[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

๐Ÿ”’
โŒ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
Gisteren โ€” 13 Augustus 2018Callcenter Supervisor

Team Manager Apeldoorn

In de functie van Team Manager ben je verantwoordelijk voor het coachen, aansturen en begeleiden van Deskaccountmanagers. Je werkt samen met andere teammanagers om de beoogde sales doelstellingen te behalen. Daarnaast werk je intern ook samen met andere afdelingen zoals Kwaliteit en Opleidingen. Je bent je ervan bewust dat je altijd opereert binnen het spanningsveld tussen de belangen van jouw opdrachtgever(s), jouw medewerkers en jouw werkgever.

Je bent als Teammanager verantwoordelijk voor de klanttevredenheid, sales, efficiency en het budget. Je dient aan de hand van deze pijlers de opgestelde sales doelstellingen te behalen waarbij je tegelijkertijd de medewerkerstevredenheid vergroot.

Middels jouw kennis binnen het vakgebied en je sterke communicatieve vaardigheden weet jij je succesvol binnen dit spanningsveld te bewegen. Verder komt je de gemaakte afspraken na.

Het is aan jou de taak om de deskaccountmanagers zodanig klaar te stomen dat zij in staat zijn om de functie als telefonisch klantenservice medewerker zo succesvol mogelijk uit te voeren. Jouw voornaamste taken bestaan uit:

  • Het aansturen van de dagelijkse activiteiten op de werkvloer;
  • Het coachen en ontwikkelen van de medewerkers binnen jouw team op het gebied van klant - en servicebeleving;
  • Je bent in staat om commerciële doelstellingen concreet te maken en deze te vertalen naar de medewerker;
  • Je begeleidt medewerkers om zowel individuele als teamgerichte resultaten te behalen;
  • Je draagt bij aan een positieve werksfeer en werkrelatie met collega's;
  • Het doorvoeren en implementeren van (eventuele) veranderingsprocessen.

Je werkt bij de grootste verzekeraar in Nederland. Deze organisatie voorziet ongeveer de helft van de Nederlandse huishoudens van een verzekering. Door een individuele en empathische benadering wil de organisatie het verschil maken voor haar klanten. Je werkt hier binnen een professionele, motiverende omgeving vol opleidingsmogelijkheden.

  • Een uitdagende baan bij de grootste verzekeraar van Nederland;
  • Een marktcomform salaris € 20,52 per uur max.
  • Reiskostenvergoeding, 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Een motiverende werkomgeving met veel persoonlijke aandacht en coaching;
  • Informele werksfeer;
  • Diverse trainingen en opleidingsmogelijkheden.

  • Je bent flexibel inzetbaar voor 36 uur per week;
  • Je beschikt minimaal over een afgerond HBO diploma;
  • Je hebt ervaring met het aansturen van medewerkers in een callcenteromgeving;
  • Je bent communicatief vaardig;
  • Je bent bekend met relevante KPI's zoals Conversie Verkoop, Klanttevredenheid en afhandeltijd;
  • Je bent analytisch sterk en goed in het opstellen van rapportages;
  • Je toont initiatief en handelt proactief;
  • Je beschikt over een sterke drive om doelstellingen te halen.
  • 14 Augustus 2018 om 17:41
OuderCallcenter Supervisor

Team Manager in Apeldoorn

In de functie van Team Manager ben je verantwoordelijk voor het coachen, aansturen en begeleiden van contactcenter medewerkers. Je werkt samen met andere teammanagers om de beoogde sales doelstellingen te behalen. Daarnaast werk je intern ook samen met andere afdelingen zoals Kwaliteit en Opleidingen. Je bent je ervan bewust dat je altijd opereert binnen het spanningsveld tussen de belangen van jouw opdrachtgever(s), jouw medewerkers en jouw werkgever.

Je bent als Teammanager verantwoordelijk voor de klanttevredenheid, sales, efficiency en het budget. Je dient aan de hand van deze pijlers de opgestelde sales doelstellingen te behalen waarbij je tegelijkertijd de medewerkerstevredenheid vergroot.

Middels jouw kennis binnen het vakgebied en je sterke communicatieve vaardigheden weet jij je succesvol binnen dit spanningsveld te bewegen. Verder komt je de gemaakte afspraken na.

Het is aan jou de taak om deze contactcenter medewerkers zodanig klaar te stomen dat zij in staat zijn om de functie als telefonisch klantadviseur zo succesvol mogelijk uit te voeren. Jouw voornaamste taken bestaan uit:

  • Het aansturen van de dagelijkse activiteiten op de werkvloer;
  • Het coachen en ontwikkelen van de medewerkers binnen jouw team op het gebied van klant - en servicebeleving;
  • Je bent in staat om commerciële doelstellingen concreet te maken en deze te vertalen naar de medewerker;
  • Je begeleidt medewerkers om zowel individuele als teamgerichte resultaten te behalen;
  • Je draagt bij aan een positieve werksfeer en werkrelatie met collega's;
  • Het doorvoeren en implementeren van (eventuele) veranderingsprocessen.

Je werkt bij  de grootste verzekeraar in Nederland in Apeldoorn. Deze organisatie voorziet ongeveer de helft van de Nederlandse huishoudens van een verzekering. Door een individuele en empathische benadering wil de verzekeraar het verschil maken voor haar klanten. Je werkt in een professionele, motiverende omgeving vol opleidingsmogelijkheden.

  • Een uitdagende baan bij de grootste verzekeraar van Nederland;
  • De salarisindicatie voor de functie ligt tussen de € 2650,- tot € 2900,- per maand, afhankelijk van ervaring;
  • Reiskostenvergoeding, 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Een motiverende werkomgeving met veel persoonlijke aandacht en coaching;
  • Informele werksfeer;
  • Diverse trainingen en opleidingsmogelijkheden.

  • Je bent flexibel inzetbaar voor 36 uur per week;
  • Je beschikt minimaal over een afgerond HBO diploma;
  • Je hebt ervaring met het aansturen van medewerkers in een callcenteromgeving;
  • Je bent communicatief vaardig;
  • Je bent bekend met relevante KPI's zoals Conversie Verkoop, Klanttevredenheid en afhandeltijd;
  • Je bent analytisch sterk en goed in het opstellen van rapportages;
  • Je toont initiatief en handelt proactief;
  • Je beschikt over een sterke drive om doelstellingen te halen.
  • 8 Augustus 2018 om 09:55

Teammanager Apeldoorn

In de functie van Teammanager ben je verantwoordelijk voor het coachen, aansturen en begeleiden van Deskaccountmanagers. Je werkt samen met andere teammanagers om de beoogde sales doelstellingen te behalen. Daarnaast werk je intern ook samen met andere afdelingen zoals Kwaliteit en Opleidingen. Je bent je ervan bewust dat je altijd opereert binnen het spanningsveld tussen de belangen van jouw opdrachtgever(s), jouw medewerkers en jouw werkgever.

Je bent als Teammanager verantwoordelijk voor de klanttevredenheid, sales, efficiency en het budget. Je dient aan de hand van deze pijlers de opgestelde sales doelstellingen te behalen waarbij je tegelijkertijd de medewerkerstevredenheid vergroot.

Middels jouw kennis binnen het vakgebied en je sterke communicatieve vaardigheden weet jij je succesvol binnen dit spanningsveld te bewegen. Verder komt je de gemaakte afspraken na.

Het is aan jou de taak om de deskaccountmanagers zodanig klaar te stomen dat zij in staat zijn om de functie als telefonisch klantenservice medewerker zo succesvol mogelijk uit te voeren. Jouw voornaamste taken bestaan uit:

  • Het aansturen van de dagelijkse activiteiten op de werkvloer;
  • Het coachen en ontwikkelen van de medewerkers binnen jouw team op het gebied van klant - en servicebeleving;
  • Je bent in staat om commerciële doelstellingen concreet te maken en deze te vertalen naar de medewerker;
  • Je begeleidt medewerkers om zowel individuele als teamgerichte resultaten te behalen;
  • Je draagt bij aan een positieve werksfeer en werkrelatie met collega's;
  • Het doorvoeren en implementeren van (eventuele) veranderingsprocessen.

Je werkt bij de grootste verzekeraar in Nederland. Deze organisatie voorziet ongeveer de helft van de Nederlandse huishoudens van een verzekering. Door een individuele en empathische benadering wil de organisatie het verschil maken voor haar klanten. Je werkt hier binnen een professionele, motiverende omgeving vol opleidingsmogelijkheden.

  • Een uitdagende baan bij de grootste verzekeraar van Nederland;
  • Een marktcomform salaris;
  • Reiskostenvergoeding, 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Een motiverende werkomgeving met veel persoonlijke aandacht en coaching;
  • Informele werksfeer;
  • Diverse trainingen en opleidingsmogelijkheden.

  • Je bent flexibel inzetbaar voor 36 uur per week;
  • Je beschikt minimaal over een afgerond HBO diploma;
  • Je hebt ervaring met het aansturen van medewerkers in een callcenteromgeving;
  • Je bent communicatief vaardig;
  • Je bent bekend met relevante KPI's zoals Conversie Verkoop, Klanttevredenheid en afhandeltijd;
  • Je bent analytisch sterk en goed in het opstellen van rapportages;
  • Je toont initiatief en handelt proactief;
  • Je beschikt over een sterke drive om doelstellingen te halen.
  • 8 Augustus 2018 om 09:49

Sales Manager T-Mobile Zakelijk

Als Sales Manager ga je aan de slag in een ambitieus team waar jij veel verantwoordelijkheden krijgt.
Naast het goed afstemmen van processen zul je dus ook communicatief een spil in het web zijn! Je komt te werken op de afdeling Direct Business Operations bij T-Mobile in Den Haag, waarbij je een team van 12 Accountmanagers aanstuurt. Met dit team ben je verantwoordelijk voor de implementatie van grootzakelijke klanten.
Het team is gespecialiseerd in de commerciële support aan eindklanten en Account Management voor de Direct Sales kanalen.

Als Sales Manager houd jij je bezig met de volgende functietaken:

  • Het aansturen van een team van 12 Accountmanagers en de daarbij behorende HR verantwoordelijkheid: Het creëren van een uitstekende werksfeer en bewaken van de HR Cyclus (performance- en functioneringsgesprekken);
  • Bewaken van de financiële doelstellingen;
  • Signaleren van uitdagingen en proactief komen met verbetervoorstellen;
  • Het opstellen van rapportages met betrekking tot de performance en het informeren en managen van de interne stakeholders in deze;
  • Het bedenken en uitvoeren van actieplannen om bij te sturen op de performance;
  • Het aantonen van een efficiency, kwaliteit- en effectiviteitslag.

T-Mobile Nederland: De Magenta Telefoonprovider, die al drie jaar op een rij het snelste 4G netwerk van Nederland heeft! Met een gedurfde instelling en mindset waar altijd in mogelijkheden wordt gedacht dagen zij zichzelf en de markt uit om iedereen te verbinden met de mogelijkheden van nu. Gedurfd, verantwoordelijkheid en samenwerken dat zijn de kern competenties van T-Mobile Nederland.

Je komt te werken bij T-Mobile Nederland in Den Haag. Van T-Mobile Nederland mag je veel goeds verwachten als werkgever:

  1. Er is een persoonlijk ontwikkelbudget voor elke medewerker;
  2. Er is sprake van een beoordelingssysteem waar resultaat beloond wordt;
  3. Je komt te werken als Sales Manager op een prachtige locatie aan het station Hollands Spoor, met een goed restaurant en prettige werkomgeving;
  4. Je krijgt maar liefst 1250 enthousiaste collega's;
  5. Er worden regelmatig leuke workshops, feesten en borrels georganiseerd door Young T-Mobile;
  6. En terwijl je al deze zaken krijgt, wordt je ook betaald voor je werk.

Er is veel mogelijk binnen T-Mobile, waardoor je altijd een pad kunt bewandelen die jij wilt lopen!

Waar veel mogelijkheden worden geboden en veel wordt gegeven aan het personeel, wordt er natuurlijk wel iets gevraagd.
Voor deze Sales Manager functie zoeken wij sowieso iemand met energie en lef. Lef om jezelf maar ook T-Mobile te blijven uitdagen en energie om het verschil te kunnen maken.
Waar Commercie is, zijn ook teleurstellingen. Die weet jij elke dag te managen! Je bent in staat om met jouw energie een team neer te zetten waar iedereen trots op kan zijn.

Jij kunt de commerciële belangen behartigen zonder het belang van jouw teamleden en de financiële doelstellingen uit het oog te verliezen. Die kun jij omdat je voldoet aan de volgende functie eisen:

  • Minimaal 4 jaar leidinggevende werkervaring in een commerciële functie;
  • HBO werk- en denkniveau;
  • Kennis van complexe organisatiestructuren en besluitvormingsprocessen;
  • Kennis van MS office en SAP (Pre);
  • Vaardigheid om binnen bestuurlijke kringen commitment en vertrouwen te krijgen en te behouden;
  • Beheersing van de Engelse taal in woord en geschrift.
  • 7 Augustus 2018 om 12:47

Recruiter Apeldoorn

Als Recruiter bij FINTREX in Apeldoorn sta jij in contact met de opdrachtgever, zodat jij de beste kandidaat voor de opdrachtgever kan vinden. Door goed door te vragen en echt te luisteren weet jij precies wat de opdrachtgever zoekt. Daarnaast heb jij veel contact met de sollicitant waardoor jij weet aan welke eisen hij/zij voldoet. Doormiddel van diverse tools kan jij dié kandidaat vinden die de opdrachtgever zoekt. Bij tools kan je denken aan het schrijven van vacatures, het searchen op jobboards of het gebruik van testen. Dit zijn slechts een paar tools die jij kan gebruiken om jouw werving te optimaliseren. Dit alles ga jij doen voor € 1.600 tot € 2.300 bruto per maand en voor 24 tot 40 uur per week.

Jij gaat werken voor FINTREX op de locatie in Apeldoorn. FINTREX is een snelgroeiend en ambitieus bedrijf. Hierdoor kan jij als Recruiter ook al jouw ambities waar maken en jezelf blijven ontwikkelen. FINTREX is verder een jong bedrijf dat veel belang hecht aan de mening van zijn medewerkers. Hierdoor kan het bedrijf ook de beste kwaliteit leveren aan de opdrachtgever.

  • Een salaris van € 1.600 tot € 2.300 bruto per maand afhankelijk van ervaring;
  • Reiskostenvergoeding;
  • 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Een geweldige kans om je te ontwikkelen als Recruiter;
  • Een mooie aanvulling voor op je CV;
  • Een baan voor 24 tot 40 uur per week.

  • Jij hebt HBO werk- en denkniveau;
  • Jij bent proactief ingesteld;
  • Jij bent 24 tot 40 uur per week beschikbaar;
  • Jij bent een echte aanpakker en werkt ook graag in teamverband.
  • 10 Augustus 2018 om 11:47

Callcenter Coach

Enthousiasmeren, begeleiden en kennis vergroten van de medewerkers in jouw team. Dat is wat jij elke dag met passie weer gaat doen als Callcenter Coach binnen Centraal Beheer Achmea in Apeldoorn. Heb jij het in je om medewerkers te begeleiden en te coachen waar nodig, dan zijn wij op zoek naar jou! Voor € 14,23 bruto per uur willen wij jou graag inzetten om de medewerkers te coachen op bepaalde KPI's en gesprekstechnieken.

Je gaat aan de slag bij Centraal Beheer Achmea midden in het mooie en groene landschap van Apeldoorn. Centraal Beheer Achmea ken je vast wel van 'Even Apeldoorn bellen'. En bellen is inderdaad wat de klanten van Achmea gaan doen op het moment dat zij vragen hebben over een bepaalde verzekering. Daar komen de klantenservice medewerkers om de hoek kijken. En om deze medewerkers zo goed mogelijk voor te bereiden op de gesprekken én om de klant zo goed mogelijk te woord te staan, kom jij weer om de hoek kijken. Coaching is een belangrijk onderdeel binnen Achmea, zodat elke klant uiteindelijk een top ervaring heeft met Centraal Beheer Achmea en daarmee de klanttevredenheid gewaarborgd blijft.

Wij bieden jou de mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen tot kennisspecialist van Achmea op het gebied van coaching van de klantcontact medewerkers. Daarnaast bieden wij jou het volgende:

  • Een bruto uurloon van € 14,23 exclusief vakantiegeld en vakantiedaguren;
  • De mogelijkheid om 36 uur per week te werken;
  • Een leerzame werkomgeving waarbij jij veel verantwoordelijkheid krijgt.

Wil jij in aanmerking komen voor deze top functie? Dan vragen wij het volgende:

  • Je hebt aantoonbare werkervaring als Coach binnen een klantcontact omgeving;
  • Je bent in het bezit van minimaal een MBO4 diploma;
  • Je bent flexibel beschikbaar, ook in de avonden en weekenden;
  • Je bent gemotiveerd om kwaliteit en resultaat te verhogen.
  • 7 Augustus 2018 om 10:46

Junior Recruiter

Commercieel werken, resultaten behalen en sollicitanten aan een baan helpen. Zoek jij naar een kans om het recruitment vak te leren! Dat is mooi want bij FINTREX in Rotterdam zijn wij nu op zoek naar Junior Recruiters. Als Junior Recruiter hou jij je bezig met veel verschillende werkzaamheden. Je leert aantrekkelijke vacature teksten schrijven, searchen naar de juiste profielen, cv's beoordelen, telefonische- en face to face sollicitatie gesprekken voeren en nog veel meer. Een werkdag van een Junior Recruiter is heel divers. Vanaf dag 1 krijg je veel verantwoordelijkheid en kan je je eigen dag inplannen. Jij ziet wat er nodig is en handelt hiernaar, maar altijd met de gedachte om de juiste matches te maken!

FINTREX bevindt zich in hartje Rotterdam met een uitzicht op de Rotterdamse haven en de mooie wolkenkrabbers. 'Niet lullen maar poetsen' is ons motto. Dit betekent dat we elke dag naar kantoor komen om onze doelstellingen te halen en veel te leren. Bij FINTREX ontmoet je veel ambitieuze collega's van wie je veel kunt leren!

FINTREX biedt jou als Junior Recruiter een kans om het mooie recruitment vak te leren. Wij geven jou de handvatten om een goede recruiter te worden en een opleidingstraject van 3 maanden. Je krijgt een verantwoordelijke functie waarbij je vanaf dag 1 met doelstellingen werkt en het beste uit jezelf kan halen.

Andere voorwaarden:

  • Een salaris tussen de € 1.800 en € 2.200 op basis van 40 uur, afhankelijk van kennis en ervaring;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10km afstand;
  • 25 vakantiedagen;
  • Een collectieve zorgverzekering via FINTREX;
  • Een collectief sportabonement via FINTREX;
  • De mogelijkheid om pensioen op te bouwen.

FINTREX is op zoek naar zelfstandige, verantwoordelijke en ondernemende collega's. Collega's die het leuk vinden om doelen te behalen en dagelijks beter te worden in wat ze doen. Werken voor FINTREX betekent veel mogelijkheden om door te groeien in zowel de breedte als in de diepte. Hiervoor vragen wij natuurlijk wel inzet, ambitie en energie!

Daarnaast verwachten wij het volgende:

  • HBO of WO werk- en denkniveau;
  • Fulltime beschikbaarheid;
  • Communicatief vaardig.
  • 7 Augustus 2018 om 13:59

Junior recruiter

Ben jij geïnteresseerd in recruitment en wil jij graag de kans krijgen om het recruitment vak te leren? Op onze FINTREX vestiging in Leeuwarden zoeken wij nu een Junior Recruiter.
Als Junior Recruiter ga jij je bezighouden met de match maken en alle werkzaamheden hieromheen. Het is heel belangrijk dat jij het kandidaat profiel goed snapt, want jij gaat als Junior Recruiter de vacatures schijven, e-mails versturen, searchen op verschillende online cv boards en de kandidaten bellen om te beoordelen of er echt sprake is van een match.
Naarmate je deze werkzaamheden goed onder de knie hebt komen er steeds meer werkzaamheden bij. Je krijgt zo de kans te groeien in jouw rol als Recruiter!

Je komt te werken voor FINTREX op onze locatie in Leeuwarden. Het is een klein en hecht team. Elke dag bedienen zij met veel plezier onze klanten in het Noorden en zijn ze bezig met de beste match maken.
Natuurlijk heb je ook nog zo'n 125 collega's in Rotterdam die je altijd vragen kunt stellen. Je Rotterdamse collega's zul je geregeld ontmoeten tijdens meetings, klantbezoeken, maar ook borrels en feestjes!

Werken bij FINTREX betekent elke dag met energie doelen behalen. Als jij veel wilt leren en elke dag nieuwe dingen wilt leren, dan is dit de baan voor jou!

  • Een plek om het mooiste vak ter wereld te leren;
  • Een marktconform salaris op basis van kennis en ervaring;
  • 25 vakantiedagen;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km reisafstand;
  • Ruimte om jezelf te ontwikkelen;
  • De mogelijkheid om pensioen op te bouwen bij Nationale-Nederlanden;
  • Legendarische borrels.

  • HBO / WO werk- en denkniveau;
  • Een goede motivatie voor het recruitment vak;
  • De functie is voor 32-40 uur in de week;
  • Je ben communicatief zeer vaardig;
  • Je wilt graag leren en hebt na het lezen van deze vacture zin om te beginnen.
  • 2 Augustus 2018 om 14:14

Team Manager

Als Team Manager in Arnhem ga jij accountmanagers coachen, trainen en begeleiden. Jij zal de kwaliteit waarborgen van de gesprekken die de accountmanagers voeren. Verder hou jij je bezig met het regelen van dagelijkse zaken binnen het team zoals het inwerken van accountmanagers, het verstrekken van opdrachten en vragen beantwoorden. De voortgangs-, functionerings- en beoordelingsgesprekken zullen ook onder jouw verantwoordelijkheid vallen.
Ook is het plannen van de bezetting van lopende projecten en het bewaken van operationele resultaten jouw taak.

Jij gaat werken in een jonge en snelgroeiende organisatie. Met ruim 2.300 enthousiaste collega's werken ze in projectteams aan verbetering en innovatie van hun producten en diensten. Ze zijn voortdurend op zoek naar nieuwe medewerkers die zich daarvoor in willen zetten. Je krijgt de mogelijkheid om ervaring op te doen binnen een professionele en commerciële organisatie en jezelf verder te ontwikkelen.

  • Een marktconform salaris;
  • Een veelzijdig takenpakket;
  • Reiskostenvergoeding op basis van een staffel;
  • 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren.

  • HBO werk- en denkniveau (door opleiding of werkervaring);
  • Minimaal twee jaar ervaring als Team Manager;
  • Je hebt kennis van verschillende gesprekstechnieken en hoe je deze kunt coachen;
  • Je bent flexibel ingesteld o.v.v. workload en werkuren;
  • Jij hebt leidinggevende en coachende capaciteiten;
  • Jij bent stressbestendig, gedreven en jij beschikt over doorzettingsvermogen.
  • 31 Juli 2018 om 14:00

Talent Recruiter

Voor de functie Talent Recruiter in Zwolle wacht jou een mooie uitdaging! De afgelopen periode is FINTREX flink gegroeid en is er steeds meer business in het Noorden van het land bijgekomen. Dit betekent dat wij voor onze vestiging in Zwolle op zoek zijn naar een Talent Recruiter die op locatie de wervingen kan oppakken.

Je werkzaamheden als Talent Recruiter zijn zeer divers. Je zal van A / Z verantwoordelijk zijn voor het wervingsproces van verschillende klanten. Daarnaast ben je het aanspreekpunt voor de klant en kom je met creatieve ideeën om de toppers uit de markt te halen. Natuurlijk krijg je hulp van jouw collega's in Rotterdam, maar vanwege de afstand zal veel verantwoordelijkheid op jouw schouders terecht komen.

Je functie omvat veel verschillende facetten: 

  • Je schakelt met de klant over het gewenste profiel; 
  • Je schrijft de vacatures; 
  • Je weet op creatieve manieren kandidaten te vinden en te benaderen; 
  • Je voert telefonische interviews; 
  • Je spreekt de kandidaten face to face; 
  • Je managet de klant en probeert deze zo goed mogelijk te bedienen.

FINTREX is een recruitment bureau gespecialiseerd in Klantcontact functies. Onze hoofdkantoor bevindt zich in Rotterdam, maar onze klanten zitten door het hele land. Samen met je collega's werk je elke dag keihard om de klant op de beste manier te bedienen. Persoonlijke ontwikkeling vinden wij ook erg belangrijk. Door middel van een speciaal ontwikkeld programma ga jij aan de slag met persoonlijke leerdoelen en word jij hierin gecoacht.

  • Een uitdagende recruitment functie;
  • Een tweede stap in je carrière;
  • Een zeer verantwoordelijke baan met veel vrijheid;
  • Een marktconform salaris;
  • Een fulltime functie voor 40 uur;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km reisafstand;
  • De mogelijkheid op pensioen op te bouwen bij Nationale-Nederlanden;
  • 25 vakantie dagen;
  • De mogelijkheid om door te groeien en veel te leren.

  • Je beschikt over een HBO of WO diploma;
  • Je hebt ervaring in een zeer verantwoordelijke baan;
  • Recruitmentervaring is een pré;
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal;
  • Kernwoorden: Pro actief, Ambitie en Resultaatgericht.
  • 31 Juli 2018 om 11:45

Team Manager Nijmegen

Wij zijn op zoek naar een Team Manager in Nijmegen voor onze opdrachtgever PCS. Als Team Manager ga jij een team aansturen voor het behalen van vastgestelde kwalitatieve en kwantitatieve targets. Hierbij is het belangrijk dat jij op de juiste manier je team coacht, begeleidt en motiveert. Je krijgt energie van de complexiteit, die in deze functie kan voorkomen en bent proactief bezig met het versterken van jouw team om resultaten te behalen. Daarnaast signaleer jij knelpunten en denk jij na over oplossingen en acties en neem jij jouw opdrachtgever en jouw team hier in mee. Jij gaat als Team Manager 40 uur per week aan de slag voor een salaris van € 2.500,- tot € 2.750,- bruto per maand.

Als Team Manager kom jij in dienst bij PCS. PCS is een facilitair contactcenter dat in zes jaar is uitgegroeid tot een grote dynamische en internationale organisatie. Zij zijn zich ervan bewust dat betrokken en gedreven medewerkers de organisatie tot een succes maken. Hard werken is de mentaliteit en dit wordt dan ook beloond met leuke uitjes en borrels! Werken bij PCS betekent samenwerken aan succes, veel aandacht voor zelfontwikkeling en een hecht team van professionals die net zo ambitieus zijn als jij.

  • Per direct de mogelijkheid om te starten, maar kan ook later;
  • Een bruto maandsalaris tussen de € 2500,- en € 2750,- per maand;
  • Een gezellig en energiek team waar jij deel van gaat uitmaken;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Reiskostenvergoeding.

Als persoon kom jij het best tot je recht in een hands-on organisatie met korte lijnen en oog voor de details. Je hebt een resultaatgerichte houding en doet er alles aan om de KPI’s te behalen. Ook ben jij diegene die hierin de opdrachtgever weet mee te nemen en van feedback mogelijkheden kunt maken. Verder staat er op jouw CV:

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Minimaal twee jaar ervaring in een soortgelijke functie; 
  • Ervaring met trafficmanagement;
  • Ervaring met commerciële aansturing projecten;
  • Affiniteit met klantcontact.
  • 30 Juli 2018 om 13:45

Manager inbound Nijmegen

Als Manager Inbound bij PCS in Nijmegen lever jij een cruciale bijdrage aan de realisatie van de commerciële en klantgerichte doeleinden en manage jij jouw team in hun inbound-werkzaamheden voor de opdrachtgever. Door een hands-on mentaliteit lift jij jouw team naar een hoger niveau door middel van verschillende coachingstijlen en het creëren van een betrokken team. Middels deze weg streef jij naar een optimale dienstverlening en informatievoorziening naar de klant. Je bent immers eindverantwoordelijk en dat leid jij graag in goede banen! Naast dat jij betrokken bent in de ontwikkeling van jouw team, zoek jij ook de complexiteit op binnen customer care projecten. Ook is trafficmanagement een belangrijk aspect om het werkaanbod, capaciteit en werkroosters vloeiend met elkaar te verlopen om de servicedoelstellingen te behalen. Hiervoor zoeken wij een ervaren Team Manager Inbound die 40 uur per week beschikbaar is voor een marktconform salaris!

De Manager Inbound die wij zoeken, is een kartrekker ten top. Je ziet het als een mooie uitdaging om de afdeling te motiveren, als één team te laten werken met het oog op het behalen van de doelstellingen op het gebied van klanttevredenheid. Je bent doortastend, proactief en in staat om de dagelijkse operatie aan te sturen middels trafficmanagement om de conversie van vraag en aanbod goed te balanceren. Jij krijgt energie van complexe zaken binnen customer care trajecten en jij bent een sterke schakel in de communicatie naar de opdrachtgever!

Verder kunnen wij het volgende terugvinden in jouw CV:

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Minimaal 4 jaar managementervaring op het gebied van klantcontact;
  • Ruime ervaring met trafficmanagement.

Wanneer jij aan de slag gaat als Manager Inbound, dan gelden de volgende arbeidsvoorwaarden:

  • Een goed marktconform salaris aangevuld met goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een telefoon van de zaak;
  • De mogelijkheid om je ook persoonlijk te ontwikkelen en jouw inzicht te delen in projecten;
  • Een werkomgeving waar je volop de ruimte hebt voor eigen initiatieven;
  • Collega's die net als jij handelsgeest, durf, daadkracht en energie uitstralen;
  • Reiskostenvergoeding.

Wij verwelkomen graag een nieuwe collega in een dynamische, professionele en ambitieuze organisatie waarin een ondernemersgeest wordt gewaardeerd!

Als Manager Inbound kom jij in dienst bij PCS op de vestiging in Nijmegen; een snelgroeiend en dynamische organisatie gespecialiseerd in de ondersteuning van klantcontact van opdrachtgevers binnen telecom, overheid en media (service, sales en backoffice). PCS verzekert opdrachtgevers dat hun klanten en prospects snel en met een uitstekende service te woord worden gestaan en als manager speel jij hier samen met jouw team een grote rol in. Daarnaast focust PCS op een continue vooruitgang op het leveren van uitstekende service tegen lage kosten.

  • 30 Juli 2018 om 13:43

Recruitment Consultant

Wil jij mensen gelukkig maken? Kom dan werken als Recruitment Consultant bij FINTREX in Rotterdam voor een salaris van €1.800 tot €2.800, met veel mogelijkheden tot groei en afwisseling. Samen met jouw collega’s ben jij de schakel tussen de vraag van de klant en de aanbod van kandidaten.

Om die perfecte match te vinden ga jij eerst op bezoek bij de klant voor de aanvraag van de kandidaat profielen. Daarna ga jij aan de slag met het schrijven van opvallende vacatures en teasers. En je gaat actief opzoek naar kandidaten. Heeft iemand zich aangemeld? Dan Reageer jij snel en ga je bellen met deze potentiële kandidaat. Een geschikte match? Dan houden jullie een sollicitatiegesprek en stel je deze topper voor aan de klant.

Jij komt als Recruitment Consultant te werken in hartje Rotterdam. FINTREX is een ambitieus recruitment bedrijf in het klantcontact. In deze gezellige en informele omgeving staan collega’s altijd voor je klaar en werken we samen aan vele mooie successen. Ontwikkelingskansen zijn genoeg aanwezig. Wil jij groeien in de hoogte of ontwikkelen op een ander gebied? Alles is mogelijk.

  • Een salaris tussen de € 1.800 en 2.800 op basis van 40 uur, afhankelijk van kennis en ervaring;
  • 25 vakantiedagen per jaar;
  • Reiskostenvergoeding van 10 km reisafstand;
  • Een collectieve zorgverzekering en een collectief sportabonnement via FINTREX;
  • Mogelijkheid om pensioen op te bouwen bij Nationale-Nederlanden;
  • Fantastische borrels;

  • Jij bent secuur, creatief en sociaal;
  • Je hebt een afgeronde HBO of WO opleiding;
  • Je hebt ervaring met recruitment (Pré);
  • Je bent fulltime beschikbaar;
  • 27 Juli 2018 om 11:16

Recruiter

Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging als Recruiter en wil jij werken in een ambitieus team? Dan kan jij bij FINTREX in Rotterdam fulltime aan de slag om klantcontact talent te vinden voor één van onze opdrachtgevers.

Jij houdt je als Recruiter dagelijks bezig met het vinden van de beste match. Je gaat CV’s beoordelen en je schrijft creatieve en opvallende vacatureteksten. Ook ga jij op zoek naar geschikte kandidaten en voer je met hen telefonische gesprekken en sollicitaties. Zo kom jij er achter of iemand geschikt is voor de opdrachtgever. Verder houdt jij je bezig met het afhandelen van de administratie voor de kandidaten.

Jij werkt als Recruiter in één van onze Business Units die verantwoordelijk zijn voor het plaatsen van kandidaten bij de opdrachtgevers. Je werkt in Rotterdam, maar je gaat ook regelmatig de deur uit voor sollicitatiegesprekken met kandidaten.

FINTREX is een bedrijf in Rotterdam gespecialiseerd in de werving en selectie van klantcontact medewerkers. Hard werken en veel leren zit in onze mentaliteit. Wij werken elke dag aan successen en ontwikkeling vanuit een prachtige locatie in het centrum van Rotterdam. Wij gaan graag uitdagingen aan en gaan opzoek naar oplossingen voor alle problemen.

  • Salaris op basis van kennis en ervaring;
  • Een collectieve zorgverzekering en collectieve korting op een sportabonnement;
  • Veel ontwikkelmogelijkheden;
  • Een enthousiast team vol energie en ambitie;
  • 25 vakantiedagen per jaar;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Mogelijkheid voor het opbouwen van een pensioen bij Nationale-Nederlanden.

  • Dat je sociaal vaardig, creatief en kritisch bent;
  • Je hebt minimaal een afgeronde HBO opleiding;
  • Je hebt werkervaring als recruiter;
  • Je bent fulltime beschikbaar.
  • 30 Juli 2018 om 10:53

Recruitment Consultant

Als Recruitment Consultant ben je verantwoordelijk voor het werven en selecteren van de juiste medewerkers voor jouw klanten. Om tot de juiste match te komen zorg jij ervoor dat je de wensen en verwachtingen van de klant kent. Jij houdt je bezig met het opzetten van de wervingen, het schrijven van aantrekkelijke vacatures, het voeren van sollicitatiegesprekken, het selecteren van de juiste medewerkers en  het voorstellen van deze medewerkers bij de klant. Kortom, jij bent verantwoordelijk voor het hele recruitmentproces. Een super uitdagende functie met veel ruimte voor eigen ideeën en initiatief.

Het hoofdkantoor van FINTREX is gevestigd in Rotterdam. Dat is best een eindje reizen vanuit Leeuwarden. Daarom werk jij op de locatie van een van onze klanten in Leeuwarden. Dit is ook de klant waarvoor jij de wervingen zal gaan oppakken dus dit geeft jou het voordeel dat je gemakkelijk en snel kunt schakelen met de klant.

FINTREX is een jonge, ambitieuze, landelijk opererende organisatie. Aanpakken en hard werken zit in ons DNA. Iedere dag zetten onze mensen alles op alles om het vak klantcontact te verbeteren. Vanuit het hart, continu op zoek naar vernieuwing en een niet te temmen drive.

Werken bij FINTREX betekent samenwerken aan succes, veel aandacht voor zelfontwikkeling en een hecht team van professionals die net zo ambitieus zijn als jij.

  • Een salaris tussen de € 1.800 en € 2.800 op basis van 40 uur, afhankelijk van kennis en ervaring;
  • Een reiskostenvergoeding vanaf 10 km reisafstand;
  • Een baan waar ruimte is om jezelf te ontwikkelen en waar je eigen ideeën kan opperen en initiatieven kan tonen;
  • Een collectieve zorgverzekering en een collectief sportabonnement via FINTREX;
  • De mogelijkheid om pensioen op te bouwen bij Nationale-Nederlanden.

  • Je beschikt over een HBO of WO diploma;
  • Je hebt al eerder ervaring opgedaan met recruitment;
  • Je bent op zoek naar een fulltime baan;
  • Je bent resultaatgericht en doet graag een stap extra om je doel te behalen.
  • 27 Juli 2018 om 10:56

Plaatsbaas

Weet jij iedere sollicitant te plaatsen op een geschikte functie? Kun jij goed doorvragen bij de klant zodat je weet wat zij zoeken in een nieuwe medewerker en weet je daarnaast in je gesprekken met de sollicitant ook te ontdekken wat zij zoeken in een baan? Dan ben jij een echte Plaatsbaas!

Dat komt goed uit, want wij zijn op zoek naar een baas als jij! Wil jij werken in een uitdagende omgeving waarin je jezelf kan ontwikkelen om een nog grote baas te worden? Jij als Plaatsbaas gaat op iedere mogelijk manier ervoor zorgen dat je kandidaten kan plaatsen. Zo schrijf jij de beste en meest aantrekkelijke vacatures, speur je ieder jobboard af naar jouw perfecte kandidaat en kom jij de juiste kandidaat tegen dan grijp jij je telefoon om deze persoon direct te vertellen wat voor toffe baan jij voor hem of haar in petto hebt!

”Be Tough, be Ambitious and know exactly what you want”. FINTREX is een ambitieus bedrijf waar jouw collega’s elke dag met veel motivatie en energie aan de slag gaan. Werken bij FINTREX betekent ook werken aan persoonlijke groei, elke dag beter worden en nieuwe dingen leren. Er zijn veel mogelijkheden om door te groeien bij FINTREX, zowel in de breedte als in de hoogte.

  • Een baan waar je kan knallen, leren en doorgroeien;
  • Een salaris tussen € 1.800 en € 2.200 per maand op basis van kennis en ervaring;
  • Een begeleidingsprogramma van 3 maanden;
  • Een collectieve korting op een sportabonnement en je zorgverzekering via FINTREX;
  • Een geweldig uitzicht over Rotterdam;
  • Leuke collega’s en legendarische borrels.

  • WO/HBO werk –en denkniveau;
  • Je bent fulltime beschikbaar;
  • Ervaring in recruitment is een pre;
  • Solliciteer ook als je een goede motivatie hebt en niet kan wachten om een Plaatsbaas te worden.
  • 7 Augustus 2018 om 11:54

Corporate Recruitment Stagiair

Ben jij sociaal en secuur, en wil jij op zoek gaan naar nieuw ambitieus talent? Dan heb jij bij FINTREX in Rotterdam de perfecte mogelijkheid om Corporate Recruitment Stagiair te worden!

Met volle aandacht voor jouw ontwikkeling ga jij bij FINTREX fulltime aan de slag om een professional in recruitment te worden, met een leuke stagevergoeding van €350,-.

Als Corporate Recruitment Stagiair ga je actief aan de slag met interessante werkzaamheden in een ambitieus en enthousiast team die jou veel begeleiding bieden. De werkzaamheden waarop jij je gaat focussen zijn als volgt:

  • Het voeren van telefonische gesprekken;
  • Het bijwonen van sollicitatiegesprekken;
  • Het verrichten van ondersteunende werkzaamheden bij de werving & selectie;
  • Het verwerken van administratieve handelingen m. b. t. het selectieproces;
  • Actief searchen naar sollicitanten op online kanalen;
  • Meedenken over werving campagnes.

FINTREX is een jong, ambitieus en informeel bedrijf in het centrum van Rotterdam. Wij zijn een recruitmentbureau gespecialiseerd in de werving en selectie van klantcontact medewerkers. In ons erkende leerbedrijf krijg jij veel mogelijkheid om te leren en ook na je stage door te groeien in het bedrijf.
Naast de leuke events en de toplocatie is het ook altijd gezellig bij FINTREX. Hier staat iedereen open voor hard werken aan het behalen van bedrijfs- en persoonlijk succes. Samen ga je vol energie en ambitie en door out of the box te denken opzoek naar creatieve oplossingen en nieuwe ideeën. Als Corporate Recruitment Stagiair ben jij de start van het verder uitbreiden van dit team van collega’s.

  • Een stagevergoeding van €350,- per maand;
  • Fulltime stage;
  • Een enthousiast, gezellig en ondersteunend team;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Een werkplek waar iedereen elkaar kent;
  • Korting op een sportabonnement;
  • Een collectieve verzekering;
  • Legendarische borrels.

  • Als Corporate Recruitment Stagiair ben je sociaal en kritisch;
  • Je volgt de studierichting HBO Humane Resource Management;
  • Jij bent ambitieus leergierig en actief;
  • Je bent beschikbaar vanaf september voor minimaal 5 maanden;
  • Je houd van aanpakken en proactief meedenken;
  • Je bent resultaatgericht, stressbestendig en communicatief sterk.
  • 27 Juli 2018 om 10:33

Recruiter Fulltime

Altijd al Recruiter willen worden bij een snel groeiend bedrijf in Rotterdam waar jij ook de kans krijgt jezelf elke dag te ontwikkelen. Ga dan bij FINTREX aan de slag als Fulltime Recruiter voor een salaris tussen € 1.800 en € 2.800 per maand.

FINTREX is een recruitmentbureau gespecialiseerd in de werving en selectie van klantcontact medewerkers. Jouw divisie is verantwoordelijk voor dit recruitmentproces. Jij gaat als recruiter fulltime werken aan het binnenhalen van kandidaten. Jij schrijft creatieve vacatures en teasers. Je searcht online naar hét klantcontact talen voor jouw opdrachtgevers. Ook bel je met jouw kandidaten om uit te vinden of jouw kandidaat matcht. Daarna begeleidt je de match in het proces naar hun nieuwe baan. Geen dag is hetzelfde in deze functie. Jij bent daarom creatief, sociaal, kritisch, secuur en flexibel.

Als Fulltime Recruiter kom je werken in een informele sfeer in een bedrijf waarbij geen uitdaging uit de weg wordt gegaan. Ambitie en energie stralen wij uit en we werken hard voor het behalen van mooie successen. Bij FINTREX kom je werken met vele leuke en gezellige collega’s.

Al wat meer weten over jouw toekomstige collega’s en werkplek? Kijk hier: https://vimeo.com/253425051

  • Doorgroeimogelijkheden;
  • Salaris tussen € 1.800 en € 2.800 per maand op basis van kennis en ervaring;
  • Een fulltime baan;
  • 25 vakantiedagen en 8% vakantiegeld;
  • Een collectieve korting op jouw sportabonnement;
  • Een collectieve korting op jouw zorgverzekering;
  • Mogelijkheid voor een pensioenopbouw bij Nationale-Nederlanden;
  • Werken bij het leukste bedrijf van Rotterdam!

  • Je bent fulltime beschikbaar;
  • Je hebt een HBO/ WO werk- en denkniveau;
  • Ervaring met recruitment is een pré;
  • 30 Juli 2018 om 11:00

Recruitment Specialist

Voor onze FINTREX vestiging in Zwolle zijn wij op zoek naar een Recruitment Specialist die de volgende stap in zijn/haar carrière wilt maken. Heb je 1 tot 3 jaar recruitment ervaring en zoek je een baan waarin je veel verantwoordelijkheid krijgt en je de wervingen zelf kan gaan fiksen. Dan is werken als Recruitment Specialist in Zwolle echt een uitdaging voor jou!

In deze functie voor FINTREX in Zwolle zal je inhouse gaan werken bij een grote klant van FINTREX. De klant komt bij jou voor het aantal medewerkers dat nodig is en aan jou de taak om de geschikte medewerkers te vinden en voor te stellen. Doordat je werkt op het kantoor van onze klant zal je het eerste aanspreekpunt zijn en veel schakelen tussen Zwolle en ons hoofdkantoor in Rotterdam.

Je bent van A t/m Z verantwoordelijk voor de complete werving en selectie. Je schrijft de vacatures, searcht naar kandidaten, verzint creatieve manieren om kandidaten te werven, voert de telefonische screenings, spreekt de kandidaten face to face, en stelt de kandidaten voor aan de klant. Het is een zeer uitgebreid pakket waarin geen dag hetzelfde is en je veel vrijheid en verantwoordelijkheid krijgt.

Het beste uit jezelf halen en elke dag weer nieuwe dingen leren, dat vinden wij bij FINTREX erg belangrijk. Onze kernwaarden zijn ambitie, flexibiliteit en energie. Elke dag werken wij hard om onze klanten op de best mogelijke manier te bedienen. Naast hard werken vinden wij het ook belangrijk om successen te delen. Zo zijn er regelmatig borrels, trainingen en leuke winacties!

  • Een baan met veel vrijheid en verantwoordelijkheid;
  • Een marktconform salaris;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km;
  • De mogelijkheid om pensioen op te bouwen bij Nationale-Nederlanden;
  • Een collectieve korting op (zorg)verzekeringen en een sportabonnement via FINTREX;
  • 25 vakantiedagen per jaar;
  • Ruimte om jezelf te verbeteren en ontwikkelen;
  • Legendarische borrels.

  • Jij hebt HBO werk- en denkniveau;
  • Jij bent 40 uur per beschikbaar;
  • Jij hebt 1 tot 3 jaar werkervaring in recruitment;
  • Jij wilt elke dag naar je werk komen om de beste resultaten neer te zetten!
  • 31 Juli 2018 om 08:59

Recruitment medewerker

Jij gaat bij FINTREX in Rotterdam aan de slag als Recruitment medewerker. Als Recruitment medewerker ga jij kandidaten werven die passen bij de uitvraag van de klant. Doordat geen uitvraag hetzelfde is, zijn ook de kandidaten die jij spreekt heel divers. Hierdoor blijft het een uitdaging om elke uitvraag perfect te vullen. Voor het werven krijg jij verschillende tools aangereikt zoals het schrijven van vacatures, searchen op jobboards, screenings en nog veel meer. Deze geweldige baan ga jij voor 40 uur in de week vervullen voor een salaris van € 1.800 tot € 2.800 bruto per maand.

Jij gaat werken bij FINTREX. Wellicht dat je nu denkt dat bedrijf ken ik nog niet, maar dat is niet voor lang. FINTREX is namelijk een uitzendbureau gespecialiseerd in het klantcontact en groeiende. Door de prachtige locatie in hartje Rotterdam is het kantoor ook heel gemakkelijk bereikbaar. FINTREX is het beste te omschrijven als dynamisch. Op de werkvloer is altijd iedereen in beweging en samenwerking staat hoog in het vaandel. Klinkt als een top werkgever toch?

  • € 1.800,- tot € 2.800 bruto per maand (afhankelijk van ervaring);
  • 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Mogelijkheid om 1 dag in de week thuis te werken als Recruitment medewerker;
  • Een sportabonnement en zorgverzekering met korting.

  • Jij hebt minimaal een MBO 4 diploma in bezit of aantoonbaar HBO werk- en denkniveau;
  • Jij bent 40 uur per week beschikbaar;
  • Jij gaat nooit een uitdaging uit de weg;
  • Ervaring in Recruitment is een pré.
  • 27 Juli 2018 om 09:16
โŒ