te bereiken met het openbaar- of eigen vervoer. Wij verwelkomen jou graag in ons team van enthousiaste collega's!

  • De mogelijkheid om zowel parttime als fulltime aan de slag te gaan;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 kilometer reisafstand en meer;
  • Een salaris voor 21 jaar en ouder van € 10,50 bruto per uur.

  • Minimaal MBO4 werk- en denkniveau;
  • Geen vakantieplannen voor de eerste 3 maanden;
  • Een Wft Zorg diploma (het Wft diploma kun je ook via FINTREX behalen).
  • 26 September 2019 om 16:42

Inbound bellen bij Menzis in Groningen!

Wij zijn op zoek naar inbound Klantenservice medewerkers! Lijkt het jou leuk om te bellen als baan en beschik jij over de volgende kwaliteiten?

  • Een sterk empathisch vermogen;
  • Een goed luisterend oor;
  • een proactieve houding tegenover klanten.

Ja?

Dan is dit een functie voor jou! Als Klantenservice medewerker handel jij telefonische diverse vragen van klanten af. Deze klanten kunnen jou opbellen omdat zij bijvoorbeeld vragen hebben over premies, vergoedingen, het verplichte eigen risico en de dekkingen van zorgpakketten. Met jouw kwaliteiten, de Wft Zorg opleiding en fulltime training, kan jij als de beste deze vragen beantwoorden!

Je gaat werken bij een Zorgverzekeraar Menzis in Groningen. Voor deze organisatie zijn kwaliteit en klantgerichtheid erg belangrijke factoren. Jij zorgt als klantenservice medewerker ervoor dat deze factoren in de praktijk worden toegepast!

 

Voor deze functie bieden wij het volgende:

  • Een bruto uurloon van €10,50 euro;
  • Daarnaast bouw je 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren op;
  • De mogelijkheid om het Wft Zorg diploma kosteloos via FINTREX te behalen;
  • Een training voor start.

Voor deze functie vragen wij het volgende:

  • Minimaal MBO4 werk- en denkniveau;
  • Beschikbaarheid van minimaal 16 uur;
  • 26 September 2019 om 16:42

Klantenservice medewerker bij Menzis in Groningen

Wil jij aan de slag gaan voor één van de grootste zorgverzekeraars van Nederland, waarbij jij op kosten van FINTREX jouw Wft Zorg certificaat kunt behalen? Lees dan snel meer over deze vacature!

Als Klantenservice medewerker handel jij telefonische diverse vragen van klanten af. Deze klanten kunnen jou opbellen omdat zij bijvoorbeeld vragen hebben over premies, vergoedingen, het verplichte eigen risico en de dekkingen van zorgpakketten. Het is een taak voor jou om in te spelen op deze vragen, behoeften en persoonlijke kwesties. Jij zorgt, met de kennis en informatie die jij tot je beschikking hebt, voor het meest passende antwoord en/of advies voor de klant. Jouw gesprek is pas afgerond wanneer je de klant tevreden is en zich echt geholpen voelt.

Je gaat aan de slag voor het contactcenter van de bekende Zorgverzekeraar Menzis in Groningen. Voor deze organisatie zijn kwaliteit en klantgerichtheid erg belangrijke factoren. Jij zorgt als klantenservice medewerker ervoor dat klanten zich 'thuis' voelen en zo een stapje dichter bij de organisatie komen!

 

Wat wij bieden voor deze Klantenservice functie:

  • Een bruto uurloon van € 10,50 per uur (vanaf 21 jaar);
  • Daarnaast bouw je 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren op;
  • De kans om het Wft Zorg diploma kosteloos via FINTREX te behalen;
  • Flexibele werktijden van maandag t/m vrijdag tussen 08.30 uur en 19.00 uur (vanaf halverwege november ruimere openingstijden);
  • Een volledige reiskostenvergoeding met het OV.

Wat wij vragen voor deze Klantenservice functie:

  • Je beschikt minimaal over een MBO4 werk- en denkniveau;
  • Je bent minimaal 16 uren per week beschikbaar;
  • Je bent in staat om het Wft Zorg diploma te behalen;
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift;
  • Je bent flexibel, klantgericht en kunt goed luisteren;
  • Je hebt een proactieve houding tegenover de klant;
  • Je hebt een sterk empathisch vermogen, wat erg belangrijk is voor jouw gesprekken;
  • Je bent in staat om een VOG aan te vragen;
  • Je hebt geen vakantieplannen gepland staan voor 3 maanden na de training.
  • 26 September 2019 om 16:42

Klantenservice medewerker FinanciΓ«le Diensten

Ga vanaf 28 uur per week aan de slag als Klantenservice medewerker bij Centraal Beheer in Apeldoorn voor een salaris vanaf € 13,09 bruto per uur, behaal een Gratis Wft basis diploma en krijg een gratis betaalde interne training.

Als Klantenservice medewerker bij Centraal Beheer in Apeldoorn ben het eerste aanspreekpunt voor klanten. Voor deze functie vind jij het leuk om mee te denken met de klant en geef jij alle informatie die de klant nodig heeft. De vragen zullen vooral gaan over sparen en het 'mijn Centraal Beheer' account. Door vragen te stellen kom jij erachter wat de klant wil vinden op de website en zorg jij ervoor dat hij op de juiste plek terecht komt.

Centraal Beheer is een onderdeel van Achmea. Het kantoor bevindt zich in een groene omgeving. Op de locatie kun je samen met je collega's gebruik maken van de grote bedrijfskantine die aanwezig is. Je kunt er de dag bespreken of samen met je collega's lunchen. Ook is je werkplek makkelijk te bereiken met het OV.

Wat bieden wij jou als Klantenservice medewerker?

  • Een salaris vanaf € 13,09 bruto per uur;
  • 100% reiskostenvergoeding met OV en EV vanaf 11 km;
  • Toeslagen van 28% doordeweeks na 19:00 uur en 46% op zaterdag;
  • Flexibele werktijden doordeweeks 08:00-21:00 en op zaterdag 09:00-17:00;
  • 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Kosteloos je Wft basis halen via FINTREX.

Wat vragen wij van jou als Klantenservice medewerker?

  • Je bent minimaal 28 uur per week beschikbaar;
  • Je bent flexibel inzetbaar doordeweeks van 08:00-21:00 en op zaterdag van 09:00-17:00;
  • Je bent minimaal 1 avond per week beschikbaar en 1 zaterdag per zes weken;
  • Je hebt ervaring met telefonisch klantcontact.
  • 26 September 2019 om 16:09

Parttime Chat en E-mail medewerker (16-32 uur)

Ben je goed in het te woord staan van mensen op een creatieve manier? Dan is de baan van Parttime Chat en E-mail medewerker (16-32 uur) in regio Utrecht de ideale baan.

Je pakt in deze functie klantcontact op via de E-mail en Chattool van deze bekende retailer. Je kunt allerlei soorten vragen verwachten: over het online aanbod op de website, bestellingen die zijn geplaatst of orders die nog onderweg zijn. Aan jou de taak om de klant (online) verder te helpen door deze van een creatief antwoord te voorzien. Kom je er via deze digitale kanalen niet uit? Of wil je nog een extra check doen of het de klant is gelukt? Dan pak je de telefoon erbij! Op deze manier probeer je een echte service experience over te brengen. Het uiteindelijke doel? Een blije en verraste klant!

Je gaat werken voor misschien wel dé bekendste online webshops van Nederland: de specialist als het gaat om de klant te verrassen met de juiste digitale communicatie. Tijdens de fulltime training word jij volledig klaargestoomd om zo succesvol mogelijk aan de slag te gaan. Er heerst een creatieve maar tegerlijkertijd ook professionel en informele sfeer op de werkvloer.

Als Parttime Chat en E-mail medewerker (16-32 uur) kun je het volgende van ons verwachten:

  • Je verdient €11,00 per uur;
  • Keuze uit 16-24 of 24-32 uur per week;
  • Een toeslag als je op zondag werkt (50%);
  • Vakantiegeld en vakantiedaguren;
  • OV reiskosten worden volledig vergoed;
  • Een inspirerende werkplek en omgeving;
  • Aan de slag voor een professionele werkgever.

  • MBO+ werk - en denkniveau
  • Je kunt een betaalde  training volgen van 2 weken fulltime
  • Je bent creatief in je schrijfstijl en je inlevingsvermogen is groot
  • Je kunt 1 zaterdag per maand (3 weken) en flexibel in de avond werken
  • 26 September 2019 om 10:31

Klantenservice Medewerker (24-32 uur)

Momenteel heb ik een toffe vacature openstaan. Heb je een vlotte pen en beschik je over creatieve skills? Start dan als Klantenservice Medewerker bol.com in Utrecht (24-32 uur). Je verdient voor deze functie €11,00 per uur en je gaat een fulltime (betaalde) training van 2 weken volgen.

Vergeet alles wat je denkt te weten over klantenservice: bol.com doet het helemaal anders!  In deze rol beantwoord jij vragen van klanten die jij voornamelijk binnenkrijgt via de E-mail en Chat. Denk aan vragen over het online aanbod op de website, een verzonden pakketje of een eerder geplaatste order. Jij biedt de klant een creatieve oplossing of antwoord waar hij of zij blij van wordt. Achter elke bestelling zit een ander verhaal: jij bestelt bijvoorbeeld het laatste boek over Johan Cruijf voor jezelf om op vakantie relaxed te lezen, terwijl iemand anders dit graag als cadeau wilt geven voor zijn/haar opa die 80 jaar wordt en omdat hij de grootste voetbalfan is in de familie!

 

Je gaat starten op hét hoofdkantoor in Utrecht aan de Papendorpse weg, wat jou de kans geeft om front row te gaan zitten bij één van de leukste werkgevers van Nederland.

Als je gaat starten als Klantenservice Medewerker in Utrecht (24-32 uur), dan:

  • Verdien je €11,- per uur (ongeacht leeftijd);
  • Wordt er in jou geïnvesteerd (coaching en begeleiding);
  • Ga jij ervaren hoe het is om op het hoofdkantoor van een webwinkel aan de slag te gaan;
  • Kun je elke dag aan de slag vanwege ruime openingstijden (08.00 uur - 23.00 uur);
  • Kom je terecht in het Customer Service A-team van leuke collega's binnen een toffe werksfeer.

  • Je kunt een fulltime training volgen van 2 weken fulltime
  • Je kunt eind september of in oktober starten (er zijn volop startmogelijkheden!)
  • Je kunt 1 zaterdag per 3 weken werken en bent flexibel in de avonden (overdag werken is ook zeker mogelijk)
  • Je Nederlandse taal is on point, je inlevingsvermogen is groot en je bent creatief
  • 26 September 2019 om 10:23

Customer Service Medewerker Eneco

Ben jij op zoek naar een baan die je naast bijvoorbeeld je studie kunt doen? Een baan die jou verder helpt je te ontwikkelen als klantenservicemedewerker óf die jou juist een opstap biedt in de wereld van de klantenservice? Ga dan voor 12-16 uur per week aan het werk voor Eneco in Leeuwarden!

Als klantenservicemedewerker bij Eneco wordt je in een fulltime training van drie weken klaargestoomd om alle inkomende vragen omtrent alles van Eneco te kunnen beantwoorden. Zo kun je vragen krijgen over een factuur of eindafrekening, maar ook over een verhuizing of een CV ketel. Jij bent de aangewezen persoon om deze klant van alle juiste info te voorzien en zo de klant met een tevreden gevoel weer te laten ophangen. Als Klantenservicemedewerker bij Eneco in Leeuwarden staat alles in het teken van jou. Daarbij ga je 9,44 bruto per uur verdienen (vanaf 21 jaar en exclusief vakantiegeld en vakantiedaguren) en kom je terecht binnen een organisatie waar jij jezelf door kunt ontwikkelen én waar een fijne, open, vrolijke sfeer heerst.

Eneco in Leeuwarden is een bedrijf waar jij zogezegd voorop staat. Jij bent belangrijk, want jij bent het eerste aanspreekpunt voor de klant. Daarom wordt er bij Eneco veel ingezet op training en coaching, maar vinden ze het ook belangrijk dat je je teammanager gewoon met ‘’je’’ kunt aanspreken en het over bijvoorbeeld de voetbalwedstrijden van afgelopen weekend kunt hebben. Je begint je dag met een lekkere bak koffie of thee en vervolgens start je je computer op. Op weg naar je eerste klant van de dag! In je pauze kun je in de kantine een heerlijk belegd broodje halen, of je geniet van een lekkere, frisse salade. Na je dienst loop je met een collega gezellig pratend naar je fiets, auto of bus en kijk je met een tevreden gevoel terug op de dag, je hebt immers alleen maar klanten blij gemaakt! Oh ja, wat ik je nog niet verteld had, maar wat wellicht een mooie bijkomstigheid is: je mag ook thuiswerken! Zodra jij op het niveau zit dat je zelfstandig je werk kunt uitvoeren, mag je lekker vanuit je vertrouwde omgeving de klanten te woord staan. De werkinhoud veranderd niet, de werkomgeving wel. Werk je toch liever op kantoor? Geen probleem!

  • Uitstekende begeleiding en coaching;
  • Mooie doorgroeimogelijkheden, naar bijvoorbeeld coach;
  • een salaris van 9,44 per uur (excl. Vakantiegeld en vakantiedaguren);
  • de mogelijkheid tot thuis werken;
  • Een fulltime, betaalde training van 2 weken;
  • reiskostenvergoeding >10 km;
  • een gezellige, platte afdeling.

Niet zoveel eigenlijk! In elk geval onderstaande criteria:

  • Minimaal MBO 3 werk- en denkniveau;
  • Motivatie om aan de slag te gaan;
  • Geen (lange) vakantie gepland de eerste 3 maanden na de training;
  • Je bent in elk geval de training van 2 weken fulltime beschikbaar.
  • 26 September 2019 om 10:12

Klantenservice en Content Medewerker

Vind je het leuk om mensen te helpen op een creatieve en energieke manier? Dan kan jij in Utrecht zeker je ei kwijt in de functie van Klantenservice & Content Medewerker. In deze rol sta jij klanten via meerdere digitale kanalen (Chat, Social Media en E-mail) te woord over het online assortiment of product wat zij hebben besteld.

Jij helpt klanten aan een next level klantenservice beleving door een creatieve oplossing te bieden. Een antwoord waar hij of zij écht iets mee kan. Het uiteindelijke doel hiervan? Klanten (nog) blij(er) maken. En dat lukt jou, omdat je creatief bent in je schrijfstijl en altijd op zoek bent naar een eigen handtekening in je communicatie. Dat maakt tenslotte dat ene chatgesprek of mailtje extra persoonlijk!

Als je start ga jij een training van 2 weken volgen waarin je op een interactieve manier alle in's en outs gaat leren als het gaat om product - en systeemkennis!

 

Als je gaar beginnen als Klantenservice & Content Medewerker in Utrecht, dan:

  • Kies je voor 16-24, 24-32 of 32-40 uur per week;
  • Volg je een product en communicatie training van 10 werkdagen;
  • Verdien je €11,00 per uur (toeslagen op zondag);
  • Mag je zelf je eigen rooster indelen (naast de voorwaarden voor avonden/zaterdag);
  • Is er aandacht voor ontwikkeling en groei;
  • Ga je bij een super sterk merk aan de slag (CV building);
  • Krijg je een volledige reiskostenvergoeding aangeboden.
  • Kun je overheerlijk lunchen in de bedrijfskantine.

  • Je hebt minimaal een MBO4/HBO werk - en denkniveau;
  • Je hebt creatieve en communicatie skills en weet deze te combineren;
  • Jouw Nederlandse taal is on point (mondeling en schriftelijk);
  • Je denkt niet in hokjes en houd niet van hapklare oplossingen; jij bedenkt graag nieuwe;
  • Je kunt een training van 10 werkdagen volgen en geen vakantieplannen de eerste 3 maanden;
  • Je kunt 1 zaterdag per 3 weken + 3 avonden per week werken.
  • 25 September 2019 om 23:50

Klantenservice Medewerker Schade

Als Klantenservice Medewerker Schade beantwoord je diverse vragen van klanten over schadeverzekeringen. Denk dan bijvoorbeeld aan inboedel-, reis- en autoverzekeringen. Je krijgt vragen over premiebetalingen, polisvoorwaarden en het afsluiten van nieuwe of aanvullende verzekeringen. Daarnaast voer je polis wijzigingen door en handel je het dossier administratief af.

Als Klantenservice Medewerker Schade kan je tussen de 16 en 36 uur per week aan de slag en verdien je € 12,72 bruto per uur, bij Nationale-Nederlanden in Ede.

Je werkt op de afdeling Customer Service van Nationale-Nederlanden in de Ede. Samen met zo'n 25 collega's zorg je iedere dag voor een uitstekende klantbeleving. Bij aanvang van de functie wordt je drie weken fulltime getraind, dit wordt volledig doorbetaald. Op termijn is er een mogelijkheid tot het kosteloos behalen van je Wft-Basis diploma. 

Dit krijg je als Klantenservice Medewerker Schade:

  • Een lekker salaris van € 12,72 bruto per uur;
  • 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Ruime openingstijden, zodat jij flexibel vanaf 16 tot 36 uur per week aan de slag kan;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Op termijn mogelijkheid om kosteloos Wft diploma's te behalen!
  • Wij vragen van een Klantenservice Medewerker Schade:

  • MBO4 werk- en denkniveau;
  • Bij voorkeur ervaring in een klantcontactomgeving;
  • Flexibel inzetbaar van maandag t/m vrijdag tussen 08:00 en 21:00 uur;
  • Beschikbaar om 1 zaterdag per 4 weken te werken.
  •  

    • 25 September 2019 om 17:03

    Callcenter Medewerker

    Voor Nationale-Nederlanden in Ede zoeken wij servicegerichte Callcenter Medewerkers, die ook commercieel aangelegd zijn. Voor de afdeling Schade ga jij aan de slag met het informeren en adviseren van nieuwe en bestaande klanten met een schadeverzekering. Naast dat je de vragen over polissen beantwoord, kijk je ook met de klant mee of je ze nog een goede polis-aanbieding kan doen die nog beter bij hem/haar past. Wat het geval ook is, je handelt altijd in dienst van de klant. Met jouw servicegerichtheid en commerciële vaardigheden, weet jij binnen een korte tijd de klantvraag helder te krijgen en hier op een passende manier op in te spelen.

    Je gaat 24-36 uur werken en verdient € 12,72 bruto per uur.

    Je gaat aan de slag bij Nationale-Nederlanden in Ede. Deze grote verzekeraar zit midden in een verhuizing naar Arnhem en ze hopen dan ook dat jij aankomend jaar met hen meeverhuisd, maar vooral dat jij je zo op je plek voelt dat je voor lange tijd bij ze wil blijven werken. De werksfeer kenmerkt zich door een professioneel, informeel en gemotiveerd karakter.

    Wij bieden jou als Callcenter Medewerker:

    • Een salaris van € 12,72 bruto per uur;
    • Naast jouw salaris heb jij recht op 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
    • Een reiskostenvergoeding van 100% bij gebruik van OV en km-vergoeding op basis van eigen vervoer;
    • Een goede werksfeer bij een toonaangevend bedrijf.

    • Voor deze functie ben jij tussen de 24 en 36 uur per week beschikbaar;
    • Jij bent minimaal 2 avonden beschikbaar, waarvan je 1 avond gaat werken;
    • Jij hebt MBO4 werk- en denkniveau;
    • Je weet service en commercie feilloos te combineren.
    • 25 September 2019 om 17:03

    Schade Adviseur

    Het is maandagochtend en jouw dag start vandaag om 09.00 uur. Als je binnenkomt neem je tijdens je eerste bak koffie het weekend door met je collega's. Zodra alle belangrijke zaken zijn besproken, zet je jouw headset op en krijg je gelijk de eerste call binnen.

     Een klant van Nationale-Nederlanden vraagt aan jou hoe de premie van haar autoverzekering wordt berekend. In duidelijke taal weet je dit goed uit te leggen aan de klant. Door het gesprek aan te gaan en jouw oprechte interesse in de klant kom je erachter ze volgende week lekker op vakantie gaat. Je ziet in het systeem dat ze nog geen reisverzekering bij jullie heeft lopen en biedt haar dit nog aan. Samen maak je de polis in orde. Zodra alle informatie ook administratief juist opgeslagen, gaat je status weer op beschikbaar en dient de volgende klant zich al weer aan.

    Heb je Nationale-Nederlanden als werkgever dan zit je goed! Dat is niet alleen te merken aan de uitgebreide training en begeleiding die je krijgt bij start, maar ook aan de sfeer op de werkvloer. Er worden regelmatig extraatjes geregeld in de vorm van een lekkere lunch of massages. Op dit moment zijn ze alles gereed aan het maken in het nieuwe pand in Arnhem, daarom werk je de eerste maanden nog in Ede. Maar ook daar zijn al deze extra's beschikbaar.

    Als Schade Adviseur krijg je:

    • Een startsalaris van € 12,72 bruto per uur;
    • Mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen door je Wft-Basis te behalen (niet verplicht);
    • Een informele werksfeer met goede begeleiding en coaching;
    • Reiskostenvergoeding, zowel met OV als met eigen vervoer;
    • Een functie waarbij ze je graag voor langere tijd in dienst willen.

    • Je beschikt over minimaal MBO4 werk- en denkniveau;
    • Je bent bschikbaar om 1`à 2 avonden in de week tot 21:00 uur te werken;
    • Je kan 24/32/36 uur in de week werken.
    • 25 September 2019 om 17:03

    Klantenservice medewerker (16-36 uur)

    Ik ben op zoek naar nieuwe klantenservice medewerkers voor Cendris. Je gaat in deze functie als klantenservice medewerker aan de slag voor verzekeraar VGZ waarbij je klantvragen over ziektekostenverzekeringen, vergoedingen en zorgpremies gaat beantwoorden. Je informeert en adviseert de klant optimaal wat van toepassing is op zijn of haar klantsituatie.

    Beschik ik over voldoende financiële kennis en heb ik het in mij om mijzelf verder te ontwikkelen binnen deze branche? Geen zorgen, soortgelijke ervaring is een pré, maar affiniteit met de financiële branche, een goede motivatie en een servicegerichte instelling zijn de kandidaten waar wij naar op zoek zijn.

    Dus ook als jij eerder binnen de horeca, retail of toerisme werkzaam bent geweest en je hebt interesse? Reageer meteen!

    Om je zo volledig en snel mogelijk aan deze klantenservice functie te helpen, bieden wij jou de mogelijkheid om (kosteloos) het Wft Zorg diploma te halen binnen 3 weken. Dit papiertje zorgt ervoor dat je het recht hebt én in staat bent om vakkundig advies te geven aan klanten van VGZ!

    Hierna volg jij een betaalde training, zodat jij met een goed gevoel en de juiste kennis succesvol start in het team.

    Wat moet jij weten:

    Aantal uur - Keuze uit de volgende urenindelingen: 16-24 uur, 20-28, 24-32 of 28-36 uur per week;
    Beschikbaarheid - Je werkt alleen overdag, géén avonden of weekenden;
    Doorgroeimogelijkheden - Bij Cendris kun jij je ambitie achterna gaan en is na enige tijd voldoende ruimte om door te groeien;
    Salaris - €10,50 bruto per uur.

    • 25 September 2019 om 16:54

    Helpdeskmedewerker VodafoneZiggo

    Liggen jouw interesses bij servicegerichte werkzaamheden en kan jij inspelen op de behoeften van mensen? Ga dan aan de slag als Helpdeskmedewerker van VodafoneZiggo voor €9,44 in het uur exclusief bonussen!

    Als Helpdeskmedewerker van VodafoneZiggo ben jij de schakel tussen de klant en hun probleem. Op de klantenservice afdeling beantwoord jij telefoontjes van de klanten die binnenkomen. De gesprekken die jij voert zullen veelal verschillen qua onderwerp. Zo wilt Hans zijn adres laten wijzigen in verband met zijn verhuizing en wilt Fatima graag haar abonnement wijzigen. Wat de rode draad van het gesprek ook is, jij weet wat je in elke situatie te doen staat.

    Als Helpdeskmedewerker op de klantenservice van VodafoneZiggo ben jij gevestigd bij Webhelp in Nijmegen. Hier werk jij in een professionele werksfeer waar iedereen bereid is elkaar te helpen. Met vragen kan je dan ook gewoon een collega raadplegen. Samen zorgen jullie ervoor dat iedereen geholpen wordt. Daarbij helpen jullie elkaar op elk vlak mogelijk. Jij kan hier namelijk leuk bijverdienen met het maken van sales. Zo kan je op een leuke manier het uiterste uit elkaar halen.

    • Een afwisselende baan voor langere tijd
    • Een betaalde fulltime training
    • Een salaris van €9,44 bruto per uur
    • Volledige vergoeding van het OV vanaf 10 km of een dagvergoeding voor EV
    • Veel doorgroei mogelijkheden naar bijvoorbeeld planner, trainer of teamcoach
    • Gezellige collega’s, nieuwjaarsborrels, teamuitjes en onderlinge challenges.

    • Jij spreekt uitstekend Nederlands
    • Jij bent 2 avonden in de week beschikbaar en 1 zaterdag per 3 weken
    • Jij denkt in oplossingen, bent sociaal en gaat met veel energie aan de slag.
    • 25 September 2019 om 16:52

    Werken bij Aon Zorg in Eindhoven

    Heb jij altijd interesse gehad in de financiële sector en ben je leergierig van aard? Word dan Telefonisch Klantadviseur Zorg bij Aon in Eindhoven ! Je wordt door ons kosteloos opgeleid voor het diploma Wft Zorg en je krijgt uiteraard een volledige training. Je verdient € 13,25 bruto per uur en je maakt zelf de keuze voor minimaal 24, maximaal 40 uur per week. In de maanden oktober t/m januari vindt de jaarlijkse bel piek plaats; na deze tijdelijke inzet zijn er doorgroeikansen aanwezig naar bijvoorbeeld de afdeling Schade.

    De Aon klanten gaan jou bellen over hun zorgverzekering. Zij stellen je vragen over bijvoorbeeld vergoedingen, eigen risico, declaraties of overstap naar een andere zorgverzekering. Het tonen van empathie is erg belangrijk; Aon wil immers hun klanten graag behouden en jij toch ook?

    Aon is de grootste onafhankelijke verzekeringsmakelaar van Nederland. Het hoofdkantoor bevindt zich in Rotterdam en wereldwijd heeft Aon circa 66.000 medewerkers in 120 landen. Er zijn dan ook voldoende doorgroeimogelijkheden aanwezig, bijvoorbeeld naar de afdeling Schade. Jij gaat werken vanuit de vestiging Eindhoven.

    De openingstijden van het Zorgteam zijn:

    • In oktober, november en januari van 08.30 - 18.00 uur op maandag t/m vrijdag;
    • In december 08.30 - 21.00 uur op maandag t/m vrijdag;
    • Op zaterdag 28 december van 09.00 - 15.00 uur.

    De Telefonisch Klantadviseur Zorg bij Aon Eindhoven ontvangt:

    • € 13,25 bruto per uur;
    • Een doorbetaalde training;
    • Een kosteloze opleiding Wft Zorg;
    • Een contract voor minimaal 24 en maximaal 40 uur;
    • Reiskostenvergoeding vanaf 10 kilometer;
    • Kansen jezelf verder te ontwikkelen naar bijvoorbeeld de afdeling Schade;
    • Mogelijkheid tot collectieve korting op sportabonnement of collectieve zorgverzekering.

    • Bereidheid tot het behalen van jouw diploma Wft Zorg binnen 3 weken;
    • Beschikbaar voor 1 week fulltime training;
    • Geen vakantie van oktober t/m januari;
    • Bereidheid in december extra uren te werken;
    • Minimaal MBO werk- en denkniveau;
    • Minimaal 24 uur beschikbaar.
    • 25 September 2019 om 16:52

    Inbound medewerker BonPrix

    Heb jij de ambitie om jezelf op communicatief gebied te ontwikkelen? Dan is deze functie als inbound medewerker BonPrix perfect voor jou! Jij bent het allereerste aanspreekpunt van klanten met hulpvragen.

    • “Ik heb zojuist een bestelling gedaan, maar de verkeerde maat geselecteerd, kan ik mijn bestelling nog annuleren?”
    • “Ik heb een factuur ontvangen van mijn bestelling, maar een deel ervan retour gestuurd. Waarom is dit nog niet verrekend?”

    Zoek jij een flexibele baan in klantcontact en de modebranche? Met jouw dienstverlening zorg jij ervoor dat de kwaliteit hoog blijft, en jij de trouwe klanten van BonPrix blijft voorzien van goede service.

    Je komt te werken in het centrum van Leeuwaren, op 5 minuten loopafstand van het centraal station. De sfeer op de afdeling zal jou meteen positief opvallen, deze is namelijk gezellig én tevens professioneel. Met elkaar werken jullie aan een goede service en een fijne werkomgeving waarin je dit met elkaar kan realiseren voor de klant.

    Ruime en flexibele openingstijden: maandag t/m vrijdag 08:30– 21:00, zaterdag 10:00 – 18:00, zondag 10:00 – 18.00

    • Een bruto salaris van 9,44 per uur (jonger dan 21 jaar? Dan gelden jeugdschalen);
    • Opbouw van vakantiegeld en vakantieuren;
    • Reiskostenvergoeding vanaf 10 KM afstand (OV = 100%);
    • Een betaalde training van 5 werkdagen;
    • Blijvende coaching en begeleiding op maat;
    • Doorgroeimogelijkheden, denk aan coach, trainer of floormanager;
    • Een gezellige en informele werksfeer.

    • Jij bent 16-24, 20-28 of 24-32 uur per week beschikbaar;
    • Jij bent minimaal 2 vaste avonden per week beschikbaar;
    • Jij bent 2 van de 4 zaterdagen óf zondagen per maand beschikbaar;
    • Werken op maandagochtend en vrijdag is voor jou geen probleem;
    • De training van 5 werkdagen kan jij volledig bijwonen;
    • Je hebt zin om jezelf verder te ontwikkelen en te werken in een informele omgeving.
    • 25 September 2019 om 16:51

    Customer Care medewerker BonPrix

    Zoek jij een baan waarin jij flexibel aan de slag kan naast jouw gezin, studie of hobby? Door de ruime openingstijden is deze functie van Customer Care medewerker BonPrix prima te combineren! Een bedrijf waarbij het beleid gebaseerd is op een klantvriendelijke dienstverlening. BonPrix zorgt er daarmee voor dat jij met de juiste tools de klant zo goed en volledig mogelijk kan helpen.

    Jij staat de klanten telefonisch, en wellicht op termijn via e-mail te woord:

    • 'Mijn kortingscode lijkt niet te werken, wat moet ik doen?'
    • 'Ik heb een beschadigd artikel ontvangen en deze is nu online uitverkocht?'

    Maakt de combinatie van klantcontact en mode jou enthousiast? Dan ben jij hier zeker op jouw plek! De afdeling staat bekend om de goede en gezellige sfeer, waar tevens hard gewerkt wordt aan optimale service. Middels een interne betaalde training wordt jij klaargestoomd voor de funcie en zijn er op termijn voldoende doorgroeimogelijkheden.

    Het klantcontact center is gemakkelijk te bereiken. Jij bent werkzaam op 5 minuten loopafstand vanaf het Centraal Station in Leeuwarden.

    Als customer care medewerker kun jij het volgende verwachten:

    • Een leuke functie voor iemand met affiniteit met mode;
    • Werken voor een groeiende online webshop;
    • Een betaalde training van 5 werkdagen;
    • Salaris van € 9,44 bruto per uur (jonger dan 21? Dan gelden jeugdschalen);
    • Opbouw van vakantiegeld en vakantieuren;
    • Reiskostenvergoeding vanaf 10 KM afstand (OV = 100% vervoeding!);
    • Een flexibele baan waarin jij zelf kan aangeven wanneer jij beschikbaar bent.

    • Jij bent 16-24, 20-28 of 24-32 uur per week beschikbaar
    • Jij bent 2 avonden t/m 21:00 uur beschikbaar
    • Jij bent 2 weekenddagen (za of zo) per maand beschikbaar (10:00 - 18:00 uur)
    • Je zoekt een baan met doorgroeimogelijkheden
    • Je bent van nature energiek en enthousiast
    • Jij kan een training van 5 werkdagen van 09:00 - 17:00 uur bijwonen
    • Gezelligheid met collega's is voor jou erg belangrijk
    • 25 September 2019 om 16:51

    Medewerker Service BonPrix

    Als medewerker service bij BonPrix in Leeuwarden ga jij vragen van klanten beantwoorden. Klanten bellen jou op met vragen over bestellingen, facturen en kortingen:

    • “Mijn maat is uitverkocht en niet meer leverbaar, komt deze weer beschikbaar?”
    • “Ik heb een aantal bestellingen geplaatst en een deel hiervan geretourneerd, kan jij nagaan hoe mijn factuur tot stand is gekomen?”


    Jij geeft dus niet alleen antwoord op de vraag van de klant, maar denkt ook mee in alternatieve mogelijkheden. Zoek jij een flexibele baan naast je gezin, studie of hobby?  Dankzij de ruime openingstijden is dit in deze functie absoluut mogelijk! Jij kan zelf aangeven op welke momenten van de dag jij beschikbaar bent.

    Medewerker Service Bonprix

    Jij gaat aan de slag bij het klantcontactcenter Cendris, gelegen in hartje centrum Leeuwarden. De afdeling BonPrix staat bekend om de gezellige, maar tevens professionele werksfeer en werkhouding. Op de service afdeling van BonPrix komen twee werelden samen: contact met mensen en mode. Sluit dit aan bij jouw interesses? Dan ga jij hier een hele leuke tijd beleven!

    De onderlinge relaties met collega's en de mogelijkheid tot coaching en doorgroeien is hier erg belangrijk. Middels een fulltime training van 5 werkdagen word jij klaargestoomd voor de functie zodat jij vol zelfvertrouwen de lijn in gaat.

    Voor de vacature van medewerker service BonPrix kun jij verder het volgende verwachten:

    • Een functie waarin jij jouw cijfermatig inzicht verder kan ontwikkelen;
    • Doorgroeimogelijkheden tot coach, floormanager of trainer;
    • Een prettige werksfeer en leuke collega's;
    • Een parttime baan: keuze tussen de uren 16-24, 20-28 en 24-32 per week; 
    • Een salaris van 9,44 bruto per uur (jonger dan 21? Dan gelden jeugdschalen);
    • Opbouw van vakantiegeld en vakantieuren.

    • Minimaal MBO+  werk - en denkniveau
    • Beschikbaarheid voor een fulltime training van 5 werkdagen
    • Je kan zowel empathie tonen als de leiding in een gesprek behouden
    • Jij kan één keer per twee weken op een weekenddag werken
    • Jij bent twee of drie avonden per week beschikbaar
    • Je bent vooral erg enthousiast en energiek om aan de slag te gaan
    • 25 September 2019 om 16:51
    ❌