[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

๐Ÿ”’
โŒ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
OuderTele2 Gebruikers Groep

nieuwe simkaart [Klacht over Tele2]

Dag op 16 september gaat simkaart kapot vraagt om pukcode naar als ik die invul gebeurt er niets.
17 september nieuwe simkaart aangevraagd en 20 september komt simkaart binnen. Dus blij maar wat blijkt order vblijft op aangevraagd staan dus kan niets.
tot nu toe 24 september nog steeds niet bereikbaar ( zakelijk) en Tele2 medewerker zegt iedere dag dat het opgelost wordt.
NIET DUS K....n

Wie iemand iets of leest tele2 mee?

dank voor antwoord

  • 24 September 2019 om 08:56

klachtafhandeling [Algemeen]

hallo ben net nieuw hier wil iets kwijt het gaat over mijn dochter hoe SLECHT Tele 2 haar behandelt, Ze heeft vorige week een iphone xs bestelt en heeft een aan betaling gedaan van 389 euro. En toen moest ze elke keer een ander e mail adres invoeren en dat lukte niet toen heb ik om terug vragen gevraagd werd ik door verbonden naar hun laatste red middel zoals hij zelf zei, dus weer opnieuw ... meer en reageer

  • 2 Augustus 2019 om 12:02

klachtafhandeling [Algemeen]

hallo ben net nieuw hier wil iets kwijt het gaat over mijn dochter hoe SLECHT Tele 2 haar behandelt,Ze heeft vorige week een iphone xs bestelt en heeft een aan betaling gedaan van 389 euro. En toen moest ze elke keer een ander e mail adres invoeren en dat lukte niet toen heb ik om terug vragen gevraagd werd ik door verbonden naar hun laatste red middel zoals hij zelf zei,dus weer opnieuw aangevraagd maar ze moest wel weer die 389 eerst weer doen en de eerste betaling zou ze vandaag terug krijgen nou dus niet als antwoord krijg je We betalen maar 1x in de week uit en dus nog steeds niks. Veel beloven maar weinig tot niks doen daar nog geen eens een vergoeding of excuus gewoon schandalig en nu maar afwachten of we het geld terug krijgen

  • 2 Augustus 2019 om 12:02

klachtafhandeling [Algemeen]

WhipAngry
Ongelofelijk, tijd voor een consumentenprogramma.
Kassa, Radar, Kanniewaarzijn, Ookdatnog.

Vooral veel publiciteit zoeken, zodat tele2 het wel op moet vallen dat ze negatief in het nieuws komen en om escalatie te voorkomen wel met je willen oplossen.

Zie ook: https://www.klachten-indienen.nl/ ... meer en reageer
  • 12 Februari 2019 om 18:10

klachtafhandeling [Algemeen]

WhipAngry
Ongelofelijk, tijd voor een consumentenprogramma.
Kassa, Radar, Kanniewaarzijn, Ookdatnog.

Vooral veel publiciteit zoeken, zodat tele2 het wel op moet vallen dat ze negatief in het nieuws komen en om escalatie te voorkomen wel met je willen oplossen.

Zie ook: https://www.klachten-indienen.nl/
  • 12 Februari 2019 om 18:10

klachtafhandeling [Algemeen]

ik heb op verzoek van Tele2 op 10 december jongstleden klacht schriftelijk ingediend omdat er teveel historie was om via klachtenformulier in te dienen. Na de respondetijd van 30 dagen heb ik geinformeerd naar voortgang. Eerst werd mij veteled dat klacht niet was ontvangen. Bij raadpleging andere medewer bleek dat klacht wel was ontvangen, maar was zoekgeraakt. Op verzoek Tele2 heb ik klacht nogmaals -inclusief aanvulling- verstuurd met uitdrukkelijk verzoek mij de ontvangst per mail ... meer en reageer

  • 12 Februari 2019 om 14:46

klachtafhandeling [Algemeen]

ik heb op verzoek van Tele2 op 10 december jongstleden klacht schriftelijk ingediend omdat er teveel historie was om via klachtenformulier in te dienen. Na de respondetijd van 30 dagen heb ik geinformeerd naar voortgang. Eerst werd mij veteled dat klacht niet was ontvangen. Bij raadpleging andere medewer bleek dat klacht wel was ontvangen, maar was zoekgeraakt. Op verzoek Tele2 heb ik klacht nogmaals -inclusief aanvulling- verstuurd met uitdrukkelijk verzoek mij de ontvangst per mail telefoon of hoe dan ook te bevestigen. Gisteren na twee weken wachten toch maar weer even naar de voortgang gevraagd en of klacht uberhaupt was ontvangen. Gechat met drie medewerkers maar niemand kon de klachttraceren, op verzoek gevraagd door iemnad te worden teruggebeld. is toegezegd maar helaas is toezegging niet gestand gedaan. heden weer gebeld. Klantenservice verwijs mij daaor naar afd klachtafhandeling, maar desgevraagd weten ze niet hoe ik daarmee in contact kan komen.

Mijn vraag, hoe komt mijn klacht op de juiste plaats. Even mailen lijkt mij het handigst, maar wordt niet geaccepteerd. Niemand schijnt zich verder ook verantwoordelijk te voelen om te achterhalen waar mijn twee brieven zijn of mij in de gelegenheid te stellen mijn brief te mailen of andere manier dat zeker is dat brief op juiste plaats terecht komt.

Voor. de goede orde: sinds 10 december heb ik inmiddels 5 uur! met klantenservice getelefoneerd cq in de wachtstand gestaan en ruim 3 uur gechat! Van 2 medewerkers van tele2 heb ik tenminste enig inleveinsgvermogen gehad en hebben mij medegdeeld dat het schaamrood op hun kaken staat,de ongeveer 13 overige hebben alleen redenen gezocht mij niet te helpen of doorverbonden naar een andere afdeling die van niets wisten

Ik neem aan dat Tele2 dit ook een verre van elegante zaak vindt.

ik roep HELP: hoe kan mij klacht u bereiken en in behandeling worden genomen.

Ik voeg de klacht hierbij als bijlage. Dat is de situatie tot aan afgelopen weekend. helaas dus al weer uitgebreider geworden (heb idee dat bijlage niet wordt gepakt, maar kan aan mij liggen)

  • 12 Februari 2019 om 14:46

kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan [Tele2 Internet beveiligingspakket]

Hoi, check deze link; https://www.opendns.com/home-internet-security/

Ik denk dat "familyshield" de beste optie voor je is.

Het enige wat je hoeft te doen is de dns servers te veranderen. Via die site kun je ook de handleidingen hiervoor vinden. ... meer en reageer

  • 22 November 2018 om 22:12

kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan [Tele2 Internet beveiligingspakket]

Hoi, check deze link; https://www.opendns.com/home-internet-security/

Ik denk dat "familyshield" de beste optie voor je is.

Het enige wat je hoeft te doen is de dns servers te veranderen. Via die site kun je ook de handleidingen hiervoor vinden.

  • 22 November 2018 om 22:12

kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan [Tele2 Internet beveiligingspakket]

Hallo, ik wil heel graag mijn kinderen veilig en beschermd op het internet, ik wil websites blokkeren op internetinstelling van het modem. waarom kan dat niet via tele2 klantenservice?


kan ik wil het web DNS-servers gebruiken?
zo niet wat zijn de ander mogelijkheden om six websites blokkeren.

met vriendelijke groet ... meer en reageer

  • 16 November 2018 om 12:14

kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan [Tele2 Internet beveiligingspakket]

Hallo, ik wil heel graag mijn kinderen veilig en beschermd op het internet, ik wil websites blokkeren op internetinstelling van het modem. waarom kan dat niet via tele2 klantenservice?


kan ik wil het web DNS-servers gebruiken?
zo niet wat zijn de ander mogelijkheden om six websites blokkeren.

met vriendelijke groet

  • 16 November 2018 om 12:14

Onmogelijk in te loggen bij mijn Payzaaccount. [Algemeen]

Hoi Droekie, dat het met 4G wel lukt was me duidelijk.
Het moet dus ergens in de setup van tele2 of je computer liggen.

Met Firefox kun je de volgende 2 dingen proberen.
- Via help is er een optie om FF te (her)starten met de add-ons uitgeschakeld. Probeer eens in te loggen op je Payzaaccount.
- In FF kun je met de toetsen combinatie CTRL+SHIFT+P de privacy mode starten. Probeer eens in te ... meer en reageer

  • 18 Maart 2018 om 09:49

Onmogelijk in te loggen bij mijn Payzaaccount. [Algemeen]

Hoi Droekie, dat het met 4G wel lukt was me duidelijk.
Het moet dus ergens in de setup van tele2 of je computer liggen.

Met Firefox kun je de volgende 2 dingen proberen.
- Via help is er een optie om FF te (her)starten met de add-ons uitgeschakeld. Probeer eens in te loggen op je Payzaaccount.
- In FF kun je met de toetsen combinatie CTRL+SHIFT+P de privacy mode starten. Probeer eens in te loggen op je Payzaaccount.

P.s. Heb je al een andere browser geprobeerd? Internet Explorer of Chrome?

Als bovenstaande niet werkt dan probeer je deze instelling, hiermee stel je andere dns servers in dan die van tele2 zelf.
- Op deze website staat een mooie handleiding hoe je OpenDNS kunt instellen; OpenDNS. Volg de handleiding vanaf: "Instellen OpenDNS FamilyShield". Een account hoef je niet aan te maken tenzij je websites in dat account wil gaan blokkeren.

Edit: gebruik niet de dns servers die daar genoemd worden maar deze:

208.67.222.222
208.67.220.220
Zie https://www.opendns.com/setupguide/

Herstart je pc en test je Payzaaccount.

  • 18 Maart 2018 om 09:49

Onmogelijk in te loggen bij mijn Payzaaccount. [Algemeen]

Hoi Bill,

Fijn dat je wil helpen!
Ik heb geen router alleen het modem van Tele 2. Ik zou niet weten hoe ik de firewall in het modem uit kan zetten. Na 2 keer 45 min met de klantenservice gesproken te hebben, ben ik niet veel wijzer geworden. Ik kreeg het advies om het modem terug te zetten naar de fabrieksinstellingen, dat heb ik gedaan en de klantenservice heeft nog gekeken wat er mis ... meer en reageer

  • 17 Maart 2018 om 21:50

Onmogelijk in te loggen bij mijn Payzaaccount. [Algemeen]

Hoi Bill,

Fijn dat je wil helpen!
Ik heb geen router alleen het modem van Tele 2. Ik zou niet weten hoe ik de firewall in het modem uit kan zetten. Na 2 keer 45 min met de klantenservice gesproken te hebben, ben ik niet veel wijzer geworden. Ik kreeg het advies om het modem terug te zetten naar de fabrieksinstellingen, dat heb ik gedaan en de klantenservice heeft nog gekeken wat er mis is met het modem maar konden ook niets vinden.
Ik gebruik Firefox en heb geen add-ons. Het probleem met de captcha's bestaat sinds een dag of 12. Voor die tijd had ik er geen last van.
Ik gebruik 360 security premium met een firewall maar die heb ik uitgeschakeld.
Ik krijg bij de captcha van Payza na een aantal pogingen de mededeling, dat mijn computer of netwerk mogelijk geautomatiseerde query's verzendt.
Blijft het feit, dat als ik het modem uitschakel en met mijn mobiel via 4G probeer in te loggen bij Payza het wel lukt vandaar dat ik denk, dat het iets met het modem van doen heeft.

  • 17 Maart 2018 om 21:50

Onmogelijk in te loggen bij mijn Payzaaccount. [Algemeen]

Zo 1, 2, 3 een oplossing geven gaat mij ook niet lukken.
Wel wil ik proberen samen met je het probleem op te lossen.

Mijn eerste gedachte is de firewall in je tele2 modem of in je eigen router.
Zet deze om te testen eens helemaal uit.

80% van de captcha's zijn een service van google. Zo'n captcha wordt dan ook van een andere website/ip-adres ingelezen. Hier zou een dns probleem de oorzaak ... meer en reageer

  • 17 Maart 2018 om 19:50

Onmogelijk in te loggen bij mijn Payzaaccount. [Algemeen]

Zo 1,2,3 een oplossing geven gaat mij ook niet lukken.
Wel wil ik proberen samen met je het probleem op te lossen.

Mijn eerste gedachte is de firewall in je tele2 modem of in je eigen router.
Zet deze om te testen eens helemaal uit.

80% van de captcha's zijn een service van google. Zo'n captcha wordt dan ook van een andere website/ip-adres ingelezen. Hier zou een dns probleem de oorzaak kunnen zijn, maar ook je firewall kan dit blokkeren.

Welke browser gebruik je? In het geval van Chrome of Firefox, welke add-ons heb je in gebruik?

  • 17 Maart 2018 om 19:50

Onmogelijk in te loggen bij mijn Payzaaccount. [Algemeen]

Eerlijk gezegd, vind ik het belachelijk dat klantenservice mij aanraad om op het forum te kijken!
Mijn probleem is ; Op sites met een captcha kan ik niet inloggen om dat de captcha niet werkt. In dit geval Payza.com . Mijns inziens ligt het aan het modem van Tele2.
Het probleem doet zich voor sinds een dag of 12. Als ik het modem uitschakel en 4G gebruik met mijn mobiel kan ik wel gewoon inloggen ... meer en reageer

  • 17 Maart 2018 om 18:02

Onmogelijk in te loggen bij mijn Payzaaccount. [Algemeen]

Eerlijk gezegd, vind ik het belachelijk dat klantenservice mij aanraad om op het forum te kijken!
Mijn probleem is ; Op sites met een captcha kan ik niet inloggen om dat de captcha niet werkt. In dit geval Payza.com . Mijns inziens ligt het aan het modem van Tele2.
Het probleem doet zich voor sinds een dag of 12. Als ik het modem uitschakel en 4G gebruik met mijn mobiel kan ik wel gewoon inloggen dus dat bevestigt mijn vermoeden, dat het aan het modem ligt. Ik kreeg het advies om het modem terug te zetten naar de fabrieks stand hellas heeft dit ook geen succes gebracht.
Met mijn email heb ik af en toe ook problemen. Een gelezen e-mail doet er soms 15 sec. over om te verdwijnen en af en toe krijg ik de melding ; kan de mail niet verplaatsen omdat het contact met de Imapserver is mislukt. Klantenservice zegt, dat ze geen imapserver gebruiken [ Wat dat ook mogen zijn, ik ben geen wizkid ] Als Tele2 geen imap server gebruikt waarom krijg ik dat die melding in mijn e-mail account.
Wat de captcha betreft bij Payza krijg ik zo nu en dan het bericht dat mijn server automatische queries verstuurt [ wat dat ook mogen zijn ]
Wij zijn al 15+ jaren klant bij Tele2 maar voor een oplossing moet ik zelf maar kijken op het forum.
Is er iemand die een oplossing weet?

  • 17 Maart 2018 om 18:02

Settings for FritzBox [Installatie en aansluit problemen Tele2 modems]

Op de voorgaande pagina heb ik proberen te beschrijven hoe je met een Comtrend modem je inloggegevens kunt vinden. Of dat nog werkt weet ik niet.

Heb je dat gelezen? Welk modem heb je?

Met Wireshark kan het volgens mij niet, want die geeft geen inhoud van het verkeer tussen je modem en de Tele2 server. ... meer en reageer

  • 13 Maart 2018 om 23:08
โŒ