[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

πŸ”’
❌ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
Gisteren β€” 21 November 2017Klantenservice Medewerker

Klantenservice Medewerker Bedrijven

Als Klantenservice Medewerker Bedrijven kom je te werken bij de Rabobank in Leeuwarden. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit adviseren van zakelijke klanten over verscheidene bankzaken. Door de juiste kennis van financiële diensten en producten, sta jij elke klant perfect te woord en zorg je dat hun vragen volledig zijn beantwoord als zij de telefoon weer ophangen.

Om uit te blinken in deze functie ga je starten met een fulltime training van 5 weken. Daarnaast wordt je gecoacht door je teamleider en zul je werken in een team met ervaren collega's die je feedback zullen geven om je zo verder te ontwikkelen.

Als Klantenservice Medewerker Bedrijven ga je werken in een informeel en collegiaal team bij de Rabobank in Leeuwarden. Het doel is om elke klant met een goed gevoel de telefoon op te laten hangen om zo 9+ klantbeleving van de Rabobank te garanderen.

Vanuit FINTREX en Rabobank bieden wij het volgende:

  • Een salaris tussen de €10,71 en €15,94 per uur, afhankelijk van (relevante) werkervaring, behaalde Wft's en het volgen van interne opleidingen en trainingen;
  • Naast jouw salaris ontvang je ook 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Je komt te werken in een professioneel en landelijk bekende organisatie in een gezellig team;
  • Via FINTREX is het mogelijk om jouw Wft Basis, Wft Schade Particulieren en Wft Schade Zakelijk te behalen;
  • Naast bovenstaande worden de reiskosten tot maximaal 40 kilometer vergoed.

Om als Klantenservice Medewerker Bedrijven te kunnen werken bij de Rabobank vragen wij het volgende:

  • Je bent in het bezit van minimaal een MBO4 diploma;
  • Je bent beschikbaar om tussen de 32 en 36 uur te werken;
  • Je bent bereid om je Wft-Basis diploma te behalen via FINTREX voordat je start;
  • Je bent beschikbaar om een fulltime training te volgen van 5 weken;
  • Je hebt affiniteit met en interesse in het verzekerings- en bankwezen;
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift;
  • Je kunt je goed verplaatsen in de klant en je werkt nauwkeurig en servicegericht.
  • 21 November 2017 om 16:35

Klantadviseur Rabobank

Op dit moment zijn wij op zoek naar een klantadviseur voor de Rabobank in Leeuwarden. Jouw werkzaamheden zullen onder andere bestaan uit het telefonisch adviseren van klanten over diverse bankzaken. Daarnaast stel jij gerichte vragen om snel de klantvraag te achterhalen om de klant zo spoedig mogelijk te helpen. Daarnaast heb je uitgebreide kennis van de verschillende producten en diensten van de Rabobank. Verder ben je bekend met de zakelijke rechtsvormen, structuren en ondernemingen.

Je zult worden klaargestoomd voor de functie door middel van een fulltime training van 5 weken, waarin je alles leert over de processen en systemen van de Rabobank. Daarnaast zal er een coachingstraject opgezet worden om zo jezelf door te blijven ontwikkelen.

Als klantadviseur zul je gaan werken bij de Rabobank in Leeuwarden. De Rabobank is een professionele en internationale organisatie die ernaar streeft om klanten zelfverzekerd financiële keuzes te laten maken door het kundige advies van de klantadviseurs.

Wij bieden het volgende wanneer je gaat aan de slag gaat bij de Rabobank:

  • Een goed salaris tussen de €10,71 en €15,94 per uur;
  • Jouw salaris hangt af van jou (relevante) werkervaring, behaalde Wft's, interne opleidingen en het volgen van de training.
  • Naast jouw uurloon ontvang je 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Je komt te werken in een professionele en internationale organisatie in een ambitieus team;
  • Om je voor te bereiden op de functie krijg je een training van 5 weken;
  • Via FINTREX krijg je de mogelijkheid om kostenloos je Wft-Basis, Wft-Schade Particulieren en Wft-Schade Zakelijk te behalen;
  • Tot maximaal 40 kilometer ontvang je een reiskostenvergoeing.

Om als klantadviseur aan de slag te gaan vragen wij het volgende:

  • Je bent in het bezit van minimaal een MBO 4 diploma;
  • Je bent tussen minimaal 32 of 36 uur beschikbaar per week;
  • Je bent bereid om jouw Wft-Basis diploma te behalen via FINTREX voordat je start;
  • Je bent beschikbaar om een fulltime training te volgen van 5 weken, zodat je goed voorbereid bent om te gaan werken als Klantadviseur bij Rabobank;
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend zowel in woord en geschrift;
  • Je bent empathisch ingesteld, klantvriendelijk, servicegericht en gestructureerd.
  • 21 November 2017 om 16:18

Klantenservice medewerker Bedrijven

Voor de Rabobank in Groningen ga jij aan de slag als Klantenservice medewerker Bedrijven. Je bent verantwoordelijk voor het adviseren van bankzaken aan klanten. Je stelt goede en gerichte vragen, zodat het snel duidelijk is welke informatie en/of ondersteuning nodig is. Hiervoor heb je ruime kennis van verschillende financiële producten en diensten nodig.

Om als Klantenservice Medewerker Bedrijven te kunnen knallen word je voorbereid door middel van een training van 5 weken. Daarnaast coacht jouw teamcoach jou en begeleiden jouw collega's jou waar dit nodig is.

Je gaat werken bij de Rabobank in Groningen. Het doel van de Rabobank is om hun klanten goede en zelfverzekerde financiële keuze te laten maken. jij zorg ervoor dat de klant nooit het gevoel krijgt hier alleen voor te staan!

Voor deze functie bieden wij:

  • Een salaris tussen de €10,71 en €15,94 per uur (afhankelijk van werkervaring, Wft's welke jij behaald hebt, interne opleidingen en gevolgde trainingen);
  • Je ontvangt 8% vakantiegeld en 10% vakantie uren;
  • Je komt te werken in een professioneel en bekende organisatie met een goed, begeleidend en coachend team;
  • Voor de start krijg je een training van 5 weken om te kunnen knallen in deze functie;
  • Tot maximaal 40 kilometer worden je reiskosten vergoed;
  • Naast bovenstaande is het mogelijk om kosteloos (via FINTREX) je Wft Basis, Wft Schade particulieren en Wft Schade Zakelijk te kunnen halen.

Voor deze functie vragen wij het volgende:

  • Je bent in het bezit van een MBO4 diploma;
  • Je bent bereid en beschikbaar om tussen de 32 en 36 uur te werken;
  • Voordat je start als Klantenservice medewerker Bedrijven ben je bereid om je Wft Basis diploma te behalen via FINTREX;
  • Om de fulltime training te volgen ben je hiervoor 5 weken volledig beschikbaar;
  • Je hebt interesse in het Verzekerings- en Bankwezen;
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend zowel in woord en geschrift;
  • Naast bovenstaande ben je servicegericht, punctueel, klantvriendelijk en heb je het vermogen om je in de klant te verplaatsen.
  • 21 November 2017 om 15:46

Klantenservice medewerker schade

In deze functie ben jij het aanspreekpunt voor nieuwe en bestaande klanten als het gaat om schadeverzekeringen. Jij behandelt schadeclaims en informeert klanten over polisvoorwaarden, dekkingen en andere gerelateerde vragen. Om de klant goed te kunnen helpen dien jij dus over de juiste kennis te beschikken. Jij dient dan ook het Wft Basis en Wft Schade diploma te behalen voor deze functie. Via FINTREX kun jij deze diploma's kosteloos behalen. Naast kennis heb jij ook een goede dosis inlevingsvermogen nodig, want in deze functie heb je soms best heftige gesprekken waarin de emoties hoog op kunnen lopen. Logisch; schade is nooit fijn!

Wij zoeken voor deze uitdagende functie mensen die zich kunnen vinden in de kernwoorden van Centraal Beheer Achmea:

Positief - Jij bent optimistisch ingesteld en jouw focus ligt dan ook op het positieve van iedere situatie;
Oplossingsgericht - Jij denkt in mogelijkheden en niet in beperkingen;
Persoonlijk - Jij behandelt de klant niet als een nummer en probeert ieder gesprek weer een klik te maken met de klant.

Herken jij jezelf hierin? Lees dan vooral verder!

Je komt te werken bij één van de grootste marktleiders in deze branche; Achmea. Met een tiental merken en ruim 10 miljoen verzekerden is het bedrijf niet meer weg te denken uit onze maatschappij. Vraag je jezelf af hoe het is om bij Achmea te werken? Dan kun je het beste zelf een kijkje nemen; klik hier om naar de locatie in Leeuwarden te gaan.

  • Een bruto uurloon van € 12,55, met toeslagen in de avonduren en het weekend;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km: 100% bij OV en middels een staffelvergoeding bij eigen vervoer;
  • Een functie voor langere tijd bij goed functioneren;
  • De mogelijkheid om vóór de start van de functie jouw Wft Basis en Wft Schade te behalen via FINTREX;
  • Goede begeleiding en coaching op de werkvloer.

Behalve mensen die positief, oplossingsgericht en persoonlijk zijn, zoeken wij mensen die:

  • Een afgeronde MBO 4 opleiding hebben;
  • Flexibel zijn en ook avonden en zaterdagen kunnen werken;
  • Een passie hebben voor klantcontact;
  • Inzetbaar zijn voor 36 uur per week;
  • Bereid zijn om voor start een thuisstudie (Wft Basis en Wft Schade) te volgen.
  • 21 November 2017 om 16:37

Technisch CoΓΆrdinator T-Mobile in Den Haag

Als Technisch Coördinator Direct Business Operations bij T-Mobile in Den Haag ligt jouw focus op technisch gebied. Jij bent verantwoordelijk voor alle technische incidenten en vraagstukken die jij ontvangt vanuit een grote zakelijke klant van T-Mobile. Als een van de medewerkers van de klant een probleem ervaart dan ben jij de persoon die ervoor gaat zorgen dat dit zo snel en zo goed mogelijk verholpen gaat worden. Tevens wordt er van jou verwacht dat jij incidenten die jij hebt doorgezet ook blijft volgen, zodat dit zo spoedig mogelijk wordt verholpen. In deze functie is het belangrijk dat jij weet om te gaan met verschillende systemen, jij hebt vaak wel 10 tot 15 systemen open staan waarbij je de informatie uit verschillende systemen weet te combineren om uiteindelijk tot een oplossing te komen.

Jij komt te werken binnen een relatief nieuw team en project, hierbij komen jouw technische skills en jouw proactieve houding dan ook goed van pas.

T-Mobile is een van de grootste Telecom bedrijven in Nederland. Je zult aan de slag gaan in een ambitieus team waarin zeer proactieve mensen werken. Bij T-Mobile staat ontwikkeling hoog in het vaandel, je zult dus ook veel ruimte krijgen om jezelf verder te ontwikkelen.

  • Jij ontvangt een marktconform salaris;
  • Naast je salaris bouw je vakantiegeld en vakantiedagen op;
  • Jij ontvangt een tegemoetkoming in de reiskosten;
  • Het betreft een fulltime functie;
  • Er is een vast contactpersoon vanuit FINTREX voor al je vragen.

  • Jij hebt kennis van en affiniteit met technische IT en/of netwerk vraagstukken;
  • Jij hebt ervaring opgedaan binnen een technische functie;
  • Ervaring binnen de telecomsector is een pré;
  • Jij kunt snel schakelen tussen systemen;
  • Jij bent daadkrachtig en weet het overzicht te behouden;
  • Jij bent communicatief vaardig en jij geeft van nature al updates;
  • Jij hebt minimaal 1 jaar ervaring binnen een corporate omgeving;
  • Jij beschikt over HBO werk- en denkniveau. 
  • 21 November 2017 om 14:47

Klantenservice medewerker Bedrijven

Tijdens het uitoefenen van de functie als klantenservice medewerker ga je starten op de afdeling Bedrijven bij de Rabobank in Rotterdam. Door klanten te adviseren en begeleiden bij het maken van financiële beslissingen zorg je ervoor dat de klanten zich kunnen focussen op andere belangrijke zaken in hun ondernemingsproces.

Je gaat een training volgen van 5 weken om je kennis bij te brengen over de functie. Je hebt kennis van zakelijke rechtsvormen, structuren van ondernemingen en financiële producten en services. In de gesprekken die je voert met de klanten moet je kunnen ontdekken welke diensten de klant nodig heeft om hen optimaal te ondersteunen. Naast de training van 5 weken geeft FINTREX je de gelegenheid je Wft certificaten te behalen onder begeleiding van een coach. Daarbij kun je je tijdens het bekleden van deze functie constant blijven ontwikkelen.

Als onderdeel van het klantcontact team van de Rabobank in Rotterdam ga je deel uitmaken van een leuk team waar een positieve sfeer heerst. Het tevreden stellen van de klant staat op nummer één.  Jij en je collega's zijn niet bang om verantwoordelijkheden te nemen en hebben de kwaliteit oplossingsgericht te denken en hiermee kansen te creëren.

  • Een afgeronde MBO4 opleiding;
  • Een beschikbaarheid van 32-36 uur per week;
  • Een behaald Wft diploma voordat je aan de slag gaat, te behalen via FINTREX; 
  • Een groot empathisch vermogen;
  • Een precieze en klantgerichte werkhouding;
  • Een interesse voor de bank- en verzekeringswereld;
  • Een beschikbaarheid van 5 weken voor een fulltime training;
  • Een buitengewone beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk.

  • Een uurloon tussen de € 10,71 en € 15,94, afhankelijk van ervaring, opleidingen, trainingen en de behaalde Wft's;
  • 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Een intensieve training onder begeleiding van een coach, gedurende 5 weken;
  • Het kosteloos behalen van je Wft Schade particulieren, Wft Basis en Wft Schade zakelijk via FINTREX;
  • Reiskostenvergoeding tot een reisafstand van 40 kilometer;
  • Goede begeleiding, reflectie en constante mogelijkheid tot ontwikkelen.
  • 21 November 2017 om 13:29

Klantenservice medewerker Rechtsbijstand

Wil jij als Klantenservice medewerker Rechtsbijstand de klant zo goed mogelijk helpen en informeren? Stel jij hierbij het klantenbelang centraal? Dan is Achmea op zoek naar jou! Jij wordt het visitekaartje van Stichting Achmea Rechtsbijstand. Jij zal met name telefonisch klantcontact hebben waarbij je goed de klant kunt identificeren en de vraag helder kunt stellen. Aan de hand daarvan handel jij zelf de klantvraag af of verbind jij intern door.

Jij komt te werken voor Stichting Achmea Rechtsbijstand in Tilburg. De afdeling bestaat uit 40 medewerkers die allemaal hetzelfde doel hebben: een ultieme klantenbeleving geven! Jullie zijn gemotiveerd en krijgen energie van elkaar en van de klant. Daarbij zorgt Achmea ervoor dat jullie optimaal kunnen presteren door een vitale werkomgeving te bieden. Nieuwsgierig? Neem alvast een kijkje hoe het is om voor Achmea in Tilburg te werken!

  • Een baan bij een energieke en vitale organisatie;
  • Een werkweek van 32-36 uur per week;
  • Kantoor openingstijden van 8.30 tot 18.00 uur;
  • Reiskostenvergoeding van 100% als je met het OV reist en eigen vervoer vanaf 10 km volgens staffel;
  • Brutosalaris van € 11,68 per uur.

  • Een afgeronde MBO 4 opleiding;
  • Ervaring met klantenservice is een must;
  • Affiniteit met verzekeringen;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Jij bent proactief en klantgericht.
  • 21 November 2017 om 12:10
OuderKlantenservice Medewerker

Adviseur afdeling Bedrijven

Als klantadviseur op de afdeling Bedrijven ga jij aan de slag bij de Rabobank in Groningen. Je adviseert klanten proactief over bankzaken zodat onze klanten zich volledig kunnen richten op ondernemen. Je hebt brede kennis van de financiële producten, diensten en je hebt kennis van zakelijke rechtsvormen, structuren van ondernemingen. Je stelt de juiste vragen en vraagt waar nodig door, zodat je snel helder hebt welke informatie of ondersteuning er precies nodig is.

Je gaat je ontwikkelen tot Adviseur Bedrijven. Om volledig klaargestoomd te worden voor deze functie ga je een training van 5 weken volgen. Je wordt door je teamcoach gecoacht en door ervaren collega’s begeleid! Bij complexe zaken kun je rekenen op collega’s! Op deze manier blij jij jezelf ontwikkelen!

Je gaat als klantadviseur werken bij de Rabobank in Groningen. Het streven van de Rabobank is dat klanten zelfverzekerd financiële keuzes kunnen maken en er daarbij nooit alleen voor staan. Of het nu gaat om dagelijkse bankzaken of op belangrijke momenten in het leven van de klant!

Wij bieden in deze functie het volgende:

  • Een salaris tussen € 10,71 en € 15,94 per uur;
  • Het salaris is afhankelijk van relevante werkervaring, behaalde Wft's, interne opleidingen en het volgen van de training;
  • Je ontvangt 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Een professionele en toonaangevende organisatie;
  • Een training van 5 weken om volledig klaargestoomd te worden voor deze functie;
  • Goede begeleiding en coaching;
  • Je krijgt de mogelijkheid om kosteloos (via FINTREX) je Wft Basis, Wft Schade particulieren en Wft Schade zakelijk te behalen;
  • Je ontvangt een reiskostenvergoeding tot maximaal 40 kilometer reisafstand.

Wij vragen in deze functie het volgende:

  • Je hebt minimaal een MBO4 diploma;
  • Je bent beschikbaar om te werken in de urencategorie 32-36 uur;
  • Je Wft Basis diploma voor start te behalen via FINTREX;
  • Je bent beschikbaar om een fulltime training te volgen van 5 weken;
  • Je hebt interesse in het Bank - en Verzekeringswezen;
  • Je hebt een groot inlevingsvermogen;
  • Je bent servicegericht en werkt nauwkeurig;
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal zowel in woord als geschrift.
  • 20 November 2017 om 16:03

Klantadviseur afdeling Bedrijven

Als klantadviseur op de afdeling Bedrijven ga jij aan de slag bij de Rabobank in Gouda. Je adviseert klanten proactief over bankzaken zodat onze klanten zich volledig kunnen richten op ondernemen. Je hebt brede kennis van de financiële producten, diensten en je hebt kennis van zakelijke rechtsvormen, structuren van ondernemingen. Je stelt de juiste vragen en vraagt waar nodig door, zodat je snel samen met de klant helder hebt welke informatie of ondersteuning er precies nodig is.

Je gaat je ontwikkelen tot Adviseur Bedrijven. Om volledig klaargestoomd te worden voor deze functie ga je een training van 5 weken volgen. Je wordt door je teamcoach gecoacht en door ervaren collega’s begeleid! Bij complexe zaken kun je rekenen op collega’s! Op deze manier blij jij jezelf ontwikkelen!

Je gaat als klantadviseur werken bij de Rabobank in Gouda. Het streven van de Rabobank is dat klanten zelfverzekerd financiële keuzes kunnen maken en er daarbij nooit alleen voor staan. Of het nu gaat om dagelijkse bankzaken of op belangrijke momenten in het leven van de klant!

Wij bieden binnen deze functie het volgende:

  • Een salaris tussen € 10,71 en € 15,94 per uur;
  • Het salaris is afhankelijk van relevante werkervaring, behaalde Wft's, interne opleidingen en het volgen van de training;
  • Je ontvangt 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Een professionele en toonaangevende organisatie;
  • Een training van 5 weken om volledig klaargestoomd te worden voor deze functie;
  • Goede begeleiding en coaching;
  • Je krijgt de mogelijkheid om kosteloos (via FINTREX) je Wft Basis, Wft Schade particulieren en Wft Schade zakelijk te behalen; 
  •  Je ontvangt een reiskostenvergoeding tot maximaal 40 kilometer reisafstand.

Wij vragen binnen deze functie het volgende:

  • Je hebt minimaal een MBO4 diploma;
  • Je bent beschikbaar om te werken in de urencategorie 32-36 uur;
  • Je Wft Basis diploma voor start te behalen via FINTREX;
  • Je bent beschikbaar om een fulltime training te volgen van 5 weken;
  • Je hebt interesse in het Bank - en Verzekeringswezen;
  • Je hebt een groot inlevingsvermogen;
  • Je bent servicegericht en werkt nauwkeurig;
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal zowel in woord als geschrift.
  • 20 November 2017 om 15:50

Adviseur afdeling Bedrijven

Als Adviseur op de afdeling Bedrijven ga jij aan de slag bij de Rabobank in Eindhoven. Je adviseert klanten proactief over bankzaken zodat onze klanten zich volledig kunnen richten op ondernemen. Je hebt brede kennis van de financiële producten, diensten en je hebt kennis van zakelijke rechtsvormen, structuren van ondernemingen. Je stelt de juiste vragen en vraagt waar nodig door, zodat je snel samen met de klant helder hebt welke informatie of ondersteuning er precies nodig is.

Je gaat je ontwikkelen tot Adviseur Bedrijven. Om volledig klaargestoomd te worden voor deze functie ga je een training van 5 weken volgen. Je wordt door je teamcoach gecoacht en door ervaren collega’s begeleid! Bij complexe zaken kun je rekenen op collega’s! Op deze manier blij jij jezelf ontwikkelen!

Je gaat als Adviseur werken bij de Rabobank in Eindhoven. Het streven is dat klanten zelfverzekerd financiële keuzes kunnen maken en er daarbij nooit alleen voor staan. Of het nu gaat om dagelijkse bankzaken of op belangrijke momenten in het leven van de klant!

Het volgende kan je in deze functie verwachten:

  • Een salaris tussen € 10,71 en € 15,94 per uur;
  • Het salaris is afhankelijk van relevante werkervaring, behaalde Wft's, interne opleidingen en het volgen van de training;
  • Je ontvangt 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Een professionele en toonaangevende organisatie;
  • Een training van 5 weken om volledig klaargestoomd te worden voor deze functie;
  • Goede begeleiding en coaching;
  • Je krijgt de mogelijkheid om kosteloos (via FINTREX) je Wft Basis, Wft Schade particulieren en Wft Schade zakelijk te behalen;
  • Je ontvangt een reiskostenvergoeding tot maximaal 40 kilometer reisafstand.

Wij vragen binnen deze functie het volgende:

  • Je hebt minimaal een MBO4 diploma;
  • Je bent beschikbaar om te werken in de urencategorie 32-36 uur;
  • Je Wft Basis diploma voor start te behalen via FINTREX;
  • Je bent beschikbaar om een fulltime training te volgen van 5 weken;
  • Je hebt interesse in het Bank - en Verzekeringswezen;
  • Je hebt een groot inlevingsvermogen;
  • Je bent servicegericht en werkt nauwkeurig;
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal zowel in woord als geschrift.
  • 20 November 2017 om 15:15

Vacature medewerker klantenservice Schade

Onze opdrachtgever is één van de bekende zorgverleners in Nederland namelijk: Achmea. Zij bieden een belangrijke verzekering aan die iedereen wel eens nodig heeft, namelijk de schadeverzekering. De klant kan hier dagelijks telefonisch terecht met hun vragen over verschillende soorten schades.

Binnen deze afdeling staan een snelle, klantgerichte, maar ook een goede afhandeling van vragen van onze klanten centraal. Binnen Achmea bieden zij een prettige, informele werksfeer in een enthousiast team bij een zeer dynamische organisatie.

Als klantenservice medewerker schade geef je informatie en verleen je advies aan klanten die vragen hebben over hun schade. Ook maak jij uiteindelijk de eindbeslissing of we een bedrag zullen gaan vergoeden of niet. Al met al dus een leuke maar ook intensieve functie waarbij je sterk in je schoenen moet staan en goede keuzes moet kunnen maken. Jij moet gaan bepalen of de schade erg genoeg is en of het verhaal van de klant wel klopt. Deze vacature gaat over een inbound functie, klanten gaan jou dus bellen.

Het enige moment dat jij de klanten zal bellen is als jij dit met de klant hebt afgesproken omdat je bijvoorbeeld nog iets duidelijk wilt uitzoeken voor hem/haar. Naast het telefonisch contact zul jij ongeveer 10% van je werktijd op non-call worden ingepland, wat inhoud dat jij tijd besteed aan het behandelen van alle binnengekomen mail en online schademeldingen.

  • Ervaring in telefonisch klantcontact is een pré;
  • Jij bent 5 weken fulltime beschikbaar voor een interne training;
  • Jij wilt 30 tot 40 uur per week werken;
  • In de eerste 3 maanden na start heb jij géén vakantie gepland staan;
  • Uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden(telefonisch en per mail);
  • Jij hebt HBO werk- en denkniveau.

  • Werken bij een grote zorgverlener;
  • Afwisselend werk, elke klant is anders!;
  • Een informele werksfeer;
  • Een startsalaris van €11,00 bruto per uur en na het behalen van je Wft-Basis en Schade Particulier een bruto uurloon van €11,50;
  • Naast het uurloon bouw jij 8% aan vakantiegeld en 10% vakantiedaguren op.
  • 20 November 2017 om 14:25

Webcare Specialist Oxxio: 1 crew member

Dan ben jij misschien dé Webcare specialist die wij voor Oxxio in Rotterdam zoeken. Voor een nieuw op te richten team '1 Crew' zoeken wij nieuwe collega's die zichzelf rekenen tot de digitale generatie. Jij regelt in je personal life jouw administratieve zaken het liefst zo snel, digitaal en makkelijk mogelijk. Waarom nog post ontvangen of in de wacht staan bij de klantenservice wanneer je tegenwoordig alles per e-mail, chat of via de app kunt regelen?

Als Webcare specialist bij Oxxio wordt je opgeleid tot allround, multi-channel 1 Crew member waarin jij klanten vooral niet gaat bellen maar gebruik maakt van alle andere kanalen die je binnen 1 Crew tot je beschikking hebt. Bellen en gebeld worden kan nog wel maar het is de opdracht van jou en de rest van de Crew om dit tot een minimum terug te gaan brengen. Oxxio kiest namelijk voor een App Only strategie, wil je weten wat dat allemaal betekent, neem dan vooral contact met ons op (Ja, je kunt ons ook appen).  Om een tipje van de sluier op te lichten; het is de bedoeling dat de klant al zijn energie zaken via de Oxxio app kan regelen: betalingsregelingen, de jaarcheck, inzicht energieverbruik, het berekenen van een online voorschot check. Het kan allemaal! 

Mochten zij er niet uitkomen via de app, dan is daar 1 Crew die als Digital Energy Experts alle vragen kunnen beantwoorden? Jij handelt klantcontact af via WhatsApp, Chat, Messenger en de Social Media kanalen. Jij bent in staat om verschillende soorten klantcontact vragen prioriteit te geven en deze tegelijkertijd te verwerken.

Wat ik in ieder geval zoek zijn nieuwe collega's met genoeg energie die:

  • Van nature duidelijk, snel en vernieuwend zijn in hun aanpak;
  • Handig, snel en creatief zijn met reacties op WhatsApp, Facebook Messenger en Instagram;
  • Heel makkelijk en handig gebruik maken van mobiele apps;
  • Klanten blij kunnen maken;
  • Een creatieve mindset hebben en flexibel zijn ingesteld;
  • Hun eigen persoonlijke zaken snel, digitaal en makkelijk regelen;
  • Zichzelf thuis voelen in een gemotiveerd team vol millenials (digitale generatie);
  • Hun werktijd snel en efficiënt kunnen indelen;
  • Begin 2018 willen starten met een nieuwe baan midden in Rotterdam;
  • Parttime of fulltime beschikbaar zijn;
  • €11,62 per uur willen gaan verdienen.


 

  • 21 November 2017 om 13:45

Medewerker contactcenter Debiteurenbeheer

Als medewerker Contactcenter Debiteurenbeheer zorg jij ervoor dat de klant voldoet aan zijn betalingsverplichtingen door proactief uit te bellen en de klant te informeren en te adviseren. Jij gaat in gesprek met de klant en samen zoeken jullie naar een oplossing. Ook weet jij wanneer je ketenpartners erbij moet betrekken om problemen die de betaling in de weg staan, op te lossen.

Jij komt te werken voor Centraal Beheer Achmea in Leeuwarden. Deze verzekeringsmaatschappij is een bekend en gerenommeerd bedrijf dat hoog in het vaandel staat in Nederland. De klantenbeleving wordt ten allen tijden vooropgesteld en hier ga jij je steentje aan bijdragen. De locatie is gelegen vlakbij het Centraal Station van Leeuwarden en een leuke bijkomstigheid is dat de reiskosten met het OV 100% vergoed worden!

  • Een uitdagende functie bij één van de grootste verzekeraars van Nederland;
  • Een functie voor 28-36 uur per week;
  • Werktijden zijn van 09.00 - 17.00 uur en de uren verdeeld worden over 4 dagen;
  • Een brutosalaris van € 12,55 per uur;
  • Reiskostenvergoeding van 100% met het OV en met eigen vervoer vanaf 10 km volgens staffel.

  • Je hebt een afgeronde HBO opleiding;
  • Je hebt minimaal één jaar relevante werkervaring;
  • Je bent in het bezit van de Wft Basis, maar dit is geen pré;
  • Je bent bereid om eventueel in de avonden te werken tot maximaal 20.00 uur;
  • Je bent analytisch en georganiseerd;
  • Je bent professioneel en ondernemend.
  • 20 November 2017 om 14:13

Whatsapp Vacature- Klantbeheer medewerker grote bank

Ben jij op zoek naar een nieuwe functie maar vind jij Klantcontact alleen te eenzijdig? Dan heb ik de goede baan voor jou! Voor de ABN AMRO ga jij aanvragen van bedrijven verwerken die een rekeningnummer willen starten. Deze bedrijven hebben hierbij jouw hulp nnodig omdat zij dit zelf niet kunnen aanvragen vanwege bijvoorbeeld de branche waarin zij zitten. Je wilt dus weten of dit bedrijf geen risico vormt en dus ga jij een analyse opstellen en administratief verwerken. De ABN AMRO weet dankzij jouw analyse en opgestelde dossier of zij met het bedrijf in zee wil gaan. Een mooie afwisselende baan dus!

Jij gaat dit doen voor een van de grootste banken van Nederland. De kernwaarden van ABN AMRO luiden: Vertrouwd, deskundig en ambitieus. Denk jij dat je matcht met deze kernwaarden en ben jij gemotiveerd om een nieuwe serieuze uitdaging aan te gaan? Dan zoeken wij jou!

  • Reiskostenvergoeding, vakantiedagen en vakantiegeld;
  • Een uitstekend salaris;
  • De mogelijkheid om te groeien;
  • Een professionele en dynamische omgeving.

  • Jij bent betrouwbaar, ambitieus en deskundig;
  • Jij beschikt op zijn minst over een MBO 4 diploma;
  • Jij bent gedreven en op zoek naar een uitdaging;
  • Jij bent minimaal 24 en maximaal 36 uur per week beschikbaar.
  • 17 November 2017 om 10:50

Callcenter medewerker

Vind jij het leuk om mensen te helpen en vind jij Ziggo ook zo'n tof bedrijf? Dan is dit wat voor jou!

Je gaat aan de slag als Helpdeskmedewerker en over de gehele dag krijg je verschillende telefoontjes van de klanten van Ziggo met vragen. Deze vragen kunnen verschillen van technische tot administratieve vragen. Als Helpdeskmedewerker denk jij mee met de klant en ben je bekend met de producten en diensten van Ziggo, zodat jij passend advies kan geven als de klant op zoek is naar iets nieuws. Je zorgt er uiteindelijk voor dat de klant geholpen en tevreden de telefoon ophangt.

Je komt dus te werken voor Ziggo. Het kantoor waar jij aan de slag gaat ligt in het centrum van het bruisende Nijmegen, wat zowel met openbaar vervoer als eigen vervoer makkelijk te bereiken is. Ziggo is één van de bekendste bedrijven van Nederland als het gaat om telecom, internet en kabeltelevisie.

Je komt in een dynamisch team terecht waar hard gewerkt word, een gezellige sfeer hangt en ambitie voorop staat!

  • Een bruto uurloon van € 9,07 (vanaf 21 jaar);
  • Het gezellige Nijmegen als werkplek;
  • Reisvergoeding vanaf 10 km;
  • Je bouwt vakantiedagen en vakantiegeld op;
  • De mogelijkheid om je verder te ontwikkelen door het Webhelp GROEI! Model.

  • Je bent af en toe in het weekend beschikbaar;
  • Je vindt het niet erg om regelmatig in de avond te werken;
  • Je vindt het leuk om een training van 5 weken te volgen.
  • 16 November 2017 om 15:13

Klantenservice medewerker

Wil jij als Klantenservice medewerker aan de slag bij T-Mobile? Dan is dit je kans! Jij wordt het eerste aanspreekpunt omtrent vragen over (mobiele) aansluiting en alle producten van T-Mobile. Jij weet de ins en outs van deze producten en bent enthousiast om mensen daarover te informeren. Jij bent dan ook empathisch en je zoekt ten allen tijden de beste oplossing voor iedere klant (zakelijk en particulier).

Jij gaat aan de slag op de servicedesk van T-Mobile in Den Haag. Dit is een jonge en innoverende afdeling, waarbij iedereen elkaar helpt naar het vinden van de juiste oplossingen. T-Mobile stelt niet alleen haar klanten centraal, maar ook haar werknemers. Het bedrijf is dan ook niet voor niks uitgeroepen tot "Top Employer"!

  • Een functie bij een topwerkgever!
  • Een boost voor je carrière;
  • Een brutosalaris van € 12,46 per uur;
  • Een reiskostenvergoeding (100% als je met het OV reist en vanaf 10 km volgens staffel als je met eigen vervoer reist);
  • Een fulltime training van twee weken om je klaar te stomen voor de functie.

  • Je hebt minimaal een MBO 4 diploma en/of HBO werk- en denkniveau;
  • Je bent 40 uur per week beschikbaar;
  • Je bent de eerste twee weken fulltime beschikbaar voor de training;
  • Je hebt inlevingsvermogen en neemt de telefoon op met een glimlach;
  • Je bent proactief en oplossingsgericht.
  • 16 November 2017 om 11:55

Customer service medewerker

Als Customer service medewerker bij Aegon in Leeuwarden heb jij volop contact met de klanten over diverse financiële vraagstukken. Jij zult zorgen dat er uitstekende service wordt geboden aan de klant.  Naast het telefonisch contact met de klant zul jij ook administratieve taken hebben. Dit zijn erg uiteenlopende taken die van registratie tot het afnsluiten van verzekeringen lopen.

Aegon is een financieel dienstverlener die zijn klanten helpt met het  maken van bewuste fianciële keuzes. Zij richten zich op verschillende aspecten in de financiële branche zoals hypotheken, sparen en beleggen. Zo kan een klant advies vragen over het kopen van een nieuw huis, het verzekeren van zijn nieuwe auto of het sparen voor een droomreis.

  • Kosteloos je Wft-Basis en Wft-Vermogen halen;
  • Een salaris tussen de € 11,15 en € 12,50, afhankelijk van het aantal Wft diploma's die je in bezit hebt;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Een uitdagende en veelzijdige functie in de financiële sector;
  • Informele en gezellige sfeer op de werkvloer.

  • Je hebt minimaal een MBO4+ diploma;
  • Je bent gemotiveerd en gedreven om je Wft diploma's te behalen;
  • Je bent flexibel inzetbaar in de volgende urencategorieën: 20-28 uur, 24-32 uur of 28-36 uur;
  • Je kunt bij een fulltime training van drie weken aanwezig zijn;
  • Je bent communicatief vaardig.
  • 16 November 2017 om 11:48

Wft vacature

Je gaat aan de slag als klantenservice medewerker bij Aegon in Leeuwarden. Als klantenservice medewerker bied jij uitstekende service aan de klanten van Aegon. Je zult telefonisch diverse vragen van de klant beantwoorden. Deze vragen zullen over verschillende aspecten in de financiële branche gaan zoals hypotheken, sparen en beleggen. Naast het telefonisch contact met klanten zul je ook lichte administratieve taken krijgen zoals het afsluiten van verzekeringen!

Aegon is een financieel dienstverlener die ervoor staat zijn klanten bewuste keuzes te laten maken voor een financiële toekomst. Om dit te bereiken geven zij elke klant de informatie die zij nodig hebben. Voor elke fase in het leven bieden zij passende producten en diensten. Aegon staat bekend om de fijne en informele werksfeer. De pakken en mantelpakjes kunnen opgeborgen worden! Jij kunt gewoon op je nieuwste sneakers aan het werk!

  • Je krijgt de mogelijkheid om gratis je Wft-Basis en je Wft-Vermogen te behalen;
  • Je ontvangt een uurloon van € 11,15. Zodra jij je Wft diploma's behaald hebt word dit € 12,31;
  • Goede coaching en begeleiding; 
  • Reiskostenvergoeding;
  • Een informele en gezellige werksfeer.

  • Voor deze functie ben jij flexibel inzetbaar tussen de 20 uur en 36 uur per week;
  • Er worden drie urencategorieën aangeboden, namelijk 20-28 uur, 24-32 uur of 28-36 uur;
  • Je hebt minimaal een MBO 4+ diploma;
  • Affiniteit met de financiële sector;
  • Je bent leergierig en gedreven;
  • Je bent beschikbaar voor een fulltime training van drie weken.
  • 16 November 2017 om 11:07

Customer Service medewerker

Service verlenen, probleemoplossend denken en graag in contact met klanten. Zijn dit begrippen waar jij je helemaal in kan vinden? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wij zijn op zoek naar een klantenservice medewerker voor een bekend en groot telecombedrijf. Jij zal alle vragen die de klant heeft over de producten en diensten van dit bedrijf beantwoorden en waar nodig actie ondernemen. Je kan bijvoorbeeld vragen krijgen over technische problemen met het internet of wellicht zit er een storing op de televisie. Maar je kan ook vragen krijgen over de diensten en de producten van potentiële nieuwe klanten en die probeer je dan het pakket te verkopen die het beste bij hun wensen past.

Je komt terecht bij een callcenter die internationaal bekend is en voor meerdere klanten belt. Binnen dit callcenter zal jij op een eigen afdeling komen te zitten die voor een groot en bekend telecombedrijf de klantenservice oppakt. Jij kan jezelf binnen dit team ontwikkelen en meerdere skills gaan leren.

  • Een marktconform salaris van € 9,07 per uur;
  • Een opbouw van 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Een fulltime training van 6 weken;
  • Een OV-vergoeding van 100% boven de 10 km;
  • Een gezellig werksfeer.

  • Je bent minimaal 20 uur per week beschikbaar;
  • Je kan 2 avonden in de week werken tot 22.30 uur;
  • Je vindt het niet erg om één keer in de maand op zaterdag te werken.
  • 16 November 2017 om 10:09

Callcenter medewerker

Wil jij aan de slag als callcenter medewerker voor T-Mobile? Dan is dit je kans! Als medewerker Service Request zal jij je voornamelijk bezighouden met het uitvoeren van administratieve werkzaamheden. Denk hierbij aan het volgende:

  • Het aanvragen van simkaarten;
  • Het doorvoeren van wijzigingen;
  • Het aanpassen van contracten;
  • Het geven van terugkoppelingen aan klanten.

Heb jij een groot analytisch vermogen en houd jij van aanpakken? Kan je daarbij snel schakelen tussen werkzaamheden en systemen? Dan is T-Mobile op zoek naar jou!

Jij komt te werken voor T-Mobile in Den Haag. T-Mobile is één van de grootste telecommunicatie dienstverleners van Nederland en heeft dan ook een groot klantenbereik. De organisatie stelt het klantenbelang voorop en daar kan jij je steentje aan gaan bijdragen!

Wij bieden jou een fulltime baan aan van 40 uur per week met openingstijden van 8.00 en 18.00 uur. Daarbij bieden wij jou een brutosalaris van € 12,46 per uur en 100% reiskostenvergoeding als je reist met het OV en eigen vervoer volgens staffel.

  • Jij hebt een MBO 4 diploma en/of HBO werk- en denkniveau;
  • Jij hebt recente en ruime administratieve werkervaring;
  • Jij hebt affiniteit met telecommunicatie;
  • Jij bent analytisch en proactief.
  • 14 November 2017 om 16:24
❌