[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

πŸ”’
❌ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
OuderTelefonisch Werk

Klanteservice Helpdesk VodafoneZiggo

Kom jij ons team versterken als Klanteservice Helpdesk VodafoneZiggo (20-40uur) in Nijmegen?

Mensen te woord staan en helpen staan voor jou op nummer één. Wanneer jij aan de telefoon bent met de klant, weet jij alle antwoorden na de 2 weken betaalde training die jij van Webhelp krijgt. Tijdens het helpen van de klant maak je af en toe een Sale en verdien je daar nog een bonus voor ook! Waarom zou je niet solliciteren?

Wanneer je aan de slag gaat bij Webhelp als Klantservice Helpdesk in Nijmegen, ga jij klanten te woord staan van VodafoneZiggo. Webhelp is een bedrijf wat de klantenservice voor verschillende A-merken verzorgt en dus ook voor VodafoneZiggo. Omdat Webhelp dit voor zoveel verschillende bedrijven doet, weten zij alles van de klantenservice en streven zij de beste klanttevredenheid mogelijk. Denk jij dat jij het team kan versterken?

Wil jij graag werken als Klanteservice Helpdesk bij Webhelp in Nijmegen? Klik op de sollicitatiebutton en vul in een paar korte stappen het sollicitatieformulier in. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

  • 26 September 2019 om 16:53

Parttime werken bij VGZ in Leeuwarden!

Zorg, iedereen heeft ermee te maken en iedereen heeft baat bij het juiste zorgpakket. Als klantadviseur bij VGZ zul jij daarom een maatschappelijke rol vervullen. Verdiep jij je graag in deze materie en vind ook jij het belangrijk dat iedereen voorzien is van de juiste dekkingen in zijn of haar zorgpakket? In deze belangrijke functie bellen klanten jou met vragen over de premie, het verplichte eigen risico, de dekkingen, etc. Aan jou de taak om mee te denken met de klant en de klant op die manier een stapje in de goede richting te helpen.

Zoek jij een flexibele baan die je kan combineren met je gezin, andere baan of hobby? Lees dan snel verder!

Jij gaat aan de slag in een Contactcenter in Leeuwarden voor het project VGZ. Jij bent het visitekaartje van deze zorgverzekeraar zonder winstoogmerk en strevend naar een hoge klanttevredenheid. Door middel van de juiste coaching werken jullie samen naar de beste klanttevredenheid. Dit geeft toch een goed gevoel?

Ben je geïnteresseerd in deze vacature solliciteer dan door middel van de sollicitatie button (en eventueel de vragenset, indien wij deze per e-mail naar jou hebben gemaild). Zorg dat je personalia, profiel en beschikbaarheid goed staan ingevuld. Indien jouw wensen en competenties aansluiten bij de wensen van deze vacature, dan zullen wij per e-mail zo snel als mogelijk contact met je opnemen.

Word lid van de FINTREX WhatsApp dienst en ontvang snel en gemakkelijk de meest actuele vacatures uit jouw aangegeven regio! Voeg 06 - 21 86 37 92 toe aan het adresboek in je telefoon en stuur dan een WhatsApp bericht met de tekst 'FINTREX AAN' + 'PROVINCIES' naar dit telefoonnummer.

Voorbeeld aanmelding: FINTREX AAN + Zuid-Holland, Utrecht

Let op: dit nummer is alleen beschikbaar om naar te whatsappen, je kan met dit nummer géén telefonisch contact opnemen.

  • 26 September 2019 om 16:40

Sales Medewerker

Zoek jij ook altijd de beste deal en wil je klanten daar ook mee helpen? Ga dan aan de slag als Sales Medewerker in Rotterdam! Je kan hier parttime werken tussen de 16 - 32 uur per week en jij verdient een salaris van € 11,22 bruto per uur.

In jouw rol als Sales Medewerker is het belangrijk dat jij op de hoogte blijft van alle ontwikkelingen. Bij de start van jouw dag log je direct in en het eerste telefoontje komt binnen. De zakelijke klanten waarmee jij te maken krijgt, hebben verschillende vragen. In dit geval is er een probleem met het modem. Jij hoort het probleem aan en bedenkt meteen een goede oplossing. Mede dankzij jouw training, kennis en expertise weet jij het probleem direct op te lossen. Daarnaast heeft de klant nog een vraag over zijn huidige pakket en jij ziet dat er een verouderd product in staat. Samen met de klant bespreek je de alternatieven en je biedt de service aan die zij gewend zijn te krijgen. Eerste telefoontje en meteen een tevreden klant!

Als Sales Medewerker kom jij te werken in Rotterdam. De locatie van jouw nieuwe werkgever is zeer goed te bereiken met het openbaar vervoer en eigen vervoer (betaald parkeren). Er wordt een nieuw team opgebouwd waar jij onderdeel van kan gaan uitmaken, hoe tof is dat!

Als Sales Medewerker krijg jij:

  • Een goed salaris van € 11,22 bruto per uur;
  • Bonussen die snel kunnen oplopen;
  • Een uitdagende, betaalde training;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 11KM;
  • Flexibele werktijden;
  • Coaching on the job.

Voldoe jij aan de eisen, dan ben jij onze Sales Medewerker:

  • Jij bent communicatief vaardig;
  • Jij beschikt over mbo werk- en denkniveau;
  • Jij bent beschikbaar tussen de 16 - 32 uur per week.

Wil jij graag werken als Sales Medewerker in Rotterdam? Klik op de sollicitatiebutton en vul in een paar korte stappen het sollicitatieformulier in. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

  • 26 September 2019 om 09:10

Sales Associate

Als Sales Associate voor DPG Media in Amsterdam wordt jij gedreven door targets en schuw jij een beetje competitie met je collega’s niet. Je verdient hier een lekker salaris van € 15,- bruto per uur en je kan hier extra bonussen verdienen.

Hoe jouw dag er uit ziet?

Voor het eerste telefoontje van de dag bel jij als Sales Associate voor DPG Media in Amsterdam een klant die net zijn abonnement op het Parool heeft opgezegd. Met een leuk gesprek én een scherpe aanbieding zorg jij ervoor dat deze persoon toch een krant kan lezen die aan al zijn wensen voldoet. Met een dampende bak koffie in je handen pleeg jij je tweede telefoontje; een dame die een proefabonnement heeft op het AD. Jij bent benieuwd of je haar misschien blij kunt maken met een langlopend abonnement. En dat kan! Klant blij, DPG Media blij en jij blij, want jij krijgt voor iedere tweede sale een mooie bonus!

DPG Media is een bekende grote uitgever die onder andere titels als het AD, Het Parool en Volkskrant uitgeeft. Met 4 nationale en 9 regionale nieuwsmerken, ruim 140 huis-aan-huiskranten, radio en 10 digital only merken streven zij ernaar de meest toonaangevende en de grootste media uitgever van Nederland te zijn.

Een ambitieuze werkgever met oog voor kwaliteit. Het salesteam waar jij deel van uit gaat maken is gedreven, staat stil bij successen en geeft elkaar feedback om nog beter te worden.

  • Een lekker salaris van € 15,00 bruto per uur;
  • Een mooie bonus van € 7,50 bruto bij elke tweede sale op een dag;
  • De mogelijkheid om op dinsdag-, woensdag- en donderdagavond ook ’s avonds tot 21.00 uur te werken, of op zaterdag van 10.00 uur tot 16.00 uur;
  • Een gedreven team en coaching en begeleiding om nóg beter te worden.
  • Een zeer gemotiveerde werkhouding;
  • Minimaal 1 jaar ervaring met telefonisch verkoop of promotiewerk (harde eis!);
  • Ervaring met het werken met targets;
  • Een beschikbaarheid vanaf 16 tot 36 uur per week. Van maandag tot vrijdag van 9.00 uur tot 17.00 uur.
  • Wil jij graag werken als Sales Associate bij DPG Media in Amsterdam? Klik op de sollicitatiebutton en vul in een paar korte stappen het sollicitatieformulier in. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

    • 25 September 2019 om 17:04

    Klantcontactmedewerker ING

    Om 08:30 uur logt Irene, Klantcontactmedewerker bij ING in Arnhem, met een kop koffie in op haar werkstation. De ochtend begint rustig, maar na 20 minuten mailafhandeling beginnen de calls op gang te komen. Om kwart over 9 krijgt zij Marco aan de lijn, een man die belt met een vraag over zijn reisverzekering. Hij vertelt dat hij een reis naar Zanzibar heeft geboekt om daar 5 maanden surfles te geven. Na een korte uitwisseling van ervaringen -ze moet wel op haar afhandeltijd letten- geeft ze hem het advies om een 'Uitgebreide Doorlopende Reisverzekering' af te sluiten. Hij gaat immers buiten Europa op reis en dan hoeft hij zich niet druk te maken over een eventueel surfongeval of diefstal van kostbare spullen.

    Na het in orde maken van de verzekering, sluit Irene het gesprek af en voert ze wat wijzigingen door in Marco's polis.

    Irene krijgt in haar functie als Klantcontactmedewerker de keus om tussen de 20 en 36 uur per week aan de slag te gaan, veel doorgroeimogelijkheden en verdient € 12,72 bruto per uur! Word jij Irene's nieuwe collega?

    Je werkt bij de ING in Arnhem in een team van ongeveer 50 enthousiaste en (klant)gedreven collega’s en de sfeer binnen het team is informeel. Veiligheid, vertrouwen en verantwoordelijkheid zijn de pijlers waarop de huisregels zijn gebaseerd. In de praktijk betekent dat zij niet met scripts werken, dat je open staat voor feedback en dat je integer omgaat met informatie van klanten en processen.

    Wanneer jij de nieuwe Klantcontactmedewerker wordt, krijg je het volgende:

    • Salaris van € 12,72 bruto per uur;
    • Meerdere urencategorieën mogelijk tussen de 20-36 uur per week;
    • Op zaterdag werken voor een toeslag van 125%;
    • Werken bij één van de bekendste verzekeraars van Nederland.

    Wil jij graag werken als Klantcontactmedewerker bij ING in Arnhem? Klik op de sollicitatiebutton en vul in een paar korte stappen het sollicitatieformulier in. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

    • 25 September 2019 om 17:02

    Commercieel medewerker binnendienst

    Het is nog nooit zo dichtbij geweest, jij kunt starten als Commercieel medewerker binnendienst bij PCS voor KPN Zakelijk. Wij zoeken mensen die fulltime beschikbaar zijn en klaar zijn voor een nieuwe uitdaging. Voor € 12,05 (incl.) per uur ga jij starten als Commercieel medewerker binnendienst.

    Wat kun je verwachten van deze functie? Jij bent verantwoordelijk voor het binnenhalen van sales en het opbouwen van een klantrelatie. Dit doe je door telefonische gesprekken te voeren met klanten van KPN Zakelijk. Wanneer jij deze gesprekken goed voert dan valt er zelfs ook nog een bonus te verdienen die kan oplopen rond de € 400,- per maand.

    Zie jij jezelf al zitten bij PCS? Dat is mooi, want binnenkort hoor jij hier helemaal bij. Ook jij kunt werken in dit groeiende bedrijf dat zichzelf heeft gevestigd in Nederland, België, Bulgarije, Luxemburg en zelfs in Marokko. Het bedrijf is echt een duizendpoot. Er is hier zo veel mogelijk, wanneer jij jezelf wilt ontwikkelen en echt alles uit jezelf wilt halen dan zit je hier helemaal goed.

    Wanneer je aan de slag gaat als Commercieel medewerker binnendienst dan hoort hier hier wel iets tegenover te staan natuurlijk.

    • Een salaris van € 12,05 (incl.);
    • Een fulltime training;
    • Tussen de 24 - 40 uur per week aan de slag;
    • Reiskostenvergoeding vanaf 10km;
    • Jouw werkdagen zijn ma t/m vr van 09:00 t/m 17:30.

    Het fijne aan deze functie is dat je ook coaching en begeleiding op de werkvloer krijgt, zodat jij alles uit jezelf kunt halen.

    Waarschijnlijk heb jij al wel door dat wij een Commercieel medewerker binnendienst zoeken. Hier kun jij lezen wie wij zoeken voor deze functie.

    Wij zoeken mensen die niet bang zijn om hun mond open te trekken en een adrenaline boost krijgen bij het maken van een sale! 
    Het woord 'nee' komt niet in jouw woordenboek voor. Je hoeft niet persé ervaring te hebben, want wij hebben een fulltime training waarin wij jou alle kneepjes van het vak meegeven.

    • 19 November 2018 om 11:41

    Sales medewerker B2B

    Bij PCS in Almere kan jij binnen een week al starten met jouw nieuwe baan als Sales medewerker B2B. Een functie waar jij bovenop jouw salaris van € 12,05 (incl.) bruto per uur, bonussen kan verdienen van gemiddeld € 400 per maand en 24-40 uur kan werken per week.

    Als Sales medewerker B2B sta jij telefonisch in contact met midden klein bedrijven. Deze bedrijven hebben een verouderd pakket van KPN die komt te vervallen en jij gaat hen hierover informeren. Door in gesprek te gaan met de klant en door goed te luisteren weet jij het juiste nieuwe pakket samen te stellen.

    Op 5 minuten lopen van het treinstation Almere Muziekwijk is het kantoor van PCS te vinden, zie jij jezelf hier al naar binnen lopen?

    Afbeeldingsresultaat voor PCS Almere

    Wat bieden wij jou als Sales medewerker B2B:

    • Een salaris van € 12,05 (inclusief reserveringen) bruto per uur;
    • Een reiskostenvergoeding als jij verder dan 10KM woont;
    • Een leuke fulltime- of parttimebaan;
    • Een betaalde fulltime training;
    • Een gezellige werksfeer met leuke collega's.

    Wat vragen van jou als Sales medewerker B2B:

    • Jij hebt commercieel inzicht;
    • Jij bent minimaal 24 uur beschikbaar per week;
    • Jij kan een fulltime training volgen.
    • 19 November 2018 om 10:58

    Callcenter medewerker parttime

    Op zoek naar een parttime functie (24-32), die jouw sales carrière een geweldige boost geeft, waarbij je kan doorgroeien en boven op jouw salaris van € 12,05 (incl.) bruto per uur veel extra geld kan verdienen? Dan is de functie als Callcenter medewerker bij PCS in Almere echt wat voor jou!

    De functie Callcenter medewerker parttime is ook ideaal als je de avonden en weekenden lekker vrij wil zijn. In deze functie zal je namelijk contact hebben met de zakelijke markt. Je gaat bedrijven bellen die hun verouderde pakket van KPN om moeten zetten naar een nieuw pakket van KPN.

    Bij PCS in Almere hangt er binnen het team KPN een open en informele sfeer. Iedereen heeft tegelijk pauze en loopt dan bijvoorbeeld naar het centrum om een lekkere lunch te halen of zitten gezellig in de kantine bij te kletsen. Naast gezelligheid krijg je als Callcenter medewerker parttime de tijd om jezelf te ontwikkelen d.m.v. wekelijkse coachingsgesprekken en begeleiding op de werkvloer.

    Als Callcenter medewerker parttime bieden wij jou het volgende aan:

    • Een mooi salaris van € 12,05 bruto per uur (inclusief reserveringen);
    • Bonussen bovenop jouw salaris die op kunnen lopen tot gemiddeld € 400 per maand;
    • Reiskostenvergoeding;
    • Een betaalde fulltime training;
    • Flexibel inplanbare uren tussen de 24-32 uur per week;
    • Diverse doorgroeimogelijkheden.

    Wat vragen wij van jou als Callcenter medewerker parttime:

    • Jij hebt commercieel inzicht en overtuigingskracht;
    • Jij bent enthousiast en gedreven;
    • Jij bent energiek en een doorzetter;
    • Jij bent beschikbaar tijdens kantooruren.
    • 16 November 2018 om 11:58

    Sales medewerker T-Mobile

    Bellen, appen, snappen: jij bent 24/7 online. En verkopen? Dat kan jij als de beste én vind je ook leuk om te doen. Zoek je daarnaast een flexibele baan voor 20 tot 36 uur per week waarmee je lekkere bonussen kan verdienen als jij jouw targets behaalt? Dan is de functie Sales medewerker in Arnhem echt iets voor jou. Je gaat hier voor een salaris van € 9,62 per uur aan de slag en kan bonussen verdienen van € 500,- tot € 1000,- euro per maand.

    Als Sales medewerker ga jij bestaande klanten van T-Mobile bellen waarvan het abonnement bijna afloopt. Aan jou de taak om hen te verlengen en wellicht een extra product of dienst bij te verkopen. Merk jij bijvoorbeeld dat een klant veel internet verbruikt? Bied dan een abonnement aan waar meer MB's bijzitten.

    T-Mobile wil altijd vooroplopen in de telecombranche. In Arnhem werken enthousiaste collega’s er keihard aan om de beste producten én service te kunnen bieden. Want pas als klanten tevreden zijn én de targets behaald zijn, ben jij als Sales medewerker blij met de resultaten. Hierdoor haal je het beste uit jezelf en is de sfeer met jouw collega's goed!

    Als Sales medewerker bieden wij jou:

    • Een goed basissalaris van € 9,62 per uur;
    • Bonussen van € 500,- tot € 1000,- per maand, wanneer jij jouw targets behaald;
    • Korting op een collectieve zorgverzekering en sportschoolabonnement;
    • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km;

    Natuurlijk vragen wij ook iets van jou, zo moet jij;

    • Telefonische sales ervaring is een pre;
    • Jij kan minimaal 20 uur per week aan de slag;
    • Je bent 2 avonden per week en 1 zaterdag per maand beschikbaar;
    • Jij hebt ervaring met targets en bent commercieel ingesteld.
    • 15 November 2018 om 15:10

    VestigingscoΓΆrdinator

    FINTREX heeft in Apeldoorn onlangs een geheel nieuwe vestiging geopend. Een enthousiast en ambitieus team van 20 recruiters is daar inmiddels al aan de slag. Wij zoeken nog een Vestigingscoördinator die dit team leiding gaat geven. Als Vestigingscoördinator ben je verantwoordelijk voor het coachen en begeleiden van alle medewerkers op de vestiging. Met jouw recruitmentervaring weet je de recruiters te stimuleren om het beste uit hun werk te halen en zorg je ervoor dat zij zich verder ontwikkelen. De Business Manager die vanuit Rotterdam opereert, is de eindverantwoordelijke voor de medewerkers en ook voor de klanten. Jij zult veel met hem schakelen.

    Naast het begeleiden van de medewerkers, help je mee met het verder op- en uitbouwen van de vestiging. Kortom: een zeer afwisselende, uitdagende en dynamische functie waarbij wij graag willen dat je zoveel mogelijk nieuwe ideeën inbrengt om de vestiging tot een groot succes te maken!

    Jij gaat aan de slag op onze nieuwe locatie in hartje Apeldoorn. De locatie is sinds oktober geopend en er werken op dit moment zo’n 20 enthousiaste collega’s. Natuurlijk heb je ook nog zo'n 125 collega's in Rotterdam die je altijd vragen kan stellen. Je Rotterdamse collega’s zal je geregeld ontmoeten tijdens meetings, klantbezoeken, maar ook tijdens borrels en feestjes! Bij FINTREX is bijna alles mogelijk en daarom zijn er voor jou veel mogelijkheden om te groeien en je verder te ontwikkelen. FINTREX is een bedrijf dat altijd in beweging en is niet bezig met wat er niet kan, maar met wat er juist wel kan! Dus zoek jij een bedrijf waar jij de kans krijgt om stappen te blijven maken? Pak dan nu jouw kans!

    • Een uitdagende functie met genoeg kansen om jezelf te ontwikkelen;
    • Een fulltime functie voor 40 uur per week;
    • Een marktconform salaris, afhankelijke van jouw kennis en ervaring;
    • Een reiskostenvergoeding vanaf 10 km reisafstand;
    • Een collectieve zorgverzekering en een collectieve korting op een sportabonnement via FINTREX;
    • De mogelijkheid om pensioen op te bouwen bij Nationale-Nederlanden;
    • En natuurlijk de kans om aanwezig te kunnen zijn op FINTREX borrels en feestjes!

    • Jij beschikt over een HBO/ WO diploma;
    • Jij hebt minimaal 3 jaar recruitment ervaring;
    • Jij hebt ervaring met recruitment en bent toe aan een volgende stap in je carrière;
    • Jij bent 40 uur per week beschikbaar;
    • Jij bent resultaatgericht en doet graag een stap extra om je doel te behalen.
    • 15 November 2018 om 10:28

    Klantenservice Medewerker Goede Doelen (12-40 uur)

    Ben je op zoek naar een flexibele baan waarin je zelf je eigen uren kunt indelen? Start als klantenservice medewerker Goede Doelen in IJsselstein (€10,00 per uur) waar je vanaf 12 uur per week aan de slag kan (12-40 uur).

    Als Klantenservice Medewerker Goede Doelen ben jij actief op zoek naar nieuwe klanten die je bewust wil laten worden van de kracht van het goede doel. Daarom is het belangrijk dat jij maatschappelijk betrokken bent en het fijn vindt om iets terug te doen voor de samenleving. Vanuit die betrokkenheid overtuig jij (potentiële) donateurs om een financiele bijdrage te leveren aan goede doelen.

    Je gaat aan de slag voor een professionele organisatie die het klantcontact van meerdere fondsen en goede doelen verzorgt. Het contactcenter is gevestgd in IJsselstein. De organisatie vindt het belangrijk dat jij je persoonlijk kunt ontwikkelen en biedt jou ook alle mogelijkheden om dit te realiseren. Een team van enthousiaste collega's staan voor je klaar om jou op weg te helpen!

    Openingstijden
    Maandag tot en met donderdag: 09.00 uur - 21.00 uur;
    Vrijdag: 09.00 uur - 17.00 uur;
    Zaterdag: 10.00 uur - 16.00 uur.

    Als klantenservice medewerker Goede Doelen kun jij het volgende verwachten:

    • Een vaste baan voor de lange termijn (mogelijkheden tot vast dienstverband);
    • Naast het salaris van €10,00 per uur, ontvang je toeslagen in de avonden (125%) én weekenden (150%);
    • Na 3 maanden wordt je salaris standaard verhoogd naar €10,50 per uur;
    • Leuke collega's die de prettige werksfeer bepalen;
    • Mogelijkheden tot het behalen van een certificaat, wat een boost betekent voor jouw CV;
    • Goede reiskostenvergoeding vanaf 10 KM per uur;
    • Er is ruimte om jouw persoonlijke skills te ontwikkelen;
    • Mogelijkheden om deel te nemen aan een collectieve zorgverzekering.


    Bepaal wekelijks zelf hoeveel uur jij werkt!
    Binnen de openingstijden zijn er volop mogelijkheden. Jij kunt namelijk wekelijks zelf bepalen of je parttime of fulltime gaat werken met een minimum van 12 uur. Helemaal passend bij jouw persoonlijke situatie. 

    • Je bent bij voorkeur 1 avond per week + 1 zaterdag per maand beschikbaar om te werken. Kan je niet in de avonden? Dan kun je ervoor kiezen om 2 zaterdagen per maand te werken.
    • Kan je niet op zaterdag werken? Dan kun je ervoor kiezen om een avond per week extra te werken.

     

    Wat verwachten wij van jou?

    • Geen minimale opleiding vereist;
    • Geen specifieke werkervaring vereist;
    • Je vindt het leuk om voor een goed doel te werken;
    • Jij beheerst de Nederlandse taal (zowel schrijven als spreken);
    • Je beschikt over basis PC vaardigheden;
    • Je hebt levensvervaring;
    • Jouw inlevingsvermogen is heel groot;
    • Je woont in de omgeving van IJsselstein (regio Utrecht).
    • 14 November 2018 om 10:57

    Administratief medewerker fulltime

    Ben jij administratief sterk en op zoek naar een baan met uitdaging? Dan zou de functie Administratief medewerker bij PCS in Almere wat voor jou kunnen zijn. Het salaris is € 12,05 (incl.) en het gaat om een fulltime functie van 32-40 uur per week.

    Wat is jouw doel als Administratief medewerker fulltime? Jij krijgt de complexere vraagstukken vanuit KPN en jij moet deze data analyseren, de gegevens controleren en de systemen opschonen. En in dit gehele proces zal jij het eerste aanspreekpunt van de klant zijn.

    Als Administratief medewerker fulltime kom jij bij PCS in Almere te werken op de Backoffice afdeling van KPN. Dit is één van de belangrijkste afdelingen, omdat hier alle controlewerkzaamheden worden uitgevoerd. Alle collega's werken hier goed en secuur samen om de allerbeste service te kunnen bieden.

    Naast een fulltimebaan bieden wij jou als Administratief medewerker het volgende:

    • Een salaris van € 12,05 bruto per uur, dit is inclusief reserveringen;
    • Reiskostenvergoeding als jij verder dan 10KM woont;
    • Een betaalde fulltime training;
    • Jij kan 32-40 uur werken per week;
    • Professionele begeleiding;
    • Gezellige collega's.

    Naast dat jij fulltime beschikbaar bent als Administratief medewerker vragen wij het volgende:

    • Jij hebt minimaal MBO werk- en denkniveau;
    • Jij hebt ervaring in een soortgelijke functie;
    • Jij bent analytisch sterk en kan snel verbanden leggen;
    • Jij hebt affiniteit met cijfers;
    • Jij hebt goede computervaardigheden.
    • 13 November 2018 om 16:23

    Telefonisch Accountmanager

    Als Telefonisch Accountmanager voor KPN ga jij de wensen en behoeften van klanten van KPN in kaart brengen. Je gaat tussen de 18 en 32 uur per week aan de slag bij PCS in Zwolle en ontvangt hiervoor een salaris van € 13,00 bruto per uur.

    Binnen deze functie krijg je veel eigen verantwoordelijkheid en is het een vereiste dat jij zelfsturend bent. Doordat jij al ervaring hebt opgedaan in een commerciële functie, ben jij zeer oplossingsgericht en heb jij veel overtuigingskracht. Jij weet als geen ander hoe je van een 'nee' een 'ja' moet maken!

    Als Telefonisch Accountmanager voor KPN kom je te werken bij PCS in Zwolle. Uiteraard krijg je hier een uitgebreide training, zodat je de producten goed kent en je klanten op een professionele manier te woord kan staan. Er wordt hard gewerkt, maar de successen worden ook zeker gevierd.

    Als Telefonisch Accountmanager voor KPN bij PCS in Zwolle kun je op het volgende rekenen:

    • Een salaris van € 13,00 bruto per uur;
    • 18 - 32 uur werken voor een mooi bedrijf;
    • Leerzame maandelijkse excursies om je kennis te vergroten;
    • Een uitgebreide training van 3 werkdagen;
    • De kans om carrière te maken binnen PCS!

    Voldoe jij aan onderstaande eisen? Dan ben jij wellicht de Telefonisch Accountmanager die wij zoeken voor KPN!

    • HBO werk- en denkniveau;
    • Minimaal MBO4 diploma;
    • 18 - 32 uur per week beschikbaar;
    • Recente commerciële werkervaring;
    • Klaar om sales binnen te halen voor KPN!
    • 13 November 2018 om 15:52

    Recruiter

    FINTREX is aan het groeien, en HOE! Voor 2017 heeft FINTREX de FD Gazellen gewonnen, een wedstrijd die gaat om de snelst groeiende bedrijven. Groeien doe je samen en daarom zijn wij vanaf februari op zoek naar nieuwe gezellige en ambitieuze collega's. Dus ben jij bijna toe aan een nieuwe uitdaging maar kan je nog niet gelijk aan de slag? Dan kan je bij ons vanaf februari beginnen als Recruiter voor een mooi salaris en een kans op veel ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden. Doormiddel van persoonlijke begeleiding en workshops ga jij veel leren over het Recruitment vak.

    Wat ga je doen en/ of leren als Recruiter?

    • Je gaat op zoek naar de match tussen de kandidaat en de opdrachtgever in de klantcontact branche;
    • Je gaat kandidaten vinden door vacatures te plaatsen en te searchen op verschillende Jobboards;
    • Je gaat kandidaten screenen door het doornemen van cv's, met telefonische gesprekken en E-assessments;
    • Als de kandidaat volgends jou de perfecte match is zal jij die persoon voordragen aan de klant.

    Bij FINTREX kom je te werken in een bedrijf dat de gehele klantcontact van verschillende mooie bedrijven verzorgt. Je zal als Recruiter dus ook voor de klantcontact branche gaan werven. FINTREX is een ambitieus bedrijf waarin de groei van de organisatie en jouw persoonlijke ontwikkeling van groot belang is. Jouw persoonlijke ontwikkeling? Je zal verschillende workshops krijgen om te groeien in het vakgebied en ook staan jouw collega's altijd voor je klaar om jou te helpen.

    • Een salaris vanaf € 1.800 op basis van kennis en ervaring;
    • Een werktelefoon;
    • Een collectieve zorgverzekering en collectieve korting op een sportabonnement;
    • 25 vakantiedagen per jaar;
    • Reiskostenvergoeding;
    • Mogelijkheid voor het opbouwen van een pensioen bij Nationale-Nederlanden.

    • Je bent 40 uur per week beschikbaar;
    • Je hebt minimaal een HBO werk- en denkniveau;
    • Je bent communicatief vaardig;
    • Je hebt affiniteit met de klantcontact branche.
    • 12 November 2018 om 10:57

    Sales Medewerker Interpolis (vanaf 20 uur)

    Als Sales Medewerker bij Interpolis (€10,50 per uur) zorg jij ervoor dat de klanten van Interpolis met een gerust hart kunnen gaan werken, een dagje weg kunnen met het gezin of zelfs lekker met vakantie! In deze commerciële outbound functie ga jij bestaande klanten van Interpolis benaderen en zorgen dat hun huis altijd beveiligd is (vanaf 20 uur).

    Uiteraard is het belangrijk dat jij als sales medewerker goed kunt luisteren want alleen dan kom jij te weten wat de klant echt wil. Na dit leuke project is er voor jou de mogelijkheid om door te groeien naar de financiële afdeling van Zilveren Kruis waar jij de mogelijkheid krijgt om een Wft opleiding te doen. Een mooie toevoeging op je CV!

    Je gaat werken bij Klantcontact services (KCS) in Zoetermeer, KCS is een zelfstandig onderdeel van Achmea en ondersteunt dus alle Achmea-labels in het aangaan en onderhouden van klantcontact. Bij KCS wordt je gestimuleerd om verder te denken en meer dan antwoord te geven op een vraag. Klantcontact services staat voor plezier, warm en dynamisch.

    In deze functie bieden wij jou het volgende:

    • Een uitdagende functie met doorgroeimogelijkheden;
    • Het gratis behalen van je Wft diploma;
    • Een salaris van € 10,50 bruto;
    • Een toffe baan binnen een dynamisch bedrijf;
    • 100% reiskostenvergoeding (vanaf 10 KM).

    Als Sales Medewerker bij Interpolis (vanaf 20 uur) ben jij:

    • Iemand die energie krijgt van klantgesprekken;
    • Flexibel inzetbaar;
    • 24-30 uur beschikbaar;
    • Commercieel ingesteld.
    • 9 November 2018 om 17:02

    Klantmanager KPN

    Zit serviceverlening in je bloed? Bied jij een luisterend oor en denk jij in belang van de klant? Ga dan fulltime (32-40 uur) aan de slag als Klantmanager bij KPN in Ede!

    Als Klantmanager bij KPN ben jij hét aanspreekpunt voor bestaande klanten. Klanten bellen jou om hun vragen voor te leggen. Aan jou de taak om elke klant zo goed mogelijk te helpen en het passende advies te geven. Bij elke bellende klant bekijk jij of ze nog steeds gebruik maken van het ideale pakket. Zo kan jij inspelen op de behoeftes van de klant en ze verassen met een aanbod.

    Het is van belang dat je communicatief sterk bent, het leuk vindt om contact te hebben met klanten en dat je sterk in je schoenen staat.

    Als Klantmanager bij KPN kom jij te werken bij Webhelp in Ede. Bij Webhelp hebben ze het GROEI-ontwikkelprogramma. Hierdoor krijg je inzicht in je salarisontwikkeling en doorgroeimogelijlkheden. Dit zorgt er voor dat jij kan werken aan je eigen ontwikkeling. Vol op kansen dus!

    Als Klantmanager bij KPN bieden wij:

    • Aanvullende trainingsmogelijkheden;
    • Een betaalde training;
    • Een werkgever die zelfontwikkeling stimuleert;
    • Een salaris van €9,20 (vanaf 21 jaar en ouder);
    • Vanaf 10 KM 100% OV vergoeding, EV via een staffel.

    • Je denkt in het belang van de klant en bent servicegericht;
    • Je bent communicatief sterk;
    • Je beheerst de Nederlands taal uitstekend;
    • Je hebt minimaal MBO werk- en denkniveau;
    • Je bent beschikbaar voor een fulltime training;
    • Je bent minimaal 2 avonden tot 22:30 beschikbaar.
    • 14 November 2018 om 11:59

    Commercieel Medewerker

    Ga aan de slag als Commercieel Medewerker bij onze opdrachtgever Marktplaats! In deze functie ga jij zakelijke klanten van Marktplaats benaderen om advertentiemogelijkheden te bespreken. Je krijgt een driedaagse betaalde training aangeboden en bonusmogelijkheden! Lijkt dit jou wat? Lees dan snel verder!

    Als commercieel medewerker bel je zowel nieuwe als bestaande klanten. Maar schrik niet: Je gaat niemand iets opdringen. Je gaat werken voor 9,60 per uur (vanaf 22 jaar) en daarbij kun je leuke bonussen verdienen!

    Wat krijg je ervoor terug? Een leuke uitdagende baan met een prettige werksfeer, een gameroom en de leukste collega's.

    Je gaat via klantcontactcenter Cendris werken voor Marktplaats. Dit is zowel met de auto als met het OV goed te bereiken, het ligt vlakbij de snelweg A7! Tijdens de betaalde training word jij klaargestoomd voor de functie, zodat je op de hoogte bent van de verschillende producten en diensten.

    Voor de functie van Commercieel Medeweker bieden wij jou het volgende:

    • Een leuke, uitdagende baan in de sales;
    • Een parttime baan al vanaf 8 uur (meer uren en zelfs fulltime is ook mogelijk);
    • Je leert veel op het gebied van commercie en klantcontact;
    • Een salaris van 9,60 per uur + een leuke bonusstructuur;
    • Reiskostenvergoeding vanaf 10 KM.

    • Minimaal MBO werk- en denkniveau
    • Je woont in de regio of omgeving van Groningen
    • Je bent commercieel ingesteld en houdt van uitdagingen
    • Je bent vanaf 8  uur per week beschikbaar
    • 9 November 2018 om 12:22

    CommerciΓ«le en servicegerichte topper (B2B) gezocht bij T-Mobile

    Ben jij bereid te investeren in jezelf? Heb jij affiniteit met telecom? Dan zou dit zomaar een kans voor jou carrière kunnen zijn!

    Een functie waarin je ontzettend veel kan groeien en jezelf kan bewijzen. Dit zelfsturende team is op zoek naar nieuwe medewerkers. Je hoofdtaak is het telefonisch te woord staan van klanten van de zakelijke markt. Buiten het stukje klantcontact wordt er van jou verwacht dat je kritisch durft te kijken naar de processen en mogelijkheden binnen de afdeling. Het is hiervoor noodzakelijk dat je om weet te gaan met feedback, kritisch durft te zjjn en vooral de mouwen wil opstropen.!

    Jij bent in staat om hassle-free service te verlenen aan deze klanten. Wanneer zij zich melden met een probleem zorg jij ervoor dat het in één belletje opgelost is. Hiermee draag je bij aan een positieve klantervaring en daarmee ook de commerciële successen van de afdeling.

    Lijkt dit je wat? Lees dan verder en ontdek of je aan de eisen voldoet.

    We verwachten best veel van jou. namelijk: zelfstandigheid, professionaliteit, weten van aanpakken, durf hebben, zelfreflectie tonen. Dit zijn zomaar wat competenties die nodig zijn voor dit team.

    Daarnaast:

    • Heb jij minimaal een jaar ervaring met telefonisch klantcontact, het is een pre wanneer dit zakelijk contact was;
    • Heb jij minimaal een MBO4 opleiding, al is een HBO-opleiding zeker een grote pré;
    • Is spreken in het Engels voor jou ook geen probleem;
    • Is jouw Nederlands uitstekend op spreek- en schrijfniveau;
    • Ben jij voor langere termijn beschikbaar (minimaal een jaar - liefst nog veel langer).

    • Een marktconform salaris;
    • Prachtige groeikansen;
    • Een werkplek op het hoofdkantoor van T-Mobile in Den Haag;
    • Reiskostenvergoeding, vakantiegeld (natuurlijk);
    • Een baan voor 28 - 32 uur per week;
    • Een supergezellig team dat op je met open armen zal verwelkomen!

    T-Mobile is één van de marktleiders op het gebied van Telecom. Het Nederlandse hoofdkantoor is te vinden in Den Haag en is uitstekend bereikbaar met het OV. Op het hoofdkantoor vind je veel afdelingen, waaronder ook de gehele klantcontactafdeling .De lijntjes zijn kort, de lunch is vers en de collega's gezellig!

    Dankzij de prima arbeidsvoorwaarden, begeleiding en doorgroeimogelijkheden is T-Mobile al 7 keer op rij verkozen tot beste werkgever van het jaar. Naast dat het goed staat op je CV ga je jezelf gegarandeerd keihard ontwikkelen bij dit professionele bedrijf. Heb je er al zin in?

    • 8 November 2018 om 13:53

    Werken bij Loterij in Tilburg (vanaf 20 uur)

    Jij gaat aan de slag als klantadviseur bij de Nederlandse Loterij. In deze functie reageer je op klantvragen via de e-mail.
    Ook op social media is de Nederlandse Loterij actief in het contact met de klant. Als klantenservicemedewerker heb je de mogelijkheid om aan te sluiten in het Webcare team om klanten via internet te woord te staan. Het Nederlandse Loterij team staat bekend om zijn excellente performance en hieraan kan jij jouw steentje bijdragen.

    Dit betreft een tijdelijke functie met kans op doorstroom naar één van de andere projecten.

    Je gaat werken in Tilburg voor een van de grootste facilitaire contact centers in Nederland. Onze opdrachtgever is op zoek naar enthousiaste en empathische collega's. Het bedrijf handelt klantcontact af voor diverse grote namen en wordt gekenmerkt door een gezellig en informele sfeer op de werkvloer, waarbij plezier maar vooral kwaliteit en toewijding voorop staan.

    • Bruto uurloon van €10,21 (ongeacht leeftijd);
    • Naast jouw salaris heb jij recht op 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
    • Een informele en gezellige werksfeer;
    • Goede opleidingsmogelijkheden;
    • Intensieve begeleiding en coaching;
    • Een betaalde training van vier dagen;
    • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km reisafstand.

    • Je hebt een MBO werk- en denkniveau;
    • Je bent vanaf 20 uur per week beschikbaar binnen de openingstijden;
    • De openingstijden zijn van maandag t/m vrijdag van 09.00 - 21.00 uur;
    • Je bent beschikbaar om een fulltime training van 4 dagen te volgen;
    • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend, zowel in woord als geschrift.
    • 8 November 2018 om 10:27

    Klantenservice Medewerker Eneco (Thuiswerken)

    Ben jij op zoek naar een uitdagende parttime of fulltime baan? Word je enthousiast van het voeren van klantgesprekken? Ga dan aan de slag als klantenservice medewerker Eneco in Den Bosch (16-36 uur).

    Klanten van Eneco bellen naar het customer service nummer met vragen over hun betalingen, rekeningen of over hun onlangs ontvangen factuur. Hij of zij begrijpt bijvoorbeeld de factuur niet en wil graag meer overzicht hierin. Aan jou als klantenservice medewerker de taak om de klant telefonisch te woord te staan met de juiste informatie en het meest passend advies.

    Daarnaast bied jij ook eventuele aanvullende diensten, zoals TOON; de slimme thermostaat! De diversiteit aan vragen is groot, wat jouw werk ook veelzijdig en afwisselend houdt.

    In de rol van klantenservice medewerker ga jij via Cendris Customer Contact werken voor Eneco in Den Bosch. De locatie ligt vlak naast het Centraal Station! Vooraf krijg je een fulltime betaalde training aangeboden zodat jij helemaal op de hoogte bent van alle producten en diensten van Eneco. Je gaat voor deze functie hoofdzakelijk vanuit huis werken.

    In de functie van klantenservice medewerker bieden wij jou:

    • Werken voor een sterk merk (boost op je CV);
    • Je kunt zelf bepalen hoeveel uur je werkt (16-36 uur);
    • De locatie is ontzettend goed bereikbaar (direct naast Centraal Station Den Bosch);
    • Een betaalde fulltime training (3 weken);
    • Een startsalaris van €9,20 per uur (exclusief vakantiegeld en vakantiedaguren);
    • Na 4 maanden wordt dit standaard verhoogd);
    • Vakantiegeld, vakantiedaguren en reiskostenvergoeding;
    • Je hoeft niet in de avonden of in het weekend te werken (alleen overdag)

    Openingstijden:
    Maandag t/m vrijdag tussen 08.00 uur en 18.00 uur.

    • MBO werk - en denkniveau
    • Je bent PC vaardig en communicatief ster
    • Jouw inlevingsvermogen in groot
    • Je kunt minimaal 16 uur per week werken
    • Je bent maandag beschikbaar en (bij voorkeur) de vrijdagmiddag
    • 7 November 2018 om 17:21
    ❌