[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

๐Ÿ”’
โŒ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
Gisteren โ€” 18 April 2019Klantenservice Medewerker

Adviseur Binnendienst Rabobank

Ben jij een echte ondernemer en heb jij verstand van zaken binnen de financiële sector, of ben je bereid om hier alles over te leren? Stop dan nu met zoeken en solliciteer direct op de vacature Adviseur Binnendienst bij de Rabobank in Breda (24-36 uur) en verdien tot wel € 15,94 bruto per uur.

Jij als Adviseur Binnendienst gaat de zakelijke klanten van de Rabobank voorzien van het beste advies. Denk hierbij aan vragen over betalen, sparen of bijvoorbeeld schadeafhandelingen. Jij bent samen met een team van specialisten en adviseurs verantwoordelijk voor alle inkomende calls vanuit de ondernemers.

Je komt te werken bij de Rabobank in Breda binnen een professioneel team van specialisten en adviseurs die altijd het beste voor hebben met de zakelijke klanten van de Rabobank. Binnen de Rabobank krijg je verschillende opleidingen en trainingen om jezelf te ontwikkelen tot de beste Adviseur Binnendienst. Op de werkvloer hangt er een gezellige en informele werksfeer, maar gezamenlijk streeft het team ernaar om alle doelen te behalen.

Bij de Rabobank in Breda heb jij recht op:

  • Een mooi salaris tot wel € 15,94 bruto per uur; 
  • Een betaalde Rabobankopleiding van 3 weken; 
  • Reiskostenvergoeding;
  • Een uitdagende baan met garantie voor langere tijd; 
  • Flexibele werktijden;
  • Kosteloos je Wft diploma's behalen via FINTREX.

  • Je hebt minimaal een MBO4 diploma of HBO propedeuse behaald; 
  • Je hebt affiniteit met de financiële sector en het klantcontact;
  • Je bent niet bang om zelfstandig beslissingen te nemen;
  • Je bent beschikbaar om een fulltime training te volgen van 3 weken.
  • 18 April 2019 om 16:58

Service Medewerker face-to-face

Wanneer je aan de slag gaat als Service Medewerker bij Tuinmaximaal, kom je te werken in een prachtige showroom in Eindhoven. Je gaat € 10,39 bruto per uur verdienen en je kan 24, 32 of 40 uur per week aan de slag.

Als Service Medewerker krijg je elke dag te maken met klanten die op zoek zijn naar een terrasoverkapping of een schuifpui. Jouw taak is om deze klanten te ontvangen en ze te leiden door het gehele serviceproces. Hierbij mag je denken aan het bieden van advies over producten, het opstellen van offertes en het beantwoorden van uiteenlopende vragen.

Bij Tuinmaximaal komen ook regelmatig Duits- en Frans sprekende klanten op bezoek. Voor jou dus de ideale kans om jouw talenknobbel in te zetten. Is je Frans wat roestig? Geen zorgen, vanuit Tuinmaximaal krijg je een opfriscursus.

Je komt te werken bij Tuinmaximaal in Eindhoven. In de showroom zijn er allerlei tuinoplossingen zoals terrassen en uitbouwen nagebouwd. Het team dat er werkt is erg divers en heel warm. Elke week worden er na sluitingstijd drankjes gedaan in het eigen café van Tuinmaximaal. Het is op vrijwillige basis, maar wel heel leuk om bij te zijn.

  1. Je gaat werken in een fantastische showroom;
  2. Je verdient € 10,39 bruto per uur;
  3. Je krijgt reiskostenvergoeding van € 0,19 per kilometer;
  4. Je mag kiezen of je liever 24,32 of 40 uur wilt werken;
  5. De openingstijden zijn van maandag t/m vrijdag 09:00-21:00, zaterdag, zondag en feestdagen: 09:00-18:00;
  6. Bovenop jouw loon krijg je toeslagen van wel 200% als je werkt op feestdagen;
  7. Je komt te werken in een gezellig team.

  • Beschikbaarheid om tenminste 24 uur per week te werken;
  • Bereidheid om 75% van de weekenden en feestdagen te werken;
  • Beheersing van de Franse taal;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en schrift.
  • 18 April 2019 om 16:44

Contact Center medewerker Rabobank

Jij bent het telefonische aanspreekpunt voor alle particuliere klanten van de Rabobank. Jij gaat advies geven, vragen beantwoorden en meedenken met de klant op het gebied van sparen, betalen en verzekeren. Met deze functie heb je volop mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen, zo heb je om te beginnen de mogelijkheid om (kosteloos) via FINTREX je Wft-basis en Wft-Schade Particulier te behalen en start je met een betaalde opleiding van 3 weken. De werklocatie is in Deventer en je kan zelf het urenaantal bepalen tussen de 24 en 36 uur per week en je krijgt een bruto uurloon tussen de € 12,75 en € 18,21 per uur.

De Rabobank is een grote internationale speler binnen de bancaire sector. Daarnaast is de Rabobank zeer actief als het gaat om maatschappelijke betrokkenheid en zet zich in voor een betere wereld.
De werklocatie is in Deventer en op de afdeling heerst een hechte teamspirit. Ontwikkeling van de medewerkers staat centraal bij de Rabobank.

Als Contact Center medewerker bij de Rabobank krijg jij:

  • Een bruto uurloon tussen de € 12,75 en € 18,21;
  • De mogelijkheid om je Wft-Basis en Wft-Schade Particulier (kosteloos) te behalen via FINTREX;
  • De mogelijkheid om je eigen uren te bepalen;
  • Een interne (betaalde) training van 3 weken.

  • Je bent in het bezit van een MBO4 diploma;
  • Je bent in het bezit of bereid om Wft diploma's te behalen;
  • Je bent tussen de 24 en 36 uur inzetbaar.
  • 18 April 2019 om 15:54

Klantenservice Eurocross Leiden

Ben jij op zoek naar een uitdagende baan en help jij graag anderen? Ga dan aan de slag als Klantenservice medewerker bij Eurocross in Leiden voor € 13,09 bruto per uur (16-40 uur per week).

Als Klantenservice medewerker bij Eurocross ben jij het eerste aanspreekpunt voor Nederlandse vakantiegangers die in het buitenland pech hebben gekregen. Dit kan gaan om pech met het vervoer zoals: een klapband, rook uit de motorkap of een auto die gewoon niet meer wil starten. Of gezondheidsproblemen zoals: oorontsteking, beet van een insect of gebroken botten. Je hebt eerst een gesprek met de klant waarin je de situatie duidelijk krijgt en met de beste oplossing komt. Vervolgens ga je door te schakelen met instanties in het buitenland ervoor zorgen dat het probleem wordt opgelost.

Eurocross in Leiden heeft de beste hulpverleners in dienst die altijd een stapje extra zetten voor de klant. De klanttevredenheid ligt erg hoog omdat al jouw collega's op de alarmcentrale de beste hulpverlening bieden. Jij komt terecht op de technische of medische afdeling en krijgt eerst een interne training van Eurocross zodat jij helemaal voorbereid aan de slag kan. De openingstijden van jouw afdeling zijn van maandag t/m zondag van 07.00 tot 23.00 uur.

Als Klantenservice medewerker bij Eurocross in Leiden krijg jij van ons:

  • Een werkweek van 16-40 uur;
  • Salaris van € 13,09 bruto per uur;
  • Toeslagen in de avonden en weekenden;
  • Reiskostenvergoeding (100% met OV, vanaf 11 km met EV);
  • Een betaalde training vanuit Eurocross.

Als Klantenservice medewerker bij Eurocross in Leiden vragen wij van jou het volgende:

  • Jij hebt minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • Jij spreekt vloeiend Nederlands en Engels;
  • Een derde taal spreken is een pré;
  • Jij bent flexibel inzetbaar van maandag t/m zondag van 07.00-23.00 uur.
  • 18 April 2019 om 15:48

Klantadviseur Outbound

Ben jij op zoek naar een commerciële functie binnen de financiële sector? Werk jij graag in de avonduren en zoek jij een leuke bijbaan? Ga dan aan de slag als parttime Klantadviseur outbound bij ABN AMRO in Amsterdam en verdien maar liefst € 12,94 bruto per uur!

Als Klantadviseur outbound houd jij je bezig met verschillende aspecten omtrent contact met bestaande klanten. De werkzaamheden bestaan uit service calls, verwerken van aanvragen voor leningen en het commercieel nabellen van marketingacties. De functie is afwisselend en is een mooie combinatie van relatiebeheer en commerciële werkzaamheden. Het bieden van optimale service en actief inspelen op klantbehoefte staat hierbij centraal.

Omdat jij met uiteenlopende financiële onderwerpen te maken krijgt, denk aan leningen en verzekeringen, moet jij voor start in het bezit zijn van 2 Wft certificaten: Wft Basis, Consumptief Krediet. 6 weken na start dien jij te beschikken over het laatst benodigde Wft certificaat, namelijk Schade Particulier. Deze certificaten kan jij via FINTREX behalen, dus wil jij in jezelf investeren? Lees dan snel verder!

Werken bij ABN AMRO betekent werken aan projecten die ertoe doen. Werk dat impact heeft op miljoenen klanten. Als Klantadviseur outbound kom jij op het hoofdkantoor van ABN AMRO te werken in Amsterdam. Jij werkt samen met mensen met verschillende achtergronden, meningen en ideeën. ABN AMRO biedt een omgeving waar je dagelijks wordt uitgedaagd in je werk en op persoonlijk vlak. Zodat jij kan uitgroeien tot de professional die jij wilt zijn.

Als Klantadviseur outbound in Amsterdam krijg jij:

  • Een mooi start salaris van € 12,94 bruto per uur, wat binnen 6 weken zal stijgen naar € 14,08;
  • De mogelijkheid om meerdere Wft certificaten via FINTREX te behalen;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km;
  • Vakantiedaguren en vakantiegeld;
  • De mogelijkheid om parttime aan de slag te gaan;
  • Mooie doorgroeimogelijkheden binnen de bancaire sector.

  • Jij bent beschikbaar van maandag t/m vrijdag beschikbaar tussen 11:30 en 20:00;
  • Jij bent bereid om meerdere Wft certificaten te behalen;
  • Jij bent communicatief vaardig;
  • Jij bent voor een langere periode beschikbaar.
  • 18 April 2019 om 15:04

Dagelijkse bankzaken Adviseur

Een Dagelijkse bankzaken Adviseur is hét aanspreekpunt voor alle particulieren klanten van de Rabobank. Je geeft advies op het gebied van sparen, betalen en verzekeren en daarnaast denk je actief mee met klanten en ga je oplossingsgericht te werk. Geen vast script of alleen doorverbinden, in deze telefonische functie gebruik jij jouw expertise om klanten een glimlach op het gezicht te bezorgen. De werklocatie is bij de Rabobank in Alkmaar en je bepaalt zelf het aantal uur (24 - 36 uur) per week en je krijgt een bruto uurloon tussen de € 12,75 en € 18,21. De openingstijden zijn van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur.

Ontwikkeling, samen werken en maatschappelijke betrokkenheid zijn 3 belangrijke pijlers van de Rabobank, dit zie je terug in hun visie én in hoe zij met hun werknemers omgaan. Door middel van verschillende competentietrainingen zijn ze actief bezig met jouw ontwikkeling en door samen te werken met collega's kun je van elkaar leren en samen sta je nou eenmaal sterker dan alleen.
De Rabobank ondersteunt meerdere maatschappelijke projecten. Op de locatie in Alkmaar heerst een informele en professionele werksfeer. 

Als Dagelijkse bankzaken Adviseur krijg jij:

  • Een lekker salaris tussen de € 12,75 en € 18,21 bruto per uur;
  • Reiskostenvergoeding voor zowel reizen met het OV als met eigen vervoer;
  • De mogelijkheid om je Wft-Basis en Wft-Schade Particulier (kosteloos) te behalen via FINTREX;
  • De mogelijkheid om je eigen uren te bepalen tussen die 24 en 36 uur per week;
  • Een betaalde training van 3 weken.

 

  • Je bent in het bezit van een MBO4 diploma;
  • Je bent tussen de 24 en 36 uur per week inzetbaar;
  • Je bent in het bezit of bereid om je Wft-Basis diploma te behalen voor start.
  • 18 April 2019 om 13:27

Inbound klantenservice medewerker

Als klantenservice medewerker (€ 12,50 vanaf 21 jaar) op de afdeling reisschade ben jij één van de belangrijkste aanspreekpunten voor onze klanten. Ben jij benieuwd wat je als inbound klantenservice medewerker bij Interpolis in Zoetermeer kan verwachten? Lees dan verder!

  • De telefoon gaat.. Melissa belt ze heeft haar vakantie moeten annuleren omdat haar man onverwachts ziek is geworden. Ze heeft wel annuleringskosten moeten betalen en wil van jou weten of zij deze terug krijgt van Interpolis. Aan jou om dit uit te zoeken en eventueel uit te betalen.
  • Jason belt.. Hij is onderweg naar Frankrijk maar zijn auto begeeft het midden op de snelweg. Hij is dus gestrand in Frankrijk met zijn dochtertje. Aan jou om te zorgen dat hij veilig is en om met hem tot een oplossing te komen.

Zoals je hierboven leest is geen dag het zelfde als klantenservice medewerker bij Interpolis. Onze klanten vertrouwen op jou! Ze bellen namelijk niet voor niks en als zij jou bellen zijn ze vaak in een vreemd land. Je kan je dus voorstellen dat ze behoefte hebben aan iemand die ze gerust kan stellen en ze verder helpt met hun probleem. Nog steeds enthousiast? Dan kan ik het nog mooier maken aangezien jij jouw Wft basis en schade diploma kan gaan behalen op onze kosten!

Als Inbound klantenservice medewerker bij Interpolis ga jij werken in Zoetermeer bij Klant contact services. Dit is een dochter bedrijf van Achmea. Binnen een professioneel team met de juiste begeleiding wordt jij klaargestoomd om zelfstandig aan de slag te gaan.

  • Een bruto salaris van € 12,50 per uur vanaf 21 jaar;
  • Een baan voor een langere periode;
  • Het behalen van jouw Wft basis en schade op onze kosten;
  • Een fulltime training van 5 weken; 
  • Reiskosten vergoeding vanaf 10km.

  • Een beschikbaarheid tussen de 20-40 uur;
  • Dat jij 2 avonden per week beschikbaar bent;
  • Dat jij 1 keer per maand een vrijdag avond en zaterdag beschikbaar bent;
  • Dat jij de maandag overdag beschikbaar bent (09:00-13:00) Minimaal MBO 4 werk of denk niveau.

 

  • 18 April 2019 om 09:24
OuderKlantenservice Medewerker

Klantenservice medewerker de Persgroep

Bij het Service & Klachten team van de Persgroep in Amsterdam staat klantvriendelijkheid voorop. Of de klant nu boos is, een vraag heeft of uitleg nodig heeft over de nieuwe app van de Persgroep, jij luistert, denkt mee, geeft advies en probeert de klant écht te helpen. Als Klantenservice medewerker heb jij telefonisch contact me alle particuliere klanten van de Persgroep. Om je een vliegende start te geven, volg je eerst een inwerktraject. Hierin word je stap voor stap meegenomen in de visie van het team. Na het inwerken ga je zelfstandig aan het werk als Klantenservice medewerker, maar ook dan mag je altijd jouw vragen stellen.

Het gaat om een tijdelijke functie van 4 maanden met een start in mei. Het salaris is € 13,36 bruto per uur en je gaat tussen de 20-40 uur per week werken.

Het serviceteam in Amsterdam is ontzettend divers en dat maakt werken hier ook zo leuk. De sfeer onderling is open en er is ruimte om jouw ideeën aan te dragen. In de ruime kantoortuin kan je rustig je werk doen, maar is er zeker tijd voor een praatje met je buurman/vrouw.

Als Klantenservice medewerker heb je de volgende voordelen:

  • Je krijgt een goed salaris van € 13,36 bruto per uur;
  • Je gaat tussen de 20-40 uur per week aan de slag;
  • Je bent de komende vier maanden verzekerd van werk;
  • Er is een reiskostenvergoeding;
  • Je bouwt vakantiegeld en vakantiedaguren op.

  • Je bent een servicegericht persoon;
  • Je bent de gehele zomer beschikbaar en gaat niet op vakantie;
  • Je kunt elke zaterdag van 8:00-13:00 uur werken;
  • Je hebt bij voorkeur al eerder een telefonische klantcontactfunctie gehad.
  • 17 April 2019 om 16:56

Customer Service Specialist (20-36 uur)

Voor FBTO in Leeuwarden zijn wij op zoek naar een Customer Service Specialist. Jij gaat aan de slag op de particuliere klantenservice afdeling, waar jij klanten telefonisch te woord staat bij allerlei vragen betreffende (schade)verzekeringen. Denk hierbij aan vragen van klanten met een lopende verzekering bij FBTO, of mensen die oriënterend zijn.

Door een goed en inhoudelijk gesprek zorg jij ervoor dat het de klant aan niks ontbreekt, dit doe je bijvoorbeeld door verschillende verzekeringen onder de aandacht te brengen.

Als Customer Service Specialist bieden wij jou het volgende:

  • €13,09 bruto per uur (ongeacht leeftijd);
  • Toeslagen in de avonduren en op zaterdag;
  • Een prachtige werklocatie (Achmea in Leeuwarden) tegenover het Centraal Station.

FBTO is gevestigd tegenover het Centraal Station in Leeuwarden. Wat jij van ons kan verwachten is goede begeleiding, een betaalde training, een leuke en informele werksfeer, en goede arbeidsvoorwaarden en omstandigheden.

Kom jij met het openbaar vervoer naar je werk? Dan vergoeden wij dit volledig. Kom je met de auto? Dan zorgen wij voor een kilometervergoeding + gratis parkeergelegenheid.

Als je gaat starten als Customer Service Specialist bieden wij jou het volgende:

  • Een bruto uurloon van €13,09 + toeslagen;
  • Opbouw van vakantiegeld en verlofuren;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Collectiviteitskorting op jouw verzekeringen bij FBTO en op jouw sportabonnement;
  • De mogelijkheid om op termijn deels thuis te werken;
  • Een betaalde fulltime training (theorie en praktijk);
  • Jij kan jouw eigen beschikbaarheid opgeven;
  • Een leuke klantenservice functie, waar niet met een vast script wordt gewerkt.

  • Jij zoekt een baan voor langere tijd
  • Je bent beschikbaar voor een fulltime training van 7 weken
  • Jij bent 20-28, 24-32 of 28-36 uur beschikbaar
  • Je bent communicatief vaardig met een commercieel randje
  • Je zoekt een baan waarin meedenken wordt gewaardeerd

Beschikbaarheid:

  • Jij bent op maandagochtend beschikbaar
  • Je bent eens per twee weken op vrijdagavond en zaterdag inplanbaar
  • In totaal ben jij twee avonden per week beschikbaar
  • 17 April 2019 om 16:34

Service medewerker expeditie

Ben jij een echte avonturier? En klaar voor een nieuw avontuur? Ga dan mee op Expeditie! Jij krijgt nu de kans om jezelf te ontwikkelen tot een professionele Service Medewerker. Dit is een unieke kans omdat jij aan de slag gaat bij verschillende organisaties. Jouw expeditie zal starten bij ANWB in Den Haag. Jij kan rekenen op een bruto uurloon van € 10,93 per uur en gaat 20-40 uur aan de slag. Jij bent er om de klanten te begeleiden die in het buitenland zijn en bijvoorbeeld autopech hebben. Wij vragen dus van jou het vermogen om de klant gerust te stellen en te kunnen schakelen om zo snel mogelijk met een oplossing te komen. Ben jij nu al enthousiast? Lees dan verder om te kijken wat de volgende bestemming is van deze Expeditie!

Met een berg aan kennis en vol zelfvertrouwen ben jij nu klaar voor de volgende bestemming. Jij gaat aan de slag bij een van de grootste zorgverzekeraars in het land. Ook hier kan jij rekenen op wisselende vragen van klanten. Een aantal zaken waar klanten voor bellen zijn bijvoorbeeld voor het wijzigen van hun polis, indienen van declaraties of het wijzigen van hun pakket.

Jij gaat eerst aan de slag als service medewerker bij de ANWB in Den Haag. Als je daar klaar bent ga jij aan de slag bij Klant Contact Services(KCS) in Zoetermeer. Aan het eind van deze expeditie bied KCS jou zelfs een vast contract aan!

Als service medewerker op expeditie bieden wij jou:

  • Een bruto uurloon van € 10,93 per uur;
  • Toeslagen tijdens de feestdagen, avonden en weekenden;
  • Een reiskostenvergoeding;
  • Een unieke ervaring die jij afsluit met een vast contract;
  • Volop begeleiding en training.

Waar kunnen wij op rekenen van iemand die op expeditie gaat:

  • Minimaal een MBO4 diploma;
  • Dat jij de Nederlandse en Engelse taal vloeiend spreekt;
  • Dat je nog een derde taal spreekt; 
  • Dat jij flexibel inzetbaar bent.
  • 18 April 2019 om 09:48

Service Medewerker KPN (parttime)

Wanneer je aan de slag gaat als service medewerker KPN Mobiel/Vast  sta je klanten te woord met diverse vragen. Zij bellen jou bijvoorbeeld wanneer zij meer uitleg willen over hun telefoonrekening, een nieuwe simkaart nodig hebben, een adreswijziging willen doorgeven of het abonnement willen aanpassen.

Jij bent communicatief sterk en luistert goed naar de wensen van de klant. Het is jouw doel om iedere klant goed te adviseren. Hierbij kan het ook voorkomen dat je een klant helpt met een verlening van het abonnement wanneer dit wenselijk is.

In Nederland is Webhelp al meer dan 30 jaar marktleider in customer experiences. In 1985 opgericht onder de naam SNT zijn zij uitgegroeid tot een BPO-speler met meer dan 3500 collega’s en 10 locaties in Nederland en Suriname. Sinds 2014 maken we deel uit van de Webhelp Group. Ook Xtrasource, specialist in meertalig multichannel technisch klantcontact, is sinds 2014 onderdeel van Webhelp Nederland.

Als je als Service Medewerker KPN (parttime) aan de slag gaat kun jij het volgende verwachten:

  • Ruim 50 opleidingen en/of cursussen, om jezelf verder te ontwikkelen;
  • Een baan voor lange tijd; 
  • Een leuk team met een diversiteit in samenstelling, eenheidsgevoel en gedrevenheid; 
  • Een betaalde product training; 
  • Een bruto uurloon van 9,33 euro (<21 jaar 8,04) exclusief vakantiedagen; 
  • Een reiskostenvergoeding vanaf 10KM.

Beschikbaarheid:

  • Jij bent flexibel beschikbaar tussen de 16 en 24 uur per week;
  • De openingstijden zijn van maandag t/m zaterdag van 08.00 tot 22.30 uur en op zondag van 09.00 tot 22.00 uur;
  • Jij bent 2 avonden beschikbaar tot 22.30 uur;
  • Jij bent een keer in de 3 weken een zaterdag beschikbaar;
  • Jij bent een keer in de 6 weken een vrijdag beschikbaar.
  • 17 April 2019 om 12:19

Customer Sales Medewerker VodafoneZiggo

Wil jij een spannende en uitdagende baan, waarin je salesgericht bezig bent maar wel écht iets voor de klant kan betekenen? Wil jij beloond worden en onbeperkt bonussen behalen met de sales die jij maakt? Kom dan werken als Customer Sales Medewerker (24-40 uur) bij VodafoneZiggo in Ede.

Als Customer Sales Medewerker bij VodafoneZiggo nemen klanten contact op met jou. Zij hebben vragen over de producten of diensten van VodafoneZiggo. Aan jou de taak om de service te bieden die de klanten nodig hebben. Jij hebt het probleem verholpen. Jij speelt in op de behoeftes van de klant en probeert aan de hand daarvan producten en/of diensten bij te verkopen. Uiteraard wordt jij hier flink voor beloond. Deze bonussen zijn onbeperkt en zijn een positieve invloed op jouw salaris.

Als customer sales medewerker bij VodafoneZiggo kom jij te werken bij Webhelp. Dit is een groot klantcontactcenter die de klantcontactafdeling van verschillende grote A-merken verzorgd. Webhelp is een dynamisch bedrijf en blijft maar groeien. Door de groei en overnames heeft Webhelp zich ontwikkeld en zijn zij al meer dan 30 jaar marktleider in customer experiences.

Als je gaat starten als customer sales medewerker VodafoneZiggo bieden wij jou het volgende:

  • Flexibele openingstijden van 08.00 tot 22.00 uur;
  • Een uitdagende baan met flinke boost op je CV;
  • Jij krijgt onbeperkt bonussen voor de sales die je maakt;
  • Een gezellig en divers team.

  • Jij beheerst de Nederlandse taal uitstekend
  • Jij bent een teamplayer
  • Jij vindt het leuk om sales te maken
  • Jij bent flexibel

Beschikbaarheid:

  • Jij bent minimaal 2 avonden in de week beschikbaar;
  • Jij bent bereid om een betaalde fulltime training van 4 weken te volgen;
  • Jij bent 1 weekend in de maand beschikbaar.
  • 17 April 2019 om 11:43

Financieel medewerker

Ga aan de slag bij ABN AMRO in Zwolle als Financieel medewerker! Jij houdt je in deze telefonische functie bezig met ondernemers die zich bevinden in het proces van klant worden bij de bank. Online via de website lukt dit hen niet, dus aan jou de taak om dit proces telefonisch met deze klanten door te nemen conform de kwaliteitseisen. Jij gaat als Financieel medewerker dus echt een risicobeoordeling uitvoeren om te checken of ABN AMRO een zakelijke relatie met de desbetreffende ondernemer aan wil gaan of dat het risico hiervoor te groot is. In deze functie verdien jij € 14,08 bruto per uur en kun jij 32-40 uur per week aan de slag. Vanaf jouw startdatum ga jij een fulltime training in van 3 weken om jou volledig klaar te stomen om zelfstandig aan de slag te gaan.

Duurzaamheid is voor de bank erg belangrijk, ABN AMRO wil namelijk graag een betere bank zijn die actief bijdraagt aan een betere wereld. Zo worden er op alle afdelingen binnen het contactcenters 'Owners' aangewezen die zich richten op verschillende topics die met duurzaamheid te maken hebben. Wellicht is hier voor jou als Financieel medewerker in Zwolle ook een mooie taak voor weggelegd!

  • Als Financieel medewerker ontvang jij een bruto uurloon van € 14,08;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km;
  • De mogelijkheid om een collectief sportabonnement via FINTREX af te sluiten;
  • Een internationaal bekende werkgever op jouw CV!

ABN AMRO verlangt van jou als Financieel medewerker het volgende:

  • Minimaal een afgerond MBO4 diploma, bij voorkeur een HBO diploma;
  • Jij bent minimaal 32 uur per week beschikbaar;
  • Telefonische of bancaire ervaring is een pre.
  • 17 April 2019 om 11:06

Klantenservice vacature HEMA

Ben je op zoek naar een flexibele baan vanaf 20 uur per week in regio Amsterdam? Start dan als klantenservice medewerker bij de HEMA: een leuk en sterk werkgeversmerk wat je op je CV kunt zetten!

Wie kent de HEMA nou niet? Grote kans dat je weleens bij de HEMA in de rij heb gestaan om voor 11.00 uur nog een ontbijtje te scoren voor €1,-. Of dat je bloedfanatiek mee hebt gespaard voor de Lentedeal en ook nog eens via een flinke korting een last minute fotoboek in elkaar heb geflanst!

Je raad het waarschijnlijk al: In de rol als klantenservice medewerker ben jij de aangewezen persoon om, telefonische en per e-mail,  deze enthousiaste koopjesjagers en puntenspaarders te woord te staan. Deze klanten bellen jou op omdat zij vragen hebben over het puntensysteem van de HEMA. Jij staat de klant te woord: niet via een standaard werkwijze of standaard mailscript, maar op jou eigen manier die past bij de situatie van de klant en ervoor zorgt dat hij of zij verder geholpen wordt. Daar worden klanten van HEMA namelijk enorm blij van!

En jijzelf trouwens ook: je maakt je eigen baan afwisselend en uitdagend. Uiteraard krijg je hier voldoende persoonlijke begeleiding en een betaalde training om hierin jouw eigen draai te vinden.

 

 

Werken via Cendris bij HEMA, betekent werken bij een professionele werkgever. Je gaat aan de slag op  op het hoofdkantoor van de Customer Service in Amsterdam. Bij de HEMA maak je deel uit van een professioneel maar gezellig team: gedreven collega's die betrokken zijn en collegialiteit erg belangrijk vinden.

De locatie is, naast de nabije omgeving van Amsterdam en is goed te bereiken vanuit omliggende locaties zoals Zaandam en Koog aan de Zaan.

Voor deze klantenservice vacature kan jij het volgende verwachten:

  • Een leuke uitdagende klantenservice baan;
  • €9,61 per uur (vanaf 22 jaar en ouder);
  • Een enthousiast team met een fijne werksfeer;
  • Werken voor een bekend werkgeversmerk;
  • Relevante werkervaring op je CV;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Vakantiegeld en vakantiedaguren;
  • Flexibele werktijden.

Wij zoeken nieuwe collega's die:

  • In de nabije omgeving van Amsterdam wonen;
  • Minimaal 20 uur per week werken;
  • Flexibel genoeg zijn om ook op maandagavond of vrijdagavond te werken;
  • Sowieso op woensdag beschikbaar zijn;
  • Servicegericht zijn ingesteld;
  • Communicatief vaardig zijn.
  • 18 April 2019 om 15:59

Service medewerker Schade

Ben jij op zoek naar een baan voor een langere periode én ben jij service gericht? Dan is de functie service medewerker (€ 12,50 vanaf 21 jaar) bij Interpolis in Zoetermeer wel wat voor jou! Wij zijn bereid om de benodigde Wft diploma's voor jou te bekostigen. Na het behalen van deze diploma’s en een interne training kan jij voor minimaal 20 tot maximaal 40 uur aan het werk voor Interpolis.

Jij hebt te maken met klanten van Interpolis die contact opnemen met jou over verschillende zaken tijdens hun vakantie, denk hierbij aan het verlies van bagage, ongevallen of geneeskundige kosten. Jij bent degene die de klant zo goed mogelijk helpt en stuurt in deze verschillende situaties. Er komen er verschillende verantwoordelijkheden bij kijken en maakt dit een uitdagende functie.

Het kantoor is gevestigd in Zoetermeer en is prima gelegen als je reist met het openbaar vervoer of met de auto. Jij gaat werken bij Klant Contact Services voor de opdrachtgever Interpolis. Klant Contact Services is een dochteronderneming van Achmea. Jij komt terecht in een gezellig, gemotiveerd en open team.

Voor de functie service medewerker schade bieden wij:

  • Het behalen van Wft Basis en Wft Schade op onze kosten;
  • Vanaf 21 jaar bruto salaris € 12,50 per uur;
  • Minimaal 20 uur tot maximaal 40 uur per week;
  • Een baan voor een langere periode;
  • Reiskosten vergoeding vanaf 10 km.

  • Minimaal MBO4 diploma of hoger;
  • Flexibel inzetbaar; 2 avonden in de week beschikbaar tot 20.00 uur;
  • 1x in de 4 weken op vrijdagavond tot 20:00 uur beschikbaar en een zaterdag van 09:00 - 17:00 uur;
  • Open staan voor een full-time training gedurende 5 weken;
  • Aanvraag VOG.
  • 17 April 2019 om 13:59

Klantadviseur Expeditie

Ben jij opzoek naar een baan voor een langere periode, wil jij je ontwikkelen tot een echte expert op gebied van klantcontact? Dan is dit een buitengewone kans om gedurende 2 jaar aan de slag te gaan als Klantadviseur bij 3 organisaties. Je zal allereerst starten op een project van de ANWB in Den Haag.
Je werkt 20 tot 40 uur per week voor € 10,93. Maar je salaris kan nog flink oplopen door de toeslagen in de avonden en weekenden.

Jij helpt klanten die tijdens hun reis in het buitenland in lastige situaties terecht komen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan klanten die met de auto op vakantie zijn en de auto stopt ermee of een klant die door een ongelukje een ziekenhuis moet bezoeken. Zodra het project bij ANWB erop zit, ga jij verder aan de slag bij Klant Contact Service (KCS) voor zorgverzekeraar Zilveren Kruis, hier beantwoord jij vragen van klanten over hun vergoedingen, declaraties en hun zorgverzekeringspakket.

Zodra je dit unieke traject hebt afgerond wacht een vaste aanstelling op jou bij KCS!

Jij start als Klantadviseur eerst bij ANWB in Den Haag, zodra het project bij ANWB is afgerond ga jij aan de slag bij Klant Contact Services voor Zilveren Kruis in Zoetermeer.
Klant Contact Services is een dochter onderneming van Achmea. Vervolgens start jij aan het derde project.
Doordat jij met verschillende grote bedrijven te maken krijgt, geeft dit een goede boost voor jouw ontwikkeling op gebied van klantcontact, én leer je hierdoor ook veel mensen kennen dat schept een band.

  • Bruto € 10,93 per uur;
  • Toeslagen in de avonden, weekenden en feestdagen;
  • Baangarantie voor komende 2 jaar; 
  • Uitzicht op een vast contract bij KCS;
  • Betaalde trainingen waardoor jij je kan ontwikkelen als allround Klantadviseur;
  • Flexibele uren 20-40 per week.

  • MBO4 diploma of hoger;
  • Een vreemde taal naast Engels;
  • Communicatieve vaardigheden;
  • Stressbestendig;
  • Flexibel inzetbaar;
  • 18 April 2019 om 09:48

Klantadviseur afdeling reizen

Weet jij als geen ander hoe je met stress om moet gaan. En kan jij ook nog eens goed met klanten overweg? Zoek dan niet verder! Bij Interpolis is geen dag hetzelfde. Als klantadviseur afdeling reizen ben jij een onmisbare spil binnen de organisatie. Jij draagt namelijk zorg voor alle inkomende telefoongesprekken. Je kan rekenen op gesprekken met wisselende onderwerpen. Van een reis die onverwachts afgebroken moet worden tot het kwijt raken van bagage.

Jij zult aan de slag gaan bij Interpolis in Zoetermeer. Het pand waar je gaat werken is op loopafstand van het openbaar vervoer en je kunt er (gratis) parkeren. Je komt te werken in een leuk team vol enthousiaste collega klantadviseurs. Samen zorgen jullie voor een gezellige en professionele sfeer op de werkvloer.

Wat bieden wij jou als klantadviseur?
• Een afwisselende baan voor een langere periode;
• Leuke collega’s;
• Reiskostenvergoeding vanaf 10km;
• Een bruto salaris van € 12,50 per uur;
• Op onze kosten een Wft basis en schade diploma behalen.

Wat verwachten wij van jou als klantadviseur ?
• Minimale beschikbaarheid van 24 uur per week;
• Jij bent 2 avonden per week beschikbaar;
• Jij bent 1 keer per maand op vrijdag avond en een zaterdag beschikbaar;
• Dat jij stevig in je schoenen staat en knopen kan doorhakken;
• Bereid bent om een klassikale training van 5 weken te volgen.

  • 17 April 2019 om 09:35

Schade expert Interpolis

Wil jij jezelf ontwikkelen tot schade expert en aan de slag gaan bij een van de grootste verzekeringsmaatschappijen van Nederland? Grijp dan nu deze kans! Wij zijn opzoek naar kandidaten die de ambitie hebben om zichzelf te ontwikkelen tot schade expert bij Interpolis in Zoetermeer. Jij krijgt een unieke kans om op onze kosten jouw Wft basis en schade diploma te behalen. Ook kan jij rekenen op een bruto startsalaris van € 12,50 per uur. Dit is excl. 8% vakantiegeld.

Als jij deze kans grijpt en aan de slag gaat als schade expert kom jij te werken op de afdeling reizen. Je gaat werken bij Interpolis in Zoetermeer. Daar ga jij inkomende telefoongesprekken afhandelen. De meeste gesprekken zullen gaan over schades die zijn opgelopen tijdens je vakantie of onderweg er naartoe. Het is van belang dat jij stevig in je schoenen staat en knopen durft door te hakken.

  • Een functie voor een langere tijd; 
  • Het behalen van jouw Wft basis en schade diploma; 
  • Een bruto salaris van € 12,50 per uur; 
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10km; 
  • De mogelijkheid tot thuiswerken,
  • Na het behalen van je targets en na een gedegen inwerkperiode.

  • Gedurende 5 weken beschikbaarheid voor de fulltime training; 
  • Dat jij 2 avonden per week beschikbaar bent; 
  • Dat jij 1 keer per maand een vrijdag avond en een zaterdag beschikbaar bent; 
  • Minimaal 24 uur per week beschikbaar beschikbaarheid; 
  • Minimaal MBO 4 werk of denk niveau.
  • 17 April 2019 om 15:01

Medewerker Lokale Belastingen

Will jij een uitdagende baan waarbij jij gaat werken bij verschillende gemeenten, waterschappen of provincies in heel Nederland?

Word Medewerker Lokale Belastingen bij Involon! Binnen deze functie werk jij aan verschillende projecten en reis jij in de regio Utrecht naar verschillende gemeentes en waterschappen. Jij houdt je als Medewerker Lokale Belastingen bezig met het afhandelen van kwijtscheldingsverzoeken, het behandelen van bezwaarschriften en overige zaken omtrent lokale belastingen. Elke 3 maanden wissel jij van project. Het inwerken vindt deels plaats in jouw eigen regio, maar deels ook op het kantoor van Involon in Wijchen. Er wordt een leaseauto ter beschikking gesteld, dus een rijbewijs is logischerwijs vereist.

Wanneer je werkt bij Involon, zal jij weinig op het kantoor aanwezig zijn. Jij werkt in principe binnen de regio Utrecht, maar voor trainingen en wanneer er geen project beschikbaar is, werk jij in Wijchen. Jij bent veelal zelfstandig op pad en wordt door een ervaren collega ingewerkt. Omdat jij vaak van werkplek wisselt, is het fijn als jij je makkelijk kan mengen in een groep en snel contacten legt.

Het startsalaris van een Medewerker Lokale Belastingen ligt op € 2.050,- bruto per maand. Binnen twee jaar ga jij hier flinke stappen in maken en kom je al snel boven de € 2.300,- per maand uit. Verder krijg jij:

  • Een leaseauto;
  • Een functie voor 40 uur in de week;
  • De kans om overgenomen te worden door Involon;
  • Vakantiegeld en vakantiedagen;
  • Pensioensopbouw vanaf 26 weken.

  • Minimaal een afgeronde MBO4 opleiding gevolg in de richting van Juridisch medewerker (zakelijke dienstverlening of Openbaar bestuur);
  • Of een HBO in de richting van Rechten, MER, Bedrijfskunde of Bedrijfseconomie;
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
  • Een representatief uiterlijk.
  • 16 April 2019 om 17:00

Klantenservice Medewerker Frans

Ben jij tweetalig en spreek jij vloeiend Nederlands én Frans? Wil jij €11,00 per uur verdienen en werken voor een grote naam in de elektronica-wereld? Start dan als Klantenservice Medewerker Frans in omgeving Haarlem!

Op de klantenservice van dit Telecom merk ben jij voornamelijk bezig met het geven van productinformatie, het adviseren in bepaalde producten, maar ook met het afhandelen van defecten en garanties. Als je technische affiniteit hebt, of een echte gadget liefhebber bent, is deze functie echt iets voor jou.

Je gaat werken voor een van de grootste producenten op het gebied van elektronica. Het van origine Koreaans bedrijf heeft ook een kantoor voor de gehele Benelux. Het bedrijf is goed aan te reizen vanuit steden als Amsterdam, Haarlem en Hilversum. Je komt terecht in een informele werksfeer met een goede begeleiding om je elke dag weer iets beter te maken.

Als Klantenservice Medewerker Frans kan je het volgende van ons verwachten:

  • Een salaris van €11,- per uur;
  • Vakantiegeld en vakantiedaguren;
  • Werken voor een sterk en wereldbekend merk;
  • Een professionele werkgever;
  • Het opbouwen van 8% vakantiegeld;
  • Volledige reiskostenvergoeding met een maximum van 30km afstand;
  • Goede begeleiding en coaching.

  • Een fulltime beschikbaarheid van 32 of 40 uur per week
  • Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands én Frans
  • Je hebt minimaal MBO4 werk- en denkniveau
  • Je bent sociaal en collegiaal
  • Je hebt bij voorkeur affiniteit met techniek
  • 16 April 2019 om 16:38
โŒ