[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

๐Ÿ”’
โŒ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
OuderTelefonisch Werk

Yource Group

Om ambities waar te maken heb je een team nodig dat pragmatisch en enthousiast deze woorden omzet in daden. Het FINTREX-team bestaat inmiddels uit honderden ambitieuze talenten die iedere dag hun mouwen opstropen om klantcontact naar een hoger niveau te brengen.

Flexibel en recht-op-het-doel-af: dat is wie we zijn en waar we aan worden herkend. Het is de kern van FINTREX. Iedere dag sluiten nieuwe talenten zich bij ons aan, ben jij de volgende? Heb jij je eigen ambities die je waar kan maken wanneer wij de juiste baan voor je vinden? Zet dan die ambitie aan het werk, bekijk de openstaande klantcontact vacatures en solliciteer direct!

Bekijk alle vacatures

  • 29 Mei 2020 om 13:30

Klanteservice Helpdesk VodafoneZiggo

Kom jij ons team versterken als Klanteservice Helpdesk VodafoneZiggo (20-40uur) in Nijmegen?

Mensen te woord staan en helpen staan voor jou op nummer één. Wanneer jij aan de telefoon bent met de klant, weet jij alle antwoorden na de 2 weken betaalde training die jij van Webhelp krijgt. Tijdens het helpen van de klant maak je af en toe een Sale en verdien je daar nog een bonus voor ook! Waarom zou je niet solliciteren?

Wanneer je aan de slag gaat bij Webhelp als Klantservice Helpdesk in Nijmegen, ga jij klanten te woord staan van VodafoneZiggo. Webhelp is een bedrijf wat de klantenservice voor verschillende A-merken verzorgt en dus ook voor VodafoneZiggo. Omdat Webhelp dit voor zoveel verschillende bedrijven doet, weten zij alles van de klantenservice en streven zij de beste klanttevredenheid mogelijk. Denk jij dat jij het team kan versterken?

Wil jij graag werken als Klanteservice Helpdesk bij Webhelp in Nijmegen? Klik op de sollicitatiebutton en vul in een paar korte stappen het sollicitatieformulier in. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

  • 26 September 2019 om 16:53

Parttime werken bij VGZ in Leeuwarden!

Zorg, iedereen heeft ermee te maken en iedereen heeft baat bij het juiste zorgpakket. Als klantadviseur bij VGZ zul jij daarom een maatschappelijke rol vervullen. Verdiep jij je graag in deze materie en vind ook jij het belangrijk dat iedereen voorzien is van de juiste dekkingen in zijn of haar zorgpakket? In deze belangrijke functie bellen klanten jou met vragen over de premie, het verplichte eigen risico, de dekkingen, etc. Aan jou de taak om mee te denken met de klant en de klant op die manier een stapje in de goede richting te helpen.

Zoek jij een flexibele baan die je kan combineren met je gezin, andere baan of hobby? Lees dan snel verder!

Jij gaat aan de slag in een Contactcenter in Leeuwarden voor het project VGZ. Jij bent het visitekaartje van deze zorgverzekeraar zonder winstoogmerk en strevend naar een hoge klanttevredenheid. Door middel van de juiste coaching werken jullie samen naar de beste klanttevredenheid. Dit geeft toch een goed gevoel?

Ben je geïnteresseerd in deze vacature solliciteer dan door middel van de sollicitatie button (en eventueel de vragenset, indien wij deze per e-mail naar jou hebben gemaild). Zorg dat je personalia, profiel en beschikbaarheid goed staan ingevuld. Indien jouw wensen en competenties aansluiten bij de wensen van deze vacature, dan zullen wij per e-mail zo snel als mogelijk contact met je opnemen.

Word lid van de FINTREX WhatsApp dienst en ontvang snel en gemakkelijk de meest actuele vacatures uit jouw aangegeven regio! Voeg 06 - 21 86 37 92 toe aan het adresboek in je telefoon en stuur dan een WhatsApp bericht met de tekst 'FINTREX AAN' + 'PROVINCIES' naar dit telefoonnummer.

Voorbeeld aanmelding: FINTREX AAN + Zuid-Holland, Utrecht

Let op: dit nummer is alleen beschikbaar om naar te whatsappen, je kan met dit nummer géén telefonisch contact opnemen.

  • 26 September 2019 om 16:40

Sales Medewerker

Zoek jij ook altijd de beste deal en wil je klanten daar ook mee helpen? Ga dan aan de slag als Sales Medewerker in Rotterdam! Je kan hier parttime werken tussen de 16 - 32 uur per week en jij verdient een salaris van € 11,22 bruto per uur.

In jouw rol als Sales Medewerker is het belangrijk dat jij op de hoogte blijft van alle ontwikkelingen. Bij de start van jouw dag log je direct in en het eerste telefoontje komt binnen. De zakelijke klanten waarmee jij te maken krijgt, hebben verschillende vragen. In dit geval is er een probleem met het modem. Jij hoort het probleem aan en bedenkt meteen een goede oplossing. Mede dankzij jouw training, kennis en expertise weet jij het probleem direct op te lossen. Daarnaast heeft de klant nog een vraag over zijn huidige pakket en jij ziet dat er een verouderd product in staat. Samen met de klant bespreek je de alternatieven en je biedt de service aan die zij gewend zijn te krijgen. Eerste telefoontje en meteen een tevreden klant!

Als Sales Medewerker kom jij te werken in Rotterdam. De locatie van jouw nieuwe werkgever is zeer goed te bereiken met het openbaar vervoer en eigen vervoer (betaald parkeren). Er wordt een nieuw team opgebouwd waar jij onderdeel van kan gaan uitmaken, hoe tof is dat!

Als Sales Medewerker krijg jij:

  • Een goed salaris van € 11,22 bruto per uur;
  • Bonussen die snel kunnen oplopen;
  • Een uitdagende, betaalde training;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 11KM;
  • Flexibele werktijden;
  • Coaching on the job.

Voldoe jij aan de eisen, dan ben jij onze Sales Medewerker:

  • Jij bent communicatief vaardig;
  • Jij beschikt over mbo werk- en denkniveau;
  • Jij bent beschikbaar tussen de 16 - 32 uur per week.

Wil jij graag werken als Sales Medewerker in Rotterdam? Klik op de sollicitatiebutton en vul in een paar korte stappen het sollicitatieformulier in. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

  • 26 September 2019 om 09:10

Sales Associate

Als Sales Associate voor DPG Media in Amsterdam wordt jij gedreven door targets en schuw jij een beetje competitie met je collega’s niet. Je verdient hier een lekker salaris van € 15,- bruto per uur en je kan hier extra bonussen verdienen.

Hoe jouw dag er uit ziet?

Voor het eerste telefoontje van de dag bel jij als Sales Associate voor DPG Media in Amsterdam een klant die net zijn abonnement op het Parool heeft opgezegd. Met een leuk gesprek én een scherpe aanbieding zorg jij ervoor dat deze persoon toch een krant kan lezen die aan al zijn wensen voldoet. Met een dampende bak koffie in je handen pleeg jij je tweede telefoontje; een dame die een proefabonnement heeft op het AD. Jij bent benieuwd of je haar misschien blij kunt maken met een langlopend abonnement. En dat kan! Klant blij, DPG Media blij en jij blij, want jij krijgt voor iedere tweede sale een mooie bonus!

DPG Media is een bekende grote uitgever die onder andere titels als het AD, Het Parool en Volkskrant uitgeeft. Met 4 nationale en 9 regionale nieuwsmerken, ruim 140 huis-aan-huiskranten, radio en 10 digital only merken streven zij ernaar de meest toonaangevende en de grootste media uitgever van Nederland te zijn.

Een ambitieuze werkgever met oog voor kwaliteit. Het salesteam waar jij deel van uit gaat maken is gedreven, staat stil bij successen en geeft elkaar feedback om nog beter te worden.

  • Een lekker salaris van € 15,00 bruto per uur;
  • Een mooie bonus van € 7,50 bruto bij elke tweede sale op een dag;
  • De mogelijkheid om op dinsdag-, woensdag- en donderdagavond ook ’s avonds tot 21.00 uur te werken, of op zaterdag van 10.00 uur tot 16.00 uur;
  • Een gedreven team en coaching en begeleiding om nóg beter te worden.
  • Een zeer gemotiveerde werkhouding;
  • Minimaal 1 jaar ervaring met telefonisch verkoop of promotiewerk (harde eis!);
  • Ervaring met het werken met targets;
  • Een beschikbaarheid vanaf 16 tot 36 uur per week. Van maandag tot vrijdag van 9.00 uur tot 17.00 uur.
  • Wil jij graag werken als Sales Associate bij DPG Media in Amsterdam? Klik op de sollicitatiebutton en vul in een paar korte stappen het sollicitatieformulier in. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

    • 25 September 2019 om 17:04

    Klantcontactmedewerker ING

    Om 08:30 uur logt Irene, Klantcontactmedewerker bij ING in Arnhem, met een kop koffie in op haar werkstation. De ochtend begint rustig, maar na 20 minuten mailafhandeling beginnen de calls op gang te komen. Om kwart over 9 krijgt zij Marco aan de lijn, een man die belt met een vraag over zijn reisverzekering. Hij vertelt dat hij een reis naar Zanzibar heeft geboekt om daar 5 maanden surfles te geven. Na een korte uitwisseling van ervaringen -ze moet wel op haar afhandeltijd letten- geeft ze hem het advies om een 'Uitgebreide Doorlopende Reisverzekering' af te sluiten. Hij gaat immers buiten Europa op reis en dan hoeft hij zich niet druk te maken over een eventueel surfongeval of diefstal van kostbare spullen.

    Na het in orde maken van de verzekering, sluit Irene het gesprek af en voert ze wat wijzigingen door in Marco's polis.

    Irene krijgt in haar functie als Klantcontactmedewerker de keus om tussen de 20 en 36 uur per week aan de slag te gaan, veel doorgroeimogelijkheden en verdient € 12,72 bruto per uur! Word jij Irene's nieuwe collega?

    Je werkt bij de ING in Arnhem in een team van ongeveer 50 enthousiaste en (klant)gedreven collega’s en de sfeer binnen het team is informeel. Veiligheid, vertrouwen en verantwoordelijkheid zijn de pijlers waarop de huisregels zijn gebaseerd. In de praktijk betekent dat zij niet met scripts werken, dat je open staat voor feedback en dat je integer omgaat met informatie van klanten en processen.

    Wanneer jij de nieuwe Klantcontactmedewerker wordt, krijg je het volgende:

    • Salaris van € 12,72 bruto per uur;
    • Meerdere urencategorieën mogelijk tussen de 20-36 uur per week;
    • Op zaterdag werken voor een toeslag van 125%;
    • Werken bij één van de bekendste verzekeraars van Nederland.

    Wil jij graag werken als Klantcontactmedewerker bij ING in Arnhem? Klik op de sollicitatiebutton en vul in een paar korte stappen het sollicitatieformulier in. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

    • 25 September 2019 om 17:02

    Commercieel medewerker binnendienst

    Het is nog nooit zo dichtbij geweest, jij kunt starten als Commercieel medewerker binnendienst bij PCS voor KPN Zakelijk. Wij zoeken mensen die fulltime beschikbaar zijn en klaar zijn voor een nieuwe uitdaging. Voor € 12,05 (incl.) per uur ga jij starten als Commercieel medewerker binnendienst.

    Wat kun je verwachten van deze functie? Jij bent verantwoordelijk voor het binnenhalen van sales en het opbouwen van een klantrelatie. Dit doe je door telefonische gesprekken te voeren met klanten van KPN Zakelijk. Wanneer jij deze gesprekken goed voert dan valt er zelfs ook nog een bonus te verdienen die kan oplopen rond de € 400,- per maand.

    Zie jij jezelf al zitten bij PCS? Dat is mooi, want binnenkort hoor jij hier helemaal bij. Ook jij kunt werken in dit groeiende bedrijf dat zichzelf heeft gevestigd in Nederland, België, Bulgarije, Luxemburg en zelfs in Marokko. Het bedrijf is echt een duizendpoot. Er is hier zo veel mogelijk, wanneer jij jezelf wilt ontwikkelen en echt alles uit jezelf wilt halen dan zit je hier helemaal goed.

    Wanneer je aan de slag gaat als Commercieel medewerker binnendienst dan hoort hier hier wel iets tegenover te staan natuurlijk.

    • Een salaris van € 12,05 (incl.);
    • Een fulltime training;
    • Tussen de 24 - 40 uur per week aan de slag;
    • Reiskostenvergoeding vanaf 10km;
    • Jouw werkdagen zijn ma t/m vr van 09:00 t/m 17:30.

    Het fijne aan deze functie is dat je ook coaching en begeleiding op de werkvloer krijgt, zodat jij alles uit jezelf kunt halen.

    Waarschijnlijk heb jij al wel door dat wij een Commercieel medewerker binnendienst zoeken. Hier kun jij lezen wie wij zoeken voor deze functie.

    Wij zoeken mensen die niet bang zijn om hun mond open te trekken en een adrenaline boost krijgen bij het maken van een sale! 
    Het woord 'nee' komt niet in jouw woordenboek voor. Je hoeft niet persé ervaring te hebben, want wij hebben een fulltime training waarin wij jou alle kneepjes van het vak meegeven.

    • 19 November 2018 om 11:41

    Sales medewerker B2B

    Bij PCS in Almere kan jij binnen een week al starten met jouw nieuwe baan als Sales medewerker B2B. Een functie waar jij bovenop jouw salaris van € 12,05 (incl.) bruto per uur, bonussen kan verdienen van gemiddeld € 400 per maand en 24-40 uur kan werken per week.

    Als Sales medewerker B2B sta jij telefonisch in contact met midden klein bedrijven. Deze bedrijven hebben een verouderd pakket van KPN die komt te vervallen en jij gaat hen hierover informeren. Door in gesprek te gaan met de klant en door goed te luisteren weet jij het juiste nieuwe pakket samen te stellen.

    Op 5 minuten lopen van het treinstation Almere Muziekwijk is het kantoor van PCS te vinden, zie jij jezelf hier al naar binnen lopen?

    Afbeeldingsresultaat voor PCS Almere

    Wat bieden wij jou als Sales medewerker B2B:

    • Een salaris van € 12,05 (inclusief reserveringen) bruto per uur;
    • Een reiskostenvergoeding als jij verder dan 10KM woont;
    • Een leuke fulltime- of parttimebaan;
    • Een betaalde fulltime training;
    • Een gezellige werksfeer met leuke collega's.

    Wat vragen van jou als Sales medewerker B2B:

    • Jij hebt commercieel inzicht;
    • Jij bent minimaal 24 uur beschikbaar per week;
    • Jij kan een fulltime training volgen.
    • 19 November 2018 om 10:58

    Callcenter medewerker parttime

    Op zoek naar een parttime functie (24-32), die jouw sales carrière een geweldige boost geeft, waarbij je kan doorgroeien en boven op jouw salaris van € 12,05 (incl.) bruto per uur veel extra geld kan verdienen? Dan is de functie als Callcenter medewerker bij PCS in Almere echt wat voor jou!

    De functie Callcenter medewerker parttime is ook ideaal als je de avonden en weekenden lekker vrij wil zijn. In deze functie zal je namelijk contact hebben met de zakelijke markt. Je gaat bedrijven bellen die hun verouderde pakket van KPN om moeten zetten naar een nieuw pakket van KPN.

    Bij PCS in Almere hangt er binnen het team KPN een open en informele sfeer. Iedereen heeft tegelijk pauze en loopt dan bijvoorbeeld naar het centrum om een lekkere lunch te halen of zitten gezellig in de kantine bij te kletsen. Naast gezelligheid krijg je als Callcenter medewerker parttime de tijd om jezelf te ontwikkelen d.m.v. wekelijkse coachingsgesprekken en begeleiding op de werkvloer.

    Als Callcenter medewerker parttime bieden wij jou het volgende aan:

    • Een mooi salaris van € 12,05 bruto per uur (inclusief reserveringen);
    • Bonussen bovenop jouw salaris die op kunnen lopen tot gemiddeld € 400 per maand;
    • Reiskostenvergoeding;
    • Een betaalde fulltime training;
    • Flexibel inplanbare uren tussen de 24-32 uur per week;
    • Diverse doorgroeimogelijkheden.

    Wat vragen wij van jou als Callcenter medewerker parttime:

    • Jij hebt commercieel inzicht en overtuigingskracht;
    • Jij bent enthousiast en gedreven;
    • Jij bent energiek en een doorzetter;
    • Jij bent beschikbaar tijdens kantooruren.
    • 16 November 2018 om 11:58

    Sales medewerker T-Mobile

    Bellen, appen, snappen: jij bent 24/7 online. En verkopen? Dat kan jij als de beste én vind je ook leuk om te doen. Zoek je daarnaast een flexibele baan voor 20 tot 36 uur per week waarmee je lekkere bonussen kan verdienen als jij jouw targets behaalt? Dan is de functie Sales medewerker in Arnhem echt iets voor jou. Je gaat hier voor een salaris van € 9,62 per uur aan de slag en kan bonussen verdienen van € 500,- tot € 1000,- euro per maand.

    Als Sales medewerker ga jij bestaande klanten van T-Mobile bellen waarvan het abonnement bijna afloopt. Aan jou de taak om hen te verlengen en wellicht een extra product of dienst bij te verkopen. Merk jij bijvoorbeeld dat een klant veel internet verbruikt? Bied dan een abonnement aan waar meer MB's bijzitten.

    T-Mobile wil altijd vooroplopen in de telecombranche. In Arnhem werken enthousiaste collega’s er keihard aan om de beste producten én service te kunnen bieden. Want pas als klanten tevreden zijn én de targets behaald zijn, ben jij als Sales medewerker blij met de resultaten. Hierdoor haal je het beste uit jezelf en is de sfeer met jouw collega's goed!

    Als Sales medewerker bieden wij jou:

    • Een goed basissalaris van € 9,62 per uur;
    • Bonussen van € 500,- tot € 1000,- per maand, wanneer jij jouw targets behaald;
    • Korting op een collectieve zorgverzekering en sportschoolabonnement;
    • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km;

    Natuurlijk vragen wij ook iets van jou, zo moet jij;

    • Telefonische sales ervaring is een pre;
    • Jij kan minimaal 20 uur per week aan de slag;
    • Je bent 2 avonden per week en 1 zaterdag per maand beschikbaar;
    • Jij hebt ervaring met targets en bent commercieel ingesteld.
    • 15 November 2018 om 15:10
    โŒ