[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

๐Ÿ”’
โŒ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
OuderZiggo Gebruikers Groep

IP Camera [Hardware instellingen]

Dat klopt helemaal, als je hem met een kabel op de switch of rechtstreeks op de Netgear aansluit mag verder niets uit maken.

In elk geval zeker niet als het ip van de camera in DHCP gereserveerd is zodat ie steeds hetzelfde ip krijgt. ... meer en reageer

  • 20 Oktober 2018 om 23:25

IP Camera [Hardware instellingen]

Hallo Black Tiger,

Nu zo ver, kan op de pc van mijn kennis, door met mijn externe ip in te loggen de camera zien,
ook via de Foscam app (wifi) buiten mijn netwerk om.

Uiteraard ook op mijn eigen PC met het ip-adres van de camera.
de laptop werkt ook door plug-in te downloaden.

Zo te zien werkt het nu, alleen hij is nu met een UTP-kabel verbonden aan de switch, moet
... meer en reageer

  • 20 Oktober 2018 om 19:41

IP Camera [Hardware instellingen]

Dus ik dacht op een pc bij mijn kennis mijn externe IP-adres intikken en poort 88
zodat ik in het inlogscherm kom van de camera, maar geen toegang.

Heb je misschien een verkeerd extern ip gebruikt? Want als ik nu probeer op jouw externe ip met poort 88 krijg ik wel het inlogscherm te zien.

Dus dat veranderen van ip en poort in de router heb je goed gedaan.

Met laptop en pc ... meer en reageer
  • 20 Oktober 2018 om 14:33

IP Camera [Hardware instellingen]

Goede middag,
Zoals ik u reeds al vertelde contact gehad met Foscam.
De 2e keer iemand gesproken en deze vertelde dat je eerst de Foscam app
moest installeren via de qr-code op de camera, heb dit gedaan en werkt.
maar als ik dan de camera benader en in de instellingen kijk dan zie ik dat
het IP-adres is veranderd eindigt op 6 en poort 88.

Dit heb ik ook in de router aangepast, poort ... meer en reageer

  • 20 Oktober 2018 om 13:16

IP Camera [Hardware instellingen]

antwoordt als ik het niet zou snappen dan had ik geen Camera moeten kopen....

Dat is wel een bijzonder bot antwoord, erg klantonvriendelijk.

Wel fijn dat je later iemand anders gekregen hebt die je verder kon helpen.

Dit gedaan en kan de camera op de app zien, ook via de PC. maar van buitenaf niet meer te benaderen. ????

Ik neem aan dat ze je niets aan ip adressen en poorten hebben laten ... meer en reageer
  • 20 Oktober 2018 om 00:41

IP Camera [Hardware instellingen]

Hallo Black Tiger,
Nou Foscam forum.... ik kreeg heden morgen een link op mijn vraag, echter had dit
antwoordt geen betrekking op mijn vraag, maar die op van iemand anders!
Heb Foscam nog gebeld over het probleem, antwoordt als ik het niet zou snappen dan had ik geen Camera moeten kopen....
Heb later iemand anders aan de telefoon gekregen, die vertelde dat ik de foscam app eerst op de telefoon moest installeren.
Dit gedaan en ... meer en reageer

  • 19 Oktober 2018 om 20:24

Afschakelen analoog signaal, gevolgen voor radio-ontvangst? [Ziggo nieuws]

Ik kan je voorlopig gerust stellen.

Alleen het analoge TV signaal wordt bij Ziggo uitgezet, het analoge radio signaal blijft voorlopig nog aanwezig.
Daarvoor heb je wel een aansluiting nodig (zo'n splitter), maar die heb jij dus dat blijft dan nog werken.

Op onderstaande pagina van Ziggo zelf kun je ook lezen dat het analoge radio signaal voorlopig nog blijft onder het kopje "de rest blijft hetzelfde" rechts onder:
https://www.ziggo...tv/kijken/

Kabelmaatschappij Delta ... meer en reageer

  • 18 Oktober 2018 om 16:38

Afschakelen analoog signaal, gevolgen voor radio-ontvangst? [Ziggo nieuws]

Hallo.

Ik kan je geruststellen. Het analoge TV signaal wordt uitgeschakeld, het radio signaal echter niet.
Dus je kunt gewoon analoge radio blijven ontvangen, vermits je ook een splitter doosje hebt met radio aansluiting en die heb je. ... meer en reageer

  • 18 Oktober 2018 om 16:28

Afschakelen analoog signaal, gevolgen voor radio-ontvangst? [Ziggo nieuws]

Beste lezer(es),

Ziggo gaat het analoge TV-signaal afschakelen. Nu heb ik in huis nog 7 FM-radiotoestellen in gebruik die het radiosignaal ontvangen via de coax-kabel vanuit de splitterdoos (Data - TV/Radio - Radio). De 2 TV-toestellen wordeen vanuit diezelfde splitterdoos bediend.

Beide TV's staan al op digitale ontvangst ingesteld. Nu vraag ik mij af of doorgifte van het radiosignaal ook uitsluitend digitaal wordt. Dan zou ontvangst daarvan alleen nog maar door beide TV's ... meer en reageer

  • 18 Oktober 2018 om 14:57

IP Camera [Hardware instellingen]

Ik hou je op de hoogte!

M.vr.gr. Nikki ... meer en reageer

  • 16 Oktober 2018 om 21:50

IP Camera [Hardware instellingen]

Ah dus toch?
Hmmz... dan nemen ze er wel hun tijd voor. Ben benieuwd dan.
Nog maar ff afwachten. ... meer en reageer

  • 16 Oktober 2018 om 14:17

IP Camera [Hardware instellingen]

Ik heb inderdaad gisteravond een nieuw berichtje gestuurd
dat ik een topic geplaats heb en nog geen antwoord heb gehad.
Er wordt geschreven dat alle berichten eerst worden gecheckt
alvorens antwoordt te geven.

Gr. Nikki ... meer en reageer

  • 16 Oktober 2018 om 11:34

IP Camera [Hardware instellingen]

Nou nee.
Ik zie je vraag er niet bij staan, ik zou hem eens opnieuw plaatsen. Is nu wel tijd genoeg geweest om dat goed te keuren als zo'n goedkeuringssysteem al gebruikt wordt. ... meer en reageer

  • 15 Oktober 2018 om 22:07

IP Camera [Hardware instellingen]

Hallo Black Tiger,

Nog geen bericht gehad van het Foscam forum.
Om moedeloos van te worden dat het nog niet werkt!

Nog maar niet op geven, he?

M.vr.gr. Nikki ... meer en reageer

  • 15 Oktober 2018 om 19:02

IP Camera [Hardware instellingen]

Oke dan is dat ook in orde.
Dan maar even wachten op het Foscam forum, of evt, berichtje daar opnieuw schrijven. ... meer en reageer

  • 14 Oktober 2018 om 15:19

IP Camera [Hardware instellingen]

Ja, ik heb de laatste Firmware geinstalleerd.

De camera heb ik voor nood aan de switch liggen tot dat hij goed werkt en dan pas wil ik hem installeren.
Het klopt dat ik hem dan telkens uit zet. ... meer en reageer

  • 14 Oktober 2018 om 13:04

IP Camera [Hardware instellingen]

Het zou kunnen dat bij nieuwe gebruikers de berichten eerst goedgekeurd moeten worden voordat ze zichtbaar worden.

Anders even opnieuw een bericht plaatsen.

Je had al de nieuwste firmware er in toch?

Zelf denk ik steeds dat het aan Windows kan liggen

Nee want je kunt hem via de browser gewoon bereiken, anders zou je in Windows ook een probleem hebben.
Er zijn alleen problemen met app gebruik. Ik zou zo vlug ... meer en reageer
  • 13 Oktober 2018 om 21:38

IP Camera [Hardware instellingen]

Heb een vraag gesteld op het Foscam forum, maar kan deze niet terug vinden. ... meer en reageer

  • 13 Oktober 2018 om 21:02

IP Camera [Hardware instellingen]

Goedenavond Black Tiger,
Heb de vraag op het Foscam forum geplaats, maar helaas nog geen reactie ontvangen.
Zelf denk ik steeds dat het aan Windows kan liggen omdat
deze eigenlijk nooit lekker heeft gelopen vanaf de update van 7, maar kan dit eigenlijk wel.

Zou er iets niet goed zijn met de camera, tja hij doet het, misschien toch nog aan de instellingen?
Ik weet het niet.


M.vr.gr. Nikki ... meer en reageer

  • 13 Oktober 2018 om 20:50

IP Camera [Hardware instellingen]

Je schrijft het exact op zoals het is.
Ik zou niet weten waarom het in de app anders zou moeten werken en dat lijkt me stug.
Of het zou een onvif poort moeten zijn, maar zelfs dan zou het op het lokale netwerk moeten werken en jij schreef dat die onvif poort grijs was in de camera (dus niet actief/beschikbaar).

Als die Onvif ook niet in de Foscam app beschikbaar is dan houdt het ... meer en reageer

  • 13 Oktober 2018 om 15:10
โŒ