[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

๐Ÿ”’
โŒ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
Vandaag โ€” 26 Mei 2020Callcenter Career

Service Agent VodafoneZiggo met Bonus

Kom werken als Service Agent VodafoneZiggo met bonus (20-40 uur). De ideale functie als jij behulpzaam bent, maar stiekem ook wel dikke bonussen wilt verdienen bovenop je salaris!

Jij bent iemand die graag mensen helpt en dat siert jou! Toch vind jij het ook wel lekker om aan het eind van de maand een dikke bonus te zien op jouw loonstrook. Wees eens eerlijk; Wie wil dat nou niet?

Webhelp is een van de grootste callcenters ter wereld. Zij regelen de klantcontactservice voor veel verschillende A-merken, waaronder VodafoneZiggo. De training die je hier gaat krijgen is goed verzorgd en je zal alles leren zodat jij te klanten super te woord kan staan. Webhelp steekt graag aandacht in haar werknemers zodat zij de hoogst haalbare klanttevredenheid kunnen realiseren.

Kom werken als Service Agent VodafoneZiggo met Bonus en krijg:

  • Betaalde (sales)training;
  • €9,54 Bruto per uur + dikke bonussen;
  • Stabiele baan met urengarantie;
  • Zondag 150% uitbetaald;
  • Tal van doorgroeimogelijkheden;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 kilometer.

Wil jij graag werken als Service Agent VodafoneZiggo met Bonus bij Webhelp in Ede? Klik op de sollicitatiebutton en vul in een paar korte stappen het sollicitatieformulier in. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

  • 26 Mei 2020 om 11:42

Sales medewerker zakelijk

Ben jij 32 uur per week beschikbaar, commercieel ingesteld en benut jij alle mogelijkheden in klantgesprekken? Ga dan aan de slag als Sales medewerkerzakelijk" rel="nofollow" target="_blank"> zakelijk bij T-Mobile in Den Haag! Je verdient een uurloon van € 12,46 en hiernaast kan je nog maximaal € 1000,- per maand extra verdienen aan bonussen.

Als Sales medewerker zakelijk ben jij 32 uur per week werkzaam in het hoofdkantoor van T-Mobile in Den Haag. Jij belt bestaande zakelijke klanten van T-Mobile op en zorgt dat de klant zijn contract bij T-Mobile verlengt. Door T-Mobile en jouw eerdere verkoopervaringen word jij in twee weken opgeleid tot Sales medewerker doormiddel van een fulltime trainingsprogramma. Jij luistert naar de klant, analyseert de behoeftes van de klant en speelt in op de behoeftes, zodat de klant bij T-Mobile blijft.

T-Mobile heeft al 4 jaar op rij de prijs gewonnen voor het beste mobiele netwerk van Nederland. Jij gaat werken op het hoofdkantoor van T-Mobile in Den Haag. Het hoofdkantoor is op loopafstand van het station Den Haag HS. Jij gaat werken met een enthousiast sales team. Als team behouden jullie de klanten en worden jullie beloond met bonussen en bedrijfsuitjes.

Wil jij graag werken als Sales medewerker zakelijk bij T-Mobile in Den Haag? Klik op de sollicitatiebutton en vul in een paar korte stappen het sollicitatieformulier in. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

  • 26 Mei 2020 om 11:23
Gisteren โ€” 25 Mei 2020Callcenter Career

Callcenter medewerker ZieZo

Is het werken in de klantcontactbranche jouw passie en ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging? Dan kan jij werken bij Ziezo als Callcenter medewerker in Leiden. In deze uitdagen functie ga jij bruto € 13,22 per uur verdienen en heb jij een werkweek van 32 uur.

Als Callcenter medewerker bij ZieZo kom jij te werken op de afdeling zorgverzekeringen. Hier ga jij klanten helpen die vragen hebben over de zorgverzekering. Dit kunnen uiteenlopende zaken zijn zoals vragen over de premies tot vragen van zorgaanbieders. Het leuke aan deze functie is dat jij niet alleen telefonisch klanten te woord staat maar ook via de chat en email.

ZieZo is gevestigd in Leiden en is een onlineverzekering dat onderdeel is van Zilveren Kruis. ZieZo onderscheidt zich van andere verzekeringen door alleen volledig online te zijn. Hierdoor kan ZieZo scherpe premies aanbieden. Binnen ZieZo staat ontwikkeling en innovatie hoog in het vaandel. Hierdoor wordt er veel geëxperimenteerd en zijn nieuwe ideeën altijd welkom.

Wat bieden wij jou als Callcenter medewerker ZieZo:

  • Een bruto uurloon van € 13,22;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Een kans om mensen te helpen;
  • Een team waarin geëxperimenteerd wordt;
  • Flexibele werktijden.

Wat vragen wij van jou als Callcenter medewerker ZieZo:

  • Jij bent minimaal 32 uur per week beschikbaar;
  • Jij hebt ervaring in de klantcontactbranche;
  • Jij bent in het bezit van het Wft Zorg diploma;
  • Jij hebt minimaal een Mbo-4 diploma.

Wil jij graag werken als Callcenter medewerker bij ZieZo in Leiden? Klik op de sollicitatiebutton en vul in een paar korte stappen het sollicitatieformulier in. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

  • 25 Mei 2020 om 12:59
OuderCallcenter Career

Zakelijk Accountmanager Binnendienst

Krijg jij energie van acquisitie en relatiebeheer? Wil jij je verkooptechnieken verder ontwikkelen in de zakelijke markt? Lees dan snel verder en ga aan de slag als Zakelijk Accountmanager Binnendienst voor € 12,46 bruto per uur.

Als Zakelijk Accountmanager Binnendienst ga je aan de slag tussen ervaren Accountmanagers. Je neemt telefonisch contact op met bestaande klanten van T-Mobile om de aankomende verlenging te bespreken. Jij kent als Accountmanager verschillende verkooptechnieken om te zorgen dat klanten bij T-Mobile willen blijven. Jij weet een persoonlijke klik te maken met je klanten. Dit doe jij door je klanten enthousiast over de verschillende producten en diensten te vertellen. Zo spreek jij niet alleen een verlenging af, maar weet jij ook extra's zoals verzekeringen of het nieuwste toestel te verkopen.

Je gaat aan de slag op het hoofdkantoor van T-Mobile vlakbij Den Haag Hollands Spoor. Vanaf het station is het nog enkele minuten lopen. T-Mobile is niet zomaar een werkgever, je gaat namelijk aan de slag bij de grootste telecom-aanbieder van Nederland. Niet voor niets is T-Mobile 4 jaar op rij uitgeroepen tot het snelste 4G-netwerk. Het kantoor van T-Mobile is van alle gemakken voorzien, een ruime lunchruimte met kantine en genoeg vermaak zoals een pingpongtafel om in je pauze volledig tot rust te komen. Je gaat aan de slag in een competitief salesteam met veel leuke incentives, uitjes en borrels.

Wil jij graag werken als Zakelijk Accountmanager Binnendienst bij T-Mobile in Den Haag? Klik op de sollicitatiebutton en vul in een paar korte stappen het sollicitatieformulier in. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

  • 22 Mei 2020 om 14:43

Klantspecialist KPN Zakelijk

Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging waar je je commerciële kwaliteiten kan laten zien, een gezellige sfeer hangt én je ook nog eens flinke bonussen kan verdienen? Kom dan werken als Klantspecialist voor KPN Zakelijk" rel="nofollow" target="_blank">Zakelijk bij Yource in Almere en verdien 11,61 bruto (incl.) per uur!

Als Klantspecialist bij KPN Zakelijk is elke dag weer anders en elk gesprek weer een nieuwe uitdaging. Dit zorgt voor veel variatie op de werkvloer. Samen met jouw collega's zorg jij ervoor dat klanten constant up-to-date zijn en hun pakket met internet, telefonie en/of televisie niet verouderen. Jouw doel is om goed naar hun behoeften te luisteren en precies te weten wat de klant nodig heeft. Dit zorgt ervoor dat na het gesprek beide partijen tevreden zijn. Jij hebt een mooie bonus verdiend en de klant is blij met zijn nieuwe pakket.

Als Klantspecialist ga je aan de slag bij Yource in Almere voor de afdeling KPN Zakelijk. KPN is al 130 jaar hét netwerk dat Nederlanders met elkaar verbind. Nu de meeste bedrijven afhankelijk zijn geworden van webinars en livestreams om contact met elkaar en hun werknemers te houden, is internet en telefonie belangrijker dan ooit. Met de ontwikkelingen rondom 5G is KPN klaar voor deze toekomst aan nieuwste generatie mobiele telecommunicatie.

Als Klantspecialist voor KPN Zakelijk bieden wij jou:

  • Een startsalaris van € 11,61 (inclusief reserveringen) bruto per uur;
  • Een betaalde fulltime training van een week;
  • Leuke bonussen;
  • Een gezellig team om mee te werken;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 11 kilometer;
  • Persoonlijke begeleiding en coaching.

Wat wij van jou vragen als Klantspecialist bij KPN Zakelijk:

  • Commerciële ervaring is een pré;
  • Inzetbaar binnen de openingstijden maandag tot vrijdag tussen 9:00 en 17:30;
  • Beschikbaar voor ongeveer 32-40 uur werken per week.

Wil jij graag werken als Klantspecialist voor KPN Zakelijk? Klik op de sollicitatiebutton en vul in een paar korte stappen het sollicitatieformulier in. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

  • 20 Mei 2020 om 10:14

Zakelijk Accountmanager T-Mobile

Word jij enthousiast van klantcontact, sales en zelfontwikkeling? Start dan alsZakelijk" rel="nofollow" target="_blank"> Zakelijk Accountmanager bij T-Mobile! Hier verdien je € 12,46 bruto per uur en hier komen nog bonussen bovenop van gemiddeld € 300,- tot € 1000,- bruto per maand!

Als Zakelijk Accountmanager sta jij direct in contact met de bestaande, klein zakelijke klanten van T-Mobile waarvan hun contract bijna afloopt. Jij geeft hen advies over de producten van T-Mobile en tegelijkertijd zorg je voor binding met de klant. Tijdens het gesprek analyseer jij wat de behoeftes zijn van de klant en zorg jij ervoor dat er een verlenging of een nieuw contract wordt afgesloten. Met jouw verkooptechnieken en commerciële instelling én een twee weekse fulltime training is dit een eitje voor jou! Daarnaast sleep jij zo hoge bonussen binnen.

Je gaat aan de slag vanuit het hoofdkantoor van T-Mobile bij Den Haag Hollands spoor, de ídeale locatie! Je staat vanaf dit station binnen 5 minuten in het kantoor en het is omringt met allerlei leuke eettentjes. Daarnaast hangt er een gezellige, huiselijke sfeer op kantoor. In de pauze kun je bijvoorbeeld gebruik maken van een pingpongtafel en massagestoelen om in je pauze volledig tot rust te komen. Bovendien kom je te werken in een competitief salesteam met veel leuke incentives, uitjes en borrels!

Als Zakelijk Accountmanager bij T-Mobile ontvang jij:

  • Een uurloon van € 12,46 bruto;
  • Bonussen op basis van targets (€ 300,- tot € 1000,- bruto per maand);
  • Een uitdagende baan voor 32 uur per week;
  • Twee weken fulltime inwerktraject;
  • Coaching en begeleiding onder werktijd;
  • Reiskostenvergoeding van € 0,19 per kilometer of 100% OV-vergoeding;
  • Korting op een collectieve zorgverzekering en sportschoolabonnement;
  • Leuke beloningen, uitjes en borrels!

Wil jij graag werken als Zakelijk Accountmanager bij T-Mobile in Den Haag? Klik op de sollicitatiebutton en vul in een paar korte stappen het sollicitatieformulier in. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

  • 18 Mei 2020 om 10:59

Klantenservice Medewerker Special Cases

Zoek jij een baan waarin jouw servicegerichtheid optimaal tot zijn recht komt en waar je als doel hebt om mensen echt te helpen? Dat komt dan goed uit, want voor onze nieuwe Engagement Support afdeling in Rotterdam zoeken we iemand bij wie service in het bloed zit en die het leuk vindt om deze nieuwe afdeling mee op te zetten en uit te bouwen. In deze functie kun je dus helemaal je creativiteit en klantgerichtheid kwijt.
Als Klantenservice Medewerker Special Cases heb jij het doel om vragen, problemen en klachten die we ontvangen van onze uitzendkrachten en sollicitanten om te draaien naar een positieve ervaring met nog net even dat beetje extra service. Uiteraard doe je dit door te zoeken naar een echte oplossing en ben je hierin ook commercieel handig. Dit doe je door achter de schermen de juiste afdelingen en collega’s (met elkaar te verbinden) op te zoeken en het antwoord of de oplossing te vinden. Daarom is het belangrijk dat je het leuk vind je ergens in vast te bijten en gemakkelijk communiceert.
Vanuit het Engagement Support team krijgen nieuwe kandidaten in de database passende vacature voorstellen, ook zorgen we ervoor dat alle bekende gegevens netjes in het profiel komen te staan en gaan we op project basis zorgen dat kandidaten hun gegevens aanvullen.
Dus ben jij een Klantcontact Specialist in hart en nieren, die het leuk vindt om iets mee op te bouwen en hierin mee te groeien, solliciteer dan direct.

Jij gaat aan de slag voor Yource in Rotterdam. Yource heeft meer dan 350.000 werkzame en beschikbare kandidaten in haar database. Yource doet haar best om al deze kandidaten te binden en te boeien. Bij Yource is klanttevredenheid heel erg belangrijk en met 150 ambitieuze collega's zorgen wij er dagelijks voor dat de klanten, sollicitanten en werkzame medewerkers tevreden zijn en blijven.
Yource heeft haar hoofdkantoor gevestigd in Rotterdam, maar heeft ook nog locaties in Apeldoorn en Leeuwarden.

Wij bieden jou een flexibele baan, waarbij jij zowel overdag kan werken tijdens kantoortijden als in de avonduren en weekenduren vanuit huis. Daarnaast kan je deze functie vervullen in verschillende uren categorieën en je kan de volgende arbeidsvoorwaarden verwachten:

  • Deze functie valt in schaal G4 welke loopt vanaf € 1.800 bruto per maand. Afhankelijk van werkervaring wordt jij op de juiste plek ingeschaald en geloven wij dat dit een ontwikkelfunctie is;
  • 25 vakantiedagen;
  • Teambonus;
  • Pensioenopbouw;
  • Een telefoon;
  • NS-Businesscard;
  • Collectieve zorgverzekering.

En natuurlijk niet te vergeten al die gezellige collega's die regelmatig gaan borrelen op vrijdagmiddag en maandelijks gezamenlijk lunchen.

Van een Klantenservice Medewerker Special Cases vragen wij;

  • Flexibele beschikbaarheid in avonden en weekenden, waarbij je in eerste instantie overdag gaat werken tijdens kantooruren;
  • Een beschikbaarheid van 32-40 uur per week;
  • Minimaal 1 jaar ervaring in klantenservice bij voorkeur op een afdeling special cases of iets soortgelijks;
  • Aantoonbaar HBO werk- en denkniveau;
  • Communicatief vaardig;
  • Servicegericht.

Heb jij interesse, reageer dan op deze vacature en wij nemen zo snel mogelijk contcat met jou op.

  • 15 Mei 2020 om 10:25

KPN Sales Medewerker

Naast een inclusief salaris van € 11,61 bruto per uur ga je flinke bonussen verdienen als KPN Sales Medewerker. Je gaat fulltime aan de slag in Almere bij KPN!

Jij gaat als KPN Sales Medewerker ervoor zorgen dat de zakelijke klanten van KPN voorzien worden in de best mogelijke deals voor hun. In een betaalde fulltime training gaan we je introduceren in de zakelijke commerciële wereld van KPN. Vervolgens ben jij degene die de bedrijven die aangesloten zijn bij KPN voorziet van de beste adviezen rondom hun pakketten. Jij verkent situaties van de zakelijke relaties door proactief ze op te bellen en speelt hier op een commerciële wijze op in!

Bij KPN willen we ervoor zorgen dat iedereen in deze tijd verbonden is en blijft en dat de zakelijke klanten op het vlak van telecom in ieder geval geen zorgen hebben. We zorgen ervoor dat de zakelijke klanten hun bedrijfsvoering zo goed mogelijk en zo voordelig mogelijk kunnen uitvoeren. KPN helpt en jij gaat meehelpen!

Als KPN Sales Medewerker kan jij het volgende verwachten:

  • Een inclusief salaris van € 11,61 bruto per uur (incl. 8,33% vakantiegeld en 5 vakantiedagen);
  • Bij een inclusief salaris bouw je 20 vakantiedagen per jaar op bij een fulltime dienstverband;
  • Flinke bonussen bovenop je salaris;
  • Een betaalde fulltime training;
  • Doorgroeimogelijkheden.

Wat verwachten we van een KPN Sales Medewerker?

  • Een commerciële instelling;
  • Een doordeweekse beschikbaarheid;
  • Je bent ambitieus.

Wil jij graag werken als KPN Sales Medewerker bij Yource in Almere? Klik op de sollicitatiebutton en vul in een paar korte stappen het sollicitatieformulier in. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

  • 15 Mei 2020 om 09:02

Parttime Klantcontact expert (16-32 uur)

I.v.m. de huidige onzekerheid omtrent corona virus kan het zijn dat de start data veranderd of verschuift, wij zullen jullie hier van op de hoogte houden. Ben je geïnteresseerd in deze functie dan kan je gewoon solliciteren en wij zullen jouw sollicitatie in behandeling nemen. Wij verwachten binnenkort weer te starten met nieuwe klassen.

Ben jij de nieuwe aanwinst voor het Klantcontact team wat wij zoeken? Lees verder en oordeel zelf!

Bij deze leuke Klantcontact functie werk je minimaal 16 uur per week. Dit kun je naar eigen inzicht opschalen tot 32 uur per week. Je verdient €9,54 bruto per uur (vanaf 21 jaar). Deze afdeling is 7 dagen per week open en daarom is het wel gewenst dat je het weekend ook beschikbaar bent. De andere dagen zijn in overleg te bepalen.

Als Klantcontact expert ben jij verantwoordelijk dat de klanten die nu klanten zijn ook klanten blijven. Jij beantwoord de telefoontjes van klanten die hun loten willen opzeggen. Met jouw inlevingsvermogen, luisterend oor en sales skills zorg jij ervoor dat je in speelt op de behoefte van de klant en zorg je ervoor dat ze toch klant blijven.

Beschik jij over deze kwaliteiten? Kijk dan snel naar wat wij jou te bieden hebben.

Cendris is gevestigd in het centrum van Leeuwarden. Hierdoor is het goed te bereiken met het OV, maar ook met eigen vervoer is het goed te doen. Cendris biedt een 100% OV vergoeding en heeft een passende reiskostenvergoeding wanneer je met eigen vervoer komt. Je komt te werken op de afdeling van Nederlandse Loterij, waar een informele sfeer hangt. Daarnaast wordt er echt geïnvesteerd in de medewerker. Jij bent namelijk van grote waarde voor NLO, jij bent namelijk de expert op het gebied van hun klanten.

​​​Als Klantenservice medewerker kom jij te werken bij een gezellig en informeel team. Binnen dit team krijg jij genoeg ruimte en hulp om jezelf te ontwikkelen. Daarnaast bieden wij:

  • Een bruto uursalaris van €9,54 (vanaf 21 jaar) en van €7,64 (tot 21 jaar);
  • Een fulltime (en betaalde) training van 5 werkdagen;
  • Flexibel contract vanaf 16 uur per week (meer is mogelijk);

Voor deze baan is het va belang dat je beschikt over MBO 3 werk- en denkniveau. Daarnaast ben je minimaal 16 uur per week beschikbaar. Hiernaast ben je:

  • Servicegericht en klantvriendelijk;
  • Goede commerciële vaardigheden;
  • Zaterdag en zondag en avonden beschikbaar.

Zie jij jezelf al helemaal werken bij Nederlandse Loterijen op de Retentie afdeling? Aarzel dan niet langer en klik op de sollicitatiebutton, vul het sollicitatieformulier in en dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op! Wie weet kunnen wij je straks blij maken met een nieuwe baan.

  • 14 Mei 2020 om 11:35

Retentie Medewerker Loterij

I.v.m. de huidige onzekerheid omtrent corona virus kan het zijn dat de start data veranderen of verschuiven, wij zullen jullie hier van op de hoogte houden. Ben je geïnteresseerd in deze functie dan kan je gewoon solliciteren en wij zullen jouw sollicitatie in behandeling nemen.

Ben jij een echte Sales tijger en opzoek naar een uitdagende Inbound klantcontact functie? Lees dan snel verder over de functie als Retentie Medewerker (16-32) bij Loterijen in Leeuwarden!

Binnen deze inbound functie is het aan jou om ervoor te zorgen dat de bestaande klanten ook echt bestaande klanten blijven. Jij wordt gebeld door klanten die de loten op willen zeggen. Door jou inbreng zorg jij er persoonlijk voor dat dit niet gebeurd. Dit kan je doen door bijvoorbeeld een passende actie aan te bieden. Hiervoor is het van belang dat je goed luistert naar de klant en inspeelt op zijn/haar behoeften. Doordat elke klanten andere behoeften heeft, is deze functie erg afwisselend en uitdagend.

Je gaat werken voor het klantcontactcenter Cendris in Leeuwarden op de afdeling van de Loterij. Dit is gelegen in hartje centrum! Op nog geen 5 minuten lopen van het station en ook met het eigen vervoer is het goed bereikbaar. Cendris is erg gericht hun medewerkers, zij zien hen namelijk als de motor van het bedrijf! Jullie zijn namelijk de specialist op het gebied van de klanten. Hierom zetten zij zich ook in voor de professionele maar ook persoonlijke ontwikkeling van hun medewerkers.

De functie voor Retentie medewerker is al beschikbaar vanaf 16 uur per week! Daarnaast bieden wij jou het volgende:

  • Een bruto uursalaris van € 9,54 (vanaf 21 jaar) en € 7,64 (tot 21 jaar);
  • Een fulltime(en betaalde) training van 5 werkdagen;
  • Een gezellige en informele werksfeer;
  • Een kans om jezelf te ontwikkelen.

Ben jij enthousiast geworden door deze informatie en wil jij graag werken als (Inbound) Retentie Medewerker bij Loterijen in Leeuwarden? Klik op de sollicitatiebutton en vul in een paar korte stappen het sollicitatieformulier in. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

  • 13 Mei 2020 om 10:58

Klantenservice medewerker alarmcentrale Assen

Ga als Klantenservice Medewerker Alarmcentrale aan de slag bij ANWB te Assen. Jij zal 16 tot 28 uur per week klanten te woord staan voor een brutoloon van € 10,42 excl. toeslagen!

Als Klantenservice Medewerker Alarmcentrale ben jij een reddende engel voor reizigers. Zo staan er iedere dag honderden mensen langs de weg pech met pech waardoor zij de ANWB Alarmcentrale bellen voor hulp. Jij stelt de klanten gerust terwijl je goed naar hun verhaal luistert om een zo duidelijk beeld mogelijk te schetsen. Dit zorgt ervoor dat jij weet welke stappen je moet nemen om deze reiziger weer verder op weg te helpen.

ANWB staat 24/7 klaar voor reizigers en levert diensten voor mobiliteit en vrijetijdsbesteding. Zo zorgt ANWB ervoor dat iedere reiziger veiliger er wijzer op weg kan. Jij zult verwelkomd worden in een gezellige werksfeer waar alle pech op de weg binnen no time opgelost wordt!

Wij vragen jou hierbij om rekening te houden met eventuele startdata veranderingen door het huidige corona virus. Bij nieuwtjes stellen wij jou uiteraard als eerste op de hoogte!

Als Klantenservice Medewerker Alarmcentrale krijg jij het volgende:

  • Een flexibel uren contract tussen de 16 en 28 uur;
  • Een bruto uurloon van € 10,42;
  • Een extra toeslag in de avonden, weekenden en feestdagen;
  • Een reiskostenvergoeding;
  • Een betaalde training vanuit ANWB en begeleiding van teammanagers;
  • Een vakantie toeslag van 8%.

Als jij aan de slag wilt als Klantenservice Medewerker Alarmcentrale, dan vragen wij het volgende:

  • Je hebt een MBO4 werk- en denkniveau;
  • Je bent bereid om 16 tot 28 uur per week te werken;
  • Je spreekt vloeiend Nederlandse en hebt een goede beheersing van de Engelse taal;
  • Je spreekt nog een andere taal zoals Frans, Duits, Spaans, Portugees of Turks.

Wil jij graag werken als Klantenservice Medewerker Alarmcentrale bij ANWB in Assen? Klik op de sollicitatiebutton en vul in een paar korte stappen het sollicitatieformulier in. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

  • 12 Mei 2020 om 16:31

Servicemedewerker bij een netbeheerder

Als klantenservice medewerker werk je bij Cendris in Zwolle. Je krijgt veel verschillende vragen met elk een verschillend antwoord. Jouw taak is om de klant zo goed mogelijk te helpen. Je helpt de klant met vragen over bijvoorbeeld: adreswijzigingen doorgeven, betalingsregelingen afspreken of hervatten, eventuele afsluitingen, meterstanden doorgeven/opnemen en deurwaarders-trajecten. Veel diversiteit aan vragen dus!

Heb je nog geen ervaring? Dat maakt helemaal niet uit! Je krijgt voorafgaand een betaalde training waarbij je alles leert op het gebied van klantenservice en daarna voldoende begeleiding!

Je gaat aan de slag bij Cendris in Zwolle. Dit is makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer. Cendris omschrijft zichzelf als een bedrijf dat staat voor aanpakkers met verantwoordelijkheidsgevoel, die open staat voor nieuwe ideeën en die ook zelf aandragen.

De medewerkers van Cendris Zwolle zijn teamplayers, die gezamenlijk gaan voor het beste resultaat.

Wil je graag werken als servicemedewerker bij een bekende netbeheerder? Klik op de sollicitatiebutton en vul in een paar korte stappen het sollicitatieformulier in. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

  • 12 Mei 2020 om 16:07

Klantenservice medewerker in Zwolle

Geeft het adviseren van klanten jou ook zo'n energie? Dan hebben we de perfecte baan voor jou!

Klanten bellen jou met verschillende vragen, die kunnen variëren van: Wanneer lezen jullie mijn meterstanden weer uit tot wanneer sluiten jullie mijn gas- en elektrameter weer aan? Of welke kosten zijn hieraan verbonden? Ook kan de vraag gaan over de installatie van de meters of gewoon puur meer informatie opvragen over wat een netbeheerder nou precies doet.

Dan is het aan jou om uit het gesprek te halen wat nu exact de vraag is van de klant en wat jij hiervoor als beste kunt adviseren. Je biedt de klant een luisterend oor met daarbij een passend advies! Je kan je goed inleven in de klant, zonder daarbij de leiding in het gesprek te verliezen. Soms kan je de vraag of klacht niet direct oplossen, maar dan is het aan jou om duidelijk te maken wat jouw kaders zijn en dat de klant zo goed mogelijk is geïnformeerd.

Bij Cendris Zwolle kom je terecht in een warm bad met een hecht team. De medewerker staat hier centraal en ze zullen samen met jou er voor gaan zorgen dat jij je helemaal op je plek zal gaan voelen. Ze zitten op 5 minuten loopafstand van het Centraal Station af en het is dan ook makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer.

Bij Cendris draait het om hun mensen en samen zorgen ze voor tevreden klanten!

Wil jij graag werken als klantenservice medewerker in Zwolle. Klik op de sollicitatiebutton en vul in een paar korte stappen het sollicitatieformulier in. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

  • 12 Mei 2020 om 15:02

Klantenservice medewerker bij een bekende netbeheerder

Als klantenservice medewerker bij een bekende netbeheerder ga je vragen krijgen over bijvoorbeeld: hoog verbruik n.a.v. jaarnota, het voorkomen van afsluiting, uitlezen van de slimme meters, weten wanneer de netbeheerder langs komt om de meterstanden uit te lezen enzovoorts.

Hierdoor is het belangrijk dat jij beschikt over goede communicatie- en computervaardigheden. Je vindt het belangrijk om te luisteren naar de klant en een passend advies te geven. Je kan goed samenvatten en doorvragen! Door deze eigenschappen krijg jij de vraag van de klant duidelijk.

Als je word aangenomen als klantenservice mederwerker bij een bekende netbeheerder ga je aan de slag voor Cendris in Zwolle. Bij Cendris sta jij, als medewerker, centraal!
Zo word je intensief begeleid na je training en biedt Cendris jou voldoende doorgroeimogelijkheden naar bijvoorbeeld trainer, coach, floormanager of teammanager. Je ambities waarmaken kan bij Cendris!

Wil je graag aan de slag als klantenservicemedewerker bij een bekende netbeheerder? Klik dan snel op de sollicitatiebutton en vul in een paar korte stappen het sollicitatieformulier in! Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

  • 12 Mei 2020 om 14:59

Service medewerker bij een overheidsinstelling

Als service medewerker bij een bekende overheidsinstelling ga je vragen beantwoorden over verschillende producten en diensten, die zij bieden. Je weet niet van te voren wat voor soort vraag je gaat krijgen. Doordat de vragen zo divers zijn, vind jij het belangrijk om goed te luisteren naar wat precies de vraag is van de klant.

Je vindt het belangrijk dat je klanten vriendelijk te woord staat en om ze zo goed mogelijk te helpen. Dat het soms wat complex kan worden, zie jij alleen maar als een uitdaging!
Daarnaast hoef je niet in de avonden en weekenden te werken, want de werktijden zijn van maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 17:00 uur.

Let op! Het gaat om een tijdelijke functie! Maar mocht het van beide kanten goed bevallen, dan is er een kans dat je kan blijven!

Je gaat aan de slag bij Cendris in Groningen. Bij Cendris geloven ze dat service meer is dan het geven van het antwoord op een vraag of het registreren van een klacht. Want het begint al voor de klant contact opneemt en gaat door nadat het gesprek is afgelopen.

De werksfeer is er gezellig, maar ook professioneel. Er is altijd ruimte voor coaching, begeleiding en andere vragen die je hebt.

Wil jij snel aan de slag gaan bij een bekende afdeling van een overheidsinstelling in Groningen? Klik dan snel op de sollicitatiebutton en vul in een paar korte stappen het sollicitatieformulier in.Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op!

  • 11 Mei 2020 om 15:16

Klantenservice medewerker bij een overheidsinstelling

Lijkt het jou leuk om vragen te beantwoorden die gaan over diverse producten en diensten van de overheidsinstantie? Omdat de vragen zo variëren, vind jij het belangrijk dat jij een luisterend oor bent voor de klant. Het gaat jou erom dat de klant met een goed gevoel ophangt. Jij kan goed luisteren, samenvatten en doorvragen.

Je hoeft niet in de avonden en weekenden te werken en zelfs je training is doorbetaald. De openingstijden zijn van maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 17:00 uur. Er wordt gezorgd dat je goed wordt opgeleid en begeleid.

Bij Cendris Groningen staat de werknemer centraal en zullen ze samen met jou ervoor zorgen dat jij helemaal op je plek zal gaan voelen. Ze zitten vlakbij het station en het is dan ook heel makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer.

Bij Cendris draait het om hun mensen en samen zorgen ze voor tevreden klanten!

Wil je graag aan de slag bij een overheidsinstelling in Groningen? Klik dan op de sollicitatiebutton en vul in een paar korte stappen het sollicitatieformulier in! Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

  • 11 Mei 2020 om 15:16

Klantenservice medewerker overheidsinstantie

Je gaat aan de slag als klantenservice medewerker bij Cendris in Groningen. Je wordt gebeld door particulieren die vragen hebben over producten en diensten van de overheidsinstantie. Het werk is enorm divers, want je weet nooit welke vraag je gaat krijgen van de klant.

Het is daarom belangrijk goed om te luisteren en door te vragen, zodat je exact weet wat de klant wil. Jouw insteek is ervoor zorgen dat de klant met een goed gevoel ophangt. Sommige vragen kunnen complex worden, maar dat is voor jou geen probleem.

In deze functie hoef je geen avonden en/of weekenden te werken, want de openingstijden zijn van maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 17:00 uur. Daarnaast gaat Cendris ervoor zorgen dat je goed wordt opgeleid en begeleid. Voor je start heb je een betaalde training van 2 weken, waarin wordt gezorgd dat jij de basisbeginselen zult leren.

Het gaat om een tijdelijke opdracht, maar mocht het van beide kanten bevallen, dan is er natuurlijk de mogelijkheid om bij Cendris te blijven!

Je gaat aan de slag bij Cendris in Groningen. Dit is makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer. Cendris omschrijft zichzelf als een bedrijf dat staat voor aanpakkers met verantwoordelijkheidsgevoel die open staat voor nieuwe ideeën en die ook zelf aandragen.

De medewerkers van Cendris Groningen zijn teamplayers, die gezamenlijk gaan voor het beste resultaat.

Wil jij graag werken als klantenservice medewerker bij een overheidsinstantie in Groningen? Klik op de sollicitatiebutton en vul in een paar korten stappen het sollicitatieformulier in. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

  • 11 Mei 2020 om 15:16
โŒ