[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

πŸ”’
❌ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
Gisteren β€” 18 April 2019Bellen als bijbaan

Front Office Medewerker Commercieel

Ben jij op zoek naar een veelzijdige functie in een snel groeiende financiële organisatie? Ga dan 16 tot 40 uur per week aan de slag bij onze opdrachtgever in het centrum van Utrecht en verdien € 11,- bruto per uur!

Als Front Office Medewerker Commercieel ga jij aan de slag bij een organisatie gespecialiseerd in vastgoedbelegging. Je geeft iedere klant de volledige aandacht en bent een sparringsparter van de klant. Jij weet de klanten die jij spreekt te enthousiasmeren over de financieringsmogelijkheden die de organisatie kan bieden. Jij begeleidt de klant vakkundig van een eerste klantcontact naar een succesvolle financiering.

Je komt te werken in een modern en flexibel kantoor. Geen kamers waar je je in kunt verstoppen, maar veel glas en open ruimtes. Alle plekken zijn flex, ook die van het management. Met de locatie in hartje Utrecht zit je in een levendige omgeving, én op steenworp afstand van het station. Koffietentjes, lunchzaken en cafés om te borrelen vind je allemaal om de hoek. Aanrader: tijdens de lunch een mooie stadswandeling maken!

Wanneer jij gaat starten als Front Office Medewerker Commercieel, kan jij rekenen op het volgende:

  • Een salaris van € 11,- bruto per uur;
  • Je kan 16 - 24, 24 - 32 of 23 - 40 uur per week werken in het hart van Utrecht;
  • Een professionele werkplek en goede begeleiding binnen de organisatie;
  • De kans om op korte termijn te beginnen;
  • De mogelijkheid om op termijn een Wft diploma te gaan behalen;
  • Een werkplek waar jij proactief meedenkt en veel kan leren;
  • Een flexibel in te plannen functie, de openingstijden liggen tussen 08:30 en 19:00.

Voor de functie van Front Office Medewerker Commercieel zijn wij op zoek naar kandidaten die:

  • beschikken over HBO werk- en denkniveau;
  • affiniteit hebben met de financiële wereld;
  • graag in een dynamische organisatie werken;
  • echte aanpakkers zijn en proactief handelen;
  • op korte termijn beschikbaar zijn;
  • 16 - 24, 24 - 32 of 23 - 40 uur per week willen werken.

Ben jij daarnaast ondernemend, vakkundig, betrokken, verfrissend én klaar voor een nieuwe uitdaging?

  • 18 April 2019 om 14:17

Klantcontact Specialist Rabobank

Voor de Rabobank in Alkmaar ben ik op zoek naar een specialist in klantcontact! Weet jij precies wat de klant nodig heeft en streef jij naar een fantastische klantbeleving? Dan pas jij goed in de functie Klantcontact Specialist bij de Rabobank. Deze functie is in basis fulltime maar parttime is bespreekbaar. Het salaris ligt tussen de € 12,75 en de € 18,21 bruto per uur en groeien in salaris is mogelijk.

Als Klantcontact Specialist streef je samen met jouw collega's elke dag naar een geweldige klantbeleving door het bieden van passend advies op verschillende bank- en verzekeringsvragen. Geen ervaring in de bancaire sector? Dat snappen we en daarom krijg je de mogelijkheid om kosteloos twee Wft-diploma’s te behalen. Daarnaast krijg je vanuit de Rabobank een betaalde training van drie weken (40 uur p.w.) zodat je goed van start gaat.

Je gaat aan de slag op het contactcentrum van de Rabobank in Alkmaar. Samen met jouw 35 collega's vorm je het kloppende hart van de organisatie, namelijk de klantenservice. Het team waarin je terecht komt, is erg warm en collegiaal. De sfeer op de afdeling is informeel en ontspannen. Zie jij jezelf er al tussen zitten?

  • Een startsalaris tussen de € 12,75 en de € 18,21 bruto per uur;
  • Kosteloos het Wft-Basis en het Wft-Schade Particulier behalen;
  • Reiskostenvergoeding voor zowel reizen met het OV als met eigen vervoer;
  • Een interne betaalde training van drie weken;
  • Werken in een warm en gezellig team.

  • Gedrevenheid om het Wft-Basis voor start en het Wft-Schade Particulier binnen drie maanden na start te behalen;
  • Minimaal een MBO4 diploma;
  • Beschikbaarheid om de fulltime training te volgen;
  • Klantgerichtheid.
  • 18 April 2019 om 11:00
OuderBellen als bijbaan

Junior service medewerker

Ben jij opzoek naar een flexibele baan waarin jij zelf aangeeft wanneer je beschikbaar bent? Heb jij mensenkennis en kan jij situaties goed aanvoelen? Dan ben ik opzoek naar jou! Voor Zilveren Kruis Achmea in Almere ben ik opzoek naar een echt 'mensenmens'.

Voor € 10,50 (vanaf 21j) kan jij starten als Junior klantenservice medewerker bij een van de grootste zorgverzekeraars van Nederland. Jij geeft aan hoeveel uur (tussen de 16-40) je beschikbaar bent, minimaal 2 avonden in de week en 1 zaterdag per maand. Je wordt gebeld door mensen met allerlei soorten klantvragen en gaat ze daarbij helpen/adviseren. Zelf ben jij flexibel inzetbaar voor 1 van de uren categorieën (16-20 / 20-28 / 24-32 / 28-36 / 32-40).

Je komt te werken voor Klant Contact Services (KCS), dit is een dochterbedrijf van Achmea. KCS is zowel met openbaar vervoer als met de auto erg goed bereikbaar. Je merkt dat er waardering is voor het personeel door de vele coachingsgesprekken en begeleidingstrajecten. Er heerst op de werkvloer een open, informele en sociale sfeer onder collega's.

  • Een leuke baan waarin je als junior service medewerker een adviserende rol op je gaat nemen (geen verkoop);
  • Een flexibel rooster waarbij je zelf je beschikbaarheid tussen de 16-40 uur kan aangeven (minimaal 2 avonden per week en 1 zaterdag per 4 weken);
  • Een brutosalaris van € 10,50 (vanaf 21j);
  • Een reiskostenvergoeding (indien je >10km van locatie woont);
  • De mogelijkheid om kosteloos je Wft zorg te behalen.

  • Je beschikt over minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • Je bent beschikbaar in een van de volgende urencategorieën 16-20 / 20-28 / 24-32 / 28-36 / 32-40;
  • Je vind het geen probleem om 2 avonden per week en 1 zaterdag per 4 weken te werken (openingstijden ma-vr: 08.00-20.00 en za: 09.00-13.00);
  • Je bent bereid om je Wft zorg te behalen;
  • Je hebt mensenkennis en kan situaties goed aanvoelen;
  • Je kan goed schakelen tussen de systemen en je denkt in oplossingen.
  • 17 April 2019 om 10:16

Telefonisch verkoper (16-20 uur)

Als Telefonisch verkoper ben je verantwoordelijk voor de verkoop van kranten abonnementen bij oude en potentiële klanten van De Persgroep in Amsterdam. Naast je salaris van € 15,00 bruto per uur is er ook nog een bonusregeling van € 7,50 bruto bij elke tweede sale. Dit is dé bijbaan voor naast bijvoorbeeld je studie of drukke privéleven, waar plezier en ontwikkeling centraal staan.

 

De werktijden zijn maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur en de dinsdag en donderdag avond tot 21:00 uur. De uren van 16 tot 20 uur per week kan je flexibel in plannen.

De Persgroep in Amsterdam werkt dagelijks aan het uitgeven van Nederlands bekende kranten, zoals Trouw, het AD en de Volkskrant. De verkoop van deze kranten gebeurd op de afdeling sales, waar een energiek team van bijna 40 medewerkers verantwoordelijk is voor de verkoop van deze bekende kranten en de online abonnementen.

Als Telefonisch verkoper (16-20 uur) krijg je:

  • Een bruto uurloon van € 15,- en een bonusregeling vanaf € 7,50 bruto;
  • Een energiek en gezellig team;
  • Mogelijkheid om je sales skills verder te ontwikkelen;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 5 kilometer.

Als Telefonisch verkoper (16-20 uur) heb jij:

  • Minimaal MBO4 werk- en denkniveau;
  • Een beschikbaarheid om minimaal 16 tot 20 uur per week te werken;
  • Ervaring in de sales is een pré;
  • Een vlotte babbel en een goede overtuigingskracht.

 

  • 18 April 2019 om 11:07

Parttime werk Rabobank in Eindhoven

Als financieel klantenservice specialist ga je vragen en klachten van (potentiële) klanten behandelen en afhandelen. Je gaat deze vragen en klachten registreren en je gaat ze administratief verwerken. Daarnaast ga je de verkoop van bancaire producten ondersteunen en bevorderen door middel van cross- en deepsell. Je geeft de klant informatie over en ondersteuning bij het productenpakket. Ook bekijk je samen met de klant de financiële mogelijkheden. Bovendien vervul je een marksignaalfunctie en rapporteer je relevante marktinformatie, hiermee kan je de kwaliteit van de dienstverlening bewaken en verbeteren.

Je gaat aan de slag bij een grote financiële organisatie: de Rabobank. Bij deze organisatie werken mensen die een passie hebben voor klantcontact. De werknemers zijn in staat een geweldige service te leveren. Om goed binnen de Rabobank te passen moet je beschikken over een positieve en proactieve instelling, je moet kansen aangrijpen en je moet je verantwoordelijkheid durven nemen. Daarnaast moet je in kunnen spelen op verkoopsignalen.

Binnen het bedrijf heerst er een informele sfeer. De werkomgeving wordt tevens beschreven als collegiaal en multicultureel. Eigenschappen die op waarde worden geschat zijn integriteit, professionaliteit en verantwoordelijkheid.

  • Goede opleidingsmogelijkheden;
  • Goede begeleiding en coaching;
  • Doorgroeimogelijkheden;
  • Kans op een vast dienstverband;
  • Flexibele salarisschalen waarbij ontwikkeling een stap vooruit betekent (op basis van de modules die jij hebt geleerd);
  • Flexibele openingstijden. Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 21.00 en zaterdag van 09.00 tot 17.00.

Wat zijn de arbeidsvoorwaarden?

  • Een salaris van € 10,71 per uur (afhankelijk van je werkervaring is er een mogelijkheid om te stijgen in het uurloon tot € 13,39 per uur);
  • Je hebt recht op 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Je ontvangt een tegemoetkomende reiskostenvergoeding tot maximaal 40 kilometer. De tegemoetkoming bestaat uit een bedrag per gewerkte dag op basis van je kilometerafstand. Hoe dichter je bij huis woont hou nauwkeuriger de vergoeding is.

  • Minimaal een afgeronde MBO4 opleiding;
  • Minimaal 16 uur per week beschikbaar;
  • Minimaal een jaar telefonische werkervaring op het gebied van verkoop en service in een call-omgeving;
  • Affiniteit met de verzekeringsbranche;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift;
  • Grote mate van sensitiviteit;
  • Empathisch vermogen;
  • Inlevingsvermogen;
  • Commerciële instelling;
  • Goede samenwerker;
  • Verantwoordelijk.
  • 16 April 2019 om 09:47

Klantcontact Medewerker KPN

Lijkt het jou leuk om te sparren met zakelijke klanten en hou je van een uitdaging? Start als Klantcontact Medewerker bij KPN voor PCS in Zwolle! Werk 24-40 uur per week en verdien € 12,20 (incl.) bruto per uur.

Een Klantcontact Medewerker bij KPN legt contact met zakelijke klanten van KPN. Je gaat met hen in gesprek over de diensten die ze afnemen bij KPN. Hoe is de verbinding, zijn ze tevreden? Vervolgens kijk je samen met hen naar de pakketten die ze al hebben en mogelijke nieuwe diensten die ze af willen nemen. Je bent klantvriendelijk in jouw benadering en commercieel sterk. Jij weet precies hoe je het beste resultaat kunt bereiken!

Je gaat aan de slag bij PCS in Zwolle, dit is een facilitair contactcenter met vestigingen in Almere, Nijmegen en Zwolle. PCS biedt trainingen en coaching voor de medewerkers. Jouw ontwikkeling wordt als zeer belangrijk gezien! Aan nieuwe medewerkers wordt een coach en een buddy gekoppeld, zij bieden begeleiding op de werkvloer. Bovendien biedt PCS doorgroeimogelijkheden aan. Je start als Klantcontact Medewerker, maar wanneer je jouw werkzaamheden goed uitvoert dan kun je doorgroeien naar andere functies, zoals coach of teamleider.

Wij bieden jou het volgende:

  • Een uurloon van € 12,20 (incl.) bruto;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 11 km;
  • Doorgroeimogelijkheden;
  • Trainings- en coaching programma's;
  • Een betaalde training voordat je start;
  • Prettige werksfeer.

Wij vragen van jou het volgende:

  • Je bent commercieel sterk;
  • Je bezit overtuigingskracht;
  • Je hebt affiniteit met telecom;
  • Je bent minimaal 24 uur per week beschikbaar;
  • Je beheerst Nederlands in woord en geschrift.
  • 16 April 2019 om 09:23

Sales medewerker (12-20 uur)

Wil jij een baan die goed te combineren is met gezin, sport, studie en andere bezigheden? Wil jij flexibel werken en een goed salaris van € 13,36 bruto per uur verdienen?

Word dan Sales medewerker in Best tussen de 12-20 uur per week. Jij spreekt zelf het aantal uren af, dus jij bepaalt hoeveel je werkt! In deze functie neem je telefonisch contact op met oud-klanten van de Persgroep. In het verleden hebben zij een krantabonnement gehad en jij peilt of er nog interesse is voor een nieuw abonnement. Ook bel je met klanten die nu een gratis proefabonnement hebben. Willen zij deze verlengen met een betaalde variant? Omdat je als Sales medewerker met targets werkt, word je daar ook voor beloond. Er is een mooie bonusregeling voor naast je vaste salaris.

Jij gaat werken bij de Persgroep in Best. Als een van de grootste uitgeverijen van Nederland hebben zij veel verschillende kranten die je kan aanbieden. Jouw team bestaat uit enthousiaste collega's die allemaal een gezonde winnaarsmentaliteit hebben. Er is veel ruimte voor een grapje en onderling is de sfeer erg belangrijk.

Als Sales medewerker krijg je:

  • Een lekker salaris. Namelijk € 13,36 bruto per uur;
  • Een bonus bij goed presteren;
  • Vakantiegeld en vakantiedagen;
  • Goede coaching en begeleiding.

  • Jij bent supersociaal en maakt makkelijk contact met mensen;
  • Jij bent niet bang voor targets;
  • Jij bent minimaal 12 uur per week beschikbaar binnen de openingstijden van maandag t/m vrijdag tussen 9:00-21:00 uur en zaterdag 10:00-14:00 uur.
  • 12 April 2019 om 14:47

Medewerker Behoud Parttime (12-20)

Zoek jij een parttimebaan (12-20 uur) waar je veel kan leren? Praat jij graag met mensen en vind je sales een uitdaging?

Word Medewerker Behoud op het hoofdkantoor van de Persgroep in Amsterdam! Het gaat om een parttimefunctie tussen de 12 en 20 uur per week. Jij bepaalt zelf hoeveel uur je gaat werken in de week. Binnen deze functie heb je contact met klanten van de Persgroep die het AD, de Volkskrant, Trouw of het Parool lezen. Zij zijn daar niet meer tevreden over en willen hun abonnement opzeggen. Jij bent een eerstelijns contactpersoon en als Medewerker Behoud, je raad het al, verantwoordelijk voor het behouden van deze klanten. Je hebt te maken met targets en krijgt ook een salestraining wanneer je gaat starten.

Praktische informatie:

  • Jouw salaris begint op € 13,36 bruto per uur en dit is exclusief bonussen!
  • De openingstijden zijn maandag en dinsdag van 8:00-19:00 uur en woensdag t/m vrijdag van 8:00-21:00 uur;
  • Je start met een fulltime training van 1 week;
  • De maandag is een verplichte werkdag.

Jouw team bij de Persgroep in Amsterdam bestaat uit zowel parttimers als fulltimers en is erg hecht me elkaar. Iedereen wil uiteraard zijn bonus behalen, maar er wordt elkaar veel gegund. Er is veel ruimte voor eigen inbreng en jouw ontwikkeling als Medewerker Behoud is erg belangrijk.

Als Medewerker Behoud krijg jij:

  • Een salaris van € 13,36 bruto per uur (ongeacht leeftijd);
  • Een bonus;
  • Een gratis krantabonnement;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Coaching en begeleiding.

  • Enthousiast over de kranten van de Persgroep;
  • Maandagochtend standaard beschikbaar;
  • Iemand met een vlotte babbel en hebt bij voorkeur al een beetje sales ervaring.
  • 10 April 2019 om 12:07

People coΓΆrdinator

Nationale-Nederlanden is onze klant gevestigd in hartje Rotterdam en past precies bij onze ‘niet lullen maar poetsen’ mentaliteit. Je verantwoordelijkheid ligt bij onze flexwerkers, je neemt ze echt bij de hand en zorgt voor een vlekkeloze Employee Journey. Hierbij werf en selecteer je de mensen en ben je echt hun coach gedurende het traject. Je bent het gezicht voor onze flexwerkers en voor onze klant. Je bent de sparringspartner voor Nationale-Nederlanden, zorgt voor een 100% goede afhandeling van alle problemen die je tegenkomt en je zorgt dat de processen continu worden bijgesteld en worden verbetert. Je werkt hierbij samen met de team manager. Je plant gesprekken, pakt verzuim op je bent expert op het gebied van vragen over Nationale-Nederlanden.

Als people manager word je verantwoordelijk voor onze klant Nationale-Nederlanden. Een grote financiële dienstverlener met ruim 5 miljoen particuliere en zakelijke klanten. Dagelijks zetten zij zich in om op een persoonlijke manier hun klanten verder te helpen. FINTREX staat voor hard werken, energie, ambitie en plezier in je baan. Alle facetten die een echte Rotterdammer ook heeft. Collega’s dagen elkaar uit en helpen elkaar om net dat ene stapje extra te zetten voor elkaar en de klant. Iedere dag haal je het beste in jezelf en anderen naar boven.
FINTREX is gespecialiseerd in de klantcontactbranche, een branche die constant in ontwikkeling is en de nodige uitdagingen heeft. Ook hebben we onze eerste stappen over de grens gezet.
Als je bij FINTREX werkt werk je samen aan successen, ben jij constant bezig jezelf te ontwikkelen en werk je in een hecht team van professionals. Samen gaan we geen uitdaging uit de weg!

  • Een super leuke fulltime functie bij onze opdrachtgever Nationale-Nederlanden;
  • In deze functie start je in schaal G4 welke loopt tot € 2.800,- waarbij je afhankelijk van ervaring wordt ingeschaald bij start en je gedurende je looptijd in kunt groeien
  • Een telefoon van de zaak;
  • 25 vakantiedagen per jaar;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km;
  • Collectieve zorgverzekering en de mogelijkheid tot pensioenopbouw;
    Een plek waar je je als professional kunt ontwikkelen.

Herken jij je in de onderstaande punten:

  • Je hebt een HBO – of WO diploma; 
  • Ervaring in de uitzendbranche is een pre;
  • Je bent communicatief sterk;
  • Je bent niet bang om in het diepe te springen;
  • Je bent niet bang voor een uitdaging en gaat oplossingsgericht te werk;
  • Je hebt de ambitie om te groeien, niet alleen in je eigen ontwikkeling, maar ook om de nummer 1 te worden bij de opdrachtgever.
  • 8 April 2019 om 12:40

Klantcontact medewerker Arnhem

De afdeling waarvoor wij een nieuwe Klantcontact medewerker zoeken toont een grote diversiteit aan medewerkers die samen een leuk team vormen. Deze vacature voor Klantcontact medewerker is dan ook voor verschillende personen weggelegd.

Tussen de 20 en 36 uur per week sta jij als Klantcontact medewerker telefonisch klaar voor de klanten van Nationale-Nederlanden in Arnehm en verdien jij € 12,72 bruto per uur.

Deze vacature betreft een functie op de afdeling ING Schade. Ondanks dat je je op deze afdeling bevindt, ben je meer een medewerker bij de Nationale-Nederlanden omdat de verzekeringen van klanten van ING hier zijn ondergebracht. Nationale-Nederlanden kenmerkt zich als een uitstekende werkgever. Zowel voor klanten als medewerkers is het een gezonde organisatie met goede doelen waar naar gestreeft worden.

  • Een startsalaris van € 12,72 bruto per uur, waarbij doorgroei in salaris mogelijk is;
  • Een reiskostenvergoeding;
  • Doorbetaalde fulltime training van 4 weken;
  • De mogelijkheid om kosteloos je Wft-Basis diploma te halen;
  • Een afwisselende functie in een gezellig team;
  • Flexibele werktijden van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 21.00 uur en op zaterdagen van 09.00 tot 17.00 uur.

  • Minimaal MBO4/HBO werk- en denkniveau;
  • Wij zoeken iemand die er voldoening uit haalt wanneer hij/zij klanten kan helpen;
  • Je dient hiervoor goed te kunnen luisteren, de klantvraag snel te kunnen achterhalen en hier actief in mee te kunnen denken;
  • Voor deze functie moet je leergierig zijn;
  • Interesse in één van de volgende urencategoriën: 20-28 uur, 24-32 uur of 28-36 uur per week.
  • 8 April 2019 om 15:46

Sales Consultant Uitgeverij

Als Sales Consultant ga jij aan de slag bij een uitgeverij van vakbladen in hartje Rotterdam. Hier ben jij een commerciële duizendpoot en werk jij mee op de verschillende lopende projecten. Je gaat € 10,34 bruto per uur verdienen en kan tussen 16 en 35,5 uur per week werken.

In deze functie heb jij contact met MKB om vakbladen te verkopen. Het is van belang om een makkelijk gesprek te kunnen voeren, door te vragen en om kansen te zien én te benutten. De functie is erg targetgericht en bij het behalen van je target staat er ook een lekkere bonusregeling tegenover!

Je komt te werken voor Rendement Uitgeverij, een uitgeverij van vakbladen voor het MKB. Op de afdeling heerst een gezellige en informele werksfeer. Wanneer jij je target behaald, krijg jij een bonus. Na het behalen van jouw target levert ieder volgend abonnement een geldbedrag op. Hierdoor kan je flink wat extra's verdienen!

Wanneer jij gaat starten als Sales Consultant bij Rendement Uitgeverij, bieden wij het volgende:

  • Flexibele werktijden: de afdeling is op maandag t/m donderdag geopend van 09:00 - 17:00 en op vrijdag van 09:00 tot 15:00 (tijd voor de vrijdagmiddagborrel!);
  • Flexibele inzetbaarheid: je kan 16 tot 35,5 uur per week werken (o.b.v. jouw beschikbaarheid);
  • Een basissalaris van € 10,34 bruto per uur én de kans om lekkere bonussen te verdienen;
  • Leuke werksfeer met gezellige collega's.

Wij zijn voor de functie van Sales Consultant op zoek naar iemand die:

  • een commerciële instelling heeft;
  • commerciële ervaring is een pré;
  • een vlotte babbel heeft;
  • flexibel inzetbaar is;
  • een echte teamplayer is.
  • 18 April 2019 om 10:54

Commercieel medewerker

Ben jij goed in mensen overtuigen en inspelen op hun wensen en behoeften? Dan ben jij degene die ik zoek voor de functie van Commercieel medewerker bij Rendement Uitgeverij in Rotterdam. Hier verdien jij € 10,02 met daarbovenop jouw verdiende bonussen en kan jij tussen 16 en 35,5 uur per week werken!

Als Commercieel medewerker neem jij contact met MKB op om hen vakbladen van Rendement Uitgeverij te verkopen. Hierdoor krijgen deze bedrijven vakinformatie en dit heeft een echte meerwaarde voor de bedrijven.

Werken voor Rendement Uitgeverij betekent werken in een gezellige en informele werkomgeving. Het kantoor is in hartje Rotterdam, waardoor het super goed bereikbaar is. De medewerkers van Rendement Uitgeverij typeren zich door hun proactieve en commerciële houding.

Als jij gaat starten als Commercieel medewerker, bieden wij jou het volgende:

  • Salaris: € 10,02 bruto per uur
  • Uren: 16 tot 35,5 uur per week
  • Openingstijden: maandag t/m donderdag van 09:00 - 17:00 en op vrijdag van 09:00 - 15:00;
  • Training: 2 tot 4 dagen on the job.

Voor de functie van Commercieel medewerker zijn wij op zoek naar iemand die:

  • Een commerciële instelling heeft (enige commerciële ervaring is een pré);
  • Graag met targets werkt;
  • Een vlotte babbel heeft en deze graag inzet;
  • Flexibel beschikbaar is op maandag t/m vrijdag;
  • Minimaal 16 uur per week wilt werken.
  • 8 April 2019 om 11:29

Parttime Klantadviseur Rabobank

Als parttime Klantadviseur ga jij het verschil maken voor de particuliere klanten van de Rabobank in Eindhoven. Dit verschil kan jij maken, omdat je behulpzaam, leergierig en secuur bent. Tijdens je studie heb je deze competenties en vaardigheden verder ontwikkeld, waardoor jij er klaar voor bent om het verschil te maken voor de klanten van de Rabobank.

Om je verder te ontwikkelen tot een ware expert mag jij voor deze functie je Wft-Basis diploma behalen en krijg je een training op maat die jou alle tools gaat geven om deze functie tot een succes te maken. Met deze tools en training kan je alle vragen beantwoorden van de klanten zoals vragen omtrent; bankpassen, rekeningen, betalen, sparen, creditcards en internetbankieren. Deze parttime functie kan jij 16 tot 20 uur per week uitvoeren in de avonden en de weekenden voor een salaris tussen de € 10,71 en de € 13,39 bruto per uur.

De Rabobank in Eindhoven is niet alleen kleurrijk in logo, maar ook in hun bedrijfscultuur. De fijne werkomgeving wordt gecreërd door een overvloed aan collegialiteit en samenwerking die centraal staan. Dit vind je niet alleen terug binnen de Rabobank panden, maar ook in de projecten en klanten van de Rabobank. Samen streven zij naar een openbedrijfscultuur waar groen ondernemen en saamhorigheid centraal staan!

Als Parttime Klantadviseur ontvang jij van ons:

  • Een salaris tussen de € 10,71 en de € 13,39 bruto per uur (afhankelijk van opgedanve werkervaring);
  • De mogelijkheid om je Wft-Basis te behalen via FINTREX;
  • Ontvang jij collectiviteitskorting op je sportabonnement;
  • Volledige reiskostenvergoeding van het OV;
  • Een training op maat.

Jij bent:

  • In het bezit van je HBO-propedeuse of gaat deze binnenkort behalen;
  • In het bezit van je MBO4 diploma en bezig met een HBO/WO studie; 
  • Flexibel inzetbaar in de avonden en de weekenden (16 tot 20 uur per week);
  • In het bezit van je Wft-Basis of bereidt deze te behalen via FINTREX;
  • Behulpzaam, leergierig en secuur.
  • 8 April 2019 om 10:23

Werken bij Liander in Haarlem

Ben jij op zoek naar een baan vol met afwisseling, telefonisch klantcontact én een professionele werkomgeving? Dan is de functie van Technische klantenservice medewerker bij Liander in Haarlem perfect voor jou! Je kan al werken vanaf 24 uur en verdient € 13,67 bruto per uur.

Binnen deze functie is geen dag hetzelfde. Je maakt veel mee, komt met uiteenlopende mensen in contact en werkt in een groot team met veel collega's samen. Jij bent het eerste aanspreekpunt bij storingen, (on)geplande werkzaamheden en calamiteiten. Jij kan goed het onderscheid maken tussen een reguliere en ernstige storing.Jij reageert adequaat en snel bij een ernstige storing en durft hierbij volgens het crisisprotocol te handelen.

Je komt te werken voor Liander, een Nederlandse netbeheerder. Zij zorgen ervoor dat alle elektriciteit en het gas goed door de netten wordt geleid. Hier komt natuurlijk de nodige hectiek bij kijken. Hiervoor hebben zij een Technisch Klantcontact Center ingericht dat iets wegheeft van een alarmcentrale. Een fascinerende werkomgeving waar geen dag hetzelfde is!

  • Een salaris van € 13,67 bruto per uur (exclusief vakantiegeld);
  • 24-40 uur per week werken;
  • 3 weken fulltime training;
  • Uitdagende en zeer afwisselende functie bij een organisatie die volop in ontwikkeling is;
  • Een prima reiskostenvergoeding.

Onze ideale kandidaat voor de functie Technisch Klantcontact Medewerker:

  • Heeft minimaal een MBO4 diploma;
  • Is zeer stressbestendig, communicatief vaardig, inlevend en nieuwsgierig;
  • Heeft geen moeite met hectische situaties en is proactief;
  • Heeft aantoonbare werkervaring in klantcontact;
  • Is beschikbaar voor een fulltime training van 3 weken;
  • Technische affiniteit is een pré, maar je weet sowieso de gaskraan en de meterkast in je huis te vinden;
  • Is flexibel inzetbaar: beschikbaar tussen 06:30 en 23:00 van maandag t/m vrijdag;
  • Kan één keer per drie weken in het weekend werken.
  • 4 April 2019 om 15:04

Callcenter medewerker ANWB Lyon

Geen geld voor vakantie deze zomer? Ga dan het buitenlandse avontuur aan bij de ANWB! Op de ANWB Alarmcentrale in Lyon ga je aan de slag als Callcenter medewerker. Voor € 10,36 bruto per uur werk je gemiddeld 32 uur per week in Lyon. Daarnaast wordt er tegen een kleine vergoeding een studio voor je geregeld. Hierdoor heb je alle tijd en ruimte om Lyon en haar prachtige omgeving te ontdekken!

Als Callcenter medewerker op de ANWB alarmcentrale in Lyon kom je te werken in een internationale omgeving. In deze omgeving sta jij Nederlandse reizigers die in Frankrijk zijn gestrand te woord. De reizigers hebben problemen opgelopen met bijvoorbeeld hun caravan of auto. Jij zorgt ervoor dat het voertuig terug naar Nederland wordt gebracht of wordt gerepareerd bij een Franse garage. Je schakelt hierdoor in het Nederlands en Engels. Frans is voor de perfecte "ANWB experience" natuurlijk mooi meegenomen!

Als Callcenter medewerker bij de ANWB in Lyon kom je te werken op één van de ANWB steunpunten in Europa. Samen met de alarmcentrales in Den Haag en Assen, en de steunpunten in München en Barcelona, is ANWB Lyon de probleemoplosser voor reizigers in Europa. Samen met een team van Franse professionals zorg jij ervoor dat de leden van de ANWB goed worden geholpen!

Als Callcenter medewerker bij ANWB in Lyon krijg je het volgende:

  • Een bruto uurloon van € 10,36;
  • Een uurloon dat door het gunstige Franse belastingstelsel meer waard is dan in Nederland;
  • Een werkweek van gemiddeld 32 uur;
  • Toeslagen in de avond, het weekend en op feestdagen;
  • Een betaalde training;
  • Huisvesting tegen een vergoeding van € 100,- per maand;
  • Een zomer lang wonen en werken in Frankrijk.

Als Callcenter medewerker bij ANWB in Lyon neem je het volgende mee;

  • Minimaal MBO4 werk- en denkniveau;
  • Je bent avontuurlijk ingesteld en je houdt je staande in een dynamische, internationale omgeving;
  • Je spreekt Nederlands en Engels, Frans is leuk voor gesprekken met collega's!
  • 4 April 2019 om 13:59

Klantadviseur KPN Particulier

Wil jij naast jouw andere verplichtingen flexibel en in de avonduren aan de slag kunnen? Dat kan voor een brutosalaris van € 10,33 per uur bij PCS in Zwolle als Klantadviseur voor KPN Particulier! Wel vragen wij van jou een minimale beschikbaarheid van 24 uur per week.

Als Klantadviseur voor KPN Particulier sta jij in contact met bestaande klanten en is jouw doel om erachter te komen hoe tevreden de klant is van KPN. Natuurlijk probeer jij tijdens het gesprek ook extra diensten van KPN aan te bieden om het pakket compleet te krijgen. Dit doe jij tijdens de werktijden van 13:00 uur en 21:00 uur. Prima werktijden voor tijdens een studie of eigen onderneming toch?

Bij PCS in Zwolle ga jij aan de slag als Klantadviseur voor KPN Particulier. KPN is binnen PCS één van de grootste en belangrijkste opdrachtgevers. Er zijn verschillende campagnes en er komen steeds meer campagnes bij. Dit maakt het werk leuk en afwisselend!

Werken als Klantadviseur voor KPN Particulier zal jou het volgende bieden:

  • Een salaris van € 10,33 bruto per uur;
  • 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren bovenop jouw salaris;
  • Reiskostenvergoeding v.a. 11KM;
  • Een leuk bonussysteem;
  • Jij werkt in een zelfsturend team;
  • Flexibel inplanbare uren tussen de 24-40 uur.

Ervaring in klantcontact is altijd mooi meegenomen, maar heb jij een goed commercieel inzicht dan is ervaring niet nodig! Natuurlijk staat service bij KPN hoog in het vaandel, dus wat wij vooral belangrijk vinden is een klantgerichte en servicegerichte instelling. Verder vragen wij van jou dat jij gemiddeld 24 uur beschikbaar bent in de week.

  • 4 April 2019 om 11:50

Klantadviseur Rabobank 16-20 uur

Als klantadviseur bij de Rabobank in Eindhoven kan jij een volgende stap maken in je carrière! In deze functie ga jij alle ins en outs leren omtrent de particuliere markt van de Rabobank!

Jij staat non-stop in contact met de particulieren klanten van de Rabobank. Via telefoon, mail en chat zorg jij met jouw expertise voor een passend advies of oplossing op maat. Vragen die je in deze functie kan verwachten zijn vragen omtrent betalen, sparen en bancaire producten. Wij zetten jouw expertise graag 16 tot 20 uur per week in, met name in de avonden en op de zaterdag,  voor een salaris tussen de € 10,71 en de € 13,39 bruto per uur.

De Rabobank heeft een prachtig nieuw gebouw achter het station van Eindhoven. Dit unieke glazen gebouw geeft jou niet alleen een prachtig uitzicht over deze mooie stad, maar ook een uitzonderlijke ruimte op de werkvloer. In dit mooie gebouw hebben we ook een bedrijfsrestaurant waar je terecht kan voor een heerlijke maaltijd!

Als Klantadviseur bij de Rabobank ontvang jij van ons:

  • Een salaris tussen de €10,71 en de € 13,39 bruto per uur (afhankelijk van relevante werkervaring);
  • Volledige reiskostenvergoeding van het OV, EV aan de hand van een staffel;
  • De mogelijkheid om je Wft-Basis te behalen via FINTREX;
  • Collectiviteitskorting op je sportabonnement;
  • De mogelijkheid om werkervaring op te doen binnen de financiële sector.

Om in aanmerking te komen voor de functie als Klantadviseur bij de Rabobank willen we graag dat je:

  • In het bezit van je MBO4 diploma en bezig met een HBO/WO studie of in het bezit van je HBO-propedeuse;
  • Een goede beheersing hebt van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Affiniteit hebt met de financiële branche.
  • 4 April 2019 om 11:05

Bijbaan als Klantcontact medewerker bij Rabobank Eindhoven

Als het eerste aanspreekpunt voor de zakelijke klanten voor de Rabobank sta je sterk in je schoenen. Je hebt door training aan de start van jouw nieuwe baan een stevige basis gekregen om de klanten goed te woord te staan en het juiste advies te geven. Je achterhaalt de klantvraag op een uiterst servicegerichte manier en handelt ze grotendeels zelfstandig af. Dit doe je op multidisciplinaire wijze. Het klantcontact vindt namelijk zowel via chat als telefoon plaats. Je vind het leuk om te schakelen tussen verschillende vragen en systemen en weet het klantcontact op de juiste wijze te documenteren.

Je bent zelfstandig en verantwoordelijk, maar hebt leuke collega's met wie je samen echt een team vormt. Samen helpen jullie elkaar om de hoogst mogelijke service te leveren. Er heerst een informele maar productieve werksfeer waarin profesionaliteit centraal staat, gelukkig voel jij je daarin helemaal thuis.

De Rabobank is een grote speler in de financiële sector, zowel nationaal als internationaal. Deze positie hebben ze weten te bereiken door het leveren van kwaliteit. Dit is dan ook terug te vinden in de gehele organisatie. Alle medewerkers zijn intrinsiek gemotiveerd het beste uit zichzelf en elkaar te halen. Hierin nemen jij en je collega’s een proactieve houding aan. Zo kunnen er namelijk verbeteringen gerealiseerd worden om zo de te leveren kwaliteit naar een nog hoger niveau te tillen.

De Rabobank biedt jou:

  • Een informele sfeer in een professionele en zakelijke omgeving;
  • De juiste coaching (onder andere on the job);
  • Een uitgebreide training aan de start;
  • Een collegiaal team;
  • Flexibele werktijden in de avonden en weekenden.


Wij bieden jou:

  • De mogelijkheid je Wft Basis te behalen;
  • Salaris tussen €10,71-€13,39  bruto per uur (afhankelijk van werkervaring); 
  • 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren.

  • Gemotiveerde kandidaten die uitmuntende service willen leveren;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Een beschikbaarheid van 3 doordeweekse avonden;
  • Een beschikbaarheid van 1 dag per weekend;
  • Een MBO4 diploma of een HBO/WO niveau;
  • De wil om de komende jaren tussen 16-20 uur per week te werken.
  • 3 April 2019 om 09:47

Nachtdiensten werken voor extra loon bij de Rabobank in Best

Voor de afdeling 24/7 in Best is de Rabobank op zoek naar flexibele klantenservice toppers! Interhelp is 24 uur per dag, 7 dagen per week geopend. Werkdagen zijn dan ook flexibel, je werkt in de avonduren en in de weekenden. Je staat klanten te woord die buiten kantoortijden of in het buitenland hulp nodig hebben. Deze klanten stel je gerust en help je bijvoorbeeld met het blokkeren van passen en creditcards en indien nodig help je ze met Emergency Cash in het buitenland. Een leuke afwisselende functie dus!

Je gaat werken voor de Rabobank, één van de grootste internationale spelers op de financiële markt. De afdeling waar je komt te werken is de afdeling Interhelp in Best. Jouw team bestaat uit gezellige en hardwerkende collega's. De locatie in Best is niet makkelijk te bereiken met het OV. Eigen vervoer is daarom een vereiste.

  • De mogelijkheid om voor start je Wft-Basis diploma te behalen;
  • Salaris: tussen € 12,75 en € 18,21 afhankelijk van relevante werkervaring;
  • Toeslagen wanneer je 's nachts en in het weekend werkt;
  • Reiskostenvergoeding.

  • Minimaal een MBO 4 diploma;
  • Rijbewijs B en eigen vervoer;
  • Een beschikbaarheid van 20-24, 24-28 uur, 28-32  of 32-36 uur;
  • Minimaal 2 avonden beschikbaarheid per week en 2 weekenddiensten per 4 weken beschikbaarheid (zaterdag en zondag van 17.00 uur tot 01.00 uur);
  • Beschikbaarheid voor een training van 3 weken (kantooruren);
  • Affiniteit met mobiel- en internetbankieren.
  • 8 April 2019 om 10:36

Klantadviseur Rabobank 24/7 in Best

Als Klantadviseur op de afdeling 24/7 ben jij het aanspreekpunt voor klanten in nood. Jij ontvangt in deze functie telefoontjes van klanten die in het buitenland hun bagage, bankpas of creditcard zijn verloren of omdat deze eigendommen zijn gestolen. Het is jouw taak om deze klanten zo goed en zo snel mogelijk te helpen en hen te adviseren wat zij het beste kunnen doen in deze vervelende situatie. Het is voor deze functie belangrijk dat jij stressbestendig bent en je goed kan inleven in de situatie van de klant. De afdeling is 7 dagen en 24 uur per dag bereikbaar. Jij zal worden ingezet in de weekenden en in de avonduren waardoor je extra toeslag krijgt op je loon!

Jij werkt op de afdeling 24/7 bij de Rabobank in Best, één van de bekendste banken van Nederland. De Rabobank is een bank voor en door klanten. De klant is de kern van het bestaan van de bank. Daarom hecht de Rabobank veel waarde aan goed klantcontact, een lange relatie, passende producten en diensten. Als Klantadviseur lever jij een belangrijke bijdrage aan het realiseren van een goed klantcontact.

  • Salaris: tussen € 12,75 en € 18,21 afhankelijk van relevante werkervaring;
  • Wanneer je 's nachts werkt krijg je een extra toeslag op je loon!;
  • Je ontvangt een reiskostenvergoeding;
  • De kans om kosteloos je Wft basis diploma te behalen;
  • Werken bij één van de bekendste banken van Nederland;
  • Een professionele werkomgeving met een gemotiveerd team;
  • Goede begeleiding en diverse trainingsmogelijkheden.

Beschikbaarheid:

  • Voor deze functie ben je beschikbaar in één van de volgende urencategorieën: 20-24, 24-28, 28-32 of 32-36 uur;
  • Voor deze functie ben je beschikbaar om een training van 3 weken te volgen;
  • Je bent minimaal 2 avonden per week beschikbaar;
  • Je bent minimaal 2 zaterdagen per maand beschikbaar.

Opleidingen en competenties:

  • Jij beschikt minimaal over een MBO4 diploma;
  • Jij beschikt over een Wft basis diploma of bent bereid deze te behalen via FINTREX;
  • Je beschikt over een rijbewijs B en eigen vervoer. Dit is een vereiste in combinatie met de locatie in Best;
  • Jij bent zeer dienstverlenend ingericht en hebt ervaring met klantcontact;
  • Jij kunt goed omgaan met stressvolle klantsituaties, zoals fraude of diefstal;
  • Jij hebt affiniteit met mobiel internetbankieren;
  • Jij kunt goed schakelen tussen verschillende systemen.
  • 8 April 2019 om 13:19
❌