[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

πŸ”’
❌ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
OuderVodaFone Gebruikers Groep

Geen mobiel geen internet helemaal niets!!! [Klacht over VodaFone]

Zou bijna drie weken geleden worden overgezet van Ziggo naar Vodafone heb inmiddels tientallen keren gebeld (van kastje naar muur) verkeerde of foutieve informatie en inmiddels in winkel geweest niemand die ook maar een zinnig antwoord kan geven waarom het nog steeds niet werkt!
Ik denk dat het tijd wordt om mijn abonnement van twee jaar wegens wanprestatie maar te annuleren. ... meer en reageer

  • 15 Juni 2017 om 15:12

GEEN MOBIEL GEEN INTERNET NIKS!!!!! [Opleveringsproblemen]

Zou bijna drie weken geleden worden overgezet van Ziggo naar Vodafone heb inmiddels tientallen keren gebeld (van kastje naar muur) verkeerde of foutieve informatie en inmiddels in winkel geweest niemand die ook maar een zinnig antwoord kan geven waarom het nog steeds niet werkt!
Ik denk dat het tijd wordt om mijn abonnement van twee jaar wegens wanprestatie maar te annuleren. ... meer en reageer

  • 15 Juni 2017 om 14:54

Geen telefoon wel internet [Algemeen]

Mijn mobiele telefoon is een Iphone 5 en heb IOS 10.3.1 als besturingssysteem. Ik had een mobiel abonnement bij Ziggo, maar ben onlangs overgestapt naar Vodafone met nummerbehoud. In een eerdere poging heb ik al eens geprobeerd over te stappen naar Vodafone, maar dat is niet gelukt. Toen maar weer teruggegaan naar Ziggo. Mijn telefoonnummer is echter bij Vodafone gebleven en niet naar Ziggo gegaan. Om deze zaak niet ingewikkelder te maken heb ik vanmiddag ... meer en reageer

  • 30 April 2017 om 00:29

β€˜Roam Like at Home’ voor alle Vodafone-klanten [Nieuws van/over Vodafone.]

Vodafone gaat verder dan roaming regulering met extra landen in het aanbod


Vanaf 1 juni kunnen alle Vodafone-klanten die op reis zijn in de EU hun abonnement gebruiken zonder extra kosten. Dit principe heet ‘Roam Like at Home’. Hiermee voldoet Vodafone aan de nieuwe Europese roaming regulering die vanaf 15 juni ingaat. Vodafone liep al vooruit op deze wetgeving met meerdere ‘Roam Like at Home’-abonnementen in 2016. Nu geldt dit voordeel voor álle ... meer en reageer

  • 25 April 2017 om 10:16

Het grote I-Telligent Usenet topic [Usenet]

Beste usenet gebruiker,

Op veler verzoek is de Lente 2017 actiecode met enkele weken verlengd, deze actiecode wordt in samenwerking met de ISP Gebruikers Groepen* mogelijk gemaakt.

*[i]De ISP Gebruikers Groepen zijn forums over Internet Service Providers. Klanten kunnen terecht bij het forum van hun eigen ISP voor hulp bij internet, apparatuur, instellingen en klachten. Crew, leden en soms webcare zelf, helpen je graag verder. Er zijn forums over: CaiWay, Glasvezel, KPN, NLEx, ... meer en reageer

  • 11 Mei 2017 om 21:00

Non-stop gratis extra’s voor Ziggo klanten met een Vodafone abonnement [Nieuws van/over Vodafone.]

Dubbele data, een extra TV-pakket (sport, kids, of films & series, inclusief het beste van HBO) naar keuze en het beveiligingspakket Safe Online XL. Klanten met een Ziggo pakket met Internet en Digitale TV én een Vodafone abonnement plukken als eerste de vruchten van de samenwerking tussen beide bedrijven.

Non-stop
Vanaf 3 april ontvangen klanten, die zowel een geselecteerd abonnement voor internet en digitale televisie van Ziggo als een geselecteerd mobiel abonnement van Vodafone ... meer en reageer

  • 3 April 2017 om 10:37

klacht instalatie en service [Algemeen]

Hallo,
Ik zal mij eerst even voorstellen ik ben een huismeester van zo'n ongeveer 300 aanleunwoningen (Ouderen woningen).
Wat ik vandaag meemaakte wil ik toch nog even kwijt omdat dit alle koude douche's verdient die er bestaan.
Ik moest vandaag bij een bewoonster in haar meterkast zijn voor een andere klus en trof daar haar draadloze telefoon aan.
Ik vroeg haar waarom deze daar stond en niet binnen daarop antwoordde zei dat gisteren haar Vodafone ... meer en reageer

  • 23 Augustus 2016 om 21:16

Huawei [Storing]

Update na een uur in de wacht op het support nummer toch contact gehad met vodafone support
Er is opnieuw een monteur langs gestuurd, en het modem vervangen.
Helaas bleef het voip deel offline dus dat zat niet helemaal goed
Maar na een dag of 2 bleek deze ineens wel weer goed te werken.
Overigens geen woord ontvangen van vodafone over dat het is opgelost, dus je moet zelf maar zien of het werkt.
Het ... meer en reageer

  • 18 September 2015 om 05:13

Huawei [Storing]

Mijn eerste week bij vodafone leek heel goed te zijn.
Maar toen begon het gedoe, inloggen op vodafone thuis was ineens niet meer mogelijk, nadat in het weekeinde de verbinding er nagenoeg helemaal uit lag.
Jawel dus ook de telefoon, we waren dus geheel niet meer te bereiken.

Nu kan ik alweer niet meer inloggen bij vodafone thuis en heb zowat elke dag problemen met de verbinding.
Na wat rondvragen onder enkele specialisten op ... meer en reageer

  • 26 Augustus 2015 om 00:59

Nu eens geen geklaag maar positieve ervaring! [Opleveringsproblemen]

Vodafone krijgt van mij voor het Vodafone Thuis pakket via glasvezel een dikke 5 sterren.

In Dordrecht hebben we al heel wat jaren glasvezel. Ik ben begonnen bij Tweak (beste toendertijd, met pakket blauw), na jaar of 2 overgestapt naar XMS (ook prima, maar toen goedkoper), 2 jaar later weer terug naar Tweak (want XMS ging op KPN systeem over). Door nieuw pakket (Sparql) van Tweak hele goede kwaliteit van TV, en gewoon verder ... meer en reageer

  • 24 Januari 2015 om 10:34

Wifi [WiFi]

Ik heb nu ruim twee jaar glasvezel van Vodafone.
Het ging in het begin niet al te best, maar na een aantal weken werkte het prima.
Verder eigenlijk geen grote problemen meer gehad. ... meer en reageer

  • 12 Januari 2015 om 13:57

Wifi [WiFi]

Maar dat kan toch niet de bedoeling zijn? Sorry hoor, maar ik had hier voor KPN. Nog nooit een dag problemen gehad. En nu overgestapt en alleen maar problemen. ... meer en reageer

  • 13 Oktober 2014 om 16:53

Wifi [WiFi]

Je zou het op kunnen lossen door een eigen goede wifi router achter je netwerk te plakken. ... meer en reageer

  • 13 Oktober 2014 om 15:58

Wifi [WiFi]

Nee hoor, ik gebruik geen torrents en dergelijke. Gebruik het voor normaal computergebruik. Beetje mailen en internetten. ... meer en reageer

  • 13 Oktober 2014 om 15:47

Wifi [WiFi]

Hoe "zwaar" belast je je wifi netwerk?
Wifi is ongeschikt voor torrents en nzb download programma's. ... meer en reageer

  • 13 Oktober 2014 om 12:47

Wifi [WiFi]

Ik heb alle mogelijke kanalen al geprobeerd. Heb er een hele middag voor gezeten welke nou het beste werkt. Helaas heeft dat niet mogen baten. ... meer en reageer

  • 13 Oktober 2014 om 11:28

Wifi [WiFi]

Heb je al je wifi op een ander kanaal ingesteld? ... meer en reageer

  • 13 Oktober 2014 om 10:42

Wifi [WiFi]

Ik heb nu ruim een maand bellen, internet en TV van Vodafone en ik heb nog geen dag gehad dat ik normaal de hele dag WIFI heb. Al tig keer contact opgenomen met de klantenservice en ze werken er aan zeggen ze. Ik merk er niks van. Ik heb al van alles geprobeerd, maar krijg het WIFI niet normaal werkend. De technische dienst is er nu mee bezig, maar ook daar hoor ik niets van. ... meer en reageer

  • 13 Oktober 2014 om 10:26

Mobiele Dataverbruik [Klacht over VodaFone]

Beste,

Ik heb een iPhone 4s met iOS6.
Ik heb in de afgelopen maand volgens Vodafone mijn 2GB data abonnement opgemaakt. Raar, aangezien mij niet vaak gebeurt dat ik op dataverbruik buiten mijn budget val. Maar goed, ik heb naar de klanten-service gebeld. aangezien ik voor de resterende 11dagen niet zonder mobiel internet kon zitten. Ze hebben mijn abonnement ge-upgrade van een RED A 1ste generatie naar een 3de generatie. Verder heb de ... meer en reageer

  • 24 September 2014 om 13:23

vodafone glasvezel probleem [Algemeen]

Hier al een week geen vodafone internet/tv/telefonie glasvezel beschikbaar. Schijnt een kabel in de hoofdnetwerk aanluiting los te liggen., waarvoor een speciale monteur moet komen volgens de niet echt behulpzame telefonische klantenservice. Wel raar dat dit meer dan een week moet duren. Ook niet handig met maar een beperkte telefonische databundel en belminuten. rekening loopt hoog op zo, ook door al 3x een kwartier met de klantenservice gebeld te hebben. Had verwacht dat vodafone ... meer en reageer

  • 20 Januari 2014 om 15:45
❌