[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

πŸ”’
❌ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
OuderMarketingfacts

Viral Friday 34/2019: McDonald’s doet hip, Gillette eert moeders en Ronaldo waagt een dansje

Viral Friday 34/2019: McDonald’s doet hip, Gillette eert moeders en Ronaldo waagt een dansje

Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met Mindshare, waarin de beste video's van afgelopen week worden belicht. Met deze week campagnes van Gillette, Shopee, McDonald's en Turo.


Lees meer over: Viral Friday 34/2019: McDonald’s doet hip, Gillette eert moeders en Ronaldo waagt een dansje.

Evolutionary Site Redesign is beter alternatief voor nieuw website-design

Evolutionary Site Redesign is beter alternatief voor nieuw website-design

Wanneer de verwachtingen en resultaten van een website achterblijven, kan dit vele redenen hebben. Maar op de een of andere manier leeft vaak de overtuiging dat het design de belangrijkste oorzaak is van achterliggende resultaten. De oplossing lijkt dan ook vaak eenvoudig: een nieuw design voor je website. Toch blijven resultaten na een redesign vaak uit. Een evolutionaire aanpak is de oplossing: Evolutionary Site Redesign.


Lees meer over: Evolutionary Site Redesign is beter alternatief voor nieuw website-design.

Je kunt je weer inschrijven voor de SponsorRingen! #adv

Je kunt je weer inschrijven voor de SponsorRingen! #adv

Een doel met ambitie, verschillende strategiesessies, een creatief plan en vervolgens een vlekkeloze uitvoering. Een goede sponsorcase opbouwen kost veel bloed, zweet en tranen. Maar wat ben je als team dan trots op het resultaat! Zet je sponsorcase in de schijnwerpers en geef het voor 19 september op voor één van de SponsorRingen, dé award op het gebied van sponsoring.

Zend je case in


Lees meer over: Je kunt je weer inschrijven voor de SponsorRingen! #adv.

Positionering versus propositie: prettige wedstrijd

Positionering versus propositie: prettige wedstrijd

Ze worden vaak in één adem genoemd: een positionering en een propositie. Voor de één een beetje muggenzifterij uit de krochten van de marketingstrategie, voor een ander zo ongeveer het uitgangspunt van marketing. Het is ook een van de weinige marketingkwesties waarover professoren Byron Sharp en Mark Ritson van mening verschillen. Marc Westeneng van Flowresulting is specialist op het gebied van propositie-ontwikkeling, customer experience en prijsstrategie. Hij stelt dat het bouwen van een marketingpropositie topsport is. 


Lees meer over: Positionering versus propositie: prettige wedstrijd.

Zend je beste contentmarketingcase in voor 6 september! #adv

Zend je beste contentmarketingcase in voor 6 september! #adv

Behoor jij tot de top van contentmarketing in de Benelux? Meld je dan voor 6 september aan voor de Grand Prix Content Marketing Awards, de prestigieuze prijs in jouw vakgebied. De Grand Prix bestaat uit Awards voor de meest succesvolle contentstrategieën en Bekroningen voor uitblinkende contentproducties in de specifieke categorieën creatie, distributie en partnerships.

Zend je case in voor 6 september


Lees meer over: Zend je beste contentmarketingcase in voor 6 september! #adv.

Hoe duurzaam consumeren juist voor negatieve effecten kan zorgen

Hoe duurzaam consumeren juist voor negatieve effecten kan zorgen

Consumenten maken zich zorgen over het milieu en geven dan ook steeds meer geld uit aan duurzame producten, maar profiteert het milieu hier ook altijd van? Onderzoek laat zien dat consumenten hun duurzame consumptiegedrag soms gebruiken als een excuus om zich vervolgens wat minder duurzaam te gedragen. Hoe gaan we dit negatieve effect tegen?


Lees meer over: Hoe duurzaam consumeren juist voor negatieve effecten kan zorgen.

Meer en meer technologie leidt tot minder efficiency en resultaat

Meer en meer technologie leidt tot minder efficiency en resultaat

Elke onderneming ziet het veld waar de strijd om de klanten gevoerd wordt steeds drukker worden. In 2018 kwam er alleen al in Nederland een recordaantal van 191.000 bedrijven bij. Dat er tegelijkertijd 107.000 hun deuren sloten, zegt iets over hoe hard de concurrentie is. Op product en prijs valt er weinig te winnen. Vooral in marketing en customer services kun je je als ondernemer in dit overbezette veld onderscheiden. Technologie is hierbij onmisbaar, maar kan tegelijk een persoonlijke en prettige klantbeleving in de weg staan.


Lees meer over: Meer en meer technologie leidt tot minder efficiency en resultaat.

Edgar de Beule (Markteffect): β€œTraditioneel marktonderzoek zal steeds meer verdwijnen”

Edgar de Beule (Markteffect): “Traditioneel marktonderzoek zal steeds meer verdwijnen”

Met de recente oprichting van Sherloq en overname van DirectResearch timmert Markteffect Research Group flink aan de weg. Algemeen directeur Edgar de Beule: "We groeien richting de top vijf van Nederland en zijn nog niet klaar."


Lees meer over: Edgar de Beule (Markteffect): “Traditioneel marktonderzoek zal steeds meer verdwijnen”.

ReclameReview: Max versus Ruud, de rematch

ReclameReview: Max versus Ruud, de rematch

Een jaar na de eerste 'Max vs Ruud-commercial' luidt Ziggo Sport nu het nieuwe sportseizoen in met een opvolger. Het toepasselijke thema is 'Rematch'.


Lees meer over: ReclameReview: Max versus Ruud, de rematch.

De nieuwste wijziging in de werkwijze van Google Ads zoekwoorden

De nieuwste wijziging in de werkwijze van Google Ads zoekwoorden

Google heeft in oktober 2018 al een wijziging doorgevoerd in de matching van exacte zoekwoorden. Kortgeleden kondigde Google opnieuw aan dat de werking van de zoektypen Zinsdeel en Broad modified match ook gaat veranderen. Via de zoektypen van je zoekwoorden heb je invloed op welke zoekopdrachten Google je advertenties kan activeren. Wat heeft de wijziging voor impact op campagnes en wat gaat er 'exact' veranderen?


Lees meer over: De nieuwste wijziging in de werkwijze van Google Ads zoekwoorden.
❌