[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

๐Ÿ”’
โŒ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
Vandaag โ€” 21 Februari 2019Klantenservice Medewerker

Support medewerker Eurocross

Weet jij altijd het overzicht te bewaren en ben jij stressbestendig? Kom dan werken als Support medewerker op de Home & Business afdeling van Eurocross in Leiden. Hier kun jij aan de slag voor € 13,09 bruto per uur (exclusief toeslagen) tussen de 16 en 36 uur per week.

Als Support medewerker bij Eurocross heb jij contact met klanten die jou bellen met een acute hulpvraag. Mensen die een noodknop bij zich dragen schakelen jouw hulp in. Aan jou de taak om de situatie te analyseren en te zorgen voor de juiste oplossing. Je kunt bijvoorbeeld een klant aan de lijn krijgen die van de trap is gevallen en nu niet meer op kan staan. Jij zorgt ervoor dat er een ambulance naar het adres gaat en houdt ondertussen contact met de klant. Als eerste aanspreekpunt speel jij een belangrijke rol in de hulpverlening.

Jij komt te werken op de Home & Business afdeling van Eurocross in Leiden. Hier wordt 24/7 hulp geboden aan klanten. Jouw team is gedreven om iedereen die belt goed te helpen. Om met alle kennis die jij nodig hebt aan de slag te kunnen krijg je een interne training van Eurocross.

Wij bieden jou als Support medewerker het volgende:

  • Een salaris van € 13,09 bruto per uur (exclusief toeslagen);
  • Een werkweek tussen de 16 en 36 uur;
  • Een reiskostenvergoeding;
  • 8% vakantietoeslag en 10% vakantiedaguren;
  • Een interne (betaalde) training vanuit Eurocross.

Wij vragen van jou als Support medewerker het volgende:

  • Jij hebt minimaal MBO4 werk- en denkniveau;
  • Jij bent flexibel inzetbaar van maandag t/m zondag van 06.00 tot 23.00 uur (je krijgt maximaal 5 diensten per week);
  • Jij hebt recente ervaring als Klantenservice medewerker;
  • Jij spreekt vloeiend Nederlands en Engels.
  • 21 Februari 2019 om 16:59

Gedreven Customer Service Topper

Altijd al meer willen weten over klantcontact? Als Gedreven Customer Service Topper leer jij alle ins and outs over wat er allemaal komt kijken in klantcontact wereld. Benieuwd naar wat jou allemaal te wachten staat? Lees dan verder!

Wanneer je aan de slag gaat als Gedreven Customer Service Topper, is geen enkele dag hetzelfde. Als je begint aan jouw werkdag begroet je jouw collega’s en teamleiders. Je pakt wat te drinken voor jezelf en gaat aan de slag. Je krijgt de hele dag telefoontjes binnen met vragen of problemen van klanten, die jij graag voor ze oplost. Door jouw probleemoplossende vermogen en klantvriendelijke karakter zijn de consumenten die jij spreekt super tevreden over de service. Aan het eind van de dag bespreek je jouw succesverhalen met jouw teamleider en zal je met een tevreden gevoel de dag afsluiten.

Als Gedreven Customer Service Topper zal jij aan de slag gaan voor VodafoneZiggo in Nijmegen. VodafoneZiggo is een van de bekendste aanbieders in Nederland voor diensten zoals internet, telefonie en televisie. Daarnaast zijn zij zeer innovatief op het gebied van customer experience en staat service hoog in het vaandel!

  • Je ontvangt een bruto uurloon van € 9,33 als je 21 jaar of ouder bent;
  • Je krijgt voor zowel eigen vervoer als openbaar vervoer een vergoeding vanaf 10 KM;
  • De gelegenheid om je salaris met bonussen te verhogen;
  • De flexibiliteit om je eigen uren in te delen.

  • Je hebt minimaal een mbo denk- en werkniveau;
  • Je bent parttime vanaf 24 uur of fulltime tot 40 uur beschikbaar;
  • Je bent bereid om 2 avonden per week tot 22:00 te werken;
  • Je kan 1x per maand in het weekend werken;
  • Je hebt een probleemoplossend vermogen en je bent klantvriendelijk.
  • 21 Februari 2019 om 16:49

Service medewerker Zorglijn (parttime)

Als Service medewerker Zorglijn (vanaf 24 uur) sta jij klanten telefonisch te woord die vragen hebben over hun zorgpakket. De vragen kunnen zeer uiteenlopend zijn. Het ene moment belt een klant jou omdat hij wil weten of de fysiotherapie behandelingen van de vorige maand honderd procent vergoed zal worden of niet. Jouw taak is dan om dit te controleren en gelijk toe te lichten wat er onder zijn vergoeding valt.

Vervolgens belt de volgende klant die een declaratie wil indienen, dit lukt haar niet via de website. Aan jou de taak om de klant hier zo goed mogelijk bij te helpen. Als laatst belt er een nieuwe klant die van zijn huidige zorgpakket wil overstappen. Voor jou ligt hier de uitdaging om naar aanleiding van de klantsituatie, advies te brengen en de meest passende zorgpakket aan te bieden.

Jij bent straks het eerste aanspreekpunt voor klanten van één van de grootste Zorgverzekeraar. De verzekeraar streeft ernaar om te helpen bij het vinden en regelen van zorg die het beste aansluit op de behoefte van de klant. Er is veel begeleiding, zodat je je zelf kan blijven ontwikkelen. Je kunt bijvoorbeeld verschillende skills bijleren om naast de telefoon ook via e-mail of chat de klant te woord te staan.

Als Service medewerker Zorglijn ontvang jij het volgende:

  • Een bruto uurloon van €10,50;
  • Reiskostenvergoeding: Openbaar vervoer 100% vanaf 10 KM;
  • Flexibele uren en werkdagen;
  • Een professionele werkomgeving.

Heb jij nog geen ervaring binnen de verzekeringswereld? Geen probleem! Door middel van de Wft Zorg opleiding die wij aanbieden ben jij op de hoogte van alle regels en wetgeving rondom de zorgverzekeringen. Daarnaast krijg je ook een interne opleiding.

Als Service medewerker Zorglijn beschik jij over:

  • Een positieve servicegerichte instelling en geduld;
  • Een MBO werk- en denkniveau;
  • Ervaring in het klantcontact;
  • Leergierige houding om je te ontwikkelen en je Wft Zorg diploma te behalen.
  • 21 Februari 2019 om 15:56

Adviseur Sparen en Beleggen

Als Adviseur Sparen en Beleggen bij de Rabobank in Eindhoven maak jij het verschil voor de optimale klanttevredenheid. Je doet dit door te luisteren, de juiste vragen te stellen en dat allemaal op het gebied van sparen en beleggen. Als Adviseur Sparen en Belegen kun je zowel fulltime als parttime aan de slag en ga je een salaris verdienen tussen de € 10,71 en € 15,29 bruto per uur.

Voor deze starters functie heeft de Rabobank een speciale opleidingsweek ingericht. Hierin word je klaargestoomd om de klanten zo goed mogelijk te adviseren als het gaat om vragen over sparen en beleggen.

Bij de Rabobank in Eindhoven draait het om samenwerken aan een betere wereld. Dit doen zij op 101 verschillende manieren. Eén hiervan is het meedenken en stimuleren van duurzame- en financiële oplossingen. Op het kantoor heerst dan ook een gemoedelijke sfeer waar samenwerken centraal staat.

Wat kun je verwachten?

  • Kosteloos je Wft-Basis halen;
  • Een salaris tussen de € 10,71 en € 15,29 bruto per uur (afhankelijk van relevante werkervaring);
  • Werken in de lichtstad, Eindhoven;
  • Volledige reiskostenvergoeding met het ov;
  • Een mooie starterfunctie binnen de klantcontactbranche;
  • Flexibele werktijden binnen de openingstijden (ma t/m vrij 8:00 - 21:00 uur, za 9:00 - 17:30 uur);
  • Werken binnen een toonaangevend bedrijf.

Wij vragen van jou:

  • Minimaal een MBO4 diploma;
  • Minimaal 1 jaar ervaring binnen de klantcontactbranche;
  • Telefonisch klantcontact is een pré geen vereiste;
  • Het behalen van je Wft-Basis voor de start;
  • Fulltime beschikbaarheid tijdens de opleidingsweek.
  • 21 Februari 2019 om 14:06

Financieel Klantcontact Medewerker Rabobank

Op zoek naar meer uitdaging in de klantenservice? Ga dan aan de slag als Financieel Klantcontact Medewerker bij de Rabobank in Deventer.

Het gaat om een uitdagende telefonische functie waarbij je diverse vragen krijgt over alledaagse bankzaken. In de eerste drie weken na start word je opgeleid tot specialist in particuliere bankzaken en daarna ga je deze kennis toepassen om  klanten van de beste adviezen te voorzien. Deze uitdagende klantcontact functie is voor 32-36 uur en jij ontvangt een bruto uurloon tussen de € 12,75 en € 18,21.  

Je gaat aan de slag op het klantcontactcenter van de Rabobank in Deventer. De sfeer op de afdeling is gemoedelijk en professioneel. Van jouw collega's mag je verwachten dat zij hard werken voor uitmuntende klantbeleving. Jij bent het laatste puzzelstukje dat deze afdeling compleet maakt!

Voor de functie Financieel Klantcontact Medewerker bieden wij het volgende:

  • Een fulltime training van drie weken om je klaar te stomen voor de functie;
  • Een mooi bruto uurloon tussen de € 12,75 en € 18,21;
  • De mogelijkheid om je Wft-Basis en Wft-Schade Particulier te behalen;
  • De benodigde training en coaching voor en na je start;
  • Een variërende functie en een gezellig team.

  • Minimaal een MBO4, een HBO propedeuse of een HBO diploma;
  • Affiniteit met het bank- en verzekeringswezen;
  • Een beschikbaarheid van 32-36 uur per week;
  • Beschikbaarheid om een fulltime training (40 uur) te volgen;
  • Goede communicatieve vaardigheden en beheersing van de Nederlandse taal.
  • 21 Februari 2019 om 13:35

Service Medewerker Rabobank

Voel jij je thuis in een professionele omgeving waar in teamverband wordt gewerkt? Dan is de functie Service Medewerker bij de Rabobank in Rotterdam een perfecte match. Als Service Medewerker kun jij flexibel aan de slag voor een bruto uurloon tussen de € 10,71 en € 15,29 (16-36 uur).

Het eerste aanspreekpunt van de klant, dat ben jij! Jij adviseert de klant over het openen van een gezamenlijke rekening. Wil een klant meer informatie over geld opnemen in het buitenland? Dan weet jij het perfecte antwoord te geven.
Als Service Medewerker bij de Rabobank denk jij mee met de klant. Om optimale service te verlenen biedt de Rabobank de mogelijkheid om diverse opleidingen en trainingen te volgen. Zo kun jij je continu blijven ontwikkelen.

Je komt te werken bij de Rabobank in Rotterdam. De Rabobank is een actieve en ondernemende bank. Bij de Rabobank in Rotterdam heerst een gemoedelijke sfeer. Binnen een gezellig team wordt er hard gewerkt en vier je successen met elkaar.

Als Service Medewerker bij de Rabobank kun jij het volgende verwachten: 

  •  Een bruto uurloon tussen de € 10,71 en € 15,29 (afhankelijk van relevante werkervaring);
  •  De mogelijkheid om te werken in een van de volgende uren categorieën, 16-20, 20-24, 24-28, 28-32, 32-36;
  •  Kosteloos je Wft-Basis diploma behalen via FINTREX;
  •  Uitstekende begeleiding en coaching;
  •  Reiskostenvergoeding tot 40 km afstand;
  •  Volledige reiskostenvergoeding met het openbaar vervoer;
  •  De mogelijkheid om via FINTREX collectief een zorgverzekering en een sportabonnement af te sluiten.

 

  • Minimaal een MBO3 diploma;
  • Affiniteit met klantcontact;
  • Fulltime beschikbaarheid voor een training van 1 week.
  • 21 Februari 2019 om 13:13

Webcare Medewerker PostNL (NL-Frans)

Als Webcare Medewerker Frans in Groningen ga jij klantvragen beantwoorden via de social media kanalen en Chat van PostNL.Omdat je op een eigen manier invulling mag geven (uiteraard vanuit de PostNL gedachte) aan deze vragen kun jij je creativiteit hier helemaal in kwijt!

Aan jou de taak om van berichten van de klant iets bijzonders of opvallends te maken. Je geeft de klant een passende reactie aan de hand van verdere informatie of een oplossing waarmee zij écht verder kunnen. Je bent een ster in zowel de Nederlandse taal en je kunt berichten in het Frans beantwoorden.

Je gaat via Cendris Customer Contact aan de slag voor PostNL. Je werkt op een afdeling waar een leuke informele sfeer heerst en je de ruimte krijgt om jezelf te ontwikkelen. Je krijgt vooraf een fulltime betaalde training aangeboden.

Voor de functie van Webcare Medewerker PostNL kun jij vanuit ons het volgende verwachten:

  • Een salaris van €9,33 per uur (vanaf 22 jaar en ouder);
  • Na 4 maanden wordt dit standaard verhoogd;
  • Een startertraining van 2 weken fulltime;
  • Een professionele werkomgeving;
  • Een hecht en enthousiast team;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Een informele werksfeer;
  • Voldoende ruimte om je verder te ontwikkelen.

 

  • Minimaal MBO+-werk- en -denkniveau
  • Je kunt minimaal 2 avonden en 1 zaterdag per maand werken
  • Ervaring met klantcontact is een pré
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Je bent in staat om in het Frans content te schrijven
  • Je bent zeer creatief
  • Een klantgerichte en flexibele instelling
  • 21 Februari 2019 om 12:09

Klantadviseur Liander

Fulltime aan de slag als Klantadviseur Liander bij PCS in Nijmegen met een salaris vanaf € 9,64 bruto per uur? Lees snel verder!

Als Klantadviseur Liander ben jij het aanspreekpunt voor klanten die opbellen met uiteenlopende vragen. Dit zullen vragen zijn die te maken hebben met het netbeheer. Denk hierbij aan bijvoorbeeld het verplaatsen of verwijderen van een aansluiting. Jij weet de klant als Klantadviseur Liander goed te woord te staan en helpt de klant verder. Ben jij klantvriendelijk, servicegericht en heb je ervaring met klantcontact? Solliciteer dan direct! 

Je komt te werken voor Liander bij PCS in Nijmegen. Netbeheerder Liander legt kabels en leidingen aan en beheert het energienetwerk. PCS verzorgt de klantenservice voor andere bedrijven waarbij klantvriendelijkheid en servicegerichtheid op nummer 1 staan. Bij PCS staat de werknemer centraal en is er veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling.

Wij bieden jou als Klantadviseur Liander

  • Een salaris van € 9,64 bruto per uur of € 11,58 bruto per uur incl. reserveringen;
  • De mogelijkheid om vanaf 32 uur per week te kunnen werken;
  • Een betaalde training om goed aan de slag te kunnen gaan;
  • Een reiskostenvergoeding vanaf 10,6 km;
  • Een prettige werksfeer met leuke collega's.

Wij vragen van jou:

  • Je beschikt over communicatieve vaardigheden;
  • Je hebt ervaring met klantcontact;
  • Multitasken is voor jou geen probleem;
  • Je hebt minimaal MBO-4 werk- en denkniveau.
  • 21 Februari 2019 om 10:28

Klantenservice Advisor Eneco

Een zakelijk energiecontract roept vaak vragen op bij klanten en soms zorgt dit ook voor weerstand. Wat ook logisch is, soms is dit ook ingewikkeld.

Als Klantenservice Advisor bij Eneco (€13,77 bruto per uur) sta jij klaar voor de zakelijke klanten en help jij iedereen uit de brand, iedere keer weer. Je gaat diverse vraagstukken van relaties telefonisch en per mail beantwoorden. Denk hierbij vooral aan inhoudelijke contractvragen of factuurvragen maar ook openstaande cases die je zult oppakken en verwerken.

In Rotterdam Alexander ga je aan de slag in het Eneco World gebouw. De locatie is ideaal te bereiken met het openbaar vervoer. Het team bestaat uit 10 collega's maar is er klaar voor om uit te breiden!

Voor de functie Klantenservice Advisor Eneco bieden wij het volgende:

  • Een mooi salaris: €13,77 per uur;
  • Een betaalde fulltime training van 2 weken;
  • Fijne werktijden (maandag t/m vrijdag 8:00 - 17:00 uur);
  • Vollegdie reiskostenvergoeiding met een max van 50km;
  • Vaste werktijden a.d.h.v. een werkrooster.

  • Minimaal een afgeronde MBO+ opleiding
  • Je kunt 32 of 40 uur per week werken
  • Werkervaring in een klantcontact center
  • Geen vakantieplannen in de eerste 1,5 maand
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • 21 Februari 2019 om 10:22

Customer Service medewerker Interpolis

Ben jij klantvriendelijk en ben jij goed in adviseren en oplossingsgericht denken? Dan zou jij 30 tot 36 uur per week aan de slag kunnen gaan als Customer Service medewerker bij Interpolis in Tilburg voor € 13,09 bruto per uur.

Als Customer Service medewerker bij Interpolis kom jij op de afdeling Schade terecht. Jij bent het aanspreekpunt van klanten die in een vervelende situatie zijn beland en hulp nodig hebben. Het is aan jou de taak om de klant hierover gerust te stellen, maar vooral om mee te denken in oplossingen. Ook ga je schadeclaims verwerken en voer je hierbij alle telefonische en administratieve taken uit. Daarnaast krijg jij de mogelijkheid om via FINTREX kosteloos jouw Wft Basis en Wft Schade certificaten te behalen.

Je gaat aan de slag op de afdeling Schade van Interpolis in Tilburg. Interpolis is onderdeel van Achmea, één van de grootste namen in de Nederlandse verzekeringswereld. De locatie van Interpolis in Tilburg ligt op 10 minuten lopen van het station en is ook goed bereikbaar met een groot aantal bussen.

Wij bieden een Customer Service medewerker bij Interpolis het volgende:

  • Een bruto uurloon van € 13,09 per uur;
  • Een werkweek van 30-36 uur;
  • 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Via FINTREX de mogelijkheid tot het kosteloos behalen van jouw Wft Basis en Wft Schade certificaten;
  • Een reiskostenvergoeding van 100% voor het OV, EV vanaf 11 km.

Wij vragen van een Customer Service medewerker bij Interpolis het volgende:

  • Minimaal een afgeronde MBO4 opleiding;
  • Recente ervaring met telefonisch klantcontact is een pré;
  • Jij hebt in de eerste drie maanden geen vakantie op de planning staan;
  • Je bent minimaal 1 avond per week en 1 zaterdag per 6 weken beschikbaar om te werken.
  • 21 Februari 2019 om 09:38

Webcare Medewerker PostNL

Begrijp jij waarom het voor een bedrijf belangrijk is om gebruik te maken van de verschillende Social Media kanalen, ben je taalkundig sterk en beschik jij over een creatieve schrijfstijl? Dan ben jij de geschikte Webcare Medewerker waarmee Post NL zich wil versterken!

Voor deze functie is het van belang dat je interesse hebt in online communicatie. Je gaat via verschillende klachtenfora en social mediakanalen klachten en vragen van klanten behandelen. Dit doe je op een professionele, klantgerichte, creatieve en empatische manier, waarbij je de juiste informatie aan de klant verstrekt. Om dit te kunnen doen zul je tijdens een betaalde training van 3 weken opgeleid en klaargestoomd worden.

Na de training ga je aan de slag als klantenservicemedewerker op de gezellige Post NL Webcare afdeling in Leeuwarden, waar een open en fijne werksfeer heerst. Het kantoor bevindt zich op een steenworp afstand van het centraal station en het centrum. 

Voor het uitoefenen van deze functie, bieden wij het volgende:

  • Een gezellige en informele sfeer op de werkvloer;
  • Goede begeleiding en coaching;
  • Een salaris van € 9,35 per uur (22 jaar en ouder). Voor jonger dan 22 jaar gelden diverse jeugdschalen;
  • Naast het basissalaris heb je ook recht op 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Je kunt kiezen tussen contractwaardes die variëren van min. 14-20 uur tot max. 28-36 uur; 
  • Reiskosten voor meer dan 10 KM enkele reis zullen worden vergoed.

Werktijden:

  • Maandag t/m vrijdag van 08:00 uur - 23:00 uur;
  • Zaterdag van 08:00 uur - 19:00 uur;
  • Zondag van 10:00 uur - 18:00 uur.

Voor deze functie vragen wij van jou het volgende:

  • Je bent per week tussen de 14 en 36 uur beschikbaar;
  • Je hebt de mogelijkheid om 3 weken een fulltime training te volgen, van dinsdag tm vrijdag 17:30 – 22:00 en zaterdag van 09:00- 18:00 uur.

Naast de bovengenoemde punten, vragen wij ook het volgende:

  • Je hebt minimaal MBO-4 denk- en werkniveau (aantoonbaar met diploma);
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden;
  • Je ziet het belang van het gebruik van social mediakanalen door bedrijven: 
  • Je bent goed in de omgang met PC's en kan snel schakelen tussen systemen;
  • Je hebt een groot inlevingsvermogen.
  • 21 Februari 2019 om 08:57
Gisteren โ€” 20 Februari 2019Klantenservice Medewerker

Service medewerker Journey

Ben jij op zoek naar echte uitdaging waar je veel van kan leren? In een unieke Journey ga je bij meerdere werkgevers aan de slag binnen het klantcontact.

Je begint bij de alarmcentrale in Den Haag die 24/7 bereikbaar is waardoor jij als Klantenservice Medewerker (€ 10,93 per uur) flexibel ingeroosterd wordt en je uurloon dus flink kan stijgen door de toeslagen in de avonden en weekenden. Daarna ga je in Zoetermeer voor KCS bij Zilveren Kruis (20 - 40 uur per week) werken en zal je ook kosteloos je Wft zorg kunnen behalen. Je gaat servicegericht te werk om de klant zo goed mogelijk te helpen met vragen over de zorgverzekering.

Als onderdeel van de Journey ga je voor KCS als Klantenservice medewerker aan de slag bij Zilveren Kruis in Zoetermeer! Na dit traject van anderhalf jaar bij verschillende werkgevers kom je in aanraking voor een vaste aanstelling bij KCS!

  • Starten met een bruto uurloon van €10,93; 
  • Toeslagen in de avonden, weekenden en op feestdagen; 
  • Een unieke kans om ervaring op te doen bij meerdere werkgevers; 
  • Het kosteloos behalen van je Wft Zorg diploma; 
  • Verschillende opleidingen om meer kennis op te doen binnen het klantcontact; 
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10KM.

  • Minimaal MBO4 werk- en denkniveau
  • Ervaring in het klantcontact
  • Naast een goede beheersing van de nederlandse en engelse taal, kennis van nog een moderne taal
  • Je bent 20-40 uur per week flexibel inzetbaar
  • Je bent bereid ook in de avonden en weekenden te werken
  • 20 Februari 2019 om 15:39

Klantenservice Medewerker Eneco (32 uur)

Ben jij op zoek naar een uitdagende baan bij een sterk Energiemerk? Start dan snel als klantenservice medewerker Zakelijk (32 uur per week) bij Eneco in Rotterdam (€13,77 per uur).

Wanneer je aan de slag gaat als klantenservice medewerker bij Eneco ben jij dé aangewezen persoon om klantenservice vragen telefonisch en per e-mail op te pakken en te beantwoorden. Niet via een standaard werkwijze of standaard mailscript, maar op jou eigen manier die past bij de situatie van de klant en ervoor zorgt dat hij of zij verder geholpen wordt. Daar worden de zakelijke klanten van Eneco namelijk blij van! Vragen waarmee jij mee te maken krijgt gaan hoofdzakelijk over facturaties, inhoudelijke casussen en energiecontracten.

Jij bent iemand die goed begrijpt dat elke vraag anders is en dus vraagt om een andere benadering. Omdat jij je goed kan inleven in de klant is dit voor jou geen probleem: je doet er alles aan om hem of haar verder te helpen in de vorm van een passende advies of oplossing.

Eneco is een van de bekendste energiemerken van Nederland. Jij komt in deze functie te werken op het hoofdkantoor van de organisatie in Rotterdam. Jouw team bestaat uit ongeveer 10 collega's die allemaal zowel algemene als specifieke comptenties beschikken die elkaar goed aanvullen. Dit maakt het team divers en enorm veelzijdig.

Als klantenservice medewerker Eneco (32 uur per week) kan jij het volgende verwachten:

  • Werken voor een sterk merk (aanvulling CV);
  • Een salaris van €13,77 per uur(ongeacht leeftijd);
  • Vakantiegeld, vakantiedaguren en reiskostenvergoeding;
  • Werken tijdens kantoortijden (maandag t/m vrijdag 08.00 uur - 17.00 uur);
  • Een energieke en professionele werkgever;
  • Collega's waar je blij van wordt.

  • Je hebt minimaal een MBO+ opleiding afgerond;
  • Je bent 32 uur per week beschikbaar
  • Je bent communicatief sterk (zowel per mail als telefonisch)
  • Je bent van nature nieuwsgierig, ondernemend
  • Je empatische skills zijn indrukwekkend

 

  • 20 Februari 2019 om 15:19

Klantcontact medewerker ANWB (Frans)

Help jij graag mensen in nood en spreek jij een aardig woordje Frans? Dan kan jij 20 tot 40 uur per week aan de slag als Klantcontact medewerker (Frans) bij ANWB in Assen voor € 10,93 bruto per uur.

Jij komt als Klantcontact medewerker (Frans) bij ANWB op de alarmcentrale in Assen terecht. Hier krijg jij reizigers aan de lijn die problemen hebben met hun voertuig. Zo zou het kunnen zijn dat zij met hun caravan langs de kant van de weg staan, omdat zij een lekke band hebben. Aan jou de taak deze mensen zo snel mogelijk weer blij hun reis te laten vervolgen.

Jij komt als Klantcontact medewerker (Frans) bij ANWB in Assen terecht. Het team dat hier werkt is zeer behulpzaam. Zo helpen zij dagelijks reizigers van over de hele wereld weer op weg. Door middel van een betaalde training word jij volledig klaar gestoomd voor deze baan.

Wij bieden een Klantcontact medewerker (Frans) bij ANWB het volgende:

  • Een salaris van € 10,93 bruto per uur dat middels toeslagen nog kan oplopen;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Een betaalde training om volledig klaar te zijn voor deze baan;
  • Een uitstekende toevoeging op jouw CV;
  • De mogelijkheid tot het bijschaven van jouw talen.

Wij vragen van een Klantcontact medewerker (Frans) bij ANWB het volgende:

  • Minimaal MBO4 werk- en denkniveau;
  • Een goede beheersing van de Nederlandse, Engelse en Franse taal;
  • Flexibele beschikbaarheid van 20 tot 40 uur per week;
  • Ervaring in het klantcontact en affiniteit met topografie.
  • 20 Februari 2019 om 12:34

Klantenservice medewerker

Bij ABN AMRO in Amsterdam kun jij gaan starten op de afdeling Daily Contacts waar jij als Klantenservice medewerker telefonisch in gesprek gaat met de particuliere klanten van ABN AMRO. Jij gaat o.a. vragen beantwoorden over het openen van een spaarrekening, over het blokkeren van een betaalpas en het aanpassen van een daglimiet. Voor het bruto uurloon van € 12,57 kom jij de bank 25-35 uur per week versterken. Via FINTREX kun jij jouw Wft Basis certificaat gaan behalen, deze heb jij ook nodig om als Klantenservice medewerker van start te kunnen gaan. Hierna ga jij een 9 weken durende (betaalde) training in zodat jij volledig wordt klaargestoomd om zelfstandig te klanten van ABN AMRO te woord te staan.

Een bank die uitblinkt door deskundigheid, vertrouwdheid en ambitie. Als Klantenservice medewerker kun jij hier jouw bijdrage aan leveren door iedere dag te streven naar optimale servicegerichtheid. Op de vestiging in Amsterdam, op loopafstand van treinstation Bijlmer-Arena, kom jij te werken tussen honderden nieuwe collega's.

Als Klantenservice medewerker mag jij rekenen op het volgende:

  • Een bruto uurloon van € 12,57 met de mogelijkheid om binnen 9-12 maanden te stijgen naar € 14,08;
  • Via FINTREX ga jij jouw Wft Basis certificaat halen;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km;
  • Een functie voor de langere termijn bij een wereldwijd bekende werkgever;
  • Gezellige borrels en bedrijfsuitjes.

Naast recente callcenter ervaring voldoe jij als Klantenservice medewerker aan de volgende eisen:

  • Jij beschikt over minimaal een MBO4 diploma;
  • Jij bent 25-30 of 30-35 uur per week beschikbaar;
  • Jij bent beschikbaar voor een fulltime betaalde training van 9 weken.
  • 20 Februari 2019 om 11:59

Klantcontact medewerker Hulplijn

Ben jij altijd op zoek naar oplossingen voor problemen en haal jij voldoening uit het helpen van anderen? Zet deze kwaliteiten dan deze zomer in als Klantcontact medewerker bij Eurocross in Leiden. Daar kan je aan de slag voor € 13,09 bruto per uur tussen de 16 en 40 uur per week.

Als Klantcontact medewerker Hulplijn beantwoord je telefoontjes van reizigers die in het buitenland in de problemen zijn gekomen. Dit kunnen problemen met hun voertuig zijn, maar ook als iemand door ziekte naar het ziekenhuis moet wordt jouw hulp ingeschakeld. Aan jou de taak om de reizigers te kalmeren en de juiste oplossing te bieden.

Jij komt te werken bij de alarmcentrale van Eurocross in Leiden. Zij bieden technische en medische hulpverlening aan verzekerden van Achmea. Samen met jouw collega's los jij stressvolle situaties op en zorg je dat klanten hun reis veilig kunnen vervolgen.

Wij bieden jou als Klantcontact medewerker Hulplijn het volgende:

  • Een mooi salaris van € 13,09 bruto per uur;
  • Een flexibel rooster van 16 tot 40 uur per week;
  • 10% vakantiedaguren en 8% vakantiegeld;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 11 km;
  • De mogelijkheid om met collectiviteitskorting een zorgverzekering en/of sportabonnement af te sluiten via FINTREX.

Wij vragen van jou als Klantcontact medewerker Hulplijn het volgende:

  • Jij hebt minimaal HBO werk- en denkniveau;
  • Jij spreekt vloeiend Nederlands en Engels;
  • Bij voorkeur spreek jij nog een derde taal zoals Frans, Duits, Italiaans of Spaans;
  • Jij bent flexibel inzetbaar van 16 tot 40 uur tijdens de openingstijden (7 dagen per week tussen 07.00 en 23.00 uur).
  • 20 Februari 2019 om 11:58

Floormanager Sales bij De Persgroep

Voor De Persgroep in Amsterdam zijn wij op zoek naar een geboren leider. Iemand voor wie het coachen van een team niet vreemd is. Iemand die het goede voorbeeld kan geven van een top verkoopgesprek. Je hebt eerder coaching gesprekken gevoerd, bent bekend met telefonische verkoop en bent zelf ook commercieel ingesteld!

Werkzaamheden als Floormanager Sales

  • Het begeleiden, trainen en coachen van jouw team;
  • Het bijhouden van de salescijfers en zorgen dat targets worden gehaald;
  • Groei stimuleren binnen het team en hoge doelen stellen;
  • Zorgen voor de juiste bezetting door roosters te maken;
  • Kortom: Jij gaat het beste telemarketing salesteam van Nederland aansturen!

Je gaat samenwerken met één andere Floormanager. Samen zijn jullie er verantwoordelijk voor om het team van ongeveer 25 medewerkers te laten groeien naar 50 of zelfs wel 100 collega's. Het team bestaat nog niet heel lang en is nog volop in ontwikkeling. Jouw input en mening wordt niet alleen gewaardeerd, maar ook echt verwacht. Je zal deze functie 36 uur per week uitoefenen.

Met de kernwaarden passie, onafhankelijkheid, integriteit, ondernemerschap en willen winnen is De Persgroep Nederland de meest toonaangevende uitgever van nationale, regionale en lokale nieuwsbladen en tijdschriften. De Persgroep heeft als ambitie om de grootste nieuwsuitgever van Nederland te worden en daarbij de meest toonaangevende nieuwsuitgever te blijven.
Er wordt niet alleen hard gewerkt, maar er is ook tijd om af en toe met collega’s te genieten van een borrel. Er hangt een gemoedelijke en gezellige sfeer op de werkvloer.

  • Een marktconform salaris, gebaseerd op jouw ervaring; 
  • Reiskostenvergoeding vanaf 5 km;
  • De kans jouw eigen team aan te sturen; 
  • De kans om door te groeien binnen een toonaangevend bedrijf; 
  • Collectief verzekeren en sporten via FINTREX.

  • Je hebt ervaring met outbound sales gesprekken;
  • Je hebt ervaring met het voeren van coaching gesprekken; 
  • Je staat stevig in je schoenen en hebt goede communicatieve vaardigheden; 
  • Je kan 36 uur per week werken van maandag tot vrijdag tussen 09:00 en 21:30 uur;
  • Je hebt HBO werk- en denkniveau.
  • 20 Februari 2019 om 11:51

Service medewerker Provider

Jij bent in de rol van Service Medewerker Provider degene die problemen oplost die te maken hebben met een vraag over internet, telefoonverbinding, storing of aansluiting. Dagelijks nemen meerdere klanten, bedrijven of monteurs telefonisch contact met jou op. Tegenwoordig draait alles om bereikbaarheid, snelle verbindingen en netwerken. Wat gebeurt er wanneer dit niet werkt? Mensen raken in de war en denken: wat nu? Jij zorgt voor de klant door een luisterend oor te bieden en actief met een eventuele oplossing aan de slag te gaan.

Jij bent in staat om een persoonlijke klik te krijgen met de klant zodat je de kern van het probleem kan achterhalen. Jij wilt vanaf 28 uur of fulltime werken en dat voor €9,33 met kans op extra bonussen bij goed presteren!

Je gaat via Cendris Customer Contact in Enschede aan de slag. De bereikbaarheid is ideaal! Naast het pand is de bus aansluiting, op loopafstand het station en voor eigen vervoer zijn er voldoende parkeerplaatsen. Op de afdeling van T-Mobile Thuis wordt je warm ontvangen door jouw mede collega's! Je zult vooraf een training volgen waarbij alle in's en outs van de jouw functie aan bod komen.

Wanneer jij start als Service medewerker Provider mag jij het volgende verwachten:

  • Jij hebt de mogelijkheid om door te groeien;
  • Jij kan parttime of fulltime aan de slag vanaf 20 uur;
  • Jij krijgt een opbouw van 8% vakantiegeld en 10 % aan vakantiedaguren;
  • Jij krijgt een reiskostenvergoeding vanaf 10 KM;
  • Jij krijgt de juiste coaching, training en begeleiding;
  • Jij krijgt een brutosalaris van €9,33 euro;
  • Jij kan bonussen verdienen bovenop jouw brutosalaris.

  • Jij bent handig met systemen en denkt probleemoplossend
  • Jij hebt MBO werk en denkniveau
  • Jij bent minimaal 20 uur beschikbaar
  • Jij krijgt de mogelijkheid om ook fulltime te werken
  • Jij bent twee avonden per week beschikbaar
  • Jij bent twee keer in de maand op zaterdag beschikbaar
  • 20 Februari 2019 om 10:26

Helpdeskmedewerker T-Mobile (thuiswerken)

De Helpdeskmedewerker T-Mobile in Enschede (28 uur of meer) krijgt vragen binnen over facturaties, verzendingen, installaties, thuispakketten en storingen. Door betaalde training on the job word jij ingewerkt. Zo leer je meer over de verschillende systemen en word je meegenomen in de call. Wanneer jij zelfstandig kan werken ga jij vanuit je werkplek thuis gesprekken voeren. Ook staan er dan op afstand trainers en coaches klaar om je te ondersteunen bij vragen/en of onduidelijkheden.

Werken waar en wanneer je wil! Cendris Customer Service in Enschede biedt flexibel werken. Zo kan jij vanuit huis de klanten te woord staan. Als Helpdeskmedewerker T-Mobile ben jij minimaal vanaf 28 uur of meer beschikbaar. Naast het bruto uurloon van €9,33 verdien jij ook extra bonussen!

Cendris Customer Service in Enschede is gevestigd vlakbij het station. Zo is het op loopafstand bereikbaar en is het gunstig gelegen als je rijdt vanaf de snelweg. 

Alle medewerkers staan elke dag klaar om ondersteuning op maat te bieden voor de klant. Binnen Cendris Customer Service staat het woord empathie centraal. En dat begint bij het bedrijf en de medewerkers. Cendris Customer Service biedt een warm werkcultuur waar ze klaarstaan voor elkaar!

Als Helpdeskmedewerker T-Mobile (thuiswerken) bieden wij het volgende:

  • Jij wordt geroosterd vanuit jouw beschikbaarheid;
  • Jij kan vanuit huis werken;
  • Jij kan halve dagen tot meer werken;
  • Jij krijgt training on the job;
  • Jij verdiend naast €9,33 een bonus;
  •  Jij kan doorontwikkelen.

  • Jij hebt een MBO werk en denkniveau
  • Jij hebt een flexibele beschikbaarheid
  • Jij kan vanaf 28 uur werken
  • Jij bent geïnteresseerd in telecom
  • Jij hebt affiniteit met thuispakketten
  • Jij bent enthousiast en gemotiveerd
  • 20 Februari 2019 om 09:54
OuderKlantenservice Medewerker

Allround Klantcontact medewerker

Ben jij op zoek naar een interessante en uitdagende functie als Allround Klantcontact medewerker in Harderwijk? Start dan bij Reukema, ga fulltime aan de slag en verdien € 2.500 tot € 2.800 bruto per maand!

Als Allround Klantcontact medewerker ga je aan de slag bij Reukema, een bedrijf dat gespecialiseerd is in metaal recycling. Hier zal jij allround meewerken en verschillende afdelingen ondersteunen naast jouw reguliere werkzaamheden. Voor deze functie zijn wij op zoek naar een echte duizendpoot, iemand die er energie van krijgt om te sparren met verschillende partijen en overzicht te houden van zijn of haar werkzaamheden.

Reukema is een recycling bedrijf in metalen. Zij zijn de spil tussen verzamelers en bouwbedrijven en grote multinationals die de metalen verwerken in hun producten. Voor Reukema zoeken wij mensen die proactief zijn, iniaitief tonen en goed kunnen omgaan met feedback.

Als jij gaat starten als Allround Klantcontact medewerker bij Reukema, kan je op het volgende rekenen:

  • Een bruto maandsalaris tussen € 2.500 en € 2.800;
  • Een professionele werkomgeving;
  • Coaching on the job;
  • Een fulltime functie in Harderwijk;
  • Reiskostenvergoeding.

Heb jij een HBO opleiding afgerond, enige commerciële en/of servicegerichte ervaring en ben jij een echte duizendpoot? Dan ben jij wellicht de kandidaat wie wij zoeken!

  • 19 Februari 2019 om 16:50
โŒ