[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

๐Ÿ”’
โŒ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
OuderBellen als bijbaan

Sales medewerker bij Fiber

Voor een leuke functie bij Fiber in Hilversum zijn we opzoek naar enthousiaste en commerciële medewerkers! Je gaat aan de slag met het opbellen van potentiële klanten. Je verdiept je in de interesses van de klant en doet vervolgens een aanbod die hij/zij niet kan weigeren! 

Je komt te werken bij Xtrasource en gaat aan de slag in het Fiber-team. Het kantoor zit gevestigd in Hilversum en is makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer. Je komt terecht in een gezellig team waar teamuitjes en bedrijfsfeestjes zeker aan de orde zijn!

  • Bruto salaris van € 9,45 per uur;
  • Openingstijden van maandag t/m vrijdag van 9:00-21:00 en op zaterdag van 9:00-18:00;
  • Een training van tevoren zodat je helemaal klaargestoomd bent;
  • Doorgroeimogelijkheden;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km.

  • Je hebt minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • Je spreekt Nederlands en Engels;
  • Je bent minimaal 24 uur per week beschikbaar;
  • Je bent minimaal 2x per maand op de zaterdag beschikbaar;
  • Je hebt ervaring met outbound bellen;
  • Je beschikt over overtuigingskracht en doorzettingsvermogen.
  • 15 Januari 2018 om 15:56

Medewerker Back Office

Als Back Office medewerker ga je dagelijks aan de slag met nieuwe uitdagingen. Elke dag zal verschillend zijn. Zo los je bijvoorbeeld meldingen en verstoringen op, je bent een aanspreekpunt voor de montuers en je zorgt voor de opleveringen van de diensten en begeleidt de klant hier ook zo goed mogelijk in.

Je gaat aan de slag voor een grote provider waarvan het kantoor gevestigd zit in Hilversum. Het bruisende Hilversum is goed te bereiken met zowel het openbaar vervoer als het eigen vervoer. Je komt terecht in het Operations Team, waar jullie met zijn allen de uitdagingen aanpakken en de problemen oplossen!

  • Bruto salaris van € 9,62 per uur (vanaf 21 jaar);
  • Openingstijden van maandag t/m vrijdag van 8:00-17:30;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km;
  • Mogelijkheid om parttime of fulltime te werken.

  • Je hebt minimaal MBO4 werk- en denkniveau;
  • Je hebt affiniteit met ICT;
  • Je bent minimaal 24 uur per week beschikbaar;
  • Je kan problemen analyseren en oplossen;
  • Je bent technisch aangelegd.
  • 12 Januari 2018 om 14:03

Customer Service Representative bij Fiber

Je zal aan de slag gaan als Customer Service Representative bij Fiber in Hilversum. Hier kom je terecht op de Helpdesk en krijg je dagelijks vragen of internet, televisie en telefonie. Jij bent verantwoordelijk voor het afhandelen van de klantcontacten via zowel de telefoon als per e-mail. Ook zorg jij er natuurlijk voor dat de klant geholpen en tevreden ophangt!

Je komt te werken bij XtraSource, waar je gaat bellen voor Fiber. Fiber is een provider voor televisie, internet en telefonie. Fiber Nederland is de snelst groeiende glasvezelprovider van Nederland! Je komt terecht in een nieuw team, jij gaat dus zelf pionieren en alles opbouwen samen met je team.

  • Een bruto uurloon van € 9,45;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km;
  • Openingstijden van maandag t/m vrijdag van 9:00-21:00 en op zaterdag van 9:00-18:00;
  • Aan de slag in een nieuw enthousiast team.

  • Minimaal MBO 3 werk- en denkniveau;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Je bent minimaal 24 uur per week beschikbaar;
  • Je bent minimaal 2x per maand op de zaterdag beschikbaar;
  • Technische affiniteit;
  • Communicatieve vaardigheden en empathisch vermogen.
  • 12 Januari 2018 om 13:49

Parttime vacature Achmea

Voor Achmea ben ik op zoek naar een enthousiaste parttime customer service medewerker. Als customer service medewerker sta jij samen met het team klaar voor alle vragen van de klanten.

Weet jij hoe jij de klant op zijn gemak kunt stellen door middel van jouw grote inlevingsvermogen? Dan is deze vacture echt iets voor jou!

Achmea is het moederbedrijf van een aantal Nederlandse verzekeringsmerken, zoals Centraal Beheer, Interpolis en FBTO. 
Deze zorgverzekeraar verzekerd ongeveer 10 miljoen Nederlanders voor zorg, schade en inkomen, dit maakt hun dan ook een van de grootste werkgevers in de financiële dienstverlening.

Samen met gemotiveerde collega’s die veel werkervaring hebben in verzekeringen sta jij klaar voor de klanten.

  • een salaris van €11,68 per uur ongeacht leeftijd;
  • toeslagen in de avonden en weekenden;
  • een huiselijk gevoel in een gemotiveerd team;
  • werken binnen een flexibel en gezelllig team;
  • een fulltime training van 5 weken;
  • de mogelijkheid tot werken van 20-28 uur, 24-32 uur of 28-36 uur per week.

  • duidelijke, snelle en vernieuwende aanpak;
  • dat jij klanten op hun gemak kunt stellen;
  • dat jij je kunt verplaatsen in de klant;
  • dat jij je werktijd efficient in kunt delen.
  • 4 Januari 2018 om 12:12

Telefonisch Ambassadeur Goede Doelen

Ben jij maatschappelijk betrokken en heb je genoeg levenservaring om deze betrokkenheid op je medemens over te brengen? Dan is deze vacature van telefonisch ambassadeur goede doelen wellicht interessant voor jou.

Als  telefonisch ambassadeur kom je via de telefoon in contact met bestaande donateurs van goede doelen zoals het Wereld Natuurfonds en de Make-A-Wish-Foundation. Op basis van jouw empathische en overtuigende vaardigheden achterhaal jij de reden waarom bestaande donateurs een goed doel steunen.

Vervolgens vraag je deze donateurs op vriendelijke wijze of ze een vaste bijdrage zouden willen gaan leveren aan het goede doel. Het betreft dus geen koude verkoop, maar een oprechte dialoog met mensen die net als jij willen bijdragen aan een betere wereld.

Bij dit kleinschalige bedrijf ben jij geen nummer aangezien persoonlijke ontwikkeling en betrokkenheid hoog in het vaandel staan. De telefonisch ambassadeurs vormen een divers maar hecht team, het is dan ook altijd gezellig tijdens en bij gelegenheid ook na werktijd.

De opdrachtgever gaat graag een lange termijn relatie aan met haar werknemers, een vast contract hoort in de toekomst dan ook tot de mogelijkheden. De twee werklocaties bevinden zich beide in regio Utrecht, in IJsselstein en Woerden.

Voor deze functie bieden wij het volgende:

  • Een marktconform salaris en nette pensioenregeling;
  • Reiskostenvergoeding en een mooie toeslag voor alle uren gewerkt in de avond (25%) en het weekend (50%);
  • Je kunt flexibel werken tussen de 12 en 40 uur afhankelijk van jouw wensen;
  • Een uitstekende werksfeer en leuke team uitjes.

Ervaring in de telefonische verkoop is zeker geen vereiste aangezien de mensen die jij belt al een bestaande connectie hebben met een goed doel. De volgende zaken zijn wel op jou van toepassing:

  • Je bent empathisch en communicatief sterk;
  • Je hebt veel levenservaring en bent maatschappelijk betrokken;
  • Je werkt graag in teamverband;
  • Je spreekt goed Nederlands;
  • Je beschikt over basis computervaardigheden;
  • Je kunt minimaal 1 zaterdag per maand en 1 avond per week te werken.
  • 2 Januari 2018 om 15:47

Whatsapp Vacature - Klantcontact Specialist Den Haag

Stel je voor dat jij bij T-Mobile werkt als Klantcontact specialist voor 8 tot 20 uur per week. Je zou jouw studie kunnen combineren met jouw werk maar ook jouw gezinsleven. Tja, jouw partner wil ook af en toe wat aandacht.. Gelukkig maar dat jij deze baan zo kan indelen dat jij daar tijd voor kan maken! Maar wat ga jij nu precies doen?

Jij gaat samen in een team met studenten en andere medewerkers, checken wat de huidige situatie is van verschillende bedrijven omtrent hun telecom abonnement. Doordat jij goed doorvraagt, kom jij er achter of het bedrijf tevreden is en wanneer het contract afloopt. Wanneer dit allemaal gunstig is, speel jij hier op in en plan jij afspraken in voor de account managers, zodat zij hier een sale van kunnen maken. Je genereert als het ware leads voor hen. Interessant? Lees dan verder!

Jij komt terecht in het 'leads team' van T-Mobile in Den Haag. Het is dus belangrijk dat jij een teamplayer bent! Binnen dit team zijn mensen te vinden met verschillende achtergronden en leeftijden, dus jij wordt ook met open armen verwelkomd! Lijkt het jou leuk om met jouw team op vrijdag een borrel te doen? Dan ben jij aan het juiste adres!

Jij ontvangt de volgende voordelen:

  • Een mooi bruto startsalaris van € 10,75 per uur;
  • 100 % reiskostenvergoeding, indien je met het OV komt;
  • De opbouw van vakantiedaguren en vakantiegeld;
  • De mogelijkheid om na 6 maanden door te groeien en account manager te worden!

Jij kan minimaal 8 uur per week werken en bent gemotiveerd om aan de slag te gaan als Klantcontact specialist! Daarnaast beschik jij over het werk- en denkvermogen van een HBO'er en ben jij empathisch en analytisch. Ben jij dit? Solliciteer dan nu!

  • 2 Januari 2018 om 11:50

Commercieel adviseur

Jij gaat aan de slag op het hoofdkantoor van Beter Horen in Doesburg. Beter Horen maakt onderdeel uit van de Amplifon Groep en is al ruim 100 jaar dé hoorspecialist van Nederland. Beter Horen heeft winkels door heel Nederland en biedt naast hoortoestellen bijvoorbeeld ook gehoorbescherming.

Beter Horen heeft kwaliteit hoog in het vaandel staan, alle audiciens en medewerkers worden dan ook deskundig opgeleid.

Als Commercieel Adviseur bij Beter Horen heb jij volop telefonisch contact met bestaande klanten. Jij belt hen op omdat zij hun hoorapparaat enige tijd hebben en jij plant een onderhoudsbeurt voor hen in een van de winkels. Ook bel jij potentiële klanten die interesse hebben getoond in de hoorapparaten, gehoorbescherming of gehooroplossingen van Beter Horen. Daarnaast bel jij potentiële klanten naar aanleiding van acties die richting hen zijn gecommuniceerd en die wellicht interessant zijn voor hen. Tijdens al deze gesprekken staat service hoog in het vaandel en plan jij een afspraak in voor de klant.

  • Een marktconform salaris;
  • De mogelijkheid om zowel fulltime als parttime te werken;
  • De mogelijkheid om flexibel te werken;
  • Een uitgebreid inwerktraject;
  • Een tegemoetkoming in de reiskosten.

  • Jij beschikt over minimaal MBO4 werk- en denkniveau;
  • Jij bent flexibel inzetbaar;
  • Jij bent klangericht en klantvriendelijk;
  • Jij beschikt over geduld en kunt snel schakelen tussen systemen;
  • Jij bent energiek en jij bent proactief.
  • 28 December 2017 om 10:47

Customer Service

Als Customer Service medewerker bij Beter Horen in Doesburg ben jij het visitekaartje van de organisatie. Jij wordt gebeld met allerhande vragen met betrekking tot Beter Horen en haar producten. Deze producten variëren van hoortoestellen, tot gehoorbescherming en gehooroplossingen. Daarnaast zijn de vragen ook zeer divers, zo bellen mensen jou bijvoorbeeld over:

  • Het maken van een afspraak voor een gehoortest bij een van de winkels;
  • Met een vraag over het hoortoestel dat zij gebruiken;
  • Omdat ze graag meer informatie willen over gehoor bescherming;
  • Over de vergoeding vanuit de zorgverzekeraar.

In deze functie sta jij de klant zo goed mogelijk te woord en ga jij altijd zeer klantgericht en klantvriendelijk te werk. Geduld en meeveren zijn in deze functie zeer belangrijk. Daarnaast werk jij in deze functie met verschillende systemen waarin jij secuur te werk gaat.

Jij werkt voor dé gehoorspecialist van Nederland, Beter Horen. Jij gaat aan de slag op het hoofdkantoor van Beter Horen in Doesburg en je komt te werken in hun klantcontactcenter.

  • Een uurloon tussen de € 10,50 en € 11,75 bruto per uur afhankelijk van opleidingsniveau en ervaring;
  • Een tegemoetkoming in de reiskosten;
  • De mogelijkheid om tussen de 20 en 40 uur per week te werken;
  • De mogelijkheid om ook in de avonden en weekenden te werken.

  • Jij beschikt over minimaal MBO4 werk- en denkniveau;
  • Jij bent 2 zaterdagen per maand en 2 avonden per week beschikbaar om te werken;
  • Jij hebt ervaring met het werken met targets;
  • Jij bent klantgericht, secuur en geduldig.
  • 27 December 2017 om 15:54

Outbound medewerker

Als Outbound medewerker ga je klanten opbellen die vorig jaar al een keer bij Beter Horen zijn geweest. Je kan dit zien als een service gesprek, je vraagt of alles naar wens is gegaan en je doel is om een nieuwe afspraak in te plannen.

Naast het werk als Outbound medewerker ga je ook als Inbound medewerker aan de slag, hierbij ben jij het eerste aanspreekpunt van de klanten. Vaak heb je wat oudere klanten aan de telefoon die gelijk een oplossing van je verwachten. Als hun gehoorapparaat niet goed werkt is dit natuurlijk heel vervelend.
Jij bent iedere dag opgewekt en geduldig naar de klanten, je luistert goed naar hun verhaal en helpt ze vervolgens verder. Je communiceert helder en duidelijk en je antwoorden regelmatig herhalen... dat vind jij totaal niet erg.

Bij Beter Horen zitten ze in een groeifase. Ze willen het Service Center nieuw leven inblazen. Hier kan jij deel van uit gaan maken!
Een baan als Inbound medewerker wil niet zeggen dat je alleen maar met inbound bezig bent. Je wordt namelijk ook ingezet op outbound en krijgt taken om mails op te pakken. De Outbound telefoontjes die je gaat plegen zijn service gericht, je belt namelijk alleen klanten die al eerder bij Beter Horen zijn geweest. Het doel van deze gesprekken is om een nieuwe afspraak in te plannen.

  • Een bruto uurloon vanaf € 10,50;
  • Een fulltime training van 2 weken;
  • Een vast contactpersoon vanuit FINTREX voor al je vragen;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Mogelijkheid voor een collectieve zorgverzekering via FINTREX;
  • Korting via FINTREX bij een van de aangesloten sportverenigingen;

Wij zijn opzoek naar iemand met een proactieve houding. In jouw enthousiasme neem jij je collega's gemakkelijk mee. Je bent gewend met KPI's te werken en je kan goed omgaan met veranderingen. Daarnaast heb je veel geduld en kan je snel schakelen.

Andere belangrijke punten zijn:

  • Je bent tussen de 20 - 40 uur per week beschikbaar;
  • Je bent 2 avonden per week en 2 zaterdagen per maand beschikbaar;
  • Je bent commercieel.
  • 27 December 2017 om 15:29

Commercieel Adviseur

Voor een Rotterdams mediabedrijf zijn wij op zoek naar een Commercieel adviseur. In deze functie probeer jij zakelijke klanten zo goed mogelijk aan te voelen en hun klant behoefte in kaart te brengen. Dit doe je door de juiste vragen te stellen en goed te luisteren naar de klant. Hierdoor weet jij altijd een advies op maat te bieden en dit advies dan ook daadwerkelijk op correcte manier af te handelen. Jouw dag zal voornamelijk bestaan uit telefonisch contact met zakelijke klanten. Daarom zijn wij op zoek naar iemand die goed met zakelijke klanten kan communiceren en ze van de juiste informatie kan voorzien. Daarnaast is het belangrijk dat jij overtuigend en zelfverzekerd overkomt.

Je komt te werken voor één van de grootste spelers op het gebied van vakbladen. Naast vakbladen bieden ze ook congressen en online leeromgevingen aan om zo MKB-bedrijven volledig te kunnen ondersteunen. Het is een zeer toegankelijk bedrijf waar jij je meteen thuis zult voelen. Daarnaast is het mogelijk om flexibel je uren in te plannen en kom je te werken in een gezellig team dat veel onderling contact heeft.

  • De mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen op het gebied van commercie;
  • Flexibiliteit in planning; de mogelijkheid om tussen de 16 en 37 uur per week aan de slag te gaan;
  • Een bruto uurloon van € 9.72 per uur exclusief de opbouw van vakantiegeld en vakantiedagen;
  • Een mooi bonussysteem wanneer je jouw targets haalt;
  • Je bent in de avonden en weekenden vrij, de openingstijden zijn namelijk van 09:00-17:00 uur.

  • Beschikbaarheid van minimaal 16 uur per week;
  • Affiniteit met commercie.
  • 22 December 2017 om 14:10

Klantenservice medewerker

Jij gaat aan de slag als Klantenservice medewerker bij KPN Mobiel. Hier kun je vragen verwachten over rekeningen, abonnementen en mensen die willen opzeggen. Ook zal jij de klachten afhandelen van klanten. Er is dus diversiteit in de vragen die jij kunt krijgen.

Elke tevreden klant is een potentiële afnemer. Het is de bedoeling dat jij na en tijdens elk gesprek verkoop kansen kunt herkennen en kunt aanpakken. Daarnaast is het belangrijk om verkopen leuk te vinden. Heb jij een aantal goede sales gemaakt? Dan win jij misschien wel die leuke bonus die deze maand is uitgeroepen!

Jij komt te werken voor Webhelp in Ede. Webhelp is een van de grootste callcenters in Nederland en hier huizen dus ook verschillende projecten. Ook is het pand makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer en met het eigen vervoer. Coaching en begeleiding van medewerkers staat hoog in het vaandel bij Webhelp. Zij streven naar talent binnen halen en vast te houden.

  • Een leuke afwisselende baan waar geen dag hetzelfde is;
  • Korting op je zorgverzekering en/of sportabonnement;
  • Goede begeleiding en coaching;
  • Een marktconform salaris;
  • Reiskostenvergoeding conform CAO.

  • Een minimale beschikbaarheid van 20 uur in de week;
  • Beschikbaarheid voor een fulltime training van 3 weken;
  • Verkoopskills;
  • Klantvriendelijkheid.
  • 22 December 2017 om 11:19

Inbound klantenservice medewerker

Service verlenen, luisterend oor bieden, probleemoplossend denken en advies geven. Zijn dit bekende termen voor jou? Dan past de functie klantenservice medewerker voor een overheidsinstantie helemaal bij jou!

Jij gaat aan de slag als klantenservice medewerker binnen deze functie kunnen mensen hun vragen stellen aan jou over de elektronische dienstverlening. Om deze mensen goed verder te kunnen helpen zal jij een luisterend oor bieden, hun vragen beantwoorden en met een oplossing komen zodat zij met een glimlach de telefoon zullen ophangen. Je gaat ook al het telefonisch contact registreren en de mail oppakken.

Je gaat aan de slag voor Webhelp, dit is een bekend en groot facilitair callcenter die voor verschillende A-merken de klantenservice op zich neemt. Dit is een snelgroeiend en ambitieus bedrijf waar groei en zelfontwikkeling centraal staat. Binnen dit bedrijf zal jij voor DigiD vragen gaan beantwoorden en klanten verder helpen.

  • Een uurloon van € 9,11 bruto;
  • Een opbouw van 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren bovenop jouw salaris;
  • Een korting op jouw zorgverzekering en sportabonnement;
  • Een betaalde training;
  • Een gezellig en hecht team;
  • Een goede begeleiding en ondersteuning.

  • Je bent minimaal 24 uur per week beschikbaar;
  • Je hebt minimaal MBO+ werk-en denkniveau;
  • Je bent beschikbaar voor een fulltime training van 1 week;
  • Je bent bereid om in de avonden te werken.
  • 22 December 2017 om 10:42

Commercieel klantcontact medewerker

Wil jij graag aan de slag als Commericeel medewerker bij Sitel in Best, ben jij een echte saleskoning(in) en weet jij hoe je op een creatieve manier mensen moet benaderen? Daan zoek ik jou! Solliciteer dan nu!

Als Commercieel medewerker is het aan jou de taak om energiecontracten te verkopen aan nieuwe klanten. Dit doe je door de klant op te bellen, veel vragen te stellen, te luisteren en zo goed mogelijk op de wensen van de klant in te spelen. Er is een script die word gebruikt voor de basis, maar het is natuurlijk de bedoeling dat jij al jouw creativiteit inzet om de klant echt aan jouw te binden!

Je komt te werken bij Sitel in Best. Sitel is een groot bedrijf sinds 1998 en werkt in verschillende landen. In Best kom je terecht in een jong en flexibel team waar professionaliteit maar ook gezelligheid erg belangrijk is. Samen met je team zorgen jullie ervoor dat de klant goed geadviseerd wordt en tevreden ophangt.

  • Bruto uurloon van € 15,00;
  • Een vette bonusregeling;
  • Openingstijden van maandag t/m vrijdag van 11:00 tot 20:00;
  • Collectieve zorgverzekering of sportabonnement via FINTREX.

  • Je bent 24 tot 32 uur in de week beschikbaar;
  • Je bent gemotiveerd en enthousiast;
  • Je bent MBO+ geschoold.
  • 21 December 2017 om 17:27

Sales medewerker

Weet jij mensen te overtuigen en ben je enthousiast? Dan is dit wellicht een leuke functie voor jou! Start nu als Sales medewerker bij Sitel in Best.

Voor deze functie als Sales medewerker zijn wij op zoek naar gemotiveerde callcentermedewerkers die weten hoe ze moeten inspelen op de behoeften van de klant. Je zal je bezig gaan houden met het verkopen van energiecontracten. Dit doe je door goed te luisteren naar de klant en vervolgens een aanbod te doen die de klant niet kan afslaan!

Je zult starten bij Sitel in Best. Best ligt vlakbij Eindhoven en is goed te bereiken met zowel het openbaar vervoer als met eigen vervoer. Je komt terecht in een gezellig flexibel team waar ook hard gewerkt wordt. Voordat je aan de slag gaat bij dit toffe bedrijg krijg je een intensieve training van twee dagen om je helemaal klaar te stomen voor het echte werk.

  • Bruto uurloon van € 15,00;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km;
  • Openingstijden van maandag t/m vrijdag van 11:00-20:00, dat betekent WEEKEND!;
  • Een vette bonusregeling bij het behalen van je targets.

  • Je hebt MBO werk- en denkniveau;
  • Je bent 24-32 uur beschikbaar;
  • Je bent communicatief sterk.
  • 21 December 2017 om 17:12

Medewerker klantenservice

Heb jij een vlotte babbel, help je graag mensen en ga je geen probleem uit de weg? Zoek jij naast je studie nog een leuke bijbaan waar je jouw commerciële en communicatieve vaardigheden een flinke boost kunt geven? Dan hebben wij de baan voor jou!

Je gaat aan de slag als klantenservice medewerker op het hoofdkantoor van BCC in Schiphol-Rijk. Je staat de klanten telefonisch of per mail te woord. Je bent een echte multitasker en vindt het geen probleem om snel te schakelen tussen verschillende systemen. Je bent klantvriendelijk, oplossingsgericht en herkent verkoopsignalen.

BCC is een bekend elektronica keten welke zowel online als offline consumentenelektronica verkoopt. Het hoofdkantoor van BCC bevindt zich in Schiphol-Rijk. De locatie is goed bereikbaar met ov en er zijn gratis parkeergelegenheden. Kan jij niet wachten tot je aan de slag mag als klantenservice topper bij BCC? Lees dan verder!

  • Een salaris van € 9,58 bruto per uur vanaf 22 jaar en ouder;
  • Onder de 22 jaar gelden er diverse jeugdschalen;
  • 8% vakantiegeld;
  • Reiskostenvergoeding (tot max 30. km);
  • Een fulltime inwerktraining van twee weken;
  • Een leuke werksfeer binnen een divers en hecht team!

  • Je bent enthousiast en flexibel;
  • Je bent communicatief vaardig en hebt een een commerciële instelling;
  • Je bent tussen de 16 en 38 uur per week beschikbaar;
  • Je bent tijdens de inwerktraining van twee weken fulltime beschikbaar;
  • Je wordt blij van tevreden klanten!
  • 11 Januari 2018 om 16:22

Bijbaan vacature Goede Doelen

Voor deze parttime bijbaan vacature goede doelen zoeken wij nieuwe collega's die vanaf 12 uur per week kunnen werken. Momenteel bezig met een studie of op zoek naar parttime werk? Dan is dit dé ideale bijbaan aangezien jij elke week jouw eigen urenindeling kan bepalen!

Als klantcontact medewerker ga jij met klanten in gesprek die  in het verleden een donatie hebben gedaan aan een goed doel of eerder interesse hebben getoond door bijvoorbeeld meer informatie aan te vragen. Je gaat met deze klanten een prettig gesprek aan om erachter te komen wat de klantbehoefte is en speelt hierop in door een aanvullend product of dienst aan te bieden wat voor de klant van belang is.

Vind jij goede doelen zelf ook erg belangrijk? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Voor deze goede doelen vacature kun je van ons het volgende verwachten:

  • Een prima salaris;
  • Toeslagen in de avonden en het weekend;
  • Flexibele werktijden (vanaf 12 uur tot 40 uur)*
  • Leuke en gezellige collega's;
  • Professionele werkruimte;
  • Mogelijkheden tot doorgroeien.


*Het is mogelijk om elke week variabel te werken (vanaf 12 uur) of tegen een vast aantal uur. Erg flexibel dus wat goed te combineren is met bijvoorbeeld een studie of gezin!

Wij vragen het volgende:

  • Je bent zelf betrokken of hebt affiniteit met goede doelen;
  • Je bent empatisch;
  • Jij kunt klanten blij maken;
  • Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Je bent PC vaardig.

 

  • 21 December 2017 om 11:14

Adviseur afdeling 24/7 bij Rabobank

Jij helpt klanten van de Rabobank waarvan de bankpas of creditcard is kwijtgeraakt of gestolen. Klanten kunnen dag en nacht contact opnemen met de afdeling 24/7, zodat de pas zo snel mogelijk wordt geblokkeerd en vervangen. Deze klanten bevinden zich vaak in het buitenland, waardoor jij te maken krijgt met zeer veelzijdige klantsituaties. Dit maakt de functie erg afwisselend. Het is belangrijk dat jij je goed kan inleven in de situatie van de klant, een luisterend oor kan bieden en daarnaast proactief kan handelen om de situatie zo snel mogelijk op te lossen, zodat de klant weer kan beschikken over een bankpas of noodgeld.

Jij wordt onderdeel van het klantcontact team Interhelp bij de Rabobank in Best. Deze dynamische afdeling is 24 uur per dag en 7 dagen per week geopend, zodat klanten dag en nacht geholpen kunnen worden in zowel Nederland als buitenland. De werknemers omschrijven de cultuur binnen de organisatie als informeel en collegiaal. Integriteit, professionaliteit en verantwoordelijkheid voeren de boventoon. De locatie in Best is slecht bereikbaar met openbaar vervoer, waardoor het belangrijk is dat jij beschikt over een rijbewijs en eigen vervoer.

  • Een zeer flexibele functie waar jij jouw eigen uren kan inplannen;
  • Een salaris van € 11,07 bruto per uur vanaf 23 jaar en ouder;
  • Een salaris van € 9,97 bruto per uur onder de 23 jaar;
  • De opbouw van vakantiegeld en vakantiedaguren;
  • Tegemoetkomende reiskostenvergoeding bij gebruik van eigen vervoer;
  • De mogelijkheid om kosteloos via FINTREX je Wft basis diploma te behalen.

Voor deze functie zijn wij op zoek naar gemotiveerde medewerker die:

  • Minimaal beschikken over een MBO4 diploma;
  • Minimaal een half jaar ervaring hebben met telefonisch klantcontact;
  • Beschikken over een Wft basis diploma of deze willen behalen via FINTREX;
  • Beschikken over affiniteit of ervaring met financiële dienstverlening;
  • Proactief, servicegericht en communicatief vaardig zijn;
  • Zich goed kunnen inleven in de situatie van de klant.
  • 21 December 2017 om 10:56

Klantspecialist 24/7 bij Rabobank Best

Ben jij van nature hulpverlenend ingesteld? Ben je empathisch en communicatief vaardig en wil je graag aan de slag als Klantspecialist 24/7 bij de Rabobank in Best? Reageer dan op deze vacature!

Als Klantspecialist sta jij de particuliere klanten van de Rabobank te woord die problemen of vragen hebben. Denk hierbij aan een gestolen of geskimde bankpas in het buitenland. In deze functie kun je zowel parttime als fulltime aan de slag, maar dien je wel minimaal 2 avonden per week en 2 zaterdag per maand beschikbaar te zijn.

Je gaat aan de slag bij de Rabobank locatie Best. Je gaat werken op de afdeling Interhelp. Op de werkvloer hangt een ontspannen sfeer, maar wordt er wel keihard gewerkt. Jouw nieuwe collega's zullen je met open armen ontvangen en binnen no time zul je je helemaal thuis voelen op je nieuwe werkplek.

Wij bieden jou het volgende:

  • Een marktconform salaris;
  • Opbouw van vakantiedaguren en vakantiedagen;
  • De mogelijkheid om via FINTREX je Wft basis diploma te behalen als je deze nog niet bezit.

Wij vragen van jou het volgende:

  • De beschikbaarheid om minimaal 2 avonden per week te werken;
  • De beschikbaarheid om minimaal 2 zaterdagen per maand te werken;
  • Een flexibele instelling;
  • De bereidheid om je Wft basis te behalen als je deze nog niet bezit.
  • 21 December 2017 om 10:36

Medewerker 24/7 bij Rabobank Best

Een verloren portemonnee, een gestolen bankpas of een creditcard die is geskimd.

Vervelende situaties die kunnen voorkomen wanneer je op vakantie bent. Als Medewerker Interhelp ben jij het aanspreekpunt voor klanten van de Rabobank die in zo'n situatie verkeren. Jij bent zeer stressbestendig en probeert de klant gerust te stellen en na te gaan wat er precies is gebeurd. Vervolgens ga jij aan de slag om de klant uit de vervelende situatie te verlossen. Jij geeft advies wat de klant kan doen en biedt financiële hulp. Zo zorg jij er bijvoorbeeld voor dat de bankpas zo snel mogelijk wordt geblokkeerd, regel jij een nieuwe betaalpas of zorgt ervoor dat de klant alsnog over geld kan beschikken in het buitenland. Ieder gesprek en iedere gebeurtenis is weer anders, wat jouw baan zeer veelzijdig en uitdagend maakt.

Je gaat aan de slag op de afdeling 24/7, een van de meest dynamische afdelingen van Rabobank. Dit komt doordat deze afdeling 24 uur per dag en 7 dagen per week geopend is, zodat de klanten dag en nacht geholpen kunnen worden in zowel Nederland als buitenland. Hierdoor kan jij in deze functie zeer flexibel je eigen werktijden inplannen. Je kunt kiezen voor een van de volgende urencategorieën 20-24 uur of 24-28 uur. Hierbij dien je minimaal 2 avonden per week en 2 zaterdagen per maand draaien. De locatie in Best is moeilijk bereikbaar met openbaar vervoer, daarom dien jij voor deze functie te beschikken over een rijbewijs en eigen vervoer.

  • Een flexibele functie waar jij overdag, in de avond of in de nacht kan werken;
  • Een uitdagende baan waar jij veel verantwoordelijkheid hebt;
  • Salaris: tussen €10,71 en €13,94 afhankelijk van relevante werkervaring;
  • Een tegemoetkomende reiskostenvergoeding bij EV;
  • De mogelijkheid om gratis je Wft basis diploma te behalen.

  • Jij hebt ervaring opgedaan met telefonisch klantcontact;
  • Jij beschikt minimaal over een MBO 4 diploma of hoger;
  • Jij hebt een Wft basis diploma of wilt deze behalen;
  • Jij hebt affiniteit met financiële dienstverlening en Rabobank;
  • Jij kunt goed omgaan met lastige klantsituaties;
  • Jij hebt een groot inlevingsvermogen en bent servicegericht
  • 21 December 2017 om 10:18

Bijbaan Rabobank 24/7 Best in de avonduren

Als medewerker van de klantenservice 24/7 regel jij belangrijke zaken voor de particuliere klant in een noodsituatie. Hierbij moet je bijvoorbeeld denken aan een pinpas of portemonnee die gestolen is. Je zal begrijpen dat daarvoor allerlei handelingen verricht moeten worden, zoals het blokkeren en opnieuw aanvragen van passen. Voor deze functie moet je je goed kunnen inleven in de klant en stressbestendig zijn. Een dergelijke situatie komt voor de klant namelijk nooit gelegen en dat zal ook blijken uit de telefoongesprekken.

Als Adviseur Particulieren kom je te werken bij de Rabobank Klantinteractie in Best. Dit is een kleine locatie van deze internationale bank. De locatie is goed bereikbaar met eigen vervoer en er zijn voldoende parkeermogelijkheden. Bij de Rabobank staat de klant centraal. Als jij dat ook belangrijk vind is er zeker een match!

  • De mogelijkheid om je WFT Basis diploma te behalen;
  • Een interessante bijbaan bij een groot bedrijf;
  • Flexibele werktijden, met name in de avond;
  • Een flinke stijging in je loon als je in de avonden of weekenden werkt!

  • Minimaal MBO 4 diploma;
  • Je moet minimaal 2 avonden werken;
  • Je bent 20-24 uur of 24-38 uur per week beschikbaar;
  • Beschikking over eigen vervoer is een pré.
  • 21 December 2017 om 10:00
โŒ