[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

๐Ÿ”’
โŒ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
OuderCallcenter Supervisor

Klantadviseur afdeling Lenen, Sparen, Verzekeren bij ABN AMRO Nijmegen

Als klantadviseur ga jij aan de slag op de afdeling Lenen, Sparen en Verzekeren bij ABN AMRO. Jij gaat (potentiële) klanten verder helpen door hen te informeren en adviseren over de producten of diensten van de ABN AMRO. Jij weet alles op het gebied van Lenen, Spaarmogelijkheden en Verzekeringen. Dit komt omdat jij een fulltime training gaat volgen en je Wft certificaten via FINTREX kunt gaan behalen! Wij bieden jou aan om een Wft Basis, Wft Schade en/of Wft Consumptief Krediet diploma te behalen. Mocht jij je Wft Basis of meerdere Wft diploma's al behaald hebben is dit mooi meegenomen!

Jij gaat binnen deze functie aan de slag bij ABN AMRO in Nijmegen. De ABN AMRO staat voor een organisatie waar initiatief, creativiteit en service hoog in het vaandel staan. Ook wordt er veel aandacht besteed aan persoonlijke ontwikkeling en groei. Binnen de afdeling Lenen, Sparen en Verzekeren ga jij ook met het team de ontwikkelingen in de markt en binnen ABN AMRO analyseren.

Wij bieden het volgende:

  • Een startsalaris van €12,08 bruto per uur;
  • De mogelijkheid om gratis via FINTREX meerdere Wft certificaten te behalen;
  • Na het behalen van 3 Wft certificaten zul jij instromen op het salaris van €13,53 per uur;
  • Opbouw van 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Een reiskostenvergoeding;
  • Een informele en gezellige werksfeer waar je werkt in een ambitieus team;
  • Een betaalde training van 13 weken, om volledig klaargestoomd te worden voor de functie;
  • Goede begeleiding en veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling.

Wij vragen het volgende:

  • Je hebt aantoonbaar HBO werk- en denkniveau;
  • Je bent één avond in de week beschikbaar om te werken;
  • Je bent op maandag beschikbaar om te werken;
  • Je bent tussen de 32 tot 36 uur per week beschikbaar om te werken;
  • Het is een pré wanneer jij je Wft Basis al in bezit hebt;
  • Je hebt ervaring met klantcontact opgedaan;
  • Je bent servicegericht en empathisch ingesteld;
  • Je hebt geen vakantieplannen aankomende drie maanden.
  • 21 September 2017 om 14:53

Klantenservice medewerker bij Menzis in Groningen

Wil jij aan de slag gaan voor één van de grootste zorgverzekeraars van Nederland, waarbij jij op kosten van FINTREX jouw Wft Zorg certificaat kunt behalen? Lees dan snel meer over deze vacature!

Als Klantenservice medewerker handel jij telefonische diverse vragen van klanten af. Deze klanten kunnen jou opbellen omdat zij bijvoorbeeld vragen hebben over premies, vergoedingen, het verplichte eigen risico en de dekkingen van zorgpakketten. Het is een taak voor jou om in te spelen op deze vragen, behoeften en persoonlijke kwesties. Jij zorgt, met de kennis en informatie die jij tot je beschikking hebt, voor het meest passende antwoord en/of advies voor de klant. Jouw gesprek is pas afgerond wanneer je de klant tevreden is en zich echt geholpen voelt.

Je gaat aan de slag voor het contactcenter van de bekende Zorgverzekeraar Menzis in Groningen. Voor deze organisatie zijn kwaliteit en klantgerichtheid erg belangrijke factoren. Jij zorgt als klantenservice medewerker ervoor dat klanten zich 'thuis' voelen en zo een stapje dichter bij de organisatie komen!

 

Wat wij bieden voor deze Klantenservice functie:

  • Een bruto uurloon van € 9,07 euro;
  • Daarnaast bouw je 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren op;
  • De kans om het Wft Zorg diploma kosteloos via FINTREX te behalen;
  • Een training van 5 werkdagen tussen 09.00 uur en 17.00 uur;
  • Flexibele werktijden van maandag t/m vrijdag tussen 08.30 uur en 19.00 uur;
  • Een volledige reiskostenvergoeding met het OV.

Wat wij vragen voor deze Klantenservice functie:

  • Je beschikt minimaal over een MBO4 werk- en denkniveau;
  • Je bent tussen de 20 en 28 uur per week beschikbaar;
  • Je bent beschikbaar voor een training van 5 werkdagen tussen 09.00 uur en 17.00 uur;
  • Je bent (bij voorkeur) flexibel beschikbaar in de avonden;
  • Je bent in staat om het Wft Zorg diploma te behalen;
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift;
  • Je bent flexibel, klantgericht en kunt goed luisteren;
  • Je hebt een proactieve houding tegenover de klant;
  • Je hebt een sterk empathisch vermogen, wat erg belangrijk is voor jouw gesprekken;
  • Je bent in staat om een VOG aan te vragen;
  • Je hebt geen vakantieplannen gepland staan voor 3 maanden na de training.
  • 18 September 2017 om 10:00

Klantenservice medewerker bij PostNL in Groningen

Als klantenservice medewerker behandel jij telefoongesprekken en in mindere mate e-mailberichten van consumenten over pakketten en briefpost. Consumenten bellen om informatie in te winnen en/of een klacht in te dienen. De informatie waar een consument om vraagt kan uiteenlopend zijn, bijvoorbeeld de status van een verzending van een pakket, de kosten van het verzenden van een pakket naar het buitenland, de frankering van een brief, de openingstijden van een servicepunt van PostNL of een online dienst van PostNL. Daarnaast kan de consument bellen om een klacht in te dienen over bijvoorbeeld een verzending die niet goed is gegaan, een beschadiging of een vermissing van zowel een pakket als brief.

Als klantenservice medewerker is het belangrijk om over uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk, te beschikken om de klantvraag zo goed en efficiënt mogelijk te beantwoorden. Je geeft daarbij advies en gaat klantgericht te werk. Je weet wat de klantvraag is door deze helder te krijgen in het gesprek en geeft gericht en klantvriendelijk antwoord op de vraag. Wanneer het gaat om een klacht is het belangrijk mee te leven met de klant, je kunt je verplaatsen in hun gevoel, zonder daarbij de leiding in het gesprek te verliezen. Je blijft je verplaatsen in de klant, maar maakt duidelijk wat je kaders zijn en zorgt ervoor dat de consument goed geïnformeerd wordt en met een glimlach weer ophangt.

Je gaat aan de slag voor het klantcontactcenter van het Nederlandse Postbedrijf PostNL. Het contactcenter is gevestigd in Groningen en is op zoek naar nieuwe contactcenter medewerkers voor het te woord staan van zowel klanten als consumenten. Het contactcenter kenmerkt zich door een open informele werksfeer waarbij ontwikkeling hoog in het vaandel staat.

Wij bieden voor deze functie het volgende:

  • Een salaris van € 9,07 per uur (vanaf 22 jaar en ouder);
  • Naast je salaris heb je recht op 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Een gezellige en informele werksfeer;
  • Een fulltime training om volledig klaargestoomd te zijn voor deze functie;
  • Goede begeleiding en coaching;
  • Reiskosten boven de 10 KM enkele reis worden vergoed. 

Werktijden:

  • Maandag tot en met vrijdag 8:30 uur tot 20:00 uur;
  • Zaterdag 9:00 uur tot 16:00 uur;
  • Zondag 11:15 uur tot 15:45 uur en 20:00 uur tot 21:00 uur.

Wij vragen voor deze functie het volgende:

  • Je hebt Minimaal MBO3 werk - en denkniveau;
  • Je kunt werken in de volgende urencategorieën: 16-24 uur, 20–28 uur, 24–32 uur en 28-36 uur; 
  • Je bent minimaal 2 a 3 zaterdagen per maand beschikbaar om ingepland te worden;
  • Je bent minimaal 1 zondag per kwartaal beschikbaar om ingepland te worden 
  • Je bent minimaal 2 avonden per week beschikbaar om ingepland te worden;
  • Je bent (bij voorkeur) vrijdagavond beschikbaar om te werken;
  • Je bent PC vaardig en kunt snel schakelen en registreren tussen diverse systemen;
  • Je beheerst de Nederlandse taal in zowel woord als geschrift;
  • Jij hebt een groot inlevingsvermogen;
  • Je bent zeer servicegericht ingesteld;
  • Je werkt nauwkeurig en bent probleemoplossend;
  • Je werkt zelfstandig en ben resultaatgericht.
  • 18 September 2017 om 15:15

Corporate Recruiter bij FINTREX Rotterdam

Als Corporate Recruiter help jij de groei van FINTREX verder vorm te geven door de juiste medewerkers voor onze organisatie te vinden. Hierbij ben je verantwoordelijk voor het gehele recruitmentproces. Dit betekent dat je zelf kandidaten benadert, maar ook manieren ontwikkelt om de procedure voor sollicitanten zo vloeiend mogelijk te laten verlopen. Jaarlijks zal je ongeveer 50 medewerkers per jaar werven voor onze organisatie. Naast nieuwe collega's zal je ook actief op zoek gaan naar managers en andere stafmedewerkers voor onze klanten.

Ook weet je FINTREX verder in de markt te zetten als aantrekkelijke werkgever, zodat sollicitanten ons ook in de toekomst weten te vinden. Je legt hiervoor contact met scholen en universiteiten en organiseert evenementen, zodat onze naamsbekendheid wordt vergroot. Je krijgt de mogelijkheid om hierin zelf initiatieven te ontplooien.

Onze organisatie richt zich puur op het werven van klantcontact medewerkers en is de afgelopen jaren uitgegroeid tot dé specialist en grootste partij in deze branche. Wij stellen de sollicitant centraal en laten hem of haar zelf kiezen en meedenken. Door onze kennis van de markt, het brede aanbod van vacatures en onze eigen FINTREX Academy zijn wij optimaal in staat om de sollicitant zo goed mogelijk te servicen.

Wij zijn een ambitieuze, hardwerkende organisatie met aandacht voor zowel klant, sollicitant en collega. Wij hebben een hecht team, waarin naast hard werken ook plaats is voor plezier maken. Zo organiseren wij regelmatig borrels en andere activiteiten. Herken jij je hier in? Kom dan ook bij ons werken!

Voor deze functie bieden we het volgende:

  • Een marktconform salaris, afhankelijk van kennis en ervaring;
  • De vrijheid om zelf invulling te geven aan deze functie en te zorgen voor een goed resultaat;
  • Deze functie is voor 36 tot 40 uur per week;
  • Je werkt in hartje Rotterdam;
  • Thuiswerken is mogelijk;
  • 25 vakantiedagen per jaar (op basis van een 40-urige werkweek);
  • Er geldt een reiskostenvergoeding.

  • Een afgeronde opleiding op HBO of  WO niveau;
  • Meerdere jaren ervaring met recruitment is een harde eis;
  • Je bent resultaatgericht en gedreven;
  • Je vindt het leuk om na te denken over de candidate journey en andere processen gericht op recruitment;
  • Je wil je voor langere tijd aan ons binden;
  • Je hebt ervaring met marketing-gerelateerde taken, zoals het schrijven van vacatureteksten.
  • 18 September 2017 om 08:22

Corporate Recruiter Rotterdam FINTREX

FINTREX blijft groeien! Daarom zijn wij op zoek naar een ervaren Corporate Recruiter. Is dit jouw passie? Lees verder, want dan kan dit jouw droombaan zijn!

Jij houdt je bezig met het werven & selecteren van nieuw talent voor onze organisatie: FINTREX. Wij zoeken continu nieuwe medewerkers voor onze Recruitment afdeling, Payroll & Finance unit en het Marketing & Employer Branding team. Een divers gezelschap met specifieke talenten en tegelijkertijd een aantal belangrijke gemene delers: energiek, flexibel en ambitieus. Het maakt ons niet zozeer uit wat iemand heeft gestudeerd. Wat wij veel belangrijker vinden is dat iemand de FINTREX eigenschappen bezit en deel wil uitmaken van een winnend team en zijn of haar steentje wil bijdragen.

In de functie van Corporate Recruiter zul je circa 50 medewerkers per jaar moeten werven voor de interne organisatie van FINTREX en ook circa 30 medewerkers voor managementfuncties bij onze klanten en in onze eigen Managed Insource teams. Wij hebben partners en klantcontactteams zitten van Leeuwarden tot Maastricht en van Tilburg tot Enschede.

Voor deze functie als Corporate Recruiter ben je een recruiter pur sang: je werkt zelfstandig en doelgericht. Je bent ervaren in het voeren van sollicitatiegesprekken, het uitdenken van recruitmentstrategieën en het optimaliseren van recruitmentprocessen.

Verantwoordelijkheden als Corporate Recruiter:

  1. Verantwoordelijk voor het invullen van interne vacatures;
  2. Verantwoordelijk bij het invullen van management vacatures (van onze klanten);
  3. Sparringpartner én uitvoerder op het gebied van recruitment (strategieën);
  4. Je rapporteert aan de Algemeen Directeur.

Overzicht werkzaamheden als Corporate Recruiter:

  • Het opstellen van sterke vacatureteksten;
  • Uitzetten en implementeren van een interne recruitment strategie;
  • Optimaliseren van het interne recruitmen tprocessen;
  • Voeren van selectiegesprekken en contractonderhandelingen;
  • Zelfstandig searchen op jobboards en netwerksites;
  • Bezoeken en een netwerk opbouwen bij relevante opleidingsinstituten, beurzen en andere sollicitantenbronnen;
  • Anticiperen op interne ontwikkelingen;
  • Administratie en beheer van eigen werkzaamheden (rapportage resultaten);
  • Up-to-date blijven van de laatste trends en ontwikkelingen binnen de recruitment branche.

Waar werk je?

Je werkt vanuit het hoofdkantoor van FINTREX in het centrum van Rotterdam. Binnen deze functie heb jij ruimte om je werktijden flexibel in te delen en is er ook de mogelijkheid te werken op locatie of vanuit huis. Ook zul je o.a. beurzen en scholen bezoeken om nieuw talent te werven. Wanneer er managementfuncties open komen te staan bij onze klanten kan het ook gebeuren én is het sterk aan te raden, dat je bij klanten op bezoek gaat. Om de organisatie FINTREX te leren kunnen zul je de eerste periode veelvuldig op het kantoor in Rotterdam zijn. Zodra je bent ingewerkt en weet welke matches je moet zoeken, zal jij je werk een stuk flexibeler kunnen indelen.

FINTREX is een jonge, ambitieuze, landelijk opererende organisatie met Rotterdamse roots. Aanpakken en hard werken zit in ons DNA. Iedere dag zetten onze mensen alles op alles om het vak klantcontact te verbeteren. Vanuit het hart, continue op zoek naar vernieuwing en een niet te temmen drive.

Werken bij FINTREX betekent samenwerken aan succes, veel aandacht voor zelfontwikkeling en een hecht team van professionals die net zo ambitieus zijn als jij. Herken jij jezelf in onze mentaliteit en wil jij ambities waarmaken? Kom dan werken bij FINTREX.

  • Werken bij in een jong, dynamisch bedrijf waar geen dag hetzelfde is;
  • Flexibele werktijden;
  • 25 vakantiedagen;
  • 8% vakantiegeld;
  • Pensioenopbouw bij Nationale Nederlanden;  
  • Thuiswerkmogelijkheid (m.u.v. eerste 4 maanden).

Voor de vacature van Corporate Recruiter gelden de volgende profieleisen:

  • HBO/WO studie- en denkniveau met minimaal een HBO diploma;
  • Zeker 2 à 3 jaar met werving en selectie van gerichte functieprofielen;
  • Kennis van het opzetten en ontwikkelen van recruitmentprocessen;
  • Ervaring met inrichten van de customer journey;
  • Bedreven in het voeren van sollicitatiegesprekken;
  • Goed in het schrijven van vacatureteksten;
  • Ervaring met het inzetten van online wervingsmiddelen zoals LinkedIn, jobboards en social media;
  • Fulltime (40 uur per week) beschikbaar;
  • Spreek - en schrijfvaardigheid dienen uitmuntend te zijn;
  • Uitmuntende communicatieve vaardigheden;
  • Stressbestendig en prioriteiten kunnen aangeven;
  • Geen 9 tot 5 mentaliteit.
  • 18 September 2017 om 08:22

Commercieel klantcontact medewerker bij ENIE.NL in Breda

Als commercieel klantcontact medewerker bij ENIE.NL ga jij telefonisch gesprekken aan met (potentiële) klanten en ga jij energiecontracten verkopen met of zonder zonnepanelen. Je inventariseert wat de wensen en behoeften zijn van de klant, je maakt berekeningen passend bij de situatie van de klant en doet vervolgens een passend voorstel! Hiernaast ga jij ook inbound gesprekken aannemen om klanten met vragen verder te helpen en mogelijk te adviseren.

Vooraf ga je een training volgen waarin je wordt opgeleid in de wereld van zonne-energie. Je leert alles over (de technische aspecten) van zonnepanelen, het maken van berekeningen en de voordelen van zonne-energie. Daarnaast worden commerciële skills getraind om een zo goed mogelijk advies te kunnen geven aan de klant, zoals het inventariseren van de wensen en behoeften, drijfveren en het overgaan tot de uiteindelijke verkoop.

ENIE.NL is een grote energieleverancier waarbij klantgerichtheid en servicegerichtheid hoog in het vaandel staan! Je komt te werken in een gezellig team, waarin je na je start goed begeleid wordt!

Wij bieden in deze functie het volgende:

  • Het salaris bedraagt € €9,07 per uur (22 jaar en ouder). Voor jonger dan 22 jaar gelden er diverse jeugdschalen;
  • Naast je salaris heb je recht op 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Werk voor langere periode;
  • Een training over de wereld van zonne-energie;
  • Een training waar commerciële skills worden getraind;
  • Goede begeleiding en coaching.

Openingstijden:

  • Maandag tot en met vrijdag van 8:30 - 20:30 uur;
  • Zaterdag van 9:00 - 16:00 uur.

Wij vragen voor deze functie het volgende:

  • Minimaal MBO3 werk- en denkniveau;
  • Je bent minimaal vanaf 20 uur per week beschikbaar om te werken;
  • Je hebt bij voorkeur werkervaring opgedaan binnen klantcontact;
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden;
  • Je beheerst de Nederlandse taal in zowel woord als geschrift;
  • Je bent PC vaardig en kunt snel schakelen tussen diverse systemen;
  • Je werkt nauwkeurig en bent probleemoplossend.
  • 18 September 2017 om 15:12

Bijbaan Sales vacature in Leeuwarden

In deze bijbaan zul je mensen gaan overtuigen van de voordelen van het overstappen naar de energieleverancier waar jij voor zult gaan werken.

Je sluit zelfstandig contracten af en bent het visite kaartje van de organisatie, belangrijk is dus dat je representatief en sociaal bent. Daarnaast verwachten wij van jou dat werken met targets jou stimuleert, je leergierig en ondernemend bent, goede beheersing van de Nederlandse taal hebt en commercieel ingesteld bent.

Deze energieleverancier staat voor een klantgerichte en klantvriendelijke aanpak. De afdeling is verantwoordelijk voor de verkoop van energiecontracten. Wil jij werken bij een A-merk en één van de grootste spelers op de Nederlandse energie markt en ben jij een echt verkooptalent? Dan ben jij dé persoon die wij zoeken! Solliciteer direct en misschien ben jij het nieuwe talent dat volgende week al kan starten!

  • Een leuke en flexibele bijbaan;
  • Een informele en gezellige werksfeer;
  • Goede begeleiding en coaching;
  • Een salaris van € 9,04 bruto per uur (vanaf 22 jaar). Jonger dan 22 jaar? Dan geldt er een jeugdschaal;
  • Naast je salaris recht op 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren.

  • MBO3 werk- en denkniveau;
  • Je bent een echt verkooptalent;
  • Je bent target gericht;
  • Je bent inzetbaar vanaf 16 uur.

  • 31 Augustus 2017 om 11:06

Teamleider Zilveren Kruis Achmea in Zwolle

De functie van Teamleider heeft een operationeel en snel schakelend karakter, waarbij je verantwoordelijk bent voor het realiseren van de operationeel gestelde KPI's als NPS, Firsttime Resolution, Quality en AHT. Dit alles weet jij te realiseren in een relatief kort tijdsbestek, waarbij je in staat bent snel te schakelen tussen meerdere partijen die betrokken zijn in deze piek van Eindejaarswerk.

Wij zoeken een Teamleider met gevoel voor cijfers en mensen en middels een juiste balans natuurlijk de gestelde KPI's weet te halen. Ook heb jij een passie voor coachen op zowel het menselijke als technische vlak en weet je daarnaast ook mee te bewegen in de snelle veranderende operationele omgeving.

De Teamleider die wij zoeken beschikt over de volgende talenten:

  • Weet leiderschap en coaching in balans te houden;
    Als Teamleider weet jij in korte tijd via de computer je resultaten op te halen, samenvattingen te maken, round-ups te maken, cijferoverzichten te maken van je medewerkers en een plan van aanpak te maken, zodat jij de overige 90% van je tijd je volledig kan richten op jouw talent: coachen en klantcontact medewerkers beter maken.
  • Weet van nature te organiseren en te regelen;
    Je weet iedere week een goede projectplanning te maken waarin jij goed borgt, dat alle operationele acties worden uitgevoerd zodat randvoorwaarden als goed werkende headsets, inlogcodes voor nieuwe medewerkers, voldoende werkplekken, een rooster voor alle coaching gesprekken van jouw team al klaar liggen;
  • Teleurstellingen zijn kansen en jij signaleert deze en benut ze;
    Iedere week zal er vast iets tegenvallen en iets gebeuren waardoor je moet afwijken van het eerder gemaakte plan, je haalt bijvoorbeeld een doelstelling niet, de forecast van het telefoonverkeer wijkt af van de werkelijkheid of jij hebt te maken met een griepgolf en te weinig medewerkers. Jij gaat niet bij de pakken neer zitten en weet dat dit bij het vak hoort. Jij schakelt snel met je team van klantcontact medewerkers, collega’s en je leidinggevende, waarin je met een plan komt om capaciteit op te vangen of een aangepast strak plan hebt om direct quick-wins te realiseren en iedereen in jouw speelveld tevreden meekrijgt in het creëren van kansen.
  • Je bent een ster in het bewaken van tijd en het prioriseren van de juiste doelstellingen;
    Hierdoor kun jij met 10% van je tijd een dusdanig actieplan maken, betrokkenen meenemen in dit plan met als doel dat klantcontact medewerkers door coaching en aandacht daadwerkelijk stijging laten zien in het behalen van KPIs.

Ben jij het talent wat wij zoeken en zich herkent in deze kwaliteiten?

Zilveren Kruis Achmea is de grootste collectieve verzekeraar van Nederland waarbij service voorop staat. Zilveren Kruis Achmea biedt hoogwaardige verzekeringen op het gebied van zorg en heeft als doel de beste service te blijven bieden. Het is dan ook de uitgelezen plek om invulling te geven aan jouw ambitie.

Wij bieden voor deze vacature het volgende:

  • Een marktconform salaris;
  • Naast jouw salaris heb jij recht op 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Professionele werkomgeving
  • Informele werksfeer;
  • Flexibele openingstijden;
  • Diverse trainingen en opleidingsmogelijkheden.

Voor de functie van Teamleider vragen wij het volgende:

Beschikbaarheid:

  • Je bent 36 uur per week beschikbaar;
  • Je bent flexibel beschikbaar binnen de openingstijden;
  • De openingstijden zijn van 08.00 t/m 21.00 en op zaterdag tussen 09.00 en 17.00;

Verder vragen wij het volgende:

  • Je bent in het bezit van (minimaal) een HBO diploma;
  • Je hebt eerder relevante werkervaring opgedaan als Teammanager binnen een contactcenter;
  • Je bent staat om samen met jouw collega coach het team van 60 medewerkers aan te sturen;
  • Je hebt werkervaring opgedaan binnen het vakgebied coaching;
  • Je bent communicatief zeer vaardig en je beschikt over een kritische en doortastende werkhouding;
  • Je bent analytisch zeer sterk en in staat om goede keuzes te maken binnen een snel veranderende omgeving met soms imperfecte informatie;
  • Je beschikt over een proactieve houding en stelt klantbelang altijd centraal;
  • Je weet jouw team te motiveren om gezamenlijk de gestelde doelen te behalen;
  • Je beheerst de Nederlandse taal in zowel woord als geschrift.
  • 6 September 2017 om 16:31

Telefonisch klantadviseur bij een mediabedrijf in Zoetermeer

Je gaat aan de slag bij een gezellig en informeel Klantcontact Center in het centrum van Zoetermeer. Zij hebben verschillende projecten lopen. Jij gaat voor het project Sanoma bellen. Sanoma is een toonaangevend mediabedrijf dat in totaal zo’n 70 verschillende tijdschriften en glossy’s aanbiedt. Jij zal je gaan richten op verschillende doelgroepen die momenteel al één of meerdere abonnementen hebben lopen bij Sanoma. Jij zal bestaande klanten van Sanoma bellen om na te gaan hoe de door hen afgenomen diensten bevallen. In hetzelfde gesprek is het van belang dat jij de klant leert kennen om hem of haar zo te attenderen op speciale acties en kortingen waar zij recht op hebben als bestaande klant. Hiervoor moet jij communicatief sterk zijn, overtuigend overkomen, enthousiasme kunnen tonen en vooral die klik weten te maken met de klant. Het is jouw uiteindelijke doel om de klant te adviseren en te abonneren op een aanvullende dienst.

Je komt te werken bij Webhelp, een groot facilitair callcenter. Binnen het callcenter heerst een fijne informele sfeer. Naast de reguliere aspecten heeft Webhelp nog een hoop extra te bieden namelijk:

  • Keuze uit ruim 50 opleidingen en/of cursussen. Denk hierbij aan opleidingen als; Word, Excel, WFT, gesprekstechnieken, presenteren, tijdmanagement, onderhandelen, enz.
  • Concrete doorgroeimogelijkheden via het Webhelp GROEI-model;
  • Flexibele werktijden waarin je de mogelijkheid hebt om tussen de 16 en 40 uur per week te werken;
  • Leuke acties en verrassingen bij het behalen van de doelstellingen;
  • Coaching en begeleiding op de werkvloer om jou optimaal te kunnen laten presteren;
  • Een prettige informele werksfeer met voldoende ruimte voor zelfstandigheid, eigen verantwoordelijkheid, ontwikkeling en humor;
  • Webhelp is zeer goed bereikbaar met het openbaar vervoer en met eigen vervoer.

Wij bieden jou een salaris van €9,04 bruto per uur (vanaf 21 jaar). Naast jouw salaris bouw je 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren op. Mocht je verder wonen dan 10KM dan ontvang je reiskostenvergoeding. Verder bieden zij intensieve begeleiding en coaching tijdens jouw werkzaamheden.

  • MBO denk- en werkniveau;
  • Commercieel inzicht;
  • Vriendelijke houding tegenover de klant;
  • Je bent minimaal 16 uur tot 36 uur per week beschikbaar;
  • Je bent beschikbaar en bereid een fulltime training van 4 dagen(avonden van 17:00-21:00u) te volgen; 
  • Een gezellig informeel gesprek zodra je ochtends aankomt op het werk;
  • Koekjes wanneer je jarig bent!
  • 15 September 2017 om 09:07

Klantenservice medewerker Bank Nationale-Nederlanden in Den Haag

Het doel van de functie klantenservice medewerker is het telefonisch informatie geven aan bestaande en potentiële klanten over levensverzekeringsproducten. Je probeert de klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn door hen duidelijk te informeren over de situatie van de klant en de mogelijkheden die er voor de klant zijn.

Je verantwoordelijkheden en taken als klantenservice medewerker bij deze financiële organisatie zien er als volgt uit:

  • Je informeert bestaande klanten telefonisch over hun levensverzekeringen en bankspaarproducten. Daarnaast behandel je vragen van (potentiële) klanten en handel je klachten af;
  • Het ondersteunen en bevorderen van de verkoop van bankspaarproducten door middel van cross- en deepsell;
  • Het bewaken en verbeteren van de kwaliteit van de dienstverlening d.m.v. het vervullen van een marktsignaalfunctie en het rapporteren van relevante marktinformatie;
  • Het tijdige en correcte afhandeling van e-mails.

Bij Nationale-Nederlanden werken mensen die passie hebben voor het klantcontact en in staat zijn spraakmakende service te verlenen. Positief ingestelde mensen met een proactieve houding, die hun kansen met beide handen aangrijpen, hun verantwoordelijkheid durven te nemen en het lef hebben om in te spelen op verkoopsignalen, dat zijn de klantenservice medewerkers die binnen deze financiële organisatie passen.

Werknemers omschrijven de cultuur als informeel, collegiaal en multicultureel. Inlevingsvermogen, daadkracht, duidelijkheid en verantwoordelijkheid voeren de boventoon.

Wij bieden voor deze functie het volgende:

  • Het salaris bedraagt € 11,32 bruto per uur:
  • Naast je salaris heb je recht op 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Een goede werksfeer binnen een gerenoveerd bedrijf;
  • Goede opleidingsmogelijkheden, waaronder het behalen van je Wft Basis diploma;
  • Goede begeleiding en coaching;
  • Flexibele werktijden van maandag tot en met vrijdag tussen 08.00 uur tot 21.00 uur en zaterdag van 09.00 uur en 17.00 uur;
  • Reiskostenvergoeding;
  • De kans om kosteloos via FINTREX jouw Wft-Basis diploma te behalen.

Beschikbaarheid:

  • Je bent minimaal tussen de 24-32 en 32-40 uur per week beschikbaar;
  • Je bent minimaal 2 avonden per week en 1 zaterdag per maand beschikbaar;
  • Je bent beschikbaar om een fulltime training van 3 weken te volgen.

Daarnaast vragen wij het volgende:

  • Heeft MBO4/ HBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt bij voorkeur werkervaring opgedaan binnen klantcontact;
  • Je hebt affiniteit met de verzekeringsbranche;
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden;
  • Je hebt goede computervaardigheden en kunt snel schakelen tussen diverse systemen; 
  • Je beheerst de Nederlandse taal in zowel woord als geschrift;
  • Uitstekende beheersing Nederlandse taal;
  • Je bent zeer servicegericht ingesteld;
  • Je bent kwaliteit gericht en proactief.
  • 4 September 2017 om 16:04

Klant Specialist bij de ING in Ede

Je gaat aan de slag als Klant Specialist bij de ING, een grote financiële dienstverlener. Wij zijn op zoek naar mensen die verbinding kunnen maken met de (potentiële) klant, zodat de klant zich meteen welkom voelt. Je toont oprecht interesse en je weet een positieve indruk achter te laten. Je probeert de klant altijd in één call te helpen en kan dus goed de klantvraag achterhalen. Je weet goed door te vragen om de klantsituatie helder te krijgen en kan goed samenvatten. De informatie die je verstrekt weet je duidelijk over te brengen.

Je zal de volgende werkzaamheden gaan uitvoeren:

  • Telefonisch te woord staan van (potentiële) klanten;
  • Informatie verstrekken over verschillende producten en diensten;
  • Uitleg geven over de polis;
  • Verzekeringen afsluiten.

Je gaat als Klant Specialist aan de slag bij één van de bekendste bedrijven die enorm veel ervaring heeft in de verzekeringswereld. De werkgever biedt je de ruimte om door te groeien. De tevredenheid van de werknemers staat hoog in het vaandel. Er is dus altijd ruimte voor veranderingen en feedback. Er heerst een informele werksfeer met diversiteit.

 

  • Een werkgever die goed op je cv staat;
  • Jezelf als Klant Specialist verder ontwikkelen;
  • Het startsalaris bedraagt € 11,32 bruto per uur;
  • Je hebt recht op 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Er is sprake van een 100% reiskostenvergoeding bij OV en op basis van een staffel bij eigen vervoer;
  • Goede begeleiding en coaching van deskundige en betrokken collega’s;
  • De mogelijkheid om je Wft Basis diploma te behalen;
  • Een baan voor de lange termijn met doorgroeimogelijkheden.

  • Minimaal MBO4/HBO werk- en denkniveau;
  • Je kunt in één van de volgende urencategorieën werken: 20-28 uur, 24-32 uur of 28-36 uur per week;
  • Je bent 1 avond per week en 1 zaterdag per week beschikbaar;
  • Iemand die affiniteit heeft met verzekeringen;
  • Doorzettingsvermogen; 
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden;
  • Je hebt een positieve werkhouding;
  • Beschikbaar voor langere tijd.
  • 21 Augustus 2017 om 14:28

Junior Management Assistant bij FINTREX in Zwolle

Jij gaat aan de slag als Manager Assistant binnen ons FINTREX team bij één van onze klanten in Zwolle waar je verantwoordelijk bent voor de ondersteuning van de twee Managed Insource (MI) Managers.

In deze uitdagende en brede functie ben je de rechterhand van de MI Managers en maak je onderdeel uit van het MI team met alle daarbij behorende back office activiteiten. Je werkt nauw samen met de MI Managers, denkt mee over het (continu) verbeteren van de processen en zorgt ervoor de MI Managers kunnen excelleren doordat jij hen optimaal faciliteert. Doordat de MI Managers niet dagelijks op de locatie aanwezig zijn, wordt er een grote mate van zelfstandigheid van je verwacht.

Voor deze functie zijn wij op zoek naar een enthousiaste, proactieve persoonlijkheid die een groot verantwoordelijkheidsgevoel heeft.

De kern van de functie:

  • Managen van agenda en activiteiten van de MI Manager;
  • Secretarieel-, administratief- en facilitaire ondersteuning;
  • Ondersteunen bij het opleveren van rapportages en documenten;
  • Voorbereiden van presentaties of meetings;
  • Notuleren tijdens meetings.

Digitaal klantcontact zit bij in het hart van iedere organisatie. FINTREX flexibiliseert en optimaliseert digitaal klantcontact op basis van haar Managed Insource dienstverlening. FINTREX ontzorgt grote organisaties door een deel van het klantcontact af te handelen met onze eigen FINTREX klantcontact medewerkers . Daarnaast zorgen wij voor de coaching en aansturing van deze medewerkers bij onze klanten op locatie. Deze projecten noemen wij Managed Insource projecten.

Eindverantwoordelijk voor deze projecten zijn de Managed Insource (MI) Managers. Ter ondersteuning van de MI Managers zijn wij op zoek naar een Management Assistant!

  • Een dynamische en uitdagende werkomgeving;
  • Marktconform salaris;
  • Prima secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Gezellige werksfeer waar naast hard werken ook genoeg ruimte is voor plezier.

  • Je maximaal 2 jaar werkervaring in een dienstverlenende rol;
  • Je bent 32 uur per week beschikbaar;
  • Je bent communicatief vaardig en weet met meerdere stakeholders om te gaan;
  • Je kunt snel schakelen in onze dynamische omgeving en weet het overzicht te behouden;
  • Je bent zeer zelfstandig, secuur en discreet;
  • Je hebt een flexibele instelling en weet prioriteiten te stellen;
  • Je hebt een sterke en stabiele persoonlijkheid;
  • Je bent in het bezit van auto en bent bereid om regelmatig naar Leeuwarden en incidenteel naar Rotterdam en Leusden af te reizen.
  • 18 September 2017 om 08:31

HR Professional FINTREX Rotterdam

Vanwege onze harde groei zoeken wij een leuke nieuwe collega voor ons HR team. Onze HR afdeling is een relatief klein team binnen de organisatie en heeft als hoofddoel om het management te adviseren bij het toepassen van het HR- beleid en de bewaking van de uitvoeringen en voortgang van de processen. Ook is de HR afdeling bezig met hele operationele taken, zoals salaris- en personeelsadministratie, het opstellen van contracten of het begeleiden van verzuimtrajecten.

Het is een brede HR rol waarin je niet moet terug deinzen voor relatief veel operationele en administratieve werkzaamheden, maar waar je ook veel ruimte krijgt om met jouw kennis en vaardigheden de processen en werkzaamheden te blijven ontwikkelen.

Met een fulltime werkweek zie je ons al snel meer dan je vrienden en familie. Dus je bent vast benieuwd waar je terecht gaat komen als je hier aan de slag gaat!

Je komt te werken in een jonge en ambitieuze organisatie opererend vanuit Rotterdam. Dat Rotterdamse zit er bij ons allemaal in, we houden van aanpakken, directheid en hard werken. Wat we dan precies doen? Het bieden van sourcing oplossingen in klantcontact voor grote bedrijven door heel het land. Dit doen wij nu 15 jaar en niet zonder succes. Naast alle mooie leuke klanten waarvoor we onze diensten mogen leveren, hebben we er ook flink wat collega's bij gekregen en kunnen jou dan ook goed gebruiken als leuke en gedreven HR collega.

Ben jij niet bang voor een uitdaging en heb je bewezen ervaring in een soortgelijke functie? Kijk dan of ook de rest van de vacature helemaal bij jou past.

Wil je nog meer weten over wie we zijn en wat we doen? Lees van verder op: http://fintrex-groep.nl/werken-bij-fintrex/

Een baan in een leuke en gedreven organisatie, bestaande uit meer dan 100 enthousiaste collega's, waar op het vlak van HR nog veel mogelijkheden liggen waarin jij jezelf kan laten zien.

Daarnaast bieden wij uiteraard:

  • Salaris: marktconform
  • Vakantiedagen: 25 dagen
  • Vakantiegeld: 8%
  • Pensioenopbouw: 50% FINTREX

Wij hebben een paar eisen om in aanmerking te kunnen komen:

  • Diploma: HBO richting HRM
  • Werkervaring: minimaal 2 jaar in een soortgelijke rol
  • Beschikbaarheid: 40 uur (32 is bespreekbaar)
  • 18 September 2017 om 08:31

Word Klantadviseur bij Aegon Den Haag!

Je geeft als Klantadviseur bij Aegon advies over diverse bankzaken en verzekeringskwesties. Samen met de klant ga je een (spaar) rekening openen of een passende verzekering afsluiten. Ook bellen de klanten om algemene wijzigingen door te geven.

In Den Haag ligt aan het Aegonplein het kantoor van Aegon. Hier is de klantenservice gevestigd voor de klanten van deze regio. De vestiging is goed te bereiken met het Openbaar Vervoer. Besluit je om met eigen vervoer te komen, dan is er voldoende parkeergelegenheid. In beide gevallen is er reiskostenvergoeding, mits je verder dan 10 KM woont.

Je gaat flexibel aan de slag voor 28-36 uur per week. Daarbij is het belangrijk dat je ook in de avonden en op zaterdagen beschikbaar bent om te weken. Het salaris is €12,15 bruto per uur, maar er is ook een toeslag als je gaat werken op zaterdag! Voor je startdatum zal je zowel een Wft-Basis als een Wft- Vermogen moeten halen.

  • Je hebt aantoonbare affiniteit met de bank- en verzekeringswereld;
  • Je vind het fijn om verschillende mensen te adviseren;
  • Je hebt eerder gewerkt als klantenservice medewerker.
  • 18 September 2017 om 09:41

Wft diploma's behalen en aan de slag bij Aegon Den Haag!

Ken je dat? Je bent net afgestudeerd en hebt je HBO diploma op zak. Je wilt nu graag aan de slag in de financiële wereld, maar je beschikt niet over de juiste Wft diploma's. Nu heb ik voor jou de mogelijkheid om aan de slag te gaan bij Aegon in Den Haag en ook nog je Wft Basis te behalen. Op de afdeling Bank-Leven zijn we namelijk op zoek naar nieuwe medewerkers die de vragen over diverse bankzaken gaan behandelen.

Aegon is een van de grotere namen binnen de bank- en verzekeringswereld. De organisatie heeft meerdere kantoren, maar jij komt te werken op het Aegonplein in het mooie Den Haag.

  • €12,15 bruto per uur;
  • Toeslag als je op zaterdag werkt;
  • De mogelijkheid om je Wft diploma KOSTENLOOS te behalen;
  • Een reiskostenvergoeding;
  • Een training van 3 weken;
  • Je komt te werken in een dynamische werkomgeving.

  • Flexibiliteit met betrekking tot je beschikbaarheid:
  • Je bent minimaal 3 avonden per week beschikbaar, je wordt er echter maximaal 2 ingepland;
  • Je bent 1 zaterdag per maand beschikbaar en de maandagochtend;
  • Je bent 28-40 uur per week beschikbaar;
  • Je wilt graag aan de slag in de financiële sector;
  • Het is een pré als je al in het bezit bent van een of meerdere Wft diploma's!
  • 18 September 2017 om 09:41

Unlimited Bonus bij T-Mobile

Om deze functie goed te kunnen uitvoeren zijn de volgende punten essentieel:

  • Creeër binding; Dit doe je  door ervoor te zorgen dat je er eerst achter komt wat de wensen en behoeften zijn;
  • Doe een 'offer they can't refuse';
  • Sluit de deal;
  • Ontvang je bonus!

Je komt te werken op het hoofdkantoor van T- Mobile. Dit is gevestigd in Den Haag. Het pand van T-Mobile is op loopafstand van het Centraal Station en dus goed te bereiken met het Openbaar Vervoer. Natuurlijk kan je ook reizen met eigen vervoer, alleen zal je dan rekening moeten houden met betaald parkeren.

  • Je beschikt over een MBO opleiding;
  • Je bent flexibel;
  • Je bent een echte salestopper;
  • Je vind het leuk om mensen over de streep te trekken, je beschikt dus over de juiste hoeveelheid overtuigingskracht;
  • Je bent commercieel ingesteld;
  • En op communicatief vlak ben je niet uit het veld te slaan.

  • Een startsalaris van € 12,46, waarbij er op diverse tijdstippen toeslagen zijn;
  • Onbeperkte bonus mogelijkheden;
  • Reiskostenvergoeding wanneer je verder dan 10 KM moet reizen;
  • Je hebt standaard 1 vrije dag per week;
  • En natuurlijk staat het goed op je CV.
  • 18 September 2017 om 12:20

Accountmanager telecom met lef gezocht! (Den Haag)

Heb je The Wolf of Wallstreet gezien? Dan weet je dat er geen grens zit aan geld verdienen. Dan snap je wat het motto 'work hard, play hard(er)' betekent. Iedereen in dit team heeft dezelfde instelling: never settle for less.
Ja, het gaat hier om een salesfunctie. Voor de mensen die nu gaan twijfelen: niet reageren. We zoeken mensen die het verkoopspelletje heerlijk vinden. Die er van genieten om een sale te closen. Mensen met een vlotte babbel, die horen wat een klant écht nodig heeft en daarop kunnen inspelen.
Misschien ben je een tikkeltje brutaal, je hebt in ieder geval lef.

In ruil daarvoor krijg je een lekker (basis)uurloon van €12,47 per uur én flinke bonussen. Je krijgt trouwens ook een vaste vrije dag, zodat je in ieder geval tijd hebt om het geld weer uit te geven.

Als Accountmanager B2B ben jij verantwoordelijk voor het behouden van klanten in het (klein)zakelijk segment. Ik hoor je denken: 'retentie dus'. Same-same, but DIFFERENT. Het gaat hier om bestaande klanten die heel erg toe zijn aan een verlenging. Jij checkt hoe ze de service tot nu toe hebben ervaren, of ze nog steeds tevreden klanten zijn.
Uiteraard probeer je twijfels en klachten weg te nemen. Met goed luisteren besluit je uiteindelijk welk aanbod je de klant doet. De manier waarop je dit doet is aan jou.

Zie jij jezelf al helemaal zitten bij T-Mobile? Dan zijn onderstaande punten fijn om te weten:

  • Je uurloon ligt op €12,46 per uur bruto (targetvrij);
  • Daarnaast krijg je op basis van je behaalde targets fijne bonussen. De afgelopen maanden lag de gemiddelde bonus tussen de €800 en €1500 per maand;
  • Alsof dit nog niet genoeg is neem je automatisch deel aan een incentiveprogramma vanuit T-Mobile. Hierbij moet je denken aan extra accessoires, dagjes uit met het team of nieuwe gadgets.
  • Je werkt 32 uur per week, verdeeld over 4 dagen. Je vrije dag bepaal je in overleg met je leidinggevende;
  • Je werkt op het hoofdkantoor van T-Mobile in Den Haag;
  • Vanaf 10 KM reisafstand heb je recht op een reiskostenvergoeding;
  • Uiteraard krijg je ook 8% vakantiegeld én 10% vakantiedaguren.

We hebben hoge verwachtingen van jou. T-Mobile heeft veel te bieden, jij moet de kansen pakken.
We verwachten dat jij:

  • Ervaring hebt in een outbound-salesfunctie, door-to-door sales of ander commercieel klantcontact, jij hebt hierin je targets gehaald en kent het spel;
  • Voor langere tijd aan de slag wil;
  • 32 uur per week beschikbaar bent;
  • Minimaal MBO 4 niveau hebt.
  • 19 Juli 2017 om 08:50

Werken bij Rabobank? Start als klantcontact Specialist Afdeling Particulieren

Voor de afdeling Particulieren bij de Rabobank in Nijverdal zijn wij op zoek naar fris en jong talent met een groot inlevingsvermogen! Lijkt het jou leuk om te werken bij de Rabobank? Start dan als klantcontact Specialist op de afdeling Particulieren!

Op deze afdeling komen verschillende telefoontjes binnen over de producten en diensten van de Rabobank. Het is aan jouw de taak dat deze telefoontjes op de juiste wijze worden beantwoord en vastgelegd in de diverse systemen. Een zeer afwisselende baan dus waarbij de klant centraal staat!

Bij de Rabobank is er altijd ruimte voor groei. Jezelf willen verbeteren en de beste service verlenen staan hoog in het vaandel. Samen zorgen jij met je collega’s er voor dat de service fantastisch is en de klanten tevreden zijn!

 

Binnen de functie van klantcontact Specialist bieden wij het volgende:

  • Een salaris tussen €10,71 en €15,94 euro per uur;
  • 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Een volledige reiskostenvergoeding indien je met het OV gaat reizen;
  • De mogelijkheid jezelf te ontwikkelen doormiddel van een training;
  • De mogelijkheid om kosteloos je Wft Basis diploma te behalen;
  • Goede begeleiding en coaching binnen het team.

Binnen de functie van klantcontact Specialist vragen wij het volgende:

  • Je hebt minimaal een MBO4 diploma en HBO denkniveau;
  • Je hebt interesse in het Bank - en Verzekeringswezen;
  • Je bent communicatief vaardig en hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal;
  • Je bent betrokken bij klanten, gedreven en servicegericht;
  • Je bent beschikbaar om te werken in de urencategorie 32-36 uur;
  • Je bent beschikbaar om een fulltime training te volgen van 5 weken.
  • 18 September 2017 om 11:14

Parttime baan Recruitment Assistant bij FINTREX Rotterdam

Zoek je een baan waarin je ervaring op kan doen in de recruitment branche? Dan hebben wij de perfecte vacature voor je! FINTREX is de afgelopen jaren hard gegroeid. Wij zoeken nieuwe collega's die ons kunnen helpen om nog harder te groeien!

Als Recruitment Assistant ga je op zoek naar de juiste kandidaten voor onze opdrachtgevers. Je zal vooral veel telefonisch in contact zijn met kandidaten om te bepalen of zij geschikt zijn voor de vacature waar zij op solliciteren. Je hebt ook administratieve taken, zoals het verwerken van e-mail. Je houdt je ook bezig met marketing-gerelateerde werkzaamheden, zodat we nieuwe sollicitanten blijven aantrekken. Deze baan is parttime uit te voeren, zodat je er bijvoorbeeld ook nog een studie naast kan doen. Ben je meer uren beschikbaar? Ook dat is geen probleem! We bieden ook de mogelijkheid om fulltime te werken. Dit kan eventueel in de avonden of op zaterdag.

FINTREX is een jonge, Rotterdamse organisatie. Wij zijn landelijk actief in de klantcontact branche en zetten ons dagelijks in om de beste medewerkers te vinden voor onze opdrachtgevers. Ons team bestaat uit een groep vlotte, ambitieuze professionals die samen een zo goed mogelijk resultaat willen neerzetten door het beste uit henzelf te halen.

Zoek je een organisatie waarin je kan meegroeien? Wil je graag hard werken, maar ook kunnen lachen en genieten met collega's? Solliciteer dan direct!

Deze functie is heel geschikt om ervaring op te doen en is uitstekend te combineren met een studie. Hiernaast bieden we het volgende:

  • De mogelijkheid om parttime of fulltime te werken.
  • Afhankelijk van je prestaties is het mogelijk om door te groeien.
  • Je wordt onderdeel van ons gezellige team met borrels en etentjes na werktijd.
  • Wij zijn gevestigd in het centrum van Rotterdam.
  • Woon je 10 km  van kantoor of verder? Dan krijg je een reiskostenvergoeding.

  • Je bent communicatief sterk en je vindt het leuk telefonisch contact te hebben met sollicitanten.
  • Je beschikt over HBO/WO werk- en denkniveau.
  • Je bent minimaal 24 uur per week beschikbaar om te werken.
  • 14 Juli 2017 om 15:33

Financieel Adviseur bij ABN AMRO Zwolle

Heb jij affiniteit met het adviseren van financiële producten en/of diensten? Wil jij graag deel uitmaken van een grote organisatie waar jouw leidinggevende capaciteit tot zijn recht komen? Ga dan aan de slag bij ABN AMRO in Zwolle!

Wij zijn op zoek naar medewerkers die lastige gesprekken niet uit de weg gaan, snel kunnen schakelen en interesse hebben in digitalisering. Jij bent niet van het afwachten, zijn er geen binnenkomende telefoontjes? Dan neem jij het hef in handen en benader je huidige klanten die bijvoorbeeld een jaar geleden gebruik hebben gemaakt van bepaalde diensten. Dit doe jij omdat jij het belangrijk vindt dat de huidige klanten tevreden blijven over de service die ABN AMRO aanbiedt. Dit wissel je af met de binnenkomende telefonie en zo is geen één dag hetzelfde!

ABN AMRO is de grootste bank in Nederland, zesde van Europa en de zestiende van de wereld! Wil jij graag onderdeel worden van deze grote internationale organisatie? Solliciteer dan snel op deze functie! Als toekomstige medewerker van de bank ABN AMRO ga jij een mooie toekomst tegemoet!

  • Verschillende opleidingsmogelijkheden;
  • Een werkgever die jouw ambitie waardeert;
  • Startsalaris van €12,08 bruto uurloon, met de mogelijkheid om door te groeien naar €13,48 na het behalen van meerdere Wft certificaten en het doorlopen van de training;
  • 8% Vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Volledige reiskostenvergoeding;
  • Toewijding aan jouw persoonlijke groei;
  • Zelf aangeven wanneer je wilt werken!

  • Je bent minimaal beschikbaar voor 24 uur per week;
  • Je bent in het bezit van minimaal een MBO 4 diploma;
  • Je bent flexibel inzetbaar;
  • Je bent beschikbaar voor een langere periode;
  • Je hebt telefonische klantcontact ervaring of een aantoonbare affiniteit met het product.
  • 18 September 2017 om 09:29
โŒ