[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

๐Ÿ”’
โŒ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
Gisteren โ€” 22 Februari 2018Klantenservice Medewerker

Junior medewerker leads

Als Junior medewerker leads ga jij bij T-Mobile in Den Haag contact opnemen met zakelijke klanten. Jij gaat hierbij in gesprek met de (potentiele) klant om er achter te komen hoe tevreden zij zijn over hun telecom product en met jouw vlotte babbel een opening te creëren om een afspraak in te plannen met de accountmanager van T-Mobile.

Jij hoeft dan wel zelf geen sales te maken, maar jij wilt natuurlijk wel zoveel mogelijk leads binnen krijgen. Hiervoor zal jij dan ook bovenop jou salaris voor beloond worden!

Bij T-Mobile kom jij als Junior medewerker leads in een jong en gezellig team terecht en kan jij hier al vanaf minimaal 8 uur per week aan de slag. Jij komt te werken bij T-Mobile in Den Haag vlakbij het treinstation Den Haag HS.

T-Mobile is een grote speler in de telecom branch en onlangs uitgeroepen tot het snelste mobiele netwerk van Nederland. Zij zijn dus altijd op zoek naar verbetering en investeren hier graag in. Wil jij jezelf ook altijd verbeteren en word jiij door T-Mobile uitgeroepen als goede werknemer, dan bieden zij jou ook de mogelijkheid om na een half jaar al door te kunnen groeien!

  • Uurloon van € 10,75;
  • Bonus bovenop jou uurloon;
  • OV reiskosten vergoeding van 100%;
  • Via Fintrex een sportabonnement en zorgverzekering af te sluiten;
  • Vakantiegeld en vakantiedagen:

  • Minimaal MBO 4 diploma;
  • Commerciele instelling;
  • Minimaal 8uur tot 32 uur te kunnen werken (jij mag zelf weten hoeveel uur);
  • Je ka  in shifts werken van 10.00 tot 14.30 en/of 12.30 tot 17.00 olp doordeweekse dagen.
  • 22 Februari 2018 om 11:35

Klantenservice medewerker Schade in Zoetermeer

Als klantenservice medewerker op de afdeling Schade bellen klanten jou met vragen over een schadeclaim met betrekking tot woonverzekeringen. Je gaat aan de slag met het beantwoorden van vragen over huidige polissen, voorwaarden en vergoedingen.

Tijdens het gesprek stel jij de klant centraal en geef je hen de juiste antwoorden over aansprakelijkheid en polisdekking.

Je gaat werken bij een nieuwe groeiende afdeling van een bekende verzekeraar die gespecialiseerd is in klantcontact. Deze verzekeraar biedt jou een intensieve training aan. Daarnaast zijn er bij deze werkgever diverse opleidingsmogelijkheden.

Wij bieden jou de volgende arbeidsvoorwaarden:

  • Salaris van €11,00 per uur excl. vakantiedaguren en vakantiegeld;
  • Reiskosten vergoeding ( vanaf 10 km reisafstand);
  • Goede begeleiding;
  • Informele en gezellige werksfeer;
  • Diverse opleidingsmogelijkheden en gedreven medewerkers.

Voor deze functie gelden de volgende eisen:

  • In het bezit van een MBO4 diploma;
  • Je bent minimaal 4 weken fulltime beschikbaar;
  • Na startdatum heb je 3 maanden geen vakantie gepland;
  • Je hebt minimaal 1,5 jaar financieel klantcontact ervaring ( bank of verzekeraar);
  • Je bent 30 tot 40 uur per week beschikbaar.
  • 22 Februari 2018 om 11:01

Service medewerker Schade in Zoetermeer

Wanneer je aan de slag gaat als Servicemedewerker Schade, zul je telefonisch in contact staan met klanten. Je zult allerlei vragen krijgen omtrent verkeersschade. Je bent verantwoordelijk voor het behandelen, goedkeuren en uitbetalen van claims. Naast dat je de klant netjes telefonisch te woord staat, ben je ook verantwoordelijk voor de administratieve afhandeling.

Je bent in staat om de achterliggende klantvraag te achterhalen, hierbij is het belangrijk om te beschikken over een groot inlevingsvermogen. Wanneer je de klantvraag achterhaalt hebt, maak je een juiste beoordeling van de polisdekking van de klant en eventuele aansprakelijkheid. Je zorgt ervoor dat zowel de belangen van de klant als die van de oprachtgever behartigd worden. Je bent secuur en je zorgt voor een juiste dossiervorming van alle gegevens volgens de vastgestelde richtlijnen en procedures.

Als Servicemedewerker kom je te werken voor één van de grootste verzekeraars van Nederland. Deze verzekeringsmaatschappij heeft verschillende bekende merken onder zich, die zich richten op verschillende doelgroepen. Je komt te werken op de afdeling Schade, waar allerlei schademeldingen van verzekerden binnenkomen. Ook worden er op deze afdeling nieuwe verzekeringen afgesloten. Bij schadeverzekeringen kun je denken aan alle verzekeringen die het risico op een schade dekken, zoals reis-, auto-, inboedel- en aansprakelijkheidsverzekeringen.

  • Een salaris van € 11,00 bruto per uur, (vanaf 21 jaar en ouder, wanneer je jonger bent geld er een jeugdschaal);
  • Bovenop je bruto uurloon bouw jij 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren op;
  • Er geldt een reiskostenvergoeding vanaf 10 km enkele reis: reizen met het OV wordt dan volledig vergoed, reizen met eigen vervoer wordt vergoed met €0,19 per km tot maximaal 30 km;
  • Goede begeleiding en coaching.

  • Je bent beschikbaar om tussen de 30 en 40 uur per week te werken;
  • Je bent minimaal 2 avonden in de week beschikbaar en 1 zaterdag per maand.
  • Je hebt minimaal een MBO4 diploma, of een HBO-propedeuse;
  • Je hebt werkervaring opgedaan met klantcontact;
  • Je hebt affiniteit met de verzekeringsbranche.
  • 22 Februari 2018 om 11:00

Telefonisch Schade Behandelaar in Zoetermeer

Zou jij graag Telefonisch Schade Behandelaar willen worden? Wij hebben een vacature in Zoetermeer openstaan!

In Zoetermeer kom je op de afdeling Schade te werken. Hier komen alle telefoontjes binnen van verzekerden over verkeerschade. Hierbij kan je bijvoorbeeld denken aan auto- en motorverzekeringen. Jij zal de klant een perfecte service verlenen door empatisch te reageren op de klant. Daarnaast kan jij snel schakelen waardoor de klant snel weet waar hij aan toe is. Je richt jezelf compleet op service, je hoeft dus geen commerciële houding aan te nemen.

Voor deze functie zijn we op zoek naar kandidaten die eerder financieel klantcontact hebben opgedaan.

De opdrachtgever biedt ondersteuning bij het aangaan en onderhouden van de contacten met klanten. Oprechtheid en authenticiteit zijn belangrijker pijlers in dit klantcontact richting verzekerden. Om het verschil te maken voor hun klanten, stellen ze doelen om richting te geven en ervoor te zorgen dat ze in beweging blijven en zo het beste uit zichzelf kunnen halen. Belangrijk is flexibiliteit en het vinden van een passende oplossing voor alle klanten, waarbij het doel niet uit oog verloren wordt.

Salaris:

  • Het salaris bedraag €11,00 bruto per uur (vanaf 21 jaar en ouder);
  • Voor medewerkers jonger dan 21 jaar geldt een jeugdschaal die 10% lager ligt.

Reserveringen en vergoedingen:

  • Bovenop je bruto uurloon bouw jij 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren op. Deze reserveringen worden periodiek uitgekeerd;
  • De reiskosten worden vergoed conform CAO, mits je woonwerk verkeer groter is dan 10 KM;
  • Vanaf 10 KM worden reiskosten Openbaar Vervoer 100% vergoed. Eigen Vervoer enkele reis €0,19 per KM tot maximaal 30 KM.

Voor de functie van Klantenservice Medewerker Schade moet je over de volgende zaken beschikken:

  • Je hebt minimaal HBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt minimaal 1,5 jaar financieel klantcontact ervaring (bank of verzekeraar);
  • De ervaring in het financieel klantcontact is recent opgedaan (maximaal 1 jaar geleden);
  • Je bent 20 uur tot 35 uur per week beschikbaar;
  • Je hebt kennis van geautomatiseerde systemen en administratieve procedures;
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in zowel woord als geschrift;
  • Je beschikt over inlevingsvermogen waardoor jij je kunt verplaatsen in de situatie en gevoelens van anderen;
  • Je beschikt over analytisch vermogen waarbij je de kern van de klantvraag herkent en verbanden legt tussen relevante gegevens;
  • Je bent communicatief vaardig;
  • Je bent stressbestendig;
  • Je hebt een besluitvaardige instelling en een groot verantwoordelijkheidsgevoel.
  • 22 Februari 2018 om 11:00

Schade Adviseur in Zoetermeer

Heb jij affiniteit met verzekeringen en ben jij klaar om de volgende stap te zetten? Dan hebben we een uitdagende vacature voor jou in Zoetermeer!

Bij deze opdrachtgever ga jij aan de slag op de afdeling Schade als Schade Adviseur. Jij gaat klanten helpen die bellen met betrekking tot verkeerschades, hierbij kan je denken aan auto- en motorverzekeringen. Aan jou de taak om de klant centraal te zetten en deze zo goed mogelijk te helpen, hiervoor hoef je alleen service te verlenen en is er dus geen sprake van een commerciële houding.

Voor deze functie zoeken we kandidaten die eerder ervaring hebben opgedaan in financieel klantcontact.

De opdrachtgever biedt ondersteuning bij het aangaan en onderhouden van de contacten met klanten. Oprechtheid en authenticiteit zijn belangrijker pijlers in dit klantcontact richting verzekerden. Om het verschil te maken voor hun klanten, stellen ze doelen om richting te geven en ervoor te zorgen dat ze in beweging blijven en zo het beste uit zichzelf kunnen halen. Belangrijk is flexibiliteit en het vinden van een passende oplossing voor alle klanten, waarbij het doel niet uit oog verloren wordt.

Salaris:

  • Het salaris bedraag € 11,00 bruto per uur (vanaf 21 jaar en ouder);
  • Voor medewerkers jonger dan 21 jaar geldt een jeugdschaal die 10% lager ligt.

Reserveringen en vergoedingen:

  • Bovenop je bruto uurloon bouw jij 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren op. Deze reserveringen worden periodiek uitgekeerd;
  • De reiskosten worden vergoed conform CAO, mits je woonwerk verkeer groter is dan 10 KM;
  • Vanaf 10 KM worden reiskosten Openbaar Vervoer 100% vergoed. Eigen Vervoer enkele reis €0,19 per KM tot maximaal 30 KM.

Voor de functie van Klantenservice Medewerker Schade moet je over de volgende zaken beschikken:

  • Je hebt minimaal HBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt minimaal 1,5 jaar financieel klantcontact ervaring (bank of verzekeraar);
  • De ervaring in het financieel klantcontact is recent opgedaan (maximaal 1 jaar geleden);
  • Je bent 20 uur tot 35 uur per week beschikbaar;
  • Heb je kennis van geautomatiseerde systemen en administratieve procedures;
  • Heb je een goede beheersing van de Nederlandse taal in zowel woord als geschrift;
  • Je beschikt over inlevingsvermogen waardoor jij je kunt verplaatsen in de situatie en gevoelens van anderen;
  • Je beschikt over analytisch vermogen waarbij je de kern van de klantvraag herkent en verbanden legt tussen relevante gegevens;
  • Je bent communicatief vaardig;
  • Je bent stressbestendig;
  • Je hebt een besluitvaardige instelling en een groot verantwoordelijkheidsgevoel.
  • 22 Februari 2018 om 11:00

Klantenservice medewerker Schade in Zoetermeer

Ben jij op zoek naar een functie als klantenservice medewerker in Zoetermeer? Kom dan werken op de Schade afdeling bij een bekende verzekeraar!

Voor Achmea zijn we op zoek naar enthousiaste collega's die het Schade team willen versterken. In dit team is er oog en aandacht voor de klant en staan persoonlijke ontwikkeling en goede dienstverlening centraal. Als schade adviseur bij Achmea help jij onze verzekerden bij hun woonschades. je hebt een zelfstandige, adviserende rol in het nauwkeurig analyseren en afhandelen van klantvragen, -verzoeken en klachten. Je analyseert de achterliggende klantvraag waarbij je emoties herkent en op een proactieve wijze een goede beoordeling van de polis dekking en eventuele aansprakelijkheid vormt.

Je komt te werken voor het bedrijf dat het klantcontact verzorgd voor de verschillende labels van Achmea. Eigen verantwoordelijkheid staat hier centraal en in de praktijk betekent dit dat er niet met scripts wordt gewerkt maar van alle collega's een eigen inbreng wordt verwacht. Je gaat de klant helpen op een manier waarop jij graag geholpen zou willen worden. Het is dus ook de bedoeling dat jij stevig in je schoenen staat en ook nee kan zeggen wanneer dit nodig is.

Voor deze functie bieden wij het volgende:

  • Een marktconform startsalaris van €11,00 bruto per uur;
  • Een verhoogd salaris van €11,50 bruto per uur als jij in het bezit bent van het Wft Basis en Schade particulier of zodra je dit behaald via FINTREX;
  • Flexibele werktijden op maandag t/m vrijdag tussen 08.00 en 21.00 uur en op zaterdag tussen 09.00 en 17.00 uur;
  • Een fulltime interne training van 5 weken zodat jij helemaal word klaargestoomd voor het echte werk;
  • De mogelijkheid om Wft Basis en Schade Particulier te behalen.

Voor deze functie vragen wij:

  • Jij bent 30-40 uur per week beschikbaar;
  • Jij beschikt over inlevingsvermogen waardoor je je kunt verplaatsen in de situatie en gevoelens van de klant;
  • Jij bent communicatief sterk en formuleert informatie op een overtuigende en heldere manier;
  • Jij hebt goede beheersing van de Nederlandse taal in zowel woord als geschrift;
  • Jij ihebt een besluitvaardige instelling en kunt duidelijke keuzes maken.
  • 22 Februari 2018 om 11:00

Medewerker Service Schade lijn in Zoetermeer

Jij gaat aan de slag als Klantcontact Medewerker op de afdeling Woonschade. Als Klantcontact Medewerker ben je verantwoordelijk voor diverse vragen van klanten en instanties die gericht zijn op het aanvragen, behandelen, goedkeuren en uitbetalen van claims. Je voert hierbij alle telefonische en administratieve acties uit die voortvloeien uit de verwerking van de schadeclaims.

Klanten en instanties bellen jou met een schadeclaim die betrekking heeft op woonverzekeringen. Je analyseert de achterliggende klantvraag, waarbij je emoties kunt herkennen en op een klantvriendelijke en proactieve wijze een goede beoordeling van de polisdekking en eventuele aansprakelijkheid vormt. Jij signaleert en verwoordt de rode draad van het probleem en neemt de benodigde vervolgstappen. Hierbij behartig je zowel het belang van de klant als het belang van de opdrachtgever. Je zorgt voor een nauwkeurige dossiervorming van de (klant)gegevens volgens de vastgestelde procedures en richtlijnen.

Jij gaat aan de slag voor één van de grootste en bekendste verzekeraars in Nederland met ruim 10 miljoen klanten en 16 duizend werknemers. Deze verzekeringsmaatschappij heeft diverse merken onder zich welke zich focussen op verschillende klanten.

Als klantcontact medewerker ga je aan de slag op de afdeling Schade. Hier komen alle schademeldingen en vragen van verzekerden binnen. Ook worden er hiernaast nieuwe verzekeringen afgesloten. Onder schadeverzekeringen hangen alle verzekeringen die het risico op een soort schade dekken. Hierbij kun je denken aan een reisverzekering, autoverzekering, inboedelverzekering en een aansprakelijkheidsverzekering.

Voor deze functie bieden wij het volgende:

  • Een marktconform salaris van € 11,00 bruto per uur vanaf 21 jaar en ouder;
  • Voor werknemers jonger dan 21 jaar geldt er een jeugdschaal die 10% lager ligt;
  • Jij bouwt 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren op naast het salaris (deze reserveringen worden periodiek uitgekeerd);
  • Reiskosten boven de 10 KM, enkele reis, worden vergoed. Reiskosten met het Openbaar Vervoer worden 100% vergoed en de vergoeding voor de reiskosten met Eigen Vervoer bedraagt € 0,19 per KM tot maximaal 30 KM;
  • Een professionele en informele werkomgeving;
  • Intensieve coaching en begeleiding.

Voor deze functie vragen wij het volgende:

Beschikbaarheid:

  • Je bent minimaal 30 uur tot 40 uur per week beschikbaar;
  • Je bent 2 avonden per week en 1 zaterdag per 4 weken beschikbaar;
  • Je kunt een fulltime training volgen.

Wie ben jij?

  • Jij beschikt over een MBO4 diploma of je bent in het bezit van een HBO Propedeuse;
  • Jij hebt minimaal 1 tot 2 jaar relevante werkervaring opgedaan binnen de verzekeringsbranche;
  • Jij beschikt over uitstekende communicatieve - en luistervaardigheden;
  • Jij bent PC vaardig en kunt snel schakelen en registreren tussen diverse systemen;
  • Jij beheerst de Nederlandse taal in zowel woord als geschrift;
  • Jij bent dienstverlenend en kwaliteitgericht ingesteld en je beschikt over een proactieve houding;
  • Jij werkt zelfstandig en nauwkeurig.
  • 22 Februari 2018 om 10:59

Klantcontact afhandeling Schade in Zoetermeer

Op deze afdeling komen vragen van de verzekerden binnen. Jij hebt de functie van Schadespecialist en gaat op een zeer klantgerichte wijze aan de slag met het afhandelen van klantvragen, -verzoeken en klachten die betrekking hebben op huidige polissen, voorwaarden en vergoedingen. In deze functie draait het volledig om de klant en zet jij de klant écht centraal. De Schade afdeling is recentelijk opgezet in Zoetermeer. In deze functie maak jij deel uit van een nieuwe en groeiende afdeling, waarbij jij samen met jouw collega's de verantwoordelijkheid hebt om de afdeling tot een succes te maken.

In deze functie ga jij aan de slag bij een organisatie die gespecialiseerd is in financieel klantcontact. Voor diverse verzekeringsmerken wordt hier telefonisch- en mailcontact onderhouden met verzekerden. De organisatie laat zich kenmerken door een informele werksfeer, diverse opleidingsmogelijkheden en gedreven medewerkers. De locatie is goed bereikbaar zowel met eigen vervoer als met openbaar vervoer.

  • Het salaris bedraagt € 11,00 bruto per uur exclusief reserveringen als 10% vakantiedaguren en 8% vakantiegeld;
  • Er is sprake van een reiskostenvergoeding als je verder dan 10 kilometer woont;
  • Je kunt jouw Wft Basis & Wft Schade behalen via FINTREX;
  • Je komt te werken op een nieuwe afdeling met gemotiveerde collega’s.

  • Je hebt bij voorkeur ervaring met financieel klantcontact (bank of verzekeraar);
  • Je hebt minimaal een opleiding op MBO4 niveau afgerond en kunt hiervan een diploma overhandigen;
  • Je bent minimaal 4 weken fulltime beschikbaar na start voor het volgen van een producttraining bij de verzekeraar;
  • Je bent beschikbaar tijdens de openingstijden van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 21.00 uur en zaterdag van 9.00 tot 16.30 uur;
  • Je bent fulltime (30-40 uur) per week beschikbaar van maandag t/m zaterdag;
  • Je bent 1 zaterdag per 4 weken beschikbaar, je bent elke maandag van 09:00 tot 12:00 uur beschikbaar;
  • Je bent beschikbaar om twee avonden per week te werken;
  • Na startdatum heb je binnen 3 maanden geen vakanties gepland.
  • 22 Februari 2018 om 10:57

Werken als Klantadviseur Schade in Zoetermeer?

Jij gaat aan de slag als Klantenservice Schadespecialist en gaat op een klantvriendelijke wijze aan de slag met het afhandelen van klantverzoeken, -klachten en vragen die betrekkening hebben op hun huidige polissen, voorwaarden en vergoedingen. Jij krijgt dus vragen van verzekerde over woonverzekeringen.

Onder woonverzerkeringen vallen alle verzekeringen die het risico op woonschade dekken, je kunt daarbij denken aan: woonverzekeringen en inboedelverzekeringen. Voordat je begint met het helpen van klanten krijg je een uitgebreide training.

Achmea is gespecialiseerd in financieel klantcontact en voor diverse verzekeringsmerken wordt hier mail- en telefonischcontact onderhouden met verzekerden. Er hangt een informere werksfeer, leuke en gedreven collega's en er zijn opleidingsmogelijkheden. De locatie in Zoetermeer is zowel met eigen vervoer als met openbaar vervoer goed te bereiken.

Wij bieden voor deze functie het volgende:

  • Het salaris bedraagt € 11,00, - bruto per uur exclusief 10% vakantiedaguren en 8% vakantiegeld;
  • Er is sprake van een reiskostenvergoeding als je verder dan 10 kilometer woont;
  • Een leerzame training;
  • Enthousiast en gemotiveerd team;
  • Professionele werkomgeving.

Voor deze functie vragen wij het volgende:

  • Je hebt bij voorkeur minimaal 1 jaar financieel klantcontact ervaring (bank of verzekeraar);
  • Je hebt minimaal een opleiding op MBO4 niveau afgerond en kunt hiervan een diploma overhandigen;
  • Je bent beschikbaar tijdens de openingstijden van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 9.00 tot 16.30 uur;
  • Je bent minimaal 20 uur en maximaal 40 uur per week beschikbaar van maandag t/m zaterdag, met hierbij een bovengrens die 10 uur afwijkt van de ondergrens (bijvoorbeeld min. 20 tot max. 30 uur of min. 30 tot max. 40 uur);
  • Je bent 01 zaterdag per 04 weken beschikbaar, je bent elke maandag van 09:00 tot 12:00 uur beschikbaar.
  • 22 Februari 2018 om 10:39

Medewerker Schadeclaims en Service Zoetermeer

We zoeken enthousiaste kandidaten voor een uitdagende schadeclaim functie in Zoetermeer. Op deze afdeling komen telefoontjes van klanten binnen die een claim willen melden met betrekking tot woonschade. Hieronder vallen woonverzekeringen en inboedelverzekeringen. Jij zal de klant zo vriendelijk mogelijk te woord staan en het servicetraject van A tot Z op je nemen. Hierbij ben je dus verantwoordelijk voor het beoordelen van de claim en de afhandeling hiervan.

De functie is op een nieuw opgezette afdeling, hiervoor zoeken we kandidaten die het leuk vinden om samen met collega's ervoor te zorgen dat de afdeling een succes wordt!

Je gaat aan de slag voor één van de grootste verzekeraars in Nederland. Deze verzekeringsmaatschappij heeft verschillende merken onder zich welke zich richten op verschillende klantgroepen.

In dit bedrijf voert het menselijke aspect de boventoon, klanttevredenheid staat dan ook centraal. Ook vinden ze het belangrijk dat medewerkers zich thuis voelen. Hierdoor is er sprake van een gezellige informele werksfeer.

Salaris:

  • Het salaris bedraag €11,00 bruto per uur (vanaf 21 jaar en ouder);
  • Voor medewerkers jonger dan 21 jaar geldt een jeugdschaal die 10% lager ligt.

Reserveringen en vergoedingen:

  • Bovenop je bruto uurloon bouw jij 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren op. Deze reserveringen worden periodiek uitgekeerd;
  • De reiskosten worden vergoed conform CAO, mits je woonwerk verkeer groter is dan 10 KM;
  • Vanaf 10 KM worden reiskosten Openbaar Vervoer 100% vergoed. Eigen Vervoer enkele reis €0,19 per KM tot maximaal 30 KM.

Beschikbaarheid en startmogelijkheden

  • Voor deze functie ben jij beschikbaar om minimaal 28 tot 40 uur per week te werken;
  • Voor deze functie ben jij 2 avonden per week beschikbaar en 1 zaterdag per 4 weken.

Kerncompetenties en eisen voor deze functie zijn

  • Je beschikt over een MBO 4 diploma of bent in het bezit van een HBO/WO Propedeuse;
  • Je hebt minimaal 1 jaar relevante werkervaring opgedaan binnen de verzekeringsbranche;
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve- en luistervaardigheden en je bent jong van geest;
  • Je beschikt over zowel servicegerichte als commerciële skills;
  • Je beschikt over een empatisch vermogen;
  • Je neemt snel informatie op en zet dit om naar kennis;
  • Je kunt snel schakelen tussen diverse systemen;
  • Je beheerst de Nederlandse taal in zowel woord als geschrift;
  • Je hebt een actieve houding en kunt snel schakelen;
  • Je bent kwaliteitgericht en pro-actief;
  • Je werkt nauwkeurig en bent probleemoplossend;
  • Je werkt zelfstandig en bent resultaatgericht
  • 22 Februari 2018 om 10:39

Klantenservice Schadeclaims Zoetermeer

Als Klantenservice Medewerker Schadeservices ben jij verantwoordelijk voor het aannemen van schademeldingen en help je verzekerden graag verder bij hun verkeersschades. Klanten bellen jou op met een schadeclaim met betrekking tot verkeersschade. Onder verkeersschadeverzekeringen vallen alle verzekeringen die het risico op verkeersschade dekken, je kunt daarbij denken aan: autoverzekeringen en WA-verzekeringen.

Je hebt een zelfstandige, adviserende rol in het nauwkeurig analyseren en op zeer klantgerichte wijze afhandelen van klantvragen, -verzoeken en klachten die betrekking hebben op huidige polissen, voorwaarden en vergoedingen. Hierbij behartig je zowel het belang van de klant als het belang van de opdrachtgever. Daarnaast worden ook nieuwe verzekeringen afgesloten. Je zorgt voor accurate dossiervorming van (klant)gegevens volgens de vastgestelde richtlijnen en procedures.

De opdrachtgever biedt ondersteuning bij het aangaan en onderhouden van de contacten met klanten. Oprechtheid en authenticiteit zijn belangrijker pijlers in dit klantcontact richting verzekerden. Om het verschil te maken voor hun klanten, stellen ze doelen om richting te geven en ervoor te zorgen dat ze in beweging blijven en zo het beste uit zichzelf kunnen halen. Belangrijk is flexibiliteit en het vinden van een passende oplossing voor alle klanten, waarbij het doel niet uit oog verloren wordt. 

Wij bieden een functie bij een mensgerichte organisatie, waar werkplezier hoog in het vaandel staat. Het salaris (vanaf 21 jaar) is € 11,00 bruto per uur. Voor jonger dan 21 jaar gelden er diverse jeugschalen.  Er is hierbij sprake van een reiskostenvergoeding. De werktijden zijn van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 en 21.00 uur en zaterdag van 9.00 tot 16.30 uur.

Voor de functie van Klantenservice Medewerker Schadeservices moet je over de volgende zaken beschikken: 

  • Je hebt minimaal HBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt minimaal 1,5 jaar financieel klantcontact ervaring (bank of verzekeraar);
  • De ervaring in het financieel klantcontact is recent opgedaan (maximaal 1 jaar geleden);
  • Je bent 28 uur tot 40 uur per week beschikbaar;
  • Heb je kennis van geautomatiseerde systemen en administratieve procedures;
  • Heb je een goede beheersing van de Nederlandse taal in zowel woord als geschrift;
  • Je beschikt over inlevingsvermogen waardoor jij je kunt verplaatsen in de situatie en gevoelens van anderen;
  • Je beschikt over analytisch vermogen waarbij je de kern van de klantvraag herkent en verbanden legt tussen relevante gegevens;
  • Je bent communicatief vaardig;
  • Je bent stressbestendig;
  • Je hebt een besluitvaardige instelling en een groot verantwoordelijkheidsgevoel.
  • 22 Februari 2018 om 10:38

Medewerker Schadeclaims Verzekeraar Zoetermeer

Jij zal aan de slag gaan als Klantcontact medewerker op de afdeling Schade voor één van de grootste Verzekeraars in Nederland. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en instanties die vragen hebben over het aanvragen, behandelen, goedkeuren en uitbetalen van claims. Het is jouw taak om deze in behandeling te nemen, te beantwoorden en op een correcte manier te verwerken.

Naast de telefonische werkzaamheden zal jij ook administratieve taken uitvoeren die hierbij komen kijken. Daarnaast zal jij ook telefonisch en mailcontact onderhouden met klanten, instanties en leveranciers om hen de benodigde informatie te verschaffen.

De functie van Klantcontact medewerker op de afdeling Schade is een uitdagende functie waar veel verantwoordelijkheid bij komt kijken.

Je komt te werken voor één van de grootste verzekeraars in Nederland waar je als Klantcontact medewerker aan de slag zal gaan op de afdeling Schade. Alle mogelijke schademeldingen en vragen van verzekerden komen op deze afdeling binnen. Daarnaast zal jij je ook bezig houden met het afsluiten van nieuwe verzekeringen. Hierbij kan je denken aan het afsluiten van verzekeringen die allemaal betrekking hebben op het dekken van risico op een schade. Enkele voorbeelden hiervan zijn een reisverzekering, autoverzekering, inboedelverzekering of een aansprakelijkheidsverzekering.

Als je aan de slag gaat voor deze verzekeraar zal jij via FINTREX op uitzendbasis starten. Het volgende zal jou geboden worden:

FINTREX:

  • Een gezellige, informele, maar toch professionele werksfeer;
  • Uitstekende begeleiding en coaching, zowel bij de start als gedurende jouw werkzaamheden.

De arbeidsvoorwaarden:

  • Je gaat € 11,00 bruto per uur verdienen (vanaf 21 jaar en ouder);
  • Voor medewerkers onder de 21 jaar geldt een jeugdschaal die 10% lager ligt.

Reserveringen en Vergoedingen:

  • Naast jouw uurloon bouw jij ook 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren op. Deze reserveringen zullen periodiek worden uitgekeerd;
  • Bij een reisafstand vanaf 10 KM zul jij een reiskostenvergoeding ontvangen, conform CAO.

Wat vragen wij van jou?

Beschikbaarheid:

  • Jij bent minimaal 30 tot 40 uur per week beschikbaar om te werken;
  • Jij bent flexibel inzetbaar (maandag tot en met zaterdag);
  • Jij bent beschikbaar om een fulltime training te volgen.

Profieleisen:

  • Jij beschikt over een MBO4 diploma of bent in het bezit van een HBO Propedeuse;
  • Jij hebt minimaal 1 tot 2 jaar relevante werkervaring binnen de verzekeringsbranche.

Kerncompetenties:

  • Jij beschikt over uitstekende communicatieve en luistervaardigheden;
  • Jij bent empathisch en servicegericht;
  • Jij bent commercieel;
  • Jij pakt snel dingen op;
  • Jij kan snel schakelen tussen systemen;
  • Jij hebt goed inzicht in cijfers en bent administratief sterk;
  • Jij beheerst de Nederlandse taal uitstekend in zowel woord als geschrift;
  • Jij gaat nauwkeurig en probleemoplossend te werk;
  • Jij kan goed zelfstandig werken en bent resultaatgericht;
  • Jij hebt overtuigingskracht;
  • Jij bent klantvriendelijk.
  • 22 Februari 2018 om 10:38

Klantspecialist Schadeclaims Zoetermeer

Klanten bellen jou met vragen met betrekking tot woonverzekeringen. Met jou communicatieve vaardigheden kan jij achterhalen wat het probleem is en een goede beoordeling van de polisdekking en eventuele aansprakelijkheid vormen.

Je verwoordt de kern van het probleem en neemt de benodigde vervolgstappen. Hierbij behartig je zowel het belang van de klant als het belang van de opdrachtgever.

JIj gaat aan de slag bij het contactcenter van een bekende Zorgverzekeraar. JIj hebt hier telefonisch- en mailcontact met verzekerden om klantvragen, -verzoeken en klachten die betrekking hebben op huidige polissen, voorwaarden en vergoedingen op te lossen.

De organisatie laat zich kenmerken door een informele werksfeer, diverse opleidingsmogelijkheden en gedreven medewerkers. De locatie is goed bereikbaar zowel met eigen vervoer als met openbaar vervoer.

Wij bieden voor deze functie het volgende:

  • Een salaris van €11,00 bruto per uur exclusief vakantiedaguren;
  • Een betaalde training;
  • Wij bieden opleidingsmogelijkheden om je Wft certificaten te behalen.

Wij vragen voor deze functie het volgende:

  • Je hebt bij voorkeur minimaal 1,5 jaar financieel klantcontact ervaring (bank of verzekeraar);
  • Je hebt minimaal een opleiding op MBO4 niveau afgerond en kunt hiervan een diploma overhandigen;
  • Je bent minimaal 20 uur en maximaal 40 uur per week beschikbaar van maandag t/m zaterdag, met hierbij een bovengrens die 10 uur afwijkt van de ondergrens (bijvoorbeeld min. 20 tot max. 30 uur of min. 30 tot max. 40 uur);
  • Je bent 1 zaterdag per 4 weken beschikbaar, je bent elke maandag van 09:00 tot 12:00 uur beschikbaar;
  • Je bent beschikbaar om twee avonden per week te werken;
  • Na startdatum heb je binnen 03 maanden geen vakanties gepland.
  • 22 Februari 2018 om 10:38
OuderKlantenservice Medewerker

Customer Service medewerker Oxxio

Als customer service medewerker bij Oxxio in Rotterdam ben jij samen met jouw team verantwoordelijk voor het oppakken van telefonische klantvragen.

Jij wordt opgeleid tot een allround medewerker die allerlei klantvragen telefonisch beantwoordt en ook gebruik maakt van alle andere tools die je binnen de Oxxio 1 Crew tot je beschikking hebt.  Deze vragen kunnen onder ander gaan over: betalingsregelingen, de jaarcheck, inzicht in energieverbruik of het berekenen van een online voorschot check.

Klanten kunnen al deze informatie ook terugvinden in de Oxxio app. Maar mochten zij hier niet zelf uitkomen, dan ben jij er als allroun 1 Crew medewerker om alle vragen te kunnen beantwoorden! Jij bent daarbij in staat om verschillende soorten klantvragen de juiste prioriteit te geven en deze van A tot Z af te handelen.

Na verloop van tijd is het mogelijk dat jij naast telefoon ook op andere klantcontact kanalen wordt ingezet zoals de Online Chat en Facebook Messenger.

Wat ik in ieder geval zoek zijn nieuwe collega's met genoeg energie die:

  • Van nature duidelijk, snel en vernieuwend zijn in hun aanpak;
  • Het liefst ervaring hebben in (telefonisch) klantcontact;
  • Bekend zijn met termen als afhandeltijd en targets;
  • Op zoek zijn naar een uitdagende baan voor de lange termijn;
  • Klanten blij kunnen maken;
  • Een creatieve mindset hebben en flexibel zijn ingesteld;
  • Zichzelf thuis voelen in een gemotiveerd team;
  • Hun werktijd snel en efficiënt kunnen indelen;
  • Beschikbaar zijn voor een fulltime training van 10 werkdagen;
  • 24-32 uur, 28-36 uur of 32-40 uur per week kunnen werken;
  • Op maandagavond kunnen werken;
  • €11,62 per uur willen gaan verdienen.

  • 21 Februari 2018 om 17:13

Schade Acceptant Particulieren

Als schade acceptant ga jij 1e lijns vragen beantwoorden van particulieren en intermediairs aangaande het opmaken en afsluiten van schadeverzekeringen. Je komt dus telefonisch in contact met verschillende soorten stakeholders en streeft op hulpvaardige wijze naar het correct beantwoorden van de klantvraag. Je weet van de hoed en de rand wat betreft particuliere verzekeringsproducten en bent communicatief vaardig genoeg om hier een professionele dialoog over aan te gaan.

ASR is een vooruitstrevend bedrijf waar persoonlijke ontwikkeling hoog in het vaandel staat. De onderlinge werksfeer op deze afdeling is erg goed en je komt te werken in een brandnieuw duurzaam gerenoveerd kantoor met veel licht en prachtige werkplekken.   

Wij bieden binnen deze functie het volgende:

  • Een uitstekend uurloon op basis van ervaring;
  • Een uitdagende functie tijdens kantooruren;
  • Een informele werksfeer met alle ruimte voor persoonlijke ontwikkeling;
  • Reiskostenvergoeding;
  • De mogelijkheid om Wft schade particulieren te behalen voor start via FINTREX.

Wij vragen binnen deze functie het volgende:

  • Je bent minimaal in het bezit van Wft basis, idealiter bezit je ook Wft schade;
  • Je bent fulltime beschikbaar tijdens kantooruren en woont in Utrecht of omgeving Utrecht;
  • Je hebt aantoonbaar hbo werk - of denkniveau;
  • Je hebt affiniteit en ervaring met klant contact;
  • Je bent pro actief en hulpvaardig.
  • 21 Februari 2018 om 14:47

Webcare Specialist Oxxio: 1 crew member

Dan ben jij misschien dé Webcare specialist die wij voor Oxxio in Rotterdam zoeken. Voor een nieuw op te richten team '1 Crew' zoeken wij nieuwe collega's die zichzelf rekenen tot de digitale generatie. Jij regelt in je personal life jouw administratieve zaken het liefst zo snel, digitaal en makkelijk mogelijk.

Als Webcare specialist bij Oxxio word je opgeleid tot allround, multi-channel 1 Crew member waarin jij klantvragen telefonisch beantwoordt en ook gebruik maakt van alle andere kanalen die je binnen 1 Crew tot je beschikking hebt. Het is uiteindelijk op de lange termijn de bedoeling dat de klant al zijn energiezaken via de Oxxio app kan regelen: betalingsregelingen, de jaarcheck, inzicht energieverbruik, het berekenen van een online voorschot check.

Mochten zij er niet uitkomen via de app, dan is daar 1 Crew die als Digital Energy Experts alle vragen kunnen beantwoorden! Jij handelt klantcontact af via Call,  WhatsApp, Chat, Messenger en de Social Media kanalen. Jij bent in staat om verschillende soorten klantcontactvragen prioriteit te geven en deze tegelijkertijd te verwerken.

Wat ik in ieder geval zoek zijn nieuwe collega's met genoeg energie die:

  • Van nature duidelijk, snel en vernieuwend zijn in hun aanpak;
  • Het liefst ervaring hebben in (telefonisch) klantcontact;
  • Handig, snel en creatief zijn met reacties op WhatsApp, Facebook Messenger en Instagram;
  • Heel makkelijk en handig gebruik maken van mobiele apps;
  • Klanten blij kunnen maken;
  • Een creatieve mindset hebben en flexibel zijn ingesteld;
  • Hun eigen persoonlijke zaken snel, digitaal en makkelijk regelen;
  • Zichzelf thuis voelen in een gemotiveerd team vol millenials (digitale generatie);
  • Hun werktijd snel en efficiënt kunnen indelen;
  • Begin 2018 willen starten met een nieuwe baan midden in Rotterdam;
  • Beschikbaar zijn voor een fulltime training van 10 werkdagen;
  • 24-32 uur, 28-36 uur of 32-40 uur per week kunnen werken;
  • €11,62 per uur willen gaan verdienen.
     

  • 20 Februari 2018 om 13:40

Allround Webcare medewerker

Ben jij een échte millenial en wil jij deel uitmaken van het eerste klantenservice team in Nederland waarbij onder andere het klantcontact via social media kanalen binnen komt? Lees dan snel verder bij welke toffe organisatie jij aan de slag kan gaan!

Als Webcare Medewerker bij een vooraanstaande energieleverancier kom je in een brandnew, multiskilled team terecht waarin jij klanten telefonisch en via online kanalen (whatsapp, chat en social media) te woord staat.

Als Webcare medewerker sta jij klanten te woord bij zowel sales als service gerelateerde vragen. Hierbij kun je denken aan vragen over het huidige maandbedrag, verhuizingen maar ook vragen over klant worden of juist opzeggen.

Je gaat aan de slag bij een ontzettend jong en dynamisch bedrijf: één van de bekendste energieleveranciers in Nederland, die veel waarde hecht aan duurzame energie en niet bang is om mee te gaan met zijn tijd.

Je komt te werken in een ‘brandnew, multi-skilled, multi-channel’ team. Brandnew betekent dat flexibiliteit, creativiteit en oplossingsgerichtheid onwijs belangrijke waardes zijn. De klantsignalen die jij gaat opvangen gaat het bedrijf helpen om de prioriteiten te bepalen en klantervaringen te verbeteren!

  • De unieke kans om deel uit te maken van de eerste 'digitale klantenservice' in Nederland;
  • Een bruto uurloon van € 11,62 (exclusief toeslagen);
  • Flexibele werktijden. Je kan tussen de 24 tot 40 uur aan de slag;
  • 100% reiskostenvergoeding o.b.v. OV (vanaf 10 km);
  • Goede begeleiding en coaching gedurende jouw loopbaan;
  • Een super toffe job voor de langere termijn!

  • Je hebt minimaal MBO4 of HBO werk- en denk niveau (aantoonbaar);
  • Je hebt de komende 4 maanden geen vakantieplannen;
  • Je bent creatief en durft 'outside of the box' te denken;
  • Je hebt minimaal een jaar aantoonbare ervaring met klantcontact;
  • Je kan minimaal 24 tot 40 uur per week werken;
  • Je bent in de gelegenheid een VOG aan te vragen.
  • 20 Februari 2018 om 13:44

Medewerker Webcare Oxxio

Als medewerker Webcare bij Oxxio in Rotterdam handel jij, in samenwerking met de rest van 1 Crew, al het telefonische klantcontact af. Daarnaast beantwoord je ook vragen via de Chat en social media kanalen.

Voor deze functie is het belangrijk dat jij je thuis voelt in de wereld van digitale kanalen en zowel on- als offline sociaal actief bent. 70% van de werkzaamheden wordt multi-sessie (dus meerdere klanten tegelijk) afgehandeld dus snel kunnen schakelen tussen diverse systemen is ook wel handig.

Voor de functie van Webcare medewerker bieden wij het volgende:

  • Een salaris van €11,62 per uur;
  • Een baan van minimaal 24-32 uur per week;
  • Veel verantwoordelijkheid samen met jouw crew;
  • Een inspirerende werkomgeving in het Eneco World gebouw in Rotterdam;
  • Een uitgebreide starterstraining en ruimte om jezelf verder te ontwikkelen.

Jij bent iemand die:

  • Beschikt over een HBO werk - en denkniveau;
  • Bij voorkeur sterk is in (telefonisch) klantcontact;
  • Zelf erg handig én creatief is op onder andere Whatsapp en Facebook;
  • Zelf ook van meerdere apps op zijn/haar smartphone gebruik maakt;
  • Al zijn/haar administratieve zaken online regelt;
  • Een flexibele instelling heeft;
  • Duidelijk prioriteit kan geven en snel kan schakelen.

 

  • 20 Februari 2018 om 09:29

Medewerker Webcare

Als medewerker webcare ben jij degene die zoveel mogelijk telefonisch en online klantcontact oppakt en deze verwerkt. Zowel klanten als consumenten kunnen vragen hebben over de werking van de producten of diensten van de organisatie. Je krijgt te maken met zowel sales als customer service gerelateerde vragen, waarbij jij dus zowel je servicegerichte als commerciële skills gaat inzetten.

Omdat je voor deze functie multiskilled zal worden ingezet, zal je vooraf een training volgen waarin jij volledig wordt klaargestoomd om als online webcare medewerker aan de slag te gaan.  

Voor deze vacature kun je van ons het volgende verwachten:

  • Een baan voor de lange termijn;
  • Een salaris van €11,62 per uur (ongeacht leeftijd);
  • Collega's die zichzelf rekenen tot millenials;
  • Een professionele werkomgeving;
  • De ruimte om jezelf te ontwikkelen;
  • De mogelijkheid om deel te nemen aan een collectieve zorgverzekering;
  • De keuze om een sportabonnement af te sluiten;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 KM afstand woon - werkverkeer.

In eerste instantie zoeken wij nieuwe medewerkers (met minimaal een HBO achtergrond) die creatief en innovatief zijn in het verwerken, oplossen en beantwoorden van klantvragen vanuit zowel service als commercieel oogpunt. Affiniteit met de energiesector is een pré, absoluut geen must. Als je in deze functie aan de slag gaat ga jij werken aan een betere digitale wereld. Jouw skills en talent zijn voor deze organisatie veel belangrijker. Je krijgt hiervoor zeker de ruimte om dit te laten zien.

Verder ben jij iemand die digitaal 'aanwezig' is. Je regelt bijvoorbeeld jouw eigen bankzaken zoveel mogelijk online; het liefst allemaal zoveel mogelijk via de app, omdat dit veel sneller, duidelijker en makkelijker gaat.

Daarnaast ben jij:

  • Minimaal 24 uur per week beschikbaar;
  • In staat om een training van 10 werkdagen te volgen;
  • Iemand die sterk is met content (zowel in het Nederlands als in het Engels).

 

 

  • 20 Februari 2018 om 09:09

Webcare vacature (SPOED)

Wij zijn voor deze vacature met spoed op zoek naar nieuwe webcare medewerkers die de laatste plekken gaan vullen voor ons nieuwe team!

Als Webcare medewerker ga jij verschillende klantvragen oppakken met betrekking tot energie. Een hoop van deze vragen kunnen nieuwe klanten opleveren of juist klanten behouden. Daarom is een commerciële instelling van belang. De sales die jij gaat maken ga jij telefonisch maken of via verschillende Social Media kanalen, waaronder Facebook en Twitter. Dit zal ook gebeuren via andere chatkanalen, bijvoorbeeld: Op de website, via Facebook Messenger of de chat mogelijkheid in de app.

De functie gaat van start met een fulltime training van 10 dagen. Daarna is er de mogelijkheid om parttime aan de slag te gaan voor bijvoorbeeld vanaf 20 uur. Fulltime is natuurlijk ook mogelijk!

Dit bedrijf is een pionier op het gebied van energie. Zij zijn geen grote energiereus. In tegendeel. Met een klein en gedreven team kunnen zij zaken persoonlijk en efficiënt regelen voor klanten. Niet alleen leveren zij goedkope en groene energie, ook zijn zij met een enorme digitaliseringsslag bezig.

Zij zijn gevestigd in Rotterdam en erg makkelijk bereikbaar bent het Openbaar Vervoer.

Wij bieden:

  • Een bruto uurloon van €11,62;
  • Een baan vanaf minimaal 24-32 uur per week;
  • De kans om je te ontwikkelen in verschillende skills;
  • Een baan voor de langere termijn;
  • Een training om een energie expert te worden.

 

Jij bent een echte millenial die zich thuis voelt in een informele omgeving met 1 prioriteit: Klanten blij maken.

Omdat het bedrijf zich enorm ontwikkelt, is dit iets wat ook echt bij jou moet passen! Initiatieven nemen behoort namelijk ook tot jouw takenpakket. Daarnaast beschik je over een HBO werk - en denkniveau en kun je snel schakelen. Dit is erg van belang gezien de diversiteit van de soort vragen die je gaat oppakken.

  • 20 Februari 2018 om 09:06
โŒ