[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

๐Ÿ”’
โŒ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
OuderCallcenter Career

Klantenservice medewerker Zorgaanbieders

Als Klantenservice medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt van zorgaanbieders. Je werkt 32 uur per week in Apeldoorn bij Zilveren Kruis voor een loon van € 13,09 bruto per uur.

Jij krijgt te maken met zorgverleners, hierbij kan je denken aan huisartsen, fysiotherapeuten, tandartsen en verloskundigen. Jij krijgt als Klantenservice medewerker vragen over bijvoorbeeld declaraties, rekeningen en contracten. Om een voorbeeld te geven: Een apotheek belt jou op omdat de declaratie die zij hebben gedaan is afgekeurd. In jouw systeem zoek je op waar het fout is gegaan en kijk je in het contract wat de gemaakte afspraken zijn. In dit geval zou het zo kunnen zijn dat ze een medicijn hebben ingekocht maar hier niet het volledige bedrag voor vergoed hebben gekregen. In het contract staat dat ze een bepaald bedrag vergoed krijgen en dit medicijn zit boven dat bedrag. Je deelt dit met de zorgverlener en rond vervolgens het gesprek af.

Je ziet dat het hier kan gaan om complexe vraagstukken, op het moment dat deze vragen zeer specifiek worden kan je ondersteuning krijgen van de desbetreffende afdeling. Je staat er als Klantenservice medewerker nooit alleen voor.

Je komt te werken als Klantenservice medewerker bij Zilveren Kruis in Apeldoorn op de afdeling Zorgaanbieders. Je komt terecht in een gezellig team waarbij teamwork centraal staat. Elke ochtend vindt er een dagstart plaats om de cijfers te bespreken en nieuwe dingen te leren.

Jij krijgt als Klantenservice medewerker:

  • Een bruto uurloon van €13,09;
  • 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Een reiskostenvergoeding;
  • Een werkweek van 32 uur van maandag t/m vrijdag tussen 08:00 en 18:00 uur;
  • De mogelijkheid om kosteloos jouw Wft Zorg te behalen.

Jij beschikt als Klantenservice medewerker over het volgende:

  • Minimaal een MBO4 diploma;
  • Ervaring met klantcontact;
  • Een flexibele werkhouding voor 32 uur per week.

Wil jij graag werken als Klantenservice medewerker bij Zilveren Kruis in Apeldoorn? Klik op de sollicitatiebutton en vul in een paar korte stappen het sollicitatieformulier in. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

  • 26 September 2019 om 14:23

Adviseur Sales

Sales maken, klanten te woord staan en bonussen scoren? Dit kan zomaar jouw nieuwe baan zijn! In Rotterdam kan jij als Adviseur Sales aan de slag voor 32-40 uur per week en een salaris verdienen van € 11,22 bruto per uur!

Het zijn drukke weken en niks maakt jou blijer dan klanten helpen en ervoor zorgen dat zij het perfecte pakket hebben. Jouw eerste telefoongesprek komt binnen. De klant heeft behoorlijk wat vragen over zijn huidige pakket en zou eigenlijk wel een vernieuwd pakket willen. Uiteraard kijk jij graag met hem mee en zorg jij ervoor dat jij een passend aanbod maakt. Jij legt je aanbod voor en je hoort aan de klant dat hij super blij is met jouw service. Lekker bezig, hiermee heb jij je eerste sale van de dag gescoord!

Als Adviseur Sales werk je in het centrum van Rotterdam. Makkelijk bereikbaar en toegankelijk dus, ideaal! Leuke collega's om mee samen te werken, check! Begeleiding en ontwikkeling tijdens je werk, check! Allemaal redenen waarom jij hier zou moeten werken!

Dit krijg jij van ons als Adviseur Sales:

  • Een super toffe training;
  • Een goed salaris van € 11,22 bruto per uur;
  • Flexibele werktijden;
  • Bonussen waar je blij van wordt;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 11KM;
  • De leukste collega's.

Dit vragen wij van jou als Adviseur Sales:

  • Dat je over goede communicatieve vaardigheden beschikt;
  • Dat jij hard werkt, ambitieus bent en motiveert;
  • Dat je flexibel inzetbaar bent.

Wil jij graag werken als Adviseur Sales in Rotterdam? Klik op de sollicitatiebutton en vul in een paar korte stappen het sollicitatieformulier in. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

  • 26 September 2019 om 09:10

Medewerker Sales parttime

Wil jij graag onderdeel worden van het beste salesteam van Nederland? Knallen met verkopen en daarna de successen groots vieren? En doorgroeien binnen een van de bekendste uitgevers van Nederland?

Jij kan binnenkort beginnen op het hoofdkantoor van DPG Media in het centrum van Amsterdam. Een energiek bedrijf in een bruisende omgeving. Je begint als Medewerker Sales en bent verantwoordelijk voor de telefonische verkoop van krantabonnementen. Verkoop jij als de beste en haal jij jouw targets met gemak? Dan is de stap naar Senior Sales Medewerker snel gemaakt! Omdat je hier parttime gaat werken voor 16, 20, 24 of 28 uur, is deze functie perfect te combineren met jouw privéleven. Jouw salaris? € 15,00 bruto per uur en er is een bonusregeling van € 7,50 bruto bij elke tweede sale.

Je komt dus te werken op het hoofdkantoor van DPG Media in Amsterdam. Jouw collega's zijn echte salestoppers die graag hun kennis met jou delen. Er is een gezonde onderlinge competitie, maar iedereen is bereid elkaar te helpen. De sfeer is open en gezellig. Als je van een grapje houdt dan voel jij je hier snel thuis.

Alle voordelen om Medewerker Sales te worden op een rij:

  • Een lekker salaris van € 15,00 bruto per uur;
  • Werkuren van 16, 20, 24 of 28 uur per week;
  • Doorgroeimogelijkheden;
  • Een bonusregeling vanaf € 7,50;
  • Gezellige collega's!

Om aan de slag te gaan als Medewerker Sales heb je:

  • Recente werkervaring binnen de sales;
  • Doorzettingsvermogen;
  • Een gezonde competitieve instelling;
  • Een beschikbaarheid van minimaal 16 uur per week.

Wil jij graag werken als Medewerker Sales bij DPG Media in Amsterdam? Klik op de sollicitatiebutton en vul in een paar korte stappen het sollicitatieformulier in. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

  • 25 September 2019 om 17:05

Callcenter medewerker Behoud

Wil jij commercieel bezig zijn, maar wel met oog op service? Zoek jij een baan waarin je snel meer kan leren en er genoeg uitdaging is?

In Amsterdam kan je aan de slag met als Callcenter medewerker Behoud bij DPG Media. In deze rol ben jij verantwoordelijk voor het binnenhouden van abonnees die hun krant op willen zeggen. Uiteraard heb je de mogelijkheid om een mooie korting aan te bieden, maar daarnaast zal je ook goed moeten luisteren naar wat de klant eigenlijk wil. Het is een echte commerciële functie, maar klantvriendelijkheid is wel erg belangrijk. Als je gaat beginnen krijg je een training, wat zorgt voor een vliegende start en daarna ga je al snel zelfstandig aan het werk.

Deze functie is vanaf 16 uur per week uit te voeren en het startsalaris van een Callcenter medewerker Behoud ligt op € 13,36 bruto per uur.

Sowieso is werken in hartje Amsterdam heel tof, maar werken bij Media maakt dat nog een beetje toffer. Je gaat namelijk aan de slag op het hoofdkantoor, waar van alles te beleven is. Niet alleen het Klant Contact Center waar jij onderdeel van wordt zit hier gevestigd, maar ook de redacties van Trouw, de Volkskrant en Het Parool. Welkom in het kloppend hart van Media!

Als Callcenter medewerker Behoud krijg je het volgende:

  • Een bruto uurloon van € 13,36;
  • De mogelijkheid een bonus te verdienen tot € 500,- per maand;
  • Een gratis abonnement op een van de kranten van DPG Media;
  • Een fulltime training van één week;
  • Flexibele werkuren vanaf 16 uur.

Het belangrijkste is jouw commerciële drive, maar verder:

  • Ben jij beschikbaar op de maandag;
  • Kan jij één avond per week tot 21.00 uur werken;
  • Heb jij een afgerond MBO4 diploma;
  • Ben jij minimaal 16 uur per week beschikbaar binnen de openingstijden van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00-21.00 uur.

Wil jij graag werken als Callcenter medewerker behoud bij DPG Media in Amsterdam? Klik op de sollicitatiebutton en vul in een paar korte stappen het sollicitatieformulier in. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

  • 25 September 2019 om 17:04

Commercieel Medewerker

Beschik jij over commercieel talent en wil jij jezelf verder ontwikkelen? Wil je een uitdagende functie in een energiek team? Als Commercieel Medewerker op de afdeling Retentie van DPG Media in Amsterdam kan dit allemaal! Je verdiend hiermee € 13,36 bruto per uur en een bonusregeling die kan oplopen tot € € 500,- bruto per maand.

De Persgroep is een vooruitstrevende uitgeverij die niet alleen het beste nieuws wil uitbrengen, maar ook graag de beste wil zijn voor zijn medewerkers. Dat betekent dat je veel ruimte krijgt om jezelf te ontwikkelen én er ruimte is om jouw ding te doen. Als Commercieel Medewerker word je onderdeel van een team wat verantwoordelijk is voor het behouden van abonnees. Zowel in- als outbound bel jij naar lezers waarvan het abonnement bijna afloopt of die op willen zeggen. Je luistert, geeft advies en biedt uiteindelijk een nieuw abonnement aan wat beter bij de klant past. Met 4 nationale en 9 regionale kranten, zowel online als op papier, is er keuze genoeg!

Met openingstijden van maandag tot en met vrijdag van 8:00-21:00 uur en verschillende urencategorieën waaruit je mag kiezen (vanaf 16 tot 36 uur) is deze functie als Commercieel Medewerker perfect in te passen in jouw privéleven.

Je komt te werken op het hoofdkantoor van DPG Media in Amsterdam in het glazen INIT-gebouw. Het team waar je onderdeel van wordt bestaat uit ongeveer 50 collega's die zich elke dag weer inzetten om zowel klantvriendelijk als commercieel te zijn!

Als Commercieel Medewerker ontvang jij:

  • Een salaris van € 13,36 bruto per uur;
  • De mogelijkheid tot een bonus van € 500,- per maand bij goed presteren;
  • Vakantiegeld en vakantiedagen;
  • Flexibele werkuren tussen 8:00 en 21:00 uur op doordeweekse dagen;
  • Een betaalde training bij start;
  • Gezellige collega's.

Als Commercieel Medewerker ben jij:

  • In het bezit van een MBO3 diploma;
  • Minimaal 16 uur per week beschikbaar;
  • Bereid om 1 avond per week te werken tot 21:00 uur;
  • Ervaren in een soortgelijke functie;
  • Commercieel ingesteld!

Wil jij graag werken als Commercieel Medewerker bij DPG Media in Amsterdam? Klik op de sollicitatiebutton en vul in een paar korte stappen het sollicitatieformulier in. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

  • 25 September 2019 om 17:04

Medewerker sales support KPN

Ondersteunen en verkopen, dat is jouw specialiteit! Jij weet het, wij zoeken het! Laten we er werk van maken en ga aan de slag als fulltime Medewerker Sales Support KPN. Werk samen met je leuke collega’s, grijp jouw doorgroeimogelijkheden en verdien € 12,05 bruto per uur. Bonus? Jazeker! Tijd voor actie! Lees snel verder en solliciteer!

Start jij je dag met koffie of met thee? Die keuze is aan jou als Medewerker Sales Support KPN in Zwolle! Vervolgens ga jij ondernemers te woord staan. Met jouw professionele advies maak je het leven van de ondernemer eenvoudig. Binnen een paar minuten regel jij het pakket van hun dromen. Dan volgt de verrassing, een stukje service dat onverwachts vanaf jouw kant komt! De klant kan het niet geloven! Net op tijd voor een teambijeenkomst met je leuke collega’s. Een grap hier, een goed antwoord daar en win jij de prijs van de dag? Wat komt daar om de hoek? Het is jouw bonus natuurlijk!

Waar start jij jouw dag met koffie of thee? Waar anders dan bij PCS natuurlijk! Als één van de grootste facilitaire supportcenters van Nederland, neemt PCS het klantcontact van bedrijven op zich! PCS kent een informele werksfeer en jouw persoonlijke coach en leidinggevende zijn gewoon de hele dag op de vloer aanwezig. Persoonlijke coach? Jazeker! Met persoonlijke aandacht voor jouw ontwikkeling, stelt PCS jou in staat om de aandacht weer aan de klant te geven! PCS groeit de laatste jaren flink en jij groeit zo met ze mee. Maar naast doorgroeimogelijkheden kan je ook over de grens meegroeien. PCS is ook te vinden in België, Luxemburg, Bulgarije en Marokko.

Onze nieuwe Medewerker Sales Support KPN doet het voor een mooi salaris van € 12,05 bruto per uur inclusief alle reserveringen, internationale doorgroeimogelijkheden en een gezellige werksfeer met persoonlijke aandacht voor jouw ontwikkelingen. Vergeet je de bonus niet? Kom je op je trouwe tweewieler of met de trein? Reiskostenvergoeding krijg je ook!

Je bent als Medewerker Sales Support KPN een gezellig persoon en beschikbaar voor een fulltime training (één week). Ook beloof je ons terug te komen van je vakantie (mooie verhalen zijn verplicht!).

  • 19 November 2018 om 14:35

Callcenter medewerker

Als Callcenter medewerker bij Homies ben jij voor € 11,91 bruto per uur, 32 tot 36 uur per week werkzaam op de klantenservice afdeling in Amsterdam. Homies biedt een slim alarmsysteem aan, die bij inbraak of brand bekenden van de klant op de hoogte stelt door middel van een app-bericht. De persoon die zich het dichtst in de buurt van de woning bevindt, kan dan zo snel mogelijk polshoogte nemen en indien mogelijk de politie of brandweer inschakelen.

Binnen de functie van Callcenter medewerker onderhoud jij het klantcontact en beantwoord jij klantvragen via Facebook, WhatsApp, telefoongesprekken en mailcontact. Verder neem jij ook proactief telefonisch contact op met klanten, om feedback te vragen over de diensten en producten die Homies hen aanbiedt.

Jij zal aan de slag gaan bij Homies, een startup van Achmea. De afdeling in Amsterdam is nieuw en zal nog vele veranderingen zien. Dit houdt in dat jij moet kunnen werken met een hoge werkload. Daar staat tegenover dat jij de kans krijgt om op een werkplek aan de slag te gaan waar jij in korte tijd, in hoog tempo heel erg veel kan leren!

Als Callcenter medewerker bij Homies, bieden wij jou het volgende:

  • Een salaris van € 11,91 bruto per uur;
  • 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Werktijden op doordeweekse dagen, tussen 08:30 en 17:30 uur;
  • De kans om op een nieuwe afdeling aan de slag te gaan en mee te groeien;
  • Reiskostenvergoeding bij meer dan 10km afstand: 100% voor OV en staffel voor EV.

  • Jij hebt (minimaal) een aantoonbaar HBO diploma;
  • Jij hebt ervaring in de telefonische klantcontact branche;
  • Jij hebt de komende maanden geen vakantieplannen staan.
  • 19 November 2018 om 13:58

Commercieel medewerker binnendienst

Het is nog nooit zo dichtbij geweest, jij kunt starten als Commercieel medewerker binnendienst bij PCS voor KPN Zakelijk. Wij zoeken mensen die fulltime beschikbaar zijn en klaar zijn voor een nieuwe uitdaging. Voor € 12,05 (incl.) per uur ga jij starten als Commercieel medewerker binnendienst.

Wat kun je verwachten van deze functie? Jij bent verantwoordelijk voor het binnenhalen van sales en het opbouwen van een klantrelatie. Dit doe je door telefonische gesprekken te voeren met klanten van KPN Zakelijk. Wanneer jij deze gesprekken goed voert dan valt er zelfs ook nog een bonus te verdienen die kan oplopen rond de € 400,- per maand.

Zie jij jezelf al zitten bij PCS? Dat is mooi, want binnenkort hoor jij hier helemaal bij. Ook jij kunt werken in dit groeiende bedrijf dat zichzelf heeft gevestigd in Nederland, België, Bulgarije, Luxemburg en zelfs in Marokko. Het bedrijf is echt een duizendpoot. Er is hier zo veel mogelijk, wanneer jij jezelf wilt ontwikkelen en echt alles uit jezelf wilt halen dan zit je hier helemaal goed.

Wanneer je aan de slag gaat als Commercieel medewerker binnendienst dan hoort hier hier wel iets tegenover te staan natuurlijk.

  • Een salaris van € 12,05 (incl.);
  • Een fulltime training;
  • Tussen de 24 - 40 uur per week aan de slag;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10km;
  • Jouw werkdagen zijn ma t/m vr van 09:00 t/m 17:30.

Het fijne aan deze functie is dat je ook coaching en begeleiding op de werkvloer krijgt, zodat jij alles uit jezelf kunt halen.

Waarschijnlijk heb jij al wel door dat wij een Commercieel medewerker binnendienst zoeken. Hier kun jij lezen wie wij zoeken voor deze functie.

Wij zoeken mensen die niet bang zijn om hun mond open te trekken en een adrenaline boost krijgen bij het maken van een sale! 
Het woord 'nee' komt niet in jouw woordenboek voor. Je hoeft niet persé ervaring te hebben, want wij hebben een fulltime training waarin wij jou alle kneepjes van het vak meegeven.

  • 19 November 2018 om 11:41

Sales medewerker B2B

Bij PCS in Almere kan jij binnen een week al starten met jouw nieuwe baan als Sales medewerker B2B. Een functie waar jij bovenop jouw salaris van € 12,05 (incl.) bruto per uur, bonussen kan verdienen van gemiddeld € 400 per maand en 24-40 uur kan werken per week.

Als Sales medewerker B2B sta jij telefonisch in contact met midden klein bedrijven. Deze bedrijven hebben een verouderd pakket van KPN die komt te vervallen en jij gaat hen hierover informeren. Door in gesprek te gaan met de klant en door goed te luisteren weet jij het juiste nieuwe pakket samen te stellen.

Op 5 minuten lopen van het treinstation Almere Muziekwijk is het kantoor van PCS te vinden, zie jij jezelf hier al naar binnen lopen?

Afbeeldingsresultaat voor PCS Almere

Wat bieden wij jou als Sales medewerker B2B:

  • Een salaris van € 12,05 (inclusief reserveringen) bruto per uur;
  • Een reiskostenvergoeding als jij verder dan 10KM woont;
  • Een leuke fulltime- of parttimebaan;
  • Een betaalde fulltime training;
  • Een gezellige werksfeer met leuke collega's.

Wat vragen van jou als Sales medewerker B2B:

  • Jij hebt commercieel inzicht;
  • Jij bent minimaal 24 uur beschikbaar per week;
  • Jij kan een fulltime training volgen.
  • 19 November 2018 om 10:58

Outbound medewerker De Persgroep

Word jij warm van verkoop? Wil jij altijd winnen en is 'nee' geen optie voor jou?

De Persgroep Nederland is op zoek naar ervaren Outbound medewerkers die klaar zijn voor de volgende stap in hun carrière. Op het hoofdkantoor, in het centrum van Amsterdam, word jij onderdeel van het beste salesteam van Nederland. Er zijn volop kansen om jezelf te bewijzen en door te groeien binnen deze toonaangevende uitgeverij. Het mooie is dat jij deze functie tussen de 16 en 36 uur kan uitvoeren, afhankelijk van wat bij jou past! Het basissalaris bedraagt € 15,- bruto per uur.

Jouw werkzaamheden als Outbound medewerker bestaan uit het telefonisch benaderen van oud-abonnementhouders én lezers van een proefabonnement. Jouw doel is het afsluiten van een nieuw jaarabonnement.

Werken bij De Persgroep betekent werken met passie. Binnen het team van Outbound medewerkers zie je dat iedereen gedreven is om de doelen te behalen en elkaar daarin steunt. Heb je even een mindere dag? Jouw collega's zullen je motiveren én tips geven om toch weer te gaan scoren! Omdat het kantoor in het centrum van Amsterdam is, is er na werktijd vaak nog een borrel om de successen met elkaar te vieren.

Wij bieden onze Outbound medewerkers het volgende:

  • Een salaris van € 15,- bruto per uur;
  • Een bonus die kan oplopen tot € 100,- bruto per week;
  • Doorgroeimogelijkheden;
  • Coaching en begeleiding om nóg beter te worden;
  • Werkuren tussen de 16 en 36 uur;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 5 km.

Bij het beste salesteam van Nederland behoor je niet zomaar:

  • Jij hebt minimaal een half jaar ervaring met werken in de sales;
  • Als Outbound medewerker ben jij niet bang voor targets;
  • Verliezen is geen optie voor jou;
  • Jij bent ambitieus en weet waar je heen wilt;
  • Jij kan minimaal 16 uur per week werken.
  • 19 November 2018 om 14:22

Helpdeskmedewerker bij GGN

Heb jij affiniteit met de financiële branche en zit problemen oplossen in jouw aard? Dan zoeken wij jou! Voor GGN in Tilburg zijn wij op zoek naar Helpdeskmedewerkers. In deze functie sta jij de klanten van GGN telefonisch te woord met vragen omtrent rekeningen en betalingsregelingen. De telefoongesprekken beginnen niet altijd prettig, maar dit is voor jou de uitdaging om samen met de klant een goede regeling te treffen zodat jullie beide met een positief gevoel ophangen.

Vanaf 20 uur per week ga je aan de slag als Helpdeskmedewerker, waarbij je de uren zelf kan inplannen en een bruto uurloon krijgt van € 10,50.

GGN is met 14 vestigingen het grootste incassobureau van Nederland. Het kantoor in Tilburg zit op 2 haltes afstand van Tilburg centraal en is met eigen vervoer ook goed te bereiken. Overigens is GGN een professionele organisatie met een informele werksfeer.

Als Helpdeskmedewerker bij GGN krijg je het volgende:

  • Een bruto uurloon van € 10,50;
  • Een fulltime training van 3 weken (betaald);
  • Reiskostenvergoeding;
  • Een uitdagende baan bij dé marktleider in creditmanagement.

  • Je bent tussen de 20 en 32 uur per week beschikbaar;
  • Je bent daarnaast 2 avonden per week tot 19:00 uur beschikbaar, waarvan je één van deze twee avonden daadwerkelijk wordt ingepland;
  • Je hebt minstens 1 jaar werkervaring in een soortgelijke functie!
  • 16 November 2018 om 16:23

Verkoper binnendienst 16-36 uur

Wanneer jij als Verkoper binnendienst bij De Persgroep gaat werken ben jij verantwoordelijk voor het behalen van je eigen verkooptargets. Telefonisch benader je oud-lezers van verschillende kranten die De Persgroep uitgeeft (zoals het Algemeen Dagblad, de Volkskrant etc.). Je knoopt een gesprek aan en weet met jouw overtuigingskracht een nieuw abonnement af te sluiten.

Het is een functie met veel verantwoordelijkheden en veel doorgroeimogelijkheden. Als jij jezelf hebt bewezen als topverkoper groei je door naar andere functies. Bij De Persgroep is 'the sky the limit' wanneer het om jouw ambities gaat. Op dit moment wordt er gezocht naar parttime én fulltime Verkopers binnendienst (16-36 uur). Jouw werkplek zal in hartje Amsterdam zijn en je verdient een erg aantrekkelijk salaris!

Bij De Persgroep staat ambitie voorop. Waar een wil is, is een weg en als jij goed bent in wat jij doet, dan ga je verder groeien. Binnen het team waar jij onderdeel van wordt (ongeveer 20 collega's) heerst een 'work hard, play hard' mentaliteit. Iedere Verkoper binnendienst doet zijn uiterste best om de verkoopdoelen te behalen, maar er is ook zeker ruimte voor plezier! Het kantoor is gevestigd in het centrum van Amsterdam.

We verwelkomen je graag als Verkoper binnendienst in ons midden:

  • Je ontvangt een goed salaris;
  • Er is een bonusmodel;
  • Je krijgt vakantiegeld en vakantiedaguren;
  • Je kunt flexibel werken tussen de 16 en 36 uur;
  • Je krijgt coaching en trainingen;
  • Vanaf 5 km is er een reiskostenvergoeding.

Wij zoeken een Verkoper binnendienst die:

  • Minimaal een half jaar soortgelijk werk heeft gedaan (buitendienst mag ook!);
  • Niet bang is voor targets;
  • Minimaal 16 uur per week kan werken;
  • Vol energie zit en graag wil gaan knallen!
  • 16 November 2018 om 12:21

Callcenter medewerker parttime

Op zoek naar een parttime functie (24-32), die jouw sales carrière een geweldige boost geeft, waarbij je kan doorgroeien en boven op jouw salaris van € 12,05 (incl.) bruto per uur veel extra geld kan verdienen? Dan is de functie als Callcenter medewerker bij PCS in Almere echt wat voor jou!

De functie Callcenter medewerker parttime is ook ideaal als je de avonden en weekenden lekker vrij wil zijn. In deze functie zal je namelijk contact hebben met de zakelijke markt. Je gaat bedrijven bellen die hun verouderde pakket van KPN om moeten zetten naar een nieuw pakket van KPN.

Bij PCS in Almere hangt er binnen het team KPN een open en informele sfeer. Iedereen heeft tegelijk pauze en loopt dan bijvoorbeeld naar het centrum om een lekkere lunch te halen of zitten gezellig in de kantine bij te kletsen. Naast gezelligheid krijg je als Callcenter medewerker parttime de tijd om jezelf te ontwikkelen d.m.v. wekelijkse coachingsgesprekken en begeleiding op de werkvloer.

Als Callcenter medewerker parttime bieden wij jou het volgende aan:

  • Een mooi salaris van € 12,05 bruto per uur (inclusief reserveringen);
  • Bonussen bovenop jouw salaris die op kunnen lopen tot gemiddeld € 400 per maand;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Een betaalde fulltime training;
  • Flexibel inplanbare uren tussen de 24-32 uur per week;
  • Diverse doorgroeimogelijkheden.

Wat vragen wij van jou als Callcenter medewerker parttime:

  • Jij hebt commercieel inzicht en overtuigingskracht;
  • Jij bent enthousiast en gedreven;
  • Jij bent energiek en een doorzetter;
  • Jij bent beschikbaar tijdens kantooruren.
  • 16 November 2018 om 11:58

Telefonisch Accountmanager

Als Telefonisch Accountmanager voor KPN ga jij de wensen en behoeften van klanten van KPN in kaart brengen. Je gaat tussen de 18 en 32 uur per week aan de slag bij PCS in Zwolle en ontvangt hiervoor een salaris van € 13,00 bruto per uur.

Binnen deze functie krijg je veel eigen verantwoordelijkheid en is het een vereiste dat jij zelfsturend bent. Doordat jij al ervaring hebt opgedaan in een commerciële functie, ben jij zeer oplossingsgericht en heb jij veel overtuigingskracht. Jij weet als geen ander hoe je van een 'nee' een 'ja' moet maken!

Als Telefonisch Accountmanager voor KPN kom je te werken bij PCS in Zwolle. Uiteraard krijg je hier een uitgebreide training, zodat je de producten goed kent en je klanten op een professionele manier te woord kan staan. Er wordt hard gewerkt, maar de successen worden ook zeker gevierd.

Als Telefonisch Accountmanager voor KPN bij PCS in Zwolle kun je op het volgende rekenen:

  • Een salaris van € 13,00 bruto per uur;
  • 18 - 32 uur werken voor een mooi bedrijf;
  • Leerzame maandelijkse excursies om je kennis te vergroten;
  • Een uitgebreide training van 3 werkdagen;
  • De kans om carrière te maken binnen PCS!

Voldoe jij aan onderstaande eisen? Dan ben jij wellicht de Telefonisch Accountmanager die wij zoeken voor KPN!

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Minimaal MBO4 diploma;
  • 18 - 32 uur per week beschikbaar;
  • Recente commerciële werkervaring;
  • Klaar om sales binnen te halen voor KPN!
  • 13 November 2018 om 15:52

Customer Care Agent Bulgarije

Zoek jij een leuke baan en weet jij geen mooiere bestemming om aan de slag te gaan als Sofia? Deze stad is een geweldige plek om een periode te gaan wonen en werken en wij helpen jou om alles hiervoor te regelen!

Als Customer Care Agent zal jij worden gebeld voor Nederlandse klanten met diverse vragen over de producten van Sodexo, marktleider op het gebied van catering diensten. Jij krijgt energie van mensen helpen en ondersteunt klanten bij vragen over de gegevens van de klanten en vragen over orders en facturen.

Jij gaat werken bij Euroccor in Sofia, Bulgarije. Zij voeren internationaal klantcontact uit voor verschillende bedrijven in Europa. Hun succes is gebaseerd op het investeren in lange termijn klantrelaties en het streven naar een excellente klantbeleving. Verantwoordelijkheid, respect en eerlijkheid zijn een paar van hun kernwaarden! Daarnaast vindt Euroccor het belangrijk dat je plezier hebt tijdens en na jouw werk. Euroccor organiseert allerlei teamevents, sportdagen en nog veel meer. Bij Euroccor werken ongeveer 250 medewerkers uit allerlei verschillende landen in Europa, waarvan ongeveer een 80-tal Nederlanders en Belgen.

  • Een super gaaf en leerzaam avontuur;
  • Je leert allerlei leuke collega’s uit heel Europa kennen;
  • De huur en de kosten van het eten, drinken en leven is vele malen aantrekkelijker dan in Nederland;
  • Je krijgt uitgebreide trainingen en wordt gecoacht on-the-job;
  • Een contract voor onbepaalde tijd;
  • Een salaris van € 1.000,- per maand (staat gelijk aan € 2.500,- in Nederland);
  • Prestatiegerichte bonussen per project.

Benieuwd wat wij nog meer voor jou regelen? Kijk dan op onze pagina over werken in Bulgarije.

  • Je bent minimaal 36 uur per week beschikbaar;
  • Je hebt een Europese nationaliteit;
  • Je wilt voor minimaal 8 maanden werken en dus wonen in Sofia;
  • Je beschikt over communicatieve eigenschappen;
  • Je beheerst de Nederlandse taal;
  • Je hebt ervaring met klantcontact, dat mag ook in de horeca zijn.
  • 12 November 2018 om 22:34

Contact Center Agent Essent Bulgarije

Als Contact Center Agent heb jij de kans om aan de slag te gaan bij Euroccor in Sofia in Bulgarije. Wij regelen alle zaken voor jou om hier te kunnen gaan wonen en werken, zodat jij hier een ontzettend leuke tijd kunt gaan hebben! In de functie van Contact Center Agent ben je het aanspreekpunt voor de klanten van Essent. In deze veelzijdige functie heb jij zowel contact met nieuwe als bestaande klanten. Dit zijn allemaal Nederlandse klanten dus jij hoeft geen extra taal te spreken om hier te kunnen werken.

Jij wordt gebeld door nieuwe klanten wanneer zij meer informatie willen over de energieleverancier. Jij helpt hen bij het vergelijken van de tarieven en stelt samen met de klant een tariefplan op. Daarnaast neem je ook contact op met bestaande klanten waarvan het contract bijna afloopt om hen een nieuw aanbod te kunnen doen. Ook ben jij verantwoordelijk voor diverse administratieve taken, zoals het aanvullen van de klantdossiers.

Jij gaat werken bij Euroccor in Sofia, Bulgarije. Zij voeren internationaal klantcontact uit voor verschillende bedrijven in Europa. Hun succes is gebaseerd op het investeren in lange termijn klantrelaties en het streven naar een excellente klantbeleving. Verantwoordelijkheid, respect en eerlijkheid zijn een paar van hun kernwaarden! Daarnaast vindt Euroccor het belangrijk dat je plezier hebt tijdens en na jouw werk. Euroccor organiseert allerlei teamevents, sportdagen en nog veel meer. Bij Euroccor werken ongeveer 250 medewerkers uit allerlei verschillende landen in Europa, waarvan ongeveer een 80-tal Nederlanders en Belgen.

  • Een super gaaf en leerzaam avontuur;
  • Je leert allerlei leuke collega’s uit heel Europa kennen;
  • De huur en de kosten van het eten, drinken en leven is vele malen aantrekkelijker dan in Nederland;
  • Je krijgt uitgebreide trainingen en wordt gecoacht on-the-job;
  • Een contract voor onbepaalde tijd;
  • Een salaris van € 1.000,- per maand (staat gelijk aan € 2.500,- in Nederland);
  • Prestatiegerichte bonussen per project.

Benieuwd wat wij nog meer voor jou regelen? Kijk dan op onze pagina over werken in Bulgarije.

  • Je bent minimaal 36 uur per week beschikbaar;
  • Je hebt een Europese nationaliteit;
  • Je wilt voor minimaal 8 maanden werken en dus wonen in Sofia;
  • Je beschikt over communicatieve eigenschappen;
  • Je beheerst de Nederlandse taal;
  • Je hebt ervaring met klantcontact, dat mag ook in de horeca zijn.
  • 12 November 2018 om 22:20

Contact Center Agent Eneco Bulgarije

Heb jij er wel eens nagedacht om een periode in het buitenland te gaan werken? Dan heb je wellicht nog niet gedacht aan de mogelijkheid om in Sofia te gaan werken? Deze mooie hoofstad van Bulgarije biedt jou enorm veel voordelen.

Wat ga je hier doen? Je gaat aan de slag als klantcontact medewerker waarbij je contact opneemt met Nederlandse klanten van Eneco. In het gesprek met de klant luister jij goed naar de wensen en behoefte van de klant. Wanneer jij merkt dat de klant behoefte heeft aan meer informatie over de voordelen van Eneco, dan maak jij een afspraak voor de klant met sales medewerker die hen verder kan informeren over de mogelijkheden bij Eneco.

Jij gaat werken bij Euroccor in Sofia, Bulgarije. Zij voeren internationaal klantcontact uit voor verschillende bedrijven in Europa. Hun succes is gebaseerd op het investeren in lange termijn klantrelaties en het streven naar een excellente klantbeleving. Verantwoordelijkheid, respect en eerlijkheid zijn een paar van hun kernwaarden! Daarnaast vindt Euroccor het belangrijk dat je plezier hebt tijdens en na jouw werk. Euroccor organiseert allerlei teamevents, sportdagen en nog veel meer. Bij Euroccor werken ongeveer 250 medewerkers uit allerlei verschillende landen in Europa, waarvan ongeveer een 80-tal Nederlanders en Belgen.

  • Een super gaaf en leerzaam avontuur;
  • Je leert allerlei leuke collega’s uit heel Europa kennen;
  • De huur en de kosten van het eten, drinken en leven is vele malen aantrekkelijker dan in Nederland;
  • Je krijgt uitgebreide trainingen en wordt gecoacht on-the-job;
  • Een contract voor onbepaalde tijd;
  • Een salaris van € 1.000,- per maand (staat gelijk aan € 2.500,- in Nederland);
  • Prestatiegerichte bonussen per project.

Benieuwd wat wij nog meer voor jou regelen? Kijk dan op onze pagina over werken in Bulgarije.

  • Je bent minimaal 36 uur per week beschikbaar;
  • Je hebt een Europese nationaliteit;
  • Je wilt voor minimaal 8 maanden werken en dus wonen in Sofia;
  • Je beschikt over communicatieve eigenschappen;
  • Je beheerst de Nederlandse taal;
  • Je hebt ervaring met klantcontact, dat mag ook in de horeca zijn.
  • 12 November 2018 om 22:02

Sales Account Specialist Bulgarije

Heb jij commerciële ervaring en lijkt het jou gaaf om jouw ervaring verder te ontwikkelen in het buitenland? Dan is dit een hele mooie stap voor jou! Wij helpen jou met alle zaken die nodig zijn om in Bulgarije te gaan werken!

In deze functie neem je contact op met bedrijven in Nederland om hen informeren over overheidsopdrachten en dit vervolgens aan de bedrijven te verkopen. Een groot voordeel van de functie is dus dat jij alleen Nederlandse bedrijven spreekt dus je hoeft de Bulgaarse taal niet te kennen. Ga jij het avontuur aan?

Jij gaat werken bij Euroccor in Sofia, Bulgarije. Zij voeren internationaal klantcontact uit voor verschillende bedrijven in Europa. Hun succes is gebaseerd op het investeren in lange termijn klantrelaties en het streven naar een excellente klantbeleving. Verantwoordelijkheid, respect en eerlijkheid zijn een paar van hun kernwaarden! Daarnaast vindt Euroccor het belangrijk dat je plezier hebt tijdens en na jouw werk. Euroccor organiseert allerlei teamevents, sportdagen en nog veel meer. Bij Euroccor werken ongeveer 250 medewerkers uit allerlei verschillende landen in Europa, waarvan ongeveer een 80-tal Nederlanders en Belgen.

  • Een super gaaf en leerzaam avontuur;
  • Je leert allerlei leuke collega’s uit heel Europa kennen;
  • De huur en de kosten van het eten, drinken en leven is vele malen aantrekkelijker dan in Nederland;
  • Je krijgt uitgebreide trainingen en wordt gecoacht on-the-job;
  • Een contract voor onbepaalde tijd;
  • Een salaris van € 1.000,- per maand (staat gelijk aan € 2.500,- in Nederland);
  • Prestatiegerichte bonussen per project.

Benieuwd wat wij nog meer voor jou regelen? Kijk dan op onze pagina over werken in Bulgarije.

  • Je bent minimaal 36 uur per week beschikbaar;
  • Je hebt een Europese nationaliteit;
  • Je wilt voor minimaal 8 maanden werken en dus wonen in Sofia;
  • Je beschikt over communicatieve eigenschappen;
  • Je beheerst de Nederlandse taal;
  • Je hebt ervaring met klantcontact, dat mag ook in de horeca zijn.
  • 12 November 2018 om 21:50

Sales Medewerker in Bulgarije

Ga jij het avontuur aan in Bulgarije? En ben jij commercieel ingesteld? Dan is dit een ontzettend mooie kans voor jou! Wij regelen alles omtrent jouw vertrek naar Bulgarije en jij krijgt er een ontzettend gaaf avontuur voor terug!

Als Sales Medewerker ben jij het aanspreekpunt voor de bestaande klanten van een Europese marktleider in de in de directe verkoop van aan huis geleverde verse diepvriesproducten. Jij neemt contact op met bestaande klanten die al bestellingen hebben geplaatst om ervoor te zorgen dat deze klanten in de toekomst nog meer producten hier bestellen. Je werkt in een team die op een prettige manier het doel weten te behalen!

Jij gaat werken bij Euroccor in Sofia, Bulgarije. Zij voeren internationaal klantcontact uit voor verschillende bedrijven in Europa. Hun succes is gebaseerd op het investeren in lange termijn klantrelaties en het streven naar een excellente klantbeleving. Verantwoordelijkheid, respect en eerlijkheid zijn een paar van hun kernwaarden! Daarnaast vindt Euroccor het belangrijk dat je plezier hebt tijdens en na jouw werk. Euroccor organiseert allerlei teamevents, sportdagen en nog veel meer. Bij Euroccor werken ongeveer 250 medewerkers uit allerlei verschillende landen in Europa, waarvan ongeveer een 80-tal Nederlanders en Belgen.

  • Een super gaaf en leerzaam avontuur;
  • Je leert allerlei leuke collega’s uit heel Europa kennen;
  • De huur en de kosten van het eten, drinken en leven is vele malen aantrekkelijker dan in Nederland;
  • Je krijgt uitgebreide trainingen en wordt gecoacht on-the-job;
  • Een contract voor onbepaalde tijd;
  • Een salaris van € 1.000,- per maand (staat gelijk aan € 2.500,- in Nederland);
  • Prestatiegerichte bonussen per project.

Benieuwd wat wij nog meer voor jou regelen? Kijk dan op onze pagina over werken in Bulgarije.

  • Je bent minimaal 36 uur per week beschikbaar;
  • Je hebt een Europese nationaliteit;
  • Je wilt voor minimaal 8 maanden werken en dus wonen in Sofia;
  • Je beschikt over communicatieve eigenschappen; 
  • Je beheerst de Nederlandse taal;
  • Je hebt ervaring met klantcontact, dat mag ook in de horeca zijn.
  • 12 November 2018 om 21:24

Telefonisch Marktonderzoeker in Bulgarije

Heb jij altijd al een periode in het buitenland willen wonen en werken? Dan heb je de nu de kans om in de prachtige stad Sofia, Bulgarije aan de slag te gaan! Wij zullen je hierbij helpen bij het regelen van allerlei zaken, zoals huisvestiging en de reis.

Je gaat hier aan de slag als klantcontact medewerker voor Profacts. In deze functie neem je enquetes af bij bestaande klanten van banken of telecombedrijven. Samen met de klant neem je een vragenlijst door, zodat de klant zijn mening kan geven over de diensten of de producten. Deze informatie biedt de organisaties waardevolle markt inzichten om de klanten nog beter van dienst te zijn. Een groot voordeel is dat jij hierbij alleen Nederlandse klanten spreekt. Je hoeft de Bulgaarse taal dus niet te beheersen.

Jij gaat werken bij Euroccor in Sofia, Bulgarije. Zij voeren internationaal klantcontact uit voor verschillende bedrijven in Europa. Hun succes is gebaseerd op het investeren in lange termijn klantrelaties en het streven naar een excellente klantbeleving. Verantwoordelijkheid, respect en eerlijkheid zijn een paar van hun kernwaarden! Daarnaast vindt Euroccor het belangrijk dat je plezier hebt tijdens en na jouw werk. Euroccor organiseert allerlei teamevents, sportdagen en nog veel meer. Bij Euroccor werken ongeveer 250 medewerkers uit allerlei verschillende landen in Europa, waarvan ongeveer een 80-tal Nederlanders en Belgen.

  • Een super gaaf en leerzaam avontuur;
  • Je leert allerlei leuke collega’s uit heel Europa kennen;
  • De huur en de kosten van het eten, drinken en leven is vele malen aantrekkelijker dan in Nederland;
  • Je krijgt uitgebreide trainingen en wordt gecoacht on-the-job;
  • Een contract voor onbepaalde tijd;
  • Een salaris van € 1.000,- per maand (staat gelijk aan € 2.500,- in Nederland);
  • Prestatiegerichte bonussen per project.

Benieuwd wat wij nog meer voor jou regelen? Kijk dan op onze pagina over werken in Bulgarije.

  • Je bent minimaal 36 uur per week beschikbaar;
  • Je hebt een Europese nationaliteit;
  • Je wilt voor minimaal 8 maanden werken en dus wonen in Sofia;
  • Je beschikt over communicatieve eigenschappen;
  • Je beheerst de Nederlandse taal;
  • Je hebt ervaring met klantcontact, dat mag ook in de horeca zijn..
  • 12 November 2018 om 21:11
โŒ