[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

๐Ÿ”’
โŒ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
OuderBellen als bijbaan

Bijbaan Incassomedewerker

Dat kan! Door als incassomedewerker aan de slag te gaan, krijg jij mensen aan de telefoon die in een incassotraject zitten. Jij gaat betalingsregelingen treffen met de debiteuren.

Je hebt vast wel eens die TV programma's voorbij zien komen waarbij er deurwaarders aan de deur komen om materiele dingen op te eisen omdat er bepaalde schulden niet zijn betaald. Dat is zowel voor de persoon als de deurwaarder natuurlijk niet leuk. Jij gaat jouw bijdrage leveren aan de maatschappij door ervoor te zorgen dat het niet eens zo ver hoeft te komen.

Zij bellen jou op omdat ze niet blij zijn met het bedrag dat ze moeten betalen. Jij gaat samen met ze naar het bedrag en de omstandigheden kijken om zo tot een duidelijke betaalafspraak te komen die zij kunnen dragen maar nog steeds realistisch is. Dat is wat jij als incassomedewerker onder andere gaat doen.

Bij GGN Mastering Credit geven ze veel om jou, de andere incassomedewerkers en alle andere werkzame mensen bij GGN. Zelfontwikkeling is daarbij erg belangrijk. Gelukkig geven ze daar veel de ruimte voor. Verder vinden ze het belangrijk om uniek te zijn in hetgeen waar ze goed in zijn, namelijk creditmanagement.

  • € 10,50 bruto per uur; 
  • Een gemotiveerd team en een professionele werkomgeving;
  • Een volledige dekking van je reiskosten als je met het openbaar vervoer komt;
  • Als je met het eigen vervoer komt, krijg je eeneiskostenvergoeding van € 0,19 p/km o.b.v. (min. 10 km enkel);
  • Uitstekende begeleiding en coaching.

  • Een beschikbaarheid van minimaal 24 uur per week (na de fulltime training van 3 weken);
  • De mogelijkheid om minimaal 2x in de week tot 19:00 uur te werken;
  • Minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • Ervaring achter de PC met MS Office.
  • 24 Mei 2018 om 17:47

Administratief medewerker / Klantenservice

Zoek jij in jouw nieuwe baan afwisselende werkzaamheden en wil jij dat geen dag hetzelfde is? Wil jij doorgroeimogelijkheden? Zoek dan niet verder, want dit is de functie voor jou!

In deze combi-functie zit jij als Administratief Medewerker niet alleen tussen het papierwerk, je gaat namelijk ook klanten telefonisch, via e-mail en face-to-face adviezen geven in de showroom! Hoe leuk is dat?!
Onder jouw administratieve werkzaamheden ben jij verantwoordelijk voor het maken van offertes, het beantwoorden van verschillende e-mails en het uitzetten van acties zodat producten tijdig geleverd worden.
In de klantcontact rol beantwoord jij alle voorkomende vragen, geef je adviezen over de producten en ben jij het eerste aanspreekpunt in de showroom.

Dit is maar een greep uit jouw werkzaamheden, maar tijdens jouw inwerkperiode zul je veel leren en krijg je zelfs de kans om door te groeien en jezelf te blijven ontwikkelen!

Is dit de functie voor jou? Lees dan snel verder!

Binnen het bedrijf is het mogelijk om onder andere tot één van onderstaande functies door te groeien:

  • CRM Medewerker;
  • Medior Medewerker;
  • Senior Medewerker;
  • Operational Manager.

Als Administratief Medewerker/Klantenservice ontvang je het volgende:

  • Een goed startsalaris;
  • Doorgroei- en ontwikkelmogelijkheden;
  • Goede begeleiding tijdens de inwerkperiode;
  • Werken in een team met leuke collega's;
  • De mogelijkheid om 24, 32 of 40 uur per week te werken.

  • MBO werk- en denkniveau;
  • Je bent beschikbaar tijdens de openingstijden (doordeweeks tussen 09.00 uur en 21.00 uur en op zaterdag en zondag tuseen 09.00 uur en 18.00 uur);
  • Woonachtig in de omgeving van Eindhoven;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal;
  • Je hebt minimaal een matige kennis van de Duitse of Franse taal en bent bereid om dit tijdens werktijd verder te ontwikkelen.
  • 24 Mei 2018 om 16:05

Vakantiewerk in Callcenter

Het blijft langer licht 's avonds, de zon schijnt en iedereen zit weer op het terras. De zomer komt eraan. En dat kan maar 1 ding betekenen: zomervakantie! Nu kan je ervoor kiezen om te luieren op het strand, maar je kan ook lekker bijverdienen en goede werkervaring op doen. Waar kies jij voor?

Ga tijdens de zomervakantie aan de slag als Klantcontact Medewerker bij PCS. Maar wat ga je eigenlijk doen? Je belt de klant op en begint een leuk gesprek. Tijdens dit gesprek vang jij verschillende signalen op en zet dit om naar een mooi aanbod voor de klant. Het uiteindelijke doel van je gesprek is dan ook om de klant te enthousiasmeren om (aanvullende) producten of diensten af te nemen. Is het gelukt? Dan krijg je een mooie bonus bovenop jouw salaris!

Spreekt deze functie je aan, maar heb je nog geen ervaring met klantcontact? Geen probleem! Het is vooral belangrijk dat je lef hebt! Natuurlijk kan je ook na de zomervakantie gewoon bij PCS blijven werken.

PCS is een facilitair contactcenter dat in zes jaar is uitgegroeid tot een grote dynamische en internationale organisatie. Zij zijn zich ervan bewust dat betrokken en gedreven medewerkers de organisatie tot een succes maken. Daarom krijgen hun medewerkers veel ruimte om zich op professioneel en persoonlijk vlak verder te ontwikkelen. Hard werken is de mentaliteit en dit wordt dan ook beloond met leuke uitjes en borrels!

Voor deze functie vragen wij het volgende van jou:

  • Jij bent minimaal 16 uur en maximaal 40 uur per week beschikbaar;
  • Jij beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Jij hebt een vlotte babbel.

  • Een bruto uurloon van € 10,94 inclusief vakantiegeld;
  • Jij kan zelf flexibel jouw werktijden bepalen;
  • Leuke bonussen!

Dit is een functie voor minimaal 16 uur en maximaal 40 uur per week. Deze uren zijn flexibel in te delen. Wil je de ene week 32 uur aan de slag en kan je de week daarop alleen op dinsdag en woensdag werken? Geen probleem! Bij PCS bepaal je jouw eigen werkrooster.

  • 24 Mei 2018 om 14:17

Callcenter medewerker

Ben jij echt een verkooptalent en heb jij altijd al voor KPN willen werken? Dan kan jij aan de slag als Callcenter medewerker bij Webhelp in Zoetermeer!

Wat ga jij doen binnen deze toffe functie? Je gaat bestaande klanten van KPN benaderen en hun helemaal enthousiast maken over een te gek product van KPN namelijk: KPN Compleet. Doordat jij een echte sales mentaliteit hebt weet jij elke weer de klant te overtuigen en krijg hier ook energie van!

Voor de functie als callcenter medewerker kom je te werken bij één van de leukste callcenters van Nederland: Webhelp. Binnen dit bedrijf ga jij aan de slag op het project van KPN Compleet. Uiteraard is KPN een bekend bedrijf maar staan zij daarnaast ook voor innovatieve ideeën en denken graag vooruit aan de toekomst. Het team waarin je komt te werken is een hecht, hardwerkend team waar gezelligheid bovenaan staat.

  • Een bruto uurloon van € 9,21 boven de 21 jaar;
  • Bouw je naast je salaris ook 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren op;
  • Een gezellige betaalde training;
  • Mogelijkheid tot parttime en fulltime werken;
  • Korting op je sportabonnement via FINTREX.

  • Een MBO+ werk- en denkniveau;
  • Je bent minimaal 16 uur per week beschikbaar om te werken;
  • Je vindt het niet erg om in de avonden en weekend te werken;
  • Beschikbaar voor een fulltime training, avondtraining is ook mogelijk;
  • Ervaring in sales is pre.
  • 24 Mei 2018 om 14:08

Commercieel medewerker

Krijg jij er een kick van om klanten te behouden en zie jij het wel zitten om hiermee mooie bonussen binnen te halen? Dan is de functie als Commercieel medewerker interessant voor jou!

Binnen de functie Commercieel medewerker ga je aan de slag als een echte klantbehoud specialist en weet jij iedere keer de klant weer te overtuigen. Jij vindt het dan ook te gek als jij een klant weet te behouden, je het gesprek positief af kunt ronden en dat jij daarmee een bonus binnen heb gesleept! Dit ga jij natuurlijk niet zomaar voor een bedrijf doen maar voor hét telecom bedrijf van Nederland.

Je komt als Commercieel medewerker te werken op een gaaf nieuw project bij Webhelp. JIj komt dan ook in een compleet nieuw team te werken en is er veel ruimte voor ideeën en verbeterpunten! Webhelp is een bedrijf dat in meerdere landen actief is en heeft ook meerdere locaties in Nederland. Jij komt te werken in Zoetermeer met in de toekomst de mogelijkheid om in Rotterdam met een fantastisch uitzicht over de stad te werken, hoe gaaf is dat?

  • Een bruto uurloon van € 9,50;
  • Een bonussysteem om je rekening aan te vullen;
  • Naast je salaris bouw je ook nog eens 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren op;
  • Een betaalde training om jou de kneepjes van het vak bij te brengen;
  • De mogelijkheid om parttime te werken.

  • Je hebt MBO+ werk- en denkniveau;
  • Je bent minimaal 12 uur per week beschikbaar;
  • Je bent in de avond en in het weekend beschikbaar;
  • Je kan een fulltime training volgen;
  • Je hebt commerciële ervaring.
  • 24 Mei 2018 om 09:49

Vakantiekracht: Customer Service Agent

Ben jij op zoek naar vakantiewerk waar je na de zomervakantie parttime kan blijven werken? Mooi! Wij zijn namelijk op zoek naar vakantiekrachten die zich uiteindelijk flexibel willen binden!

Je gaat aan de slag als Customer Service Agent voor een project bij een bekende Uitgeverij. Voor dit project ga jij actief klanten benaderen die al eerder in aanmerking zijn geweest met deze Uitgeverij. Je gaat bij de klant na of zij tevreden waren met het product en deze opnieuw willen afnemen. Tijdens dit gesprek weet jij de klant geïnteresseerd te houden en jij kun er zonder moeite achter komen wat de klant leuk. Voor deze functie heb je geen ervaring nodig. Jij krijgt namelijk een training waar jij alle handvaten van het vak leert kennen. Daarnaast wordt je op de werkvloer gecoacht en begeleid om het beste uit jezelf te halen en de bonussen binnen te slepen! Wil jij in de zomer fulltime aan de slag om je spaarpot te vullen en daarna de behoefte om minder te werken? Ook dat kan! Interesse? Lees dan snel verder!

In Almere ga jij aan de slag bij een bekend facilitair callcenter. Dit callcenter is in korte tijd immens gegroeid en weet dat zij dit te danken hebben aan hun medewerkers! Bij dit bedrijf staan daarom ook de medewerkers centraal en krijg jij alle ruimte om je zowel op persoonlijk als professioneel vlak verder te ontwikkelen. Binnen het team heerst een relaxte werksfeer, je collega's zijn behulpzaam en gemotiveerd om zich verder te ontwikkelen. Herken jij jezelf hier ook in? Dan past dit bedrijf bij jou!

Wanneer jij aan de slag gaat als Customer Service Agent in Almere bieden wij jou het volgende:

  • Een salaris van € 10,94 (inclusief);
  • Reiskostenvergoeding wanneer jij buiten Almere woont;
  • De mogelijkheid om in de zomer ervaring & kennis op te doen;
  • De mogelijkheid om zelf te bepalen hoeveel uur jij gaat werken in de zomer en daarna;
  • En de ruimte om jezelf verder te ontwikkelen d.m.v. coaching en begeleiding!

Als jij aan de slag wil gaan als Customer Service Agent, vragen wij:

  • Een minimale beschikbaarheid van 16 uur per week;
  • Een gezellige collega die van een praatje houdt;
  • Iemand die beschikt over een dosis motivatie!
  • 23 Mei 2018 om 16:40

Technische Helpdesk medewerker KPN in Ede

Als Helpdeskmedewerker KPN behandel jij telefonische klantvragen over de (technische) werking of problemen die klanten ervaren met een van de producten/diensten waar zij gebruik van maken. Daarnaast bellen klanten jou ook op wanneer zij vragen hebben over de leveringen van een product of een verstuurde factuur. Het gaat om de diensten Internet, Telefonie en Televisie. Tijdens het gesprek ben jij in staat om snel tot de kern van de vraag te komen en de klant te voorzien van de juiste informatie of advies.

Tijdens het gesprek kom je er achter, door een combinatie van de juiste vragen te stellen en de bijbehorende gegevens uit het klantdossier, van welk producten en/of diensten de klant momenteel gebruik maakt. Jij checkt of de huidige samenstelling hiervan nog steeds het 'ideale' pakket is van de klant en speelt hierop in door de klant een passende of aanvullende aanbieding te doen.

Voor deze functie werk je vanuit het oogpunt van de klant en zorg jij ervoor dat de klant zich (telefonisch) geholpen voelt en tevreden wordt over de eventuele aankoop van het product.

Je werkt voor een contactcenter in de omgeving van Ede. Dit contactcenter verzorgt de telefonieactiviteiten van diverse bedrijven en organisaties. Het callcenter heeft zowel klantenservice en technische helpdesk projecten tot haar beschikking en besteed veel aandacht aan de medewerker als het gaat om zelfontplooiing. De sfeer is gezellig en informeel. We zijn op zoek naar gemotiveerde kandidaten die het telecom team willen komen versterken. Onze opdrachtgever kenmerkt zich door een informeel team met medewerkers van alle leeftijden, waarbij kwaliteit en service voorop staat.

Wij bieden voor deze functie het volgende:

  • Het salaris bedraagt € 9,15 per uur (vanaf 21 jaar en ouder);
  • Voor jonger dan 21 jaar gelden er diverse jeugdschalen;
  • Naast het salaris bouw je 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren op;
  • Flexibele werktijden;
  • Een professionele werkomgeving met een gemotiveerd team;
  • Een informele werksfeer;
  • Goede begeleiding en coaching.

Reiskostenvergoeding:

  • Vanaf 10 km woon-werkverkeer is er 100% vergoeding bij reizen met open vervoer.
  • Reizen met eigen vervoer wordt vergoed aan de hand van een staffel.

Beschikbaarheid:

  • Je bent beschikbaar om 16 tot 40 uur per week te werken.;
  • Je bent beschikbaar om een fulltime training van 5 weken tussen 9.00 uur en 17.00 uur te volgen;
  • Je bent 3 avonden per week beschikbaar waarvan je er 2 wordt ingeroosterd;  
  • Je bent beschikbaar om 1 keer in de drie weken op de zaterdag en 1 keer in de zes weken op de vrijdag;
  • De openingstijden zijn ma t/m za van 08.00 - 22.30 uur en zondag van 09.00 - 22.00 uur;

Daarnaast vragen wij het volgende: 

  • Jij beschikt minimaal over een MBO werk- en denkniveau;
  • Jij hebt bij voorkeur (commerciële) werkervaring opgedaan binnen een contactcenter;
  • Jij bent klantgericht en hebt een groot inlevingsvermogen; 
  • Je beschikt over een sterke overtuigingskracht;
  • Jij bent flexibel beschikbaar;
  • Jij beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • Jij bent commercieel aangelegd en je werkt doel- en resultaagericht;
  • Jij kunt snel schakelen tussen verschillende systemen.
  • 23 Mei 2018 om 13:28

Werken als Klantcontact medewerker in omgeving Wageningen

In het dagelijks leven ben jij iemand die wel houdt van een goed gesprek, niet snel op geeft en de mensen om je heen goed kan overtuigen van jouw gelijk. Dit is dan ook wat je op je werk gaat doen voor KPN. Goede gesprekken voeren om de klant te doorgronden en achter de behoefte van de klant te komen en de klant in laten zien dat hij/zij beter af is met jouw mooie aanbod/abonnement. Jij bent hier door het oefenen met overtuigen en luisteren in het dagelijks leven dan ook heel goed in!

Jij bent niet de enige die gaat bellen voor dit project van KPN. Je gaat er samen met een team voor zorgen dat KPN bekend komt te staan als een vriendelijk bedrijf met een super goede klantenservice. Jouw team bij Webhelp en jij, zijn dan ook harde werkers met gevoel voor humor. Webhelp is het contactcenter dat tussen KPN en de klant in zit en neemt het stukje klantenservice over van KPN, waar jullie verantwoordelijk voor zullen zijn.

  • Een salaris waarmee jij goed rond kan komen;
  • Reiskostenvergoedingen;
  • 8% vakantiegeld
  • 10% vakantiedaguren;
  • Een leuk team;

  • Jij hebt humor;
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
  • het werk- en denkniveau van een MBO'er;
  • Je beschikt over commercieel talent en overtuigingskracht;
  • Je bent 16 tot 36 uur beschikbaar;
  • Je kan 1 zaterdag per 3 weken werken;
  • Je kan 1 vrijdag per 6 weken werken;
  • Als je 16 t/m 27 uur beschikbaar bent kan je 2 avonden werken, als je meer dan 27 uur beschikbaar bent kan je 3 avonden werken.
  • 23 Mei 2018 om 13:27

Parttime Callcenter medewerker

Bij PCS in Nijmegen kan je parttime aan de slag als callcenter medewerker. Het mooie aan deze functie is dat je zelf kan bepalen op welk moment je je uren maakt. Het is lekker flexibel dus!

Je gaat aan de slag voor De Persgroep als outbound callcenter medewerker. Je belt klanten met een proefabonnement op om na te gaan of dit bevalt. Mocht dit het geval zijn, dan kan jij dit proefabonnement omzetten in een langdurig abonnement. Dit levert ook nog eens leuke bonussen op.

PCS is een callcenter waar de medewerker centraal staat. Mensen die bij PCS werken, of hebben gewerkt, zullen dit bevestigen. Er is volop ruimte voor persoonlijke ontwikkeling waarbij er volop coaching is en er diverse trainingsmogelijkheden zijn.

Als callcenter medewerker bij PCS is er altijd een mogelijkheid om snel te starten. Deze functie is parttime, vanaf 16 uur in de week. Wil je meer uren werken, dan is dat natuurlijk ook een optie. Alles kan bij PCS. Je verdient € 10,94 bruto per uur. Daarnaast ontvang je een bonus bij iedere abonnement verlenging die jij afsluit. Natuurlijk begin je deze nieuwe uitdaging met een training zodat je de functie naar behoren kan uitoefenen.

Je hoeft geen ervaring in een callcenter te hebben om op het project van de Persgroep te starten. Wel moet je communicatief vaardig zijn en het leuk vinden om een sale te maken.

Ben jij minimaal 16 uur beschikbaar en de parttime medewerker die ik zoek? Kijk dan hieronder hoe je kunt solliciteren.

  • 22 Mei 2018 om 16:00

Vakantiewerk in Almere

Ben jij opzoek naar leuk vakantiewerk om jouw spaarpot te vullen? Ga jij aan de slag als klantcontact medewerker bij KPN in Almere. Met een leuk salaris van € 10,94 per uur, ongeacht leeftijd, en daarnaast nog leuke bonussen hoef jij geen leuke dingen te laten deze zomer.

Als klantcontact medewerker heb jij contact met de zakelijke klanten van KPN. Jouw taak is om in te spelen op de behoefte van de klant. Jij gaat navragen hoe de producten bevallen en probeert de klant op deze manier zo goed mogelijk te helpen. Is de klant tevreden? Dan bespreek jij meerdere mogelijkheden voor de klant en komt jouw commerciële kant naar boven. Jij kan zelf flexibel je uren indelen dus na de zomer kan je gewoon blijven!

Jij gaat aan de slag voor KPN Zakelijk op het kantoor van PCS in Almere. Het kantoor is vlakbij een treinstation gelegen en er zijn genoeg parkeermogelijkheden. Makkelijk te bereiken met zowel het OV als met eigen vervoer. Het team waarin jij terecht komt is erg divers. Loop jij ergens tegen aan of wil jij gezellig na werk nog een drankje gaan doen? Jouw collega's staan altijd voor je klaar.

  • Een bruto uurloon van € 10,94 (incl. vakantiegeld);
  • Bonussen van gemiddeld € 20,00 per dag;
  • Mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen in de commerciële sector.

  • Jij bent minimaal 24 uur per week beschikbaar;
  • Jij hebt commerciële skills;
  • Jij bent leergierig en kan inspelen op de behoefte van de klant.
  • 17 Mei 2018 om 13:54

Vakantiewerk bij De Persgroep

Zelf je werkrooster bepalen én in de zomer je vrienden kunnen trakteren op ijskoude biertjes? Kom vakantiewerk doen bij PCS Nijmegen als Commercieel Klantcontactmedewerker en verdien € 10,94 bruto per uur (inclusief)!

Je gaat aan de slag voor De Persgroep waar jij potentiele klanten van één van hun dagbladen een mooi aanbod mag doen. Denk aan een fikse korting op een abonnement of een welkomstcadeau bij het afsluiten van een abonnement. De grootste uitdaging is de klanten die vinden dat je ze 'stoort' toch te overtuigen een abonnement af te sluiten. Score! Jij een leuke bonus verdiend.

PCS in drie woorden: Plezier, Commercieel en Superflexibel. Plezier, want collega's hebben stiekem best veel lol samen. Commercieel, je wil toch zeker wel die topscoorder zijn. Superflexibel omdat het geen grap is dat je écht zelf bepaalt wanneer je gaat werken. Goed geregeld toch voor vakantiewerk!?

  • Bij dit vakantiewerk verdien je € 10,94 bruto per uur (inclusief) ongeacht je leeftijd;
  • Je krijgt een reiskostenvergoeding als je 11 KM bij PCS vandaan woont;
  • Hoeveel uur je aan de slag gaat bepaal je iedere week zelf;
  • PCS biedt volop coaching zodat je nog meer sales kan maken;
  • Je bent ook buiten het vakantiewerk meer dan welkom om uren te maken!

Het lef en de wil om sales te maken óf de drive om het sales-vak te leren.

  • 17 Mei 2018 om 13:27

Bijbaan: Telefonisch klantcontact medewerker

Dit is een flexibele bijbaan bij PCS in Almere waarin jij bepaalt wanneer en hoeveel uur je werkt. Naast jouw salaris van € 10,94 per uur maak jij ook kans op leuke bonussen!

Als telefonisch klantcontact medewerker ga jij oude klanten benaderen en vraag jij naar hun ervaringen met de producten van De Persgroep. Wanneer de klant positief reageert, ga jij op zoek naar de behoefte van de klant en maak jij een sale. Bovenop jouw salaris kan je hier leuke bonussen mee verdienen die variëren tussen de € 1 en € 6 per uur. Daarnaast ga jij zelf je rooster maken, wat betekent dat jij bepaalt wanneer en op welke dagen jij werkt! Ben jij bang dat je je deadline morgen voor die ene opdracht op school niet gaat halen? Dan kan jij lastminute je dienst omruilen met een andere dag! Daarnaast wordt jou de mogelijkheid geboden om individuele begeleiding te krijgen, waardoor jij je naast je werk ook nog eens kan focussen op je persoonlijke ontwikkeling!

De Persgroep is een uitgever van verschillende soorten kranten en dagbladen, maar je komt te werken op het kantoor van PCS. PCS is een facilitair callcenter met veel diverse projecten. Bij PCS werkt zowel jong als oud en komen alle culturen samen. Hierdoor heerst er een open cultuur en zal jij je snel thuis voelen binnen het team. Zij staan dan ook bekend om hun flexibiliteit en de mogelijkheid tot individuele coaching; er wordt aandacht besteed aan jouw persoonlijke ontwikkeling!

 

  • Een salaris van € 10,94 per uur (incl. vakantiegeld);
  • Reiskostenvergoeding wanneer jij buiten Almere woont;
  • Een leuke training die jou klaarstoomt voor je nieuwe job;
  • De mogelijkheid tot individuele begeleiding;
  • Een dynamische werkomgeving met gezellige collega's!

Het enige wat wij vragen is een beschikbaarheid van minimaal 16 uur per week en een dosis motivatie om aan de slag te gaan!

  • 25 Mei 2018 om 15:14

Inbound Sales Advisor Basic-Fit

Ben jij servicegericht, spreek je vloeiend Frans en herken jij verkoopkansen? Dan heb ik dé functie voor jou! Als Inbound sales advisor bij Basic-Fit in Enschede hoef jij geen ervaring te hebben en ontvang € 9,21 bruto per uur!

Wanneer je start als Inbound Sales Advisor word jij gebeld door bestaande en potentieel nieuwe klanten van Basic-Fit. Jij bent goed in luisteren en weet daardoor ook de juiste vragen te stellen aan de klant om hem of haar zo goed mogelijk te helpen. Het is belangrijk dat jij servicegericht te werk gaat. Je weet huidige en nieuwe klanten te enthousiasmeren over de producten en diensten van Basic-fit met als einddoel een gepast aanbod te kunnen doen!

Je gaat aan de slag bij Xtrasource in Enschede. Hét bedrijf om een goede toevoeging te creëren op je CV! Xtrasource is de specialist in meertalige technische ondersteuning en customer service voor hightech, consumentenelektronica en software. Vanuit het hoofdkantoor in Enschede en vestigingen in Nederland en Frankrijk ondersteunen zij de opdrachtgevers en hun klanten binnen heel Europa. Xtrasource is een jonge, open en innovatieve organisatie. Zij kennen een informele werksfeer, waar kennis en ondernemerschap hoog in het vaandel staan.

Wanneer jij aan de slag gaat als Inbound Sales Advisor bij Basic-Fit in Enschede bieden wij jou het volgende:

  • Een bruto uurloon van € 9,21;
  • Daar bovenop bouw je 8% vakantiegeld + 10% vakantiedagen op;
  • Een betaalde training van 4 dagen;
  • De mogelijkheid om parttime te werken;
  • Korting op een sportabonnement bij jou in de buurt;
  • Een collectieve zorgverzekering;
  • Goede coaching en begeleiding om het beste uit jezelf en je werk te halen;
  • Reiskostenvergoeding v.a. 10KM enkele reis.

Je komt in aanmerking van de functie van Inbound Sales Advisor als je aan de volgende eisen voldoet:

  • Je bent flexibel en parttime beschikbaar 22-24 uur;
  • Je spreekt vloeiend Frans;
  • Je spreekt basis Engels;
  • Je hebt MBO+ werk- en denkniveau.
  • 16 Mei 2018 om 16:03

(bij)baan Callcenter agent De Persgroep

Wil jij een leuke (bij)baan die je makkelijk kan combineren met jouw studie. Ga dan snel aan de slag als Callcenter Agent voor de Persgroep bij PCS in Nijmegen!

Jij gaat als Callcenter Agent bij PCS de klanten van de Persgroep telefonisch benaderen. Jij krijgt de taak om de klanttevredenheid goed in kaart te brengen. Merk je dat de klant tevreden is, dan ga jij de klant een mooie aanbieding doen en probeer je er een mooie sale uit te halen. Heb je een ontevreden klant aan de lijn, dan zorg je ervoor dat de klant de beste service krijgt en zorg je ervoor dat de klant behouden blijft. Je kan deze baan ideaal combineren met je studie, doordat je flexibel je eigen uren kan inplannen! Je kan dus werken wanneer jij wilt!

De Persgroep Nederland is dé Uitgeverij op allerlei verschillende gebieden. Een groot aantal merken vallen in het portfolio van De Persgroep. Voorbeelden hiervan zijn de Volkskrant, AD, Trouw en Brabants Dagblad. PCS is specialist in klantcontact en helpt De Persgroep met het optimaliseren van online en offlineklantcontactprocessen. Binnen PCS heerst er een hele gezellige werksfeer. Jouw klantenservice collega's staan altijd voor je klaar en je kan werken wanneer jij wilt!

  • € 10,94 bruto per uur inclusief vakantiegeld (ook als je 16 bent!);
  • Een betaalde training die jou klaarstoomt voor je nieuwe baan bij PCS;
  • De mogelijkheid om in de avond of op zaterdag te werken;
  • Leuke bonussen die flink kunnen oplopen.

  • Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Minimaal 16 uur per week beschikbaar;
  • 1 avond per week beschikbaar.
  • 15 Mei 2018 om 14:23

Parttime Klantenservice medewerker FBTO Leeuwarden

De winter komt er langzaam aan en dat betekent grote drukte bij de zorgverzekeraars!

 Kan jij goed presteren onder druk en stel jij de klant altijd centraal? Dan zijn wij op zoek naar jou! Je zult als Klantenservice medewerker gebeld worden door klanten met vragen omtrent hun zorgverzekering. Vragen als "ben ik verzekerd als ik mijn ogen wil laten laseren?" of "ik moet een beugel laten plaatsen, valt dat binnen mijn verzekering?" kun je dagelijks verwachten. Jij zult naast het beantwoorden van deze vragen, de klant ook nog een passend aanbod doen nadat jij de klantbehoefte hebt achterhaald. Het doel van elk gesprek is dat de klant tevreden is en goed geholpen is.

Jij zult komen te werken voor een echte bekende en grote Friese verzekeraar, namelijk Friese Boeren en Tuinders Ondelinge, beter bekend als FBTO. Deze organisatie stelt de klantcentraal en streeft ernaar dat de klant zich geen zorgen hoeft te maken over de risico's in het leven. Voor deze functie zal je op de afdeling zorgverzekeringen terecht komen en werk je op locatie in Leeuwarden.

  • Een salaris van € 11,68 bruto per uur;
  • Een aantal toeslagen bovenop het salaris;
  • Een reiskostenvergoeding;
  • Een gezellig en hecht team;
  • Een interne training om goed van start te gaan;
  • Een leuke baan voor 24 tot 32 uur bij een grote organisatie.

  • Jij bent flexibel inzetbaar tijdens de openingstijden;
  • Jij hebt sterke affinitieit of ervaring binnen klantcontact;
  • Jij hebt geen negatieve BKR registratie;
  • Jij kunt snel schakelen tussen verschillende systemen;
  • Jij hebt minimaal MBO4 werk- en denkniveau.
  • 14 Mei 2018 om 10:32

Klantadviseur (24-36 uur) bij FBTO Leeuwarden

Als Klantservice medewerker van FBTO wordt jij de gehele door gebeld door klanten met vragen over zorgverzekeringen. Om deze vragen zo goed mogelijk te beantwoorden, is het noodzakelijk dat jij de klantbehoefte kan achterhalen. Met behulp van jouw gegeven informatie kunnen de klanten het juiste zorgpakket kiezen. Om dit te kunnen realiseren zul jij een interne training gaan volgen zodra je bent gestart.

FBTO staat voor Friese Boeren en Tuinders Onderlinge en is een grote verzekeraar in Nederland. FBTO is bekend om haar slogan: "Jij kiest. FBTO". Deze verzekeraar is onderdeel van Achmea, de grootste verzekeraar van Nederland en is gevestigd in Leeuwarden.

Naast zorgverzekeringen biedt FBTO ook verzekeringen zoals autoverzekeringen, reisverzekeringen, inboedelverzekeringen en rechtsbijstandverzekeringen. Voor deze functie werk je alleen met zorgverzekeringen.

  • Een marktconform salaris;
  • Een functie voor 24 tot 32 uur per week;
  • Verschillende toeslagen bovenop het salaris;
  • Een training waarvan 1 week thuisstudie en 2 weken een betaalde interne training;
  • Een leuke baan bij een groot bekend bedrijf.

  • Jij bent beschikbaar binnen de openingstijden;
  • Jij bent beschikbaar op 20 november, 30 december, 31 december en in de week tussen kerst en oud & nieuw vanwege de verwachte drukte;
  • Jij haalt voldoening uit het klantcontact en/of je hebt hier ervaring in;
  • Jij beschikt over MBO4 denk- en werkniveau.
  • 14 Mei 2018 om 10:32

Parttime Klantspecialist bij FBTO Leeuwarden

De drukste weken bij zorgverzekeraars gaan van start: het eindejaarswerk. Het moment voor de inwoners van Nederland om over te stappen van zorgverzekering, zodra de nieuwe polissen bekend zijn.

Omschrijven jouw vrienden jou als klantgericht, servicegericht, doelgericht en stressbestendig? Dan zijn wij op zoek naar jou! Deze eigenschappen zijn namelijk van belang om de (potentiële) klanten van FBTO goed van dienst te kunnen zijn. In eerste instantie zal jij de vragen van klanten gaan beantwoorden, zodat de klant de juiste beslissing kan nemen omtrent zijn of haar verzekering. Daarnaast is er een mogelijkheid om samen met de klant een (aanvullende) zorgverzekering af te sluiten die perfect bij hem of haar past.

FBTO is een grote verzekeraar in Nederland waar de klant altijd centraal staat. De klanten kunnen zelf hun verzekeringen samenstellen en hebben hier in veel gevallen de hulp van de klantadviseur van FBTO bij nodig. Jij moet dus goed kunnen luisteren, goed door kunnen vragen en klantgericht te werk kunnen gaan. Herken jij je zelf hierin? Lees snel verder en solliciteer!

  • Een salaris van € 12,80 bruto per uur;
  • Een leuk team met een prettige werksfeer;
  • Een uitdagende baan voor 24 tot 36 uur per week;
  • Een goede fulltime training waarbij je FBTO en haar dienstverlening goed leert kennen;
  • Een reiskostenvergoeding.

  • Jij bent flexibel inzetbaar tijdens de openingstijden;
  • Jij hebt ervaring met telefonisch klantcontact;
  • Jij stelt de klant centraal en bent doelgericht;
  • Jij bent bereid de fulltime training van 6 weken te volgen.
  • 14 Mei 2018 om 10:29

Parttime Klantadviseur bij FBTO Leeuwarden

Als Klantadviseur bij FBTO ben jij de gehele dag in gesprek met klanten over zorgverzekeringen. Hierbij is het belangrijk dat jij een echt gesprek voert met de klant om achter de klantbehoefte te komen. Dit doe jij door veel door te vragen totdat jij precies weet wat de klant wil en wat hij of zij echt nodig heeft. Wanneer jij dit helder hebt, zul jij de klant een passend product voorstellen waar hij of zij ook echt iets aan heeft. Jij hebt dus echt een adviserende rol bij FBTO!

Jij hebt vast wel eens de slogan "Jij kiest. FBTO." gehoord. Het bedrijf waar jij komt te werken is het bedrijf achter deze slogan. FBTO is gevestigd in Leeuwarden en dat is dan ook de locatie waar jij komt te werken. De organisatie is onderdeel van Achmea, de grootste verzekeraar van Nederland.

De organisatie streeft ernaar om de zorgen over de risico's in het leven van klanten te verminderen. Dit doen zij door het bieden van verzekeringen die de klant zelf samen kan stellen. FBTO biedt meerdere soorten verzekeringen aan, maar voor deze functie ligt de focus op de zorgverzekeringen.

  • 6 weken een betaalde interne training bij start, zodat jij de klantbehoefte goed kan achterhalen;
  • Een marktconform salaris met daar bovenop een aantal toeslagen;
  • Een reiskostenvergoeding;
  • Een leuke baan van 24 tot 36 uur dat goed op jouw CV staat;
  • Een leuke team bij een grote en bekende organisatie.

  • Jij bent flexibel inzetbaar binnen de openingstijden;
  • Jij wil geen verlof opnemen in de week tussen kerst en oud & nieuw;
  • Jij beschikt op minimaal HBO werk- en denkniveau;
  • Jij kunt je goed inleven in de klant en hebt aantoonbare affinitieit met klactcontact;
  • Jij kunt snel schakelen tussen verschillende systemen.
  • 14 Mei 2018 om 10:27

Klantenservice medewerker (24-36 uur) bij FBTO in Leeuwarden

Ben jij graag (telefonisch) in contact met klanten en haal jij voldoening uit het helpen van klanten? Zoek niet verder, jij bent de persoon die wij zoeken!

Als Klantenservice medewerker bij FBTO help jij (potentiële) klanten die door alle informatie tijdens de eindejaarsweken de bomen door het bos niet meer zien. Jij zal alle onduidelijkheden omtrent de zorgverzekeringen wegnemen en klanten helpen een passende verzekering af te sluiten.

Jij komt te werken voor FBTO, een onderdeel van Achmea. Achmea heeft meer dan 10 miljoen klanten in Nederland en is daarmee de grootste verzekeraar van Nederland. Ontdek nu of jij de perfecte match bent!

  • Een fulltime training van 6 weken;
  • Een parttime baan van 24 tot 36 uur;
  • Een mooie toevoeging op jouw CV;
  • Een reiskostenvergoeding vanaf 10 km;
  • Veel leuke collega's.

  • Jij bent flexibel inzetbaar voor 24 tot 36 uur per week;  
  • Jij hebt een MBO4 diploma of HBO werk- en denkniveau;
  • Jij hebt ervaring opgedaan binnen telefonisch klantcontact.
  • 14 Mei 2018 om 10:26

Telefonisch sales medewerker

Ben jij op zoek naar een toffe (bij)baan waar je alle kans krijgt om jezelf te ontwikkelen? Voor PCS in Nijmegen zijn wij op zoek naar Telefonisch Sales Medewerkers die het sales vak willen leren. Is dit iets voor jou? Lees dan snel verder!

Als telefonisch sales medewerker ga je aan de slag op de afdeling van Delta Energie. In deze functie ga jij (oud)bestaande klanten van Delta Energie benaderen en enthousiasmeer jij de (oud)klanten om weer via Delta een energiecontract af te nemen. Het is dus belangrijk dat jij een goede klik maakt met de klant en je achter de behoeftes van de klant komt door goed te luisteren en de juiste vragen te stellen. Je zal door middel van een goede training en begeleiding je commercieel ontwikkelen tot een echte sales topper!

Via FINTREX ga je aan de slag voor PCS in Nijmegen. Zij groeien ontzettend snel en hebben zich al snel ontwikkeld tot een groot en dynamisch bedrijf dat zich richt op het ondersteunen van klantcontact en de verkoop- en backoffice processen van bedrijven. Zij zijn zich ervan bewust dat dit niet mogelijk is zonder hun medewerkers! PCS vindt het dan ook belangrijk om te investeren in hun medewerkers. Wil jij graag Telefonisch Sales Medewerker worden bij PCS?! Ben jij gedreven, enthousiast en leergierig? Dan zoeken wij jou!

  • Een bruto uurloon van € 10,94 (inclusief vakantiegeld);
  • Persoonlijke ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden;
  • Goede coaching en begeleiding op de werkvloer;
  • Leuke werksfeer met gezellige collega's;
  • Boven de 10 km reiskostenvergoeding.

  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Communicatief sterk en kan goed luisteren naar de klant;
  • Goede computervaardigheden;
  • Minimaal 16 jaar.
  • 11 Mei 2018 om 16:24
โŒ