[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

๐Ÿ”’
โŒ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
Vandaag โ€” 19 Augustus 2019Klantenservice Medewerker

Werken als klantadviseur bij PostNL in Leeuwarden

Als Klantadviseur bij PostNL zul jij telefonisch klanten met verschillende vragen te woord staan. Jouw doel als Klantadviseur is om de klant te voorzien van informatie, waarbij klanttevredenheid centraal staat en jij zorgt dat de klant met een tevreden gevoel ophangt! Je gaat passende adviezen geven en op deze manier help je de klanten met een gerust hart weer verder!

Je komt te werken voor het Nederlandse Postbedrijf PostNL. Het kantoor waar je gaat werken is gevestigd in de Leeuwarden!

Bij PostNL is er een gezellige en open informele werksfeer. Je zit samen in één team en jullie werken samen om alle klanten zo goed mogelijk verder te helpen. Daarnaast is er veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling binnen deze functie!

Wij bieden jou voor deze functie het volgende:

  • Een gezellige en informele werksfeer;
  • Goede begeleiding en coaching in het werk;
  • Een marktconform salaris; 
  • Naast je salaris 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Op zondagen en nationale feestdagen ontvang je 50 % extra;
  • Reiskosten boven de 10 KM enkele reis worden vergoed. 

Wij vragen voor deze functie het volgende qua beschikbaarheid:

  • Je bent minimaal 20 en maximaal 36 uur per week beschikbaar;
  • Je bent beschikbaar om een fulltime training van 5 werkdagen.  

WIj vragen voor deze functie het volgende qua niveau en vaardigheden:

  • Je hebt minimaal MBO3 werk - en denkniveau;
  • Je hebt eerder werkervaring opgedaan binnen klantcontact functies;
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden;
  • Je bent handig met de computer en kunt  snel schakelen tussen diverse systemen;
  • Je beheerst de Nederlandse taal in zowel woord als geschrift;
  • Je bent zeer servicegericht ingesteld;
  • Je bent kwaliteitgericht en proactief;
  • Je werkt nauwkeurig en bent probleemoplossend.
  • 19 Augustus 2019 om 17:01

Werken bij PostNL op de klantenservice

Als Klantenservice Medewerker bij PostNL ben jij verantwoordelijk voor de afhandeling en behandeling van een groot scala aan telefonische klantvragen. Consumenten en/of zakelijke klanten bellen jou op om informatie te verkrijgen en/of een klacht in te dienen. De inhoud van de klantvragen kunnen behoorlijk uiteenlopen, zoals de status van een verzending van een pakket, de kosten van het verzenden van een pakket naar het buitenland, de openingstijden van een servicepunt, de frankering van een brief of de maximale toegestane gewicht voor het verzenden van een pakket.

Als Klantenservice Medewerker ga je klantgericht te werk en geef je advies. Je kunt je inleven in de vraag van de klant en pakt snel de rode draad op van de inhoud. Daarnaast geef je gericht en klantvriendelijk antwoord op de vraag. Het doel van de functie is om de klant volledig te voorzien van informatie, zodat deze met een tevreden gevoel ophangt.

Jij gaat aan de slag voor het klantcontactcenter van het Nederlandse Postbedrijf PostNL. PostNL kenmerkt zich door haar ruim 200 jarige ervaring en haar bijbehorende expertise en richt zich op een duurzame toekomst. De klantcontactcenter is gevestigd in Leeuwarden en is op zoek naar nieuwe Contactcenter Medewerkers voor het te woord staan van zowel zakelijke klanten als consumenten. Bij het klantcontactcenter heerst er een open en informele werksfeer, waarbij ontwikkeling centraal staat.

Voor deze functie bieden wij het volgende:

  • Een baan van minimaal 20 uur per week;
  • Een marktconform salaris van € 9,44 bruto per uur vanaf 21 jaar en ouder;
  • Je bouwt 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren op naast het salaris;
  • Op zondag en nationale feestdagen ontvang jij 50% toeslag;
  • Goede coaching en begeleiding;
  • Een professionele en informele werkomgeving;
  • Reiskosten boven de 10 KM, enkele reis, worden vergoed.

Werktijden:

  • Maandag tot en met vrijdag van 08.30 uur tot 20.00 uur;
  • Zaterdag van 09.00 tot 16.00 uur;
  • Zondag van 11.15 tot 15.45 uur en van 20.00 uur tot 21.00 uur.

Voor deze functie vragen wij het volgende:

Beschikbaarheid:

  • Je bent minimaal 24 uur en maximaal 36 uur per week beschikbaar;
  • Je bent beschikbaar om een fulltime training van 3 weken te volgen (09.00 uur - 17.00 uur).

Overige eisen:

  • Je beschikt minimaal over MBO3 werk - en denkniveau;
  • Jij hebt eerder werkervaring opgedaan binnen de klantcontact branche;
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden;
  • Je beheerst de Nederlandse taal in zowel woord als geschrift;
  • Je hebt een juridische achtergrond (dit is een pré, geen must);
  • Je bent empatisch en je hebt een proactieve houding;
  • Jij hebt een actieve houding en je kunt snel schakelen en registreren tussen diverse systemen;
  • Je bent kritisch en probleemoplossend;
  • Je bent zeer dienstverlenend ingesteld;
  • Jij beschikt over uitstekende soft skills.
  • 19 Augustus 2019 om 17:00

Medewerker Service PostNL

Krijg jij een glimlach van een blije klant? Voor de klantenservice afdeling van PostNL in Leeuwarden zijn wij op zoek naar medewerkers Service die deze glimlach kunnen waarmaken. Of je nou liever in contact staat met de consument of de zakelijke klant, het doel blijft altijd hetzelfde. In deze functie richt jij je op inkomende vragen via de telefoon, mail of chat.

Als klantenservice medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor de klant, enig idee hoe belangrijk jouw rol is? Wij kunnen jou zeggen dat jij in deze functie garant staat voor service, kwaliteit en tevredenheid. Kan jij de verantwoordelijkheid aan? Dan past deze uitdagende functie absoluut bij jou!

Je gaat aan de slag op de afdeling PostNL binnen een klantcontact center in hartje Leeuwarden. Plezier, coaching en de mogelijkheden tot doorgroeien staan hier centraal. PostNL is een bedrijf met een verwachtingsvolle toekomst, een groots bedrijf.

Voor deze functie van service medewerker vragen wij het volgende:

  • Een marktcomform salaris;
  • Opbouw van vakantiegeld en vakantieuren;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 KM afstand;
  • Doorgroeimogelijkheden naar bijvoorbeeld coach of projecttrainer;
  • Een informele werkomgeving;
  • Coaching en begeleiding op maat.

Wij vragen voor deze vacature het volgende:

  • Jij bent op korte termijn beschikbaar;
  • Jij kan een fulltime training van 5 dagen volgen;
  • Enthousiasme;
  • Jij bent communicatief vaardig en kan zelfstandig werken;
  • Jij bent minimaal 20 uur beschikbaar.
  • 19 Augustus 2019 om 16:58

Klantenservice medewerker ABN AMRO Schiphol

Wil jij werken bij ABN AMRO op Schiphol? Ga dan aan de slag als Klantenservice medewerker op de afdeling International Clients. Hier kan jij 24 tot 35 uur werken voor een uurloon vanaf € 12,57!

Als Klantenservice medewerker bij ABN AMRO op Schiphol ben jij de contactpersoon voor alle internationale klanten. Jij bent onderdeel van het telefonische klantenservice team. De internationale klanten bellen jou op met vragen over bankzaken. Jij zal de klant alle informatie geven die hij/zij nodig heeft, een passend advies geven en zo veel mogelijk werk uit handen nemen, zodat hij/zij direct door kan met zijn/haar dag. Denk bijvoorbeeld aan: 'Goedemiddag, ik ben momenteel in New York om een oldtimer te kopen, ik vroeg mij af wat op dit moment de wisselkoers is van de dollar, hoeveel geld ik hier kan opnemen en hoe het zit met importheffingen. Kan jij mij hierover adviseren?'

Jij zal komen te werken op de luchthaven Schiphol Airport. Op de afdeling International Clients komen alle telefonische vragen binnen van Nederlandse klanten die zich in het buitenland bevinden en buitenlandse klanten die een rekening hebben bij ABN AMRO. Hierdoor is de helft van de gesprekken in het Nederlands en de andere helft in het Engels. Wat de afdeling International Clients bijzonder maakt is dat de medewerkers veel vrijheid krijgen in het adviserende gedeelte van de gesprekken.

Als Klantenservice medewerker bij ABN AMRO krijg jij het volgende:

  • Een uitgebreid inwerktraject onder begeleiding van ervaren adviseurs;
  • De kans om kosteloos Wft certificaten te behalen;
  • Veel doorgroeimogelijkheden;
  • Een bruto uurloon tussen de € 12,57 en € 14,08;
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden.

  • Jij spreekt vloeiend Nederlands en Engels;
  • Jij beschikt over HBO werk- en denkniveau;
  • Jij bent bereid 3 Wft certificaten te behalen;
  • Jij bent 24 tot 35 uur per week beschikbaar en flexibel inzetbaar.
  • 19 Augustus 2019 om 16:37

Medewerker Klantenservice Zorg Aon Eindhoven

Heb jij lef, empathie en neem je graag het initiatief? Toon dit ons meteen en word Medewerker Klantenservice Zorg bij Aon in Eindhoven! Het uurloon bedraagt € 13,25 bruto bij minimaal 24, maximaal 40 uur per week. Je behaalt kosteloos het diploma Wft Zorg. Wil je doorgroeien na deze tijdelijke, jaarlijkse contactpiek? Dat kan bijvoorbeeld op de afdeling Schade.

Telefonisch ga jij alle klantvragen beantwoorden over hun zorgverzekering. Je weet de Aon klanten te imponeren met jouw kennis inzake bijvoorbeeld eigen risico, vergoedingen, declaraties of overstap naar andere verzekeraar.

Aon is de grootste, onafhankelijke verzekeringsmakelaar van Nederland. In Nederland zijn er 9 vestigingen en wereldwijd heeft Aon ruim 66.000 medewerkers in 220 landen. Er zijn diverse mogelijkheden om door te groeien bij één van deze grootste financiële dienstverleners ter wereld. Jouw werkbasis wordt Eindhoven.

De openingstijden van het Zorgteam zijn: 

  • In oktober, november en januari van 08.30 - 18.00 uur op maandag t/m vrijdag; 
  • In december 08.30 - 21.00 uur op maandag t/m vrijdag; 
  • Op zaterdag 28 december van 09.00 - 15.00 uur.

De Medewerker Klantenservice Zorg bij Aon ontvangt:

  • € 13,25 bruto per uur; 
  • Een doorbetaalde training; 
  • Een kosteloze opleiding Wft Zorg; 
  • Een contract tussen 24 - 40 uur; 
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km; 
  • Doorgroeikansen naar bijvoorbeeld de afdeling Schade; 
  • Mogelijkheid tot collectieve korting op sportabonnement of collectieve zorgverzekering.

  • Bereidheid tot het behalen van jouw diploma Wft Zorg binnen 3 weken; 
  • Beschikbaar voor 1 week fulltime training; 
  • Geen vakanties van oktober t/m januari; 
  • Bereidheid in december extra uren te werken; 
  • Minimaal MBO werk- en denkniveau; 
  • Minimaal 24 uur per week beschikbaar.
  • 19 Augustus 2019 om 16:04

Customer Service Menzis (16 uur)

Op zoek naar een baan waarbij je mensen kunt helpen? Ben je empatisch en klantgericht? Geef je graag advies en kun je goed met anderen meedenken? Ga dan aan de slag als klantenservicemedewerker bij Menzis.

Na het behalen van je Wft Zorg krijg je een betaalde training bij Menzis. Hier leer je alle kneepjes van het vak en kom je erachter hoe je de klant perfect te woord kunt staan. Met deze twee factoren samen wordt jij de perfecte klantenservicemedewerker voor Menzis. Wel is het zo dat er mogelijkheden zijn om langer te blijven, mocht het van beide kanten goed bevallen!

Natuurlijk is ook het salaris een belangrijk onderdeel. Het salaris zal starten op €10,50 vanaf 21 jaar. Ben je jonger, dan geld er een jeugdloon. Voor meer informatie hierover, neem vooral contact op.

Je gaat aan de slag op de afdeling van Menzis bij Cendris in Groningen. Je komt terecht op een afdeling waarbij saamhorigheid, gezelligheid en ook zeker professionaliteit erg belangrijk zijn!

Mensen nemen contact met je op via de telefoon. Ze hebben zeer uiteenlopende vragen betreffende hun zorgverzekering. Zo kun je denken aan het afsluiten van een volledig nieuwe polis, maar ook is het bijverzekeren van een kind een belangrijk punt. Ook kunnen mensen willen weten of hun medicijnen worden vergoed of hoe ze verzekerd zijn wanneer ze op reis zijn

In de komende maanden zijn er verschillende instroommomenten bij Menzis. Om aan de slag te gaan bij deze zorgverzekeraar moet je in het bezit zijn van je Wft Zorg en de benodigde kennis van de zorgverzekeringen van Menzis. Heb je deze al, helemaal top!

Heb je deze nog niet, geen enkel probleem. Op onze kosten kun je je Wft Zorg gaan behalen. Wij verzorgen voor jou het lesmateriaal en de examens. Natuurlijk zul je zelf de rest moeten doen, maar tijdens het hele leerproces staan we je graag bij zodat je alle kans van slagen hebt.

  • Je bent in het bezit van je Wft Zorg (of bereid deze te behalen)
  • Je hebt minimaal MBO4 werk en denk niveau
  • Je bent tussen de 12 en de 40 uur beschikbaar
  • Je bent klantvriendelijk, empatisch en oplossingsgericht
  • 19 Augustus 2019 om 12:19

Klantenservice Medewerker DigiD

Als Klantenservice Medewerker DigiD ben jij het eerste aanspreekpunt voor burgers over DigiD. Door middel van DigiD (Digitale Identiteit) is het mogelijk voor de burger om zich online te identificeren. Dit is van belang voor zaken zoals: inloggen op Mijnoverheid.nl, inloggen bij DUO, het doen van belastingaangifte of inloggen bij MijnToeslagen.nl. Je kunt je voorstellen dat er heel wat vragen zijn over het gebruik van een online dienst. Als Service Medewerker ga jij aan de slag met vragen zoals: 'Ik ben mijn wachtwoord vergeten en moet NU inloggen. Wil je mijn wachtwoord veranderen?' of 'Het nummer waar normaliter de smsjes op binnenkwamen, is niet meer in mijn beheer. En nu?'

Je kunt fulltime (32-40 uur) of parttime (vanaf 20 uur) aan de slag bij DigiD in Zoetermeer. Dit tegen een marktconforn bruto uurloon van €9,48. Interesse? Solliciteer direct!

Je gaat aan de slag voor Logius (DigiD) via Webhelp in Zoetermeer. Webhelp is de specialist op het gebied van klantcontact en doet er alles aan om jou een zo prettig mogelijk werkomgeving te bezorgen. Samen met jouw andere collega's zitten jullie op een speciale afdeling. Deze afdeling is afgelosten van andere afdelingen. Dit heeft er mee te maken dat je aan de slag gaat met strikt vertrouwelijke persoonsgegevens. Voor de lunch- en koffiemomenten is er een fijne kantine met heerlijike broodjes, soepen en snacks. Voor wie wilt ontspannen zijn er loungebanken, stoelen en is er een tv.

  • Fulltime betaalde training;
  • Bruto uurloon van €9,48;
  • Opbouw 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Prettige- en veilige werkomgeving;
  • Korting op een sportabonnement of zorgverzekering;
  • Gratis fruit om kantoor.

  • Je bent 2 avonden in de week tot 22:00 beschikbaar;
  • Je bent communicatief vaardig (Nederlands en Engels);
  • Je bent systeemvaardig;
  • Je heb een professionele houding en kunt snel schakelen.
  • 19 Augustus 2019 om 10:59

SPOED: Servicedesk Medewerker

Met spoed zijn wij op zoek naar een Servicedesk Medewerker in Leeuwarden. In deze functie ga jij de klanten van Centraal Beheer (Achmea) telefonisch helpen bij al hun vragen. Middels een betaalde training zorgen wij ervoor dat jij alle kennis en hulpmiddelen krijgt om jouw werk goed uit te kunnen voeren.

Als Servicedesk Medewerker ben jij zelf verantwoordelijk voor jouw werkrooster. Jij vult jouw eigen beschikbaarheid in, dit doe je binnen de gestelde openingstijden van Centraal Beheer: maandag - vrijdag van 08.00 - 21.00 uur & zaterdag van 09.00 - 16.30 uur. Jij kan hier tussen de 20 en 36 uur per week aan de slag, voor een bruto uurloon van €13,09.

Centraal Beheer vindt het belangrijk dat haar medewerkers het naar de zin hebben. Wij denken graag met je mee, en daarom is de term "zelfroostering" in het leven geroepen. Jij bepaalt nu zelf hoe jouw eigen werkrooster eruit gaat zien.

Door bij Centraal Beheer te werken als Servicedesk Medewerker, ga jij jezelf ontwikkelen in de wereld van verzekeringen. Jouw functie draait om het zo goed en volledig mogelijk helpen en informeren van klanten.

  • Zelfroostering
  • Het kiezen van je eigen uren: tussen 20 en 36 per week
  • €13,09 bruto per uur + toeslagen
  • Opbouw van vakantiegeld en vakantieuren
  • Gelijk een Fase B contract
  • Een toffe functie in klantcontact
  • Onze intentie is een samenwerking voor langere tijd!

  • Jij bent beschikbaar voor een fulltime training van 5 weken
  • Je bent minimaal 20 uur per week beschikbaar
  • Klantcontact geeft jou energie
  • Je bent empathisch en durft vragen te stellen
  • Je bent servicegericht ingesteld
  • MBO4 werk- en denkniveau
  • 19 Augustus 2019 om 09:20
OuderKlantenservice Medewerker

Klantadviseur in regio Den Haag

Als klantadviseur in de Regio Den Haag ga jij aan de slag met diverse vragen en klachten. Je bent verantwoordelijk voor het afhandelen van vraagstukken via de telefoon en per email. Als Klantadviseur ben jij het eerste aanspreekpunt voor de klant, los je de vragen en klachten waar mogelijk op en zet je vraagstukken naar hogere afdelingen indien nodig.

Je kunt al vanaf 20 uur per week aan de slag bij Webhelp in Zoetermeer. Webhelp is specialist op het gebied van klantcontact.

Je gaat aan de slag op de afdeling klantenservice voor een bekend bedrijf via Webhelp. Binnen Webhelp vind je bedrijven zoals: Logius (DigiD, MijnOverheid.nl), KPN, Sanoma, Consuwijzer en een Kansspelorganisatie. Alvorens je gaat starten, omtvang je een betaalde fulltime training. Tijdens deze training, leer je alles over de te gebruiken systemen, producten en gesprekstechnieken.

Wij bieden je een uitdagende baan als Klantadviseur bij Webhelp Zoetermeer. Er zijn verschillende functies beschikbaar. Tijdens de eerste kennismaken, kijken we graag met je mee welke afdeling het beste bij jou past. Verder bieden we je:

  • Een bruto uurloon van €9,48;
  • Fulltime betaalde training;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 kilometer;
  • Gratis fruit op kantoor;
  • Korting op een sportabonnement en zorgverzekering.

  • Je bent 2 avonden per week beschikbaar;
  • Je vindt het niet erg om 1 á 2 keer per maand op zaterdag te werken;
  • Je bent systeemvaardig en kunt makkelijk schakelen;
  • Je bent communicatief vaardig.
  • 16 Augustus 2019 om 10:57

Bankadviseur ABN AMRO

ABN AMRO kan jouw nieuwe werkgever worden! Reageer snel op deze vacature van Bankadviseur en ga aan de slag op de vestiging in Amsterdam. In deze telefonische functie kom jij in contact met bijzondere klantengroepen van ABN AMRO. Denk hierbij aan internationale of meer vermogende klanten, High Potentials of zzp'ers die werken als fysiotherapeut of huisarts. Deze klanten gaan jou bellen met vragen over hun dagelijkse bankzaken. Voor deze klanten gelden andere regels op financieel gebied, vandaar dat het belangrijk is dat jij hier goed van op de hoogte bent. Hiervoor word jij klaargestoomd door een fulltime interne training én door het behalen van meerdere Wft certificaten (kosteloos via FINTREX). Als Bankadviseur bij ABN AMRO kan jij ervoor kiezen om minimaal 20-24 en maximaal 30-35 uur per week aan het werk te gaan.

ABN AMRO is een werkgever die veel waarde hecht aan het welzijn en de ontwikkeling van haar werknemers. Zo krijg jij de mogelijkheid om intern opleidingen te volgen en om op andere afdelingen mee te kijken. ABN AMRO stimuleert namelijk doorgroei, zowel in jouw huidige rol als binnen de bank in het algemeen. Als Bankadviseur wil jij toch ook deel uit gaan maken van deze mooie organisatie!? 

Als Bankadviseur bij ABN AMRO kan jij rekenen op de volgende beloningen:

  • Een bruto uurloon tussen de € 12,57 en € 14,08 per uur;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km (volledig met OV);
  • Het kosteloos behalen van meerdere Wft certificaten;
  • Een functie voor de langere termijn bij een werkgever met internationale status.

Als Bankadviseur zoekt ABN AMRO het volgende in jou:

  • Jij hebt minimaal een aantoonbaar MBO4 diploma;
  • Jij bent minimaal 24 uur per week beschikbaar;
  • Jij hebt de eerste 3 maanden na start geen vakantie op de planning staan.
  • 16 Augustus 2019 om 09:53

Servicedesk Medewerker (16-40 uur)

Ben jij op zoek naar klantenservice functie in de directe omgeving van Hilversum? Heb je een vlotte pen en beschik je over creatieve skills? Start dan als Service Medewerker bij een bekende webwinkel (16-40 uur). Je verdient voor deze functie standaard €11,00 per uur en je krijgt een fulltime training van in totaal 11 werkdagen aangeboden.

Als je in deze functie aan de slag gaat kom je te werken in het A-team van de klantenservice afdeling. Je pakt klantcontact op via diverse kanalen (hoofdzakelijk Mail en Chat) in de vorm van een vraag of klacht vanuit de klant. Deze klanten nemen contact met jou op omdat zij bijvoorbeeld vragen hebben over het online aanbod op de website en bestellingen. Deze zijn bijvoorbeeld niet op de gewenste tijd geleverd geleverd of hebben een defect. Aan jou de taak hem of of haar een oplossing te bieden op een ludieke en creatieve manier. Het uiteindelijke doel? Een ultieme service beleving naar de klant toe!

Je gaat werken bij een grote online webwinkel. Het bedrijf is 7 dagen per week open en heeft ruime openingstijden (ook in de avonden en het weekend). De sfeer binnen het bedrijf is informeel en professioneel tegerlijkertijd. Je komt te werken binnen een inspirerende werkruimte en tussen leuke collega's waarin jezelf verder ontwikkelen en creativiteit worden gestimuleerd.

Voor deze vacature van Servicedesk Medewerker (16-40 uur) bieden wij het volgende:

  • €11,00,- per uur (ongeacht leeftijd);
  • Werken voor een professionele werkgever;
  • Flexibele en ruime openingstijden (elke dag geopend);
  • Reiskostenvergoeding;
  • Creatieve en gemotiveerde collega's;
  • Ontwikkelingsmogelijkheden.

 

  • HBO werk - en denkniveau
  • Je bent een ster in Nederlands (zowel woord als geschrift)
  • Je bent creatief en je inlevingsvermogen is groot
  • Je bent innovatief en ondernemend (pro-actief)
  • 15 Augustus 2019 om 21:59

Adviseur bankzaken ABN AMRO

Ben jij op zoek naar een uitdagende baan in de bancaire sector? Ga dan aan de slag bij ABN AMRO als Adviseur bankzaken! Op de locatie in Nijmegen kan jij 25 tot 35 uur per week werken voor een uurloon van € 12,57.

Als Adviseur bankzaken kom jij telefonisch in contact met alle particuliere klanten van ABN AMRO. Jij informeert en adviseert de klant over bankzaken en probeert zo veel mogelijk voor hem/haar te regelen. Dat wil zeggen dat jij o.a. rekeningen gaat openen, nieuwe bankpassen gaat aanvragen, advies gaat geven over de best passende reisverzekering en gaat informeren over de beleggingsmogelijkheden bij ABN AMRO.

Jij zal komen te werken voor ABN AMRO in Nijmegen. Het team Daily Contacts waar jij onderdeel van zal uitmaken bestaat uit energieke en gemotiveerde adviseurs die de klanttevredenheid bij ABN AMRO naar een hoger niveau proberen te tillen. Om jou goed voor te bereiden op jouw rol zal jij eerst een uitgebreide training krijgen. ABN AMRO bevindt zich in het centrum van Nijmegen en is hierdoor goed te bereiken met het OV.

Een Adviseur bankzaken bij ABN AMRO krijgt:

  • Persoonlijke begeleiding van ervaren teamleiders en collega's;
  • De mogelijkheid om kosteloos meerdere Wft certificaten te behalen via FINTREX;
  • Veel doorgroeimogelijkheden binnen de bank;
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Een bruto uurloon van € 12,57 tot € 14,08;
  • 10% vakantiedaguren en 8% vakantiegeld.

  • Jij hebt het Wft Basis op zak of bent bereid om deze te behalen voor start;
  • Jij bent 25 tot 35 uur per week beschikbaar en flexibel inzetbaar;
  • Jij beschikt over ten minste een MBO4 diploma;
  • Jij bent stressbestendig en staat stevig in jouw schoenen.
  • 15 Augustus 2019 om 15:48

Klantenservice medewerker ABN AMRO

Ben jij op zoek naar een flexibele baan en is klantcontact helemaal jouw ding? Dan is de functie van Klantenservice medewerker bij ABN AMRO in Nijmegen echt wat voor jou! Hier kan jij 25 tot 35 uur per week aan de slag voor € 12,57 per uur.

Als Klantenservice medewerker bij ABN AMRO behandel jij alle inkomende vragen van particuliere klanten. Dit zijn voornamelijk vragen over dagelijkse bankzaken. Hierbij kan jij denken aan het openen van nieuwe rekeningen, het aanvragen van nieuwe betaalpassen en het assisteren bij storingen op internetbankieren. Daarnaast informeer en adviseer jij over alle producten en diensten van de bank zoals verzekeringen, creditcards, spaarrekeningen, beleggingen en nog veel meer.

Jij zal komen te werken op de klantenservice afdeling van ABN AMRO in Nijmegen. Dit mooi ingerichte en volledig duurzame kantoorpand bevindt zich in het hart van Nijmegen. Hierdoor is de locatie goed bereikbaar met het OV en op loopafstand van alle gezellige lunchtentjes en uitgaansgelegenheden. Bij ABN AMRO werken vlotte mensen die bruisen van de energie. Mensen helpen is hun passie, samen zorgen zij voor een prettige werksfeer.

Een Klantenservice medewerker bij ABN AMRO krijgt:

  • Een uitgebreid inwerktraject;
  • De mogelijkheid om kosteloos meerdere Wft certificaten te behalen;
  • Veel doorgroeimogelijkheden;
  • Een bruto uurloon tussen de € 12,57 en € 14,08;
  • 10% vakantiedaguren en 8% vakantiegeld;
  • Reiskostenvergoeding.

  • Jij beschikt over HBO werk- en denkniveau;
  • Jij bent 25 tot 35 uur per week beschikbaar;
  • Jij bent in het bezit van of bent bereid om het Wft Basis certificaat te behalen voor start.
  • 15 Augustus 2019 om 15:22

Klantenservice medewerker zorgverzekeringen

Als Klantenservice medewerker zorgverzekeringen bij OHRA in Arnhem ben jij het aanspreekpunt voor bestaande (en potentiële) klanten als het gaat om de zorgverzekering. Voorbeelden van vragen die je kunt verwachten:

  • "Moet ik naar een zorgverlener waar OHRA een contract mee heeft of mag ik zelf kiezen?"
  • "Ik ga op vakantie naar het buitenland; wat valt er onder mijn verzekering?"
  • "Wat krijg ik precies vergoed en welk pakket past het beste bij mij?"


    Wanneer je aan de slag gaat als Klantenservice medewerker zorgverzekeringen krijg je de mogelijkheid om kosteloos het Wft Zorg diploma te behalen via FINTREX. Daarnaast kun je zowel parttime als fulltime aan de slag (tussen de 16-40 uur per week) met een bruto uurloon van € 11,00.

  • Verzekeren zonder paarse krokodillen; dat is OHRA! Klanten kunnen zonder gedoe zaken eenvoudig en snel regelen. Als Klantenservice medewerker zorgverzekeringen bij OHRA ben jij het visitekaartje van een verzekeraar die al meer dan 90 jaar bestaat. De verzekeraar werd opgericht als Onderlinge ziektekostenverzekeringsfonds van Hoogere RijksAmbtenaren, afgekort OHRA. De verzekeraar is onderdeel van NN Group. Vanuit Arnhem werken er ruim 400 collega’s voor jou en onze 800.000 andere klanten.

    Als Klantenservice medewerker zorgverzekeringen kun je het volgende verwachten:

    • Een parttime of fulltime functie met kans op verlenging;
    • Een bruto uurloon van € 11,00 (€ 11,50 wanneer je in het bezit bent van het Wft Zorg diploma);
    • Een toeslag van 35% op zaterdag;
    • 100% reiskostenvergoeding bij OV en middels een kilometervergoeding bij eigen vervoer;
    • Collectiviteitskorting via FINTREX op een sportabonnement en/of zorgverzekering;
    • 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren.

    Als Klantenservice medewerker zorgverzekeringen is het belangrijk dat:

    • Jij beschikt over een hoge dosis inlevingsvermogen en geduld;
    • Jij goed overweg kunt met computersystemen;
    • Jij een fulltime interne training kunt bijwonen gedurende 2 weken;
    • Jij beschikt over een MBO 4 werk- en denkniveau.

    Daarnaast ben jij nieuwsgierig, servicegericht en heb je goede communicatieve vaardigheden.

    • 15 Augustus 2019 om 15:07

    Werken bij VGZ klantenservice Leeuwarden

    Ben jij empathisch, klantvriendelijk, communicatief vaardig en leergierig? Kom dan werken bij VGZ in Leeuwarden.

    Bij deze bekende Nederlandse zorgverzekeraar is geen klantgesprek hetzelfde. Je behandelt inkomende calls van verzekerden en potentiële klanten van de organisatie over eventuele prijswijzigingen, het overstappen van zorgverzekeraar of de nieuwe polisvoorwaarden. Jouw rol als adviseur is om deze klanten te voorzien van de juiste informatie, een goed advies en een tevreden gevoel.

    Om jouw taak zo goed mogelijk uit te kunnen voeren krijg je van FINTREX de mogelijkheid om kosteloos je Wft-Zorg certificaat te behalen. Mocht je deze al in het bezit hebben en mocht je gaan starten in je werk dan ontvang je van ons een bonus van € 200,- na de succesvolle start van je eerste werkdag.

    Je gaat aan de slag bij een professionele organisatie in Leeuwarden. Bij deze zorgverzekeraar werken jouw gezellige collega’s waarmee jij gaat samenwerken in teamverband om zo de beste resultaten te behalen. Op de werkvloer hangt een erg gezellige, informele werksfeer waarbij veel ruimte wordt geboden voor jouw ontwikkeling.

    Wij bieden voor deze functie het volgende:

    • Een veelzijdige functie bij een professionele organisatie;
    • Verschillende urencategorieën waarbinnen je kunt werken;
    • De mogelijkheid om kosteloos je Wft-Zorg certificaat te behalen;  
    • Een marktconform salaris;
    • Naast het salaris vakantiegeld, vakantiedaguren en reiskostenvergoeding (vanaf 10 km enkele reis).

     

    Wij vragen voor deze functie het volgende:

    • Je bent minimaal 16 uur per week beschikbaar;
    • Je bent leergierig en communicatief vaardig;
    • Je bent klantvriendelijk en gemotiveerd;
    • Je hebt minimaal MBO3 werk- en denkniveau.
    • 15 Augustus 2019 om 12:32

    Klantenservice medewerker bij Woningcorporatie in Hilversum

    Jij gaat aan de slag als Klantenservice medewerker bij een bekende Woningcorporatie in Hilversum. Jij kan hier 24 tot 32 uur per week aan de slag en verdient maar liefst € 15,14 bruto per uur. Als Klantenservice medewerker help jij alle klanten zo goed mogelijk jouw uitstekende communicatieve vaardigheden!

    Hoe ziet jouw dag er uit? Jij bent voornamelijk bezig met het afhandelen van telefonische klantcontacten. Klanten bellen jou op met de meest uiteenlopende vragen omtrent huur en geld zaken. Van het zoeken naar een nieuwe woning, tot het afhandelem van betaalachterstanden. Aan jou de taak om de vragen zo goed mogelijk te beantwoorden en aan het eind van het gesprek alles zo zorgvuldig mogelijk administratief te verwerken. Jij bent natuurlijk empathisch ingesteld en gaat een lastig gespek niet uit de weg.

    Jij gaat aan de slag bij een bekende Woningcorporatie in Hilversum. Hier ga jij het team van Huur en Geldzaken versterken, een team met leuke collega's die jou met open armen ontvangen. De organisatie is vol op in ontwikkeling in een sector die voor flinke uitdagingen staat. Voor de organisatie is het belangrijk dat jij flexibel inzetbaar bent en uiteraard stellen zij zich ook zo flexibel mogelijk op richting jou bij het maken van de roosters.

    Wij bieden het volgende aan een Klantenservice medewerker:

    • Een bruto uurloon van € 15,14;
    • Reiskostenvergoeding;
    • Een betaalde training;
    • Werktijden van maandag tot en met vrijdag van 8:30 tot 17:30 uur.

    Wij vragen het volgende van een Klantenservice medewerker:

    • Jij bent 24 tot 32 uur per week beschikbaar;
    • Jij hebt HBO werk- en denkniveau;
    • Jij bent handig met de computer en hebt sterke communicatieve vaardigheden;
    • Jij hebt klantcontact ervaring.
    • 15 Augustus 2019 om 12:14

    Klantenservice Medewerker Zorgverzekeraar

    Als Klantenservice Medewerker Webhelp Parttime (24-32 uur) krijg je een startsalaris van €10,07 per uur, met de kans om jezelf te ontwikkelen.

    Je gaat klanten telefonisch te woord staan en al hun vragen beantwoorden. Samen met je collega's streef je klantvriendelijkheid na en legt de telefoon niet neer, voordat de klant 100% tevreden is. Wanneer je ophangt heb je een voldaan gevoel en kan niet wachten om de volgende klant te helpen.

    Als jij komt werken bij Webhelp in Groningen als Klantenservice Medewerker, kom je in een omgeving terecht waar de onderlinge sfeer erg belangrijk is. Het goed behandelen van het personeel staat bij Webhelp erg hoog aangeschreven en dat blijkt ook wel uit de goede begeleiding die er is. Verder zijn er meer dan 170 e-learnings die je kan volgen om aan jezelf te werken en staan je collega's altijd voor je klaar om te helpen.

    Wat jij kan verwachten als Klantenservice Medewerker Webhelp:

    • Betaalde training inclusief kosteloos behalen Wft zorg;
    • Leuke werksfeer met behulpzame collega's;
    • Een startsalaris van €10,07 bruto per uur;
    • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km woon-werk afstand;
    • korting op jouw sportabonnement.

    • MBO denk- en werkniveau.
    • minimaal 24-32 uur in de week beschikbaar.
    • Empathisch vermogen en communicatief sterk.
    • Een goede beheersing van de Nederlandse taal.
    • 15 Augustus 2019 om 11:51

    Service Desk Medewerker KPN

    Als servicedesk medewerker van KPN ben jij het eerste aanspreekpunt van de klant. Zij bellen jou omdat ze een vraag, probleem of wijziging willen doorgeven. Deze problemen of vragen weet jij precies te behandelen door de fulltime training die jij ontvangt. Hierin worden jou alle ins en outs van KPN en het vak geleerd. Zo kom jij niet voor verassingen te staan en beschik jij over de beste oplossingen voor elke kwestie. In een dynamisch team ondersteunen jij en je collega's elkaar daar waar nodig. Door samen met de klant opzoek te gaan naar de oplossing voer jij de leukste gesprekken alsof je deze mensen al jaren kent. Zo hangen beide kanten van de lijn met een tevreden gevoel op en ga jij naar je volgende gesprek.

    In het pand van Webhelp zal jij jouw werkzaamheden als servicedesk medewerker uitvoeren. In samenwerking met jouw collega's zorgen jullie ervoor dat alle bellende klanten met een tevreden manier de telefoon weer neerleggen. Tijdens de pauze laden jullie jezelf weer helemaal op tijdens de lunch in het bedrijfsrestaurant. Buiten deze werkzaamheden bied Webhelp jou ook de mogelijkheid om verschillende cursussen te volgen in je eigen tijd. Bij Webhelp is er dus ruimte genoeg voor doorgroei, ook in functie. Doorgroeien tot teamleider of coach is dan ook zeker een optie. Verder zijn er parkeermogelijkheden aanwezig maar kan je ook met het openbaar vervoer voor de deur uitstappen. Ideaal dus!

    • Ben je 21 jaar of ouder? Dan verdien je € 9,44 per uur. Ben je tussen de 18 en 20 jaar? Dan verdien je € 8,04 per uur;
    • Een betaalde fulltime training van 8 dagen;
    • Een flexibele baan voor 16 tot 40 uur per week;
    • Doorgroeimogelijkheden tot bijvoorbeeld teamcoach of teammanager;
    • Kilometervergoeding vanaf 10 km;
    • Verleen je de beste service? Dan maak je kans op leuke extra's zoals bonnen van bol.com tot aan teamuitjes.

    • Jij beheerst de Nederlandse taal uitstekend
    • Jij kan met computers omgaan
    • Jij bent flexibel beschikbaar tussen de 16-40 uur (parttime of fulltime)
    • Jij bent minimaal 2 avonden in de week beschikbaar
    • Jij bent 1 keer in de 6 weken op vrijdag en 1x in de 3 weken op zaterdag beschikbaar
    • 15 Augustus 2019 om 11:15

    Adviseur Online Bankieren

    Ben jij kritisch en communicatief vaardig genoeg om zowel klanten als collega's te kunnen adviseren op het gebied van mobiel- en internetbankieren? Als Adviseur Online Bankieren (24 -36 uur) bij de Rabobank in Almere kan jij aan de slag met deze mooie uitdaging én ontvang jij een bruto uurloon van minimaal € 10,81 tot € 15,44!

    Als Adviseur Online Bankieren krijg jij de vrijheid om actief met jouw ICT collega's mee te denken over online klantinteractie. Jij spreekt en helpt dagelijks klanten die problemen ervaren met mobiel- en internetbankieren, dus je hoort wat klanten nodig hebben en weet dit te vertalen naar praktische oplossingen! Een mooie kans om jezelf op het gebied van advies en communicatie te ontwikkelen, maar ook om jouw probleemoplossend denkvermogen uit te dagen!

    De beste versie van jezelf worden? De Rabobank in Almere help je er graag bij door jouw ontwikkeling centraal te stellen en je volop kansen te bieden om te groeien als professional! Dit doe je niet alleen, maar samen met jouw enthousiaste collega's. Volgens de Rabobank bereik je samen namelijk veel meer dan alleen!

    Als Adviseur Online Bankieren krijg jij het volgende:

    • Een bruto uurloon van € 10,81 tot € 15,44;
    • Reiskostenvergoeding;
    • Uitstekende begeleiding;
    • Aandacht voor jouw ontwikkeling;
    • Gezellige en enthousiaste collega's!

    Om te kunnen starten bij de Rabobank in Almere, vragen we het volgende van je:

    • Minimaal een MBO3 diploma;
    • Je bent bereidt om in de avonden en op zaterdag te werken;
    • Ervaring met klantcontact.
    • 14 Augustus 2019 om 16:54

    Telefonisch Medewerker Nationale-Nederlanden

    Het lijkt zo simpel maar het zal je verbazen. Als Telefonisch Medewerker bij Nationale-Nederlanden in Ede heb jij een van de meest diverse functies in de wereld van klantcontact. Je bent namelijk Telefonisch Medewerker op de afdeling Leven. Jij beantwoord vragen van klanten met betrekking tot levensverzekeringen. Deze verzekeringen zijn gebaseerd op de situatie van de klant. Personen zijn uniek, de afgesloten verzekeringen zijn dit dus ook. Iedere verzekering heeft zo zijn haken en ogen, het is aan jou om uit te zoeken wat de vraag van de klant is en hem of haar te helpen.

    Het is een uitdagende functie waarbij je veel kennis op gaat doen en jezelf gaat ontwikkelen tot volwaardig Telefonisch Medewerker. Je gaat het Wft-Basis certificaat behalen en start bij een van de grootste verzekeraars in Nederland.
    De functie Telefonisch Medewerker staat open voor 32-40 uur per week, met een starsalaris van € 11,49 bruto per uur!

    Als jij houdt van een openruimte, gezellige collega's en een gezonde werkdruk ben jij bij Nationale-Nederlanden in Ede aan het juiste adres! Er staat een team van 35 collega's met diverse leeftijden en achtergronden te wachten op jou. Voor Nationale-Nederlanden is het belangrijk dat jij je thuis voelt, je bent tenslotte meer op werk dan dat je thuis bent.

    Jij als Telefonisch Medewerker:

    • Gaat Kosteloos jouw Wft-Basis certificaat behalen;
    • Krijgt goede begeleiding en betaalde trainingen;
    • Ontvangt een startsalaris van € 11,49 bruto per uur;
    • Bouwt 8% vakantiegeld & 10% vakantie uren op;
    • Krijgt jouw reiskosten met het ov 100% vergoedt.

    Dit heb je nodig om de functie Telefonisch Medewerker uit te kunnen voeren:

    • MBO4/HBO werk- en denkniveau;
    • Hoog empathisch vermogen;
    • Klantcontact ervaring;
    • Affiniteit met de financiële dienstverlening.
    • 14 Augustus 2019 om 16:34
    โŒ