[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

๐Ÿ”’
โŒ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
OuderBellen als bijbaan

Adviseur Zorgverzekeringen CZ

CZ is op zoek naar een Adviseur Zorgverzekeringen die gepassioneerd is om de mens te helpen. Empathie, oplossingsgericht en klantgericht te werk gaan zijn key! Herken jij jezelf hierin? Ga dan aan de slag in Sittard en verdien € 13,93 bruto per uur! 

Als Adviseur Zorgverzekeringen kom jij terecht op de klantenservice afdeling. Jij gaat klanten informeren en adviseren op het gebied van zorg- en ziektekostenverzekeringen. Hiervoor vragen wij van jou een Wft-Zorg diploma. Heb je deze niet? Dat is geen enkel probleem, deze kan je namelijk via Yource behalen! 

CZ, wie kent het nou niet? Een zorgverzekeraar die er altijd voor wil zorgen dat de klanten met een glimlach ophangen. Er is altijd een passende verzekering te vinden voor de klant. CZ kan zelfs verzekeringen op maat laten maken, zodat er volledig op de behoeften van de klant in kan worden gegaan. Dat is pas service!

 Na een training van 5 weken te hebben gevolgd, kan jij jezelf echt een volwaardige Adviseur Zorgverzekeringen CZ noemen. In deze vijf weken leer jij hoe jij het beste gesprekken met je klanten kan voeren, hoe het systeem werkt en ga jij hierin een behendigheid ontwikkelen. Jij kan rekenen op de volledige steun van jouw collega's, dus je staat er nooit alleen voor!

Wanneer jij werkzaam bent als Adviseur Zorgverzekeringen CZ, dan krijg jij het volgende:

  • Een salaris van € 13,93 bruto per uur;
  • Volledige reiskostenvergoeding met het OV;
  • De kans om jouw Wft-Zorg te behalen;
  • Doorgroeimogelijkheden;
  • Een interne training van 5 weken.

Om de functie als Adviseur Zorgverzekeringen CZ goed uit te kunnen oefenen, vragen wij het volgende van jou:

  • Minimaal een MBO4 diploma;
  • Tevens ben je in het bezit van een Wft-Zorg diploma, of ben je bereid om deze via Yource te behalen;
  • Beschikbaarheid tussen 16 en 36 uur;
  • Je bent bereid om 2 avonden per week en 2 zaterdagen per maand te werken.
  • 9 Juli 2020 om 15:31

Klantcontact Specialist CZ

CZ is op zoek naar een Klantcontact Specialist die gepassioneerd is om de mens te helpen. Empathie, oplossingsgericht en klantgericht te werk gaan zijn key! Herken jij jezelf hierin? Ga dan aan de slag in Sittard en verdien € 13,93 bruto per uur! 

Als Klantcontact Specialist CZ kom jij terecht op de klantenservice afdeling. Jij gaat klanten informeren en adviseren op het gebied van zorg- en ziektekostenverzekeringen. Hiervoor vragen wij van jou een Wft-Zorg diploma. Heb je deze niet? Dat is geen enkel probleem, deze kan je namelijk via Yource behalen! 

CZ, wie kent het nou niet? Een zorgverzekeraar die er altijd voor wil zorgen dat de klanten met een glimlach ophangen. Er is altijd een passende verzekering te vinden voor de klant. CZ kan zelfs verzekeringen op maat laten maken, zodat er volledig op de behoeften van de klant in kan worden gegaan. Dat is pas service!

 Na een training van 5 weken te hebben gevolgd, kan jij jezelf echt een volwaardige Klantcontact Specialist noemen. In deze vijf weken leer jij hoe jij het beste gesprekken met je klanten kan voeren, hoe het systeem werkt en ga jij hierin een behendigheid ontwikkelen. Jij kan rekenen op de volledige steun van jouw collega's, dus je staat er nooit alleen voor!

Wanneer jij werkzaam bent als Klantcontact Specialist CZ, dan krijg jij het volgende:

  • Een salaris van € 13,93 bruto per uur;
  • Volledige reiskostenvergoeding met het OV;
  • De kans om jouw Wft-Zorg te behalen;
  • Doorgroeimogelijkheden;
  • Een interne training van 5 weken.

Om de functie als Klantcontact Specialist CZ goed uit te kunnen oefenen, vragen wij het volgende van jou:

  • Minimaal een MBO4 diploma;
  • Tevens ben je in het bezit van een Wft-Zorg diploma, of ben je bereid om deze via Yource te behalen;
  • Beschikbaarheid tussen 16 en 36 uur;
  • Je bent bereid om 2 avonden per week en 2 zaterdagen per maand te werken.
  • 7 Juli 2020 om 16:33

Inbound Retentie Medewerker

Opzoek naar een uitdagende Inbound klantcontact functie? Lees dan snel verder over de functie als Inbound Retentie Medewerker (16-32) bij Loterijen in Leeuwarden! Je kan al aan het werk vanaf 16 uur en verdient 9,54 euro bruto per uur.

Als Retentie medewerker zorg jij ervoor dat bestaande klanten ook klanten blijven. Bij deze inbound functie wordt je gebeld door klanten die hun loten willen opzeggen. Met jouw sales vaardigheden zorg jij voor de juiste inbreng waardoor dit niet gebeurd. Dit kan bijvoorbeeld zijn door een passende actie aan te bieden. 

Je komt te werken in het centrum van Leeuwarden bij Cendris. Op de afdelingen Loterij ga jij deze functie uitoefenen. De vestiging is op nog geen 10 minuten lopen van station en daarom goed bereikbaar met OV. Er heerst een informele sfeer en iedereen staat klaar om je te helpen. Ook zijn ze erg gericht op de persoonlijke ontwikkeling van de medewerkers en zetten ze zich daar ook graag voor in.

Dit hebben wij naast een gezellige werksfeer nog meer te bieden:

  • Aan de slag bij een super nieuw project bij het klantcontactcenter;
  • Een bruto uursalaris van €9,54 (vanaf 21 jaar);
  • Een fulltime (en betaalde) training van 5 werkdagen;
  • Een kans om jezelf te ontwikkelen.

Spreekt de functie van Inbound Retentie medewerker jou aan? Check de volgende bullet-points, wie weet ben jij de perfecte match!

  • Je bent servicegericht en klantvriendelijk;
  • Je kan minimaal 16-24 uren per week aan de slag;
  • Je hebt minimaal MBO 3 werk- en denkniveau;
  • Je vindt het niet erg om in de avonden en op zaterdag te werken.
  • 11 Juni 2020 om 21:30

Retentie Medewerker Loterij

I.v.m. de huidige onzekerheid omtrent corona virus kan het zijn dat de start data veranderen of verschuiven, wij zullen jullie hier van op de hoogte houden. Ben je geïnteresseerd in deze functie dan kan je gewoon solliciteren en wij zullen jouw sollicitatie in behandeling nemen. 

Ben jij een echte Sales tijger en opzoek naar een uitdagende Inbound klantcontact functie? Lees dan snel verder over de functie als Retentie Medewerker (16-32) bij Loterijen in Leeuwarden!

Binnen deze inbound functie is het aan jou om ervoor te zorgen dat de bestaande klanten ook echt bestaande klanten blijven. Jij wordt gebeld door klanten die de loten op willen zeggen. Door jou inbreng zorg jij er persoonlijk voor dat dit niet gebeurd. Dit kan je doen door bijvoorbeeld een passende actie aan te bieden. Hiervoor is het van belang dat je goed luistert naar de klant en inspeelt op zijn/haar behoeften. Doordat elke klanten andere behoeften heeft, is deze functie erg afwisselend en uitdagend.

Je gaat werken voor het klantcontactcenter Cendris in Leeuwarden op de afdeling van de Loterij. Dit is gelegen in hartje centrum! Op nog geen 5 minuten lopen van het station en ook met het eigen vervoer is het goed bereikbaar. Cendris is erg gericht hun medewerkers, zij zien hen namelijk als de motor van het bedrijf! Jullie zijn namelijk de specialist op het gebied van de klanten. Hierom zetten zij zich ook in voor de professionele maar ook persoonlijke ontwikkeling van hun medewerkers.

De functie voor Retentie medewerker is al beschikbaar vanaf 16 uur per week! Daarnaast bieden wij jou het volgende:

  • Een bruto uursalaris van € 9,54 (vanaf 21 jaar) en € 7,64 (tot 21 jaar);
  • Een fulltime(en betaalde) training van 5 werkdagen;
  • Een gezellige en informele werksfeer;
  • Een kans om jezelf te ontwikkelen.

  • Je bent servicegericht en klantvriendelijk;
  • Beschikbaar tot 02:00 op oudjaarsdag
  • Je kan al vanaf 16-24 uren per week aan de slag;
  • Je hebt minimaal MBO3 werk- en denkniveau;
  • Je vindt het niet erg om in de avonden en op zaterdag te werken.
  • 11 Juni 2020 om 21:13

Telefonisch Verkoper Outbound

Voor DPG Media in Amsterdam zijn wij op zoek naar Telefonisch verkopers Outbound die vanaf 16 uur per week beschikbaar zijn. Ben jij communicatief vaardig, haal jij kracht uit het overhalen van mensen  en ben jij op zoek naar een parttime of fulltime baan? Dan is deze functie echt iets voor jou!

Als Telefonisch verkoper outbound ben je verantwoordelijk voor het telefonisch benaderen van potentiële abonnees. Je overtuigd hen ervan waarom het lezen van een krant een toegevoegde waarde heeft en vervolgens sluit je met de klant een abonnement af.
Het salaris in deze functie is € 15,45 bruto per uur, maar naast elke tweede sale verdien je een extra bonus van € 7,50 bruto!

DPG Media is een ambitieus en gedreven bedrijf met een groot hart voor media in hartje Amsterdam. Er is veel ruimte om je eigen ding te doen en je verder te ontwikkelen. Als Telefonisch verkoper outbound krijg je volop de gelegenheid om jezelf te ontwikkelen in dat wat je leuk vindt: Sales! Daarnaast is er momenteel de mogelijkheid om thuis te werken i.v.m het Coronavirus.

Als Telefonisch Verkoper Outbound ontvang jij:

  • Een mooi salaris van € 15,45 bruto per uur;
  • Een gunstig bonussysteem van € 7,50 bruto bij elke tweede sale;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 5 km € 0,15 cent per km;
  • Flexibele werktijden van maandag tot en met vrijdag, tussen 09:00 uur en 21:00 uur;
  • Collectieve korting op jouw sport abonnement.

  • Je beschikt over een computer of laptop;
  • Je beheerst de Nederlandse taal goed in woord en geschrift;
  • Je bent communicatief vaardig en hebt een vlotte babbel;
  • Je bent minstens 16 uur per week beschikbaar.
  • 25 Juni 2020 om 12:53

Adviseur Zorgverzekeraar met Wft Zorg

Als Adviseur bij een Zorgverzekeraar in Leeuwarden adviseer en informeer jij de potentiële en bestaande klanten over bijvoorbeeld facturaties, polissen en mogelijkheden tot overstappen van verzekering. Jij start met een salaris van € 10,50 bruto per uur. Voor deze functie is het mogelijk om vanaf 24 uur per week aan de slag te gaan.  

Voor het eindejaarswerk zijn wij op zoek naar toppers die kunnen werken tot ten minste februari. Lever jij goed werk dan heb jij ook de kans om voor langere termijn te werken binnen de zorgverzekeraar.

De zorgverzekeraar is gevestigd in Leeuwarden en is ideaal gelegen voor zowel eigen vervoer als openbaar vervoer. De zorgverzekeraar heeft een afdeling binnen een groot klantcontact bedrijf dat streeft naar uitmuntende klanttevredenheid, heldere communicatie en persoonlijke ontwikkeling van haar medewerkers. En jouw collega's? Jij zit met ongeveer 35 collega's op de afdeling van de zorgverzekeraar.

Als Adviseur voor een Zorgverzekeraar krijg jij:

  • Een betaalde training om goed te starten;
  • Een vrolijke, gezellige maar zeker ook professionele werksfeer;
  • Een bruto salaris van € 10,50 vanaf 21 jaar en ouder;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km;
  • Werken met een gezellig en gedreven team.

  • Vanaf 24 uur per week beschikbaar;
  • Je bent in het bezit van je Wft Zorg;
  • MBO4 werk- en denkniveau;
  • Gemotiveerd om aan de slag te gaan voor een zorgverzekeraar;
  • Enthousiasme om te investeren in jouw CV.
  • 24 Juni 2020 om 16:33

Telefonisch Verkoopmedewerker

Gezocht: een ervaren sales medewerker voor DPG Media! Ben jij die persoon en wil jij graag weer aan de slag in de sales? Word dan Telefonisch Verkoopmedewerker en verdien € 15,45 bruto per maand, met kans op bonussen!

Als Telefonisch Verkoopmedewerker ben jij in het bezit van een overtuigingskracht waar men U tegen zegt. Hiermee bel jij elke dag mensen op en lukt het jou om ze te enthousiasmeren met de abonnementen die DPG Media aanbiedt! Behaal jij jouw targets? Reken dan maar op lekkere bonussen!

DPG Media hecht veel waarde aan het personeel. Het begint al bij de interne training, waarbij iedere medewerker met de juiste begeleiding zo goed mogelijk wordt ingewerkt. De waardering is altijd aanwezig, waardoor er altijd positief wordt teruggekeken op de soepele samenwerking. Jouw collega's zijn niet voor niets enorm trots op hun werk!

Als Telefonisch Verkoopmedewerker kan jij rekenen op het volgende:

  • Een mooi salaris van € 15,45 bruto per uur;
  • De mogelijkheid om vanaf 16 uur per week te werken;
  • Een bonussysteem;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Een training waarbij jij wordt klaargestoomd als volwaardige Telefonisch Verkoopmedewerker.

Wil jij weten of wij een match hebben? Lees dan gauw verder!

  • Minimaal MBO4 werk- en denkniveau;
  • Minimale beschikbaarheid van 16 uur per week;
  • Ervaring in de verkoop is een pré.
  • 24 Juni 2020 om 13:00

Klantcontact medewerker Incassobureau in Leeuwarden

Als Klantcontact medewerker bij een Incassobureau ga je aan de slag bij een skill van Infomedics! Je wordt verantwoordelijk voor het correct behandelen en afhandelen van de telefonische vragen en klachten rondom dossiers van zorgconsumenten. Je kunt hierbij denken aan vragen, bezwaren en klachten van zorgconsumenten over openstaande betalingen, betalingsregelingen en incassokosten.

Jij gaat de binnenkomende telefoontjes behandelen op een professionele manier. Sommige vragen kunnen gaan over gevoelige kwesties, daarom is het erg belangrijk dat je erg empathisch bent ingesteld. Jij wordt de stem van de organisatie! Daarnaast ben je ook voor een deel verantwoordelijk voor het administratief afhandelen van gegevens. Een leuke en uitdagende functie voor een communicatief vaardige en klantgerichte medewerker. 

Het klantcontactcenter van Infomedics is gevestigd in Leeuwarden. Op de werkvloer hangt een gezellige en informele sfeer. Iedereen doet zijn uiterste best om de klanten zo professioneel mogelijk te woord te staan. Kortom een fijn team om in te werken!

Voor de Klantcontact functie bieden wij het volgende:

  • Werktijden van maandag tot en met vrijdag tussen 08.00 uur en 18.00 uur;
  • Uitstekende begeleiding en coaching;
  • Reiskostenvergoeding (boven 10 km enkele reis);
  • Salaris: € 9,54 bruto per uur (vanaf 21 jaar en ouder).

Wij vragen voor deze functie het volgende:

  • Je bent beschikbaar om 20 - 28 uur, 24 - 32 uur of 28 - 36 uur te werken;
  • Je kunt één dagdeel op de vrijdag werken, met voorkeur voor de vrijdag middag;
  • Je hebt de drie maanden nadat je start geen vakantieplannen;
  • Je bent beschikbaar om een fulltime training te volgen (5 werkdagen van 9:00 uur - 17:00 uur);
  • Je hebt empathie en bent servicegericht ingesteld;
  • Je kunt een VOG-verklaring aanvragen;
  • Je hebt ervaring met klantcontact;
  • Je hebt minimaal MBO3 werk- en denkniveau;
  • Je beheerst de Nederlandse taal in zowel woord als geschrift!
  • 23 Juni 2020 om 21:36

Klantenservice medewerker Facturatie Zorg in Leeuwarden

Je gaat aan de slag als Klantenservice Medewerker bij Infomedics. In deze functie vind je veel divsersiteit en uitdaging! Je bent verantwoordelijk voor het behandelen en afhandelen van telefonische vragen/klachten rondom zorgnota's van consumenten. Deze telefonische vragen en klachten gaan over openstaande betalingen, betalingsregelingen en incassokosten. Verder ben je verantwoordelijk voor het doorvoeren van administratieve wijzigingen (bijvoorbeeld NAW-gegevens) in het systeem. Het is aan jou de taak om na het telefonische gesprek het klantdossier zo volledig mogelijk te verwerken.

Binnen deze functie kan het voorkomen dat je tijdens het telefonische klantcontact te maken zult krijgen met gevoelige kwesties. Hierdoor is het belangrijk dat je een groot inlevingsvermogen hebt en goed kunt meeleven met de klant, terwijl je ondertussen duidelijke afspraken maakt.

Je gaat aan de slag voor het klantcontactcenter van Infomedics. De organisatie is gespecialiseerd in het factureren en innen van declaraties binnen de gezondheidszorg. Je kunt bijvoorbeeld denken aan een rekening van de tandarts die betaald moet worden.

De afdeling van Infomedics is gevestigd in Leeuwarden bij Cendris. Cendris is een facilitair callcenter wat gespecialiseerd is in klantcontact. Hierdoor zijn er vele doorgroeimogelijkheden en ontwikkelingskansen.

Wij bieden voor deze functie het volgende:

  • Een gezellige en informele werksfeer;
  • Goede begeleiding en coaching;
  • Een salaris van € 9,54 per uur (vanaf 21 jaar en ouder).
  • Naast je salaris heb je recht op 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Reiskosten boven de 10 KM enkele reis worden vergoed.

Werktijden:

  • Maandag tot en met vrijdag 9:00 uur - 17:00 uur.

Wij vragen voor deze functie het volgende:

Beschikbaarheid:

  • Je bent om 20-28 uur te werken.
  • Je bent beschikbaar om een fulltime training van 5 werkdagen te volgen (09:00 uur - 17:00 uur).

Daarnaast vragen wij voor deze functie het volgende:

  • Minimaal MBO3 werk - en denkniveau;
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in zowel woord als geschrift;
  • Jij hebt een groot inlevingsvermogen;
  • Je bent servicegericht ingesteld;
  • Je hebt een actieve houding en kunt snel schakelen;
  • Je bent kwaliteitgericht en proactief;
  • Je werkt nauwkeurig en bent probleemoplossend;
  • Je werkt zelfstandig en ben resultaatgericht.
  • 23 Juni 2020 om 21:33

Inbound Medewerker Loterijen

Ga mee in de droomwereld van de klant en helpt deze droom in leven te houden! Ga aan de slag als klantenservicemedewerker bij de Nederlandse Loterijen.

Ben jij op zoek naar een baan die je naast bijvoorbeeld je studie kunt doen? Een baan die jou verder helpt je te ontwikkelen als klantenservicemedewerker óf die jou juist een opstap biedt in de wereld van de klantenservice? Ga dan snel bij ons aan de slag.

  • Jij krijgt een kick van contact met klanten;
  • Jij straalt plezier uit en geeft dit graag door aan je klanten;
  • Je heb een goede overtuigingskracht;
  • Je woont in de regio Leeuwarden;
  • Je bent enthousiast, gemotiveerd en een blij mens.

  • Een fulltime training van 5 werkdagen;
  • Openingstijden van ma-vrij 09.00-21.00 en in het weekend van 10.00-17.00;
  • Mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen vanuit telefonie naar chat/email etc;
  • Goede doorstroommogelijkheden;
  • Een salaris van 9,54 per uur (vanaf 21 jaar e.o).

  • Je hebt minimaal MBO werk en denkniveau;
  • Je beschikt over vaardigheden als klantgerichtheid, inlevingsvermogen en enthousiasme;
  • Je kunt goed luisteren en de klantvraag achterhalen;
  • Je bent minimaal 16 uren per week beschikbaar (op te bouwen naar max 40 uur per week);
  • Je bent bij voorkeur beschikbaar op oudejaarsavond ivm de oudejaarstrekking.
  • 23 Juni 2020 om 20:19

Junior Accountmanager B2B

Ben jij commercieel aangelegd en sta jij klaar voor een nieuw uitdagend avontuur in de sales? Bij T-Mobile werk jij op het hoofkantoor in Den Haag en kan jij vanaf 32 uur per week gaan werken als Junior Accountmanager B2B. Je verdient een bruto uurloon van € 12,46 en kan nog maandelijks bonussen verdienen op jouw verkoop. De bonussen lopen gemiddeld op tot € 300,- per maand!

Als Junior Accountmanager B2B bel jij met de potentiële zakelijke klanten van T-Mobile. In het gesprek probeer jij interesse op te wekken bij de klant voor een potentiële overstap naar T-Mobile. Jij leert het vak door middel van 1 op 1 training en je leert alles over het aanbod van T-Mobile door een training.

Jij gaat werken op het hoofdkantoor van T-Mobile in Den Haag. Het hoofdkantoor is goed bereikbaar met het openbaar vervoer en ligt op loopafstand van het station: Den Haag HS. Je ov-reiskosten worden 100% vergoed! 

Als Junior Accountmanager B2B heb jij recht op de onderstaande punten:

  • Een bruto uurloon van € 12,46;
  • Een bonussysteem;
  • Een reiskostenvergoeding;
  • Doorgroeimogelijkheden binnen T-Mobile.

  • Jij bent tijdens kantooruren minimaal 32 uur per week beschikbaar;
  • Jij bent commercieel ingesteld;
  • Jij kan werken met targets.
  • 1 Juli 2020 om 15:23

Medewerker Calamiteitenlijn

Wil jij jouw steentje bijdragen in deze bizarre tijd? Dat kan! In Groningen is er versterking nodig bij de Nationale Calamiteitenlijn. Hier komen alle telefoontjes binnen van mensen die vragen hebben over COVID-19, bijvoorbeeld vragen over gezondheidsklachten en een logische vervolg stap. Je kan hier al werken vanaf 16 uur per week, met een maximum van 36 uur per week. Je bruto uurloon is € 9,70 vanaf 21 jaar. 

Bij deze functie is empathisch vermogen erg belangrijk. Er zullen mensen aan de lijn komen die in paniek zijn. Jij moet deze mensen gerust kunnen stellen en ook het antwoord duidelijk kunnen overbrengen. Om hier alle handigheidjes in te leren krijg je voor af een betaalde training. Deze training is deels op locatie en deels vanuit huis.  

Jij gaat werken bij NCC een afdeling van Cendris in Groningen. Dit is vanaf P+R Hoogkerk op loopafstand en dus goed te bereiken met OV en EV. Jij gaat werken in een super ambitieus team die streeft naar een 9+ ervaring van de klanten. Binnen Cendris is de werksfeer informeel. Je kan bij iedereen terecht met je vragen, maar ook naar jouw ideeën wordt serieus geluisterd. 

  • Een leuke tijdelijke functie in Groningen;
  • Een bruto uurloon € 9,70 (>21 jaar);
  • Een betaalde fulltime training voor af;
  • Reiskostenvergoeding voor OV en EV.
  • Na de training kun je thuiswerken.

Omdat de einddatum afhankelijk is van de ontwikkelingen van COVID-19 is deze niet bekend. Wanneer het project eindigt zullen wij ons proactief inzetten om te proberen jouw door te plaatsen naar een ander project binnen Cendris.

Is Groningen te ver weg? Deze functie is ook uit te oefenen bij Cendris Leeuwarden!

  • Empatisch vermogen;
  • Geen vakantie de komende 3 maanden;
  • Minimaal MBO 3 werk- en denkniveau;
  • Liefst ervaring in de klantcontactbranche;
  • Durven doorvragen.
  • 26 Juni 2020 om 18:23

Telefonisch helpdeskmedewerker

Wil jij deze zomer lekker aan het werk en heb je ervaring met klantcontact? Dan is de functie als Telefonisch helpdeskmedewerker in Leeuwarden wellicht wat voor jou. Je kunt werken tussen de 16 en 36 uur per week, dit kun je naar eigen beschikbaarheid aangeven.

Als Telefonisch helpdeskmedewerker ben jij het aanspreekpunt voor alle klanten die vragen hebben met betrekking tot COVID-19. Dit kan gaan over bepaalde klachten die zij hebben of informatie die zij via het nieuws of andere bronnen hebben binnengekregen. Aan jou is het de taak deze mensen te voorzien van een juist en duidelijk antwoord en waar nodig gerust te stellen. Empatisch vermogen en goede communicatieve vaardigheden is dus zeer gewenst! 

Wegens drukte vanwege COVID-19 is er versterking nodig, hopelijk is dit alleen maar tijdelijk. Omdat niemand een goede voorspelling kan doen hoelang COVID-19 nog in deze mate aanwezig zal zijn is het daarom lastig en eind datum te voorspellen. Gelukkig is binnen Cendris veel mogelijk met betrekking tot uren en inplannen, dus ook wanneer de scholen weer fulltime opengaan is er een oplossing te vinden.

Je gaat werken bij NCC een onderdeel van Cendris. Het kantoor is gevestigd in het centrum van Leeuwarden en op maar 10 minuten lopen van het station. Hierdoor is het goed te bereizen met OV, maar ook met EV is het prima te doen. Binnen Cendris heerst er een informele werksfeer en je kunt bij iedereen terecht met je vragen. Valt je een verbeterpunt op? Ook dat kun je aandragen bij jouw teamleider. 

NCC is open van maandag t/m vrijdag van 08.00 - 20.00 en zaterdag en zondag van 08.00 - 16.00 uur. Je krijgt voor af en een fulltime training. Dit is deels op locatie. Na de training is het de bedoeling dat je thuis gaat werken. 

Als Telefonisch helpdeskmedewerker krijg vanuit Yource het volgende:

  • Een tijdelijke functie binnen Cendris in Leeuwarden;
  • Flexibele uren van 16 tot 36 uur per week;
  • Een bruto uurloon van €9,70 (exclusief eventuele toeslagen);
  • Werken binnen een gemotiveerd team;
  • Betaalde fulltime training;
  • Reiskostenvergoeding voor OV en EV.

Daarnaast zullen wij na afloop van het project ons proactief inzetten om ervoor proberen te zorgen dat jij zo snel mogelijk kunt worden doorgeplaatst naar een ander project binnen Cendris.

Is Leeuwarden te ver weg? Deze functie staat ook open in bij Cendris in Groningen.

  • Minimaal MBO 3 werk- en denkniveau;
  • Geen vakantie komende 3 maanden;
  • Empatisch vermogen;
  • Communicatieve vaardigheden;
  • Ervaring in de klantcontactbranche is mooi meegenomen.
  • 26 Juni 2020 om 18:22

Medewerker Klantenservice VGZ

Weet jij wat het inhoudt om op een professionele en servicegerichte wijze klanten te woord te staan? Ga dan aan de slag als Medewerker Klantenservice VGZ (vanaf 20 uur) in Heerlen, behaal kosteloos je Wft-Zorg en verdien tot € 11,22 per uur.

Als Medewerker Klantenservice VGZ ga jij telefonisch bestaande klanten en potentiële klanten helpen. De vragen die jij kunt verwachte gaan over vergoedingen, betalingen en verzekeringspakketten. Het is aan jou de taak om klanten te voorzien van volledige, juiste en verantwoorde informatie.

Bij VGZ, één van de grootste zorgverzekeraars in Nederland draait het om goede service. Dit is precies waar jij voor gaat en energie van krijgt! Jij bent pas tevreden wanneer je een klant geholpen hebt en tevreden ophangt. Doordat jij via Webhelp jouw Wft-Zorg behaald hebt en een fulltime training van 1 week hebt gevolgd, weet jij alle vragen op een persoonlijke en correcte manier te beantwoorden.

Als Medewerker Klantenservice VGZ ga jij werken bij Webhelp in Tilburg. Webhelp is momenteel marktleider op het gebied van klantcontact en verzorgd de klantcontactafdelingen van verschillende A-merken, waaronder dus VGZ. VGZ is één van de grootste zorgverzekeraars zonder winstoogmerk van Nederland. VGZ vindt het belangrijk dat iedereen goede zorg krijgt en dat alle zorgzaken gemakkelijk en snel geregeld zijn. Dit is jouw kans om daar aan mee te helpen

  • Een uurloon van €11,00 wat na goede performances verhoogd wordt naar € 11,22;
  • Het kosteloos behalen van je Wft-Zorg;
  • Een fulltime betaalde training van 1 week.

 

  • Minimaal MBO4 werk- en denkniveau;
  • Ervaring in de klantcontact is een pre;
  • Jij beheerst de Nederlandse taal uitstekend.
  • 22 Juni 2020 om 14:41

Telefonisch medewerker Lyon

Heb jij er zin in om er een paar weken tussenuit te gaan? Dan is deze tijdelijke functie misschien wel wat voor jou! Jij krijgt namelijk de kans om een aantal weken door te brengen in Lyon Frankrijk. Hier ga jij werken op de telefonische helpdesk bij de ANWB. Het is een functie voor 35 uur per week, wat betekend dat je nog genoeg vrije tijd hebt om van de zon en de stad te genieten. Je gaat € 1602,- bruto per maand verdienen. 

Je krijgt telefoontjes binnen van Nederlandse klanten die door een ongeval of met pech langs de weg staan. Aan jou de taak om erachter te komen wat deze klanten nodig hebben. Hierbij kun je denken aan een sleepwagen, hotel overnachting of vervangend vervoer. Het is van belang dat je je kunt inleven in de situatie van de klant en ze de informatie kunt geven waardoor zij gerust worden gesteld.

Steunpunt Lyon is opgedeeld in twee afdelingen, te weten: een Frans afdeling en een Nederlandse afdeling. Op de Franse afdeling worden alle gesprekken geregeld met bijvoorbeeld garages en sleepwagen bedrijven. Op de Nederlandse afdeling komen alle telefoontjes van klanten binnen die hulp nodig hebben. Het is dus niet een must dat je Frans kunt spreken en/of verstaan, wel is het handig. Op de werkvloer heerst een informele werksfeer en ook na werktijden ondernemen collega's vaak nog iets met elkaar.

  • Uitdagende functie in Lyon Frankrijk tot 31 augustus;
  • Een bruto maandsalaris van € 1602.-;
  • Verschillende startdatums (29 juni, 6 juli of 13 juli 2020);
  • Huisvesting kan geregeld worden door ANWB (voor maar € 100 per maand);
  • Reiskostenvergoeding van € 152,- NL-FR en 60% vergoeding voor busabonnement;
  • Toeslagen bij overwerken (125%) en werken op zondag (150%);
  • In overleg zijn een aantal vakantiedagen ook mogelijk;
  • Supergave toevoeging op je CV.

  • Minimaal MBO 4 werk- en denkniveau;
  • Geen geplande vakanties in de maand juli en augustus;
  • Empatisch vermogen;
  • Klantenservice ervaring is mooi meegenomen;
  • Frans spreken is een pré, maar geen must;
  • Bereidt om van juli t/m 31 augustus in Frankrijk te verblijven.
  • 18 Juni 2020 om 13:58

Servicemedewerker Calamiteitenlijn

NCC heeft plek voor Servicemedewerkers bij de Calamiteitenlijn in Leeuwarden. Omschrijven jouw vrienden jou als een betrokken en meelevend persoon? Dan pas hij goed binnen dit team. Twijfel niet een lees verder!

Als Servicemedewerker Calamiteitenlijn ben jij het aanspreekpunt voor de klanten. Deze klanten hebben vaak vragen over COVID-19. Vragen kunnen bijvoorbeeld gaan over bepaalde gezondheidsklachten die zij hebben. Aan jou de taak om het juiste advies en informatie te geven zodat de klanten de vervolg stap kunnen ondernemen. Empatisch vermogen is hierbij van belang net als het stellen van de juiste vragen. 

Deze functie is mogelijk vanaf  16 uur per week en op te schalen naar 36 uur per week. Je verdient € 9,54 bruto per uur (vanaf 21 jaar) of € 7,64 bruto per uur (tot 21 jaar). De functie is tijdelijk om de enorme piek die momenteel speelt op te vangen. Een concrete eind datum is niet bekend. 

Je gaat werken op de afdeling NCC bij Cendris in Leeuwarden. Cendris is gelegen in midden van centrum, op slechts 10 minuten lopen van het station. Ook met eigen vervoer is de vestiging goed te bereiken. Je komt te werken binnen een gezellig team en er heerst en ontspannen werksfeer. Je kan aan je teamleider altijd de nodige hulpvragen, ook tijdens thuiswerken is hij voor vragen beschikbaar Voor af zal er een training plaatsvinden van maximaal een week. Hierbij zul je zo nu en dan naar de vestiging moeten voor bepaalde uitleg. Daarna is thuiswerken mogelijk.

  • Een leuke tijdelijk functie;
  • Flexibele contractwaardes van 16 tot 36 uur per week;
  • Een goed salaris van € 9,54;
  • De mogelijkheid om jouw steentje bij te dragen in deze bizarre tijd;
  • Reiskostenvergoeding voor zowel OV als EV;
  • Een betaalde fulltime training voor af;
  • Leuk team en ontspannend werksfeer.

  • MBO werk- en denkniveau;
  • Empatisch vermogen;
  • Klantenservice ervaring;
  • Geen vakanties in juli en augustus;
  • Minimaal 2 avonden per week en 1 dag in het weekend beschikbaar.
  • 17 Juni 2020 om 11:10

Helpdesk Medewerker Energie

Groningen heeft momenteel dé vacature! Tenminste, als je nu op zoek bent naar een nieuwe parttime of fulltime baan. Wil jij tussen de 16 en 36 uur per week aan de slag als klantenservice en helpdesk medewerker in Groningen? En wil je de mogelijkheid hebben om jezelf verder te ontwikkelen in de klantcontactbranche? Kijk dan snel verder!

Wij zoeken nieuwe collega's om voor een van onze opdrachtgevers te gaan werken voor een bekend merk in Groningen (minimaal 16 tot 36 uur). In deze functie ga jij alle binnenkomende vragen beantwoorden over het product TOON: een thermostaat waarmee klanten precies hun energie gebruik kunnen zien en wat het kost. Of dit nu gaat over de installatie, de bestelling of de vraag wanneer de monteur langskomt: jij bent dé expert en weet al deze vragen te beantwoorden

Cendris is gespecialiseerd in klantcontact. Door de vele ervaringen kunnen ze jou optimaal ondersteunen en begeleiden in jouw leertraject en ambities. In Groningen zit het pand vlakbij Hoogkerk en is heel goed bereikbaar met zowel eigen vervoer als het openbaar vervoer. 

Vooraf zorgen wij dat je alle benodigde kennis en tools onder de knie hebt in de vorm van een betaalde fulltime training.

Daarnaast:

  • Een startsalaris van €9,70 per uur;
  • Vakantiegeld en vakantiedaguren;
  • Je kunt parttime of fulltime aan de slag;
  • Je gaat werken binnen een professionele werkomgeving;
  • Leuke en gezellige collega's;
  • Reiskostenvergoeding en de mogelijkheid om een sportabonnement af te sluiten.

  • Minimaal MBO werk - en denkniveau
  • Je kunt minimaal 16 uur per week werken
  • Je scoort pluspunten als je technische affiniteit hebt
  • 26 Juni 2020 om 14:25

Commericeel Klantadviseur Eneco

Ben jij milieubewust, goed in adviseren en wil je actief je steentje bijdragen? Voor Eneco zijn wij op zoek naar overtuigende klantadviseurs. In deze functie krijg je de kans om je service- en commerciële skills optimaal te benutten en verder te ontwikkelen.

Jij komt te werken als Commercieel Klantadviseur voor Eneco bij Webhelp. Samen met je collega's ga je een heel nieuw klantteam van Eneco opzetten. Dat betekend dat jouw team de blauwdruk is voor Eneco binnen Webhelp. Leuk, dat zeker, maar het vraagt ook veel verantwoordelijkheid. Jullie functiedoel is dan ook het efficiënt en effectief afhandelen van het klantcontact voor Eneco. Voor deze functie is het belangrijk dat je over de juiste competenties beschikt en dat je een ambitieuze mindset hebt!

Hoe ga je dat doen? 

  • Jullie gaan de klant voorzien van de juiste behoeftes (Informatie en advies van de diensten en producten van Eneco);
  • Jullie gaan de klant een passend aanbod doen gebaseerd op de behoeftes van de klant;
  • Jullie gaan de klanten proactief adviseren;
  • Jullie gaan gesprekken correct en efficiënt afhandelen.

Eneco is continu bezig met het verbeteren van de kwaliteit van het milieu. Ze proberen hun missie waar te maken door kwaliteit te leveren in hun producten en diensten. Daarom ga je veel bezig zijn met het adviseren over duurzame energie. Sa jij synchroon met de Values van Eneco? Solliciteer dan nu en help Eneco een heel nieuw team op te zetten! Ben jij 16-36 uur per week beschikbaar en woonachtig in omgeving Rotterdam? Solliciteer dan nu!

Je komt te werken voor Webhelp Rotterdam. Webhelp is een klantcontactcenter gevestigd in Rotterdam die het klantcontact faciliteert van verschillende grote A-merken. Zo ook Eneco. Je zult dus voor Eneco aan de slag gaan en binnen dit team zijn er leuke doorgroeimogelijkheden. Omdat het een nieuw project is, ga je je ook bezighouden met het verbeteren van werkprocessen.

Is het hard werken? Jazeker, maar gelukkig is er ook ruimte voor ontspanning bij Webhelp. Een potje tafeltennis in de pauze of lekker een hapje in het bedrijfsrestaurant met je collega's hoort er natuurlijk ook bij.

Een Commercieel Klantadviseur Eneco krijgt van ons:

  • Een bruto uurloon van € 9,70 per uur;
  • Een betaalde fulltime training van 2 weken (Let op: er zijn terugkom training weken);
  • 100% reiskostenvergoeding vanaf 10 kilometer woon-werk afstand;
  • De kans om jezelf te ontwikkelen bij een van de grootste energieleveranciers van Nederland;
  • Geen weekendwerk;
  • Gratis fruit en een prettige werksfeer op de vloer.

  • Minimaal MBO+ werk- en denkniveau;
  • 2 weken beschikbaar voor een fulltime training;
  • Minimaal 1 keer vanaf 08:00 en 1 keer tot 21:00 beschikbaar per week;
  • Minimaal 16 uur per week beschikbaar;
  • Communicatief sterk in woord en geschrift;
  • Gemotiveerd en ambitieus om een nieuw klantteam op te zetten samen met je collega's;
  • Affiniteit met duurzame energie.
  • 25 Juni 2020 om 16:31

Inbound Klantcontact Medewerker KPN

Ben jij oplossingsgericht, heb je goede luisterkwaliteiten en vooral geduld? Als Inbound Klantcontact Medewerker help je klanten die tegen dagelijkse problemen aanlopen zoals vragen over het internetverbinding, vragen over facturen of bijvoorbeeld modem of televisie problemen. Jij luistert naar de klantvraag, vat de vraag samen en vraagt daarna door zodat je zeker weet dat je de klant goed hebt begrepen. Je gaat als klantcontact medewerker voor de ultieme klantbeleving en bent pas tevreden als de klant ook tevreden is. Natuurlijk wordt je in het begint getraind zodat je jezelf optimaal kan ontwikkelen tot een ware pro!

Je gaat werken voor Webhelp Rotterdam. Deze vestiging van Webhelp zit gevestigd naast Rotterdam Centraal, in het gebouw de Delftse Poort. Hier werkt Webhelp samen met onder andere KPN. Je komt bij KPN terecht op de afdeling vast en mobiel. (Vamo) In dit leuk en gezellig team ga jij alles in praktijk brengen wat je hebt geleerd in de training. Je kunt rekenen op begeleiding en er zijn voldoende doorgroeimogelijkheden Werken bij Webhelp betekent automatisch werken bij een de leukste klantcontactcenters van Nederland!

Een Inbound Klantcontact Medewerker KPN ontvangt van ons:

  • Een bruto uurloon van € 9,70 per uur;
  • Opbouw van vakantiegeld en vakantiedag uren;
  • 100% reiskostenvergoeding vanaf 10 kilometer woon-werk afstand;
  • Een betaalde training van anderhalve week;
  • Een contract van minimaal 24 uur per week;
  • Werken bij een van de leukste klantcontactcenters van Nederland!

  • Minimaal MBO+ werk- en denkniveau;
  • Communicatieve vaardigheden;
  • Commercieel inzicht;
  • Minimaal 2 avonden per week beschikbaar en 1 keer in de 3 weken op de zaterdag;
  • Beschikbaar om een fulltime training te volgen van anderhalve week.
  • 26 Juni 2020 om 18:01

Klantbehoud Medewerker KPN Zakelijk

Ben je toe aan een nieuwe uitdaging en heb jij affiniteit met de zakelijke markt? Als Klantbehoud Medewerker KPN Zakelijk ben jij het contactpersoon voor klanten die de intentie hebben om over te stappen of hun abonnement stop te zetten. Met jouw commercieel inzicht en goede gesprekstechnieken ga jij het gesprek aan met de klant.

Je draagt zorg voor professioneel klantcontact door te luisteren, samenvatten en door te vragen. Het is namelijk van groot belang dat jij het probleem weet te achterhalen en hier een passend aanbod voor te doen. Samen met een hecht team ga je voor het behalen van de gestelde doelen. Ben jij woonachtig in Zoetermeer en minimaal 24 uur per week inzetbaar? Solliciteer dan nu

Je komt te werken bij Webhelp in Zoetermeer. Webhelp is internationaal marktleider in klantcontact en werkt nauw samen met grote A-merken zoals KPN. Op de afdeling KPN Save Zakelijk kom je terecht in een hecht team. Samen gaan jullie de gestelde doelen behalen en kom je bij de Save afdeling in aanmerking voor het Webhelp-GROEI model. Dit model zorgt ervoor dat je beloond wordt voor het behalen van je doelstellingen en maakt het voor jou nog aantrekkelijker om het succes op de werkvloer te behalen!

Als Klantbehoud Medewerker KPN Zakelijk ontvang je van ons:

  • Een bruto uurloon van € 9,70 per uur (>21 jaar);
  • Minimaal 24 uur per week beschikbaar;
  • Geen avond- en weekenduren;
  • Vakantiegeld en vakantiedaguren;
  • Gratis fruit op kantoor;
  • Prettige werkomgeving.

  • Minimaal MBO 4 werk-en denkniveau;
  • Je bent beschikbaar om een fulltime training te volgen van 2 weken;
  • Sterk in woord en geschrift;
  • Affiniteit met de zakelijke markt.
  • 26 Juni 2020 om 18:03
โŒ