[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

πŸ”’
❌ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
OuderVodaFone Gebruikers Groep

Het grote I-Telligent Usenet topic [Usenet]

Beste usenet gebruiker,

2018 is in zicht en om knallend het nieuwe jaar in te gaan hebben wij een super actie voor u, deze actie wordt in samenwerking met de ISP Gebruikers Groepen* mogelijk gemaakt.

*[i]De ISP Gebruikers Groepen zijn forums over Internet Service Providers. Klanten kunnen terecht bij het forum van hun eigen ISP voor hulp bij internet, apparatuur, instellingen en klachten. Crew, leden en soms webcare zelf, helpen je graag verder. ... meer en reageer

  • 16 December 2017 om 18:49

Geen mobiel geen internet helemaal niets!!! [Klacht over VodaFone]

Zou bijna drie weken geleden worden overgezet van Ziggo naar Vodafone heb inmiddels tientallen keren gebeld (van kastje naar muur) verkeerde of foutieve informatie en inmiddels in winkel geweest niemand die ook maar een zinnig antwoord kan geven waarom het nog steeds niet werkt!
Ik denk dat het tijd wordt om mijn abonnement van twee jaar wegens wanprestatie maar te annuleren. ... meer en reageer

  • 15 Juni 2017 om 15:12

GEEN MOBIEL GEEN INTERNET NIKS!!!!! [Opleveringsproblemen]

Zou bijna drie weken geleden worden overgezet van Ziggo naar Vodafone heb inmiddels tientallen keren gebeld (van kastje naar muur) verkeerde of foutieve informatie en inmiddels in winkel geweest niemand die ook maar een zinnig antwoord kan geven waarom het nog steeds niet werkt!
Ik denk dat het tijd wordt om mijn abonnement van twee jaar wegens wanprestatie maar te annuleren. ... meer en reageer

  • 15 Juni 2017 om 14:54

Geen mobiel geen internet helemaal niets!!! [Klacht over VodaFone]

Zou bijna drie weken geleden worden overgezet van Ziggo naar Vodafone heb inmiddels tientallen keren gebeld (van kastje naar muur) verkeerde of foutieve informatie en inmiddels in winkel geweest niemand die ook maar een zinnig antwoord kan geven waarom het nog steeds niet werkt!
Ik denk dat het tijd wordt om mijn abonnement van twee jaar wegens wanprestatie maar te annuleren.

  • 15 Juni 2017 om 15:12

GEEN MOBIEL GEEN INTERNET NIKS!!!!! [Opleveringsproblemen]

Zou bijna drie weken geleden worden overgezet van Ziggo naar Vodafone heb inmiddels tientallen keren gebeld (van kastje naar muur) verkeerde of foutieve informatie en inmiddels in winkel geweest niemand die ook maar een zinnig antwoord kan geven waarom het nog steeds niet werkt!
Ik denk dat het tijd wordt om mijn abonnement van twee jaar wegens wanprestatie maar te annuleren.

  • 15 Juni 2017 om 14:54

Geen telefoon wel internet [Algemeen]

Mijn mobiele telefoon is een Iphone 5 en heb IOS 10.3.1 als besturingssysteem. Ik had een mobiel abonnement bij Ziggo, maar ben onlangs overgestapt naar Vodafone met nummerbehoud. In een eerdere poging heb ik al eens geprobeerd over te stappen naar Vodafone, maar dat is niet gelukt. Toen maar weer teruggegaan naar Ziggo. Mijn telefoonnummer is echter bij Vodafone gebleven en niet naar Ziggo gegaan. Om deze zaak niet ingewikkelder te maken heb ik vanmiddag ... meer en reageer

  • 30 April 2017 om 00:29

Geen telefoon wel internet [Algemeen]

Mijn mobiele telefoon is een Iphone 5 en heb IOS 10.3.1 als besturingssysteem. Ik had een mobiel abonnement bij Ziggo, maar ben onlangs overgestapt naar Vodafone met nummerbehoud. In een eerdere poging heb ik al eens geprobeerd over te stappen naar Vodafone, maar dat is niet gelukt. Toen maar weer teruggegaan naar Ziggo. Mijn telefoonnummer is echter bij Vodafone gebleven en niet naar Ziggo gegaan. Om deze zaak niet ingewikkelder te maken heb ik vanmiddag op advies van een medewerker van Vodafone in een Vodafonewinkel een nieuwe simkaart gehaald. Daar mijn nummer nog steeds bij Vodafone was zou het alleen maar nodig zijn mijn Ziggo kaart te vervangen door de nieuwe Vodafone kaart. Dit alles is een zeven uur geleden gebeurd en ik kan nog steeds niet mijn op mijn mobiele telefoon bellen. Internet lukt wel, dat is geen probleem. Mijn vraag is dus of het misschien aan de instellingen ligt dat ik niet kan bellen en sms'n.Op het display van mijn telefoon staat steeds Geen service.
Genoemd probleem heb ik ook geplaatst op forum.vodafone.nl

  • 30 April 2017 om 00:29

β€˜Roam Like at Home’ voor alle Vodafone-klanten [Nieuws van/over Vodafone.]

Vodafone gaat verder dan roaming regulering met extra landen in het aanbod


Vanaf 1 juni kunnen alle Vodafone-klanten die op reis zijn in de EU hun abonnement gebruiken zonder extra kosten. Dit principe heet ‘Roam Like at Home’. Hiermee voldoet Vodafone aan de nieuwe Europese roaming regulering die vanaf 15 juni ingaat. Vodafone liep al vooruit op deze wetgeving met meerdere ‘Roam Like at Home’-abonnementen in 2016. Nu geldt dit voordeel voor álle ... meer en reageer
  • 25 April 2017 om 10:16

Het grote I-Telligent Usenet topic [Usenet]

Beste usenet gebruiker,

Op veler verzoek is de Lente 2017 actiecode met enkele weken verlengd, deze actiecode wordt in samenwerking met de ISP Gebruikers Groepen* mogelijk gemaakt.

*[i]De ISP Gebruikers Groepen zijn forums over Internet Service Providers. Klanten kunnen terecht bij het forum van hun eigen ISP voor hulp bij internet, apparatuur, instellingen en klachten. Crew, leden en soms webcare zelf, helpen je graag verder. Er zijn forums over: CaiWay, Glasvezel, KPN, NLEx, ... meer en reageer

  • 11 Mei 2017 om 21:00

Non-stop gratis extra’s voor Ziggo klanten met een Vodafone abonnement [Nieuws van/over Vodafone.]

Dubbele data, een extra TV-pakket (sport, kids, of films & series, inclusief het beste van HBO) naar keuze en het beveiligingspakket Safe Online XL. Klanten met een Ziggo pakket met Internet en Digitale TV én een Vodafone abonnement plukken als eerste de vruchten van de samenwerking tussen beide bedrijven.

Non-stop
Vanaf 3 april ontvangen klanten, die zowel een geselecteerd abonnement voor internet en digitale televisie van Ziggo als een geselecteerd mobiel abonnement van Vodafone ... meer en reageer

  • 3 April 2017 om 10:37

klacht instalatie en service [Algemeen]

Hallo,
Ik zal mij eerst even voorstellen ik ben een huismeester van zo'n ongeveer 300 aanleunwoningen (Ouderen woningen).
Wat ik vandaag meemaakte wil ik toch nog even kwijt omdat dit alle koude douche's verdient die er bestaan.
Ik moest vandaag bij een bewoonster in haar meterkast zijn voor een andere klus en trof daar haar draadloze telefoon aan.
Ik vroeg haar waarom deze daar stond en niet binnen daarop antwoordde zei dat gisteren haar Vodafone pakket was aan gesloten en de monteur het zo achter gelaten had. Daar ik deze woningen op mijn duimpje ken vond ik dit heel vreemd. Het oude KPN draadje zat 30 cm vanaf het modem en het enigste wat nog nodig was om gewoon telefonie in de huiskamer te krijgen was een telf. stopcontact, zo een die iedereen bijna over heeft van zijn installatiepakket. Ik vraag mij af hoe hij het had achtergelaten als deze mevr. geen draadloos telefoontje had gehad.
Waarschijnlijk wel goed want ik lees net op de Vodafone site dat er een telefoon gratis wordt aangesloten ( en ja dat had hij gedaan ).
Ook heb ik nog even de klantenservice gebeld hierover maar daar was dit de gewoonste zaak van de wereld en zo deden zij het altijd.
Ik heb in de woningen waar ik werk veel providers gezien maar tot nu toe had iedereen gewoon telefoon in de huiskamer alleen Vodafone niet dan moet je even naar de meterkast lopen om te bellen. Er wordt mij vaak gevraagd welke providers bij ons in de woningen te krijgen zijn en welke er bij de bewoners goed bevallen. Mijn eerste vraag zal dan eerst zijn wil u telefoon in de huiskamer of in de meterkast en daarna zal ik een provider aanbevelen. Ik had nog een laatste vraag aan de klantenservice medewerker gesteld en dat was of mevrouw nog van haar abonnement af kon waarop hij lachend antwoorden hahahaha nee uw twee weken bedenk tijd zijn om.
Als laatste heb ik voor deze mevrouw een stopcontact uit een oude upc doos gehaalden het voor haar werkend gemaakt 5 min werk.

  • 23 Augustus 2016 om 21:16

Huawei [Storing]

Update na een uur in de wacht op het support nummer toch contact gehad met vodafone support
Er is opnieuw een monteur langs gestuurd, en het modem vervangen.
Helaas bleef het voip deel offline dus dat zat niet helemaal goed
Maar na een dag of 2 bleek deze ineens wel weer goed te werken.
Overigens geen woord ontvangen van vodafone over dat het is opgelost, dus je moet zelf maar zien of het werkt.
Het mooie is dat alles nu wel lijkt te werken en tot dusver nog geen storing, maar er zijn een paar kant tekeningen.
Op het modem heeft men de 5G wifi uitgeschakeld waardoor je geen ac verbinding kan maken ( vervelend want het is echt veel trager ) dus maximaal 300 Mbit in plaats van de 1300 Mbit.
En men heeft besloten de verbinding beter te knijpen op de aangeboden snelheden ( op zich terecht maar uiteraard een min punt )
Van een mogelijke upload van 2 MB/s naar amper aan 800 Kb/s dat merk je behoorlijk goed. Verder valt op dat vreemd genoeg elke browser trager lijkt te openen.
Snelheids testen op andere adressen in nederland anders dan vodafone zelf tonen veel lagere snelheden. Gemiddeld rond de 30 Mbps alleen op vodafone zelf lijk je 80 Mbps te krijgen maar ik vermoed dat dit kunstmatig is.
Conclusie is dat het mogelijk nu wel stabiel gaat werken maar dat de snelheid er behoorlijk uit is. Op alle vlakken dus een tragere verbinding gekregen.
Nu maar afwachten of het stabiel blijft

  • 18 September 2015 om 05:13

Huawei [Storing]

Mijn eerste week bij vodafone leek heel goed te zijn.
Maar toen begon het gedoe, inloggen op vodafone thuis was ineens niet meer mogelijk, nadat in het weekeinde de verbinding er nagenoeg helemaal uit lag.
Jawel dus ook de telefoon, we waren dus geheel niet meer te bereiken.

Nu kan ik alweer niet meer inloggen bij vodafone thuis en heb zowat elke dag problemen met de verbinding.
Na wat rondvragen onder enkele specialisten op dit vlak wist een van hen mij erop te wijzen dat het modem daar grotendeels de oorzaak van is.

Ik moet letterlijk 1 of meerdere keren per dag het modem resetten, de snelheden waren echt goed te noemen in die beruchte eerste week maar inmiddels is dat ook een stuk minder.
Vooral de wifi is helemaal ingedonderd, was de eerste week nog sneller dan ik met mijn lan kon behalen 1300 Mb. Nu wil geen van de 5g devices nog verbinden met een snelheid hoger dan 300 Mb
Maar ook hier dus weer continue storing en weg vallen. Of zelfs meerdere keren per uur op het modem de wifi aan/ uit moet gaan zetten omdat het weer eens niet meer wil verbinden.
Het begint mijn neus uit te komen dat er zo vaak problemen zijn.
Ben inmiddels aan het beraden of ik niet een andere mogelijkheid heb, misschien dan toch maar de laatste strohalm "tele2"gaan proberen en dit contract wegens wan prestatie verbreken

  • 26 Augustus 2015 om 00:59

Nu eens geen geklaag maar positieve ervaring! [Opleveringsproblemen]

Vodafone krijgt van mij voor het Vodafone Thuis pakket via glasvezel een dikke 5 sterren.

In Dordrecht hebben we al heel wat jaren glasvezel. Ik ben begonnen bij Tweak (beste toendertijd, met pakket blauw), na jaar of 2 overgestapt naar XMS (ook prima, maar toen goedkoper), 2 jaar later weer terug naar Tweak (want XMS ging op KPN systeem over). Door nieuw pakket (Sparql) van Tweak hele goede kwaliteit van TV, en gewoon verder goed internet en telefonie maar was naar verhouding toch vrij duur (met amper bellen tussen 75 en 80 Euro per maand is prijzig ondanks het "gratis" HBO filmpakket.

Mijn vader is 3 maanden geleden overgestapt naar Vodafone (van KPN variant af) en de hele overstap ging met gratis monteur van een lijen dakje. En dat pakket - zelfde als mijn Tweak-pakket alleen zonder HBO - komt het eerste jaar op 45 Euro per maand.
Beeldkwaliteit is stuk beter dan van KPN, internet en telefonie werken feilloos. Dus toen heb ik al snel besloten: ik ga ook over op Vodafone Thuis.
Bestelling via site gedaan, direct volledige informatie via mail ontvangen van procedure. Na de afkoelingsperiode direct gebeld door de organisatie die de gratis monteur regelt om een datum en tijd af te spreken: 21 januari. Zelfde dag Tweak opgezegd per 21 januari wat door opzegtermijn 2 februari werd. Maar Tweak gaf aan: overname door andere partij op 21 januari zal geen probleem opleveren.

Week voor oplevering grote doos geleverd via post met glasvezelmodem en TV ontvanger met de nodige kabels, instructie en mapje met wachtwoorden voor installatie en draadloos internet.
'sMorgens 21 januari was het signaal van Tweak (internet, televisie en telefonie) weg. Monteur kwam inderdaad op die dag op de afgesproken tijd (rond 2 uur). Heeft alles geïnstalleerd en kregen gelijk goed internetsignaal en televisiesignaal binnen. Alles ingesteld en binnen half uur was installatie rond en werkte internet en TV prima. Ook draadloos signaal prima, de twee mobiele telefoons gelijk verbonden met internet.

Monteur vertelde dat portratie telefonie ook in gang werd gezet, zou 2 dagen ongeveer duren. Tot die tijd tijdelijk nummer.
Vlak na oplevering door monteur kwamen mailtjes binnen van Vodafone met melding van geslaagde oplevering, opgang zetting van portratie telefonie en nogmaals bevestiging abonnementgegevens en overige zaken als inloggegevens MyVodafone.
Kortom, hele goede volledige berichtgeving.

Onze ervaringen zijn na oplevering tot nu toe zeer positief: beeld is helder, scherp en gedetailleerd op TV. Veel zenders, ook verrassende zenders als veel lokale en regionale omroepen, etc. Internet (tot nu toe had ik altijd 100 Mbps verbindingen, nu terug naar 50 Mbps) is gewoon lekker snel. Ik merk in feite niets van de "achteruitgang". Telefonie via tijdelijk nummer is helder, duidelijk (nu 23/1 nog niet geportreerd).

Ik kan vanuit mijn ervaring zeggen: Vodafone Thuis is absoluut een grote aanwinst in glasvezelland. Aanrader! En belangrijkste is dat het zeeeeeer betaalbaar is (goedkoper kan je niet vinden) en je als extra (voor klein bedrag extra) twee of vier themapakketten kan kiezen met vele vele goede zenders.
Ik ben altijd zeer kritisch met de keuze van de providers (ik ging altijd voor het beste van het beste) maar Vodafone laat als prijsvechter zien dat het niet onder doet voor de "zware" jongens.
Ik zeg: DOEN!! Thumbs Up
  • 24 Januari 2015 om 10:34

Wifi [WiFi]

Ik heb nu ruim twee jaar glasvezel van Vodafone.
Het ging in het begin niet al te best, maar na een aantal weken werkte het prima.
Verder eigenlijk geen grote problemen meer gehad.

  • 12 Januari 2015 om 13:57

Wifi [WiFi]

Maar dat kan toch niet de bedoeling zijn? Sorry hoor, maar ik had hier voor KPN. Nog nooit een dag problemen gehad. En nu overgestapt en alleen maar problemen.

  • 13 Oktober 2014 om 16:53

Wifi [WiFi]

Je zou het op kunnen lossen door een eigen goede wifi router achter je netwerk te plakken.

  • 13 Oktober 2014 om 15:58

Wifi [WiFi]

Nee hoor, ik gebruik geen torrents en dergelijke. Gebruik het voor normaal computergebruik. Beetje mailen en internetten.

  • 13 Oktober 2014 om 15:47

Wifi [WiFi]

Hoe "zwaar" belast je je wifi netwerk?
Wifi is ongeschikt voor torrents en nzb download programma's.

  • 13 Oktober 2014 om 12:47

Wifi [WiFi]

Ik heb alle mogelijke kanalen al geprobeerd. Heb er een hele middag voor gezeten welke nou het beste werkt. Helaas heeft dat niet mogen baten.

  • 13 Oktober 2014 om 11:28
❌