[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

πŸ”’
❌ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
Vandaag β€” 20 November 2017Vacatures

Adviseur afdeling Bedrijven

Als klantadviseur op de afdeling Bedrijven ga jij aan de slag bij de Rabobank in Groningen. Je adviseert klanten proactief over bankzaken zodat onze klanten zich volledig kunnen richten op ondernemen. Je hebt brede kennis van de financiële producten, diensten en je hebt kennis van zakelijke rechtsvormen, structuren van ondernemingen. Je stelt de juiste vragen en vraagt waar nodig door, zodat je snel helder hebt welke informatie of ondersteuning er precies nodig is.

Je gaat je ontwikkelen tot Adviseur Bedrijven. Om volledig klaargestoomd te worden voor deze functie ga je een training van 5 weken volgen. Je wordt door je teamcoach gecoacht en door ervaren collega’s begeleid! Bij complexe zaken kun je rekenen op collega’s! Op deze manier blij jij jezelf ontwikkelen!

Je gaat als klantadviseur werken bij de Rabobank in Groningen. Het streven van de Rabobank is dat klanten zelfverzekerd financiële keuzes kunnen maken en er daarbij nooit alleen voor staan. Of het nu gaat om dagelijkse bankzaken of op belangrijke momenten in het leven van de klant!

Wij bieden in deze functie het volgende:

  • Een salaris tussen € 10,71 en € 15,94 per uur;
  • Het salaris is afhankelijk van relevante werkervaring, behaalde Wft's, interne opleidingen en het volgen van de training;
  • Je ontvangt 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Een professionele en toonaangevende organisatie;
  • Een training van 5 weken om volledig klaargestoomd te worden voor deze functie;
  • Goede begeleiding en coaching;
  • Je krijgt de mogelijkheid om kosteloos (via FINTREX) je Wft Basis, Wft Schade particulieren en Wft Schade zakelijk te behalen;
  • Je ontvangt een reiskostenvergoeding tot maximaal 40 kilometer reisafstand.

Wij vragen in deze functie het volgende:

  • Je hebt minimaal een MBO4 diploma;
  • Je bent beschikbaar om te werken in de urencategorie 32-36 uur;
  • Je Wft Basis diploma voor start te behalen via FINTREX;
  • Je bent beschikbaar om een fulltime training te volgen van 5 weken;
  • Je hebt interesse in het Bank - en Verzekeringswezen;
  • Je hebt een groot inlevingsvermogen;
  • Je bent servicegericht en werkt nauwkeurig;
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal zowel in woord als geschrift.
  • 20 November 2017 om 16:03

Adviseur Bedrijven

Als Adviseur op de afdeling Bedrijven ga jij aan de slag bij de Rabobank in Leeuwarden. Je adviseert klanten proactief over bankzaken zodat onze klanten zich volledig kunnen richten op ondernemen. Je hebt brede kennis van de financiële producten, diensten en je hebt kennis van zakelijke rechtsvormen, structuren van ondernemingen. Je stelt de juiste vragen en vraagt waar nodig door, zodat je snel samen met de klant helder hebt welke informatie of ondersteuning er precies nodig is.

Je gaat je ontwikkelen tot Adviseur Bedrijven. Om volledig klaargestoomd te worden voor deze functie ga je een training van 5 weken volgen. Je wordt door je teamcoach gecoacht en door ervaren collega’s begeleid! Bij complexe zaken kun je rekenen op collega’s! Op deze manier blij jij jezelf ontwikkelen!

Je gaat als klantadviseur werken bij de Rabobank in Leeuwarden. Het streven is dat klanten zelfverzekerd financiële keuzes kunnen maken en er daarbij nooit alleen voor staan. Of het nu gaat om dagelijkse bankzaken of op belangrijke momenten in het leven van de klant!

  • Een salaris tussen € 10,71 en € 15,94 per uur;
  • Het salaris is afhankelijk van relevante werkervaring, behaalde Wft's, interne opleidingen en het volgen van de training;
  • Je ontvangt 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Een professionele en toonaangevende organisatie;
  • Een training van 5 weken om volledig klaargestoomd te worden voor deze functie;
  • Goede begeleiding en coaching;
  • Je krijgt de mogelijkheid om kosteloos (via FINTREX) je Wft Basis, Wft Schade particulieren en Wft Schade zakelijk te behalen;
  • Je ontvangt een reiskostenvergoeding tot maximaal 40 kilometer reisafstand.

  • Je hebt minimaal een MBO4 diploma;
  • Je bent beschikbaar om te werken in de urencategorie 32-36 uur;
  • Je Wft Basis diploma voor start te behalen via FINTREX;
  • Je bent beschikbaar om een fulltime training te volgen van 5 weken;
  • Je hebt interesse in het Bank - en Verzekeringswezen;
  • Je hebt een groot inlevingsvermogen;
  • Je bent servicegericht en werkt nauwkeurig;
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal zowel in woord als geschrift.
  • 20 November 2017 om 16:11

Adviseur afdeling Bedrijven

Als klantadviseur op de afdeling Bedrijven ga jij aan de slag bij de Rabobank in Groningen. Je adviseert klanten proactief over bankzaken zodat onze klanten zich volledig kunnen richten op ondernemen. Je hebt brede kennis van de financiële producten, diensten en je hebt kennis van zakelijke rechtsvormen, structuren van ondernemingen. Je stelt de juiste vragen en vraagt waar nodig door, zodat je snel helder hebt welke informatie of ondersteuning er precies nodig is.

Je gaat je ontwikkelen tot Adviseur Bedrijven. Om volledig klaargestoomd te worden voor deze functie ga je een training van 5 weken volgen. Je wordt door je teamcoach gecoacht en door ervaren collega’s begeleid! Bij complexe zaken kun je rekenen op collega’s! Op deze manier blij jij jezelf ontwikkelen!

Je gaat als klantadviseur werken bij de Rabobank in Groningen. Het streven van de Rabobank is dat klanten zelfverzekerd financiële keuzes kunnen maken en er daarbij nooit alleen voor staan. Of het nu gaat om dagelijkse bankzaken of op belangrijke momenten in het leven van de klant!

Wij bieden in deze functie het volgende:

  • Een salaris tussen € 10,71 en € 15,94 per uur;
  • Het salaris is afhankelijk van relevante werkervaring, behaalde Wft's, interne opleidingen en het volgen van de training;
  • Je ontvangt 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Een professionele en toonaangevende organisatie;
  • Een training van 5 weken om volledig klaargestoomd te worden voor deze functie;
  • Goede begeleiding en coaching;
  • Je krijgt de mogelijkheid om kosteloos (via FINTREX) je Wft Basis, Wft Schade particulieren en Wft Schade zakelijk te behalen;
  • Je ontvangt een reiskostenvergoeding tot maximaal 40 kilometer reisafstand.

Wij vragen in deze functie het volgende:

  • Je hebt minimaal een MBO4 diploma;
  • Je bent beschikbaar om te werken in de urencategorie 32-36 uur;
  • Je Wft Basis diploma voor start te behalen via FINTREX;
  • Je bent beschikbaar om een fulltime training te volgen van 5 weken;
  • Je hebt interesse in het Bank - en Verzekeringswezen;
  • Je hebt een groot inlevingsvermogen;
  • Je bent servicegericht en werkt nauwkeurig;
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal zowel in woord als geschrift.
  • 20 November 2017 om 16:03

Klantadviseur afdeling Bedrijven

Als klantadviseur op de afdeling Bedrijven ga jij aan de slag bij de Rabobank in Gouda. Je adviseert klanten proactief over bankzaken zodat onze klanten zich volledig kunnen richten op ondernemen. Je hebt brede kennis van de financiële producten, diensten en je hebt kennis van zakelijke rechtsvormen, structuren van ondernemingen. Je stelt de juiste vragen en vraagt waar nodig door, zodat je snel samen met de klant helder hebt welke informatie of ondersteuning er precies nodig is.

Je gaat je ontwikkelen tot Adviseur Bedrijven. Om volledig klaargestoomd te worden voor deze functie ga je een training van 5 weken volgen. Je wordt door je teamcoach gecoacht en door ervaren collega’s begeleid! Bij complexe zaken kun je rekenen op collega’s! Op deze manier blij jij jezelf ontwikkelen!

Je gaat als klantadviseur werken bij de Rabobank in Gouda. Het streven van de Rabobank is dat klanten zelfverzekerd financiële keuzes kunnen maken en er daarbij nooit alleen voor staan. Of het nu gaat om dagelijkse bankzaken of op belangrijke momenten in het leven van de klant!

Wij bieden binnen deze functie het volgende:

  • Een salaris tussen € 10,71 en € 15,94 per uur;
  • Het salaris is afhankelijk van relevante werkervaring, behaalde Wft's, interne opleidingen en het volgen van de training;
  • Je ontvangt 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Een professionele en toonaangevende organisatie;
  • Een training van 5 weken om volledig klaargestoomd te worden voor deze functie;
  • Goede begeleiding en coaching;
  • Je krijgt de mogelijkheid om kosteloos (via FINTREX) je Wft Basis, Wft Schade particulieren en Wft Schade zakelijk te behalen; 
  •  Je ontvangt een reiskostenvergoeding tot maximaal 40 kilometer reisafstand.

Wij vragen binnen deze functie het volgende:

  • Je hebt minimaal een MBO4 diploma;
  • Je bent beschikbaar om te werken in de urencategorie 32-36 uur;
  • Je Wft Basis diploma voor start te behalen via FINTREX;
  • Je bent beschikbaar om een fulltime training te volgen van 5 weken;
  • Je hebt interesse in het Bank - en Verzekeringswezen;
  • Je hebt een groot inlevingsvermogen;
  • Je bent servicegericht en werkt nauwkeurig;
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal zowel in woord als geschrift.
  • 20 November 2017 om 15:50

Klantadviseur afdeling Bedrijven

Als klantadviseur op de afdeling Bedrijven ga jij aan de slag bij de Rabobank in Gouda. Je adviseert klanten proactief over bankzaken zodat onze klanten zich volledig kunnen richten op ondernemen. Je hebt brede kennis van de financiële producten, diensten en je hebt kennis van zakelijke rechtsvormen, structuren van ondernemingen. Je stelt de juiste vragen en vraagt waar nodig door, zodat je snel samen met de klant helder hebt welke informatie of ondersteuning er precies nodig is.

Je gaat je ontwikkelen tot Adviseur Bedrijven. Om volledig klaargestoomd te worden voor deze functie ga je een training van 5 weken volgen. Je wordt door je teamcoach gecoacht en door ervaren collega’s begeleid! Bij complexe zaken kun je rekenen op collega’s! Op deze manier blij jij jezelf ontwikkelen!

Je gaat als klantadviseur werken bij de Rabobank in Gouda. Het streven van de Rabobank is dat klanten zelfverzekerd financiële keuzes kunnen maken en er daarbij nooit alleen voor staan. Of het nu gaat om dagelijkse bankzaken of op belangrijke momenten in het leven van de klant!

Wij bieden binnen deze functie het volgende:

  • Een salaris tussen € 10,71 en € 15,94 per uur;
  • Het salaris is afhankelijk van relevante werkervaring, behaalde Wft's, interne opleidingen en het volgen van de training;
  • Je ontvangt 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Een professionele en toonaangevende organisatie;
  • Een training van 5 weken om volledig klaargestoomd te worden voor deze functie;
  • Goede begeleiding en coaching;
  • Je krijgt de mogelijkheid om kosteloos (via FINTREX) je Wft Basis, Wft Schade particulieren en Wft Schade zakelijk te behalen; 
  •  Je ontvangt een reiskostenvergoeding tot maximaal 40 kilometer reisafstand.

Wij vragen binnen deze functie het volgende:

  • Je hebt minimaal een MBO4 diploma;
  • Je bent beschikbaar om te werken in de urencategorie 32-36 uur;
  • Je Wft Basis diploma voor start te behalen via FINTREX;
  • Je bent beschikbaar om een fulltime training te volgen van 5 weken;
  • Je hebt interesse in het Bank - en Verzekeringswezen;
  • Je hebt een groot inlevingsvermogen;
  • Je bent servicegericht en werkt nauwkeurig;
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal zowel in woord als geschrift.
  • 20 November 2017 om 15:50

Adviseur afdeling Bedrijven

Als Adviseur op de afdeling Bedrijven ga jij aan de slag bij de Rabobank in Eindhoven. Je adviseert klanten proactief over bankzaken zodat onze klanten zich volledig kunnen richten op ondernemen. Je hebt brede kennis van de financiële producten, diensten en je hebt kennis van zakelijke rechtsvormen, structuren van ondernemingen. Je stelt de juiste vragen en vraagt waar nodig door, zodat je snel samen met de klant helder hebt welke informatie of ondersteuning er precies nodig is.

Je gaat je ontwikkelen tot Adviseur Bedrijven. Om volledig klaargestoomd te worden voor deze functie ga je een training van 5 weken volgen. Je wordt door je teamcoach gecoacht en door ervaren collega’s begeleid! Bij complexe zaken kun je rekenen op collega’s! Op deze manier blij jij jezelf ontwikkelen!

Je gaat als Adviseur werken bij de Rabobank in Eindhoven. Het streven is dat klanten zelfverzekerd financiële keuzes kunnen maken en er daarbij nooit alleen voor staan. Of het nu gaat om dagelijkse bankzaken of op belangrijke momenten in het leven van de klant!

Het volgende kan je in deze functie verwachten:

  • Een salaris tussen € 10,71 en € 15,94 per uur;
  • Het salaris is afhankelijk van relevante werkervaring, behaalde Wft's, interne opleidingen en het volgen van de training;
  • Je ontvangt 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Een professionele en toonaangevende organisatie;
  • Een training van 5 weken om volledig klaargestoomd te worden voor deze functie;
  • Goede begeleiding en coaching;
  • Je krijgt de mogelijkheid om kosteloos (via FINTREX) je Wft Basis, Wft Schade particulieren en Wft Schade zakelijk te behalen;
  • Je ontvangt een reiskostenvergoeding tot maximaal 40 kilometer reisafstand.

Wij vragen binnen deze functie het volgende:

  • Je hebt minimaal een MBO4 diploma;
  • Je bent beschikbaar om te werken in de urencategorie 32-36 uur;
  • Je Wft Basis diploma voor start te behalen via FINTREX;
  • Je bent beschikbaar om een fulltime training te volgen van 5 weken;
  • Je hebt interesse in het Bank - en Verzekeringswezen;
  • Je hebt een groot inlevingsvermogen;
  • Je bent servicegericht en werkt nauwkeurig;
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal zowel in woord als geschrift.
  • 20 November 2017 om 15:15

Adviseur afdeling Bedrijven

Als Adviseur op de afdeling Bedrijven ga jij aan de slag bij de Rabobank in Eindhoven. Je adviseert klanten proactief over bankzaken zodat onze klanten zich volledig kunnen richten op ondernemen. Je hebt brede kennis van de financiële producten, diensten en je hebt kennis van zakelijke rechtsvormen, structuren van ondernemingen. Je stelt de juiste vragen en vraagt waar nodig door, zodat je snel samen met de klant helder hebt welke informatie of ondersteuning er precies nodig is.

Je gaat je ontwikkelen tot Adviseur Bedrijven. Om volledig klaargestoomd te worden voor deze functie ga je een training van 5 weken volgen. Je wordt door je teamcoach gecoacht en door ervaren collega’s begeleid! Bij complexe zaken kun je rekenen op collega’s! Op deze manier blij jij jezelf ontwikkelen!

Je gaat als Adviseur werken bij de Rabobank in Eindhoven. Het streven is dat klanten zelfverzekerd financiële keuzes kunnen maken en er daarbij nooit alleen voor staan. Of het nu gaat om dagelijkse bankzaken of op belangrijke momenten in het leven van de klant!

Het volgende kan je in deze functie verwachten:

  • Een salaris tussen € 10,71 en € 15,94 per uur;
  • Het salaris is afhankelijk van relevante werkervaring, behaalde Wft's, interne opleidingen en het volgen van de training;
  • Je ontvangt 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Een professionele en toonaangevende organisatie;
  • Een training van 5 weken om volledig klaargestoomd te worden voor deze functie;
  • Goede begeleiding en coaching;
  • Je krijgt de mogelijkheid om kosteloos (via FINTREX) je Wft Basis, Wft Schade particulieren en Wft Schade zakelijk te behalen;
  • Je ontvangt een reiskostenvergoeding tot maximaal 40 kilometer reisafstand.

Wij vragen binnen deze functie het volgende:

  • Je hebt minimaal een MBO4 diploma;
  • Je bent beschikbaar om te werken in de urencategorie 32-36 uur;
  • Je Wft Basis diploma voor start te behalen via FINTREX;
  • Je bent beschikbaar om een fulltime training te volgen van 5 weken;
  • Je hebt interesse in het Bank - en Verzekeringswezen;
  • Je hebt een groot inlevingsvermogen;
  • Je bent servicegericht en werkt nauwkeurig;
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal zowel in woord als geschrift.
  • 20 November 2017 om 15:15

Klantadviseur afdeling Bedrijven

Als klantadviseur op de afdeling Bedrijven ga jij aan de slag bij de Rabobank in Rotterdam. Je adviseert klanten proactief over bankzaken zodat onze klanten zich volledig kunnen richten op ondernemen. Je hebt brede kennis van de financiële producten, diensten en je hebt kennis van zakelijke rechtsvormen, structuren van ondernemingen. Je stelt de juiste vragen en vraagt waar nodig door, zodat je snel samen met de klant helder hebt welke informatie of ondersteuning er precies nodig is.

Je gaat je ontwikkelen tot Adviseur Bedrijven. Om volledig klaargestoomd te worden voor deze functie ga je een training van 5 weken volgen en meerdere Wft certificaten behalen. Je wordt door je teamcoach gecoacht en door ervaren collega’s begeleid! Bij complexe zaken kun je rekenen op collega’s! Op deze manier blij jij jezelf ontwikkelen!

Jij wordt onderdeel van het klantcontact team van de Rabobank in Rotterdam. Jouw team bestaat uit collega's die een passie hebben voor klantcontact en zich iedere dag inzetten om de klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Je vindt hier positief ingestelde mensen die kans creëren en grijpen en hun verantwoordelijkheid durven te nemen.

  • Een salaris tussen € 10,71 en € 15,94 per uur;
  • Het salaris is afhankelijk van relevante werkervaring, behaalde Wft's, interne opleidingen en het volgen van de training;
  • Je ontvangt 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Een training van 5 weken om volledig klaargestoomd te worden voor deze functie;
  • Goede begeleiding en coaching;
  • Je krijgt de mogelijkheid om kosteloos (via FINTREX) je Wft Basis, Wft Schade particulieren en Wft Schade zakelijk te behalen;
  • Je ontvangt een reiskostenvergoeding tot maximaal 40 kilometer reisafstand.

  • Je hebt minimaal een MBO4 diploma;
  • Je bent beschikbaar om te werken in de urencategorie 32-36 uur;
  • Je Wft Basis diploma voor start te behalen via FINTREX;
  • Je bent beschikbaar om een fulltime training te volgen van 5 weken;
  • Je hebt interesse in het Bank - en Verzekeringswezen;
  • Je hebt een groot inlevingsvermogen;
  • Je bent servicegericht en werkt nauwkeurig;
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal zowel in woord als geschrift.
  • 20 November 2017 om 15:24

Klantadviseur afdeling Bedrijven

Als klantadviseur op de afdeling Bedrijven ga jij aan de slag bij de Rabobank in Rotterdam. Je adviseert klanten proactief over bankzaken zodat onze klanten zich volledig kunnen richten op ondernemen. Je hebt brede kennis van de financiële producten, diensten en je hebt kennis van zakelijke rechtsvormen, structuren van ondernemingen. Je stelt de juiste vragen en vraagt waar nodig door, zodat je snel samen met de klant helder hebt welke informatie of ondersteuning er precies nodig is.

Je gaat je ontwikkelen tot Adviseur Bedrijven. Om volledig klaargestoomd te worden voor deze functie ga je een training van 5 weken volgen en meerdere Wft certificaten behalen. Je wordt door je teamcoach gecoacht en door ervaren collega’s begeleid! Bij complexe zaken kun je rekenen op collega’s! Op deze manier blij jij jezelf ontwikkelen!

Jij wordt onderdeel van het klantcontact team van de Rabobank in Rotterdam. Jouw team bestaat uit collega's die een passie hebben voor klantcontact en zich iedere dag inzetten om de klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Je vindt hier positief ingestelde mensen die kans creëren en grijpen en hun verantwoordelijkheid durven te nemen.

  • Een salaris tussen € 10,71 en € 15,94 per uur;
  • Het salaris is afhankelijk van relevante werkervaring, behaalde Wft's, interne opleidingen en het volgen van de training;
  • Je ontvangt 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Een training van 5 weken om volledig klaargestoomd te worden voor deze functie;
  • Goede begeleiding en coaching;
  • Je krijgt de mogelijkheid om kosteloos (via FINTREX) je Wft Basis, Wft Schade particulieren en Wft Schade zakelijk te behalen;
  • Je ontvangt een reiskostenvergoeding tot maximaal 40 kilometer reisafstand.

  • Je hebt minimaal een MBO4 diploma;
  • Je bent beschikbaar om te werken in de urencategorie 32-36 uur;
  • Je Wft Basis diploma voor start te behalen via FINTREX;
  • Je bent beschikbaar om een fulltime training te volgen van 5 weken;
  • Je hebt interesse in het Bank - en Verzekeringswezen;
  • Je hebt een groot inlevingsvermogen;
  • Je bent servicegericht en werkt nauwkeurig;
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal zowel in woord als geschrift.
  • 20 November 2017 om 15:24

Vacature medewerker klantenservice Schade

Onze opdrachtgever is één van de bekende zorgverleners in Nederland namelijk: Achmea. Zij bieden een belangrijke verzekering aan die iedereen wel eens nodig heeft, namelijk de schadeverzekering. De klant kan hier dagelijks telefonisch terecht met hun vragen over verschillende soorten schades.

Binnen deze afdeling staan een snelle, klantgerichte, maar ook een goede afhandeling van vragen van onze klanten centraal. Binnen Achmea bieden zij een prettige, informele werksfeer in een enthousiast team bij een zeer dynamische organisatie.

Als klantenservice medewerker schade geef je informatie en verleen je advies aan klanten die vragen hebben over hun schade. Ook maak jij uiteindelijk de eindbeslissing of we een bedrag zullen gaan vergoeden of niet. Al met al dus een leuke maar ook intensieve functie waarbij je sterk in je schoenen moet staan en goede keuzes moet kunnen maken. Jij moet gaan bepalen of de schade erg genoeg is en of het verhaal van de klant wel klopt. Deze vacature gaat over een inbound functie, klanten gaan jou dus bellen.

Het enige moment dat jij de klanten zal bellen is als jij dit met de klant hebt afgesproken omdat je bijvoorbeeld nog iets duidelijk wilt uitzoeken voor hem/haar. Naast het telefonisch contact zul jij ongeveer 10% van je werktijd op non-call worden ingepland, wat inhoud dat jij tijd besteed aan het behandelen van alle binnengekomen mail en online schademeldingen.

  • Ervaring in telefonisch klantcontact is een pré;
  • Jij bent 5 weken fulltime beschikbaar voor een interne training;
  • Jij wilt 30 tot 40 uur per week werken;
  • In de eerste 3 maanden na start heb jij géén vakantie gepland staan;
  • Uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden(telefonisch en per mail);
  • Jij hebt HBO werk- en denkniveau.

  • Werken bij een grote zorgverlener;
  • Afwisselend werk, elke klant is anders!;
  • Een informele werksfeer;
  • Een startsalaris van €11,00 bruto per uur en na het behalen van je Wft-Basis en Schade Particulier een bruto uurloon van €11,50;
  • Naast het uurloon bouw jij 8% aan vakantiegeld en 10% vakantiedaguren op.
  • 20 November 2017 om 14:25

Callcenter medewerker

Op de afdeling Debiteuren Beheer zorg je samen met je team dat klanten van Achmea aan de betalingsverplichtingen voldoen. Dat doe je door de klant op te bellen en middels jouw service en expertise naar een oplossing te werken. Wat is de reden van de betalingsachterstand? Hoe kunnen jullie er samen voor zorgen dat je stress weg neemt bij de klant en ervoor zorgt dat de rekeningen betaald worden? Door jouw daadkrachtige manier van communiceren en inzicht in debiteurenbeheer, help je klanten met hun geldproblemen. Daarnaast help je de organisatie Achmea een zo laag mogelijk debiteurensaldo te realiseren.

Het is een tijdelijke functie, waarbij je in korte tijd onwijs veel ervaring op doet en een goede boost voor je CV erbij hebt. Je komt binnen een team te werken die regelmatig momenten organiseren waarbij je feedback geeft en ontvangt. Op deze manier ontwikkel je jezelf zowel op persoonlijk als professioneel vlak!

Herken jij jezelf in de volgende punten? Deze functie biedt jou een hoop en vraagt het volgende van jou:

  • Je hebt affiniteit met en minimaal 1 jaar ervaring binnen het klantcontact;
  • Je beschikt over een zeker mate van kennis binnen de bank- en verzekeringswezen;
  • Je bent doordeweeks elke dag beschikbaar en kan regelmatig wat later door werken;
  • Jouw werk- en denkniveau is minimaal HBO (aantoonbaar);
  • Eigenschappen die bij jou naar voren komen zijn: Verbinden, analytisch en professioneel.

Wat biedt deze functie dan nog meer zal je je misschien afvragen? Lees snel verder!

  • Een mooi salaris van € 12,55 per uur;
  • Een boost voor je CV;
  • De mogelijkheid om door te groeien bij goed presteren;
  • Leuke, ambitieuze collega's en een professionele werkomgeving;
  • Een uitdagende en afwisselende baan!
  • 20 November 2017 om 13:49

Informatieanalist Groningen

Voor onze opdrachtgever is Hunter Select op zoek naar een Informatieanalist. Je beschikt over een afgeronde technische studie op HBO/WO niveau met kennis van informatica en minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring als Informatieanalist. Daarnaast heb je aantoonbare ervaring met moderne methoden/technieken als UML, Use Cases, User Stories, Agile en beschik je over een klantgerichte en proactieve instelling.

  • 20 November 2017 om 09:24

Webcare Specialist Oxxio: 1 crew member

Dan ben jij misschien dé Webcare specialist die wij voor Oxxio in Rotterdam zoeken. Voor een 1 crew team zoeken wij nieuwe collega's die zichzelf rekenen tot de digitale generatie. Jij regelt in je personal life jouw administratieve zaken het liefst zo snel, digitaal en makkelijk mogelijk. Waarom nog post ontvangen als tegenwoordig alles per e-mail, de chat of via de app kunt regelen?

Als Webcare specialist bij Oxxio kom je in het 1 Crew team terecht waarin jij klanten vooral niet gaat bellen of telefonisch te woord staat. Want daar doet Oxxio niet aan. Zij gaan voor een App Only strategie, wat betekent dat zij de eerste energieleverancier worden die géén telefoontjes meer binnen krijgt.  Dit betekent dat de klant al hun energie zaken via zelfservice allemaal snel en duidelijk via de Oxxio app kunnen regelen: betalingsregelingen, de jaarcheck, inzicht energieverbruik, het berekenen van een online voorschot check. Het kan allemaal! Mochten zij er niet uitkomen via de app? 

Dan weten zij jou online te vinden! Jij handelt klantcontact af via WhatsApp, Chat, Messenger en de Social Media kanalen. Jij bent in staat om dit soort klantcontact vragen prioriteit te geven en deze tegelijkertijd te verwerken.

Wat ik in ieder geval zoek zijn nieuwe collega's met genoeg energie die:

  • Van nature duidelijk, snel en vernieuwend zijn in hun aanpak;
  • Handig, snel en creatief zijn met reacties op WhatsApp, Facebook Messenger en Instagram;
  • Heel makkelijk en handig gebruik maken van mobiele apps;
  • Klanten blij kunnen maken;
  • Een creatieve mindset hebben en flexibel zijn ingesteld;
  • Hun eigen persoonlijke zaken snel, digitaal en makkelijk regelen;
  • Zichzelf thuis voelen in een gemotiveerd team vol millenials (digitale generatie);
  • Hun werktijd snel en efficiënt kunnen indelen;
  • Begin 2018 willen starten met een nieuwe baan midden in Rotterdam.

  • 20 November 2017 om 09:59

Webcare Specialist Oxxio: 1 crew member

Dan ben jij misschien dé Webcare specialist die wij voor Oxxio in Rotterdam zoeken. Voor een 1 crew team zoeken wij nieuwe collega's die zichzelf rekenen tot de digitale generatie. Jij regelt in je personal life jouw administratieve zaken het liefst zo snel, digitaal en makkelijk mogelijk. Waarom nog post ontvangen als tegenwoordig alles per e-mail, de chat of via de app kunt regelen?

Als Webcare specialist bij Oxxio kom je in het 1 Crew team terecht waarin jij klanten vooral niet gaat bellen of telefonisch te woord staat. Want daar doet Oxxio niet aan. Zij gaan voor een App Only strategie, wat betekent dat zij de eerste energieleverancier worden die géén telefoontjes meer binnen krijgt.  Dit betekent dat de klant al hun energie zaken via zelfservice allemaal snel en duidelijk via de Oxxio app kunnen regelen: betalingsregelingen, de jaarcheck, inzicht energieverbruik, het berekenen van een online voorschot check. Het kan allemaal! Mochten zij er niet uitkomen via de app? 

Dan weten zij jou online te vinden! Jij handelt klantcontact af via WhatsApp, Chat, Messenger en de Social Media kanalen. Jij bent in staat om dit soort klantcontact vragen prioriteit te geven en deze tegelijkertijd te verwerken.

Wat ik in ieder geval zoek zijn nieuwe collega's met genoeg energie die:

  • Van nature duidelijk, snel en vernieuwend zijn in hun aanpak;
  • Handig, snel en creatief zijn met reacties op WhatsApp, Facebook Messenger en Instagram;
  • Heel makkelijk en handig gebruik maken van mobiele apps;
  • Klanten blij kunnen maken;
  • Een creatieve mindset hebben en flexibel zijn ingesteld;
  • Hun eigen persoonlijke zaken snel, digitaal en makkelijk regelen;
  • Zichzelf thuis voelen in een gemotiveerd team vol millenials (digitale generatie);
  • Hun werktijd snel en efficiënt kunnen indelen;
  • Begin 2018 willen starten met een nieuwe baan midden in Rotterdam.

  • 20 November 2017 om 09:59
OuderVacatures

Studiebegeleider

Als Studiebegeleider ben jij onderdeel van de FINTREX Academy en kom je te werken in een enthousiast team dat zich bezig houdt met het opleiden van zowel interne collega’s als flexkrachten die bij verschillende opdrachtgevers voor FINTREX aan het werk zijn.

Binnen de FINTREX Academy leiden wij jaarlijks meer dan 1000 flexkrachten op, op het gebied van Wft. De Academy begeleidt het volledige proces voor deze Wft studenten, van aanmelding voor de e-learning tot het plannen van het examen.

Als Studiebegeleider ben jij verantwoordelijk voor het doeltreffend begeleiden van deze studenten. Aan jou de taak om het studieproces goed uit te leggen aan onze studenten en hen voor te bereiden op een leerzame periode. Gedurende deze periode monitor jij de studievoortgang en heb je regelmatig contact met jouw studenten om hen te motiveren en inhoudelijk te begeleiden. Vanzelfsprekend komt hier een goed geordende administratie bij kijken. Om je rol optimaal in te kunnen vullen zal je zelf ook één of meerdere Wft diploma’s behalen. Jouw hoofddoel is het afleveren van blije studenten, met hun Wft diploma op zak!

Je werkt hierbij nauw samen met andere afdelingen binnen FINTREX zoals Operations en People & Support. Je rapporteert aan de Senior Talent Manager.

  • HBO werk & denk niveau;
  • Ervaring met Microsoft Office, met name Excel; 
  • Ervaring binnen de recruitment- of klantcontact branche is een pré;
  • Kennis op het gebied van Wft is een pré;
  • Woonachtig in omgeving Rotterdam;
  • Fulltime beschikbaar (40 uur).

Daarnaast ben jij:

  • Een stevige persoonlijkheid, stressbestendig en proactief;
  • Communicatief sterk, zowel in woord als geschrift; 
  • Administratief sterk en nauwkeurig; 
  • Enthousiast en overtuigend; 
  • Service-, klant- en resultaatgericht.

  • Een veelzijdige en uitdagende baan, waarbij je samenwerkt met een team van enthousiaste collega's;
  • Een functie waarin je kan groeien en jezelf verder kan ontwikkelen; 
  • Een marktconform salaris afhankelijk van jouw ervaring; 
  • Een OV Business card;
  • 25 vakantiedagen per jaar en 8% vakantiegeld;
  • De mogelijkheid om pensioen op te bouwen bij Nationale-Nederlanden;
  • Legendarische borrels.

FINTREX is een jonge, ambitieuze, landelijk opererende organisatie met Rotterdamse roots. Wij zijn een recruitmentbureau gespecialiseerd in de werving en selectie van klantcontact medewerkers. Iedere dag zetten wij ons in om de juiste medewerkers te vinden voor onze opdrachtgevers én om het vak klantcontact te verbeteren.

Werken bij FINTREX betekent samenwerken aan succes, veel aandacht voor zelfontwikkeling en een hecht team van professionals die net zo ambitieus zijn als jij. Herken jij jezelf in onze mentaliteit en wil jij je ambities waarmaken? Kom dan werken bij FINTREX!

Ben je benieuwd wie er nog meer bij FINTREX werken? Kijk dan op onze teampagina.

  • 17 November 2017 om 15:12

Parttime Sales Medewerker

Als Sales Medewerker bij FINTREX ben je verantwoordelijk voor de commerciële en administratieve ondersteuning van de divisie Commerce. Samen met het team breng je de verschillende klantprofielen in kaart en streef je naar het realiseren van groei.

Je werkt in een gemotiveerde, jonge, energieke en resultaat gedreven omgeving. Je bent verantwoordelijk voor het vergaren van zoveel mogelijk informatie over klanten en daarom bestaat jouw dag grotendeels uit het bellen van (potentiële) klanten. Het is daarom belangrijk dat jij energie krijgt van het behalen van targets en sales driven bent. Daarnaast ondersteun jij de Accountmanager door bijvoorbeeld afspraken in te plannen en ondersteun je de Event Manager met het organiseren van events.

Verantwoordelijkheden & werkzaamheden als Sales Medewerker:

  • Informatie vergaren met het doel (potentiële) klantprofielen in kaart te brengen;
  • Het verlenen van administratieve en commerciële ondersteuning aan de Account Manager;
  • Vastleggen en regelen van klantafspraken;
  • Het verlenen van administratieve en commerciële ondersteuning aan de Event Manager.

  • Een marktconform salaris, afhankelijk van kennis en ervaring;
  • Een parttime functie voor 24 uur per week;
  • Ruimte voor ontwikkeling en nieuwe ideeën;
  • Een fris, gezellig team van collega's;
  • Een plek binnen een snelgroeiende en ambitieuze organisatie.

  • Je volgt een HBO/WO opleiding of je hebt een afgeronde HBO/WO opleiding;
  • Je hebt succesvolle werkervaring in een binnendienst (tele)sales/marketing functie;
  • Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Het is geen must om ervaring te hebben met event organisatie, maar het is wel belangrijk dat je hierin interesse hebt.

Daarnaast:

  • Heb je een enorme drive in het neerzetten van een resultaat;
  • Ben je communicatief sterk, enthousiast en overtuigend;
  • Geef je niet snel op, kan goed luisteren en bent een regelaar;
  • Ben je een georganiseerd persoon en houd je overzicht.

FINTREX is een jonge, ambitieuze, landelijk opererende organisatie met Rotterdamse roots. Wij zijn een recruitmentbureau gespecialiseerd in de werving en selectie van klantcontact medewerkers. Iedere dag zetten wij ons in om de juiste medewerkers te vinden voor onze opdrachtgevers én om het vak klantcontact te verbeteren.

Werken bij FINTREX betekent samenwerken aan succes, veel aandacht voor zelfontwikkeling en een hecht team van professionals die net zo ambitieus zijn als jij. Herken jij jezelf in onze mentaliteit en wil jij je ambities waarmaken? Kom dan werken bij FINTREX!
Ben je benieuwd wie er nog meer bij FINTREX werken? Kijk dan op onze teampagina.

  • 17 November 2017 om 14:26

CommerciΓ«le klantenservice medewerker bij een mediabedrijf

Jij mag iemand gaan verblijden en vertellen dat zij hun Babybox mogen ophalen. Hoe leuk is dat?!

Je gaat deze mommy's to be bellen en met hun bespreken dat zij de babybox in de winkel mogen gaan ophalen. Verder vind jij het leuk om een klik te leggen met deze mama's en ga jij graag het gesprek aan over hun pasgeboren baby. Naast dit gesprek zal jij je sales skills gebruiken om een leuk tijdschrift ernaast te verkopen.

Het bedrijf waar je komt werken is een groot en hardwerkend klantcontact centrum. Je komt te werken binnen een gezellig en hecht team dat voor een tijdschriften Uitgeverij belt. Uiteraard zal jij een goede begeleiding en training krijgen om jou helemaal klaar te stomen voor de functie! Binnen dit bedrijf zal er genoeg ruimte zijn voor zelfontwikkeling en het verbeteren van jouw skills.

  • Een bruto uurloon van € 9,50 per uur;
  • Een opbouw van 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Een leuke bonus bovenop jouw salaris;
  • Een leuke bijbaan waarbij je in de avonden kan werken tot 21.00 uur;
  • Een avondtraining vanaf 17.00 uur;
  • Een hecht en gezellig team.

  • Minimaal 16 uur kunnen werken;
  • Affiniteit met tijdschriften;
  • Commercieel ingesteld;
  • Minimaal 2 avonden tot 21.00 uur beschikbaar.
  • 17 November 2017 om 11:34

CommerciΓ«le klantenservice medewerker bij een mediabedrijf

Jij mag iemand gaan verblijden en vertellen dat zij hun Babybox mogen ophalen. Hoe leuk is dat?!

Je gaat deze mommy's to be bellen en met hun bespreken dat zij de babybox in de winkel mogen gaan ophalen. Verder vind jij het leuk om een klik te leggen met deze mama's en ga jij graag het gesprek aan over hun pasgeboren baby. Naast dit gesprek zal jij je sales skills gebruiken om een leuk tijdschrift ernaast te verkopen.

Het bedrijf waar je komt werken is een groot en hardwerkend klantcontact centrum. Je komt te werken binnen een gezellig en hecht team dat voor een tijdschriften Uitgeverij belt. Uiteraard zal jij een goede begeleiding en training krijgen om jou helemaal klaar te stomen voor de functie! Binnen dit bedrijf zal er genoeg ruimte zijn voor zelfontwikkeling en het verbeteren van jouw skills.

  • Een bruto uurloon van € 9,50 per uur;
  • Een opbouw van 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Een leuke bonus bovenop jouw salaris;
  • Een leuke bijbaan waarbij je in de avonden kan werken tot 21.00 uur;
  • Een avondtraining vanaf 17.00 uur;
  • Een hecht en gezellig team.

  • Minimaal 16 uur kunnen werken;
  • Affiniteit met tijdschriften;
  • Commercieel ingesteld;
  • Minimaal 2 avonden tot 21.00 uur beschikbaar.
  • 17 November 2017 om 11:30

Callcenter medewerker

Als schade adviseur ben jij het aanspreekpunt voor de klant en het visitekaartje van de organisatie. Je behandelt schademeldingen van één of meerdere producten (eventueel van meerdere labels) en helpt de klant op zodanige wijze dat de klant in één gesprek geholpen is. Je moet hiervoor over een goede dosis inlevingsvermogen beschikken, maar ook snel kunnen schakelen en tot de kern van de klantbehoefte kunnen komen.

Achmea is opgericht in 1811 in het Friese dorpje Achlum. Inmiddels is het uitgegroeid tot een organisatie die eigenlijk niet meer weg te denken is uit Nederland. Het is de grootste verzekeringsgroep van Nederland, met ruim 10 merken, 10 miljoen verzekerden en 12.000 werknemers in Nederland. Een belangrijke reden voor dit succes is dat de organisatie altijd vooruit denkt en graag op duurzame wijze handelt. Ook geldt er het motto 'beter voorkomen dan genezen', wat terug is te zien in de grote hoeveelheid aandacht die Achmea besteedt aan het welzijn en de gezondheid van de werknemers.

Hoe het is om te werken bij Achmea? Beelden zeggen meer dan woorden; kom zelf een kijkje nemen bij Achmea in Leeuwarden!

Behalve een uitdagende, veelzijdige functie kun je het volgende verwachten:

  • Een bruto uurloon € 12,55 en toeslagen in de avonduren + weekend;
  • Kosteloos via FINTREX het Wft Basis en Wft Schade diploma behalen;
  • Een functie voor 30-36 uur per week;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10km: 100% bij OV en middels een staffelvergoeding bij eigen vervoer;
  • 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren.

  • Ervaring in een soortgelijke functie is een pré;
  • Je hebt (minimaal) een MBO 4 diploma;
  • Je bent 36 uur per week beschikbaar;
  • Je bent 2 avonden per week en 1 zaterdag per 6 weken beschikbaar;
  • Je hebt Wft Basis en Wft Schade reeds in bezit of bent bereid deze diploma's te behalen via FINTREX.
  • 17 November 2017 om 11:25

Klantenservice medewerker

" Herman, ik zie het niet meer zitten allemaal. We hebben al een betalingsregeling en als het zo door gaat ook een achterstand. Het loopt uit de hand!" * RING RING *

En daar kom jij in actie. Jij belt de familie Bakker op om hen te informeren over hun huidige betalingsstatus. Je geeft aan dat als ze deze maand niet betalen, ze echt in de problemen zitten. Samen ga je met Herman en zijn vrouw naar een oplossing zoeken en zet je een stapje extra om te voorkomen dat zij in de problemen komen. Als het nodig is dat je met de ketenpartners in gesprek gaat om de klant te helpen, doe je dat. Jij gaat ervoor zorgen dat: de klant zijn of haar rekeningen op tijd afbetaalt én de klant tevreden blijft over de service en producten van Achmea.

Deze afdeling is verantwoordelijk voor (en regisseur) van de betaalstromen bij Achmea. Als onderdeel van de klantketens van Achmea verzorgen zij de verwerking en het beheer van het bank- en betalingsverkeer. Verder zijn ze op deze afdeling bezig met het bewaken van de debiteurenposities. Het doel van de afdeling Debiteuren Management is het mogelijk openstaand debiteurensaldo zo laag mogelijk maken en houden.

Ten eerste dat deze functie de mogelijkheid biedt om relevante ervaring op te doen binnen de financiële sector bij een aantoon gevend bedrijf. Daarnaast is de volgende informatie van belang:

  • Uren per week: tussen de 28 en 36 een vast aantal uren;
  • Startdatum: 02-01-2017, voor drie maanden (met kans op verlenging);
  • Salaris (bruto): boven de 23 jaar geldt er een loon van € 12,55 per uur;
  • Werkdagen en -tijden: maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00;
  • Beschikbaarheid: de volledige drie maanden* vanaf 2 januari 2018.

* Bij goed presteren is er kans op doorstroom.

Het is een verantwoordelijke functie waarvoor je sterk in je schoenen dient te staan. Je vindt het niet vervelend om mensen te benaderen en ze op een service- en doelgerichte manier te helpen.

Verder is het belangrijk dat je:

  • In het bezit bent van een HBO diploma of aantoonbaar werk- en denkniveau;
  • Ruime ervaring hebt binnen de financiële branche en met het voeren van klantgesprekken;
  • Een actieve houding hebt en meedenkt over verbeteringen binnen de keten;
  • Digitaal vaardig bent en goed inzicht hebt in administratieve procedures.

Het is een onwijs dynamische, uitdagende maar ook zeer dankbare en leuke functie. Spreekt deze functie jou aan en herken jij jezelf in de bovenstaande punten? Schroom dan niet en reageer snel!

  • 17 November 2017 om 10:47
❌