[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

๐Ÿ”’
โŒ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
Vandaag โ€” 22 September 2020Vacatures

Klantenservicemedewerker FBTO

Ben jij het thuiszitten zat of gewoon klaar voor een nieuwe uitdaging? Word dan Klantenservicemedewerker bij FBTO in Leeuwarden. Je gaat werken tussen de 24 en 34 uur en verdient een salaris van € 13,22 bruto per uur.

Als nieuwe collega op de afdeling Klant Contact van FBTO beantwoord je telefonisch de vragen van de klant over schade- en zorgverzekeringen. Jij vindt het belangrijk dat de klant tevreden is wanneer hij ophangt en speelt feilloos in op de situatie van de klant.

Jij gaat via Yource werken bij FBTO in Leeuwarden. FBTO is onderdeel van Achmea. De vestiging in Leeuwarden ligt midden in het centrum van de stad. Hierdoor is het gemakkelijk te bereiken met het OV (5 minuten lopen van het station), maar ook met eigen vervoer is het bereikbaar (parkeergarage op 10 minuten lopen).

Bij Achmea zetten ze zich in voor zowel hun klanten als medewerkers. Bij Achmea wordt er veel waarde gehecht aan het ontwikkelen van hun medewerkers. Je krijgt hier de ruimte en begeleiding om je te ontwikkelen op persoonlijk en professioneel vlak. 

Als Klantenservicemedewerker bij FBTO in Leeuwarden krijg je het volgende:

  • Een baan voor 34 uur per week;
  • Een salaris van € 13,22 bruto per uur;
  • Een reiskostenvergoeding;
  • Een collectieve zorgverzekering en collectief sportabonnement via Yource;
  • Ruimte voor persoonlijke en professionele ontwikkeling.

We vragen het volgende van een Klantenservicemedewerker:

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau;
  • In bezit van Wft Zorg of Wft Basis en Schade
  • Per direct beschikbaar;
  • Ervaring in de klantcontactbranche.
  • 22 September 2020 om 16:27

Servicemedewerker

Jij bent een energiek en positief ingesteld persoon en gaat graag in gesprek met mensen. Deze kwaliteiten wil je graag inzetten om anderen te helpen! Jij gaat telefonisch in gesprek met particuliere klanten van KPN. Ze komen bij jou terecht met allerlei vragen over internet, televisie en telefonie. Dit kunnen ook technische vragen zijn! Door goed te luisteren ben jij in staat te achterhalen wat de klant wil en daarbij het beste advies te geven over de diensten die KPN aanbiedt. Uiteraard laat je de klant met een tevreden gevoel de telefoon ophangen.

Als Servicemedewerker bij KPN kan je zelf je urencategorie kiezen vanaf 24 uur tot 40 uur. Je gaat 12,46 (inclusief) per uur verdienen en komt te werken op het hoofdkantoor van KPN in Rotterdam.

Je gaat aan de slag bij KPN via Yource. Yource is een bedrijf dat zich heeft gespecialiseerd in het klantcontact en zodoende het klantcontact van andere bedrijven optimaliseert.

Hierdoor heb jij de mogelijkheid om te werken als Servicemedewerker bij KPN. Yource hecht veel waarde aan de medewerkers. Om goed van start te kunnen gaan, kom je in een warm team terecht en volg je een fulltime training van twee weken. Het pand is gemakkelijk met het OV te bereiken (metrohalte Wilhelminaplein).

Als Servicemedewerker bij KPN ontvang jij:

  • Een mooie functie voor 24-40 uur;
  • Reiskostenvergoeding via een staffel vanaf 11 KM;
  • Een salaris van € 11,22 bruto per uur (€ 12,49 per uur wanneer je kiest voor een inclusief salaris);
  • Vakantiedagen en vakantiegeld;
  • Bonussen wanneer jij een sale kan genereren;
  • Een laptop van de zaak;
  • 150% salaris op de zondag.

Wil jij graag werken als Servicemedewerker bij KPN in Rotterdam? Klik op de sollicitatiebutton en vul in een paar korte stappen het sollicitatieformulier in. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

  • 22 September 2020 om 15:33

Klantenservice medewerker (Flexibel)

Wil jij op korte termijn aan de slag binnen een functie waar jij flexibel je eigen uren bepaalt? Ga dan aan de slag als Klantenservice medewerker bij het Multi Cliënt Team van Yource in Nijmegen. Deze functie is beschikbaar vanaf 20 uur per week en jij verdient € 10,80 incl. bruto per uur.

Als Klantenservice medewerker bij MCT vervul jij een inbound functie waarbij jij de klanten te woord staat via de telefoon, later kan jij dit uitbreiden naar mail, chat en social media contact. Bij MCT sta jij de klanten te woord voor verschillende projecten, hierbij kan jij denken aan:

  • Nefit (cv-ketels);
  • Dynnig (slimme meter);
  • Gudrun Sjoden (Zweeds kledingmerk);
  • Pro-Idee (Duitse webshop). 

Kortom veel diversiteit en uitdaging in deze functie! 

Het Multi Cliënt Team is onderdeel van Yource en te vinden nabij het station in Nijmegen. Jij komt te werken in een jong en energiek team, waarbij ontwikkeling voorop staat. Daarnaast is deze functie goed te combineren met bijvoorbeeld een studie of gezin. 

Jij begint bij Yource met een betaalde fulltime training van 2 weken en daarna ga jij vanuit huis aan de slag en bepaal jij jouw eigen rooster. 

Als Klantenservice medewerker mag jij het volgende verwachten:

  • Een uitdagende functie met veel mogelijkheden;
  • Ontwikkelmogelijkheden door de diverse projecten en het uitbreiden van jouw skills naar mail, chat en social media;
  • € 10,80 incl.* bruto per uur;
  • Flexibele werktijden van ma t/m vr 08:00-20:00 uur;
  • Reiskostenvergoeding;
  • De mogelijkheid tot het afsluiten van een collectief sportabonnement en collectieve zorgverzekering;
  • Een betaalde fulltime training.  

*incl. 8% vakantiegeld en 5 bovenwettelijke vakantiedagen. 

Wij vragen jou het volgende:

  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Ervaring in de klantcontactbranche; telefonie, horeca of retail;
  • Communicatieve vaardigheden en een energieke houding;
  • Commitment voor langere tijd. 
  • 22 September 2020 om 14:49

Klantenservice Medewerker

Heb jij altijd al in de verzekeringswezen een carrière willen beginnen? Heb jij goede communicatieve vaardigheden en ben jij leergierig? Dan is de functie van Klantenservice Medewerker bij OHRA in Arnhem vanaf 16 tot 40 uur, met een mooi startsalaris van € 11,00 per uur misschien wel iets voor jou! Jij bent de redder in nood voor de klanten van OHRA! Klantvragen komen binnen en jij gaat deze met jouw goede communicatieve vaardigheden en alles wat je hebt geleerd op je trainingen juist beantwoorden. Van kraamzorg tot een adreswijziging niets is te gek! 

Jij gaat aan de slag bij OHRA in Arnhem. De locatie is goed te bereiken met het OV en je start meteen met een fulltime training van 2 weken. Hierin leer jij alle in's en out's van zorgverzekeringen en wordt je getraind om de klanten over de telefoon te beantwoorden. Heb jij het naar je zin? Dan krijg jij ook de mogelijkheid om jouw Wft-Zorg diploma via Yource kosteloos te behalen!

Als Klantenservice Medewerker bij OHRA bieden wij jou:

  • Een mooi startsalaris van € 11,00 bruto per uur;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Een betaalde fulltime training van 2 weken;
  • De mogelijkheid om zowel parttime als fulltime te werken;
  • Fijne werktijden.

Als Klantenservice Medewerker bij OHRA vragen wij van jou:

  • MBO4 werk- en denkniveau;
  • Je beschikbaarheid tijdens de fulltime training van 2 weken;
  • Affiniteit in het klantcontact.
  • 22 September 2020 om 13:26

Klantenservice medewerker Outbound

Weet jij als geen ander hoe je een klantgesprek voert en heb jij de kwaliteiten om een klant te overtuigen? Dan is werken als Klantenservice medewerker Outbound iets voor jou!  Vanaf 20 uur per week kan jij al aan de slag bij T-Mobile in Arnhem, tegen een bruto uurloon van € 9,70 exclusief bonussen. Naast jouw uurloon kan jij nog bonussen verdienen die gemiddeld tussen de € 500,- en € 1000,- per maand liggen!

Als Klantenservice medewerker Outbound bel jij bestaande klanten. Het gaat hierbij om de particuliere klant waarbij het huidige abonnement van T-Mobile bijna afloopt. Binnen dit gesprek is het van belang dat jij goed luistert naar wat de klant met jou bespreekt, zodat jij een aanbod op maat aan kunt bieden. Hierin is de combinatie van sales en service erg belangrijk.

Jij gaat met jouw team bellen vanuit het kantoor van T-Mobile dat is gevestigd op de Groningensingel in Arnhem. T-Mobile is een jong en innoverend bedrijf. Hard werken en plezier gaan hier hand in hand. Ben jij een harde werker en ben jij een teamplayer? Dan is de vacature bij T-Mobile precies waar jij naar op zoek bent! De openingstijden zijn: Maandag t/m vrijdag van 08.00 uur tot 20.00 uur. Zaterdag van 09.00 uur tot 18.00 uur. Binnen deze openingstijden moet je 2 avonden per week tot 20.00 uur beschikbaar zijn en 2 zaterdagen per 4 weken beschikbaar zijn.

Als Klantenservice medewerker Outbound zal jij:

  • Een bruto uurloon van € 9,70 ontvangen;
  • Een bonussysteem krijgen;
  • Een fulltime betaalde training krijgen;
  • Reiskostenvergoeding ontvangen;
  • 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren krijgen;
  • In een leuk en gezellig team terecht komen.

Als Klantenservice medewerker Outbound vragen wij:

  • Jij bent beschikbaar tussen de 20-32 uur per week;
  • Jij kan 1 avond per week en 1 zaterdag per maand werken;
  • Jij hebt een vlotte babbel;
  • Jij bent commercieel ingesteld;
  • Sales ervaring is een pré.
  • 22 September 2020 om 13:26

Klantenservicemedewerker

Ben jij effectief in communicatie en weet jij door inleving in de klant altijd een klik te maken? Pas dit toe als Klantenservicemedewerker op het kantoor in Arnhem en verdien € 10,50 bruto per uur. Werk jij na de training ook op zaterdag of in de avonden? Dan verdien jij 's avonds 135% en op zaterdag 150% van het bruto uurloon.

Bij de start van de functie word je een maand tot zes weken opgeleid tot Klantenservicemedewerker binnen een nieuw en opstartend team bij T-Mobile. Je komt te werken op de inbound service lijn en als je dit helemaal onder de knie hebt mag jij er ook sales bij doen. Zo ben jij voor de particuliere klanten van T-Mobile de ideale gesprekspartner. Je kan al vanaf 24 uur per week aan de slag (excl. uren op zaterdag)

Je gaat aan de slag voor telecomprovider T-Mobile, marktleider na KPN op het gebied van telefonie en netwerk in Nederland. Hier kom je te werken in een nieuw en gezellig team, met elkaar zorgen jullie voor een hoge klanttevredenheid. In de training worden alle ins en outs van T-Mobile doorgenomen en leer je de producten en diensten van T-Mobile goed kennen. Heb jij het in je om een specialist in service te worden?

Als Klantenservicemedewerker neem je het volgende mee naar T-Mobile:

  • Je bent vanaf 24 uur beschikbaar per week;
  • Je hebt sterke communicatieve vaardigheden;
  • Je bent energiek en gemotiveerd;
  • Je wilt elke klant de ultieme klantervaring geven;
  • Je hebt affiniteit met telecom.

Wil jij graag werken als Klantenservicemedewerker bij T-Mobile in Arnhem? Klik op de sollicitatiebutton en vul in een paar korte stappen het sollicitatieformulier in. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

  • 22 September 2020 om 13:26

Accounting Employee Groningen

Voor Solarfields zijn wij op zoek naar een Accounting Employee. Wil jij werken bij een groeiende en innovatieve organisatie op het gebied van duurzame energie? Neem contact op met Hunter Select!

  • 22 September 2020 om 12:55

Bron- en Contactonderzoeker Breda

Heb jij ervaring met het doen van (medisch) onderzoek en wil jij iets doen tijdens deze bizarre tijden? Kom dan nu het onderzoeksteam bij de GGD in Breda versterken als Bron- en Contactonderzoeker! Je werkt minimaal 32 uur per week en verdient een salaris van € 16,- bruto per uur. 

Jij belt de pas geteste mensen met de positieve uitslag van de Coronatest. Vervolgens voer je het bron- en contactonderzoek uit. Daarna bel je deze mensen en geef je ze advies over de vervolgstappen. Vervolgens registreer je alles wat besproken is in het dossier.

Omdat je slecht nieuws brengt kunnen de emoties van de mensen die je belt soms hoog oplopen. Belangrijk is dat jij stevig in je schoenen staat, deze mensen geruststelt en daarna weer de leiding neemt over het gesprek. Veel mensen vinden het fijn hun vragen en onzekerheden kwijt te kunnen na het nieuws en hiervoor moet je ze ook de tijd gunnen.  

Via Yource ga jij aan het werk bij de GGD in Breda. Je werkt hier op het kantoor van de GGD. Voor af aan jouw start krijg je nog een betaalde training. Je wordt op die manier helemaal klaargestoomd voor het werk als Bron- en Contactonderzoeker. 

Wij bieden een Bron- en Contactonderzoeker:

  • Een bruto uurloon vanaf € 16,- en zondagen 50% toeslag;
  • Een reiskostenregeling vanaf 10 KM;
  • Een fulltime (min 32 uur) maatschappelijk betrokken functie;
  • Een leerzame betaalde training;
  • De mogelijkheid om dagen/dagdelen te blokken;
  • Een dynamische functie, waarbij jij samen met jouw collega's de strijd aan gaat met corona.

Om als Bron- en Contactonderzoeker aan de slag te gaan vragen wij het volgende:

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau;
  • Flexibel inzetbaar op maandag t/m zondag;
  • Minimaal 32 beschikbaar per week;
  • Minimaal 2 avonden per week beschikbaar en meerdere weekenden per maand;
  • Ervaring in de zorg of klantcontactbranche. 
  • 22 September 2020 om 12:17

Call Agent

Rabobank in Deventer is op zoek naar een topper wat betreft klantvriendelijkheid. Ben jij dit? Solliciteer dan direct voor de functie van Call Agent en ga aan de slag.

Verdien € 13,00 tot € 18,57 bruto per uur en werk 24 tot 36 uur per week als Call Agent. Jij zorgt ervoor dat alle binnenkomende vragen op een klantvriendelijke manier worden beantwoord. Als Call Agent streef je naar het best mogelijke antwoord en kijk je verder naar de vraag achter de vraag. Zodra de klant alles weet wat hij/zij moet weten kunnen jullie beide tevreden gedag zeggen.

Nog niet alle kennis van bankzaken? Geen probleem! Via ons kan je de benodigde Wft's behalen om zo elke klant zo goed mogelijk te woord te staan.

Rabobank is een van de grootste spelers wat betreft het bankwezen. Samen met een ontzettend gezellig team ga je aan de slag bij Rabobank in Deventer. Met elkaar streef je het motto van Rabobank na; samen maken we de wereld een stukje beter!

In verband met COVID-19 zal je thuis werken tot nader bericht.

Als Call Agent krijg je het volgende:

  • Je krijgt een salaris tussen € 13,00 en € 18,57 bruto per uur;
  • Je kan 24 tot 36 uur per week werken;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Een professionele training en persoonlijke coaching;
  • De mogelijkheid om kosteloos jouw Wft Basis en Wft Schade Particulier behalen via onze Academy;
  • Een geweldig team bij een van de leukste werkgevers.

Wij vragen van een Call Agent het volgende:

  • Je hebt minimaal een MBO 4 werk- en denkniveau;
  • Je hebt relevante werkervaring in de financiële sector en/of in klantcontact;
  • Je bent klantvriendelijk en empathisch sterk;
  • Je bent beschikbaar voor een fulltime training van 3 weken.
  • 22 September 2020 om 11:37

Klantenservice medewerker zorgverzekeraar FBTO (thuiswerken)

Als Klantenservice medewerker bij FBTO (€ 13,22 per uur), sta jij klanten telefonisch te woord over diverse zorgonderwerpen. Dit alles doe jij veilig vanuit je eigen huis. Nu het einde van het jaar steeds dichterbij komt, begint het bij iedereen weer te kriebelen: maak ik momenteel nog wel gebruik van het beste zorgpakket? Binnenkort kunnen we ons weer gaan oriënteren, en gaan klanten en toekomstige klanten contact opnemen met FBTO. De diversiteit van vragen is groot:

  • Ben ik nog goed genoeg verzekerd?
  • Welke verschillende aanvullende zorgpakketten zijn er?
  • Wat wordt mijn premie volgend jaar?

Jij helpt de klant door hem of haar van de juiste informatie te voorzien, om vervolgens een passende verzekering met ze af te sluiten. Omdat jouw inlevingsvermogen en nieuwsgierigheid groot is, voelen klanten zich bij jou snel op hun gemak en weet jij precies te achterhalen wat ze belangrijk vinden.

Jij gaat bij FBTO aan de slag tijdens de eindejaarsperiode (tot aan januari 2021). Dit geeft jou de mogelijkheid om echt iets te betekenen voor anderen, jouw werk heeft namelijk een ontzorgend karakter. Jij komt op contract bij Klant Contact Diensten (KCD), en komt in een KCD-team recht. KCD is - net als FBTO - onderdeel van Achmea. 

Door de huidige omstandigheden rondom COVID-19, betreft dit een volledige thuiswerk functie. Jij wordt hiervoor in 3 weken tijd virtueel opgeleid. 

Als Klantenservice medewerker bij zorgverzekeraar FBTO, bieden wij jou:

  • € 13,22 bruto per uur (ongeacht leeftijd);
  • Avond (28%)- en weekendtoeslagen (46%);
  • De keuze uit 20-28, 24-32 of 28-36 uur per week;
  • Werkervaring bij een grote verzekeraar;
  • Volledig thuiswerken, waarbij je allerlei apparatuur in bruikleen krijgt;
  • Een betaalde training (virtueel) van 3 weken.

  • Jij kan de virtuele training van 3 weken volledig volgen;
  • MBO4 of HBO werk- en denkniveau;
  • Je bent communicatief vaardig en nieuwsgierig aangelegd;
  • Je bent woonachtig in de regio Noord-Nederland.

Beschikbaarheid:

  • Beschikbaar op maandagochtend;
  • Eens per twee weken beschikbaar op vrijdag;
  • Eens per twee weken beschikbaar op zaterdag.
  • 22 September 2020 om 11:06

Fulltime Adviseur Telecom

Als Fulltime Adviseur Telecom weet jij alle klanten van T-Mobile te voorzien van het juiste advies. Je komt te werken in Amersfoort waar jij tussen de 32 en 40 uur per week voor € 9,70 per uur klanten adviseert. Ook bouw je nog vakantiedagen en vakantiegeld op.

Om de klant van het best mogelijke advies te voorzien start jij met een fulltime training. Tijdens deze training leer jij alles over de verschillende telecomproducten, verbindingen en kabels. Let op! Je zal vaak door kennissen benaderd worden bij storingen.

Ons callcenter is gevestigd aan het station in Amersfoort. Of je nou met de fiets, bus, trein of auto gaat, je bent er zo! Naast de mooie ligging is het pand ook nog eens volledig gerenoveerd. De koffie is goed en de collega's gezellig. Wil je nog meer weten over het werken voor T-Mobile. Solliciteer dan snel.

Wat bieden wij een Fulltime Adviseur Telecom:

  • Een fulltime training van 2 weken;
  • € 9,70 bruto per uur vanaf 21 jaar en ouder;
  • Openingstijden van 09:00 tot 20:00 uur op doordeweekse dagen;
  • Openingstijden van 10:00 tot 16:00 uur op zaterdag;
  • Een prima bonus regeling. The sky is the limit;
  • Een hecht team met leuke borrels en uitstapjes;
  • Reiskostenvergoeding als je verder dan 11KM bij ons vandaag woont.

Wat vragen wij een Fulltime Adviseur Telecom:

  • Klantvriendelijkheid;
  • Een commerciële instelling;
  • Een beschikbaarheid tussen de 32 en 40 uur per week;
  • Beschikbaarheid tijdens onze fulltime training;
  • Twee avonden per week tot 20:00 uur beschikbaar;
  • Eén zaterdag per maand beschikbaar (meer mag altijd).
  • 22 September 2020 om 10:31

Klantspecialist Verzekeringen

Krijg jij energie van het helpen van mensen? Wil jij werken bij één van de grootste zorgverzekeraars van Nederland? Solliciteer dan nu op de functie van Klantspecialist Verzekeringen bij OHRA in Arnhem, vanaf 16 tot 40 uur per week en verdien een mooi startsalaris van € 11,00 per uur!

Als Klantspecialist Zorgverzekeringen bij OHRA in Arnhem krijg jij eerst een fulltime training van 2 weken. Met jouw communicatieve vaardigheden en de kennis die jij hebt opgedaan tijdens jouw training, ga jij klantvragen beantwoorden over de telefoon. Deze vragen zijn erg divers, waardoor jij elke dag steeds meer over zorgverzekeringen komt te leren.

Jij kan vragen krijgen als 'heb ik recht op een vergoeding voor de dermatoloog?' of 'mag ik mij inschrijven bij OHRA?' Met de benodigde trainingen, begeleiding en coaching kan jij al deze vragen juist beantwoorden en ontwikkel jij jezelf tot een pro in jouw vakgebied!

Jij gaat aan de slag bij OHRA in Arnhem. Ohra is één van de grootste verzekeraars van Nederland en zoekt mensen met ambities om te groeien en te ontwikkelen. Nadat je bent gestart bij OHRA krijg jij ook nog is de mogelijkheid om kosteloos jouw Wft-Zorg diploma te behalen via Yource!

Als Klantspecialist Verzekeringen bij OHRA bieden wij jou:

  • Een betaalde fulltime training van 2 weken;
  • De mogelijkheid om kosteloos je Wft-Zorg diploma te behalen;
  • Een mooi startsalaris van € 11,00 bruto per uur;
  • De mogelijkheid om zowel parttime als fulltime aan de slag te gaan;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Coaching en begeleiding op de werkvloer.

Als Klantspecialist bij OHRA vragen wij van jou:

  • Je beschikbaarheid tijdens de fulltime training van 2 weken;
  • Een MBO4 werk- en denkniveau;
  • Affiniteit in het klantcontact;
  • Goede communicatieve vaardigheden.
  • 22 September 2020 om 09:56
Gisteren โ€” 21 September 2020Vacatures

Sales Agent KPN Zwolle

Wil jij met je vlotte babbel ongelimiteerde bonussen binnen halen? Kom dan nu voor minimaal 24 uur per week werken als Sales Agent bij KPN Zakelijk" rel="nofollow" target="_blank">Zakelijk in Zwolle en verdien €11.80 per uur mits je 21 jaar bent.

De grootste aanwinst van elke bedrijf zijn de klanten, want zonder klanten kan het bedrijf niet bestaan. Als Sales Agent ben jij verantwoordelijk voor het relatiebeheer van KPN Zakelijk. Je gaat met potentiële klanten in gesprek voor KPN. In deze gesprekken meet jij de tevredenheid van de klant en achterhaalt zo de behoeftes. Jij gaat inspelen op deze behoeftes en weet zo een nieuwe klant voor KPN binnen te halen! Je start met een betaalde fulltime training om volledig opgeleid de vloer op te gaan. Tijdens deze training leer je hoe je een band met een klant opbouwt, het vertrouwen van de klant wint, om vervolgens een deal te sluiten. 

Klinkt dit interessant? Lees dan snel verder!

Je gaat werken bij Yource en aan de slag op de vloer bij KPN Zakelijk in Zwolle. 

Bij Yource hechten we veel waarden aan een prettige werksfeer. Je komt te werken in een leuk en gezellig team dat zich hard inzet om alle salestargets te halen. Je krijgt begeleiding daar waar nodig en we denken graag met je mee voor eventuele doorgroeimogelijkheden.

KPN is de grootste telecomleverancier van Nederland. KPN biedt telecommunicatie en ICT oplossingen voor de zakelijke klanten aan.

Als Sales Agent bij KPN Zakelijk in Zwolle bieden wij het volgende:

  • Een salaris van minimaal € 10,70 en maximaal € 11,80 bruto per uur inclusief 8,33% vakantiegeld;
  • Werktijden maandag t/m vrijdag van 08:30 - 17:30;
  • In de avond en het weekend vrij;
  • Bonussen per gemaakte sale!;
  • Een betaalde week fulltime training;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 11 kilometer;
  • Leuke collega's en een prettige werksfeer;
  • Korting bij een collectieve zorgverzekering en/of collectief sportabonnement van Yource.

Wij verwachten van een Sales agent bij KPN Zakelijk: 

  • Je bent communicatief sterk;
  • Je bent beschikbaar voor een fulltime training van een week;
  • Je bent 24 uur per week beschikbaar;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal.
  • 21 September 2020 om 16:46

Servicedesk medewerker

Wil jij aan de slag bij Webhelp voor het project bij VodafoneZiggo? Een bruto uurloon van € 9,70 verdienen met daarnaast mooie bonussen? Vanaf 16 uur kan jij hier al gaan werken. Herken jij jezelf in de volgende woorden: Servicegericht, lef, gemotiveerd en een positieve houding? Lees dan snel verder. 

Als Servicedesk medewerker bij VodafoneZiggo sta jij klanten te woord met vragen over hun abonnement, telefonie en televisie. Jij bent flexibel ingesteld om aan de slag te gaan binnen de ruime openingstijden van VodafoneZiggo. Jij weet aan elk gesprek een positieve draai te geven en een oplossing aan de klant te geven.

Jij gaat werken bij een grote klantcontactorganisatie met oog voor hun medewerkers. Bij Webhelp is de sfeer fijn en gezellig en er is veel ruimte voor persoonlijke groei. Daarnaast krijg jij ook veel ruimte om je op professioneel vlak verder te ontwikkelen. Hard werken is de mentaliteit en dit wordt dan ook beloond met leuke uitjes en beloningen!

Nu je wat meer over de functie en het bedrijf weet, is het ook niet onbelangrijk om te weten wat je ervoor terug krijgt. Als servicedesk medewerker krijg jij: 

  • Een betaalde fulltime training van 4 weken zodat je je baan goed kunt starten;
  • Verschillende doorgroeimogelijkheden; 
  • Een salaris van € 9,70 bruto per uur vanaf 21 jaar;
  • Mooie bonussen die op kunnen lopen tot € 1000,- per maand;
  • Goede begeleiding en een fijne werksfeer.

 

Dit vragen wij van jou: 

  • Een minimale beschikbaarheid van 16 uur tot maximaal 40 uur per week;
  • Jij kan 2 avonden in de week werken;
  • Jij bent 1 zaterdag per 3 weken beschikbaar en 1 vrijdag per 6 weken;
  • Jij bent beschikbaar voor een 4-weekse fulltime training.
  • 21 September 2020 om 16:48

Adviseur dagelijkse bankzaken

Als Adviseur dagelijkse bankzaken ben jij de rots in de branding voor de particuliere klanten van ING. Door jouw hulp kunnen de vragen en problemen snel worden opgelost en zo maak jij de klanten blij. 

Voor € 11,00 bruto per uur zal jij je bezighouden met uiteenlopende vragen. Na een training van twee weken en het behalen van een WFT Basis certificaat die vanuit ons wordt betaald, ben jij helemaal voorbereid voor de job. Van technische vragen tot aan het blokkeren van een betaalpas, er is niks waar jij de klant niet mee kan helpen!

Als Adviseur dagelijkse bankzaken zal je komen te werken in Rotterdam met de mogelijkheid van 28-32 of 32-36 uur per week. 

 

Voor ING is het belangrijk om mogelijkheden te bieden zodat medewerkers zich kunnen blijven ontwikkelen. Op deze manier zal jij je dus nooit vervelen en is er altijd een kans voor een nieuwe uitdaging. Wanneer je je WFT Basis certificaat hebt behaald ben je alweer een stap verder in je zelfontwikkeling en het staat ook nog eens mooi op je CV!

Binnen ING heerst een gezellige sfeer en samen met je collega's probeer jij het hoofddoel te behalen: klanten blij maken.

Als Adviseur dagelijkse bankzaken ING Rotterdam kan je je werk goed bereiken met het openbaar vervoer. Er zijn daarnaast voldoende parkeerplekken beschikbaar voor als je toch liever met de auto komt. 

Wat wij een Adviseur dagelijkse bankzaken bieden:

  • Een salaris van € 11,00 bruto per uur met een vakantietoeslag van 8,33%;
  • 5 extra vakantiedagen;
  • De mogelijkheid om kosteloos je WFT Basis Certificaat te behalen;

 

Wat wij een Adviseur dagelijkse bankzaken vragen:

  • Een MBO4 diploma;
  • Ervaring binnen de klantencontact branche;
  • Een beschikbaarheid van 28-32 of 32-36 uur per week;
  • 21 September 2020 om 16:03

Helpdeskmedewerker VodafoneZiggo

Kun jij goed uitleggen en heb je affiniteit met de producten van VodafoneZiggo? Dan is deze functie echt iets voor jou!

Als helpdesk medewerker bij VodafoneZiggo beantwoord je technische en administratieve vragen over de producten en diensten van VodafoneZiggo. Dit kunnen vragen zijn over bijvoorbeeld internet, televisie, telefonie of facturen. Daarnaast denk je mee en verras je de klant met een exclusief aanbod! Hoe leuk is dat? Met deze aanbiedingen kun jij zelfs wel tot € 1.000,- bruto aan bonussen verdienen!

Webhelp is een toffe organisatie die momenteel de marktleider is in klantcontact functies. Zij verzorgen voor veel mooie en bekende merken alle telefonieactiviteiten en vinden het belangrijk, en vooral leuk, om een bijdrage te leveren aan jouw ontwikkeling. Daarom bieden zij een volledig doorbetaalde inwerk- en vervolgtraining aan. Zoals eerder aangegeven, bieden ze daarnaast het opleidingsprogramma GROEI! aan. Dit is een mooi programma waar zij jou de kans geven om je persoonlijke talenten verder te ontwikkelen. Uiteraard zie je dit terug in je salaris!

Het team
De sfeer in het team is gezellig, relaxed en informeel. Er wordt hard gewerkt maar successen worden ook zeker gevierd. Dat vinden we niet meer dan vanzelfsprekend.

Je kan van ons en Webhelp het volgende verwachten:

  • Een werkplek midden in het bruisende centrum van Nijmegen;
  • Verschillende contract mogelijkheden v.a. 20 uur per week;
  • Een brutosalaris van € 9,70 per uur;
  • Je bouwt natuurlijk ook vakantiegeld en vakantiedagen op;
  • Goede training en begeleiding;
  • Mooie bonussen verdienen tot wel € 1.000,-!

Wij verwachten het volgende van jou:

  • Je bent flexibel inzetbaar binnen de volgende werktijden: van ma t/m zo van 08.00 tot 22.00 uur;
  • Je bent bereid om in de avonden en af en toe in het weekend te werken; 
  • Je hebt mbo werk- en denkniveau;
  • Je kan een fulltime training volgen van 11 werkdagen en daar aansluitend een inwerkperiode van twee weken;
  • 10 weken na start IC ben je beschikbaar voor een vervolgtraining. 
  • 21 September 2020 om 16:42

Klantenservice Medewerker NIBC

Als Klantenservice Medewerker sta jij particuliere klanten te woord en help jij de klanten met al hun vragen over verschillende bancaire producten die NIBC aanbiedt. 

Klanten en potentiële klanten zullen jou benaderen, het gaat dus om een inbound functie. De vragen zullen vooral aansluiten bij de onderwerpen Sparen en Hyptheken. Het is dus belangrijk dat jij affiniteit hebt met de financiële sector en graag klanten telefonisch te woord staat!

Jij bent naast het klantcontact ook bezig met administratieve zaken zoals: het verwerken van aanvragen, het wijzigen van gegevens en mid-office verzoeken

Je komt te werken op het klancontactcenter van NIBC in Den Haag. NIBC ligt direct naast de halte Vredespaleis en is daardoor gemakkelijk te bereiken met het openbaar vervoer. Het klantcontact center richt zich voornamelijk op de particuliere markt. NIBC biedt jou de mogelijk een Wft-Basis en Wft-Hypothecair diploma te behalen. 

Als Klantenservice Medewerker bieden wij jou:

  • Een werkweek tussen de 24 en 36 uur;
  • Een bruto uurloon van € 11,75 (€ 12,50 na het behalen Wft-Basis);
  • De mogelijkheid om jouw Wft-Basis kosteloos te behalen;
  • Opbouw van 8,33% vakantiegeld en 10,8% vakantiedaguren;
  • Een betaalde training bij start.

  • Jij bent minimaal 24 uur per week beschikbaar;
  • Jij hebt affiniteit met de financiële sector;
  • Jij bent 1 zaterdag per maand beschikbaar en 1 avond per week;
  • Jij hebt minimaal MBO 4 werk- en denkniveau.
  • 21 September 2020 om 11:39
OuderVacatures

Recruiter Nijmegen

Heb jij al ervaring als recruiter, maar zoek je meer verantwoordelijkheden en uitdaging? Voor onze Yource vestiging in Nijmegen zoeken wij een nieuwe collega.

Als recruiter op onze vestiging in Nijmegen ben jij hét aanspreekpunt voor de Teammanagers en Teamleiders op locatie. Jouw collega’s werken voornamelijk vanuit Rotterdam, waardoor jij als recruiter in Nijmegen zelf beslissingen dient te maken. Jij bent verantwoordelijk voor het werven en selecteren van specialisten in de klantcontactbranche, het creëren van een netwerk, je spart met de Teamleiders over nieuwe ideeën om de toppers uit de markt aan te boeien en binden. Je rapporteert aan de Recruitment Teamlead in Rotterdam en schakelt veel met de Stafleden op onze mooie Yource Outsourcing locatie Nijmegen.

Yource is een organisatie o.a. gespecialiseerd in recruitment van klantcontact personeel en diensten, daarbij zijn we een jonge en ambitieuze club. Samenwerken en goede resultaten voor de klant behalen is wat wij doen.

Wij verbinden mensen met banen en klanten met personeel. Bij Yource werken we hard maar houden we ook van gezelligheid. We bespreken het weekend, vieren verjaardagen, lunchen samen en sluiten de week op vrijdag af met een lekker drankje.

De Yource Outsourcing locatie in Nijmegen bevindt zich op 3 minuten lopen van Station Dukenburg. De sfeer is informeel en er heerst een wij-gevoel, er wordt hard gewerkt maar ook veel gelachen.

Yource wil haar groei graag voortzetten. Wil jij ook groeien, nog beter in het recruitment vak worden en veel leren? Reageer dan snel op de vacature van recruiter in Nijmegen.

Wil jij graag werken als Recruiter bij Yource in Nijmegen? Klik op de sollicitatiebutton en vul in een paar korte stappen het sollicitatieformulier in. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

  • 19 September 2020 om 12:39

Talent Developer

Als Talent Developer, ook wel Learning & Development Specialist ben jij onderdeel van de Yource Academy en kom je te werken in een enthousiast team dat zich bezig houdt met het opleiden van zowel interne collega’s, Teamleaders als flexkrachten die bij verschillende opdrachtgevers voor Yource aan het werk zijn.

Jij bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van opleidingsprogramma’s die naadloos aansluiten op de leerbehoefte van onze interne of externe klant en bent vervolgens ook in staat deze programma’s te coördineren en zelf te faciliteren. Denk hierbij aan trainingen op het gebied van klantcontact, onboarding, communicatie, houding en gedrag, management en verschillende HR topics. Jij kunt (mede op basis van jouw ervaring hiermee) snel schakelen tussen de verschillende onderwerpen en bent in staat effectief te communiceren met stakeholders van alle verschillende niveaus binnen de organisatie, waardoor je deze learning projecten succesvol kunt managen.

Daarnaast zal jij je bezig houden met alle zaken die daarbij komen kijken, zoals projectmanagement, een stukje administratie, maar ook het analyseren en rapporteren van de resultaten. Een zeer afwisselende functie dus, die je deels vanuit ons kantoor in hartje Rotterdam zult uitvoeren, maar deels ook in het land op onze verschillende Yource locaties of bij onze opdrachtgevers. Je werkt hierbij nauw samen met andere afdelingen binnen Yource zoals Recruitment, Operations, en People. Je rapporteert aan de Sr. HR & Development Manager.

Wij zoeken een Talent Developer die middels zijn of haar torenhoge ambitie, flinke dosis energie en altijd flexibele benadering het beste uit onze collega’s weet te halen en zo weet bij te dragen aan de verdere ontwikkeling en professionalisering van onze snel groeiende en people driven organisatie.

Je komt als Talent Developer in de omgeving van Rotterdam te werken bij Yource. Yource is de sparringspartner op het gebied van klantcontact en is de afgelopen jaren hard gegroeid. Dit brengt een hoop kansen en uitdagingen met zich mee. Onze kernwaarden zijn Energie, Flexibel, Mensgericht en Ambitieus. Het team bestaat uit ambitieuze mensen, die er voor zorgen dat iedereen binnen Yource goed opgeleid wordt. Naast dat we hard werken vinden we het vieren van successen ook heel belangrijk. Bijna elke vrijdag is er een borrel, elke maand een lunch met het hele bedrijf en als je jarig bent is je bureau versierd. De vacature van Talent Developer is leuk omdat je echt kan gaan groeien met het team, maar ook omdat je in een onwijs leuk bedrijf komt te werken.

Wil jij ons team komen versterken als Talent Developer? Jij bent een energieke, stevige persoonlijkheid met een commerciële en klantgerichte instelling. Daarnaast herken jij jezelf in onderstaande:

  • Afgeronde HBO/WO opleiding op het gebied van Opleidingskunde, HRM of HRD;
  • Minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie binnen Learning & Development met: ontwikkelen van Teamleiders, ontwikkelen en faciliteren van training, het maken van uitgebreide rapportages;
  • Ervaring en/of affiniteit met e-learning;
  • Ervaring binnen de recruitment- of klantcontact branche is een grote pré;

Wil jij graag werken als Talent Developer bij Yource in Rotterdam? Klik op de sollicitatiebutton en vul in een paar korte stappen het sollicitatieformulier in. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

  • 19 September 2020 om 10:58

Recruitment Specialist Groningen

Kun jij niet wachten om het verschil te gaan maken als Recruitment Specialist bij een ambitieuze organisatie? Bruis jij van de energie, ben je een ster in het vinden van projectprofessionals, goed in het benutten van bestaande contacten en klaar voor een commerciële uitdaging? Dan ben jij degene die wij zoeken!

  • 19 September 2020 om 15:43
โŒ