[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

๐Ÿ”’
โŒ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
Vandaag โ€” 19 Augustus 2019Bellen als bijbaan

Parttime Klantenservice Medewerker

Ben jij technisch ingesteld en zoek je een flexibele baan? Start dan als Parttime Klantenservice Medewerker voor het uitdagende project Proximus voor PCS in Nijmegen. Werk 16-32 uur per week en verdien € 11,58 (incl.) bruto per uur.

Je dag begint als Parttime Klantenservice Medewerker en je wordt gebeld door een klant waarvan haar Proximus televisie- en internetverbinding niet werkt. Als reddende engel laat jij haar gelijk weten wat ze hieraan kan doen. Werkt dit niet? Dan maak jij gelijk een afspraak zodat er een monteur langs kan komen. Zo help jij de klant maximaal. 

PCS is één van de snelst groeiende klantcontact bedrijven van Nederland. Dit maakt dat er veel doorgroeimogelijkheden zijn binnen het bedrijf. Bij PCS in Nijmegen hebben ze verschillende projecten; Liander, Greenchoice, Nefit, MCT en het uitdagende project Proximus. Proximus is de internationale tegenhanger van T-Mobile.

Als Parttime Klantenservice Medewerker krijg jij:

  • Een loon van € 11,58 incl. bruto per uur;
  • Een werkweek vanaf 16-32 uur;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 11 KM;
  • Gratis parkeermogelijkheid;
  • Gratis fruit op de werkvloer;
  • 150% uitbetaling op zondag en feestdagen.

Wij vragen van jou het volgende:

  • Je bent communicatief sterk;
  • Je bent flexibel inzetbaar van 08:00 - 22:00 uur maandag t/m zondag;
  • Je kunt een (betaalde) training volgen van 6 dagen fulltime of 10 dagen parttime.
  • 19 Augustus 2019 om 13:12
OuderBellen als bijbaan

Call Agent Parttime

Op zoek naar een uitdagende baan waar je ook avonden en op zaterdag kan werken? Weet jij mensen te overtuigen en ben jij een doorzetter? Ga dan aan de slag als Call Agent Parttime en verdien € 15,- bruto per uur en scoor extra bonussen vanaf € 7,50,-.

Als Call Agent Parttime ben jij samen met je energieke collega's verantwoordelijk voor de telefonische verkoop van abonnementen op het AD, de Volkskrant, het Parool en nog veel meer kranten. Deze kranten zijn ook via een online abonnement aan te bieden en er is een speciale app ontwikkeld, waarmee de klant altijd op de hoogte van het laatste nieuws. Tijdens het (verkoop)gesprek achterhaal jij de wensen van de klanten en doet een passend aanbod, dat ze niet kunnen weerstaan.

De Persgroep in Amsterdam is met 4 nationale en 9 regionale nieuwsmerken, ruim 140 huis-aan-huiskranten, radio en 10 digital only merken het grootste mediahuis van Nederland. Medewerkers geven De Persgroep als werkgever gemiddeld een 8,3 en jij gaat als Call Agent ervaren dat er een fijne werksfeer is en hoe energiek je collega's zijn.

Er zijn ruime werktijden en je kan al vanaf 20 uur per week flexibel aan de slag op de volgende dagen: Maandag tot en met zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur en de dinsdag tot en met donderdag avond 21:00 uur.

Als Call Agent Parttime krijg jij:

  • Een lekker salaris van € 15,- bruto per uur en op zaterdag € 18,75 bruto per uur;
  • Een uitdagende bonusregeling van € 7,50 bij elke tweede verkoop per dag;
  • Leuke collega's die graag een competitie met jou aangaan;
  • Goede begeleiding en een training.

Van een Call Agent Parttime vragen wij:

  • Minimaal een half jaar ervaring in telefonische verkoop functie;
  • Je hebt een vlotte babbel en een sterkte overtuigingskracht;
  • Beschikbaarheid vanaf 20 uur per week.
  • 16 Augustus 2019 om 11:00

Medewerker Servicedesk (12-20 uur)

Werken voor Webhelp als Parttime Medewerker Servicedesk (12-20 uur per week ) in Groningen voor €10,07 bruto per uur, betekent Werken aan je toekomst en aan jezelf.

Je begint je werkdag met een lekker kopje koffie en lacht wat met je collega's. Als het tijd is om te beginnen ga je er voor zitten en kan niet wachten om alle vragen van de klanten te beantwoorden. Je krijgt voldoening van het helpen van mensen en weet na de uitgebreide training die jij krijgt overal antwoord op te geven. Herken jij jezelf hier in?

Wanneer jij gaat werken als Parttime Medewerker Klantenservice bij Webhelp, kom je terecht in een snel groeiend bedrijf. Webhelp heeft veel ambitie om te blijven groeien en wilt graag dat jij mee groeit. Daarom is er een goede begeleiding binnen het bedrijf en zijn er tal van mogelijkheden om aan jezelf te werken. Een aantal van die mogelijkheden zijn de meer dan 170 e-learnings die mogelijk zijn om binnen het bedrijf te volgen en het werken in de breedte door meerdere klanten te woord te staan.

  • Een afwisselende baan met veel potentie om door te groeien;
  • Kosteloos behalen Wft Zorg, mooie boost voor je CV;
  • Flexibele werktijden;
  • €10,07 bruto per uur;
  • Korting op jouw sportabonnement;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 kilometer.

  • Communicatieve skills en empathisch vermogen;
  • MBO denk- en werkniveau;
  • Goede systeemvaardigheden;
  • 2 avonden in de week beschikbaar en 1 zaterdag per 2 weken.

 

  • 15 Augustus 2019 om 12:08

Telefonisch Adviseur Particulieren

Jij gaat met jouw klantgerichte werkwijze en probleemoplossende manier van denken, alle particulieren klanten van de Rabobank een glimlach op het gezicht bezorgen. De vragen kunnen gaan over alles op het gebied van sparen, betalen en verzekeren en daarnaast leer jij alles over de producten van de Rabobank zodat jij ook daarover alle informatie kan geven. Bij de Rabobank staat ontwikkeling centraal en ga jij d.m.v. trainingen en goede begeleiding op de werkvloer jezelf specialiseren op het gebied van klantcontact. Het bruto uurloon voor een Telefonisch Adviseur Particulieren ligt tussen de € 12,75 en € 18,21 en je kiest zelf het urenaantal (24-36 uur). De werklocatie is Alkmaar.

De Rabobank zelf heeft geen verdere introductie nodig maar hoe gaat het eraan toe op de afdeling? Je komt terecht in een hecht team bij wie jij altijd terecht kunt met eventuele vragen. De afdeling is prettig en modern ingericht en er heerst een fijne werksfeer.
De stad Alkmaar biedt alle ruimte voor een gezellige vrijdagmiddagborrel.

Als Telefonisch Adviseur Particulieren bij de Rabobank krijg jij:

  • Een bruto uurloon tussen de € 12,75 en € 18,21;
  • Een reiskostenvergoeding voor zowel reizen met het OV als met eigen vervoer;
  • De mogelijkheid om je Wft-Basis en Wft-Schade Particulier (kosteloos) te behalen;
  • Vakantiegeld en vakantiedagen;
  • Een interne betaalde opleiding van 3 weken. 

  • Je bent in het bezit van (minimaal) een MBO4 diploma;
  • Je bent tussen de 24 en 36 uur per week beschikbaar;
  • Je hebt de drive om het Wft diploma te behalen.
  • 14 Augustus 2019 om 15:27

Klantcontact Specialist Rabobank

Voor de Rabobank in Alkmaar ben ik op zoek naar een specialist in klantcontact! Weet jij precies wat de klant nodig heeft en streef jij naar een fantastische klantbeleving? Dan pas jij goed in de functie Klantcontact Specialist bij de Rabobank. Deze functie is in basis fulltime maar parttime is bespreekbaar. Het salaris ligt tussen de € 12,75 en de € 18,21 bruto per uur en groeien in salaris is mogelijk.

Als Klantcontact Specialist streef je samen met jouw collega's elke dag naar een geweldige klantbeleving door het bieden van passend advies op verschillende bank- en verzekeringsvragen. Geen ervaring in de bancaire sector? Dat snappen we en daarom krijg je de mogelijkheid om kosteloos twee Wft-diploma’s te behalen. Daarnaast krijg je vanuit de Rabobank een betaalde training van drie weken (40 uur p.w.) zodat je goed van start gaat.

Je gaat aan de slag op het contactcentrum van de Rabobank in Alkmaar. Samen met jouw 35 collega's vorm je het kloppende hart van de organisatie, namelijk de klantenservice. Het team waarin je terecht komt, is erg warm en collegiaal. De sfeer op de afdeling is informeel en ontspannen. Zie jij jezelf er al tussen zitten?

  • Een startsalaris tussen de € 12,75 en de € 18,21 bruto per uur;
  • Kosteloos het Wft-Basis en het Wft-Schade Particulier behalen;
  • Reiskostenvergoeding voor zowel reizen met het OV als met eigen vervoer;
  • Een interne betaalde training van drie weken;
  • Werken in een warm en gezellig team.

  • Gedrevenheid om het Wft-Basis voor start en het Wft-Schade Particulier binnen drie maanden na start te behalen;
  • Minimaal een MBO4 diploma;
  • Beschikbaarheid om de fulltime training te volgen;
  • Klantgerichtheid.
  • 14 Augustus 2019 om 15:26

Bedrijven Adviseur Rabobank

Jij gaat je als Bedrijven Adviseur bij de Rabobank bezighouden met dagelijkse bankzaken van ZZP'ers en MKB'ers. Jij adviseert op het gebied van sparen, betalen en verzekeren. Denk hierbij aan vragen over betaalrekeningen openen of sluiten, aanvragen van betaalpassen of het opstellen van een incassocontract. Samen met het team adviseurs zorg jij ervoor dat ondernemers zich volledig focussen op ondernemen. De werklocatie is in Amsterdam en het bruto uurloon ligt tussen de € 12,75 en € 15,94 per uur. Daarnaast kan je via FINTREX kosteloos Wft diploma's behalen!

Bij de Rabobank staat ontwikkeling centraal. Jij kunt je hier ontwikkelen door de werkervaring, interne opleiding(en) en de begeleiding op de werkvloer. De werklocatie is in Amsterdam en op de afdeling hangt een informele en professionele werksfeer.

Als Bedrijven Adviseur bij de Rabobank bieden wij jou:

  • Een bruto uurloon tussen de € 12,75 en € 15,94 per uur;
  • Een interne (betaalde) opleiding van 3 weken;
  • Een reiskostenvergoeding voor zowel reizen met het OV als met eigen vervoer;
  • De mogelijkheid om kosteloos je Wft-Basis, Wft-Schade Particulier en Wft-Schade Zakelijk te behalen;
  • De mogelijkheid om je eigen uren te kiezen tussen de 24 en 36 uur per week.

  • Je bent in het bezit van een MBO4 diploma;
  • Je bent flexibel inzetbaar van 08:00 tot 21:00 uur op maandag t/m vrijdag en van 09:00 tot 17:30 op zaterdag;
  • Je bent in het bezit van Wft-Basis of je hebt de drive om deze te behalen;
  • Je hebt relevante werkervaring in het klantcontact.
  • 14 Augustus 2019 om 15:22

Financieel Adviseur Rabobank

Jij gaat als Financieel Adviseur bij de Rabobank je bezighouden met dagelijkse bankzaken, zoals het aan- en afsluiten van een betaalrekening of het opstellen van een incassocontract. In de functie Financieel Adviseur Rabobank sta je direct in contact met ZZP'ers en MKB'ers die jij voorziet van advies op maat.
Je komt te werken in het bruisende Amsterdam en je kan tussen de 24 en 36 uur per week aan de slag! Je dient, om te kunnen starten, in het bezit te zijn van Wft-Basis. Heb je deze niet? Geen probleem! Je kunt deze kosteloos behalen via FINTREX. 

De Rabobank is een internationale speler die de klant het gevoel geeft van een plaatselijke bank. De Rabobank staat met beide voeten in de maatschappij en draagt bij door verschillende maatschappelijke projecten die zij ondersteunen.
De werklocatie is in Amsterdam en binnen de afdeling heerst er een informele en professionele werksfeer.

Als Financieel Adviseur bij de Rabobank heb jij recht op:

  • Een bruto uurloon tussen de € 12,75 en € 15,94;
  • De keuze om je eigen uren te kiezen tussen de 24 en 36 uur per week;
  • De mogelijkheid om je Wft-Basis, Schade Particulier en Schade Zakelijk te behalen (kosteloos) via FINTREX;
  • Een fulltime betaalde training van 3 weken.

  • Je bent minimaal in het bezit van een MBO4 diploma;
  • Je bent flexibel beschikbaar op maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 21:00u en op zaterdag van 09:00 tot 17:30u;
  • Je bent in het bezit van Wft-Basis of bereid om deze te behalen.
  • 14 Augustus 2019 om 15:21

Klantadviseur Bedrijven Rabobank

Jij gaat als Klantadviseur Bedrijven, bij de Rabobank in Amsterdam, je bezighouden met ZZP'ers en MKB'ers die vragen hebben over hun bankzaken zoals het aan- en afsluiten van een betaalrekening of het opstellen van een incassocontract. In deze telefonische functie kan jij met jouw klantgerichtheid en snelle handelen het verschil maken voor de klant. Het bruto uurloon ligt tussen de € 12,75 en € 15,94 per uur en je kiest zelf de urencategorie tussen de 24 en 36 uur per week. In de functie Klantadviseur Bedrijven bij de Rabobank heb je de mogelijkheid om kosteloos Wft diploma's te behalen via FINTREX!

De Rabobank staat bekend als een zéér goede werkgever die altijd bezig is om haar maatschappelijke betrokkenheid te tonen. Daarnaast biedt zij haar werknemers altijd de mogelijkheid om zich verder te ontwikkelen door middel van een groot aanbod van cursussen en goede begeleiding op de werkvloer!
De werklocatie is in Amsterdam.

Wij bieden jou als Klantadviseur Bedrijven bij de Rabobank:

  • Je krijgt een bruto uurloon tussen de € 12,75 en € 15,94 per uur;
  • Je krijgt reiskostenvergoeding voor zowel reizen met het OV als met eigen vervoer;
  • Je krijgt een interne (betaalde) opleiding van 3 weken;
  • Je gaat je eigen uren kiezen tussen de 24 en 36 uur per week (voorkeur ligt op 32 - 36 uur).

  • Je bent minimaal in het bezit van een MBO4 diploma;
  • Je bent flexibel inzetbaar van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 21:00 uur en op zaterdag van 09:00 tot 17:30 uur;
  • Je bent bereid (kosteloos) je Wft-Basis, Schade Particulier en Wft Schade Zakelijk te behalen.
  • 14 Augustus 2019 om 15:21

Adviseur Dagelijkse bankzaken

Jij gaat als Adviseur Dagelijkse bankzaken, bij de Rabobank in Amsterdam, advies geven aan ZZP'ers en MKB'ers die vragen hebben over hun dagelijkse bankzaken. Denk hierbij aan vragen over onder andere het aan- en afsluiten van een betaalrekening, het opstellen van een incassocontract of het aanvragen van een nieuwe betaalpas. Je gaat tussen de 24 en 36 uur per week aan de slag en het bruto uurloon voor een Adviseur Dagelijkse bankzaken ligt tussen de € 12,75 en € 15,94 bruto per uur. Voor deze functie moet je Wft-Basis in bezit hebben om te kunnen starten. Indien je deze nog niet hebt kun je die kosteloos behalen via FINTREX.

De Rabobank staat bekend als een zéér goede werkgever die haar werknemers volop kansen biedt op het gebied van persoonlijke ontwikkeling. Je komt terecht in een hecht team en op de afdeling heerst een professionele en informele werksfeer.
De werklocatie is in Amsterdam.

Als Adviseur Dagelijkse bankzaken krijg jij:

  • Een bruto uurloon tussen de € 12,75 en € 15,94;
  • Een reiskostenvergoeding voor zowel reizen met het OV als met eigen vervoer;
  • Een betaalde training van 3 weken;
  • De mogelijkheid om je Wft-Basis, Schade Particulier en Schade Zakelijk (kosteloos) te behalen via FINTREX.

  • Je bent minimaal in het bezit van een MBO4 diploma;
  • Je bent flexibel inzetbaar tussen de 24 en 36 uur per week;
  • Je bent flexibel inzetbaar van maandag t/m vrijdag tussen 08:00 en 21:00 uur en op zaterdag van 08:00 tot 17:30 uur.
  • 14 Augustus 2019 om 15:20

Klantcontact PostNL Zakelijk in Leeuwarden

Ben jij op zoek naar een uitdagende functie in de klantenservice branche? Ben je nooit uitgeleerd en wil je het liefst dat elke dag anders is? Dan zit je hier goed. Je kan namelijk aan de slag als medewerker PostNL Zakelijk (flexibel tussen de 20 en 36 uren). Je kan zelf aangeven wanneer jij beschikbaar bent. Je kan er zowel parttime als fulltime aan de slag.

Jij bent het telefonische aanspreekpunt van de zakelijke afnemers van PostNL. Je verleent service aan hen wanneer zij met gerichte vragen jou bellen. Sommige vragen zijn te complex om gelijk te beantwoorden en dan stel jij een onderzoek in. Soms heb je dan, waar nodig, contact met externe partijen en houdt jij de klant op de hoogte van de vorderingen.

Heb jij affiniteit met fashion? Of juist met elektronica of weer met groen? Of één van de andere branches, dan kan jij expert worden op dat gebied.

Je gaat aan de slag in hartje Leeuwarden, op slechts 5 minuten loopafstand van het station. De afdeling staat bekend om haar vele ontwikkelings- en doorgroeimogelijkheden. Ben je na een tijdje toe aan een uitbreiding van jouw functie en/of materie? Dan is hier altijd ruimte voor.

  • Een dynamische afdeling, waarbij doorgroeimogelijkheden mogelijk zijn;

  • Een bruto uursalaris van €9,44 (vanaf 21 jaar en ouder);

  • Wanneer jij je KPI’s haalt, kan jij op jouw uursalaris een bonus verwachten;

  • Een baan voor een langere periode;

  • Heb jij affiniteit met een specifieke tak van bedrijven, dan kan jij daar aan de slag;

  • Reiskostenvergoeding vanaf 10KM (OV wordt 100% vergoed);

  • Opbouw van vakantiegeld en verlofuren;

  • Een uitdagende functie met veel verantwoordelijkheid.

     

    • Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel;
    • Je bent al vanaf 20 uren per week beschikbaar;
    • Je kan een fulltime training volgen van 2 weken;
    • Je kan 2 avonden(tot 19:00 uur) per week en zo nu en dan op zaterdag werken;
    • Je hebt er vooral heel veel zin in!
  • 14 Augustus 2019 om 14:35

Klantenservice medewerker PostNL Leeuwarden

Voor de afdeling PostNL Zakelijk zijn wij op zoek naar ambitieuze medewerkers, die affiniteit hebben met het voeren van gesprekken met bedrijven. Heb jij affiniteit met fashion of groen of elektronica of een andere afdeling, dan ben jij degene die wij zoeken! Je staat zakelijke afnemers van PostNL te woorden en informeert hen over de status van hun verstuurde/of te ontvangen pakketten.

Ben jij leergierig, onderzoekend, flexibel en analytisch? Kan jij goed schakelen tussen systemen en vind je het interessant om een onderzoek van A tot Z af te handelen?

Je bent niet alleen maar aan het bellen, maar je handelt ook zaken af via de mail en krijgt tijd om je lopende onderzoeken hun voortgang te bespreken met de zakelijke klanten

Je gaat aan de slag bij een klantcontactcenter waar diverse projecten zitten, gevestigd in het hartje van Leeuwarden. Het contactcenter kenmerkt zich door een open en informele werksfeer, waarbij ontwikkeling hoog in het vaandel staat.

PostNL Zakelijk kenmerkt zich door hun unieke doorgroeimodel en hun maandelijkse bila’s, waarbij er meer dan genoeg ruimte is om je doelen aan te geven. Dan ga jij samen met jouw teammanager kijken naar de mogelijkheden en welke handvaten je daarbij nodig denkt te hebben.

  • Een gezellige en informele werksfeer;
  • Een salaris van €9,44 bruto per uur vanaf 21 jaar;
  • Reiskosten worden volledig vergoed met het openbaar vervoer;
  • Enthousiaste collega’s en een gezellig werksfeer;
  • Een uniek doorgroeimodel waar je salarisverhoging kan krijgen bij het halen van je KPI’s;
  • Je kan gaan werken in een branche waar jij affiniteit mee hebt;
  • Goede begeleiding en coaching;
  • Jij bent het aanspreekpunt van PostNL Zakelijk;
  • Je handelt cases(onderzoeken) af van A tot Z.

Werktijden:

  • Werktijden van maandag tot en met vrijdag van 08:00-19:00;
  • Zaterdag van 09:00-17:00.

 

Wij vragen voor deze functie het volgende:

Beschikbaarheid:

  • Minimaal MBO3 werk- en denkniveau;
  • Vanaf 20 uren per week beschikbaar;
  • Klantgerichte en positieve houding;
  • Zeer goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Je bent voor langere tijd beschikbaar.
  • 14 Augustus 2019 om 14:18

Klantenservice Medewerker KPN Outbound

Wil jij jezelf ontwikkelen binnen een commerciële, hulpverlenende functie? Kom voor minimaal 24 uur per week KPN Zakelijk versterken als de nieuwe Klantenservice Medewerker voor KPN Outbound in Zwolle.  

Als Klantenservice Medewerker voor KPN Outbound ontwikkel jij je commerciële kant in de telecombranche. Daarnaast ben jij het aanspreekpunt voor de zakelijke klanten van KPN. Zij hebben een probleem waarvan ze zelf eigenlijk nog niks weten, namelijk met hun huidige ISDN-verbinding. Gelukkig ben jij wel ervan op de hoogte en kunnen zij bouwen op jouw persoonlijke aanpak en passende advies. Ieder gesprek met de klant is weer een nieuwe uitdaging waar jij energiek van wordt. Geen dag is hetzelfde.

Als Klantenservice Medewerker KPN Outbound maak jij deel uit van de organisatie PCS in Zwolle, één van de grootste facilitaire contactcenters in Nederland. Je komt te werken in een gezellig team en een gezellige werksfeer. Iedereen stimuleert elkaar om het beste uit zichzelf te halen. Daarnaast biedt PCS trainingen en projecten aan waarbij jezelf kunt ontwikkelen en doorgroeien tot wie je wilt zijn!

Als Klantenservice Medewerker voor KPN Outbound krijg jij:

  • Uitgebreide betaalde training;
  • Energieke en gezellige werksfeer;
  • Salaris van € 10,44 per uur;
  • Vakantiegeld en vakantiedaguren bovenop jouw salaris;
  • Leuke bonussen;
  • Reiskosten vergoeding vanaf 11 KM.

Als Klantenservice Medewerker voor KPN Outbound vragen wij:

  • Minimaal 24 uur per week beschikbaar;
  • In bezit van doorzettingsvermogen;
  • Beheersing Nederlandse taal;
  • Altijd in voor een uitdaging;
  • Resultaatgericht.
  • 16 Augustus 2019 om 10:18

Klantspecialist Internetbankieren

Heb jij het lef om een stap verder te zetten en zorg jij dat de gebruikersondersteuning optimaal beschikbaar is voor klanten? Start als Klantspecialist Internetbankieren (24-36 uur) bij de Rabobank in Almere en verdien minimaal € 10,81 tot € 15,44 bruto per uur!

Als Klantspecialist Internetbankieren wijs je klanten de weg in de digitale omgeving van de Rabobank. Zo help je klanten die problemen ervaren met mobiel- of internetbankieren. Je weet de juiste vragen te stellen om precies te achterhalen welke ondersteuning nodig is om de klant goed van dienst te kunnen zijn. Om jezelf te blijven verbeteren is het van belang dat je naar feedback vraagt en nagaat of de klant naar tevredenheid is geholpen. Daarnaast kom je met verbetervoorstellen op het gebied van gebruikersondersteuning in samenwerken met collega's van ICT. Als sparringpartner voor collega's van andere afdelingen beschik je over een gezonde dosis lef en heb je een passie voor het vakgebied!

Het streven van de Rabobank in Almere is een 9+ klantbeleving door gewone dingen ‘buitengewoon’ goed te doen. Of het nu gaat om dagelijkse bankzaken of om belangrijke momenten in het leven van de klant. Beschik jij over dezelfde klantgerichte instelling? Dan voel jij je in het gezellige en enthousiaste team van de Rabobank helemaal thuis!

Wanneer je start als Klantspecialist Internetbankieren, bieden wij het volgende:

  • Reiskostenvergoeding;
  • Een bruto uurloon van minimaal € 10,81 tot € 15,44;
  • Uitstekende begeleiding;
  • Aandacht voor jouw ontwikkeling;
  • Enthousiaste collega's!

Om te kunnen starten bij de Rabobank, vragen we het volgende van je:

  • Minimaal een MBO4 diploma;
  • Beschikbaar in de avonden en op zaterdag;
  • Ervaring met klantcontact.
  • 13 Augustus 2019 om 10:09

Klantenservice medewerker (16-36 uur)

Ik ben op zoek naar nieuwe klantenservice medewerkers voor Cendris. Je gaat in deze functie als klantenservice medewerker aan de slag voor verzekeraar VGZ waarbij je klantvragen over ziektekostenverzekeringen, vergoedingen en zorgpremies gaat beantwoorden. Je informeert en adviseert de klant optimaal wat van toepassing is op zijn of haar klantsituatie.

Beschik ik over voldoende financiële kennis en heb ik het in mij om mijzelf verder te ontwikkelen binnen deze branche? Geen zorgen, soortgelijke ervaring is een pré, maar affiniteit met de financiële branche, een goede motivatie en een servicegerichte instelling zijn de kandidaten waar wij naar op zoek zijn.

Dus ook als jij eerder binnen de horeca, retail of toerisme werkzaam bent geweest en je hebt interesse? Reageer meteen!

Om je zo volledig en snel mogelijk aan deze klantenservice functie te helpen, bieden wij jou de mogelijkheid om (kosteloos) het Wft Zorg diploma te halen binnen 3 weken. Dit papiertje zorgt ervoor dat je het recht hebt én in staat bent om vakkundig advies te geven aan klanten van VGZ!

Hierna volg jij een betaalde training, zodat jij met een goed gevoel en de juiste kennis succesvol start in het team.

Wat moet jij weten:

Aantal uur - Keuze uit de volgende urenindelingen: 16-24 uur, 20-28, 24-32 of 28-36 uur per week;
Beschikbaarheid - Je werkt alleen overdag, géén avonden of weekenden;
Doorgroeimogelijkheden - Bij Cendris kun jij je ambitie achterna gaan en is na enige tijd voldoende ruimte om door te groeien;
Salaris - €10,50 bruto per uur.

  • 12 Augustus 2019 om 16:11

Klantspecialist Energie & Telecom

Ben jij op zoek naar uitdaging, afwisseling en doorgroeimogelijkheden? Ben je oplossingsgericht en sta je open om nieuwe dingen te leren? Dan is de functie Klantspecialist Energie en Telecom wat voor jou!

Als Klantspecialist Energie en Telecom geef je klanten advies en help je ze als ze ergens tegenaan lopen. Vragen die jij kunt verwachten zijn ontzettend divers! Zo kunnen ze bij jou terecht voor adreswijzigingen, maar ook complexe vragen over hun contract of gebruik. Dit doe je telefonisch, via de mail en via social media. Om ervoor te zorgen dat je de beste service kan verlenen, zal je starten met een training om zo alle kneepjes van het vak te leren.

Nuts Groep levert met diverse merken (zoals NLE en Budget Energie) stroom-, gas- en telecomdiensten tegen lage prijzen. Ze doen zoveel mogelijk zelf en hebben ook de ambitie om in alles wat ze doen nóg beter te worden. Ze hebben een oude parkeergarage omgetoverd tot een prachtig kantoorpand. Je komt te werken in een gedreven en sociaal team waar creatief werken/denken voorop staat!  

Als jij aan de slag gaat als Klantspecialist Energie en Telecom, bieden wij:

  • Een bruto startsalaris van € 11,84 per uur;
  • De mogelijkheid om parttime of fulltime te werken; 
  • Een betaalde training;
  • Werken in het centrum van Amsterdam;
  • Doorgroeimogelijkheden;
  • Reiskostenvergoeding van maximaal € 10,- netto per dag;
  • Leuke activiteiten, zoals bootcamp, voetbaltoernooi, borrels en meer.

Als jij aan de slag wilt als Klantspecialist Energie en Telecom, vragen wij:

  • Dat jij 24 tot 40 uur per week beschikbaar bent;
  • Dat jij HBO- of WO denknviveau hebt; 
  • Dat jij ijzersterke communicatieve vaardigheden hebt;
  • Dat jij een vlotte babbel en inlevingsvermogen hebt.

Al met al heeft Nuts Groep plek voor een gedreven en gezellige collega zoals jij!

  • 12 Augustus 2019 om 15:59

Verkoper KPN Zakelijk

Ben jij op zoek naar een uitdagende functie met doorgroeimogelijkheden? Heb jij een vlotte babbel en kan jij als de beste iemand overtuigen? Wil jij elke dag met plezier naar je werk? Ga dan voor € 12,33 (incl.) aan de slag als Verkoper bij KPN Zakelijk in Zwolle (24-40 uur)!

Als Verkoper bij KPN Zakelijk heb jij contact met de zakelijke klanten van KPN. Dit zijn zowel ondernemers als grotere bedrijven die producten van KPN gebruiken. Vaak maken zij nog niet optimaal gebruik van de producten, dus aan jou de taak om de klant daarin te helpen! Door de juiste vragen te stellen en goed te luisteren voorzie jij de klant van het beste advies. Je helpt ze door het vernieuwen van hun huidige pakket of met het afsluiten van een nieuw pakket. Door de diversiteit in klanten blijft het werk gevarieerd en uitdagend. Hierdoor verschijn jij altijd met een lach op je werk. Als kers op de taart is het mogelijk om als Verkoper een dikke bonus te verdienen!

Je komt te werken bij PCS in Zwolle, een dynamisch bedrijf dat is uitgegroeid tot een van de grootste facilitaire contactcenters van Nederland. Door het jonge en energieke team heerst er een fijne werksfeer waarin iedereen relaxt zijn werk kan doen. Naast dat PCS een toffe betaalde training verzorgt zijn er ook genoeg mogelijkheden om door te groeien. Doordat de focus op persoonlijke ontwikkeling ligt zijn er genoeg coaches die jou helpen met de ontwikkeling van skills die belangrijk zijn zowel op het werk als in je sociale leven!

Wanneer je bij PCS aan de slag gaat als Verkoper bij KPN Zakelijk bieden wij jou het volgende:

  • Een startsalaris van € 12,33 (inclusief) bruto per uur;
  • Kans op bonussen bovenop jouw salaris van gemiddeld € 300,- per maand;
  • Reiskostenvergoeding v.a. 11 KM;
  • Warme en open werksfeer;
  • Ruim aanbod aan trainingen om jezelf verder te ontwikkelen;
  • Dynamische omgeving waar geen dag hetzelfde is;
  • Doorgroeimogelijkheden naar verschillende projecten of functies;
  • Een toffe betaalde training zodat jij goed kan starten.

Van een Verkoper voor KPN Zakelijk vragen wij het volgende:

  • Je hebt een commerciële instelling en overtuigingskracht;
  • Je bent minimaal 24 uur per week beschikbaar (tijdens kantooruren);
  • Je wilt graag leren en beheerst een goede dosis doorzettingsvermogen;
  • Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift.
  • 16 Augustus 2019 om 10:17

Medewerker Sales Support

Ben jij de nieuwe Medewerker Sales Support van KPN Consumenten die de particuliere klant verlost van zijn telecom problemen? Kom minimaal 24 uur per week ons team versterken in Zwolle!

Als Medewerker Sales Support benader jij de particuliere klant van KPN en word jij gezien als de helpende hand van KPN. Het is aan jou de taak om met jou overtuigingskracht de klanten extra diensten af te laten nemen, maar vooral om ervoor te zorgen dat de klant weer tevreden de telefoon ophangt.

Je komt te werken voor PCS in Zwolle, die de klantenservice voor KPN verzorgd. PSC staat voor een open en gezellige werksfeer en voor de persoonlijke ontwikkelingen van iedere werknemer. Er zijn mogelijkheden om door te groeien voor verschillende projecten aangezien PSC één van de grootste facilitaire contact centers in Nederland is.

Het KPN-project biedt het volgende als Medewerker Sales Support:

  • Weekenden vrij;
  • Betaalde training om een ware sales deskundige te worden;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 1 km;
  • Een gezellig team;
  • Een salaris van €10,44;
  • De opbouw van vakantiegeld en vakantiedaguren;
  • Aantrekkelijke bonussen!

Bezit jij de volgende kwaliteiten als Medewerker Sales Support:

  • Vloeiend Nederlands;
  • Telecom interesse;
  • Verkoop mentaliteit;
  • Servicegericht;
  • Minimaal 24 uur beschikbaar.
  • 16 Augustus 2019 om 10:15

Medewerker Customer Service (12-40 uur)

Ben je momenteel op zoek naar een flexibele (bij)baan wat past bij bijvoorbeeld je studie of wat je goed kan combineren met een andere parttime functie? Dan heb ik iets leuks voor je: een kans om te gaan werken bij bol.com als Medewerker Customer Service!

Als Medewerker Customer Service (12-40 uur) bij bol.com in regio Utrecht ga jij klanten via de online kanalen (mail, chat en social media) helpen met vragen over een bestelling of het online assortiment. Achter elk pakketje zit een verhaal. Hoe vervelend is het als je bijvoorbeeld jouw bestelling niet op tijd binnenkrijgt? Ja, precies! Jouw rol is om ervoor te zorgen de klant een passende oplossing krijgt waarmee je hem of haar verrast.

 

Als je gaat starten als Medewerker Customer Service bol.com betekent dit:

  • Dat je een salaris krijgt van €11,00 per uur (zondag ontvang je een toeslag);
  • Dat je gaat werken voor een energieke en professionele werkgever;
  • Dat je vakantiegeld, vakantiedaguren en reiskostenvergoeding ontvangt;
  • Dat je start met een betaalde fulltime training van 2 weken;
  • Dat je flexibel ingezet kan worden in de avonden en 1x per 3 weken op zaterdag;
  • Dat je vanaf 12 uur per week aan de slag kunt (12-16, 16-24, 24-32 of 32-40 uur).

 

  • Je beschikt over een HBO werk - en denkniveau
  • Je beschikt over een vlotte (creatieve) pen en schrijft daarnaast foutloos Nederlands
  • Je kunt minimaal 12 uur in de week aan de slag (12 tot 40 uur is mogelijk)
  • Je bent minimaal 2 avonden in de week beschikbaar (tot 23:00 uur)
  • 11 Augustus 2019 om 19:53

Outbound Klantadviseur

Kan jij mensen overtuigen als geen ander en gaat verkopen jou goed af? Dan is T-Mobile Amersfoort op zoek naar jou! Ben jij de nieuwe Outbound Klantadviseur die tot 40 uur per week werkt met een startsalaris van € 11,20 bruto inclusief?

Tijdens je werkzaamheden kom jij een klant tegen in je bestand en je ziet dat zijn/haar telefoonabonnement bijna verloopt. Zoals je uit ervaring weet, zijn mensen niet altijd op de hoogte van de einddatum en verlengmogelijkheden. Je belt de klant op met de mededeling dat het abonnement bijna verloopt en stelt een verlenging voor met een mooie aanbieding. De klant wil er even over nadenken maar is blij dat je hem attent hebt gemaakt op het einde van het abonnement. Snel geef jij nog even door dat de aanbieding maar 2 dagen geldig is en dat je morgen de klant weer zal contacteren. De volgende dag bel je op en heeft de klant zijn research gedaan. De klant gaat akkoord met jouw voorstel en direct maak jij alles in orde.

Als Outbound Klantadviseur ben je werkzaam voor T-Mobile Nederland. T-Mobile is bekend van zijn felle roze kleur en de GoGoGo weken. Door een groei aan nieuwe klanten is uitbreiding hard nodig en is sinds kort een nieuwe afdeling geopend in Amersfoort. Een afdeling waar je met je nieuwe collega's vanaf het begin af aan alles samen opbouwt en volgend jaar terugkijkt met een tevreden gevoel. Een professionele werkomgeving, niveau en collega's en je kan je sociale vaardigheden inzetten tijdens de pauzes of teamuitjes.

Wat ontvang jij als Outbound Klantadviseur bij T-Mobile?

  • Een bruto uurloon van € 11,20 inclusief;
  • Een bonusregeling met een gemiddelde uitkeer van € 540,- per maand; `
  • Reiskostenvergoeding vanaf 11 KM;
  • Een toffe werkomgeving met gemotiveerde collega's;
  • Elke dag gratis koffie, thee, fruitwater en Tony's.

Wat bezit jij als Outbound Klantadviseur?

  • Een commerciële instelling;
  • MBO werk- en denkniveau;
  • 2 avonden per week en 1 zaterdag per maand ben je beschikbaar.
  • 16 Augustus 2019 om 10:51

Commercieel Medewerker (24-32 uur)

Ben jij op zoek naar een commerciële baan met veel afwisseling? Wil jij met goede begeleiding jezelf verder ontwikkelen als Commercieel Medewerker in een gezellig team? Ga dan voor € 13,36 bruto per uur het Retentie team van De Persgroep in Amsterdam versterken en verdien dikke bonussen oplopend tot wel € 500,- per maand.

Als Commercieel Medewerker (24-32 uur) ben jij samen met je collega's verantwoordelijk voor het klantbehoud. Klanten bellen dagelijks met uiteenlopende vragen over hun lopende abonnement. Het kan gaan over een nieuwe aanvragen of helaas willen opzeggen. Als een klant het abonnement wil opzeggen, dan is het aan jou de taak om je commerciële skills in te zetten en het gesprek met de klant aan te gaan. Je achterhaalt wat de klant belangrijk vindt in een krant en doet een passend aanbod voor een nieuw abonnement dat aansluit op hun wensen.

De Persgroep is het grootste mediahuis van Nederland en als Commercieel Medewerker (24-32 uur) ben je verantwoordelijk voor het klantbehoud van de trouwe lezers van het AD, de Volkskrant en het Parool. Maar nog veel kranten en huis-aan huis bladen. Je komt in een energiek en informeel team te werken en jouw ontwikkeling staat hier voorop.

De openingstijden zijn maandag en dinsdag van 8.00-19.00 uur en woensdag t/m vrijdag van 8.00-21.00 uur en de 24 -32 uur kunnen flexibel ingepland worden.

Als Commercieel Medewerker (24-32 uur) krijg je:

  • Een lekker uurloon van € 13,36 bruto en een mooie bonusregeling;
  • Flexibele werktijden en gezellige collega's;
  • Goede begeleiding en een fulltime training van twee weken;
  • Een gratis abonnement op een van de kranten van de Persgroep;
  • Reiskostenvergoeding.

  • Commerciële ervaring en je bent salesgericht;
  • Minimaal een MBO4 diploma;
  • Een beschikbaarheid om op maandag te werken.
  • 9 Augustus 2019 om 12:24
โŒ