[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

πŸ”’
❌ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
Vandaag β€” 11 December 2018Bellen als bijbaan

Klantenservice medewerker parttime

Als Klantenservice medewerker parttime bij Zilveren Kruis in Zwolle is geen dag hetzelfde. Of het nou telefonisch, via de mail of via de chat is: je spreekt de hele dag door klanten en zorgaanbieders die vragen hebben over langdurige zorg. Je beantwoordt vragen op het gebied van PGB en zorg in natura (ZIN) uit de Wet Langdurige Zorg en de Zorgverzekeringswet. Doordat jij hét aanspreekpunt van de klant bent, is het belangrijk dat je het vermogen hebt om je oprecht in te leven in de klant. Je weet klanten gerust te stellen, de klantbehoefte te achterhalen en je helpt de klant bij het vinden van een gepaste oplossing. Je gaat als Klantenservice medewerker parttime 32-36 uur per week aan de slag voor een bruto uurloon van € 12,80.

Je gaat aan de slag bij Zilveren Kruis in Zwolle. Deze verzekeraar is specifiek gericht op de zorg, waarbij de grootste zorgen in het hoofd van de klant minder gemaakt moeten worden. Op de afdeling Klantenservice Langdurige Zorg ben jij met 30 andere collega’s verantwoordelijk voor het adviseren van de klant op het gebied van langdurige zorg. Je luistert naar de klant, stelt de klant gerust en je weet altijd een gepaste oplossing aan te bieden. Een leuke uitdaging dus!

  • Een baan als Klantenservice medewerker parttime voor 32-36 uur;
  • Een bruto uurloon van € 12,80 per uur;
  • De mogelijkheid om (kosteloos) je Wft Zorg te behalen via FINTREX;
  • De mogelijkheid om een collectieve zorgverzekering en sportabonnement af te sluiten via FINTREX.

  • Je hebt affiniteit met de zorgbranche;
  • Je hebt HBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt ervaring in klantcontact.
  • 11 December 2018 om 15:44
OuderBellen als bijbaan

CommerciΓ«le service medewerker XS4ALL

Ben jij commercieel ingesteld en vind jij het leuk om service met verkoop te combineren? Ga dan aan de slag bij XS4ALL in Amsterdam (16-40 uur per week) en verdien € 11,00 bruto per uur!

Als Commerciële service medewerker bij XS4ALL help jij klanten met hun vragen. Jij zorgt tevens voor een optimale klantbeleving door het aanbieden van nieuwe producten/diensten. Het is dus van belang dat je beschikt over een 'klant-is-koning'-mentaliteit en dat je commercieel inzicht hebt.

XS4ALL is al vijf jaar verkozen tot beste telecom provider van Nederland. Hier kom je te werken in een team vol slimme, eigenwijze collega's die veel kennis hebben over de producten en diensten van XS4ALL. Er heerst een informele werksfeer: er is geen dresscode en je hoeft je niet te houden aan een script. Het kantoor bevindt zich vlakbij station Sloterdijk en is dus goed bereikbaar met het openbaar vervoer.

Wanneer jij aan de slag gaat als Commercieel service medewerker bij XS4ALL bieden we jou:

  • Bruto uurloon van € 11,00;
  • Reiskostenvergoeding;
  • 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Een fulltime of parttime werkweek (16-20, 20-25 of 32-40 uur per week);
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.

  • Jij beschikt over minimaal een MBO-4 diploma;
  • Jij bent commercieel en servciegericht;
  • Jij hebt eerdere ervaring met klantcontact;
  • Jij bent minimaal 1 avond per week en 1 zaterdag per 2 weken beschikbaar.
  • 7 December 2018 om 11:26

Klantenservice Medewerker

Zet jij altijd net dat stapje extra voor de klant en doe jij er alles aan om de klant tevreden te houden? Dan is deze functie als Klantenservice Medewerker bij XS4ALL geschikt voor jou! Je kan zowel parttime als fulltime aan de slag gaat en hiervoor ontvang je een bruto uurloon van € 11,00 per uur!

Jij bent het aanspreekpunt voor de klant. Jij beantwoord vragen die binnen komen via de telefoon. Met jouw goede communicatie skills en met jouw kennis over de producten en diensten van XS4ALL help jij de klant en daarnaast zie jij in wanneer je een nieuw product of dienst kan aanbieden. Om een goede sale of save (behouden van de klant) te kunnen realiseren, wordt jij helemaal vrijgelaten in de gesprekken die je voert met de klant. Dus ben jij commercieel, klantgericht en beschik jij over een flinke dosis lef? Lees dan snel verder!

Jij komt te werken in het klantenservice team van XS4ALL. Je komt terecht in een team vol ambitieuze en deskundige collega's met één gezamenlijk doel: hoogwaardige service verlenen. Het kantoor is gevestigd vlakbij station Sloterdijk en is dus makkelijk bereikbaar met het OV.

Als Klantenservice Medewerker bij XS4ALL bieden we jou:

  • Een startsalaris van € 11,00 bruto per uur;
  • De mogelijkheid om zowel parttime als fulltime aan de slag te gaan;
  • Een leuke, informele werksfeer met een tafelvoetbaltafel en een Xbox;
  • Een diverse functie waarbij je zowel bezig met klantenservice, klantbehoud en commercie;
  • Reiskostenvergoeding.

Als Klantenservice Medewerker beschik jij over:

  • Een flinke dosis lef;
  • Commerciële vaardigheden;
  • Een analytisch vermogen;
  • Een beschikbaarheid van minimaal 16 uur per week.
  • 5 December 2018 om 16:11

Helpdesk medewerker financieel

Ben jij klaar voor een nieuwe uitdaging in de financiële sector? Dan kan jij voor € 12,80 bruto per uur 32 uur per week aan de slag als Helpdesk medewerker financieel bij Zilveren Kruis Achmea in Leusden.

Als Helpdesk medewerker financieel ben jij het visitekaartje van Zilveren Kruis Achmea. Jij voert telefonische gesprekken met klanten, die complexe vragen hebben over bijvoorbeeld hun betalingen, polisvoorwaarden of vergoedingen. Daarnaast kan jij vragen krijgen van klanten met een betalingsachterstand. Tijdens deze gesprekken maak jij de juiste afweging wat de klant nodig heeft. Jij stelt hierbij ten alle tijden het klantbelang voorop.

Jij komt als Helpdesk medewerker financieel te werken bij Zilveren Kruis Achmea in Leusden. Hier worden jaarlijks zo'n 3,5 miljoen gesprekken gevoerd via telefoon, e-mail, chat en WhatsApp. Op de afdeling waar jij komt te werken is een 9+ klantbeleving gecreëerd, door klanten continu positief te verrassen. Daarnaast biedt Zilveren Kruis haar personeel alle ruimte om door te groeien en zich verder te ontwikkelen.

Een Helpdesk medewerker financieel bieden wij het volgende:

  • Een bruto uurloon van € 12,80;
  • Het gratis behalen van jouw Wft Zorg certificaat;
  • Vanaf 10 km worden jouw reiskosten volledig vergoed;
  • De mogelijkheid tot korting op een collectieve zorgverzekering en sportabonnement via FINTREX.

Van een Helpdesk medewerker financieel vragen wij het volgende:

  • Jij bent 32 uur per week beschikbaar, waarvan twee avonden per week en één zaterdag per maand;
  • Jij bent altijd op woensdag en vrijdag beschikbaar om te werken;
  • Jij hebt een MBO 4 diploma of HBO werk- en denkniveau;
  • Jij bent flexibel inzetbaar en probleemoplossend.
  • 4 December 2018 om 09:27

Klantenservice medewerker Debiteuren

Als Klantenservice medewerker debiteuren bij Zilveren Kruis Achmea in Leusden ben jij hèt aanspreekpunt voor klanten die financiële vragen hebben. De vragen zijn heel uiteenlopend, dus geen dag is hetzelfde! Zo krijg je vragen over premies, betalingsregelingen of betalingsachterstanden. In jouw functie als Klantenservice medewerker debiteuren weet jij deze vragen te beantwoorden en voorzie jij de klant van passend advies. Het klantbelang staat voorop en het is daarom ook jouw doel om de klant tevreden op te laten hangen. Wanneer dit is gelukt handel jij alle administratie omtrent een klantdossier af en ga jij de volgende klant helpen. Ben jij 24-36 uur per week beschikbaar en wil jij graag aan de slag voor een bruto uurloon van € 12,80? Grijp dan deze kans en solliciteer!

Met ruim 3,3 miljoen verzekerden is Zilveren Kruis een van de grootste zorgverzekeraars en hierdoor heb je te maken met een groot scala aan klanten. Jij gaat er samen met je team in Leusden voor zorgen dat de klant de beste zorg krijgt en het is jouw doel om de klantverwachting te overtreffen. Als Klantenservice medewerker debiteuren ben jij hèt visitekaartje van Zilveren Kruis en heb je dus een belangrijke rol!

  • Een bruto uurloon van € 12,80;
  • Een uitdagende functie als Klantenservice medewerker debiteuren bij een toonaangevende organisatie;
  • Een Wft Zorg diploma die je kosteloos via FINTREX kan behalen;
  • Een mogelijkheid om via FINTREX collectief een zorgverzekering en een sportabonnement af te sluiten;
  • Een reiskostenvergoeding van 100% met het OV en eigen vervoer volgens staffel vanaf 10 km reisafstand.

  • Je hebt ervaring in klantcontact;
  • Je hebt affiniteit met de financiële sector;
  • Je bent in het bezit van minimaal een MBO4 diploma;
  • Je bent 2 avonden per week en 2 zaterdagen per maand beschikbaar.
  • 3 December 2018 om 08:41

Customer Care medewerker

Als Customer Care medewerker bij T-Mobile in Arnhem kan jij het verschil gaan maken! Jij bent namelijk hét aanspreekpunt voor klanten en jij beantwoordt allerlei vragen omtrent de diensten van T-Mobile. Dit doe jij telefonisch, per mail of via de chat en jij helpt klanten die hulp nodig hebben bij bijvoorbeeld telefonie, televisie en hun abonnement. Door jouw inlevingsvermogen achterhaal jij snel wat de klantbehoefte is, zodat jij hier zo goed mogelijk op in kan spelen. In jouw functie is het belangrijk dat je kansen ziet, benut, maar ook creëert. Jij bent commercieel ingesteld, maar verliest hierbij het klantbelang nooit uit het oog. Als Customer Care medewerker ga jij 24-36 uur per week aan de slag voor een bruto uurloon van € 10,50 per uur.

T-Mobile is een van de meest succesvolle providers ooit en biedt het snelste netwerk aan in Nederland. We leven in een tijd waarin aandacht voor elkaar door de technologie de toekomst leuker, veiliger en makkelijker maakt voor iedereen. T-Mobile wil samen met jou deze vooruitgang versnellen! T-Mobile in Arnhem biedt jou een plek in een fijne bedrijfscultuur met duidelijke doelstellingen. Zij werken in een omgeving waar respectvol met elkaar wordt omgegaan. Zij waarderen elkaars talenten en spannen zich in om jouw talenten te ontplooien. Zo krijg je trainingen en workshops waarmee jij je verder kan ontwikkelen. T-Mobile wilt altijd samen met jou naar je ambities kijken. Dat is werken bij T-Mobile.

  • Een bruto uurloon van € 10,50 per uur als Customer Care medewerker;
  • Een functie met doorgroeimogelijkheden voor 24-36 uur per week;
  • Een collectieve zorgverzekering en/of sportabonnement via FINTREX;
  • 100% reiskostenvergoeding voor het OV en voor EV een vergoeding via een staffel vanaf 10 km;
  • Gezellige teamactiviteiten en borrels.

  • Jij hebt minimaal MBO4 werk- en denkniveau;
  • Jij bent communicatief vaardig;
  • Jij krijgt energie van klantcontact;
  • Jij ziet, benut en creëert kansen;
  • Jij hebt een sterk empathisch vermogen.
  • 11 December 2018 om 15:10

Support medewerker Pensioenen Nationale-Nederlanden

Wanneer jij 24 tot 40 uur per week aan de slag gaat als Support medewerker Pensioenen bij Nationale-Nederlanden, sta jij voor € 11,32 bruto per uur klanten telefonisch te woord. De vragen én de klant-typen lopen uiteen tijdens deze uitdagende klantenservice functie binnen de financiële dienstverlening. Zo kan er gevraagd worden naar advies bij een wijziging in een persoonlijke situatie of de klant komt geëmotioneerd binnen en wil iets gedaan krijgen. Dankzij een uitgebreid inwerktraject weet je elke vraag klantgericht en volgens de relevante wet- en regelgeving te beantwoorden.

Nationale-Nederlanden is trots op en blij met haar werknemers. Dat laten zij zien door te investeren in talenten. Op de afdeling Pensioenen in Rotterdam wordt dan ook veel aandacht besteed aan persoonlijke ontwikkeling. Bij Nationale-Nederlanden draait het tenslotte om mensen.

Het pand is niet te missen naast Rotterdam Centraal Station en de desbetreffende afdeling heeft een informele sfeer.

Start jij via FINTREX als Support medewerker Pensioenen bij Nationale-Nederlanden in Rotterdam, dan kunnen wij je het volgende bieden:

  • Een bruto uurloon van € 11,32;
  • 8% vakantiegeld en 10% vakantiedagen;
  • De mogelijkheid om via FINTREX een collectief sportabonnement en/of zorgverzekering af te sluiten;
  • De mogelijkheid om via FINTREX (kosteloos) je Wft diploma's te behalen;
  • 100% reiskostenvergoeding voor het openbaar vervoer.

  • Minimaal een afgeronde MBO4 opleiding;
  • Ervaring in het klantcontact;
  • Affiniteit met financiële onderwerpen;
  • Fulltime beschikbaarheid voor het inwerktraject van 5 weken.
  • 27 November 2018 om 16:54

Klantcontactmedewerker parttime

Ben jij altijd de helpende hand binnen je vriendengroep en ben jij op zoek naar een parttime baan? Dan is de Rabobank op zoek naar jou!
De Rabobank in Amsterdam Amstel zoekt parttime Klantcontactmedewerkers. Jij adviseert met jouw expertise de klant over o.a.: het openen/sluiten van rekeningen, overboekingen, bankpassen en de diverse spaarproducten die de Rabobank biedt. Dit doe je niet alleen telefonisch, maar ook via chat. Hierdoor worden jouw werkzaamheden als Klantcontactmedewerker parttime niet alleen divers, maar ook uitdagend!

Je krijgt niet alleen een aantrekkelijk salaris tussen de € 10,71 en € 13,39 bruto per uur, maar ook de mogelijkheid om tussen de 16 en 20 uur per week aan de slag te gaan en dus genoeg tijd om jouw werkzaamheden te combineren met bijvoorbeeld een studie of hobby. 

De locatie van de Rabobank waar je gaat werken is in Amsterdam Amstel. Het indrukwekkende gebouw ligt vlakbij het metrostation en is goed bereikbaar met het OV. Je komt te werken in een gezellig team waar een professionele werksfeer heerst, maar ook veel ruimte is voor een dolletje.

Als Klantcontactmedewerker parttime word je het volgende geboden;

  • Een uitdagende werkomgeving met ontwikkelmogelijkheden;
  • Volledige vergoeding wanneer je reist met het OV;
  • Een salaris tussen de € 10,71 en € 13,39 bruto per uur;
  • Het kosteloos behalen van een Wft-Basis diploma via FINTREX.

  • Je hebt ervaring met werken in een klantgerichte functie;
  • Je bent minimaal 16 uur per week beschikbaar;
  • Je bent in het bezit van een HBO of WO propedeuse.
  • 27 November 2018 om 10:57

Callcenter medewerker

Op de afdeling Debiteuren Beheer zorg je samen met je team dat klanten van Achmea aan de betalingsverplichtingen voldoen. Dat doe je door de klant op te bellen en middels jouw service en expertise naar een oplossing te werken. Wat is de reden van de betalingsachterstand? Hoe kunnen jullie er samen voor zorgen dat je stress weg neemt bij de klant en ervoor zorgt dat de rekeningen betaald worden? Door jouw daadkrachtige manier van communiceren en inzicht in debiteurenbeheer, help je klanten met hun geldproblemen. Daarnaast help je de organisatie Achmea een zo laag mogelijk debiteurensaldo te realiseren.

Het is een tijdelijke functie, waarbij je in korte tijd onwijs veel ervaring op doet en een goede boost voor je CV erbij hebt. Je komt binnen een team te werken die regelmatig momenten organiseren waarbij je feedback geeft en ontvangt. Op deze manier ontwikkel je jezelf zowel op persoonlijk als professioneel vlak!

Herken jij jezelf in de volgende punten? Deze functie biedt jou een hoop en vraagt het volgende van jou:

  • Je hebt affiniteit met en minimaal 1 jaar ervaring binnen het klantcontact;
  • Je beschikt over een zeker mate van kennis binnen de bank- en verzekeringswezen;
  • Je bent doordeweeks elke dag beschikbaar en kan regelmatig wat later door werken;
  • Jouw werk- en denkniveau is minimaal HBO (aantoonbaar);
  • Eigenschappen die bij jou naar voren komen zijn: Verbinden, analytisch en professioneel.

Wat biedt deze functie dan nog meer zal je je misschien afvragen? Lees snel verder!

  • Een mooi salaris van € 12,80 per uur;
  • Een boost voor je CV;
  • De mogelijkheid om door te groeien bij goed presteren;
  • De mogelijkheid om collectief een zorgverzekering en een sportabonnement af te sluiten via FINTREX;
  • Leuke, ambitieuze collega's en een professionele werkomgeving;
  • Een uitdagende en afwisselende baan!
  • 26 November 2018 om 15:43

Sales Consultant parttime

Op zoek naar een bijbaan die je 16, 20, 24 of 28 uur per week naast jouw studie of drukke privéleven kan uitvoeren? Wil je jezelf wél blijven uitdagen en ontwikkelen? Ben je er klaar voor om je bij het beste salesteam van Nederland te voegen? Lees dan verder!

Eén van de grootste uitgevers van Nederland is in Amsterdam op zoek naar salestalent. Of je nu al door-to-door verkoop hebt gedaan, telefonische sales of in een winkel iedereen wist te overtuigen, als jij een passie hebt voor sales dan ben je bij dit bedrijf aan het juiste adres! Je wordt als Sales Consultant onderdeel van het zogenaamde 'win-back' team en bent er voor verantwoordelijk om oud-abonnementhouders opnieuw lezer te laten worden. Je gaat dit telefonisch doen en ontvangt een riant salaris wat bij de beste Sales Consultant hoort: € 15,00 bruto per uur exclusief bonussen.

Je komt te werken in het centrum van Amsterdam bij een ambitieus bedrijf dat open staat voor veranderingen. Je mag meedenken over hoe jouw team nóg beter kan worden en als je graag wilt doorgroeien, dan is dat zeker mogelijk! Jouw team bestaat uit energieke, commerciële mensen van alle leeftijden. Je past er bij als je altijd wilt winnen, maar ook stil wilt staan bij de successen die met elkaar behaald zijn.

Je ontvangt als Sales Consultant een salaris van € 15,00 bruto per uur. Verder heb je de volgende voordelen:

  • Je kan kiezen uit een urencategorie die bij jou past (16, 20, 24 of 28 uur);
  • Je bonus kan oplopen tot meer dan € 100,00 per week;
  • Vanaf 5 km is er een reiskostenvergoeding;
  • Je krijgt de kans door te groeien bij een toonaangevend bedrijf.

  • Je bent competitief ingesteld en wilt altijd winnen;
  • Je hebt recente ervaring in werken met targets;
  • Je bent communicatief sterk;
  • Je wilt voor langere tijd aan de slag.
  • 22 November 2018 om 16:46

Klantenservice Zilveren Kruis Finance

Als Klantenservice medewerker (20-40 uur) bij Zilveren Kruis in Zoetermeer beantwoord en adviseer jij klanten op het gebied van financiën en declaraties. Klanten benaderen jou bij vragen over o.a. het eigen risico, het treffen van een betalingsregeling of bij vragen over een factuur. Na iedere klantvraag maak je een notitie in het systeem en zorg je ervoor dat alle gegevens op een correcte manier worden verwerkt.

Om klanten te mogen adviseren dien je het Wft Zorg diploma te behalen. FINTREX biedt jou de mogelijkheid om dit diploma kosteloos te behalen. Daarnaast vindt er bij start een 3-weekse training plaats waarin je wordt klaargestoomd om alle klantvragen telefonisch af te handelen.

Je zal gaan werken voor ZIlveren Kruis in Zoetermeer op de afdeling Finance. Als je aan de slag gaat als Klantenservice medewerker bij Zilveren Kruis, dan ga je werken voor één van de grootste zorgverzekaars.
 Op de afdeling heerst een informele en prettige sfeer. Samen met je collega's heb je een belangrijk doel; de klant op een zo prettig en snel mogelijke manier te woord staan.

Als je aan de slag gaat op de Klantenservice bij Zilveren Kruis dan bieden wij jou het volgende aan:

  • Een bruto uurloon van €9,50;
  • Behaal kosteloos je Wft Zorg diploma;
  • Je kunt zowel parttime als fulltime aan de slag (20-40 uur);
  • Volledige reiskostenvergoeding;
  • Doorgroeimogelijkheden.

  • Een beschikbaarheid van 20-40 uur per week, waarvan 1 zaterdag per maand en 2 avonden per week
  • Minimaal MBO3 werk- en denkniveau
  • Motivatie om je Wft Zorg te behalen
  • Een fulltime beschikbaarheid tijdens de 3-weekse training
  • 10 December 2018 om 15:49

Klantenservice medewerker netbeheerder

Jij kan aan de slag bij Alliander, een semi-overheidsbedrijf in Arnhem, waar jij klanten van Liander helpt met al hun vragen en problemen. Wij zijn op zoek naar nieuwe Klantenservice Medewerkers (€ 12,- bruto per uur) die vanaf 24 uur per week kunnen werken.

Als jij op zoek bent naar een uitdagende klantenservice functie bij een professionele organisatie, dan ben jij bij Liander aan het goede adres. Het Klant Contact Center (KCC) is het communicatieplatform van Liander voor de consument en de kleinzakelijke klant. Hier staat klantgemak voorop!

Je gaat werken voor Liander, wat onderdeel uitmaakt van Alliander. Liander is een netbeheerder. Zij leiden de energiedistributie over de netten van Alliander dagelijks in goede banen. De groep zorgt voor een betrouwbare, betaalbare en bereikbare energievoorziening in een groot deel van Nederland. Je gaat werken op het hoofdkantoor van Alliander in Arnhem, een prachtige en professionele werkomgeving waar je uit kan kijken op de omgeving.

Gerelateerde afbeelding

Wanneer jij als Klantenservice Medewerker gaat werken bij Liander, bieden wij het volgende:

  • Een salaris van € 12,- bruto per uur;
  • Flexibele werktijden en beschikbaarheidseisen;
  • Doorgroeimogelijkheden binnen Liander;
  • Uitgebreide training en coaching;
  • Een reiskostenvergoeding.

De geschikte kandidaat voor de functie van Klantenservice Medewerker bij Liander is:

  • in het bezit van minimaal een MBO diploma;
  • minimaal 24 uur per week beschikbaar;
  • communicatief sterk en heeft ervaring in klantcontact;
  • heeft HBO werk- en denkniveau;
  • gemotiveerd en gedreven om aan de slag te gaan.
  • 21 November 2018 om 15:11

Commercieel Medewerker

Ben jij minimaal 24 uur per week beschikbaar en kan jij goed mensen overtuigen? Start dan nu als Commercieel Medewerker bij PCS in Almere en verdien € 12,05 incl. per uur!

Als Commercieel Medewerker sta jij telefonisch in contact met de zakelijke klant van KPN, dit kan een veehouder zijn of de bakker om hoek. Jij zorgt door jouw persoonlijke benadering en enthousiaste manier van praten voor de 9+ ervaring bij de klant. Jij bent een belangrijke medewerker voor KPN, want jij zorgt ervoor dat de ondernemer de aankomende jaren klant van KPN blijft.

Jij gaat aan de slag bij PCS in Almere en gaat daar de grootste klant van PCS bedienen, KPN Zakelijk. Deze ambitieuze organisatie heeft een grote groei doorgemaakt en er blijven nieuwe opdrachten binnenkomen vanuit KPN. Er zijn genoeg doorgroeimogelijkheden en dat maakt werken voor PCS de ideale start van jouw carrière.

  • Een bruto uurloon van € 12,05 incl.;
  • Bonussen die kunnen oplopen tot € 400,- per maand;
  • De avonden en weekenden vrij;
  • Trainingen en persoonlijke coaching;
  • Een gezellig en enthousiast team.

  • Minimaal 24 uur per week beschikbaar;
  • Leergierig en heb je affiniteit met telecom;
  • Sociaal en klantgericht;
  • Een doorzetter met overtuigingskracht.
  • 20 November 2018 om 13:00

Klantenservice Bijbaan T-Mobile (12-16 uur)

Op zoek naar een klantenservice bijbaan in Breda, wat je goed kan combineren met bijvoorbeeld een studie, gezin of andere baan? Ga dan werken voor T-Mobile (12-16 uur) en maak naast je salaris kans op extra bonussen!

In deze leerzame functie als klantcontact medewerker ga jij bestaande prepaid klanten bellen die binnenkort de mogelijkheid hebben om hun abonnement of toestel te verlengen. Jij helpt hem of haar met het uitzoeken van een nieuw passend abonnement door de wensen en behoeftes van de klant te bespreken. 

Heb je de klant goed kunnen adviseren hierin en is hij of zij helemaal tevreden met de door jouw gegeven info? Dan maak je de aankoop helemaal compleet door dit in orde te maken.

De Klantenservice van T-Mobile wordt uitgevoerd door Cendris. Cendris verzorgt de klantenservice voor allerlei bedrijven en is hierdoor een echte specialist in klantcontact. Naast professionaliteit staat het team voor T-Mobile voor plezier in je werk, enthousiasme en gedrevenheid. Het is een team waar je gauw je plek in zult vinden en is gevestigd in Breda.

Tijdens een betaalde fulltime training word je klaargestoomd om alle vragen te beantwoorden, of dat nou gaat over een abonnement, een telefoontoestel of wijzigingen in gegevens.

Wanneer je voor deze klantenservice vacature T-Mobile in Breda aan de slag gaat, dan:

  • Kun je vanaf 12 uur per week starten (ideaal in combinatie met een studie of andere baan);
  • Start je met een salaris van €9,20 per uur (na 4 maanden wordt dit standaard verhoogd);
  • Maak je kans op bonussen afhankelijk van jouw score (variërend vanaf €300 tot €1000 per maand);
  • Ga jij werken voor een sterk merk (CV boost);
  • Krijg je een fulltime betaalde training (5 werkdagen);
  • Ga je aan de slag met je service - en commerciële skills.

 

  • Minimaal MBO3 werk- en denkniveau
  • Je bent minimaal 12-16 uur beschikbaar om ingepland te worden
  • Je bent 2 avonden beschikbaar om te werken
  • Je bent niet bang om suggesties te geven aan klanten                                                                                   
  • Je bent bereid om je communicatieve en commerciële skills een boost te geven
  • 21 November 2018 om 09:46

Klantcontact Medewerker bij GGN

Als Klantcontact Medewerker help je debiteuren telefonisch door vragen te beantwoorden over betalingsregelingen of om een betalingsregeling te treffen. Je gaat jouw vaardigheden in het klantcontact en jouw administratieve vaardigheden volledig benutten. Je bent namelijk niet alleen het eerste aanspreekpunt voor de debiteur, maar ook degene die de betalingsregelingen in orde maakt.
Je mag je eigen uren bepalen tussen de 20 en 32 uur per week en je krijgt als Klantcontact Medewerker een bruto uurloon van € 10,50.

Wil je naast een hele leuke werkgever, zelfstandige functie en fijne collega's, ook werken aan je eigen ontwikkeling? Dan ben je bij GGN in Tilburg aan het juiste adres!

GGN is een professionele organisatie met een informele werksfeer, je kan met al jouw vragen altijd terecht bij jouw collega's. De locatie van GGN is in Tilburg en is makkelijk te bereiken met zowel het OV als met eigen vervoer.
De gezellige collega's, fijne werksfeer en goede voorzieningen, maakt GGN een topwerkgever!

Om de volgende redenen wil jij Klantcontact Medewerker bij GGN worden:

  • Je krijgt een interne training om jou volledig klaar te stomen voor deze functie (betaald);
  • Je krijgt een bruto uurloon van € 10,50;
  • Je krijgt reiskostenvergoeding;
  • Je krijgt een hoop gezellige collega's!

Voor deze functie vragen wij niet veel, maar wel het volgende:

  • Jij bent minimaal 20 uur per week beschikbaar;
  • Jij bent 2 avonden per week beschikbaar tot 19:00 uur, waarvan je daadwerkelijk 1 avond wordt ingepland;
  • Jij hebt minimaal MBO4 werk- en denkniveau.
  • 20 November 2018 om 09:10

Commercieel medewerker binnendienst

Het is nog nooit zo dichtbij geweest, jij kunt starten als Commercieel medewerker binnendienst bij PCS voor KPN Zakelijk. Wij zoeken mensen die fulltime beschikbaar zijn en klaar zijn voor een nieuwe uitdaging. Voor € 12,05 (incl.) per uur ga jij starten als Commercieel medewerker binnendienst.

Wat kun je verwachten van deze functie? Jij bent verantwoordelijk voor het binnenhalen van sales en het opbouwen van een klantrelatie. Dit doe je door telefonische gesprekken te voeren met klanten van KPN Zakelijk. Wanneer jij deze gesprekken goed voert dan valt er zelfs ook nog een bonus te verdienen die kan oplopen rond de € 400,- per maand.

Zie jij jezelf al zitten bij PCS? Dat is mooi, want binnenkort hoor jij hier helemaal bij. Ook jij kunt werken in dit groeiende bedrijf dat zichzelf heeft gevestigd in Nederland, België, Bulgarije, Luxemburg en zelfs in Marokko. Het bedrijf is echt een duizendpoot. Er is hier zo veel mogelijk, wanneer jij jezelf wilt ontwikkelen en echt alles uit jezelf wilt halen dan zit je hier helemaal goed.

Wanneer je aan de slag gaat als Commercieel medewerker binnendienst dan hoort hier hier wel iets tegenover te staan natuurlijk.

  • Een salaris van € 12,05 (incl.);
  • Een fulltime training;
  • Tussen de 24 - 40 uur per week aan de slag;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10km;
  • Jouw werkdagen zijn ma t/m vr van 09:00 t/m 17:30.

Het fijne aan deze functie is dat je ook coaching en begeleiding op de werkvloer krijgt, zodat jij alles uit jezelf kunt halen.

Waarschijnlijk heb jij al wel door dat wij een Commercieel medewerker binnendienst zoeken. Hier kun jij lezen wie wij zoeken voor deze functie.

Wij zoeken mensen die niet bang zijn om hun mond open te trekken en een adrenaline boost krijgen bij het maken van een sale! 
Het woord 'nee' komt niet in jouw woordenboek voor. Je hoeft niet persé ervaring te hebben, want wij hebben een fulltime training waarin wij jou alle kneepjes van het vak meegeven.

  • 19 November 2018 om 11:41

Sales medewerker B2B

Bij PCS in Almere kan jij binnen een week al starten met jouw nieuwe baan als Sales medewerker B2B. Een functie waar jij bovenop jouw salaris van € 12,05 (incl.) bruto per uur, bonussen kan verdienen van gemiddeld € 400 per maand en 24-40 uur kan werken per week.

Als Sales medewerker B2B sta jij telefonisch in contact met midden klein bedrijven. Deze bedrijven hebben een verouderd pakket van KPN die komt te vervallen en jij gaat hen hierover informeren. Door in gesprek te gaan met de klant en door goed te luisteren weet jij het juiste nieuwe pakket samen te stellen.

Op 5 minuten lopen van het treinstation Almere Muziekwijk is het kantoor van PCS te vinden, zie jij jezelf hier al naar binnen lopen?

Afbeeldingsresultaat voor PCS Almere

Wat bieden wij jou als Sales medewerker B2B:

  • Een salaris van € 12,05 (inclusief reserveringen) bruto per uur;
  • Een reiskostenvergoeding als jij verder dan 10KM woont;
  • Een leuke fulltime- of parttimebaan;
  • Een betaalde fulltime training;
  • Een gezellige werksfeer met leuke collega's.

Wat vragen van jou als Sales medewerker B2B:

  • Jij hebt commercieel inzicht;
  • Jij bent minimaal 24 uur beschikbaar per week;
  • Jij kan een fulltime training volgen.
  • 19 November 2018 om 10:58

Parttime Servicemedewerker

Vind je het leuk om mensen te helpen en ben je 16 tot 20 uur per week beschikbaar? Start dan als parttime Servicemedewerker bij de Rabobank in Amsterdam! 

Als parttime Servicemedewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor de klant bij financiële vragen. Telefonisch geef je de klant adviezen op maat over online bankieren, diverse spaarproducten en het openen of sluiten van rekeningen. Je ontvangt hiervoor een salaris tussen de € 10,71 en € 13,39 bruto per uur en diverse vakinhoudelijke trainingen.

Je gaat werken bij één van de grootste financiële dienstverleners van Nederland. De Rabobank zet zich in om ambities te realiseren en te blijven ontwikkelen. De Rabobank stimuleert de ambities van haar medewerkers door verschillende trainingen aan te bieden. De locatie waar jij je ambities bij de Rabobank waar gaat maken is gevestigd in Amsterdam Amstel en is goed bereikbaar met het OV.

Als parttime Servicemedewerker word je het volgende geboden:

  • Flexibele werktijden;
  • Een salaris tussen de € 10,71 tot € 13,39 bruto per uur;
  • Volledige reiskostenvergoeding wanneer je reist met het OV;
  • Een plek in een team met gezellige collega's;
  • De mogelijkheid om je verder te ontwikkelen door verschillende trainingen te volgen.

 

  • Je bent in het bezit van een HBO of WO propedeuse;
  • Je bent minimaal 16 uur per week beschikbaar;
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
  • 19 November 2018 om 09:36

Rabobank Service medewerker 16-20 uur

De Rabobank in Amsterdam zoekt ambitieuze Service medewerkers voor 16 tot 20 uur per week!

Als Service medewerker geef je de klant telefonisch advies over sparen, online bankieren en het openen en sluiten van rekeningen. De functie van Service medewerker is een leerzame functie waar je de kans krijgt om diverse trainingen te volgen om jezelf te ontwikkelen. Als Service medewerker krijg je een salaris tussen de € 10,71 en de € 13,39 bruto per uur.

Werken bij de Rabobank in Amsterdam betekent werken op een professionele afdeling waar de teamspirit aanwezig is. De locatie bevindt zich vlakbij Amsterdam Amstel en is goed te bereiken met het OV.

Als Service medewerker word je het volgende geboden:

  • Een salaris tussen de € 10,71 en € 13,39 bruto per uur;
  • Volledige reiskostenvergoeding wanneer je reist met het OV;
  • Een interne training van 5 weken;
  • De mogelijkheid om 16 tot 20 uur per week te werken.

  • Je hebt een HBO of WO propedeuse behaald;
  • Je bent gemotiveerd om klanten te voorzien van advies op maat;
  • Je beheerst de Nederlandse taal goed in woord en geschrift.
  • 16 November 2018 om 17:23

Werken als Klantcontact Medewerker bij GGN

Als Klantcontact Medewerker help je debiteuren telefonisch door vragen te beantwoorden over betalingsregelingen of om een betalingsregeling te treffen. Je gaat jouw vaardigheden in het klantcontact en administratieve vaardigheden volledig benutten. Je bent namelijk niet alleen het eerste aanspreekpunt voor de debiteur maar ook degene die de betalingsregelingen in orde maakt.
Je mag je eigen uren bepalen tussen de 20 en 32 uur per week en je krijgt als Klantcontact Medewerker een bruto uurloon van € 10,50.

Wil je naast een hele leuke werkgever, zelfstandige functie en fijne collega's, ook werken aan je eigen ontwikkeling? Dan ben je bij GGN in Tilburg aan het goede adres!

GGN is een professionele organisatie met een informele werksfeer, je kan met al jouw vragen altijd terecht bij jouw collega's. De locatie van GGN is in Tilburg en is makkelijk te bereiken met zowel het OV als met eigen vervoer.
De gezellige collega's, fijne werksfeer en goede voorzieningen, maakt GGN een topwerkgever!

Om de volgende redenen wil jij Klantcontact Medewerker bij GGN worden:

  • Je krijgt een interne training om jou volledig klaar te stomen voor deze functie (betaald);
  • Je krijgt een bruto uurloon van € 10,50;
  • Je krijgt reiskostenvergoeding;
  • Je krijgt een hoop gezellige collega's!

Voor deze functie vragen wij niet veel, maar wel het volgende:

  • Jij bent minimaal 20 uur per week beschikbaar;
  • Jij bent 2 avonden per week beschikbaar tot 19:00 uur, waarvan je daadwerkelijk 1 avond wordt ingepland;
  • Jij hebt minimaal MBO4 werk- en denkniveau.
  • 16 November 2018 om 16:49
❌