[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

๐Ÿ”’
โŒ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
OuderCallcenter Supervisor

Senior Marketing vacature

Ben jij de strategische Senior Marketing op zoek naar een fulltime baan (32 tot 40 uur) met een goed salaris, gebruik van een poolauto en reiskostenvergoeding? Lees dan verder over de vacature bij FINTREX in Rotterdam.

Als Senior Marketing kan je al je creativiteit kwijt in het bedenken voor concepten, marketingstrategieën, marketinganalyses en het uitwerken van de marketingmix. Reageer vooral op de vacature als je door jouw kennis en ervaring een sterke visie hebt ontwikkeld op het gebied van marketing en hierover kan adviseren maar ook doorpakken en zelf concepten uitwerken.

FINTREX is de specialist in klantcontact. Bij FINTREX zorgen we elke dag dat de juiste medewerkers aan de slag kunnen bij één van onze opdrachtgevers en de klant écht geholpen wordt. We zijn ambitieus. Hard werken én humor kunnen we waarderen en onze bedrijfsuitjes zijn legendarisch. Als nieuwe Senior Marketing kom je terecht op onze afdeling Commerce, een klein team waar je zelf initiatieven neemt en doorpakt.

Als Senior Marketing geniet je veel voordelen, voor deze vacature staat namelijk een:

  • Goed salaris.
  • Leuke baan (32 - 40 uur per week).
  • Telefoon en indien nodig een laptop van de zaak.
  • Een reiskostenvergoeding vanaf 10 kilometer.
  • Gebruik van een poolauto.
  • Collectief sportabonnement.
  • Collectieve verzekeringen.
  • Gezellige teamactiviteiten.

Om te kunnen reageren op de vacature voor Senior Marketing is het belangrijk dat je beschikt over de onderstaande eigenschappen. Jij:

  • Bent een sterke strateeg en je weet hoe je een creatief concept bedenkt en deze vertaalt naar een effectieve, passende marketingmix.
  • Je volgt alle ontwikkelingen in de klantcontactbranche en je weet hoe je hierop kan inspelen.  
  • Je bent een regelneef en pakt een project van A-Z op.
  • Je bent beschikbaar 1 januari te starten (eerder is mogelijk).
  • 13 November 2018 om 11:44

Senior Marketeer

Er was eens een individu, een zeer gedreven Senior Marketeer welteverstaan, op zoek naar een nieuwe fulltime functie (32-40 uur). Een functie waarin de persoon in kwestie helemaal los kan gaan met marketingstrategieën, marketinganalyses, het bedenken van concepten én het uitwerken van de marketingmix. Laat FINTREX nu nèt op zoek zijn naar die Senior Marketeer die door kennis en ervaring, een sterke visie heeft ontwikkeld op het gebied van marketing. Iemand die zich door creativiteit, doorzettingsvermogen en door af een toe een tikkeltje eigenwijs te zijn, ontwikkeld heeft tot een ware marketing expert.

Voordat we dieper ingaan op de functie bij FINTREX in Rotterdam, is het een goed idee om even te checken of deze functie überhaupt bij jou als persoon past. Daarom hebben wij even een korte checklist opgesteld:

  • Jij hebt een sterk conceptmatig denkvermogen en met sterk bedoelen wij oersterk.
    Wanneer jij een feestje organiseert, dan doe je dat goed. Iedere vriend of vriendin zou jou het liefst als ceremoniemeester vragen wanneer zij trouwen. Jij bedenkt voor iedere happening in het leven wel een thema en voert dat thema, als het eventjes kan, door tot in de details.
  • Naast dat jij een vlotte babbel hebt, heb jij een zeer vlotte pen.
    Vanaf het moment dat jij kon schrijven, ben jij al bezig met het creëren van content. Op de middelbare school zat jij bij de redactie van de schoolkrant. Je bedacht nieuwe rubrieken en zag het als een uitdaging om een verhaal zo op te schrijven dat verschillende doelgroepen het verhaal begrepen en ook nog boeiden. De vlotte pen die jij toen al had, ben jij niet verloren.
  • Jij bedenkt een geniale strategie & voltooit de actiepunten met veel plezier en een uitstekend resultaat.
    Jij krijgt energie van het bedenken van concepten, het onderzoeken naar mogelijke kansen en het schrijven van marketingplannen. Jij ziet jouw plannen he-le-maal voor je en stroopt vervolgens je mouwen op om die plannen te realiseren. Linksom of rechtsom, you are getting things done!
  • Aanpakken en doorpakken die projecten! Én dat allemaal zelfstandig.
    De commerciële divisie is een klein team waarin van jou verwacht wordt dat je zelf initiatieven neemt, durft door te pakken en je zelfstandig kunt werken. In het team ben jij de enige die écht verstand heeft van marketing en daarom pak jij diverse projecten van A tot Z zelf op en ben je zo nu en dan betrokken bij bestaande projecten. De competentie plannen en organiseren is dan ook een competentie die goed ontwikkeld moet zijn voor een functie als deze.

FINTREX maakt onderdeel uit van een groep welke bestaat uit de entiteiten Ebos, Euroccor, Mifratel, PCS en FINTREX. De groep is gespecialiseerd in verschillende sourcing oplossingen. De groep zendt klantcontactmedewerkers uit, leidt klantcontactmedewerkers op en richt klantcontactcentra in. Dat laatste kan bij de partner “in huis” zijn of bij één van onze contact centers in Bulgarije, Marokko, Luxemburg, België of Nederland.

Als Senior Marketeer bij FINTREX geniet je veel voordelen;

  • Een marktconform salaris;
  • Mogelijkheid tot gebruik van een poolauto;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 kilometer;
  • Collectieve verzekeringen;
  • Collectief sportabonnement;
  • Leuke borrels en werkuitjes;
  • Veel ruimte voor eigen inbreng en zelfontplooiing.

Als Senior Marketeer volg jij de marktontwikkelingen binnen de klantcontactbranche op de voet. Door middel van diverse marketingstrategieën die uit jouw koker komen, zal FINTREX op een originele manier inspelen op de diverse ontwikkelingen. Het doel van jouw creatieve marketingactiviteiten? De naamsbekendheid vergroten onder potentiele opdrachtgevers, het imago van de organisatie versterken en de verkoopresultaten bevorderen. De Senior Marketeer die wij zoeken is iemand die vanuit een bepaalde strategie een sterk concept bedenkt en deze weet vertalen naar een effectieve, passende marketingmix. Jij gaat ervoor zorgen dat de groep dé autoriteit gaat worden in de branche. Kortom, jij speelt een heel belangrijke rol als het gaat om het verbeteren van de marktpositie. Ben jij die marketeer in hart en nieren die het team komt versterken? Reageer snel!

Onderdeel van de sollicitatieprocedure is het uitwerken van een case. Jij bent beschikbaar om per 1 januari 2019 te starten (vroeger starten is bespreekbaar).  

Als Senior Marketeer beschik je daarnaast over de volgende eigenschappen:

  • Zelfstandig
  • Hands-on
  • Creatief 
  • Taalvaardig 
  • Conceptmatig denkvermogen 
  • Sterk in planning en organisatie 
  • Doorzettingsvermogen 
  • Initiatiefrijk 
  • Oog voor detail 
  • Multi-tasker 
  • Nieuwsgierig 
  • Empathisch
  • 13 November 2018 om 10:54

Vestigingsmanager

Onlangs heeft FINTREX een nieuwe vestiging in Apeldoorn geopend. Als Vestigingsmanager ga jij ervoor zorgen dat alles binnen deze nieuwe vestiging in goede orde verloopt.
In deze functie ben jij vestigingsverantwoordelijke. Jouw doel is om op een coachende manier ervoor zorgen dat iedere collega op de nieuwe vestiging zijn of haar werk goed kan uitvoeren en daarmee het beste uit zichzelf kan halen. Jij zorgt ervoor dat er een stevig team van recruiters staat die zich betrokken voelen bij de organisatie. Jij bent bereid je handen hiervoor uit de mouwen te steken.
De collega’s die in Apeldoorn werken, worden aangestuurd door een Business Manager vanuit het hoofdkantoor in Rotterdam. Jij bent als vestigingsmanager echter wel de vraagbaak voor de collega’s die hier werken en jij bent horizontaal verantwoordelijk voor de medewerkers op locatie. Jij zal dan ook veel schakelen met de Business Manager.

Jij gaat aan de slag op onze nieuwe locatie in hartje Apeldoorn. De locatie is sinds oktober geopend en er werken op dit moment zo’n 20 enthousiaste collega’s. Natuurlijk heb je ook nog zo'n 125 collega's in Rotterdam die je altijd vragen kan stellen. Je Rotterdamse collega’s zal je geregeld ontmoeten tijdens meetings, klantbezoeken, maar ook tijdens borrels en feestjes! Bij FINTREX is bijna alles mogelijk en daarom zijn er voor jou veel mogelijkheden om te groeien en je verder te ontwikkelen. FINTREX is een bedrijf dat altijd in beweging en is niet bezig met wat er niet kan, maar met wat er juist wel kan! Dus zoek jij een bedrijf waar jij de kans krijgt om stappen te blijven maken? Pak dan nu jouw kans!

  • Een uitdagende functie met genoeg kansen om jezelf te ontwikkelen; 
  • Een fulltime functie voor 40 uur per week; 
  • Een marktconform salaris, afhankelijke van jouw kennis en ervaring; 
  • Een reiskostenvergoeding vanaf 10 km reisafstand; 
  • Een collectieve zorgverzekering en een collectieve korting op een sportabonnement via FINTREX; 
  • De mogelijkheid om pensioen op te bouwen bij Nationale-Nederlanden; 
  • En natuurlijk de kans om aanwezig te kunnen zijn op FINTREX borrels en feestjes!

  • Jij beschikt over een HBO/ WO diploma; 
  • Jij hebt minimaal 3 jaar recruitment ervaring;
  • Jij hebt ervaring met recruitment en bent toe aan een volgende stap in je carrière; 
  • Jij bent 40 uur per week beschikbaar;
  • Jij bent resultaatgericht en doet graag een stap extra om je doel te behalen.
  • 12 November 2018 om 11:37

Teammanager Business Support

Als Teammanager Business Support ben je verantwoordelijk voor de aansturing van de afdeling Direct Business Operations Custom (DBOC) van T-Mobile die zich richten op grootzakelijke klanten. Het is een zeer dynamische functie, waarbij je veel in contact staat en samenwerkt met andere afdelingen. Daarnaast ben je actief bezig met het bedenken en implementeren van verbetervoorstellen, zowel op medewerker- als op afdeling overschrijdend niveau.

De afdeling DBOC verzorgt de opmaak van het contract en de implementatie van alle grootzakelijke klanten. Het team van 15 fte is gespecialiseerd in de commerciële support aan eindklanten en Account Management voor de Direct Sales kanalen. Vanuit jouw expertise en resultaatgerichtheid weet je de medewerkers te stimuleren de best mogelijke service te bieden en commerciële kansen te benutten. Vanzelfsprekend zorg je daarbij voor een prettige en uitdagende werksfeer.

Verder ben je verantwoordelijk voor:

  • Bewaken van de financiële doelstellingen van de teams;
  • Het opstellen van rapportages met betrekking tot de operationele performance en het informeren van stakeholders over de voortgang en eventuele acties die hieruit voortvloeien;
  • Het maken van een aantoonbare efficiency, effectiviteit- en kwaliteitsslag.

Met 3,967 miljoen klanten is T-Mobile Nederland een van de grootste aanbieders van mobiele telecommunicatie voor consumenten en zakelijke klanten. Een organisatie waarin gedurfdheid, verantwoordelijkheid en samenwerken centraal staan.

  • Zeer dynamische functie voor tenminste 6-9 maanden;
  • Salaris tussen €3700-€4200.

  • Minimaal 4 jaar leidinggevende werkervaring in een commerciële functie;
  • Projectmatige ervaring;
  • HBO werk- en denkniveau;
  • Kennis van complexe organisatiestructuren en besluitvormingsprocessen;
  • Kennis van MS Office en SAP (pre);
  • Vaardigheid bezitten om in bestuurlijke kringen vertrouwen en commitment te verkrijgen en te behouden;
  • Beheersing van de Engelse taal in woord en geschrift;
  • Direct starten.
  • 8 November 2018 om 12:47

Team Manager Klantcontact

Handen uit de mouwen, want voor deze vacature zoeken wij een Team Manager die energie krijgt van een afdeling vanaf de grond af aan opbouwen. Je zult starten in Almere, waar het voorbereidende werk voor de uiteindelijke transitie naar Rotterdam plaatsvindt. In Almere hou jij je bezig met het neerzetten van een efficiënte structuur waarin de agents gaan werken. Hier wordt het fundament gebouwd voor het team in Rotterdam. Na de overgang heb je de leiding over een team van uiteindelijk 20 FTE. Om dit team goed te kunnen coachen en begeleiden is het van belang dat jij ruime ervaring hebt als Team Manager in een klantcontact omgeving. Naast het stimuleren en coachen van het team draag je actief bij aan het verbeteren van de efficiency en de processen van het werk.

FINTREX is een jonge, ambitieuze, landelijk opererende organisatie met Rotterdamse roots. Wij zijn een recruitmentbureau gespecialiseerd in de werving en selectie van klantcontact medewerkers. Iedere dag zetten wij ons in om de juiste medewerkers te vinden voor onze opdrachtgevers én om het vak klantcontact te verbeteren. Het team dat jij gaat opbouwen en aansturen zijn ervaren Telecom agents die inhoudelijke en technische vragen zullen beantwoorden over Internet, TV en Bellen.

  • Een marktconform salaris, afhankelijk van kennis en ervaring;
  • Een fulltime functie voor 36 uur per week;
  • Een uitdagende functie waarin je kan meebouwen, meedenken en verantwoordelijkheid kan pakken; 
  • Een plek binnen een snelgroeiende en ambitieuze organisatie.

  • Je hebt HBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt 4-5 jaar ervaring als leidinggevende in een Klantcontact omgeving;
  • Je hebt ervaring met het opzetten van nieuwe teams en het managen van deze teams;
  • Je hebt ervaring met het werken op basis van en het sturen op KPI's.
  • 7 November 2018 om 18:29

Fulltime Recruiter Rotterdam

Per februari 2019 zijn wij op zoek naar Recruiters die ons team in Rotterdam komen versterken. Als Recruiter bij FINTREX zorg jij ervoor dat de juiste kandidaten starten bij onze opdrachtgevers. Je hebt nauw contact met de opdrachtgever en aan de hand van de wensen en harde eisen ga jij op zoek naar de beste klantcontactmedewerkers- en teamleiders. Het schrijven van vacatures, searchen op verschillende jobboards en voeren van (telefonische) sollicitatiegesprekken zijn werkzaamheden die bij deze functie horen. Ben jij enthousiast, flexibel en nieuwsgierig wat deze functie verder inhoudt? Lees dan snel verder!

FINTREX is dé specialist in de klantcontactbranche, reeds 16 jaar bemiddelen wij in klantcontactfuncties. Op dit moment doen wij dit voor 42 opdrachtgevers door geheel Nederland, waaronder Rabobank en Zilveren Kruis.

FINTREX is een dynamische organisatie, er is veel aandacht voor (persoonlijke) ontwikkeling en doorgroei. De kernwaarden van FINTREX zijn Ambitie, Energie en Flexibiliteit. Deze kernwaarden zijn terug te herkennen in ons hechte en groeiende team.

Als Recruiter bij FINTREX helpen wij jou d.m.v. de nodige begeleiding en coaching om jezelf te ontwikkelen. Daarnaast krijg je van ons:

  • Een salaris tussen de € 1.800 en 2.400 op basis van 40 uur, afhankelijk van kennis en ervaring;
  • 25 vakantiedagen per jaar;
  • Een uitdagende baan in hartje Rotterdam;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km afstand;
  • Een collectieve zorgverzekering en een collectief sportabbonnement via FINTREX;
  • De mogelijkheid om pensioen op te bouwen bij Nationale-Nederlanden.

  • Jij hebt een afgeronde HBO/WO opleiding;
  • Je bent een echte teamplayer, maar kunt ook zelfstandig goed werken;
  • Je geeft niet snel op en neemt initiatief;
  • Je bent per februari beschikbaar voor 40 uur per week;
  • Je bent communicatief sterk.
  • 6 November 2018 om 11:55

Teamleider Support Team

Heb jij ruime ervaring als Teamleider binnen klantcontact en lijkt het je interessant om een compleet nieuw Support team op te starten? Ben jij een bouwer en word jij blij van het implementeren van nieuwe processen? Dan ben ik op zoek naar jou!

Als Teamleider Support ben jij bent in charge en verantwoordelijk voor het opstarten van belangrijk project. Hierbij begeleid jij de agents in jouw Support team in de implementatie van telecom-diensten bij een grote energieleverancier. De ervaren agents zullen zich voornamelijk richten op de ordervragen en informatievragen over Internet, TV & Bellen en is het jouw taak om de kwaliteit van gesprekken te waarborgen of zo nodig ontwikkelen en het project tot een succes te brengen, zodat deze kan worden overgedragen naar het team in Rotterdam, waar ook jij als Teamleider welkom bent om de telecom-diensten verder uit te bouwen! 
Heb jij een succesvol project gedraaid en een goede transitie geleid naar het team van Rotterdam? Dan krijg jij de mogelijkheid om dit verder te beheren en uit te bouwen in Rotterdam.

Jij gaat aan de slag bij een van de projecten van FINTREX. FINTREX is een jonge, ambitieuze organisatie met Rotterdamse roots. Wij zijn als recruitmentbureau gespecialiseerd in de werving en seleectie van klantcontact medewerkers. Work hard, play hard zit in onze mentaliteit. Iedere dag werken wij aan successen en ontwikkeling. Wij gaan uitdagingen aan en gaan op zoek naar oplossingen voor alle problemen.

  • Een uitdagende baan waar jij een project opstart in Almere en na 6 maanden doorplaatst naar Rotterdam;
  • Een functie voor 36 uur per week;
  • Een baan waar jij jouw creativiteit volledig in kwijt kunt om het project tot een succes te maken;
  • Een baan waar jij jouw ambities kunt waarmaken.

  • Jij hebt HBO werk- en denkniveau;
  • Jij hebt 4-5 jaar ervaring als Teamleider in klantcontact;
  • Jij hebt ervaring met het implementeren van nieuwe werkprocessen en het opzetten van nieuwe teams;
  • Jij bent pro-actief en durft besluiten en verantwoordelijkheden op te nemen;
  • Jij bent enthousiast en motiverend.
  • 2 November 2018 om 16:26

Team Manager Telecom

Ga jij graag de uitdaging aan om ‘ from scratch’ een klantcontact afdeling op te bouwen? Vind jij het leuk om de kaders te bepalen en een efficiënte structuur neer te zetten waarin zowel jij als de agents kunnen gaan werken. Dan heb ik de functie voor jou!
Je zult werken in de Pilot fase. Wanneer de structuur bepaalt is, is het van groot belang de kwaliteit van de geleverde service inzichtelijk te maken en te starten met het voorbereidende werk. De Pilot fase start in Almere en gedurende de transitiefase zal het overgedragen worden naar het team in Rotterdam. Hierin krijg jij de mogelijkheid om mee te gaan naar Rotterdam of in Almere te starten met een ander project van FINTREX.
Het team dat je gaat aansturen zijn ervaren Telecom agents die inhoudelijke en technische vragen zullen beantwoorden over Internet, TV en Bellen. Om de agents goed te kunnen begeleiden en coachen is het van belang dat jij eerdere ervaring hebt opgedaan met Telecom producten.

FINTREX is op zoek naar een proactieve en enthousiaste Team Manager die een goed fundament kan neerzetten voor het team in Rotterdam. Je signaleert kansen en risico’s en weet dit te vertalen naar acties.

FINTREX is een jonge, ambitieuze, landelijk opererende organisatie met Rotterdamse roots. Wij zijn een recruitmentbureau gespecialiseerd in de werving en selectie van klantcontact medewerkers. Iedere dag zetten wij ons in om de juiste medewerkers te vinden voor onze opdrachtgevers én om het vak klantcontact te verbeteren.

  • Een marktconform salaris, afhankelijk van kennis en ervaring;
  • Een fulltime functie voor 36 uur per week;
  • Een uitdagende functie waarin je kan meebouwen;
  • Een plek binnen een snelgroeiende en ambitieuze organisatie.

  • Je hebt HBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt 4-5 jaar ervaring als leidinggevende;
  • Je hebt ervaring met het opzetten van nieuwe teams en het managen van deze teams;
  • Je hebt ervaring met het werken op basis van en het sturen op KPI's;
  • Je hebt ervaring in Telecom.
  • 2 November 2018 om 15:47

Projectmedewerker FINTREX

Als projectmanager bij FINTREX rapporteer je aan de CEO. Je kunt goed tegen druk en neemt initiatief voor het aandragen van oplossingen. Projecten waar je aan kunt denken zijn o.a. het verbeteren en optimaliseren van de database en de implementatie van de nieuwe recruitmenttool. Deze functie is erg divers, je hebt contact met meerdere divisies en bent om die reden breed inzetbaar. Voor andere betrokkenen binnen de projecten fungeer jij als vraagbaak, tevens ben je ook naar de buitenwereld zichtbaar. Je bent commercieel ingesteld en hebt geen moeite met onderhandelen om de scherpste offertes uit de markt te halen.

FINTREX is specialist in de klantcontactbranche. Voor 42 opdrachtgevers voor geheel Nederland bemiddelen wij in klantcontactfuncties. Je kunt hierbij denken aan opdrachtgevers als Zilveren Kruis en Rabobank. Ons onderscheidend vermogen ligt in onze unieke toegang tot en benadering van Human Capital en in het feit dat wij ons enkel focussen op de klantcontactbranche.

Daarnaast organiseert FINTREX veel events voor klanten, bedrijven in de klantcontactbranche en onze medewerkers. De klantcontactweek, CCMA Awards en Haringparty zijn terugkerende events. FINTREX is een dynamische organisatie met de kernwaarden: 'Flexibiliteit, Ambitie en Energie'.

In de functie van Projectmedewerker bij FINTREX krijg je volop de mogelijkheid jezelf te ontwikkelen. Naast de nodige begeleiding en coaching krijg je op termijn tevens ruimte om je eigen ideeën uit te brengen.

Daarnaast bieden wij jou de volgende arbeidsvoorwaarden:

  • Werken in een enthousiast en ambitieus team;
  • Een marktconform salaris;
  • 25 vakantiedagen en 8% vakantiegeld;
  • Pensioenopbouw bij Nationale Nederlanden;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Veel teamuitjes en vrijdagmiddag borrels.

  • Minimaal een afgeronde HBO opleiding;
  • Fulltime beschikbaarheid;
  • Je bent flexibel inzetbaar;
  • Bereid om te reizen;
  • Communicatied zeer vaardig;
  • Je beschikt over vaardigheden met het Officepakket en Prezi;
  • Je bezit sterke onderhandeling vaardigheden.
  • 31 Oktober 2018 om 14:30

Team Manager Almere

Ga jij graag de uitdaging aan om ‘ from scratch’ een klantcontact afdeling op te bouwen? Vind jij het leuk om de kaders te bepalen en een efficiënte structuur neer te zetten waarin zowel jij als de agents kunnen gaan werken. Dan heb ik de functie voor jou!
Je zult werken in de Pilot fase. Wanneer de structuur bepaalt is, is het van groot belang de kwaliteit van de geleverde service inzichtelijk te maken en te starten met het voorbereidende werk. De Pilot fase start in Almere en gedurende de transitiefase zal het overgedragen worden naar het team in Rotterdam.
Het team dat je gaat aansturen zijn ervaren Telecom agents die inhoudelijke en technische vragen zullen beantwoorden over Internet, TV en Bellen. Om de agents goed te kunnen begeleiden en coachen is het van belang dat jij eerdere ervaring hebt opgedaan met Telecom producten.

FINTREX is op zoek naar een proactieve en enthousiaste Team Manger die een goed fundament kan neerzetten voor het team in Rotterdam. Je signaleert kansen en risico’s en weet dit te vertalen naar acties.

FINTREX is een jonge, ambitieuze, landelijk opererende organisatie met Rotterdamse roots. Wij zijn een recruitmentbureau gespecialiseerd in de werving en selectie van klantcontact medewerkers. Iedere dag zetten wij ons in om de juiste medewerkers te vinden voor onze opdrachtgevers én om het vak klantcontact te verbeteren.

  • Een marktconform salaris, afhankelijk van kennis en ervaring;
  • Een fulltime functie voor 36 uur per week;
  • Een uitdagende functie waarin je kan meebouwen;
  • Een plek binnen een snelgroeiende en ambitieuze organisatie.

  • Je hebt HBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt 4-5 jaar ervaring als leidinggevende;
  • Je hebt ervaring met het opzetten van nieuwe teams en het managen van deze teams;
  • Je hebt ervaring met het werken op basis van en het sturen op KPI's;
  • Je hebt ervaring in Telecom.
  • 26 Oktober 2018 om 15:28

Junior administratief Medewerker Rabobank Heinenoord

Als junior administratief medewerker bij de Rabobank in Heinenoord ga je veel diverse werkzaamheden uitvoeren zoals o.a. het opstellen, verwerken en controleren van documenten, mutaties, formulieren en het beheren van dossiers of archieven. Verder zitten de volgende taken in jouw takenpakket:

  • Je gaat transacties verwerken;
  • Verhuizingen uitvoeren en afronden;
  • Het verlenen van een overstapserivce aan de klant;
  • Opstellen, wijzigen en beëindigen van volmacht;
  • Wijzigingen van klantgegevens uitvoeren;
  • Je gaat klantvragen uit de mailbox verwerken;
  • Je houdt je bezig met de beëindiging van klantrelaties.

Je komt te werken bij de Rabobank in Heinenoord op de afdeling Operations. Deze afdeling is verantwoordelijk voor de operationele afhandeling van bancaire kerndiensten op het gebied van betalen, sparen, financieren, beleggen, verzekeren, financiële markten en Client onboarding en het verzorgen van huisvesting en personeelsadministratie.

Operations is de motor achter de Rabobank en heeft als doel om steeds sneller, beter en efficiënter diensten te verlenen aan de klant. Wie wil daar nou geen deel van uitmaken?

Als Junior administratief Medewerker ontvang je het volgende:

Salaris:

  • Het startsalaris bedraagt tussen de € 10,71 en € 13,39 per uur (afhankelijk van relevante werkervaring).

Reiskostenvergoeding:

  • OV wordt 100% vergoed;
  • Voor Eigen Vervoer is er sprake van een tegemoetkoming aan de hand van een staffel.

Daarnaast bieden wij het volgende:

  • Flexibele werktijden van maandag tot en met vrijdag tussen 08.00 uur en 18.00 uur;
  • Goede begeleiding en coaching;
  • Doorgroeimogelijkheden;
  • Professionele werkomgeving;
  • Enthousiast en gemotiveerd team;

Werken bij één van de beste werkgevers van Nederland.

  • Minimaal in het bezit van een MBO4 diploma of HBO/WO propedeuse;
  • Je bent minimaal 28 uur per week beschikbaar;
  • Ervaring met administratieve werkzaamheden is een pré;
  • Je hebt affiniteit met de financiële branche en/of verzekeringen;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Je bent leergierig, accuraat en maakt dingen je snel eigen.
  • 22 Oktober 2018 om 10:08

Settle Coordinator bij FINTREX in Apeldoorn

Als Settle Coordinator bij FINTREX te Apeldoorn ben jij verantwoordelijk voor het settlement van de nieuwe collega’s in Apeldoorn. Het is jouw taak te zorgen dat alles binnen deze vestiging op rolletjes loopt. Voor de medewerkers ben jij tevens vraagbaak en jij hebt veel contact met de Business Manager vanuit Rotterdam. Jouw doel is ervoor zorgen dat iedere collega op de vestiging zijn werk goed kan uitvoeren en daarmee het beste uit zichzelf kan halen. Ervaring met leidinggeven, facility en/of klantcontact/recruitment is een pré.

FINTREX is een snelgroeiende organisatie. Als specialist op het gebied van klantcontact zorgen wij dat de juiste klantcontactmedewerkers- en teamleiders aan de slag gaan bij onze opdrachtgevers door heel Nederland. Hierbij kun je denken aan diverse organisaties zoals Rabobank en Zilveren Kruis. Per 1 oktober 2018 heeft FINTREX de deuren geopend van een nieuwe vestiging te Apeldoorn. 25 enthousiaste recruiters en een vestigingscoordinator zullen hier aan de slag gaan om de klanten die gevestigd zijn in omgeving Apeldoorn nog beter van dienst te kunnen zijn.

  • Een verantwoordelijke functie als Settle Coordinator in hartje Apeldoorn;
  • Een uitdagende functie voor 40 uur per week;
  • Een marktconform salaris, afhankelijk van jouw kennis en ervaring;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Een collectieve zorgverzekering en een collectieve korting op een sportabonnement via FINTREX;
  • De mogelijkheid om pensioen op te bouwen bij Nationale-Nederlanden.

  • Jij beschikt over een HBO diploma;
  • Jij hebt minimaal 2 jaar relevante werkervaring;
  • Jij hebt bij voorkeur ervaring met recruitment, facility of klantcontact;
  • Jij bent 40 uur per week beschikbaar;
  • Jij bent resultaatgericht en doet graag een stap extra om je doel te behalen.
  • 17 Oktober 2018 om 15:17

Business Controller

Heb jij een achtergrond in de Finance of Accounting en ben je toe aan een volgende stap in je carrière waarbij je dichter bij de business kan staan. FINTREX in Rotterdam is op zoek naar een enthousiaste Business Controller. De Business Controller die wij zoeken weet datasets om te zetten naar nieuwe business insights. Of het nu gaat om de resultaten van de afgelopen periode, kansen of juist bedreigingen voor de business of het verbeteren van bedrijfsprocessen en systemen: jij weet het te vinden, analyseren en om te zetten naar bruikbare informatie voor het management.

Kernwoorden die bij jou passen zijn: analytisch, cijfermatig, proactief, integer en procesmatig.

Je komt te werken bij FINTREX in het hartje van Rotterdam. FINTREX is de sparringpartner op het gebied van klantcontact. We houden ons bezig met het bemensen van klantcontactcentra, klantcontact medewerkers opleiden en klantcontactcentra inrichten. Dit doen we voor grote opdrachtgevers als ABN AMRO, KPN, LG, NN en Achmea. Als onderdeel van het Finance team heb je een divers takenpakket. Binnen het team zal het onderdeel uitzenden jouw belangrijkste pijler zijn. Hierdoor zal je naast de rapportages en klantanalyses ook veel schakelen met de Business.

Als Business Controller kun jij het volgende verwachten:

  • Een salaris rond de € 4.000 per maand afhankelijk van kennis en ervaring;
  • Een fulltime baan van 40 uur per week;
  • 25 vakantie dagen per jaar;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Mobiele telefoon en Laptop;
  • Een collectieve korting op je verzekeringen en sportabonnement via FINTREX;
  • Pensioenopbouw bij Nationale-Nederlanden;
  • Leuke feesten en borrels.

 

  • WO diploma in de richting van Finance, Economie of Bestuurskunde;
  • Minimaal 3-4 jaar relevante werkervaring;
  • Je bent een echte Data Cruncher, je hebt ervaring met Excel, Complexe Finance vraagstukken en Big Data;
  • Financiële ervaring in de uitzendbranche is een pre.
  • 12 Oktober 2018 om 10:07

Fulltime Recruiter bij FINTREX

Ben jij bekend in de klantcontactbranche omdat je werkervaring hebt in callcenters? En/of heb jij ervaring in recruitment? Dan zoeken wij jou voor onze nieuwe vestiging in Apeldoorn! FINTREX breidt uit, sinds 1 oktober zijn de deuren van een nieuwe vestiging te Apeldoorn geopend. Voor deze vestiging zijn wij op zoek naar recruiters die het nieuwe team kunnen versterken (salaris € 1.600 - € 2.300 bruto op basis van kennis en ervaring). Ervaring in recruitment/klantcontact is een pré. Jouw werkzaamheden omvatten o.a. het schrijven van vacatures en searchen op jobboards, om tot de juiste match tussen opdrachtgever en kandidaat te komen. Ben jij iemand die de juiste vragen weet te stellen, doorvraagt en word jij enthousiast van deze vacature? Lees dan snel verder!

FINTREX is dé specialist in de klantcontactbranche. Wij bemiddelen enkel in klantcontactfuncties en garanderen onze opdrachtgevers van een goede match met de beste kandidaten. FINTREX is een dynamische organisatie waar Energie, Flexibiliteit en Ambitie als kernwaarden gelden. Binnen FINTREX is er veel aandacht voor ontwikkeling en naast hard werken worden er ook regelmatig borrels georganiseerd.

Een baan als Recruiter bij FINTREX biedt jou:

  • Een kans om jezelf te ontwikkelen in een compleet nieuw team;
  • Werken in hartje Apeldoorn;
  • Ervaring als Recruiter, mooi voor op je CV!;
  • De mogelijkheid te werven voor grote opdrachtgevers;
  • Een salaris van € 1.600 – € 2.300 euro bruto per maand, afhankelijk van jouw ervaring.

  • Fulltime beschikbaarheid (40 uur per week);
  • HBO werk- en denkniveau;
  • Je bent resultaatgericht ingesteld en kunt goed samenwerken.
  • 12 Oktober 2018 om 10:17

Administratief medewerker A Rabobank Utrecht

Als Administratief medewerker A. bij de Rabobank in Utrecht ga je veel diverse werkzaamheden uitvoeren zoals o.a. het opstellen, verwerken en controleren van documenten, mutaties, formulieren en het beheren van dossiers of archieven. Verder zitten de volgende taken in jouw takenpakket:

  • Je gaat transacties verwerken;
  • Verhuizingen uitvoeren en afronden;
  • Het verlenen van een overstapserivce aan de klant;
  • Opstellen, wijzigen en beëindigen van volmacht;
  • Wijzigingen van klantgegevens uitvoeren;
  • Je gaat klantvragen uit de mailbox verwerken;
  • Je houdt je bezig met de beëindiging van klantrelaties.

Je komt te werken bij de Rabobank in Utrecht op de afdeling Operations. Deze afdeling is verantwoordelijk voor de operationele afhandeling van bancaire kerndiensten op het gebied van betalen, sparen, financieren, beleggen, verzekeren, financiële markten en Client onboarding en het verzorgen van huisvesting en personeelsadministratie.

Operations is de motor achter de Rabobank en heeft als doel om steeds sneller, beter en efficiënter diensten te verlenen aan de klant. Wie wil daar nou geen deel van uitmaken?

Salaris:

  • Het startsalaris bedraagt tussen de €10,71-€15,94 per uur (afhankelijk van relevante werkervaring).

Reiskostenvergoeding:

  • OV wordt 100% vergoed;
  • Voor Eigen Vervoer is er sprake van een tegemoetkoming aan de hand van een staffel.

Daarnaast bieden wij het volgende:

  • Flexibele werktijden van maandag tot en met vrijdag tussen 08.00 uur en 18.00 uur;
  • Goede begeleiding en coaching;
  • Doorgroeimogelijkheden;
  • Professionele werkomgeving;
  • Enthousiast en gemotiveerd team;
  • Werken bij één van de beste werkgevers van Nederland.

  • Je bent minimaal in het bezit van een MBO4 diploma of HBO/WO propedeuse;
  • Je bent tussen 16 uur en 36 uur per week beschikbaar;
  • Ervaring met administratieve werkzaamheden is een pré;
  • Je hebt affiniteit met de financiële branche en/of verzekeringen;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Je bent leergierig, accuraat en maakt dingen je snel eigen.
  • 1 November 2018 om 16:41

Klantadviseur afdeling Bedrijven

Als Klantadviseur op de afdeling Bedrijven ga jij voor € 12,75 - € 18,21 bruto per uur (berekend aan de hand van jouw relevante werkervaring) aan de slag bij de Rabobank in Rotterdam (24-36 uur per week). Je adviseert klanten proactief over bankzaken, zodat onze klanten zich volledig kunnen richten op ondernemen. Je gaat brede kennis van de financiële producten en diensten ontwikkelen gedurende jouw inwerkperiode. Je stelt de juiste vragen en vraagt waar nodig door, zodat je snel samen met de klant helder hebt welke informatie of ondersteuning er precies nodig is.

Je gaat je ontwikkelen tot Adviseur Bedrijven. Om volledig klaargestoomd te worden voor deze functie ga je een training van 3 weken volgen en meerdere Wft diploma's behalen. Je wordt door je teamcoach gecoacht en door ervaren collega’s begeleid. Op deze manier blij jij jezelf ontwikkelen!

Jij wordt onderdeel van het klantcontact team van de Rabobank in Rotterdam. Jouw team bestaat uit collega's die een passie hebben voor klantcontact en zich iedere dag inzetten om de klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Je vindt hier positief ingestelde mensen die kans creëren en grijpen en hun verantwoordelijkheid durven te nemen.

  • Een salaris tussen € 10,71 en € 15,94 per uur (berekend aan de hand van jouw relevante ervaring);
  • Je ontvangt 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Een fulltime training van 3 weken om volledig klaargestoomd te worden voor deze functie;
  • Kosteloos je Wft Basis, Schade Particulier en Wft Schade Zakelijk halen via FINTREX;
  • Je krijgt de mogelijkheid om via FINTREX collectief een zorgverzekering en een sportabonnement af te sluiten;
  • Je ontvangt een reiskostenvergoeding tot maximaal 40 kilometer reisafstand.

  • Je bent in het bezit van een MBO4 diploma of HBO Propedeuse;
  • Je bent beschikbaar om te werken in de urencategorie 24 tot 36 uur;
  • Je bent beschikbaar om een fulltime training te volgen van 3 weken;
  • Je hebt interesse in het Bank - en Verzekeringswezen;
  • Je bent servicegericht, werkt nauwkeurig en hebt een groot inlevingsvermogen.
  • 9 November 2018 om 09:28

Klantadviseur Rabobank Bedrijven

Voor de Rabobank in Eindhoven zijn wij op zoek naar nieuwe werknemers die kunnen starten in het nieuwe jaar! Als adviseur Bedrijven help jij klanten proactief over bankzaken zodat de klant zich volledig kan richten op zijn of haar onderneming. De klant belt jou op met diverse vragen over bankzaken en producten. Het is jouw taak om de klant zo goed mogelijk te helpen op een fijne manier. Door het stellen van de juiste en open vragen krijg jij de klantvraag helder. Met een servicegerichte houding zorg je voor een positieve klantbeleving. Voordat je start zal je eerst vijf weken doorbetaalde vakinhoudelijke- en competentietrainingen krijgen. Je zal jouw kennis steeds meer verbreden door het behalen van meerdere Wft's. Daarnaast krijg je voldoende coaching en begeleiding.

Wereldwijd heeft de Rabobank ongeveer 8,7 miljoen klanten. De Rabobank is een maatschappelijk bank die wil bijdragen aan het welzijn en de welvaart in Nederland. Ook draagt zij haar steentje bij aan het duurzaam voeden van de wereld.

  • Een prima salaris tussen de €10,71 en €15,94 (afhankelijk van jouw ervaring);
  • Toeslag op je salaris in het weekend;
  • Kosteloos je Wft Schade Particulieren en Wft Schade Zakelijk halen via FINTREX (indien deze nog niet in bezit zijn). 
  • Goede begeleiding;
  • Je kan 32 of 36 uur per week aan de slag;
  • Leuke secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een collectieve zorgverzekering en sporten met korting!

  • Je bent in het bezit van een HBO/WO propedeuse of hoger; 
  • Je bent in het bezit van je Wft Basis; Wft Schade Particulieren en Schade Zakelijk zijn een pré;
  • Enige ervaring in klantcontact;
  • Je hebt interesse om in de financiële wereld aan de slag te gaan;
  • Je bent flexibel inzetbaar tijdens de openingstijden.
  • 25 September 2018 om 15:37

Team Manager Oxxio

Jij bent verantwoordelijk voor het aansturen van een team van 20 tot 25 klantcontact specialisten bij Oxxio in Rotterdam. In deze uitdagende functie ben je verantwoordelijk voor het realiseren van de gestelde KPI's  en ben jij in staat om de klantcontactprocessen te optimaliseren. Je weet binnen een snelle dynamische omgeving de juiste doelstellingen te prioriteren en cijfers te vertalen naar acties om de resultaten te verbeteren. Naast  procesgerichtheid heb jij veel gevoel voor mensen en weet je met oprechte aandacht voor de medewerkers hen te coachen en motiveren. Jij gaat graag de uitdaging aan om het beste uit de medewerkers te halen.

Dit nieuw op te richten team bestaat uit klantcontact specialisten die zichzelf rekenen tot de digitale generatie. Het is belangrijk dat jij ervaring hebt in een omnichannel klantcontact en in staat bent de migratie naar een App Only strategie in goede banen te leiden. Ook weet jij slimme oplossingen in te zetten als het gaat om contact reductie.

Jij bent een innovatieve Team en People Manager die:

  • ervaring heeft met het aansturen van een team van 20 tot 25 medewerkers;
  • het uitdagend vind om mensen te ontwikkelen en naar een hoger niveau te tillen;
  • ervaring heeft binnen een omnichannel omgeving;
  • bekend is met klantcontactprocessen en kennis heeft van slimme oplossingen als het gaat om contact reductie;
  • beschikt over een HBO werk- en denkniveau;
  • minimaal 2 jaar werkervaring heeft als Team Manager in een inhouse klantcontact omgeving;
  • ervaring heeft met het werken binnen een service- en een salesgerichte organisatie; 
  • oog heeft voor kwaliteit en het optimaliseren van processen;
  • ervaring heeft met het presenteren van resultaten en kan werken met Excel.

Ben jij de Team Manager die wij zoeken? Solliciteer dan direct!

  • een plek binnen een innovatieve en succesvolle organisatie;
  • een marktconform salaris, afhankelijk van kennis en ervaring;
  • een fulltime functie voor 36 uur per week;
  • een uitdagende functie met doorgroeimogelijkheden;
  • een collectieve zorgverzekering via FINTREX.

 

 

  • 24 September 2018 om 17:29

Fulltime Recruiter

Voor FINTREX in Rotterdam zijn wij op zoek naar Fulltime Recruiters om ons team te versterken. Werken in Recruitment is super uitdagend en geeft je de kans om veel competenties te ontwikkelen. Als Fulltime Recruiter bij FINTREX werk je voor gave klanten zoals Rabobank, Nationale-Nederlanden, T-Mobile en vele meer. Dit geeft jou de kans om te ontwikkelen en stappen te maken binnen FINTREX.

Werken als Fulltime Recruiter bij FINTREX in Rotterdam betekent werken in een ambitieus en hecht team. We zijn eerlijk naar elkaar wanneer het nodig is, maar vieren ook graag successen met elkaar. FINTREX is gespecialiseerd in de werving en selectie van Klantcontact medewerkers en onze Fulltime Recruiters zetten elke dag alles op alles om de beste matches te maken

  • Een marktconform salaris tussen de € 1.800,- en € 2.200,- op basis van 40 uur, afhankelijk van kennis en ervaring;
  • Een fulltime functie van 40 uur;
  • 25 vakantiedagen per jaar;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km reisafstand;
  • Doorgroeimogelijkheden;
  • Een collectieve zorgverzekering en een collectief sportabonnement via FINTREX;
  • De mogelijkheid om pensioen op te bouwen bij Nationale-Nederlanden.

  • Je beschikt over een afgerond HBO- of WO diploma;
  • Je bent 40 uur beschikbaar tijdens kantoortijden;
  • Je bent communicatief vaardig;
  • Je hebt een goede motivatie voor recruitment!
  • 18 September 2018 om 15:19

Teammanager Bol.com

“De klant staat centraal!” Dit is een uitspraak dat bij vele organisaties voorkomt, maar Bol.com doet daar nog een schepje bovenop. Bol.com wilt namelijk het dagelijks leven van hun klanten makkelijker en leuker maken en daar kan jij als Teammanager écht een bijdrage aan leveren. Om effectief jouw team te helpen in hun ontwikkeling én ervoor te zorgen dat de NPS score gaat pieken, verdiep jij je in de materie van bol.com en ga jij op zoek naar de klantgedachte.

Als Teammanager ben jij verantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing van een gedreven team van klantexperts. Voor jouw team ben jij een inspirator, een coach en ook zeker een innovator. Jij zet jouw team in hun kracht door de individuele kwaliteiten te stimuleren middels jouw sterke coaching skills, trainingen en beoordelings- en evaluatiegesprekken, zodat zij daarmee buitengewone service kunnen leveren aan de klanten. Jij stelt doelen die het team gaat waarmaken en jij wijst ze daarin op weg. Met gemaakte stip op de horizon concentreer jij je op de doelstellingen en ben jij in staat te signaleren en rapporteren. Een Teammanager bij bol.com staat niet alleen aan het stuur van het schip, maar begeeft zich ook aan dek bij jouw team. Uiteindelijk zorgen jullie er samen voor dat klanten blij worden.

Bol.com kennen wij nog als de eerste online boekwinkel in Nederland, maar het is sinds die tijd uitgegroeid naar véél meer! Zijn wij nu op zoek naar een fotocamera, een ketting of een vaatwasser, dan openen wij anno 2018 meteen de website van bol.com waar we keus hebben in 15 miljoen leverbare artikelen!

Deze mega groei is mogelijk gemaakt door de kracht van collega’s met verschillende competenties, persoonlijkheden en expertises waar iedereen de focus heeft om het iedere dag beter te doen. Je vindt op de werkvloer een golf van energie en passie om de klantervaring te verbeteren.

Bij bol.com werken er mensen vol overgave aan de grootste webwinkel ooit, maar daar kan ook zeker een lach vanaf. Bol.com kijkt ook met een knipoog naar de wereld en is serieus op belangrijke momenten. Werken met plezier staat voorop en zal een glimlach de voornaamste gezichtsuitdrukking zijn op jouw gezicht wanneer je hier aan de slag gaat!

Werken bij de grootste webshop van het land staat héél mooi op jouw CV! Het allerbelangrijkste vinden wij dat jij veel FUN hebt in jouw nieuwe baan. Als Teammanager bij bol.com kun jij tevens de volgende arbeidsvoorwaarden verwachten:

  • Per direct starten bij bol.com in Utrecht; 
  • Een marktconform salaris; 
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een collectieve zorgverzekering; 
  • Een werkweek van 32-40 uur binnen de brede openingstijden (ook avonden en weekenden); 
  • Bol.com is 24/7 geopend. De werktijden voor een Teammanager vallen iedere dag van de week tussen 08:00 uur en 23:00 uur; 
  • Een werkomgeving waar jij met een glimlach naartoe gaat en mee naar huis gaat; 
  • Veel uitdaging om mee te denken over innovaties.

Jij bent op je opperbest wanneer jij je onder de mensen begeeft en dat is te zien door jouw energieke karakter! Jij staat altijd ‘aan’ en jouw hands-on mentaliteit is al aan jou te zien door jouw altijd opgestroopte mouwen. Jouw betrokkenheid, kennis en people driven visie maakt jou een natuurlijke inspirator en hierdoor komt jouw team graag naar jou voor jouw ondersteuning. Jij bent als Teammanager een échte socializer met hart voor jouw teamleden. Je verlangt een optimale prestatie van jezelf, maar ook van jouw team en weet hierop aan te sturen.

Daarnaast kunnen wij het volgende vinden op jouw CV: 

  • HBO werk- en denkniveau; 
  • Minimaal 2 jaar ervaring in een soortgelijke functie; 
  • Ervaring in een klantgerichte omgeving; 
  • Sterke communicatieve vaardigheden.
  • 18 September 2018 om 11:17
โŒ