[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

๐Ÿ”’
โŒ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
Vandaag โ€” 14 Augustus 2018Klantenservice Medewerker

Servicemedewerker Online Webshop

Word jij de nieuwe servicemedewerker voor een Online Webshop in Soest? Jij kan hier zowel parttime als fulltime aan de slag voor € 9,25 bruto per uur.

Als Servicemedewerker voor deze Webshop help jij alle klanten met de vragen die zij hebben omtrent o.a. hun bestelling, over de producten die de Webshop verkoopt en eventuele problemen met de levering. Deze vragen beantwoord jij telefonisch, via de e-mail maar ook via social-media. Ook ga je als Servicemedewerker de klanten adviseren op het gebied van outdoor kleding en outdoor accessoires. Super afwisselende baan dus!

Jij gaat aan de slag bij een klantcontactcenter in Soest voor het project van Atlas for Men. Atlas for Men is een webshop op het gebied van outdoor kleding en accessoires. De afdeling waar jij gaat werken is recent opgezet waardoor er ruimte voor jou is om mee te denken. Samen met het team zorg jij ervoor dat deze nieuwe afdeling een succes is!

Een Servicemedewerker bieden wij:

  • Een bruto uurloon van € 9,25 per uur;
  • Reiskostenvergoeding (vanaf 10 km);
  • Flexibele werkuren tussen de 16 en 40 uur.

Het enige wat wij van een Servicemedewerker vragen is enthousiasme en goede inzet! Jij bent communicatief sterk en vindt het leuk om klanten te helpen.

  • 14 Augustus 2018 om 17:03

Helpdeskmedewerker Telecom

Heb jij altijd al voor een bekend telecombedrijf te willen werken? Ga dan de uitdaging als Helpdeskmedewerker aan voor het project van VodafoneZiggo bij Webhelp in Nijmegen! Voor € 9,20 kan jij al aan de slag tussen de 20 en 40 uur per week.

Als Helpdeskmedewerker zorg jij ervoor dat iedere klant zo goed mogelijk geholpen wordt. Jij helpt de klant met technische vragen, geeft duidelijke uitleg en denkt mee met de klant. Zo zorg jij voor de optimale klantbeleving.

Als je aan de slag gaat als Helpdeskmedewerker Telecom dan start je bij Webhelp in Nijmegen. Webhelp staat bekend als een bedrijf waar je kan groeien, het beste uit jezelf kan halen en veel plezier kan maken! Uiteraard wordt er bij Webhelp ook hard gewerkt en voor dat harde werk zal je ook zeker beloond worden!

Als Helpdeskmedewerker Telecom profiteer je bij Webhelp van de volgende punten:

  • Mogelijkheid om flexibel te werken tussen de 20-40 uur per week;
  • Mogelijkheid om 's avonds en in het weekend te werken;
  • Een bruto uurloon van € 9,20 (vanaf 21 jaar);
  • Reiskostenvergoeding;
  • Een collectief sportabonnement via FINTREX.

Naast dat jij flexibel inzetbaar bent, bereid bent om avonden en weekenden te werken vinden wij de volgende punten belangrijk:

  • Je bent communicatief vaardig;
  • Je hebt een commerciële instelling;
  • Je beschikt over een MBO+ werk- en denkniveau;
  • Je bent heel handig met de computer.
  • 14 Augustus 2018 om 16:36

Technisch support medewerker

In Nijmegen kan jij snel beginnen als Technisch support medewerker bij PCS. Je kan 24-40 uur per week werken en daarbij geef je zelf je beschikbaarheid aan. Het salaris wat PCS jou biedt is € 11,86 (inclusief).  Maar wat staat je dan te wachten?

Bij PCS kom je te werken op de afdeling van Nefit. Als Technisch support medewerker ga jij hier (licht) technische vragen beantwoorden over het product van Nefit. Je kunt hen kennen van de Cv-ketels. Vragen kunnen dan ook te maken hebben met storingen, het inschakelen van een monteur of meer algemenere vragen. Echt service gericht dus!

Kom jij werken bij PCS, dan kom je terecht bij een bedrijf waar je met open armen wordt ontvangen. Ze zullen je alle mogelijke begeleiding en coaching bieden die jij nodig hebt om je functie goed uit te voeren. In Nijmegen zijn er ook diverse opties om jezelf te ontwikkelen op persoonlijk vlak.

Wanneer jij komt werken als Technisch support medewerker:

  • Is er altijd de mogelijkheid om op korte termijn te beginnen;
  • Ga je € 11,86 per uur verdienen (inclusief);
  • Ontvang je reiskostenvergoeding vanaf 10 KM;
  • Begin je de functie met een gedegen training;
  • Kom je te werken in een bedrijf met veel doorgroeilijkheden;
  • Staan je collega's altijd voor je klaar.

Ons motto: Je moet je ervaring toch ergens opdoen, dus waarom niet bij PCS in Nijmegen. Het is wel belangrijk dat je denkt in oplossingen en dat je het leuk vindt om klanten telefonisch te woord te staan.

  • 14 Augustus 2018 om 16:27

Inbound klantcontact Lidl

Wil jij als Inbound Klantcontact Medewerker aan de slag bij Webhelp in Rotterdam? Ben jij beschikbaar voor 20 tot 40 uur per week? En wil je een salaris verdienen van € 9,35 bruto per uur? Dan is dit de vacature voor jou!

Als Inbound Klantcontact Medewerker ben jij het aanspreekpunt voor de klanten van Lidl. Alle vraagstukken en/of klachten komen bij jou binnen, uiteraard weet jij als geen ander deze te beantwoorden. Naast dat jij ervoor zorgt dat alle inkomende telefoongesprekken worden behandeld, kan jij alle digitale communicatie beantwoorden. De antwoorden op de diverse vragen weet jij snel terug te vinden in de systemen en middelen. Zie jij jezelf deze uitdaging al uitvoeren, solliciteer dan snel!

Bij welk bedrijf kom je te werken? Dit is bij Webhelp. Zij zijn een groot en ambitieus bedrijf binnen het Klantcontact. Webhelp verzorgt de gehele customer experience via diverse kanalen zoals, telefonie, sociale media, chat en Webcare. Je komt te werken in een groot team waar er hard gewerkt wordt.

Redenen waarom jij als Inbound klantcontact medewerker aan de slag wilt bij Webhelp aan de slag wilt;

  • Je krijgt een geheel verzorgde training on the job; 
  •  Flexibel werken? Dat kan; 
  •  Ontvangt een salaris van € 9,35 bruto per uur; 
  • Ambities? Deze kan jij hier ontwikkelen!

  • Je beschikt over een afgerond mbo-diploma; 
  •  2 avonden in de week beschikbaar; 
  •  1 zaterdag per maand is geen enkel probleem; 
  •  Heb jij al werkervaring in een functie Klantcontact Medewerker? Helemaal goed!
  • 14 Augustus 2018 om 16:17

Backoffice medewerker KPN

Wil jij graag aan de slag als Backoffice medewerker bij PCS in Almere? Zet dan nu jouw administratieve talenten in op het project van KPN en ga € 11,05 per uur verdienen. Je kan hier 32-40 uur per week aan de slag.

Als Backoffice medewerker op het project van KPN maak jij de levering van complexe klantorders mogelijk. Jij zorgt er bijvoorbeeld voor dat meerdere orders van een klant, compleet en op tijd worden opgeleverd. Hierbij kan je bijvoorbeelden denken aan een order voor internet, televisie en telefoon. Jij zorgt ervoor dat de orders die de klanten maken binnen de gestelde tijd in orde zijn en komt de afspraken na die er met de klant gemaakt zijn. Jij bent klantgericht, analytisch en doortastend waardoor jij snel kan schakelen en eventuele problemen in het leveringsproces weet jij voorkomen. Jij bent daarnaast het vaste aanspreekpunt voor de klanten.

Je gaat aan de slag voor PCS. Zij zijn een facilitair klantcontactcenter met veel aandacht voor hun medewerkers. In een korte tijd hebben zij de markt weten te veroveren en hebben vestigingen in o.a. Nederland, Belgie en Marokko. De kernwaarden die zij nastreven zijn betrokken, ondernemend en proactief. Spreekt dit jou aan? Kijk dan of je in aanmerking komt en solliciteer!

Wanneer je bij PCS aan de slag gaat als Backoffce medewerker voor het project van KPN, kan je het volgende verwachten:

  • Een salaris van € 11,05 bruto per uur incl.;
  • Via FINTREX krijg je korting op een sportschool bij jou in de buurt;
  • Ga je aan de slag binnen een dynamische omgeving met leuke collega's;
  • Training en coaching on the job;
  • Veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en mogelijkheden tot doorgroeien;
  • En als je buiten Almere woont krijg je reiskostenvergoeding.

Wij vragen van een backoffice medewerker het volgende:

  • Jij bent minimaal 32 uur per week beschikbaar;
  • Jij hebt minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • Je beheerst de Nederlandse taal goed in woord en geschrift;
  • Jij hebt al enige ervaring in Customer Service.
  • 14 Augustus 2018 om 15:04

Klantenservice medewerker bankieren

Wil jij voor ABN AMRO komen werken als Klantenservice medewerker bankieren voor € 12,08 per uur? Jij kunt tussen de 25-30 of 30-35 uur per week aan de slag in Nijmegen om klanten te helpen met alledaagse vragen.

Als Klantenservice medewerker bankieren ben jij de helpende hand voor alle klanten met vragen over bijvoorbeeld een geblokkeerde bankpas of problemen met online bankieren. Aan jou de taak om deze vragen goed en zorgvuldig te beantwoorden. Daarnaast ga je direct aan de slag met het behalen van je Wft certificaten, zodat je goed voorbereid bent op je nieuwe baan.

Je komt bij ABN AMRO in Nijmegen in een super leuk en betrokken team terecht. Als Klantenservice medewerker bankieren zal jij een flexibel werkrooster hebben, waarin jij kunt werken van maandag t/m zondag tussen 7:00 uur en 23:00 uur. Daarnaast biedt dit team jou vastigheid, ze willen jou minimaal voor twee jaar hebben!

  • Je gaat als Klantenservice medewerker bankieren € 12,08 bruto per uur verdienen;
  • Vastigheid, er zal een samenwerking van minimaal twee jaar worden aangegaan;
  • De mogelijkheid tot het behalen van je Wft certificaten;
  • Werken met een leuk en betrokken team. 

Van een Klantenservice medewerker bankieren wordt verwacht dat jij geduldig, klantvriendelijk en leergierig bent. Daarnaast moet je altijd open staan voor feedback en de volgende eisen bezitten:

  • MBO4 werk- en denkniveau;
  • Beschikbaar tijdens kantooruren;
  • In de aankomende drie maanden heb jij geen vakantie gepland staan;
  • 25-30 of 30-35 uur per week kunnen werken.
  • 14 Augustus 2018 om 13:46

Klantenservice medewerker commercieel

Vind jij het een uitdaging om met verschillende mensen in contact te zijn? En wil jij graag jezelf kunnen zijn op de werkvloer? Ga dan aan de slag als Klantenservice medewerker commercieel bij XS4ALL in Amsterdam voor 16 tot 40 uur per week met een bruto uurloon van € 11,00.

Het ene moment help jij als Klantenservice medewerker de klant met een wijziging in het zenderpakket en het andere moment zet jij een verhuizing door zodat de klant op de dag van verhuizing direct gebruik kan maken van de diensten van XS4ALL.

Je gaat aan de slag in Amsterdam bij XS4ALL, een innovatief bedrijf dat staat voor het totaal benutten van de mogelijkheden van internet. Als Klantenservice medewerker commercieel kom je te werken op een open afdeling waardoor schakelen makkelijk is. Er is geen dresscode dus je kan helemaal jezelf zijn als je aan het werk bent.

Als Klantenservice medewerker commercieel mag jij het volgende verwachten:

  • Een bruto uurloon van € 11,00;
  • Je bouwt vakantiegeld en vakantiedaguren over je gewerkte uren op;
  • Je kan aan de slag voor 16-20 / 20-25 / 32-40 uur per week;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km;
  • Korting via FINTREX op eventueel een collectief sportabonnement en/of zorgverzekering.

Voor de functie van Klantenservice medewerker verwachten wij onderstaande van jou:

  • Je beschikt minimaal over een MBO4 diploma;
  • Je hebt affiniteit met klantcontact en met sales;
  • Je bent minimaal 4 dagen inzetbaar waarvan de maandag een vereiste is;
  • Je bent 1 avond in de week en 1 zaterdag per 2 weken beschikbaar.
  • 14 Augustus 2018 om 11:49

Klantenservice medewerker Consumenten & Webcare

Voor een grote levensmiddelenfabrikant in Zoetermeer zijn wij op zoek naar een ervaren Webcare Medewerker. Heb jij affiniteit met social media, ben je per direct beschikbaar en op zoek naar een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder!

Als Webcare Medewerker ben jij de hele dag actief op social media, call en livechat. Jij zal je onder andere bezig houden met het actief monitoren, registreren, rapporteren en behandelen van berichten die binnen komen via verschillende social media kanalen van onze opdrachtgever. Denk hierbij aan bekende online platformen als Twitter, Facebook en LinkedIn. Naast de vele online (chat)gesprekken die jij gaat voeren, houd je dagelijks contact met jouw collega's die zich bezig houden met de commerciële uitvoering van de verschillende social media kanalen. Samen zorgen jullie voor een goede online reputatie van de opdrachtgever.

Je zal komen te werken bij Webhelp voor de marktleider op het gebied van levensmiddelen. Klanttevredenheid en servicegerichtheid staan in deze organisatie centraal en daarom zoeken zij nieuwe collega's die deze waarden delen. Door de juiste inzet van teamwork streef jij er samen met jouw team naar de gezette doelen te behalen en de klant uitstekende service te verlenen.

Wanneer jij gaat starten als Klantenservice medewerker Consumenten & Webcare, bieden wij jou het volgende:

  • Een bruto uurloon van € 9,35;
  • Daar bovenop bouw je nog vakantiedagen en vakantie uren op;
  • Een prettige en gezellige werksfeer;
  • Flexibele werktijden v.a. 24 uur per week;
  • Ruimte om jezelf te ontwikkelen middels het ontwikkelingsprogramma GROEI!;
  • De mogelijkheid om een collectieve zorgverzekering af te sluiten;
  • Korting op een sport abonnement bij jou in de buurt.

Een Klantenservice medewerker Consumenten & Webcare moet aan de volgende eisen voldoen:

  • MBO+ of HBO werk- en denkniveau;
  • Jij bent per direct beschikbaar tussen de 24-32 uur;
  • Jij vind het niet erg om 2 avonden per week te werken tot 20:00 uur;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal goed, zowel in woord als geschrift;
  • Jij hebt affiniteit met Social Media kanalen.
  • 14 Augustus 2018 om 11:23
Gisteren โ€” 13 Augustus 2018Klantenservice Medewerker

Customer Service medewerker

Ga aan de slag voor 20-40 uur als Customer Service medewerker bij Webhelp in Nijmegen. Je komt terecht op het project van VodafoneZiggo en start met een salaris van € 9,20 bruto per uur!

Als Customer Service medewerker ben jij een belangrijke schakel in de dienstverlening naar de klanten. Je bent een ster in het oplossen van technische problemen en speelt goed in op verkoopmogelijkheden. Jij vindt het heerlijk om dagelijks in contact te staan met verschillende soorten klanten en past je daarin ook gemakkelijk aan.

Webhelp is een fantastische plek om te werken als je graag je ambities waar wil maken en altijd wil blijven groeien. Daarnaast kom je in een hecht team terecht waar een gezellige sfeer hangt en ze echt gaan voor de teamspirit!

Als customer service medewerker bieden wij jou het volgende:

  • Een bruto uurloon van € 9,20;
  • Werken binnen een leuk en ervaren team met een informele sfeer;
  • Reiskostenvergoeding v.a. 10KM;
  • Mogelijkheid om tussen de 20-40 uur aan de slag te gaan;
  • Een collectief sportabonnement via FINTREX.

  • Je bent flexibel inzetbaar van maandag t/m zondag tussen 08:00 tot 22:00 uur;
  • Twee avonden in de week werken is voor jou geen probleem;
  • Je bent beschikbaar om een fulltime training van 4 weken te volgen;
  • Je hebt een MBO werk- en denkniveau.
  • 13 Augustus 2018 om 16:43

Klantenservice medewerker VodafoneZiggo

Wil jij voor een bekend A-merk zoals VodafoneZiggo aan de slag gaan als klantenservice medewerker? In deze functie ben je verantwoordelijk voor alle inkomende gesprekken. Je beantwoordt op een vlotte en vriendelijke manier alle vragen van de klant, helpt ze waar nodig met een installatie van een modem of lost samen het probleem op als ze geen internet meer hebben. Daarnaast pak jij heel makkelijk verkoopkansen op en weet daarmee lekkere bonussen binnen te halen. De functie van klantenservice medewerker bij VodafoneZiggo is gevestigd in Ede, je hebt er de mogelijkheid om tussen de 20-40 uur per week aan de slag te gaan en ontvangt daarbij een mooi salaris van € 9,20 bruto per uur.

Als je aan de slag gaat als klantenservice medewerker kom je te werken bij Webhelp in Ede. Ze hebben vestigingen over de hele wereld en zijn gespecialiseerd in het overnemen van klantenservice taken van diverse A-merken. Als je bij Webhelp binnen stapt ervaar je gelijk de gezellige en informele sfeer die er hangt. Je zal je snel thuis voelen in een zeer divers team van enthousiaste collega's!

Als klantenservice medewerker leer je ontzettend veel bij VodafoneZiggo. Je krijgt een goede training en er zijn diverse manieren om je kennis op pijl te houden en om jezelf nog beter te maken. Naast deze mogelijkheden ontvang je een bruto uurloon van € 9,20 per uur (vanaf 21jr.) Je kan tussen de 20 en 40 uur per week aan de slag en als je met het OV reist ontvang je 100% reiskostenvergoeding.

  • Je hebt een servicegerichte en commerciële houding;
  • Je bent beschikbaar om avonden en zaterdagen te werken;
  • Je bent beschikbaar om een fulltime training van twee weken te volgen.
  • 13 Augustus 2018 om 15:42

Klantenservice medewerker Zorg

Webhelp in Tilburg geeft jou de kans om aan de slag te gaan in de wereld van verzekeringen! Jij kan starten als klantenservice medewerker (20-40 uur) bij Zilveren Kruis. Om te kunnen starten ga jij kosteloos jouw Wft-Zorg behalen. Daarnaast krijg je € 10,07 bruto per uur.

Als klantenservice medewerker Zorg bij Webhelp is het aan jou de taak om alle klanten van Zilveren Kruis zo goed mogelijk te helpen. Deze klanten kunnen diverse vragen stellen van simpele administratieve vragen tot inhoudelijke vragen over de verzekeringen. Om alle vragen te kunnen beantwoorden ga jij een betaalde training volgen en krijg jij goede coaching en begeleiding. Webhelp maakt jou helemaal klaar voor een vliegende start in de verzekeringsbranche.

Jij gaat werken bij Webhelp in Tilburg als Klantenservice medewerker. Webhelp is een facilitair callcenter die het klantcontact van Zilveren Kruis heeft overgenomen. Persoonlijke ontwikkeling staat hoog in het vaandel voor Webhelp. Hierdoor hebben zij een speciaal GROEI! programma ontwikkeld waarbij zij jou de kans geven om jouw persoonlijke talenten te ontwikkelen. De werksfeer bij Webhelp is erg informeel en de collega's hebben onderling veel contact.

Wanneer jij start als klantenservice medewerker Zorg bieden wij je het volgende:

  • De mogelijkheid om kosteloos jouw Wft-Zorg te behalen;
  • Een bruto uurloon van € 10,07;
  • Een professionele en betaalde training van 7 werkdagen;
  • Flexibele werktijden (ma t/m vrij van 8:00 tot 21:00 uur en za van 10:00 tot 14:00 uur).

  • Jij hebt minimaal MBO4+ werk- en denkniveau;
  • Jij bent minimaal 20 uur per week beschikbaar;
  • Jij bent klantgericht en leergierig.
  • 13 Augustus 2018 om 14:29

Customer Service medewerker

Ben jij de nieuwe klantenservice medewerker bij zorgverzekeraar VGZ in Zwolle? Tussen de 16-32 uur per week beantwoord jij telefonische alle vragen van verzekerden omtrent vergoedingen, zorgpakketten, premies of administratieve wijzigingen.

Met jouw inlevingsvermogen weet jij uit te vinden wat klanten precies willen weten of aanpassen. Elke klant is anders, dus variatie komt in deze functie zeker terug! Verzekeringen kunnen nog wel eens een doolhof van informatie bevatten, en jij weet de klant hier helder in te begeleiden. Om dit te kunnen doen, zal je daarom eerst zelf je Wft Zorg diploma behalen. Dit diploma behaal je kostenloos en stelt jou in staat om in een korte tijd alles over zorgverzekeringen te weten te komen.

Voor VGZ ga je aan de slag bij klantcontact specialist Cendris in Zwolle. Met haar facilitaire klantenservice voor meerdere opdrachtgevers is Cendris een belangrijke speler op de Nederlandse markt. Zowel werksfeer, professionele werkomgeving als flexibiliteit, staan bij Cendris hoog in het vaandel.

Als Klantenservice medewerker VGZ in Zwolle:

  • Ontvang je een salaris van €10,10 per uur (vanaf 22 jaar en ouder);
  • Ben je verzekerd van vaste baan met veel diversiteit en persoonlijk contact;
  • Behaal je kosteloos je Wft Zorg certificaat;
  • Word je opgenomen in een enthousiast team binnen een professionele werkruimte.

  • Minimaal MBO3 werk- en denkniveau
  • Minimale beschikbaarheid van 16 uur per week, waarbinnen je flexibel kan worden ingepland
  • Je kunt en je wilt graag op korte termijn beginnen met de lestof voor jouw (gratis) Wft certificaat
  • 13 Augustus 2018 om 12:17

Helpdesk medewerker Zorgmerk

Als helpdesk medewerker beantwoord jij klantvragen namens een bekend zorgmerk in de regio van Wageningen. Verzekerden maken uiteraard graag gebruik van jouw specialisme. Vragen die je kunt verwachten gaan over openstaande facturen, declaraties, betalingen of de dekking van een bepaalde verzekering. Kortom, jij bent dus de allesweter op het gebied van zorgverzekeringen.

Omdat je komt te werken voor een zorgmerk zullen de vragen die je krijgt of verhalen die je hoort erg persoonlijk zijn, het is daarom belangrijk dat jij je goed kunt verplaatsen in een ander en een duidelijke en rustige uitleg kunt geven.

Je gaat via een bekende speler op het gebied van klantcontact aan de slag voor een bekende zorgverzekeraar.

Klanten bellen je met vragen over de meest uiteenlopende onderwerpen. Zo kan de ene klant je bellen met een vraag over een vergoeding en de volgende heeft een vraag over een nieuw zorgpasje. Er kunnen ook heftige situaties met je besproken worden zoals sterfgevallen of schulden. Gelukkig bellen mensen ook over vrolijke onderwerpen zoals een pasgeboren kindje. Verder kun je ook denken aan vragen over een afgewezen nota tot pakketwijzigingen.

Voor de functie van helpdesk medewerker Zorgmerk bieden wij jou het volgende:

  • Afwisselende en uitdagende baan;
  • Flexibele werkuren;
  • Een startsalaris van € 9,50 per uur;
  • Vakantiedagen en vakantiegeld;
  • Mooie ervaring en aanvulling op je CV;
  • Gratis Wft Zorg opleiding.

  • Flexibel in te plannen bent
  • Tussen de 16-40 uur wilt werken
  • Minimaal een MBO3/4 diploma hebt
  • Over een sterk empatisch vermogen beschikt
  • 13 Augustus 2018 om 11:36

Klantcontact medewerker ABN AMRO

Heb jij altijd al voor een grote bank willen werken en je willen ontwikkelen in de financiële sector? ABN AMRO biedt jou nu de kans om voor € 12,32 per uur te werken als Klantcontact medewerker in Nijmegen.
Als Klantcontact medewerker help jij klanten met alledaagse problemen. Op een deskundige wijze ga jij om met vragen over bijvoorbeeld een geblokkeerde bankpas, of een foutmelding tijdens online bankieren. Zowel telefonisch als per mail ben jij het aanspreekpunt voor alle klanten van ABN AMRO 25 tot 35 uur per week.

Als Klantcontact medewerker in Nijmegen zorg jij ervoor dat de goede relatie tussen bank en klant wordt voorgezet. ABN AMRO hecht veel waarde aan een duurzame relatie en doet er alles voor om beter te worden en meer te bereiken. Dit in de overtuiging dat succesvolle klanten leiden tot een succesvolle bank.

Werken als Klantcontact medewerker voor ABN AMRO brengt een hoop voordelen met zich mee:

  • Wft opleidingen behalen;
  • Volledig betaalde trainingen en ontwikkelingsmogelijkheden;
  • Een salaris van € 12,32 per uur;
  • 8% vakantiegeld en 10% vakantiedagen;
  • OV kosten worden volledig gedekt;
  • Professionele en leuke werksfeer.

Om helemaal binnen het profiel van een Klantcontact medewerker te vallen, dien je aan de volgende eisen te voldoen:

  • Affiniteit met de financiële sector;
  • Empathisch en proactief;
  • HBO werk- en denkniveau;
  • Heeft ervaring binnen de financiële klantcontact branche;
  • Is 25-30 of 30-35 uur per week beschikbaar.
  • 13 Augustus 2018 om 10:48

Klantenservice Medewerker Parttime

Als klantenservice medewerker bij Zilveren Kruis infomeer en adviseer je klanten op het gebied van hun zorgverzekering. Je kan veel verschillende klantvragen krijgen omdat de zorg natuurlijk heel breed is. Ben jij op zoek naar een parttime baan? En wil jij kosteloos via FINTREX een Wft-zorg diploma behalen, waardoor je jezelf ontwikkelt tot een expert op het gebied van zorgadvies? Lees dan gauw verder, en wie weet ga jij binnenkort aan de slag als klantenservice medewerker bij Zilveren Kruis in Arnhem.                                                             

Hieronder een aantal voorbeeldvragen die je kan verwachten als je in de lijn zit:

  • Jesse (23) belt omdat hij deze maand wat krap bij kas zit waardoor hij zijn zorgverzekering niet op tijd kan betalen. Hij vraagt aan jou of hij een betalingsregeling hiervoor kan treffen.
  • Vervolgens belt Melinda (65) omdat zij vorige week bij de tandarts een wortelkanaalbehandeling heeft gehad. Haar vraag is of dit word vergoed. Jij als klantenservice medewerker kijkt dan in haar polis of dit mogelijk is of niet. 

Je gaat aan de slag op een nieuwe locatie in Arnhem van Klant Contact Services. KCS is een dochteronderneming van Achmea en verzorgt al het klantcontact voor onder anderen FBTO, Interpolis, Centraal Beheer en natuurlijk voor Zilveren Kruis. Zilveren Kruis is een van de bekendste zorgverzekeraars in Nederland.

Behalve dat je kosteloos via FINTREX een Wft zorg diploma kan behalen. Biedt deze functie jou ook het volgende:

  • Een uitdagende parttime functie;
  • Een bruto uurloon van €9,50 per, 8% vakantiegeld en 10% vakantiedagen;
  • Een reiskostenvergoeding vanaf 10 KM;
  • Een betaalde interne training;
  • Een professionele werkomgeving en een informele werksfeer.

Om in aanmerking te komen met deze functie, vragen we van jou dat je gemotiveerd bent en ervaring hebt met klantcontact. Daarnaast beschik jij ook over de volgende functie-eisen:

  • Je hebt minimaal een MBO werk- en denkniveau; 
  •  Je bent flexibel inzetbaar; 
  •  Je bent minimaal 16 uur per week beschikbaar; 
  •  Je hebt geduld en inlevingsvermogen; 
  •  Je bent bereid om je Wft zorg diploma te behalen via FINTREX.
  • 13 Augustus 2018 om 09:40
OuderKlantenservice Medewerker

Klantenservice medewerker Achmea

Ben jij op zoek naar een uitdagende baan en heb jij jouw Wft Basis en Wft Schade Particulier diploma's al op zak of ben je bereid deze te behalen? Misschien ga jij dan binnenkort wel € 12,80 bruto per uur verdienen als Klantenservice medewerker (30-36 uur) bij Achmea in Tilburg!

Als Klantenservice medewerker bij Achmea kom je op de afdeling te werken waar schademeldingen binnen komen die te maken hebben met wonen, verkeer en reizen. Jij pakt de schadeclaim op en vult de gegevens van de klant en een situatieschets betreft de schade in. Verder geef je gepast advies over welke mogelijke vervolgstappen de klant kan ondernemen en handel jij de administratie van deze claim af.

Jij gaat aan de slag bij Achmea, de grootste verzekeraar van Nederland met zo'n 20 merken die op diverse vlakken verzekeringen bieden. De locatie van Achmea in Tilburg is op loopafstand van het treinstation en is gevestigd in een modern ingericht pand met een mooi bedrijfsrestaurant. Het team waar je in komt te werken is erg open en sociaal. Er wordt hard gewerkt, maar er is ook zeker tijd voor gezelligheid!

Voor de functie Klantenservice medewerker bij Achmea bieden wij jou het volgende:

  • Een werkweek van 30-36 uur;
  • Een bruto uurloon van € 12,80 per uur;
  • Toeslagen voor avond- en weekenddiensten;
  • Vanaf 10 kilometer een reiskostenvergoeding van 100% voor het OV;
  • De mogelijkheid om collectief een zorgverzekering en een sportabonnement af te sluiten via FINTREX.

  • Minimaal een aantoonbaar MBO4 diploma;
  • Recente ervaring met telefonisch klantcontact is een pré;
  • Je hebt in de komende 4 maanden geen vakantieplannen;
  • Je bent minimaal 1 avond per week en 1 zaterdag per 6 weken beschikbaar om te werken.
  • 10 Augustus 2018 om 16:59

Customer Service medewerker Digital

Vind jij het superleuk om klanten te woord te staan via mail & chat? Dan hebben wij een superleuke functie als Customer Service medewerker Digital voor jou beschikbaar! Je gaat aan de slag bij Webhelp op het project van Bol.com voor minimaal 16 uur per week en je krijgt een salaris tussen de € 9,50 en € 10,50 bruto per uur. Lijkt dit je wel wat? Lees dan snel verder!

Als Customer service medewerker Digital ga jij de klanten van Bol.com in eerste instantie per mail en vervolgens ook via chat helpen. Jij kunt allerlei vragen verwachten van de klanten zoals: 'Ik zou mijn pakket gister ontvangen maar dit is niet gebeurd. Waar is mijn pakketje?", "Ik heb een tv besteld en er is een tapijt geleverd, wat nu?", Ik wil mijn pakketje retour sturen maar het lukt niet, kan je mij helpen?". Daarnaast kun je vragen krijgen over de producten die verkocht worden op de website en te maken krijgen met klachtenafhandeling.  Je vindt het geen probleem om de telefoon te pakken en te bellen als we de klant daarmee direct kunnen helpen want bij Bol.com staat extreme klantgerichtheid centraal. Met jouw inlevingsvermogen en snelheid is het aan jou de taak om ervoor te zorgen dat elke klant supergoed geholpen wordt.

Je komt te werken voor Netino, zij zijn een onderdeel van Webhelp. Webhelp is een toffe organisatie die momenteel de marktleider is in klantcontact functies. Zij verzorgen voor veel mooie en bekende merken alle telefonieactiviteiten en vinden het belangrijk, en vooral leuk, om een bijdrage te leveren aan jouw ontwikkeling. Daarom bieden zij een volledig doorbetaalde inwerk- en vervolgtraining aan. Zoals eerder aangegeven, bieden ze daarnaast het opleidingsprogramma GROEI! aan. Dit is een mooi programma waar zij jou de kans geven om je persoonlijke talenten verder te ontwikkelen. Uiteraard zie je dit terug in je salaris!

Wanneer jij aan de slag gaat als Customer service medewerker Digital dan bieden wij jou het volgende:

  • Een salaris tussen de € 9,50 en € 10,50 bruto per uur (afhankelijk van ervaring);
  • Bouw jij 8% vakantiegeld en 10% vakantiedagen op;
  • Een hele afwisselende functie met veel uitdaging;
  • Een warme en open werksfeer;
  • Reiskostenvergoeding v.a. 10 KM;
  • Een parttime of fulltime functie v.a. 16 uur per week;
  • De mogelijkheid om een collectieve verzekering af te sluiten;
  • Korting op een sport abonnement bij jou in de buurt.

  • Een afgerond MBO of HBO-diploma of je bent hier nog mee bezig;
  • Empathisch en klantgericht;
  • Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Jij bent minimaal 16 uur per week beschikbaar.
  • 10 Augustus 2018 om 17:14

Social Media expert Bol.com

Ben jij een echte Social media expert en wil jij graag van je hobby je werk maken? Ga dan nu aan de slag voor minimaal 16 uur per week en ga tussen de € 10,- en € 11,- verdienen bij Webhelp in Rotterdam.

Jij gaat aan de slag als Social media expert op het project van Bol.com. Jij gaat je voornamelijk bezighouden met de communicatie via Facebook Messenger van de pagina van Bol.com. Extreme klantgerichtheid staat in jouw functie centraal. Jij weet alle do's en don'ts op social media en staat alle klanten die via dit kanaal binnen komen te woord. Je krijgt alle ruimte om jouw creativiteit en inlevingsvermogen te gebruiken om ervoor te zorgen dat de klant zich super goed geholpen voelt. Vanuit Webhelp word je goed gecoacht omtrent hoe je dit het beste aan kan pakken zodat jij je kan ontwikkelen tot ware Expert op dit gebied!

Je komt te werken voor Netino, zij zijn een onderdeel van Webhelp. Webhelp is een toffe organisatie die momenteel de marktleider is in klantcontact functies. Zij verzorgen voor veel mooie en bekende merken alle telefonieactiviteiten en vinden het belangrijk, en vooral leuk, om een bijdrage te leveren aan jouw ontwikkeling. Daarom bieden zij een volledig doorbetaalde inwerk- en vervolgtraining aan. Zoals eerder aangegeven, bieden ze daarnaast het opleidingsprogramma GROEI! aan. Dit is een mooi programma waar zij jou de kans geven om je persoonlijke talenten verder te ontwikkelen. Uiteraard zie je dit terug in je salaris!

Wanneer jij aan de slag gaat als Social media expert bieden wij jou het volgende:

  • Een salaris tussen de € 10,-  € 11,- (afhankelijk van ervaring);
  • Daar bovenop bouw je nog 10% vakantiedagen en 8% vakantiegeld op;
  • Veel ruimte voor creativiteit en eigen inbreng;
  • Een afwisselende functie met genoeg uitdaging om jezelf verder te ontwikkelen;
  • Flexibele werktijden in de ochtend, middag, avonden of weekenden;
  • Een fulltime- of parttimefunctie waar je minimaal voor 16 uur aan de slag kan;
  • De mogelijkheid om een collectieve zorgverzekering af te sluiten;
  • Korting op een sport abonnement bij jou in de buurt.

  • Je hebt een afgerond HBO of WO-diploma of bent hier nog mee bezig;
  • Je bent minimaal voor 16 uur per week inzetbaar;
  • Je bent creatief en hebt humor;
  • Je hebt een groot inlevingsvermogen;
  • Aantoonbare affiniteit met Social media en volgt de trends en ontwikkelingen.
  • 13 Augustus 2018 om 13:11

Medewerker Service PostNL (16-36 uur)

Vanaf 16 uur per week verleen jij als medewerker Service de klanten van PostNL uitstekende service omtrent vragen en klachten (16-36 uur). Je staat klanten per e-mail of telefonisch te woord vauit locatie Zwolle en ontvangt een bruto uurloon van €9,20 per uur.

Als medewerker klantenservice ben jij expert op het gebied van post- en pakketverzending. Je verzorgt antwoord op vragen omtrent status van levering, de kosten van verzending of hulp bij beschadiging/vermissing.Met jouw inlevingsvermogen weet je problemen snel te identificeren en zoek je graag mee naar de juiste oplossing.

De klantenservice van PostNL is onderdeel bij klantcontact specialist Cendris. Cendris faciliteert de klantenservice van verschillende bedrijven en zorgt voor een professionele werkomgeving voor haar medewerkers. Wanneer je aan als service medewerker aan de slag gaat zul je middels een betaalde fulltime training klaargestoomd worden voor de job. De leuke werksfeer en hechte band tussen collega's zul je snel ervaren wanneer je eenmaal aan de slag gaat!

Als Medewerker Service PostNL (16-36 uur) bieden wij jou:

  • De keuze tussen urencategorieën 16-24 of 28-32 om per week te werken;
  • Een startsalaris van €9,20 per uur (vanaf 22 jaar en ouder), exclusief vakantiegeld;
  • Salarisverhoging na 4 maanden;
  • Een baan voor langere termijn mét doorgroeimogelijkheden;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Werken voor een groot Nederlands merk

  • MBO3 werk- en denkniveau
  • Flexibele beschikbaarheid van minimaal 16 uur per week
  • 2 avonden per week en 1 zaterdag per maand inplanbaar
  • Oplossingsgericht initiatief tonen
  • 10 Augustus 2018 om 13:28

Klantenservice internationale dienstverlening

Durf jij de uitdaging aan om als Klantenservice internationale dienstverlening klanten over alledaagse bankzaken te adviseren? Als medewerker Klantenservice internationale dienstverlening voor ABN AMRO ben jij het aanspreekpunt voor mensen die op doorreis zijn, maar bijvoorbeeld ook voor het personeel van Schiphol.
Als medewerker Klantenservice internationale dienstverlening ga je fulltime (28 tot 40 uur) aan de slag voor € 12,32 per uur. Dit salaris stijgt naarmate je meer Wft certificaten behaalt.

Werken voor ABN AMRO op Schiphol betekent werken aan je persoonlijke ontwikkeling. Als medewerker Klantenservice internationale dienstverlening zal je continu worden uitgedaagd om jezelf verder te ontwikkelen. Zo zal je bijvoorbeeld ook een Wft diploma gaan behalen.
Daarnaast kom je te werken voor een bedrijf met sterke kernwaarden. ABN AMRO staat voor vertrouwd, deskundig en ambitieus, dus hier zal jij je zeker in moeten vinden.

Werken voor ABN AMRO als Klantenservice internationale dienstverlening brengt een hoop voordelen met zich mee, zoals;

  • Een mooi startsalaris van € 12,32;
  • De kans om je Wft certificaten te behalen;
  • De OV kosten worden volledig gedekt;
  • 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren.

  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Je hebt minimaal een MBO 4 diploma;
  • Jij kan werken in de avond;
  • Jij bent 28 tot 40 uur per week beschikbaar;
  • Een gesprek voeren met klanten gaat jou makkelijk af.
  • 9 Augustus 2018 om 12:45
โŒ