[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

πŸ”’
❌ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
Gisteren β€” 16 Januari 2018Callcenter Career

Parttime callcenter medewerker

Wanneer je werkzaam bent als callcenter medewerker bij Zilveren Kruis, ben jij de eerste persoon die een klant aan de telefoon krijgt. Je bent dan ook klantvriendelijk aangelegd en toont veel begrip en empathie. Je kan snel to the point komen en weet daarom direct wat de klant nodig heeft. Hiernaast ben jij een ster in schakelen, je zoekt alles op in het systeem en begrijpt meteen wat er moet gebeuren. Jij voelt de klant perfect aan omdat je weet wat bij diegene past, jouw mensenkennis is dan ook top als calllecenter medewerker.

Werkdagen op het contactcenter zijn erg afwisselend door de verschillende soorten vragen die jij krijgt, zo kan het zijn dat jij antwoorden moet geven op; wat de verzekering precies dekt, of er verdere medische zorg nodig is en bijvoorbeeld in welk ziekenhuis of bij welke specialist de klant terecht kan. Voordat jij deze vragen gaat beantwoorden ga jij eerst een interne training volgen om alles te leren als callcenter medewerker. Ook behaal jij jouw Wft's via FINTREX. Hierdoor ben jij goed op de hoogte en kan jij op een klantvriendelijke manier iedereen te woord staan.

Je komt te werken in het contactcenter van Zilveren Kruis. Je zal jouw callcenter avontuur starten in het team Langdurige Zorg op de vestiging in Zwolle. Achmea is een bedrijf dat werkt aan de toekomst en dit doen ze met jou en veel gemotiveerde collega's. Er is altijd ruimte voor feedback en vragen, hierdoor kan jij je optimaal ontwikkelen. Klantvriendelijkheid staat op nummer één en er wordt verwacht dat jij altijd het visitekaartje bent voor het bedrijf.

  • Een fijn salaris van € 12,81 bruto per uur;
  • Een reiskostenvergoeding vanaf 10 km met het OV of EV volgens staffel;
  • Je Wft basis en je Wft zorg behalen via FINTREX;
  • De mogelijkheid om collectief een zorgverzekering en een sportabonnement af te sluiten via FINTREX;

  • Je bent doordeweeks beschikbaar van 08:00 tot 18:00 uur;
  • Je bent bereid te starten met een thuisstudie (indien je nog niet jouw Wft's hebt behaald);
  • Je bent 32 tot 36 uur per week beschikbaar;
  • Je bent representatief en communicatief sterk;
  • Je hebt affiniteit met de verzekeringswereld en de zorg;
  • Je hebt werkervaring in de klantcontact.
  • 16 Januari 2018 om 11:27
OuderCallcenter Career

Klantenservice medewerker Bedrijven

Als klantenservice medewerker op de afdeling Bedrijven ga jij aan de slag bij de Rabobank in Almere. Je adviseert klanten proactief over bankzaken zodat onze klanten zich volledig kunnen richten op ondernemen. Je hebt brede kennis van de financiële producten, diensten en je hebt kennis van zakelijke rechtsvormen, structuren van ondernemingen. Je stelt de juiste vragen en vraagt waar nodig door, zodat je snel samen met de klant helder hebt welke informatie of ondersteuning er precies nodig is. Het streven van de Rabobank is dat klanten zelfverzekerd financiële keuzes kunnen maken en er daarbij nooit alleen voor staan. Of het nu gaat om dagelijkse bankzaken of op belangrijke momenten in het leven van de klant!

Je gaat je ontwikkelen tot Adviseur Bedrijven. Om volledig klaargestoomd te worden voor deze functie ga je een training van 5 weken volgen. Je wordt door je teamcoach gecoacht en door ervaren collega’s begeleid! Bij complexe zaken kun je rekenen op collega’s! Op deze manier blij jij jezelf ontwikkelen!

Wij bieden binnen deze klantenservice functie het volgende:

  • Een salaris tussen € 10,71 en € 15,94 per uur;
  • Het salaris is afhankelijk van relevante werkervaring, behaalde Wft's, interne opleidingen en het volgen van de training;
  • Je ontvangt 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • De mogelijkheid om via FINTREX collectief een zorgverzekering en een sportabonnement af te sluiten;
  • Een professionele en toonaangevende organisatie;
  • Een training van 5 weken om volledig klaargestoomd te worden voor deze functie;
  • Goede begeleiding en coaching;
  • Je krijgt de mogelijkheid om kosteloos (via FINTREX) je Wft Basis, Wft Schade particulieren en Wft Schade zakelijk te behalen;
  • Je ontvangt een reiskostenvergoeding tot maximaal 40 kilometer reisafstand.

Wij vragen binnen deze klantenservice functie het volgende:

  • Je hebt minimaal een MBO4 diploma;
  • Je bent beschikbaar om te werken in de urencategorie 32 tot 36 uur;
  • Je Wft Basis diploma voor start te behalen via FINTREX;
  • Je bent beschikbaar om een fulltime training te volgen van 5 weken;
  • Je hebt interesse in het Bank - en Verzekeringswezen;
  • Je hebt een groot inlevingsvermogen;
  • Je bent servicegericht en werkt nauwkeurig;
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal zowel in woord als geschrift.

  • 15 Januari 2018 om 14:13

Parttime callcenter medewerker jen 7

Wanneer je werkzaam bent als Callcenter Medewerker bij het Zilveren Kruis, dan ben jij de eerste persoon die een klant aan de telefoon krijgt. Je bent dan ook klantvriendelijk aangelegd en toont veel begrip en empathie. Je kan snel to the point komen en weet daarom direct wat de klant nodig heeft. Hiernaast ben jij een ster in schakelen, je zoekt direct alles op in het systeem en begrijpt meteen wat er moet gebeuren. Jij voelt de klant perfect aan omdat je weet wat bij diegene past, jouw mensenkennis is dan ook top.

Werkdagenop het contact center zijn erg afwisselend door de verschillende soorten vragen die jij krijgt, zo kan het zijn dat jij antwoorden moet geven op; wat de verzekering precies dekt, of er verdere medische zorg nodig is en bijvoorbeeld in welk ziekenhuis of bij welke specialist de klant terecht kan. Voordat jij deze vragen gaat beantwoorden ga jij eerst in interne training om alles te leren als callcenter medewerker. Ook behaal jij jouw Wft's bij FINTREX. Hierdoor ben jij goed op de hoogte en kan jij op een klantvriendelijke manier iedereen te woord staan.

Je komt te werken in het contact center voor het Zilveren Kruis. Je zal jouw callcenter avontuur starten in het team Langdurige Zorg op de vestiging in Zwolle. Centraal Beheer Achmea is een bedrijf dat werkt aan de toekomst en dit doe je met veel gemotiveerde collega's naast jou. Er is altijd ruimte voor feedback en vragen, hierdoor kan jij je optimaal ontwikkelen. Klantvriendelijkheid staat op nummer één en er wordt verwacht dat jij altijd het visitekaartje bent voor het bedrijf.

  • Een fijn salaris van € 12,81 bruto per uur;
  • Een reiskostenvergoeding vanaf 10 km met het OV of EV volgens staffel;
  • Je Wft basis en je Wft zorg behalen via FINTREX;
  • De mogelijkheid om collectief een zorgverzekering en een sportabonnement af te sluiten via FINTREX;

  • Je bent doordeweeks beschikbaar van 08:00 tot 18:00 uur;
  • Je bent bereid te starten met een thuisstudie (indien je nog niet jouw Wft's hebt behaald);
  • Je bent 32 tot 36 uur per week beschikbaar;
  • Je bent representatief en communicatief sterk;
  • Je hebt affiniteit met de verzekeringswereld en de zorg;
  • Je hebt werkervaring in de klantcontact.
  • 16 Januari 2018 om 08:47

Outbound medewerker Telecombranche

Wil jij snel een baan en kan jij starten op 5 februari? Dan is dit misschien iets voor jou! Voor T-Mobile in Den Haag zijn wij op zoek naar enthousiaste outbound medewerkers voor ons leads team. In deze functie ga jij bedrijven bellen over hun huidige situatie omtrent de telefonie. Je wilt weten of je ze kan verleiden tot een overstap. Dit gaat een collega van jou met het bedrijf regelen. Jij hoeft dus geen sales te maken. Wel ga jij afspraken inplannen voor deze bedrijven met jouw collega die door middel van een persoonlijk gesprek de klant binnen haalt.

Ben jij ambitieus? Dat wordt gewaardeerd! Na 6 maanden wordt er gekeken hoe jij het doet en of jij het naar je zin hebt. Mocht dit positief zijn, mag jij doorgroeien naar een nieuwe functie!

Jij belandt op het hoofdkantoor van T-Mobile in Den Haag. Hier zal jij de fijne kneepjes van het vak leren van ware professionals! Je kunt doorgroeien en er wordt veel tijd en aandacht besteed aan jouw persoonlijke groei als Klantcontact expert binnen T-Mobile.

  • Een mooi bruto urloon van € 10,75;
  • Doorgroeimogelijkheden;
  • Training, coaching en begeleiding;
  • Geld voor vakantie en vrije dagen;
  • Een mooie vergoeding van 100% voor jouw reiskosten met het OV;
  • De mogelijkheid om een sportabonnement en zorgverzekering af te sluiten via FINTREX.

Jij bent een enthousiasteling die niet bang is om te bellen en het leuk vindt om een uitdaging aan te gaan. Verder ben je minimaal in het bezit van een MBO 4 diploma, beheers jij de Nederlandse taal goed en ben je woonachtig in de omgeving van Den Haag!

  • 15 Januari 2018 om 09:30

Callcenter medewerker

Als Callcenter medewerker op de afdeling Rechtsbijstand bij Achmea help jij klanten voornamelijk telefonisch. Jij kan snel de klantvraag helder krijgen en geeft de behorende informatie. Indien nodig verbind jij de klant intern door. Je bent dan ook een belangrijke schakel binnen deze afdeling. Daarbij zorg je ervoor dat de klant zich echt geholpen voelt.

Jij komt te werken voor Stichting Achmea Rechtsbijstand. Samen met 40 collega's zorg jij ervoor dat de klant ten allen tijden centraal staat. Er heerst een ongedwongen werksfeer en samenwerking staat hoog in het vaandel op deze afdeling. Het gebouw van Achmea is 10 minuten lopen van Tilburg Centraal Station en de openingstijden zijn van maandag tot en met vrijdag van 8:30 tot 18:00 uur.

Naast dat wij jou een collectieve zorgverzekering en sportabonnement aanbieden via FINTREX, bieden wij jou ook het volgende:

  • Een functie bij een toonaangevende verzekeringsmaatschappij;
  • Een functie tijdelijk van aard, maar grote kans op verlenging bij goed functioneren;
  • De mogelijkheid om collectief een zorgverzekering en een sportabonnement af te sluiten via FINTREX;
  • Een urencategorie van 32-36 uur per week;
  • Een brutosalaris van € 11,92 per uur;
  • Een reiskostenvergoeding van 100% met het OV en eigen vervoer vanaf 10 km volgens staffel.

  • Jij hebt minimaal een afgeronde MBO 4 opleiding;
  • Jij hebt relevante ervaring opgedaan binnen de klantcontact sector;
  • Jij beheerst de Nederlandse taal zowel in woord als geschrift;
  • Jij kan snel schakelen tussen verschillende computersystemen;
  • Jij bent klantvriendelijk en resultaatgericht.
  • 4 Januari 2018 om 12:10

Technische Helpdeskmedewerker KPN

Ben jij technisch aangelegd en vind jij technische vragen interessant? Vind jij naast het technische, het klanten helpen en het commerciële onderdeel van de functie erg aantrekkelijk? Dan ben jij de persoon die ik zoek!

Als technisch helpdesk medewerker weet jij alles van mobiele abonnementen en gadgets. Jij gaat klanten helpen met hun vragen en na afloop van dit gesprek kun jij proberen om een sale te maken! Hierbij kun je denken aan service gerichte verkoopgesprekken waarbij jij pakketten compleet zal maken, of wellicht zelfs een gadget bij het abonnement kunt verkopen.

Jij komt te werken voor een groot facilitair callcenter in Ede. De locatie is makkelijk te bereiken, zowel met het eigen vervoer als met het openbaar vervoer. Dagelijks worden klanten hier geholpen door opgeleide teams die graag een stapje extra doen voor de klant. Zie jij jezelf zitten in dit team en wil jij ook een topper worden die mensen op de juiste manier kan helpen? Dan is dit bedrijf echt iets voor jou!

  • Een salaris van € 9,15 bruto per uur vanaf 21 jaar;
  • Onder de 21 jaar geldt een jeugdloon;
  • Een collectieve zorgverzekering en/of sportabonnement;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 kilometer woon-werk afstand;
  • Goede begeleiding;
  • Een team van toppers als collega's.

  • Affiniteit met technische onderwerpen;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal;
  • Flexibiliteit in werkuren en werkdagen;
  • Klantvriendelijkheid;
  • Een commerciële instelling.
  • 4 Januari 2018 om 10:00

Klantenservice medewerker

"Mijn schoen is kapot gegaan en de winkel wilt deze niet vergoeden, wat zijn mijn rechten hierin?" Is dit een vraag die jouw interesse wekt en geef jij graag advies aan mensen? Lees dan snel deze vacature!

Als klantenservice medewerker ga jij vragen beantwoorden zoals die hierboven staan en consumenten op hun rechten wijzen. Daarnaast zal jij mensen gaan adviseren over de vervolgstappen die zij kunnen ondernemen. Het is belangrijk dat jij goed luistert naar het probleem en met een passende oplossing kan komen zodat de consument met een tevreden gevoel de telefoon ophangt!

Je komt terecht bij een internationaal bekend callcenter, Webhelp. Binnen dit bedrijf zal jij het eerste contactpunt zijn voor Consuwijzer en werk jij binnen een klein maar hecht team. Hier hangt een informeel en gezellige sfeer waarin jij jezelf kan gaan ontwikkelen en meerdere skills gaat leren.

  • Een bruto uurloon van € 9,75 tijdens de training, na training € 10,-;
  • Een opbouw van 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Een korting op jouw zorgverzekering;
  • Een korting op jouw sportabonnement;
  • Een betaalde fulltime training van 2 weken;
  • Een goede begeleiding en ondersteuning.

  • Je bent minimaal 20 uur per week beschikbaar;
  • Je hebt minimaal een HBO werk- en denkniveau;
  • Je bent flexibel inzetbaar binnen de openingstijden ma t/m vrij 08.30 tot 17.30 uur;
  • Je hebt ervaring in de juridische sector of volgt een opleiding hierin;
  • Je bent beschikbaar voor een fulltime training van 2 weken.
  • 21 December 2017 om 18:28

Commercieel klantcontact medewerker

Wil jij graag aan de slag als Commericeel medewerker bij Sitel in Best, ben jij een echte saleskoning(in) en weet jij hoe je op een creatieve manier mensen moet benaderen? Daan zoek ik jou! Solliciteer dan nu!

Als Commercieel medewerker is het aan jou de taak om energiecontracten te verkopen aan nieuwe klanten. Dit doe je door de klant op te bellen, veel vragen te stellen, te luisteren en zo goed mogelijk op de wensen van de klant in te spelen. Er is een script die word gebruikt voor de basis, maar het is natuurlijk de bedoeling dat jij al jouw creativiteit inzet om de klant echt aan jouw te binden!

Je komt te werken bij Sitel in Best. Sitel is een groot bedrijf sinds 1998 en werkt in verschillende landen. In Best kom je terecht in een jong en flexibel team waar professionaliteit maar ook gezelligheid erg belangrijk is. Samen met je team zorgen jullie ervoor dat de klant goed geadviseerd wordt en tevreden ophangt.

  • Bruto uurloon van € 15,00;
  • Een vette bonusregeling;
  • Openingstijden van maandag t/m vrijdag van 11:00 tot 20:00;
  • Collectieve zorgverzekering of sportabonnement via FINTREX.

  • Je bent 24 tot 32 uur in de week beschikbaar;
  • Je bent gemotiveerd en enthousiast;
  • Je bent MBO+ geschoold.
  • 21 December 2017 om 17:27

Sales medewerker

Weet jij mensen te overtuigen en ben je enthousiast? Dan is dit wellicht een leuke functie voor jou! Start nu als Sales medewerker bij Sitel in Best.

Voor deze functie als Sales medewerker zijn wij op zoek naar gemotiveerde callcentermedewerkers die weten hoe ze moeten inspelen op de behoeften van de klant. Je zal je bezig gaan houden met het verkopen van energiecontracten. Dit doe je door goed te luisteren naar de klant en vervolgens een aanbod te doen die de klant niet kan afslaan!

Je zult starten bij Sitel in Best. Best ligt vlakbij Eindhoven en is goed te bereiken met zowel het openbaar vervoer als met eigen vervoer. Je komt terecht in een gezellig flexibel team waar ook hard gewerkt wordt. Voordat je aan de slag gaat bij dit toffe bedrijg krijg je een intensieve training van twee dagen om je helemaal klaar te stomen voor het echte werk.

  • Bruto uurloon van € 15,00;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km;
  • Openingstijden van maandag t/m vrijdag van 11:00-20:00, dat betekent WEEKEND!;
  • Een vette bonusregeling bij het behalen van je targets.

  • Je hebt MBO werk- en denkniveau;
  • Je bent 24-32 uur beschikbaar;
  • Je bent communicatief sterk.
  • 21 December 2017 om 17:12

Callcenter medewerker

Ben jij in staat om klanten een uitstekende service te verlenen en daarnaast ook nog eens een leuke sale te maken? Dan is dit wat voor jou!

Binnen deze functie zal jij het eerste contact punt zijn voor klanten die vragen hebben over hun internet, telefonie of tv. Je kan vragen verwachten zoals: "Mijn tv heeft een storing" of "Mijn modem is kapot". Jij zal deze vragen zo goed mogelijk beantwoorden en een topservice verlenen aan de klanten. Daarnaast ga jij je ook inleven in de situatie van de klant en wellicht een ander beter passend aanbod doen.

Je komt terecht bij een groot en bekend callcenter in Zoetermeer. Binnen dit bedrijf zal jij komen te werken voor één van de marktleiders op het gebied van Telecom. KPN is een internationaal bedrijf die meerdere soorten diensten en producten aanbiedt.

  • Een bruto uur salaris van € 9,15;
  • Een 100% OV-vergoeding;
  • Een opbouw van 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Een betaalde fulltime training;
  • Een goede begeleiding en ondersteuning;
  • Een korting op jouw zorgverzekering en sportabonnement.

  • Minimaal MBO+ werk-en denkniveau;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en schrift;
  • Minimaal 20 uur per week beschikbaar;
  • Beschikbaar om een fulltime training te volgen;
  • Beschikbaar om in de avonden te werken.
  • 4 Januari 2018 om 12:54

Callcenter medewerker (KPN Service)

Ben jij in staat om klanten een uitstekende service te verlenen en daarnaast ook nog eens een leuke sale te maken? Dan is dit wat voor jou!

Binnen deze functie zal jij het eerste contact punt zijn voor klanten die vragen hebben over hun internet, telefonie of tv. Je kan vragen verwachten zoals: "Mijn tv heeft een storing" of "Mijn modem is kapot". Jij zal deze vragen zo goed mogelijk beantwoorden en een topservice verlenen aan de klanten. Daarnaast ga jij je ook inleven in de situatie van de klant en wellicht een ander beter passend aanbod doen.

Je komt terecht bij een groot en bekend callcenter in Zoetermeer. Binnen dit bedrijf zal jij komen te werken voor één van de marktleiders op het gebied van Telecom. KPN is een internationaal bedrijf die meerdere soorten diensten en producten aanbiedt.

  • Een bruto uur salaris van € 9,07;
  • Een 100% OV-vergoeding;
  • Een opbouw van 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Een betaalde fulltime training;
  • Een goede begeleiding en ondersteuning;
  • Een korting op jouw zorgverzekering en sportabonnement.

  • Minimaal MBO+ werk-en denkniveau;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en schrift;
  • Minimaal 20 uur per week beschikbaar;
  • Beschikbaar om een fulltime training te volgen;
  • Beschikbaar om in de avonden te werken.
  • 19 December 2017 om 15:28

Sales medewerker

Een uitdagende klantcontact baan waarbij jij jouw communicatieve vaardigheden kan benutten!

Binnen deze toffe functie zal jij klanten gaan opbellen om hun een product of dienst aan te bieden en uiteraard de sale maken! Het is dus belangrijk dat jij communicatief vaardig bent, commercieel bent ingesteld en ook kan inleven in de situatie van de klant. Het is dan ook een super leerzame baan waarbij je verschillende skills zal gaan leren.

Je komt te werken voor Webhelp, een bedrijf dat internationaal bekend is en voor meerder klanten het klantcontact verzorgt. Binnen dit bedrijf kom jij op een eigen afdeling terecht waar jij jouw sales skills zal kunnen benutten! Door middel van een GROEI-model kan jij jezelf ontwikkelen en wellicht verder doorgroeien binnen jouw functie!

  • Een marktconform salaris van € 9,15 bruto per uur;
  • Een opbouw van 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Een 100% OV-vergoeding boven de 10 km afstand enkele reis;
  • Een korting op jouw zorgverzekering en sportabonnement;
  • Een betaalde training;
  • Een gezellige werksfeer.

  • Je hebt minimaal MBO+ werk- en denkniveau;
  • Je bent minimaal 16 uur per week beschikbaar;
  • Je bent beschikbaar voor een fulltime training;
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal;
  • Je bent commercieel ingesteld.
  • 4 Januari 2018 om 12:54

WhatsApp vacature - CommerciΓ«le klantenservice Zoetermeer

Hou jij ook zo van de kerstgekte en ben jij wel in voor een leuk sollicitatiegesprek?! Dan hebben wij de perfecte uitkomst voor jou! Wij hebben voor deze leuke functie bedacht dat iedereen in zijn te gekke kersttrui op sollicitatie mag. Hoe leuk is dat?!

Het betreft een uitdagende baan waarbij jij jouw communicatieve vaardigheden kan benutten en contact zal hebben met de klanten. Jij zal deze klanten te woord staan met hun vragen of problemen en hun zo goed mogelijk verder helpen.

Je komt te werken voor Webhelp, dit is een bekend en groot callcenter die bekend staat om zijn gezellige en informele werksfeer. Jij zal aan de slag gaan voor KPN binnen een leuke commerciële klantenservice functie. Binnen KPN hebben wij meerdere toffe functies openstaan dus er zal zeker iets tussen zitten voor jou!

  • Ontvang je een brutosalaris van € 9,11;
  • Zal je een betaalde training krijgen;
  • Kom je te werken met superleuke collega's binnen een informeel en divers team;
  • Ontvang je een korting op jouw zorgverzekering en sportabonnement;
  • Zal je door middel van een GROEI! model jezelf kunnen ontwikkelen.

  • Je beschikt minimaal over een MBO+ werk-en denkniveau;
  • Je bent minimaal 20 uur per week beschikbaar;
  • Je bent beschikbaar voor een fulltime training van 3 weken.

Je bent vrijdag 22 december in de ochtend beschikbaar voor de "foute kersttrui" sollicitatie.

  • 21 December 2017 om 14:35

Medewerker klantbehoud Loterij Tilburg

Wil je jezelf ontwikkelen en echt het verschil kunnen maken in je rol? Dan past deze functie echt bij jou! Als medewerker klantbehoud voor een bekende Loterij ga jij namelijk jouw talenten inzetten en ervoor zorgen dat ze klant willen blijven!

In deze functie bellen klanten zelf of neem jij contact met hun op om vragen te beantwoorden of problemen op te lossen. Aan jou de taak om klanten tevreden te stellen of, jouw doel, ze echt blij te maken met een mooi aanbod zodat je te klant weet te behouden en opnieuw te binden aan deze bekende Loterij!

Je gaat aan de slag bij Webhelp in Tilburg. Je komt te werken voor een project bij een bekende Loterij. Je komt terecht in een tof, hecht en hardwerkend team waar succes ook echt gevierd worden. 

  • Flexibel in te plannen werkdagen v.a. 24 uur;
  • Een bruto uurloon van € 9,11;
  • Ontwikkelingsmogelijkheden d.m.v. het GROEI! model;
  • Collectieve zorgverzekering en/of sport abonnement;
  • Betaalde training 3-daagse training.

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • Flexibel inzetbaar;
  • Beschikbaar om in de avond te werken.
  • 21 December 2017 om 13:07

Commercieel Klantadviseur bij de Hoorspecialist in Ede

Krijg jij een kick van commercie? Vind jij het leuk om steeds opnieuw uitgedaagd te worden en het beste uit jezelf te halen? Dan zijn wij dringend op zoek naar jou!

Je gaat aan de slag als Commercieel Klantadviseur bij Webhelp in Ede. In deze functie ga jij mensen bellen die in het verleden weleens een gehoortest hebben laten afnemen in een winkel van dé hoorspecialist van Nederland. Wanneer je deze mensen belt inventariseer je de situatie: hebben de mensen nog steeds last van een minder goed gehoor, gebruiken ze al een gehoortoestel en bevalt dit toestel?

Het is de bedoeling dat je de mensen die je opbelt gaat uitnodigen voor een gratis gehoortest ter controle in een van de winkels. De gehoortest is kosteloos voor de klant! Nadat de klant de gehoortest gedaan heeft mag jij de klant voor 2 weken een gratis gehoortoestel aanbieden. Je weet wat er van je verwacht wordt en jij bent degene die deze verwachtingen waar kan maken.

Webhelp is Nederlands marktleider in klantcontact. Zij werken al ruim dertig jaar voor bekende A-merken die hun vertrouwen in het onderhouden van contacten met hun klanten. Webhelp groeit ontzettend hard, wel meer dan 20% per jaar, en zij hebben de ambitie de grootste outsourcer wereldwijd te worden!

  • Je kan al aan de slag v.a. 16 uur per week;
  • Een divers team met gevoel voor humor;
  • Een betaalde 'on the job' training van 3 dagen;
  • Een startsalaris van € 9,15 bruto per uur;
  • Je bouwt daarnaast nog vakantiedagen en vakantiegeld op;
  • Een collectieve zorgverzekering + sport abonnement;
  • Reiskosten vergoeding v.a. 10 km.

  • Je hebt MBO+ werk- en denkniveau;
  • Je hebt verkoopervaring;
  • Je bent 2 avonden per week tot 21:00 uur beschikbaar;
  • Of 1 avond tot 21:00 uur en elke zaterdag.
  • 4 Januari 2018 om 10:19

Commercieel Teammanager Suriname

Voor Webhelp zijn we op zoek naar een Teammanager die een van de teams in Suriname kan leiden in de Nederlandse sales- en communicatie cultuur.

 Jij bent een echte teambuilder en weet mensen mee te nemen en zich gewaardeerd te voelen. Coachende leiderschapskwaliteiten zijn erg waardevol in deze functie. Jij bent daarnaast resultaatgericht en in staat om een sales team neer te zetten in Suriname. De verschillen in communicatie en werken in Suriname en Nederland is groot. Ondanks dat weet jij je medewerkers mee te krijgen doormiddel van effectief en harmonieus Leiderschap. Je weet de medewerkers in Suriname te binden, te enthousiasmeren en te informeren over de Nederlandse markt en je kan de juiste acties inzetten om de beoogde resultaten te behalen.

Je gaat aan de slag bij Webhelp. Zij zijn een internationaal groeiend bedrijf met veel verschillende klanten.Een van de klanten van Webhelp in Suriname is een Office Depot. Dit is een wereldwijd B2B e-commerce bedrijf op het gebied van kantoorartikelen. Twee maanden voordat je naar Suriname vertrekt zul je werkzaam zijn op de locatie van Office Depot in Venlo.

  • Goede arbeidsvoorwaarden;
  • Huisvestiging en vliegticket naar Suriname;
  • Persoonlijke begeleiding van professionals;
  • De ruimte om je persoonlijk te ontwikkeling.

  • Je hebt HBO werk- en denkniveau;
  • Je bent beschikbaar voor een periode tussen de 18-36 maanden;
  • Je hebt commerciële ervaring als Teammanager in een contactcenter branche;
  • Je bent daadkrachtig;
  • Je bent sociaal, initiatiefrijk en gefocust;
  • Je bent zelfstandig en onafhankelijk.
  • 8 December 2017 om 16:55

Klantcontact expert met saleservaring

Ben jij servicegerichte dame of heer die het fijn vindt om mensen te helpen en daarbij te richten op de behoeftes van de klant? Dan zoeken we jou!

Voor deze functie zal je klanten telefonisch te woord staan. Belangrijk hierbij is dat jij kritisch luistert en goed doorvraagt. Van daaruit achterhaal je in ieder gesprek de behoefte van de klant. Er zit een commercieel randje aan, maar er wordt niet verwacht dat jij harde sales maakt.

Vaak wordt er gebeld omdat er iets gerealiseerd moet worden zoals een adreswijziging. Alleen wordt daar vaak bij vergeten dat er andere zaken ook meegenomen kunnen worden, zoals bijvoorbeeld het wijzigen van hun inboedelverzekering.
Het mooie van deze functie is dat jij bij elk gesprek jouw eigen invulling mag geven!

Je komt te werken bij een van de grootste verzekeraars van Nederland die veel heeft te bieden voor haar medewerkers. Ze hechten waarde aan de volgende dingen:

  • De kans om jezelf te ontwikkelen;
  • Prettige werksfeer;
  • Open communicatie;
  • Informele werksfeer;
  • Doorgroeimogelijkheden.

Jij zal aan het volgende profiel voldoen:

  • Je beschikt over minimaal een MBO werk- en denkniveau;
  • Je bent flexibel inzetbaar;
  • Je beschikt over een vlotte babbel en kan goed luisteren;
  • Je hebt aantoonbare affiniteit met klantenservice;
  • Je hebt een fijne telefoonstem en communicatief vaardig.

Voor deze leuke en uitdagende functie krijg je het volgende ervoor terug:

  • Een mooie financiële beloning van €11.68 excl. toeslagen;
  • Doorgroeimogelijkheden;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Een goede begeleiding tijdens je werk.
  • 1 December 2017 om 13:56

Commercieel medewerker

Kan jij praten als brugman? En ben jij op zoek naar een commerciële functie waar je veel kunt leren? Ga dan aan de slag bij een Media Uitgeverij.

Als commercieel medewerker bij een bekende Media Uitgeverij ga je aan de slag op de afdeling vakbladen waar je werkt met producten binnen bepaalde vakgebieden zoals Fiscaal, HR of Marketing. Vanaf 09.00 uur ga jij MKB-bedrijven helpen meer kennis te verzamelen op deze verschillende vakgebieden. Dit doe je door ze een proefabonnement aan te bieden op verschillende vakbladen. Hoe? Door met de klant te praten over zijn of haar bedrijf en daar een passend aanbod bij voor te stellen.

Nog geen ervaring in het voeren van commerciële gesprekken? Geen probleem. Je krijgt een betaalde training voordat je begint. En wanneer je bent gestart krijg je goede begeleiding waardoor jij je kan ontwikkelen tot een ware commerciële professional.

Deze Media Uitgeverij is gevestigd in het centrum van Rotterdam. Er heerst een echte Rotterdamse no nonsens sfeer en er is veel onderling contact tussen collega's. Een gezellige informele sfeer waar jij na het binnenhalen van je targets je collega's ook alle hoeken van de tafeltennistafel kan laten zien. Successen worden samen gevierd en ook goed beloond. Naast een goed start salaris kan jij ook nog je eigen bonus bijverdienen!

  • Een start salaris van € 9,72 per uur exclusief een aantrekkelijk bonus model als je je targets behaald;
  • 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Flexibele werktijden van maandag t/m vrijdag 09:00 tot 17:00 uur;
  • Je bent in de avonden en in het weekend vrij;
  • Uitstekende trainingen en begeleiding.

Een keer geen hele rits met eisen! Het enige wat wij vragen is dat je tussen de 20 en 37,5 uur beschikbaar bent en de drive hebt om je op commercieel gebied te overstijgen.

  • 30 November 2017 om 09:39

Telefonisch medewerker diverse projecten regio Amsterdam

Voor een professioneel facilitair callcenter zijn wij op zoek naar mensen die het leuk vinden om reeds bestaande klanten en klanten die eerder lid zijn geweest te benaderen voor verschillende producten en diensten. Ben jij communicatief vaardig en krijg jij energie van mensen enthousiasmeren over verschillende producten en diensten? Dan ben jij de persoon die ik zoek!

In het centrum van Almere is het kantoor van dit professionele klantcontact center gevestigd. Je komt te werken in een leuk en enthousiast team van collega's. Zelfontplooiing en ontwikkeling van het personeel wordt door dit bedrijf erg gestimuleerd. Zij hebben het personeel en kwaliteit erg hoog in het vaandel staan. Wil jij deel uitmaken van dit geheel en pas jij bij dit bedrijf? Reageer dan nu!

Wij bieden:

  • Een marktconform salaris;
  • Goede begeleiding en coaching;
  • Een leuk team van collega's;
  • Reiskostenvergoeding conform CAO.

Wij vragen:

  • Minimaal MBO3 werk- en denkniveau;
  • Beschikbaarheid van 15 tot 30 uur per week;
  • Jij werkt nauwkeurig en beheerst de Nederlandse taal goed in zowel woord en geschrift;
  • Outbound ervaring is een pré.
  • 30 November 2017 om 08:47

Ontwikkel je commerciΓ«le skills en CV in Almere

Ben jij iemand die van uitdagingen houdt, flexibel is en energie krijgt van mensen te enthousiasmeren over verschillende producten en diensten? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Voor een professioneel facilitair klantcontact center zijn wij op zoek naar mensen die een drive krijgen van mensen enthousiasmeren en overhalen tot verkoop. Jij gaat je richten op diverse projecten waaronder B2C en B2B. Ben jij de spin in het web die wij nog missen? Lees dan nu verder!

Jij komt te werken voor een groot facilitair klantcontactcenter welke gespecialiseerd is in Customer Care. Het bedrijf is gevestigd in het gezellige centrum van Almere. De organisaties staat in voor de kwaliteit en draagt graag zorg voor het personeel. Als je houdt van een informele werksfeer en jezelf graag ontwikkeld is dit het juiste bedrijf voor jou.

Wij bieden:

  • Een marktconform salaris;
  • Een leuk team van collega's;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km woon-werk verkeer conform CAO;
  • Afwisseling van werk dankzij verschillende projecten waarop jij ingezet kan worden.

Wij vragen:

  • Een flexibele instelling;
  • Beschikbaarheid van 15 tot 30 uur per week;
  • Minimaal 1 avond beschikbaarheid tot 20:00 uur;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Jij werkt secuur en nauwkeurig.
  • 29 November 2017 om 15:46
❌