[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

πŸ”’
❌ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
Vandaag β€” 20 November 2017Bellen als bijbaan

Callcenter medewerker

Op de afdeling Debiteuren Beheer zorg je samen met je team dat klanten van Achmea aan de betalingsverplichtingen voldoen. Dat doe je door de klant op te bellen en middels jouw service en expertise naar een oplossing te werken. Wat is de reden van de betalingsachterstand? Hoe kunnen jullie er samen voor zorgen dat je stress weg neemt bij de klant en ervoor zorgt dat de rekeningen betaald worden? Door jouw daadkrachtige manier van communiceren en inzicht in debiteurenbeheer, help je klanten met hun geldproblemen. Daarnaast help je de organisatie Achmea een zo laag mogelijk debiteurensaldo te realiseren.

Het is een tijdelijke functie, waarbij je in korte tijd onwijs veel ervaring op doet en een goede boost voor je CV erbij hebt. Je komt binnen een team te werken die regelmatig momenten organiseren waarbij je feedback geeft en ontvangt. Op deze manier ontwikkel je jezelf zowel op persoonlijk als professioneel vlak!

Herken jij jezelf in de volgende punten? Deze functie biedt jou een hoop en vraagt het volgende van jou:

  • Je hebt affiniteit met en minimaal 1 jaar ervaring binnen het klantcontact;
  • Je beschikt over een zeker mate van kennis binnen de bank- en verzekeringswezen;
  • Je bent doordeweeks elke dag beschikbaar en kan regelmatig wat later door werken;
  • Jouw werk- en denkniveau is minimaal HBO (aantoonbaar);
  • Eigenschappen die bij jou naar voren komen zijn: Verbinden, analytisch en professioneel.

Wat biedt deze functie dan nog meer zal je je misschien afvragen? Lees snel verder!

  • Een mooi salaris van € 12,55 per uur;
  • Een boost voor je CV;
  • De mogelijkheid om door te groeien bij goed presteren;
  • Leuke, ambitieuze collega's en een professionele werkomgeving;
  • Een uitdagende en afwisselende baan!
  • 20 November 2017 om 13:49

Webcare Specialist Oxxio: 1 crew member

Dan ben jij misschien dé Webcare specialist die wij voor Oxxio in Rotterdam zoeken. Voor een 1 crew team zoeken wij nieuwe collega's die zichzelf rekenen tot de digitale generatie. Jij regelt in je personal life jouw administratieve zaken het liefst zo snel, digitaal en makkelijk mogelijk. Waarom nog post ontvangen als tegenwoordig alles per e-mail, de chat of via de app kunt regelen?

Als Webcare specialist bij Oxxio kom je in het 1 Crew team terecht waarin jij klanten vooral niet gaat bellen of telefonisch te woord staat. Want daar doet Oxxio niet aan. Zij gaan voor een App Only strategie, wat betekent dat zij de eerste energieleverancier worden die géén telefoontjes meer binnen krijgt.  Dit betekent dat de klant al hun energie zaken via zelfservice allemaal snel en duidelijk via de Oxxio app kunnen regelen: betalingsregelingen, de jaarcheck, inzicht energieverbruik, het berekenen van een online voorschot check. Het kan allemaal! Mochten zij er niet uitkomen via de app? 

Dan weten zij jou online te vinden! Jij handelt klantcontact af via WhatsApp, Chat, Messenger en de Social Media kanalen. Jij bent in staat om dit soort klantcontact vragen prioriteit te geven en deze tegelijkertijd te verwerken.

Wat ik in ieder geval zoek zijn nieuwe collega's met genoeg energie die:

  • Van nature duidelijk, snel en vernieuwend zijn in hun aanpak;
  • Handig, snel en creatief zijn met reacties op WhatsApp, Facebook Messenger en Instagram;
  • Heel makkelijk en handig gebruik maken van mobiele apps;
  • Klanten blij kunnen maken;
  • Een creatieve mindset hebben en flexibel zijn ingesteld;
  • Hun eigen persoonlijke zaken snel, digitaal en makkelijk regelen;
  • Zichzelf thuis voelen in een gemotiveerd team vol millenials (digitale generatie);
  • Hun werktijd snel en efficiënt kunnen indelen;
  • Begin 2018 willen starten met een nieuwe baan midden in Rotterdam.

  • 20 November 2017 om 09:59
OuderBellen als bijbaan

CommerciΓ«le klantenservice medewerker bij een mediabedrijf

Jij mag iemand gaan verblijden en vertellen dat zij hun Babybox mogen ophalen. Hoe leuk is dat?!

Je gaat deze mommy's to be bellen en met hun bespreken dat zij de babybox in de winkel mogen gaan ophalen. Verder vind jij het leuk om een klik te leggen met deze mama's en ga jij graag het gesprek aan over hun pasgeboren baby. Naast dit gesprek zal jij je sales skills gebruiken om een leuk tijdschrift ernaast te verkopen.

Het bedrijf waar je komt werken is een groot en hardwerkend klantcontact centrum. Je komt te werken binnen een gezellig en hecht team dat voor een tijdschriften Uitgeverij belt. Uiteraard zal jij een goede begeleiding en training krijgen om jou helemaal klaar te stomen voor de functie! Binnen dit bedrijf zal er genoeg ruimte zijn voor zelfontwikkeling en het verbeteren van jouw skills.

  • Een bruto uurloon van € 9,50 per uur;
  • Een opbouw van 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Een leuke bonus bovenop jouw salaris;
  • Een leuke bijbaan waarbij je in de avonden kan werken tot 21.00 uur;
  • Een avondtraining vanaf 17.00 uur;
  • Een hecht en gezellig team.

  • Minimaal 16 uur kunnen werken;
  • Affiniteit met tijdschriften;
  • Commercieel ingesteld;
  • Minimaal 2 avonden tot 21.00 uur beschikbaar.
  • 17 November 2017 om 11:30

Callcenter medewerker

Vind jij het leuk om mensen te helpen en vind jij Ziggo ook zo'n tof bedrijf? Dan is dit wat voor jou!

Je gaat aan de slag als Helpdeskmedewerker en over de gehele dag krijg je verschillende telefoontjes van de klanten van Ziggo met vragen. Deze vragen kunnen verschillen van technische tot administratieve vragen. Als Helpdeskmedewerker denk jij mee met de klant en ben je bekend met de producten en diensten van Ziggo, zodat jij passend advies kan geven als de klant op zoek is naar iets nieuws. Je zorgt er uiteindelijk voor dat de klant geholpen en tevreden de telefoon ophangt.

Je komt dus te werken voor Ziggo. Het kantoor waar jij aan de slag gaat ligt in het centrum van het bruisende Nijmegen, wat zowel met openbaar vervoer als eigen vervoer makkelijk te bereiken is. Ziggo is één van de bekendste bedrijven van Nederland als het gaat om telecom, internet en kabeltelevisie.

Je komt in een dynamisch team terecht waar hard gewerkt word, een gezellige sfeer hangt en ambitie voorop staat!

  • Een bruto uurloon van € 9,07 (vanaf 21 jaar);
  • Het gezellige Nijmegen als werkplek;
  • Reisvergoeding vanaf 10 km;
  • Je bouwt vakantiedagen en vakantiegeld op;
  • De mogelijkheid om je verder te ontwikkelen door het Webhelp GROEI! Model.

  • Je bent af en toe in het weekend beschikbaar;
  • Je vindt het niet erg om regelmatig in de avond te werken;
  • Je vindt het leuk om een training van 5 weken te volgen.
  • 16 November 2017 om 15:13

Customer Service medewerker

Service verlenen, probleemoplossend denken en graag in contact met klanten. Zijn dit begrippen waar jij je helemaal in kan vinden? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wij zijn op zoek naar een klantenservice medewerker voor een bekend en groot telecombedrijf. Jij zal alle vragen die de klant heeft over de producten en diensten van dit bedrijf beantwoorden en waar nodig actie ondernemen. Je kan bijvoorbeeld vragen krijgen over technische problemen met het internet of wellicht zit er een storing op de televisie. Maar je kan ook vragen krijgen over de diensten en de producten van potentiële nieuwe klanten en die probeer je dan het pakket te verkopen die het beste bij hun wensen past.

Je komt terecht bij een callcenter die internationaal bekend is en voor meerdere klanten belt. Binnen dit callcenter zal jij op een eigen afdeling komen te zitten die voor een groot en bekend telecombedrijf de klantenservice oppakt. Jij kan jezelf binnen dit team ontwikkelen en meerdere skills gaan leren.

  • Een marktconform salaris van € 9,07 per uur;
  • Een opbouw van 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Een fulltime training van 6 weken;
  • Een OV-vergoeding van 100% boven de 10 km;
  • Een gezellig werksfeer.

  • Je bent minimaal 20 uur per week beschikbaar;
  • Je kan 2 avonden in de week werken tot 22.30 uur;
  • Je vindt het niet erg om één keer in de maand op zaterdag te werken.
  • 16 November 2017 om 10:09

Sales Representative Goede Doelen Loterij

Wij zijn op zoek naar een Sales Representative Goede Doelen voor een bekende Loterij in Breda. Wil jij graag je commerciële skills ontwikkelen en ben je minimaal 15 uur per week inzetbaar? Lees dan meteen verder.

Een ideale functie als je op zoek bent naar een parttime vacature of bijbaan!

Als Sales Representative Goede Doelen Loterij  zal je voornamelijk bezig zijn met het benaderen van klanten. Jij bent commercieel ingesteld en communicatief sterk. Je gaat een uitdaging niet uit de weg, als de klant aangeeft geen interesse te hebben zet jij net dat stapje extra om deze alsnog te overtuigen.

Je bent iemand die het als uitdaging ziet om de klant ervan te overtuigen om deel te nemen aan het steunen van deze Goede Doelen. Daarnaast ben je iemand die energiek en enthousiast is ingesteld.

Je zal komen te werken bij het klantcontactcenter van een grote Loterij. Binnen deze organisatie zet iedereen zich in voor één doel en dat is: 'Bijdragen aan een schonere en rechtvaardige wereld'. Inmiddels heeft deze loterij gezorgd voor veel geld voor verschillende goede doelen. Je komt terecht in een gedreven team waar een informele werksfeer hangt. Klantgerichtheid staat hoog in het vaandel binnen dit klantcontactcenter.

Wij bieden voor deze functie het volgende:

  • Een gezellige en informele werksfeer;
  • Goede begeleiding en coaching;
  • Een marktconform salaris;
  • Er zijn zowel parttime als fulltime startmogelijkheden.

Werktijden:
Maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 uur en 21.00 uur;
Zaterdag: tussen 10.00 uur en 16.00 uur.

Wij vragen voor deze functie het volgende:

  • Je hebt na de start van de training binnen 4 weken géén verlof of vakanties gepland staan;
  • Je bent bij voorkeur één keer in de twee weken beschikbaar om op zaterdag ingepland te worden;
  • Je bent beschikbaar voor een training;
  • Jij bent minimaal 1 zaterdag per 2 weken beschikbaar;
  • Je bent tussen de 12 en 32 uur per week beschikbaar;
  • MBO3 werk- en denkniveau;
  • Je hebt eerder werkervaring opgedaan binnen klantcontact;
  • Je bent competitief ingesteld;
  • Je beschikt over een sterke overtuigingskracht en kunt omgaan met targets;
  • Je hebt goede luistervaardigheden en bent commercieel ingesteld;
  • Je bent een teamspeler;
  • Je bent communicatief sterk en resultaatgericht;
  • Je bent zeer servicegericht ingesteld.
  • 15 November 2017 om 09:50

Klantcontact Specialist Schade bij Achmea

In de functie van Klantcontact Specialist is het belangrijk dat je echt goed kunt luisteren naar de klant. Je zal allerlei vragen van klanten gaan beantwoorden via de telefoon over verzekeringen. Deze klanten kunnen vragen hebben over hun lopende verzekering of juist samen met jou een nieuwe verzekering willen afsluiten.

Door goed te luisteren en door te vragen kom achter de daadwerkelijke behoefte van klant en voorzie je hen van de juiste informatie. Zo kun je ook inspelen op verkoopsignalen door extra verzekeringsproducten aan te bieden. Deze producten sluiten natuurlijk perfect aan de behoefte van de klanten. Hierdoor creeër je echt een optimale situatie voor de klant. Voor deze job heb je dus echte communicatieve skills nodig. Een goed luisterend oor en commercieel inzicht.

Niet zomaar een bedrijf, maar een van de grootste marktleiders in Nederland. Je gaat aan de slag in Apeldoorn bij Centraal Beheer. Centraal Beheer is onderdeel van de Achmea groep. Deze groep heeft meer dan 10 miljoen klanten.

  • Een informele werksfeer;
  • Een bruto uurloon van € 11,56 + toeslagen;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Een functie voor langere tijd;
  • Kosteloos je Wft Basis diplima behalen via FINTREX.

  • Dat je beschikbaar bent 1 keer per 2 weken op vrijdagavond en zaterdag;
  • Dat je elke maandagochtend van 9:00 tot 13:00 beschikbaar bent;
  • Dat je 2 avonden per week beschikbaar bent;
  • Minimaal MBO 4 denk- en werkniveau.
  • 13 November 2017 om 16:43

Werken bij Achmea als Klantcontact medewerker

In Apeldoorn zijn wij voor Centraal Beheer Achmea op zoek naar Klantenservice medewerkers. Als Klantenservice medewerker informeer je (potentiële) klanten telefonisch over verzekeringen en verkoopt deze actief. Daarnaast kan het voorkomen dat je contact opneemt met klanten die online een offerte hebben aangevraagd.

Jouw taken als Klantenservice medewerker bestaan uit:

  • Informeren van de klanten over verzekeringen;
  • Verwerken van de klantgegevens in het systeem;
  • Verkopen van pakketten;
  • Opvallendheden signaleren en terugkoppelen naar de Teammanager.

Je gaat aan de slag voor een bekende verzekeraar, namelijk Centraal Beheer Achmea. Centraal Beheer Achmea heeft vestigingen in heel Nederland. Jij zult werkzaam zijn op de klantenservice afdeling in Apeldoorn.

Onder de merknaam van Achmea vallen 20 merken, waar Centraal Beheer er één van is. Deze merken bieden verschillende hoogwaardige verzekeringen op het gebied van zorg, schade of inkomen.

  • Een reiskostenvergoeding vanaf 10 km enkele reis;
  • Een bruto uurloon van € 11,56;
  • Toeslagen wanneer je in de avonden of op zaterdag werkt;
  • De kans om jouw Wft Basis diploma te behalen via FINTREX;
  • Een uitgebreide training bij Centraal Beheer Achmea.

  • MBO4 werk- en denkniveau;
  • Een commerciële instelling;
  • Communicatieve vaardigheden;
  • Ervaring in het (telefonisch) contact.
  • 13 November 2017 om 16:42

Klantenservice medewerker afdeling schade in Apeldoorn

Heb jij een druk gezinsleven of ander werk? Wil jij een extra zakcentje verdienen voor je vakantie of de feestdagen? Wil jij jezelf ontwikkelen ondanks dat je niet fulltime kan werken? Dan hebben wij de baan voor jouw! Wordt Klanten adviseur bij Centraal Beheer Achmea! In deze functie ben jij degene die de klant als eerste spreekt met zijn vragen en problemen. Ben jij degene die wij zoeken? Kan jij makkelijk praten en heb jij een goed inlevingsvermogen? Ben jij niet bang om de telefoon op te pakken? Ben jij handig met bepaalde systemen? Solliciteer dan snel!

Zoals al eerder is vertelt gaat het hier om Centraal Beheer Achmea. Waarschijnlijk ken jij net als bijna alle Nederlanders Centraal Beheer Achmea. Het is één van de grootste verzekeraars van Nederland. Bijna 10 miljoen mensen hebben een verzekering bij de Achmea groep. Het is een bedrijf dat klanten bovenaan zet. Ze willen elke klant advies op maat geven en daar ben jij voor.

  • Vanaf 23 jaar een salaris van € 11,56 (onder de 23 gelden er jeugdlonen);
  • Flexibele werktijden;
  • Gratis het behalen van je WFT diploma;
  • Een fulltime training van 4 weken;
  • Reiskosten vergoeding van 10 km.

  • Ondanks dat het parttime is dat je wel 2 avonden in de week beschikbaar bent en dat je af en toe een zaterdag wil werken;
  • Dat je communicatief sterk bent;
  • Dat je wil investeren in jezelf;
  • Dat je het niet erg vind om veel aan de telefoon te zitten;
  • Dat je ook administratief werk wil doen;
  • Dat je minimaal 20 uur per week wil werken.
  • 13 November 2017 om 16:41

Telefonisch Account Manager in Den Haag

Als Telefonisch Account Manager heb je een veelzijdige en commerciële job. Enerzijds benader je telefonisch MKB klanten om hun huidige contractaansluitingen voor zakelijk gebruik te verlengen en anderzijds benader jij per telefoon nieuwe potentiële MKB bedrijven om nieuwe contractaansluitingen voor zakelijk gebruik af te sluiten. Als zakelijk adviseur in deze, ben jij in staat om kwalitatief goede verkoopgesprekken te voeren met beslissers binnen MKB bedrijven. Jij bent in staat om iedere verkoopkans te herkennen en door jouw lef en gepaste brutaliteit ben jij in staat om deuren te openen. Door oprecht interesse te tonen in de klant ben jij in staat de behoefte van de klant te analyseren om hoogwaardige gesprekken te voeren. In deze functie ga jij zeer targetgericht te werk, het behalen of overtreffen van je target zullen we belonen.

Je verantwoordelijkheden en taken als Telefonisch Based Account Manager zijn:

  • Het telefonisch verlengen van huidige contracten (Renewals) (80%);
  • Het telefonisch benaderen van prospects en afsluiten van nieuwe contracten binnen zakelijk MKB (Acquisities) (20%);
  • Het ondersteunen en bevorderen van de verkoop van extra producten door middel van cross- en deepsell;
  • Het administreren en rapporteren van ieder gesprek en afgesloten renewal en reorder;
  • Het contact onderhouden met de relaties middels e-mail, waarbij onder andere het versturen van offertes per mail;
  • Het bewaken en verbeteren van de kwaliteit van de dienstverlening doormiddel van het vervullen van een marktsignaalfunctie en het rapporteren van relevante marktinformatie.

Onze opdrachtgever is een jonge en snelgroeiende organisatie. Ze zijn een van de meest toonaangevende bedrijven in de telecom wereld. Met ruim 2.300 enthousiaste collega's werken ze in projectteams aan verbetering en innovatie van hun producten en diensten. Ze zijn voortdurend op zoek naar nieuwe medewerkers die zich daarvoor in willen zetten.

Je krijgt de mogelijkheid om ervaring op te doen binnen een professionele en commerciële organisatie en jezelf verder te ontwikkelen op zowel persoonlijk als op sales gebied. Je krijgt namelijk een uitstekende interne opleiding én begeleiding in een dynamische werkomgeving.

Wanneer je aan het werk gaat bij deze opdrachtgever ga jij starten op uitzendbasis via FINTREX Recruitment. FINTREX is de enige onafhankelijke partij in Nederland, die zich puur specialiseert in klantcontact functies.

Wat biedt FINTREX jou?

  • Een uitgebreide sollicitatie procedure, mits jij aansluit op de profieleisen van deze vacature;
  • Een zorgvuldige matching met de functie, omdat onze Business Consulenten zelf uit de Klantcontact branche komen en jou goed de context van het vak en deze organisatie kunnen uitleggen;
  • Goed werkgeverschap op het moment van starten;
  • Goede begeleiding tijdens jouw werkzaamheden.

Wat biedt onze opdrachtgever jou?

  • Een goede werksfeer binnen een gerenomeerd bedrijf;
  • Goede begeleiding en coaching;
  • Ontwikkelmogelijkheden;
  • Intensieve fulltime training van twee weken;
  • Flexibele werktijden van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 uur en 17.30 uur.

Wat zijn de arbeidsvoorwaarden?

Salaris

  • Het salaris is € 12,46 bruto per uur (ongeacht leeftijd). Er is naast het uurloon ook sprake van een ongelimiteerde bonusregelling.

Reserveringen en vergoedingen

  • Naast jouw salaris heb jij recht op 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Er is sprake van een reiskostenvergoeding vanaf 10 km reisafstand. OV wordt vergoed middels een tegemoetkomende vergoeding volgens de call center CAO:
    * 10-15 km = € 3,08 per dag
    * 15-20 km = € 4,31 per dag
    * > 20 km = € 6,15 per dag

Beschikbaarheid en startmogelijkheden >

  • Voor deze functie ben jij 32 uur per week beschikbaar;
  • Voor deze functie ben jij flexibel inzetbaar op doordeweekse dagen tussen 09.00 en 17.30 uur;
  • Voor deze functie ben jij beschikbaar om 2 weken een fulltime training te volgen.

Kennis, achtergrond & ervaring:

  • MBO+ werk- en/of denkniveau;
  • Je hebt minimaal 2 jaar relevante werkervaring binnen een Telesales afdeling in een soortgelijke functie;
  • Je hebt kennis van de producten, diensten van T-Mobile maar ook van de systemen die binnen de afdeling gebruikt worden en kent de link tussen producten en diensten;
  • Je hebt ervaring in mobiele telecommunicatie;
  • Uitstekende schriftelijke- en mondelinge uitdrukkingsvaardigheden (Nederlands en Engels);
  • Goede kennis van/ervaring met MS Office, SAP;
  • Zeer gedegen kennis van account management in een Business to Business omgeving .

De medewerker voldoet aan de volgende competenties >

  • Grote mate van inzet en discipline;
  • Kan zich echt inleven in de klant (heeft passie voor klantcontact en wil van ieder klantcontact een succes maken);
  • Is betrokken, gedreven en enthousiast:
  • Is commercieel ingesteld en heeft flair;
  • Sterke scoringsdrang, resultaatgericht, overtuigend, proactieve houding en vasthoudend.
  • 13 November 2017 om 16:21

Klantenservice medewerker T-Mobile (Thuiswerken)

Wij zijn op zoek naar klantenservice medewerkers bij T-Mobile in Eindhoven. Het gaat hierom een thuiswerk vacature waarbij jij een groot gedeelte van jouw werkzaamheden vanuit huis zal uitvoeren. Interesse? Lees dan snel verder.

Als klantenservice medewerker ga jij vragen van klanten beantwoorden voor een grote telecom aanbieder. Dit kunnen vragen zijn met betrekking tot het puntenspaarsysteem, het wijzigen van klantgegevens, servicevragen over abonnementen en diensten, facturen en servicevragen over toestellen. Daarnaast ben je vanuit het service-oogpunt verantwoordelijk voor de omzet van de verschillende diensten en producten van de telecom aanbieder!

Binnen deze klantenservice functie krijg jij de mogelijkheid om thuis te werken. Deze optie is mogelijk wanneer jij volledig ingewerkt bent! Je zult vooraf een training krijgen met goede begeleiding en coaching!

Wij bieden binnen deze functie het volgende:

  • Een bruto uurloon van € 9,07 vanaf 22 jaar en ouder;
  • 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Je kunt parttime of fulltime aan de slag;
  • Een training van 2 weken;
  • Goede coaching en begeleiding;
  • De mogelijkheid om thuis te werken nadat jij volledig ingewerkt bent!

Wij vragen binnen deze functie het volgende:

  • Je hebt minimaal MBO3 werk- en denkniveau;
  • Je kunt minimaal 28 uur per week werken;
  • Graag een ruime beschikbaarheid, ook avonden en zaterdagen;
  • Hoe meer uren je wil werken, hoe ruimer je in de avonden en weekenden beschikbaar dient te zijn;
  • Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Je hebt affiniteit met telecomproducten;
  • Je hebt geen verlof of vakantie gepland staan binnen de komende 3 maanden.
  • 13 November 2017 om 14:51

Klantenservice Centraal Beheer Achmea Apeldoorn

Voor een nieuwe vacature in Apeldoorn zoekt FINTREX meerdere klantenservice medewerkers voor Centraal Beheer Achmea!

Als Klantenservice medewerker bij Centraal Beheer Achmea wordt je gebeld door klanten die een vraag hebben over een bestaande verzekering. Dit kunnen vragen zijn over auto-, woon-, reis en rechtsbijstandsverzekeringen. Deze vragen kunnen variëren van administratieve tot zeer persoonlijke onderwerpen. Het is dus belangrijk dat jij servicegericht bent en groot inlevingsvermogen hebt, zodat jij de klant naar tevredenheid kunt helpen.Ook zorg jij ervoor dat alle gegevens naar aanleiding van het gesprek zorgvuldig worden vastgelegd in de systemen.

Naast het beantwoorden van klantvragen zul je ook, tijdens het gesprek inspelen op eventuele verkoopsignalen. Je doet dit door de juiste vragen te stellen en op die manier de klantsituatie in kaart te brengen. Vanuit hier kan je een passend aanbod doen. Door deze pro-actieve service is elk gesprek anders en kan jij je eigen draai aan het gesprek geven. Een luisterend oor en een vlotte babbel zijn dus skills die van pas zullen komen bij deze functie.

Je gaat aan de slag voor Centraal Beheer Achmea. Deze verzekeraar heeft vestigingen in heel Nederland. Jij zult werkzaam zijn op de klantenservice afdeling in Apeldoorn.

Onder de merknaam van deze verzekeraar vallen 20 merken. Deze merken bieden hoogwaardige verzekeringen op het gebied van zorg, schade of inkomen.

Voor deze functie kun jij het volgende verwachten?

  • Je ontvangt een salaris van € 11,68 bruto per uur ongeacht leeftijd;
  • Daarnaast ontvang jij toeslagen in de avonden en in het weekend;
  • Je ontvangt naast het salaris 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Je ontvangt een reiskostenvergoeding vanaf 10 km reisafstand;
  • Je komt te werken bij een van Nederlands meest bekende verzekeraars;
  • Je hebt de mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen;
  • Je komt te werken binnen een professionele werkomgeving;
  • Je gaat werken binnen flexibele werktijden (maandag .t/m vrijdag 08.00 uur - 21.00 uur en op zaterdag tussen 09.00 uur en 16.30 uur).

Wat vragen wij van jou?

  • Je bent beschikbaar in een van de volgende urencategorieën: 20-28, 24-32 of 28-36 uur per week;
  • Je bent beschikbaar voor een fulltime training van 5 weken;
  • Je hebt de eerste 3 maanden geen vakantieplannen staan;
  • Je bent op maandagochtend en 2 avonden per week beschikbaar;
  • Je kunt 1x per 2 weken op vrijdagavond en zaterdag werken.
  • Je beschikt over minimaal MBO+ werk - en denkniveau;
  • Je hebt eerder relevante werkervaring opgedaan binnen klantcontact;
  • Je bent commercieel sterk en communicatief vaardig;
  • Je werkt zelfstandig en bent resultaatgericht;
  • Je beheerst de Nederlandse taal in zowel woord als geschrift.
  • 13 November 2017 om 12:06

Klantenservice medewerker

Vind jij het leuk om mensen te helpen met hun vragen of problemen en werk je graag binnen een leuk en hecht team? Lees dan snel verder!

Voor een bekend en groot telecombedrijf zal jij het eerste contactpunt zijn van klanten die vragen hebben over hun abonnement of eventuele storingen. Jij gaat dan ook geen uitdaging uit te weg en wilt deze klant zo goed mogelijk te woord staan en een geweldige service te bieden.

Binnen een internationaal callcenter zal jij gaan werken voor één van de grootste marktleider in de telecom. Je komt dan ook terecht in een gezellig team waarin zelfontwikkeling en groei centraal staat. Genoeg doorgroei mogelijkheden dus!

  • € 9,07 bruto uurloon wanneer je boven de 21 jaar bent;
  • 8% vakantiegeld & 10% vakantiedaguren opbouw;
  • Fulltime training van 6 weken;
  • 100% OV-vergoeding boven 10 km afstand;
  • Goede begeleiding en ondersteuning;
  • Flexibele werktijden.

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • Je bent minimaal 2 avonden tot 22:30 beschikbaar;
  • Je vindt het geen probleem om in het weekend te werken;
  • Je hebt een goede beheersing van computervaardigheden;
  • Je bent beschikbaar voor een fulltime training.
  • 10 November 2017 om 15:06

Customer service Incasso

Hou jij van een uitdaging en ben je daarnaast ook nog een luisterend oor? Lees dan verder!

Voor een bekende verzekeringsmaatschappij ga jij aan de slag als Medewerker Incasso. Het is de bedoeling dat jij klanten telefonisch gaat benaderen om de acceptgiro betaling om te zetten naar een automatische incasso. Hierbij is het belangrijk dat je goed kan luisteren, maar het ook als een uitdaging ziet om door te vragen en in te kunnen spelen op de wensen van de klant. Daarom is het belangrijk dat jij enthousiast bent, zeker omdat jij ook het visitekaartje van de organisatie bent.

Webhelp onderhoudt al meer dan dertig jaar het contact tussen grote bekende A-merken en hun klanten. Als jij bijvoorbeeld jouw bank, verzekeringsmaatschappij of het bedrijf waar je telefoonabonnement loopt belt, bestaat er een grote kans dat je een medewerker van Webhelp aan de lijn krijgt zonder dat je dat zelf door hebt! Verder is Webhelp een snelgroeiend bedrijf; Webhelp groeit met wel 20% per jaar!

  • Bruto uurloon van €9,07 (>21);
  • Een betaalde training;
  • Flexibele werktijden;
  • Een leuk team met een prettige werksfeer.

  • Minimaal MBO+ of HBO werk- en denkniveau;
  • Je bent 2 avonden beschikbaar tot 21:00;
  • Je hebt (telefonische) verkoopervaring.
  • 10 November 2017 om 14:36

Medewerker Incasso

Heb jij een vlotte babbel en vind je het leuk om mensen te helpen? Dan is dit iets voor jou!

Je komt te werken voor een bekende verzekeringsmaatschappij. Voor de functie Medewerker Incasso zijn wij op zoek naar mensen die bestaande klanten telefonisch gaan benaderen. Het is de bedoeling dat jij zoveel mogelijk klanten benaderd om te vragen of zij hun acceptgiro betaling om willen zetten naar een automatische incasso. Hiervoor is het belangrijk dat je goed kunt luisteren naar de klant en perfect kunt inspelen op de wensen van de klant. Het is belangrijk dat de klant uiteindelijk met een tevreden gevoel ophangt!

Je zult aan de slag gaan als Medewerker Incasso voor een bekende verzekeringsmaatschappij. Je komt te werken via Webhelp, een organisatie die al meer dan 30 jaar het contact onderhoud tussen A-merken en hun klanten. Hier kom je terecht in een leuk en enthousiast team die er alles aan doet om de klant tevreden te stellen.

  • Bruto uurloon van € 9,07 (>21 jaar);
  • Contracten v.a. 16 t/m 40 uur per week;
  • Bij goede performance de mogelijkheid om je WFT te behalen;
  • Openingstijden van maandag t/m vrijdag van 10:00-21:00, flexibel dus;
  • Een leuk team met een prettige werksfeer!

  • Minimaal MBO+ of HBO werk- en denkniveau;
  • Je bent flexibel inzetbaar;
  • Je hebt (telefonische) verkoopervaring.
  • 10 November 2017 om 11:46

Retentie medewerker

Hou jij van een commerciële uitdaging en ben jij graag in contact met mensen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Jij gaat je bezighouden met klanten die hun abonnement willen beëindigen. Doordat jij je goed kan inleven in de situatie van de klant en goed kan luisteren ga jij deze klant behouden. Jij vindt het dan ook een uitdaging om de klanten zo goed mogelijk te helpen en eventuele problemen op te lossen.

Je komt te werken in een groot callcenter die wereldwijd bekend is en waar zelfontwikkeling en groei centraal staat. Binnen dit callcenter kom je te werken voor één van de grootste marktleider in de telecom. Je komt terecht in een hecht en gezellig team waar een informele sfeer hangt.

  • Een salaris van € 9,07 per uur mits je boven de 21 jaar bent;
  • Een opbouw van 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Een fulltime training van 2 weken; 
  • Een OV vergoeding van 100%(boven de 10 km afstand);
  • Een partime of fulltime baan.

  • Minimaal MBO werk-en denkniveau;
  • Beschikbaar voor 2 weken fulltime training;
  • Beschikbaar in de avonden en soms in het weekend.
  • 7 November 2017 om 12:34

Klantcontact medewerker Marktplaats

Wij zijn voor onze opdrachtgever Marktplaats op zoek naar geschikte klantcontact medewerkers in Groningen die zich gaan bezighouden met het voorkomen van fraude. Jij zult in deze functie aan de hand van tips over fraude of oplichtingen op onderzoek uit gaan en deze op een zo gericht mogelijke manier gaan behandelen.

De afdeling waarvoor jij komt te werken, Trust en Safety, ontvangt ook meldingen van het Landelijk Meldpunt Oplichting Internet (LMIO). Verder zal jij als klantcontact medewerker ook inkomende e-mails behandelen die te maken hebben met fraude of oplichting.

Wij zoeken secure collega's die daarnaast ook efficiënt, analytisch, onderzoekend, nieuwsgierig en flexibel zijn. Jij beschikt over sterke PC vaardigheden vanwege het feit dat jij snel moet gaan schakelen tussen diverse systemen. Daarnaast ben jij iemand die makkelijk trends ontdekt/signaleert.

Je gaat aan de slag voor het klantcontactcenter wat diverse telefonische projecten en activiteiten verzorgt van diverse telecom en energie bedrijven.  Het contactcenter is gevestigd in Groningen en is op zoek naar nieuwe klantcontact medewerkers voor het te woord staan van de klanten. Het contactcenter kenmerkt zich door een open informele werksfeer waarbij ontwikkeling hoog in het vaandel staat.

Voor deze functie kan jij het volgende verwachten:

  • Een salaris van € 9,07 per uur vanaf 22 jaar (voor jonger dan 22 jaar gelden er diverse jeugdlonen);
  • Reiskostenvergoeding boven de 10 KM; 
  • Enthousiaste collega's; 
  • Een gezellige en informele werksfeer;
  • Goede begeleiding en coaching;
  • Werktijden van maandag tot en met vrijdag tussen 8:00 - 24:00 uur.

Als je bij deze opdrachtgever aan de slag gaat, dan:

  • Krijg je vooraf bij start een training aangeboden om jou klaar te stomen voor de functie;
  • Ga je aan de slag met de ontwikkeling van jouw klantcontact skills, wat ontzettend goed staat op jouw CV!
  • Kom je te werken bij een professionele organisatie met een ongedwongen werksfeer;
  • Krijg je de werkplekbegeleiding die jij nodig hebt om alles uit jezelf te halen!

Wij vragen voor de functie van klantcontact medewerker het volgende:

  • Je bent minimaal 16 uur per week beschikbaar (urencategorieën 16-24 uur, 20-28 uur,  24-32 uur,  28-36 uur of 32-40 uur);
  • Minimaal MBO werk - en denkniveau;
  • Je beschikt over een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
  • Je hebt eerder werkervaring opgedaan binnen klantcontact;
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden;
  • Je beschikt over een groot inlevingsvermogen;
  • Je bent secuur en flexibel ingesteld;
  • Je bent PC vaardig en kunt snel schakelen en registreren tussen diverse systemen;
  • Je beheerst de Nederlandse taal in zowel woord als geschrift;
  • Jij hebt een groot inlevingsvermogen;
  • Je bent betrouwbaar en besluitvaardig;
  • Je bent zeer servicegericht ingesteld;
  • Je hebt een actieve houding en kunt snel schakelen.

 

  • 8 November 2017 om 15:27

Adviseur Bank

Ben jij op zoek naar een leuke baan, maar heb jij deze nog niet gevonden? Klik dan dit venster niet weg. het gaat om een uitdagende job waarin jij waarschijnlijk interesse in hebt! Lees snel verder en reageer vandaag nog om jouw kans op deze baan te vergroten!

In het oosten van het land. Jij gaat namelijk aan de slag in Zwolle bij één van de grootste financiële dienstverleners van Nederland, namelijk de ABN AMRO. De bank is op zoek naar enthousiaste klantadviseurs die het leuk vinden om de zakelijke klanten van de bank optimaal te helpen. Waar staat de bank voor? Heel kort gezegd: het klantbelang centraal stellen. Zij als bank zijnde, investeren in de toekomst en streven naar duurzame groei. 

Je voert telefonische gesprekken over het product internet bankieren. Jij gaat de bestaande en niet bestaande zakelijke klanten van het bedrijf, zo goed mogelijk helpen. Je gaat verschillende vragen beantwoorden, informatie verstrekken en klanten verder helpen met eventuele problemen. Schrik niet! Alle relevante kennis zal je opdoen tijdens de fulltime training van vijf weken. Nadat jij al een tijdje gestart bent, krijg je ook een interne opleiding tot een verdiepende rol binnen het product internet bankieren. Het is dan de bedoeling om onderliggende klantvragen snel te kunnen signaleren. Uiteraard zal je ook zorg dragen over het afhandelen van de administratieve taken en klachten.

  • Je start begin december met een fulltime training van 5 weken;
  • Werken is mogelijk in de volgende urencategorieën: 24-28, 28-32 of 32-40 uur per week;
  • Het salaris is € 13,53 bruto per uur;
  • Je hebt de eerste drie maanden geen vakantieplannen;
  • De openingstijden zijn doordeweeks van 8:00 tot 22:00 uur en op een zaterdag van 09:00 uur tot 17:30 uur.
    • 2 November 2017 om 12:59

    BCC zoekt Klantenservice medewerkers!

    Als Klantenserice medewerker bij BCC ben jij degene die het contact met de klanten telefonisch en via de mail oppakt. Door het uitgebreide productaanbod van BBC kunnen deze vragen nog aardig verschillen, dit kan gaan over zowel een elektrische tandenborstel als een televisie. Het is aan jou de taak om deze klanten zo goed mogelijk te helpen zodat zij tevreden ophangen. Wat voor vragen kan je verwachten? Dit kunnen bijvoorbeeld vragen zijn over de instellingen van een televisie maar ook vragen over garanties en andere zaken omtrent een kapot product. Hierdoor verleen je zeer afwisselende service en kan jij jezelf ontwikkelen tot een ware klantenservice medewerker op het gebied van consumentenelektronica.

    Naast Stef de Stekker staat BCC natuurlijk bekend als één van de grootste Nederlandse consumentenelektronica winkelketen. BCC telt ruim 1500 enthousiaste medewerkers die streven naar de hoogst mogelijke service en hier kan jij er één van worden. Denk jij dat je deel uit kan maken van dit klantgerichte bedrijf en wil jij je graag inzetten om hun hoge service mede mogelijk te maken? solliciteer dan nu!

    Deze functie biedt zeer flexibele werktijden en een salaris van € 9,49 bruto per uur vanaf een leeftijd van 23 jaar of ouder. Wanneer je jonger bent is een jeugdloon van toepassing. Daarnaast bouw je vakantiegeld en vakantiedaguren op en krijg je een reiskostenvergoeding, mits je in een straal van 30 km woont. Je krijgt verder ook de kans om in een stimulerende werkomgeving te werken met een fijne groep collega’s.

     

    • Jij beschikt over een HBO werk- en denkniveau;
    • Jij hebt uitstekende communicatieve vaardigheden of ervaring opgedaan op een klantenservice;
    • Jij hebt technische affiniteit of bent bereid om je te verdiepen in de uitlopende producten van BCC;
    • Jij bent minimaal 2 avonden per week en 2 zaterdagen per maand beschikbaar.
    • 31 Oktober 2017 om 11:59

    Klantcontact medewerker Schade (30-40 uur) in Zoetermeer

    Je zal aan de slag gaan als klantcontact medewerker bij een grote verzekeraar. Je werkt op de afdeling woonschade. Het beantwoorden van vragen omtrent de aanvragen, uitbetaling en goedkeuring van claims behoort tot jouw werkzaamheden.

    Binnen deze functie is het belangrijk dat je naast de telefonische afhandeling, ook de administratieve handelingen nauwkeurig kan uitvoeren. Klanten bellen jou met hun vragen of schadeclaim. Binnen deze functie is het belangrijk dat je hoofd van bijzaken kan onderscheiden en de achterliggende klantvraag herkent en de klant hierin verder kan helpen. Je kijkt samen met de klant naar de juiste vervolgstappen die passen binnen hun polis en de richtlijnen van de opdrachtgever.

    Je gaat aan de slag bij één van de bekendste verzekeraars in Nederland. Deze verzekeringsmaatschappij heeft meerdere producten die zich richten op specifieke klantgroepen. Jij gaat aan de slag op de afdeling schade.

    • Een marktconform salaris;
    • Een leuke en afwisselende baan waar geen dag hetzelfde is;
    • Goede begeleiding en coaching;
    • Een goede werksfeer;
    • 8% vakantiegeld;
    • Reiskostenvergoeding.

    • Je bent 30 tot 40 uur per week beschikbaar;
    • Je bent twee avonden per week  en één zaterdag per maand beschikbaar;
    • Je beschikt minimaal over een MBO4 diploma;
    • Je denkt in oplossingen;
    • Je werkt nauwkeurig;
    • Je bent  klantvriendelijk ;
    • Je bent communicatief vaardig;
    • Je kan snel schakelen en bent administratief zeer sterk:
    • Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift.
    • 31 Oktober 2017 om 11:55
    ❌