[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

๐Ÿ”’
โŒ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
OuderTelfort Gebruikers Groep

Proxy problemen [Algemeen]

Ik denk nog steeds dat je instellingen van de netwerk kaart fout zijn. Verwijder in apparaat beheer de ethernet kaart en reboot je computer. Dan zal die de netwerk kaart opnieuw moeten detecteren en drijvers installeren.
Succes ermee! ... meer en reageer

  • 14 September 2017 om 20:51

Proxy problemen [Algemeen]

Bedankt voor je aanbod maar ik heb alles al uit kunnen sluiten zowel de hardware als de software.. De proxy moet uigezet worden en dat kan alleen in IE zeld bij Extra> interneropties> tabblad verbindingen en dan zou je als jee op de LAN knop zou kunnen drukken de proxy gewoon uit kunnen zetten. Maar helaas is dist niet het geval. Het goede nieuws is dat ik weer met Microsoft NL bezig ben om dit ... meer en reageer

  • 14 September 2017 om 09:17

Proxy problemen [Algemeen]

Kan misschien een kennis met zijn laptop langskomen en dan bedraad de aansluiting testen? Misschien heb je of hardwarematige problemen met je netwerk kaart of foutieve software instellingen. Loop eens de instellingen van de netwerk kaart na. ... meer en reageer

  • 12 September 2017 om 20:35

Proxy problemen [Algemeen]

Ik Heb eerst de pc uitgezet, 15 minuten gewacht. Daarna de modem uitgezet en weer 15 minuten gewacht. De modem opnieuw aangezet en ik heb gewacht totdat hij gereset is. Daarna heb ik de pc aangezet. Na een paar keer geprobeerd een website te openen wat goed ging. Toen kreeg ik weer de melding van de kan proxyinstellingen niet vinden.

Ik werkt niet graag met Google Chrome, maar die had ook hetzelfde probleem als ... meer en reageer

  • 6 September 2017 om 19:48

Proxy problemen [Algemeen]

Ik gebruik de browser IE 11 versie 11.540.15063.0
En ik heb de modem opnieuw opgestart terwijl de pc aanstond en de pc heb ik totaal niet opnieuw opgestart. Ik ga morgen eerst de pc afsluiten daarna het modem resetten en als die klaar is dan start ik de pc op. Omdat ik de melding niet zo vaak zie zal ik een paar dagen afwachten. Mocht het probleem zich dan niet meer voorgekomen zijn dan laat ... meer en reageer

  • 3 September 2017 om 21:08

Proxy problemen [Algemeen]

Welke browser gebruik je? Proxies ken ik van bedrijfsnetwerken en uit het stenen tijdperk.

ADDENDUM: Heb je eerst het modem, en later de computer opnieuw opgestart? ... meer en reageer

  • 3 September 2017 om 19:37

Proxy problemen [Algemeen]

Ik krijg regelmatig, bij bedraad internet LAN, de melding Proxyinstellingen niet gevonden. Als ik de probleem oplosser er op los laat dan krijg ik de melding "Het externe apparaaat of bron accepteert de verbinding niet. De instelling van het apparaat of bron staan verbindingen https: niet toe.
Ik werk met Windows 10 64 bit en heb een Experia box V 10 Telfort zegt dat ik bij Microsoft moet zijn en bij Microsoft moet ik een ... meer en reageer

  • 22 Augustus 2017 om 10:00

WiFi verbinding Samsung Tv Sitecom router [WiFi]

[quote]ri611791 schreef:

Goedemorgen, voor de goede orde meld ik je dat het probleem, nu ook door deskundigen nagekeken, waarschijnlijk te wijten is aan 'n probleem op het moederboord van m'n TV.
Om toch de functionaliteit op een of andere wijze te behouden heb ik gekozen voor 'n redelijke tot goede alternatieve oplossing te weten, de installatie van ChromeCast.
Ik kan nu weer, weliswaar via aansturing van Tablet/Smartphone, alle internet/thuisnetwerk gerelateerde processen aansturen en het ... meer en reageer

  • 19 Juni 2017 om 20:20

WiFi verbinding Samsung Tv Sitecom router [WiFi]

Goedemorgen, voor de goede orde meld ik je dat het probleem, nu ook door deskundigen nagekeken, waarschijnlijk te wijten is aan 'n probleem op het moederboord van m'n TV.
Om toch de functionaliteit op een of andere wijze te behouden heb ik gekozen voor 'n redelijke tot goede alternatieve oplossing te weten, de installatie van ChromeCast.
Ik kan nu weer, weliswaar via aansturing van Tablet/Smartphone, alle internet/thuisnetwerk gerelateerde processen aansturen en het is nog betaalbaar ... meer en reageer

  • 19 Juni 2017 om 08:53

Weinig respons [Algemeen]

Ik zie de laatste tijd weinig activiteit op diverse forums zal wel aan het weer liggen.
Maar wat mij wel opvalt op die diverse forums is dat er wel een topic geopend wordt omdat er een probleem is maar dat er daarna weinig respons komt van de probleemeigenaar en dat is eigenlijk jammer want op alle forums zijn er leden die energie in die problematiek steken om de probleemeigenaar te helpen met de oplossing en ... meer en reageer

  • 30 Mei 2017 om 17:58

WiFi verbinding Samsung Tv Sitecom router [WiFi]

ri611791 schreef:

Dank je voor je advies, ik zet het alleen even in de ijskast i.v.m. 'n korte vakantie.
8 mei kom ik terug en dan zien we verder.

Hallo ri611791 ik hoop dat je een goede vakantie hebt gehad en heb je intussen al een oplossing gevonden voor je probleem ?. ... meer en reageer
  • 26 Mei 2017 om 18:58

Het grote I-Telligent Usenet topic [Usenet]

Beste usenet gebruiker,

Op veler verzoek is de Lente 2017 actiecode met enkele weken verlengd, deze actiecode wordt in samenwerking met de ISP Gebruikers Groepen* mogelijk gemaakt.

*[i]De ISP Gebruikers Groepen zijn forums over Internet Service Providers. Klanten kunnen terecht bij het forum van hun eigen ISP voor hulp bij internet, apparatuur, instellingen en klachten. Crew, leden en soms webcare zelf, helpen je graag verder. Er zijn forums over: CaiWay, Glasvezel, KPN, NLEx, ... meer en reageer

  • 11 Mei 2017 om 20:59

WiFi verbinding Samsung Tv Sitecom router [WiFi]

Dank je voor je advies, ik zet het alleen even in de ijskast i.v.m. 'n korte vakantie.
8 mei kom ik terug en dan zien we verder. ... meer en reageer

  • 25 April 2017 om 09:41

WiFi verbinding Samsung Tv Sitecom router [WiFi]

Gewoonlijks is de standaard instelling bij een router DHCP. Hou dat zo. Herstart eerst glasvezelmodem, en 10minuten later het modem. Sluit de televisie per kabel aan an controlleer of je met de televisie op internet kan komen. Indien het bedraad werkt, probeer het dan per wifi. Indien het niet werkt, geef dan tijdelijk je Wifi netwerk een ander naam. Controlleer de gewijzigde naam met je telefoon. Kan je deze gewijzigde naam op de televisie ... meer en reageer

  • 24 April 2017 om 20:49

WiFi verbinding Samsung Tv Sitecom router [WiFi]

Je moet juist alles op automatisch zetten. Post eens screenshots wat je kan instellen. Gewoonlijks moet je alleen een WLAN kiezen en het wachtwoord kennen.

Staat de DHCP server van het modem / router aan? ... meer en reageer

  • 24 April 2017 om 12:18

WiFi verbinding Samsung Tv Sitecom router [WiFi]

Ja ik heb i.o.m. Samsung de DNS van automatisch naar handmatig gezet en 2 codes (8.8.8.8. & 8.8.4.4.) geprobeerd, beide zonder resultaat. ik heb dit ook gemeld aan Samsung en wacht nog op hun reactie. ... meer en reageer

  • 24 April 2017 om 11:40

WiFi verbinding Samsung Tv Sitecom router [WiFi]

Of het Wifi adapter in het televisie toestel is kapot, of hij is fout geconfigureert. Kan je Wifi op het televisie toestel nog eens opnieuw configureren? ... meer en reageer

  • 23 April 2017 om 19:04

WiFi verbinding Samsung Tv Sitecom router [WiFi]

Via de WiFi van de TV is het niet mogelijk direct op Internet te komen. Smart Hub laat alle apps zien maar bij activering volgt de boodschap: Niet aangesloten op netwerk, controleer uw aansluiting.
Als je dit protocol volgt herkent het toestel wel de router Sitecom maar bij het verbinden laat het toestel 'n kruisje zien tussen de verbinding TV en Router.
Incidenteel is het echter wel voorgekomen, meestal tegelijkertijd met 'n update van de ... meer en reageer

  • 23 April 2017 om 18:15

WiFi verbinding Samsung Tv Sitecom router [WiFi]

Heb je al gekeken of er toevallig vlak voor de problemen begonnen een firmware update van het televisie toestel binnenkwam? Het lijkt erop alsof de Wifi Module van het televisie toestel de bosdoener is. Dit omdat het televisie toestel bedraad aangesloten gewoon werkt. Kan je met de televisie rechtstreeks op internet? Kijk dan of je een krant kan lezen. Dan weet je of dat via Wifi, of alleen via kabel lukt.

Je kan ook ... meer en reageer

  • 23 April 2017 om 17:37

WiFi verbinding Samsung Tv Sitecom router [WiFi]

Korte omschrijving:
Telfort producten:
Glasvezelmodem type 1 (met Coax aansluiting)
Sitecom router (Wi-Fi Gigabit Router N 300)
Decoder AmiNet M540 PVR Set-Top Box

TV Samsung met meest recente software

Op router ook nog SONOS aangesloten.

ALLES heeft normaal gewerkt tot sept/okt 2016.
Sindsdien alleen problemen met WIFi kontakt naar TV, hij vindt de router wel maar kan hiermee geen kontakt maken
Tablet, PC, Mobiel werken draadloos zonder problemen.

Ik hoop dat ... meer en reageer

  • 23 April 2017 om 08:56
โŒ