[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

๐Ÿ”’
โŒ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
OuderTelfort Gebruikers Groep

Interactieve tv [Eigen netwerk achter het Telfort modem]

Dat zal niet werken. Online kent het ID, b.v. het serienummer van het ontvanger in bruikleen. Alleen deze ontvanger kan tv ontvangen... ... meer en reageer

  • 27 November 2018 om 20:54

Verstuurde mails [Telfort Mobiel algemeen. O.a. SimLock, instellingen en advies]

Telfort heeft toch een hulpsite hoe je een mail account moet configuren?
Misschien staat daar iets niet goed? ... meer en reageer

  • 25 November 2018 om 21:27

Verstuurde mails [Telfort Mobiel algemeen. O.a. SimLock, instellingen en advies]

Ik ben nieuw bij telfort
Kom van kpn
Daar kon ik mijn verstuurde mails ver terugzoeken
Hier zie ik op mijn iphone maar 10 dagen terug
Waar kan ik dat veranderen? ... meer en reageer

  • 20 Oktober 2018 om 14:34

Interactieve tv [Eigen netwerk achter het Telfort modem]

Telfort gooit analoog overboord. Dus alles digitaal. Voor 1 tv krijg je 1 ontvanger in bruikleen. Ik heb meerdere tv's maar ik heb geen zin om huur voor die ontvangers te moeten betalen.
Weet iemand een truc om een NIET door Telfort geleverderde ontvanger goed werkend aan te sluiten? Ik ben een beetje digibeet maar ik dacht om de (b.v. op Markplaats) gekochte ontvanger m.b.v. een scartkabel aan de officiële ontvanger te koppelen. Is dat ... meer en reageer

  • 10 Oktober 2018 om 09:55

verschillende sites onbereikbaar [Storing]

Kon vanavond ook niet op een site waar ik veel op kom maar kreeg de melding dat i.v.m. de privacy deze geblokt werd omdat die site niet beveiligd zou zijn.
Echter stond er ook een tab bij met geavanceerd toen ik daar op klikte kon ik wel weer op die site komen misschien heb je hier iets aan. ... meer en reageer

  • 21 Juli 2018 om 22:55

verschillende sites onbereikbaar [Storing]

Ik vermoed dat je ip adres ergens in een blacklist zit.
Check hier je ip adres en noteer het: probe-my-ip-80x15

Zet vervolgens je modem en je router een uur uit (liefst langer b.v. een hele nacht).
Start daarna de boel weer op. Grote kans dat je een ander ip adres hebt gekregen.

Hopelijk is daarmee het probleem verholpen, maar vaak zijn hele ip ranges in een blacklist verwerkt waardoor de kans bestaat ... meer en reageer

  • 17 Juni 2018 om 10:38

verschillende sites onbereikbaar [Storing]

Sinds enkele dagen kunnen wij verschillende sites niet benaderen. Er volgt dan een foutmelding:

Access Denied
You don't have permission to access "http://.............

Deze sites zijn wel ter benaderen via mobiel internet, maar niet via het huis-netwerk. Ik heb dit probleem op alle computers/telefoons binnen ons netwerk. Ik heb het modem al eens teruggezet naar fabrieksinstellingen, maar helaas zonder resultaat. Wat zou hiervan de oorzaak kunnen zijn?

Groeten, Jack ... meer en reageer

  • 16 Juni 2018 om 12:37

Fijne feestdagen en een gezond 2018 [Algemeen]

Het aftellen van het oude jaar is begonnen ik hoop dat eenieder dit goed afsluit en volle moed het nieuwe jaar begint met veel gezondheid liefde en geluk dus in alle opzichten het nieuwe jaar tegemoet. ... meer en reageer

  • 31 December 2017 om 13:17

Fijne feestdagen en een gezond 2018 [Algemeen]

Hierbij wens ik alle forumleden hele fijne feestdagen en een voorspoedig en een gezond 2018 toe. ... meer en reageer

  • 24 December 2017 om 12:19

Proxy problemen [Algemeen]

Ik denk nog steeds dat je instellingen van de netwerk kaart fout zijn. Verwijder in apparaat beheer de ethernet kaart en reboot je computer. Dan zal die de netwerk kaart opnieuw moeten detecteren en drijvers installeren.
Succes ermee! ... meer en reageer

  • 14 September 2017 om 20:51

Proxy problemen [Algemeen]

Bedankt voor je aanbod maar ik heb alles al uit kunnen sluiten zowel de hardware als de software.. De proxy moet uigezet worden en dat kan alleen in IE zeld bij Extra> interneropties> tabblad verbindingen en dan zou je als jee op de LAN knop zou kunnen drukken de proxy gewoon uit kunnen zetten. Maar helaas is dist niet het geval. Het goede nieuws is dat ik weer met Microsoft NL bezig ben om dit ... meer en reageer

  • 14 September 2017 om 09:17

Proxy problemen [Algemeen]

Kan misschien een kennis met zijn laptop langskomen en dan bedraad de aansluiting testen? Misschien heb je of hardwarematige problemen met je netwerk kaart of foutieve software instellingen. Loop eens de instellingen van de netwerk kaart na. ... meer en reageer

  • 12 September 2017 om 20:35

Proxy problemen [Algemeen]

Ik Heb eerst de pc uitgezet, 15 minuten gewacht. Daarna de modem uitgezet en weer 15 minuten gewacht. De modem opnieuw aangezet en ik heb gewacht totdat hij gereset is. Daarna heb ik de pc aangezet. Na een paar keer geprobeerd een website te openen wat goed ging. Toen kreeg ik weer de melding van de kan proxyinstellingen niet vinden.

Ik werkt niet graag met Google Chrome, maar die had ook hetzelfde probleem als ... meer en reageer

  • 6 September 2017 om 19:48

Proxy problemen [Algemeen]

Ik gebruik de browser IE 11 versie 11.540.15063.0
En ik heb de modem opnieuw opgestart terwijl de pc aanstond en de pc heb ik totaal niet opnieuw opgestart. Ik ga morgen eerst de pc afsluiten daarna het modem resetten en als die klaar is dan start ik de pc op. Omdat ik de melding niet zo vaak zie zal ik een paar dagen afwachten. Mocht het probleem zich dan niet meer voorgekomen zijn dan laat ... meer en reageer

  • 3 September 2017 om 21:08

Proxy problemen [Algemeen]

Welke browser gebruik je? Proxies ken ik van bedrijfsnetwerken en uit het stenen tijdperk.

ADDENDUM: Heb je eerst het modem, en later de computer opnieuw opgestart? ... meer en reageer

  • 3 September 2017 om 19:37

Proxy problemen [Algemeen]

Ik krijg regelmatig, bij bedraad internet LAN, de melding Proxyinstellingen niet gevonden. Als ik de probleem oplosser er op los laat dan krijg ik de melding "Het externe apparaaat of bron accepteert de verbinding niet. De instelling van het apparaat of bron staan verbindingen https: niet toe.
Ik werk met Windows 10 64 bit en heb een Experia box V 10 Telfort zegt dat ik bij Microsoft moet zijn en bij Microsoft moet ik een ... meer en reageer

  • 22 Augustus 2017 om 10:00

WiFi verbinding Samsung Tv Sitecom router [WiFi]

[quote]ri611791 schreef:

Goedemorgen, voor de goede orde meld ik je dat het probleem, nu ook door deskundigen nagekeken, waarschijnlijk te wijten is aan 'n probleem op het moederboord van m'n TV.
Om toch de functionaliteit op een of andere wijze te behouden heb ik gekozen voor 'n redelijke tot goede alternatieve oplossing te weten, de installatie van ChromeCast.
Ik kan nu weer, weliswaar via aansturing van Tablet/Smartphone, alle internet/thuisnetwerk gerelateerde processen aansturen en het ... meer en reageer

  • 19 Juni 2017 om 20:20

WiFi verbinding Samsung Tv Sitecom router [WiFi]

Goedemorgen, voor de goede orde meld ik je dat het probleem, nu ook door deskundigen nagekeken, waarschijnlijk te wijten is aan 'n probleem op het moederboord van m'n TV.
Om toch de functionaliteit op een of andere wijze te behouden heb ik gekozen voor 'n redelijke tot goede alternatieve oplossing te weten, de installatie van ChromeCast.
Ik kan nu weer, weliswaar via aansturing van Tablet/Smartphone, alle internet/thuisnetwerk gerelateerde processen aansturen en het is nog betaalbaar ... meer en reageer

  • 19 Juni 2017 om 08:53

Weinig respons [Algemeen]

Ik zie de laatste tijd weinig activiteit op diverse forums zal wel aan het weer liggen.
Maar wat mij wel opvalt op die diverse forums is dat er wel een topic geopend wordt omdat er een probleem is maar dat er daarna weinig respons komt van de probleemeigenaar en dat is eigenlijk jammer want op alle forums zijn er leden die energie in die problematiek steken om de probleemeigenaar te helpen met de oplossing en ... meer en reageer

  • 30 Mei 2017 om 17:58
โŒ