[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

๐Ÿ”’
โŒ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
OuderBellen als bijbaan

Klantadviseur Rabobank 24/7 in Best

Als Klantadviseur op de afdeling 24/7 ben jij het aanspreekpunt voor klanten in nood. Jij ontvangt in deze functie telefoontjes van klanten die in het buitenland hun bagage, bankpas of creditcard zijn verloren of omdat deze eigendommen zijn gestolen. Het is jouw taak om deze klanten zo goed en zo snel mogelijk te helpen en hen te adviseren wat zij het beste kunnen doen in deze vervelende situatie. Het is voor deze functie belangrijk dat jij stressbestendig bent en je goed kan inleven in de situatie van de klant. De afdeling is 7 dagen en 24 uur per dag bereikbaar. Jij zal worden ingezet in de weekenden en in de avonduren waardoor je extra toeslag krijgt op je loon!

Jij werkt op de afdeling 24/7 bij de Rabobank in Best, één van de bekendste banken van Nederland. De Rabobank is een bank voor en door klanten. De klant is de kern van het bestaan van de bank. Daarom hecht de Rabobank veel waarde aan goed klantcontact, een lange relatie, passende producten en diensten. Als Klantadviseur lever jij een belangrijke bijdrage aan het realiseren van een goed klantcontact.

  • Salaris: tussen € 12,75 en € 18,21 afhankelijk van relevante werkervaring;
  • Wanneer je 's nachts werkt krijg je een extra toeslag op je loon!;
  • Je ontvangt een reiskostenvergoeding;
  • De kans om kosteloos je Wft basis diploma te behalen;
  • Werken bij één van de bekendste banken van Nederland;
  • Een professionele werkomgeving met een gemotiveerd team;
  • Goede begeleiding en diverse trainingsmogelijkheden.

Beschikbaarheid:

  • Voor deze functie ben je beschikbaar in één van de volgende urencategorieën: 20-24, 24-28, 28-32 of 32-36 uur;
  • Voor deze functie ben je beschikbaar om een training van 3 weken te volgen;
  • Je bent minimaal 2 avonden per week beschikbaar;
  • Je bent minimaal 2 zaterdagen per maand beschikbaar.

Opleidingen en competenties:

  • Jij beschikt minimaal over een MBO4 diploma;
  • Jij beschikt over een Wft basis diploma of bent bereid deze te behalen via FINTREX;
  • Je beschikt over een rijbewijs B en eigen vervoer. Dit is een vereiste in combinatie met de locatie in Best;
  • Jij bent zeer dienstverlenend ingericht en hebt ervaring met klantcontact;
  • Jij kunt goed omgaan met stressvolle klantsituaties, zoals fraude of diefstal;
  • Jij hebt affiniteit met mobiel internetbankieren;
  • Jij kunt goed schakelen tussen verschillende systemen.
  • 22 Augustus 2019 om 20:54

Klantenservice Eneco Leeuwarden

Je komt te werken bij een van de meest duurzame energiebedrijven in Nederland. Je zal onderdeel uit gaan maken van de Customer Service Afdeling.

Wat zul je gaan doen?

  • Het afhandelen van inkomende gesprekken, juist verwerken van persoonsgegevens en goed schakelen met je collega's;
  • Je haalt plezier uit het kunnen helpen van mensen die een lastige situatie of vraag hebben en je vind het prettig dat je een luisterend oor kunt bieden voor iedereen die het nodig heeft;
  • Je hebt ervaring in de energiewereld en snapt dat het voor sommige mensen niet altijd helemaal duidelijk is;
  • Jij hebt plezier in het goed beantwoorden van deze vragen en kan mensen met passend advies verder op weg gaan helpen.

Kortom, servicegericht te werk gaan zit bij jou in het bloed! Lees snel verder en reageer voor de perfecte bijbaan!

Eneco staat bekend om duurzaamheid, goede service en een uitmuntende klanttevredenheid. Hier zijn ze 24/7 mee bezig en willen ze graag altijd nog verder in verbeteren. Deze gedrevenheid en professionaliteit bevalt jou wel en je voelt je hier helemaal thuis. Ze hebben meerdere locaties in het land maar jij zal komen te werken op de locatie in Leeuwarden. Deze bruisende stad en Eneco zijn een goede match!

Wij bieden voor deze vacature het volgende:

  • Een veelzijdige functie bij een gezellige organisatie;
  • Jij ontvangt een salaris van € 9,44 bruto per uur bij 21 jaar en ouder;
  • Ook ontvang jij 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • De reiskosten worden vergoed conform CAO, mits je woonwerk verkeer groter is dan 10 KM.

Wij vragen voor deze functie het volgende:

  • Jij bent minimaal 16 uren per week beschikbaar;
  • Jij hebt minimaal een MBO werk- en denkniveau;
  • Je kunt goed schakelen in systemen;
  • Je hebt een commerciele inslag.
  • 22 Augustus 2019 om 16:54

Inbound Medewerker Menzis

Woon je in regio Groningen en ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging? Neem dan snel contact met me op! Ik heb een baan voor je als Klantenservice Medewerker bij Menzis

In deze functie beantwoord jij telefonisch vragen van klanten die advies of ondersteuning nodig hebben betreffende hun zorgverzekering. De vragen zijn heel divers. Het kan gaan over wijzigingen in het pakket, maar je kunt het ook hebben over betalingsachterstanden. Dit, in combinatie met allerlei verschillende mensen, zorgt ervoor dat jij je geen moment hoeft te vervelen. Jouw taak: ervoor zorgen dat de klant tevreden is.

Cendris Customer Contact verzorgd het project van zorgverzekeraar Menzis. Jij krijgt de mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen. Wij bieden jou alle nodige tools (interne betaalde training, begeleiding en coaching) om ervoor te zorgen dat jij succesvol start kan gaan in deze klantenservice functie.

  • Jij krijgt een mogelijkheid om je Wft Zorg diploma kosteloos te behalen;
  • Flexibele uren (vanaf 16 uur per week);
  • Werken voor een sterk merk en professionele opdrachtgever;
  • Een salaris van €10,50 per uur (vanaf 21 jaar en ouder);
  • Jij krijgt 8% vakantiegeld, 10% vakantiedaguren;
  • Jij krijgt reiskostenvergoeding vanaf 10 KM;
  • Jij krijgt een betaalde fulltime training (1 week).

Openingstijden:
Regulier: 08.30 - 19.00 uur
Vanaf halverwege november: 08.00 - 21.00

  • Minimaal MBO4 werk - en denkniveau;
  • Je kunt vanaf 16 uren per week werken, fulltime is ook mogelijk;
  • Je bent bereid je Wft Zorg diploma te halen;
  • Je bent empatisch, servicegericht en collegiaal;
  • Je bent, vanaf halverwege november, ook beschikbaar op een aantal avonden/weekenden.
  • 22 Augustus 2019 om 16:04

Medewerker Alarmcentrale

Eenmaal op kantoor word jij gebeld over een storing. Tijdens het gesprek vraag jij goed door op de situatie en kom je snel tot de kern van het probleem. Jij gaat meteen aan de slag en zorgt dat belangrijke partijen op de hoogte zijn en zo nodig ter plaatsen komen. Het contact met klanten en verschillende partijen zoals de gemeente en brandweer verloopt via de mail, telefoon, daarnaast houdt jij klanten op de hoogte van storingen via social media.

Jij bent stressbestendig en blijft in elke situatie rustig. Wanneer dit jou goed af gaat worden jouw taken uitgebreid naar het aansturen van monteurs en het afhandelen van klachten, kansrijke doorgroeimogelijkheden dus! Past dit bij jouw ambities? Ga dan voor minimaal 16 uur per week aan de slag als medewerker alarmcentrale bij Liander in Haarlem. Voor dit krijg je een marktconform salaris met eventueel toeslagen in de avonden!

Wanneer je gaat werken als medewerker Alarmcentrale bij Liander in Haarlem, kom je terecht in een enthousiast en gezellig team. De gemoedelijke sfeer zorgt ervoor dat iedereen het beste uit zichzelf kan halen. Werken bij Liander betekent ook nog eens heel veel doorgroeimogelijkheden en de mogelijkheid om mee te denken met de organisatie.

  • Een flexibele baan voor 32-40 uur per week;
  • Een baan waar jij je ambities kan nastreven;
  • Salaris van € 13,67 bruto per uur;
  • Een uitgebreide training die jouw volledig voorbereidt op de functie;
  • Een plek voor jouw ideeën!

  • Een flexibele baan voor 32-40 uur per week;
  • Een baan waar jij je ambities kan nastreven;
  • Salaris van € 13,67 bruto per uur;
  • Een uitgebreide training die jouw volledig voorbereidt op de functie;
  • Een plek voor jouw ideeën!
  • 22 Augustus 2019 om 15:44

Klantenservice medewerker parttime

Als Klantenservice medewerker parttime bij Zilveren Kruis in Apeldoorn is geen dag hetzelfde. Of het nou telefonisch, via de mail of via de chat is: je spreekt de hele dag door klanten en zorgaanbieders die vragen hebben over langdurige zorg. Je beantwoordt vragen op het gebied van PGB en zorg in natura (ZIN) uit de Wet Langdurige Zorg en de Zorgverzekeringswet. Doordat jij hét aanspreekpunt van de klant bent, is het belangrijk dat je het vermogen hebt om je oprecht in te leven in de klant. Je weet klanten gerust te stellen, de klantbehoefte te achterhalen en je helpt de klant bij het vinden van een gepaste oplossing. Je gaat als Klantenservice medewerker parttime 32-36 uur per week aan de slag voor een bruto uurloon van € 13,09.

Je gaat aan de slag bij Zilveren Kruis in Apeldoorn. Deze verzekeraar is specifiek gericht op de zorg, waarbij de grootste zorgen in het hoofd van de klant minder gemaakt moeten worden. Op de afdeling Klantenservice Langdurige Zorg ben jij met 30 andere collega’s verantwoordelijk voor het adviseren van de klant op het gebied van langdurige zorg. Je luistert naar de klant, stelt de klant gerust en je weet altijd een gepaste oplossing aan te bieden. Een leuke uitdaging dus!

  • Een baan als Klantenservice medewerker parttime voor 32-36 uur;
  • Een bruto uurloon van € 13,09 per uur;
  • De mogelijkheid om (kosteloos) je Wft Zorg te behalen via FINTREX;
  • De mogelijkheid om een collectieve zorgverzekering en sportabonnement af te sluiten via FINTREX.

  • Je hebt affiniteit met de zorgbranche;
  • Je hebt HBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt ervaring in klantcontact.
  • 22 Augustus 2019 om 15:41

Contact Center medewerker Rabobank

Aan jou de taak om de juiste vragen te stellen, goed door te vragen en de juiste stappen te ondernemen. Dit doe je om ervoor te zorgen dat elke klant bij de juiste afdeling of adviseur terecht komt en op die manier de service krijgt waar Rabobank naar streeft! Jij bent in deze telefonische functie het eerste aanspreekpunt en daardoor ben jij het visitekaartje van Rabobank.
De werklocatie is in Rotterdam en het bruto uurloon in deze functie ligt tussen de € 10,81 en € 15,44. Je bepaalt zelf het urenaantal, vanaf 16 uur per week.

Rabobank is een bank die de maatschappelijke betrokkenheid hoog in het vaandel heeft staan en doet dit door meerdere maatschappelijke projecten te ondersteunen. Op de afdeling heerst er een informele en professionele werksfeer. De teamgeest binnen het team is groot en iedereen staat voor elkaar klaar als het nodig is.
De werklocatie is in het centrum van Rotterdam!

Als Contact Center medewerker bij de Rabobank krijg jij:

  • De mogelijkheid om kosteloos je Wft-Basis diploma te behalen;
  • Een bruto uurloon tussen de € 10,81 en € 15,44;
  • De mogelijkheid om je eigen uren te kiezen vanaf 16 uur per week;
  • Veel leuke collega's;
  • Reiskostenvergoeding.

  • Minimaal een MBO3 diploma;
  • De bereidheid om het Wft-Basis diploma te behalen;
  • Beschikbaarheid voor de fulltime training van 1 week.
  • 21 Augustus 2019 om 16:53

Sales Medewerker Parttime

Ben jij salesgericht en krijg jij een kick van targets behalen? Wil je € 13,36 bruto per uur verdienen en ben je vanaf 15 uur per week beschikbaar? Dan is de functie van Sales Medewerker Parttime wat voor jou!

Als Sales Medewerker Parttime ben je onderdeel van het Klant Contact Center van de Persgroep in Amsterdam. Hier komen alle telefoontjes binnen van klanten die een abonnement op een landelijke krant willen opzeggen. Met deze klanten ga jij een leuk gesprek aan, want je wil deze klanten behouden. Jij moet ze kunnen overtuigen en snel met een tegen antwoord kunnen komen.

Ook wordt er outbound gebeld naar klanten van wie het abonnement bijna afloopt en wordt er meer nadruk gelegd op het actief verkopen van een nieuwe abonnement.

De Persgroep kan je herkennen van veel landelijke kranten, zoals het Parool, de Volkskrant en het AD en nog veel meer.

Als Sales Medewerker Parttime kom je in een energiek team wat uit ongeveer 50 collega's bestaat. Er heerst een fijne sfeer en de begeleiding is goed. Iedereen wil elkaar helpen. Het team is erg enthousiast en ook trots op hun werk.

Als Sales Medewerker Parttime krijg je:

  • Een bruto uurloon van € 13,36 en een bonusregeling die kan oplopen tot € 400,- per maand;
  • Een informeel en gezellig team met goede begeleiding;
  • De mogelijkheid om je uren flexibel in te plannen op de volgende werktijden: maandag + dinsdag 08:00-19:00 uur en woensdag t/m vrijdag: 8.00-21.00 uur;
  • Een uitstekende reiskostenvergoeding.

Van een Sales Medewerker Parttime vragen wij:

  • Minimaal MBO4 werk- en denkniveau;
  • Ervaring in een telefonische sales functie;
  • Je bent gedreven en werkt oplossingsgericht;
  • Je bent minimaal twee avonden beschikbaar.
  • 21 Augustus 2019 om 11:57

Parttime Klantenservice Medewerker

Ben jij technisch ingesteld en zoek je een flexibele baan? Start dan als Parttime Klantenservice Medewerker voor het uitdagende project Proximus voor PCS in Nijmegen. Werk 16-32 uur per week en verdien € 11,58 (incl.) bruto per uur.

Je dag begint als Parttime Klantenservice Medewerker en je wordt gebeld door een klant waarvan haar Proximus televisie- en internetverbinding niet werkt. Als reddende engel laat jij haar gelijk weten wat ze hieraan kan doen. Werkt dit niet? Dan maak jij gelijk een afspraak zodat er een monteur langs kan komen. Zo help jij de klant maximaal. 

PCS is één van de snelst groeiende klantcontact bedrijven van Nederland. Dit maakt dat er veel doorgroeimogelijkheden zijn binnen het bedrijf. Bij PCS in Nijmegen hebben ze verschillende projecten; Liander, Greenchoice, Nefit, MCT en het uitdagende project Proximus. Proximus is de internationale tegenhanger van T-Mobile.

Als Parttime Klantenservice Medewerker krijg jij:

  • Een loon van € 11,58 incl. bruto per uur;
  • Een werkweek vanaf 16-32 uur;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 11 KM;
  • Gratis parkeermogelijkheid;
  • Gratis fruit op de werkvloer;
  • 150% uitbetaling op zondag en feestdagen.

Wij vragen van jou het volgende:

  • Je bent communicatief sterk;
  • Je bent flexibel inzetbaar van 08:00 - 22:00 uur maandag t/m zondag;
  • Je kunt een (betaalde) training volgen van 6 dagen fulltime of 10 dagen parttime.
  • 19 Augustus 2019 om 13:12

Call Agent Parttime

Op zoek naar een uitdagende baan waar je ook avonden en op zaterdag kan werken? Weet jij mensen te overtuigen en ben jij een doorzetter? Ga dan aan de slag als Call Agent Parttime en verdien € 15,- bruto per uur en scoor extra bonussen vanaf € 7,50,-.

Als Call Agent Parttime ben jij samen met je energieke collega's verantwoordelijk voor de telefonische verkoop van abonnementen op het AD, de Volkskrant, het Parool en nog veel meer kranten. Deze kranten zijn ook via een online abonnement aan te bieden en er is een speciale app ontwikkeld, waarmee de klant altijd op de hoogte van het laatste nieuws. Tijdens het (verkoop)gesprek achterhaal jij de wensen van de klanten en doet een passend aanbod, dat ze niet kunnen weerstaan.

De Persgroep in Amsterdam is met 4 nationale en 9 regionale nieuwsmerken, ruim 140 huis-aan-huiskranten, radio en 10 digital only merken het grootste mediahuis van Nederland. Medewerkers geven De Persgroep als werkgever gemiddeld een 8,3 en jij gaat als Call Agent ervaren dat er een fijne werksfeer is en hoe energiek je collega's zijn.

Er zijn ruime werktijden en je kan al vanaf 20 uur per week flexibel aan de slag op de volgende dagen: Maandag tot en met zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur en de dinsdag tot en met donderdag avond 21:00 uur.

Als Call Agent Parttime krijg jij:

  • Een lekker salaris van € 15,- bruto per uur en op zaterdag € 18,75 bruto per uur;
  • Een uitdagende bonusregeling van € 7,50 bij elke tweede verkoop per dag;
  • Leuke collega's die graag een competitie met jou aangaan;
  • Goede begeleiding en een training.

Van een Call Agent Parttime vragen wij:

  • Minimaal een half jaar ervaring in telefonische verkoop functie;
  • Je hebt een vlotte babbel en een sterkte overtuigingskracht;
  • Beschikbaarheid vanaf 20 uur per week.
  • 16 Augustus 2019 om 11:00

Medewerker Servicedesk (12-20 uur)

Werken voor Webhelp als Parttime Medewerker Servicedesk (12-20 uur per week ) in Groningen voor €10,07 bruto per uur, betekent Werken aan je toekomst en aan jezelf.

Je begint je werkdag met een lekker kopje koffie en lacht wat met je collega's. Als het tijd is om te beginnen ga je er voor zitten en kan niet wachten om alle vragen van de klanten te beantwoorden. Je krijgt voldoening van het helpen van mensen en weet na de uitgebreide training die jij krijgt overal antwoord op te geven. Herken jij jezelf hier in?

Wanneer jij gaat werken als Parttime Medewerker Klantenservice bij Webhelp, kom je terecht in een snel groeiend bedrijf. Webhelp heeft veel ambitie om te blijven groeien en wilt graag dat jij mee groeit. Daarom is er een goede begeleiding binnen het bedrijf en zijn er tal van mogelijkheden om aan jezelf te werken. Een aantal van die mogelijkheden zijn de meer dan 170 e-learnings die mogelijk zijn om binnen het bedrijf te volgen en het werken in de breedte door meerdere klanten te woord te staan.

  • Een afwisselende baan met veel potentie om door te groeien;
  • Kosteloos behalen Wft Zorg, mooie boost voor je CV;
  • Flexibele werktijden;
  • €10,07 bruto per uur;
  • Korting op jouw sportabonnement;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 kilometer.

  • Communicatieve skills en empathisch vermogen;
  • MBO denk- en werkniveau;
  • Goede systeemvaardigheden;
  • 2 avonden in de week beschikbaar en 1 zaterdag per 2 weken.

 

  • 15 Augustus 2019 om 12:08

Telefonisch Adviseur Particulieren

Ben jij op zoek naar een leuke baan als Telefonisch Adviseur in de financiële sector? Ga dan aan de slag bij Rabobank in Alkmaar voor 28 tot 36 uur en verdien tussen de € 12,87 en € 18,39 per uur.

Jij gaat met jouw klantgerichte werkwijze en probleemoplossende manier van denken alle particulieren klanten van Rabobank een glimlach op het gezicht bezorgen. De vragen kunnen gaan over alles op het gebied van sparen, betalen en verzekeren en daarnaast leer jij alles over de producten van de Rabobank zodat jij ook daarover alle informatie kan geven.

De Rabobank zelf heeft geen verdere introductie nodig maar hoe gaat het eraan toe op de afdeling? Je komt terecht in een hecht team bij wie jij altijd terecht kunt met eventuele vragen. De afdeling is prettig en modern ingericht en er heerst een fijne werksfeer.
De stad Alkmaar biedt alle ruimte voor een gezellige vrijdagmiddagborrel.

Als Telefonisch Adviseur Particulieren bij Rabobank krijg jij:

  • Een bruto uurloon tussen de € 12,87 en € 18,39;
  • Een reiskostenvergoeding voor zowel reizen met het OV als met eigen vervoer;
  • De mogelijkheid om je Wft-Basis en Wft-Schade Particulier (kosteloos) te behalen;
  • Vakantiegeld en vakantiedagen;
  • Een interne betaalde opleiding van 3 weken. 

  • Je hebt minimaal een MBO 4 werk- en denkniveau;
  • Je bent tussen de 28 en 36 uur per week beschikbaar;
  • Je hebt de drive om het Wft diploma te behalen.
  • 20 Augustus 2019 om 10:11

Klantcontact Specialist Rabobank

Ben jij op zoek naar een nieuwe job? Weet jij precies wat de klant nodig heeft en streef jij naar een fantastische klantbeleving? Dan pas jij goed in de functie Klantcontact Specialist bij de Rabobank. Het salaris ligt tussen de € 12,87 en de € 18,39 bruto per uur voor 24 tot 36 uur per week.

Als Klantcontact Specialist streef je samen met jouw collega's elke dag naar een geweldige klantbeleving door het bieden van passend advies op verschillende bank- en verzekeringsvragen. Geen ervaring in de bancaire sector? Dat snappen we en daarom krijg je de mogelijkheid om kosteloos twee Wft-diploma’s te behalen. Daarnaast krijg je vanuit de Rabobank een betaalde training van drie weken zodat je goed van start gaat.

Je gaat aan de slag op het contactcentrum van de Rabobank in Alkmaar. Samen met jouw 35 collega's vorm je het kloppende hart van de organisatie, namelijk de klantenservice. Het team waarin je terecht komt, is erg warm en collegiaal. De sfeer op de afdeling is informeel en ontspannen. Zie jij jezelf er al tussen zitten?

  • Een startsalaris tussen de € 12,87 en de € 18,39 bruto per uur;
  • Kosteloos het Wft-Basis en het Wft-Schade Particulier behalen;
  • Reiskostenvergoeding voor zowel reizen met het OV als met eigen vervoer;
  • Een interne betaalde training van drie weken;
  • Werken in een warm en gezellig team.

  • Gedrevenheid om het Wft-Basis voor start en het Wft-Schade Particulier binnen drie maanden na start te behalen;
  • Minimaal een MBO4 werk- en denkniveau;
  • Inzetbaar voor 24 tot 36 uur per week;
  • Beschikbaarheid om de fulltime training te volgen;
  • 20 Augustus 2019 om 10:44

Bedrijven Adviseur Rabobank

Jij gaat je als Bedrijven Adviseur bij de Rabobank bezighouden met dagelijkse bankzaken van ZZP'ers en MKB'ers. Jij adviseert op het gebied van sparen, betalen en verzekeren. Denk hierbij aan vragen over betaalrekeningen openen of sluiten, aanvragen van betaalpassen of het opstellen van een incassocontract. Samen met het team adviseurs zorg jij ervoor dat ondernemers zich volledig focussen op ondernemen. De werklocatie is in Amsterdam en het bruto uurloon ligt tussen de € 12,87 en € 18,39 per uur. Daarnaast kan je via FINTREX kosteloos Wft diploma's behalen!

Bij de Rabobank staat ontwikkeling centraal. Jij kunt je hier ontwikkelen door de werkervaring, interne opleiding(en) en de begeleiding op de werkvloer. De werklocatie is in Amsterdam en op de afdeling hangt een informele en professionele werksfeer.

Als Bedrijven Adviseur bij de Rabobank bieden wij jou:

  • Een bruto uurloon tussen de € 12,87 en € 18,39 per uur;
  • Een interne (betaalde) opleiding van 3 weken;
  • Een reiskostenvergoeding voor zowel reizen met het OV als met eigen vervoer;
  • De mogelijkheid om kosteloos je Wft-Basis, Wft-Schade Particulier en Wft-Schade Zakelijk te behalen;
  • De mogelijkheid om je eigen uren te kiezen tussen de 24 en 36 uur per week.

  • Je bent in het bezit van een MBO4 werk- en denkniveau;
  • Je bent flexibel inzetbaar van 08:00 tot 21:00 uur op maandag t/m vrijdag en van 09:00 tot 17:30 op zaterdag;
  • Je bent in het bezit van Wft-Basis of je hebt de drive om deze te behalen;
  • Je hebt relevante werkervaring in het klantcontact.
  • 20 Augustus 2019 om 11:59

Financieel Adviseur Rabobank

Jij gaat als Financieel Adviseur bij de Rabobank je bezighouden met dagelijkse bankzaken, zoals het aan- en afsluiten van een betaalrekening of het opstellen van een incassocontract. In de functie Financieel Adviseur Rabobank sta je direct in contact met ZZP'ers en MKB'ers die jij voorziet van advies op maat.
Je komt te werken in het bruisende Amsterdam en je kan tussen de 24 en 36 uur per week aan de slag! Je dient, om te kunnen starten, in het bezit te zijn van Wft-Basis. Heb je deze niet? Geen probleem! Je kunt deze kosteloos behalen via FINTREX. 

De Rabobank is een internationale speler die de klant het gevoel geeft van een plaatselijke bank. De Rabobank staat met beide voeten in de maatschappij en draagt bij door verschillende maatschappelijke projecten die zij ondersteunen.
De werklocatie is in Amsterdam en binnen de afdeling heerst er een informele en professionele werksfeer.

Als Financieel Adviseur bij de Rabobank heb jij recht op:

  • Een bruto uurloon tussen de € 12,87 en € 18,39;
  • De keuze om je eigen uren te kiezen tussen de 24 en 36 uur per week;
  • De mogelijkheid om je Wft-Basis, Schade Particulier en Schade Zakelijk te behalen (kosteloos) via FINTREX;
  • Een fulltime betaalde training van 3 weken.

  • Je bent minimaal in het bezit van een MBO4 werk- en denkniveau;
  • Je bent flexibel beschikbaar op maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 21:00u en op zaterdag van 09:00 tot 17:30u;
  • Je bent in het bezit van Wft-Basis of bereid om deze te behalen.
  • 20 Augustus 2019 om 12:16

Klantadviseur Bedrijven Rabobank

Jij gaat als Klantadviseur Bedrijven, bij de Rabobank in Amsterdam, je bezighouden met ZZP'ers en MKB'ers die vragen hebben over hun bankzaken zoals het aan- en afsluiten van een betaalrekening of het opstellen van een incassocontract. In deze telefonische functie kan jij met jouw klantgerichtheid en snelle handelen het verschil maken voor de klant. Het bruto uurloon ligt tussen de € 12,87 en € 18,39 per uur en je kiest zelf de urencategorie tussen de 24 en 36 uur per week. In de functie Klantadviseur Bedrijven bij de Rabobank heb je de mogelijkheid om kosteloos Wft diploma's te behalen via FINTREX!

De Rabobank staat bekend als een zéér goede werkgever die altijd bezig is om haar maatschappelijke betrokkenheid te tonen. Daarnaast biedt zij haar werknemers altijd de mogelijkheid om zich verder te ontwikkelen door middel van een groot aanbod van cursussen en goede begeleiding op de werkvloer!
De werklocatie is in Amsterdam.

Wij bieden jou als Klantadviseur Bedrijven bij de Rabobank:

  • Je krijgt een bruto uurloon tussen de € 12,87 en € 18,39 per uur;
  • Je krijgt reiskostenvergoeding voor zowel reizen met het OV als met eigen vervoer;
  • Je krijgt een interne (betaalde) opleiding van 3 weken;
  • Je gaat je eigen uren kiezen tussen de 24 en 36 uur per week (voorkeur ligt op 32 - 36 uur).

  • Je bent minimaal in het bezit van een MBO4 werk- en denkniveau;
  • Je bent flexibel inzetbaar van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 21:00 uur en op zaterdag van 09:00 tot 17:30 uur;
  • Je bent bereid (kosteloos) je Wft-Basis, Schade Particulier en Wft Schade Zakelijk te behalen.
  • 20 Augustus 2019 om 12:19

Adviseur Dagelijkse bankzaken

Jij gaat als Adviseur Dagelijkse bankzaken, bij de Rabobank in Amsterdam, advies geven aan ZZP'ers en MKB'ers die vragen hebben over hun dagelijkse bankzaken. Denk hierbij aan vragen over onder andere het aan- en afsluiten van een betaalrekening, het opstellen van een incassocontract of het aanvragen van een nieuwe betaalpas. Je gaat tussen de 24 en 36 uur per week aan de slag en het bruto uurloon voor een Adviseur Dagelijkse bankzaken ligt tussen de € 12,87 en € 18,39 bruto per uur. Voor deze functie moet je Wft-Basis in bezit hebben om te kunnen starten. Indien je deze nog niet hebt kun je die kosteloos behalen via FINTREX.

De Rabobank staat bekend als een zéér goede werkgever die haar werknemers volop kansen biedt op het gebied van persoonlijke ontwikkeling. Je komt terecht in een hecht team en op de afdeling heerst een professionele en informele werksfeer.
De werklocatie is in Amsterdam.

Als Adviseur Dagelijkse bankzaken krijg jij:

  • Een bruto uurloon tussen de € 12,87 en € 18,39;
  • Een reiskostenvergoeding voor zowel reizen met het OV als met eigen vervoer;
  • Een betaalde training van 3 weken;
  • De mogelijkheid om je Wft-Basis, Schade Particulier en Schade Zakelijk (kosteloos) te behalen via FINTREX.

  • Je bent minimaal in het bezit van een MBO4 werk- en denkniveau;
  • Je bent flexibel inzetbaar tussen de 24 en 36 uur per week;
  • Je bent flexibel inzetbaar van maandag t/m vrijdag tussen 08:00 en 21:00 uur en op zaterdag van 08:00 tot 17:30 uur.
  • 20 Augustus 2019 om 12:25

Klantcontact PostNL Zakelijk in Leeuwarden

Ben jij op zoek naar een uitdagende functie in de klantenservice branche? Ben je nooit uitgeleerd en wil je het liefst dat elke dag anders is? Dan zit je hier goed. Je kan namelijk aan de slag als medewerker PostNL Zakelijk (flexibel tussen de 20 en 36 uren). Je kan zelf aangeven wanneer jij beschikbaar bent. Je kan er zowel parttime als fulltime aan de slag.

Jij bent het telefonische aanspreekpunt van de zakelijke afnemers van PostNL. Je verleent service aan hen wanneer zij met gerichte vragen jou bellen. Sommige vragen zijn te complex om gelijk te beantwoorden en dan stel jij een onderzoek in. Soms heb je dan, waar nodig, contact met externe partijen en houdt jij de klant op de hoogte van de vorderingen.

Heb jij affiniteit met fashion? Of juist met elektronica of weer met groen? Of één van de andere branches, dan kan jij expert worden op dat gebied.

Je gaat aan de slag in hartje Leeuwarden, op slechts 5 minuten loopafstand van het station. De afdeling staat bekend om haar vele ontwikkelings- en doorgroeimogelijkheden. Ben je na een tijdje toe aan een uitbreiding van jouw functie en/of materie? Dan is hier altijd ruimte voor.

  • Een dynamische afdeling, waarbij doorgroeimogelijkheden mogelijk zijn;

  • Een bruto uursalaris van €9,44 (vanaf 21 jaar en ouder);

  • Wanneer jij je KPI’s haalt, kan jij op jouw uursalaris een bonus verwachten;

  • Een baan voor een langere periode;

  • Heb jij affiniteit met een specifieke tak van bedrijven, dan kan jij daar aan de slag;

  • Reiskostenvergoeding vanaf 10KM (OV wordt 100% vergoed);

  • Opbouw van vakantiegeld en verlofuren;

  • Een uitdagende functie met veel verantwoordelijkheid.

     

    • Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel;
    • Je bent al vanaf 20 uren per week beschikbaar;
    • Je kan een fulltime training volgen van 2 weken;
    • Je kan 2 avonden(tot 19:00 uur) per week en zo nu en dan op zaterdag werken;
    • Je hebt er vooral heel veel zin in!
  • 14 Augustus 2019 om 14:35

Klantenservice medewerker PostNL Leeuwarden

Voor de afdeling PostNL Zakelijk zijn wij op zoek naar ambitieuze medewerkers, die affiniteit hebben met het voeren van gesprekken met bedrijven. Heb jij affiniteit met fashion of groen of elektronica of een andere afdeling, dan ben jij degene die wij zoeken! Je staat zakelijke afnemers van PostNL te woorden en informeert hen over de status van hun verstuurde/of te ontvangen pakketten.

Ben jij leergierig, onderzoekend, flexibel en analytisch? Kan jij goed schakelen tussen systemen en vind je het interessant om een onderzoek van A tot Z af te handelen?

Je bent niet alleen maar aan het bellen, maar je handelt ook zaken af via de mail en krijgt tijd om je lopende onderzoeken hun voortgang te bespreken met de zakelijke klanten

Je gaat aan de slag bij een klantcontactcenter waar diverse projecten zitten, gevestigd in het hartje van Leeuwarden. Het contactcenter kenmerkt zich door een open en informele werksfeer, waarbij ontwikkeling hoog in het vaandel staat.

PostNL Zakelijk kenmerkt zich door hun unieke doorgroeimodel en hun maandelijkse bila’s, waarbij er meer dan genoeg ruimte is om je doelen aan te geven. Dan ga jij samen met jouw teammanager kijken naar de mogelijkheden en welke handvaten je daarbij nodig denkt te hebben.

  • Een gezellige en informele werksfeer;
  • Een salaris van €9,44 bruto per uur vanaf 21 jaar;
  • Reiskosten worden volledig vergoed met het openbaar vervoer;
  • Enthousiaste collega’s en een gezellig werksfeer;
  • Een uniek doorgroeimodel waar je salarisverhoging kan krijgen bij het halen van je KPI’s;
  • Je kan gaan werken in een branche waar jij affiniteit mee hebt;
  • Goede begeleiding en coaching;
  • Jij bent het aanspreekpunt van PostNL Zakelijk;
  • Je handelt cases(onderzoeken) af van A tot Z.

Werktijden:

  • Werktijden van maandag tot en met vrijdag van 08:00-19:00;
  • Zaterdag van 09:00-17:00.

 

Wij vragen voor deze functie het volgende:

Beschikbaarheid:

  • Minimaal MBO3 werk- en denkniveau;
  • Vanaf 20 uren per week beschikbaar;
  • Klantgerichte en positieve houding;
  • Zeer goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Je bent voor langere tijd beschikbaar.
  • 14 Augustus 2019 om 14:18

Klantenservice Medewerker KPN Outbound

Wil jij jezelf ontwikkelen binnen een commerciële, hulpverlenende functie? Kom voor minimaal 24 uur per week KPN Zakelijk versterken als de nieuwe Klantenservice Medewerker voor KPN Outbound in Zwolle.  

Als Klantenservice Medewerker voor KPN Outbound ontwikkel jij je commerciële kant in de telecombranche. Daarnaast ben jij het aanspreekpunt voor de zakelijke klanten van KPN. Zij hebben een probleem waarvan ze zelf eigenlijk nog niks weten, namelijk met hun huidige ISDN-verbinding. Gelukkig ben jij wel ervan op de hoogte en kunnen zij bouwen op jouw persoonlijke aanpak en passende advies. Ieder gesprek met de klant is weer een nieuwe uitdaging waar jij energiek van wordt. Geen dag is hetzelfde.

Als Klantenservice Medewerker KPN Outbound maak jij deel uit van de organisatie PCS in Zwolle, één van de grootste facilitaire contactcenters in Nederland. Je komt te werken in een gezellig team en een gezellige werksfeer. Iedereen stimuleert elkaar om het beste uit zichzelf te halen. Daarnaast biedt PCS trainingen en projecten aan waarbij jezelf kunt ontwikkelen en doorgroeien tot wie je wilt zijn!

Als Klantenservice Medewerker voor KPN Outbound krijg jij:

  • Uitgebreide betaalde training;
  • Energieke en gezellige werksfeer;
  • Salaris van € 10,44 per uur;
  • Vakantiegeld en vakantiedaguren bovenop jouw salaris;
  • Leuke bonussen;
  • Reiskosten vergoeding vanaf 11 KM.

Als Klantenservice Medewerker voor KPN Outbound vragen wij:

  • Minimaal 24 uur per week beschikbaar;
  • In bezit van doorzettingsvermogen;
  • Beheersing Nederlandse taal;
  • Altijd in voor een uitdaging;
  • Resultaatgericht.
  • 16 Augustus 2019 om 10:18

Klantspecialist Internetbankieren

Heb jij het lef om een stap verder te zetten en zorg jij dat de gebruikersondersteuning optimaal beschikbaar is voor klanten? Start als Klantspecialist Internetbankieren (24-36 uur) bij de Rabobank in Almere en verdien minimaal € 10,81 tot € 15,44 bruto per uur!

Als Klantspecialist Internetbankieren wijs je klanten de weg in de digitale omgeving van de Rabobank. Zo help je klanten die problemen ervaren met mobiel- of internetbankieren. Je weet de juiste vragen te stellen om precies te achterhalen welke ondersteuning nodig is om de klant goed van dienst te kunnen zijn. Om jezelf te blijven verbeteren is het van belang dat je naar feedback vraagt en nagaat of de klant naar tevredenheid is geholpen. Daarnaast kom je met verbetervoorstellen op het gebied van gebruikersondersteuning in samenwerken met collega's van ICT. Als sparringpartner voor collega's van andere afdelingen beschik je over een gezonde dosis lef en heb je een passie voor het vakgebied!

Het streven van de Rabobank in Almere is een 9+ klantbeleving door gewone dingen ‘buitengewoon’ goed te doen. Of het nu gaat om dagelijkse bankzaken of om belangrijke momenten in het leven van de klant. Beschik jij over dezelfde klantgerichte instelling? Dan voel jij je in het gezellige en enthousiaste team van de Rabobank helemaal thuis!

Wanneer je start als Klantspecialist Internetbankieren, bieden wij het volgende:

  • Reiskostenvergoeding;
  • Een bruto uurloon van minimaal € 10,81 tot € 15,44;
  • Uitstekende begeleiding;
  • Aandacht voor jouw ontwikkeling;
  • Enthousiaste collega's!

Om te kunnen starten bij de Rabobank, vragen we het volgende van je:

  • Minimaal een MBO4 diploma;
  • Beschikbaar in de avonden en op zaterdag;
  • Ervaring met klantcontact.
  • 13 Augustus 2019 om 10:09
โŒ