[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

๐Ÿ”’
โŒ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
Vandaag โ€” 22 September 2020Callcenter Career

Klantenservicemedewerker

Ben jij effectief in communicatie en weet jij door inleving in de klant altijd een klik te maken? Pas dit toe als Klantenservicemedewerker op het kantoor in Arnhem en verdien € 10,50 bruto per uur. Werk jij na de training ook op zaterdag of in de avonden? Dan verdien jij 's avonds 135% en op zaterdag 150% van het bruto uurloon.

Bij de start van de functie word je een maand tot zes weken opgeleid tot Klantenservicemedewerker binnen een nieuw en opstartend team bij T-Mobile. Je komt te werken op de inbound service lijn en als je dit helemaal onder de knie hebt mag jij er ook sales bij doen. Zo ben jij voor de particuliere klanten van T-Mobile de ideale gesprekspartner. Je kan al vanaf 24 uur per week aan de slag (excl. uren op zaterdag)

Je gaat aan de slag voor telecomprovider T-Mobile, marktleider na KPN op het gebied van telefonie en netwerk in Nederland. Hier kom je te werken in een nieuw en gezellig team, met elkaar zorgen jullie voor een hoge klanttevredenheid. In de training worden alle ins en outs van T-Mobile doorgenomen en leer je de producten en diensten van T-Mobile goed kennen. Heb jij het in je om een specialist in service te worden?

Als Klantenservicemedewerker neem je het volgende mee naar T-Mobile:

  • Je bent vanaf 24 uur beschikbaar per week;
  • Je hebt sterke communicatieve vaardigheden;
  • Je bent energiek en gemotiveerd;
  • Je wilt elke klant de ultieme klantervaring geven;
  • Je hebt affiniteit met telecom.

Wil jij graag werken als Klantenservicemedewerker bij T-Mobile in Arnhem? Klik op de sollicitatiebutton en vul in een paar korte stappen het sollicitatieformulier in. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

  • 22 September 2020 om 13:26
OuderCallcenter Career

Recruiter Nijmegen

Heb jij al ervaring als recruiter, maar zoek je meer verantwoordelijkheden en uitdaging? Voor onze Yource vestiging in Nijmegen zoeken wij een nieuwe collega.

Als recruiter op onze vestiging in Nijmegen ben jij hét aanspreekpunt voor de Teammanagers en Teamleiders op locatie. Jouw collega’s werken voornamelijk vanuit Rotterdam, waardoor jij als recruiter in Nijmegen zelf beslissingen dient te maken. Jij bent verantwoordelijk voor het werven en selecteren van specialisten in de klantcontactbranche, het creëren van een netwerk, je spart met de Teamleiders over nieuwe ideeën om de toppers uit de markt aan te boeien en binden. Je rapporteert aan de Recruitment Teamlead in Rotterdam en schakelt veel met de Stafleden op onze mooie Yource Outsourcing locatie Nijmegen.

Yource is een organisatie o.a. gespecialiseerd in recruitment van klantcontact personeel en diensten, daarbij zijn we een jonge en ambitieuze club. Samenwerken en goede resultaten voor de klant behalen is wat wij doen.

Wij verbinden mensen met banen en klanten met personeel. Bij Yource werken we hard maar houden we ook van gezelligheid. We bespreken het weekend, vieren verjaardagen, lunchen samen en sluiten de week op vrijdag af met een lekker drankje.

De Yource Outsourcing locatie in Nijmegen bevindt zich op 3 minuten lopen van Station Dukenburg. De sfeer is informeel en er heerst een wij-gevoel, er wordt hard gewerkt maar ook veel gelachen.

Yource wil haar groei graag voortzetten. Wil jij ook groeien, nog beter in het recruitment vak worden en veel leren? Reageer dan snel op de vacature van recruiter in Nijmegen.

Wil jij graag werken als Recruiter bij Yource in Nijmegen? Klik op de sollicitatiebutton en vul in een paar korte stappen het sollicitatieformulier in. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

  • 19 September 2020 om 12:39

Talent Developer

Als Talent Developer, ook wel Learning & Development Specialist ben jij onderdeel van de Yource Academy en kom je te werken in een enthousiast team dat zich bezig houdt met het opleiden van zowel interne collega’s, Teamleaders als flexkrachten die bij verschillende opdrachtgevers voor Yource aan het werk zijn.

Jij bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van opleidingsprogramma’s die naadloos aansluiten op de leerbehoefte van onze interne of externe klant en bent vervolgens ook in staat deze programma’s te coördineren en zelf te faciliteren. Denk hierbij aan trainingen op het gebied van klantcontact, onboarding, communicatie, houding en gedrag, management en verschillende HR topics. Jij kunt (mede op basis van jouw ervaring hiermee) snel schakelen tussen de verschillende onderwerpen en bent in staat effectief te communiceren met stakeholders van alle verschillende niveaus binnen de organisatie, waardoor je deze learning projecten succesvol kunt managen.

Daarnaast zal jij je bezig houden met alle zaken die daarbij komen kijken, zoals projectmanagement, een stukje administratie, maar ook het analyseren en rapporteren van de resultaten. Een zeer afwisselende functie dus, die je deels vanuit ons kantoor in hartje Rotterdam zult uitvoeren, maar deels ook in het land op onze verschillende Yource locaties of bij onze opdrachtgevers. Je werkt hierbij nauw samen met andere afdelingen binnen Yource zoals Recruitment, Operations, en People. Je rapporteert aan de Sr. HR & Development Manager.

Wij zoeken een Talent Developer die middels zijn of haar torenhoge ambitie, flinke dosis energie en altijd flexibele benadering het beste uit onze collega’s weet te halen en zo weet bij te dragen aan de verdere ontwikkeling en professionalisering van onze snel groeiende en people driven organisatie.

Je komt als Talent Developer in de omgeving van Rotterdam te werken bij Yource. Yource is de sparringspartner op het gebied van klantcontact en is de afgelopen jaren hard gegroeid. Dit brengt een hoop kansen en uitdagingen met zich mee. Onze kernwaarden zijn Energie, Flexibel, Mensgericht en Ambitieus. Het team bestaat uit ambitieuze mensen, die er voor zorgen dat iedereen binnen Yource goed opgeleid wordt. Naast dat we hard werken vinden we het vieren van successen ook heel belangrijk. Bijna elke vrijdag is er een borrel, elke maand een lunch met het hele bedrijf en als je jarig bent is je bureau versierd. De vacature van Talent Developer is leuk omdat je echt kan gaan groeien met het team, maar ook omdat je in een onwijs leuk bedrijf komt te werken.

Wil jij ons team komen versterken als Talent Developer? Jij bent een energieke, stevige persoonlijkheid met een commerciële en klantgerichte instelling. Daarnaast herken jij jezelf in onderstaande:

  • Afgeronde HBO/WO opleiding op het gebied van Opleidingskunde, HRM of HRD;
  • Minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie binnen Learning & Development met: ontwikkelen van Teamleiders, ontwikkelen en faciliteren van training, het maken van uitgebreide rapportages;
  • Ervaring en/of affiniteit met e-learning;
  • Ervaring binnen de recruitment- of klantcontact branche is een grote pré;

Wil jij graag werken als Talent Developer bij Yource in Rotterdam? Klik op de sollicitatiebutton en vul in een paar korte stappen het sollicitatieformulier in. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

  • 19 September 2020 om 10:58

Klantcontact Medewerker Outbound

Ben jij commercieel aangelegd en heb jij de overtuigingskracht om mensen enthousiast te maken over jouw product? Word dan nu Klantcontact Medewerker Outbound bij KPN Zakelijk" rel="nofollow" target="_blank">Zakelijk in Zwolle. Deze functie is al beschikbaar vanaf 24 uur per week, dit is op te schalen naar maximaal 40 uur per week. Daarnaast verdien je een salaris van € 9,70 tot € 11,80.

Als Klantcontact Medewerker Outbound zorg jij ervoor dat KPN nieuwe zakelijke klanten krijgt. Dit doe jij door middel van koude acquisitie. Dit houdt in dat je dagelijkse potentiële zakelijke klanten belt. Door middel van het stellen van vragen kom jij er achter welke behoeftes zij hebben op het gebied van telecommunicatie. Jij speelt slim op deze behoeftes in door een passend product van KPN aan te bieden. Met jouw overtuigingskracht en commerciële kennis, weet jij alle bezwaren te weerleggen en maak jij de nieuwe klant enthousiast.

Jij gaat werken via Yource bij KPN in Zwolle! KPN verzorgt al jaren de telecommunicatie van particulieren en bedrijven. Daarnaast zetten zij zich in om dit zo duurzaam mogelijk te doen en zijn zij constant aan het innoveren.

Tevens is er genoeg ruimte om jezelf te ontwikkelen op maat en kun jij jouw eigen ideeën in brengen op gebied van werkwijze en producten.

Bovendien kom je te werken in een hecht team. Jouw collega's staan voor je klaar wanneer je vragen hebt en samen zorgen jullie voor het beste resultaat en klant tevredenheid.

Als Klantcontact Medewerker Outbound wordt je onderstaande geboden:

  • Een uitdagende baan met verantwoordelijkheid van minimaal 24 uur per week;
  • Werkdagen zijn van maandag t/m vrijdag van 09.00 uur tot 17.30 uur, in de weekenden en avonden ben je dus vrij;
  • Een salaris van € 9,70 tot € 11,80 bruto per uur, afhankelijk van leeftijd;
  • Een reiskostenvergoeding vanaf 11 kilometer, woon-/werkverkeer;
  • Begeleiding en ruimte voor je eigen ontwikkeling, zowel op persoonlijk als professioneel gebied;
  • Collectieve zorgverzekering en collectief sportabonnement via Yource.

Het volgende verwachten wij van jou:

  • Minimaal mbo 4 werk- en denkniveau;
  • Beheersing van de Nederlandse taal;
  • Affiniteit of ervaring in de verkoop;
  • Geen lange vakanties gepland;
  • Flexibel, commercieel en enthousiast.

Wil jij graag werken als Klantcontact Medewerker Outbound bij KPN Zakelijk in Zwolle? Klik op de sollicitatiebutton en vul in een paar korte stappen het sollicitatieformulier in. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

  • 21 September 2020 om 11:47

Zakelijk Adviseur Bankzaken

Wordt jij de nieuweZakelijk" rel="nofollow" target="_blank"> Zakelijk Adviseur Bankzaken bij Rabobank in Groningen? Jij kan aan het werk tussen de 24 en 36 uur per week en verdien een salaris tussen de € 13,00 en € 18,57 bruto per uur.

Als Zakelijk Adviseur Bankzaken ga jij de zakelijke klanten van Rabobank helpen met hun bankzaken. Dit kunnen allerlei vragen zijn over bijvoorbeeld dagelijkse bankzaken, sparen of verzekeren. Dit doe je zowel telefonisch als via de chat! Ben jij service gericht ingesteld en affiniteit met het bankwezen? Solliciteer direct!

Bij Rabobank kom je te werken bij één van de grootste banken uit Nederland! Rabobank investeert in allerlei maatschappelijke projecten en duurzaamheid. Zo kunnen zij en wij de wereld een stukje beter maken!

In verband met COVID-19 werk je thuis tot nader bericht.

Een Zakelijk Adviseur Bankzaken bieden wij:

  • Een mooi salaris tussen de € 13,00 en € 18,57 bruto per uur (afhankelijk van jouw ervaring);
  • Het gratis behalen van jouw benodigde Wft diploma's via Yource;
  • Reiskostenvergoeding van 100% als je met het OV reist;
  • Vergoeding van je reiskosten tot 40 kilometer als je met eigen vervoer gaat;
  • Je kan je eigen uren kiezen tussen de 24-36 uur per week;
  • Een baan bij een toonaangevende werknemer!

Van een Zakelijk Adviseur Bankzaken vragen wij:

  • Ervaring op het gebied van (telefonisch) klantcontact;
  • De motivatie op je Wft diploma's te halen;
  • Dat je inzetbaar bent tussen de 24-36 uur per week;
  • Je hebt het werk- en denkniveau op MBO4 of hoger.

Wil jij graag werken als Zakelijk Adviseur Bankzaken bij Rabobank in Deventer? Klik op de sollicitatiebutton en vul in een paar korte stappen het sollicitatieformulier in. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

  • 18 September 2020 om 15:58

Manager Klantcontact

Op zoek naar een gave job als Manager Klantcontact, dan ben je in Arnhem bij het juiste adres!

Krijg je energie van het aansturen, ontwikkelen, en verbeteren van klantcontactspecialisten? Dan kun je in deze functie jouw batterij volledig opladen! Je bent dagelijks vol bezig met jouw mensen en zet graag een extra stap om hen te ondersteunen en handvatten te verzorgen voor nog betere gesprekken met de klanten. Je stuurt ongeveer 20 medewerkers aan die op een omnichannel afdeling hun uiterste best doen om elke klant naar tevredenheid te helpen.

Yource is als totaal oplosser in klantcontact niet meer weg te denken uit de branche. Vol positieve energie, ambitie, passie, flexibiliteit, persoonlijkheid en ondernemerschap blijven wij groeien en bloeien en zorgen wij zo voor de beste service voor de klanten van onze partners. Met meer dan 5200 medewerkers verdeelt over verschillende landen worden wij steeds groter en bekender en voelen wij ons allemaal Yource family members. Wil jij ook Yource member worden, dan is vandaag jouw kans. Reageer op deze mooie kans en wie weet word jij ons nieuwste familielid!

Wil jij graag werken als Manager klantcontact bij Yource in Arnhem? Klik op de sollicitatiebutton en vul in een paar korte stappen het sollicitatieformulier in. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

  • 18 September 2020 om 10:25

Commercieel Medewerker KPN

Als Commercieel Medewerker voor KPN sta jij direct in contact met de zakelijke klant van KPN. Door de verschillende up- en crossell campagnes is er altijd wat te doen op ons kantoor in Zwolle. Naast het uurloon van €11,80 (incl.) krijg jij ook nog een maandelijkse bonus uitgekeerd!

Ben jij het aanstormend commercieel talent dat zichzelf wil ontwikkelen binnen de zakelijke markt? Dankzij onze 1 weekse betaalde fulltime training kan jij jezelf ontwikkelen tot een echte sales professional.

Binnen ons klantcontact center in Zwolle ga jij werken voor de grootste telecom provider van Nederland, namelijk KPN. Aangezien jij in een warm en hecht sales team terecht komt zullen zowel jouw trainers als collega's alle tips geven die je nodig hebt om jezelf te ontplooien tot een volwaardig Commercieel Medewerker.

Wat krijg jij als Commercieel Medewerker KPN?

  • Een bruto uurloon van € 11,80 *(incl. 8% vakantiegeld en 5 bovenwettelijke vakantiedagen);
  • Reiskostenvergoeding van 11 KM;
  • Een werkweek van 32 tot 40 uur per week;
  • Een betaalde fulltime training van één week;
  • Leuke bonussen per gemaakte sale;
  • Een leuke bonus wanneer je nieuwe collega's aandraagt;
  • Een gezellige en informele werksfeer;
  • De kans om jezelf te ontwikkelen en door te groeien.

Wij vragen van een Commercieel Medewerker voor KPN:

  • Een beschikbaarheid voor onze fulltime training;
  • Energie, ambitie en doorzettingsvermogen;
  • Een leuke collega voor op onze bedrijfsuitjes.

Wil jij graag werken als Commercieel Medewerker voor KPN in Zwolle? Klik op de sollicitatiebutton en vul in een paar korte stappen het sollicitatieformulier in. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

  • 16 September 2020 om 15:58

Parttime Klantenservice Medewerker Arnhem

Heb jij een vlotte babbel die je graag inzet binnen je werk? Ben je klantgericht en pas tevreden als de klant dat ook is? Dan is de nieuwe functie bij OHRA in Arnhem echt iets voor jou. Als Parttime Klantenservice Medewerker sta je klanten te woord met vragen over producten en diensten van OHRA. Je werkzaamheden bestaan voornamelijk uit:

  • Het aannemen van binnenkomende telefoontjes;
  • Het beantwoorden van vragen en het verstrekken van informatie over producten en diensten;
  • Het registreren van wijzigingen van bestaande klanten of nieuwe klanten in het systeem.

Klinkt dit voor jou als een leuke uitdaging? Wacht dan niet langer en solliciteer nu! En wie weet start jij volgende maand al met een startsalaris van € 11,00 bruto per uur.

OHRA verkoopt al verzekeringsproducten sinds 1925. Dit doen ze direct via de website en via de klantenservice afdeling. Als klant kies je dus zelf de verzekering die het beste bij jou en je situatie past. Vanuit de Velperweg in Arnhem werk je met jouw collega’s voor 800.000 klanten. OHRA is onderdeel van NN Group N.V. NN is een internationale financiële dienstverlener en heeft verschillende merken zoals: Nationale-Nederlanden, NN Investment Partners, Movir, ABN AMRO Verzekeringen, Zicht, AZL, Be Frank en natuurlijk OHRA. Als je bij ons komt werken krijg je hierdoor direct een enorm netwerk tot je beschikking, waarmee je kennis kan uitwisselen. En er zijn volop doorgroeimogelijkheden binnen OHRA of bij een van de andere merken van NN Group.

Wat wij jou bieden als nieuwe Parttime Klantenservice Medewerker:
  • Je krijgt een leuke (bij)baan, ideaal te combineren naast je studie of andere bezigheden;
  • Je verdient een goed salaris van € 11,00 euro bruto per uur;
  • Je hebt flexibele werkdagen- en tijden;
  • Je doet klantcontact werkervaring op;
  • Je krijgt een betaalde klantenservice training van 10 dagen;
  • Je komt te werken in een leuk en enthousiast team.

Wil jij graag werken als Parttime Klantenservice Medewerker bij OHRA in Arnhem? Klik op de sollicitatiebutton en vul in een paar korte stappen het sollicitatieformulier in. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

  • 16 September 2020 om 14:29

Customer Support Medewerker

Wij bij Yource hebben een leuke, uitdagende nieuwe functie in de omgeving van Doetinchem! Ben jij tussen de 24 en 40 uur per week beschikbaar, heb je een goede telefoonstem en wil je werken in een gezellig bedrijf? Dan is de functie Customer Support Medewerker bij OHRA echt iets voor jou!

Jij gaat na een tweeweekse betaalde training starten met een salaris van € 11,00 - €11,50 euro bruto per uur. Als Customer Support Medewerker ben je het visitekaartje van OHRA! Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klant en hebt telefonisch klantcontact. Het is jouw taak om de klanten zo goed mogelijk te helpen, adviseren en de klant met een zo goed mogelijk gevoel te laten ophangen.

Het bedrijf waarvoor je komt te werken is één van de grootste zorgverzekeraars van Nederland. Als Customer Support Medewerker praat je met klanten die lid zijn OHRA of tijdens het einde van het jaar lid willen worden. Om de klanten zo goed mogelijk te woord te staan, word je uiteraard ingewerkt. Dit zal in een vestiging in de omgeving van Doetinchem gebeuren. Het inwerktraject duurt twee weken. Daarna kun je hier aan de slag in jouw gekozen uren categorie.

Wat wij jou bieden als Customer Support Medewerker:
  • Een bruto uur salaris tussen de €11,00 - €11,50;
  • Een goed inwerktraject en training;
  • Een leuk bedrijf met gezellige collega’s;
  • Een locatie die gemakkelijk bereikbaar is;
  • De mogelijkheid jezelf goed te ontwikkelen.
Wij zoeken jou als nieuwe Customer Support Medewerker wanneer jij:
  • Een goede telefoonstem hebt;
  • De Nederlandse taal goed beheerst;
  • Een servicegerichte houding hebt.

Wil jij graag werken als Customer Support Medewerker bij OHRA in de omgeving Doetinchem? Klik op de sollicitatiebutton en vul in een paar korte stappen het sollicitatieformulier in. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

  • 16 September 2020 om 14:25

Manager Telecommunicatie

Als Manager Telecommunicatie kun jij van betekenis zijn voor jouw medewerkers op zowel persoonlijk alszakelijk" rel="nofollow" target="_blank"> zakelijk vlak. Durf jij dit aan? Start in de regio Arnhem-Nijmegen als Manager!

Je bent als Manager verantwoordelijk voor een team van ongeveer 23 klantcontactmedewerkers die de klanten van een telecomprovider tot in de puntjes van de beste service voorzien. Je bereikt dit door hen aan te sturen, te ontwikkelen, samen een stip aan de horizon te zetten en naar toe te werken. Je haalt energie uit het feit dat door jullie inspanningen zowel de medewerkers, afdeling als jijzelf shinen en dat zorgt voor het werkplezier waar je met plezier je wekker voor zet.

Door jouw ruime ervaring als Manager straal jij natuurlijk leiderschap uit en draag je dit ook over, daarnaast ben je mensgericht en niet bang om jouw mening en visie te uiten. Ziet je gesprekspartner dit anders dan haal jij alles uit de kast om middels een goede onderbouwing en met de juiste argumenten jouw visie kenbaar te maken en de ander te overtuigen. Vergeet niet dat je het niet altijd eens hoeft te zijn, maar opkomen voor jouw mening of standpunt wordt hier gewaardeerd.

Ook het opperen van creatieve ideeën, processen en werkwijzen is meer dan welkom. Dus wil jij die creativiteit kwijt, maar ook wel eens een implementatie hiervan zien? Lees snel verder!

Yource

We zijn een snelgroeiende organisatie en we bouwen aan het volgende niveau van klantcontact. Yource omarmt altijd de vooruitgang en creëert nieuwe manieren om contact te maken met mensen. Yource heeft verschillende specialiteiten waarmee we een unieke combinatie van diensten kunnen aanbieden, zoals werving, opleiding, outsourcing en personeel. Onze cultuur bevat o.a. de volgende waarden: Ambitious, Energetic, Flexibel and People Driven.

Op de locatie in Arnhem is er een speciale afdeling waar het klantcontact voor de particuliere klanten van de telecomprovider wordt verzorgd via telefonie, chat, social media en mail. De openingstijden van de afdeling zijn van maandag t/m zaterdag van 08:00 uur tot 20:00 uur. De informele sfeer en het gezellig team zorgen voor nog meer werkplezier.

Wil jij graag werken als Manager Telecommunicatie bij Yource in Arnhem? Klik op de sollicitatiebutton en vul in een paar korte stappen het sollicitatieformulier in. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op! Tot snel!

  • 16 September 2020 om 10:51

Teamlead Telecom

Wil jij samen met jouw team de mooiste resultaten bereiken en elke dag een glimlach op het gezicht van klanten toveren? Start als Teamlead Telecom in Arnhem!

In het prachtige Arnhem hebben wij een mooie kans voor een servicegerichte teamleider die stevig in zijn schoenen staat en als geen ander weet wat leiderschap inhoudt. Je bent als Teamlead Customer Service Telecom verantwoordelijk voor een team van ongeveer 20 klantcontactspecialisten die de klanten van deze telecomprovider zowel telefonisch, per email als via social media een service bieden die de verwachting overtreft. Door de juiste aandacht, motivatie en handvatten zorg jij dat in elk functioneringsgesprek een duidelijke stip aan de horizon wordt gezet en een ontwikkelplan wordt uitgestippeld.

Zie jij dit ook als een uitdaging en wil jij bijdragen aan een serviceverlening die je zelf ook wenst en verwacht wanneer jij je provider belt? Dan kun je jouw leidinggevende ervaring, coaching technieken, oprechte interesse en motiverende steun op deze afdeling kwijt. Je krijgt er bakken energie en voldoening voor terug!

Yource is marktloper in het beiden van totaaloplossingen in de klantcontactbranche of het nu gaat om uitzenden, detacheren, training, development, IT, insourcing of outsourcing bij Yource ben je aan het juiste adres.

Vanwege een gave samenwerking met een van de grootste Telecomproviders van Nederland ben je als Teamlead in Arnhem samen met 3 andere Teamleads verantwoordelijk voor de service afdeling van deze toffe organisatie. De openingstijden zijn van maandag tot en met zaterdag van 08:00 uur tot en met 20:00 uur, dus tijd zat om ook doordeweeks leuke dingen te ondernemen wanneer je de avonden en/of zaterdag werkt.

De locatie is prachtig gelegen en zodra je de parkeerplaats oprijdt weet je direct voor welke toffe club jij komt. Zodra je de drempel overstapt merk je door de gave aankleding, sfeer en gemoedelijkheid waar de Telecomgigant voor staat en is de geweldige cultuur ook voelbaar en adem je de geweldige atmosfeer in. Wie wil dat nu niet?!

Wil jij graag werken als Teamlead Telecom bij Yource in Arnhem? Klik op de sollicitatiebutton en vul in een paar korte stappen het sollicitatieformulier in. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

  • 16 September 2020 om 07:51

Klantcontact Medewerker KPN

Ga 24 tot 40 uur aan de slag als Klantcontact Medewerker en verdien €12,49 (incl.) bruto per uur. Als Klantcontact Medewerker ben jij verantwoordelijk voor het afhandelen van inkomende gesprekken.

KPN blijft zich ontwikkelen en weet iedere keer haar service te verbeteren. Steeds meer consumenten nemen online producten af van KPN. Omdat er steeds meer klanten bijkomen, hebben wij jou nodig om alle vragen en klachten te beantwoorden. Deze vragen zullen met name over technische problemen gaan. Daarnaast beantwoord je ook vragen over de facturatie en geef je de klant advies over de producten van KPN. Is er een monteur nodig? Dan regel je dit gelijk!

KPN is een landelijk begrip en heeft dan ook een goede landelijke dekking. Afgelopen tijd is er met goed resultaat veel energie gestoken in het verbeteren van de service en de veiligheid. Jij kunt onderdeel uitmaken van dit team! KPN is gemakkelijk met het openbaar vervoer te bereiken: halte Wilhelminaplein.

Als Klantcontact Medewerker bij KPN krijg jij:

  • Een mooie functie voor 24-40 uur in één van de mooiste gebouwen van Rotterdam;
  • Een salaris van € 11,22 bruto per uur (€ 12,49 incl. 5 bovenwettelijke vakantiedagen en 8,33% vakantiegeld);
  • Een bonus van € 2,50 op elke gemaakte sale;
  • Een laptop van de zaak;
  • Een betaalde training van twee weken fulltime;
  • 150% salaris op de zondag.

Als Klantcontact Medewerker bij KPN vragen wij het volgende van je:

  • Je bent beschikbaar om twee weken fulltime de training te volgen;
  • Je bent 24 tot 40 uur per week beschikbaar;
  • Je bent twee avonden per week en op zaterdag beschikbaar;
  • Je affiniteit met telecom en de producten van KPN;
  • Je bent commercieel en technisch ingesteld.

Wil jij graag werken als Klantcontact Medewerker bij KPN in Rotterdam? Klik op de sollicitatiebutton en vul in een paar korte stappen het sollicitatieformulier in. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

  • 15 September 2020 om 13:54

Quality Manager ING

Heb jij ervaring als Quality Manager binnen een bancair klantenservice en weet jij als geen ander hoe je de kwaliteit kunt borgen en medewerkers coacht op gespreksvaardigheden? Dan kun je in Rotterdam, tijdens kantoortijden, je lol op!

Voor een opstartende afdeling zijn wij met spoed op zoek naar een ervaren Quality Manager. Vanwege jouw ruime ervaring op een klantenservice weet jij precies welke kwaliteit noodzakelijk" rel="nofollow" target="_blank">zakelijk is voor een goed servicegesprek, je geeft de medewerkers handvatten mee om hun gesprekken zo kwalitatief mogelijk te voeren. Daarnaast ben je ook verantwoordelijk voor het controleren van de wettelijke compliance en zorg jij voor de juiste documentatie en het borgen van de gegevens.

De afdeling bestaat uit ongeveer 50 klantcontactspecialisten die telefonisch de vragen van particuliere klanten beantwoorden. Jij luistert live en op afstand mee om waar mogelijk tips en tricks te verzorgen voor de best mogelijke servicegesprekken. Vanwege de fijne informele sfeer is geen dag hetzelfde en altijd gevuld met plezier. Haal jij energie uit het beoordelen van servicegesprekken en kun je vanwege jouw nauwkeurige werkwijze de afdeling ondersteunen en zo de kwaliteit waarborgen? Wacht niet langer er is namelijk nog maar één positie beschikbaar!

Yource is dé organisatie in de klantcontactbranche die zowel Uitzenden & Detacheren, Development & Training en In- en Outsourcing mogelijkheden aanbiedt. Voor één van onze opdrachtgevers zijn wij op zoek naar een Trafficer Klantcontact!

Als Quality manager kom je te werken op kantoor bij ING in Rotterdam die zijn sporen meer dan verdiend heeft in de financiële sector. Het kantoor bevindt zich in Rotterdam en huisvest verschillende specialisaties binnen klantcontact voor zowel particuliere als zakelijke klanten. Jouw werkzaamheden zullen deels vanuit huis plaatsvinden, je werkt samen met verschillende afdelingen, WFM Specialisten en Teamleiders waarbij jullie de gezamenlijke doelstellingen voor ogen houden.

Wil jij graag werken als Quality Manager bij Yource in Rotterdam? Klik op de sollicitatiebutton en vul in een paar korte stappen het sollicitatieformulier in. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

  • 15 September 2020 om 20:54

Trafficer Klantcontact ING

Houd jij als Trafficer van goed overzicht behouden en snel schakelen en stuur je op adherence en bezetting zonder flexibiliteit te verliezen? Dan zijn wij in Rotterdam, tijdens kantoortijden, op zoek naar jou!

Voor de Client Services afdeling van ING (Daily Banking) zijn we op zoek naar een full time Trafficer, 37,5 uur per week, die ook al ervaring met personeelsplanning heeft.

Het verzorgen van de wekelijkse planning, het verwerken van mutaties in het rooster en het sturen op adherence en het SL zijn jouw hoofdtaken. Het mogelijke op- en af moeten schalen vallen hier ook onder. Wekelijks zal je meetings hebben met andere Trafficers en/of WFM specialisten om samen een goede bereikbaarheid voor de ING klanten te kunnen garanderen. Je zal nauw samenwerken met de 2 Team Managers en de Client Manager om de beste resultaten (bereikbaarheid) te behalen.

We gaan een nieuw team opzetten en zullen in zeer korte tijd groeien naar ongeveer 50 klantcontactspecialisten. De openingstijden zijn maandag tot en met vrijdag van 09:00 uur tot 17:00 uur. We werken zowel op locatie in Rotterdam als vanuit huis.

Yource is dé organisatie in de klantcontactbranche die zowel Uitzenden & Detacheren, Development & Training en In- en Outsourcing mogelijkheden aanbiedt. Voor één van onze opdrachtgevers zijn wij op zoek naar een Trafficer Klantcontact!

Als Trafficer Klantcontact kom je te werken op kantoor bij ING in Rotterdam die zijn sporen meer dan verdiend heeft in de financiële sector. Het kantoor bevindt zich in Rotterdam en huisvest verschillende specialisaties binnen klantcontact voor zowel particuliere als zakelijke klanten. Jouw werkzaamheden zullen deels vanuit huis plaatsvinden, je werkt samen met verschillende afdelingen, WFM Specialisten en Teamleiders waarbij jullie de gezamenlijke doelstellingen voor ogen houden.

Wil jij graag werken als Trafficer Klantcontact ING via Yource in Rotterdam? Klik op de sollicitatiebutton en vul in een paar korte stappen het sollicitatieformulier in. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

  • 14 September 2020 om 10:52

Medewerker Bron- en contactonderzoek

Kom jij het team van Bron- en contactonderzoekers bij Eurocross in Leiden versterken? Verdien € 13,22 per uur, werk tot 36 uur per week en draag jouw steentje bij in de strijd tegen corona!

Als medewerker Bron- en contactonderzoek heb jij telefonisch contact met mensen die getest zijn op corona. Jij bespreekt de testresultaten en gaat samen met de desbetreffende persoon een beeld schetsen waar hij of zij is geweest. Je doet dit om te proberen te achterhalen waar de besmetting is opgelopen én om uit te sluiten dat anderen besmet zijn geraakt. Het is dan ook van belang dat jij om kunt gaan met weerstand, je over empathisch vermogen beschikt, je niet terugdeinst om diep in te gaan op iemands privéleven en altijd probeert jouw doelen te behalen.

Jij gaat via Yource aan de slag bij Eurocross in Leiden. Eurocross is één van de grootste alarmcentrales van Nederland en het kantoor ligt op loopafstand van het centraal station in Leiden.
Je zult starten met een betaalde training van twee weken en hierna ga jij aan de slag als medewerker Bron-en contactonderzoek. Al jouw werkzaamheden vinden plaats op kantoor in Leiden.
Momenteel zijn de openingstijden van maandag t/m vrijdag van 8.30 uur tot 17.00 uur. Het kan in de toekomst zo zijn dat de openingstijden veranderen en jouw dienst tot 20.00 uur duurt.

Wat kun jij verwachten als je als medewerker Bron- en contactonderzoek aan de slag gaat:

  • Een bruto uurloon van € 13,22;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Een werkweek tussen de 16 en 36 uur (afhankelijk van de drukte);
  • 8% vakantiegeld en 10% vakantiedagen;
  • De mogelijkheid om mee te werken aan de bestrijding van Covid-19;
  • Een betaalde training van zes dagen verspreid over 2 weken.

Als medewerker Bron- en contactonderzoek vragen wij van jou het volgende:

  • Je beschikt over HBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt ervaring in telefonisch klantcontact of een andere service gerichte functie;
  • Je kunt je inleven in een ander, durft door te vragen en kunt goed luisteren;
  • Beschikt over ervaring in de zorg en/of het voeren van professionele gesprekken;
  • Je bent minimaal 36 uur per week beschikbaar en flexibel inzetbaar, maar vind het ook goed als dit uiteindelijk minder uren zullen zijn.

Wil jij graag werken als medewerker Bron- en contactonderzoek bij Eurocross in Leiden? Klik op de sollicitatiebutton en vul in een paar korte stappen het sollicitatieformulier in. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

  • 11 September 2020 om 15:23

Callcenter Medewerker KPN

Kom 24 tot 40 uur per week werken als Callcenter Medewerker bij KPN in hartje Rotterdam en verdien € 12,49 (incl.) bruto per uur.

Als Callcenter Medewerker bij KPN bellen klanten jou met hele gerichte vragen. De ene keer word je gevraagd een afspraak met de monteur te verzetten of om uit te leggen hoe een factuur is opgebouwd. De andere keer help je een klant met het oplossen van wifi-problemen. Los jij het probleem van de klant snel op, dan is de kans groot dat jij zijn of haar held van de dag bent. Je helpt en overtreft alle verwachtingen van de klant.

Als Callcenter Medewerker ga jij aan de slag bij KPN. KPN behoort tot de meest groene bedrijven ter wereld. KPN streeft ernaar om alles en iedereen op een duurzame manier te verbinden. Zo leveren zij een bijdrage aan een welvarende en schone wereld. Om te bouwen aan een welvarende en duurzame toekomst is het van groot belang om samen te werken. Wil jij ook een steentje bijdragen aan een mooiere wereld?

Als Callcenter Medewerker bij KPN krijg je het volgende:

  • Een bruto salaris van € 11,22 (€ 12,49 incl. 5 bovenwettelijke vakantiedagen en 8,33% vakantiegeld) per uur;
  • Een werkweek van 24 tot 40 uur;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 11 KM;
  • Een gezellig team met persoonlijke coaching;
  • Een bonus per gemaakte sales;
  • Een laptop van de zaak;
  • Flexibele uren waarbij je ook in de avonden en weekenden kan werken!

Wij vragen van een Callcenter Medewerker bij KPN het volgende:

  • Je bent beschikbaar voor een twee weken durende training, uiteraard betaald;
  • Je bent minimaal twee avonden per week en op zaterdag beschikbaar;
  • Je bent empathisch en klantvriendelijk;
  • Je bent gedreven en hebt een vlotte babbel;
  • Je kan thuis werken.

Wil jij graag werken als Callcenter Medewerker bij KPN in Rotterdam? Klik op de sollicitatiebutton en vul in een paar korte stappen het sollicitatieformulier in. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

  • 10 September 2020 om 12:29

Trafficer T-Mobile (Senior)

Als Trafficer ervaring met Totalview IEX en toe aan meer verantwoordelijkheid? Start als Trafficer T-Mobile bij Yource in Amersfoort!

Als Trafficer ben jij verantwoordelijk voor zowel de dagelijkse Traffic werkzaamheden, dus geen politieagent maar echt betrokken en oprecht geïnteresseerd in het waarom en hoe kan ik je helpen! Maar ook met het analyseren, maken en verbeteren van de capaciteitsplanningen. De afdeling beslaat ongeveer 60 a 80 FTE en vanwege de hoge volumes aan in- en outbound calls is het hebben van ruime traffic ervaring in een facilitair contactcenter met Totalview IEX een echte must have!

Dus heb jij al jaren ervaring als trafficer binnen een facilitair contactcenter en toe aan de volgende stap in jouw carrière? Wacht niet langer we hebben namelijk maar één plekje voor de opkomende WFM Specialist!

Als Yource kunnen wij als organisatie een totaalpakket aanbieden aan klanten en opdrachtgevers, zoals Outsouricng, Insouricng, Detacheren & Uitzenden, IT, Training en Development. Ondernemerschap zit ons in het bloed, waardoor wij een groeiende organisatie zijn met alle bijkomende doorgroei- en ontwikkelmogelijkheden. Tevens is het goed om te weten wat onze cultuurwaarden zijn, namelijk Mensgericht, Ambitieus, Flexibel en Energiek.

Op onze Outsourcing locatie Amersfoort, naast station Amersfoort Centraal, hebben wij ruimte voor een Trafficer T-Mobile. Je werkt op een in- en outbound afdeling waar de afdeling het klantcontact voor één van de grootste telecomproviders in Nederland verzorgt. De werktijden zijn doordeweeks van 08:00 uur tot 21:00 uur en zaterdagen van 09:00 uur tot 18:00 uur. De sfeer is informeel en er wordt veel gelachen! Kun jij je vinden in onze cultuurwaarden en zie jij het behalen van targets als een uitdaging? Lees snel verder en Reageer!

Wil jij graag werken als Trafficer T-Mobile (Senior) bij Yource in Amersfoort? Klik op de sollicitatiebutton en vul in een paar korte stappen het sollicitatieformulier in. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

  • 9 September 2020 om 19:19

Zorgverzekering Medewerker Telefonisch

Zoek jij een nieuwe uitdagende functie waarin je je zelf kunt ontwikkelen in de financiële dienstverlening? Ga aan de slag bij OHRA als Zorgverzekering Medewerker Telefonisch. Verbreed je kennis met een tweeweekse training, zodat jij op elke vraag die de klant stelt over zijn of haar zorgverzekering een antwoord weet. Welke vragen jij kunt verwachten:

"Ik ben zojuist verhuisd, waar kan ik mijn adres doorgeven?"
"Onlangs zijn wij ouders geworden, waar kunnen wij de geboorte van ons eerste kind op de polis zetten?"
"Ik wil mij graag inschrijven bij OHRA, hoe doe ik dit?"

Je kunt volgende maand al starten met een bruto salaris van € 11,00 euro bruto per uur. Interesse? Lees dan snel verder.​​

In de omgeving van Nijmegen ga jij samen met jouw collega's werken aan een perfecte score als het gaat om klanttevredenheid. Het is een gezellig informeel kantoor waar iedereen elkaar graag helpt. OHRA staat graag klaar voor haar medewerkers en zorgt dat er een goede begeleiding is. We verwachten extra drukte in het einde van het jaar, dit omdat de klanten dan graag willen overstappen van zorgverzekering.

Als Zorgverzekering Medewerker Telefonisch ontvang jij:

  • Een bruto uurloon van € 11,00 euro per uur;
  • Een betaalde training op het gebied van polissen, communicatie en diensten van OHRA;
  • Een leuke baan waar je je zelf volop kan ontwikkelen op het gebied van klantcontact;
  • Een baan waar je flexibel je werktijden kunt bepalen en wekelijks wordt uitbetaald.

Als Zorgverzekering Medewerker Telefonisch beschik jij over de volgende competenties:

  • Je hebt MBO-4 werk- en denkniveau;
  • Je bent woonachtig in de omgeving van Nijmegen;
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal.

Wil jij graag werken als Zorgverzekering Medewerker Telefonisch bij OHRA in de omgeving Nijmegen? Klik op de sollicitatiebutton en vul in een paar korte stappen het sollicitatieformulier in. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

  • 10 September 2020 om 21:16

Telefonisch Klantadviseur

Als Telefonisch Klantadviseur bij KPN sta jij dagelijks in contact met klanten die vragen of problemen hebben. Dit kan gaan over de verschillende diensten die KPN aanbiedt, zoals onder andere mobiele telefonie, internet, abonnementen en televisie. Jij helpt de klant zodat ze weer volop kunnen genieten van het product. Daarnaast adviseer jij de klant ook over de andere producten/diensten van KPN en grijp je commerciële kansen aan.

Wanneer je aan de slag gaat als Telefonisch Klantadviseur kom je te werken op het hoofdkantoor van KPN in Rotterdam. Je verdient € 12,49 bruto per uur (inclusief) en kan werken vanaf 24 uur tot 40 uur per week. Jouw urencategorie kan je zelf kiezen.

KPN is de marktleider op het gebied van telefonie-, internet- en televisiediensten. Met ruim 100 winkels waar de klant fysiek langs kan, weet KPN altijd te verbinden. Ook nu een groot deel van Nederland thuiswerkt, heeft KPN haar klantenservice weten te verbeteren. Jij kan onderdeel worden van het KPN team in Rotterdam en helpen te blijven verbeteren.

Wat kun je van ons verwachten als Telefonisch Klantadviseur bij KPN?

  • Een werkweek van 24 tot 40 uur waarbij je ook in de avonden en weekenden kan werken;
  • Een bruto loon van € 12,49 (inclusief de uitbetaling van 5 bovenwettelijke vakantiedagen en 8,33% vakantiegeld) per uur;
  • Bonussen bovenop je salaris (€ 2,50 per sale, deze worden in giftcards uitbetaald)
  • Reiskostenvergoeding volgens een staffel vanaf 11 KM;
  • Persoonlijke coaching en professionele interne trainingen;
  • Een prettige werksfeer met gezellige collega's!

Wanneer je als Telefonisch Klantadviseur bij KPN gaat starten dan vragen wij van jou:

  • Dat je het liefst al ervaring in de (telefonische)klantcontact hebt;
  • Dat je affiniteit hebt met de techniek en/of telecom;
  • Dat je flexibel bent: de openingstijden zijn van maandag t/m zondag van 08:00 tot 22:00 uur;
  • Dat je bij start twee weken een fulltime training kan volgen;
  • Dat je minimaal twee avonden in de week en op zaterdag beschikbaar bent.

Wil jij graag werken als Telefonisch Klantadviseur bij KPN in Rotterdam? Klik op de sollicitatiebutton en vul in een paar korte stappen het sollicitatieformulier in. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

  • 9 September 2020 om 17:04

Helpdesk medewerker

Wil jij klanten helpen op technisch vlak? Zoek jij graag naar oplossingen? Dan is de vacature voor Helpdesk medewerker bij Proximus in Nijmegen iets voor jou! Jij staat telefonisch klanten te woord die technische problemen hebben met hun producten van Proximus. Je kunt aan de slag voor 20-40 uur en verdient € 9,70 bruto per uur. De diverse vragen kunnen gaan over telefonie, (internet)verbindingen, facturen of storingen.

Proximus is een leverancier van digitale diensten en communicatieoplossingen die actief is op de Belgische en internationale markten. Het is de ambitie van Proximus om een wereld van digitale mogelijkheden te openen zodat mensen beter leven en slimmer werken. Zij leveren en ontwikkelen constant nieuwe producten en diensten.

Bij Proximus staat de klant centraal in alles wat zij doen. én van de klantcontactcenters zit gevestigd in Nijmegen.

Als Helpdesk medewerker bij Proximus draag jij bij aan de klantcontact ervaring van de klant. Hiervoor krijg jij;

  • € 9,70 bruto per uur;
  • 8% vakantiegeld;
  • Flexibiliteit om jouw uren zelf in te delen;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 11 KM;
  • Een betaalde fulltime training van twee weken.

Om in aanmerking te komen voor deze functie, breng jij de volgende punten met je mee;

  • Je hebt technische affiniteit met de telecombranche;
  • Je bent beschikbaar tussen de 20-40 uur per week, van maandag t/m zondag tussen 8:00 - 22:00 uur.
  • Je beheerst goede communicatieve vaardigheden;
  • Je bent service- en resultaatgericht.

Wil jij graag werken als Helpdesk medewerker bij Proximus in Nijmegen? Klik op de sollicitatiebutton en vul in een paar korte stappen het sollicitatieformulier in. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

  • 8 September 2020 om 17:30
โŒ