[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

πŸ”’
❌ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
Vandaag β€” 26 September 2017Klantenservice Medewerker

Klantenservice van een groeiend bedrijf

Als medewerker van de klantenservice ben jij het eerste aanspreekpunt. Er komen verschillende vragen op je af. Zo zal je de klanten moeten informeren over verschillende behandelingen, maar je zal ook afspraken moeten inplannen. Een klein onderdeel van je takenpakket is administratie, aangezien je al deze telefonische gesprekken in de diverse systemen moet vastleggen.

De laatste jaren is het aantal vestigingen van dit bedrijf fors toegenomen. Hierdoor is de klantenservice afdeling ook flink gegroeid. De verwachting is ook dat deze afdeling voorlopig blijft groeien. Ze zijn echt op zoek naar nieuwe medewerkers die met hen meegroeien. Hierdoor ontstaan er diverse doorgroeimogelijkheden.

  • Een startsalaris van 11,07 bruto per uur;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Je bouwt vakantiegeld en vakantiedagen op;
  • Je gaat 20-32 uur per werken, dit is afhankelijk van de drukte;

 

  • Je bent in het bezit van een MBO diploma;
  • Je hebt een sterke affiniteit met telefonisch klantcontact;
  • Ervaring in telefonisch klant contact is een pre;
  • Je wilt voor langere tijd aan de slag;
  • Je bent flexibel met betrekking tot je inzetbaarheid;
  • 26 September 2017 om 13:54

Klantcontact Medewerker Bewegingszorg in Naarden

Jij gaat aan de slag als Klantcontact Medewerker Bewegingszorg, Oog zorg, Vrouwenzorg, Inwendige zorg of Uiterlijk & Huid bij een bekende focuskliniek in Naarden. Als Klantcontact Medewerker kan jij zeer diverse vragen van (potentiële) cliënten verwachten. Hierbij kan jij denken aan de vraag om een afspraak voor een consult in te plannen, een vraag over de vergoeding van een ingreep of een vraag over het aanbod van ingrepen. Communicatieve vaardigheden en servicegerichtheid zijn in deze functie zeer belangrijk.

Jij gaat aan de slag voor Bergman Clinics in Naarden. Bergman Clinics is een focuskliniek met vestigingen door het hele land.

  • Een uurloon van €11,07 bruto per uur;
  • De mogelijkheid om 20 tot 32 uur per week te werken;
  • 8% vakantiegeld en 10% vakantiedagen.

  • Jij bent flexibel inzetbaar;
  • Jij beschikt over minimaal MBO4 werk- en denkniveau;
  • Jij hebt ervaring met (telefonisch) klantcontact;
  • Jij hebt affiniteit met de zorgsector.
  • 26 September 2017 om 13:37
OuderKlantenservice Medewerker

Klantenservice medewerker in een callcenter

Hoe zou jij reageren op de volgende vragen:

  • Ik ga binnenkort verhuizen, wat gebeurt er met mijn huidige hypotheek?
  • Ik ga binnenkort met pensioen, wat staat mij te wachten?
  • Ik wil zoveel mogelijk rente ontvangen over mijn spaarrekening, kun je mij hier advies over geven?

Lijkt het je leuk om klanten te helpen met deze vragen? Zou je hen het juiste advies kunnen geven en hun belang voorop kunnen stellen? Dan is dit de functie die bij jou past! Als klantenservice medewerker ben jij verantwoordelijk voor de juiste klantenbeleving gericht op financiële producten. Je wordt niet afgeschrikt door diepgaande, soms emotionele vraagstukken over privé situaties van klanten. Je probeert hun situaties te herkennen en om te zetten in concrete informatie en plannen.

Je komt te werken voor één van de grootste verzekeringsmaatschappijen van Nederland. Zij bieden allerlei financiële verzekeringen aan en ze hebben hier al miljoenen huishoudens mee geholpen. Het belangrijkste in deze organisatie is de klantenbeleving. Samen met jouw collega's zorg je er dan ook voor dat het klantenbelang voorop staat en je altijd op zoek gaat naar een passende oplossing.

  • Een uitdagende functie die je cv zeker weten een boost zal geven;
  • De kans om je Wft kennis (Basis, Vermogen en Hypothecair Krediet) in de praktijk toe te passen of dit te behalen via FINTREX;
  • Een brutosalaris van € 16,30 per uur;
  • Een parttime baan voor 28 tot 36 uur per week;

Je hebt minimaal 2 jaar recente werkervaring in de financiële sector met in ieder geval MBO 4 of HBO werk- en denkniveau. Ook ben je flexibel inzetbaar in de uren die deze functie verlangt, waarbij je 1 avond per week en 1 zaterdag per maand beschikbaar bent. Verder verwachten wij dat je klant gedreven bent en genoeg affiniteit hebt met betrekking tot financiële producten.

  • 22 September 2017 om 12:23

Financieel adviseur Lenen, Sparen, Verzekeren bij ABN AMRO Amsterdam

Als financieel adviseur ga jij aan de slag op de afdeling Lenen, Sparen en Verzekeren bij ABN AMRO in Amsterdam. Jij gaat (potentiële) klanten verder helpen door te informeren en adviseren over de beschikbare producten of diensten. Jij weet alles op het gebied van Lenen, Spaarmogelijkheden en Verzekeringen van de ABN AMRO. Jij Dit komt omdat jij volledig klaargestoomd wordt door een betaalde fulltime training van 13 weken! 

Daarnaast bieden wij de mogelijkheid om een Wft Basis, Wft Schade en/of Wft Consumptief Krediet te behalen via FINTREX. Mocht jij je Wft Basis of meerdere Wft diploma's al behaald hebben is dit een pré en mooi meegenomen!

Werken bij ABN AMRO betekent dat je aan de slag gaat bij een organisatie waar initiatief, creativiteit en service hoog in het vaandel staan. Ook wordt er veel aandacht besteed aan persoonlijke ontwikkeling en groei. Binnen de afdeling waar jij komt te werken ga jij naast jouw klantcontact functie, ook met het team de ontwikkelingen in de markt en binnen ABN AMRO analyseren.

Wij bieden jou als financieel adviseur het volgende:

  • Een startsalaris van €12,08 bruto per uur;
  • De mogelijkheid om gratis via FINTREX meerdere Wft certificaten te behalen;
  • Na het behalen van 3 Wft certificaten zul jij instromen op het salaris van €13,53 per uur;
  • Opbouw van 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Een reiskostenvergoeding;
  • Een informele en gezellige werksfeer waar je werkt in een ambitieus team;
  • Een betaalde training van 13 weken, om volledig klaargestoomd te worden voor de functie;
  • Goede begeleiding en veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling.

Wij vragen jou als financieel adviseur het volgende:

  • Je hebt minimaal HBO werk- en denkniveau;
  • Je bent tussen de 32 tot 36 uur per week beschikbaar om te werken;
  • Het bezit van een Wft Basis diploma is een pré;
  • Je bent één avond in de week beschikbaar om te werken;
  • Je bent op maandag beschikbaar om te werken;
  • Je ben communicatief sterk ingesteld;
  • Je bent servicegericht en empathisch ingesteld;
  • Je hebt geen vakantieplannen aankomende drie maanden.
  • 21 September 2017 om 15:38

Klantcontact afdeling Lenen, Sparen, Verzekeren bij ABN AMRO Zwolle

In deze klantcontact functie ga jij aan de slag op de afdeling Lenen, Sparen en Verzekeren bij ABN AMRO. Jij gaat (potentiële) klanten verder helpen door hen te informeren en adviseren over de producten of diensten van de ABN AMRO. Jij weet alles op het gebied van Lenen, Spaarmogelijkheden en Verzekeringen. Jij wordt namelijk volledig klaargestoomd door een betaalde fulltime training van 13 weken!

Ook bieden wij jou de mogelijkheid om je Wft Basis, Wft Schade en/of Wft Consumptief Krediet te behalen via FINTREX. Mocht jij je Wft Basis of meerdere Wft diploma's al behaald hebben is dit mooi meegenomen!

Werken bij ABN AMRO betekent dat je aan de slag gaat bij een organisatie waar initiatief, creativiteit en service hoog in het vaandel staan. Ook wordt er veel aandacht besteed aan persoonlijke ontwikkeling en groei. De afdeling waar jij gaat werken is de afdeling Lenen, Sparen en Verzekeren. Binnen deze afdeling ga jij naast jouw klantcontact functie, ook met het team de ontwikkelingen in de markt en binnen ABN AMRO analyseren.

Binnen deze klantcontact functie bieden wij het volgende:

  • Een startsalaris van €12,08 bruto per uur;
  • De mogelijkheid om gratis via FINTREX meerdere Wft certificaten te behalen;
  • Na het behalen van 3 Wft certificaten zul jij instromen op het salaris van €13,53 per uur;
  • Opbouw van 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Een reiskostenvergoeding;
  • Een informele en gezellige werksfeer waar je werkt in een ambitieus team;
  • Een betaalde training van 13 weken, om volledig klaargestoomd te worden voor de functie;
  • Goede begeleiding en veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling.

Binnen deze klantcontact functie vragen wij het volgende:

  • Je hebt minimaal HBO werk- en denkniveau;
  • Je bent 32 tot 36 uur per week beschikbaar om te werken;
  • Het bezit van een Wft Basis diploma is een pré;
  • Je bent één avond in de week beschikbaar om te werken;
  • Je bent op maandag beschikbaar om te werken;
  • Je hebt ervaring met klantcontact opgedaan;
  • Je bent servicegericht en empathisch ingesteld;
  • Je hebt geen vakantieplannen aankomende drie maanden.
  • 21 September 2017 om 14:43

Inbound medewerker (20-32 uur) Medische Kliniek Regio Amsterdam

Inbound bellen. De naam zegt het al: Je handelt alle inkomende telefoontjes van de klanten zorgvuldig af. Een zinvolle taak dus. De klant heeft je nodig en jij helpt ze verder. Dit kan zijn door een afspraak in te plannen of de juiste informatie te geven over een behandeling van de kliniek.

Het hoofdkantoor van de medische kliniek waar jij komt te werken ligt in de omgeving van Amsterdam. In deze vestiging bevindt zich de klantenservice, waar jij deel van uit gaat maken. Er zijn verschillende divisies zoals: Bewegingszorg, Vrouwenzorg, Uiterlijk & Huid en Oog zorg. Er is dus voldoende ruimte om jezelf te ontwikkelen.

  • Een salaris van €11,07;
  • Reiskostenvergoeding voor zowel OV als eigen vervoer.
  • Verschillende doorgroeimogelijkheden
  • Een functie voor 20-32 uur per week;
  • Een gezellige werksfeer.

  • Je kan een luisterend oor bieden aan anderen;
  • Je bent flexibel beschikbaar op doordeweekse dagen;
  • Je vindt het niet erg om minimaal 1 avond te werken;
  • Je bent in het bezit van een MBO diploma;
  • Je hebt affiniteit met de medische wereld;
  • Ervaring als klant contact medewerker is een pré.
  • 21 September 2017 om 13:37

KPN klantenservice medewerker in Rotterdam

Jij zal gaan werken als klantenservice medewerker voor de KPN in Rotterdam. Dat houdt in dat je een leuk gevarieerd takenpakket zal krijgen. Jij wordt gebeld door verschillende klanten met diverse vragen over hun abonnement. Aan jou de taak om deze klanten zo goed mogelijk te helpen. Dat doe jij als volgt:

1. Goed luisteren naar de klant;
2. Goed doorvragen, zodat je alle informatie kunt verzamelen;
3. Begrip tonen aan de klant;
4. Een goede oplossing bieden;
5. Checken of de klant het hier mee eens is;
6. Het gesprek goed afsluiten.

Denk jij een ster te zijn in klantcontact en woon jij in de omgeving van Rotterdam? Lees dan verder!

Jij gaat bellen voor het callcenter Webhelp in Rotterdam. Hier ga je samen met een gedreven team werken aan een project voor KPN. De bedoeling is dat jullie er samen voor zorgen dat de klanten zich goed geholpen voelen door jullie. Door samenwerking en een goede sfeer, realiseren jullie dat iedere dag!

  • Een uurloon van 9,04 euro per uur (als je 21 bent geweest);
  • De opbouw van vakantiedaguren (10%);
  • De opbouw van vakantiegeld (8%^);
  • De mogelijkheden om gratis cursussen en trainingen te volgen.

Waar moet je aan voldoen? Jij moet kunnen voldoen aan de volgende punten:

  • MBO 4 werk- en denkniveau;
  • Een beschikbaarheid van 20 tot 40 uur per week;
  • Een bereidheid om twee avonddiensten tot 22:30 te werken;
  • De mogelijkheid om eens in de 3 weken op zaterdag en eens in de 6 weken op vrijdag te werken;
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal.

Verder zoeken we iemand die zich in de volgende omschrijving herkent:

  • Vriendelijk;
  • Open;
  • Gemotiveerd;
  • Goed inlevingsvermogen;
  • Teamplayer.

De openingstijden zijn van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 22.30 en op zaterdag van 09.00 tot 22.00

  • 20 September 2017 om 13:56

Klantcontact medewerker bij KPN Service in Zoetermeer

In deze functie als Klantcontact medewerker bij KPN lever jij een grote bijdrage aan het behoud van de klanten. Jij stelt bestaande klanten van KPN gerust en dit gesprek stel jij de juiste vragen en luister je goed naar de klant om zo te achterhalen hoe tevreden de klant is over de dienstverlening. Door jouw sterke communicatieve vaardigheden ontdek je waar de eventuele verbeterpunten liggen. Blijkt de klant verbeterpunten of klachten te hebben? Dan neem jij direct actie om de situatie te verbeteren. Ook geef jij de klant advies over hoe hij het maximale uit het abonnement kan halen.

Je gaat in deze functie om met vertrouwelijke gegevens, het is dus van belang dat jij hier op een discrete en zorgvuldige manier mee om gaat.

Je wordt onderdeel van een gemotiveerd klantcontact team van KPN. Je werkt hier bij een klantcontact center in het centrum van Zoetermeer. De organisatie wordt gekenmerkt door een informeel team met medewerkers waarbij kwaliteit en service voorop staat.

  • Voor deze functie geldt een salaris van € 9,04 bruto per uur vanaf 21 jaar;
  • Onder de 21 jaar gelden er diverse bruto jeugdlonen; 
  • Daarnaast ontvang je 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Ook ontvang je reiskostenvergoeding vanaf 10 kilometer met ov 100% en ev middels staffel;
  • Je werkt binnen een gemotiveerd team waar ontwikkeling centraal staat;
  • Goede opleidingsmogelijkheden en goede begeleiding.

Beschikbaarheid:

  • In deze functie ben jij minimaal 20 uur en maximaal 40 uur beschikbaar; 
  • Je bent 2 avonden beschikbaar tot 22.30 uur;
  • Je bent 6 weken fulltime beschikbaar voor de training;
  • De werktijden zijn van ma t/m za van 08.00 tot 22.30 uur en op zondag van 09:00 tot 22:00;
  • Je bent 1x per 6 weken op vrijdag beschikbaar;
  • Je kan 1x per 3 weken werken op zaterdag;

Eisen en competenties:

  • Jij beschikt minimaal over een MBO werk- en denkniveau;
  • Jij beschikt over minimaal 6 maanden werkervaring met klantcontact;
  • Jij hebt sterke communicatieve vaardigheden;
  • Jij kunt discreet en zorgvuldig met vertrouwelijke gegevens omgaan;
  • Jij beheerst de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift;
  • Jij hebt een groot inlevingsvermoging en bent servicegericht ingesteld.
  • 20 September 2017 om 12:26

Word Klantcontact medewerker bij Sitel in Best!

Wil jij jouw CV een boost geven en alleen werken tijdens kantoortijden? Dan is dit een leuke baan voor jou!

Als inbound klantcontact medewerker bij Sitel sta je klanten telefonisch te woord. Je zal komen te werken op de afdeling van een wereldwijd bekend topmerk, die onder andere laptops en printers in het assortiment heeft opgenomen. Voordat je start zal je een fulltime training krijgen die je helemaal klaarstoomt voor het echte werk begint!

  • Een doorbetaalde training van 3 weken die start op 2 oktober;
  • Salaris van €9,20 bruto per uur;
  • Weekend en avonden ben je lekker vrij!
  • Je kan parttime of fulltime aan de slag.
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 KM per enkele reis;
  • Goede coaching en begeleiding.

  • Iemand die flexibel inzetbaar is van maandag t/m vrijdag tijdens kantoortijden 08:30-18:00 uur;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal goed;
  • Minimaal MBO-3 niveau;
  • Je hebt interesse in computers en toebehoren;
  • Je vindt het leuk om te werken voor een A-merk!

Bij Sitel werken mensen met verschillende achtergronden en leeftijden. Er heerst een grote collegialiteit en er wordt respectvol met elkaar omgegegaan. Wil je kunnen lachen met je collega's en heb je uitdaging nodig in je werkzaamheden? Dan pas jij goed op deze afdeling!

  • 20 September 2017 om 12:08

Start je carrière als Klantcontact medewerker bij Sitel in Best!

Als Klancontact medewerker bij het internationale bedrijf Sitel sta je klanten telefonisch te woord. Je gaat servicegericht te werk en kan jouw antwoord of oplossing op een duidelijke manier overbrengen naar de klant. De training die je vooraf krijgt zal jou volledig klaarstomen voor het echte werk! De training richt zich op communicatie en de producten van een bekend merk. Aan het eind van de training weet je dus precies hoe je een klant te woord staat en heb je genoeg informatie over de producten.

Je gaat aan de slag bij het internationale bedrijf Sitel. Dit bedrijf vindt het belangrijk om te investeren in hun medewerkers. Er worden trainingen aangeboden om hun medewerkers zo goed mogelijk voor te bereiden en op de hoogte te houden van nieuwe producten. Ook wordt er veel tijd besteedt aan coaching en begeleiding.

  • Een bruto salaris van €9,20 per uur;
  • Je werkt alleen tijdens kantoortijden: maandag t/m vrijdag 08:30-18:00! 
  • Een training over de producten en een communicatietraining;
  • Reiskostenvergoeding boven de 10 KM per enkele reis;
  • Goede begeleiding en coaching;
  • Een baan voor langere termijn;
  • Een heel leuk en divers team!

  • Je hebt affiniteit met computers;
  • Minimaal MBO3 werk- en denkniveau;
  • Iemand die servicegericht werkt;
  • Je bent parttime of fulltime beschikbaar;
  • Je beheerst de Engelse taal goed.
  • 20 September 2017 om 11:57

Bijbaan Rabobank in Eindhoven

Studeer je nog of ben je op zoek naar een leuke parttime functie voor naast je gezin? Dan hebben wij misschien wel de ideale bijbaan voor je.

Voor de Rabobank te Eindhoven zijn we op zoek naar Callcentermedewerkers voor de afdeling Zakelijk. Hierbij zal je zakelijke klanten telefonisch te woord staan of vragen beantwoorden via de telefoon. Voornamelijk zullen de vragen bankinhoudelijk zijn maar ook servicevragen komen gedurende je werkdag voorbij. Je zal hierbij wel in staat moeten zijn om snel te schakelen tussen verschillende gesprekken en hierbij de klantvriendelijkheid niet uit het oog te verliezen. Je verzamelt informatie zelfstandig. Komen er bijzondere situaties voorbij dan wordt er van je verwacht dat je deze met het team deelt.

De Rabobank is een zeer bekende financiële organisatie in Nederland. De serviceverlening is voor haar dan ook als vanzelfsprekend enorm belangrijk.

Op de afdeling werken collega's die, evenals jijzelf, een passie hebben voor de klantcontact branche, zeer positief zijn ingesteld en keihard willen werken om uitstekende resultaten te behalen. Herken jij jezelf hierin? Dan ben jij misschien wel de geschikte kandidaat voor deze functie.

Wanneer jij voor De Rabobank gaat werken, kan je het volgende verwachten:

  • Een werksfeer waar je blij van wordt;
  • Begeleiding en trainingen waar je alleen maar beter van wordt;
  • Collega's waar je mee kan lachen en je af en toe net dat zetje extra kunnen geven;
  • Je komt te werken in een professionele organisatie.

Salaris en vergoedingen:

  • Salaris van € 11,07 bruto per uur (dit is voor iedereen vanaf 23 jaar en ouder), wanneer jij jonger bent dan 23 jaar ligt jouw bruto uurloon 10% lager;
  • 8% vakantiegeld, over de gewerkte uren;
  • 10% vakantiedaguren, over de gewerkte uren;
  • Reiskostenvergoeding, dit zal worden betaald conform CAO en alleen wanneer jouw reisafstand meer dan 10km is.

Voor de functie vragen wij het volgende:

  • Flexibiliteit, minimale inzetbaarheid van 16 uur per week en maximaal 28 uur per week;
  • Keuze te maken tussen de shifts 16-20 uur, 20-24 uur of 24 - 28 uur;
  • Beschikbaarheid in de avond en in het weekend. Werktijden zijn op werkdagen van 17:00 tot 22:00 en in het weekend van 09:00 tot 17:00;
  • Minimaal 3 uur achtereenvolgens kunnen werken;
  • Bezit van propedeuse of studerende aan een HBO of WO opleiding;
  • Je bent servicegericht.
  • 19 September 2017 om 16:03

Klantcontact medewerkers gezocht bij PostNL Webcare!

Als Klantcontact medewerker bij PostNL Webcare ga jij vragen of klachten oppakken die via Social Media binnenkomen: Facebook en Twitter. Een uitdagende online functie voor de social media goeroe of creatieve geest! Ben jij sterk in de Nederlandse en Engelse taal, creatief en gevat? Lees dan snel verder om te zien of jij een aanwinst bent voor dit team!

Het voordeel van deze functie is dat jij flexibel aan de slag kan. Daardoor is deze baan mogelijk voor fulltimers, parttimers én studenten (mits jij een fulltime training van twee weken kan bijwonen). de belangrijkste eigenschappen zijn: Analytisch vermogen, begrijpend lezen, zelfstandigheid, en klantgerichtheid. Wat vooral belangrijk is is enthousiasme en een servicegerichte houding!

Jij gaat aan de slag op de Webcare afdeling van PostNL. Deze afdeling is gevestigd in een Contactcenter in hartje Leeuwarden, op slechts 5 minuten lopen vanaf het station. Deze afdeling staat bekend om zijn prettige en open sfeer, het onderling ondersteunen van elkaar en de mogelijkheden tot doorgroeien (nieuwe taken erbij krijgen). Het leuke is dat de medewerkers erg veelzijdig en op hun eigen manier creatief zijn.

  • Een salaris van € 9,21 per uur vanaf 22 jaar (voor jonger dan 22 jaar gelden jeugdschalen);
  • Opbouw van vakantiegeld en vakantie uren;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 KM enkele reis (OV wordt 100% vergoed!);
  • Ruimte openingstijden: maandag t/m vrijdag 08:00 – 23:00, zaterdag 08:00 – 19:00, zondag 10:00 – 19:00;
  • Een prettige omgeving en een goede werksfeer;
  • Coaching en begeleiding op maat.

  • Je bent minimaal 14 - 20 uur per week beschikbaar. Hogere contractwaardes zijn mogelijk;
  • De vrijdagavond ben jij beschikbaar om te komen werken;
  • Je beheerst zowel de Nederlanse als Engelse taal;
  • Je hebt een servicegerichte houding en analytisch vermogen;
  • Je hebt een sterk gevoel voor taal.
  • 19 September 2017 om 11:56

Werken in de Focuskliniek van Nederland

Wat ga je doen?

  • Afspraken inplannen voor alle klinieken door heel Nederland;
  • Je geeft informatie over de verschillende behandelingen;
  • Je bespreekt de facturen en declaraties met de klanten van Bergman Clinics;
  • Wanneer een klant al een behandeling heeft ondergaan, lever jij telefonisch de benodigde nazorg.

In Naarden staat het hoofdkantoor van dé focuskliniek van Nederland: Bergman Clinics. Bergman Clinics staat bekend om de persoonlijke aandacht en het leveren van deskundig en bewezen kwaliteit. In de meeste gevallen worden de behandelingen bij Bergman Clinics vergoed door de zorgverzekeraar.

Naast een functie binnen een groeiend bedrijf, bieden wij jou ook een salaris van €11,07 bruto per uur. Dit is exclusief een reiskostenvergoeding en de opbouw van vakantietoeslagen. Doordat je komt te werken in een groeiende onderneming zijn er ook diverse doorgroeimogelijkheden, zowel op het hoofdkantoor als op de klinieken verspreid door het land.

  • Je bent flexibel beschikbaar gedurende de openingstijden van de afdeling;
  • Je kan 20-32 uur werken per week;
  • Je kan je goed inleven in de situatie van anderen;
  • Je hebt ervaring met klantencontact;
  • Je hebt aantoonbare affiniteit met de medische wereld.
  • 19 September 2017 om 11:30

Start nu als klantexpert bij PostNL Zakelijk

Ben jij in een functie van Klantenservice Medewerker altijd op zoek naar dat extra stukje verantwoordelijkheid? Deze ga je bij PostNL Zakelijk absoluut vinden! In deze functie is het van belang dat je zelfredzaam bent en duidelijk bent in je communicatie. Jij gaat namelijk de zakelijke klanten van PostNL telefonisch én via de mail te woord staan bij al hun vragen en klachten. Je zult gaan merken dat je niet alle vragen of klachten direct kan oplossen, in deze gevallen start jij jouw eigen onderzoek op. Je gaat meerdere systemen raadplegen en/of gaat in overleg met andere afdelingen of externe partijen. Het is jouw verantwoordelijkheid om dit onderzoek van a tot z te begeleiden en de klant tevens op de hoogte te houden van de voortgang en uitkomst. Ben jij klaar voor deze uitdaging? dan komen we graag met jou in contact!

Jouw standplaats is hartje Leeuwarden, je gaat aan de slag in een informeel maar professioneel contactcenter. Jij bent het visitekaartje voor de zakelijke klanten van PostNL. Jij zult jezelf blijven ontwikkelen in deze functie en zelfredzaamheid wordt zeer gewaardeerd.

  • Een salaris van € 9,21 bruto per uur (vanaf 22 jaar);
  • Jonger dan 22 jaar? Dan gelden jeugdschalen;
  • Opbouw van vakantie uren en vakantiegeld;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 KM enkele reis;
  • Een afwisselende baan;
  • Coaching en begeleiding.

  • Minimaal MBO3 werk- en denkniveau;
  • Je bent PC vaardig en hebt goede communicatieve vaardigheden;
  • Verantwoordelijkheidsgevoel en proactief;
  • Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift (je zult ook gaan mailen met klanten);
  • Beschikbaar voor een fulltime (betaalde) training;
  • Je bent één van de volgende urencategorieën beschikbaar: 20 - 28 uur, 24 - 32 uur of 28 - 36 uur.  
  • 19 September 2017 om 11:28

FinanciΓ«le klantcontact functie regio Epe

Is het voor jou een leuke uitdaging om de volgende vragen van klanten te beantwoorden?

  • Ik ga verhuizen, kan ik mijn huidige hypotheek meenemen?
  • Ik wil beleggen, waar moet ik allemaal rekening mee houden?
  • Ik wil meer weten over mijn pensioenopbouw, kunt u mij een hiervan een overzicht sturen?

Is je antwoord 'JA!' Dan zijn wij op zoek naar jou! Bij deze organisatie ga jij aan de slag als Financiële Klantcontact en help jij (aankomende) klanten met alle financiële vraagstukken. Jij bent snel en anticiperend, waardoor jij precies weet wat de klant bedoelt en hoe je de klant verder op weg kan helpen!

Deze financiële dienstverlenende organisatie is een van de grootste in Nederland. Je herkent deze organisatie aan de slogan "Even Apeldoorn bellen!' waarmee zij elke klant, iedere dag te woord staat. Je zal komen te werken in een gedreven en gemotiveerd team waarbij de klant ten allen tijden centraal wordt gesteld.

  • Parttime baan van 28 tot 36 uur per week;
  • Bruto salaris van € 16,30 per uur;
  • Mogelijkheid om je Wft kennis toe te passen. Of anders, je Wft Basis, Vermogen en Hypothecair Krediet te behalen via FINTREX;
  • Mogelijkheid om je klant gedrevenheid en enthousiasme kwijt te kunnen in deze uitdagende functie!

  • Behaalde MBO 4 diploma of HBO werk-denkniveau;
  • Recente werkervaring in de klantcontact service en financiële sector;
  • Beschikbaarheid van 1 avond in de week en 1 zaterdag in de maand;
  • Beschikbaarheid van 4 fulltime trainingsweken voorafgaand aan de start van je baan.
  • 19 September 2017 om 10:47

Klantenservice medewerker (FR-NL) bij Hema Amsterdam!

Dan is dit een hele leuke functie voor jou! Wij zijn voor het gezellige Klantcontact team van Hema Amsterdam op zoek naar Nederlandstalige én Franstalige collega's!

Je gaat als klantenservice medewerker telefonische vragen beantwoorden van klanten. Deze vragen kunnen bestaan uit Nederlandse en Franse vragen, klachten en claims van klanten en filialen over producten en diensten. Jij krijgt door een training en goede begeleiding en coaching veel kennis over de Hema, waardoor jij als de beste de klanten van de juiste informatie kan voorzien!

Je zal komen te werken bij het klantcontact center van een bekende Nederlandse Winkelketen Hema. Klantvriendelijkheid en servicegerichtheid staan hier hoog in het vaandel en ook wordt er veel waarde gehecht aan het zich thuis laten voelen van nieuwe en huidige medewerkers!

 

  • Een marktconform salaris;
  • Naast je salaris heb je recht op 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Reiskosten boven de 10 KM enkele reis worden vergoed;
  • Een gezellige en informele werksfeer;
  • Een training van 6 werkdagen om volledig klaargestoomd te worden voor de functie;
  • Goede begeleiding en coaching;
  • Flexibele werktijden: maandag tot vrijdag tussen 08.30 uur en 21.00 uur en zaterdag tussen 10.00 uur en 18.00 uur.

  • Je hebt minimaal MBO3 werk - en denkniveau;
  • Je spreekt Nederlands én Frans;
  • Je bent communicatief sterk; 
  • Je bent tussen de 24-32 uur of 28-36 uur per week beschikbaar;
  • Je bent op woensdag beschikbaar om te werken;
  • Je bent beschikbaar om een training van 6 werkdagen te volgen;
  • Je bent PC vaardig en kunt snel schakelen en registreren tussen diverse systemen.
  • 19 September 2017 om 09:51

Technisch Klantenservice medewerker gezocht bij Sitel in Best!

Als technisch Klantenservice medewerker beantwoord je vragen van zowel particuliere als zakelijke klanten over hardware en software. Deze vragen kunnen gaan over bijvoorbeeld printers en laptops. Jij zoekt gepaste oplossingen voor de klant en probeert om in één telefoongesprek de klant volledig verder te helpen. De tevredenheid van de klant staat namelijk op de eerste plaats bij jou! 

De systemen waarmee gewerkt wordt zijn allemaal in het Engels. Het is dus van belang dat jij zowel de Nederlandse als Engelse taal goed beheerst!

Jij gaat aan de slag voor de organisatie Sitel in Best. Sitel is marktleider in Business Process Outsourcing diensten en heeft verschillende afdelingen. Jij gaat werken op de technische afdeling Technical Support en Hardware, waar jij alles weet over de aangeboden producten.

Wij bieden voor deze functie het volgende:

  • Een bruto salaris van € 9,20 per uur;
  • Naast je salaris heb je recht op 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Een gezellige en informele werksfeer;
  • Een training om volledig klaargestoomd te worden voor deze functie;
  • Goede begeleiding en coaching;
  • Je kunt parttime of fulltime aan de slag gaan;
  • Reiskosten boven de 10 KM enkele reis worden vergoed;
  • Werktijden: Maandag tot en met vrijdag van 8:30 uur tot 18:00 uur.

Wij vragen voor deze functie het volgende:

  • Je hebt minimaal MBO3 werk - en denkniveau;
  • Je kunt minimaal 24 uur per week werken;
  • Je hebt geen vakantie gepland staan in de eerste 3 maanden;
  • Je bent flexibel inzetbaar op dagen van maandag tot vrijdag;
  • Je hebt bij voorkeur een technische achtergrond of bent technisch ingesteld;
  • Je bent PC vaardig en kunt snel schakelen en registreren tussen diverse systemen;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in zowel woord als geschrift;
  • Je hebt een groot inlevingsvermogen;
  • Je bent zeer servicegericht ingesteld;
  • Je werkt nauwkeurig en bent probleemoplossend;
  • Je werkt zelfstandig en bent resultaatgericht.
  • 18 September 2017 om 14:50

Versterk ons klantenservice team van Vodafone in Ede!

Als klantenservice medewerker heb je verschillende taken. Hierbij moet je denken aan de volgende dingen:

  • Het stukje administratie dat komt kijken bij het afhandelen van vragen;
  • Ervoor zorgen dat de klanten niet willen overstappen;
  • Het beantwoorden van telefonische vragen;
  • Mee gaan naar leuke uitjes en borrels;
  • Klanten gerust stellen.

Deze taken ga jij uitvoeren voor Vodafone, een van de grootste providers in Nederland. De producten die vodafone aanbiedt zijn onder andere telefonie abonnementen (misschien ben jij wel klant bij Vodafone!). Dit is dus ook het onderwerp waarover de vragen van de klanten zullen gaan. Jouw collega's zijn gezellige, harde werkers van allerlei afkomsten en leeftijden!

  • Je ontvangt ook nog eens 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Je krijgt een brutoloon van € 9,04 per uur vanaf 21 jaar en ouder;
  • Als je jonger bent, geldt een salaris van € 8,04 per uur;
  • Mogelijkheden tot het volgen van gratis cursussen;
  • Professionele werkomgeving en begeleiders;
  • Vergoeding voor jouw gemaakte Reiskosten;
  • Mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen;

Je kan werken binnen deze flexibele werktijden: van maandag tot en met vrijdag tussen 08.00 - 20.00 uur. Zaterdag tussen 08.00 -18.00 uur

Je moet beschikbaar zijn op de volgende momenten:

  • Een training van 6 weken;
  • 20 tot 32 uur per week;
  • 3 avonden per week;
  • Elke zaterdag.

Daarnaast moet je jezelf kunnen herkennen in de volgende competenties:

  • Goede beheersing van de Nederlandse taal;
  • Analytisch, empathisch en vriendelijk;
  • Goede computervaardigheden;
  • MBO werk - en denkniveau.
  • 15 September 2017 om 13:52

Klantenservice medewerker Schade

Als Klantenservice medewerker op de afdeling schade handel jij elke schademelding zo snel en goed mogelijk af. Het is de bedoeling dat de klant niet meer terug hoeft te bellen, omdat jij hem/haar zo goed geholpen hebt! Elk gesprek is anders en je kan te maken krijgen met diverse emoties en problemen. Je komt te werken binnen een gedreven team onder begeleiding van een ervaren teamleider. Mede door de intensieve training die je de eerste weken doorloopt en de Wft certificaten die je via FINTREX gaat behalen, word jij straks dé expert op het gebied van schademeldingen en laat jij elke klant tevreden de telefoon ophangen!

Je komt te werken voor de grootste financiële instanties van Nederland. Het is van belang dat jij binnen het profiel van een ambitieuze medewerker valt. Komen de volgende punten met jouw karaktereigenschappen overeen?

  • Betrouwbaar: Je doet wat je beloofd;
  • Servicegericht: Jij zet net dat stapje extra voor de klant en denkt goed mee;
  • Persoonlijk: Als een klant boos, verdrietig of in paniek opbelt, weet jij hier goed op in te spelen;
  • Kundig: De klanten hebben echt iets aan je advies of je zorgt dat zij z.s.m. door de goede afdeling worden behandeld.

Naast de bovengenoemde karaktereigenschappen gelden voor deze functie nog een aantal functie eisen:

  • Jij bent in het bezit van een diploma (MBO 4, HBO of WO);
  • Jij hebt geen 9.00 tot 17.00 mentaliteit en kan 2x per week 's avonds werken (tot 21:00);
  • Jij bent in het bezit van een Wft Basis en/of Wft Schade certificaat of bereid deze te halen;
  • Jij hebt recente ervaring binnen de (financiële) klantcontacten branche;
  • De eerste drie maanden is een vakantie niet gewenst: jij hebt geen plannen.

Wij bieden jou uiteraard ook genoeg. Om jouw interesse nog meer te wekken hieronder de highlights van deze functie:

  • Ontvang naast het aantrekkelijke bruto uurloon van € 12,55 ook toeslagen 's avonds en zaterdag;
  • Behaal kosteloos via FINTREX de twee Wft certificaten (boost voor je CV!);
  • Je komt te werken in een goed georganiseerde en rustige bedrijfsruimte (geen callcenter setting);
  • Bij goed presteren is er vaak de mogelijkheid tot doorgroeien;
  • Alsof dit nog niet genoeg is: Het is een functie voor langere tijd!
  • 15 September 2017 om 13:05

Klantenservice baan (24-36 uur) in Zwolle

Als Zorgadviseur ben jij het eerste aanspreekpunt voor de klant en daarmee ook het visitekaartje. Vragen van klanten kunnen onder andere gaan over zorgverzekeringspakketten, betalingen en polissen.

Je helpt de klant door hem/haar van de juiste informatie te voorzien en door mee te denken als het gaat om oplossingen en mogelijkheden.

Als klantcontact medewerker bij Zilveren Kruis Achmea is het jouw taak om de nieuwe en bestaande klanten zo goed mogelijk te adviseren, zodat zij een zorgverzekering vinden die goed bij hen past.

Binnen Zilveren Kruis Achmea werken mensen met een passie voor klantcontact. Zij zetten graag een stapje extra voor een tevreden klant. Past deze instelling bij jou? Lees dan snel verder.

Behalve de mogelijkheid om jezelf binnen een vooraanstaand bedrijf en sterk verzekeringsmerk verder te ontwikkelen, kun je rekenen op het volgende:

  • Kosteloos het Wft-Zorg diploma behalen via FINTREX;
  • Bruto uurloon; €12,55 bij 23 jaar en ouder;
  • Toeslagen in de avond (30%) en op zaterdag tussen 10.00 uur - 14.00 uur (50%);
  • 8% vakantiegeld, 10% vakantiedaguren en een reiskostenvergoeding,
  • Een dynamisch, collegiaal team en een degelijk inwerktraject;
  • Een functie voor langere tijd bij goed functioneren.

Service verlenen is iets waar jij energie van krijgt. Je beschikt over een MBO4 werk - en denkniveau en kunt minimaal 24-28 uur of 32-36 uur per week werken. Daarnaast ben jij in de avond en op zaterdag flexibel inzetbaar wanneer daar behoefte aan is.

  • 15 September 2017 om 11:53
❌