[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

๐Ÿ”’
โŒ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
Vandaag โ€” 14 December 2018Vacatures

Klantadviseur Tuinmaximaal

Ben jij op zoek naar een klantenservice functie dat niet in een callcenter is én anders is dan andere klantenservice functies? Word dan Klantadviseur bij Tuinmaximaal in Eindhoven!

Wat deze functie anders maakt dan andere, is dat je naast het telefonische klantcontact ook face-to-face contact heb in de showroom, nauw contact heb met de andere afdelingen bij Tuinmaximaal en je krijgt verschillende administratieve werkzaamheden. Hierdoor is geen dag hetzelfde, worden jouw werkzaamheden nooit saai en is het een plezier om naar je werk te gaan!
Ben jij enthousiast geworden, vanaf 24 uur per week beschikbaar en wil jij een startsalaris vanaf € 10,34 bruto per uur? Lees dan snel verder hoe jij de nieuwe Klantadviseur wordt!

Je gaat aan de slag bij Tuinmaximaal, dé marktleider in Europa in tuinoverkappingen. Je komt te werken in een gezellig team dat graag klaarstaat voor de klanten, maar waar altijd tijd is voor een dolletje op de werkvloer.

Er is één vestiging, deze is gevestigd op de Hurk in Eindhoven. Overigens zijn zij 365 dagen per jaar geopend en de openingstijden zijn:

  • Maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 21:00 uur;
  • Zaterdag, zondag en feestdagen van 09:00 uur tot 18:00 uur.

Je gaat het natuurlijk niet voor niks doen. Dit krijg jij wanneer je aan de slag gaat als Klantadviseur:

  • Een startsalaris van € 10,34 bruto per uur;
  • Toeslagen tot wel 200% wanneer je werkt tijdens feestdagen;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Doorgroeimogelijkheden: word binnen een jaar Medior Medewerker;
  • Een baan voor langere periode;
  • Een gezellige werksfeer met extra gezelligheid in de club tijdens pauzes en na werktijd.

  • Jij bent gezellig, vriendelijk en servicegericht;  
  • Jij bent 24, 32 of 40 uur per week flexibel inzetbaar tijdens de openingstijden;
  • Jij hebt minimaal 1 jaar relevante werkervaring.
  • 14 December 2018 om 11:35

Klantcontact medewerker B2B Service T-Mobile

Als klantcontact medewerker ga jij zorgdragen voor correcte en tijdige beantwoording van alle vragen van klanten, eventueel in overleg met andere afdelingen en derde partijen. Jij bent een gesprekspartner en belangenbehartiger op het gebied van service en adviserende verkoop voor al onze klanten.

Het volgende kan jij in je takenpakket verwachten:

  • Je bent verantwoordelijk voor het bouwen aan- en het onderhouden van waardevolle loyale klanten.
  • Je bent verantwoordelijk voor het analyseren en juist interpreteren van klantvragen en klantgedrag en het afstemmen van het te volgen proces. Daarbij denk je verder dan je neus lang is en kijk je naar wat goed is voor T-Mobile en de klant. Je onderneemt alle acties die benodigd zijn om de klantvraag in één keer goed af te handelen.
  • Je bent verantwoordelijk voor het adviseren en verlenen van excellente service aan klanten op pro- en reactieve wijze, zowel op service- als op commercieel vlak. Hierbij anticipeer je op wensen en behoeften van klanten. 
  • Je bent de klantexpert en beschikt over specifieke kennis van de verschillende producten, diensten van T-Mobile. Je kent de systemen en kunt linken leggen tussen producten, diensten en systemen.
  • Je bent verantwoordelijk voor het op een juiste wijze registreren van klantcontacten in de juiste systemen zodat er altijd een helder en volledig klantbeeld is.
  • Je bent verantwoordelijk voor het initiëren en oppakken van initiatieven ten behoeve van de operationele efficiency en het optimaliseren van processen.
  • Je bent verantwoordelijk voor jouw persoonlijke en het (zelf organiserende) team functioneren. De kennis is up to date en resultaten op target. Je straalt enthousiasme uit, benadert zaken proactief, bent flexibel, spreekt collega’s aan, je bent positief en realistisch. 

T-Mobile, wie kent deze telecomaanbieder niet?! Met ruim 3,8 miljoen klanten is het één van 's werelds grootste aanbieders van mobiele communicatie voor zowel particuliere als zakelijke klanten. Je gaat aan de slag bij deze jonge, toonaangevende organisatie die continue bezig is het verbeteren van de producten en diensten. Ook is er ook alle ruimte voor je persoonlijke ontwikkeling en groei. Je krijgt namelijk een uitstekende interne opleiding én begeleiding in een energieke werkomgeving.

Het volgende kan je van ons verwachten:

  • Je gaat € 11,- euro per uur verdienen;
  • Je komt te werken in een dynamisch en professioneel bedrijf;
  • Daarnaast bouw je vakantieuren en vakantiegeld op;
  • Je krijgt een betaalde training;
  • een vast contactpersoon vanuit FINTREX;
  • Super gezellig en informele werksfeer;
  • Mogelijkheid om op den duur thuis te kunnen werken.

Jij voldoet aan de volgende eisen:

  • Je bent in het bezit van minimaal MBO4 werkniveau en HBO denkniveau een pré;
  • Je bent 28-32 uur per week beschikbaar;
  • Je bent bereid om op woensdag of vrijdagvonden te werken;
  • Je hebt ervaring opgedaan in een service- of sales gerichte functie met professioneel (zakelijk) klantcontact;
  • Je hebt affiniteit met en interesse in mobiele telecommunicatie;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal goed in woord en geschrift;
  • Je neemt graag initiatief en bent proactief;
  •  Je bent flexibel en resultaatgericht.
  • 14 December 2018 om 10:33

Klantenservice medewerker bij T-Mobile Den Haag

Als klantenservice medewerker bij T-Mobile in Den Haag zorg je ervoor dat de klant tevreden is. Hoe doe je dat? Heel simpel. Je zorgt ervoor dat de klant altijd tevreden is aan het einde van een gesprek. Je helpt de klant wanneer zij vragen hebben over storingen, het bereik en de facturatie. Tijdens al je telefoontjes staat de klant 100% centraal.

Je gaat werken voor een internationaal telecom maatschappij. Hun Nederlandse hoofdkantoor is gevestigd in Den Haag en dat is dat ook de locatie waar je komt te werken. Het bedrijf heeft in Nederland diverse merken onder zich, waaronder T-Mobile. Bij T-Mobile komt de nieuwe afdeling, die samen met jou gevormd gaat worden. Je moet dus over een goede dosis energie beschikken en van aanpakken houden.

Voor deze klantenservice functie zijn wij op zoek naar mensen die op zoek zijn naar een functie voor de langere termijn. Hierbij kan je volgende van ons verwachten:

  • Een startsalaris van € 11,-;
  • Werktijden van maandag t/m vrijdag tussen 8.00-17.00 uur 
  • Diverse doorgroeimogelijkheden binnen het bedrijf;
  • De mogelijkheid om je binnen een erkend bedrijf te ontwikkelen;
  • De mogelijheid om een nieuwe afdeling te creeren, waar jij onderdeel van bent;
  • 100% reiskostenvergoeding als je reist met het OV.

  • Een afgeronde HBO opleiding;
  • Je bent fulltime beschikbaar voor deze uitdagende baan;
  • De drive om zelfstandig iets op te zetten;
  • Ervaring binnen een klantcontact center;
  • Affiniteit met de telecombranche;
  • Je beschikt over de juiste zelkennis en wilt jezelf verder ontwikkelen.
  • 14 December 2018 om 10:32

Klantadviseur pechhulp

Als klantadviseur pechhulp sta jij klanten te woord die met pech langs de weg staan binnen Nederland. Op het moment dat je dit telefoontje binnen krijgt kan jij begrijpen dat de klant best geschrokken is van de situatie en dat hij meteen hulp nodig heeft. Jij vraagt waar de klant zich bevindt en of hij veilig is. Jij schat de situatie goed in en checkt snel de verzekering van de klant in het systeem. Daarna bel jij een collega om de auto van de weg te takelen en de klant naar een veilige locatie te brengen.

Belangrijke eigenschappen voor deze functie zijn empathie, analytisch vermogen en een proactieve houding. Heb jij dit in je?

Voor Eurocross Assistance in Leiden (onderdeel van Achmea) zijn wij op zoek naar telefonische hulpverleners. Eurocross Assistance biedt hulp aan verzekerden die door verschillende redenen in problemen komen vanuit het binnen- en buitenland. Als hulperleners zijn jij en jouw collega's dan ook het eerste aanspreekpunt om deze personen te helpen.

Naast dat wij jou een collectieve zorgverzekering en sportabonnement aanbieden via FINTREX, bieden wij jou ook het volgende:

  • Een spannende functie voor langere tijd waarbij je mensen helpt in nood;
  • Brutosalaris van € 12,80 per uur;
  • Urencategorie van 16-40 uur per week, waarbij je flexibel inzetbaar bent;
  • De mogelijkheid om collectief een zorgverzekering en een sportabonnement af te sluiten via FINTREX;
  • Werktijden tussen 7.00 en 23.00 uur 's avonds;
  • Reiskostenvergoeding van 100% met OV en EV vanaf 10 km volgens staffel.

  • Flexibele inzetbaarheid in de bovengenoemde urencategorie;
  • HBO werk- en denkniveau;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Relevante werkervaring in de klantencontact branche;
  • Affiniteit met verzekeringen;
  • Snelle schakeling tussen verschillende systemen;
  • Enthousiasme en goed in samenwerken.
  • 14 December 2018 om 09:22

Klantenservice medewerker National Vehicle

Jij bent hét aanspreekpunt voor klanten die echt in Nederland gestrand zijn langs de weg. Jij zorgt voor hulpverlening op maat door bijvoorbeeld bergingsbedrijven in te zetten en de klant volgens de polisvoorwaarden verder te helpen. Het is dus belangrijk dat jij je kan inleven in de klant en heldere informatie kan geven.

Bij Eurocross Assistance staan ze ervoor om de beste hulpverlening te bieden aan mensen die het op dat moment echt nodig hebben. Eurocross Assistance helpt mensen met persoonlijke aandacht en ze voelen zich echt betrokken met de klant. Ze begrijpen ook dat alles wat ze doen voor de klant afstraalt op de opdrachtgever.

  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 KM; 100% met OV en EV volgens een staffel;
  • De mogelijkheid om collectief een zorgverzekering en een sportabonnement af te sluiten via FINTREX;
  • Een salaris van € 12,80 bruto per uur;
  • 8% vakantiegeld;
  • 10% vakantiedaguren.

  • Je hebt HBO werk- en denkniveau;
  • Je bent 16 tot 40 uur per week beschikbaar;
  • Je kan in de weekenden, avonden en met de feestdagen werken.
  • 14 December 2018 om 09:20

Customer Service Representative

Op deze afdeling van Eurocross kom jij terecht als Customer Service Representative. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor klanten die met pech langs de weg staan. Jij helpt hen te kalmeren, weet de situatie in te schatten en gaat gelijk over tot actie. Wij zijn dan ook op zoek naar empathische kandidaten met analytisch vermogen en een proactieve houding. Heb jij dit en wil je écht mensen helpen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Eurocross is één van de 11 labels van Achmea. Jouw afdeling zit in het mooie en moderne gebouw naast het station van Leiden Centraal. De organisatie staat erom bekend al haar medewerkers zo vitaal mogelijk te houden en stelt hier dan ook zeker haar gebouwen op in. Ben je nieuwsgierig? Neem dan alvast een kijkje via de volgende link. Op de afdeling zelf heerst een 'continu verbeter'-mentaliteit. Hierbij probeer je niet alleen jezelf continu te verbeteren, maar ook jouw collega's. Samen streven jullie naar de beste klantenbeleving.

  • Een baan bij een toonaangevende verzekeringsorganisatie;
  • Een urencategorie van 16-40 uur, waarin je flexibel inzetbaar bent;
  • Een werktijdenschema tussen 07.00 en 23.00 uur;
  • Een brutosalaris van € 12,80;
  • Een reiskostenvergoeding van 100% met het OV en EV vanaf 10 km volgens staffel;
  • Een fulltime training van 3 weken om je klaar te stomen voor de functie;
  • Een sportabonnement en collectieve zorgverzekering via FINTREX.

Naast dat wij van jou flexibele inzetbaarheid vragen binnen de urencategorie 16-40 uur, vragen wij ook het volgende:

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Affiniteit met verzekeringen;
  • Relevante werkervaring in de klantencontact branche;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Computer en multitasking vaardigheden.
  • 14 December 2018 om 09:20

Helpdeskmedewerker Eurocross

Als Helpdeskmedewerker bij Eurocross doe jij meer dan de telefoon beantwoorden. Je bent als medewerker namelijk vaak het eerste aanspreekpunt wanneer er problemen zijn bij klanten. Jij bent diegene die de klant via de telefoon gerust stelt en ontzorgd. Jij bent de persoon die ervoor zorgt dat de volgende stappen goed doorlopen kunnen worden. Je bent een hulpverlener en hulp verlenen doe jij op verschillende manieren. Zo kan jij ervoor zorgen dat mevrouw de Vries veilig en wel aan de kant van de weg staat totdat zij opgehaald wordt door de sleepwagen. Maar je bent ook de persoon die meneer Bakker stap voor stap uitlegt wat hij moet doen als hij in paniek op belt dat er ingebroken is in zijn auto. Er zijn talloze manieren waarop jij noodzakelijke hulp kan bieden aan mensen en dit is dan ook het doel van de Helpdeskmedewerker bij Eurocross.

Benieuwd naar alle verhalen van hulpverleners? Lees ze hier: https://www.eurocross.nl/verhalen/

Ga je aan de slag bij Eurocross? Dan moet jij wel stevig in je schoenen staan! Deze organisatie heeft namelijk als doel de beste hulpverlening bieden aan mensen op het moment dat het er echt toe doet, waar ook ter wereld. En daar komen een aantal zaken bij kijken zoals vakmanschap, kundigheid en passie. Maar voornamelijk het kunnen inleven in klanten en daarbij een besluitvaardige houding aannemen. Want binnen deze organisatie zal jij besluiten moeten nemen en elk telefoontje als maatwerk moeten oppakken. Al met al zorgt Eurocross voor een onuitwisbare indruk bij klanten door de ultieme hulpverlening, en daar kan jij aan bijdragen!

We bieden je natuurlijk een functie waar uitdaging, vakmanschap en passie de boventoon voeren. Maar daarnaast bieden we je meer: de mogelijkheid om 16 tot 40 uur per week werkzaam te zijn bij een organisatie waar geen één dag hetzelfde is. Je ontvangt daarvoor ook een passend uurloon van € 12,80 per uur exclusief vakantiedaguren en vakantiegeld. Daarnaast zal jij beginnen met een fulltime training, waardoor jij uiteindelijk zelfstandig en met een goede basis met klanten het gesprek aan kan gaan.

Ben jij de Helpdeskmedewerker in hart en ziel die wij zoeken? Dan zien we jouw sollicitatie natuurlijk graag tegemoet! Naast dat je behulpvaardig en besluitvaardig bent, vragen wij het volgende van je:

  • Je bent beschikbaar om minimaal 16 uur en maximaal 40 uur per week ingezet te worden bij Eurocross;
  • Je beschikt over een aantoonbaar HBO werk- en denkniveau;
  • Je bent flexibel inzetbaar van 08.00 uur 's ochtends tot 23.00 uur 's avonds;
  • Je hebt een passie voor hulpverlening.
  • 14 December 2018 om 09:20
Gisteren โ€” 13 December 2018Vacatures

Commercieel Klantadviseur

Heb jij ervaring op gedaan binnen een klantenservice functie en ben jij toe aan meer uitdaging? Ga dan parttime of fulltime werken als Commercieel Klantadviseur bij XS4ALL in Amsterdam.

Als Commercieel Klantadviseur ben jij er voor de klant. Je weet de informatie die de klant je geeft concreet te vertalen naar een oplossing. Je hebt telefonisch contact met klanten van XS4ALL om vragen te beantwoorden over internet, televisie en telefonie. Je daagt jezelf uit om klanten in een gesprek te kunnen voorzien van een passende oplossing voor zijn of haar probleem en daarnaast adviseer jij de klant over nieuwe producten en diensten.

Als Commercieel Klantadviseur kom jij te werken in team vol enthousiaste en gezellige collega's die allemaal streven naar een zo goed mogelijke klantbeleving. Het kantoor van XS4ALL is gevestigd naast Station Sloterdijk en is dus makkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer. Er is een open werkvloer, je hoeft je niet aan een script te houden en er is geen dresscode. In de pauze kun je je collega's uitdagen voor een potje darten of tafelvoetbal.

Als Commercieel Klantadviseur bieden we jou:

  • Een startsalaris van € 11,00 bruto per uur;
  • Een parttime of fulltime werkweek (16-40 uur);
  • Reiskostenvergoeding;
  • Korting op je collectieve zorgverzekering en sportabonnement via FINTREX;
  • Een uitdagende job in Amsterdam.

  • Jij hebt ervaring met telefonisch klantcontact;
  • Jij bent beschikbaar om 1 avond per week en 2 zaterdagen per maand te werken;
  • Jij bent commercieel, klantgericht en jij hebt een vlotte babbel;
  • Jij beschikt over minimaal een MBO-4 diploma;
  • Jij bent beschikbaar voor een fulltime training van 3 weken.
  • 13 December 2018 om 17:03

Klantenservice medewerker Sales

Ben jij sterk in telefonisch klantcontact en altijd op zoek naar de mogelijkheid voor een extra verkoop? Dan kan jij voor € 11,- bruto per uur zowel parttime (16-20 of 20-25) als fulltime (32-40) aan de slag als Klantenservice medewerker Sales bij XS4ALL in Amsterdam!

Als Klantenservice medewerker Sales krijg jij klanten aan de lijn met uiteenlopende vragen of opmerkingen. Zo zou jij vragen kunnen krijgen over een adreswijziging of een klacht over de internetsnelheid. Aan jou de taak de klant naar tevredenheid te helpen. Daarnaast zie jij altijd kans om een extra pakket te verkopen of om een twijfelende klant te behouden.

Jij komt als Klantenservice medewerker Sales bij XS4ALL te werken op de locatie in Amsterdam, vlakbij station Sloterdijk. Jij komt terecht op de afdeling Sale, Service & Save. Deze afdeling staat bekend om de gezellige en relaxte sfeer. Tijdens de pauze is er altijd vers fruit te vinden en er staan altijd wel collega's klaar voor een potje tafelvoetbal.

De afdeling Sale, Service & Save is geopend van maandag tot en met vrijdag van 8:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 8:00 tot 17:00 uur.

Wij bieden een Klantenservice medewerker Sales het volgende:

  • Een salaris van € 11,- bruto per uur;
  • 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren bovenop jouw salaris;
  • Zowel fulltime (32-40) als parttime (16-20 of 20-25) werkplekken;
  • Via FINTREX de mogelijkheid tot korting op jouw sportabonnement en/of zorgverzekering.

  • Veel klantcontact ervaring, met als pré ervaring op een commerciële afdeling;
  • Beschikbaarheid voor een fulltime training van drie weken;
  • Een aantoonbaar MBO4 diploma en/of HBO werk- en denkniveau;
  • Een vaste beschikbaarheid op maandag, één avond per week en een zaterdag om de week.
  • 13 December 2018 om 17:02

Klantcontact medewerker parttime

Heb jij het in je om aan de slag te gaan als Klantcontact medewerker bij XS4ALL? Reageer dan snel en ga aan de slag bij deze eigenzinnige en eigenwijze partij, waar je voor € 11,00 per uur de kans krijgt om de klanten een optimale beleving te geven. XS4ALL is gevestigd in Amsterdam en biedt jou de mogelijkheid om als Klantcontact medewerker zowel parttime als fulltime aan de slag te gaan.

Werken bij XS4ALL is wat ons betreft echt een toffe uitdaging! Je komt te werken binnen de skill service, sale of save en daarmee krijg jij de volledige vrijheid! Duurt een gesprek 45 minuten, geen probleem! Zo lang de klant tevreden ophangt en het gevoel heeft écht terecht te kunnen bij XS4ALL.

Je gaat aan de slag bij XS4ALL in Amsterdam. Gelegen bij station Sloterdijk is deze locatie voor iedereen goed bereikbaar. Je komt terecht binnen een informele en eigenzinnige organisatie waarbij jij echt de mogelijkheid krijgt om jezelf te zijn! Wil jij het liefste in jouw korte broek naar kantoor, dat mag! Sterker nog: XS4ALL is op zoek naar eigenwijze collega's, die het brand XS4ALL op hun eigen manier kunnen uitstralen.

We bieden je de mogelijkheid om aan de slag te gaan bij deze unieke club als Klantcontact medewerker. Daarnaast krijg jij een bruto uurloon van € 11,00 en wordt er de mogelijkheid geboden om op korte termijn door te groeien naar € 12,00. Je kan daarnaast zowel fulltime als parttime aan de slag.

Aan de slag bij deze toffe club? Dan vragen wij het volgende van je:

  • Je hebt minimaal een afgerond MBO4 diploma op zak;
  • Je bent fulltime beschikbaar voor een training van ongeveer 3 weken;
  • Je hebt ervaring opgedaan met klantcontact.
  • 13 December 2018 om 17:00

Klantenservice medewerker commercieel

Vind jij het een uitdaging om met verschillende mensen in contact te zijn? En wil jij graag jezelf kunnen zijn op de werkvloer? Ga dan aan de slag als Klantenservice medewerker commercieel bij XS4ALL in Amsterdam voor 16 tot 40 uur per week met een bruto uurloon van € 11,00.

Het ene moment help jij als Klantenservice medewerker de klant met een wijziging in het zenderpakket en het andere moment zet jij een verhuizing door zodat de klant op de dag van verhuizing direct gebruik kan maken van de diensten van XS4ALL.

Je gaat aan de slag in Amsterdam bij XS4ALL, een innovatief bedrijf dat staat voor het totaal benutten van de mogelijkheden van internet. Als Klantenservice medewerker commercieel kom je te werken op een open afdeling waardoor schakelen makkelijk is. Er is geen dresscode dus je kan helemaal jezelf zijn als je aan het werk bent.

Als Klantenservice medewerker commercieel mag jij het volgende verwachten:

  • Een bruto uurloon van € 11,00;
  • Je bouwt vakantiegeld en vakantiedaguren over je gewerkte uren op;
  • Je kan aan de slag voor 16-20 / 20-25 / 32-40 uur per week;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km;
  • Korting via FINTREX op eventueel een collectief sportabonnement en/of zorgverzekering.

Voor de functie van Klantenservice medewerker verwachten wij onderstaande van jou:

  • Je beschikt minimaal over een MBO4 diploma;
  • Je hebt affiniteit met klantcontact en met sales;
  • Je bent minimaal 4 dagen inzetbaar waarvan de maandag een vereiste is;
  • Je bent 1 avond in de week en 1 zaterdag per 2 weken beschikbaar.
  • 13 December 2018 om 16:59

Servicedesk medewerker

Zie jij altijd kansen op commercieel vlak en ben jij klantgericht? Dan kan jij voor € 11,- bruto per uur zowel parttime (16-20 of 20-25) als fulltime (32-40) aan de slag als Servicedesk medewerker bij XS4ALL in Amsterdam.

Het kunnen realiseren van een goede sale of save is het voornaamste waar jij je als Servicedesk medewerker bij XS4ALL mee bezig gaat houden. Jij wordt helemaal losgelaten in de gesprekken, zodat jij een echt maatwerk gesprek kan hebben met de klant. Doorzettingsvermogen en affiniteit met het merk XS4ALL is hierbij van belang.  

Jij gaat als Servicedesk medewerker bij XS4ALL werken op de locatie Amsterdam, vlakbij station Sloterdijk. Binnen de afdeling Sale, Service & Save heerst een prettige, informele sfeer. Met dresscodes of scripts hoef jij bij XS4ALL geen rekening te houden, jij mag volledig jezelf zijn. Iedereen is authentiek en een tikkeltje eigenwijs, precies volgens de Yellow Spirit van de provider.

Wanneer jij gaat werken als Servicedesk medewerker bij XS4ALL, kom jij voor de volgende voordelen in aanmerking:

  • Een salaris van € 11,- bruto per uur;
  • Zowel parttime (16-20 of 20-25) als fulltime (32-40) werkplekken;
  • Flexibele werktijden van maandag t/m vrijdag tussen 8:00-20:00 uur en op zaterdag tussen 8:00-17:00 uur;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km: 100% voor OV, staffelvergoeding voor EV.

  • Jij hebt een aantoonbaar MBO4 diploma en/of HBO werk- en denkniveau;
  • Jij kunt 1 avond per week en om de week een zaterdag werken.
  • Jij bent altijd beschikbaar op maandag;
  • Jij bent beschikbaar voor een fulltime training van drie weken;
  • Jij bezit veel klantcontact ervaring, met als pré ervaring op een commerciële afdeling.
  • 13 December 2018 om 16:59

Klantenservice medewerker Technisch 32-40 uur

Als je interesse hebt in internet, computers én klantcontact, dan is de functie van Klantenservice medewerker Technisch (32-40 uur) bij XS4ALL in Amsterdam echt iets voor jou!  Als helpdesk medewerker ben je er voor de klant die vragen heeft over de aansluiting of werking van de televisie, telefoon of het internet. Je brengt de situatie in kaart door de juiste vragen te stellen en helpt de klant stapsgewijs naar de beste oplossing. Je start als Klantenservice medewerker Technisch met een bruto uurloon van € 11,00 maar wanneer jij meerdere skills leert beheersen kan dit uurloon hoger worden.

XS4ALL is inmiddels voor de 5de keer op rij verkozen tot de beste provider. Ze bieden een 'alles werkt' garantie en stoppen pas als alle vragen van de klant zijn beantwoord, ook als het gesprek daardoor wat langer dan gemiddeld duurt. Er wordt dan ook niet gewerkt met een script.

De afdeling in Amsterdam is gezellig en informeel; er heerst ook geen dresscode. Als een eigenzinnige organisatie verwacht XS4ALL dat je als Klantenservice medewerker Technisch een tikkeltje eigenwijs bent. Daarnaast moet je zelfstandig kunnen werken en blij worden van klantcontact.

Als Klantenservice medewerker Technisch kun je hierop rekenen:

  • Een bruto uurloon van € 11,00 en reiskostenvergoeding;
  • Werken tussen de 32 en 40 uur per week;
  • Collectieve korting via FINTREX op een zorgverzekering en/of sportabonnement;
  • 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Werken bij de beste helpdesk van Nederland.

Voor deze functie van Klantenservice medewerker Technisch vragen wij van jou:

  • Ervaring in een soortgelijke functie is zeer wenselijk;
  • HBO werk- en denkniveau;
  • 5 dagen per week beschikbaarheid, waarbij je 2 dagen beschikbaar bent tussen 08:00 en 22:00 uur;
  • Minimaal 1x per 2 weken ben je tijdens het weekend 10 uur beschikbaar.
  • 13 December 2018 om 16:59

Technisch Support medewerker XS4ALL

Ben jij altijd diegene bij wie vrienden en familie terecht kunnen met vragen over hun Wi-Fi instellingen? Dan zou jij aan de slag kunnen gaan als Technisch Support medewerker bij XS4ALL in Amsterdam voor € 11,- bruto per uur.

Als Technisch Support medewerker bij XS4ALL ga jij de meest uiteenlopende vragen beantwoorden van klanten. Zij lopen tegen een technisch probleem aan waar jij hen mee gaat helpen. Het achterhalen van de vraag achter de vraag is hierbij een uitdaging die jij met beide handen aanpakt. Om deze klanten goed te kunnen helpen is het belangrijk dat jij veel affiniteit hebt op het gebied van ICT.

Collegialiteit, informele sfeer en ruimte voor iedereen om zichzelf te zijn. Dat zijn waarden die je als Technisch Support medewerker bij XS4ALL in Amsterdam op de vloer terug ziet komen. Daarnaast is iedereen een tikje eigenwijs en authentiek, wat goed aansluit bij de Yellow Spirit van XS4ALL.

Werken als Technisch Support medewerker bij XS4ALL levert jou de volgende voordelen op:

  • Een startsalaris van € 11,- bruto per uur;
  • Werken op flexibele tijden;
  • 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren bovenop jouw salaris;
  • Via FINTREX korting op een sportabonnement en/of zorgverzekering.

Om als Technisch Support medewerker bij XS4ALL aan de slag te gaan, vragen wij van jou het volgende:

  • Je beschikt over een MBO4 diploma en/of HBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt aantoonbare affiniteit met ICT;
  • Je bent 20-25 of 32-40 uur per week beschikbaar;
  • Flexibiliteit: je bent ook bereid om in de avond of het weekend te werken.
  • 13 December 2018 om 16:57

Technisch medewerker

Ben jij altijd degene die technische problemen met bijvoorbeeld een modem oplost voor jouw vrienden? In dat geval kan jij aan de slag als Technisch medewerker bij XS4ALL in Amsterdam voor € 11,- bruto per uur.

De gesprekken met klanten van XS4ALL zien er ongeveer als volgt uit: Bij Mevrouw Smit werkt het internet niet meer. Jij legt uit dat ze door het resetten van haar modem het internet weer aan de praat krijgt. Edward heeft problemen met de televisie die niet meer werkt. Jij legt alle stappen uit die hij moet ondernemen, zodat hij weer televisie kan kijken. Op deze manier help jij iedere dag vele mensen om ervoor te zorgen dat hun ICT problemen opgelost worden. Als Technisch medewerker bij XS4ALL heb je dus een zeer uitdagende functie!

Als Technisch medewerker ben jij werkzaam bij XS4ALL, een dochter onderneming van KPN. Het kantoor bevindt zich vlakbij Station Sloterdijk in Amsterdam. Bij XS4ALL heerst een informele werksfeer en jij kan hier helemaal jezelf zijn. Het is belangrijk dat jij goed naar de klant luistert, de vraag weet te achterhalen en de klant helpt op een vriendelijke manier. 

Wanneer jij aan de slag gaat als Technisch medewerker bieden wij jou het volgende:

  • Een startsalaris van € 11,- bruto per uur;
  • 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • De mogelijkheid om zowel parttime (20-25 uur per week) als fulltime (32-40 uur per week) aan de slag te gaan;
  • Korting op je sportabonnement en/of zorgverzekering via FINTREX.

Om als Technisch medewerker bij XS4ALL te werken, vragen wij het volgende:

  • Jij hebt affiniteit met techniek of je hebt relevante werkervaring binnen de ICT;
  • Jij bent geduldig, empathisch en je hebt een groot analyserend vermogen;
  • Jij beschikt over minimaal een MBO4 diploma;
  • Je bent 20-25 of 32-40 uur per week beschikbaar.
  • 13 December 2018 om 16:56

Callcenter medewerker technisch XS4ALL

Ben jij een topper op het gebied van ICT en haal jij plezier uit het helpen van mensen? Dan kan jij aan de slag bij XS4ALL als Callcenter medewerker technisch in Amsterdam voor € 11,- bruto per uur.

Klanten helpen met technische vragen over hun aansluiting, modem of antivirusprogramma; als Callcenter medewerker technisch heb je uiteenlopende gesprekken waar jij zelf je eigen draai aan mag geven. Dat doe je op de gezellige helpdesk van XS4ALL, welke is gelegen vlakbij station Sloterdijk in Amsterdam. Jij kunt zowel parttime (20-25 uur) als fulltime (32-40 uur) aan de slag binnen de openingstijden van de afdeling: dagelijks tussen 08:00 en 22:00 uur.

Binnen de gele XS4ALL bedrijfscultuur zal jij merken dat niemand een eigen kantoor heeft en dat de werkvloer heel erg open is. Dit zorgt ervoor dat men snel kan schakelen en iedereen aanspreekbaar is. Daarnaast is iedereen een tikje eigenwijs en volledig authentiek, precies volgens de Yellow Spirit van XS4ALL. Klik hier om te zien wat de functie van Callcenter medewerker technisch bij XS4ALL nog meer zo bijzonder maakt.

Werken als Callcenter medewerker technisch bij XS4ALL brengt jou vele voordelen:

  • Een startsalaris van € 11,- bruto per uur;
  • Werken op flexibele tijden;
  • Via FINTREX korting op je sportabonnement en/of zorgverzekering;
  • 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren.

Om als Callcenter medewerker technisch bij XS4ALL aan de slag te gaan, vragen wij het volgende:

  • Je hebt affiniteit met internet en computers en relevante werkervaring op het gebied van ICT;
  • Je beschikt over een MBO4 diploma of HBO werk- en denkniveau;
  • Flexibiliteit: werken in de avond of in het weekend is voor jou geen probleem;
  • Je bent 20-25 of 32-40 uur per week beschikbaar.
  • 13 December 2018 om 16:55

Technische Klantenservice Medewerker

Ben jij een kei in het bieden van uitstekende service? Ben jij in staat om ingewikkelde, technische informatie om te toveren tot een oplossing voor de klant? Ga dan aan de slag als Technische Klantenservice Medewerker bij XS4ALL in Amsterdam voor minimaal 16 uur per week. Hiervoor ontvang je een startsalaris van €11,00 bruto per uur.

Via de telefoon krijg jij verschillende vraagstukken binnen van de klant over producten of diensten van XS4ALL. Door jouw goede communicatieve vaardigheden en jouw inlevingsvermogen weet jij ervoor te zorgen dat de klant het begrijpt. Jij zorgt ervoor dat het internet weer gaat werken, je installeert software samen met de klant en je lost specifieke vragen op.

Als Technische Klantenservice Medewerker kom jij te werken op het kantoor vlakbij station Sloterdijk. Er heerst een informele werksfeer en je komt terecht in een team vol ambitieuze collega's. Ben jij authentiek en durf jij helemaal jezelf te zijn? Dan pas je goed binnen de eigenwijze Yellow Spirit van XS4ALL!

Als Technische Klantenservice Medewerker bieden we jou het volgende:

  • Een dynamische functie bij een bekende Nederlandse provider;
  • Een salaris van € 11,00 bruto per uur;
  • 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Korting op je collectieve zorgverzekering en sportabonnement via FINTREX.

  • Jij hebt aantoonbare affiniteit met techniek;
  • Jij hebt ervaring met klantencontact;
  • Snel schakelen is voor jou geen probleem;
  • Jij bent minimaal 20 uur per week beschikbaar.
  • 13 December 2018 om 16:54

Technisch medewerker XS4ALL

Ben jij op zoek naar een uitdagende job binnen de ICT? Ga dan aan de slag als Technische Medewerker bij XS4ALL in Amsterdam voor minimaal 28 uur.

In deze functie sta jij telefonisch klanten van XS4ALL te woord. Jij begrijpt als geen ander hoe je problemen op het gebied van ICT op kan lossen. Je kunt zowel parttime als fulltime (28-40 uur) aan de slag gaan en hiervoor ontvang je een bruto uurloon van € 11,00! Ben jij technisch aangelegd, communicatief sterk en heb jij enige jaren werkervaring in een soortgelijke functie? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Je beschrijft hier in een paar korte zinnen de organisatie. Het gaat hier met name om de werkomgeving en cultuur. Beschrijf hierbij de sfeer, de locatie en pand, wat maakt de organisatie uniek en waarom zou je hier willen werken?

Je benoemt nogmaals de functietitel en beschrijft hier de voordelen van de functie. Je benoemt hier in ieder geval het salaris, het aantal uren, eventuele reiskostenvergoeding, collectieve zorgverzekering en collectief sportabonnement en overige arbeidsvoorwaarden.

Let op: benoem nooit de startdatum in de vacature!

Je beschrijft hier in ieder geval de belangrijkste harde eisen van de functie, zoals werkervaring, opleidingsniveau en competenties.

  • 13 December 2018 om 16:53

Technische Klantenservice medewerker - parttime

Wanneer je aan de slag gaat als Technische Klantenservice medewerker - parttime, werk je binnen een min-max urencategorie van 16-20 of 20-25 uur per week. De ruime openingstijden en het feit dat je zelf je beschikbaarheid opgeeft, maakt deze functie heel flexibel. Je komt terecht op de Technische helpdesk van XS4ALL in Amsterdam, waar jij de klanten te woord staat die technische vragen hebben. De vragen zijn uiteenlopend; denk bijvoorbeeld aan het helpen aansluiten of optimaliseren van de Wifi maar ook het resetten van de modem. Stap voor stap begeleid je de klant naar de juiste oplossing. Je start met het product internet en met een bruto uurloon van € 11,00. Bij goed functioneren kun je jouw skills uitbreiden.

Wanneer je als Technische Klantenservice medewerker - parttime werkt bij XS4ALL in Amsterdam kun je rekenen op:

  • Ruimte voor initiatieven en persoonlijke ontwikkeling;
  • Maatschappelijke betrokkenheid;
  • Informele werkcultuur;
  • Innovatie;
  • Leuke feestjes en uitstapjes.

Behalve een bruto uurloon van € 11,00 en reiskostenvergoeding kun je als Technische Klantenservice medewerker ook rekenen op 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren. Bovendien kun je via FINTREX een collectieve korting krijgen op een sportabonnement en/of zorgverzekering!

Van jou vragen we als Technische Klantenservice medewerker flexibiliteit: je bent minimaal 20 of 25 uur per week beschikbaar, verspreid over 5 dagen. Je bent 2 avonden per week beschikbaar en 1x in de 2 weken in het weekend. Je geeft zelf jouw beschikbaarheid op binnen de openingstijden; 08:00 - 22:00 uur. Affiniteit of ervaring op het gebied van IT/techniek is een vereiste. Tot slot beschik je bij voorkeur over een afgerond MBO 4 diploma en over een HBO werk- en denkniveau.

  • 13 December 2018 om 16:52

Customer Care medewerker T-Mobile

Geef jij graag advies en ben jij altijd een luisterend oor voor jouw vrienden en familie? Ben jij ook nog eens op de hoogte van alle laatste gadgets en snufjes op het gebied van de telecomwereld? Dan is de baan als Customer Care medewerker bij T-Mobile echt iets voor jou! Klanten zullen jou opbellen met al hun vragen over hun abonnement of aansluiting. Aan jou de taak om hen zo goed mogelijk te woord te staan en de alle vragen van de klant te beantwoorden.

Als Customer Care medewerker ga jij op het kantoor van T-Mobile in Den Haag of in Arnhem aan de slag. Jij kan kiezen uit een urencategorie vanaf 24 tot 36 uur per week en jij gaat € 10,50 per uur verdienen.

Als Customer Care medewerker bij T-Mobile in Den Haag of Arnhem kom jij te werken op de klantenservice in een gemotiveerd en divers team. Jouw collega's en teammanager staan altijd voor jou klaar en helpen jou waar nodig. Ook zijn er volop ontwikkelingsmogelijkheden en trainingsmomenten, zo haal jij het beste uit jezelf op werkgebied!

Wij bieden jou als Customer Care medewerker:

  • Een salaris van € 10,50 bruto per uur;
  • Korting op een collectieve zorgverzekering en sportschoolabonnement;
  • Mogelijkheden om intern door te groeien bij T-Mobile;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km;
  • Je bouwt 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren op;

Als Customer Care medewerker vragen wij natuurlijk ook iets van jou, zo moet jij:

  • Zeer empathisch zijn ingesteld;
  • 2 avonden per week (tot 20.00 uur) en 2 zaterdagen per maand beschikbaar zijn;
  • Minimaal 24 uur per week kunnen werken;
  • Klantcontact ervaring hebben.
  • 13 December 2018 om 16:41
โŒ