[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

πŸ”’
❌ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
OuderCallcenter Career

Klantadviseur afdeling Lenen, Sparen, Verzekeren bij ABN AMRO Nijmegen

Als klantadviseur ga jij aan de slag op de afdeling Lenen, Sparen en Verzekeren bij ABN AMRO. Jij gaat (potentiële) klanten verder helpen door hen te informeren en adviseren over de producten of diensten van de ABN AMRO. Jij weet alles op het gebied van Lenen, Spaarmogelijkheden en Verzekeringen. Dit komt omdat jij een fulltime training gaat volgen en je Wft certificaten via FINTREX kunt gaan behalen! Wij bieden jou aan om een Wft Basis, Wft Schade en/of Wft Consumptief Krediet diploma te behalen. Mocht jij je Wft Basis of meerdere Wft diploma's al behaald hebben is dit mooi meegenomen!

Jij gaat binnen deze functie aan de slag bij ABN AMRO in Nijmegen. De ABN AMRO staat voor een organisatie waar initiatief, creativiteit en service hoog in het vaandel staan. Ook wordt er veel aandacht besteed aan persoonlijke ontwikkeling en groei. Binnen de afdeling Lenen, Sparen en Verzekeren ga jij ook met het team de ontwikkelingen in de markt en binnen ABN AMRO analyseren.

Wij bieden het volgende:

  • Een startsalaris van €12,08 bruto per uur;
  • De mogelijkheid om gratis via FINTREX meerdere Wft certificaten te behalen;
  • Na het behalen van 3 Wft certificaten zul jij instromen op het salaris van €13,53 per uur;
  • Opbouw van 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Een reiskostenvergoeding;
  • Een informele en gezellige werksfeer waar je werkt in een ambitieus team;
  • Een betaalde training van 13 weken, om volledig klaargestoomd te worden voor de functie;
  • Goede begeleiding en veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling.

Wij vragen het volgende:

  • Je hebt aantoonbaar HBO werk- en denkniveau;
  • Je bent één avond in de week beschikbaar om te werken;
  • Je bent op maandag beschikbaar om te werken;
  • Je bent tussen de 32 tot 36 uur per week beschikbaar om te werken;
  • Het is een pré wanneer jij je Wft Basis al in bezit hebt;
  • Je hebt ervaring met klantcontact opgedaan;
  • Je bent servicegericht en empathisch ingesteld;
  • Je hebt geen vakantieplannen aankomende drie maanden.
  • 21 September 2017 om 14:53

Ervaren Callcenter medewerker

Zet jij het klantenbelang altijd op de eerste plaats? En geeft het je een goed gevoel om de klant te voorzien van het beste advies als het gaat om schadeclaims? Dan is dit de baan voor jou! Als Callcenter medewerker ga jij aan de slag bij een groot verzekeringsmaatschappij in de regio Deventer. Alle inkomende vragen van (bestaande) klanten analyseer je en zet je om in complete vraagstukken. Je herkent de emoties van de klant en weet precies wat de klant verlangt. Daarbij voer je ook alle administratieve zaken uit die voortvloeien uit de telefoongesprekken met de klant.

Je komt dus te werken voor een van de grootste verzekeringsmaatschappijen van Nederland en streeft ernaar de beste service te bieden die de klant maar kan wensen. Hierin speel jij een belangrijke rol! Samen met je team van gemotiveerde collega's zorg je voor de ultieme klantenbeleving. In dit team helpen jullie elkaar om de beste informatie en adviezen te kunnen geven aan de klant.

Wij bieden jou de kans om je Wft Basis en Schade kosteloos te behalen via FINTREX. Mocht je deze certificaten al hebben, dan bieden wij jou de kans om deze uitgebreide kennis in de praktijk uit te voeren en toe te passen. Je hebt ze immers niet voor niks behaald! Verder bieden wij jou een salaris van € 12,55 per uur waarbij je 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren opbouwt.

  • Je bent parttime beschikbaar van 30 tot 36 uur in de week;
  • Je bent minimaal 2 avonden per week en 1 keer in de maand op zaterdag beschikbaar;
  • Je hebt minimaal MBO 4 werk- en denkniveau;
  • Je hebt recente werkervaring in klantcontact;
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend in zowel woord en geschrift.
  • 19 September 2017 om 12:18

Klantenservice baan naar wens bij Webhelp Ede

Webhelp is een groot facilitair callcenter in Ede. Je kunt hier dus verschillende soorten Klantcontact functies gaan bekleden. Waar bij Webhelp veel aandacht aan wordt geschonken is de werktevredenheid van het personeel en goede samenwerking onderling. Daarom worden beslissingen samen gemaakt en niet alleen door leidinggevende. Hierdoor kunnen teams ontstaan die zonder leider werken en zichzelf besturen! 

Pas jij wel in een zelfbesturend team? Lees dan verder!

Je kan kiezen uit verschillende Klantcontact functies zoals de onderstaande:

  • Inbound Klantenservicemedewerker;
  • Outbound Klantcontact medewerker (sales);
  • Inbound Commercieel medewerker.

Je kan daarnaast kiezen uit verschillende projecten zoals de volgende:

  • KPN;
  • Vodafone;
  • Ziggo;
  • PON;
  • Dagblad.

Als je aan de slag gaat voor Webhelp op een van de genoemde projecten krijg jij de volgende pluspunten:

  • Een marktconform salaris;
  • Reiskostenvergoeding;
  • 10% vakantiedaguren;
  • 8% vakantiegeld;
  • Begeleiding;
  • Leuk team;
  • Coaching;
  • Training.

 

Webhelp is op zoek naar gemotiveerde en enthousiaste medewerkers. Je moet een goede beheersing van de Nederlandse taak hebben en MBO niveau hebben.

Herken jij jezelf hierin? Solliciteer dan direct en wij gaan samen kijken wat de beste functie is voor jou!

  • 15 September 2017 om 14:53

Klantenservice medewerker Woonfonds

Word je enthousiast van vragen die gaan over hypotheken? Of vragen die gaan over het bouwdepot? Word je niet bang als er vragen gesteld worden over verschillende beleggingsvormen? Dan is dit de functie voor jou! Jij gaat klanten helpen met al hun vragen over financiële producten. Je probeert deze, vaak complexe, vraagstukken om te zetten in een duidelijke uitleg en advies. Daarbij stel je ten alle tijden het klantenbelang voorop!

Je komt te werken voor één van de grootste verzekeringsmaatschappijen van Nederland. Deze organisatie voorziet meer dan de helft van de Nederlandse huishoudens van een verzekering. Het is daarom van cruciaal belang om de huishoudens en andere klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Werken bij deze organisatie betekent dan ook dat je het klantenbelang centraal stelt en de klant altijd voorziet van de juiste begeleiding. Daarnaast kom je te werken in een enthousiast en gemotiveerd team waarbij de sfeer ongedwongen is! Pas jij hier ook bij?

  • Een parttime baan van 28 tot 36 uur per week bij één van de grootste organisaties van Nederland;
  • Een bruto uurloon van € 16,30;
  • 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • De mogelijkheid om kosteloos je Wft basis, Vermogen en Hypothecair Krediet te halen via FINTREX.

  • Je bent woonachtig in de regio Deventer;
  • Je hebt minimaal een MBO4 diploma of HBO werk- en denkniveau;
  • Je bent flexibel en minimaal één avond per week en één zaterdag per maand beschikbaar;
  • Je hebt affiniteit en minimaal 2 jaar ervaring met financiële producten.
  • 14 September 2017 om 15:15

Financieel callcenter werk bij Achmea

Binnen jouw functie ben je hét visitekaartje voor nieuwe en bestaande klanten van Financiële Diensten Centraal Beheer. Als Financiële Callcenter medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt als het gaat om vragen over hypotheken, sparen, beleggen en lijfrentes. Deze vragen kan jij goed omzetten in krachtige antwoorden waarbij je ten alle tijden het klantenbelang centraal stelt. Zie jij jezelf dit doen?

Je komt te werken voor Centraal Beheer Achmea en haar labels, zoals Achmea Avero. Achmea wil haar klanten de meest optimale klantenbeleving geven en heeft de ambitie om de beste klantenservice dienstverlening van Nederland te worden! Hier heeft ze jou en je collega's hard bij nodig. Samen staan jullie iedere dag klaar om de klant een passende oplossing te geven en verder op weg te helpen.

Naast dat je binnen één van de grootste bedrijven van Nederland komt te werken, bieden wij jou ook begeleiding en trainingen via FINTREX zodat je zo goed mogelijk je functie kunt uitoefenen. Via FINTREX kan je kosteloos je verplichte Wft basis, Vermogen en Hypothecair Krediet halen. Daarnaast krijg je een salaris van € 16,30 bruto per uur, 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren. Ook krijg je reiskostenvergoeding, OV wordt 100% vergoed en eigen vervoer vanaf 10 km volgens staffel.

Van jou vragen we 28 tot 36 uur beschikbaarheid per week, waarvan je ook één avond per week en één zaterdag per maand beschikbaar bent. Verder heb je minimaal een MBO4 diploma en minimaal 2 jaar werkervaring in de financiële sector/dienstverlening. Daarnaast vragen we jou bereid te zijn om een intensieve voorbereidingstraining te volgen van 4 weken voorafgaand aan de start van je nieuwe baan.

  • 12 September 2017 om 12:28

Callcenter medewerker in Apeldoorn

Stel je krijgt de volgende vragen:

  • Welke verschillende spaarvormen biedt Achmea voor mij aan?
  • Ik ga verhuizen, op welke voorwaarden kan ik mijn huidige hypotheek meenemen?
  • Ik wil beleggen, hoe kan ik dit het beste doen?

Word jij hier enthousiast van? Dan is deze functie echt iets voor jou! Als Callcenter medewerker bij Achmea ben jij het eerste aanspreekpunt voor (aankomende) klanten wat betreft financiële producten. Jij kan snel vraagstukken omzetten in hulpvolle antwoorden naar behoefte van de klant. Ook kan jij adviesgevoelige vraagstukken herkennen en de klant verwijzen naar een onafhankelijke adviseur.

Jij komt te werken voor één van de grootste financiële dienstverleners van Nederland, namelijk Centraal Beheer Achmea en haar labels. Met haar goede dienstverlenende service is Achmea altijd op zoek naar werknemers die het klantenbelang vooropstellen en er ten alle tijden naar streven een optimale klantbeleving te geven. Met jouw collega's speel je hierbij een cruciale rol!

  • Een bruto salaris van € 16,30 per uur;
  • Een parttime werkweek van 28-32 of 32-36 uur;
  • 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • De kans om je Wft Basis, Vermogen en Hypothecair krediet te behalen.

  • Je hebt minimaal een MBO4 diploma behaald;
  • Je bent één avond in de week en één zaterdag in de maand beschikbaar;
  • Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring in de financiële sector;
  • Je hebt affiniteit met financiële dienstverlening waarbij je het klantenbelang voorop stelt.
  • 15 September 2017 om 16:12

Klantcontact functie afdeling Webcare bij Hema Amsterdam

In deze klantcontact functie op de afdeling Webcare ga jij werken in een jong en dynamisch team, waarbij je via de chat en social media kanalen diverse handelingen gaat verrichten en vragen/klachten van (potentiële) klanten gaat behandelen en afhandelen.

Binnen deze functie kun jij het volgende verwachten:

  • Afhandelen van posts met als onderwerp HEMA of één van haar producten/diensten;
  • Bewaken en afhandelen van eigen posts met als onderwerp HEMA of één van haar producten;
  • Plaatsen van posts, artikelen en berichten via social media kanalen;
  • Reageren op posts, artikelen en berichten met als doel de reputatie, de service en het bereik naar (potentiële) klanten te vergroten;
  • Signaleren van trends op het web en deze terugkoppelen aan leidinggevende;
  • Associeert gemakkelijk, legt snel verbanden tussen gegevens;
  • Heeft verrassende ideeën en plannen en denkt buiten bestaande kaders.

Je zal komen te werken bij het klantcontact center van winkelketen HEMA. Binnen dit klantcontact center werken mensen die niets liever doen dan zorg dragen voor anderen. Klantvriendelijkheid en servicegerichtheid staan hier hoog in het vaandel en ook wordt er veel waarde gehecht aan het zich thuis laten voelen van nieuwe en huidige medewerkers!

Wij bieden voor deze functie het volgende:

  • Een gezellige en informele werksfeer;
  • Goede begeleiding en coaching;
  • Een salaris van € 9,04 per uur (22 jaar en ouder). Voor jonger dan 22 jaar gelden er diverse jeugdschalen;
  • Naast je salaris heb je recht op 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Reiskosten boven de 10 KM enkele reis worden vergoed.

Wij vragen voor deze functie het volgende:

  • Je hebt minimaal MBO3 werk- en denkniveau;
  • Je bent minimaal 24 uur beschikbaar om te werken;
  • Je kunt in één van de volgende contractvormen werken: 28-36 uur, 20-28 uur of 24-32 uur;
  • Je bent woensdag beschikbaar om te werken;
  • Je bent 2 keer in de maand beschikbaar om op zaterdag te werken;
  • Je bent bij voorkeur op maandag en vrijdagavond beschikbaarheid om te werken;
  • De eerste drie maanden heb jij geen verlof gepland staan.

De openingstijden zijn:

  • Maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 21:00 uur;
  • Zaterdag van 10:00 tot 18:00 uur.
  • 14 September 2017 om 13:14

Online Klantcontact medewerker (FR-NL) gezocht bij PostNL Webcare!

Dan zijn wij op zoek naar jou! Als Klantcontact medewerker bij PostNL op de afdeling Webcare, ga je via de chat en social mediakanalen (Facebook en Twitter) diverse vragen/klachten van (potentiële) klanten behandelen of afhandelen. Het is belangrijk dat je creatief bent in je manier van communiceren, beschikt over een goeie dosis humor, zelfstandig en innovatief bent. Binnen deze functie kun jij ook Franstalige berichten ontvangen uit België. Deze berichten weet jij ook correct te beantwoorden!

Je gaat aan de slag voor het klantcontactcenter van het Nederlandse Postbedrijf PostNL in Leeuwarden! Je komt in een jong en dynamisch team en samen met je collega's ga jij kanten met een fijn gevoel verder helpen!

Wij bieden voor deze functie het volgende:

  • Een salaris van € 9,09 per uur (22 jaar en ouder). Voor jonger dan 22 jaar gelden er diverse jeugdschalen;
  • Naast je salaris heb je recht op 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • De mogelijkheid om parttime of fulltime te werken;
  • Een fulltime training van 2 weken om volledig klaargestoomd te worden voor deze functie;
  • Goede coaching en begeleiding;
  • Een reiskostenvergoeding.

Wij vragen voor deze functie het volgende:

  • Minimaal MBO4 werk - en denkniveau;
  • Je bent tussen de 16-24, 20-28, 24-32 of 28-36 uur per week beschikbaar;
  • Je bent 2 zaterdagen en 1 zondag per maand beschikbaar om te werken;
  • Je bent PC vaardig en kunt snel schakelen en registreren tussen diverse systemen;
  • Je beheerst de Nederlandse en Franse taal in zowel woord als geschrift;
  • Je werkt nauwkeurig en bent probleemoplossend.
  • 14 September 2017 om 13:23

Medewerker financiΓ«le producten bij Centraal Beheer

Binnen deze functie houd jij je bezig met alle vragen van klanten en tussenpersonen wat betreft financiële producten van Centraal Beheer Achmea. Je bent als het ware een spin in het web voor deze klanten en Centraal Beheer Achmea. De vragen kunnen gaan over verschillende hypotheekvormen, lijfrentes, of de voordelen van beleggen. Aan jou de taak om de klanten en tussenpersonen zo goed mogelijk op weg te helpen!

Als Klantenservice medewerker ga jij aan de slag binnen Centraal Beheer Achmea. Daarnaast werk je ook voor andere labels van Achmea, zoals Achmea Avero. Achmea heeft naast 14.000 werknemers ook 10 miljoen klanten die verzekerd zijn bij Achmea. Hierdoor is Achmea één van de grootste financiële dienstverleners te noemen. Het klantencontact speelt een belangrijke rol binnen deze grote organisatie en het is dan ook van groot belang in jouw functie als Klantenservice medewerker.

  • Een bruto uurloon van € 16,30;
  • Een parttimebaan van 28-34 uur of 30-36 uur per week;
  • De mogelijkheid om je affiniteit met financiële producten verder te ontwikkelen door het kosteloos behalen van jouw Wft Basis, Vermogen en Hypothecair Krediet;
  • Een training van 4 weken voorafgaand aan de start van je functie.

  • Je bent in het bezit van minimaal een MBO4 diploma;
  • Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring met financiële producten, zoals hypotheken;
  • Je bent bereid om 1 avond in de week en 1 zaterdag in de maand te werken;
  • Je hebt affiniteit met financiële dienstverlening waarbij je het klantenbelang centraal stelt.
  • 18 September 2017 om 13:11

Draai nachtdiensten in het weekend als medewerker storing in Zoetermeer

Blijf jij altijd tot laat op en ben je 's avonds niet snel moe? Dan is de functie Medewerker Storingen in Zoetermeer iets voor jou! Bij deze baan werk je in de avonden en nachten. Omdat jij niet moe te krijgen bent 's avonds, kan jij makkelijk de klanten helpen die jou opbellen over verschillende storingen. Een voorbeeld hiervan is een dame die belt omdat de lift bij haar appartement het niet meer doet. Het is dan aan jou om de klant gerust te stellen en de juiste service te verlenen!

Ben jij een nachtbraker en zie jij het zitten om 's nachts te werken? Lees verder!

Jij komt te werken voor KONE, een bedrijf dat is gespecialiseerd in liften en roltrappen. Hierover kunnen de inkomende vragen dan ook gaan. Het is dus belangrijk dat dit jou aanspreekt!

De openingstijden zijn doordeweeks van 07:00 tot 23:00 en in het weekend de gehele dag.

  • Een lekker salaris van € 9,25 bruto per uur (vanaf 21 jaar);
  • Verrijking van jezelf d.m.v. gratis cursussen en trainingen;
  • Extra geld als je 's nachts werkt;
  • Reiskostenvergoeding;
  • 8% Vakantiegeld en 10% vakantiedaguren.

Wij vragen van jou dat:

  • Jij een nachtdier bent;
  • Jij beschikt over HBO werkniveau;
  • Jij 24 tot 40 uur per week kan werken;
  • Jij minimaal een weekenddag en drie avonden per week wilt werken.
  • 6 September 2017 om 10:49

Flexibele baan als Callagent bij Ziggo in Zoetermeer

Ben jij een student uit Den Haag, maar wil je ook graag werken zodat je de huur kan betalen? Dat kan! Voor ons project van Ziggo in Zoetermeer zoeken wij mensen die geduldig en empathisch zijn. Deze eigenschappen zijn namelijk nodig om een goede callagent te kunnen zijn. Wij vinden dat je als callagent ook buiten de standaard werkuren moet kunnen werken en daarom is deze baan ideaal voor naast jouw studie. Flexibiliteit en een marktconform salaris, wat wil je nog meer?

Je belandt bij een groot callcenter in Zoetermeer. In dit callcenter wordt er gelachen, hard gewerkt en geinvesteerd in persoonlijke groei. Als jij jouw opleiding combineert met deze werkervaring, word je nergerns meer afgewezen. Een echte boost voor jouw CV dus!

  • Een marktconform salaris met vakantiedaguren en vakantiegeld;
  • Je krijgt alle kosten van het IV 100% vergoed; 
  • Ontwikkeling van jezelf en een boost voor jouw CV;
  • Leuke collega's met humor.

  • Een beschikbaarheid van 20 tot 40 uur per week 
  • Je kan een 2 weekse fulltime training volgen
  • Je bent goed in de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Je bent commercieel, empathisch en servicegericht ingesteld. 
  • 6 September 2017 om 08:51

Callcenter werk in de omgeving Ommen

In deze callcenter functie werk je bij een grote zorgverzekeraar en help jij nieuwe en bestaande klanten bij vragen over hun verzekering. Aan het einde van het jaar mogen klanten wisselen van zorgverzekeraar en zij willen er graag erachter komen welk zorgpakket het beste aansluit op hun situatie. Jij luistert goed naar de wensen van de klant en kunt met jouw kennis en telefonische vaardigheden het juiste zorgpakket aanbieden.

Jij komt te werken bij één van de grootste verzekeraars in Nederland, waarbij jij het visitekaartje bent van dit bedrijf. Omdat wij bij FINTREX het belangrijk vinden dat jij met de juiste kennis in de lijn werkt mag je van ons het Wft Zorg diploma behalen voor je start in de functie. Elke klant zal horen dat jij kennis van zaken hebt en dit voelt vertrouwd. Het enige dat jij dan nog hoeft toe te voegen is een uitstekende telefonische service.

  • Je hebt een diploma op minimaal MBO3/4+ niveau;
  • Je hebt ervaring met klantcontact, bij voorkeur telefonisch;
  • Je bent 24-32 uur of 28-36 uur per week beschikbaar;
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden en hebt een proactieve werkinstelling.

  • Je verdient in deze functie een bruto salaris van € 12,55 per uur;
  • Je ontvangt reiskostenvergoeding voor OV en EV;
  • Je kunt flexibel aan de slag;
  • Je komt je te werken bij een grote, professionele organisatie;
  • Je wordt door middel van een betaalde training klaargestoomd voor jouw nieuwe baan!
  • 8 September 2017 om 15:52

Klantcontact adviseur bij Zilveren Kruis

Jij bent het visitekaartje van Zilveren Kruis en het is dan ook jouw taak om klanten te helpen met al hun vragen en problemen die betrekking hebben op de zorgverzekering. Jij staat bekend om het bieden van een luisterend oor en hierdoor weet jij problemen te vertalen naar oplossingen. Uiteindelijk sluit jij het gesprek zo af, dat jij de klant met een geholpen gevoel achterlaat!

Vind jij het interessant om een bijdrage te leveren aan een jong professioneel team waarin samenwerken en klantgerichtheid centraal staan? Dan is werken binnen Zilveren Kruis echt iets voor jou. Zilveren Kruis wordt niet voor niets beoordeeld met een 7.8 door hun klanten. Help jij de afdeling om dit jaar een 8 te behalen?  

  • Een werklocatie in het centrum van Zwolle (genoeg keuze om te lunchen dus!);
  • Volledige OV-vergoeding;
  • Een interessante baan binnen de grootste particuliere ziektekostenverzekeraar van Nederland;
  • Een bruto uurloon van € 12,55 (exclusief toeslagen die je ook nog eens in de avond en op zaterdag krijgt).

  • Je ziet het oplossen van problemen als een uitdaging en beschikt over de juiste communicatieve vaardigheden;
  • Je kan zowel zelfstandig als in teamverband goed functioneren;
  • Je bent flexibel inzetbaar en je vindt het dan ook geen probleem om twee avonden per week en 2 zaterdagen per maand te werken;
  • Een beschikbaarheid tussen de 24 - 32 uur.
  • 8 September 2017 om 15:49

FinanciΓ«le klantcontact medewerker

Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging in de financiële wereld? Wil jij jouw financiële ervaring uitbreiden in een klantcontact functie? Dan is dit de functie die jij zoekt!

Als klantcontact medewerker op de financiële afdeling help jij klanten van een grote organisatie met hun vragen over betalingsachterstanden, betalingsregelingen en adviseer jij over mogelijke financiële trajecten. Om de juiste informatie en advies te geven, analyseer jij de volledige klantsituatie en vraag jij waar nodig door. Jij bent hiervoor niet vies van uitzoekwerk en vind jij het uitdagend om moeilijke cases uit te pluizen. Daarnaast heb jij een sterk inlevingsvermogen en weet jij de klant gerust te stellen als dit nodig is.

Jij gaat aan de slag in een professioneel en ambitieus team dat graag klaar staat voor klanten. Ontwikkeling staat op deze financiële afdeling hoog in het vaandel. Daarom krijg jij ruim de mogelijkheid om trainingen te volgen en wordt jij uitgebreid gecoacht tijdens jouw werkzaamheden. Ook zijn er voldoende mogelijkheden om door te groeien binnen de organisatie en wordt er op termijn samen met jou gekeken naar welke stappen jij wil ondernemen om jouw kennis nog meer te vergroten. Wanneer jij deze organisatie betreedt kom jij terecht in een hecht team dat ook graag elkaar helpt. Een warm welkom kun je zeker verwachten!

Wanneer jij als financiële klantcontact medewerker aan het werk gaat, bieden wij:

  • Een goed salaris;
  • Een uitgelezen kans om bij een grote organisatie aan de slag te gaan;
  • Uitgebreide trainingen en coaching op de vloer om jezelf te ontwikkelen;
  • De mogelijkheid om op termijn door te groeien;
  • Een kans om jezelf op de kaart te zetten binnen de financiële wereld.

  • Jij hebt minimaal een MBO4 opleiding afgerond;
  • Jij hebt binnen een eerdere functie klantcontact ervaring opgedaan;
  • Jij hebt een ijzersterk analytisch vermogen en kan regie houden tijdens jouw gesprekken;
  • Je hebt een krachtig inlevingsvermogen en zoekt graag naar oplossingen;
  • Jij bent minimaal 32 uur beschikbaar per week;
  • Jij hebt voor de komende periode geen vakantieplannen staan.
  • 12 September 2017 om 11:56

Commercieel klantcontact medewerker bij ENIE.NL in Breda

Als commercieel klantcontact medewerker bij ENIE.NL ga jij telefonisch gesprekken aan met (potentiële) klanten en ga jij energiecontracten verkopen met of zonder zonnepanelen. Je inventariseert wat de wensen en behoeften zijn van de klant, je maakt berekeningen passend bij de situatie van de klant en doet vervolgens een passend voorstel! Hiernaast ga jij ook inbound gesprekken aannemen om klanten met vragen verder te helpen en mogelijk te adviseren.

Vooraf ga je een training volgen waarin je wordt opgeleid in de wereld van zonne-energie. Je leert alles over (de technische aspecten) van zonnepanelen, het maken van berekeningen en de voordelen van zonne-energie. Daarnaast worden commerciële skills getraind om een zo goed mogelijk advies te kunnen geven aan de klant, zoals het inventariseren van de wensen en behoeften, drijfveren en het overgaan tot de uiteindelijke verkoop.

ENIE.NL is een grote energieleverancier waarbij klantgerichtheid en servicegerichtheid hoog in het vaandel staan! Je komt te werken in een gezellig team, waarin je na je start goed begeleid wordt!

Wij bieden in deze functie het volgende:

  • Het salaris bedraagt € €9,07 per uur (22 jaar en ouder). Voor jonger dan 22 jaar gelden er diverse jeugdschalen;
  • Naast je salaris heb je recht op 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Werk voor langere periode;
  • Een training over de wereld van zonne-energie;
  • Een training waar commerciële skills worden getraind;
  • Goede begeleiding en coaching.

Openingstijden:

  • Maandag tot en met vrijdag van 8:30 - 20:30 uur;
  • Zaterdag van 9:00 - 16:00 uur.

Wij vragen voor deze functie het volgende:

  • Minimaal MBO3 werk- en denkniveau;
  • Je bent minimaal vanaf 20 uur per week beschikbaar om te werken;
  • Je hebt bij voorkeur werkervaring opgedaan binnen klantcontact;
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden;
  • Je beheerst de Nederlandse taal in zowel woord als geschrift;
  • Je bent PC vaardig en kunt snel schakelen tussen diverse systemen;
  • Je werkt nauwkeurig en bent probleemoplossend.
  • 14 September 2017 om 15:19

Boost je CV bij Zilveren Kruis in Leiden

Een goed CV zorgt voor een goede eerste indruk! Vooral in de wereld van verzekeringen zijn er genoeg mogelijkheden om jouw CV een boost te geven. Zilveren Kruis is één van die mogelijkheden waar jij werkervaring op kan doen en voor de langere termijn! Want zeg nou zelf, werkervaring is een van de belangrijkste aspecten op een CV, toch?

Stap in het klantenservice team van Zilveren Kruis en wees hét visitekaartje van een van de bekendste zorgverzekeraars! Als onderdeel van het klantenservice team ben jij verantwoordelijk voor het leveren van uitstekende service aan de klanten van Zilveren Kruis. Dit doe jij door boven verwachting alle vragen te beantwoorden en waar nodig problemen op te lossen. Hiervoor krijg jij een uitgebreide training over de producten, diensten en systemen zodat jij in een rap tempo wordt voorbereid voor het echte werk. Word jij de nieuwe klantenservice medewerker van Zilveren Kruis die het verschil maakt?

Zilveren Kruis is een bekende zorgverzekeraar in Nederland dat als doelstelling heeft om het afnemen van de diensten zo toegankelijk mogelijk te maken voor alle klanten. Als medewerker van Zilveren Kruis help jij mee door klanten de weg te leiden in de zorgwereld en met het maken van persoonlijke keuzes in de zorg. Zo wordt er bijvoorbeeld service aangeboden via 'App de Vakantiedokter' wanneer je vragen hebt over zorg op vakantie. Of de Slimme Vragenlijst wanneer je je voorbereidt op een doktersafspraak. Zo maken jij en Zilveren Kruis het makkelijker voor alle klanten om van de zorgdiensten gebruik te maken.

Wij bieden jou het volgende aan:

  • Jij ontvangt een bruto loon van € 12,55 per gewerkt uur;
  • Jij krijgt de mogelijkheid om je te ontwikkelen middels een Wft Zorg studie via FINTREX;
  • Jij kan aan de slag bij een gezond en vitaal bedrijf;
  • Jij kan jouw CV een boost geven door bij Zilveren Kruis waardevolle ervaring op te doen;
  • Jij kan voor een langere termijn aan de slag in een professioneel team.

  • Jij hebt aantoonbaar HBO werk- en denkniveau;
  • Jij bent minimaal 32 uur per week beschikbaar;
  • Jij hebt een scherp analytisch vermogen en weet het overzicht te behouden over jouw werkzaamheden;
  • Jij bent empathisch en gaat graag het gesprek aan met de klant;
  • Jij bent voor een langere tijd beschikbaar.
  • 14 September 2017 om 10:42

Parttime Salesfunctie Telecom

Heb jij:

  • De drive om de beste te zijn?
  • Zin in een nieuwe uitdaging?
  • Een vlotte babbel?
  • Aantoonbaar ervaring in een soortgelijke functie?

Ben jij:

  • 32 uur beschikbaar (4 dagen)?
  • In staat koopintenties te herkennen?
  • Op zoek naar een functie voor langere termijn (in ieder geval 1.5 jaar)?
  • Een geboren verkoper?

Heb je alle vragen met ja beantwoord? Lees dan vooral de rest van deze vacature door!

Ik ben op zoek naar ervaren Accountmanagers (B2B). Binnen deze functie ben je verantwoordelijk voor bestaande klanten uit het MKB-segment. Tegen de tijd dat zij hun contract mogen verlengen ben jij degene die hen proactief benaderd.
Niet alleen zorg je ervoor dat zij klant blijven, je echte taak ligt in het vergroten van het aantal contracten. Je doet dit alles telefonisch en zorgt voor opvolg per e-mail.

Voor deze functie ben je 4 dagen per week aan het werk, dat levert je dus een vaste vrije dag op. Je bent werkzaam op het hoofdkantoor van een internationale topspeler in deze sector, namelijk T-Mobile.
T-Mobile wordt al jaren op rij verkozen tot beste werkgever van het jaar! Dit komt bijvoorbeeld door de doorgroeimogelijkheden en secondaire arbeidsvoorwaarden. Daarnaast is het een jong en innovatief bedrijf, met de ambitie om de beste te zijn!

Het is heel simpel: T-Mobile zal je belonen voor het werk dat je verricht. Daar doen we niet moeilijk over.

  • Je ontvangt €12,46 bruto per uur aan basissalaris.
  • Daarnaast is er een uitstekende bonusregeling. Er zit geen limiet op de hoogte van deze bonussen. Om je een idee te geven: de gemiddelde bonus ligt tussen de €800 - €1200 euro per maand!
  • Mochten de harde euro's nog niet genoeg voor je zijn: je doet standaard mee met een leuk incentiveprogramma. Leuke extra's als skydiven, een fiets, gadgets of korting: gewoon omdat jij elke dag je best doet.
  • Uiteraard bouw je 8% vakantiegeld op en 10% vakantiedaguren.

Wij zorgen er vervolgens voor dat je reiskosten vergoed worden (vanaf 10 KM), tot 100% met het OV. Daarnaast krijg je een eigen contactpersoon die je met raad en daad zal bijstaan gedurende je loopbaan bij T-Mobile.
Een betaalde training van 3 weken, coaching én gezelligheid is een standaard gegeven.

Laten we eerlijk zijn: jij kan alles verkopen. Je bent een topper op verschillende gebieden.
Natuurlijk is het leuk dat je een vlotte babbel hebt, maar het is misschien nog wel belangrijker dat je luister-skills in orde zijn. Je voert hierdoor een uitstekende analyse uit op iedere klant die je spreekt.
Je bent niet bang om persoonlijk te zijn, hebt lef en een hele dosis doorzettingsvermogen. Je bent duidelijk verstaanbaar aan de telefoon, weet hoe je een klant benaderd en zorgt ervoor dat een klant áltijd tevreden op kan hangen.

You got this!

  • 18 September 2017 om 12:19

Klantspecialist (24-36 uur) Zorg in Zwolle

Jij gaat voor een grote zorgverzekeraar in Nederland de klantenservice versterken tijdens het eindejaarswerk. Aan het einde van het jaar is er de mogelijkheid voor consumenten om over te stappen van zorgverzekeraar en dit resulteert uiteraard in veel telefoontjes. Hier ga jij, samen met je collega's, flink de schouders eronder zetten. De vragen van de klanten kunnen erg uiteenlopen; van inhoudelijke vragen tot aan informatie over welk pakket het beste bij de klant zou passen. Jij zorgt ervoor dat de klant met een tevreden gevoel ophangt. Wij bieden je de mogelijkheid om je Wft Zorg diploma te behalen en met jouw kennis de klanten te voorzien van de juiste antwoorden en adviezen.

Zilveren Kruis Achmea. De naam komt je waarschijnlijk bekend voor, want met ruim 3,5 miljoen klanten is Zilveren Kruis Achmea één van de grootste zorgverzekeraars in Nederland. Die klanten behouden ze natuurlijk niet zomaar en daarom hecht het bedrijf enorm veel waarde aan de klanttevredenheid. Het is dus aan jou om de klanten volledig te informeren en met een goed gevoel op te laten hangen. Een groot empathisch vermogen is voor deze functie dan ook een vereiste. Voor veel mensen is het zorgverzekeringsstelsel niet geheel duidelijk en het is dus van belang dat mensen op de juiste manier worden geïnformeerd. Denk jij dat je mensen met een tevreden gevoel en een glimlach kan laten ophangen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

  • De uitgelezen kans om jouw Wft Zorg te behalen en ervaring op te doen bij een gerenommeerd bedrijf;
  • Een mooi salaris van € 12,55 bruto per uur vanaf 23 jaar (onder de 23 jaar is er sprake van het jeugdloon);
  • Gratis reizen naar je werk, reizen met OV wordt namelijk 100% vergoed;
  • Je bouwt 8% vakantiegeld op en 10% vakantiedaguren.

  • Jij hebt een flinke dosis motivatie om je Wft Zorg diploma te behalen;
  • Jij hebt affiniteit met de zorgsector;
  • Jij denkt graag mee en hebt een groot empathisch vermogen;
  • Jij beschikt minimaal over MBO+ werk/denk niveau;
  • Jij bent minimaal beschikbaar om 24 - 36 uur te werken per week;
  • Jij bent in de gelegenheid om per week minimaal 2 avonden en op 17, 24 en 31 december te werken.
  • 8 September 2017 om 15:52

Medewerker Customer Care regio Leeuwarden

Op zoek naar een nieuwe uitdaging op korte termijn? Ben je een topper op het gebied van klantenservice en wil je zittend geld verdienen? Je hoeft niet verder te zoeken, dit is de perfecte baan voor jou! Ben je nieuwsgierig geworden? Lees snel verder!

Wij zijn op korte termijn heel hard op zoek naar enthousiaste en gemotiveerde customer care medewerkers in de omgeving van Leeuwarden bij Zilveren Kruis Achmea. Deze naam komt je vast bekend voor, Zilveren Kruis is namelijk één van de grootste zorgverzekeraars in Nederland met ruim 3,3 miljoen verzekerden.

Als customer care medewerker ben jij het centrale aanspreekpunt van de klanten. Geen zorgen, dit doe je natuurlijk niet zonder voorbereiding! Je gaat namelijk eerst kosteloos jouw Wft Zorg diploma behalen. Daarnaast ga je ook op een 4 weken durende fulltime training zodat jij de klanten zo goed mogelijk kan informeren en adviseren. Het is ook belangrijk dat je klantvriendelijk en empathisch bent. Daarnaast is het een must dat je flexibel inzetbaar bent in deze functie.

  • Een marktconform salaris;
  • De mogelijkheid om kosteloos je Wft Zorg diploma te behalen;
  • Een plek binnen een team vol enthousiaste en gezellige collega's!;
  • Een fulltime training.

  • Jij hebt minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • Je bent op korte termijn beschikbaar om te starten;
  • Jij hebt de komende 6 maanden geen vakantie gepland;
  • Jij bent beschikbaar om 2 avonden in de week te werken en met enkele regelmaat op zaterdag (10:00 - 14:00);
  • Jij bent enthousiast en klantvriendelijk.
  • 4 September 2017 om 16:23

Ruim inzetbare klantcontact medewerker bij ZieZo

Ben jij een bezige bij en steek jij graag je handen uit de mouwen om de klanten van Zilveren Kruis zo snel en goed mogelijk te helpen? Ben jij veel bezig met social media en is WhatsApp voor jou hét communicatiemiddel? Dan zijn wij op zoek naar jou! Start bij ZieZo van Zilveren Kruis als Klantcontact Medewerker en laat zien wat voor online vaardigheden jij in huis hebt!

Bij ZieZo kan jij jouw online skills kwijt door klanten te helpen via verschillende kanalen. Klanten kunnen namelijk vragen stellen door te chatten, WhatsApp-en, mailen en te bellen. Aan jou de taak om via elk kanaal de klant uitstekende service te bieden door hun vragen te beantwoorden en eventuele problemen op te lossen. De online wereld is snel en toegankelijk, dus zoals je begrijpt komen er heel veel vragen binnen! Hierdoor zijn wij op zoek naar ruim inzetbare medewerkers die gemakkelijk het overzicht kunnen behouden en veranderingen niet uit de weg gaan.

ZieZo is constant op zoek naar een innovatieve en verbeterde manier om klanten te helpen. Zo kan het ook zijn dat jij eens in de zoveel tijd een nieuw systeem of communicatiemiddel test om te zien of het een verbetering is!

ZieZo is een online verzekering van Zilveren Kruis. Hierbij wordt ook alles online geregeld! Vergoedingen, wijzigingen, premie berekeningen voor het nieuwe jaar, medicijnen en medische hulpmiddelen, noem maar op!

Wat is het verschil tussen ZieZo en Zilveren Kruis?
ZieZo is de voordelige online verzekering van Zilveren Kruis. Naast ZieZo heeft Zilveren Kruis namelijk veel andere zorgverzekeringen. ZieZo is als zorgverzekering een veroveraar van de online wereld en vooral heel gemakkelijk voor klanten die alles op een eenvoudige manier willen regelen! Jij draagt hier een steentje aan bij door ook de service een fluitje van een cent te maken en de klant makkelijk en snel het antwoord te geven op de vraag! Waarom moeilijk als het ook makkelijk kan, vind je ook niet?

  • Een prima salaris van € 12,55 bruto per uur;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Een interessante functie die goed staat op jouw CV;
  • De mogelijkheid om je te ontwikkeling middels een Wft opleiding via FINTREX.

  • Jij bent ruim inzetbaar binnen de openingstijden: maandag t/m vrijdag van 08:00 uur tot 21:00 uur en zaterdag van 09:30 uur tot 17:00 uur.
  • Jij bent beschikbaar om 20 tot 40 uur te werken (Let op: Bij drukte kan jij 40 uur ingezet worden en bij weinig call-aanbod 20 uur per week);
  • Jij hebt een MBO4 diploma op zak en hebt aantoonbaar HBO werk- en denkniveau;
  • Jij hebt de komende maanden geen vakantieplannen (vooral in de maanden november en december).
  • 5 September 2017 om 13:33
❌