[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

๐Ÿ”’
โŒ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
OuderZiggo Gebruikers Groep

Gratis OV voor 7.500 VodafoneZiggo medewerkers [Ziggo nieuws]

Gratis OV voor 7.500 VodafoneZiggo medewerkers
VodafoneZiggo introduceert een nieuw mobiliteitsbeleid voor al haar werknemers gericht op gratis reizen met het openbaar vervoer. Het bedrijf heeft hierover een principeakkoord bereikt met haar ondernemingsraden. Alle ruim 7.500 medewerkers op de kantoren en in de winkels krijgen vanaf oktober een NS-Business Card waarmee zij kunnen reizen met het openbaar vervoer. Dit nieuwe mobiliteitsbeleid komt voort uit VodafoneZiggo’s visie op modern werkgeverschap en de maatschappelijk verantwoorde ambities van ... meer en reageer

  • 9 Augustus 2018 om 12:28

Port forwarding werkt niet meer [Algemeen]

Bedankt voor je hulp. Ik stel het heel erg op prijs.

Dank je wel en graag gedaan, daar is dit forum voor.

Het is ook wederzijds, wij stellen jouw terugkoppelingen ook erg op prijs! Dank je wel daarvoor!Thumbs Up

Fijn te horen dat webcare er ook zo goed mee bezig is, die kunnen immers ook meer dan wij! Succes alvast! ... meer en reageer
  • 31 Juli 2018 om 18:25

Port forwarding werkt niet meer [Algemeen]

Bedankt Black Tiger.

Ik ben via privé berichten met Webcare bezig. Ze zijn gelukkig ook heel erg betrokken. Bedankt voor alle informatie. Het is mij duidelijk.
We gaan aan de slag. Als er eindresultaat is zal ik het hier nog posten voor toekomstige lezers.

Bedankt voor je hulp. Ik stel het heel erg op prijs. ... meer en reageer

  • 31 Juli 2018 om 18:22

dubbel tv beeld [Digitale radio of televisie storing]

op advies van een kennis batterijen vervangen in AB, zenderschakeling en geluidsvollume werken weer, nu nog een oplossing voor het schaduwbeeld en dan zijn we klaar. ... meer en reageer

  • 30 Juli 2018 om 21:02

dubbel tv beeld [Digitale radio of televisie storing]

Momenteel staat de mediabox op c 001 geluidvolume en zenderoverschakeling werken ook niet meer, , , , nog 1 zender beschikbaar, , , Ned.1 ... meer en reageer

  • 30 Juli 2018 om 20:43

dubbel tv beeld [Digitale radio of televisie storing]

Model van mijn Ziggobox is DCR7111/03 op de afstandsbediening (Ziggo) is niets te lezen, maar komt overheen met op de site van Ziggo onder "overige mediaboxen".

Even geleden een mail gestuurt naar Ziggo, maar vanwege de vele vragen is er gevraagd om een aanvraag tot terugbellen, maar dat lukt even niet, ik ben op wisselende tijden thuis.

Zal nog even weergeven wat het probleem is, ik begrijp dat er ook Ziggo-Mederwerkers meekijken? als ... meer en reageer

  • 30 Juli 2018 om 18:21

Port forwarding werkt niet meer [Algemeen]

Dan schakel ik wel de WiFi er op uit. En dan Netgear als switch gebruiken. Dan moet ik dus wel port forwarding op 2 routers instellen.

Nee. Als je de Netgear als switch gebruikt, is het slechts een switch, alle poort forwarding gebeurt dan uitsluitend op het Ziggo modem.
Alleen als je hem in router mode blijft gebruiken, dus met kabel op de WAN poort en Ziggo modem ook in router mode.
Maar zelfs dan ... meer en reageer
  • 29 Juli 2018 om 00:17

Port forwarding werkt niet meer [Algemeen]

Ik heb een aantal maanden terug als proef even een Sitecom router van een vriend geplaatst. Hiermee traden met dezelfde 'regelmaat' ook internet drops op. En ook hiermee werkte port forwarding niet. Alleen had deze Sitecom router geen uitgebreide logfunctie zoals de Netgear die ik nu heb. Ik kon dus niet controleren dat de drops ook werden veroorzaakt door een lokaal IP-adres. Maar ik vond het destijds bewijs genoeg dat het niet aan mijn Netgear ... meer en reageer

  • 28 Juli 2018 om 20:56

Port forwarding werkt niet meer [Algemeen]

Jammer dat de problemen weer terug zijn na het bezoek.

De IP reeks die je geeft met de .100, is niet iets wat onze modems doorgaans uitgeven zowel in of uit bridge-modus. Ik verwacht dat de verbinding met de modem wegvalt en dat je router dit adres dan vervolgens aan zichzelf toekent.

Stuur je jouw postcode en adres via een privébericht? Controleren we de modem, of deze offline is geweest en of de ... meer en reageer

  • 28 Juli 2018 om 14:39

Port forwarding werkt niet meer [Algemeen]

NEEEJJJJJ..... da's vervelend. Sad

Heb je misschien nog een andere router die je eens kunt gebruiken om te testen? Om uit te sluiten dat de router hier niet vervelend doet?

Er is evt. ook nog een andere optie. De modem weer in router mode laten zetten. Dan het mac adres van de Netgear in Dhcp van de modem reserveren en dat ip adres ook weer in de DMZ van de modem zetten.
Of ... meer en reageer

  • 28 Juli 2018 om 13:09

Port forwarding werkt niet meer [Algemeen]

Ik... kan... het... niet... geloven... WEER een internet drop, ondanks alle inspanningen. En weer kreeg mijn Netgear een lokaal IP-adres (192.168.100.20) van de nieuwe Ziggo modem... Nu weet ik officieel niet meer wat te doen... Het heeft sinds de monteur weg is goed gewerkt. Port forwarding werkt ook weer. Alleen deze drop weer Sad

[DHCP IP: (192.168.31.7)] to MAC address B0:48:1A:C9Grin3:BB, Saturday, Jul 28, 2018 12:28:50
[DHCP IP: (192.168.31.3)] to MAC address A0:C9:A0:C2:B9:29, Saturday, ... meer en reageer

  • 28 Juli 2018 om 12:46

Port forwarding werkt niet meer [Algemeen]

Ah mooi. Blokjes in TV is signaalstoring inderdaad.

Fijn te horen dat alles opgelost is, bedankt voor de terugkoppeling!Thumbs Up ... meer en reageer

  • 26 Juli 2018 om 13:55

Port forwarding werkt niet meer [Algemeen]

Monteur is geweest. Nieuwe modem en aansluiting. Alles werkt weer perfect. Port forwarding ook. Heeft ook meteen blokjes in TV beeld opgelost. Zeer opgelucht en zeer tevreden. ... meer en reageer

  • 26 Juli 2018 om 09:48

Port forwarding werkt niet meer [Algemeen]

Dat is misschien nog het beste, want als ik al lees dat de Netgear soms het publieke ip krijgt en soms het interne ip, dan klopt er iets niet helemaal.
Als je vaker last hebt van internet drops dan zou dat ook daarop kunnen wijzen.

Een monteur kan zowel een modem plaatsen, alsook de verbinding testen, dat lijkt me wel verstandig.

Succes alvast. ... meer en reageer

  • 23 Juli 2018 om 18:04

Port forwarding werkt niet meer [Algemeen]

Ik heb met Ziggo klantenservice gebeld en komende donderdag komt een monteur, met voor de zekerheid een nieuwe modem. ... meer en reageer

  • 23 Juli 2018 om 17:56

Port forwarding werkt niet meer [Algemeen]

Bedankt voor de reactie.

Naast port forwarding problemen heb ik ook regelmatig internet drops. Als ik in de Netgear router logging kijk dan zie ik dat na een drop soms (maar niet altijd) het IP-adres 192.168.178.10 krijg. En vaak (maar niet altijd) het publiek IP (84.25.x.x) krijg.

Bij www.whatismyip.com zegt ie:

Your Public IPv4 is: 84.25.x.x
Your IPv6 is: Not Detected
Your Local IP is: 192.168.31.13
Location: Maastricht, LI NL
ISP: ... meer en reageer

  • 23 Juli 2018 om 17:08

port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc [Hardware instellingen]

maar de apparaten gebruiken nu geen DHCP autoconfiguratie meer(vanwege de storingen bij elke keer als ziggo weer eens onderhoud uitvoert).

Als dat vaker gebeurt kun je inderdaad beter zonder dhcp werken, dan blijft tenminste alles goed staan.

Voor zover mij bekend houdt iedereen die een ipv4 heeft dit voorlopig en krijgen alleen nieuwe klanten een ipv6 of met wat pech de mensen die een nieuw modem krijgen. Kan me vergissen maar ik dacht dit ... meer en reageer
  • 23 Juli 2018 om 15:46

port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc [Hardware instellingen]

[quote]Black Tiger schreef:

De eerste modem types willen nog wel eens raar doen met de gereserveerde leases. De Ubee werkt er nog wat beter mee, de Cisco's willen ze wel eens helemaal kwijt raken.
Maar gelukkig dat je alles weer aan de praat hebt gekregen.
Wat dat betreft hier gelukkig geen last, heb er zelf een Fritzbox tussen hangen, scheelt een bak irritatie. Smile

Zelfs een FTP server op de telefoon? Wat grappig.
... meer en reageer

  • 23 Juli 2018 om 15:30

Port forwarding werkt niet meer [Algemeen]

Enige dat ik me nog kan bedenken is dat wellicht de Ziggo Cisco EPC3928 een update of iets dergelijks heeft gehad en niet meer (helemaal) in bridged modus staat? Dat zou alles kunnen verklaren.

Dat is inderdaad waar ik ook al over aan het denken was. Maar dat is ook eenvoudig te controleren.
Ik ga er van uit dat als je de Cisco in Bridgemode hebt laten zetten, dat je de kabel van de ... meer en reageer
  • 22 Juli 2018 om 22:59
โŒ