[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

๐Ÿ”’
โŒ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
Vandaag โ€” 22 Oktober 2018Bellen als bijbaan

Bijbaan Klantenservice T-Mobile Sales

Ben je op zoek naar een parttime functie of bijbaan in de regio Enschede? In de functie van klantenservice medewerker T-Mobile Sales zorg jij voor een warm klantgesprek waarin jij klanten van het beste advies voorziet (vanaf 12 uur per week).

Deze klanten bellen jou op omdat zij een vraag hebben over een van de T-Mobile producten of abonnementen. Door goed te luisteren en door te vragen, zorg jij ervoor dat zij de juiste producten of diensten aangeboden krijgen wat matcht met hun behoeftes en wensen.

Deze klantenservice bijbaan of parttime job zorgt voor relevante werkervaring op je CV. Waarom? Je gaat aan de slag met je communicatieve en commerciële skills. Vooraf volg je een leuke (betaalde) training!

Je gaat via Cendris werken voor T-Mobile. Werken voor dit bekende Telecom merk betekent dat je aan de slag gaat binnen een dynamische, jonge en professionele organisatie waarin jij jezelf kunt ontwikkelen en een betaalde training aangeboden krijgt.

Voor deze bijbaan klantenservice medewerker vacature kun jij het volgende verwachten:

  • Bonussen! Die weleens kunnen oplopen tot €1.000,- per maand;
  • Startsalaris van €9,20 bruto per uur vanaf 22 jaar en ouder;
  • Energieke collega's;
  • Te gekke teamleiders;
  • Een leerzame (betaalde) training met handige tips;
  • Flexibele en ruime openingstijden.

  • MBO werk - en denkniveau
  • Minimale beschikbaarheid van 12 uur
  • Inzet, flexibiliteit en enthousiasme
  • Je bent flexibel beschikbaar in de avonden
  • Je bent 2 zaterdagen per maand beschikbaar
  • 22 Oktober 2018 om 17:15

Incassomedewerker Parttime

Als incassomedewerker ga jij betalingsregelingen treffen voor de lopende cassusen van GGN in Tilburg. Jij gaat de debiteuren begeleiden om tot een passende oplossing te komen. De diversiteit van de gesprekken zie jij als een uitdaging. Deze uitdaging motiveerd jou dagelijks het beste uit jezelf te halen voor de debiteuren van GGN!

De naam zegt het al "GGN mastering credit". Het doel van GGN is om debiteuren beter en makkeijker te laten betalen. GGN onderscheidt zich daarin door actief te zijn op alle facetten die bij een schuld komen kijken. Ze zetten zich niet alleen in om bestaande schulden te incasseren maar ook om nieuwe schulden te voorkomen. Hierdoor werken de afdelingen zeer nauw samen waardoor er een grote mate van collegialiteit heerst! Samen met jouw collega's ga jij dagelijks de uitdaging aan om de beste service te bieden voor de debiteuren van GGN. 

  •  Een mooi uurloon van € 10,50 per uur;
  • De mogelijkheid om collectief te sporten en verzekeren via FINTREX;
  • Opbouw van 8 % vakantiegeld en 10 % vakantiedagen;
  • Volledige reiskostenvergoeding van het OV;
  • Een fulltime training van 3 weken;
  • Individuele coaching op de werkvloer.

  • Je hebt affiniteit met de financiële dienstverlening;
  • Je hebt ervaring binnen het klantcontact;
  • Je gaat een uitdaging niet uit de weg;
  • Je laat je niet uit het veld slaan door weerstandgesprekken.
  • 22 Oktober 2018 om 11:56

Medewerker sales support

Wil jij werken in een snelgroeiend, ambitieus en nieuw team met veel doorgroeimogelijkheden? Start dan nu als Medewerker Sales Support (24-40 uur) bij PCS in Zwolle. Naast het uurloon van € 12,05 incl. heeft PCS een interessant bonussysteem, wat kan oplopen tot € 300,- bruto per maand!

Als Medewerker Sales Support heb jij telefonisch contact met de zakelijke klanten van KPN. Jij herkent als geen ander de verkoopsignalen. Jij weet gebruik te maken van deze signalen door je communicatieve skills en kennis van de producten in te zetten.

PCS is een snelgroeiend facilitaire klantcontactcenter. Omdat ze zo snel groeien is er recent een nieuwe vestiging geopend in Zwolle. Jij gaat als Medewerker sales support hier aan de slag. Jij komt terecht in een gedreven team. Net als jij willen jouw collega's de beste resultaten behalen. PCS ondersteunt hun medewerkers dan ook door het aanbieden van diverse trainingen en coaching.

 Als medewerker sales support krijg jij:

  • Een bruto uurloon van € 12,05 incl.;
  • Bonussen die kunnen oplopen tot € 300,- bruto per maand;
  • Trainingen en coaching;
  • De mogelijkheid om vanaf 24 uur per week aan de slag te gaan;
  • Flexibiliteit om zelf je uren in te delen.

  • Enige werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Minimaal 24 uur per week beschikbaar;
  • Doorzettingsvermogen en gedreven om de beste resultaat te behalen.
  • 22 Oktober 2018 om 11:26
OuderBellen als bijbaan

Callcenter bijbaan

Kom werken bij PCS in Almere, een Callcenter bijbaan in een gezellige en dynamische omgeving! Het salaris wat jij hier ontvangt is € 11,05 (incl.) bruto per uur, met kans op bonussen en jij kan flexibel aan de slag tussen de 16-40 uur per week.

Wat ga jij eigenlijk doen in deze Callcenter bijbaan? Jij gaat aan de slag voor de Hartstichting en het doel is om fondsen te werven. Om dit te laten slagen neem jij telefonisch contact op met bedrijven, zet jij jouw overtuigingskracht in en informeer jij het bedrijf met enthousiasme over de Hartstichting.

Wil je weten hoe jouw eerste werkdag er bij deze Callcenter bijbaan eruitziet? Bekijk deze link!

Wat bieden wij jou in deze Callcenter bijbaan aan:

  • Een start salaris van € 11,05 bruto per uur, dit is inclusief reserveringen;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Leuke bonussen bovenop jouw salaris;
  • Flexibel inplanbare uren tussen de 16-40 uur per week;
  • Avonden en weekenden vrij;
  • Professionele coaching en begeleiding;
  • Diverse doorgroeimogelijkheden.

In deze Callcenter bijbaan is het belangrijk dat jij goed kan communiceren en een echte doorzetter bent! Jij vindt het leuk om mensen te overtuigen of bent gemotiveerd om dit te leren. Verder heb jij een proactieve houding en hebt verantwoordelijkheidsgevoel.

  • 19 Oktober 2018 om 08:58

Commercieel medewerker

Vind jij het belangrijk om het maximale uit je baan te halen en wil je een goed doel ondersteunen? Kom dan werken als Commercieel medewerker voor de Hartstichting bij PCS in Almere. Je kunt aan de slag tussen 16- 40 uur voor € 11,05 incl. bruto per uur.  

Als Commercieel medewerker bij de Hartstichting ga jij met je team, telefonisch bedrijven benaderen. In dit gesprek kom je achter het maatschappelijk belang van dit bedrijf, jij speelt hierop in door te vragen of het bedrijf een donatie wil doen.

Wanneer je start als Commercieel medewerker kom je terecht bij PCS in Almere. De vestiging in Almere is op 5 minuten lopen van het station Almere-Muziekwijk en heeft voldoende gratis parkeergelegenheid. Jij gaat aan de slag op de afdeling van de Hartstichting. Je team bestaat uit gedreven en enthousiaste mensen die zich volledig inzetten voor het verwerven van donaties voor de Hartstichting.

Wat bieden wij jou als Commercieel medewerker bij de Hartstichting:

  • Een bruto uurloon van € 11,05 incl.;
  • Flexibele werktijden tussen 16-40 uur;
  • Een reiskostenvergoeding vanaf 10 km;
  • Een fijn bonussysteem;
  • Avonden- en weekenden vrij;
  • Training en coaching;
  • Een gezellig team.

  • Jij hebt ervaring in klantcontact;
  • Jij bent minimaal 16 uur per week beschikbaar;
  • Jij kan goed luisteren;
  • Jij kan goed mensen overtuigen.
  • 18 Oktober 2018 om 14:20

Telefonisch medewerker Hartstichting Parttime

Ben jij op zoek naar een parttimebaan die je kunt combineren met jouw passie voor goede doelen? Ga dan de strijd aan tegen hart- en vaatziekten en ga parttime werken als Telefonisch medewerker Hartstichting bij PCS in Almere voor € 11,05 (incl.) bruto per uur.

Werken als Telefonisch medewerker voor de Hartstichting is meer dan een bijbaan. Jij gaat namelijk zoveel mogelijk donaties binnen halen voor de Hartstichting bij bedrijven. De bedrijven die jij opbelt hebben aangegeven dat ze maatschappelijk betrokken willen zijn, alleen weten ze nog niet hoe. Jij vertelt meer over de Hartstichting en hierdoor weet jij ze te enthousiasmeren. Het lukt jou om een goede klantrelatie op te bouwen én een jaarlijkse sponsorbijdrage binnen te halen! Je kunt al aan de slag vanaf 16 uur per week.

Als je parttime aan de slag gaat als Telefonisch medewerker op het project van de Hartstichting ga jij werken bij PCS, een facilitair callcenter dat zich richt op het ondersteunen van klantcontact van verschillende bedrijven. Je komt terecht in een snelgroeiende en dynamische organisatie waarbij zelfontwikkeling van de medewerkers centraal staat. Binnen PCS zijn er mogelijkheden om door te groeien naar een andere functie of project.

Als Telefonisch medewerker Hartstichting Parttime bieden we jou:

  • € 11,05 bruto per uur (incl.);
  • De mogelijkheid om parttime aan de slag te gaan vanaf 16 uur;
  • Doorgroeimogelijkheden;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 KM;
  • Avonden en weekenden ben je vrij!

  • Jij wilt graag meewerken om hart- en vaatziekten uit de wereld te helpen;
  • Jij bent minimaal 16 uur per week beschikbaar;
  • Jij bent empathisch en kan goed overtuigen.
  • 17 Oktober 2018 om 09:25

Klantenservice medewerker BCC

Ben jij op zoek naar een servicegerichte baan? Ga dan aan de slag als Klantenservice medewerker bij BCC in Utrecht! Je kan hier tussen de 16 en 38 uur werken en een salaris verdienen tussen € 9,84 en € 10,16 bruto per uur.

Wanneer je start als Klantenservice medewerker bij BCC in Utrecht, heb je telefonisch contact met alle (potentiële) klanten van BCC. Dit is een servicegerichte functie dus jij wordt gebeld door klanten die diverse vragen hebben over de producten en diensten die BCC aanbiedt. Empathisch vermogen, luistervaardigheden en sterke communicatieve vaardigheden zijn de kernwoorden van deze functie. Dus spreken deze woorden jou aan? Solliciteer dan snel! 

Als je aan de slag gaat als klantenservice medewerker bij BCC dan is jouw werkplek te vinden in het winkelcentrum The Wall in Utrecht. Je gaat dus echt werken in een winkel van BCC, hier heeft BCC namelijk een aparte klantenservice afdeling gebouwd! Hoe tof is het dat jij een product, waar de klant een vraag over heeft, er gewoon bij kan pakken? Je komt in een redelijk nieuw en zelfsturend team terecht. Samen dragen jullie de verantwoordelijkheid om alle klanten tevreden te houden!

Als je aan de slag gaat als klantenservice medewerker bij BCC in Utrecht, dan bieden wij:

  • Een bruto uurloon tussen de € 9,84 en € 10,16 (vanaf 22 jaar);
  • Flexibiliteit: je kan werken tussen de 16 en 38 uur;
  • Een collectieve zorgverzekering en/of sportabonnement via FINTREX;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km.

Als je als klantenservice medewerker bij BCC in Utrecht aan de slag wilt, dan vragen wij:

  • Je beschikt over minimaal MBO 4 werk- en denkniveau;
  • Je kan tussen de 16 en 38 uur werken;
  • Je bent enthousiast en hebt een empathisch vermogen;
  • Je bent 2 avonden per week en 2 weekenden per maand beschikbaar.
  • 16 Oktober 2018 om 13:59

Verkoper B2B

Op zoek naar een fijne werkplek waar je snel aan de slag kunt en waar jij aan jouw communicatieve vaardigheden kunt werken? Dat kan bij PCS in Almere als Verkoper B2B! Jouw uurloon? € 12,05 (incl.) bruto per uur en jouw werktijden kan jij tussen de 24-40 uur per weer flexibel inplannen.

Als Verkoper B2B ga jij telefonisch ondernemers benaderen die producten afnemen van KPN. Tijdens het gesprek ga jij na hoe tevreden iemand is over KPN, vraag je naar de wensen en behoeftes en weet daaropin te spelen met het perfecte aanbod.

PCS is een groot facilitair contactcenter en neemt verschillen klantcontact processen over van allerlei bedrijven, met KPN als één van de grootste opdrachtgevers. KPN verbindt mensen met de wereld om hen heen en daar ga jij als Verkoper B2B bij PCS bij helpen. Zelf is PCS een professionele werkgever met een open en informele werksfeer.

Wat bieden wij jou als Verkoper B2B:

  • Een start salaris van € 12,05 (incl.) bruto per uur;
  • Reiskosten worden vergoed vanaf 10KM;
  • Leuke bonussen bovenop jouw salaris;
  • Een betaalde training;
  • Er kan 24-40 uur gewerkt worden per week;
  • Diverse doorgroeimogelijkheden;
  • Gezellige werksfeer en leuke teamuitjes.

Als Verkoper B2B vind jij het leuk om gesprekken te voeren met ondernemers en ben jij beschikbaar om tijdens kantooruren te werken. Uiteraard beschik je over een goede dosis overtuigingskracht en geef je niet op als het even tegenzit!

  • 16 Oktober 2018 om 13:17

Incassomedewerker (24-36 uur) bij GGN Tilburg

Als Telefonisch Incassomedewerker ben jij de schakel tussen de debiteur en de schuldeiser. Je zult het gesprek aangaan met mensen en samen tot een overeenstemming komen over hoe de zaak af te handelen. Dit doe je met je uitstekende communicatieve vaardigheden en een goede dosis inlevingsvermogen. Tegelijkertijd hou jij het belang van de schuldeider natuurlijk in het oog.

Kun jij snel schakelen en ben je in staat om meerdere belangen in te behartigen? Lees dan snel verder!

Je zult werkzaam zijn bij GGN. GGN biedt organisaties diverse diensten op het gebied van betalingen, zoals acceptatie, facturatie, debiteurenbeheer, incasso tot de inzet van deurwaarders. GGN staat bekend om kwaliteit en klantgerichtheid en dit is ook de lijn die we door willen zetten. Binnen ons bedrijf zul je merken dat wij een gezellige en collegiale sfeer hebben. Wij staan voor vakmanschap, integriteit en passie.

  • Een bruto uurloon van € 10,50 per uur;
  • Werken bij een toonaangevende organisatie binnen de financiële sector;
  • Een professionele werkomgeving met een gemotiveerd team;
  • Goede begeleiding en coaching.

Beschikbaarheid:

  • Voor deze functie ben jij tussen de 24 en 36 uur per week beschikbaar;
  • Voor deze functie ben jij beschikbaar voor een fulltime training van 2 weken;
  • Voor deze functie ben jij beschikbaar tussen de openingstijden van 08.30 tot 20.00 uur;
  • Het is voor deze functie belangrijk dat jij flexibel bent qua inzetbaarheid.

Opleidingen en competenties:

  • Jij beschikt minimaal over een MBO werk- en denkniveau;
  • Jij hebt minimaal 6 maanden werkervaring met inbound klantcontact;
  • Jij bent klantgericht, stressbestendig, integer en communicatief vaardig;
  • 15 Oktober 2018 om 13:00

Klantenservice Medewerker Incasso in Tilburg

Je zoekt contact met de debiteur > Je geeft hem persoonlijk advies over de mogelijkheden binnen zijn incassotraject > Je legt de gemaakte afspraken vervolgens vast in het automatiseringssysteem van het bedrijf. Dit zijn een aantal werkzaamheden die jouw te wachten staat als klantenservice medewerker bij een incassobureau in Tilburg. Hiervoor moet je sterk in je schoenen staan en dien je een gesprek naar je eigen hand te zetten wanneer de situatie hiernaar vraagt. Zie jij dit zitten? Lees dan snel verder!

Je komt te werken voor een groot incassobedrijf, GGN genaamd, in Nederland. Het bedrijf is gevestigd in Tilburg en goed te bereiken met het Openbaar Vervoer. Naast de tevredenheid van de klant van GGN is de tevredenheid van jouw als werknemer net zo belangrijk. Ze zullen er dan ook alles aan doen om ervoor te zorgen dat jij met plezier naar je werk gaat. Dit zorgt voor een positief effect dat jij weer meegeeft aan de klant. Dit is belangrijk want jouw gesprekken zullen niet altijd even makkelik zijn.

  • Flexibele werktijden tussen de 24-32 uur;
  • Een startsalaris van €10,50 per uur;
  • Een fulltime training;
  • Een prettige werkomgeving;
  • Goede begeleiding en coaching.

  • Je bent op korte termijn beschikbaar;
  • Je hebt een MBO diploma in je bezit;
  • Je wilt jezelf ontwikkelen;
  • Je bent minimaal 2 avonden beschikbaar tot 19.00 uur.

 

  • 15 Oktober 2018 om 13:00

Parttime Incassomedewerker

Als incassomedewerker ga jij betalingsregelingen treffen voor de lopende cassusen van GGN in Tilburg. Jij gaat de debiteuren begeleiden om tot een passende oplossing te komen. De diversiteit van de gesprekken zie jij als een uitdaging. Deze uitdaging motiveerd jou dagelijks het beste uit jezelf te halen voor de debiteuren van GGN!

De naam zegt het al "GGN mastering credit". Het doel van GGN is om debiteuren beter en makkeijker te laten betalen. GGN onderscheidt zich daarin door actief te zijn op alle facetten die bij een schuld komen kijken. Ze zetten zich niet alleen in om bestaande schulden te incasseren maar ook om nieuwe schulden te voorkomen. Hierdoor werken de afdelingen zeer nauw samen waardoor er een grote mate van collegialiteit heerst! Samen met jouw collega's ga jij dagelijks de uitdaging aan om de beste service te bieden voor de debiteuren van GGN. 

  •  Een mooi uurloon van € 10,50 per uur;
  • De mogelijkheid om collectief te sporten en verzekeren via FINTREX;
  • Opbouw van 8 % vakantiegeld en 10 % vakantiedagen;
  • Volledige reiskostenvergoeding van het OV;
  • Een fulltime training van 3 weken;
  • Individuele coaching op de werkvloer.

  • Je hebt affiniteit met de financiële dienstverlening;
  • Je hebt ervaring binnen het klantcontact;
  • Je gaat een uitdaging niet uit de weg;
  • Je laat je niet uit het veld slaan door weerstandgesprekken.
  • 15 Oktober 2018 om 13:00

Parttime Incassomedewerker

Dat kan! Door als incassomedewerker aan de slag te gaan, krijg jij mensen aan de telefoon die in een incassotraject zitten. Jij gaat betalingsregelingen treffen met de debiteuren.

Je hebt vast wel eens die TV programma's voorbij zien komen waarbij er deurwaarders aan de deur komen om materiele dingen op te eisen omdat er bepaalde schulden niet zijn betaald. Dat is zowel voor de persoon als de deurwaarder natuurlijk niet leuk. Jij gaat jouw bijdrage leveren aan de maatschappij door ervoor te zorgen dat het niet eens zo ver hoeft te komen.

Zij bellen jou op omdat ze niet blij zijn met het bedrag dat ze moeten betalen. Jij gaat samen met ze naar het bedrag en de omstandigheden kijken om zo tot een duidelijke betaalafspraak te komen die zij kunnen dragen maar nog steeds realistisch is. Dat is wat jij als incassomedewerker onder andere gaat doen.

Bij GGN Mastering Credit geven ze veel om jou, de andere incassomedewerkers en alle andere werkzame mensen bij GGN. Zelfontwikkeling is daarbij erg belangrijk. Gelukkig geven ze daar veel de ruimte voor. Verder vinden ze het belangrijk om uniek te zijn in hetgeen waar ze goed in zijn, namelijk creditmanagement.

  • € 10,50 bruto per uur; 
  • Een gemotiveerd team en een professionele werkomgeving;
  • Een volledige dekking van je reiskosten als je met het openbaar vervoer komt;
  • Als je met het eigen vervoer komt, krijg je een reiskostenvergoeding van € 0,19 p/km o.b.v. (min. 10 km enkel);
  • Uitstekende begeleiding en coaching.

  • Een beschikbaarheid van minimaal 24 uur per week (na de fulltime training van 3 weken);
  • De mogelijkheid om minimaal 2x in de week tot 19:00 uur te werken;
  • Minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • Ervaring achter de PC met MS Office.
  • 15 Oktober 2018 om 13:00

Bijbaan Inbound Klantenservice

GGN in Tilburg is namelijk op zoek naar inbound klantenservice medewerkers voor 20 uur in de week! Na het afronden van de zomertraining biedt GGN jou flexibele werktijden aan om je baan te kunnen combineren met je opleiding.

Als inbound klantenservice medewerker krijg je te maken met de debiteuren van GGN. Je gaat telefonische gesprekken met ze aan en probeert te achterhalen wat de financiële situatie is waar zij in zitten. Ze hebben een betalingsverzoek ontvangen vanuit GGN en dat gebeurt uiteraard niet voor niks. Jij gaat samen met de debiteur zorgen voor een realistische betalingsregeling die voor zowel de schuldeiser als voor de debiteur te dragen is.

In het bruisende Tilburg bevindt zich GGN Mastering Credit. Dit incassobureau streeft ernaar om haar debiteuren te behandelen met respect en integriteit. Dit wel met als uiteindelijke doel om de debiteuren hun schuld te laten betalen aan de klant. Verder geven zij veel om hun werknemers en is zelfontwikkeling erg belangrijk.

  • Een marktcomform salaris van € 10,50 per uur;
  • Veel flexibiliteit om je volle aandacht voor zowel werk als school te kunnen behouden;
  • Collectief verzekeren of sporten via FINTREX;
  • Volledige reiskostenvergoeding van het OV;
  • Fulltime training van drie weken in de zomer om jouw carrière een kickstart te geven bij GGN!

  • Een beschikbaarheid van 20 uur per week na de training;
  • Affiniteit met de financiële of juridische dienstverlening;
  • 1 keer per week beschikbaar tot 19:00 uur;
  • Communicatief vaardig en sterk in je schoenen.
  • 22 Oktober 2018 om 12:13

Sales medewerker

Houd jij van een uitdaging en wil jij jezelf ontwikkelen tot sales expert? Ga dan aan de slag als Sales medewerker bij PCS in Almere voor KPN Zakelijk. In deze functie krijg je een uurloon van € 12,05 (incl.) en kan je al voor minimaal 24 uur per week aan de slag!

Als Sales medewerker kom je in contact met de Zakelijke klanten van KPN en adviseer jij deze klanten over hun aansluiting. Jij weet precies hoe je de klant moet overtuigen en jij hebt passie voor sales. Daarnaast maak je ieder gesprek persoonlijk en bouw jij hiermee een relatie op met de klant.

Wanneer je aan de slag gaat bij PCS krijg je veel mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen, dit doet PCS door regelmatig trainingen en coaching aan te bieden. Wanneer je op de locatie in Almere gaat werken kom je in een gezellig en divers team terecht waar je helemaal jezelf kan zijn!

Wanneer je aan de slag gaat als Sales medewerker bieden wij het volgende:

  • Een baan voor 24-40 uur;
  • Een leuk uurloon van € 12,05;
  • Coaching zodat je je verder kan ontwikkelen in de functie;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 11 KM;
  • Een betaalde training!

  • Minimaal 24 uur per week beschikbaar;
  • Goede communicatievaardigheden.
  • 16 Oktober 2018 om 09:18

Commercieel medewerker

Sta jij graag in contact met anderen en vind jij het leuk verschillende gesprekken te kunnen voeren? Kom dan werken als Commercieel medewerker bij PCS in Almere! Het uurloon verschilt tussen de € 11,05 en € 12,05 (inclusief) bruto per uur en jij kan tussen de 16 en 40 uur elke week jouw eigen beschikbaarheid opgeven.

Als Commercieel medewerker ben jij het visitekaartje voor PCS en is het jouw taak om de klanten die jij gaat bellen of door wie jij wordt gebeld van de juiste informatie te voorzien. Tijdens deze gesprekken breng jij de wensen en behoeftes van de klant in kaart en weet hierop in te spelen met interessante aanbiedingen. Natuurlijk weet jij deze gesprekken op een correcte wijze te registreren, zodat dit ook beschikbaar komt voor jouw collega's.

Als Commercieel medewerker kom jij te werken bij PCS in Almere, waar veel aandacht wordt besteed aan jouw ontwikkeling. Doormiddel van trainingen die intern worden gegeven en meerdere coaches op de werkvloer kan jij werken aan jouw communicatieve skills. Bij goed presteren zijn er ook leuke doorgroeimogelijkheden.

Wat kan jij verder als Commercieel medewerker verwachten:

  • Een salaris tussen de € 11,05 en € 12,05 bruto per uur, dit is inclusief reserveringen;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Leuke bonussen;
  • Een informele werksfeer met gezellige collega's;
  • Flexibele werktijden tussen de 16-40 uur per week.

Wat wij zoeken in een ideale Commercieel medewerker is dat jij het leuk vindt om te bellen. Tijdens de telefoongesprekken kan jij snel schakelen tussen verschillende computersystemen, kan jij goed luisteren en weet jij mensen goed te overtuigen.

  • 12 Oktober 2018 om 08:47

Junior Service medewerker

Opzoek naar een flexibele baan met leuke doorgroeimogelijkheden? Ga dan aan de slag als Junior Service medewerker bij PCS in Almere. Deze functie is in te vullen voor 16-32 uur en hierbij verdien je een uurloon van € 11,05 (incl.).

KPN wil het meest klantvriendelijke bedrijf van Nederland worden en heeft jouw hulp hierbij nodig! KPN komt geregeld met nieuwe kennis en producten, het is daarom belangrijk dat de klant zo goed mogelijk geholpen en geïnformeerd wordt. Als Junior Service medewerker zal jij hiermee aan de slag gaan.

PCS is een jong en snelgroeiend bedrijf dat zich inzet voor haar medewerkers. Werken bij PCS betekent dat je in een gezellig team komt waar je volledig jezelf kan zijn en naast hard werken is er ook zeker ruimte voor ontspanning.

Wanneer je aan de slag gaat als Junior Service medewerker bieden wij het volgende:

  • Een leuk uurloon van € 11,05;
  • Een reiskostenvergoeding vanaf 11 KM;
  • Leuke doorgroeimogelijkheden naar bijvoorbeeld een backoffice functie;
  • Een plek waar je jezelf kan zijn!

  • Een hart voor service;
  • Minimaal 16 uur per week beschikbaar;
  • Twee avonden of één avond en de zaterdag beschikbaar.
  • 11 Oktober 2018 om 14:29

Klantenservice Medewerker Dienst Publiek & Communicatie

Wil jij aan de slag als Klantenservice Medewerker bij Webhelp in Rotterdam? Hier ga je € 9,68 bruto per uur verdienen en kun je van 16 tot 40 uur in de week aan de slag!

Als Klantenservice Medewerker bij De Publiek & Communicatie ben jij het aanspreekpunt voor klanten van de Rijksoverheid. In deze dynamische functie ga je klanten per telefoon, e-mail en/of sociale media antwoord geven over Rijksoverheidszaken. De vragen kunnen afwisselend gaan over overheidszaken en anders algemene knelpunten. De Publiek & Communicatie is het verzamelpunt voor alle informatie van en over de overheid. Hierdoor krijg jij alle vragen vanuit Nederland voor de twaalf verschillende ministeries, uitvoerende diensten en inspecties. De informatie die jij verschaft kun jij vinden op een website vol met informatie. Het is daarom belangrijk dat jij binnen deze website de juiste informatie weet te vinden en deze informatie op een begrijpelijke manier weet over te brengen. Zoek skills zijn dus van essentieel belang binnen deze functie. Het is jouw doel om elke vraag vriendelijk en correct te beantwoorden zodat klanten in één keer juist worden geholpen!

Jij komt te werken als Klantenservice Medewerker op de afdeling 1 Overheid bij Webhelp. Webhelp is een van de grootste klantcontact centers in de wereld. Zij nemen het klantcontact gedeeltelijk over van verschillende grote A-merken. Het bedrijf staat voor zijn medewerkers en verwacht dat je altijd een stap extra doet voor de klant. Zij bieden ook een groot scala aan e-learnings die jij kunt volgen om jouw eigen skills te ontwikkelen! Webhelp ligt in het hart van Rotterdam en direct naast het Centraal Station. De locatie is dus makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer.

Wij bieden jou als Klantenservice Medewerker:

  • Een uurloon van € 9,68 bruto per uur;
  • Een goede training welke flexibel gevolgd kan worden;
  • Openingstijden van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 kilometer woon-werkafstand;
  • De kans om ervaring op te doen binnen de overheid;
  • Korting op een sportabonnement bij jou in de buurt;
  • Kosteloos toegang tot meer dan 170 opleidingen en/of cursussen.

Wij vragen jou als Klantenservice Medewerker:

  • Dat jij minimaal MBO4 werk- en denkniveau hebt;
  • Dat jij beschikbaar bent tussen 16 en 40 uur in de week;
  • Dat jij beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • Dat jij beschikt over een duidelijke en vriendelijke telefoonstem;
  • Dat jij de Engelse taal goed beheerst;
  • Dat jij beschikt over goede zoekvaardigheid;
  • Dat jij 1 avond in de week beschikbaar bent.
  • 11 Oktober 2018 om 10:07

Verkoper binnendienst KPN

Als Telefonisch Accountmanager voor KPN ga jij de wensen en behoeften van klanten van KPN in kaart brengen. Je gaat tussen de 18 en 32 uur per week aan de slag bij PCS in Zwolle en ontvangt hiervoor een salaris van € 13,00 bruto per uur.

Binnen deze functie krijg je veel eigen verantwoordelijkheid en is het een vereiste dat jij zelfsturend bent. Doordat jij al ervaring hebt opgedaan in een commerciële functie, ben jij zeer oplossingsgericht en heb jij veel overtuigingskracht. Jij weet als geen ander hoe je van een 'nee' een 'ja' moet maken!

Als Telefonisch Accountmanager voor KPN kom je te werken bij PCS in Zwolle. Uiteraard krijg je hier een uitgebreide training, zodat je de producten goed kent en je klanten op een professionele manier te woord kan staan. Er wordt hard gewerkt, maar de successen worden ook zeker gevierd.

Als Telefonisch Accountmanager voor KPN bij PCS in Zwolle kun je op het volgende rekenen:

  • Een salaris van € 13,00 bruto per uur;
  • 18 - 32 uur werken voor een mooi bedrijf;
  • Leerzame maandelijkse excursies om je kennis te vergroten;
  • Een uitgebreide training van 3 werkdagen;
  • De kans om carrière te maken binnen PCS!

Voldoe jij aan onderstaande eisen? Dan ben jij wellicht de Telefonisch Accountmanager die wij zoeken voor KPN!

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Minimaal MBO4 diploma;
  • 18 - 32 uur per week beschikbaar;
  • Recente commerciële werkervaring;
  • Klaar om sales binnen te halen voor KPN!
  • 10 Oktober 2018 om 09:15

Commercieel Klantcontact medewerker

Als Commercieel Klantcontact medewerker bij PCS in Nijmegen kan je al vanaf 16 uur aan de slag. Je bruto uurloon ligt op € 11,05 (inclusief) en per project zijn er verschillende bonussen waardoor je uiteindelijke salaris lekker kan oplopen.

Je gaat de klant benaderen en hen enthousiasmeren over de diensten/ producten van het bedrijf. In sommige gevallen kan dit met een leuke aanbieding. Je dient dus te beschikken over zelfvertrouwen, enthousiasme en overtuigingskracht. Heb jij die sale gemaakt, staat er natuurlijk iets extra's tegenover. Een extra motivatie dus om je targets te behalen.

PCS neemt het klantcontact van verschillende grote spelers in de markt over. Je kan hierbij denken aan Qurrent, de Hartstichting, De Persgroep, Consumind en Delta. Zoals je ziet zijn deze projecten heel uiteenlopend. Dat maken werken voor PCS ook zo leuk. Verschillende projecten vraagt om verschillende type medewerkers en dat resulteert weer in een mooie diversiteit waar iedereen welkom is.

Als Commercieel klantcontact medewerker word je niet alleen onderdeel van de familie PCS, je ontvangt ook:

  • Een bruto uurloon van € 11,05;
  • Je gaat werken met een flexibel rooster;
  • Je ontvangt een reiskostenvergoeding vanaf 10 KM;
  • Er zijn verschillende doorgroeimogelijkheden binnen PCS. 

  • Je bent minimaal 16 uur per week beschikbaar om te werken;
  • Je bent niet bang om de telefoon te pakken en een sale te maken; 
  • Jij weet iemand makkelijk te overtuigen en je vindt het ook leuk om dit te doen;
  • Je bent beschikbaar om een fulltime training te volgen.
  • 10 Oktober 2018 om 08:48

Klantenservice Centraal Beheer Achmea Apeldoorn

Voor een nieuwe vacature in Apeldoorn zoekt FINTREX meerdere klantenservice medewerkers voor Centraal Beheer Achmea!

Als Klantenservice medewerker bij Centraal Beheer Achmea wordt je gebeld door klanten die een vraag hebben over een bestaande verzekering. Dit kunnen vragen zijn over auto-, woon-, reis en rechtsbijstandsverzekeringen. Deze vragen kunnen variëren van administratieve tot zeer persoonlijke onderwerpen. Het is dus belangrijk dat jij servicegericht bent en groot inlevingsvermogen hebt, zodat jij de klant naar tevredenheid kunt helpen.Ook zorg jij ervoor dat alle gegevens naar aanleiding van het gesprek zorgvuldig worden vastgelegd in de systemen.

Naast het beantwoorden van klantvragen zul je ook, tijdens het gesprek inspelen op eventuele verkoopsignalen. Je doet dit door de juiste vragen te stellen en op die manier de klantsituatie in kaart te brengen. Vanuit hier kan je een passend aanbod doen. Door deze pro-actieve service is elk gesprek anders en kan jij je eigen draai aan het gesprek geven. Een luisterend oor en een vlotte babbel zijn dus skills die van pas zullen komen bij deze functie.

Je gaat aan de slag voor Centraal Beheer Achmea. Deze verzekeraar heeft vestigingen in heel Nederland. Jij zult werkzaam zijn op de klantenservice afdeling in Apeldoorn.

Onder de merknaam van deze verzekeraar vallen 20 merken. Deze merken bieden hoogwaardige verzekeringen op het gebied van zorg, schade of inkomen.

Voor deze functie kun jij het volgende verwachten?

  • Je ontvangt een salaris van €12,80 bruto per uur ongeacht leeftijd;
  • Daarnaast ontvang jij toeslagen in de avonden en in het weekend;
  • Je ontvangt naast het salaris 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Je ontvangt een reiskostenvergoeding vanaf 10 km reisafstand;
  • Je komt te werken bij een van Nederlands meest bekende verzekeraars;
  • Je hebt de mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen;
  • Je komt te werken binnen een professionele werkomgeving;
  • Je gaat werken binnen flexibele werktijden (maandag .t/m vrijdag 08.00 uur - 21.00 uur en op zaterdag tussen 09.00 uur en 17.00 uur).

Wat vragen wij van jou?

  • Je bent beschikbaar in een van de volgende urencategorieën: 20-28, 24-32 of 28-36 uur per week;
  • Je bent beschikbaar voor een fulltime training van 5 weken;
  • Je hebt de eerste 3 maanden geen vakantieplannen staan;
  • Je bent op maandagochtend en 2 avonden per week beschikbaar;
  • Je kunt 1x per 2 weken op vrijdagavond en zaterdag werken.
  • Je beschikt over minimaal MBO4 werk - en denkniveau;
  • Je hebt eerder relevante werkervaring opgedaan binnen klantcontact;
  • Je bent commercieel sterk en communicatief vaardig;
  • Je werkt zelfstandig en bent resultaatgericht;
  • Je beheerst de Nederlandse taal in zowel woord als geschrift.
  • 9 Oktober 2018 om 15:53
โŒ