[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

๐Ÿ”’
โŒ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
Gisteren โ€” 22 September 2017Bellen als bijbaan

Kom werken als Klantspecialist in de autobranche in Zoetermeer

Jij bent het eerste contactpersoon aan de telefoon voor eventuele nieuwe klanten en verschillende autodealers. Jouw taken zijn vooral vragen beantwoorden over bijvoorbeeld het inplannen van een onderhoudsbeurt of vragen over de mogelijke uitvoeringen van auto's.

Het bedrijf waarvoor jij gaat werken is een groot importeur van verschillende automerken. Zij zijn gevestigd in 27 landen met in totaal 250 vestigingen, waarvan jij in 1 gaat werken. Service is hierbij een belangrijk onderdeel.

  • Een uurloon van € 10.- bruto (wanneer je 21 bent geweest);
  • Naast jouw salaris bouw je 10% vakantiedaguren op;
  • Recht op 8% vakantiegeld;
  • OV word 100% vergoed;
  • Eigen vervoer wordt vergoed volgens de CAO van callcenter;
  • Flexibele werktijden;
  • Een fullttime training van een week.

  • Minimaal MBO 4 opleiding of HBO werk-en denknivieau;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Per direct beschikbaar;
  • Minimaal 20 uur in de week kunnen werken;
  • In het weekend en avonden werken vind jij geen probleem;
  • Ervaring in een klantcontactcenter is gewenst;
  • Woonachtig in de omgeving van Zoetermeer;
  • Zelfstandigheid en resultaatgericht zijn bekende begrippen voor jou;
  • Service staat bij jou voorop;
  • Bekend met social media;
  • Een geldig rijbewijs.

 

  • 22 September 2017 om 11:50
OuderBellen als bijbaan

Financieel medewerker (24-40 uur) Nationale Nederlanden

Heb jij affiniteit met de financiële sector en lijkt het je interessant om als klantcontactmedewerker aan de slag te gaan? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Als Klantenservice Medewerker bij Nationale-Nederlanden zul je gaan werken op de afdeling Levensverzekeringen. In deze functie zul je de klanten voorzien van informatie en waar nodig klachten afhandelen. Verder kun je goed inspelen op de wensen van de klant en is het belangrijk dat je op eigen kracht klantvragen kunt oplossen. Het is daarom van belang dat je over de nodige kennis m.b.t. financiële producten beschikt. In eerste instantie zul je een grondige training volgen, zodat je goed voorbereid bent van start kunt gaan. Daarnaast zal je op de werkvloer de nodige ondersteuning krijgen van je ervaren collega's.

Nationale-Nederlanden is met haar uitgebreide klantenbestand één van de grootste en meest prominente verzekeraars van Nederland. Om deze positie te behouden zijn we op zoek naar mensen die op de toppen van hun kunnen presteren. Je werkzaamheden zullen in teamverband plaatsvinden, waar collegialiteit en verantwoordelijkheid een belangrijke positie innemen. De werksfeer is informeel en er is voldoende ruimte voor jou om jezelf te ontwikkelen.

Salaris:
Het salaris is vanaf € 11,32 bruto per uur (ongeacht leeftijd). Dit salaris is exclusief 8% vakantiegeld en 10% vakantiedagen.

Werktijden:
De werktijden zijn van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 en 18.00 uur (in de toekomst is er een mogelijkheid dat deze uitgebreid worden naar 21:00 uur in de avonden).

Reiskostenvergoeding:
De reiskostenvergoeding bestaat uit een KM vergoeding. Deze geldt zowel voor de auto als het OV.

Daarnaast:

  • Kom je terecht in een professioneel team waar een positieve werksfeer heerst;
  • Zul je een gedegen opleiding en begeleiding genieten;
  •  Word je onderdeel van een team dat bestaat uit gedreven collega's.

Beschikbaarheid:

  • Je bent beschikbaar in een van de volgende urencategorieën: 24-32 uur of 32-40 uur;
  • Inzetbaarheid in de avonduren is voor jou geen probleem;
  • Je bent beschikbaar om een fulltime training van 4 -5 weken te volgen;
  • Je hebt geen plannen gemaakt om op vakantie te gaan binnen de eerste 3 maanden nadat je gestart bent.

Daarnaast vragen wij het volgende:

  • Je hebt minimaal een afgerond MBO4 diploma tot je bezit;
  • Je hebt aantoonbare ervaring opgedaan binnen het vakgebied van diverse verzekeringsproducten;
  • Je bent in het bezit van een Wft Basis en/of Vermogen diploma of bent bereidt om deze via FINTREX te halen;
  • Je hebt minimaal 1 jaar ervaring opgedaan binnen een contactcenter;
  • Je hebt een professionele en resultaatgerichte instelling.
  • 21 September 2017 om 16:03

Parttime werken bij Rabobank Amsterdam

Je gaat aan de slag als klantadviseur. Jij wordt het eerste aanspreek punt voor de klanten van de Rabobank. Deze dynamische omgeving blijft constant in bewegingen omdat elke dag weer anders is. Het ene moment sta jij iemand te woord via de chat een ander moment schiet je een klant te hulp die bijvoorbeeld zijn pas kwijt is. Je gaat je financiële kennis opbouwen door het behalen van je Wft-Basis diploma. Dit diploma gaat jou lanceren in de eerste stap van je carrière binnen de financiële sector.

Je komt te werken in het klantenservice team van de Rabobank in Amsterdam. De Rabobank Heeft bijna 8 miljoen klanten en al die 8 miljoen klanten zijn allemaal even waardevol. Je ziet dit terug in de uitgebreide service die de Rabobank biedt aan haar leden. Hoe groot of klein de klant is, de service van de Rabobank is er voor iedereen. Ben jij service gericht en in het bezit van een goed luisterend oor en doe jij graag dat beetje extra. Dan is dit de functie voor jou!

  • Een Salaris vanaf €10,71 per uur (afhankelijk van je opgedane werkervaring);
  • Opbouw van 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Uitdagende baan bij de beste werkgever van Nederland;
  • Het kosteloos behalen van je Wft-Basis diploma;
  • Reiskostenvergoeding, OV 100% EV aan de hand van een staffel;

  • Beschikbaarheid in de avonden en in het weekend;
  • Je bent minimaal 16 uur per week beschikbaar;
  • Je bent bereid je Wft-Basis te behalen;
  • Je bent 6 weken beschikbaar voor een training gedurende de avond op ma t/m do (17.30-21.00) en op de zaterdag (08.30-16.30)
  • Je bent flexibel inzetbaar;
  • Je bent bereid je voor langere tijd te binden aan de Rabobank.
  • 21 September 2017 om 12:15

Attentie: Naast je studie werken? Klantenservice Bergman Clinics

Hoe ideaal is het om naast je (zorg gerelateerde) studie alvast werkervaring op te doen bij een bedrijf als Bergman Clinics?!

Als medewerker van de klantenservice ben jij het eerste aanspreekpunt van de klanten. Je informeert ze waar nodig, helpt ze verder en leeft je in, in hun persoonlijke situatie. De perfecte mogelijkheid om werkervaring op te doen in jouw vakgebied.

Bergman Clinics is een bekende organisatie op het gebied van planbare medische behandelingen. Ze ontwikkelen zich continu en zijn ondertussen uitgebreid tot ongeveer 50 klinieken verspreid door het land. Het hoofdkantoor waar jij komt te werken is gevestigd in Naarden.

  • Een brutosalaris van € 11, 07 per uur;
  • Een opbouw van 8% vakantiegeld en 10% vakantiedagtoeslag;
  • Reiskostenvergoeding, wanneer je reist met OV is dit zelfs 100%;
  • Flexibele werktijden;
  • Een informele werksfeer en super leuke collega's.

  • Je beschikt minimaal over een MBO-diploma of je zit in je laatste jaar van je studie;
  • Je bent zowel 20 als 32 uur per week beschikbaar om te werken;
  • Je vindt het niet erg om minimaal 1 avond per week te werken;
  • Je bent flexibel beschikbaar gedurende de openingstijden;
  • Het is natuurlijk een pre als je al eerder in een soortgelijke functie werkzaam bent geweest.
  • 20 September 2017 om 14:23

Ideale bijbaan Rabobank Amsterdam

Ben jij op zoek is naar een toffe uitdagende bijbaan waarmee je CV kan boosten? Dan is de functie van klantcontact medewerker bij Rabobank Amsterdam écht iets voor jou! Dit is namelijk niet zomaar een bijbaan: je gaat bij de Rabobank ervaring op doen die zeker van pas gaat komen nadat je bijvoorbeeld je studie hebt afgerond. Zeker als je verder wilt groeien binnen de financiële sector is deze bijbaan een goede start van je carrière! Als klantcontact medewerker zal jij het eerste aanspreekpunt zijn van klanten en zal je veel uiteenlopende vragen beantwoorden waardoor je een kijkje in de keuken zal krijgen bij één van de grootste banken in Nederland!

De Rabobank is een internationale financiële dienstverlener waarvan het de ambitie is om de meest klantgerichte bank van Nederland te zijn. Ze willen elke klant een '9+ klantbeleving' bieden en dat kan natuurlijk alleen maar met enthousiaste en gemotiveerde medewerkers die energie krijgen van een tevreden klant. Klinkt dit als jouw ideale bijbaan?

  • De mogelijkheid om het Wft Basis certificaat te behalen (indien nog niet in bezit);
  • Een mooi salaris van €10,71 per uur (met mogelijkheid om te stijgen tot €13,39 per uur afhankelijk van werkervaring);
  • 8% vakantiegeld en 10% vakantiedagen;
  • Mogelijkheid om in de avonden en in het weekend te werken;
  • Een uitdagende functie met kans om je verder te ontwikkelen in de financiële sector.

  • Jij bent flexibel beschikbaar op basis van 16-20 uur per week;
  • Jij bent voornamelijk beschikbaar in de avond van 17:00 tot 22:00;
  • Jij bent beschikbaar voor een opleiding van 6 weken van maandag tot en met donderdagavond (17:30 tot 21:00) en op zaterdag;
  • Jij bent in het bezit van een MBO4 diploma of je bent bezig met een studie op HBO/WO-niveau;
  • Jij bent in het bezit van het Wft Basis certificaat of bent bereid deze te behalen;
  • Jij hebt al eerder ervaring opgedaan in een dienstverlenende functie;
  • Jij hebt affiniteit met de economische/financiële sector.
  • 20 September 2017 om 12:13

Parrttime werk Rabobank in Eindhoven

Als financieel klantenservice specialist ga je vragen en klachten van (potentiële) klanten behandelen en afhandelen. Je gaat deze vragen en klachten registreren en je gaat ze administratief verwerken. Daarnaast ga je de verkoop van bancaire producten ondersteunen en bevorderen door middel van cross- en deepsell. Je geeft de klant informatie over en ondersteuning bij het productenpakket. Ook bekijk je samen met de klant de financiële mogelijkheden. Bovendien vervul je een marksignaalfunctie en rapporteer je relevante marktinformatie, hiermee kan je de kwaliteit van de dienstverlening bewaken en verbeteren.

Je gaat aan de slag bij een grote financiële organisatie: de Rabobank. Bij deze organisatie werken mensen die een passie hebben voor klantcontact. De werknemers zijn in staat een geweldige service te leveren. Om goed binnen de Rabobank te passen moet je beschikken over een positieve en proactieve instelling, je moet kansen aangrijpen en je moet je verantwoordelijkheid durven nemen. Daarnaast moet je in kunnen spelen op verkoopsignalen.

Binnen het bedrijf heerst er een informele sfeer. De werkomgeving wordt tevens beschreven als collegiaal en multicultureel. Eigenschappen die op waarde worden geschat zijn integriteit, professionaliteit en verantwoordelijkheid.

  • Goede opleidingsmogelijkheden;
  • Goede begeleiding en coaching;
  • Doorgroeimogelijkheden;
  • Kans op een vast dienstverband;
  • Flexibele salarisschalen waarbij ontwikkeling een stap vooruit betekent (op basis van de modules die jij hebt geleerd);
  • Flexibele openingstijden. Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 22.00 en zaterdag en zondag van 09.00 tot 17.00.

Wat zijn de arbeidsvoorwaarden?

  • Een salaris van € 10,71 per uur (afhankelijk van je werkervaring is er een mogelijkheid om te stijgen in het uurloon tot € 13,39 per uur);
  • Je hebt recht op 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Je ontvangt een tegemoetkomende reiskostenvergoeding tot maximaal 40 kilometer. De tegemoetkoming bestaat uit een bedrag per gewerkte dag op basis van je kilometerafstand. Hoe dichter je bij huis woont hou nauwkeuriger de vergoeding is.

  • Minimaal een afgeronde MBO4 opleiding;
  • Minimaal 24 uur per week beschikbaar;
  • Minimaal een jaar telefonische werkervaring op het gebied van verkoop en service in een call-omgeving;
  • Affiniteit met de verzekeringsbranche;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift;
  • Grote mate van sensitiviteit;
  • Empathisch vermogen;
  • Inlevingsvermogen;
  • Commerciële instelling;
  • Goede samenwerker;
  • Verantwoordelijk.
  • 19 September 2017 om 15:58

Leuke Parttime bijbaan in Deventer

Door jouw inlevingsvermogen en klantgerichtheid ben jij in staat om uitstekende service te verlenen aan klanten. Daarnaast ben jij ook commercieel ingesteld waardoor jij ook periodes ingezet kunt worden om klanten telefonisch te benaderen met nieuwe producten en aanbiedingen. Indien jij ook over uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in schrift beheerst, kun jij ook ingezet worden om e-mailcorrespondentie met de klant te voeren. Kortom, indien je van meerdere markten thuis bent, kun je voor meerdere werkzaamheden worden ingezet waardoor jouw werk afwisselend wordt.

Je gaat aan de slag op de klantenservice afdeling van een bekende bank in Deventer. Het callcenter is goed te bereiken met het openbaar vervoer.

  • Marktconform salaris;
  • Flexibele werktijden;
  • Groeiende en innovatieve bedrijfscultuur;
  • Informele en gezellige werksfeer;
  • Aandacht voor persoonlijke coaching;
  • Ruimte voor ontwikkeling.

  • MBO4/HBO werk- en denkniveau
  • Ervaring met telefonisch klantcontact
  • Minimaal 20 tot 24 uur beschikbaar per week
  • Flexibel inzetbaar
  • Gedreven en leergierige persoonlijkheid
  • Affiniteit met banken en verzekeringen
  • Beschikbaar voor langere tijd
  • 19 September 2017 om 15:46

Nationale Bank zoekt parttime collega's voor de klantenservice

Jij bent op zoek naar een leuke bijbaan naast je studie of gezin, dan is deze functie echt iets voor jou! Als enthousisaste klantcontact medewerker ben je in staat om de klantvragen op een servicegerichte manier af te handelen. Als financieel klantenservice specialist is het doel van de functie, het verkopen van financiële producten en het geven van informatie en ondersteuning over het productenpakket. Door goede productinformatie te verschaffen probeer je de verkoop van bancaire producten te vergroten.

Alle contactmomenten met de klant zullen verwerkt en geregistreerd worden, er zit dus ook een administratief aspect aan deze functie.

Je zult aan de slag gaan bij een gerenomeerde bank waarbij gedreven en ambitieuze klantcontact medewerkers werken. De klantcontact medewerkers kunnen uitermate goede service verlenen maar daarnaast ook goed inspelen op de verkoopsignalen.

De werknemers beschrijven de werksfeer informeel, collegiaal en multicultureel. De collega's vormen een hecht team en streven naar het beste resultaat.

  • Goede opleidingsmogelijkheden en begeleiding;
  • Doorgroeimogelijkheden en kans op een vast dienstverband;
  • De openingstijden van maandag tot en met vrijdag tussen 08.00 uur en 22.00 uur en zaterdag en zondag tussen 9.00 uur en 17.00 uur.

Salaris

  • Een salaris van € 10,71 per uur (afhankelijk van je werkervaring is er een mogelijkheid om te stijgen in het uurloon tot € 13,39 per uur);

Reserveringen en vergoedingen

  • Naast jouw salaris heb jij recht op 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Reiskostenvergoeding, dit is afhankelijk van jouw KM afstand. Hoe dichterbij je woont hoe nauwkeuriger de vergoeding is.

  • MBO4 werk- en denkniveau;
  • Beschikbaar om te werken tussen de 16 en 20 uur.
  • Voor deze functie ben je minimaal 2 avonden per week & 2 zaterdagen per maand beschikbaar;
  • Voor deze functie ben je op maandagochtend beschikbaar om te werken;
  • Als je niet in het bezit bent van een Wft diploma, ben je beschikbaar om na je intakegesprek binnen 2 weken via FINTREX je Wft diploma te behalen (80 studie uren);
  • Beschikbaar voor een 6 weken fulltime training (36 uur).

 

  • 19 September 2017 om 15:10

Studentenwerk Rabobank in Eindhoven

Als financieel klantenservice specialist ga je vragen en klachten van (potentiële) klanten behandelen en afhandelen. Je gaat deze vragen en klachten registreren en je gaat ze administratief verwerken. Daarnaast ga je de verkoop van bancaire producten ondersteunen en bevorderen door middel van cross- en deepsell. Je geeft de klant informatie over en ondersteuning bij het productenpakket. Ook bekijk je samen met de klant de financiële mogelijkheden. Bovendien vervul je een marksignaalfunctie en rapporteer je relevante marktinformatie, hiermee kan je de kwaliteit van de dienstverlening bewaken en verbeteren.

Je gaat aan de slag bij een grote financiële organisatie: de Rabobank. Bij deze organisatie werken mensen die een passie hebben voor klantcontact. De werknemers zijn in staat een geweldige service te leveren. Om goed binnen de Rabobank te passen moet je beschikken over een positieve en proactieve instelling, je moet kansen aangrijpen en je moet je verantwoordelijkheid durven nemen. Daarnaast moet je in kunnen spelen op verkoopsignalen.

Binnen het bedrijf heerst er een informele sfeer. De werkomgeving wordt tevens beschreven als collegiaal en multicultureel. Eigenschappen die op waarde worden geschat zijn integriteit, professionaliteit en verantwoordelijkheid.

  • Goede opleidingsmogelijkheden;
  • Goede begeleiding en coaching;
  • Doorgroeimogelijkheden;
  • Kans op een vast dienstverband;
  • Flexibele salarisschalen waarbij ontwikkeling een stap vooruit betekent (op basis van de modules die jij hebt geleerd);
  • Flexibele openingstijden. Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 22.00 en zaterdag en zondag van 09.00 tot 17.00.

Wat zijn de arbeidsvoorwaarden?

  • Een salaris van € 10,71 per uur (afhankelijk van je werkervaring is er een mogelijkheid om te stijgen in het uurloon tot € 13,39 per uur);
  • Je hebt recht op 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Je ontvangt een tegemoetkomende reiskostenvergoeding tot maximaal 40 kilometer. De tegemoetkoming bestaat uit een bedrag per gewerkte dag op basis van je kilometerafstand. Hoe dichter je bij huis woont hou nauwkeuriger de vergoeding is.

  • Minimaal een afgeronde MBO4 opleiding;
  • Minimaal 24 uur per week beschikbaar;
  • Minimaal een jaar telefonische werkervaring op het gebied van verkoop en service in een call-omgeving;
  • Affiniteit met de verzekeringsbranche;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift;
  • Grote mate van sensitiviteit;
  • Empathisch vermogen;
  • Inlevingsvermogen;
  • Commerciële instelling;
  • Goede samenwerker;
  • Verantwoordelijk.
  • 19 September 2017 om 15:05

Parttime Baan (16-20 uur) bij Rabobank

Ben jij op zoek naar een leuke bijbaan waarbij jij voornamelijk in de avonden en op zaterdag hoeft te werken? Lees dan snel verder!

Wij zijn voor de Rabobank op zoek naar financiële klantenservice medewerkers. In deze flexibele parttime functie zal jij je bezig houden met het  telefonisch behandelen en afhandelen van vragen van (potentiële) klanten, het verkopen van financiële producten en het geven van informatie en ondersteuning over het productenpakket. Jij probeert klanten zo goed mogelijk te helpen en hen een passend advies te geven. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het registreren en administratief verwerken van klantvragen.

Jij komt te werken op de locatie van Rabobank in Eindhoven. Deze locatie is met het openbaar vervoer zeer goed te bereiken en deze kosten worden ook 100% vergoed. Medewerkers van deze bank hebben een proactieve houding en grijpen kansen met beide handen aan.

Bij Rabobank werken mensen die passie hebben voor het klantcontact en in staat zijn spraakmakende service te verlenen. Positief ingestelde mensen met een proactieve houding, die hun kansen met beide handen aangrijpen, hun verantwoordelijkheid durven te nemen en het lef hebben om in te spelen op verkoopsignalen. Dat zijn de klantcontact adviseurs die binnen deze financiële organisatie passen. Ben jij de persoon die hier ook bij past?

Wij vragen het volgende:

  • Jij bent 16-20 uur beschikbaar;
  • Jij bent beschikbaar in de avonden en op zaterdag;
  • Jij bent in het bezit van een Wft basis diploma of wil dit diploma kosteloos via FINTREX behalen;
  • Jij bent servicegericht.
  • 19 September 2017 om 14:56

Parttime Bijbaan Online Chat Rabobank Eindhoven

Voor Rabobank zijn wij op zoek naar gemotiveerde parttime medewerkers die minimaal 16 uur beschikbaar zijn in de omgeving van Eindhoven. Doordat je voor deze functie 16 uur per week moet werken is deze functie makkelijk te combineren met een studie of een andere baan of hobby. Je komt voor deze functie als adviseur te werken binnen een team dat via de chat klantvragen filtert en zal beantwoorden.

Je komt voor deze functie op de afdeling Webcare te werken waarbij alle verschillende klantvragen en reacties binnen komen. Het is aan jou om deze vragen zo goed mogelijk te beantwoorden. Wanneer je tegen bepaalde zaken aanloopt zal je dit bespreken met je leidinggevende en het team. Je bent namelijk veel bezig met het verzamelen van reacties en opmerkingen. Je bent bekend met chatsessies en weet hoe je hierin snel kunt schakelen van het ene naar het andere gesprek. Verder denk je ook mee over eventuele verbetering binnen deze dienst.

Binnen Rabobank hebben de medewerkers een passie voor het onderhouden van contact met klanten en zijn alle medewerkers in staat uitstekende service te bieden. Het bedrijf zoekt medewerkers die kunnen tonen dat zij in kunnen spelen op behoeftes van de klant, een positieve instelling hebben en personen zijn die kansen benutten.

Wanneer je werkt voor deze organisatie zal je komen te werken in een informele-, multiculturele en collegiale cultuur.

Wat biedt onze opdrachtgever jou?

Wij vinden het erg belangrijk dat er een informele en gezellige sfeer op kantoor is. Dit streven wij dus ook na. Verder vinden wij het belangrijk dat je goede begeleiding en coaching krijgt , dit om jou zo goed mogelijk te laten presteren. Om dit te kunnen bereiken zal jij ook verschillende trainingen krijgen en in een professionele omgeving komen te werken. Verder zijn wij op werkdagen geopend van 17:00 tot 22:00 uur en in het weekend van 9:00 – 17:00 uur.

Salaris en Reiskostenvergoeding

  • Een salaris van € 10,71 per uur (afhankelijk van je werkervaring is er een mogelijkheid om te stijgen in het uurloon tot € 13,39 per uur);
  • Bovenop je bruto uurloon bouw jij 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren op. Deze reserveringen worden periodiek uitgekeerd. De reiskosten worden vergoed conform CAO, mits je woonwerk verkeer groter is dan 10 KM.

 

Wat wij erg belangrijk vinden is dat je 16 tot 28 uur inzetbaar bent. Wij werken met de volgende categorieën: 16-20 uur, 20-24 uur of 24-28 uur. Deze uren moet jij in de avonden of in de weekenden kunnen werken. De eerste 2 tot 4 weken zal er een training plaatsvinden waarvoor jij maximaal beschikbaar moet zijn. Verder zullen wij met de training starten op 15 Juni en moet jij minimaal 3 uur aaneengesloten beschikbaar zijn.

Belangrijk voor deze functie is dat jij in het bezit bent van een propedeuse of op dit moment nog aan het studeren bent aan een HBO of WO opleiding. Een Wft basis diploma is een vereiste van deze functie, heb je dit diploma nog niet dan kun je deze via FINTREX halen. Dit diploma moet je binnen drie weken halen en neemt ongeveer 80 studie uren in beslag. Verder zijn er nog een aantal andere eisen voor deze functie, zo moet je zowel mondeling als schriftelijk erg sterk zijn in de Nederlandse taal, ben je zelf erg actief op Social Media, heb je kennis van de Engelse taal, ben je in staat snel te switchen tussen verschillende chats en ben je erg ingesteld op het bieden van service.

De belangrijke competenties voor deze functie zijn:

  • Initiatiefrijk;
  • Kwaliteitsgerichtheid;
  • Flexibiliteit;
  • Overtuigingskracht;
  • Resultaatgericht.
  • 19 September 2017 om 14:48

Leuke bijbaan Rabobank in Eindhoven

Heb jij affiniteit met financiële dienstverlening?

Voor onze opdrachtgever zijn wij regelmatig op zoek naar telefonisch klantadviseurs die bereidt zijn een Wft basis diploma te behalen. FINTREX  biedt jou nu de mogelijkheid om dit diploma kosteloos via ons te behalen!

Als telefonisch klantadviseur op het Contactcenter van onze opdrachtgever ben jij het eerste aanspreekpunt voor alle vragen, klachten en opmerkingen van klanten over producten en diensten. Als adviseur handel je meer dan de helft van de telefoongesprekken zelfstandig af. Degene die je niet direct kunt afhandelen leid je warm door naar het lokale klantcontactcenter. Dit alles doe je binnen de gestelde afhandeltijd. Daarnaast is het natuurlijk van belang dat je zorgt voor een heldere en correcte schriftelijke vastlegging.

'Een aandeel in elkaar' is een slogan die je vaak hoort langskomen. De Rabobank is een bank die midden in de maatschappij staat. Binnen het Contactcenter is dit te merken aan de informele en professionele sfeer die er hangt. Jouw collega's zijn mensen die proactief zijn en verantwoordelijkheids gevoel hebben. Binnen deze organisatie is veel ruimte voor persoonlijke groei, bijvoorbeeld door middel van coaching, opleiding en begeleiding.

Wij bieden voor deze functie het volgende:

  • Goede begeleiding en een uitgebreide sollicitatie procedure, wanneer jij aansluit op de functie eisen van de vacature;
  • Je krijgt een Wft Basis opleiding, indien je deze nog niet in je bezit hebt;
  • Goede begeleiding tijdens jouw werk bij deze opdrachtgever;
  • Een salaris van € 10,71 per uur (afhankelijk van je werkervaring is er een mogelijkheid om te stijgen in het uurloon tot € 13,39 per uur);
  • Ook krijg je naast jouw salaris nog 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren.

  • We verwachten dat je voor deze functie beschikbaar bent voor 16-20 uur;
  • Je hebt minimaal een MBO4 opleiding afgerond;
  • Affiniteit met het bankwezen;
  • Je kan je inleven in de klant en wil van elk klantcontact een succes maken;
  • Beheersing van de Nederlandse taal is uitstekend zowel in woord als geschrift.
  • 19 September 2017 om 14:40

Toffe bijbaan Rabobank in Rotterdam

Ben jij op zoek naar een bijbaan in Rotterdam waarbij je werkervaring kan op doen in de financiële sector?

Voor de Rabobank zijn wij op zoek naar klantcontact medewerkers. Als klantcontact medewerker ga jij aan de slag met de vragen of klachten van particuliere klanten van de Rabobank. Bij deze bijbaan kan jij werkervaring op doen binnen de financiële sector en je Wft-Basis diploma behalen. Je Wft-Basis diploma zorgt ervoor dat jij over genoeg financiële kennis beschikt en dat jij de klant zo goed mogelijk kan adviseren.   

Je zal gaan werken in het klantcontact team van de Rabobank in Rotterdam. De particuliere klanten zijn één van de belangrijkste klanten van de Rabobank en die moeten zo goed mogelijk geholpen worden. Wij zijn op zoek naar enthousiaste en gemotiveerde studenten die naast hun studie graag werkervaring willen opdoen in de financiële sector.

  • Kosteloos je Wft-Basis diploma halen via FINTREX;
  • Flexibele werktijden;
  • In de vakanties de mogelijkheid om meer te werken;
  • Werkervaring opdoen in de financiële sector in een professionele werkomgeving;
  • Een uitstekend salaris met een opbouw van 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren.

  • Je bent in het bezit van een MBO4 diploma of je bent bezig met HBO/WO-opleiding;
  • Je hebt affiniteit met de financiële branche;
  • Je bent in het bezig van een Wft-Basis diploma of je bent bereid deze te behalen;
  • Je bent sterk in de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Je bent flexibel.
  • 19 September 2017 om 15:25

Aan de slag bij dรฉ focuskliniek van Nederland!

Bergman Clinics is de nummer 1. focuskliniek in Nederland. Zij voeren medische ingrepen uit vanuit een aantal focusgebieden. Hierbij kan jij denken aan: Bot, Pees & Gewricht; Ogen; Huid; Bekkenbodem & Blaas; Maag & Darm; Hart; Uiterlijk. Alle zorg die Bergman Clinics uitvoert is planbare zorg. Daarnaast is het zowel verzekerde als onverzekerde zorg.

Focus, aandacht en resultaat zijn drie woorden die centraal staan bij Bergman Clinics. Zij specialiseren zich in een beperkt aantal veelvoorkomende behandelingen, hiermee garanderen ze expertise en ervaring. Daarnaast stellen ze de cliënt centraal tijdens de medische zorg, ze kiezen voor een persoonlijke en mensgerichte benadering. Ook gaan zij voor een optimaal resultaat van de behandeling waarbij ze streven naar maximale transparantie.

Jij gaat aan de slag op de Customer Serviceafdeling van Bergman Clinics. Als Customer Servicemedewerker ben jij het visitekaartje van Bergman Clinics. Jij hebt namelijk het eerste contact met de cliënt.

Aangezien jij het eerste cliëntcontact hebt zullen de gesprekken die jij voert zeer divers zijn. (Potentiële) cliënten bellen bijvoorbeeld om een afspraak in te plannen, omdat zij een vraag hebben met betrekking tot de vergoeding van een ingreep, omdat zij behoefte hebben aan een stukje nazorg of omdat zij zich zijn aan het oriënteren. De klant staat centraal tijdens deze gesprekken, je gaat dan ook zeer klantgericht, persoonlijk en servicegericht te werk.

  • De mogelijkheid om bij dé focuskliniek van Nederland aan de slag te gaan;
  • Een uurloon van €11,07 per uur;
  • 8% vakantiegeld en 10% vakantiedagen;
  • De mogelijkheid om 20 tot 32 uur per week te werken;
  • Een reiskostenvergoeding.

  • Jij beschikt over minimaal MBO4 werk- en denkniveau;
  • Jij hebt ervaring en/of affiniteit met de medische sector;
  • Ervaring met een elektronisch patiëntendossier (EPT) is een pré;
  • Jij bent servicegericht en klantgericht;
  • Jij hebt ervaring met telefonisch klantcontact.
  • 19 September 2017 om 11:46

Studentenbaan Customer Service bij een grote Zorgverzekering!

Ben jij student en op zoek naar een baantje om je studie te bekostigen? Je krijgt nu de kans om je te ontwikkelen als klantadviseur bij een grote Zorgverzekeraar. Zoekende naar een leuke, afwisselende en leerzame baan? Dan ben je hier absoluut aan het juiste adres. Door middel van de juiste coaching, begeleiding en informatie word jij klaargestoomd tot klantadviseur en zul jij inkomende vragen oppakken. Deze organisatie geeft jou de mogelijkheid om flexibel aan de slag te gaan in de avonduren en weekenden! Ohja, en nog iets: behaal op kosten van FINTREX jouw Wft Zorg en voeg dit toe aan jouw cv!

Je gaat aan de slag in hartje Leeuwarden, 5 minuten lopen vanaf het station. Dit contactcenter hanteert een informele benadering en is tevens voor studenten een fijne en gezellige plek. Jij bent het visitekaartje voor de organisatie en zorgt er samen met je collega's voor dat klanten duidelijkheid krijgen. Met jouw expertise help jij ze verder met hun vragen.

  • Een salaris van € 9,07 vanaf 22 jaar. Jonger dan 22 jaar? Dan gelden jeugdschalen;
  • Opbouw van vakantiegeld en vakantiedaguren;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 kilometer afstand (OV wordt 100% vergoed);
  • Een Wft Zorg traject op kosten van FINTREX;
  • Een betaalde training waarbij rekening wordt gehouden met jouw studierooster;
  • Een gezellige sfeer en een leerzame omgeving;
  • Coaching en begeleiding op maat.

  • Minimaal MBO3 werk- en denkniveau;
  • Naast je studie flexibel beschikbaar, bijvoorbeeld in de avonduren en op zaterdag;
  • Gemotiveerd om je Wft Zorg diploma te gaan behalen;
  • Goede communicatieve vaardigheden en een klantgerichte houding.
  • 19 September 2017 om 10:15

Klantenservice medewerker bij Menzis in Groningen

Wil jij aan de slag gaan voor één van de grootste zorgverzekeraars van Nederland, waarbij jij op kosten van FINTREX jouw Wft Zorg certificaat kunt behalen? Lees dan snel meer over deze vacature!

Als Klantenservice medewerker handel jij telefonische diverse vragen van klanten af. Deze klanten kunnen jou opbellen omdat zij bijvoorbeeld vragen hebben over premies, vergoedingen, het verplichte eigen risico en de dekkingen van zorgpakketten. Het is een taak voor jou om in te spelen op deze vragen, behoeften en persoonlijke kwesties. Jij zorgt, met de kennis en informatie die jij tot je beschikking hebt, voor het meest passende antwoord en/of advies voor de klant. Jouw gesprek is pas afgerond wanneer je de klant tevreden is en zich echt geholpen voelt.

Je gaat aan de slag voor het contactcenter van de bekende Zorgverzekeraar Menzis in Groningen. Voor deze organisatie zijn kwaliteit en klantgerichtheid erg belangrijke factoren. Jij zorgt als klantenservice medewerker ervoor dat klanten zich 'thuis' voelen en zo een stapje dichter bij de organisatie komen!

 

Wat wij bieden voor deze Klantenservice functie:

  • Een bruto uurloon van € 9,07 euro;
  • Daarnaast bouw je 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren op;
  • De kans om het Wft Zorg diploma kosteloos via FINTREX te behalen;
  • Een training van 5 werkdagen tussen 09.00 uur en 17.00 uur;
  • Flexibele werktijden van maandag t/m vrijdag tussen 08.30 uur en 19.00 uur;
  • Een volledige reiskostenvergoeding met het OV.

Wat wij vragen voor deze Klantenservice functie:

  • Je beschikt minimaal over een MBO4 werk- en denkniveau;
  • Je bent tussen de 20 en 28 uur per week beschikbaar;
  • Je bent beschikbaar voor een training van 5 werkdagen tussen 09.00 uur en 17.00 uur;
  • Je bent (bij voorkeur) flexibel beschikbaar in de avonden;
  • Je bent in staat om het Wft Zorg diploma te behalen;
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift;
  • Je bent flexibel, klantgericht en kunt goed luisteren;
  • Je hebt een proactieve houding tegenover de klant;
  • Je hebt een sterk empathisch vermogen, wat erg belangrijk is voor jouw gesprekken;
  • Je bent in staat om een VOG aan te vragen;
  • Je hebt geen vakantieplannen gepland staan voor 3 maanden na de training.
  • 18 September 2017 om 10:00

Service medewerker regio Ede (28-40 uur)

Is voor jou het lezen van de krant een rust momentje en gun je anderen krantenlezers dat ook? Dan hebben wij de ideale baan voor jou! Jij gaat namelijk klanten helpen met hun vragen over hun abonnement op een bekend dagblad. Als jij de klant vriendelijk te woord hebt gestaan, heb jij er dus voor gezorgd dat de klant zijn moment van ontspanning met het dagblad weer optimaal kan benutten! De klanten zullen jou dan ook erg dankbaar zijn en dat zal je merken aan de leuke gesprekken die je krijgt.

Je gaat aan de slag voor een callcenter dat zit gevestigd in Ede. Ede ligt dichtbij Wageningen, ideaal als je student bent! Je kan ook parttime aan de slag voor dit dagblad, zodat je hiernaast nog kunt studeren. Veel van jouw toekomstige collega's zijn dan ook studenten of andere parttimers.

Je krijgt bij dit callcenter (Webhelp) de volgende voordelen:

1. Een uurloon van 9,04 euro per uur (als je 21 bent geweest);
2. De opbouw van vakantiedaguren (10%);
3. De opbouw van vakantiegeld (8%^);
4. De mogelijkheden om gratis cursussen en trainingen te volgen.

Wij zijn op zoek naar iemand met een MBO niveau op het gebied van denken en werken, klantvriendelijkheid centraal stelt, analytisch is en kan voldoen aan onze beschikbaarheidseisen:

1. 2 avonden per week;
2. 28 tot 40 uur werken;
3. Een keer per drie weken een zaterdag;
4. Je kan een training volgen van acht weken.

  • 15 September 2017 om 12:20

Flexibele klantcontact baan BCC Schiphol-Rijk

Dat is per dag verschillend! Je bent iedere dag bezig met het leveren van excellente service.
Klanten bellen jou met zeer uiteenlopende vragen. Jij bent een expert op het gebied van service verlenen en helpt deze klanten graag.

De vragen gaan over zeer verschillende dingen. Zo bellen klanten omdat ze een factuur kwijt zijn of willen weten hoe laat een filiaal sluit. Je kunt ook denken aan complexere vragen omtrent bijvoorbeeld garanties en reparaties. Dit zijn niet altijd leuke gesprekken, maar daar kun jij gelukkig tegen. Je staat stevig in je schoenen, helpt de klant waar mogelijk en durft eerlijk te zijn in je communicatie.

BCC is een ontzettend klantgericht bedrijf. Low prices, high service. Aan die service draag jij je steentje bij! Het hoofdkantoor en een deel van het magazijn is te vinden op Schiphol-Rijk, daarnaast zijn er tientallen filialen door heel Nederland.

Het bedrijf richt zich op consumentenelektronica, witgoed en inbouwapparatuur. Daarnaast gaat het mee met zijn tijd: denk hierbij aan Black Friday, Back to School en Singles Day! Een leuk bedrijf om bij te werken, waar sfeer net zo belangrijk is als presteren.

Je kunt hier wel héél flexibel aan de slag. Vanaf 16 uur per week! Uiteraard mag je ook meer uren komen werken, de fulltime werkweek is 38 uur.
Daarnaast ontvang je een marktconform uurloon, krijg je een reiskostenvergoeding en bouw je natuurlijk vakantiegeld op.

Daarnaast krijg je van ons een vast contactpersoon gedurende de tijd dat je werkzaam bent bij BCC. Deze zal regelmatig op locatie zijn zodat jij je hart kan luchten en al je vragen over salaris en vakantie face to face kan stellen!

Wij vragen dat jij je mouwen op durft te stropen! Je wil graag aan de slag en bent niet bang om hard te werken. Daarnaast heb je enige ervaring opgedaan op een klantenservice en ben je bereid om je te verdiepen in de verschillende productgroepen van BCC.

Een belangrijke voorwaarde: je kan tegen een stootje! Je hebt geen moeite met moeilijk gesprekken en probeert ook hierin de klant tevreden te houdenen dit weet je te doen binnen de gestelde kaders.

Minimaal een MBO 4 diploma en/of veel technische affiniteit is verder zéér aan te raden. Het allerbelangijkste is echter dat jij enthouasiast bent én jezelf.

  • 14 September 2017 om 13:38

Medewerker klantcontact bij KPN Behoud

Ja, je leest het goed. Jij gaat jezelf ontwikkelen in het professioneel overtuigen van mensen (dit kan in jouw prive leven ook goed van pas komen). Dit ga je doen zodat jij zeker weet dat de klanten die jou opbellen met vragen, nog steeds ophangen als klanten. Jij krijgt uitstekende begeleiding en coaching om jou klaar te stomen voor deze uitdagende baan! Niks staat meer in jouw weg en jij bent die topper die iedereen overtuigt om te blijven!

Lijkt het jou leuk om samen met andere collega's te bellen voor een project van de grootste telecomaanbieder van Nederland? Dan zit jij bij Webhelp gebakken! Je komt daar namelijk terecht in een hecht team van het Klantbehoud. Zij staan open voor iedereen en motiveren elkaar dagelijks!

Er zijn een aantal mooie dingen verbonden aan het hebben van een baan bij Webhelp: Een salaris van 9,04 per uur (als je 21 jaar bent), reiskostenvergoeding, 8% vakantiegeld, 10% vakantiedaguren, begeleiding en een fijne werkplek.

Wij zoeken iemand die ingesteld is op mensen, vriendelijk is, spontaan is, goed is in Nederlands, beschikt over een MBO 4 diploma, mee wilt gaan naar feestjes en borrels en goed zijn/haar best doet. Verder zoeken wij iemand die 32 tot 40 uur per week beschikbaar is en 3 avonden per week, 1 vrijdag per 4 weken en 1 zaterdag per 3 weken kan werken.

  • 12 September 2017 om 15:45

Werken bij de nummer informatie dienst als Klantenservice Medewerker Ede

Heb jij dat ook wel eens, dat je iemand wilt bellen maar het nummer niet weet? In dat geval, kun je bellen naar de nummer informatie dienst van KPN, waar je vriendelijk te woord wordt gestaan door een Klantenservice medewerker, die jou aan het nummer helpt waar je zo naar op zoek bent! Een hele opluchting, en dat maakt deze medewekers dan ook helden. Denk je dat jij ook zo'n vriendelijke en servicegerichte held kan worden? Dan ben jij de persoon die wij zoeken!

Solliciteer nu op deze leuke klantenservice functie en help klanten met het zoeken van telefoonnummers!

Je gaat in dienst bij FINTREX, het contact tussen jou en KPN. KPN is op zoek naar personen die het leuk vinden om inbound te bellen voor de nummer informatie dienst. Op dit project werken veel mensen met verschillende achtergronden, waar jij dus altijd tussen past!

  • Een marktconform salaris van € 9,04 bruto per uur wanneer je 21 jaar of ouder bent;
  • Alle reiskosten die je maakt met het OV worden vergoed;
  • Je bouwt 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren op;
  • Er is hier veel ruimte om jezelf verder te ontwikkelen.
  • Motiverende collega's. 

Wat wordt er van jou verwacht? Om in aamerking te komen voor deze mooie baan moet je voldoen aan een aantal beschikbaarheidseisen en competenties:

  • Je kan 1 keer in de drie weken op een zaterdag en 1 keer per vier weken op zondag werken;
  • Je bent beschikbaar om minimaal 16 tot 27,5 uur per week te werken;
  • Je hebt werkervaring opgedaan met telefonisch klantcontact;
  • Je beschikbaar om drie weken een fulltime training te volgen;
  • Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Je bent klantvriendelijk, enthousiast en nauwkeurig;
  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • Je beschikt over een MBO werk- en denkniveau;
  • Je kan 2 avonden per week werken;  

 

  • 15 September 2017 om 09:10
โŒ