[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

πŸ”’
❌ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
Gisteren β€” 15 Augustus 2018Callcenter Career

Callcentermedewerker

In Nederland zijn er ongeveer 1,4 miljoen hart- en vaat patiënten, wil jij ook dat dit minder wordt? Kom voor een salaris van € 11,05 (incl.) bruto per uur werken als Callcentermedewerker bij PCS in Almere en help 32-40 uur per week de Hartstichting zoeken naar oplossingen om ieders hart zo gezond mogelijk te houden!

Hoe help jij als Callcentermedewerker de hartstichting? Door elke dag zoveel mogelijk bedrijven te bellen en ze zo te enthousiasmeren dat zij een jaarlijkse sponsorbijdrage zullen leveren.

Jij gaat als Callcentermedewerker de Hartstichting helpen levens te redden en dit ga jij doen bij PCS in Almere. PCS is een groot facilitair contactcenter met een open en gezellige sfeer. Natuurlijk wordt er ook hard gewerkt en geven zij jouw alle begeleiding die jij nodig hebt om de beste te worden in jouw vak!

Behalve de voldoening dat jij mensen helpt, kan jij ook het volgende verwachten als Callcentermedewerker:

  • Een leuk salaris van € 11,05 bruto per uur inclusief reserveringen;
  • Bonussen bovenop jouw salaris;
  • Vanaf 10KM worden de reiskosten vergoed;
  • Jij kan tussen de 32-40 uur werken per week;
  • Interne trainingen en individuele coaching;
  • Diverse doorgroeimogelijkheden.

Naast dat wij elke dag jouw enthousiasme verwachten, vragen wij ook het volgende:

  • Jij hebt ervaring in klantcontact;
  • Jij bent beschikbaar tijdens kantooruren;
  • Jij hebt sterke communicatieve en commerciële vaardigheden.
  • 15 Augustus 2018 om 16:04
OuderCallcenter Career

Commercieel medewerker PCS

In Zwolle ga jij voor minimaal 24 uur per week aan de slag als Commercieel medewerker bij PCS. PCS is een dynamisch bedrijf met meerdere grote opdrachtgevers waar jij per uur € 12,05 (incl. reserveringen) verdiend. 

PCS is een grote speler binnen de klantcontact branche. Jij gaat aan de slag als commercieel medewerker voor de grootste klant van PCS waar jij bestaande klanten opbelt om de overstap naar een nieuw telecompakket te realiseren.

PCS is een snel groeiende organisatie met een nieuw geopende vestiging in Zwolle op de achtste verdieping, het uitzicht is daar prachtig. Binnen de startende team hangt een goede sfeer en is iedereen bereid om elkaar te helpen. Er lopen een aantal goede trainers rond om jou zo goed mogelijk te begeleiden, kortom een goede plek om jouw carrière te starten.

Een commercieel medewerker bij PCS bieden wij:

  • Een uurloon van € 10,20 excl. of € 12,05 incl.;
  • Een aantrekkelijke bonusregeling;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 kilometer;
  • Goede coaching en begeleiding.

Van een commercieel medewerker bij PCS vragen wij:

  • Een beschikbaarheid van minimaal 24 uur;
  • Doorzettingsvermogen;
  • Resultaatgerichtheid;
  • Een commerciële instelling.
  • 8 Augustus 2018 om 10:45

Commercieel medewerker fulltime

Wil jij je commerciële en communicatie skills op een hoger niveau brengen, ben jij 32-40 uur per week beschikbaar en wil jij fulltime aan de slag? Start dan als Commercieel medewerker bij PCS in Zwolle en verdien € 12,05 bruto per uur!

Als Commercieel medewerker ga jij de Zakelijke klanten van KPN adviseren omtrent een verouderd product die zij momenteel nog hebben. Door goed te luisteren en de juiste vragen te stellen kom jij achter de behoefte van de klant. Zo weet jij precies wat de klant nodig heeft! Je gebruikt je commerciële skills om de klant te overtuigen dat jouw alternatief het meest passend is!

Je gaat als commercieel medewerker aan de slag bij PCS in Zwolle. Je komt in terecht in het KPN-team. Je collega's zijn, net als jij, vastberaden om de klanten te voorzien van het perfecte alternatief! Om dit te realiseren biedt PCS voldoende trainingen en coaching aan om je skills verder te ontwikkelen.

Wanneer jij aan de slag gaat commercieel medewerker in Zwolle krijg jij:

  • De mogelijkheid om fulltime aan de slag te gaan;
  • € 12,05 bruto per uur (incl.);
  • Een mooi bonussysteem;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km;
  • Trainingen en coaching.

Wij vragen van een commercieel medewerker:

  • Dat je 32-40 uur per week beschikbaar bent;
  • Dat je enige ervaring hebt in een soortgelijke functie;
  • Dat je communicatief sterk bent en je een echte doorzetter bent.
  • 8 Augustus 2018 om 10:00

Callcenter medewerker Goede doelen

Voor een leuk salaris van € 11,05 (incl.) bruto per uur kan jij jouw gedrevenheid en enthousiasme in zetten als Callcenter medewerker Goede doelen. Bij PCS in Almere kan jij namelijk fulltime (32-40 uur) aan de slag voor de Hartstichting!

Jouw uitdaging als Callcenter medewerker Goede doelen is een goede klantrelatie te creëren en een jaarlijkse sponsorbijdrage te verkrijgen. Dit ga jij doen door potentiële bedrijven te bellen en ze elke dag weer te enthousiasmeren over de Hartstichting. Kan jij goed luisteren en weet jij anderen altijd te overtuigen, dan hebben wij jou zeker nodig!

PCS is een superleuk bedrijf en neemt op meerdere locaties het klantcontact over van verschillende bedrijven. Jij komt als Callcenter medewerker Goede doelen te werken in Almere. Bij PCS in Almere hangt er een open en informele sfeer en wordt jou alle ruimte geboden om jezelf te blijven ontwikkelen en jezelf uit te blijven dagen.

Naast dat er een open en informele sfeer hangt kan jij als Callcenter medewerker Goede doelen nog meer verwachten:

  • Een leuk salaris van € 11,05 bruto per uur (dit is inclusief reserveringen);
  • Wanneer jij verder dan 10KM woont ontvang jij reiskostenvergoeding;
  • Kans op bonussen bovenop jouw salaris;
  • Een interne training;
  • Persoonlijke coaching en begeleiding;
  • Jij kan tussen de 32-40 uur flexibel aan de slag per week.

Naast dat jij goed kan luisteren en anderen goed kan overtuigen vragen wij ook het volgende van jou als Callcenter medewerker Goede doelen:

  • Jij hebt goede communicatieve vaardigheden;
  • Jij hebt lef en durft de telefoon op te pakken;
  • Ervaring met het verkopen van producten is een pré.
  • 7 Augustus 2018 om 11:35

Sales medewerker KPN

Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging met voldoende mogelijkheid om je te ontwikkelen? Start dan nu als Sales medewerker bij PCS in Zwolle. Je kunt 24 tot 40 uur per week aan de slag voor een bruto uurloon van € 12,05 (incl.).

Als Sales medewerker zal jij de zakelijke klanten van KPN inlichten over het vervallen van de ISDN- verbinding. Natuurlijk bied jij de klanten een alternatief aan door goed te luisteren en in te spelen op de behoeften en wensen. Weet jij de klant te overtuigen? Dan krijg jij een bonus boven op je salaris!

Als Sales medewerker ga jij aan de slag bij PCS in Zwolle. PCS is de specialist op het gebied van klantcontact. De vestiging in Zwolle is recent geopend. Dit betekent dat jij samen met jouw team veel invloed hebt op het creëren van een fijne werksfeer. Daarnaast krijg jij als Sales medewerkers voldoende trainingen en coaching om je verder te ontwikkelen.

Als jij aan de slag gaat als Sales medewerker krijg jij het volgende:

  • Een bruto uurloon van € 12,05 incl.;
  • De mogelijkheid om 24-40 uur per week te werken;
  • Een interessant bonussysteem;
  • Een reiskostenvergoeding vanaf 10 km;
  • Trainingen en coaching.

  • Een beschikbaarheid van minimaal 24 uur per week;
  • Enige ervaring in een soortgelijke functie;
  • Een vlotte babbel en commerciële skills.
  • 7 Augustus 2018 om 10:42

Teamcoach

Lijkt het jou leuk om anderen naar een hoger niveau te coachen en voel jij je in de klantcontactwereld helemaal thuis? Heb jij een analytisch oog voor verbeterpunten en ben jij als coach ook een motivator voor jouw team? Dan is deze functie als teamcoach eentje die je zeker niet moet laten liggen.

Als teamcoach ben jij verantwoordelijk voor het monitoren van de gesprekken van het klantcontact team binnen Centraal Beheer. Jij gaat hierbij voor kwaliteit op inhoud en gespreksvaardigheden. Door middel van verschillende coachingstijlen help jij het team bij het ontwikkelen van de benodigde competenties. Je komt te werken in een gezellig en uiteenlopend team en werkt daarnaast ook nauw samen met teammanagers.

Het team waar jij als coach in komt te werken, is gevuld met deskaccountmanagers. Voornamelijk zijn hun werkzaamheden om inkomende calls af te handelen. Hierbij informeren ze de klant en zoeken zij naar de extra behoefte waar zij de klant nog bij kunnen helpen. Hiervoor moeten de deskaccountmanagers echt het gesprek aangaan met de klant en daar zijn gespreksvaardigheden en leiding nemen key om een kwalitatief sterk gesprek te voeren. Jij als coach gaat hierbij helpen door je te richten op de inhoud met het oog op de KPI's.

Als teamcoach kun jij het volgende verwachten:

  • Een mooi salaris van € 14,23 bruto per uur;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Een flexibele werkweek van 36 uur;
  • Een omgeving waar jij als teamcoach kan gaan shinen!

Om als teamcoach aan de slag te gaan, vragen wij het volgende:

  • Jij hebt minimaal een MBO4 diploma in bezit;
  • Jij hebt recente werkervaring als coach binnen de klantcontact branche;
  • KPI's als NPS, AHT en ATT zijn geen onbekende termen voor jou;
  • Jij hebt een gemotiveerde houding dat afstraalt naar je team!
  • 7 Augustus 2018 om 10:41

Commercieel medewerker Hartstichting

Wil jij je commerciële skills graag verder gaan ontwikkelen en je tegelijkertijd hard maken voor een goed doel? Ga dan nu voor minimaal 16 uur aan de slag als Commercieel medewerker bij PCS in Almere en verdien € 11,05 (incl.) bruto per uur!

Werken voor de Hartstichting is meer dan alleen een baan. Je gaat namelijk met het volledige team, waar jij in terecht komt, de strijd tegen hart- en vaatziekten aan! Wanneer je start als Commercieel medewerker ga jij bedrijven op bellen namens de Hartstichting. Je gaat deze bedrijven meer vertellen over dit goede doel en weet hen te enthousiasmeren. Jouw doel: Een goede klantrelatie creëren én een jaarlijkse sponsorbijdrage verkrijgen. Wanneer het je lukt om die donatie binnen te halen, zit daar een interessante bonus aan vast! Dus... Word jij ambassadeur?

Je gaat werken bij PCS, een facilitair callcenter dat zich richt op het ondersteunen van klantcontact van verschillende bedrijven, waarvan dus ook de Hartstichting. PCS is een snelgroeiend en dynamisch bedrijf. Zij vinden het belangrijk dat iedereen zich welkom voelt. Ook staat persoonlijke ontwikkeling van de medewerkers centraal en zijn er diverse mogelijkheden om door te groeien.

Je gaat bellen voor de Hartstichting. Zij strijden al jaren met alle medewerkers, vrijwilligers en sponsoren tegen hart- en vaatziekten! Zij zijn een non-profit organisatie en ontvangen geen subsidies van de overheid. Om dus de doelstellingen te kunnen behalen zijn zij volledig afhankelijk van giften van particulieren en bedrijven. De Hartstichting werkt op een transparante en betrokken manier en kenmerkt zich door de professionele en warme manier van werken.

PCS is een organisatie die veel mogelijkheden biedt. Als Commercieel medewerker voor de Hartstichting houdt dat het volgende in:

  • Je verdient € 11,05 per uur (inclusief);
  • Een training zodat je goed voorbereid bent voor de functie;
  • De mogelijkheid je dagelijks in te zetten voor een goeddoel;
  • Diverse doorgroeimogelijkheden o.b.v. persoonlijke ontwikkeling;
  • Coaching en begeleiding op de werkvloer;
  • Een interessante bonusregeling wanneer je een sale hebt gemaakt;
  • Een reiskostenvergoeding wanneer je verder moet reizen dan 11 KM;
  • Een werkomgeving waar geen dag hetzelfde is!

Wanneer jij aan de slag gaat als Commercieel medewerker voor de Hartstichting is het belangrijk dat jij je graag wilt inzetten voor dit doel, mensen weet mee te nemen in je verhaal en zij het belang inzien van het doneren aan dit doel! Daarnaast ben jij minimaal 16 uur per week flexibel inzetbaar. Heb jij eerder ervaring opgedaan in een commerciële functie? Dan is dat zeker een pluspunt!

  • 6 Augustus 2018 om 12:46

Callcenter medewerker

Spreekt de functie Callcenter medewerker schadeclaims bij Achmea jou aan? Dan kun jij voor een mooi salaris van € 12,80 bruto 32 tot 36 uur aan de slag in Tilburg!

Naast het verlenen van service, krijg jij ook een echte adviseurs functie binnen deze professionele organisatie! Dit klinkt jou als muziek in de oren, want jij vindt het leuk om mensen te helpen en bent hier ook goed in. Je gaat de klanten van Achmea bijstaan met vragen over de schadeclaims die zij willen indienen. Zo heeft Petra per ongeluk haar motor tegen een auto aangereden en hier zit nu een deuk in. Zij wil graag juridisch advies voordat zij iets gaat ondernemen. Help jij Petra verder?

Als jij het fijn vindt om op een informele manier met collega's om te gaan en serieus bezig wilt zijn met jouw carrière, zit jij bij Achmea in Tilburg goed op jouw plek. Hier wordt er namelijk niet alleen veel aandacht besteed aan de groei van het bedrijf, maar ook aan die van jezelf. Dat noemen wij een win-win situatie!

  • Je start met een fijn bruto uurloon van € 12,80 per uur;
  • Je ontvangt een volledige reiskostenvergoeding (voor het OV);
  • Je gaat vakantiegeld en vakantiedaguren opbouwen;
  • Je mag profiteren van de meest professionele begeleiding en coaching.

Wij vragen van jou niet veel, alleen dat jij voldoet aan de onderstaande punten:

  • Je bent gemotiveerd;
  • Je bent spontaan en sociaal;
  • Je hebt interesse in de verzekeringswereld;
  • Je bent in het bezit van een HBO diploma.
  • 6 Augustus 2018 om 10:04

Callcenter medewerker Rechtsbijstand

Als Callcenter medewerker Rechtsbijstand krijg jij te maken met de volgende vragen:

  • "Mijn werkgever wil mij misschien ontslaan, mag dit zomaar?"
  • "Ik heb spullen besteld via het internet en ook al betaald, maar na 5 weken heb ik nog steeds mijn spullen niet. Ben ik opgelicht?"
  • "Ik heb ruzie met mijn buren, want iedere avond maken zijn zo'n lawaai! Wat voor maatregelen kan ik nemen?"

Voel jij aan je water dat je dit gelijk en goed wilt oplossen? Dan is deze functie zeker weten iets voor jou! Jij gaat klanten te woord staan, informeert hen en helpt hen verder. Daarbij handel jij de klantvraag zelf af of verbind jij intern door. Jij bent dus het eerste aanspreekpunt voor klanten die met dit soort vervelende situaties kampen en daar vragen over hebben.

Jij komt te werken voor Stichting Achmea Rechtsbijstand in Tilburg. Deze afdeling bestaat uit 40 gemotiveerde collega's die een 'continu verbeter'-mentaliteit hebben. De antwoorden op bijvoorbeeld de boven gestelde vragen zal jij dan ook altijd proberen te verbeteren, zodat de klant zich echt geholpen voelt en verder kan.

Naast dat wij een interessante functie bieden met betrekking tot Rechtsbijstand, bieden wij jou ook het volgende:

  • Een baan met een urencategorie van 32-36 uur per week;
  • Een brutosalaris van € 11,92 per uur;
  • Een reiskostenvergoeding van 100% met OV en EV vanaf 10 km volgens staffel;
  • Een tijdelijke functie met kans op verlenging bij goed functioneren;
  • Een collectieve zorgverzekering en/of sportabonnement geregeld via FINTREX.

Naast dat jij empathisch, klantvriendelijk en resultaatgericht bent, vragen wij ook het volgende van jou:

  • Een afgeronde MBO 4 opleiding;
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Een flexibele inzetbaarheid van maandag tot en met vrijdag, van 8.30-18.00 uur;
  • Relevante werkervaring in de klantencontact branche;
  • Kennis en beheersing van verschillende PC toepassingen.
  • 6 Augustus 2018 om 10:03

Callcenter medewerker Achmea

Als Callcenter medewerker bij Achmea ben jij werkzaam op de Intake & Advies afdeling gericht op verkeers claimbehandelingen. Wat houdt dit in?

  • Jij bent het eerste aanspreekpunt voor klanten met schademeldingen;
  • Jij identificeert de klant en registreert de schade- en relatiegegevens;
  • Jij informeert en adviseert de klanten.

Bij complexe situaties, maak jij de zaak compleet voor de Back Office zodat de juridische adviseurs hier gelijk mee aan de slag kunnen. Jij bent als eerste aanspreekpunt het visitekaartje van Stichting Rechtsbijstand Achmea en de verwachtingen liggen dan ook hoog wat betreft klantgerichtheid. Kan jij de klant een ultieme klantenbeleving geven?

Jij komt te werken op de callcenter afdeling van Achmea Rechtsbijstand gericht op de verkeers schademeldingen. Op dit contactcenter werken ca. 150 (juridisch) adviseurs die naar optimale oplossingen zoeken voor iedere klant. Er heerst een continu verbeter-mentaliteit op deze afdeling, waarbij iedereen het beste uit zichzelf en elkaar wilt halen.

  • Een callcenter baan voor 32-36 uur per week;
  • Werktijden van 08.00-18.00 uur, maandag tot en met vrijdag;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km, 100% met OV en EV volgens staffel;
  • Brutosalaris van € 12,80 per uur.

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Relevante klantenservice ervaring;
  • Affiniteit met verzekeringen en schade;
  • Beheersing van de Nederlandse taal in zowel woord als geschrift;
  • Jij bent communicatief vaardig, oplossingsgericht en betrokken.
  • 6 Augustus 2018 om 10:03

Callcenter medewerker Rechtsbijstand Achmea

Ben jij spontaan en wellicht net afgestudeerd? Wil jij jouw skills omzetten in praktijkervaring als callcenter medewerker bij Achmea? Dat kan!

In deze functie ben jij als claimbehandelaar het eerste aanspreekpunt op het rechtsgebied 'verkeer'. Wij zijn op zoek naar mensen die geïnteresseerd zijn in rechten, verzekeringen en schade. Jij gaat namelijk schriftelijke of telefonische schademeldingen behandelen waarbij jij klanten informeert en adviseert. Met al enige klantenservice ervaring weet jij precies hoe je de klant te woord moet staan om diegene een ultieme klantbeleving te geven!

Als callcenter medewerker kom jij te werken voor Stichting Achmea Rechtsbijstand. Deze locatie ligt gelegen in Tilburg, nog geen 10 minuten lopen vanaf het Centraal Station Tilburg. Het gebouw is zo ingericht dat jij helemaal je ei kwijt kunt in de flexplekken en ruime kantooruren. Achmea is niet alleen een grote verzekeraar, maar ook een organisatie waarbij de zelfontwikkeling van de medewerker centraal staat. Begin jij nu als callcenter medewerker op de Intake & Advies sectie? Wellicht ben je over een tijdje wel een juridisch adviseur op de Back Office!

Naast dat wij jou een vliegende start aanbieden bij één van de grootste verzekeraars van Nederland (hoe tof staat dit op je cv!), bieden wij jou ook het volgende:

  • Urencategorie van 32-36 uur;
  • Werktijden van 8.30-18.00 uur, maandag tot en met vrijdag;
  • Fulltime training van 3 weken om je klaar te stomen voor de functie;
  • Brutosalaris van € 12,80 per uur;
  • Collectieve zorgverzekering en sportabonnement via FINTREX.

  • Jij hebt in ieder geval HBO werk- en denkniveau;
  • Jij hebt ervaring in de callcenter branche;
  • Jij bent geïnteresseerd in verzekeringen;
  • Jij beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Jij bent ambitieus en leergierig;
  • Jij bent communicatief sterk en kan snel schakelen tussen verschillende systemen.
  • 6 Augustus 2018 om 10:03

Accountmanager binnendienst KPN

Als Accountmanager binnendienst bij KPN maak jij het verschil op het gebied van sales en klantcontact. Jij gaat aan de slag bij PCS in Zwolle voor 24 tot 40 uur per week. Naast het bruto uurloon van € 12,05 kan je nog in aanmerking komen voor interessante bonussen!

In de functie als Accountmanager binnendienst benader jij de zakelijke klanten van KPN. De zakelijke klanten van KPN beschikken over een ISDN-verbinding. Deze verbinding komt te vervallen dus bied jij de klanten een alternatief aan. Door middel van jouw enthousiasme en commerciële skills weet jij de klant te overtuigen!

Jij gaat aan de slag bij PCS in Zwolle. PCS is een grote speler op het gebied van klantcontact. De vestiging in Zwolle is recent geopend en goed bereikbaar met het OV.  Als jij gaat starten als Accountmanager binnendienst bij PCS kom je terecht in een hardwerkend team met een informele sfeer. Na een drukke werkdag kan je daarom nog altijd even met je collega's bijpraten over jullie behaalde successen!

De volgende arbeidsvoorwaarden bieden wij jou als Accountmanager binnendienst:

  • Een bruto uurloon van € 12,05 (incl.);
  • Interessante bonussen;
  • Een reiskostenvergoeding vanaf 10 km;
  • De mogelijkheid om 24 tot 40 uur per week te werken;
  • Avonden en weekenden vrij;
  • Coaching en training.

  • Werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Een beschikbaarheid van minimaal 24 uur per week;
  • Je bent gedreven en klantgericht.
  • 2 Augustus 2018 om 12:06

Medewerker afdeling Geld bij Zilveren Kruis in Leusden

Klaar voor een nieuwe uitdaging in de financiële sector? Dan is dit iets voor jou!

Je gaat aan de slag op de servicedesk van de financiële afdeling. De klanten kunnen veel verschillende vragen stellen, van vragen over hun premie tot vragen over hun betalingsachterstand. Met al deze vragen weet jij raad en ga jij je best doen om de klant zo goed mogelijk te helpen. Na het gesprek handel je alle administratie omtrent het klantendossier af. Ook kan je worden ingezet voor andere opdrachten die aansluiten op inbound telefonie.

Je gaat aan de slag bij Zilveren Kruis Achmea, één van de grootste zorgverzekeraars in Nederland. Het kantoor waar jij aan de slag gaat zit in Leusden, wat makkelijk te bereiken is. Jij en je team gaan ervoor zorgen dat de klant altijd tevreden ophangt. Achmea staat erom bekend dat de klant echt gehoord wordt en het klantenbelang staat centraal. Achmea biedt erg veel verschillende producten en diensten die echt van pas komen voor de klant. Het is jouw doel om ervoor te zorgen dat elke klant zich begrepen en geholpen voelt, zodat je een mooi visitekaartje kan afgeven voor Achmea.

  • Een mooi uurloon (bruto) van € 12,80;
  • Vanaf 10 km worden de reiskosten met het OV 100% vergoed en met het EV volgens de staffel;
  • Je krijgt een uitgebreide opleiding en een leerzame telefoontraining;
  • De openingstijden zijn van maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 21:00 en op zaterdag van 10:00 tot 14:00;
  • De mogelijkheid om collectief een zorgverzekering en een sportabonnement af te sluiten via FINTREX;
  • Je komt te werken bij één van de grootste zorgverzekeraars van Nederland;
  • Als je nog geen Wft Zorg hebt kan je deze via FINTREX behalen.

  • Je bent in bezit van een MBO4 diploma of je beschikt over HBO werk/denk niveau;
  • Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Je kan 32 uur per week werken;
  • Je hebt minimaal één jaar ervaring in de klantcontact branche;
  • Je bent probleemoplossend ingesteld, gedreven en erg dienstverlenend;
  • Je bent op woensdag en vrijdag beschikbaar;
  • Je bent bereid om 2 avonden per week en 1 zaterdag per maand te werken;
  • Je interesse ligt bij de financiële sector;
  • Je hebt kennis van SAP (dit is overigens een pré).
  • 1 Augustus 2018 om 13:33

Zilveren Kruis in Leiden

Een goed CV zorgt voor een goede eerste indruk! Vooral in de wereld van verzekeringen zijn er genoeg mogelijkheden om jouw CV een boost te geven. Zilveren Kruis is één van die mogelijkheden waar jij werkervaring op kan doen en voor de langere termijn! Want zeg nou zelf, werkervaring is een van de belangrijkste aspecten op een CV, toch?

Stap in het klantenservice team van Zilveren Kruis en wees hét visitekaartje van een van de bekendste zorgverzekeraars! Als onderdeel van het klantenservice team ben jij verantwoordelijk voor het leveren van uitstekende service aan de klanten van Zilveren Kruis. Dit doe jij door boven verwachting alle vragen te beantwoorden en waar nodig problemen op te lossen. Hiervoor krijg jij een uitgebreide training over de producten, diensten en systemen zodat jij in een rap tempo wordt voorbereid voor het echte werk. Word jij de nieuwe klantenservice medewerker van Zilveren Kruis die het verschil maakt?

Zilveren Kruis is een bekende zorgverzekeraar in Nederland dat als doelstelling heeft om het afnemen van de diensten zo toegankelijk mogelijk te maken voor alle klanten. Als medewerker van Zilveren Kruis help jij mee door klanten de weg te leiden in de zorgwereld en met het maken van persoonlijke keuzes in de zorg. Zo wordt er bijvoorbeeld service aangeboden via 'App de Vakantiedokter' wanneer je vragen hebt over zorg op vakantie. Of de Slimme Vragenlijst wanneer je je voorbereidt op een doktersafspraak. Zo maken jij en Zilveren Kruis het makkelijker voor alle klanten om van de zorgdiensten gebruik te maken.

Wij bieden jou het volgende aan:

  • Jij ontvangt een bruto loon van € 12,80 per gewerkt uur;
  • Jij krijgt de mogelijkheid om je te ontwikkelen middels een Wft Zorg studie via FINTREX;
  • Jij kan aan de slag bij een gezond en vitaal bedrijf;
  • Jij kan jouw CV een boost geven door bij Zilveren Kruis waardevolle ervaring op te doen;
  • De mogelijkheid om collectief een zorgverzekering en een sportabonnement af te sluiten via FINTREX;  
  • Jij kan voor een langere termijn aan de slag in een professioneel team.

  • Jij hebt aantoonbaar HBO werk- en denkniveau;
  • Jij bent 24 tot 36 uur per week beschikbaar;
  • Jij hebt een scherp analytisch vermogen en weet het overzicht te behouden over jouw werkzaamheden;
  • Jij bent empathisch en gaat graag het gesprek aan met de klant;
  • Jij bent voor een langere tijd beschikbaar.
  • 1 Augustus 2018 om 13:32

Inbound klantcontact medewerker

Ben jij servicegericht? Heb jij het altijd al leuk gevonden om als klantcontact medewerker klanten te woord te staan voor al hun vragen? Ben jij empathisch en weet jij de volledige klantsituatie te doorgronden? Dan is dit de baan voor jou!

In deze inbound klantcontact functie bellen klanten van een bekende zorgverzekeraar jou op met vragen over:

  • Betalingsachterstanden;
  • Betalingsregelingen;
  • Vragen over hun premie;
  • Financiële trajecten.

Aan jou de taak om de klant zo goed mogelijk te helpen. En dat is nog lang niet zo makkelijk. Een inbound klantcontact functie op de financiële afdeling heeft veel uitdagingen. Als klantcontact medewerker moet je allereerst goed bestand zijn tegen weerstand en daarnaast worden jouw hersens ook gekraakt door financiële situaties waar klanten zich in kunnen bevinden en jij daar de oplossing voor moet vinden. Geen paniek! Hiervoor krijg jij natuurlijk een uitgebreide training aangeboden om je klaar te stomen voor deze uitdagende functie.

Zelfs vóór je start bij deze bekende zorgverzekeraar kan jij je ontwikkelen. FINTREX biedt jou een studie aan om jouw Wft Zorg te behalen. Je kan dus rekenen op een combideal: Een nieuwe baan én een papiertje op zak!

Jouw servicegerichte instelling past goed bij deze bekende zorgverzekeraar. De focus van deze organisatie is uitstekende service bieden aan de klant! Hier kan jij je steentje bijdragen door iedere klant die je spreekt boven verwachting te helpen. Daarnaast kan jij verwachten dat jij bij een vitaal bedrijf komt te werken die graag aan de gezondheid denkt van haar medewerkers. Werken bij een grote organisatie hoeft dus zeker niet te betekenen dat er niet wordt omgekeken naar de medewerkers. Jij bent deel van het hart van de organisatie.

Is dit de organisatie die je zoekt? Wacht niet te lang en solliciteer direct!

Wij bieden jou:

  • Een mooi salaris van € 12,80 bruto per uur;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Een uitdagende functie voor langere tijd;
  • De mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen in de financiële branche;
  • Een studie voor jouw Wft Zorg via FINTREX.

  • Jij hebt minimaal je MBO4 diploma in bezit;
  • Jij bent 24 tot 36 per week beschikbaar om te werken;
  • Jij bent flexibel inzetbaar in avonden tot 21:00 uur en op zaterdagen;
  • Jij hebt interesse in de financiële branche;
  • 1 Augustus 2018 om 13:32

FinanciΓ«le klantcontact medewerker

Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging in de financiële wereld? Wil jij jouw financiële ervaring uitbreiden in een klantcontact functie? Dan is dit de functie die jij zoekt!

Als klantcontact medewerker op de financiële afdeling help jij klanten van een grote organisatie met hun vragen over betalingsachterstanden, betalingsregelingen en adviseer jij over mogelijke financiële trajecten. Om de juiste informatie en advies te geven, analyseer jij de volledige klantsituatie en vraag jij waar nodig door. Jij bent hiervoor niet vies van uitzoekwerk en vind jij het uitdagend om moeilijke cases uit te pluizen. Daarnaast heb jij een sterk inlevingsvermogen en weet jij de klant gerust te stellen als dit nodig is.

Jij gaat aan de slag in een professioneel en ambitieus team dat graag klaar staat voor klanten. Ontwikkeling staat op deze financiële afdeling hoog in het vaandel. Daarom krijg jij ruim de mogelijkheid om trainingen te volgen en wordt jij uitgebreid gecoacht tijdens jouw werkzaamheden. Ook zijn er voldoende mogelijkheden om door te groeien binnen de organisatie en wordt er op termijn samen met jou gekeken naar welke stappen jij wil ondernemen om jouw kennis nog meer te vergroten. Wanneer jij deze organisatie betreedt kom jij terecht in een hecht team dat ook graag elkaar helpt. Een warm welkom kun je zeker verwachten!

Wanneer jij als financiële klantcontact medewerker aan het werk gaat, bieden wij:

  • Een goed salaris;
  • Een uitgelezen kans om bij een grote organisatie aan de slag te gaan;
  • Uitgebreide trainingen en coaching op de vloer om jezelf te ontwikkelen;
  • De mogelijkheid om collectief een zorgverzekering en een sportabonnement af te sluiten via FINTREX;
  • De mogelijkheid om op termijn door te groeien;
  • Een kans om jezelf op de kaart te zetten binnen de financiële wereld.

  • Jij hebt minimaal een MBO4 opleiding afgerond;
  • Jij hebt binnen een eerdere functie klantcontact ervaring opgedaan;
  • Jij hebt een ijzersterk analytisch vermogen en kan regie houden tijdens jouw gesprekken;
  • Je hebt een krachtig inlevingsvermogen en zoekt graag naar oplossingen;
  • Jij bent 24 tot 36 uur beschikbaar per week;
  • Jij hebt voor de komende periode geen vakantieplannen staan.
  • 1 Augustus 2018 om 13:32

Planner Intern

Jij: "Goedendag Tuinmaximaal in Eindhoven, u spreekt met de afdeling Planning. Waar kan ik u bij helpen?"

Klant: "Goedemorgen, ik ben laatst in jullie showroom geweest en heb een overkapping besteld. Ik wil graag een afspraak inplannen om de overkapping te laten plaatsen, kunt u mij daarbij helpen?"

Jij: "Ja natuurlijk! Als Planner ben ik namelijk oplossings- en servicegericht en houd ik van uitdaging. Om u zo goed mogelijk te helpen kijk ik graag met u samen welke mogelijkheden passen in uw agenda en van Tuinmaximaal. U heeft de volgende mogelijkheden..."

Ben jij de Planner die hier enthousiast van wordt en dit gesprek feilloos kan uitvoeren? Wil jij € 10,34 bruto per uur verdienen en wil jij 24, 32 of 40 uur per week aan de slag? Dan zoeken wij jou!

Als Planner ga jij aan de slag bij Tuinmaximaal in Eindhoven, zij houden zich bezig met de verkoop van tuinoverkappingen en glazen schuifwanden. Je komt te werken in een informeel en professioneel team, waarin je door kan groeien tot Medior Planner en Senior Planner.

... dan ontvang jij het volgende:

  • Een startsalaris van € 10,34 bruto per uur;
  • 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Een collectieve zorgverzekering en collectief sportabonnement via FINTREX;
  • Goede begeleiding en samenwerking in een gezellig team.

  • Minstens 1 jaar ervaring in een soortgelijke functie;
  • Je bent beschikbaar om 24, 32 of 40 uur te werken per week;
  • Je bent tijdens de openingstijden beschikbaar (van maandag tot en met vrijdag tussen 09:00 uur en 21:00 uur en op zaterdag en zondag van 09:00 uur tot 18:00 uur);
  • Jij beheerst de basis van de Duitse en/of Franse taal of jij hebt de drive om deze verder te ontwikkelen tijdens werktijd.
  • 30 Juli 2018 om 12:14

Customer service medewerker KPN

Wil jij jezelf verder ontwikkelen en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Ga dan aan de slag als customer service medewerker bij PCS in Zwolle. Naast veel coaching op de werkvloer krijg je goede trainingen, hierdoor kan je snel doorgroeien binnen PCS.

Als customer service medewerker neem jij contact op met zakelijke klanten van KPN. Deze klanten hebben een verouderde verbinding die in 2019 geheel verdwijnt. Jij moet deze klanten informeren en tegelijkertijd heb jij de behoefte van de klant snel achterhaalt door de juiste vragen te stellen. Jij weet hoe je hierop in moet spelen.

Bij deze functie is het commerciële aspect belangrijk, je weet de klant tevreden te houden en je ziet het werken met targets als een uitdaging. Dit alles ga je doen voor minimaal 24 uur in de week voor een salaris van €12,05 (incl.)

Als customer service medewerker van PCS krijg je de kans om jezelf verder te ontwikkelen. In de eerste week van je nieuwe baan zal je daarom een fulltime training volgen. Werken bij PCS betekent dat je in een hardwerkend en enthousiast team terecht komt, naast hardwerken is het motto van PCS samen resultaten vieren. Regelmatig organiseren zij ook leuke teamuitjes en borrels.

Wij kunnen jou de volgende arbeidsvoorwaarden bieden als customer service medewerker bij PCS:

  • Een bruto uurloon van €12,05 (incl.);
  • Een reiskostenvergoeding vanaf 10 km;
  • Trainingen en coaching;
  • Gezellige werkomgeving;
  • Leuke bonussen bij goed functioneren.

  • Er is geen minimale opleiding vereist;
  • Je hebt overtuigingskracht en bent klantgericht;
  • Je bent minimaal 24 uur per week beschikbaar;
  • Ervaring met klantcontact is een pré.
  • 27 Juli 2018 om 13:51

Klantenservice Uitvaartverzekeringen

Jij: 'Goedemorgen, u spreekt met de Klantenservice van Monuta, wat kan ik voor u doen?'

Klant: 'Ik heb via jullie een uitvaartverzekering lopen en zou graag willen weten of er onlangs belangrijke wijzigingen geweest zijn. Kunt u mij hier meer over vertellen?'

Jij: 'Natuurlijk, ik ben namelijk communicatief vaardig, servicegericht en sta graag voor klanten klaar. Het volgende is gewijzigd in de uitvaartbranche...'

Denk jij dat je bovenstaand gesprek goed kan laten verlopen en de klant met een goed gevoel op laat hangen? Wil jij € 11,98 bruto per uur verdienen en ben jij 38 uur per week beschikbaar? Dan is de functie van Klantenservice Uitvaartverzekeringen bij Monuta in Apeldoorn voor jou weggelegd! Je gaat klanten niet alleen over de laatste wijzigingen in de verzekeringsbranche informeren, maar je staat ook klaar om vragen te beantwoorden over diverse verzekeringen, premies en mutaties.

Monuta is een Nederlandse uitvaartonderneming en uitvaartverzekeraar, die het hun klanten makkelijker wil maken in bepaalde (moeilijke) tijden en beslissingen. Hun hoofdkantoor is gevestigd in Apeldoorn en hier kom je te werken in een collegiaal team waar je veel ondersteuning krijgt.

  • Je verdient € 11,98 bruto per uur;
  • Je ontvangt reiskostenvergoeding;
  • Dagelijks vers fruit op kantoor;
  • Jaarlijks presentjes en events.

Van de toekomstige medewerker Klantenservice Uitvaartverzekeringen verwachten wij het volgende:

  • Je hebt enige ervaring als Klantenservice medewerker of een soortgelijke functie;
  • Je bent woonachtig in (de omgeving van) Eindhoven;
  • Je bent 32 tot 38 uur per week beschikbaar;
  • Je bent van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 uur en 21:00 uur beschikbaar om te werken.
  • 27 Juli 2018 om 14:30

Callcenter medewerker Achmea

Jij wilt de callcenter topper zijn voor de schade afdeling bij Achmea Interpolis. Of je nou een klant gerust moet stellen, een garage moet bellen in het buitenland of dat je te maken krijgt met de eerste emotie van klant omdat zijn auto is gestolen, jij bent op alles voorbereid. Hierdoor ben jij ook een ster in schakelen en neem je alles uit handen van de klant zodat deze geen zorgen en stress meer heeft.

Jij bent het eerste aanspreekpunt als callcenter medewerker. Je kan daarom misschien ook wel begrijpen, dat sommige emoties van klanten hoog kunnen oplopen. Aan jou de taak om hier zo klantvriendelijk en empathisch mogelijk op in te spelen. Jij gaat aan de slag om de beste callcenter medewerker te zijn en de schade zo goed mogelijk af te handelen. Wanneer de eerste klant heeft opgehangen handel jij het dossier af en jouw tweede belletje komt alweer binnen. Doordat elke schade anders is en elke klant anders reageert is jouw dag afwisselend en maak je continue iets anders mee. Hierdoor vliegen de dagen voorbij en motiveer jij jezelf om de beste callcenter medewerker van Achmea te worden!

Als callcenter medewerker bij Achmea werk jij in een super gemotiveerd team en op een nog mooiere locatie. Het gebouw in Tilburg heeft alles wat er te wensen is. Meerdere bedrijfsrestaurants, een mooie tuin en moderne werkplekken. Een omgeving dus waar jij je optimaal kunt ontwikkelen. Dat ontwikkelen, daar begin jij direct mee door een interne fulltime training van 5 weken. Ook ga jij aan de slag voor jouw Wft Basis en Schade. Achmea geeft jou als callcenter medewerker de ruimte om door te groeien en jouw kwaliteiten te ontdekken.

  • Een mooi salaris van € 12,80 per uur;
  • Collectief een zorgverzekering en sportabonnement afsluiten via FINTREX;
  • Jouw Wft Basis en Schade behaald via ons;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km.

Natuurlijk vragen wij ook iets van onze callcenter toppers. Wij vragen in ieder geval:

  • Dat jij minimaal een MBO4 diploma of HBO diploma op zak hebt;
  • Al eerdere callcenter ervaring hebt, of klantcontact ervaring;
  • Affiniteit hebt met verzekeringen en de financiële wereld.
  • 26 Juli 2018 om 10:25
❌