[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

๐Ÿ”’
โŒ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
Vandaag โ€” 11 December 2018Klantenservice Medewerker

Klantenservice medewerker telefonisch

Als Klantenservice medewerker telefonisch bij Zilveren Kruis in Zwolle vertegenwoordig jij de stem van de klant in de organisatie. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en zorgaanbieders die vragen hebben over langdurige zorg. Elke dag leer jij meer over de behoeftes van de klant, over het beleid en de wet en regelgeving in langdurige zorg én over jouw eigen ontwikkeling. Als Klantenservice medewerker telefonisch adviseer jij de klant bij het invullen van hun zorgvraag op de manier zoals de klant dit het liefste wil. Met jouw empathisch vermogen en jouw persoonlijke benadering weet jij de klant gerust te stellen en een goede oplossing te bieden. Als Klantenservice medewerker telefonisch werk jij 32-36 uur in de week voor een bruto uurloon van € 12,80.

Zilveren Kruis ziet zichzelf als een gezonde organisatie waar werknemers elkaar steunen en motiveren. Op de klantenservice staat het centraal dat iedereen energiek en fit is, net zoals Zilveren Kruis het liefst hun klanten ziet. Jij komt te werken op de afdeling Klantenservice Langdurige Zorg in Zwolle. Samen met zo’n 30 andere collega’s adviseer je klanten en bied je ze een optimale oplossing.

  • Een uitdagende functie als Klantenservice medewerker telefonisch voor 32-36 uur in de week;
  • Een brutosalaris van € 12,80 per uur;
  • De kans om Wft Zorg te behalen via FINTREX;
  • Een collectieve zorgverzekering en sportschoolabonnement via FINTREX (om fit te starten bij jouw nieuwe baan)!

  • Werkervaring in de klantcontact branche;
  • Affiniteit met de zorg;
  • Minimaal een MBO4 diploma.
  • 11 December 2018 om 15:44

Klantenservice medewerker

Wil jij als Klantenservice medewerker aan de slag bij Achmea in Zwolle? Dat kan! In deze functie ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten en zorgaanbieders die vragen hebben over langdurige zorg. Jij stelt de klant gerust en zoekt de beste oplossing bij het regelen van de zorg. Jij zet net een stapje extra om aan de behoefte van de klant te kunnen voldoen. Ben jij dus klantgericht en heb jij een groot inlevingsvermogen? Dan is deze functie iets voor jou!

Jij komt te werken voor Zilveren Kruis, één van de 11 labels van Achmea. Het vitale kantoor ligt gelegen in Zwolle. Het gebouw is zo ingericht dat er niet alleen gedacht wordt aan de zorg en vitaliteit van de klanten, maar ook aan de eigen medewerkers. Zilveren Kruis wordt dan ook niet voor niets goed beoordeeld als werkgever om voor te werken!

Wij bieden jou naast een vitale werkgever, ook nog het volgende:

  • Brutosalaris van € 12,80 per uur;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km (100% OV en EV volgens een staffel);
  • Fulltime training om je klaar te stomen voor de functie;
  • Mogelijkheid om je Wft Zorg te behalen via FINTREX;
  • Mogelijkheid om collectief een zorgverzekering en sportabonnement af te sluiten via FINTREX.

Naast dat jij in ieder geval een HBO werk- en denkniveau hebt, verwachten wij ook het volgende:

  • Jij bent 32 tot 36 uur per week beschikbaar;
  • Jij hebt werkervaring in de klantenservice branche;
  • Bij voorkeur heb jij je Wft Zorg al in bezit;
  • Jij bent communicatief vaardig;
  • Jij kan snel schakelen tussen verschillende systemen.
  • 11 December 2018 om 15:44

Medewerker klantenservice Langdurige Zorg

Als klantenservice medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten en zorgaanbieders die vragen hebben over langdurige zorg. Je gaat gesprekken telefonisch, per mail en via de chat voeren met klanten. Jij stelt klanten gerust en gaat voor de beste oplossing door jouw persoonlijke benadering, jouw stapje extra en jouw inlevingsvermogen. Jij leert elke dag weer wat bij over behoeftes van de klant, over het beleid van Achmea en de wet en regelgeving in de langdurige zorg én over jouw eigen ontwikkeling. Jij adviseert klanten bij het invullen van hun zorgvraag op de manier zoals de klant dit het liefst wil. Ook los jij problemen voor de klant op bij het regelen van zorg. 

Zilveren Kruis is met ruim 3,5 miljoen verzekerden één van de grootste zorgverzekeraars van Nederland. Ze hebben vestigingen in Leiden, Leusden en Zwolle. Met 2.860 medewerkers staan ze de klant te woord met raad en daad. Of het nu gaat om het regelen van zorg of het betalen van zorg. Ze helpen klanten de weg te vinden in de zorgwereld en het maken van de juiste persoonlijke keuzes in de zorg.

  • Een mooi salaris van € 12,80 bruto per uur;  
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km;
  • De mogelijkheid om collectief een zorgverzekering en een sportabonnement af te sluiten via FINTREX;
  • De kans om je Wft Zorg te behalen via FINTREX.

  • Je hebt HBO werk- en denkniveau;
  • Je bent 32 tot 36 uur per week beschikbaar;
  • Je bent van maandag t/m vrijdag beschikbaar van 8:00 tot 18:00 uur;
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden;
  • Je hebt inlevingsvermogen en bent stressbestendig;
  • Je hebt minimaal 2 jaar relevante werkervaring.
  • 11 December 2018 om 15:44

Klantenservice medewerker Zorg

Zie jij jezelf als een empathische Klantenservice medewerker die affiniteit heeft met zorgverzekeringen? Dan is het team Langdurige Zorg van Zilveren Kruis op zoek naar jou! Jij bent als Klantenservice medewerker het eerste aanspreekpunt voor verzekerden over hun zorg. De volgende vragen zou jij bijvoorbeeld kunnen verwachten:

  • Wat dekt mijn zorgverzekering precies en wat kan ik er nog aan toevoegen?
  • Als ik mijn ziekenhuisrekening wil declareren, hoe doe ik dat?
  • Ik heb een zware knieoperatie gehad, krijg ik dit wel allemaal vergoed?

Zo kunnen er nog tal van andere vragen gesteld worden die betrekking hebben tot de zorg. Het is aan jou de taak om de klanten hierover te informeren en te adviseren. Zij willen ten allen tijden goed geholpen worden en daar ga jij voor zorgen!

Zilveren Kruis is één van de 11 labels van Centraal Beheer Achmea. Deze verzekeraar is specifiek gericht op de zorg, waarbij de grootste zorgen in het hoofd van de klant minder gemaakt moeten worden. Daar dragen jij en jouw collega's je steentje aan bij. Jullie staan ten allen tijden klaar voor iedere klant en hun specifieke situatie. Samen stellen jullie de klant gerust en zoeken jullie naar de optimale oplossingen.

  • Een baan van 32-36 uur per week;
  • Een brutosalaris van € 12,80 per uur;
  • De kans om jouw Wft Zorg te behalen via FINTREX;
  • De mogelijkheid om een collectieve zorgverzekering en sportabonnement af te sluiten via FINTREX.

  • Afgeronde MBO 4 opleiding en HBO werk- en denkniveau;
  • Recente werkervaring in de klantcontact branche;
  • Affiniteit met verzekeringen en de zorg;
  • Beschikbaarheid van 8.00 's ochtends tot en met 18.00 uur 's avonds;
  • Sterke communicatieve vaardigheden en stressbestendigheid.
  • 11 December 2018 om 15:43

Medewerker Klantenservice

Ben jij een ervaren klantenservice medewerker? Heb jij minimaal 1 jaar ervaring op een callcenter? En is communicatie en zorg jouw passie? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Voor Zilveren Kruis ben ik op zoek naar klantenservice toppers die affiniteit hebben met de zorg branche. Klantgevoel moet bij jou hoog in het vaandel staan en jij wordt er gelukkig van wanneer de klant met een glimlach ophangt. Je bent dan ook de hele dag bezig met persoonlijke gesprekken samen met de klant over zijn zorgverzekering. Dit advies kan jij geven omdat je via FINTREX je Wft Zorg hebt behaald. Hierdoor ben je perfect op de hoogte en wordt jouw klantenservice carrière een level hoger getild.

Je komt te werken als klantenservice medewerker voor Zilveren Kruis. Zij zien zichzelf als een gezonde organisatie waar werknemers elkaar motiveren en steunen. Op de klantenservice staat centraal dat iedereen energiek is en fit, net zoals Zilveren Kruis het liefst hun klanten ziet. Dit doen zij door gedreven medewerkers aan te nemen die dit over kunnen dragen op de klant. Het bedrijf biedt veel mogelijkheden zowel voor hun klanten als voor hun personeel. Ze besteden dan ook extra aandacht aan het welzijn van iedereen!

  • Een uitdagende functie op de klantenservice, waarin je zorg en communicatie combineert;
  • Een collectieve zorgverzekering en sportschoolabonnement via FINTREX (om fit te starten bij jouw nieuwe baan!);
  • Salaris van € 12,80 per uur met een vakantietoeslag van 8%;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km.

  • Gemotiveerde toppers met minimaal 1 jaar klantenservice ervaring;
  • 30-36 uur per week beschikbaarheid;
  • HBO werk- en denkniveau;
  • Affiniteit met de zorg en verzekeringsbranche.
  • 11 December 2018 om 15:43

Klantenservice medewerker Langdurige Zorg

Wil jij in een uitdagende functie € 12,80 verdienen en 32-36 uur per week werken? Dan kunnen wij jou een uitdagende functie aanbieden als Klantenservice Medewerker Langdurige Zorg bij Zilveren Kruis Achmea in Zwolle.

Dagelijks zal jij je bezig gaan houden met klantvragen met als onderwerp langdurige zorg. Je beantwoordt vragen op het gebied van PGB en zorg in natura (ZIN) uit de Wet Langdurige Zorg en de Zorgverzekeringswet. Aan jou de taak om deze vragen telefonisch, per mail of per chat zo goed mogelijk af te handelen. Klanttevredenheid en daadkracht staan hierbij centraal. Door persoonlijke aandacht en het stapje extra voor de klant zorg jij ervoor dat de klant een juist advies krijgt.

De afdeling Klantenservice Langdurige Zorg is onderdeel van Zilveren Kruis Achmea in Zwolle en bestaat uit een team van ongeveer 30 collega's. Collegialiteit en samenwerken staan centraal op deze afdeling, waardoor je veel met jouw collega's zal optrekken. Zilveren Kruis is met ruim 3,4 miljoen verzekerden één van de grootste zorgverzekeraars van Nederland. Zilveren Kruis heeft vestigingen in Leiden, Leusden en Zwolle.

Als Klantenservice Medewerker Langdurige Zorg kan jij het volgende van ons verwachten:

  • Een bruto uurloon van € 12,80;
  • De mogelijkheid om 32-36 uur per week te werken;
  • Een collectieve zorgverzekering en sportabonnement;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 kilometer.

  • Minimaal een afgeronde MBO4 opleiding;
  • Minimaal 2 jaar ervaring met telefonisch klantcontact;
  • Affiniteit met de branche.
  • 11 December 2018 om 15:43

Klantenservice medewerker Zwolle

Heb jij het in je om als Klantenservice medewerker bij Zilveren Kruis Zwolle aan de slag te gaan (32-36 uur)? Verdien dan € 12,80 per uur door vragen van klanten te beantwoorden op het gebied van Langdurige Zorg. Voorbeelden van vragen binnen deze functie zijn als volgt:

  • Hoe krijg ik inzicht in mijn kosten?
  • Hoeveel geld krijg ik met een PGB?
  • Moet ik met een PGB eigen risico betalen?

Als Klantenservice Medewerker bij de afdeling Langdurige Zorg werk je in een team van zo’n 30 andere klantenservice medewerkers, 2 coördinatoren, 1 kwaliteitsmedewerker en 1 teamleider. Samen lost de afdeling allerlei klantvragen op en wordt er goed samengewerkt. Je hebt hierbij ook veel contact met alle andere afdelingen binnen Zilveren Kruis Achmea. Samen wordt er gewerkt aan de ambitie van Zilveren Kruis: in 2020 het beste zorgkantoor van Nederland zijn.

Als Klantenservice Medewerker, bieden wij jou het volgende:

  • Een uitdagende functie voor 32-36 uur per week;
  • Een bruto uurloon van € 12,80;
  • Een collectieve zorgverzekering en sportabonnement;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 kilometer.

  • Minimaal 2 jaar werkervaring in een telefonische klantcontactfunctie;
  • Een afgeronde MBO4 opleiding of hoger;
  • Affiniteit met de verzekeringsbranche.
  • 11 December 2018 om 15:43

Wft vacature

Heb jij altijd al je Wft Zorg willen halen? Zou je dit tegelijkertijd willen doen met een uitdagende klantenservice functie bij Zilveren Kruis? Dan is dit je kans! Als Klantenservice Medewerker Langdurige Zorg ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten en zorgaanbieders die vragen hebben over bijvoorbeeld hun PGB of ZIN. Jij identificeert de klant en kan goed de situatie inschatten. Je zoekt naar oplossingen en geeft de juiste adviezen, zodat de klant zich echt geholpen voelt!

Jij komt te werken voor Zilveren Kruis. Deze zorgverzekeraar is een onderdeel van Achmea. Op de afdeling Langdurige Zorg leren jij en jouw collega's iedere dag weer wat bij over de behoeftes van de klanten, over het beleid van Zilveren Kruis en de wet en regelgeving met betrekking tot Langdurige Zorg. Met jullie behaalde Wft Zorg certificaat dragen jullie bij aan de ambitie van deze zorgverzekeraar om de beste van Nederland te worden en de beste service aan de klant te bieden!

Naast dat wij jou de kans geven om je Wft Zorg te behalen via FINTREX, bieden wij jou ook het volgende:

  • Een klantenservice functie bij één van de grootste zorgverzekeraars van Nederland;
  • Een startsalaris van € 12,80 bruto per uur;
  • Een reiskostenvergoeding van 100% met OV en EV vanaf 10 km volgens staffel;
  • Een urencategorie van 32-36 uur per week met openingstijden van 8:00 tot 18:00 uur;
  • De mogelijkheid om een collectieve zorgverzekering en sportabonnement af te sluiten via FINTREX.

  • Jij hebt minimaal een MBO 4 diploma en aantoonbaar HBO werk- en denkniveau;
  • Jij hebt minimaal 2 jaar relevante werkervaring in de klantcontact branche;
  • Jij bent beschikbaar in de bovengenoemde urencategorie;
  • Jij bent beschikbaar voor een fulltime interne training van 2 weken bij de start van de functie;
  • Jij hebt goede communicatievaardigheden en bent stressbestendig;
  • Jij bent ambitieus en leergierig.
  • 11 December 2018 om 15:43

Fulltime Klantenservice medewerker

Wil jij fulltime aan de slag als Klantenservice Medewerker Langdurige Zorg bij Zilveren Kruis in Zwolle voor 32 tot 36 uur per week? Solliciteer dan om aan de slag te kunnen binnen deze uitdagende functie waarbij je € 12,80 per uur kan verdienen door uiteenlopende vragen van klanten over langdurige zorg te beantwoorden.

Als Klantenservice Medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten en zorgaanbieders die aangesloten zijn bij Zilveren Kruis en die vragen hebben over langdurige zorg. Je gaat zelfstandig gesprekken voeren. Dit doe je telefonisch, per mail en via de chat. Je beantwoordt vragen op het gebied van PGB en zorg in natura (ZIN) uit de Wet Langdurige Zorg en de Zorgverzekeringswet. Elke vraag wordt beantwoord met grote zorg, empathie en daadkracht.

Zilveren Kruis is met ruim 3,5 miljoen verzekerden één van de grootste zorgverzekeraars van Nederland. Zilveren kruis staat altijd voor haar klanten klaar met raad en daad. Of het nu gaat om het regelen van zorg, het betalen van zorg of het streven naar vitaliteit. Wij helpen onze klanten de weg te vinden in de zorgwereld en het maken van de juiste persoonlijke keuzes in de zorg.

Aan de slag als Klantenservice Medewerker Langdurige Zorg? Dan bieden wij het volgende:

  • Een bruto uurloon van € 12,80;
  • Een collectieve zorgverzekering en sportabonnement;
  • Een reiskostenvergoeding vanaf 10 kilometer;
  • De mogelijkheid om 32-36 uur per week te werken.

  • Je hebt minimaal een MBO4 opleiding afgerond;
  • Je hebt minimaal 2 jaar telefonische klantcontact ervaring;
  • Je bent emphatisch ingesteld.
  • 11 December 2018 om 15:43

Service medewerker Internationale klanten

Wil jij bij ABN AMRO op Schiphol aan de slag als Service medewerker internationale klanten? In deze functie is het van belang dat jij de klant centraal zet, makkelijk kan switchen tussen Engels en Nederlands en 28-40 uur per week beschikbaar bent! Jij komt telefonisch in contact met buitenlandse klanten die in Nederland verblijven/werken, of Nederlandse klanten die als expat in het buitenland wonen. Als Service medewerker internationale klanten is geen gesprek hetzelfde!

Jij komt te werken bij ABN AMRO op Schiphol, gelegen aan de luchthaven. Vanaf het kantoorpand 'The Base' heb jij geweldig uitzicht over de start- en landingsbaan en kom jij te werken in een internationale omgeving. Als Service medewerker internationale klanten kom jij te werken in een zeer snel groeiend team van ambitieuze adviseurs!

In het kort: geld, opleidingen en een topwerkgever:

  • Jij verdient als Service medewerker internationale klanten namelijk € 12,32 bruto per uur;
  • Door het behalen van jouw aanvullende Wft certificaten ga je zelfs € 13,80 verdienen!
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km;
  • Een werkgever én werklocatie van internationale status!

De ideale Service medewerker internationale klanten voldoet aan het volgende plaatje:

  • Jij beschikt over minimaal een MBO4 diploma;
  • Jij beschikt over jouw Wft Basis diploma of jij bent bereid deze kosteloos te behalen via FINTREX (vóór start);
  • Jij bent 28-40 uur per week beschikbaar;
  • Jij hebt de eerste 3 maanden na start geen vakantie gepland staan.
  • 11 December 2018 om 13:39

Incassomedewerker

Jij kan nu aan de slag gaan als Incassomedewerker bij GGN in Tilburg, waar jij vanaf dag 1 wordt klaargestoomd om de beste te worden op het gebied van incassowerkzaamheden. Dit wordt gedaan middels een betaalde fulltime training van 4 weken, waarbij jij alle kneepjes van het vak aangeleerd krijgt. Het uurloon is € 10,50 bruto en je krijgt de reiskosten vergoed voor zowel reizen met het OV als met eigen vervoer.
Jij bent hét telefonische aanspreekpunt voor debiteuren die een betalingsregeling moeten treffen of vragen hebben over een bestaande betalingsregeling. Daarnaast zorg jij voor de administratieve afhandeling van het dossier en ga je tussen de 20 en 32 uur per week aan de slag.

Je komt te werken bij GGN in Tilburg waar je terecht komt op de afdeling Klantenservice, op deze afdeling hangt een sterke teamspirit en word je omringd door gezellige collega's!
Elke vrijdag is er de mogelijkheid voor een borrel met collega's, zodat je de week gezellig samen afsluit.

Als Incassomedewerker bij GGN heb jij recht op:

  • Een bruto uurloon van € 10,50;
  • Reiskostenvergoeding voor zowel reizen met het OV als met eigen vervoer;
  • Een fulltime betaalde training van 4 weken;
  • Uitzicht op werk voor langere termijn;
  • Je eigen uren bepalen tussen de 20 en 32 uur per week!

  • Je hebt relevante werkervaring op het gebied van telefonisch klantcontact;
  • Je bent minimaal 20 uur per week inzetbaar;
  • Je bent 2 avonden per week beschikbaar tot 19:00 uur (waarvan je er 1 wordt ingepland).
  • 11 December 2018 om 10:38

Matching Officer (HR) Rabobank Eindhoven

Voor de Rabobank in Eindhoven zijn wij op zoek naar een matching officer binnen Human Resources op de afdeling Connect Bemiddeling. De ideale matching officer heeft ervaring als recruiter, werving en selectie consultant of intercedent en voelt zich dan ook thuis in de uitzend- en detacheringsbranche. Verder zoeken wij een enthousiaste, ambitieuze collega die doelen voor zichzelf heeft gesteld om verder te groeien in de recruitmentbranche.

Als Matching officer ben jij de inhuurspecialist van je klant, waarbij je klant de interne managers van de Rabobank zijn, die op zoek zijn naar nieuw talent. Jij weet alles van beleid, wetgeving, tarieven en compliancy en weet hier de klant en externe partijen hierover te informeren. Daarbij heb jij het aanbod van de detacheerders, uitzenders en interne database in het vizier en weet hiermee de ideale match te maken voor de openstaande functies. In dit proces houd je ook rekening met de beste kwaliteit-prijs verhouding. Jij bent dus de regisseur van het recruitment traject van A tot Z!

In het team op de afdeling Connect Bemiddeling hangt een gemoedelijke sfeer. Naar elkaar wordt constant feedback gegeven en met de methode Lean worden de processen voortdurend efficiënter en effectiever gemaakt.

  • Een salaris tussen de €14,77 en €21,10 per uur; 
  • De mogelijkheid je collectief te verzekeren via FINTREX; 
  • Een mooie instap binnen een organisatie met veel mogelijkheden; 
  • Een plek binnen een leuk, dynamisch team.

  • Een HBO diploma op zak;
  • Werkervaring in, en affiniteit met de uitzend- of detacheringsbranche; 
  • Enthousiasme en een positieve instelling; 
  • De ambitie je te ontwikkelen binnen de wereld van HR?

Solliciteer dan snel!

  • 11 December 2018 om 09:30

HR Matching Officer bij Rabobank

Als Matching Officer zal jij de schakel zijn tussen leveranciers en interne managers. Jouw taak is om uiteenlopende aanvragen van de managers van de Rabobank, zowel intern als extern uit te zetten. Jij gaat op zoek naar de perfecte match! Daarbij heb je een goed beeld van vraag en aanbod en ga je voor de beste prijs-kwaliteit verhouding. Van A tot Z zal jij verantwoordelijk zijn voor het traject van elke aanvraag.

  • Het beoordelen en selecteren van kandidaten op basis van hun Curriculum Vitae;
  • Je beantwoordt inhoudelijke vragen van de leveranciers over de functies;
  • Je verzorgt de pre-employment-screening en de contractafwikkeling;
  • Je geeft advies aan de interne managers over de beste kandidaten voor hun vraag;
  • Je weet de behoeftes van de managers concreet te krijgen;
  • Je borgt de datakwaliteit in de inhuurketen.

  • Heeft minimaal 1,5 jaar werkervaring binnen de uitzenddienstverlening;
  • Heeft een HBO diploma op zak;
  • Is een harde werker die ambitie heeft door te groeien binnen een professionele organisatie;
  • Is positief ingesteld en resultaat gericht;
  • Weet het klantbelang centraal te stellen en heeft goede organisatie skills; 
  • Is 32-36 uur per week beschikbaar.

  • Een salaris tussen de €14,77 en €21,10 afhankelijk van jouw relevante werkervaring;
  • Daarbij nog 10% vakantiedagen en 8% vakantiegelden;
  • De mogelijkheid om collectief te verzekeren en/of sporten via FINTREX; 
  • De mogelijkheid aan de slag te gaan binnen een professionele organisatie; 
  • Een leuke, informele sfeer binnen het team.
  • 11 December 2018 om 09:30
Gisteren โ€” 10 December 2018Klantenservice Medewerker

Klantenservice Bijbaan (vanaf 12 uur)

Ben jij op zoek naar een leuke, uitdagende klantenservice bijbaan waar je je uren zelf flexibel in kan delen? Ga dan aan de slag als Klantenservice Medewerker bij Goede Doelen in IJsselstein en verdien €10,- (na 3 maanden €10,50) per uur.

Als Klantenservice Medewerker ga je op zoek naar potentiële klanten die al eerder een donatie hebben gedaan. Aan jou de taak uit te zoeken wat de reden daarvan was en de klanten opnieuw enthousiast maken. Het is belangrijk dat jij beschikt over een goede overtuigingskracht en zelf ook enthousiast bent over de Goede Doelen waar jij voor belt. Daardoor is het voor jou geen probleem de twijfelende klant toch over de streep te trekken.

Als Klantenservice Medewerker kom jij te werken bij een klantcontact organisatie in IJsselstein. Deze organisatie verzorgt de klantenservice voor meerdere Goede Doelen. Je komt te werken met diverse collega’s. En jullie hebben allemaal iets gemeen: jij voelt je sterk betrokken voor meerdere Goede Doelen waarvoor je gaat bellen.

Voor deze Klantenservice Bijbaan (vanaf 12 uur) bieden wij jou het volgende:

  • Een salaris van €10,- wat na 3 maanden verhoogd wordt naar €10,50 per uur;
  • Toeslag in de avond (25%) en in het weekend (50%);
  • Flexibele uren (12-40 uur);
  • Je kunt elke week je eigen uren en dagen indelen;
  • Reiskostenvergoeding.

  • Je hebt zelf affiniteit of bent zelf maatschappelijk betrokken bij Goede Doelen
  • MBO werk - en denkniveau
  • Je bent minimaal 12 uur per week beschikbaar
  • Je bent minimaal 1 avond per week en 1 zaterdag in de maand beschikbaar
  • Je beschikt over inlevingvermogen en overtuigingskracht
  • 10 December 2018 om 17:19

Klantenservice medewerker parttime

Hebben de particuliere klanten van ABN AMRO een probleem? Dan kloppen ze bij jou aan. Jij kan je namelijk goed inleven in anderen en verzint snel een passende oplossing. Herkenbaar? Check dan deze vacature van Klantenservice medewerker parttime (25-35 uur) bij ABN AMRO in Nijmegen en verdien € 12,32 bruto per uur.

Bij ABN AMRO in Nijmegen staat de telefoon roodgloeiend. Op de soms hectische, maar altijd gezellige afdeling voel jij je als Klantenservice medewerker een vis in het water. Jij staat klanten die vragen hebben over de service van de ABN AMRO telefonisch te woord en jij adviseert hen bij vragen.

Jij gaat werken voor een grote bank in Nijmegen, de ABN AMRO. Het is dus belangrijk dat je affiniteit hebt met het bankwezen. Bij de ABN AMRO in Nijmegen zijn ze gek op een borreltje in het weekend en zijn ze gemotiveerd om de beste resultaten te behalen. Ben jij ook zo ambitieus en zoek jij een werkgever waarbij jij jezelf kan ontwikkelen? Zoek dan niet verder!

Natuurlijk word je niet direct in het diepe gegooid. Je begint eerst met een betaalde training van 9 weken. Tijdens deze training leer je alles over verschillende gesprekstechnieken en over de diensten die ABN AMRO biedt aan haar klanten.

Redenen om als Klantenservice medewerker bij ABN AMRO te werken:

  • Kosteloos Wft opleidingen volgen;
  • Volledig doorbetaalde trainingen en ontwikkelmogelijkheden;
  • Een salaris van € 12,32 bruto per uur;
  • 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren bovenop je salaris;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Professionele begeleiding en een leuke werksfeer.

De perfecte ABN AMRO medewerker heeft:

  • Werkervaring in de Klantencontactbranche;
  • Interesse in het behalen van het Wft Basis diploma;
  • HBO werk- en denkniveau;
  • Minimaal een MBO4 diploma op zak;
  • De mogelijkheid om 25-30 of 30-35 per week te werken.
  • 10 December 2018 om 15:49

Klantenservice Medewerker Achmea

Zoek je een inhoudelijke en veelzijdige klantenservice functie? Kom dan werken op de schade afdeling van Centraal Beheer Achmea als klantenservice medewerker. Jij bent hét aanspreekpunt voor bestaande of toekomstige klanten, die vragen hebben over hun voertuig-, woon-, reis- of rechtsbijstandverzekeringen. Géén verhaal is hetzelfde, jij zorgt daarom voor een persoonlijk gesprek zodat jij precies weet waar de behoefte van jouw klant ligt.

Voor Centraal Beheer is klantbehoud heel erg belangrijk. Dit kunnen ze alleen bereiken met gedreven klantenservice medewerkers, die staan voor goede service. Om de kennis op te doen van alle schadeproducten, verzorgen wij een fulltime betaalde training.

Jij gaat aan de slag in de Achmea toren, bij één van de grootste verzekeraars van Nederland. Centraal Beheer staat al meer dan 100 jaar klaar voor hun klanten. Dit doen ze door het ook voor haar medewerkers leuk te maken. Gezelligheid, prettige collega’s, betrokken teamleiders en onderlinge uitjes zorgen voor een fijne werksfeer.

Voor de functie van klantenservice medewerker Achmea kun jij het volgende verwachten:

  • Een uitdagende functie met afwisselende vraagstukken;
  • Een fulltime betaalde training van 5 weken;
  • Een bruto uurloon van € 12,80;
  • Toeslagen op de avonden en op zaterdag;
  • Reiskostenvergoeding, vakantiegeld en verlofuren;
  • Doorgroeimogelijkheden;
  • Ruime openingstijden: ma - vr 08.00 - 21.00 uur, za 09.00 - 16.30 uur.

  • MBO werk - en denkniveau
  • Je bent geïnteresseerd in verzekeringen
  • Je bent 20-28, 24-32 of 28-36 uur per week beschikbaar
  • Jij bent inplanbaar op maandagochtend
  • 2 avonden per week beschikbaar stellen is voor jou geen probleem
  • Jij kan eens per twee weken op de vrijdagavond en zaterdag werken
  • Je hebt er vooral heel veel zin in!
  • 10 December 2018 om 15:48

Customer Servicemedewerker ABN AMRO

Wil je een baan waar veel afwisseling in zit? Krijg jij energie door mensen te helpen? Ben jij parttime of juist fulltime beschikbaar (25-35 uur)? Ga dan voor € 12,32 bruto per uur als Customer Servicemedewerker bij ABN AMRO aan de slag!

Als Customer Servicemedewerker sta jij de particuliere klanten van ABN AMRO in Breda vriendelijk te woord. Jij doet dit door middel van mail en telefonisch contact. Waar ga jij klanten mee helpen? Jij als Customer Servicemedewerker helpt de klanten met hun uitlopende vragen over alledaagse problemen bij het bankieren. Dit kan gaan over het openen van een bankrekening of het verhelpen van foutmeldingen. Daarnaast heb jij ook lef en pak jij jouw kans wanneer je een product kan verkopen. Een leuke afwisselende uitdaging dus!

Jij komt te werken bij de ABN AMRO in Breda. ABN AMRO is een grote Nederlandse bank met klanten verspreid over de hele wereld. Hier kan jij jouw ambitie omzetten in een uitdagende carrière doordat jij professionele begeleiding en coaching krijgt. Daarnaast kom jij terecht in een gemotiveerd team dat graag met jou aan de slag wil gaan!

  • Jij krijgt een goed bruto uurloon van € 12,32 bruto per uur als Customer Servicemedewerker;
  • Werken voor een van de bekendste banken van Nederland (mooie boost voor je CV);
  • Jij ontvangt een reiskostenvergoeding vanaf 10 kilometer;
  • Uren categorieën van 25-30 uur of 30-35 uur, verdeeld over 5 werkdagen;
  • Jij bouwt 10% vakantiedaguren en 8% vakantiegeld op.

  • Jij beschikt over HBO werk- en denkniveau;
  • Jij bent gemotiveerd;
  • Jij hebt affiniteit met het bankwezen;
  • Jij beschikt over een Wft diploma of bent bereid die te behalen;
  • Jij hebt in ieder geval 1 jaar ervaring opgedaan in de Klantcontact wereld.
  • 10 December 2018 om 15:08

Klantenservice Adviseur Dagblad

Beschik jij over een flinke dosis overtuigingskracht en kom jij graag in contact met klanten die een vraag of klacht hebben? Ben je opzoek naar een commerciële baan waar jij fulltime (28-40 uur) aan de slag kan? Stop dan met zoeken en ga aan de slag als Klantadviseur bij bekende krant in Ede en verdien tot €9,50 per uur!

Als Klantadviseur bekende krant sta jij klanten te woord die contact met jou opnemen. Dit kan bijvoorbeeld zijn omdat hun krant niet bezorgd is, omdat ze hun adres willen wijzigen, over facturaties of over een abonnement wat ze willen op zeggen. Door jouw inlevingsvermogen en overtuigingskracht ondervind jij hoe je de klant optimaal kan helpen en indien nodig een aanbod kunt maken.
Jij zorgt dat de klant pas ophangt als hij geholpen en tevreden is.

Als Klantadvieur bij bekende krant kom jij te werken bij Webhelp in Ede. Webhelp is in Nederland marktleider in het klantencontact en werkt al bijna dertig jaar voor verschillende bekende A-merken. Het bedrijf stimuleert zelfontplooiing en zet zich in voor training. Op de afdeling heerst een gezellig en informele sfeer.

Webhelp in Ede is makkelijk te bereiken met een OV en de locatie beschikt over een moderne kantine waar je lekker én goedkoop kan eten.

Als Klantadviseur bekende klant bieden wij:

  • Reiskostenvergoeding vanaf 10KM;
  • Een salaris van €9,35 per uur die na 2 maanden goede inzet verhoogd wordt naar €9,50 (vanaf 21 jaar en ouder);
  • Naast het salaris bouw je 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren op;
  • Een betaalde fulltime trainging van 4 weken;
  • Een professionele werkomgeving met een gemotiveerd team;
  • Goede begeleiding en coaching.
  • Openingstijden maandag t/m vrijdag van 07:30 tot 18:00 en op zaterdag van 07:30 tot 12:00.

  • Je beschikt over minimaal een MBO niveau 4 diploma of HBO werk- en denkniveau;
  • Je beschikt over een goede overtuigingskracht;
  • Je bent minimaal 2 middagen in de week tot 18:00 beschikbaar;
  • Je bent 1 keer in de 3 weken op de vrijdag en zaterdag beschikbaar.
  • 10 December 2018 om 14:27

Service Medewerker Financieel

Is flexibiliteit en zelfstandigheid belangrijk voor jou? Dan is de rol als Service Medewerker Financieel op jouw lijf geschreven. Voor Klant Contact Service (KCS) in Zoetermeer ben ik op zoek naar Service Medewerkers die echt het gesprek aan gaan met de klant. Je zal gaan werken voor een van de grootste verzekeraars van Nederland en alle vragen van klanten omtrent financiën en declaraties in behandeling nemen.

 Je krijgt de keuze uit flexibele uren categorieën tussen de 20 en 40 uur en een bruto salaris van € 9,50 per uur. Voor deze functie is het belangrijk dat je empatisch sterk bent en van cijfers houdt.

KCS is in ruim 10 jaar uitgegroeid tot specialist in klantcontact. KCS verzorgt het klantcontact van meerdere grote verzekeringsmerken. Dit biedt jou kans op doorgroeimogelijheden bij goede performance en een functie voor lange termijn. De voordelen van het werken bij KCS:

  • Leuke collega's en een gezellige sfeer;
  • Werken voor een groot verzekeringsmerk;
  • KCS is makkelijk te bereiken met OV en met de auto;
  • Gratis parkeren;
  • Op loopafstand gelegen van een winkelcentrum;
  • Je kan flexibel jouw eigen beschikbaarheid aangeven.

In de functie van Service Medewerker Financieel kun jij het volgende verwachten:

  • Kans op doorgroeien;
  • Een functie voor lange termijn;
  • Salaris € 9,50 & 8% vakantiegeld;
  • Reiskostenvergoeding boven de 10 KM;
  • Een betaalde fulltime training van 3 weken waarin jij klaargestoomd wordt voor deze functie;
  • Een mooie aanvulling op jouw CV door het gratis behalen van je Wft Zorg.

Jij bent iemand die over ijzersterke communicatie vaardigheden bezit  en een groot inlevingsvermogen hebt.

Daarbij is het van belang dat je 2019 wil starten met een goede stap in je carriere en dat je minimaal een MBO werk - en denkniveau hebt.

  • 10 December 2018 om 11:38

Administratief Medewerker Rabobank

Je gaat aan de slag als Junior Administratief Medewerker bij de Rabobank in Heinenoord. Je zult je onder andere bezig houden met de volgende werkzaamheden:

  • Het verrichten van administratieve werkzaamheden;
  • Het opstellen, verwerken en controleren van documenten;
  • Het uitvoeren van transactiewerkzaamheden ten behoeve van de klant.

Je gaat werken op de afdeling Operations bij de Rabobank. De afdeling Operations verzorgt alle bancaire diensten. Operations is de motor achter de Rabobank en heeft als doel om steeds sneller, beter en efficiënter diensten te verlenen aan de klant.

  • Het startsalaris bedraagt tussen de € 10,71 en € 13,39 per uur (afhankelijk van relevante werkervaring);
  • Reizen met het OV wordt volledig vergoed. Eigen vervoer wordt berekend aan de hand van een staffel;
  • Mogelijkheid om door te groeien binnen de Rabobank.

  • Een beschikbaarheid tussen de 28 uur en 36 uur per week (de eerste 2 weken fulltime beschikbaar i.v.m. trainingsweek);
  • Minimaal in het bezit van een MBO4 diploma of een HBO/WO Propedeuse;
  • Snel kunnen schakelen tussen diverse systemen;
  • Affiniteit met verzekeringen en/of de financiële branche;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
  • 10 December 2018 om 10:16
โŒ