[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

๐Ÿ”’
โŒ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
OuderCallcenter Supervisor

Commercieel Manager

Ben jij ambitieus en wil jij meewerken aan de groei van FINTREX? Wil jij de beste in het vak zijn, maar wil je de functie combineren met bijvoorbeeld je gezinsleven of andere interesses? Zoek dan niet verder en solliciteer op onze vacature Parttime Commercieel Manager (24 uur).

Als Commercieel Manager bij FINTREX ben jij verantwoordelijk voor de divisie Commerce en werk je nauw samen met de CCO van FINTREX. Je bent commercieel sterk, flexibel, werkt secuur en bent gestructureerd. FINTREX wilt haar marktgebied uitbreiden en hiervoor zal jij je bezig houden met het in kaart brengen van potentiële klanten en het ontwikkelen van relatiebestanden. Het is belangrijk om de markt goed te blijven volgen en analyseren. Op basis van de verzamelde informatie stel jij samen met het Commerce team een strategisch accountplan op. Je houdt je bezig met het monitoren van de resultaten en analyses en stuurt aan op verbeteringen in het sales proces.

Je bent proactief en zorgt ervoor dat je op de hoogte bent van alle relevante marktontwikkelingen. Daarnaast is het belangrijk dat je de behoeften van (potentiële) klanten op tijd signaleert en hier op in weet te spelen. Het Commerce team zal jou updaten over alle nieuwe leads. Vervolgens ga jij op pad om deze lead op te pakken en te scoren!

FINTREX is een jonge, ambitieuze, landelijk opererende organisatie met Rotterdamse roots. Aanpakken en hard werken zit in ons DNA. Iedere dag zetten onze mensen alles op alles om het vak klantcontact te verbeteren. Vanuit het hart, continu op zoek naar vernieuwing en een niet te temmen drive.

Werken bij FINTREX betekent samenwerken aan succes, veel aandacht voor zelfontwikkeling en een hecht team van professionals die net zo ambitieus zijn als jij. Herken jij jezelf in onze mentaliteit en wil jij je ambities waarmaken? Kom dan werken bij FINTREX!

  • De mogelijkheid om parttime (24 uur) te werken in een uitdagende en verantwoordelijke functie;
  • Een salaris tussen de € 3.250 en € 6.000 op basis van 40 uur, afhankelijk van kennis en ervaring;
  • Laptop, telefoon en auto;
  • Een functie waarin je kan groeien en jezelf verder kan ontwikkelen;
  • Een plek waar je echt iets kan bijdragen aan de organisatie;
  • Een collectieve zorgverzekering en een collectief sportabonnement via FINTREX;
  • De mogelijkheid om pensioen op te bouwen bij Nationale-Nederlanden.

  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring als Sales, Commercieel of Operationeel Manager;
  • Je beschikt over een HBO/WO werk- en denkniveau;
  • Je bent commercieel sterk en werkt secuur en gestructureerd;
  • Je hebt ervaring met acquisitie bij grote corporate bedrijven;
  • Je bent een teamplayer en een doorpakker;
  • Pre: je hebt ervaring in de uitzendbranche of op het gebied van klantcontact.
  • 14 Februari 2018 om 14:15

Facility Accountmanager

Als Facility Accountmanager bij FINTREX ben jij verantwoordelijk voor het reilen en zeilen op kantoor. In deze veelzijdige rol ben je bereid bij te springen en met je voeten in de klei te staan. Je weet als geen anders dat je als Facility Accountmanager dienstverlenend moet zijn en een helicopterview moet hebben. Je staart je niet blind op wat je wilt gaan doen, maar kijkt ook om je heen of er nog ergens vuil ligt of waar gebreken zijn in het kantoor. Dit combineer je met goede planning en organisatieskills, waarbij je in staat bent om activiteiten in kaart te brengen en een plan van aanpak te maken zodat je gewenste doelen kan bereiken.

Het is jouw doel de werkomgeving van je collega’s naar een nog hoger niveau te tillen. Het Facility team maakt onderdeel uit van de divisie People & Support. Facility is hierin verantwoordelijk voor de planning, vergaderruimtes, werkplekken, keukens, storingen in de systemen, internet, etc. Ook beheer je de parkeerplekken, laptops, NS Business cards, telefoons en alle andere zaken die ervoor zorgen dat iedereen zijn werk nog beter kan uitvoeren. Dit doe je niet alleen, maar samen met de Facility Assistants.

FINTREX is een jonge, ambitieuze, landelijk opererende organisatie met Rotterdamse roots. Aanpakken en hard werken zit in ons DNA. Iedere dag zetten onze mensen alles op alles om het vak klantcontact te verbeteren. Vanuit het hart, continu op zoek naar vernieuwing en een niet te temmen drive.

Werken bij FINTREX betekent samenwerken aan succes, veel aandacht voor zelfontwikkeling en een hecht team van professionals die net zo ambitieus zijn als jij. Herken jij jezelf in onze mentaliteit en wil jij je ambities waarmaken? Kom dan werken bij FINTREX!

Als Facility Accountmanager ga jij werken in een gezellige, ambitieuze en snel groeiende organisatie. Er is binnen de organisatie en jouw functie veel ruimte voor eigen inbreng en ideeën. Natuurlijk hebben wij nog meer arbeidsvoorwaarden te bieden, zoals:

  • Een salaris tussen de € 2.250 en € 3.250 afhankelijk van kennis en werkervaring;
  • Een reiskostenvergoeding voor het OV vanaf 10 km reisafstand;
  • Collectiviteitskorting op zowel verzekeringen als een sportabonnement;
  • Een smartphone en laptop.

In deze functie als Facility Accountmanager neem jij het voortouw en en pak je zaken op die blijven liggen, vraag je om verantwoordelijkheden en leg je claims op jouw verantwoordelijkheden, ken je de trends en ontwikkelingen in het vakgebied en houd je rekening met ontwikkelingen in de markt.

Herken jij je in deze competenties en voldoe je daarnaast aan onderstaande eisen? Dan ben jij de persoon die wij zoeken, dus solliciteer direct!

  • Je hebt een afgeronde HBO opleiding richting Facility Management of vergelijkbaar;
  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in een Facility positie;
  • Je hebt bij voorkeur ervaring en enige kennis van hardware en systemen;
  • Je hebt kennis van en ervaring met hard- en soft services;
  • Je bent flexibel ingesteld, hebt een hands-on mentaliteit en vindt het niet erg om buiten je eigen werkgebied bij te springen.
  • 14 Februari 2018 om 13:26

Vestigingsmanager

Als Vestigingsmanager stuur jij een Business Unit aan binnen FINTREX. Je hebt de volledige verantwoordelijkheid voor deze Business Unit en werkt met vastgestelde doelstellingen. Om deze doelstellingen te behalen heb je een eigen portefeuille met klanten, een team van consultants en alle facilitaire benodigdheden.

Wij zoeken iemand die de perfecte dienstverlening weet te bieden aan onze klanten en tegelijkertijd sturing kan geven aan het team bij diverse projecten. Je bent volledig verantwoordelijk voor de projecten op zowel operationeel, tactisch en strategisch niveau. Je gaat aan de slag bij FINTREX bij het onderdeel Operations. Het team waar jij leiding aan geeft bestaat uit ongeveer 20 consultants met diverse specialisaties. Samen met dit team bedien jij onze klanten en ben jij eindverantwoordelijk voor de gestelde doelen. Hierbij werk je samen met de andere afdelingen binnen FINTREX en rapporteer je aan de Senior Vestigingsmanager en CEO.

Wij zoeken een Vestigingsmanager die de nodige kennis en ervaring heeft opgedaan binnen de uitzendbranche en die passie heeft voor de klantcontact branche. Als jij een enorme passie en energie hebt om je eigen vestiging binnen FINTREX aan te sturen en de gemotiveerd bent om de Business Unit verder te laten groeien ben je bij ons aan het juiste adres!

 

Naast het salaris tussen de € 3.250 en € 6.000 op basis van 40 uur (afhankelijk van kennis en ervaring) en een reiskostenvergoeding of de mogelijkheid tot leaseauto, bieden wij ook een functie waarin jij jezelf kunt ontwikkelen. Dit allemaal binnen een ambitieuze en snel groeiende organisatie!

Je beschikt over een HBO/WO werk- en denkniveau en hebt minimaal 3 jaar ervaring in een leidinggevende functie binnen de uitzend- of klantcontactbranche. Daarnaast sta je stevig in je schoenen en heb je ervaring met ondernemerschap. Je hebt ervaring met het uitzetten van tenders en commerciële trajecten met betrekking tot klantbehoud. Ook ben je communicatief sterk en heb je oog voor detail.

  • 25 Januari 2018 om 17:17

Klantenservice medewerker schade

Als klantenservice medewerker op de afdeling Schade ga jij aan de slag bij Nationale-Nederlanden in Ede. Klanten kunnen jou opbellen met verschillende vragen op het gebied van reisverzekeringen, woonverzekeringen en autoverzekeringen. Jij bent iemand die van nature servicegericht. Jij denkt mee met de klant en speelt in op de klant zijn of haar behoeftes.

De afdeling Schade bij Nationale-Nederlanden in Ede is een gezellige afdeling. Er is een informele sfeer en er zijn diverse opleidingsmogelijkheden! Jouw werkgever stimuleert jou om verder te leren en om je eigen verantwoordelijkheden te nemen.

In deze functie bieden wij jou het volgende:

  • Een salaris van € 11,32 per uur;
  • 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Een reiskostenvergoeding;
  • Goede opleidingsmogelijkheden, waaronder het behalen van je Wft diploma;
  • Flexibele werktijden(MA t/m VR tussen 08.00 uur en 21.00 uur en op ZA tussen 09.00 uur en 17.00 uur).

In deze functie vragen wij het volgende:

  • Je hebt minimaal HBO werk- en denkniveau;
  • Je bent 24-32 uur of 28-36 uur per week beschikbaar;
  • Je bent beschikbaar voor een fulltime training van 4 weken;
  • Je bent minimaal 2 avonden per week beschikbaar;
  • Je bent 1 zaterdag per maand beschikbaar;
  • Je hebt minimaal 1 jaar ervaring in telefonisch klantcontact;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en schrift.

  • 18 Januari 2018 om 10:49

Klantadviseur Bedrijven

Jij gaat werken bij de Rabobank op de afdeling bedrijven, daar ben jij het eerste aanspreekpunt voor de zakelijke klant. Doordat jij de ondernemer van concrete antwoorden voorziet kan de zakelijke klant zorgeloos financiële beslissingen maken. Jij hebt affiniteit met ondernemerschap en zit op één lijn met de klant. Hierdoor zal jij een prettige gesprekspartner zijn. Het bespreken van de huidige financiële situatie of het aanbieden van aanvullende financiële producten zullen je voornaamste werkzaamheden zijn. Verder probeer jij ook de klantverwachting te overtreffen door in te spelen op belangrijke momenten in het leven van de klant.

De Rabobank staat bekend als een betrouwbare bank en heeft ontwikkeling van zijn medewerkers hoog in het vaandel staan. De eerste 5 weken word jij intern opgeleid zodat jij met de nodige bagage aan de slag kan als klantadviseur. De werksfeer binnen het team is informeel en er is altijd iemand bij wie jij terecht kan met complexe vragen.

  • Een uurloon tussen € 10,71 en € 15,94;
  • Een salaris gebaseerd op jouw werkervaring en behaalde Wft's;
  • Opbouw van vakantiedagen en vakantiegeld;
  • 100% reiskostenvergoeding met het openbaar vervoer;
  • Een interne training van 5 weken bij de Rabobank;
  • Uitstekende begeleiding en coaching;
  • Kosteloos je Wft Basis, Wft Schade particulieren en Wft Schade zakelijk behalen via FINTREX.

  • Een afgeronde MBO4 diploma of HBO propedeuse;
  • Een beschikbaarheid tussen de 24 en 36 uur per week;
  • Spreekt en schrijft uitstekend Nederlands;
  • Empathisch vermogen;
  • Een beschikbaarheid van 36 uur per week voor de interne training;
  • Gaat voor de 9+ ervaring.
  • 16 Januari 2018 om 16:10

Klantenservice medewerker Bedrijven

Als Klantenservice medewerker Bedrijven praat je de taal van de ondernemer. Je bent geïnteresseerd in ondernemerschap en hebt kennis van zakelijke rechtsvormen en structuren van ondernemingen. Je kunt goed multitasken en weet snel de vraag van de klant duidelijk te krijgen. Door dit te doen neem je de zorgen van de klant uit handen, zodat die zich volledig kan richten op ondernemen. Ook ben je proactief door regelmatig om feedback te vragen en met verbetervoorstellen te komen.

De Rabobank is op zoek naar getalenteerde starters die hun carrière willen in een zakelijke en professionele werkomgeving. De Rabobank kenmerkt zichzelf met de kerncompetities ‘Samenwerken ’en ‘Klantbelang centraal stellen’. Dit is dan ook wat ze zoeken in hun toekomstige werknemers. Er wordt bij de Rabobank altijd een stapje extra gedaan voor de klant, waarmee ze een 9+ klantbeleving willen kunnen garanderen. De klanten moeten zelfverzekerd financiële keuzes kunnen maken en hierbij mogen ze nooit alleen staan!

Om je te ontplooien als Klantadviseur op de afdeling bedrijven, is er een intensieve, leerzame training ontwikkeld. Hiermee zal je volledig worden klaargestoomd voor de functie.

  • Minimaal een MBO niveau 4 diploma of HBO Propedeuse in de pocket;
  • 1 tot 3 jaar ervaring in een dienstverlenende functie;
  • Lef, een proactieve- en dienstverlenende houding;
  • De drive om verschillende Wft diploma’s te behalen binnen een korte tijd;
  • En een flexibele houding wanneer het gaat om werktijden?

  • Een salaris tussen de €10,71 en €15,94 (gebaseerd op behaalde Wft diploma’s en relevante werkervaring);
  • Hierbij 10% vakantiedagen en 8% vakantiegelden;
  • De mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen binnen een internationaal bedrijf;
  • Kosteloos meerdere Wft diploma’s behalen via FINTREX?
  • 15 Januari 2018 om 14:43

Klantenservice medewerker Bedrijven

Als klantenservice medewerker op de afdeling Bedrijven ga jij aan de slag bij de Rabobank in Houten. Je adviseert klanten proactief over bankzaken zodat onze klanten zich volledig kunnen richten op ondernemen. Je hebt brede kennis van de financiële producten, diensten en je hebt kennis van zakelijke rechtsvormen en structuren van ondernemingen. Je stelt de juiste vragen en vraagt waar nodig door, zodat je snel samen met de klant helder hebt welke informatie of ondersteuning er precies nodig is. Het streven van de Rabobank is dat klanten zelfverzekerd financiële keuzes kunnen maken en er daarbij nooit alleen voor staan. Of het nu gaat om dagelijkse bankzaken of op belangrijke momenten in het leven van de klant!

Je gaat je ontwikkelen tot Adviseur Bedrijven. Om volledig klaargestoomd te worden voor deze functie ga je een training van 5 weken volgen. Je wordt door je teamcoach gecoacht en door ervaren collega’s begeleid! Bij complexe zaken kun je rekenen op collega’s! Op deze manier blij jij jezelf ontwikkelen!

Wij bieden jou het volgende:

  • Een salaris tussen € 10,71 en € 15,94 per uur;
  • Het salaris is afhankelijk van relevante werkervaring, behaalde Wft's, interne opleidingen en het volgen van de training;
  • Je ontvangt 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • De mogelijkheid om via FINTREX collectief een zorgverzekering en een sportabonnement af te sluiten; 
  • Een professionele en toonaangevende organisatie;
  • Een training van 5 weken om volledig klaargestoomd te worden voor deze functie;
  • Goede begeleiding en coaching;
  • Je krijgt de mogelijkheid om kosteloos (via FINTREX) je Wft Basis, Wft Schade particulieren en Wft Schade zakelijk te behalen;
  • Je ontvangt een reiskostenvergoeding tot maximaal 40 kilometer reisafstand.

Wij vragen van jou het volgende:

  • Je hebt minimaal een MBO4 diploma;
  • Je bent beschikbaar om te werken in de urencategorie 32 tot 36 uur;
  • Je Wft Basis diploma voor start te behalen via FINTREX;
  • Je bent beschikbaar om een fulltime training te volgen van 5 weken;
  • Je hebt interesse in het Bank - en Verzekeringswezen;
  • Je hebt een groot inlevingsvermogen;
  • Je bent servicegericht en werkt nauwkeurig;
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal zowel in woord als geschrift.

  • 15 Januari 2018 om 14:10

Teamleider Contactcenter (36 uur)

Als Teamleider bij Klant Contact Services (KCS) zorg je dat jouw team zo goed mogelijk zijn werk kan doen om klanten echt verder te helpen. Door een mensgerichte en persoonlijke aansturing weet je de medewerkers te motiveren en zorg je samen voor de beste resultaten.

Je coacht medewerkers op gesprekstechnieken, daagt ze uit en verbetert processen door te sturen, te regelen en te toetsen. Je bent als team manager medeverantwoordelijk voor de werving en selectie van teamleden, en voert voortgang- en beoordelingsgesprekken.

Je gaat aan de slag voor het klantcontactcenter KCS wat het (telefonisch) klantcontact verkeer voor een aantal Achmea-labels verzorgt. Denk hierbij aan verzekeringsmerken zoals Centraal Beheer Achmea, FBTO, Interpolis en Zilveren Kruis.

Het beantwoorden van klantvragen is niet het enige wat KCS doet. De organisatie denkt onder andere mee en speelt in op verandere behoeftes. Daarnaast leveren zij graag een bijdrage aan eventuele verbeteringen in het klantcontact vak. Je komt terecht in een enthousiast team wat staat voor een positieve werksfeer waar zowel medewerkers, klanten en opdrachtgevers zicht thuisvoelen.

Voor deze fulltime teamleider vacature kan jij het volgende verwachten:

  • Een uitdagende functie;
  • Een professionele organisatie en werkomgeving;
  • Enthousiaste collega's;
  • Een salaris tussen de € 2250,- en € 2800,- bruto per maand (40 uur);
  • Vakantiegeld en vakantiedaguren;
  • Ruimte voor ontwikkeling.

Voor deze teamleider vacature zijn wij op zoek naar iemand die:

  • Minimaal HBO werk - en denkniveau heeft;
  • 36 uur per week beschikbaar is;
  • 1 avond per week en 1 dag in het weekend per maand beschikbaar is;
  • Je hebt eerder ervaring opgedaan als leidinggevende in een klantcontactomgeving.
  • Coachend kan leidinggeven;
  • Van nature initiatief toont;
  • Sterk is in plannen en over organisatieskills beschikt;
  • Een groot inlevingsvermogen heeft;
  • In het bezit is van een Wft Zorg diploma (kosteloos te behalen via FINTREX);
  • Aardig overweg kan met Excel.
  • 9 Januari 2018 om 09:23

Teamleider Contactcenter (40 uur)

Als Teamleider bij Klant Contact Services (KCS) zorg je dat jouw team zo goed mogelijk zijn werk kan doen om klanten echt verder te helpen. Door een mensgerichte en persoonlijke aansturing weet je de medewerkers te motiveren en zorg je samen voor de beste resultaten.

Je coacht medewerkers op gesprekstechnieken, daagt ze uit en verbetert processen door te sturen, te regelen en te toetsen. Je bent als team manager medeverantwoordelijk voor de werving en selectie van teamleden, en voert voortgang- en beoordelingsgesprekken.

Je gaat aan de slag voor het klantcontactcenter KCS wat het (telefonisch) klantcontact verkeer voor een aantal Achmea-labels verzorgt. Denk hierbij aan verzekeringsmerken zoals Centraal Beheer Achmea, FBTO, Interpolis en Zilveren Kruis.

Het beantwoorden van klantvragen is niet het enige wat KCS doet. De organisatie denkt onder andere mee en speelt in op verandere behoeftes. Daarnaast leveren zij graag een bijdrage aan eventuele verbeteringen in het klantcontact vak. Je komt terecht in een enthousiast team wat staat voor een positieve werksfeer waar zowel medewerkers, klanten en opdrachtgevers zicht thuisvoelen.

Voor deze fulltime teamleider vacature kan jij het volgende verwachten:

  • Een uitdagende functie;
  • Een professionele organisatie en werkomgeving;
  • Enthousiaste collega's;
  • Een salaris tussen de € 2250,- en € 2800,- bruto per maand (40 uur);
  • Vakantiegeld en vakantiedaguren;
  • Ruimte voor ontwikkeling.

Voor deze teamleider vacature zijn wij op zoek naar iemand die:

  • Minimaal HBO werk - en denkniveau heeft;
  • 40 uur per week beschikbaar is;
  • Minstens vijf jaar ervaring heeft als leiddinggevende in een soortgelijke omgeving;
  • Coachend kan leidinggeven;
  • Van nature initiatief toont;
  • Sterk is in plannen en over organisatieskills beschikt;
  • Een groot inlevingsvermogen heeft;
  • In het bezit is van een Wft Zorg diploma (kosteloos te behalen via FINTREX);
  • Aardig overweg kan met Excel.
  • 8 Januari 2018 om 16:59

Teammanager Klantcontact Oxxio

De digitale wereld wordt steeds belangrijker en Oxxio wil zijn klanten ook de mogelijkheid geven om vragen via de app te stellen. Als Teammanager ben jij verantwoordelijk om de migratie naar de App Only strategie in goede banen te leiden. Jij bent de aanjager om deze cultuuromslag op de klantenservice afdeling tot een goed resultaat te brengen.

Je geeft leiding aan een team van 25 klantcontact specialisten, allemaal uit de digitale generatie. Je stuurt en coacht het team dagelijks op performance, service en sales. Daarnaast doe je voorstellen om de personeelstevredenheid en klantcontactprocessen te verbeteren. Je hebt ervaring in een omnichannel klantcontact en streeft naar een hoge klantwaardering.

Jij bent een Team en People manager die continue werkt aan verbeteringen en vernieuwingen voor je medewerkers en de klant. Je denkt niet in problemen, maar in oplossingen. Verder heb jij ervaring met het aansturen van 25 medewerkers en vind je het uitdaging om mensen naar een hoger niveau te tillen. Als Teammanager beschik jij over minimaal 2 jaar werkervaring in de inhouse klantcontact omgeving en beschik je over HBO werk- en denk niveau. Je kunt snel schakelen en voelt je op je plek in een dynamische en snelle omgeving.

Je komt te werken bij Oxxio in Rotterdam. Oxxio is een bedrijf dat continu werkt aan verbeteringen om de klant zo goed mogelijk te helpen. Oxxio wil hun klanten optimale service verlenen en inzicht in de producten bieden.

  • Een unieke kans binnen een innovatief en succesvol bedrijf; 
  • Een marktconform salaris afhankelijk van kennis en ervaring; 
  • Een fulltime functie voor 36 uur; 
  • Ruimte om jezelf te ontwikkelen en door te groeien;
  • Een collectieve zorgverzekering via FINTREX.
  • 21 December 2017 om 08:55

Klantenservice medewerker afdeling Schade

Dit is jouw kans om te starten met een nieuwe baan! Wij zijn op zoek naar meerdere toppers die de afdeling Schade bij Nationale-Nederlanden in Ede willen komen versterken!

Als inbound schadeadviseur zal je klanten telefonisch te woord zijn. De klanten willen graag informatie, iets wijzigen of graag advies. Dit behoort allemaal tot jouw takenpakket!Door jou oprechte interesse in de mens krijg jij, door open vragen te stellen, een helder beeld van de klantsituatie. Ook herken jij verkoopsignalen en kan hierop inspelen. Voor deze functie is het belangrijk dat je enige klantcontact ervaring hebt. Dit mag telefonisch zijn, maar ook persoonlijk!

  • Je kan tussen de 24 en 36 uur per week werken, waaronder 2 avonden per week en 1 zaterdag per 4 weken;
  • Je hebt minimaal MBO-4/HBO werk- en denkniveau;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Je kan een betaalde fulltime training volgen van 4 weken die 15 januari start;
  • Je wilt voor langere tijd deze functie uitvoeren.

  • Salaris €11,32 bruto per uur wat kan oplopen tot € 12,54 bruto per uur;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Kosteloos Wft-Basis via ons behalen;
  • Een gratis avondmaaltijd als je een avonddienst hebt;

  • Servicegericht;
  • Oprechte interesse in de mens;
  • Interesse om WFT te gaan behalen;
  • Wilt graag voor Nationale-Nederlanden gaan werken;
  • Flexibele inzetbaarheid;
  • Verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Persoonlijk of telefonisch klantcontactervaring.
  • 17 Januari 2018 om 13:28

Team Manager Achmea

Jij gaat de uitdaging aan als Team Manager bij Achmea in Apeldoorn! In deze functie ben je verantwoordelijk voor het aansturen, coachen en ontwikkelen van het klantcontact team. Jij hebt een enorme drive om samen met jouw team iedere dag de beste service te verlenen aan de klanten. Om dit doel te behalen, weet jij het beste uit jouw medewerkers te halen door hen te coachen en te ontwikkelen op het gebied van klant- en servicebeleving. Zo verbeter jij zowel de individuele prestaties als teamprestaties en weet jij de gehele dienstverlening naar een hoger niveau te tillen.

Daarnaast ben jij ook verantwoordelijk voor het behalen van de gestelde KPI's en weet je binnen een snelle dynamische omgeving de juiste doelstellingen te prioriteren en cijfers te vertalen naar acites om de resultaten te verbeteren. Uiteraard ben jij in staat om de doelstellingen concreet te maken en te vertalen naar de medewerker.

Binnen al jouw werkzaamheden weet jij je goed te bewegen tussen verschillende belangen en ben je sterk in de omgang met een diversiteit aan stakeholders.

  • Een marktconform salaris, afhankelijk van kennis en ervaring;
  • Een fulltime functie voor 36 uur per week;
  • Een uitdagende functie met doorgroeimogelijkheden;
  • Een reiskostenvergoeding vanaf 10 km reisafstand;
  • Een collectieve zorgverzekering en een collectief sportabonnement via FINTREX;
  • Een plek binnen een snelgroeiende en ambitieuze organisatie.

  • Jij zoekt een uitdagende functie voor 36 uur per week;
  • Jij beschikt over minimaal HBO werk- en denkniveau;
  • Jij hebt minimaal 3 jaar ervaring in een leidinggevende en coachende rol in een klantcontact omgeving;
  • Je hebt ervaring met het werken op basis van en het sturen op KPI's;
  • Jij hebt een sterke drive om de gestelde doelstellingen te behalen;
  • Jij bent communicatief sterk, een echte teamspeler en klantgericht.

Herken jij jezelf in deze beschrijving? Solliciteer dan direct!

"Even Apeldoorn bellen", wie kent de verzekeraar achter deze slogan niet? Achmea is een van de grootste verzekeraars van Nederland met merken als Centraal Beheer, Interpolis, Zilveren Kruis en FBTO. De organisatie biedt haar klanten zekerheid, gemak en duidelijkheid. Spreekt dit jou aan en wil je werken bij Achmea? Solliciteer direct!

  • 11 December 2017 om 16:59

Commercieel Teammanager Suriname

Voor Webhelp zijn we op zoek naar een Teammanager die een van de teams in Suriname kan leiden in de Nederlandse sales- en communicatie cultuur.

 Jij bent een echte teambuilder en weet mensen mee te nemen en zich gewaardeerd te voelen. Coachende leiderschapskwaliteiten zijn erg waardevol in deze functie. Jij bent daarnaast resultaatgericht en in staat om een sales team neer te zetten in Suriname. De verschillen in communicatie en werken in Suriname en Nederland is groot. Ondanks dat weet jij je medewerkers mee te krijgen doormiddel van effectief en harmonieus Leiderschap. Je weet de medewerkers in Suriname te binden, te enthousiasmeren en te informeren over de Nederlandse markt en je kan de juiste acties inzetten om de beoogde resultaten te behalen.

Je gaat aan de slag bij Webhelp. Zij zijn een internationaal groeiend bedrijf met veel verschillende klanten.Een van de klanten van Webhelp in Suriname is een Office Depot. Dit is een wereldwijd B2B e-commerce bedrijf op het gebied van kantoorartikelen. Twee maanden voordat je naar Suriname vertrekt zul je werkzaam zijn op de locatie van Office Depot in Venlo.

  • Goede arbeidsvoorwaarden;
  • Huisvestiging en vliegticket naar Suriname;
  • Persoonlijke begeleiding van professionals;
  • De ruimte om je persoonlijk te ontwikkeling.

  • Je hebt HBO werk- en denkniveau;
  • Je bent beschikbaar voor een periode tussen de 18-36 maanden;
  • Je hebt commerciële ervaring als Teammanager in een contactcenter branche;
  • Je bent daadkrachtig;
  • Je bent sociaal, initiatiefrijk en gefocust;
  • Je bent zelfstandig en onafhankelijk.
  • 8 December 2017 om 16:55

Intercedent

Ben jij op zoek naar een baan als intercedent? Stop dan met zoeken en solliciteer direct bij FINTREX!

Als Intercedent bij FINTREX kom je te werken in de mooiste stad van Nederland: Rotterdam! Aanpakken en hard werken is wat jou omschrijft. Als Intercedent ben je verantwoordelijk voor het complete werving- en selectieproces.

In deze functie leer jij: 

  • De wensen van de werkgever te matchen met de juiste kandidaten; 
  • Gesprekstechnieken tijdens de telefonische gespreken en sollicitatiegesprekken; 
  • Pakkende vacature teksten schrijven; 
  • Sollicitanten beoordelen;
  • Verantwoording dragen voor hele recruitmentproces bij FINTREX.

Als je komt te werken voor FINTREX werk je in een hecht team. Elke dag werken we weer hard om het beste resultaat te behalen.
We zijn ambitieus en denken in oplossingen. Jouw nieuwe collega’s omschrijven FINTREX als volgt:

  • Teambuilding;
  • Sfeer;
  • Flexibiliteit;
  • Doorgroeimogelijkheden;
  • Vrijheid;
  • Creativiteit.

  • Je beschikt over een HBO of WO diploma; 
  • Je bent communicatief vaardig en hebt een vlotte babbel; 
  • Je bent 32-40 uur per week beschikbaar;
  • Je bent resultaatgericht en staat open voor feedback;
  • Je wilt graag met het FINTREX team de uitdaging aan gaan.

  • Werken in hartje Rotterdam; 
  • De mogelijkheid om dagelijks nieuwe skills te leren; 
  • Een marktconform salaris; 
  • 25 vakantiedagen per jaar; 
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km reisafstand; 
  • Gezellige en gemotiveerde collega’s; 
  • Een collectieve zorgverzekering en een collectief sportabonnement via FINTREX;
  • De mogelijkheid om pensioen op te bouwen bij Nationale-Nederlanden.
  • 8 December 2017 om 11:46

Klantenservice medewerker

Als klantenservice medewerker ga jij aan de slag bij een Schadeverzekeraar in Utrecht. Jij bent al in het bezit van je Wft Basis en hiernaast kan jij je Wft Schade Particulier behalen via FINTREX! Heb jij naast je Wft Basis ook je Wft Schade Particulier? Dan is dat een pré!

In deze functie ben jij het eerste aanspreekpunt en kan jij verschillende vragen verwachten van klanten, reisbureaus en intermediairs! Om deze functie volledig onder de knie te krijgen, begin je met een fulltime training. Mocht jij na een bepaalde periode klaar zijn voor een nieuwe uitdaging, dan bestaan er mogelijkheden om door te groeien!

Je gaat aan de slag voor een Schadeverzekeraar in Utrecht. Bij deze organisatie staat de servicegerichtheid hoog in het vaandel. Jij gaat samen met jouw collega's deze doelstelling waar maken!

  • Een bruto uurloon van € 12,97;
  • Daarbij komt nog 8% vakantiegeld en 10% vakantiedagen;
  • Werk tijdens kantoortijden;
  • De mogelijkheid om je Wft Schade Particulier te behalen via FINTREX;
  • Een training om volledig klaargestoomd te worden voor de functie.

  • Je bent al in het bezit van je Wft Basis;
  • Je bent in het bezit van een MBO4 Diploma of hebt HBO werk- en denkniveau;
  • Je bent fulltime beschikbaar;
  • Je hebt een groot inlevingsvermogen;
  • Je bent communicatief vaardig.
  • 7 December 2017 om 13:39

Klantadviseur Rabobank Bedrijven

Voor de Rabobank in Eindhoven zijn wij op zoek naar nieuwe werknemers die kunnen starten in het nieuwe jaar! Als adviseur Bedrijven help jij klanten proactief over bankzaken zodat de klant zich volledig kan richten op zijn of haar onderneming. De klant belt jou op met diverse vragen over bankzaken en producten. Het is jouw taak om de klant zo goed mogelijk te helpen op een fijne manier. Door het stellen van de juiste en open vragen krijg jij de klantvraag helder. Met een servicegerichte houding zorg je voor een positieve klantbeleving. Voordat je start zal je eerst vijf weken doorbetaalde vakinhoudelijke- en competentietrainingen krijgen. Je zal jouw kennis steeds meer verbreden door het behalen van meerdere Wft's. Daarnaast krijg je voldoende coaching en begeleiding.

Wereldwijd heeft de Rabobank ongeveer 8,7 miljoen klanten. De Rabobank is een maatschappelijk bank die wil bijdragen aan het welzijn en de welvaart in Nederland. Ook draagt zij haar steentje bij aan het duurzaam voeden van de wereld.

  • Een prima salaris tussen de €10,71 en €15,94 (afhankelijk van jouw ervaring);
  • Toeslag op je salaris in het weekend;
  • Jezelf blijven ontwikkelen door jouw WFT Basis, WFT Schade Particulieren en WFT Zakelijk te behalen;
  • Goede begeleiding;
  • Je kan 32 of 36 uur per week aan de slag;
  • Leuke secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een collectieve zorgverzekering en sporten met korting!

  • Je bent in het bezit van een MBO-4 diploma of HBO/WO propedeuse;
  • Enige ervaring in klantcontact;
  • Je hebt interesse om in de financiële wereld aan de slag te gaan;
  • Je bent flexibel inzetbaar tijdens de openingstijden.
  • 6 December 2017 om 13:57

Parttime Recruiter

Mooi! Dan ben jij misschien onze nieuwste collega binnen FINTREX! Voor ons jongste team ben ik op zoek naar een nieuwe parttime recruiter in het centrum van Rotterdam. Jij bent iemand die onder andere:

  • Enthousiast wordt van het screenen van kandidaten;
  • Wel raad weet met het oppakken van CV's;
  • Creatief kan zijn met vacatureteksten;
  • Gemotiveerd is om die ene topkandidaat te vinden!

Jouw taak als parttime recruiter
Binnen deze functie betekent dit dat jij een selectie maakt van inkomende sollicitaties, kandidaten belt voor telefonische screenings en deze uitnodigt voor een eventueel sollicitatiegesprek. Wanneer je je draai gevonden hebt en helemaal ingewerkt bent, wordt je mede verantwoordelijk voor het voeren en afhandelen van intakegesprekken.

Binnen dit team word je de mogelijkheid gegeven om alle benodigde recruitment skills te leren. Jij wordt door je mede collega's goed opgevangen en krijgt alle begeleiding die nodig is!

Werken bij FINTREX betekent samenwerken aan succes, veel aandacht voor zelfontwikkeling en een hecht team van professionals die net zo ambitieus zijn als jij.

FINTREX is continu in beweging en wil zich net als jij blijven ontwikkelen en vernieuwen. Wij worden er dan ook heel blij van als jij eigen ideeën oppert en initiatieven toont. Hier krijg jij alle ruimte voor.

Benieuwd naar jouw collega's? Neem HIER alvast een kijkje!

 

Dat lees je hier:

  • Een prima en marktconform salaris;
  • 25 vakantiedagen per jaar;
  • Een reiskostenvergoeding;
  • Volop ruimte om jezelf te ontwikkelen;
  • Een toffe baan in hartje Rotterdam;
  • Je komt te werken tussen jonge gemotiveerde collega's;
  • Je gaat in een korte tijd een hoop leren als het gaat om recruitment skills;
  • Legendarische borrels;
  • Een reiskostenvergoeding vanaf 10 KM reisafstand;
  • De toegang tot een collectieve zorgverzekering en een collectief sportabonnement via FINTREX;
  • De mogelijkheid om pensioen op te bouwen bij Nationale-Nederlanden.

Wat verwachten wij van jou?

  • HBO werk - en denkniveau;
  • Je kunt snel schakelen en je bent handig in het indelen van je tijd;
  • Je bent minimaal 20 a 24 uur per week inzetbaar;
  • Jij houdt van hard werken en goede grappen.

  • 7 December 2017 om 16:11

Fulltime Recruiter

Als Recruiter bij FINTREX heb je een zeer diverse baan. Je bent op de hoogte van alle functieprofielen waardoor je de beste match kan maken voor de klant. Om de beste match te maken schrijf je aantrekkelijke vacatureteksten, beoordeel je CV’s, heb je telefonische gesprekken met de kandidaten, voer je sollicitatiegesprekken en begeleidt je werknemers tijdens hun loopbaan.

Wij werken vanuit het mooie Rotterdam, maar voor de functie reis je het hele land door. De ene dag beoordeel je CV’s en de andere dag voer je sollicitatiegesprekken in Leeuwarden. Het is een flexibele baan waarin je veel vrijheid hebt. We verwachten van jou professionaliteit en resultaatgerichtheid. Elke dag wil jij de beste match maken, voor minder doe je het niet.

FINTREX is een jonge en ambitieuze organisatie en richt zich op het matchen van klantcontact medewerkers. We zijn vernieuwend en werken elke dag hard om zowel werkgever als werknemer meer dan tevreden te stellen. Werken bij FINTREX betekent aanpakken, het beste uit jezelf halen en aandacht voor zelf ontwikkeling. Maar het betekent ook gezelligheid, borrels en werken in een hecht team!

Elke dag ga ik weer met veel plezier naar mijn werk. Bij FINTREX heerst een informele sfeer, maar wordt je ook uitgedaagd om elke dag het beste resultaat te leveren. Ik heb veel contact met mensen zowel telefonisch als face to face. Elke dag is anders en dat maakt het werk uitdagend. FINTREX heeft veel aandacht voor zelfontwikkeling en ambitie. Ze geven jou de mogelijkheid om te groeien als werknemer!

Wij vragen:

  • Een afgeronde HBO of WO opleiding;
  • Ervaring met recruitment;
  • Een beschikbaarheid van 32-40 uur per week;
  • Resultaatgericht.

Wat kan je verwachten: 

  • Een salaris tussen de € 1.800 en 2.800 op basis van 40 uur, afhankelijk van kennis en ervaring;
  • 25 vakantiedagen per jaar;
  • Reiskostenvergoeding van 10 km reisafstand;
  • Doorgroeimogelijkheden;
  • Een gezellig team en een goede werksfeer;
  • Een collectieve zorgverzekering en een collectief sportabonnement via FINTREX;
  • Mogelijkheid om pensioen op te bouwen bij Nationale-Nederlanden.
  • 22 December 2017 om 11:20

Teammanager Centraal Beheer Achmea Apeldoorn

In de functie van Teammanager ben je verantwoordelijk voor het coachen, aansturen en begeleiden van deskaccountmanagers. Je werkt samen met andere teammanagers om de beoogde sales doelstellingen te behalen. Daarnaast werk je intern ook samen met andere afdelingen zoals Kwaliteit en Opleidingen. Je bent je ervan bewust dat je altijd opereert binnen het spanningsveld tussen de belangen van jouw opdrachtgever(s), jouw medewerkers en jouw werkgever.

Je bent als Teammanager verantwoordelijk voor de klanttevredenheid, sales, efficiency en het budget. Je dient aan de hand van deze pijlers de opgestelde sales doelstellingen te behalen waarbij je tegelijkertijd de medewerkerstevredenheid vergroot.

Middels jouw kennis binnen het vakgebied en je sterke communicatieve vaardigheden weet jij je succesvol binnen dit spanningsveld te bewegen. Verder komt je de gemaakte afspraken na.

Het is aan jou de taak om de deskaccountmanagers zodanig klaar te stomen dat zij in staat zijn om de functie als telefonisch klantenservice medewerker zo succesvol mogelijk uit te voeren. Jouw voornaamste taken bestaan uit:

  • Het aansturen van de dagelijkse activiteiten op de werkvloer;
  • Het coachen en ontwikkelen van de medewerkers binnen jouw team op het gebied van klant - en servicebeleving;
  • Je bent in staat om commerciële doelstellingen concreet te maken en deze te vertalen naar de medewerker;
  • Je begeleidt medewerkers om zowel individuele als teamgerichte resultaten te behalen;
  • Je draagt bij aan een positieve werksfeer en werkrelatie met collega's;
  • Het doorvoeren en implementeren van (eventuele) veranderingsprocessen.

Je werkt bij Centraal Beheer Achmea in Apeldoorn: de grootste verzekeraar in Nederland. Deze organisatie, vooral bekend van de slogan 'Even Apeldoorn bellen' ,voorziet ongeveer de helft van de Nederlandse huishoudens van een verzekering. Door een individuele en empathische benadering wil Centraal Beheer Achmea het verschil maken voor haar klanten. Werken bij Centraal Beheer Achmea betekent werken in een professionele, motiverende omgeving vol opleidingsmogelijkheden.

  • Een uitdagende baan bij de grootste verzekeraar van Nederland;
  • Een marktcomform salaris;
  • Reiskostenvergoeding, 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Een motiverende werkomgeving met veel persoonlijke aandacht en coaching;
  • Informele werksfeer;
  • Diverse trainingen en opleidingsmogelijkheden.

  • Je bent flexibel inzetbaar voor 36 uur per week;
  • Je beschikt minimaal over een afgerond HBO diploma;
  • Je hebt ervaring met het aansturen van medewerkers in een callcenteromgeving;
  • Je bent communicatief vaardig;
  • Je bent bekend met relevante KPI's zoals Conversie Verkoop, Klanttevredenheid en afhandeltijd;
  • Je bent analytisch sterk en goed in het opstellen van rapportages;
  • Je toont initiatief en handelt proactief;
  • Je beschikt over een sterke drive om doelstellingen te halen.
  • 28 November 2017 om 13:58

Klantenservice medewerker

Ben jij op zoek naar een parttime baan in de Financiële dienstverlening? Stop dan met zoeken en reageer snel. Voor Nationale-Nederlanden in Ede op de afdeling Schadeverzekeringen zijn wij op zoek naar toppers die goed zijn in servicegericht verkopen. Je hebt een servicegerichte houding en bent goed in het herkennen van commerciële signalen.

Je komt te werken voor een gerenommeerd financieel dienstverlener. Op de klantenservice van Nationale-Nederlanden, afdeling Schadeverzekeringen kun je een diversiteit aan vragen verwachten. Om deze vragen zo goed mogelijk te kunnen beantwoorden, volg je eerst een fulltime training van 3 weken. Het bieden van goede service staat voorop bij Nationale-Nederlanden, daarom wordt je tijdens je dienstverband begeleid en gecoacht zodat je jezelf kunt blijven ontwikkelen.

  • Verschillende urencategorieën: 20-28, 24-32 & 28-36;
  • Een salaris van € 11.32 per uur;
  • Doorbetaalde fulltime training van 3 weken.

  • Flexibele inzetbaarheid tijdens openingstijden (maandag t/m vrijdag 08:00 tot 21:00 en zaterdag 09:00 tot 17:00);
  • Maximaal 2 keer per week avonddienst en 1 keer per maand een weekenddienst;
  • Beschikbaar voor een fulltime training van 3 weken;
  • Beschikbaar vanaf 2 januari;
  • Ervaring binnen het klantcontact.
  • 28 November 2017 om 10:45
โŒ