[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

πŸ”’
❌ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
OuderKlantenservice Medewerker

PA by LG Noord-Holland

Jij gaat voor 24 uur per week aan de slag als PA (Personal Assistant) van de directie bij LG in Amstelveen. In deze functie zijn plannen, organiseren en nauwkeurig erg belangrijk. 

Als Personal Assistant hou jij je bezig met diverse taken waarbij jij de directie ondersteunt. Hierbij kan jij denken aan: het reserveren van hotels en vliegtickets, het organiseren van interne meetings, het ontvangen van gasten, ondersteunen bij events en het maken van privé afspraken bij bijvoorbeeld de tandarts of huisarts.

LG is een van de marktleiders op het gebied van consumentenelektronica. Jij komt te werken op het hoofdkantoor van LG in Amstelveen. Jij komt te werken in een prachtig pand met veel glas en lichte ruimtes. Vanuit je functie als PA krijg jij te maken met verschillende afdelingen en medewerkers.

Als PA kan jij je volop ontwikkelen en krijg jij een uitdagende en verantwoordelijke functie. Het betreft een functie voor 24 uur per week. Jij ontvangt een salaris van tussen de € 10,- en € 12,- bruto per uur. Daarnaast kan jij gebruikt maken van een collectieve zorgverzekering en een collectief sportabonnement.

Jij beschikt over minimaal een MBO4 diploma. Daarnaast kom jij in een internationale omgeving te werken waarbij het belangrijk is dat jij zowel Nederlands als Engels spreekt. Ook ben jij sterk in plannen en organiseren en weet jij goed het overzicht te behouden.

  • 20 April 2018 om 16:14

Klantenservice medewerker Liander

Ben jij minimaal 24 uur in de week beschikbaar, vind je het leuk om mensen te helpen en wil jij je graag verder ontwikkelen tot een ware klantenservice specialist? Dan is dit de functie voor jou!

Je gaat aan de slag als klantenservice medewerker bij Liander. Hier zul je verschillende vragen krijgen omtrent netbeheer. De vragen die jij binnen krijgt kunnen gaan over het verplaatsen, verzwaren of verwijderen van een  aansluiting, maar je kan ook klachten binnen krijgen over het aansluit proces. Als klantenservice medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt van de klant waardoor jij een grote impact hebt om de klantbeleving. Aan jou de taak om de klant zo goed mogelijk te helpen, de vragen te analyseren en de vraag of het verzoek netjes en snel af te handelen. Lijkt dit je wel wat? Lees dan snel verder!

Via FINTREX ga je aan de slag voor PCS in Nijmegen. Zij groeien ontzettend snel en hebben zich al snel ontwikkeld tot een groot en dynamisch bedrijf dat zich richt op het ondersteunen van klantcontact en de verkoop- en backoffice processen van bedrijven. Zij zijn zich ervan bewust dat dit niet mogelijk was zonder hun medewerkers! PCS vindt het dan ook belangrijk om te investeren in hun medewerkers. Wil jij graag een nieuw lid worden van het klantcontact team bij Liander?! Ben jij gedreven, enthousiast en leergierig? Dan zoeken wij jou!

Wanneer jij start als klantenservice medewerker kan je het volgende van ons verwachten:

  • Een uurloon van € 9,64 excl. vakantiegeld;
  • Een betaalde training;
  • Een dynamisch bedrijf waar je veel kan leren;
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling;
  • Doorgroeimogelijkheden;
  • Reiskostenvergoeding wanneer je buiten Nijmegen woont;
  • Coaching en begeleiding op de werkvloer;
  • Prettige werksfeer en gezellige collega's.

WIl jij aan de slag als klantenservice medewerker en voldoe je aan het onderstaande?

  • Minimaal 24 uur per week beschikbaar;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Communicatiefvaardig, flexibel en stressbestendig.

Dan zijn wij op zoek naar jou!

  • 20 April 2018 om 12:29

Inbound medewerker MCT

Houd jij van afwisseling in je werk? Ben jij op je best als je anderen kunt helpen? En zoek je een leuke baan voor minimaal 32 uur per week? Dan is het Multi Client Team echt niets voor jou! Ga jij binnenkort deze uitdaging aan bij PCS in Nijmegen?

We begrijpen heel goed dat elke dag hetzelfde werk wat saai kan worden. Daarom heeft PCS het Multi Client Team (MCT) in het leven geroepen. Als Inbound medewerker MCT ga jij aan de slag op de klantenservice van verschillende grote en minder grote opdrachtgevers. Zo neem je de ene dag alle telefoontjes aan voor de Haagse Tram Maatschappij en bel je de volgende dag voor een hippe webshop. Het leuke aan deze functie is dat jij naast het beantwoorden van vragen via de telefoon, ook verantwoordelijk bent voor een stukje Webcare. In deze functie is het belangrijk dat je goed bent in het verzinnen van creatieve oplossingen en dat je je in iedereen kunt inleven.

PCS is een facilitair contactcenter dat in zes jaar is uitgegroeid tot een grote dynamische en internationale organisatie. Zij zijn zich ervan bewust dat betrokken en gedreven medewerkers de organisatie tot een succes maken. Daarom krijgen hun medewerkers veel ruimte om zich op professioneel en persoonlijk vlak verder te ontwikkelen. Hard werken is de mentaliteit en dit wordt dan ook beloond met leuke uitjes en borrels!

Wanneer je aan de slag gaat als Inbound medewerker MCT bieden wij het volgende:

  • Je ontvangt € 11,58 bruto per uurlon (incl. vakantiegeld);
  • Via FINTREX krijg je korting op een sportschool bij jou in de buurt;
  • Ga je aan de slag binnen een dynamische omgeving met leuke collega's;
  • Kan je jezelf verder gaan ontwikkelen tot echte professional;
  • Je krijgt een betaalde training en coaching on the job;
  • En als je buiten Nijmegen woont ontvang je reiskostenvergoeding.

Om in aanmerking te komen voor de functie Inbound medewerker MCT moet je aan het volgende voldoen:

  • Je hebt minimaal MBO+ of HBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt aantoonbare ervaring in telefonisch klantcontact;
  • Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar;
  • Je bent een multitasker en beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift.
  • 20 April 2018 om 12:23

Klantenservice vacature (20-28 uur)

Woon jij in de omgeving van Hengelo? Wij zijn op zoek naar klantenservice medewerkers voor een sterk telecom merk die vanaf 20 uur per week willen starten. Ben je op zoek naar een parttime of fulltime functie? Dan is deze baan zeker een optie!

Als klantenservice medewerker beantwoord jij vragen van klanten (telefonisch en per e-mail). Deze vragen kunnen gaan over zijn of haar klantgegevens, aanbiedingen, facturen, mobiele devices of abonnementen waar zij gebruik van maken.

  • 'Ik heb nu 50 punten bijelkaar gespaard. Bij hoeveel punten kom in aanmerking voor een het nieuwste toestel?'
  • 'Ik heb een rekening ontvangen waar ik €25,- teveel moet betalen. Volgens mij klopt dit niet, kunnen jullie dit checken?'

Je gaat aan de slag voor een customer contactcenter wat voor veel energie - telecom en verzekeringsmerken alle inbound call projecten verzorgt. Het team waarin je komt te werken bestaat uit diverse en energieke collega's die jou ook tijdens je start (deels) gaan begeleiden. Het teamgevoel is op de werkvloer goed aanwezig, waarbij ook het uiteindelijke doel goed nagestreeft wordt: het verbeteren en leveren van de best mogelijk service.

Voor deze klantenservice vacature bieden wij het volgende aan:

  • Een startsalaris van €9,11 per uur;
  • Een betaalde fulltime training;
  • Investering in jouw loopbaan en CV;
  • Vakantiegeld;
  • Vakantiedaguren
  • Plezierige collega's;
  • Doorgroeimogelijkheden.

  • Je hebt een MBO+ werk - en denkniveau
  • Je vind het leuk om met klanten in gesprek te gaan
  • Je hebt een groot inlevingsvermogen
  • Je kunt minimaal 20 uur per week aan de slag

Klantenservice vacature omgeving Hengelo

  • 20 April 2018 om 11:37

Klantenservice medewerker in Leiden

In deze functie ben jij niet zomaar een Klantenservice medewerker, jij bent de redder in nood voor mensen die in het buitenland gestrand zijn. Zij kunnen technische of medische problemen hebben en roepen Eurocross om hulp. Jij neemt deze telefoontjes aan en stelt de mensen gerust. Jij hebt snel de hulpvraag duidelijk en komt gelijk tot actie. Wat voor acties zouden dit kunnen zijn?

  • Het bellen van de lokale autogarage;
  • Het bellen van het lokale ziekenhuis en behandelende artsen;
  • Het bellen van de lokale klinieken;
  • Het terugkoppelen aan de mensen en verschillende instanties;
  • Het administratief doorvoeren van de handelingen.

De alarmcentrale van Eurocross vraagt om Klantenservice medewerkers die heel wat in hun mars hebben. Jij bent dan ook:

  • Empathisch;
  • Klantgericht;
  • Oplossingsgericht;
  • Een echte teamplayer!

  • Brutosalaris van € 12,80;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km;
  • Training om je klaar te maken voor de functie.

  • Jij bent beschikbaar van maandag t/m vrijdag (07:00-23:00);
  • Jij bent inzetbaar voor 16-40 uur per week;
  • Jij hebt HBO werk- en denkniveau;
  • Jij bent vloeiend in het Nederlands en Engels.
  • 20 April 2018 om 09:14

Klantenservice medewerker (Talenten Pool)

Wij zijn voor onze opdrachtgever in de regio Enschede doorlopend op zoek naar klantenservice medewerkers. Je kunt daar snel aan de slag gaan als klantcontact medewerker voor meerdere klantenservice en commerciële functies. Je gaat voor deze vacatures in Enschede werken voor bekende merken zoals T-Mobile, Hunkemoller en Menzis.

Als jij op deze vacature solliciteert dan....
Kom jij automatisch in onze talenten pool terecht en ontvang jij van ons eerste bericht wanneer wij nieuwe collega's zoeken. Doorloop jij onze sollicitatieprocedure positief? Dan kun je zomaar de volgende dag al starten!

Je kunt namelijk zelf bepalen wanneer je aan de slag gaat.

Vacatures Enschede

Je gaat aan de slag voor klantcontact specialist Cendris. Deze organisatie heeft al meer dan 30 jaar ervaring op het gebied van klantcontact voor meerdere opdrachtgevers op locaties door heel Nederland. Je komt te werken in een gemotiveerd en divers team van collega's.

Jij komt terecht in een professionele en tegerlijkertijd informele werksfeer. Hierdoor is er altijd ruimte om, zowel met de klant waarvoor je werkt als met Cendris, mee te denken en zelf met nieuwe ideeën te komen.

Dienstverbanden:
Parttime, fulltime, avonden/weekenden of tijdelijk.

Voor onze functies en vacatures in Enschede kun jij het volgende verwachten:

  • Een startsalaris;
  • Vakantiedagen en vakantiedaguren;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Een leuke opdrachtgever en collega's;
  • De mogelijkheid om ervaring op te doen bij sterke bekende merken;
  • Een boost voor op je CV;
  • De ruimte om door te groeien naar een hogere functie of zelfs afdeling;
  • Een uitdagende parttime of fulltime baan.

  • Je hebt minimaal een MBO2 werk - en denkniveau
  • Je bent vanaf 16 uur per week beschikbaar (16-36 uur)
  • Eerdere ervaring in klantcontact is geen vereiste, wel een pré
  • 20 April 2018 om 14:19

Klantenservice medewerker Langdurige Zorg

Wil jij in een uitdagende functie € 12,80 verdienen en 32-36 uur per week werken? Dan kunnen wij jou een uitdagende functie aanbieden als Klantenservice Medewerker Langdurige Zorg bij Zilveren Kruis Achmea in Zwolle.

Dagelijks zal jij je bezig gaan houden met klantvragen met als onderwerp langdurige zorg. Je beantwoordt vragen op het gebied van PGB en zorg in natura (ZIN) uit de Wet Langdurige Zorg en de Zorgverzekeringswet. Aan jou de taak om deze vragen telefonisch, per mail of per chat zo goed mogelijk af te handelen. Klanttevredenheid en daadkracht staan hierbij centraal. Door persoonlijke aandacht en het stapje extra voor de klant zorg jij ervoor dat de klant een juist advies krijgt.

Je beschrijft hier in een paar korte zinnen de organisatie. Het gaat hier met name om de werkomgeving en cultuur. Beschrijf hierbij de sfeer, de locatie en het pand, wat maakt de organisatie uniek en waarom zou je hier willen werken?

De afdeling Klantenservice Langdurige Zorg is onderdeel van Zilveren Kruis Achmea in Zwolle en bestaat uit een team van ongeveer 30 collega's. Collegialiteit en samenwerken staan centraal op deze afdeling, waardoor je veel met jouw collega's zal optrekken. Zilveren Kruis is met ruim 3,4 miljoen verzekerden één van de grootste zorgverzekeraars van Nederland. Zilveren Kruis heeft vestigingen in Leiden, Leusden en Zwolle.

Als Klantenservice Medewerker Langdurige Zorg kan jij het volgende van ons verwachten:

  • Een bruto uurloon van € 12,80;
  • De mogelijkheid om 32-36 uur per week te werken;
  • Een collectieve zorgverzekering en sportabonnement;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 kilometer.

  • Minimaal een afgeronde MBO4 opleiding;
  • Minimaal 2 jaar ervaring met telefonisch klantcontact;
  • Affiniteit met de branche.
  • 19 April 2018 om 16:32

Allround Klantenservice medewerker

Wat houdt deze functie precies in?

  • Jij neemt telefonisch alle soorten hulpvragen aan vanuit het buitenland;
  • Jij hebt de hulpvraag helder en organiseert de bijbehorende acties;
  • Jij informeert verzekerden en andere betrokkenen;
  • Jij neemt zelfstandig en accuraat beslissingen;
  • Jij handelt de bijkomende administratieve activiteiten af in de systemen.

Jij moet je kunnen verplaatsen in de klant en de verwachtingen goed weten te managen. Jij zorgt ervoor dat de klant zich ontzorgt voelt en toch nog kan genieten van zijn/haar verblijf in het buitenland!

Deze alarmcentrale is onderdeel van de grote verzekeringsmaatschappij Achmea. 24/7 is Eurocross beschikbaar voor alle vervelende situaties waar mensen zich in kunnen bevinden. Jij en jouw collega's zijn alert op de telefoons en helpen elkaar bij complexe situaties. Dit allemaal om precies te kunnen geven wat de klant nodig heeft.

  • Tijdelijke klantenservice functie, maar met kans op verlening;
  • Brutosalaris van € 12,80 per uur;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km;
  • Training om je klaar te maken voor de functie.

  • Beschikbaar voor 16-40 uur per week;
  • Inzetbaar van maandag t/m vrijdag (07:00-23:00);
  • HBO werk- en denkniveau;
  • Beheersing Nederlandse en Engelse taal.
  • 19 April 2018 om 16:17

SPOED: Bijbaan Marktplaats (8-40 uur)

Wil jij snel wat bijverdienen en op zoek naar een tijdelijke bijbaan of fulltime baan in Groningen (8 - 40 uur)?  Wij zijn op zoek naar extra klantenservice medewerkers bij Marktplaats.

Marktplaats heeft naast particuliere gebruikers ook zakelijke gebruikers. Momenteel wordt de facturatie hiervoor door een externe partij verzorgd, maar Marktplaats gaat dit binnenkort zelf doen!

Je kunt je voorstellen dat de klanten hier vragen over zullen hebben en Markplaats hierover gaan bellen voor meer informatie of advies. In deze functie ga jij via de telefoon en chat deze klanten op een servicegerichte manier te woord staan!

Je gaat via Cendris bij advertentiewebsite Markplaats aan de slag. Wie kent Marktplaats niet? De kans is groot dat jij zelf ooit spullen, producten en diensten op deze bekende advertentiewebsite hebt gezocht of verkocht. Je gaat aan de slag in een gemotiveerd en hecht team waarbij er ruimte is om jezelf te ontwikkelen en te bewijzen.

Uiteraard geven wij jou alle hulpmiddelen en volg jij een betaalde training zodat jij zelfverzekerd aan de slag kunt gaan.

Aantal uur:

  • Je kunt vanaf 8 uur per week werken (8 - 40 uur);
  • Deze uren zijn flexibel in te delen;
  • Werktijden zijn van maandag t/m vrijdag van 09:00 uur - 18:00 uur en op zaterdag van 10:00 uur - 16:00 uur.

Verder:

  • Ontvang je een salaris van €9,11 per uur;
  • Vakantiegeld en vakantiedaguren;
  • Kun je parttime of fulltime aan de slag; 
  • Zijn er doorgroeimogelijkheden.

  • Dat jij minimaal beschikbaar bent tot 1 juli 2018
  • Minimaal MBO 4 denk- en werk niveau
  • Je bent enthousiast en gemotiveerd
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal

  • 19 April 2018 om 16:15

Klantcontact alledaags bankieren

Vind jij Klantcontact een leuke manier om jouw geld te verdienen? Ga dan aan de slag voor € 12,32 bruto per uur bij ABN AMRO in Amsterdam!

Binnen deze parttime functie ga jij een helpende hand uitsteken naar mensen die geen benul hebben hoe ze de dngen waar ze tegen aan lopen tijdens het bankie en, kunnen oplossen. Aan jou dus de taak om dit wel te doen. Jij doet dit per telefoon en zorgt ervoor dat je tijdens het gesprek met de klant een goed beeld hebt van wat de klant nu wil. Zodra je dit weet, ga jij over tot actie en stel jij de klant tevreden!

Jij kan straks op alle verjaardagen opscheppen met jouw nieuwe werkgever. Jij gaat namelijk aan de slag voor ABN AMRO! De reputatie van dit bedrijf is erg goed en dat komt mede door de Klantcontact afdeling. Ga jij hieraan bijdragen?

  • € 12,32 Bruto per uur;
  • 10% Vakantiedaguren;
  • 8% Vakantiegeld;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Wft diploma's.

  • Een representatieve houding;
  • Inzet en moeite om jouw doelen te behalen;
  • Een afgeronde MBO4 opleiding;
  • Een beschikbaarheid van 25-30 of 30-35 uur per week.
  • 19 April 2018 om 15:35

Klantenservice Internationale bank

Een goed gevoel overhouden aan de hulp die jij telefonisch aanbiedt en een lekker salaris verdienen (€ 12,32 bruto per uur)? Kom dan werken voor ABN AMRO in Amsterdam op de afdeling Klantenservice. Je moet hiervoor 25-30 of 30-35 uur per week beschikbaar zijn.

08.30 - Je komt aan bij jouw werkplek en neemt eerst een warm kopje thee. Je kletst wat met collega's over jouw weekend voordat jij aan de slag gaat.

08.40 - De eerste klant belt, ze heet Marja en wil graag een spaarrekening openen. Jij helpt haar op weg. Ook krijg jij telefoontjes van Mohammed, Jantine, Chris en Kevin met soortgelijke vragen.

12.00 - Tijd voor pauze, samen met jouw collega's gaan jullie naar de kantine en kopen jullie een lekkere warme maaltijd om de brandstof weer bij te vullen. Hierna gaan jullie weer aan de slag.

17.00 - Jouw dag zit er op. Goed gedaan, alle klanten zijn blij met jouw advies en jij gaat met een goed gevoel naar huis!

ABN AMRO is een bedrijf dat zich in zet voor duurzaamheid en een mooiere aarde die langer mee gaat. Vind jij dit ook belangrijk? Lees hier dan meer over hun projecten met betrekking tot duurzaamheid!

Een startsalaris van € 12,32 bruto per uur, 10% vakantiedaguren en 8% vakantiegeld is wat jij ervoor krijgt om Klantenservice medewerker te worden bij ABN AMRO. Daarnaast mag jij kosteloos opleidingen volgen voor Wft certificaten en kom jij terecht in een professionele organisatie.

Jij herkent je in dit lijstje:

  • Sociaal;
  • Harde werker;
  • 25-30 of 30-35 uur per week beschikbaar;
  • Woonachtig in de omgeving van Amsterdam;
  • In het bezit van een MBO4 diploma.
  • 19 April 2018 om 13:57

Klantenservice Daily Contact

Zou jij graag klanten van ABN AMRO willen helpen met hun alledaagse problemen bij het bankieren tegen een salaris van 12,32 bruto per uur in Amsterdam? Dan kan jij voor 25-30 of 30-35 uur per week aan de slag gaan als medewerker Klantenservice op de afdeling Daily Contacts!

Stel je voor, je bent net uit eten geweest met vrienden en je wilt nu het geld overboeken naar jouw vriend die het eten heeft voorgeschoten. Helaas krijg je een error bij het internet bankieren. Je moet dit geld vandaag overmaken dus hoop je dat iemand jou kan helpen. Je belt daarom de Klantenservice van de ABN AMRO. Daar staan ze jou super vriendelijk te woord en geven ze jou een goed advies.

Dit is wat de klanten van ABN AMRO graag zien. Denk jij dit ook te kunnen?

Jij wilt werken bij ABN AMRO omdat dit jouw ticket is naar een goede carriere! Als jij laat zien dat je gemotiveerd bent en veel wilt leren, kun jij zomaar een van de klantenservice professionals worden voor deze internationale bank. Dit staat goed op jouw CV en biedt jou de mogelijkheid tot meer. Zolang jij hard werkt en ambitieus bent, zorgt ABN AMRO voor de rest!

Jij gaat voor een goede werkgever aan de slag, dat kun je zien aan de voorwaarden:

  • Mogelijkheid om Wft's te behalen;
  • Mogelijkheid om Klantenservice professional te worden;
  • Mogelijkheid tot salarisverhogingen en een startsalaris van € 12,32 bruto per uur;
  • Mogelijkheid tot een sportabonnement en zorgverzekering met korting;
  • Mogelijkheid tot volledig gratis reizen (vanaf 10 km en als jij met het OV komt).

Je bent een gemotiveerde persoon die aan de start van zijn/haar carriere staat en graag in de financiële wereld wilt gaan werken. Jij bent 25 tot 30 of 30 tot 35 uur per week beschikbaar en beschikt over een MBO4 diploma of HBO propedeuse.

  • 19 April 2018 om 13:17

Klantcontact medewerker (Talenten Pool)

Wij zijn voor onze opdrachtgever in de regio Enschede doorlopend op zoek naar klantcontact medewerkers. Je kunt daar snel aan de slag gaan als klantcontact medewerker voor meerdere klantenservice en commerciële functies. Je gaat voor deze vacatures in Enschede werken voor bekende merken zoals T-Mobile, Hunkemoller en Menzis.

Als jij op deze vacature solliciteert dan....
Kom jij automatisch in onze talenten pool terecht en ontvang jij van ons eerste bericht wanneer wij nieuwe collega's zoeken. Wij geven jou dan direct ook meer informatie over het verdere verloop van de sollicitatieprocedure.

Vacatures Enschede

Je gaat aan de slag voor klantcontact specialist Cendris. Deze organisatie heeft al meer dan 30 jaar ervaring op het gebied van klantcontact voor meerdere opdrachtgevers op locaties door heel Nederland. Je komt te werken in een gemotiveerd en divers team van collega's.

Jij komt terecht in een professionele en tegerlijkertijd informele werksfeer. Hierdoor is er altijd ruimte om, zowel met de klant waarvoor je werkt als met Cendris, mee te denken en zelf met nieuwe ideeën te komen.

Dienstverbanden:
Parttime, fulltime, avonden/weekenden of tijdelijk.

Voor onze functies en vacatures in Enschede kun jij het volgende verwachten:

  • Een startsalaris;
  • Vakantiedagen en vakantiedaguren;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Een leuke opdrachtgever en collega's;
  • De mogelijkheid om ervaring op te doen bij sterke bekende merken;
  • Een boost voor op je CV;
  • De ruimte om door te groeien naar een hogere functie of zelfs afdeling;
  • Een uitdagende parttime of fulltime baan.

  • Je hebt minimaal een MBO2 werk - en denkniveau
  • Je bent vanaf 16 uur per week beschikbaar (16-36 uur)
  • Eerdere ervaring in klantcontact is geen vereiste, wel een pré
  • 19 April 2018 om 14:59

Nieuwe vacature: medewerker klantenservice

Ben jij klantgericht en ben jij iemand die makkelijk praat? Lees dan nu snel verder!

Klantgericht, iemand die snel een klikt maakt, behulpzaam, iemand die stevig in zijn schoenen staat: dit zijn allemaal competenties die bij jou passen. Als klantenservice medewerker zijn dit dan ook de competenties die je gaat toepassen. Je wordt opgebeld door klanten van een groot consumentenelektronica bedrijf met verschillende vragen en klachten. Jij gaat dit in behandeling nemen en zorgt voor een goed einde van het gesprek!

Je komt te werken voor een groot consumentenelektronica bedrijf in de regio van Hoofddorp. Je komt in een gezellig team terecht, waarmee je er samen alles aan gaat doen om de service hoog in het vaandel te houden!

  • Een bruto uurloon van € 9,58 (vanaf 22 jaar);
  • Je kan werken tussen de 16 en 38 uur;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km;
  • Een collectieve zorgverzekering en/of sportabonnement via FINTREX!

  • Je bent 2 avonden in de week beschikbaar;
  • Je bent 2 zaterdagen per maand beschikbaar.
  • 18 April 2018 om 17:16

Callcenter medewerker Noord-Holland

Ben jij super enthousiast en houd je er echt van om mensen te helpen? Lees dan snel verder, want dan heb ik wellicht een functie voor jou!

Jij gaat aan de slag als klantenservice medewerker bij een groot consumentenelektronica bedrijf. Je wordt opgebeld door klanten met vragen en klachten over alle producten en diensten van dit bedrijf. Jij als enthousiaste klantenservice medewerker gaat ervoor zorgen dat de vragen beantwoord worden en problemen opgelost worden. Je zet je beste beentje voor zodat de klant met een glimlach ophangt.

Je gaat aan de slag voor een groot consumentenelektronica bedrijf in de omgeving van Amstelveen. Het bedrijf is goed met je het openbaar vervoer, maar ook met de auto te bereiken.

  • Het bruto uurloon is € 9,58 (vanaf 22 jaar);
  • Flexibele openingstijden;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km;
  • Je kan zelf je uren bepalen (tussen de 16-38 uur);
  • De kans om te werken bij dit toffe bedrijf!

Het enige wat wij vragen van jou is dat je enthousiast bent en 2 avonden in de week en 2 zaterdagen per maand beschikbaar bent!

  • 18 April 2018 om 16:28

Klantenservice voor mkb'ers

Op de Klantenservice voor mkb'ers ben jij hét aanspreekpunt voor ondernemers die klant zijn bij ABN AMRO. In deze telefonische functie ga jij voor een zeer aantrekkelijk salaris van € 13,80 bruto per uur voor minimaal 28 uur per week aan de slag. Zo vraagt ondernemer A wat de regels zijn omtrent zakelijk in het rood staan, terwijl ondernemer B een bestuurswijziging door wil geven.

Jij komt terecht op de afdeling Klantenservice (Business Kleinbedrijf) waar jij en jouw collega's iedere dag het doel hebben om de klanten van ABN AMRO zo goed mogelijk te helpen. Deze toonaangevende bank staat voor daadkracht, ambitie en service, net als jij!

Niet alleen ontvang jij een bruto-uurloon van € 13,80 (!) per uur, ook kun jij rekenen op een intern verzorgde opleiding en een volledige reiskostenvergoeding (vanaf 10 km, met het OV).

Naast deze voordelen krijg jij ook nog eens de kans om aan je toekomst te bouwen bij een werkgever met internationele status. ABN AMRO staat namelijk bekend om haar doorgroeimogelijkheden!

Jij bent makkelijk in de omgang en jij beschikt over telefonische ervaring in het klantcontact, daarnaast kun jij voldoen aan de volgende eisen:

  • Minimaal een MBO4 diploma, of HBO werk- en denkniveau;
  • Aantoonbare relevante werkervaring binnen het klantcontact óf de financiële sector;
  • Jij bent ten minste beschikbaar voor 28 uur per week.
  • 18 April 2018 om 14:23

FinanciΓ«le Customer Care medewerker

Voor een van onze grote financiële opdrachtgevers zijn wij op zoek naar klantcontact medewerkers op de afdeling pensioenen en leven. Als medewerker Customer Care staat de klant bij jou op nummer 1. Je kan goed luisteren en bent een echte uitblinker in het concreet krijgen van de klantvraag. Je kan goed begrip tonen en jij weet welke informatie de klant nodig heeft.

Als medewerker Customer Care krijg je zeer diverse vragen over Pensioenen en Levensverzekeringen. Jij geeft elke klant advies op maat en zorgt ervoor dat iedereen de telefoon met een glimlach ophangt.

Onze opdrachtgever is een grote speler in de financiele wereld en is met name gespecialiseerd in verzekeringen. Deze worden niet alleen in Nederland aangeboden, maar ook in België! Je komt terecht in een team van +/- 25 hardwerkende werknemers. Er hangt een fijne sfeer op de werkvloer en jullie hebben het gemeenschappelijke doel om alle klanten zo goed mogelijk te helpen.

  • Jij hebt plezier in telefonisch klant contact;
  • Je hebt een groot empathisch vermogen;
  • Je bent een echte teamplayer;
  • Je bent leergierig en wil je graag ontwikkelen in de financiele dienstverlening.

Daarbij:

  • Ben je in het bezit van een HBO diploma of HBO werk- en denkniveau;
  • Heb jij een Wft-Basis diploma in bezit, of bent bereid deze vóór start te halen via FINTREX;
  • Ben je 32, 36 of 40 uur per week beschikbaar;
  • Heb je (nog) geen vakantie gepland deze zomer.

  • Een uurloon van €11,45 en de mogelijkheid op korte termijn te stijgen in salaris;
  • De mogelijkheid meerdere Wft-diploma’s behalen via FINTREX;
  • Een mooie eerste of tweede stap in je carrière;
  • Reizen met het OV wordt 100% vergoed en eigen vervoer aan de hand van een staffel;
  • Collectief verzekeren en sporten via FINTREX.
  • 20 April 2018 om 14:27

Medewerker Klantenservice ondernemers

Heb jij het altijd al leuk gevonden om mensen te adviseren, wil jij werken bij ABN AMRO in Amsterdam en een mooi startsalaris ontvangen van € 12,32 bruto per uur?

Bij ABN AMRO zoeken ze namelijk Klantenservice Medewerkers die het leuk vinden om medici en andere zakelijke klanten te adviseren over de financiele zaken van hun ondernemingen. Voorbeelden waar jij als Klantenservice Medewerker mee te maken krijgt zijn:

  • Een psycholoog belt, omdat hij of zij een praktijk wil starten;
  • Een schilder belt, omdat hij of zij een spaarrekening wil openen;
  • Een makelaar belt, omdat hij of zij problemen heeft met internetbankieren.

ABN AMRO zorgt ervoor dat iedere klant de beste service krijgt, waarbij klantvriendelijkheid en deskundigheid centraal staan. Met deze instelling heeft ABN AMRO al ruim 300.000 ondernemers op weg geholpen.

  • Startsalaris van € 12,32 bruto per uur;
  • De mogelijkheid tot het behalen van Wft certificaten;
  • Flexibele werktijden;
  • Reiskostenvergoeding;
  • De mogelijkheid om via FINTREX korting te krijgen op je sportabonnement en/of zorgverzekering.

De openingstijden van deze afdelingen zijn maandag t/m vrijdag van 8:00 uur tot 21:00 uur en op zaterdag van 9:00 uur tot 17:30 uur.

  • Je hebt ervaring in het klantcontact;
  • Je hebt minimaal een MBO 4 diploma;
  • Je hebt affiniteit met de financiële sector;
  • Je kan 32 uur tot 36 uur werken per week;
  • Je bent 2 avonden beschikbaar per week.
  • 18 April 2018 om 13:43

Klantenservice vacature (20 uur) T-Mobile Enschede

  • Klantvriendelijk;
  • Servicegericht;
  • Empatisch;
  • Communicatief sterk;
  • Oplossingsgericht;
  • Professioneel.

Herken jij jezelf in bovenstaande punten? Dan is de volgende functie wellicht iets voor jou!

Jij gaat namelijk voor een bekende telecomaanbieder mensen met allerlei vragen of problemen helpen. Is de telefoonrekening van iemands dochter deze maand nog hoger dan normaal? Wil een klant weten welk abonnement het beste bij hem of haar past? Of heeft een persoon vragen over het puntenspaarsysteem? Jij kan deze vragen efficiënt en doelgericht beantwoorden. Jij leidt deze gesprekken tot een goed einde, waarbij zowel jij als de klant tevreden de telefoon ophangen.  

Je zal voor een bedrijf komen te werken dat nieuwe werknemers met open armen ontvangt. Het bedrijf is een absolute topper op het gebied van klantcontact. Verder bieden zij een volledig verzorgde opleiding aan nieuwe werknemers, zodat jij dadelijk professioneel en vol vertrouwen jouw functie kan vervullen.

Vergoedingen en salaris:

  • Een baan voor langere tijd;
  • Je start de baan met een fulltime opleiding van 2 weken, zodat je kennis en vaardigheden op niveau zijn;
  • Het salaris bedraagt € 9,11 bruto per uur vanaf 23 jaar. Ben je onder de 23 jaar? Dan gelden er jeugdlonen;
  • Naast het salaris bouw je 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren op;
  • Er is sprake van een reiskostenvergoeding.

  • Jij beschikt minimaal over een MBO3 werk- en denkniveau;
  • Jij bent minimaal 32 uur en maximaal 36 uur per week beschikbaar;
  • Jij hebt al eerdere werkervaring opgedaan binnen het klantcontact;
  • Jij hebt een groot inlevingsvermogen en bent servicegericht;
  • Jij bent zelfstandig en bent resultaatgericht.
  • 18 April 2018 om 11:57

Klantenservice medewerker Flevoland

Als klantenservice medewerker bij PCS bepaal jij je eigen rooster en zul jij gaan werken met gezellige collega's. Daarnaast krijg je goede begeleiding en training zodat jij je kan ontwikkelen tot een ware klantspecialist.

Als Klantenservice medewerker ga jij namelijk klanten vragen naar hun ervaringen met de producten van de Persgroep en ga jij ze advies geven waar nodig. De Persgroep heeft bijvoorbeeld producten zoals AD, de Volkskrant of een lokaal dagblad. In deze functie kun jij je eigen rooster maken waardoor het makkelijk te combineren is met bijvoorbeeld je gezin of je studie. Maak jij makkelijk een klik met mensen en kan jij goed mensen adviseren dan is deze functie echt iets voor jou!

Jij komt te werken in een supergezellig team waar jij je meteen thuis zal voelen, het is namelijk een heel divers team. Jij krijgt een persoonlijk coaching programma, zodat jij je op eigen tempo kan ontwikkelen. Daarnaast zijn ze super flexibel in beschikbaarheid, als jij een ochtendje wil ruilen met een avond dan kan dat gewoon!

  • De mogelijkheid om flexibel jouw uren in te delen (vanaf 16 uur);
  • Salaris vanaf €10,94 bruto per uur, dit is inclusief vakantiegeld.
  • Uitstekende begeleiding en coaching;
  • Bonussen.

Een keer geen lange lijst met eisen. Het enige wat wij vragen is jouw enthousiasme en een minimale beschikbaarheid van 16 uur. Verder is alles te leren in deze functie!

  • 17 April 2018 om 14:55
❌