[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

๐Ÿ”’
โŒ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
Gisteren โ€” 16 Januari 2018Vacatures

Klantadviseur Bedrijven

Jij gaat werken bij de Rabobank op de afdeling bedrijven, daar ben jij het eerste aanspreekpunt voor de zakelijke klant. Doordat jij de ondernemer van concrete antwoorden voorziet kan de zakelijke klant zorgeloos financiële beslissingen maken. Jij hebt affiniteit met ondernemerschap en zit op één lijn met de klant. Hierdoor zal jij een prettige gesprekspartner zijn. Het bespreken van de huidige financiële situatie of het aanbieden van aanvullende financiële producten zullen je voornaamste werkzaamheden zijn. Verder probeer jij ook de klantverwachting te overtreffen door in te spelen op belangrijke momenten in het leven van de klant.

De Rabobank staat bekend als een betrouwbare bank en heeft ontwikkeling van zijn medewerkers hoog in het vaandel staan. De eerste 5 weken word jij intern opgeleid zodat jij met de nodige bagage aan de slag kan als klantadviseur. De werksfeer binnen het team is informeel en er is altijd iemand bij wie jij terecht kan met complexe vragen.

  • Een uurloon tussen € 10,71 en € 15,94;
  • Een salaris gebaseerd op jouw werkervaring en behaalde Wft's;
  • Opbouw van vakantiedagen en vakantiegeld;
  • 100% reiskostenvergoeding met het openbaar vervoer;
  • Een interne training van 5 weken bij de Rabobank;
  • Uitstekende begeleiding en coaching;
  • Kosteloos je Wft Basis, Wft Schade particulieren en Wft Schade zakelijk behalen via FINTREX.

  • Een afgeronde MBO4 diploma of HBO propedeuse;
  • Een beschikbaarheid tussen de 24 en 36 uur per week;
  • Spreekt en schrijft uitstekend Nederlands;
  • Empathisch vermogen;
  • Een beschikbaarheid van 36 uur per week voor de interne training;
  • Gaat voor de 9+ ervaring.
  • 16 Januari 2018 om 16:10

Klantcontact medewerker Bedrijven

Als klantcontact medewerker Bedrijven ga jij werken bij de Rabobank in Almere. De Rabobank streeft ernaar dat klanten zelfverzekerd financiële keuzes kunnen maken en hierbij er nooit alleen voor staan. Klanten kunnen jou opbellen over verschillende bankzaken. Jij zal na het behalen van meerdere Wft diploma's en het volgen van een fulltime training volledig klaargestoomd zijn voor deze functie.

Als Klantcontact medewerker bieden wij jou het volgende:

  • Salaris tussen de € 10,71 en € 15,94 per uur;
  • Naast je salaris ontvang je 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Een fulltime training van 5 weken om volledig klaargestoomd te worden voor deze functie;
  • De mogelijkheid om via FINTREX je Wft Basis, Wft Schade particulieren en Wft Schade zakelijk te behalen;
  • De mogelijkheid om via FINTREX collectief een zorgverzekering en een sportabonnement af te sluiten;
  • Een reiskostenvergoeding.

Voor de functie als klantcontact medewerker vragen wij het volgende van jou:

  • Je hebt minimaal een MBO4 diploma;
  • Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar om te werken;
  • Je bent beschikbaar om de fulltime training te volgen;
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal zowel in woord als geschrift;
  • Je kan je inleven in de klantbehoefte;
  • Je bent servicegericht en werkt nauwkeurig.

  • 16 Januari 2018 om 14:37

Junior Productspecialist/Trainer (Software) Groningen/Internationaal

Werving- en selectiebureau Hunter Select is voor haar opdrachtgever, een groeiende en internationale ontwikkelaar van 3D design software, op zoek naar een Junior Productspecialist/Trainer. Je bent HBO afgestudeerd in een technische richting, voorkeur werktuigbouw of scheepsbouw, en hebt interesse in CAD/CAM software. Je wilt graag je kennis verder ontwikkelen en dit inzetten voor het behouden of creëren van tevreden klanten. Je bent flexibel inzetbaar en houdt van reizen.

  • 16 Januari 2018 om 14:36

Klantadviseur (16-32 uur) bij een Hoorspecialist in Ede

Je gaat werkem als Commercieel Klantadviseur bij een Hoorsupportafdeling. Jouw dagelijkse taken bestaan uit het bellen van klanten die inhet verleden een gehoortest bij dit bedrijf hebben laten afnemen. Het is de bedoeling dat je in dit gesprek vaststelt of de klant nog steeds last heeft van een minder goed gehoor. Door goed naar de klant te luisteren, kan je een goede analyse maken en inspelen op de wensen van de klant. Je maakt dan een afspraak voor een gratis gehoortest waarna de klant kosteloos 2 weken een gehoortoestel op proef mag nemen.

Jij werkt bij Webhelp Nederland, de specialist in klantcontact. Deze organisatie is verantwoordelijk voor  het klantcontact van diverse grote A-merken. Jij werkt in het klantcontact team van deze Hoorspecialist in Ede. Op termijn zal je ook voor andere onderdelen getraind worden, zodat je allround inzetbaar wordt.

  • Je hebt MBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt een commerciële instelling of je bent bereid je hier in te ontwikkelen;
  • Je bent communicatief vaardig en hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Je bent flexibel inzetbaar gedurende de openingstijden. De openingstijden zijn van maandag tot en met zaterdag van 10.00 tot 20.00;
  • Je bent per week minimaal twee avonden beschikbaar of een avond en de zaterdag;
  • Je kunt je goed inleven in de klant en beschikt over voldoende aanpassingsvermogen.

  • Wij bieden jou een prettige informele werksfeer met voldoende ruimte voor zelfstandigheid, eigen verantwoordelijkheid, durf en humor;
  • Je komt te werken in een leuk team met een diversiteit in samenstelling, eenheidsgevoel en gedrevenheid;
  • Je krijgt training on-the-job;
  • Je kunt jouw werktijden in overleg flexibel inplannen;
  • Je ontvangt een marktconform salaris;
  • De organisatie is zeer goed bereikbaar met openbaar vervoer en met eigen vervoer. Vanaf 10 km ontvang je een tegemoetkoming in je reiskosten of een volledige vergoeding van het OV.
  • 16 Januari 2018 om 14:05

Sales Advisor

Werken aan jouw commerciële en servicegerichte skills? Wij zijn voor parttime en fulltime vacature als zakelijk sales advisor bij een online adverteerder op zoek naar nieuwe collega's. Wil jij aan de slag vanaf minimaal 28 uur per week? Dan zijn wij op zoek jaar jou!

De kans is groot dat jij zelf ooit spullen, producten en diensten op deze bekende advertentiewebsite hebt gezocht of verkocht! Weet jij nog hoe jij dat toen hebt aangepakt? Het uiteindelijke doel van jouw advertentie is om zo snel mogelijk een product of dienst te verkopen. Heb je veel tijd besteed aan jouw tekst en iets minder aan het visuele aspect? Heb je na het plaatsen goed gecheckt of jij bovenaan kwam in de zoekresultaten?

Allemaal vragen waar jij als zakelijk sales advisor (vanaf 28 uur) mee te maken krijgt met de gesprekken gaat voeren. Binnen deze functie houd jij contact met een aantal zakelijke klanten van de organisatie, waarbij jij hun gaat helpen om hun advertenties zo goed en aantrekkelijk mogelijk te positioneren. Je checkt of zijn voldoende tevreden zijn met hun online zichtbaarheid op de website door bijvoorbeeld praktische tips te geven: hoe hoog sta je nu in de zoekresultaten? Welke afbeeldingen doen het meestal goed? Daarnaast hou je goed in de gaat waar de klant behoefte aan heeft. Dit weet je goed omdat je hier boven op zit en dus ook precies weet welke tools hiervoor nodig zijn.

Jij kunt in deze functie het volgende verwachten:

  • Een marktconform startsalaris;
  • 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Goede vibe op de werkvloer;
  • Leuke collega's en werksfeer;
  • Een training van 2 weken;
  • Een starterstraining;
  • Een baan waarbij je veel gaat leren over brand awareness;
  • Een baan vanaf 28 uur per week.

 

Voor deze parttime of fulltime vacature vragen wij het volgende:

  • Minimaal MBO4 werk - en denkniveau;
  • Je bent tussen 28 en 36 uur beschikbaar;
  • Je beheerst de Nederlandse taal in taal als geschrift;
  • Je bent positief en flexibel ingesteld;
  • Je kunt je van nature snel inleven in de situatie van de klant;
  • Je beschikt over een aanpassend vermogen.

 

  • 16 Januari 2018 om 13:57

Klantadviseur Bedrijven Rabobank

De Rabobank in Amsterdam is op zoek naar Klantadviseurs op de afdeling Bedrijven. In deze functie zal jij het eerste contactpunt zijn voor de zakelijke klanten van de Rabobank. Je zal gaan helpen met het beantwoorden van diverse en complexe financiële vraagstukken. Je hebt kennis van bedrijfsstructuren en bent geïnteresseerd in het bedrijfsleven. Verder ben je het gewend efficiënt en doelgericht te werken. Je moet de taal van de ondernemer kunnen spreken en een situatie snel kunnen analyseren.

De Rabobank is één van de meest toonaangevende, internationale, financiële dienstverleners, met zijn roots in Nederland. De Rabobank wil een onderdeel zijn in de groei van zijn klanten en wil helpen doelen van deze klanten te verwezenlijken. Niet alleen willen ze groei voor hun klanten helpen realiseren, ook zijn ze altijd bezig met het werken aan een betere samenleving als geheel.

De afdeling Bedrijven bij de Rabobank in Amsterdam heeft een super team waar een gemoedelijke sfeer hangt. Een 9+ klantbeleving staat op nummer 1 en daarom doet iedereen graag een stapje extra voor de klant. Ook zal je gaan werken aan je ontwikkeling binnen de Rabobank, door samen met je teamleider een ontwikkelingsplan op te stellen.

  • Je bent in het bezit van een MBO4 diploma, HBO propedeuse of Bachelor;
  • Je hebt een pro actieve en dienstverlenende houding;
  • Je bent leergierig en bereidt meerdere Wft diploma’s te behalen;
  • Je bent flexibel en kan minimaal 2 avonden in de week en 2 zaterdagen in de maand werken;
  • Je bent op zoek naar een functie voor minimaal 1,5 jaar.

  • Een salaris tussen de € 10,71 en € 15,94 afhankelijk van jouw relevante werkervaring en behaalde Wft diploma’s;
  • Hierbij 10% vakantiedagen en 8% vakantiegelden;
  • Intensieve training en coaching om te werken aan je ontwikkeling binnen de Rabobank;
  • Kosteloos je Wft Basis, Wft schade particulieren en Wft schade zakelijk halen via FINTREX.
  • 16 Januari 2018 om 13:27

Klantenservice medewerker Zorg

Zie jij jezelf als een empathische Klantenservice medewerker die affiniteit heeft met zorgverzekeringen? Dan is het team Langdurige Zorg van Zilveren Kruis op zoek naar jou! Jij bent als Klantenservice medewerker het eerste aanspreekpunt voor verzekerden over hun zorg. De volgende vragen zou jij bijvoorbeeld kunnen verwachten:

  • Wat dekt mijn zorgverzekering precies en wat kan ik er nog aan toevoegen?
  • Als ik mijn ziekenhuisrekening wil declareren, hoe doe ik dat?
  • Ik heb een zware knieoperatie gehad, krijg ik dit wel allemaal vergoed?

Zo kunnen er nog tal van andere vragen gesteld worden die betrekking hebben tot de zorg. Het is aan jou de taak om de klanten hierover te informeren en te adviseren. Zij willen ten allen tijden goed geholpen worden en daar ga jij voor zorgen!

Zilveren Kruis is één van de 11 labels van Centraal Beheer Achmea. Deze verzekeraar is specifiek gericht op de zorg, waarbij de grootste zorgen in het hoofd van de klant minder gemaakt moeten worden. Daar dragen jij en jouw collega's je steentje aan bij. Jullie staan ten allen tijden klaar voor iedere klant en hun specifieke situatie. Samen stellen jullie de klant gerust en zoeken jullie naar de optimale oplossingen.

  • Een baan van 32-36 uur per week;
  • Een brutosalaris van € 12,81 per uur;
  • De kans om jouw Wft Zorg te behalen via FINTREX;
  • De mogelijkheid om een collectieve zorgverzekering en sportabonnement af te sluiten via FINTREX.

  • Afgeronde MBO 4 opleiding en HBO werk- en denkniveau;
  • Recente werkervaring in de klantcontact branche;
  • Affiniteit met verzekeringen en de zorg;
  • Beschikbaarheid van 8.00 's ochtends tot en met 18.00 uur 's avonds;
  • Sterke communicatieve vaardigheden en stressbestendigheid.
  • 16 Januari 2018 om 12:27

Parttime callcenter medewerker

Wanneer je werkzaam bent als callcenter medewerker bij Zilveren Kruis, ben jij de eerste persoon die een klant aan de telefoon krijgt. Je bent dan ook klantvriendelijk aangelegd en toont veel begrip en empathie. Je kan snel to the point komen en weet daarom direct wat de klant nodig heeft. Hiernaast ben jij een ster in schakelen, je zoekt alles op in het systeem en begrijpt meteen wat er moet gebeuren. Jij voelt de klant perfect aan omdat je weet wat bij diegene past, jouw mensenkennis is dan ook top als calllecenter medewerker.

Werkdagen op het contactcenter zijn erg afwisselend door de verschillende soorten vragen die jij krijgt, zo kan het zijn dat jij antwoorden moet geven op; wat de verzekering precies dekt, of er verdere medische zorg nodig is en bijvoorbeeld in welk ziekenhuis of bij welke specialist de klant terecht kan. Voordat jij deze vragen gaat beantwoorden ga jij eerst een interne training volgen om alles te leren als callcenter medewerker. Ook behaal jij jouw Wft's via FINTREX. Hierdoor ben jij goed op de hoogte en kan jij op een klantvriendelijke manier iedereen te woord staan.

Je komt te werken in het contactcenter van Zilveren Kruis. Je zal jouw callcenter avontuur starten in het team Langdurige Zorg op de vestiging in Zwolle. Achmea is een bedrijf dat werkt aan de toekomst en dit doen ze met jou en veel gemotiveerde collega's. Er is altijd ruimte voor feedback en vragen, hierdoor kan jij je optimaal ontwikkelen. Klantvriendelijkheid staat op nummer één en er wordt verwacht dat jij altijd het visitekaartje bent voor het bedrijf.

  • Een fijn salaris van € 12,81 bruto per uur;
  • Een reiskostenvergoeding vanaf 10 km met het OV of EV volgens staffel;
  • Je Wft basis en je Wft zorg behalen via FINTREX;
  • De mogelijkheid om collectief een zorgverzekering en een sportabonnement af te sluiten via FINTREX;

  • Je bent doordeweeks beschikbaar van 08:00 tot 18:00 uur;
  • Je bent bereid te starten met een thuisstudie (indien je nog niet jouw Wft's hebt behaald);
  • Je bent 32 tot 36 uur per week beschikbaar;
  • Je bent representatief en communicatief sterk;
  • Je hebt affiniteit met de verzekeringswereld en de zorg;
  • Je hebt werkervaring in de klantcontact.
  • 16 Januari 2018 om 11:27
OuderVacatures

Klantadviseur Online Adverteerder

Werken aan jouw commerciële en servicegerichte skills? Wij zijn voor parttime en fulltime vacature als zakelijk klantadviseur bij een online adverteerder op zoek naar nieuwe collega's. Wil jij aan de slag vanaf minimaal 28 uur per week? Dan zijn wij op zoek jaar jou!

De kans is groot dat jij zelf ooit spullen, producten en diensten op deze bekende advertentiewebsite hebt gezocht of verkocht! Weet jij nog hoe jij dat toen hebt aangepakt? Het uiteindelijke doel van jouw advertentie is om zo snel mogelijk een product of dienst te verkopen. Heb je veel tijd besteed aan jouw tekst en iets minder aan het visuele aspect? Heb je na het plaatsen goed gecheckt of jij bovenaan kwam in de zoekresultaten?

Allemaal vragen waar jij als zakelijk klantadviseur (vanaf 28 uur) mee te maken krijgt met de gesprekken gaat voeren. Binnen deze functie houd jij contact met een aantal zakelijke klanten van de organisatie, waarbij jij hun gaat helpen om hun advertenties zo goed en aantrekkelijk mogelijk te positioneren. Je checkt of zijn voldoende tevreden zijn met hun online zichtbaarheid op de website door bijvoorbeeld praktische tips te geven: hoe hoog sta je nu in de zoekresultaten? Welke afbeeldingen doen het meestal goed? Daarnaast hou je goed in de gaat waar de klant behoefte aan heeft. Dit weet je goed omdat je hier boven op zit en dus ook precies weet welke tools hiervoor nodig zijn.

Jij kunt in deze functie het volgende verwachten:

  • Een marktconform startsalaris;
  • 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Goede vibe op de werkvloer;
  • Leuke collega's en werksfeer;
  • Een training van 2 weken;
  • Een starterstraining;
  • Een baan waarbij je veel gaat leren over brand awareness;
  • Een baan vanaf 28 uur per week.

 

Voor deze parttime of fulltime customer vacatures vragen wij het volgende:

  • Minimaal MBO4 werk - en denkniveau;
  • Je bent tussen 28 en 36 uur beschikbaar;
  • Je beheerst de Nederlandse taal in taal als geschrift;
  • Je bent positief en fiexibel ingesteld;
  • Je kunt je van nature snel inleven in de situatie van de klant;
  • Je beschikt over een aanpassend vermogen.

 

  • 16 Januari 2018 om 09:08

Sales medewerker bij Fiber

Voor een leuke functie bij Fiber in Hilversum zijn we opzoek naar enthousiaste en commerciële medewerkers! Je gaat aan de slag met het opbellen van potentiële klanten. Je verdiept je in de interesses van de klant en doet vervolgens een aanbod die hij/zij niet kan weigeren! 

Je komt te werken bij Xtrasource en gaat aan de slag in het Fiber-team. Het kantoor zit gevestigd in Hilversum en is makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer. Je komt terecht in een gezellig team waar teamuitjes en bedrijfsfeestjes zeker aan de orde zijn!

  • Bruto salaris van € 9,45 per uur;
  • Openingstijden van maandag t/m vrijdag van 9:00-21:00 en op zaterdag van 9:00-18:00;
  • Een training van tevoren zodat je helemaal klaargestoomd bent;
  • Doorgroeimogelijkheden;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km.

  • Je hebt minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • Je spreekt Nederlands en Engels;
  • Je bent minimaal 24 uur per week beschikbaar;
  • Je bent minimaal 2x per maand op de zaterdag beschikbaar;
  • Je hebt ervaring met outbound bellen;
  • Je beschikt over overtuigingskracht en doorzettingsvermogen.
  • 15 Januari 2018 om 15:56

Combi vacature: Klantenservice & Administratie

Wil jij een baan waarin jij je nooit verveelt en waarin jij je kan ontwikkelen op 2 verschillende gebieden? Zoek niet verder! Voor de afdeling channel support bij T-Mobile Den Haag, zijn wij op zoek naar enthousiaste medewerkers. Doordat jij zowel een stukje administratie als klantenservice behandeld, is geen dag hetzelfde. De ene dag help jij een medewerker van een shop uit de brand en de andere dag help jij een klant met zijn vragen over zijn factuur. Daarnaast mag jij je functie vrij invullen met projecten die jij zelf leuk vindt! Denk bijvoorbeeld aan het schrijven van een interne nieuwsbrief.

Jij zal belanden op de afdeling Channel Support. Een afdeling met veel frisse en gemotiveerde werknemers die samen streven naar een gemeenschappelijk doel: het bieden van de beste service voor zowel de zakelijke als particuliere klanten. Denk jij een mooie bijdrage te kunnen leveren voor dit gezellige top team? Solliciteer dan direct!

Een hele hoop, kijk maar naar de onderstaande zaken:

  • 100% reiskostenvergoeding indien je het OV gebruikt als vervoersmiddel;
  • Een lekker bruto uurloon van € 11,34;
  • De kans om je te ontwikkelen op administratief en communicatief gebied;
  • Korting op een sportabonnement en zorgverzerking via FINTREX;
  • Begeleiding en coaching van hoog niveau.

Jij bent een gedreven werker die affiniteit heeft met telecom. Daarnaast kan jij aan het volgende voldoen:

  • Je hebt 1 jaar ervaring met telefonisch klantcontact;
  • Je vindt administratieve taken leuk en combineert dit graag met klantenservice;
  • Je bent op zoek naar een baan voor minimaal 30-32 uur per week;
  • Je beschikt minimaal over een diploma van MBO4 niveau.
  • 15 Januari 2018 om 15:58

Sales medewerker bij Fiber

Voor een leuke functie bij Fiber in Hilversum zijn we opzoek naar enthousiaste en commerciële medewerkers! Je gaat aan de slag met het opbellen van potentiële klanten. Je verdiept je in de interesses van de klant en doet vervolgens een aanbod die hij/zij niet kan weigeren! 

Je komt te werken bij Xtrasource en gaat aan de slag in het Fiber-team. Het kantoor zit gevestigd in Hilversum en is makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer. Je komt terecht in een gezellig team waar teamuitjes en bedrijfsfeestjes zeker aan de orde zijn!

  • Bruto salaris van € 9,45 per uur;
  • Openingstijden van maandag t/m vrijdag van 9:00-21:00 en op zaterdag van 9:00-18:00;
  • Een training van tevoren zodat je helemaal klaargestoomd bent;
  • Doorgroeimogelijkheden;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km.

  • Je hebt minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • Je spreekt Nederlands en Engels;
  • Je bent minimaal 24 uur per week beschikbaar;
  • Je bent minimaal 2x per maand op de zaterdag beschikbaar;
  • Je hebt ervaring met outbound bellen;
  • Je beschikt over overtuigingskracht en doorzettingsvermogen.
  • 15 Januari 2018 om 15:56

Klantenservice medewerker Bedrijven

Als Klantenservice medewerker Bedrijven praat je de taal van de ondernemer. Je bent geïnteresseerd in ondernemerschap en hebt kennis van zakelijke rechtsvormen en structuren van ondernemingen. Je kunt goed multitasken en weet snel de vraag van de klant duidelijk te krijgen. Door dit te doen neem je de zorgen van de klant uit handen, zodat die zich volledig kan richten op ondernemen. Ook ben je proactief door regelmatig om feedback te vragen en met verbetervoorstellen te komen.

De Rabobank is op zoek naar getalenteerde starters die hun carrière willen in een zakelijke en professionele werkomgeving. De Rabobank kenmerkt zichzelf met de kerncompetities ‘Samenwerken ’en ‘Klantbelang centraal stellen’. Dit is dan ook wat ze zoeken in hun toekomstige werknemers. Er wordt bij de Rabobank altijd een stapje extra gedaan voor de klant, waarmee ze een 9+ klantbeleving willen kunnen garanderen. De klanten moeten zelfverzekerd financiële keuzes kunnen maken en hierbij mogen ze nooit alleen staan!

Om je te ontplooien als Klantadviseur op de afdeling bedrijven, is er een intensieve, leerzame training ontwikkeld. Hiermee zal je volledig worden klaargestoomd voor de functie.

  • Minimaal een MBO niveau 4 diploma of HBO Propedeuse in de pocket;
  • 1 tot 3 jaar ervaring in een dienstverlenende functie;
  • Lef, een proactieve- en dienstverlenende houding;
  • De drive om verschillende Wft diploma’s te behalen binnen een korte tijd;
  • En een flexibele houding wanneer het gaat om werktijden?

  • Een salaris tussen de €10,71 en €15,94 (gebaseerd op behaalde Wft diploma’s en relevante werkervaring);
  • Hierbij 10% vakantiedagen en 8% vakantiegelden;
  • De mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen binnen een internationaal bedrijf;
  • Kosteloos meerdere Wft diploma’s behalen via FINTREX?
  • 15 Januari 2018 om 14:43

Klantenservice medewerker Bedrijven

Als Klantenservice medewerker Bedrijven praat je de taal van de ondernemer. Je bent geïnteresseerd in ondernemerschap en hebt kennis van zakelijke rechtsvormen en structuren van ondernemingen. Je kunt goed multitasken en weet snel de vraag van de klant duidelijk te krijgen. Door dit te doen neem je de zorgen van de klant uit handen, zodat die zich volledig kan richten op ondernemen. Ook ben je proactief door regelmatig om feedback te vragen en met verbetervoorstellen te komen.

De Rabobank is op zoek naar getalenteerde starters die hun carrière willen in een zakelijke en professionele werkomgeving. De Rabobank kenmerkt zichzelf met de kerncompetities ‘Samenwerken ’en ‘Klantbelang centraal stellen’. Dit is dan ook wat ze zoeken in hun toekomstige werknemers. Er wordt bij de Rabobank altijd een stapje extra gedaan voor de klant, waarmee ze een 9+ klantbeleving willen kunnen garanderen. De klanten moeten zelfverzekerd financiële keuzes kunnen maken en hierbij mogen ze nooit alleen staan!

Om je te ontplooien als Klantadviseur op de afdeling bedrijven, is er een intensieve, leerzame training ontwikkeld. Hiermee zal je volledig worden klaargestoomd voor de functie.

  • Minimaal een MBO niveau 4 diploma of HBO Propedeuse in de pocket;
  • 1 tot 3 jaar ervaring in een dienstverlenende functie;
  • Lef, een proactieve- en dienstverlenende houding;
  • De drive om verschillende Wft diploma’s te behalen binnen een korte tijd;
  • En een flexibele houding wanneer het gaat om werktijden?

  • Een salaris tussen de €10,71 en €15,94 (gebaseerd op behaalde Wft diploma’s en relevante werkervaring);
  • Hierbij 10% vakantiedagen en 8% vakantiegelden;
  • De mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen binnen een internationaal bedrijf;
  • Kosteloos meerdere Wft diploma’s behalen via FINTREX?
  • 15 Januari 2018 om 14:43

Klantenservice medewerker Bedrijven

Als klantenservice medewerker op de afdeling Bedrijven ga jij aan de slag bij de Rabobank in Houten. Je adviseert klanten proactief over bankzaken zodat onze klanten zich volledig kunnen richten op ondernemen. Je hebt brede kennis van de financiële producten, diensten en je hebt kennis van zakelijke rechtsvormen en structuren van ondernemingen. Je stelt de juiste vragen en vraagt waar nodig door, zodat je snel samen met de klant helder hebt welke informatie of ondersteuning er precies nodig is. Het streven van de Rabobank is dat klanten zelfverzekerd financiële keuzes kunnen maken en er daarbij nooit alleen voor staan. Of het nu gaat om dagelijkse bankzaken of op belangrijke momenten in het leven van de klant!

Je gaat je ontwikkelen tot Adviseur Bedrijven. Om volledig klaargestoomd te worden voor deze functie ga je een training van 5 weken volgen. Je wordt door je teamcoach gecoacht en door ervaren collega’s begeleid! Bij complexe zaken kun je rekenen op collega’s! Op deze manier blij jij jezelf ontwikkelen!

Wij bieden jou het volgende:

  • Een salaris tussen € 10,71 en € 15,94 per uur;
  • Het salaris is afhankelijk van relevante werkervaring, behaalde Wft's, interne opleidingen en het volgen van de training;
  • Je ontvangt 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • De mogelijkheid om via FINTREX collectief een zorgverzekering en een sportabonnement af te sluiten; 
  • Een professionele en toonaangevende organisatie;
  • Een training van 5 weken om volledig klaargestoomd te worden voor deze functie;
  • Goede begeleiding en coaching;
  • Je krijgt de mogelijkheid om kosteloos (via FINTREX) je Wft Basis, Wft Schade particulieren en Wft Schade zakelijk te behalen;
  • Je ontvangt een reiskostenvergoeding tot maximaal 40 kilometer reisafstand.

Wij vragen van jou het volgende:

  • Je hebt minimaal een MBO4 diploma;
  • Je bent beschikbaar om te werken in de urencategorie 32 tot 36 uur;
  • Je Wft Basis diploma voor start te behalen via FINTREX;
  • Je bent beschikbaar om een fulltime training te volgen van 5 weken;
  • Je hebt interesse in het Bank - en Verzekeringswezen;
  • Je hebt een groot inlevingsvermogen;
  • Je bent servicegericht en werkt nauwkeurig;
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal zowel in woord als geschrift.

  • 15 Januari 2018 om 14:10

Klantenservice medewerker Bedrijven

Als klantenservice medewerker op de afdeling Bedrijven ga jij aan de slag bij de Rabobank in Houten. Je adviseert klanten proactief over bankzaken zodat onze klanten zich volledig kunnen richten op ondernemen. Je hebt brede kennis van de financiële producten, diensten en je hebt kennis van zakelijke rechtsvormen en structuren van ondernemingen. Je stelt de juiste vragen en vraagt waar nodig door, zodat je snel samen met de klant helder hebt welke informatie of ondersteuning er precies nodig is. Het streven van de Rabobank is dat klanten zelfverzekerd financiële keuzes kunnen maken en er daarbij nooit alleen voor staan. Of het nu gaat om dagelijkse bankzaken of op belangrijke momenten in het leven van de klant!

Je gaat je ontwikkelen tot Adviseur Bedrijven. Om volledig klaargestoomd te worden voor deze functie ga je een training van 5 weken volgen. Je wordt door je teamcoach gecoacht en door ervaren collega’s begeleid! Bij complexe zaken kun je rekenen op collega’s! Op deze manier blij jij jezelf ontwikkelen!

Wij bieden jou het volgende:

  • Een salaris tussen € 10,71 en € 15,94 per uur;
  • Het salaris is afhankelijk van relevante werkervaring, behaalde Wft's, interne opleidingen en het volgen van de training;
  • Je ontvangt 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • De mogelijkheid om via FINTREX collectief een zorgverzekering en een sportabonnement af te sluiten; 
  • Een professionele en toonaangevende organisatie;
  • Een training van 5 weken om volledig klaargestoomd te worden voor deze functie;
  • Goede begeleiding en coaching;
  • Je krijgt de mogelijkheid om kosteloos (via FINTREX) je Wft Basis, Wft Schade particulieren en Wft Schade zakelijk te behalen;
  • Je ontvangt een reiskostenvergoeding tot maximaal 40 kilometer reisafstand.

Wij vragen van jou het volgende:

  • Je hebt minimaal een MBO4 diploma;
  • Je bent beschikbaar om te werken in de urencategorie 32 tot 36 uur;
  • Je Wft Basis diploma voor start te behalen via FINTREX;
  • Je bent beschikbaar om een fulltime training te volgen van 5 weken;
  • Je hebt interesse in het Bank - en Verzekeringswezen;
  • Je hebt een groot inlevingsvermogen;
  • Je bent servicegericht en werkt nauwkeurig;
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal zowel in woord als geschrift.

  • 15 Januari 2018 om 14:10

Klantenservice medewerker Bedrijven

Als klantenservice medewerker op de afdeling Bedrijven ga jij aan de slag bij de Rabobank in Almere. Je adviseert klanten proactief over bankzaken zodat onze klanten zich volledig kunnen richten op ondernemen. Je hebt brede kennis van de financiële producten, diensten en je hebt kennis van zakelijke rechtsvormen, structuren van ondernemingen. Je stelt de juiste vragen en vraagt waar nodig door, zodat je snel samen met de klant helder hebt welke informatie of ondersteuning er precies nodig is. Het streven van de Rabobank is dat klanten zelfverzekerd financiële keuzes kunnen maken en er daarbij nooit alleen voor staan. Of het nu gaat om dagelijkse bankzaken of op belangrijke momenten in het leven van de klant!

Je gaat je ontwikkelen tot Adviseur Bedrijven. Om volledig klaargestoomd te worden voor deze functie ga je een training van 5 weken volgen. Je wordt door je teamcoach gecoacht en door ervaren collega’s begeleid! Bij complexe zaken kun je rekenen op collega’s! Op deze manier blij jij jezelf ontwikkelen!

Wij bieden binnen deze klantenservice functie het volgende:

  • Een salaris tussen € 10,71 en € 15,94 per uur;
  • Het salaris is afhankelijk van relevante werkervaring, behaalde Wft's, interne opleidingen en het volgen van de training;
  • Je ontvangt 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • De mogelijkheid om via FINTREX collectief een zorgverzekering en een sportabonnement af te sluiten;
  • Een professionele en toonaangevende organisatie;
  • Een training van 5 weken om volledig klaargestoomd te worden voor deze functie;
  • Goede begeleiding en coaching;
  • Je krijgt de mogelijkheid om kosteloos (via FINTREX) je Wft Basis, Wft Schade particulieren en Wft Schade zakelijk te behalen;
  • Je ontvangt een reiskostenvergoeding tot maximaal 40 kilometer reisafstand.

Wij vragen binnen deze klantenservice functie het volgende:

  • Je hebt minimaal een MBO4 diploma;
  • Je bent beschikbaar om te werken in de urencategorie 32 tot 36 uur;
  • Je Wft Basis diploma voor start te behalen via FINTREX;
  • Je bent beschikbaar om een fulltime training te volgen van 5 weken;
  • Je hebt interesse in het Bank - en Verzekeringswezen;
  • Je hebt een groot inlevingsvermogen;
  • Je bent servicegericht en werkt nauwkeurig;
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal zowel in woord als geschrift.

  • 15 Januari 2018 om 14:13

Parttime callcenter medewerker jen 7

Wanneer je werkzaam bent als Callcenter Medewerker bij het Zilveren Kruis, dan ben jij de eerste persoon die een klant aan de telefoon krijgt. Je bent dan ook klantvriendelijk aangelegd en toont veel begrip en empathie. Je kan snel to the point komen en weet daarom direct wat de klant nodig heeft. Hiernaast ben jij een ster in schakelen, je zoekt direct alles op in het systeem en begrijpt meteen wat er moet gebeuren. Jij voelt de klant perfect aan omdat je weet wat bij diegene past, jouw mensenkennis is dan ook top.

Werkdagenop het contact center zijn erg afwisselend door de verschillende soorten vragen die jij krijgt, zo kan het zijn dat jij antwoorden moet geven op; wat de verzekering precies dekt, of er verdere medische zorg nodig is en bijvoorbeeld in welk ziekenhuis of bij welke specialist de klant terecht kan. Voordat jij deze vragen gaat beantwoorden ga jij eerst in interne training om alles te leren als callcenter medewerker. Ook behaal jij jouw Wft's bij FINTREX. Hierdoor ben jij goed op de hoogte en kan jij op een klantvriendelijke manier iedereen te woord staan.

Je komt te werken in het contact center voor het Zilveren Kruis. Je zal jouw callcenter avontuur starten in het team Langdurige Zorg op de vestiging in Zwolle. Centraal Beheer Achmea is een bedrijf dat werkt aan de toekomst en dit doe je met veel gemotiveerde collega's naast jou. Er is altijd ruimte voor feedback en vragen, hierdoor kan jij je optimaal ontwikkelen. Klantvriendelijkheid staat op nummer één en er wordt verwacht dat jij altijd het visitekaartje bent voor het bedrijf.

  • Een fijn salaris van € 12,81 bruto per uur;
  • Een reiskostenvergoeding vanaf 10 km met het OV of EV volgens staffel;
  • Je Wft basis en je Wft zorg behalen via FINTREX;
  • De mogelijkheid om collectief een zorgverzekering en een sportabonnement af te sluiten via FINTREX;

  • Je bent doordeweeks beschikbaar van 08:00 tot 18:00 uur;
  • Je bent bereid te starten met een thuisstudie (indien je nog niet jouw Wft's hebt behaald);
  • Je bent 32 tot 36 uur per week beschikbaar;
  • Je bent representatief en communicatief sterk;
  • Je hebt affiniteit met de verzekeringswereld en de zorg;
  • Je hebt werkervaring in de klantcontact.
  • 16 Januari 2018 om 08:47

Wft vacature

Heb jij altijd al je Wft Zorg willen halen? Zou je dit tegelijkertijd willen doen met een uitdagende klantenservice functie bij Zilveren Kruis? Dan is dit je kans! Als Klantenservice Medewerker Langdurige Zorg ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten en zorgaanbieders die vragen hebben over bijvoorbeeld hun PGB of ZIN. Jij identificeert de klant en kan goed de situatie inschatten. Je zoekt naar oplossingen en geeft de juiste adviezen, zodat de klant zich echt geholpen voelt!

Jij komt te werken voor Zilveren Kruis. Deze zorgverzekeraar is een onderdeel van Achmea. Op de afdeling Langdurige Zorg leren jij en jouw collega's iedere dag weer wat bij over de behoeftes van de klanten, over het beleid van Zilveren Kruis en de wet en regelgeving met betrekking tot Langdurige Zorg. Met jullie behaalde Wft Zorg certificaat dragen jullie bij aan de ambitie van deze zorgverzekeraar om de beste van Nederland te worden en de beste service aan de klant te bieden!

Naast dat wij jou de kans geven om je Wft Zorg te behalen via FINTREX, bieden wij jou ook het volgende:

  • Een klantenservice functie bij één van de grootste zorgverzekeraars van Nederland;
  • Een startsalaris van € 12,81 bruto per uur;
  • Een reiskostenvergoeding van 100% met OV en EV vanaf 10 km volgens staffel;
  • Een urencategorie van 32-36 uur per week met openingstijden van 8:00 tot 18:00 uur;
  • De mogelijkheid om een collectieve zorgverzekering en sportabonnement af te sluiten via FINTREX.

  • Jij hebt minimaal een MBO 4 diploma en aantoonbaar HBO werk- en denkniveau;
  • Jij hebt minimaal 2 jaar relevante werkervaring in de klantcontact branche;
  • Jij bent beschikbaar in de bovengenoemde urencategorie;
  • Jij bent beschikbaar voor een fulltime interne training van 2 weken bij de start van de functie;
  • Jij hebt goede communicatievaardigheden en bent stressbestendig;
  • Jij bent ambitieus en leergierig.
  • 12 Januari 2018 om 15:54

Inbound medewerker

Voor de grootste verzekeraar (én marktleider) van Nederland ben ik op zoek naar een gemotiveerde inbound medewerker die van nature duidelijk, snel en vernieuwend is in zijn/haar aanpak. Ben jij woonachtig in de omgeving van Leeuwarden en op zoek naar een uitdagende baan? Dan is deze vacature zeker iets voor jou!

Als Inbound medewerker kom jij te werken op de klantenservice van Achmea en ben jij een belangrijke schakel binnen het proces. Je zult telefonisch vragen beantwoorden van bestaande en niet bestaande klanten. Naast het beantwoorden van de klantvragen is het heel erg belangrijk dat jij in kunt spelen op eventuele verkoopsignalen. Door deze pro-actieve service is elk gesprek anders en kun jij je eigen draai aan het gesprek geven.

Zoals ik hierboven al vermeld heb kom jij te werken voor de grootste verzekeraar én marktleider van Nederland, namelijk Achmea. 'Samen het risico dragen als iemand schade heeft.' Zo begon het ooit in het Friese dorpje Achlum in 1811. In ruim 200 jaar is het bedrijf gefuseerd met andere verzekeraars die de coöperatieve achtergrond delen. Voorbeelden hiervan zijn Centraal Beheer, Interpolis, FBTO, Zilveren Kruis en Avéro Achmea.

Wij bieden voor deze inbound vacature het volgende:

  • Een salaris van €11,92 per uur ongeacht leeftijd;
  • Flexibele werktijden van maandag t/m zaterdag;
  • Toeslagen over de avonden en weekenden die je werkt;
  • Een gemotiveerd team;
  • Een fulltime training van 5 weken.

Voor deze vacature (parttime of fulltime) vragen wij van jou het volgende:

  • Je bent van nature duidelijk, snel en vernieuwend in je aanpak;
  • Je hebt een groot inlevingsvermogen en kunt de klant op zijn gemak stellen;
  • Je kunt je werktijd efficiënt indelen;
  • Je bent beschikbaar voor een fulltime training van 5 weken;
  • Je kunt 20-28 uur, 24-32 uur of 28-36 uur per week werken.

 

  • 12 Januari 2018 om 14:47
โŒ