[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

๐Ÿ”’
โŒ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
Vandaag โ€” 14 Augustus 2018Vacatures

Servicemedewerker Online Webshop

Word jij de nieuwe servicemedewerker voor een Online Webshop in Soest? Jij kan hier zowel parttime als fulltime aan de slag voor € 9,25 bruto per uur.

Als Servicemedewerker voor deze Webshop help jij alle klanten met de vragen die zij hebben omtrent o.a. hun bestelling, over de producten die de Webshop verkoopt en eventuele problemen met de levering. Deze vragen beantwoord jij telefonisch, via de e-mail maar ook via social-media. Ook ga je als Servicemedewerker de klanten adviseren op het gebied van outdoor kleding en outdoor accessoires. Super afwisselende baan dus!

Jij gaat aan de slag bij een klantcontactcenter in Soest voor het project van Atlas for Men. Atlas for Men is een webshop op het gebied van outdoor kleding en accessoires. De afdeling waar jij gaat werken is recent opgezet waardoor er ruimte voor jou is om mee te denken. Samen met het team zorg jij ervoor dat deze nieuwe afdeling een succes is!

Een Servicemedewerker bieden wij:

  • Een bruto uurloon van € 9,25 per uur;
  • Reiskostenvergoeding (vanaf 10 km);
  • Flexibele werkuren tussen de 16 en 40 uur.

Het enige wat wij van een Servicemedewerker vragen is enthousiasme en goede inzet! Jij bent communicatief sterk en vindt het leuk om klanten te helpen.

  • 14 Augustus 2018 om 17:03

Servicemedewerker Online Webshop

Word jij de nieuwe servicemedewerker voor een Online Webshop in Soest? Jij kan hier zowel parttime als fulltime aan de slag voor € 9,25 bruto per uur.

Als Servicemedewerker voor deze Webshop help jij alle klanten met de vragen die zij hebben omtrent o.a. hun bestelling, over de producten die de Webshop verkoopt en eventuele problemen met de levering. Deze vragen beantwoord jij telefonisch, via de e-mail maar ook via social-media. Ook ga je als Servicemedewerker de klanten adviseren op het gebied van outdoor kleding en outdoor accessoires. Super afwisselende baan dus!

Jij gaat aan de slag bij een klantcontactcenter in Soest voor het project van Atlas for Men. Atlas for Men is een webshop op het gebied van outdoor kleding en accessoires. De afdeling waar jij gaat werken is recent opgezet waardoor er ruimte voor jou is om mee te denken. Samen met het team zorg jij ervoor dat deze nieuwe afdeling een succes is!

Een Servicemedewerker bieden wij:

  • Een bruto uurloon van € 9,25 per uur;
  • Reiskostenvergoeding (vanaf 10 km);
  • Flexibele werkuren tussen de 16 en 40 uur.

Het enige wat wij van een Servicemedewerker vragen is enthousiasme en goede inzet! Jij bent communicatief sterk en vindt het leuk om klanten te helpen.

  • 14 Augustus 2018 om 17:03

Servicemedewerker Online Webshop

Word jij de nieuwe servicemedewerker voor een Online Webshop in Soest? Jij kan hier zowel parttime als fulltime aan de slag voor € 9,25 bruto per uur.

Als Servicemedewerker voor deze Webshop help jij alle klanten met de vragen die zij hebben omtrent o.a. hun bestelling, over de producten die de Webshop verkoopt en eventuele problemen met de levering. Deze vragen beantwoord jij telefonisch, via de e-mail maar ook via social-media. Ook ga je als Servicemedewerker de klanten adviseren op het gebied van outdoor kleding en outdoor accessoires. Super afwisselende baan dus!

Jij gaat aan de slag bij een klantcontactcenter in Soest voor het project van Atlas for Men. Atlas for Men is een webshop op het gebied van outdoor kleding en accessoires. De afdeling waar jij gaat werken is recent opgezet waardoor er ruimte voor jou is om mee te denken. Samen met het team zorg jij ervoor dat deze nieuwe afdeling een succes is!

Een Servicemedewerker bieden wij:

  • Een bruto uurloon van € 9,25 per uur;
  • Reiskostenvergoeding (vanaf 10 km);
  • Flexibele werkuren tussen de 16 en 40 uur.

Het enige wat wij van een Servicemedewerker vragen is enthousiasme en goede inzet! Jij bent communicatief sterk en vindt het leuk om klanten te helpen.

  • 14 Augustus 2018 om 17:01

Helpdeskmedewerker Telecom

Heb jij altijd al voor een bekend telecombedrijf te willen werken? Ga dan de uitdaging als Helpdeskmedewerker aan voor het project van VodafoneZiggo bij Webhelp in Nijmegen! Voor € 9,20 kan jij al aan de slag tussen de 20 en 40 uur per week.

Als Helpdeskmedewerker zorg jij ervoor dat iedere klant zo goed mogelijk geholpen wordt. Jij helpt de klant met technische vragen, geeft duidelijke uitleg en denkt mee met de klant. Zo zorg jij voor de optimale klantbeleving.

Als je aan de slag gaat als Helpdeskmedewerker Telecom dan start je bij Webhelp in Nijmegen. Webhelp staat bekend als een bedrijf waar je kan groeien, het beste uit jezelf kan halen en veel plezier kan maken! Uiteraard wordt er bij Webhelp ook hard gewerkt en voor dat harde werk zal je ook zeker beloond worden!

Als Helpdeskmedewerker Telecom profiteer je bij Webhelp van de volgende punten:

  • Mogelijkheid om flexibel te werken tussen de 20-40 uur per week;
  • Mogelijkheid om 's avonds en in het weekend te werken;
  • Een bruto uurloon van € 9,20 (vanaf 21 jaar);
  • Reiskostenvergoeding;
  • Een collectief sportabonnement via FINTREX.

Naast dat jij flexibel inzetbaar bent, bereid bent om avonden en weekenden te werken vinden wij de volgende punten belangrijk:

  • Je bent communicatief vaardig;
  • Je hebt een commerciële instelling;
  • Je beschikt over een MBO+ werk- en denkniveau;
  • Je bent heel handig met de computer.
  • 14 Augustus 2018 om 16:36

Helpdeskmedewerker Telecom

Heb jij altijd al voor een bekend telecombedrijf te willen werken? Ga dan de uitdaging als Helpdeskmedewerker aan voor het project van VodafoneZiggo bij Webhelp in Nijmegen! Voor € 9,20 kan jij al aan de slag tussen de 20 en 40 uur per week.

Als Helpdeskmedewerker zorg jij ervoor dat iedere klant zo goed mogelijk geholpen wordt. Jij helpt de klant met technische vragen, geeft duidelijke uitleg en denkt mee met de klant. Zo zorg jij voor de optimale klantbeleving.

Als je aan de slag gaat als Helpdeskmedewerker Telecom dan start je bij Webhelp in Nijmegen. Webhelp staat bekend als een bedrijf waar je kan groeien, het beste uit jezelf kan halen en veel plezier kan maken! Uiteraard wordt er bij Webhelp ook hard gewerkt en voor dat harde werk zal je ook zeker beloond worden!

Als Helpdeskmedewerker Telecom profiteer je bij Webhelp van de volgende punten:

  • Mogelijkheid om flexibel te werken tussen de 20-40 uur per week;
  • Mogelijkheid om 's avonds en in het weekend te werken;
  • Een bruto uurloon van € 9,20 (vanaf 21 jaar);
  • Reiskostenvergoeding;
  • Een collectief sportabonnement via FINTREX.

Naast dat jij flexibel inzetbaar bent, bereid bent om avonden en weekenden te werken vinden wij de volgende punten belangrijk:

  • Je bent communicatief vaardig;
  • Je hebt een commerciële instelling;
  • Je beschikt over een MBO+ werk- en denkniveau;
  • Je bent heel handig met de computer.
  • 14 Augustus 2018 om 16:36

Technisch support medewerker

In Nijmegen kan jij snel beginnen als Technisch support medewerker bij PCS. Je kan 24-40 uur per week werken en daarbij geef je zelf je beschikbaarheid aan. Het salaris wat PCS jou biedt is € 11,86 (inclusief).  Maar wat staat je dan te wachten?

Bij PCS kom je te werken op de afdeling van Nefit. Als Technisch support medewerker ga jij hier (licht) technische vragen beantwoorden over het product van Nefit. Je kunt hen kennen van de Cv-ketels. Vragen kunnen dan ook te maken hebben met storingen, het inschakelen van een monteur of meer algemenere vragen. Echt service gericht dus!

Kom jij werken bij PCS, dan kom je terecht bij een bedrijf waar je met open armen wordt ontvangen. Ze zullen je alle mogelijke begeleiding en coaching bieden die jij nodig hebt om je functie goed uit te voeren. In Nijmegen zijn er ook diverse opties om jezelf te ontwikkelen op persoonlijk vlak.

Wanneer jij komt werken als Technisch support medewerker:

  • Is er altijd de mogelijkheid om op korte termijn te beginnen;
  • Ga je € 11,86 per uur verdienen (inclusief);
  • Ontvang je reiskostenvergoeding vanaf 10 KM;
  • Begin je de functie met een gedegen training;
  • Kom je te werken in een bedrijf met veel doorgroeilijkheden;
  • Staan je collega's altijd voor je klaar.

Ons motto: Je moet je ervaring toch ergens opdoen, dus waarom niet bij PCS in Nijmegen. Het is wel belangrijk dat je denkt in oplossingen en dat je het leuk vindt om klanten telefonisch te woord te staan.

  • 14 Augustus 2018 om 16:27

Inbound klantcontact Lidl

Wil jij als Inbound Klantcontact Medewerker aan de slag bij Webhelp in Rotterdam? Ben jij beschikbaar voor 20 tot 40 uur per week? En wil je een salaris verdienen van € 9,35 bruto per uur? Dan is dit de vacature voor jou!

Als Inbound Klantcontact Medewerker ben jij het aanspreekpunt voor de klanten van Lidl. Alle vraagstukken en/of klachten komen bij jou binnen, uiteraard weet jij als geen ander deze te beantwoorden. Naast dat jij ervoor zorgt dat alle inkomende telefoongesprekken worden behandeld, kan jij alle digitale communicatie beantwoorden. De antwoorden op de diverse vragen weet jij snel terug te vinden in de systemen en middelen. Zie jij jezelf deze uitdaging al uitvoeren, solliciteer dan snel!

Bij welk bedrijf kom je te werken? Dit is bij Webhelp. Zij zijn een groot en ambitieus bedrijf binnen het Klantcontact. Webhelp verzorgt de gehele customer experience via diverse kanalen zoals, telefonie, sociale media, chat en Webcare. Je komt te werken in een groot team waar er hard gewerkt wordt.

Redenen waarom jij als Inbound klantcontact medewerker aan de slag wilt bij Webhelp aan de slag wilt;

  • Je krijgt een geheel verzorgde training on the job; 
  •  Flexibel werken? Dat kan; 
  •  Ontvangt een salaris van € 9,35 bruto per uur; 
  • Ambities? Deze kan jij hier ontwikkelen!

  • Je beschikt over een afgerond mbo-diploma; 
  •  2 avonden in de week beschikbaar; 
  •  1 zaterdag per maand is geen enkel probleem; 
  •  Heb jij al werkervaring in een functie Klantcontact Medewerker? Helemaal goed!
  • 14 Augustus 2018 om 16:17

Helpdeskmedewerker Telecom

Heb jij altijd al voor een bekend telecombedrijf te willen werken? Ga dan de uitdaging als Helpdeskmedewerker aan voor het project van VodafoneZiggo bij Webhelp in Nijmegen! Voor € 9,20 kan jij al aan de slag tussen de 20 en 40 uur per week.

Als Helpdeskmedewerker zorg jij ervoor dat iedere klant zo goed mogelijk geholpen wordt. Jij helpt de klant met technische vragen, geeft duidelijke uitleg en denkt mee met de klant. Zo zorg jij voor de optimale klantbeleving.

Als je aan de slag gaat als Helpdeskmedewerker Telecom dan start je bij Webhelp in Nijmegen. Webhelp staat bekend als een bedrijf waar je kan groeien, het beste uit jezelf kan halen en veel plezier kan maken! Uiteraard wordt er bij Webhelp ook hard gewerkt en voor dat harde werk zal je ook zeker beloond worden!

Als Helpdeskmedewerker Telecom profiteer je bij Webhelp van de volgende punten:

  • Mogelijkheid om flexibel te werken tussen de 20-40 uur per week;
  • Mogelijkheid om 's avonds en in het weekend te werken;
  • Een bruto uurloon van € 9,20 (vanaf 21 jaar);
  • Reiskostenvergoeding;
  • Een collectief sportabonnement via FINTREX.

Naast dat jij flexibel inzetbaar bent, bereid bent om avonden en weekenden te werken vinden wij de volgende punten belangrijk:

  • Je bent communicatief vaardig;
  • Je hebt een commerciële instelling;
  • Je beschikt over een MBO+ werk- en denkniveau;
  • Je bent heel handig met de computer.
  • 14 Augustus 2018 om 16:36

Technisch support medewerker

In Nijmegen kan jij snel beginnen als Technisch support medewerker bij PCS. Je kan 24-40 uur per week werken en daarbij geef je zelf je beschikbaarheid aan. Het salaris wat PCS jou biedt is € 11,86 (inclusief).  Maar wat staat je dan te wachten?

Bij PCS kom je te werken op de afdeling van Nefit. Als Technisch support medewerker ga jij hier (licht) technische vragen beantwoorden over het product van Nefit. Je kunt hen kennen van de Cv-ketels. Vragen kunnen dan ook te maken hebben met storingen, het inschakelen van een monteur of meer algemenere vragen. Echt service gericht dus!

Kom jij werken bij PCS, dan kom je terecht bij een bedrijf waar je met open armen wordt ontvangen. Ze zullen je alle mogelijke begeleiding en coaching bieden die jij nodig hebt om je functie goed uit te voeren. In Nijmegen zijn er ook diverse opties om jezelf te ontwikkelen op persoonlijk vlak.

Wanneer jij komt werken als Technisch support medewerker:

  • Is er altijd de mogelijkheid om op korte termijn te beginnen;
  • Ga je € 11,86 per uur verdienen (inclusief);
  • Ontvang je reiskostenvergoeding vanaf 10 KM;
  • Begin je de functie met een gedegen training;
  • Kom je te werken in een bedrijf met veel doorgroeilijkheden;
  • Staan je collega's altijd voor je klaar.

Ons motto: Je moet je ervaring toch ergens opdoen, dus waarom niet bij PCS in Nijmegen. Het is wel belangrijk dat je denkt in oplossingen en dat je het leuk vindt om klanten telefonisch te woord te staan.

  • 14 Augustus 2018 om 16:27

Inbound klantcontact Lidl

Wil jij als Inbound Klantcontact Medewerker aan de slag bij Webhelp in Rotterdam? Ben jij beschikbaar voor 20 tot 40 uur per week? En wil je een salaris verdienen van € 9,35 bruto per uur? Dan is dit de vacature voor jou!

Als Inbound Klantcontact Medewerker ben jij het aanspreekpunt voor de klanten van Lidl. Alle vraagstukken en/of klachten komen bij jou binnen, uiteraard weet jij als geen ander deze te beantwoorden. Naast dat jij ervoor zorgt dat alle inkomende telefoongesprekken worden behandeld, kan jij alle digitale communicatie beantwoorden. De antwoorden op de diverse vragen weet jij snel terug te vinden in de systemen en middelen. Zie jij jezelf deze uitdaging al uitvoeren, solliciteer dan snel!

Bij welk bedrijf kom je te werken? Dit is bij Webhelp. Zij zijn een groot en ambitieus bedrijf binnen het Klantcontact. Webhelp verzorgt de gehele customer experience via diverse kanalen zoals, telefonie, sociale media, chat en Webcare. Je komt te werken in een groot team waar er hard gewerkt wordt.

Redenen waarom jij als Inbound klantcontact medewerker aan de slag wilt bij Webhelp aan de slag wilt;

  • Je krijgt een geheel verzorgde training on the job; 
  •  Flexibel werken? Dat kan; 
  •  Ontvangt een salaris van € 9,35 bruto per uur; 
  • Ambities? Deze kan jij hier ontwikkelen!

  • Je beschikt over een afgerond mbo-diploma; 
  •  2 avonden in de week beschikbaar; 
  •  1 zaterdag per maand is geen enkel probleem; 
  •  Heb jij al werkervaring in een functie Klantcontact Medewerker? Helemaal goed!
  • 14 Augustus 2018 om 16:17

Technisch support medewerker

In Nijmegen kan jij snel beginnen als Technisch support medewerker bij PCS. Je kan 24-40 uur per week werken en daarbij geef je zelf je beschikbaarheid aan. Het salaris wat PCS jou biedt is € 11,86 (inclusief).  Maar wat staat je dan te wachten?

Bij PCS kom je te werken op de afdeling van Nefit. Als Technisch support medewerker ga jij hier (licht) technische vragen beantwoorden over het product van Nefit. Je kunt hen kennen van de Cv-ketels. Vragen kunnen dan ook te maken hebben met storingen, het inschakelen van een monteur of meer algemenere vragen. Echt service gericht dus!

Kom jij werken bij PCS, dan kom je terecht bij een bedrijf waar je met open armen wordt ontvangen. Ze zullen je alle mogelijke begeleiding en coaching bieden die jij nodig hebt om je functie goed uit te voeren. In Nijmegen zijn er ook diverse opties om jezelf te ontwikkelen op persoonlijk vlak.

Wanneer jij komt werken als Technisch support medewerker:

  • Is er altijd de mogelijkheid om op korte termijn te beginnen;
  • Ga je € 11,86 per uur verdienen (inclusief);
  • Ontvang je reiskostenvergoeding vanaf 10 KM;
  • Begin je de functie met een gedegen training;
  • Kom je te werken in een bedrijf met veel doorgroeilijkheden;
  • Staan je collega's altijd voor je klaar.

Ons motto: Je moet je ervaring toch ergens opdoen, dus waarom niet bij PCS in Nijmegen. Het is wel belangrijk dat je denkt in oplossingen en dat je het leuk vindt om klanten telefonisch te woord te staan.

  • 14 Augustus 2018 om 16:27

Inbound klantcontact Lidl

Wil jij als Inbound Klantcontact Medewerker aan de slag bij Webhelp in Rotterdam? Ben jij beschikbaar voor 20 tot 40 uur per week? En wil je een salaris verdienen van € 9,35 bruto per uur? Dan is dit de vacature voor jou!

Als Inbound Klantcontact Medewerker ben jij het aanspreekpunt voor de klanten van Lidl. Alle vraagstukken en/of klachten komen bij jou binnen, uiteraard weet jij als geen ander deze te beantwoorden. Naast dat jij ervoor zorgt dat alle inkomende telefoongesprekken worden behandeld, kan jij alle digitale communicatie beantwoorden. De antwoorden op de diverse vragen weet jij snel terug te vinden in de systemen en middelen. Zie jij jezelf deze uitdaging al uitvoeren, solliciteer dan snel!

Bij welk bedrijf kom je te werken? Dit is bij Webhelp. Zij zijn een groot en ambitieus bedrijf binnen het Klantcontact. Webhelp verzorgt de gehele customer experience via diverse kanalen zoals, telefonie, sociale media, chat en Webcare. Je komt te werken in een groot team waar er hard gewerkt wordt.

Redenen waarom jij als Inbound klantcontact medewerker aan de slag wilt bij Webhelp aan de slag wilt;

  • Je krijgt een geheel verzorgde training on the job; 
  •  Flexibel werken? Dat kan; 
  •  Ontvangt een salaris van € 9,35 bruto per uur; 
  • Ambities? Deze kan jij hier ontwikkelen!

  • Je beschikt over een afgerond mbo-diploma; 
  •  2 avonden in de week beschikbaar; 
  •  1 zaterdag per maand is geen enkel probleem; 
  •  Heb jij al werkervaring in een functie Klantcontact Medewerker? Helemaal goed!
  • 14 Augustus 2018 om 16:17

Backoffice medewerker KPN

Wil jij graag aan de slag als Backoffice medewerker bij PCS in Almere? Zet dan nu jouw administratieve talenten in op het project van KPN en ga € 11,05 per uur verdienen. Je kan hier 32-40 uur per week aan de slag.

Als Backoffice medewerker op het project van KPN maak jij de levering van complexe klantorders mogelijk. Jij zorgt er bijvoorbeeld voor dat meerdere orders van een klant, compleet en op tijd worden opgeleverd. Hierbij kan je bijvoorbeelden denken aan een order voor internet, televisie en telefoon. Jij zorgt ervoor dat de orders die de klanten maken binnen de gestelde tijd in orde zijn en komt de afspraken na die er met de klant gemaakt zijn. Jij bent klantgericht, analytisch en doortastend waardoor jij snel kan schakelen en eventuele problemen in het leveringsproces weet jij voorkomen. Jij bent daarnaast het vaste aanspreekpunt voor de klanten.

Je gaat aan de slag voor PCS. Zij zijn een facilitair klantcontactcenter met veel aandacht voor hun medewerkers. In een korte tijd hebben zij de markt weten te veroveren en hebben vestigingen in o.a. Nederland, Belgie en Marokko. De kernwaarden die zij nastreven zijn betrokken, ondernemend en proactief. Spreekt dit jou aan? Kijk dan of je in aanmerking komt en solliciteer!

Wanneer je bij PCS aan de slag gaat als Backoffce medewerker voor het project van KPN, kan je het volgende verwachten:

  • Een salaris van € 11,05 bruto per uur incl.;
  • Via FINTREX krijg je korting op een sportschool bij jou in de buurt;
  • Ga je aan de slag binnen een dynamische omgeving met leuke collega's;
  • Training en coaching on the job;
  • Veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en mogelijkheden tot doorgroeien;
  • En als je buiten Almere woont krijg je reiskostenvergoeding.

Wij vragen van een backoffice medewerker het volgende:

  • Jij bent minimaal 32 uur per week beschikbaar;
  • Jij hebt minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • Je beheerst de Nederlandse taal goed in woord en geschrift;
  • Jij hebt al enige ervaring in Customer Service.
  • 14 Augustus 2018 om 15:04

Backoffice medewerker KPN

Wil jij graag aan de slag als Backoffice medewerker bij PCS in Almere? Zet dan nu jouw administratieve talenten in op het project van KPN en ga € 11,05 per uur verdienen. Je kan hier 32-40 uur per week aan de slag.

Als Backoffice medewerker op het project van KPN maak jij de levering van complexe klantorders mogelijk. Jij zorgt er bijvoorbeeld voor dat meerdere orders van een klant, compleet en op tijd worden opgeleverd. Hierbij kan je bijvoorbeelden denken aan een order voor internet, televisie en telefoon. Jij zorgt ervoor dat de orders die de klanten maken binnen de gestelde tijd in orde zijn en komt de afspraken na die er met de klant gemaakt zijn. Jij bent klantgericht, analytisch en doortastend waardoor jij snel kan schakelen en eventuele problemen in het leveringsproces weet jij voorkomen. Jij bent daarnaast het vaste aanspreekpunt voor de klanten.

Je gaat aan de slag voor PCS. Zij zijn een facilitair klantcontactcenter met veel aandacht voor hun medewerkers. In een korte tijd hebben zij de markt weten te veroveren en hebben vestigingen in o.a. Nederland, Belgie en Marokko. De kernwaarden die zij nastreven zijn betrokken, ondernemend en proactief. Spreekt dit jou aan? Kijk dan of je in aanmerking komt en solliciteer!

Wanneer je bij PCS aan de slag gaat als Backoffce medewerker voor het project van KPN, kan je het volgende verwachten:

  • Een salaris van € 11,05 bruto per uur incl.;
  • Via FINTREX krijg je korting op een sportschool bij jou in de buurt;
  • Ga je aan de slag binnen een dynamische omgeving met leuke collega's;
  • Training en coaching on the job;
  • Veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en mogelijkheden tot doorgroeien;
  • En als je buiten Almere woont krijg je reiskostenvergoeding.

Wij vragen van een backoffice medewerker het volgende:

  • Jij bent minimaal 32 uur per week beschikbaar;
  • Jij hebt minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • Je beheerst de Nederlandse taal goed in woord en geschrift;
  • Jij hebt al enige ervaring in Customer Service.
  • 14 Augustus 2018 om 15:04

Klantenservice medewerker bankieren

Wil jij voor ABN AMRO komen werken als Klantenservice medewerker bankieren voor € 12,08 per uur? Jij kunt tussen de 25-30 of 30-35 uur per week aan de slag in Nijmegen om klanten te helpen met alledaagse vragen.

Als Klantenservice medewerker bankieren ben jij de helpende hand voor alle klanten met vragen over bijvoorbeeld een geblokkeerde bankpas of problemen met online bankieren. Aan jou de taak om deze vragen goed en zorgvuldig te beantwoorden. Daarnaast ga je direct aan de slag met het behalen van je Wft certificaten, zodat je goed voorbereid bent op je nieuwe baan.

Je komt bij ABN AMRO in Nijmegen in een super leuk en betrokken team terecht. Als Klantenservice medewerker bankieren zal jij een flexibel werkrooster hebben, waarin jij kunt werken van maandag t/m zondag tussen 7:00 uur en 23:00 uur. Daarnaast biedt dit team jou vastigheid, ze willen jou minimaal voor twee jaar hebben!

  • Je gaat als Klantenservice medewerker bankieren € 12,08 bruto per uur verdienen;
  • Vastigheid, er zal een samenwerking van minimaal twee jaar worden aangegaan;
  • De mogelijkheid tot het behalen van je Wft certificaten;
  • Werken met een leuk en betrokken team. 

Van een Klantenservice medewerker bankieren wordt verwacht dat jij geduldig, klantvriendelijk en leergierig bent. Daarnaast moet je altijd open staan voor feedback en de volgende eisen bezitten:

  • MBO4 werk- en denkniveau;
  • Beschikbaar tijdens kantooruren;
  • In de aankomende drie maanden heb jij geen vakantie gepland staan;
  • 25-30 of 30-35 uur per week kunnen werken.
  • 14 Augustus 2018 om 13:46

Klantenservice medewerker commercieel

Vind jij het een uitdaging om met verschillende mensen in contact te zijn? En wil jij graag jezelf kunnen zijn op de werkvloer? Ga dan aan de slag als Klantenservice medewerker commercieel bij XS4ALL in Amsterdam voor 16 tot 40 uur per week met een bruto uurloon van € 11,00.

Het ene moment help jij als Klantenservice medewerker de klant met een wijziging in het zenderpakket en het andere moment zet jij een verhuizing door zodat de klant op de dag van verhuizing direct gebruik kan maken van de diensten van XS4ALL.

Je gaat aan de slag in Amsterdam bij XS4ALL, een innovatief bedrijf dat staat voor het totaal benutten van de mogelijkheden van internet. Als Klantenservice medewerker commercieel kom je te werken op een open afdeling waardoor schakelen makkelijk is. Er is geen dresscode dus je kan helemaal jezelf zijn als je aan het werk bent.

Als Klantenservice medewerker commercieel mag jij het volgende verwachten:

  • Een bruto uurloon van € 11,00;
  • Je bouwt vakantiegeld en vakantiedaguren over je gewerkte uren op;
  • Je kan aan de slag voor 16-20 / 20-25 / 32-40 uur per week;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km;
  • Korting via FINTREX op eventueel een collectief sportabonnement en/of zorgverzekering.

Voor de functie van Klantenservice medewerker verwachten wij onderstaande van jou:

  • Je beschikt minimaal over een MBO4 diploma;
  • Je hebt affiniteit met klantcontact en met sales;
  • Je bent minimaal 4 dagen inzetbaar waarvan de maandag een vereiste is;
  • Je bent 1 avond in de week en 1 zaterdag per 2 weken beschikbaar.
  • 14 Augustus 2018 om 11:49

Klantenservice medewerker Consumenten & Webcare

Voor een grote levensmiddelenfabrikant in Zoetermeer zijn wij op zoek naar een ervaren Webcare Medewerker. Heb jij affiniteit met social media, ben je per direct beschikbaar en op zoek naar een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder!

Als Webcare Medewerker ben jij de hele dag actief op social media, call en livechat. Jij zal je onder andere bezig houden met het actief monitoren, registreren, rapporteren en behandelen van berichten die binnen komen via verschillende social media kanalen van onze opdrachtgever. Denk hierbij aan bekende online platformen als Twitter, Facebook en LinkedIn. Naast de vele online (chat)gesprekken die jij gaat voeren, houd je dagelijks contact met jouw collega's die zich bezig houden met de commerciële uitvoering van de verschillende social media kanalen. Samen zorgen jullie voor een goede online reputatie van de opdrachtgever.

Je zal komen te werken bij Webhelp voor de marktleider op het gebied van levensmiddelen. Klanttevredenheid en servicegerichtheid staan in deze organisatie centraal en daarom zoeken zij nieuwe collega's die deze waarden delen. Door de juiste inzet van teamwork streef jij er samen met jouw team naar de gezette doelen te behalen en de klant uitstekende service te verlenen.

Wanneer jij gaat starten als Klantenservice medewerker Consumenten & Webcare, bieden wij jou het volgende:

  • Een bruto uurloon van € 9,35;
  • Daar bovenop bouw je nog vakantiedagen en vakantie uren op;
  • Een prettige en gezellige werksfeer;
  • Flexibele werktijden v.a. 24 uur per week;
  • Ruimte om jezelf te ontwikkelen middels het ontwikkelingsprogramma GROEI!;
  • De mogelijkheid om een collectieve zorgverzekering af te sluiten;
  • Korting op een sport abonnement bij jou in de buurt.

Een Klantenservice medewerker Consumenten & Webcare moet aan de volgende eisen voldoen:

  • MBO+ of HBO werk- en denkniveau;
  • Jij bent per direct beschikbaar tussen de 24-32 uur;
  • Jij vind het niet erg om 2 avonden per week te werken tot 20:00 uur;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal goed, zowel in woord als geschrift;
  • Jij hebt affiniteit met Social Media kanalen.
  • 14 Augustus 2018 om 11:23

Klantenservice medewerker Consumenten & Webcare

Voor een grote levensmiddelenfabrikant in Zoetermeer zijn wij op zoek naar een ervaren Webcare Medewerker. Heb jij affiniteit met social media, ben je per direct beschikbaar en op zoek naar een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder!

Als Webcare Medewerker ben jij de hele dag actief op social media, call en livechat. Jij zal je onder andere bezig houden met het actief monitoren, registreren, rapporteren en behandelen van berichten die binnen komen via verschillende social media kanalen van onze opdrachtgever. Denk hierbij aan bekende online platformen als Twitter, Facebook en LinkedIn. Naast de vele online (chat)gesprekken die jij gaat voeren, houd je dagelijks contact met jouw collega's die zich bezig houden met de commerciële uitvoering van de verschillende social media kanalen. Samen zorgen jullie voor een goede online reputatie van de opdrachtgever.

Je zal komen te werken bij Webhelp voor de marktleider op het gebied van levensmiddelen. Klanttevredenheid en servicegerichtheid staan in deze organisatie centraal en daarom zoeken zij nieuwe collega's die deze waarden delen. Door de juiste inzet van teamwork streef jij er samen met jouw team naar de gezette doelen te behalen en de klant uitstekende service te verlenen.

Wanneer jij gaat starten als Klantenservice medewerker Consumenten & Webcare, bieden wij jou het volgende:

  • Een bruto uurloon van € 9,35;
  • Daar bovenop bouw je nog vakantiedagen en vakantie uren op;
  • Een prettige en gezellige werksfeer;
  • Flexibele werktijden v.a. 24 uur per week;
  • Ruimte om jezelf te ontwikkelen middels het ontwikkelingsprogramma GROEI!;
  • De mogelijkheid om een collectieve zorgverzekering af te sluiten;
  • Korting op een sport abonnement bij jou in de buurt.

Een Klantenservice medewerker Consumenten & Webcare moet aan de volgende eisen voldoen:

  • MBO+ of HBO werk- en denkniveau;
  • Jij bent per direct beschikbaar tussen de 24-32 uur;
  • Jij vind het niet erg om 2 avonden per week te werken tot 20:00 uur;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal goed, zowel in woord als geschrift;
  • Jij hebt affiniteit met Social Media kanalen.
  • 14 Augustus 2018 om 11:23
Gisteren โ€” 13 Augustus 2018Vacatures

Customer Service medewerker

Ga aan de slag voor 20-40 uur als Customer Service medewerker bij Webhelp in Nijmegen. Je komt terecht op het project van VodafoneZiggo en start met een salaris van € 9,20 bruto per uur!

Als Customer Service medewerker ben jij een belangrijke schakel in de dienstverlening naar de klanten. Je bent een ster in het oplossen van technische problemen en speelt goed in op verkoopmogelijkheden. Jij vindt het heerlijk om dagelijks in contact te staan met verschillende soorten klanten en past je daarin ook gemakkelijk aan.

Webhelp is een fantastische plek om te werken als je graag je ambities waar wil maken en altijd wil blijven groeien. Daarnaast kom je in een hecht team terecht waar een gezellige sfeer hangt en ze echt gaan voor de teamspirit!

Als customer service medewerker bieden wij jou het volgende:

  • Een bruto uurloon van € 9,20;
  • Werken binnen een leuk en ervaren team met een informele sfeer;
  • Reiskostenvergoeding v.a. 10KM;
  • Mogelijkheid om tussen de 20-40 uur aan de slag te gaan;
  • Een collectief sportabonnement via FINTREX.

  • Je bent flexibel inzetbaar van maandag t/m zondag tussen 08:00 tot 22:00 uur;
  • Twee avonden in de week werken is voor jou geen probleem;
  • Je bent beschikbaar om een fulltime training van 4 weken te volgen;
  • Je hebt een MBO werk- en denkniveau.
  • 13 Augustus 2018 om 16:43

Customer Service medewerker

Ga aan de slag voor 20-40 uur als Customer Service medewerker bij Webhelp in Nijmegen. Je komt terecht op het project van VodafoneZiggo en start met een salaris van € 9,20 bruto per uur!

Als Customer Service medewerker ben jij een belangrijke schakel in de dienstverlening naar de klanten. Je bent een ster in het oplossen van technische problemen en speelt goed in op verkoopmogelijkheden. Jij vindt het heerlijk om dagelijks in contact te staan met verschillende soorten klanten en past je daarin ook gemakkelijk aan.

Webhelp is een fantastische plek om te werken als je graag je ambities waar wil maken en altijd wil blijven groeien. Daarnaast kom je in een hecht team terecht waar een gezellige sfeer hangt en ze echt gaan voor de teamspirit!

Als customer service medewerker bieden wij jou het volgende:

  • Een bruto uurloon van € 9,20;
  • Werken binnen een leuk en ervaren team met een informele sfeer;
  • Reiskostenvergoeding v.a. 10KM;
  • Mogelijkheid om tussen de 20-40 uur aan de slag te gaan;
  • Een collectief sportabonnement via FINTREX.

  • Je bent flexibel inzetbaar van maandag t/m zondag tussen 08:00 tot 22:00 uur;
  • Twee avonden in de week werken is voor jou geen probleem;
  • Je bent beschikbaar om een fulltime training van 4 weken te volgen;
  • Je hebt een MBO werk- en denkniveau.
  • 13 Augustus 2018 om 16:43
โŒ