[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

๐Ÿ”’
โŒ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
OuderCallcenter Supervisor

Parttime Sales Manager New Business

Als Sales Manager bij FINTREX maak je onderdeel uit van de kersverse divisie Commerce en werk je nauw samen met de CCO van het bedrijf. Je analyseert de markt, inventariseert de accounts en op basis van die informatie stel je in samenwerking met het team een strategisch accountplan op. Je bent veel op pad, want je bezoekt prospects in heel Nederland en focust je met name op de grote corporate bedrijven. Daarnaast bezoek je vakbeurzen en events en stel je je voortdurend op de hoogte van alle relevante marktontwikkelingen. De binnendienst zal verschillende leads aandragen en aan jou de taak die leads op te volgen.

Dit is een nieuwe functie dus er is voor jou veel ruimte voor nieuwe ideeën en ontwikkelingen. We zoeken daarom een ondernemend, proactief en enthousiast persoon die ervaring heeft op het gebied van accountmanagent en acquisitie bij (met name) grote corporate bedrijven. Je bent zeer precies, gestructureerd en werkt secuur. Je hoeft geen ervaring te hebben in de uitzendbranche of op het gebied van klantcontact, maar uiteraard is dat wel een pre.

Verantwoordelijkheid en werkzaamheden in het kort:

  • Het inventariseren en in kaart brengen van potentiële klanten / bedrijven / sectoren;
  • Een strategisch plan ontwikkelen om nieuwe klanten te werven;
  • Nieuwe klanten bezoeken, informeren, binnenhalen;
  • Potentiële klanten adviseren over de mogelijkheden van FINTREX;
  • Strategische marktinformatie verzamelen;
  • Signaleren van behoeften van (potentiële) klanten.

  • Een marktconform salaris, afhankelijk van kennis en ervaring;
  • Een parttime functie voor 24 uur per week;
  • Laptop, telefoon en auto;
  • Ruimte voor ontwikkeling en nieuwe ideeën;
  • Een fris, gezellig team van collega's;
  • Een plek binnen een snelgroeiende en ambitieuze organisatie.

  • Je hebt minimaal 3 jaar succesvolle werkervaring als Sales Manager;
  • Je hebt ervaring met acquisitie bij grote corporate bedrijven;
  • Je hebt kennis van het MS Office pakket, voornamelijk Excel en Powerpoint;
  • Je beschikt over een HBO werk- en denkniveau.


Daarnaast:

  • Ben je een gestructureerd persoon en werk je secuur;
  • Ben je ondernemend en zelfstandig;
  • Ben je commercieel en sociaal sterk ontwikkeld;
  •  Heb je een energieke persoonlijkheid en ben je gedreven;
  • Ben je integer.

FINTREX is een jonge, ambitieuze, landelijk opererende organisatie met Rotterdamse roots. Wij zijn een recruitmentbureau gespecialiseerd in de werving en selectie van klantcontact medewerkers. Iedere dag zetten wij ons in om de juiste medewerkers te vinden voor onze opdrachtgevers én om het vak klantcontact te verbeteren.

Werken bij FINTREX betekent samenwerken aan succes, veel aandacht voor zelfontwikkeling en een hecht team van professionals die net zo ambitieus zijn als jij. Herken jij jezelf in onze mentaliteit en wil jij je ambities waarmaken? Kom dan werken bij FINTREX!

Ben je benieuwd wie er nog meer bij FINTREX werken? Kijk dan op onze teampagina.

  • 22 November 2017 om 15:08

Parttime Sales Manager

Als Sales Manager bij FINTREX maak je onderdeel uit van de kersverse divisie Commerce en werk je nauw samen met de CCO van het bedrijf. Je analyseert de markt, inventariseert de accounts en op basis van die informatie stel je in samenwerking met het team een strategisch accountplan op. Je bent veel op pad, want je bezoekt prospects in heel Nederland en focust je met name op de grote corporate bedrijven. Daarnaast bezoek je vakbeurzen en events en stel je je voortdurend op de hoogte van alle relevante marktontwikkelingen. De binnendienst zal verschillende leads aandragen en aan jou de taak die leads op te volgen.

Dit is een nieuwe functie dus er is voor jou veel ruimte voor nieuwe ideeën en ontwikkelingen. We zoeken daarom een ondernemend, proactief en enthousiast persoon die ervaring heeft op het gebied van accountmanagent en acquisitie bij (met name) grote corporate bedrijven. Je bent zeer precies, gestructureerd en werkt secuur. Je hoeft geen ervaring te hebben in de uitzendbranche of op het gebied van klantcontact, maar uiteraard is dat wel een pre.

Verantwoordelijkheid en werkzaamheden in het kort:

  • Het inventariseren en in kaart brengen van potentiële klanten / bedrijven / sectoren;
  • Een strategisch plan ontwikkelen om nieuwe klanten te werven;
  • Nieuwe klanten bezoeken, informeren, binnenhalen;
  • Potentiële klanten adviseren over de mogelijkheden van FINTREX;
  • Strategische marktinformatie verzamelen;
  • Signaleren van behoeften van (potentiële) klanten.

  • Een marktconform salaris, afhankelijk van kennis en ervaring;
  • Een parttime functie voor 24 uur per week;
  • Laptop, telefoon en auto;
  • Ruimte voor ontwikkeling en nieuwe ideeën;
  • Een fris, gezellig team van collega's;
  • Een plek binnen een snelgroeiende en ambitieuze organisatie.

  • Je hebt minimaal 3 jaar succesvolle werkervaring als Sales Manager;
  • Je hebt ervaring met acquisitie bij grote corporate bedrijven;
  • Je hebt kennis van het MS Office pakket, voornamelijk Excel en Powerpoint;
  • Je beschikt over een HBO werk- en denkniveau.

Daarnaast:

  • Ben je een gestructureerd persoon en werk je secuur;
  • Ben je ondernemend en zelfstandig;
  • Ben je commercieel en sociaal sterk ontwikkeld;
  •  Heb je een energieke persoonlijkheid en ben je gedreven;
  • Ben je integer.

FINTREX is een jonge, ambitieuze, landelijk opererende organisatie met Rotterdamse roots. Wij zijn een recruitmentbureau gespecialiseerd in de werving en selectie van klantcontact medewerkers. Iedere dag zetten wij ons in om de juiste medewerkers te vinden voor onze opdrachtgevers én om het vak klantcontact te verbeteren.

Werken bij FINTREX betekent samenwerken aan succes, veel aandacht voor zelfontwikkeling en een hecht team van professionals die net zo ambitieus zijn als jij. Herken jij jezelf in onze mentaliteit en wil jij je ambities waarmaken? Kom dan werken bij FINTREX!

Ben je benieuwd wie er nog meer bij FINTREX werken? Kijk dan op onze teampagina.

  • 22 November 2017 om 13:31

WFM Specialist Oxxio

Als WFM Specialist speel jij een cruciale rol in de bezetting van de klantcontact afdeling van Oxxio in Rotterdam. In deze uitdagende functie hou jij je bezig met planningsvraagstukken en capaciteitsmanagement en zorg jij ervoor dat de juiste vertaling wordt gemaakt van de forecast naar een optimale bezetting en de roosters. Jij analyseert de workload en matcht deze met de performance doelstellingen en neemt zonodig corrigerende maatregelen zodanig dat de KPI’s worden behaald. Tevens ben jij  verantwoordelijk voor een verdere verbetering van de WFM processen door scherpe analyses en concrete plannen en draagt hiermee zichtbaar bij aan de doelstellingen.

Je gaat aan de slag binnen een nieuw op te richten team bestaande uit klantcontact specialisten die zichzelf rekenen tot de digitale generatie. Oxxio kiest voor een App Only strategie waarin bellen en gebeld worden nog wel kan, maar tot een minimum wordt terug gebracht.

  • Je beschikt over een HBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt minimaal 2 tot 3 jaar ervaring met plannen en trafficen;
  • Je wilt je graag ontwikkelen op het gebied van forecasting;
  • Je hebt ervaring met het uitvoeren en optimaliseren van personeelsplanning, rooster, capaciteitsplanning, dagsturing en rapportage;
  • Ervaring met Verint is een pre;
  • Je begrijpt hoe je verschillende stromingen aan data kunt plannen (in- en outbound);
  • Je bent in staat om samen met de Team Manager te overleggen over de gang van zaken, problemen en bijzonderheden. Je geeft hierbij advies voor efficiency verbetering.

  • Een plek binnen een innovatieve en succesvolle organisatie;
  • Een marktconform salaris, afhankelijk van kennis en ervaring;
  • Een fulltime functie voor 36 uur per week;
  • Een uitdagende functie met doorgroeimogelijkheden;
  • Een collectieve zorgverzekering via FINTREX.

  • 22 November 2017 om 10:40

Team Manager Oxxio

Jij bent verantwoordelijk voor het aansturen van een team van 20 tot 25 klantcontact specialisten bij Oxxio in Rotterdam. In deze uitdagende functie ben je verantwoordelijk voor het realiseren van de gestelde KPI's  en ben jij in staat om de klantcontactprocessen te optimaliseren. Je weet binnen een snelle dynamische omgeving de juiste doelstellingen te prioriteren en cijfers te vertalen naar acties om de resultaten te verbeteren. Naast  procesgerichtheid heb jij veel gevoel voor mensen en weet je met oprechte aandacht voor de medewerkers hen te coachen en motiveren. Jij gaat graag de uitdaging aan om het beste uit de medewerkers te halen.

Dit nieuw op te richten team bestaat uit klantcontact specialisten die zichzelf rekenen tot de digitale generatie. Het is belangrijk dat jij ervaring hebt in een omnichannel klantcontact en in staat bent de migratie naar een App Only strategie in goede banen te leiden. Ook weet jij slimme oplossingen in te zetten als het gaat om contact reductie.

Jij bent een innovatieve Team en People Manager die:

  • ervaring heeft met het aansturen van een team van 20 tot 25 medewerkers;
  • het uitdagend vind om mensen te ontwikkelen en naar een hoger niveau te tillen;
  • ervaring heeft binnen een omnichannel omgeving;
  • bekend is met klantcontactprocessen en kennis heeft van slimme oplossingen als het gaat om contact reductie;
  • beschikt over een HBO werk- en denkniveau;
  • minimaal 2 jaar werkervaring heeft als Team Manager in een inhouse klantcontact omgeving;
  • ervaring heeft met het werken binnen een service- en een salesgerichte organisatie; 
  • oog heeft voor kwaliteit en het optimaliseren van processen;
  • ervaring heeft met het presenteren van resultaten en kan werken met Excel.

Ben jij de Team Manager die wij zoeken? Solliciteer dan direct!

  • een plek binnen een innovatieve en succesvolle organisatie;
  • een marktconform salaris, afhankelijk van kennis en ervaring;
  • een fulltime functie voor 36 uur per week;
  • een uitdagende functie met doorgroeimogelijkheden;
  • een collectieve zorgverzekering via FINTREX.

 

 

  • 23 November 2017 om 10:01

Commercieel medewerker

Ben jij resultaatgericht, ijverig en krijg je energie van presteren? Voor deze goedbetaalde commerciële functie zijn we op zoek naar medewerkers die aan deze eigenschappen voldoen. Je moet telefonisch wensen en behoeften van de zakelijke klanten feilloos weten te achterhalen en hierop goed kunnen inspelen.

Wanneer jij zelf overtuigd bent van jouw commerciële vaardigheden en graag in een functie onder goede voorwaarden aan de slag wilt, dan zou je op zeer korte termijn kunnen starten!

Voordat je zelf gaat bellen, volg je een doorbetaalde training van 2 dagen. Hierna ga je aan de slag als telefonisch adviseur en verkoper voor de zakelijke markt. Het is belangrijk dat je in staat bent een goed verkoopgesprek te voeren en elke respondent met een fijn gevoel de telefoon kan laten ophangen.

Ben jij benieuwd naar het product dat je zult aanbieden? Solliciteer direct! Dan wij nemen contact met je op om de vacature nader toe te lichten.

  • De mogelijkheid om 24-32 uur te werken;
  • Een hoog vast salaris van €15,- bruto per uur;
  • Naast het vaste salaris ontvang je een bonus per gemaakte sale;
  • Reiskostenvergoeding.

  • Sales ervaring is een must;
  • Beschikbaarheid tijdens de openingstijden: doordeweeks van 11.00 – 20.00 uur;
  • Jij spreek naast Nederlands ook Duits;
  • De mogelijkheid om op korte termijn te starten.
  • 21 November 2017 om 16:35

Fulltime Intercedent

Dan ben jij misschien de fulltime intercedent die wij voor ons team in Rotterdam zoeken. Bij FINTREX zoeken wij nieuwe collega's die graag zichzelf snel willen ontwikkelen en wel raad weten met het oppakken van CV's, het schrijven van vacatureteksten en het screenen van gemotiveerde kandidaten.  

Als intercedent kom jij in het jongste team van FINTREX Rotterdam terecht waarin jij voor onze opdrachtgevers supertoffe vacatures gaat invullen. Denk hierbij aan allerlei soorten vacatures binnen de klantcontact afdeling van bedrijven als Achmea, PostNL en HEMA (klantenservice, customer service, webcare, sales). Het is aan ons de taak om deze functies zo succesvol mogelijk uit te zetten, met als doel het vinden van die ene topkandidaat!

Als je bij ons in het team komt verwelkomen wij jou met open armen en bieden wij jou de tools en ruimte om aan je recruitment skills te gaan werken. Maar je moet wel meteen aan de bak. Je komt tussen collega's te zitten die in een goed tempo hun energie en creativiteit kunnen omzetten in het vervullen van hun uitstaande functies. De leus 'het maakt niet uit hoe je het doet, als je het maar fixt' is er een die je waarschijnlijk weleens op onze werkvloer gaat horen. Dat maakt jouw werk uitdagend en leuk. En daarnaast krijg je daar ook zeker de juiste begeleiding en ruimte voor.

Werken bij FINTREX betekent samenwerken aan succes, veel aandacht voor zelfontwikkeling en een hecht team van professionals die net zo ambitieus zijn als jij.

FINTREX is continu in beweging en wil zich net als jij blijven ontwikkelen en vernieuwen. Wij worden er dan ook heel blij van als jij eigen ideeën oppert en initiatieven toont. Hier krijg jij alle ruimte voor.

  • Een prima salaris;
  • 25 vakantiedagen per jaar;
  • Een reiskostenvergoeding;
  • Volop ruimte om jezelf te ontwikkelen;
  • Een boost aan jouw recruitment skills en CV;
  • De leukste collega's om mee te werken;
  • Ontzettend veel werkplezier;
  • Legendarische borrels op de vrijdag.

 

Je vraagt jezelf misschien af...
Beschik ik over voldoende kennis en heb ik het in mij om mijzelf verder te ontwikkelen? Een (lichte) recruitment achtergrond is een pré, maar zeker geen must. Een goede intrinsieke motivatie en proactieve instelling zijn de dingen die het verschil gaan maken!

Nog een paar puntjes:

  • Minimaal HBO werk en denkniveau;
  • Je kunt snel schakelen en prio's stellen;
  • Je denkt verder na, buiten de 'normale' processen en paden;
  • Je hebt energie, bent proactief en fulltime beschikbaar;
  • Je snapt de Rotterdamse mentaliteit.

 

 

  • 21 November 2017 om 16:14

Klantadviseur afdeling Bedrijven

Als klantadviseur op de afdeling Bedrijven ga jij aan de slag bij de Rabobank in Gouda. Je adviseert klanten proactief over bankzaken zodat onze klanten zich volledig kunnen richten op ondernemen. Je hebt brede kennis van de financiële producten, diensten en je hebt kennis van zakelijke rechtsvormen, structuren van ondernemingen. Je stelt de juiste vragen en vraagt waar nodig door, zodat je snel samen met de klant helder hebt welke informatie of ondersteuning er precies nodig is.

Je gaat je ontwikkelen tot Adviseur Bedrijven. Om volledig klaargestoomd te worden voor deze functie ga je een training van 5 weken volgen. Je wordt door je teamcoach gecoacht en door ervaren collega’s begeleid! Bij complexe zaken kun je rekenen op collega’s! Op deze manier blij jij jezelf ontwikkelen!

Je gaat als klantadviseur werken bij de Rabobank in Gouda. Het streven van de Rabobank is dat klanten zelfverzekerd financiële keuzes kunnen maken en er daarbij nooit alleen voor staan. Of het nu gaat om dagelijkse bankzaken of op belangrijke momenten in het leven van de klant!

Wij bieden binnen deze functie het volgende:

  • Een salaris tussen € 10,71 en € 15,94 per uur;
  • Het salaris is afhankelijk van relevante werkervaring, behaalde Wft's, interne opleidingen en het volgen van de training;
  • Je ontvangt 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Een professionele en toonaangevende organisatie;
  • Een training van 5 weken om volledig klaargestoomd te worden voor deze functie;
  • Goede begeleiding en coaching;
  • Je krijgt de mogelijkheid om kosteloos (via FINTREX) je Wft Basis, Wft Schade particulieren en Wft Schade zakelijk te behalen; 
  •  Je ontvangt een reiskostenvergoeding tot maximaal 40 kilometer reisafstand.

Wij vragen binnen deze functie het volgende:

  • Je hebt minimaal een MBO4 diploma;
  • Je bent beschikbaar om te werken in de urencategorie 32-36 uur;
  • Je Wft Basis diploma voor start te behalen via FINTREX;
  • Je bent beschikbaar om een fulltime training te volgen van 5 weken;
  • Je hebt interesse in het Bank - en Verzekeringswezen;
  • Je hebt een groot inlevingsvermogen;
  • Je bent servicegericht en werkt nauwkeurig;
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal zowel in woord als geschrift.
  • 20 November 2017 om 15:50

Klantadviseur afdeling Bedrijven

Als klantadviseur op de afdeling Bedrijven ga jij aan de slag bij de Rabobank in Rotterdam. Je adviseert klanten proactief over bankzaken zodat onze klanten zich volledig kunnen richten op ondernemen. Je hebt brede kennis van de financiële producten, diensten en je hebt kennis van zakelijke rechtsvormen, structuren van ondernemingen. Je stelt de juiste vragen en vraagt waar nodig door, zodat je snel samen met de klant helder hebt welke informatie of ondersteuning er precies nodig is.

Je gaat je ontwikkelen tot Adviseur Bedrijven. Om volledig klaargestoomd te worden voor deze functie ga je een training van 5 weken volgen en meerdere Wft certificaten behalen. Je wordt door je teamcoach gecoacht en door ervaren collega’s begeleid! Bij complexe zaken kun je rekenen op collega’s! Op deze manier blij jij jezelf ontwikkelen!

Jij wordt onderdeel van het klantcontact team van de Rabobank in Rotterdam. Jouw team bestaat uit collega's die een passie hebben voor klantcontact en zich iedere dag inzetten om de klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Je vindt hier positief ingestelde mensen die kans creëren en grijpen en hun verantwoordelijkheid durven te nemen.

  • Een salaris tussen € 10,71 en € 15,94 per uur;
  • Het salaris is afhankelijk van relevante werkervaring, behaalde Wft's, interne opleidingen en het volgen van de training;
  • Je ontvangt 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Een training van 5 weken om volledig klaargestoomd te worden voor deze functie;
  • Goede begeleiding en coaching;
  • Je krijgt de mogelijkheid om kosteloos (via FINTREX) je Wft Basis, Wft Schade particulieren en Wft Schade zakelijk te behalen;
  • Je ontvangt een reiskostenvergoeding tot maximaal 40 kilometer reisafstand.

  • Je hebt minimaal een MBO4 diploma;
  • Je bent beschikbaar om te werken in de urencategorie 32-36 uur;
  • Je Wft Basis diploma voor start te behalen via FINTREX;
  • Je bent beschikbaar om een fulltime training te volgen van 5 weken;
  • Je hebt interesse in het Bank - en Verzekeringswezen;
  • Je hebt een groot inlevingsvermogen;
  • Je bent servicegericht en werkt nauwkeurig;
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal zowel in woord als geschrift.
  • 20 November 2017 om 15:24

Studiebegeleider

Als Studiebegeleider ben jij onderdeel van de FINTREX Academy en kom je te werken in een enthousiast team dat zich bezig houdt met het opleiden van zowel interne collega’s als flexkrachten die bij verschillende opdrachtgevers voor FINTREX aan het werk zijn.

Binnen de FINTREX Academy leiden wij jaarlijks meer dan 1000 flexkrachten op, op het gebied van Wft. De Academy begeleidt het volledige proces voor deze Wft studenten, van aanmelding voor de e-learning tot het plannen van het examen.

Als Studiebegeleider ben jij verantwoordelijk voor het doeltreffend begeleiden van deze studenten. Aan jou de taak om het studieproces goed uit te leggen aan onze studenten en hen voor te bereiden op een leerzame periode. Gedurende deze periode monitor jij de studievoortgang en heb je regelmatig contact met jouw studenten om hen te motiveren en inhoudelijk te begeleiden. Vanzelfsprekend komt hier een goed geordende administratie bij kijken. Om je rol optimaal in te kunnen vullen zal je zelf ook één of meerdere Wft diploma’s behalen. Jouw hoofddoel is het afleveren van blije studenten, met hun Wft diploma op zak!

Je werkt hierbij nauw samen met andere afdelingen binnen FINTREX zoals Operations en People & Support. Je rapporteert aan de Senior Talent Manager.

  • HBO werk & denk niveau;
  • Ervaring met Microsoft Office, met name Excel; 
  • Ervaring binnen de recruitment- of klantcontact branche is een pré;
  • Kennis op het gebied van Wft is een pré;
  • Woonachtig in omgeving Rotterdam;
  • Fulltime beschikbaar (40 uur).

Daarnaast ben jij:

  • Een stevige persoonlijkheid, stressbestendig en proactief;
  • Communicatief sterk, zowel in woord als geschrift; 
  • Administratief sterk en nauwkeurig; 
  • Enthousiast en overtuigend; 
  • Service-, klant- en resultaatgericht.

  • Een veelzijdige en uitdagende baan, waarbij je samenwerkt met een team van enthousiaste collega's;
  • Een functie waarin je kan groeien en jezelf verder kan ontwikkelen; 
  • Een marktconform salaris afhankelijk van jouw ervaring; 
  • Een OV Business card;
  • 25 vakantiedagen per jaar en 8% vakantiegeld;
  • De mogelijkheid om pensioen op te bouwen bij Nationale-Nederlanden;
  • Legendarische borrels.

FINTREX is een jonge, ambitieuze, landelijk opererende organisatie met Rotterdamse roots. Wij zijn een recruitmentbureau gespecialiseerd in de werving en selectie van klantcontact medewerkers. Iedere dag zetten wij ons in om de juiste medewerkers te vinden voor onze opdrachtgevers én om het vak klantcontact te verbeteren.

Werken bij FINTREX betekent samenwerken aan succes, veel aandacht voor zelfontwikkeling en een hecht team van professionals die net zo ambitieus zijn als jij. Herken jij jezelf in onze mentaliteit en wil jij je ambities waarmaken? Kom dan werken bij FINTREX!

Ben je benieuwd wie er nog meer bij FINTREX werken? Kijk dan op onze teampagina.

  • 17 November 2017 om 15:12

Parttime Sales Medewerker

Als Sales Medewerker bij FINTREX ben je verantwoordelijk voor de commerciële en administratieve ondersteuning van de divisie Commerce. Samen met het team breng je de verschillende klantprofielen in kaart en streef je naar het realiseren van groei.

Je werkt in een gemotiveerde, jonge, energieke en resultaat gedreven omgeving. Je bent verantwoordelijk voor het vergaren van zoveel mogelijk informatie over klanten en daarom bestaat jouw dag grotendeels uit het bellen van (potentiële) klanten. Het is daarom belangrijk dat jij energie krijgt van het behalen van targets en sales driven bent. Daarnaast ondersteun jij de Accountmanager door bijvoorbeeld afspraken in te plannen en ondersteun je de Event Manager met het organiseren van events.

Verantwoordelijkheden & werkzaamheden als Sales Medewerker:

  • Informatie vergaren met het doel (potentiële) klantprofielen in kaart te brengen;
  • Het verlenen van administratieve en commerciële ondersteuning aan de Account Manager;
  • Vastleggen en regelen van klantafspraken;
  • Het verlenen van administratieve en commerciële ondersteuning aan de Event Manager.

  • Een marktconform salaris, afhankelijk van kennis en ervaring;
  • Een parttime functie voor 24 uur per week;
  • Ruimte voor ontwikkeling en nieuwe ideeën;
  • Een fris, gezellig team van collega's;
  • Een plek binnen een snelgroeiende en ambitieuze organisatie.

  • Je volgt een HBO/WO opleiding of je hebt een afgeronde HBO/WO opleiding;
  • Je hebt succesvolle werkervaring in een binnendienst (tele)sales/marketing functie;
  • Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Het is geen must om ervaring te hebben met event organisatie, maar het is wel belangrijk dat je hierin interesse hebt.

Daarnaast:

  • Heb je een enorme drive in het neerzetten van een resultaat;
  • Ben je communicatief sterk, enthousiast en overtuigend;
  • Geef je niet snel op, kan goed luisteren en bent een regelaar;
  • Ben je een georganiseerd persoon en houd je overzicht.

FINTREX is een jonge, ambitieuze, landelijk opererende organisatie met Rotterdamse roots. Wij zijn een recruitmentbureau gespecialiseerd in de werving en selectie van klantcontact medewerkers. Iedere dag zetten wij ons in om de juiste medewerkers te vinden voor onze opdrachtgevers én om het vak klantcontact te verbeteren.

Werken bij FINTREX betekent samenwerken aan succes, veel aandacht voor zelfontwikkeling en een hecht team van professionals die net zo ambitieus zijn als jij. Herken jij jezelf in onze mentaliteit en wil jij je ambities waarmaken? Kom dan werken bij FINTREX!
Ben je benieuwd wie er nog meer bij FINTREX werken? Kijk dan op onze teampagina.

  • 17 November 2017 om 14:26

Facility Assistant

Als Facility Assistant zorg jij ervoor dat ervoor dat al jouw collega's voorzien zijn van alle middelen om hun werk goed uit te kunnen voeren. Tevens ben jij in deze functie het gezicht en stem van onze organisatie. Zo verzorg je het ontvangst van onze bezoekers, zoals klanten maar ook vele kandidaten die op sollicitatie komen en beheer jij het algemene telefoonummer.

Je ondersteunt de Facility Manager bij diverse administratieve werkzaamheden, zoals facturen, bestellingen en agendabeheer en verwerk je de inkomende en uitkomende mail.

  • Een marktconform salaris, afhankelijk van kennis en ervaring;
  • De mogelijkheid om parttime of fulltime te werken;
  • De kans om veel te leren en jezelf te ontwikkelen;
  • Een plek binnen een snelgroeiende en ambitieuze organisatie.

  • Je beschikt over een HBO diploma of volgt momenteel een HBO studie;
  • Je bent administratief sterk;
  • Je hebt kennis van het MS office pakket;
  • Je bent communicatief sterk, behulpzaam en representatief
  • Je staat iedere ochtend om 08.00 uur op kantoor met een glimlach.

FINTREX is een jonge, ambitieuze, landelijk opererende organisatie met Rotterdamse roots. Aanpakken en hard werken zit in ons DNA. Iedere dag zetten onze mensen alles op alles om het vak klantcontact te verbeteren. Vanuit het hart, continu op zoek naar vernieuwing en een niet te temmen drive.

Werken bij FINTREX betekent samenwerken aan succes, veel aandacht voor zelfontwikkeling en een hecht team van professionals die net zo ambitieus zijn als jij. Herken jij jezelf in onze mentaliteit en wil jij je ambities waarmaken? Kom dan werken bij FINTREX!

  • 14 November 2017 om 12:53

Accountmanager telecom met lef gezocht! (Den Haag)

Heb je The Wolf of Wallstreet gezien? Dan weet je dat er geen grens zit aan geld verdienen. Dan snap je wat het motto 'work hard, play hard(er)' betekent. Iedereen in dit team heeft dezelfde instelling: never settle for less.

Ja, het gaat hier om een salesfunctie. Voor de mensen die nu gaan twijfelen: niet reageren. We zoeken mensen die het verkoopspelletje heerlijk vinden. Die er van genieten om een sale te closen. Mensen met een vlotte babbel, die horen wat een klant écht nodig heeft en daarop kunnen inspelen. Misschien ben je een tikkeltje brutaal, je hebt in ieder geval lef.

In ruil daarvoor krijg je een lekker (basis)uurloon van €12,47 per uur én flinke bonussen. Je krijgt trouwens ook een vaste vrije dag, zodat je in ieder geval tijd hebt om het geld weer uit te geven.

Als Accountmanager B2B ben jij verantwoordelijk voor het behouden van klanten in het (klein)zakelijk segment. Ik hoor je denken: 'retentie dus'. Same-same, but DIFFERENT. Het gaat hier om bestaande klanten die heel erg toe zijn aan een verlenging. Jij checkt hoe ze de service tot nu toe hebben ervaren, of ze nog steeds tevreden klanten zijn.
Uiteraard probeer je twijfels en klachten weg te nemen. Met goed luisteren besluit je uiteindelijk welk aanbod je de klant doet. De manier waarop je dit doet is aan jou.

Zie jij jezelf al helemaal zitten bij T-Mobile? Dan zijn onderstaande punten fijn om te weten:

  • Je uurloon ligt op €12,46 per uur bruto (targetvrij);
  • Daarnaast krijg je op basis van je behaalde targets fijne bonussen. De afgelopen maanden lag de gemiddelde bonus tussen de €800 en €1500 per maand;
  • Alsof dit nog niet genoeg is neem je automatisch deel aan een incentiveprogramma vanuit T-Mobile. Hierbij moet je denken aan extra accessoires, dagjes uit met het team of nieuwe gadgets.
  • Je werkt 32 uur per week, verdeeld over 4 dagen. Je vrije dag bepaal je in overleg met je leidinggevende;
  • Je werkt op het hoofdkantoor van T-Mobile in Den Haag;
  • Vanaf 10 KM reisafstand heb je recht op een reiskostenvergoeding;
  • Uiteraard krijg je ook 8% vakantiegeld én 10% vakantiedaguren.

We hebben hoge verwachtingen van jou. T-Mobile heeft veel te bieden, jij moet de kansen pakken.
We verwachten dat jij:

  • Ervaring hebt in een outbound-salesfunctie, door-to-door sales of ander commercieel klantcontact, jij hebt hierin je targets gehaald en kent het spel;
  • Voor langere tijd aan de slag wil;
  • 32 uur per week beschikbaar bent;
  • Minimaal MBO 4 niveau hebt.
  • 13 November 2017 om 16:12

Unlimited Bonus bij T-Mobile

Om deze functie goed te kunnen uitvoeren zijn de volgende punten essentieel:

  • Creeër binding; Dit doe je  door ervoor te zorgen dat je er eerst achter komt wat de wensen en behoeften zijn;
  • Doe een 'offer they can't refuse';
  • Sluit de deal;
  • Ontvang je bonus!

Je komt te werken op het hoofdkantoor van T- Mobile. Dit is gevestigd in Den Haag. Het pand van T-Mobile is op loopafstand van het Centraal Station en dus goed te bereiken met het Openbaar Vervoer. Natuurlijk kan je ook reizen met eigen vervoer, alleen zal je dan rekening moeten houden met betaald parkeren.

  • Je beschikt over een MBO opleiding;
  • Je bent flexibel;
  • Je bent een echte salestopper;
  • Je vind het leuk om mensen over de streep te trekken, je beschikt dus over de juiste hoeveelheid overtuigingskracht;
  • Je bent commercieel ingesteld;
  • En op communicatief vlak ben je niet uit het veld te slaan.

  • Een startsalaris van € 12,46, waarbij er op diverse tijdstippen toeslagen zijn;
  • Onbeperkte bonus mogelijkheden;
  • Reiskostenvergoeding wanneer je verder dan 10 KM moet reizen;
  • Je hebt standaard 1 vrije dag per week;
  • En natuurlijk staat het goed op je CV.
  • 13 November 2017 om 15:40

Recruitment Consultant

Vind jij het leuk om met mensen te werken én bedrijfsresultaten na te streven? FINTREX is een jong en ambitieus recruitment bedrijf in het centrum van Rotterdam en wij zoeken naar enthousiaste collega's die zichzelf graag ontwikkelen. Durf jij een uitdaging aan te gaan en ben jij bereid om alles uit de kast te halen om jouw doelstellingen en die van jouw team te behalen? Dan ben jij de persoon die wij zoeken!

Wat doe je?
In de ochtend start jij jouw computer op en beantwoord jij sollicitaties van kandidaten voor verschillende klantcontact vacatures. In de middag ben jij druk aan het bellen om de juiste kandidaat te selecteren. Je verstuurt en beoordeelt het FINTREX e-assesment en stelt kandidaten met hun cv en motivatie voor bij onze opdrachtgevers in de klantcontactbranche. De volgende dag ben jij aanwezig bij de klant om een kijkje op de werkvloer te nemen of om bijvoorbeeld een presentatie te geven over de resultaten van de afgelopen maand. Die middag belt een andere klant je op met een nieuwe vacature, jij gaat graag aan de slag. Zoals je ziet, is geen dag hetzelfde. Het is jouw doel om sollicitanten met een baan te matchen en daarmee een tevreden opdrachtgever te krijgen, jij krijgt hier energie van! Dit doe je door middel van verschillende tools en kwaliteiten die jij bij FINTREX gaat ontwikkelen en leren kennen.

FINTREX is een recruitmentorganisatie die snel groeit, zowel in collega's als in aantal klanten. Door middel van goede coaching en begeleiding kun jij uitgroeien tot een sterke en ervaren Recruitment Consultant. De kernwaarden van ons bedrijf zijn ambitie, flexibiliteit en energie. Dit zie je overal in onze organisatie terug. Denk hierbij aan leuke personeelsfeesten, een foute kersttrui wedstrijd, een eigen tijdschrift waar je lid van de redactie kan worden en doorgroeimogelijkheden op jou afgestemd.

Het team waarin je komt te werken is een vrolijk team waar men er wel van houdt om met elkaar een hapje te gaan eten. Als jouw kandidaten aangenomen zijn, zetten we onze bellenblaasmachine voor je aan om dit te vieren!

Werken in Zoetermeer

  • Een vliegende start in de wereld van recruitment;
  • Een leuk team van collega's die dol zijn op vrijdagmiddagborrels;
  • Goede coaching en begeleiding;
  • Een baan voor 40 uur in de week;
  • De mogelijkheid om thuis te werken op termijn;
  • De mogelijkheid om een kijkje in de keuken te nemen bij meer dan 15 opdrachtgevers zoals Aegon, Makro, Webhelp, Bergman Clinics en meer.

  • Niet lullen maar poetsen mentaliteit;
  • HBO werk- en denkniveau;
  • Ervaring in recruitment is een pre;
  • Ambitie, flexibiliteit en energie!
  • 15 November 2017 om 13:26

Bijbaan als Recruitment Assistant bij FINTREX in Rotterdam

Wil jij graag waardevolle werkervaring op doen? Heb je de ambitie om jezelf verder te ontwikkelen? En zoek je een flexibele parttime baan? Dan ben jij bij FINTREX aan het juiste adres!

Als Recruitment Assistant wordt je onderdeel van een van onze Business & Recruitment teams. Deze teams bestaan uit 6 tot 8 collega's en samen hebben jullie één doel: het vinden van de perfecte match tussen onze opdrachtgevers en de kandidaten die solliciteren.

Als Recruitment Assistant ga je het team ondersteunen door onder andere:

  • Nieuwe sollicitanten op te pakken
  • Het schrijven van vacature content en mailings
  • Het zoeken naar geschikte kandidaten in vacaturebanken
  • Diverse administratieve werkzaamheden

Wij zijn een jonge ambitieuze organisatie met Rotterdamse roots. Werken bij FINTREX betekent samenwerken aan succes, veel aandacht voor zelfontwikkeling en een hecht team van ambitieuze professionals. De perfecte plek dus om werkervaring te op doen en jouw CV te boosten. Herken jij jezelf in onze mentaliteit en wil jij je ambities waarmaken? Solliciteer dan direct!

Heel veel flexibiliteit:

Wij bieden jou een flexibele parttime baan voor 24, 32 of 40 uur per week. Je hebt de mogelijkheid om tijdens onze kantooruren van 08.30 tot 17.00 uur te werken, maar je kan ook in de avonden of het weekend werken. Hierdoor kun je de functie afstemmen op jouw wensen en dus goed combineren met een studie of andere werkzaamheden.

Verder:

  • De kans om werkervaring op te doen bij een snel groeiende organisatie;
  • De mogelijkheid om veel te leren en jouw CV een boost te geven;
  • Gezellige collega's die graag samen borrelen na een drukke werkweek;
  • Een salaris tussen de € 9,- en € 11,- bruto per uur;
  • Boven op jouw salaris bouw je nog vakantiegeld op;
  • Bij gebruik van het OV 100% reiskostenvergoeding (vanaf 10 km);
  • Een top locatie in hartje Rotterdam die goed bereikbaar is met OV.

  • Jij zoekt een flexibele baan voor minimaal 24 uur per week;
  • Jij wilt veel leren, hebt ambitie en zit vol met energie;
  • Jij volgt momenteel een HBO / WO studie of je hebt jouw diploma al behaald.

Herken jij jezelf hierin? Aarzel geen moment en solliciteer!

  • 10 November 2017 om 14:46

Coach vacature Contactcenter in Enschede

Als Coach bij een klantcontactcenter in Enschede zul jij je gaan bezighouden met de intensieve begeleiding en coaching van meerdere klantcontact medewerkers. Je zorgt ervoor dat jouw medewerkers de kwaliteit van hun gespreksvaardigheden verbeteren om zodoende de klant zo professioneel en volledig mogelijk te woord te staan.

Je maakt diverse afspraken met jouw team waarbij je advies geeft over de ontwikkeling van jouw klantcontact medewerkers aan de teammanager. Om de feeling te houden met de werkzaamheden van jouw team op de werkvloer zul jij zelf ook 30% van je werktijd ingeroosterd worden in de lijn. De overige 70% staan in het teken met de actieve coaching van de medewerkers.

Daarnaast zullen jouw voornaamste taken bestaan uit:

  • Het monitoren van gesprekken van de klantcontact medewerkers;
  • Het geven van motiverende en opbouwende feedback;
  • Het signaleren van verbeterpunten op basis van coaching en monitoring;
  • Het inzetten van acties ter verbetering van de kwaliteit van de gesprekken;
  • Het geven van gevraagd en ongevraagd advies over de verbetering van content aan de debestreffende contentspecialisten.
  • Het behalen van de gestelde KPI's.

Je gaat aan de slag voor een project bij een bekend facilitair klantcontactcenter in Enschede.  De organisatie kenmerkt zich door de waarde die gehecht wordt aan zelfontplooiing en ontwikkeling. Binnen de afdeling waarin je komt te werken heerst een professionele, maar informele werksfeer.

Voor de functie van Coach kun jij van ons het volgende verwachten:

  • Een marktconform salaris;
  • Naast jouw salaris heb jij recht op 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Je komt te werken in een professionele werkomgeving;
  • Doorgroeimogelijkheden
  • Informele werksfeer;
  • Diverse trainingen en opleidingsmogelijkheden.
  • Reiskostenvergoeding.

Voor deze functie verwachten wij het volgende van jou:

  • Je hebt een MBO+ werk- en denkniveau;
  • Je hebt eerder werkervaring opgedaan binnen een soortgelijke functie;
  • Je bent in staat om collega's op een inspirerende manier te coachen;
  • Je beheerst de Nederlandse taal in zowel woord als geschrift;
  • Je hebt aantoonbare affiniteit met de klantcontactcenter branche.
  • 8 November 2017 om 16:45

Coach vacature Contactcenter in Amersfoort

Als Coach bij een klantcontactcenter in Amersfoort zul jij je gaan bezighouden met de intensieve begeleiding en coaching van meerdere klantcontact medewerkers. Je zorgt ervoor dat jouw medewerkers de kwaliteit van hun gespreksvaardigheden verbeteren om zodoende de klant zo professioneel en volledig mogelijk te woord te staan.

Je maakt diverse afspraken met jouw team waarbij je advies geeft over de ontwikkeling van jouw klantcontact medewerkers aan de teammanager. Om de feeling te houden met de werkzaamheden van jouw team op de werkvloer zul jij zelf ook 30% van je werktijd ingeroosterd worden in de lijn. De overige 70% staan in het teken met de actieve coaching van de medewerkers.

Daarnaast zullen jouw voornaamste taken bestaan uit:

  • Het monitoren van gesprekken van de klantcontact medewerkers;
  • Het geven van motiverende en opbouwende feedback;
  • Het signaleren van verbeterpunten op basis van coaching en monitoring;
  • Het inzetten van acties ter verbetering van de kwaliteit van de gesprekken;
  • Het geven van gevraagd en ongevraagd advies over de verbetering van content aan de debestreffende contentspecialisten.
  • Het behalen van de gestelde KPI's.

Je gaat aan de slag voor een project bij een bekend facilitair klantcontactcenter in Amersfoort.  De organisatie kenmerkt zich door de waarde die gehecht wordt aan zelfontplooiing en ontwikkeling. Binnen de afdeling waarin je komt te werken heerst een professionele, maar informele werksfeer.

Voor de functie van Coach kun jij van ons het volgende verwachten:

  • Een marktconform salaris;
  • Naast jouw salaris heb jij recht op 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Je komt te werken in een professionele werkomgeving;
  • Doorgroeimogelijkheden
  • Informele werksfeer;
  • Diverse trainingen en opleidingsmogelijkheden.
  • Reiskostenvergoeding.

Voor deze functie verwachten wij het volgende van jou:

  • Je hebt een MBO+ werk- en denkniveau;
  • Je hebt eerder werkervaring opgedaan binnen een soortgelijke functie;
  • Je bent in staat om collega's op een inspirerende manier te coachen;
  • Je beheerst de Nederlandse taal in zowel woord als geschrift;
  • Je hebt aantoonbare affiniteit met de klantcontactcenter branche.
  • 8 November 2017 om 16:40

Coach vacature Contactcenter in Groningen

Als Coach bij een klantcontactcenter in Groningen zul jij je gaan bezighouden met de intensieve begeleiding en coaching van meerdere klantcontact medewerkers. Je zorgt ervoor dat jouw medewerkers de kwaliteit van hun gespreksvaardigheden verbeteren om zodoende de klant zo professioneel en volledig mogelijk te woord te staan.

Je maakt diverse afspraken met jouw team waarbij je advies geeft over de ontwikkeling van jouw klantcontact medewerkers aan de teammanager. Om de feeling te houden met de werkzaamheden van jouw team op de werkvloer zul jij zelf ook 30% van je werktijd ingeroosterd worden in de lijn. De overige 70% staan in het teken met de actieve coaching van de medewerkers.

Daarnaast zullen jouw voornaamste taken bestaan uit:

  • Het monitoren van gesprekken van de klantcontact medewerkers;
  • Het geven van motiverende en opbouwende feedback;
  • Het signaleren van verbeterpunten op basis van coaching en monitoring;
  • Het inzetten van acties ter verbetering van de kwaliteit van de gesprekken;
  • Het geven van gevraagd en ongevraagd advies over de verbetering van content aan de debestreffende contentspecialisten.
  • Het behalen van de gestelde KPI's.

Je gaat aan de slag voor een project bij een bekend facilitair klantcontactcenter in Groningen.  De organisatie kenmerkt zich door de waarde die gehecht wordt aan zelfontplooiing en ontwikkeling. Binnen de afdeling waarin je komt te werken heerst een professionele, maar informele werksfeer.

Voor de functie van Coach kun jij van ons het volgende verwachten:

  • Een marktconform salaris;
  • Naast jouw salaris heb jij recht op 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Je komt te werken in een professionele werkomgeving;
  • Doorgroeimogelijkheden
  • Informele werksfeer;
  • Diverse trainingen en opleidingsmogelijkheden.
  • Reiskostenvergoeding.

Voor deze functie verwachten wij het volgende van jou:

  • Je hebt een MBO+ werk- en denkniveau;
  • Je hebt eerder werkervaring opgedaan binnen een soortgelijke functie;
  • Je bent in staat om collega's op een inspirerende manier te coachen;
  • Je beheerst de Nederlandse taal in zowel woord als geschrift;
  • Je hebt aantoonbare affiniteit met de klantcontactcenter branche.
  • 8 November 2017 om 16:39

Coach vacature Contactcenter in Breda

Als Coach bij een klantcontactcenter in Breda zul jij je gaan bezighouden met de intensieve begeleiding en coaching van meerdere klantcontact medewerkers. Je zorgt ervoor dat jouw medewerkers de kwaliteit van hun gespreksvaardigheden verbeteren om zodoende de klant zo professioneel en volledig mogelijk te woord te staan.

Je maakt diverse afspraken met jouw team waarbij je advies geeft over de ontwikkeling van jouw klantcontact medewerkers aan de teammanager. Om de feeling te houden met de werkzaamheden van jouw team op de werkvloer zul jij zelf ook 30% van je werktijd ingeroosterd worden in de lijn. De overige 70% staan in het teken met de actieve coaching van de medewerkers.

Daarnaast zullen jouw voornaamste taken bestaan uit:

  • Het monitoren van gesprekken van de klantcontact medewerkers;
  • Het geven van motiverende en opbouwende feedback;
  • Het signaleren van verbeterpunten op basis van coaching en monitoring;
  • Het inzetten van acties ter verbetering van de kwaliteit van de gesprekken;
  • Het geven van gevraagd en ongevraagd advies over de verbetering van content aan de debestreffende contentspecialisten.
  • Het behalen van de gestelde KPI's.

Je gaat aan de slag voor een project bij een bekend facilitair klantcontactcenter in Breda.  De organisatie kenmerkt zich door de waarde die gehecht wordt aan zelfontplooiing en ontwikkeling. Binnen de afdeling waarin je komt te werken heerst een professionele, maar informele werksfeer.

Voor de functie van Coach kun jij van ons het volgende verwachten:

  • Een marktconform salaris;
  • Naast jouw salaris heb jij recht op 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Je komt te werken in een professionele werkomgeving;
  • Doorgroeimogelijkheden
  • Informele werksfeer;
  • Diverse trainingen en opleidingsmogelijkheden.
  • Reiskostenvergoeding.

Voor deze functie verwachten wij het volgende van jou:

  • Je hebt een MBO+ werk- en denkniveau;
  • Je hebt eerder werkervaring opgedaan binnen een soortgelijke functie;
  • Je bent in staat om collega's op een inspirerende manier te coachen;
  • Je beheerst de Nederlandse taal in zowel woord als geschrift;
  • Je hebt aantoonbare affiniteit met de klantcontactcenter branche.
  • 8 November 2017 om 16:37

Coach vacature Contactcenter in Leeuwarden

Als Coach bij een klantcontactcenter in Leeuwarden zul jij je gaan bezighouden met de intensieve begeleiding en coaching van meerdere klantcontact medewerkers. Je zorgt ervoor dat jouw medewerkers de kwaliteit van hun gespreksvaardigheden verbeteren om zodoende de klant zo professioneel en volledig mogelijk te woord te staan.

Je maakt diverse afspraken met jouw team waarbij je advies geeft over de ontwikkeling van jouw klantcontact medewerkers aan de teammanager. Om de feeling te houden met de werkzaamheden van jouw team op de werkvloer zul jij zelf ook 30% van je werktijd ingeroosterd worden in de lijn. De overige 70% staan in het teken met de actieve coaching van de medewerkers.

Daarnaast zullen jouw voornaamste taken bestaan uit:

  • Het monitoren van gesprekken van de klantcontact medewerkers;
  • Het geven van motiverende en opbouwende feedback;
  • Het signaleren van verbeterpunten op basis van coaching en monitoring;
  • Het inzetten van acties ter verbetering van de kwaliteit van de gesprekken;
  • Het geven van gevraagd en ongevraagd advies over de verbetering van content aan de debestreffende contentspecialisten.
  • Het behalen van de gestelde KPI's.

Je gaat aan de slag voor een project bij een bekend facilitair klantcontactcenter in Leeuwarden.  De organisatie kenmerkt zich door de waarde die gehecht wordt aan zelfontplooiing en ontwikkeling. Binnen de afdeling waarin je komt te werken heerst een professionele, maar informele werksfeer.

Voor de functie van Coach kun jij van ons het volgende verwachten:

  • Een marktconform salaris;
  • Naast jouw salaris heb jij recht op 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Je komt te werken in een professionele werkomgeving;
  • Doorgroeimogelijkheden
  • Informele werksfeer;
  • Diverse trainingen en opleidingsmogelijkheden.
  • Reiskostenvergoeding.

Voor deze functie verwachten wij het volgende van jou:

  • Je hebt een MBO+ werk- en denkniveau;
  • Je hebt eerder werkervaring opgedaan binnen een soortgelijke functie;
  • Je bent in staat om collega's op een inspirerende manier te coachen;
  • Je beheerst de Nederlandse taal in zowel woord als geschrift;
  • Je hebt aantoonbare affiniteit met de klantcontactcenter branche.
  • 8 November 2017 om 16:35
โŒ