[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

๐Ÿ”’
โŒ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
Gisteren โ€” 15 Augustus 2018Bellen als bijbaan

Klantenservice medewerker Outbound

Zet jouw commerciële ervaring in en kom in actie voor de Hartstichting! Wij zijn voor PCS in Almere op zoek naar een Klantenservice medewerker Outbound, verdien € 11,05 (incl.) bruto per uur en je kan hier tussen de 16-40 uur zelf je eigen uren inplannen.

Jij gaat in deze functie potentiele zakelijke klanten benaderen en hierbij is het aan jou als Klantenservice medewerker Outbound om een warme klantrelatie op te bouwen. Jij weet in ieder gesprek de commerciële kansen te benutten en ervoor te zorgen dat zij een jaarlijkse sponsorbijdrage zullen doen. 

PCS wil graag groeien en het liefst samen met jou! Deze organisatie durft in haar mensen te investeren en zo zijn er voor jou als Klantenservice medewerker Outbound tal van doorgroeimogelijkheden in functie of werkplek.

Jij kan als Klantenservice medewerker Outbound het volgende verwachten:

  • Een startsalaris van € 11,05 bruto per uur (incl. reserveringen);
  • Een reiskostenvergoeding als jij verder dan 10KM woont;
  • Een leuke bonusregeling;
  • Een gezellige en dynamische werkomgeving;
  • Een training en individuele coaching;
  • Diverse doorgroeimogelijkheden.

Voordat jij aan de slag kan als Klantenservice medewerker Outbound vragen wij het volgende:

  • Jij schikt niet van een nee;
  • Ervaring in een soort gelijke functie is een pré;
  • Jij bent een echte doorzetter;
  • Jij bent leergierig en staat open voor feedback.
  • 15 Augustus 2018 om 16:18
OuderBellen als bijbaan

Servicemedewerker Online Webshop

Word jij de nieuwe servicemedewerker voor een Online Webshop in Soest? Jij kan hier zowel parttime als fulltime aan de slag voor € 9,25 bruto per uur.

Als Servicemedewerker voor deze Webshop help jij alle klanten met de vragen die zij hebben omtrent o.a. hun bestelling, over de producten die de Webshop verkoopt en eventuele problemen met de levering. Deze vragen beantwoord jij telefonisch, via de e-mail maar ook via social-media. Ook ga je als Servicemedewerker de klanten adviseren op het gebied van outdoor kleding en outdoor accessoires. Super afwisselende baan dus!

Jij gaat aan de slag bij een klantcontactcenter in Soest voor het project van Atlas for Men. Atlas for Men is een webshop op het gebied van outdoor kleding en accessoires. De afdeling waar jij gaat werken is recent opgezet waardoor er ruimte voor jou is om mee te denken. Samen met het team zorg jij ervoor dat deze nieuwe afdeling een succes is!

Een Servicemedewerker bieden wij:

  • Een bruto uurloon van € 9,25 per uur;
  • Reiskostenvergoeding (vanaf 10 km);
  • Flexibele werkuren tussen de 16 en 40 uur.

Het enige wat wij van een Servicemedewerker vragen is enthousiasme en goede inzet! Jij bent communicatief sterk en vindt het leuk om klanten te helpen.

  • 14 Augustus 2018 om 17:01

Helpdeskmedewerker Telecom

Heb jij altijd al voor een bekend telecombedrijf te willen werken? Ga dan de uitdaging als Helpdeskmedewerker aan voor het project van VodafoneZiggo bij Webhelp in Nijmegen! Voor € 9,20 kan jij al aan de slag tussen de 20 en 40 uur per week.

Als Helpdeskmedewerker zorg jij ervoor dat iedere klant zo goed mogelijk geholpen wordt. Jij helpt de klant met technische vragen, geeft duidelijke uitleg en denkt mee met de klant. Zo zorg jij voor de optimale klantbeleving.

Als je aan de slag gaat als Helpdeskmedewerker Telecom dan start je bij Webhelp in Nijmegen. Webhelp staat bekend als een bedrijf waar je kan groeien, het beste uit jezelf kan halen en veel plezier kan maken! Uiteraard wordt er bij Webhelp ook hard gewerkt en voor dat harde werk zal je ook zeker beloond worden!

Als Helpdeskmedewerker Telecom profiteer je bij Webhelp van de volgende punten:

  • Mogelijkheid om flexibel te werken tussen de 20-40 uur per week;
  • Mogelijkheid om 's avonds en in het weekend te werken;
  • Een bruto uurloon van € 9,20 (vanaf 21 jaar);
  • Reiskostenvergoeding;
  • Een collectief sportabonnement via FINTREX.

Naast dat jij flexibel inzetbaar bent, bereid bent om avonden en weekenden te werken vinden wij de volgende punten belangrijk:

  • Je bent communicatief vaardig;
  • Je hebt een commerciële instelling;
  • Je beschikt over een MBO+ werk- en denkniveau;
  • Je bent heel handig met de computer.
  • 14 Augustus 2018 om 16:36

Technisch support medewerker

In Nijmegen kan jij snel beginnen als Technisch support medewerker bij PCS. Je kan 24-40 uur per week werken en daarbij geef je zelf je beschikbaarheid aan. Het salaris wat PCS jou biedt is € 11,86 (inclusief).  Maar wat staat je dan te wachten?

Bij PCS kom je te werken op de afdeling van Nefit. Als Technisch support medewerker ga jij hier (licht) technische vragen beantwoorden over het product van Nefit. Je kunt hen kennen van de Cv-ketels. Vragen kunnen dan ook te maken hebben met storingen, het inschakelen van een monteur of meer algemenere vragen. Echt service gericht dus!

Kom jij werken bij PCS, dan kom je terecht bij een bedrijf waar je met open armen wordt ontvangen. Ze zullen je alle mogelijke begeleiding en coaching bieden die jij nodig hebt om je functie goed uit te voeren. In Nijmegen zijn er ook diverse opties om jezelf te ontwikkelen op persoonlijk vlak.

Wanneer jij komt werken als Technisch support medewerker:

  • Is er altijd de mogelijkheid om op korte termijn te beginnen;
  • Ga je € 11,86 per uur verdienen (inclusief);
  • Ontvang je reiskostenvergoeding vanaf 10 KM;
  • Begin je de functie met een gedegen training;
  • Kom je te werken in een bedrijf met veel doorgroeilijkheden;
  • Staan je collega's altijd voor je klaar.

Ons motto: Je moet je ervaring toch ergens opdoen, dus waarom niet bij PCS in Nijmegen. Het is wel belangrijk dat je denkt in oplossingen en dat je het leuk vindt om klanten telefonisch te woord te staan.

  • 14 Augustus 2018 om 16:27

Inbound klantcontact Lidl

Wil jij als Inbound Klantcontact Medewerker aan de slag bij Webhelp in Rotterdam? Ben jij beschikbaar voor 20 tot 40 uur per week? En wil je een salaris verdienen van € 9,35 bruto per uur? Dan is dit de vacature voor jou!

Als Inbound Klantcontact Medewerker ben jij het aanspreekpunt voor de klanten van Lidl. Alle vraagstukken en/of klachten komen bij jou binnen, uiteraard weet jij als geen ander deze te beantwoorden. Naast dat jij ervoor zorgt dat alle inkomende telefoongesprekken worden behandeld, kan jij alle digitale communicatie beantwoorden. De antwoorden op de diverse vragen weet jij snel terug te vinden in de systemen en middelen. Zie jij jezelf deze uitdaging al uitvoeren, solliciteer dan snel!

Bij welk bedrijf kom je te werken? Dit is bij Webhelp. Zij zijn een groot en ambitieus bedrijf binnen het Klantcontact. Webhelp verzorgt de gehele customer experience via diverse kanalen zoals, telefonie, sociale media, chat en Webcare. Je komt te werken in een groot team waar er hard gewerkt wordt.

Redenen waarom jij als Inbound klantcontact medewerker aan de slag wilt bij Webhelp aan de slag wilt;

  • Je krijgt een geheel verzorgde training on the job; 
  •  Flexibel werken? Dat kan; 
  •  Ontvangt een salaris van € 9,35 bruto per uur; 
  • Ambities? Deze kan jij hier ontwikkelen!

  • Je beschikt over een afgerond mbo-diploma; 
  •  2 avonden in de week beschikbaar; 
  •  1 zaterdag per maand is geen enkel probleem; 
  •  Heb jij al werkervaring in een functie Klantcontact Medewerker? Helemaal goed!
  • 14 Augustus 2018 om 16:17

Customer Service medewerker

Ga aan de slag voor 20-40 uur als Customer Service medewerker bij Webhelp in Nijmegen. Je komt terecht op het project van VodafoneZiggo en start met een salaris van € 9,20 bruto per uur!

Als Customer Service medewerker ben jij een belangrijke schakel in de dienstverlening naar de klanten. Je bent een ster in het oplossen van technische problemen en speelt goed in op verkoopmogelijkheden. Jij vindt het heerlijk om dagelijks in contact te staan met verschillende soorten klanten en past je daarin ook gemakkelijk aan.

Webhelp is een fantastische plek om te werken als je graag je ambities waar wil maken en altijd wil blijven groeien. Daarnaast kom je in een hecht team terecht waar een gezellige sfeer hangt en ze echt gaan voor de teamspirit!

Als customer service medewerker bieden wij jou het volgende:

  • Een bruto uurloon van € 9,20;
  • Werken binnen een leuk en ervaren team met een informele sfeer;
  • Reiskostenvergoeding v.a. 10KM;
  • Mogelijkheid om tussen de 20-40 uur aan de slag te gaan;
  • Een collectief sportabonnement via FINTREX.

  • Je bent flexibel inzetbaar van maandag t/m zondag tussen 08:00 tot 22:00 uur;
  • Twee avonden in de week werken is voor jou geen probleem;
  • Je bent beschikbaar om een fulltime training van 4 weken te volgen;
  • Je hebt een MBO werk- en denkniveau.
  • 13 Augustus 2018 om 16:43

Klantenservice medewerker VodafoneZiggo

Wil jij voor een bekend A-merk zoals VodafoneZiggo aan de slag gaan als klantenservice medewerker? In deze functie ben je verantwoordelijk voor alle inkomende gesprekken. Je beantwoordt op een vlotte en vriendelijke manier alle vragen van de klant, helpt ze waar nodig met een installatie van een modem of lost samen het probleem op als ze geen internet meer hebben. Daarnaast pak jij heel makkelijk verkoopkansen op en weet daarmee lekkere bonussen binnen te halen. De functie van klantenservice medewerker bij VodafoneZiggo is gevestigd in Ede, je hebt er de mogelijkheid om tussen de 20-40 uur per week aan de slag te gaan en ontvangt daarbij een mooi salaris van € 9,20 bruto per uur.

Als je aan de slag gaat als klantenservice medewerker kom je te werken bij Webhelp in Ede. Ze hebben vestigingen over de hele wereld en zijn gespecialiseerd in het overnemen van klantenservice taken van diverse A-merken. Als je bij Webhelp binnen stapt ervaar je gelijk de gezellige en informele sfeer die er hangt. Je zal je snel thuis voelen in een zeer divers team van enthousiaste collega's!

Als klantenservice medewerker leer je ontzettend veel bij VodafoneZiggo. Je krijgt een goede training en er zijn diverse manieren om je kennis op pijl te houden en om jezelf nog beter te maken. Naast deze mogelijkheden ontvang je een bruto uurloon van € 9,20 per uur (vanaf 21jr.) Je kan tussen de 20 en 40 uur per week aan de slag en als je met het OV reist ontvang je 100% reiskostenvergoeding.

  • Je hebt een servicegerichte en commerciële houding;
  • Je bent beschikbaar om avonden en zaterdagen te werken;
  • Je bent beschikbaar om een fulltime training van twee weken te volgen.
  • 13 Augustus 2018 om 15:42

Klantenservice medewerker Zorg

Webhelp in Tilburg geeft jou de kans om aan de slag te gaan in de wereld van verzekeringen! Jij kan starten als klantenservice medewerker (20-40 uur) bij Zilveren Kruis. Om te kunnen starten ga jij kosteloos jouw Wft-Zorg behalen. Daarnaast krijg je € 10,07 bruto per uur.

Als klantenservice medewerker Zorg bij Webhelp is het aan jou de taak om alle klanten van Zilveren Kruis zo goed mogelijk te helpen. Deze klanten kunnen diverse vragen stellen van simpele administratieve vragen tot inhoudelijke vragen over de verzekeringen. Om alle vragen te kunnen beantwoorden ga jij een betaalde training volgen en krijg jij goede coaching en begeleiding. Webhelp maakt jou helemaal klaar voor een vliegende start in de verzekeringsbranche.

Jij gaat werken bij Webhelp in Tilburg als Klantenservice medewerker. Webhelp is een facilitair callcenter die het klantcontact van Zilveren Kruis heeft overgenomen. Persoonlijke ontwikkeling staat hoog in het vaandel voor Webhelp. Hierdoor hebben zij een speciaal GROEI! programma ontwikkeld waarbij zij jou de kans geven om jouw persoonlijke talenten te ontwikkelen. De werksfeer bij Webhelp is erg informeel en de collega's hebben onderling veel contact.

Wanneer jij start als klantenservice medewerker Zorg bieden wij je het volgende:

  • De mogelijkheid om kosteloos jouw Wft-Zorg te behalen;
  • Een bruto uurloon van € 10,07;
  • Een professionele en betaalde training van 7 werkdagen;
  • Flexibele werktijden (ma t/m vrij van 8:00 tot 21:00 uur en za van 10:00 tot 14:00 uur).

  • Jij hebt minimaal MBO4+ werk- en denkniveau;
  • Jij bent minimaal 20 uur per week beschikbaar;
  • Jij bent klantgericht en leergierig.
  • 13 Augustus 2018 om 14:29

Customer Service medewerker Digital

Vind jij het superleuk om klanten te woord te staan via mail & chat? Dan hebben wij een superleuke functie als Customer Service medewerker Digital voor jou beschikbaar! Je gaat aan de slag bij Netino op het project van Bol.com voor minimaal 16 uur per week en je krijgt een salaris tussen de € 9,50 en € 10,50 bruto per uur. Lijkt dit je wel wat? Lees dan snel verder!

Als Customer service medewerker Digital ga jij de klanten van Bol.com in eerste instantie per mail en vervolgens ook via chat helpen. Jij kunt allerlei vragen verwachten van de klanten zoals: 'Ik zou mijn pakket gister ontvangen maar dit is niet gebeurd. Waar is mijn pakketje?", "Ik heb een tv besteld en er is een tapijt geleverd, wat nu?", Ik wil mijn pakketje retour sturen maar het lukt niet, kan je mij helpen?". Daarnaast kun je vragen krijgen over de producten die verkocht worden op de website en te maken krijgen met klachtenafhandeling.  Je vindt het geen probleem om de telefoon te pakken en te bellen als we de klant daarmee direct kunnen helpen want bij Bol.com staat extreme klantgerichtheid centraal. Met jouw inlevingsvermogen en snelheid is het aan jou de taak om ervoor te zorgen dat elke klant supergoed geholpen wordt.

Je komt te werken voor Netino, zij zijn een onderdeel van Webhelp. Netino is een toffe organisatie die marktleider is in klantcontact functies in de digitale communicatie. Zij verzorgen voor veel mooie en bekende merken alle chat, e-mail en webcareactiviteiten en vinden het belangrijk, en vooral leuk, om een bijdrage te leveren aan jouw ontwikkeling. Enthousiast en innovatief zijn de woorden waar Netino voor staat. Daarom zoeken zij mensen die zichzelf kenmerken door deze kernwoorden! Zij denken voornamelijk vanuit de consument en zien een stapje extra zetten als een dagelijks doel!

Wanneer jij aan de slag gaat als Customer service medewerker Digital dan bieden wij jou het volgende:

  • Een salaris tussen de € 9,50 en € 10,50 bruto per uur (afhankelijk van ervaring);
  • Bouw jij 8% vakantiegeld en 10% vakantiedagen op;
  • Een hele afwisselende functie met veel uitdaging;
  • Een warme en open werksfeer;
  • Reiskostenvergoeding v.a. 10 KM;
  • Een parttime of fulltime functie v.a. 16 uur per week;
  • De mogelijkheid om een collectieve verzekering af te sluiten;
  • Korting op een sport abonnement bij jou in de buurt.

  • Een afgerond MBO of HBO-diploma of je bent hier nog mee bezig;
  • Empathisch en klantgericht;
  • Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Jij bent minimaal 16 uur per week beschikbaar.
  • 15 Augustus 2018 om 11:01

Commercieel Medewerker Binnendienst

Je kunt bij De Persgroep aan de slag als Commercieel Medewerker Binnendienst in Amsterdam! Voor € 15,00 per uur kan je hier al vanaf 16 uur per week werken, maar meer mag ook. Goed te combineren naast een druk privéleven!

Je taken en uitdagingen zitten in het op de juist manier benaderen van potentiële klanten. Je belt namelijk oud abonneehouders om ze terug te winnen als klant. Je moet veel geduld hebben, je goed kunnen inleven in anderen en een natuurlijke overtuigingskracht hebben. Met die drie competenties kan je veel stappen gaan maken bij De Persgroep.

De Persgroep is een formeel - informeel bedrijf. Er is geen strenge hiërarchie en met de juiste inzet zijn er veel mogelijkheden. Je past ertussen als je een passie hebt voor nieuws, graag resultaten behaald en na werktijd nog even blijft hangen voor wat gezelligheid met collega's.

In het grote INIT-gebouw op het Oostenburgereiland kom jij te werken. Het staat bekend om zijn bijzondere architectuur.

Als commercieel medewerker binnendienst ontvang jij:

  • Een heerlijk salaris van € 15,- per uur;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Een bonus van € 7,50 voor elke 2e sale;
  • Flexibele werktijden van maandag tot en met vrijdag tussen 09:30 en 21:30 uur.

Als commercieel medewerker binnendienst

  • Ben jij een echt 'go-getter';
  • Heb jij een vlotte babbel;
  • Ben je minimaal 16 uur per week beschikbaar.
  • 15 Augustus 2018 om 12:07

Leuke baan Rabobank in Rotterdam

Ben jij op zoek naar een baan in Rotterdam waarbij je werkervaring kan op doen in de financiële sector?

Voor de Rabobank zijn wij op zoek naar klantcontact medewerkers. Als klantcontact medewerker ga jij aan de slag met de vragen of klachten van particuliere klanten van de Rabobank. Bij deze bijbaan kan jij werkervaring op doen of uitbreiden binnen de financiële sector en je Wft-Basis diploma behalen. Je Wft-Basis diploma zorgt ervoor dat jij over genoeg financiële kennis beschikt en dat jij de klant zo goed mogelijk kan adviseren.   

Je zal gaan werken op de afdeling Rabobank klantenservice in het centrum van Rotterdam. De particuliere klanten zijn één van de belangrijkste klanten van de Rabobank en die moeten zo goed mogelijk geholpen worden.

  • Kosteloos je Wft-Basis diploma;
  • Flexibele werktijden;
  • Werkervaring opdoen of uitbreiden in de financiële sector in een professionele werkomgeving;
  • Een uitstekend salaris van maximaal €13,39 bruto per uur met een opbouw van 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Mogeljkheden om collectief je zorgverzekering af te sluiten of met korting te sporten!

  • Je bent bijna in het bezit van een HBO diploma of hebt je BSA punten behaald;
  • Je hebt affiniteit met de financiële branche;
  • Je bent in het bezit van een Wft-Basis diploma of je bent bereid deze te behalen;
  • Je bent sterk in de Nederlandse taal in woord en geschrift.
  • 9 Augustus 2018 om 14:24

Klantcontact medewerker Commercieel

Praat jij graag en ben je daarnaast commercieel ingesteld? Start dan nu voor een mooi bruto uurloon van € 11,05 (incl.) en voor minimaal 16 uur per week als klantcontact medewerker bij PCS in Almere.

Heb jij je altijd al willen inzetten voor een mooi goed doel? En sta jij graag in contact met mensen? Dan is deze functie als klantcontact medewerker echt iets voor jou! Door middel van een leuk gesprek probeer jij erachter te komen wat de behoefte van de klant is. Door een klik te maken met het bedrijf wat je belt weet jij ze te overtuigen van het belang van de donatie voor de Hartstichting. Daarnaast kan jij ook nog eens een leuke bonus verdienen wanneer jij een nieuwe donateur werft, een win-win dus!

Wanneer jij aan de slag gaat als klantcontact medewerker kom jij te werken voor het facilitair callcenter PCS. Zij faciliteren voor verschillende projecten het telefonisch klantcontact. Je komt dus in dienst van PCS, maar gaat aan de slag voor project Hartstichting. PCS is in korte tijd immens gegroeid. Dit hebben zij voornamelijk te danken aan onze medewerkers. Daarom staan bij PCS de medewerkers centraal en krijg jij alle ruimte om je verder te ontwikkelen.

  • Een uitdagende functie in fijne werkomgeving;
  • Een bruto uurloon van €11,05 (incl.);
  • Reiskostenvergoeding vanaf 11 KM;
  • Een interessante bonusregeling;
  • Goede coaching en begeleiding;
  • Jij werkt in kantoortijden, jij bent dus in de avonden en het weekend vrij!

Als klantcontact medewerker moet jij gemotiveerd zijn om je in te zetten voor de Hartstichting en minimaal 16 uur per week beschikbaar zijn. Waar wacht je nog op?

  • 9 Augustus 2018 om 12:19

Klantenservice medewerker

Sta jij graag in contact met zakelijke klanten en haal jij graag het maximale uit je gesprek? Dan is dit de functie voor jou! Wij zijn voor KPN zakelijk opzoek naar klantenservice medewerkers in Almere die outbound gaan bellen. Als klantenservice medewerker ga jij de zakelijke klanten van KPN adviseren in hun overstap naar een nieuwe aansluiting. Dit doe jij door de juiste vragen te stellen en goed te luisteren. Wanneer jij het perfecte pakket hebt samengesteld is het aan jou om te zorgen dat deze klant dit ook bij jou afsluit. Door het aantrekkelijke bruto uurloon van €12,05 incl. en de mogelijkheid om tussen de 24 en 40 uur per week aan de slag te gaan is dit een ideale functie als je nog wat extra wil bijverdienen.

Jij gaat aan de slag voor een van de bekendste merken van Nederland: KPN. Samen met een gezellige afdeling zorg jij dat de zakelijke klanten van KPN tevreden blijven. Daarnaast kun jij wekelijks jouw planning opgeven en is er een informele sfeer waardoor jij je meteen thuis zult voelen.

Wanneer jij start bij KPN in Almere als klantenservice medewerker zijn de volgende arbeidsvoorwaarden van toepassing:

  • Een bruto uurloon van €12,05 incl.;
  • De mogelijkheid om tussen de 24 en 40 uur per week aan de slag te gaan tijdens kantoortijden. In de avonden en het weekend ben jij vrij;
  • Mooie bonussen wanneer jij je target haalt;
  • Reiskostenvergoeding > 10,6 KM;
  • Goede coaching en begeleiding.

Geen lange rits aan diploma eisen als jij aan de slag gaat als Klantenservice medewerker. Wij zijn op zoek naar iemand:

  • Met een commerciële instelling;
  • Iemand die communicatief vaardig is;
  • Die minimaal 24 uur per week beschikbaar is.
  • 8 Augustus 2018 om 10:58

Commercieel medewerker 16-32 uur

Als Commercieel medewerker bij T-Mobile in Arnhem krijg jij de kans om onderdeel te worden van een geheel nieuw team. De functie Commercieel medewerker is enorm flexibel (16-32 uur) waardoor je dit goed kunt combineren met andere verplichtingen in jouw dagelijks leven. Samen met dit team zal jij getraind en gecoacht worden om te zorgen dat jij samen met jouw team de juiste commerciële skills beheerst. Binnen deze functie verdien jij bonussen die onbeperkt op kunnen lopen, daarnaast ontvang je een basis salaris van € 9,46 bruto per uur.

Als Commercieel medewerker maak jij een vliegende start binnen deze uitdagende functie. Samen met jouw nieuwe collega’s zorgen jullie voor een succesvolle start van dit nieuwe team en weten jullie elkaar weer uit te dagen. Jij gaat aan de slag op de locatie in Arnhem welke goed te bereiken is met zowel eigen vervoer als openbaar vervoer.

  • Jij krijgt begeleiding en coaching als Commercieel medewerker; 
  • Jij ontvangt onbeperkt bonussen welke jij goed kunt bijhouden via jouw eigen knakenteller; 
  • Jij ontvangt reiskostenvergoeding vanaf 10 km;
  • Jij bouwt vakantiedaguren en vakantiegeld op.

  • Jij haalt voldoening uit het werken in een commerciële omgeving;
  • Jij kunt een VOG aanvragen;
  • Jij bent flexibel inzetbaar tussen de 16 en 32 uur;
  • Jij beheerst de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift.
  • 7 Augustus 2018 om 11:50

Callcenter medewerker Parttime

Heb jij een luisterend oor en wil jij graag bijdrage leveren aan de klanttevredenheid van VGZ? Ga dan aan de slag als callcenter medewerker bij Webhelp in Heerlen. Hier kan jij 20 tot 32 uur per week aan de slag en verdien je € 12,34 per uur.

Als callcenter medewerker ga jij alle vragen beantwoorden van de klanten van VGZ. Deze vragen kunnen variëren van "Welke aanvullende verzekering pas het beste bij mijn situatie" tot "Hoe kan ik inloggen op mijn persoonlijke account". Om alle vragen zo goed mogelijk te kunnen beantwoorden ga jij kosteloos een Wft-Zorg behalen. Hierbij krijg jij natuurlijk goede begeleiding.

Jij gaat aan de slag als callcenter medewerker voor Webhelp. Webhelp is een facilitair callcenter die het klantcontact van VGZ over heeft genomen. VGZ is een grote zorgverzekeraar in Nederland. Webhelp vindt ontwikkeling erg belangrijk en biedt dus ook verschillende mogelijkheden om te blijven groeien.  

Wij bieden een callcenter medewerker het volgende:

  • Een bruto uurloon van € 12,34;
  • De mogelijkheid om kosteloos jouw Wft-Zorg te behalen;
  • Een fulltime training (betaald) zodat jij voorbereid aan de slag kan;
  • Een prettige werksfeer met veel collegiaal contact.

Van een callcenter medewerker parttime vragen wij tenminste:

  • Minimaal een MBO4 diploma;
  • Jij bent 20 tot 32 uur in de week beschikbaar;
  • Jij gaat een lastig gesprek niet uit de weg.
  • 15 Augustus 2018 om 10:33

Technische helpdeskmedewerker bijbaan

Ben jij op zoek naar een flexibele bijbaan voor 16 tot 40 uur per week in de avonden en in het weekend? Ga dan nu aan de slag als Technische helpdeskmedewerker voor KPN in Ede voor € 9,20 per uur!

In de functie van Technische helpdeskmedewerker voor KPN ga jij telefonische klantvragen behandelen over de (technische) werking of problemen die klanten ervaren met een van de producten/diensten waar zij gebruik van maken. Je helpt alle klanten zo goed mogelijk en voorziet hen van de juiste informatie en adviezen. Als Technische helpdeskmedewerker heb jij dus veel telefonisch contact met klanten van KPN.

Via FINTREX kan jij aan de slag gaan als Technisch helpdeskmedewerker bij Webhelp in Ede. Webhelp is marktleider op het gebied van Customer services. Werken bij dit dynmaische bedrijf betekent werken aan je eigen ontwikkeling. Bij Webhelp hebben ze namelijk het GROEI-ontwikkelprogramma geïntroduceerd, dit programma zorgt ervoor dat alle medewerkers zich kunnen blijven ontwikkelen en inzicht krijgen in hun persoonlijke groei, verantwoordelijkheden, doorgroeimogelijkheden en salarisontwikkeling. Volop kansen dus!

Wij bieden het volgende aan een Helpdeskmedewerker bij Webhelp in Ede:

  • Een bruto uurloon van 9,20 per uur;
  • Voor jonger dan 21 jaar gelden er diverse jeugdschalen;
  • Informele werksfeer;
  • Een reiskostenvergoeding;
  • Een collectieve korting op (zorg)verzekeringen en een sportabonnement via FINTREX.

  • Je bent beschikbaar om 2 weken fulltime training te volgen;
  • Je bent 3 avonden per week beschikbaar waarvan je er 2 wordt ingeroosterd;
  • Je bent flexibel beschikbaar.
  • 7 Augustus 2018 om 11:16

Callcenter medewerker bijbaan

Wil jij € 12,05 bruto per uur verdienen en de avonden en weekenden vrij? Dan heb ik een toffe bijbaan voor jou! Ga aan de slag als Callcenter medewerker bij PCS in Zwolle (24-40 uur)!

Hoe ziet jouw dag eruit als Callcenter medewerker bij PCS: Je begint je dag met een kop koffie en klets nog even bij met je collega's. Je doet jouw headset op en start met bellen. Met jouw gedrevenheid en vlotte babbel weet jij de klanten te overtuigen. Lukt het jou om een klant te overtuigen? Dan krijg jij een bonus bovenop je bruto uurloon van € 12,05!

Als je voor deze leuke bijbaan kiest, dan ga je aan de slag bij PCS in Zwolle! PCS is gespecialiseerd in het verzorgen van het klantcontact voor diverse organisaties. Ze focussen zich op het voortdurend verbeteren van de tevredenheid van de klant en dienstverlening. Als Callcenter medewerker kom je terecht in een gezellige en hardwerkende team waarbij je voldoende de kans krijgt om jezelf te ontwikkelen!

Als Callcenter medewerker krijg jij:

  • € 12,05 bruto per uur;
  • De mogelijkheid om zelf je uren in te delen (24-40 uur);
  • Een leuk bonussysteem;
  • Avonden en weekenden vrij.

  • Je bent minimaal 24 uur per week beschikbaar;
  • Je bent communicatief en commercieel sterk.
  • 7 Augustus 2018 om 10:09

Commercieel medewerker Hartstichting

Wil jij je commerciële skills graag verder gaan ontwikkelen en je tegelijkertijd hard maken voor een goed doel? Ga dan nu voor minimaal 16 uur aan de slag als Commercieel medewerker bij PCS in Almere en verdien € 11,05 (incl.) bruto per uur!

Werken voor de Hartstichting is meer dan alleen een baan. Je gaat namelijk met het volledige team, waar jij in terecht komt, de strijd tegen hart- en vaatziekten aan! Wanneer je start als Commercieel medewerker ga jij bedrijven op bellen namens de Hartstichting. Je gaat deze bedrijven meer vertellen over dit goede doel en weet hen te enthousiasmeren. Jouw doel: Een goede klantrelatie creëren én een jaarlijkse sponsorbijdrage verkrijgen. Wanneer het je lukt om die donatie binnen te halen, zit daar een interessante bonus aan vast! Dus... Word jij ambassadeur?

Je gaat werken bij PCS, een facilitair callcenter dat zich richt op het ondersteunen van klantcontact van verschillende bedrijven, waarvan dus ook de Hartstichting. PCS is een snelgroeiend en dynamisch bedrijf. Zij vinden het belangrijk dat iedereen zich welkom voelt. Ook staat persoonlijke ontwikkeling van de medewerkers centraal en zijn er diverse mogelijkheden om door te groeien.

Je gaat bellen voor de Hartstichting. Zij strijden al jaren met alle medewerkers, vrijwilligers en sponsoren tegen hart- en vaatziekten! Zij zijn een non-profit organisatie en ontvangen geen subsidies van de overheid. Om dus de doelstellingen te kunnen behalen zijn zij volledig afhankelijk van giften van particulieren en bedrijven. De Hartstichting werkt op een transparante en betrokken manier en kenmerkt zich door de professionele en warme manier van werken.

PCS is een organisatie die veel mogelijkheden biedt. Als Commercieel medewerker voor de Hartstichting houdt dat het volgende in:

  • Je verdient € 11,05 per uur (inclusief);
  • Een training zodat je goed voorbereid bent voor de functie;
  • De mogelijkheid je dagelijks in te zetten voor een goeddoel;
  • Diverse doorgroeimogelijkheden o.b.v. persoonlijke ontwikkeling;
  • Coaching en begeleiding op de werkvloer;
  • Een interessante bonusregeling wanneer je een sale hebt gemaakt;
  • Een reiskostenvergoeding wanneer je verder moet reizen dan 11 KM;
  • Een werkomgeving waar geen dag hetzelfde is!

Wanneer jij aan de slag gaat als Commercieel medewerker voor de Hartstichting is het belangrijk dat jij je graag wilt inzetten voor dit doel, mensen weet mee te nemen in je verhaal en zij het belang inzien van het doneren aan dit doel! Daarnaast ben jij minimaal 16 uur per week flexibel inzetbaar. Heb jij eerder ervaring opgedaan in een commerciële functie? Dan is dat zeker een pluspunt!

  • 6 Augustus 2018 om 12:46

Customer Service medewerker

Als Customer Service medewerker bij Webhelp in Ede ben je verantwoordelijk voor het correct afhandelen van vragen die je via de telefoon binnen gaat krijgen. Je bent iemand die probleemoplossend ingesteld is en hebt affiniteit met sales. Jij herkent een verkoopkans meteen en speelt er gemakkelijk op in. In deze functie als Customer service medewerker heb je de mogelijkheid om tussen de 20 en 40 uur per week aan de slag te gaan voor een salaris van € 9,20 bruto per uur (vanaf 21 jr.).

De functie van Customer Service medewerker staat open bij Webhelp in Ede. Webhelp is marktleider op het gebeid van Customer services. Werken bij Webhelp betekend werken aan je eigen ontwikkeling. Bij Webhelp hebben ze namelijk het GROEI-ontwikkelprogramma geïntroduceerd, dit programma zorgt ervoor dar alle medewerkers zich kunnen blijven ontwikkelen en inzicht krijgen in hun persoonlijke groei, verantwoordelijkheden, doorgroeimogelijkheden en salarisontwikkeling. Volop kansen dus!

Als je aan de slag gaat bij Webhelp als Customer Service medewerker krijg je naast de diverse ontwikkel mogelijkheden een marktconform salaris van 9,20 bruto per uur (vanaf 21 jr.), 100% reiskosten vergoeding als je met het OV reist. Ook heb je de mogelijkheid om flexibel aan de slag te gaan tussen de 20 en 40 uur per week.

Wil je als Customer Service medewerker aan de slag gaan bij Webhelp dan verwachten we dat je aan onderstaande punten voldoet:

  • Je beschikt over een MBO werk- en denkniveau;
  • Je bent tussen de 20 en 40 uur per week beschikbaar;
  • Je bent bereid om 2 avonden per week en een zaterdag per 3 weken te werken;
  • Je hebt een commerciële instelling.
  • 3 Augustus 2018 om 12:07

Callcenter medewerker Cosmetica

Wil jij jouw passie voor cosmetica in gaan zetten in je werk? Ga dan nu aan de slag als callcenter medewerker cosmetica (16-36 uur) voor € 9,25 bruto per uur, bij een internationaal beautymerk bij CCA in Soest!

Wanneer jij callcenter medewerker cosmetica (16-36) bent zal jij contact opnemen met klanten die eerder bestellingen hebben gedaan. Je gaat hierbij kijken hoe zij de producten hebben ervaren en mogelijk nieuwe bestellingen voor de klanten in orde maken. Tijdens je werkzaamheden als callcenter medewerker cosmetica, zal je bezig zijn met het adviseren van de juiste producten aan de klanten. Belangrijk voor deze functie is dat je communicatieve vaardigheden een pluspunt zijn van jou!

Je gaat aan de slag voor een facilitair contactcenter in Soest. Het bedrijf, CCA, is verantwoordelijk voor het klantcontact van meerdere grote (internationale) bedrijven. Binnen het bedrijf heerst een motiverende en informele werksfeer! Het beautymerk waar jij voor zou gaan werken, is een wereldwijd bekend merk met meer dan 30 miljoen klanten.

Wanneer je aan de slag gaat als callcenter medewerker cosmetica in Soest bieden wij jou het volgende:

  • Een salaris van €9,25 bruto per uur;
  • Reiskostenvergoeding v.a. 10 km;
  • Een leerzame betaalde training;
  • Flexibel inplanbare werkuren.

Naast enthousiasme voor deze callcenter medewerker cosmetica functie, vragen wij de volgende dingen van jou:

  • Jij hebt minimaal mbo werk- en denkniveau;
  • Jij kan goed luisteren en communiceren;
  • Jij bent minimaal 16 uur in de week beschikbaar.
  • 2 Augustus 2018 om 14:44
โŒ