[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

πŸ”’
❌ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
Gisteren β€” 22 September 2017Telefonisch Werk

Telefonisch werk voor Centraal Beheer Achmea

Zou jij het ook zo super vinden om klanten te helpen met vragen over hypotheken, pensioenen en beleggingen? Dan is dit telefonisch werk bij Centraal Beheer Achmea zeker iets voor jou! Jij gaat alle inkomende vragen van (aankomende) klanten omzetten in concrete informatie. Je geeft hier advies over en zorgt er echt voor dat de klant zich geholpen voelt.

Je gaat dus aan de slag voor Centraal Beheer Achmea. Bij Achmea staat klantgerichtheid hoog in het vaandel waardoor zij één van de grootste financiële dienstverleners van Nederland zijn geworden! Haar ambitie is dan ook om dit te blijven en daar kan jij met je collega's voor zorgen! Je komt in een team waarbij iedereen erg enthousiast en gemotiveerd is. Zie jij jezelf hier ook tussen?

Naast dat we jou een uitdagende functie aanbieden binnen deze grote organisatie, bieden wij jou ook een brutosalaris van € 16,30 per uur. Daarbij krijg je 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren. Je reiskosten krijg je vergoed, 100% OV en eigen vervoer vanaf 10 km volgens staffel. Als laatste geven wij je ook de kans om kosteloos je Wft Basis, Vermogen en Hypothecair Krediet te behalen via FINTREX.

Wij vragen een flexibele inzetbaarheid van 28 tot 36 uur per week, waarbij je 1 avond in de week werk en 1 zaterdag in de maand beschikbaar bent. Ook heb je minimaal twee jaar werkervaring in de financiële sector op MBO 4 of HBO werk- en denkniveau. Daarnaast verwachten wij dat je klant gedreven, enthousiast en ondernemend bent!

  • 22 September 2017 om 12:24
OuderTelefonisch Werk

Financieel adviseur Lenen, Sparen, Verzekeren bij ABN AMRO Amsterdam

Als financieel adviseur ga jij aan de slag op de afdeling Lenen, Sparen en Verzekeren bij ABN AMRO in Amsterdam. Jij gaat (potentiële) klanten verder helpen door te informeren en adviseren over de beschikbare producten of diensten. Jij weet alles op het gebied van Lenen, Spaarmogelijkheden en Verzekeringen van de ABN AMRO. Jij Dit komt omdat jij volledig klaargestoomd wordt door een betaalde fulltime training van 13 weken! 

Daarnaast bieden wij de mogelijkheid om een Wft Basis, Wft Schade en/of Wft Consumptief Krediet te behalen via FINTREX. Mocht jij je Wft Basis of meerdere Wft diploma's al behaald hebben is dit een pré en mooi meegenomen!

Werken bij ABN AMRO betekent dat je aan de slag gaat bij een organisatie waar initiatief, creativiteit en service hoog in het vaandel staan. Ook wordt er veel aandacht besteed aan persoonlijke ontwikkeling en groei. Binnen de afdeling waar jij komt te werken ga jij naast jouw klantcontact functie, ook met het team de ontwikkelingen in de markt en binnen ABN AMRO analyseren.

Wij bieden jou als financieel adviseur het volgende:

  • Een startsalaris van €12,08 bruto per uur;
  • De mogelijkheid om gratis via FINTREX meerdere Wft certificaten te behalen;
  • Na het behalen van 3 Wft certificaten zul jij instromen op het salaris van €13,53 per uur;
  • Opbouw van 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Een reiskostenvergoeding;
  • Een informele en gezellige werksfeer waar je werkt in een ambitieus team;
  • Een betaalde training van 13 weken, om volledig klaargestoomd te worden voor de functie;
  • Goede begeleiding en veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling.

Wij vragen jou als financieel adviseur het volgende:

  • Je hebt minimaal HBO werk- en denkniveau;
  • Je bent tussen de 32 tot 36 uur per week beschikbaar om te werken;
  • Het bezit van een Wft Basis diploma is een pré;
  • Je bent één avond in de week beschikbaar om te werken;
  • Je bent op maandag beschikbaar om te werken;
  • Je ben communicatief sterk ingesteld;
  • Je bent servicegericht en empathisch ingesteld;
  • Je hebt geen vakantieplannen aankomende drie maanden.
  • 21 September 2017 om 15:38

Klantcontact afdeling Lenen, Sparen, Verzekeren bij ABN AMRO Zwolle

In deze klantcontact functie ga jij aan de slag op de afdeling Lenen, Sparen en Verzekeren bij ABN AMRO. Jij gaat (potentiële) klanten verder helpen door hen te informeren en adviseren over de producten of diensten van de ABN AMRO. Jij weet alles op het gebied van Lenen, Spaarmogelijkheden en Verzekeringen. Jij wordt namelijk volledig klaargestoomd door een betaalde fulltime training van 13 weken!

Ook bieden wij jou de mogelijkheid om je Wft Basis, Wft Schade en/of Wft Consumptief Krediet te behalen via FINTREX. Mocht jij je Wft Basis of meerdere Wft diploma's al behaald hebben is dit mooi meegenomen!

Werken bij ABN AMRO betekent dat je aan de slag gaat bij een organisatie waar initiatief, creativiteit en service hoog in het vaandel staan. Ook wordt er veel aandacht besteed aan persoonlijke ontwikkeling en groei. De afdeling waar jij gaat werken is de afdeling Lenen, Sparen en Verzekeren. Binnen deze afdeling ga jij naast jouw klantcontact functie, ook met het team de ontwikkelingen in de markt en binnen ABN AMRO analyseren.

Binnen deze klantcontact functie bieden wij het volgende:

  • Een startsalaris van €12,08 bruto per uur;
  • De mogelijkheid om gratis via FINTREX meerdere Wft certificaten te behalen;
  • Na het behalen van 3 Wft certificaten zul jij instromen op het salaris van €13,53 per uur;
  • Opbouw van 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Een reiskostenvergoeding;
  • Een informele en gezellige werksfeer waar je werkt in een ambitieus team;
  • Een betaalde training van 13 weken, om volledig klaargestoomd te worden voor de functie;
  • Goede begeleiding en veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling.

Binnen deze klantcontact functie vragen wij het volgende:

  • Je hebt minimaal HBO werk- en denkniveau;
  • Je bent 32 tot 36 uur per week beschikbaar om te werken;
  • Het bezit van een Wft Basis diploma is een pré;
  • Je bent één avond in de week beschikbaar om te werken;
  • Je bent op maandag beschikbaar om te werken;
  • Je hebt ervaring met klantcontact opgedaan;
  • Je bent servicegericht en empathisch ingesteld;
  • Je hebt geen vakantieplannen aankomende drie maanden.
  • 21 September 2017 om 14:43

Start nu je Klantcontact carrière bij PostNL in Groningen!

Dan hebben wij een leuke vacature voor jou! Als klantcontact medewerker ga jij telefonische en via de mail klanten van PostNL verder helpen! Je kunt uiteenlopende vragen of klachten verwachten, zoals:

  • Wat is de status van de verzending van mijn pakket?
  • Wat zijn de kosten voor het verzenden van een pakket naar het buitenland?
  • Hoeveel postzegels moet ik plakken voor een brief veel weegt?
  • Wat zijn de openingstijden van het servicepunt van PostNL?
  • Is er een online dienst van PostNL?
  • Mijn pakket is beschadigd. welke mogelijkheden zijn er?
  • Mijn pakket/brief is niet aangekomen, wat nu?

Voor deze klantcontact functie zijn wij op zoek naar medewerkers die over de volgende kerncompetenties beschikken!

  • Je bent servicegericht ingesteld;
  • Je bent probleemoplossend ingesteld;
  • Je bent communicatief sterk;
  • Je bent PC vaardig;
  • Je hebt een groot inlevingsvermogen.

Wat wij bieden is het volgende:

  • Salaris van € 9,07 per uur (vanaf 22 jaar en ouder);
  • Naast je salaris heb je recht op 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Een fulltime training, zodat jij de expert bent voor deze functie;
  • Goede begeleiding en coaching.

Wat wij vragen is het volgende:

  • Minimaal MBO3 werk - en denkniveau;
  • Je wilt werken in één van de volgende urencategorieën: 16-24 uur, 20–28 uur, 24–32 uur en 28-36 uur;
  • Je bent minimaal 2 a 3 zaterdagen per maand beschikbaar om ingepland te worden;
  • Je bent minimaal 1 zondag per kwartaal beschikbaar om ingepland te worden;
  • Je bent minimaal 2 avonden per week beschikbaar om ingepland te worden.
  • 21 September 2017 om 10:27

Start je klantcontact carrière bij Menzis in Groningen!

In deze klantcontact functie ga jij telefonische diverse vragen van klanten afhandelen. Het is een taak voor jou om in te spelen op de vragen, behoeften en persoonlijke kwesties. Jij zorgt, met de kennis en informatie die jij tot je beschikking hebt, voor het meest passende antwoord of advies voor de klant. Je kunt binnen deze functie vragen verwachten over:

  • Premies;
  • Vergoedingen;
  • Het verplichte eigen risico;
  • Dekkingen van zorgpakketten.

Je gaat aan de slag op het klantcontact center bij de zorgverzekeraar Menzis in Groningen! Voor deze organisatie zijn kwaliteit en klantgerichtheid erg belangrijke factoren. Jij zorgt samen met je collega's ervoor dat deze belangrijke factoren in de praktijk worden waargemaakt!

  • Een uurloon van € 9,07 euro; 
  • 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren op;
  • De kans om je Wft Zorg diploma kosteloos via FINTREX te behalen; 
  • Een training van 5 werkdagen tussen 09.00 uur en 17.00 uur;
  • Openingstijden: maandag t/m vrijdag tussen 08.30 uur en 19.00 uur.

  • Minimaal MBO4 werk- en denkniveau;
  • Je kunt parttime (minimaal 20 uur) of fulltime werken;
  • Je bent (bij voorkeur) flexibel beschikbaar in de avonden;
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift;
  • Je hebt geen vakantieplannen gepland staan voor 3 maanden na de training.
  • 20 September 2017 om 11:55

Word medewerker Klantcontact in Zoetermeer!

Jij: 'Goedemorgen, u spreekt met Pietje van Consuwijzer, wat kan ik voor u doen?'

Klant: 'Ik heb via het internet een spel besteld maar ik krijg een annuleringsmail van de levrancier. Ik wil dat spel graag hebben en weet nu niet wat de mogelijkheden zijn, kunt u die mij vertellen?'

Jij: 'Natuurlijk, ik ben namelijk communicatief vaardig, ben geinteresseerd in de wetten en rechten van de consumenten en ben daarnaast ook empathisch ingesteld.  Uw mogelijkheden zijn de volgende: ...'

Denk jij dat jij competent genog bent om deze baan te krijgen en lijkt het jou ook leuk om jouw dag te vullen met het beantwoorden van vele uiteenlopende vragen van consumenten?

Consuwijzer is een callcenter dat zich bezig houdt met het beantwoorden van klantvragen over verschillende juridische onderwerpen. Dit staat dus erg goed op jouw CV! Het callcenter is op zoek naar mensen die zich samen willen voegen met een team van enthousiastelingen die er elke dag voor gaan!

  • Jij gaat starten met een mooi salaris van 9,75 euro bruto per uur;
  • Daarnaast ontvang jij ook nog 10% vakantiedaguren en 8% vakantiegeld;
  • Het reizen hoef jij niet uit jouw eigen zak te betalen, hier krijg je namelijk een vergoeding voor;
  • Een top team;
  • Begeleiding, coaching en training!

  • Jij beschikt minimaal over HBO werk- en denkvermogen;
  • Jij bent beschikbaar tussen de 20 en 28 uur;
  • Jij kan een training volgen van twee weken;
  • Je bent flexibel, empathisch en vriendelijk;
  • Je beheerst het Nederlands uitstekend.
  • 19 September 2017 om 11:57

Parttime werken bij VGZ in Leeuwarden!

Zorg, iedereen heeft ermee te maken en iedereen heeft baat bij het juiste zorgpakket. Als klantadviseur bij VGZ zul jij daarom een maatschappelijke rol vervullen. Verdiep jij je graag in deze materie en vind ook jij het belangrijk dat iedereen voorzien is van de juiste dekkingen in zijn of haar zorgpakket? In deze belangrijke functie bellen klanten jou met vragen over de premie, het verplichte eigen risico, de dekkingen, etc. Aan jou de taak om mee te denken met de klant en de klant op die manier een stapje in de goede richting te helpen.

Zoek jij een flexibele baan die je kan combineren met je gezin, andere baan of hobby? Lees dan snel verder!

Jij gaat aan de slag in een Contactcenter in Leeuwarden voor het project VGZ. Jij bent het visitekaartje van deze zorgverzekeraar zonder winstoogmerk en strevend naar een hoge klanttevredenheid. Door middel van de juiste coaching werken jullie samen naar de beste klanttevredenheid. Dit geeft toch een goed gevoel?

  • Een bruto uurloon van € 9,07 vanaf 22 jaar. Voor jonger dan 22 jaar gelden jeugdschalen;
  • Opbouw van vakantie uren en vakantiegeld;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 kilometer afstand;
  • Op kosten van FINTREX je Wft Zorg behalen;
  • Een betaalde training om jou klaar te stomen als klantadviseur van VGZ.

  • Je hebt minimaal MBO3 werk- en denkniveau;
  • Je bent gemotiveerd om aan de slag te gaan voor je Wft Zorg;
  • Je bent minimaal 16 - 24 uur per week beschikbaar (meer uren is mogelijk);
  • Het helpen van anderen geeft jou voldoening;
  • Je bent communicatief vaardig en je denkt graag mee.
  • 19 September 2017 om 10:22

Hardware en software Klantenservice specialist bij Sitel in Best

Je zal op de afdeling komen te werken waar je klanten telefonisch te woord staat voor een merk die wereldwijd bekend is. Dit merk biedt verschillende hard- en software producten aan zoals laptops en printers. Je zal diverse technische en informatieve vragen beantwoorden. Daarnaast biedt je de klant technische ondersteuning bij bijvoorbeeld het installeren van een laptop. Je vindt het leuk om mensen te helpen en werkt oplossingsgericht.

Sitel is een bedrijf die wereldwijd vestigingen heeft. Sinds 1998 is het bedrijf ook gevestigd in Nederland.
Hier wordt er veel geïnvesteerd in de werknemers zodat zij zichzelf kunnen blijven ontwikkelen. Dit wordt gedaan door te blijven coachen, begeleiden en trainen.

  • Een product- en communicatietraining;
  • Een salaris van € 9,20 bruto per uur;
  • Deskundige en betrokken collega’s die jou klaarstomen voor het echte werk;
  • Weekend en avonden heerlijk vrij! Je hoeft alleen te werken tijdens kantoortijden 8:30-18:00 uur.

  • Beschikt over basiskennis hard- en software;
  • Beschikbaar is tussen de 24 en 40 uur per week;
  • Goed overweg kan met computers en systemen;
  • Goede beheersing heeft over de Engelse en Nederlandse taal in zowel woord als geschrift.
  • 18 September 2017 om 17:03

Technisch Klantenservice medewerker gezocht bij Sitel in Best!

Als technisch Klantenservice medewerker beantwoord je vragen van zowel particuliere als zakelijke klanten over hardware en software. Deze vragen kunnen gaan over bijvoorbeeld printers en laptops. Jij zoekt gepaste oplossingen voor de klant en probeert om in één telefoongesprek de klant volledig verder te helpen. De tevredenheid van de klant staat namelijk op de eerste plaats bij jou! 

De systemen waarmee gewerkt wordt zijn allemaal in het Engels. Het is dus van belang dat jij zowel de Nederlandse als Engelse taal goed beheerst!

Jij gaat aan de slag voor de organisatie Sitel in Best. Sitel is marktleider in Business Process Outsourcing diensten en heeft verschillende afdelingen. Jij gaat werken op de technische afdeling Technical Support en Hardware, waar jij alles weet over de aangeboden producten.

Wij bieden voor deze functie het volgende:

  • Een bruto salaris van € 9,20 per uur;
  • Naast je salaris heb je recht op 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Een gezellige en informele werksfeer;
  • Een training om volledig klaargestoomd te worden voor deze functie;
  • Goede begeleiding en coaching;
  • Je kunt parttime of fulltime aan de slag gaan;
  • Reiskosten boven de 10 KM enkele reis worden vergoed;
  • Werktijden: Maandag tot en met vrijdag van 8:30 uur tot 18:00 uur.

Wij vragen voor deze functie het volgende:

  • Je hebt minimaal MBO3 werk - en denkniveau;
  • Je kunt minimaal 24 uur per week werken;
  • Je hebt geen vakantie gepland staan in de eerste 3 maanden;
  • Je bent flexibel inzetbaar op dagen van maandag tot vrijdag;
  • Je hebt bij voorkeur een technische achtergrond of bent technisch ingesteld;
  • Je bent PC vaardig en kunt snel schakelen en registreren tussen diverse systemen;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in zowel woord als geschrift;
  • Je hebt een groot inlevingsvermogen;
  • Je bent zeer servicegericht ingesteld;
  • Je werkt nauwkeurig en bent probleemoplossend;
  • Je werkt zelfstandig en bent resultaatgericht.
  • 18 September 2017 om 14:50

Customer Service medewerker gezocht bij Menzis in Groningen!

Wij zijn op zoek naar jou voor deze leuke klantcontact functie! Je gaat hierbij aan de slag voor Menzis in Groningen. In deze Customer Service functie sta jij telefonisch verzekerden te woord met vragen over onder andere vergoedingen, het verplicht eigen risico, de no claim en de dekkingen van de verschillende pakketten. Kortom: een uitdagende functie waarbij geen dag hetzelfde is!

Je komt te werken voor een van de grootste klantcontact centers van Nederland. Hier staat het zich thuis laten voelen van nieuwe medewerkers hoog in het vaandel. De locatie heeft een centrale ligging in het mooie Groningen en is makkelijk te bereiken met het openbaar- of eigen vervoer. Wij verwelkomen jou graag in ons team van enthousiaste collega's!

  • De mogelijkheid om zowel parttime als fulltime aan de slag te gaan;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 kilometer reisafstand en meer;
  • Een salaris voor 22 jaar en ouder van € 9,04 bruto per uur.

  • Minimaal MBO4 werk- en denkniveau;
  • Geen vakantieplannen voor de eerste 3 maanden;
  • Een Wft Zorg diploma (het Wft diploma kun je ook via FINTREX behalen).
  • 18 September 2017 om 10:03

Wft Zorg behalen en werken bij Menzis in Groningen!

Wil jij je graag verder ontwikkelen? Dan is dit een leuke functie voor jou, waarbij jij kosteloos je Wft Zorg diploma gaat behalen! Tijdens deze opleiding ontwikkelt jij je kennis, vaardigheden en professioneel gedrag, passend bij je rol als Klantadviseur zorgverzekering. Na het behalen van je Wft Zorg, ga jij een fulltime training volgen. In de opleiding en training word je beiden goed gecoacht en begeleid!

Binnen deze functie ga je werken op het Klantcontact center van de zorgverzekeraar Menzis! Jij handelt telefonisch diverse vragen van klanten af. De klanten van de zorgverzekeraar kunnen  jou opbellen omdat zij bijvoorbeeld vragen hebben over premies, vergoedingen, het verplichte eigen risico en de dekkingen van zorgpakketten. Met jouw opgebouwde kennis weet jij alle klanten telefonisch te woord te staan en klanten mogelijk verder te helpen.

Wij bieden voor deze functie het volgende:

  • Een bruto uurloon van €9,04 euro; 
  • Een volledige reiskostenvergoeding met het OV;
  • 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren op;
  • De kans om het Wft Zorg diploma kosteloos via FINTREX te behalen;
  • Een training van 5 werkdagen tussen 09.00 uur en 17.00 uur.

Wij vragen voor deze functie het volgende:

  • Minimaal MBO 4 werk- en denkniveau;
  • Je kunt parttime of fulltime aan de slag gaan;
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift;
  • Je hebt een sterk empathisch vermogen, wat erg belangrijk is voor jouw gesprekken;
  • Je hebt geen vakantieplannen gepland staan voor 3 maanden na de training.
  • 18 September 2017 om 10:01

Bellen als bijbaan bij de Zorgverzekeraar VGZ in Breda!

Start nu als parttime of fulltime medewerker voor eindejaarswerk bij de Zorgverzekeraar VGZ!

Ik ben op zoek naar enthousiaste kandidaten voor deze functie. Ervaring is geen vereiste.. Maar je moet het wel leuk vinden om telefonisch contact te hebben met klanten. Daarbij houd je rekening mee dat het project in principe tot februari 2018 loopt.

Als Klantenservice medewerker bij VGZ sta jij telefonisch verzekerden te woord met vragen over onder andere vergoedingen, het verplicht eigen risico, de no claim en de dekkingen van de verschillende pakketten. Kortom: een uitdagende functie waarbij geen dag hetzelfde is.

  • Startdatum: Verschillende startmogelijkheden;
  • Training: Na het behalen van jouw Wft Zorg diploma start je met een fulltime training van 5 werkdagen;
  • Wft Zorg opleiding: Voor start zal je kosten van FINTREX jouw Wft Zorg certificaat behalen. Dit betreft een full-time thuisstudie van 3 weken;
  • Beschikbaarheid: Je kunt kiezen uit de verschillende urencategorieën: zowel parttime als fulltime;
  • Openingstijden: Maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 18:00 uur. Tijdens het eindejaarswerk (september 2017 t/m januari 2018) zijn de openingstijden van maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 9:00 tot 13:00 uur;
  • Beschikbaarheidseisen: Je bent maandag en dinsdag de gehele dag beschikbaar. Verlof in november, december en januari is niet mogelijk;

  • De motivatie om je Wft Zorg certificaat te behalen;
  • Enthousiast zijn om klanten telefonisch te woord te staan;
  • Het niet erg vinden om tot 20:00 uur te moeten werken;
  • Zaterdagen werken, is ook geen probleem.
  • 14 September 2017 om 15:01

CommerciΓ«le en servicegerichte topper (B2B) gezocht bij T-Mobile

Ben jij bereid te investeren in jezelf? Heb jij affiniteit met telecom? Dan zou dit zomaar een kans voor jou carrière kunnen zijn!

Een functie waarin je ontzettend veel kan groeien en jezelf kan bewijzen. Dit zelfsturende team is op zoek naar nieuwe medewerkers. Je hoofdtaak is het telefonisch te woord staan van klanten van de zakelijke markt. Buiten het stukje klantcontact wordt er van jou verwacht dat je kritisch durft te kijken naar de processen en mogelijkheden binnen de afdeling. Het is hiervoor noodzakelijk dat je om weet te gaan met feedback, kritisch durft te zjjn en vooral de mouwen wil opstropen.!

Jij bent in staat om hassle-free service te verlenen aan deze klanten. Wanneer zij zich melden met een probleem zorg jij ervoor dat het in één belletje opgelost is. Hiermee draag je bij aan een positieve klantervaring en daarmee ook de commerciële successen van de afdeling.

Lijkt dit je wat? Lees dan verder en ontdek of je aan de eisen voldoet.

We verwachten best veel van jou. namelijk: zelfstandigheid, professionaliteit, weten van aanpakken, durf hebben, zelfreflectie tonen. Dit zijn zomaar wat competenties die nodig zijn voor dit team.

Daarnaast:

  • Heb jij minimaal een jaar ervaring met telefonisch klantcontact, het is een pre wanneer dit zakelijk contact was;
  • Heb jij minimaal een MBO4 opleiding, al is een HBO-opleiding zeker een grote pré;
  • Is spreken in het Engels voor jou ook geen probleem;
  • Is jouw Nederlands uitstekend op spreek- en schrijfniveau;
  • Ben jij voor langere termijn beschikbaar (minimaal een jaar - liefst nog veel langer).

  • Een marktconform salaris;
  • Prachtige groeikansen;
  • Een werkplek op het hoofdkantoor van T-Mobile in Den Haag;
  • Reiskostenvergoeding, vakantiegeld (natuurlijk);
  • Een baan voor 28 - 32 uur per week;
  • Een supergezellig team dat op je met open armen zal verwelkomen!

T-Mobile is één van de marktleiders op het gebied van Telecom. Het Nederlandse hoofdkantoor is te vinden in Den Haag en is uitstekend bereikbaar met het OV. Op het hoofdkantoor vind je veel afdelingen, waaronder ook de gehele klantcontactafdeling .De lijntjes zijn kort, de lunch is vers en de collega's gezellig!

Dankzij de prima arbeidsvoorwaarden, begeleiding en doorgroeimogelijkheden is T-Mobile al 7 keer op rij verkozen tot beste werkgever van het jaar. Naast dat het goed staat op je CV ga je jezelf gegarandeerd keihard ontwikkelen bij dit professionele bedrijf. Heb je er al zin in?

  • 18 September 2017 om 12:18

Klantcontact medewerker Schade omgeving Hallum

Wil jij graag de verzekeringsbranche instappen? Heb jij een passie voor klantcontact? Binnen een bekende verzekeraar staat een plek voor jou open om te starten als klantcontact medewerker op de afdeling Schade! Wat betekent dat voor jou?

Als klantcontact medewerker beantwoord jij verschillende vragen van klanten die gaan over schadeverzekeringen. Verzekeringen die onder schade vallen zijn bijvoorbeeld: autoverzekering, aansprakelijkheidsverzekering, inboedelverzekering. De klant doet bij jou meldingen over eventuele schade en het is jouw taak om de melding te beoordelen en te checken of dit in de verzekering van de klant valt! Omdat hier veel regels bij komen kijken, is het van belang dat jij de juiste informatie verstrekt naar de klant.

Natuurlijk krijg jij vooraf een uitgebreide training, zodat jij klaar wordt gestoomd voor het echte werk. In de training zal jij meer te weten krijgen over de systemen, producten en ga jij ook communicatietraining krijgen.

Jij gaat aan de slag op een drukbezet, maar gezellig servicecenter van een grote verzekeraar. In jouw toekomstige klantcontactteam zitten hardwerkende collega's die je warm welkom heten. Je voelt je meteen op je plek! Ze staan voor je klaar om je te helpen en je kan bij ze terecht voor vragen. Daarnaast loopt er ook voldoende coaching over de vloer om je te helpen bij complexe vragen van klanten.

  • Een marktconform salaris;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals reiskostenvergoeding;
  • Een functie bij een grote verzekeraar dat goed op jouw CV staat;
  • De mogelijkheid om ook Wft diploma's te behalen;
  • Goede begeleiding en trainingen.

  • Jij hebt aantoonbaar HBO werk- en denkniveau;
  • Jij hebt eerder ervaring opgedaan in een telefonische functie;
  • Jij weet je in te leven in de klant en kan goed doorvragen;
  • Jij bent empathisch en hebt een ijzersterk analytisch vermogen;
  • Jij bent minimaal 32 uur per week beschikbaar.
  • 18 September 2017 om 13:14

Ervaren klantcontact medewerker Pensioenen gezocht!

Heb jij ervaring in de pensioenen branche? Dan heb jij de mogelijkheid om in één van de hoogste van Rotterdam te werken. Voor Nationale Nederlanden zijn wij op zoek naar ervaren klantcontact medewerkers op het gebied van Pensioenen.

Je gaat aan de slag in het klantcontact team van Pensioenen van Nationale Nederlanden. Dagelijks krijg je klanten aan de lijn die een pensioen hebben bij Nationale Nederlanden, zij bellen jou met allerlei vragen over hun pensioen. Denk hierbij over de uitbetaling van de premie of wat er gebeurd in geval van een scheiding of overlijden. Zoals je wel kan begrijpen heb je een flinke dosis inlevingsvermogen nodig voor deze functie. Je gaat de vraag van de klant uitzoeken en handelt de vraag af of zet deze door naar een andere afdeling. Tevens handel je het gesprek administratief af.

Nationale Nederlanden is één van de grootste financiële dienstverleners in Nederland en is opgericht in 1963. Nationale Nederlanden heeft verschillende bank en verzekeringsproducten. Je komt te werken in hartje Rotterdam, naast het centraal Station. Het bedrijf kent drie kernwaarden: Care, Clear en Commit.

  • Een startsalaris vanaf €11,32 bruto per uur. Indien jij in het bezit bent van je Wft-vermogen, dan zal dit €11,80 bruto per uur zijn;
  • Naast je salaris bouw je 8% vakantiegeld op en 10% vakantiedaguren;
  • De mogelijkheid om je verder te ontwikkelen op het gebied van Pensioenen;
  • De mogelijkheid om je Wft-pensioenen te behalen via FINTREX (indien je deze nog niet hebt);
  • Een werkplek in hartje Rotterdam.

  • Jij hebt ervaring met het product pensioenen en ervaring in een service gerichte functie;
  • Jij hebt minimaal een HBO werk- en denkniveau
  • Jij bent in het bezit van je Wft-basis en Wft-vermogen e.o. pensioenen is een pre;
  • Jij bent maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 en 18.00 beschikbaar om te werken;
  • Jij bent beschikbaar in één van de volgende uren categorieën: 20-28 of 28-36;
  • Voor deze functie dien je een VOG aan te vragen en word je gescreend op een negatief BKR, deze twee processen dien jij te kunnen doorlopen.
  • 14 September 2017 om 09:25

Je Wft behalen voor Zilveren Kruis Achmea

Er zijn twee skills belangrijk voor deze functie:

  • Kennis: Tijdens de interne training, ga je kennis opdoen over de programma's en werkwijze van Zilveren Kruis. Daarnaast ga je kosteloos via FINTREX je Wft Zorg certificaat behalen. Wft staat voor "Wet Financieel Toezicht" en hiermee beschik je over de basiskennis m.b.t. zorgverzekeringen.
  • Persoonlijkheid: Het is belangrijk dat je elke klant met een tevreden gevoel op laat hangen, ongeacht de situatie of emotie van de klant. Hiervoor dien jij sterk in je schoenen te staan, empathie te kunnen tonen en een probleem oplossende instelling te hebben.

Pas jij binnen het profiel waar Zilveren Kruis naar op zoek is? Als jij op je plek zit, doe je je werk goed en blijven de klanten van Achmea tevreden! Wat wij van jou vragen is het volgende:

  • Je bent in het bezit van een MBO 4 diploma, of hoger;
  • Je hebt de afgelopen twee jaar ervaring opgedaan binnen de klantcontactbranche;
  • Je bent een geduldig, daadkrachtig en gedreven persoon;
  • Je krijgt energie van een functie waar gerichte dienstverlening hoog in het vaandel staat;
  • Contact via de telefoon vind jij prettig en je weet jezelf met alleen je stem duidelijk te maken.

Herken jij jezelf in bovenstaande punten? Mooi! Ga dan snel verder naar stap 3 en kijk wat wij jou bieden...

Deze baan biedt jou de mogelijkheid om:

  • Veel uren te werken binnen een flexibel rooster (van 8.00-21.00);
  • Veel geld te verdienen met een bruto uurloon van € 12,55 met in de avonden en op zaterdag een toeslag;
  • Te werken bij een goed georganiseerd bedrijf met gedreven collega's;
  • Op korte termijn veel ervaring op te doen én door te groeien binnen het bedrijf;
  • Expert te worden op het gebied van geldzaken binnen één van de grootste verzekeraars van Nederland.

Indien je interesse hebt in deze uitdagende functie is de laatste stap makkelijk: SOLLICITEREN!

  • 15 September 2017 om 16:14

Wij zoeken een Klantenservice medewerker voor NS Tilburg

Wat je bij deze baan kan verwachten is veel afwisseling en leuke vragen. Je krijgt namelijk vragen van de reizigers die met de NS reizen. Het kan bijvoorbeeld zo zijn dat iemand in paniek is omdat hij/zij het is vergeten om uit te checken. Jij moet de reiziger op z'n gemak stellen en ervoor zorgen dat er een goede oplossing komt. Je moet hiervoor empathisch en servicegericht zijn.

Is het helpen van reizigers iets voor jou? lees dan gauw verder!

Jij gaat werken voor de Nederlandse Spoorwegen, waar je waarschijnlijk regelmatig gebruik van maakt! Wees niet bang, je maakt geen sprong in het diepe want jouw collega's zijn behulpzaam en geduldig. Je kan hier dus goed leren hoe het is om klantenservice te verlenen. Bovendien staat het super goed op jouw CV!

Naast het feit dat veel reizigers jou de hemel zullen inprijzen, krijg je van ons ook een paar mooie voordelen:

  • Een bruto uurloon van 9,04 per uur (als je 21 jaar bent geweest);
  • Reiskostenvergoeding;
  • Opbouw van vakantiegeld en vakantiedaguren;
  • Flexibele werktijden;
  • Professionele begeleiding.

Wij zijn op zoek naar iemand die empathisch en communicatief vaardig is, de Nederlandse taal goed beheerst en beschikt over MBO werk- en denkniveau. Daarnaast zijn er een aantal beschikbaarheidseisen: je bent 18 tot 36 uur per week beschikbaar, je kan een fulltime training van 3 weken volgen en je kan een avond per week en 1 zaterdag per maand werken.

 

  • 15 September 2017 om 09:10

Telefonische helpdesk medewerker omgeving Franeker

Altijd al mensen willen helpen en in een grote organisatie willen werken? Wil je leuke collega's om je heen? Lees dan snel verder!

Voor een grote zorgverzekeraar zijn wij opzoek naar een topper die affiniteit heeft met klantcontact.
Het einde van het jaar nadert weer en dit betekent dat men informatie gaat opvragen bij diverse zorgverzekeraars, dus zullen er veel vragen hierover ontstaan. Jij zal de klanten (nieuw of bestaand) informeren en adviseren over hun zorgpakket. Denk hierbij aan het wijzigen van een pakket of juist het samenstellen van een nieuw pakket naar de wensen van de klant. Je beantwoordt de vragen die zij stellen op en heldere manier, zodat er geen vragen overblijven. Door de diversiteit aan vragen is geen dag hetzelfde. Omdat je voorafgaand een training krijgt en je Wft diploma gaat behalen (indien deze nog niet is behaald), zal je veel kennis hebben over zorgverzekeringen.

Je komt te werken bij een van de grootste zorgverzekeraars van Nederland. Deze organisatie bestaat al ruim 30 jaar en heeft een aantal kernwaarden. Verantwoordelijkheid, vertrouwen en veiligheid staat bij deze verzekeraar voorop. Het team waar je in komt te werken is gezellig, behulpzaam en informeel.

  • Een uitdagende en leuke functie binnen een grote zorgverzekeraar;
  • Je ontvangt een marktconform salaris;
  • Reiskosten worden vergoed, waarbij je OV kosten 100% worden vergoed;
  • Kosteloos behalen van je Wft Zorg;
  • Goede begeleiding zodat je het uiterste uit jezelf kan halen.

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • Communicatieve vaardigheden zijn een pré;
  • Uitstekend in Nederlands, zowel in woord als geschrift;
  • Vaardigheid in computersystemen en het snel schakelen hiertussen;
  • Minimaal 20 uur per week beschikbaar.
  • 5 September 2017 om 11:08

Boost je CV en start als Klantcontact medewerker in Leeuwarden!

Als klantcontact medewerker ga jij aan de slag voor hét postbedrijf van Nederland. Jij bent het visitekaartje voor de zakelijke klanten van het postbedrijf. Je geeft advies en komt mogelijk met de juiste oplossingen. Op deze manier help jij zoveel mogelijk klanten met een gerust hart verder! Super leuk! Dit moet jou tevens een goed gevoel geven!

Jij als klantcontact medewerker bent onmisbaar in het proces van PostNL (proces van verzender naar ontvanger). Mochten er vragen zijn, kunnen klanten bij jou terecht! Voor deze functie zoeken wij iemand die servicegericht, nauwkeurig, probleemoplossend en communicatief sterk is en een groot inlevingsvermogen heeft.

  • Een functie wat leuk staat op jouw CV;
  • Goede begeleiding en coaching;
  • Een gezellig team waarin jij komt te werken;
  • Een salaris van 9,09 per uur (vanaf 22 jaar en ouder);
  • Naast je salaris heb je recht op 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Reiskosten boven de 10 KM enkele reis worden vergoed.

  • Je hebt minimaal MBO3 werk - en denkniveau;
  • Je bent vanaf 24 uur beschikbaar om te werken;
  • Je bent minimaal 1 avond beschikbaar;
  • Je bent op de zaterdag beschikbaar om ingepland te worden;
  • Je bent beschikbaar voor een training van 2 weken;
  • Je hebt geen vakantie gepland in de eerste 3 maanden.
  • 14 September 2017 om 13:28

Klantenservice medewerker bij verzekeraar FBTO

Jij weet het gevoel van FBTO over te brengen aan de klanten. Jij gaat aan de slag als klantcontact medewerker binnen een enthousiast en gedreven team. Door middel van bellen, mailen, chatten en WhatsApp zal je contact met klanten onderhouden. Het BLAUWE gevoel bij FBTO houdt in dat jij voor iederen klant de juiste oplossing weet te vinden en elke vraag serieus behandeld. Jouw doel is om aan het einde van elk gesprek de klant een glimlach te hebben bezorgt.

Velen zullen de reclame weleens hebben gehoord 'Jij kiest. FBTO.' Deze slogan is erop gebaseerd dat niemand de klant beter kent dan de klant zelf. Daarom is FBTO met het BLAUWE gevoel erop gefocust om producten en diensten te leveren vanuit de belevingswereld van de klant. Hierdoor heeft de klant geen last van onnodige rompslomp en zijn er duidelijke voorwaarden, die voor de klant ook vanzelfsprekend zijn. FBTO is een jong en gemotiveerd bedrijf en biedt dan ook allerlei mogelijkheden om jouw ambities waar te maken.

  • Een uurloon van €11,68;
  • In de avonden en de weekenden een toeslag;
  • Je hebt flexibele werktijden;
  • Vanaf 10 km. reisafstand ontvang je reiskostenvergoeding.

  • Je bent bereid om iederen week minimaal 2 avonden te werken en om de week ook de zaterdag;
  • Iedere week ben je op maandagochtend beschikbaar;
  • Je beschikt over MBO 4+ of HBO werk- en denkniveau;
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend.
  • 15 September 2017 om 14:42
❌