[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

πŸ”’
❌ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
Vandaag β€” 20 November 2017Telefonisch Werk

Adviseur afdeling Bedrijven

Als klantadviseur op de afdeling Bedrijven ga jij aan de slag bij de Rabobank in Groningen. Je adviseert klanten proactief over bankzaken zodat onze klanten zich volledig kunnen richten op ondernemen. Je hebt brede kennis van de financiële producten, diensten en je hebt kennis van zakelijke rechtsvormen, structuren van ondernemingen. Je stelt de juiste vragen en vraagt waar nodig door, zodat je snel helder hebt welke informatie of ondersteuning er precies nodig is.

Je gaat je ontwikkelen tot Adviseur Bedrijven. Om volledig klaargestoomd te worden voor deze functie ga je een training van 5 weken volgen. Je wordt door je teamcoach gecoacht en door ervaren collega’s begeleid! Bij complexe zaken kun je rekenen op collega’s! Op deze manier blij jij jezelf ontwikkelen!

Je gaat als klantadviseur werken bij de Rabobank in Groningen. Het streven van de Rabobank is dat klanten zelfverzekerd financiële keuzes kunnen maken en er daarbij nooit alleen voor staan. Of het nu gaat om dagelijkse bankzaken of op belangrijke momenten in het leven van de klant!

Wij bieden in deze functie het volgende:

  • Een salaris tussen € 10,71 en € 15,94 per uur;
  • Het salaris is afhankelijk van relevante werkervaring, behaalde Wft's, interne opleidingen en het volgen van de training;
  • Je ontvangt 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Een professionele en toonaangevende organisatie;
  • Een training van 5 weken om volledig klaargestoomd te worden voor deze functie;
  • Goede begeleiding en coaching;
  • Je krijgt de mogelijkheid om kosteloos (via FINTREX) je Wft Basis, Wft Schade particulieren en Wft Schade zakelijk te behalen;
  • Je ontvangt een reiskostenvergoeding tot maximaal 40 kilometer reisafstand.

Wij vragen in deze functie het volgende:

  • Je hebt minimaal een MBO4 diploma;
  • Je bent beschikbaar om te werken in de urencategorie 32-36 uur;
  • Je Wft Basis diploma voor start te behalen via FINTREX;
  • Je bent beschikbaar om een fulltime training te volgen van 5 weken;
  • Je hebt interesse in het Bank - en Verzekeringswezen;
  • Je hebt een groot inlevingsvermogen;
  • Je bent servicegericht en werkt nauwkeurig;
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal zowel in woord als geschrift.
  • 20 November 2017 om 16:03

Adviseur afdeling Bedrijven

Als Adviseur op de afdeling Bedrijven ga jij aan de slag bij de Rabobank in Eindhoven. Je adviseert klanten proactief over bankzaken zodat onze klanten zich volledig kunnen richten op ondernemen. Je hebt brede kennis van de financiële producten, diensten en je hebt kennis van zakelijke rechtsvormen, structuren van ondernemingen. Je stelt de juiste vragen en vraagt waar nodig door, zodat je snel samen met de klant helder hebt welke informatie of ondersteuning er precies nodig is.

Je gaat je ontwikkelen tot Adviseur Bedrijven. Om volledig klaargestoomd te worden voor deze functie ga je een training van 5 weken volgen. Je wordt door je teamcoach gecoacht en door ervaren collega’s begeleid! Bij complexe zaken kun je rekenen op collega’s! Op deze manier blij jij jezelf ontwikkelen!

Je gaat als Adviseur werken bij de Rabobank in Eindhoven. Het streven is dat klanten zelfverzekerd financiële keuzes kunnen maken en er daarbij nooit alleen voor staan. Of het nu gaat om dagelijkse bankzaken of op belangrijke momenten in het leven van de klant!

Het volgende kan je in deze functie verwachten:

  • Een salaris tussen € 10,71 en € 15,94 per uur;
  • Het salaris is afhankelijk van relevante werkervaring, behaalde Wft's, interne opleidingen en het volgen van de training;
  • Je ontvangt 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Een professionele en toonaangevende organisatie;
  • Een training van 5 weken om volledig klaargestoomd te worden voor deze functie;
  • Goede begeleiding en coaching;
  • Je krijgt de mogelijkheid om kosteloos (via FINTREX) je Wft Basis, Wft Schade particulieren en Wft Schade zakelijk te behalen;
  • Je ontvangt een reiskostenvergoeding tot maximaal 40 kilometer reisafstand.

Wij vragen binnen deze functie het volgende:

  • Je hebt minimaal een MBO4 diploma;
  • Je bent beschikbaar om te werken in de urencategorie 32-36 uur;
  • Je Wft Basis diploma voor start te behalen via FINTREX;
  • Je bent beschikbaar om een fulltime training te volgen van 5 weken;
  • Je hebt interesse in het Bank - en Verzekeringswezen;
  • Je hebt een groot inlevingsvermogen;
  • Je bent servicegericht en werkt nauwkeurig;
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal zowel in woord als geschrift.
  • 20 November 2017 om 15:15
OuderTelefonisch Werk

CommerciΓ«le klantenservice medewerker bij een mediabedrijf

Jij mag iemand gaan verblijden en vertellen dat zij hun Babybox mogen ophalen. Hoe leuk is dat?!

Je gaat deze mommy's to be bellen en met hun bespreken dat zij de babybox in de winkel mogen gaan ophalen. Verder vind jij het leuk om een klik te leggen met deze mama's en ga jij graag het gesprek aan over hun pasgeboren baby. Naast dit gesprek zal jij je sales skills gebruiken om een leuk tijdschrift ernaast te verkopen.

Het bedrijf waar je komt werken is een groot en hardwerkend klantcontact centrum. Je komt te werken binnen een gezellig en hecht team dat voor een tijdschriften Uitgeverij belt. Uiteraard zal jij een goede begeleiding en training krijgen om jou helemaal klaar te stomen voor de functie! Binnen dit bedrijf zal er genoeg ruimte zijn voor zelfontwikkeling en het verbeteren van jouw skills.

  • Een bruto uurloon van € 9,50 per uur;
  • Een opbouw van 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Een leuke bonus bovenop jouw salaris;
  • Een leuke bijbaan waarbij je in de avonden kan werken tot 21.00 uur;
  • Een avondtraining vanaf 17.00 uur;
  • Een hecht en gezellig team.

  • Minimaal 16 uur kunnen werken;
  • Affiniteit met tijdschriften;
  • Commercieel ingesteld;
  • Minimaal 2 avonden tot 21.00 uur beschikbaar.
  • 17 November 2017 om 11:34

Klantenservice medewerker

" Herman, ik zie het niet meer zitten allemaal. We hebben al een betalingsregeling en als het zo door gaat ook een achterstand. Het loopt uit de hand!" * RING RING *

En daar kom jij in actie. Jij belt de familie Bakker op om hen te informeren over hun huidige betalingsstatus. Je geeft aan dat als ze deze maand niet betalen, ze echt in de problemen zitten. Samen ga je met Herman en zijn vrouw naar een oplossing zoeken en zet je een stapje extra om te voorkomen dat zij in de problemen komen. Als het nodig is dat je met de ketenpartners in gesprek gaat om de klant te helpen, doe je dat. Jij gaat ervoor zorgen dat: de klant zijn of haar rekeningen op tijd afbetaalt én de klant tevreden blijft over de service en producten van Achmea.

Deze afdeling is verantwoordelijk voor (en regisseur) van de betaalstromen bij Achmea. Als onderdeel van de klantketens van Achmea verzorgen zij de verwerking en het beheer van het bank- en betalingsverkeer. Verder zijn ze op deze afdeling bezig met het bewaken van de debiteurenposities. Het doel van de afdeling Debiteuren Management is het mogelijk openstaand debiteurensaldo zo laag mogelijk maken en houden.

Ten eerste dat deze functie de mogelijkheid biedt om relevante ervaring op te doen binnen de financiële sector bij een aantoon gevend bedrijf. Daarnaast is de volgende informatie van belang:

  • Uren per week: tussen de 28 en 36 een vast aantal uren;
  • Startdatum: 02-01-2017, voor drie maanden (met kans op verlenging);
  • Salaris (bruto): boven de 23 jaar geldt er een loon van € 12,55 per uur;
  • Werkdagen en -tijden: maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00;
  • Beschikbaarheid: de volledige drie maanden* vanaf 2 januari 2018.

* Bij goed presteren is er kans op doorstroom.

Het is een verantwoordelijke functie waarvoor je sterk in je schoenen dient te staan. Je vindt het niet vervelend om mensen te benaderen en ze op een service- en doelgerichte manier te helpen.

Verder is het belangrijk dat je:

  • In het bezit bent van een HBO diploma of aantoonbaar werk- en denkniveau;
  • Ruime ervaring hebt binnen de financiële branche en met het voeren van klantgesprekken;
  • Een actieve houding hebt en meedenkt over verbeteringen binnen de keten;
  • Digitaal vaardig bent en goed inzicht hebt in administratieve procedures.

Het is een onwijs dynamische, uitdagende maar ook zeer dankbare en leuke functie. Spreekt deze functie jou aan en herken jij jezelf in de bovenstaande punten? Schroom dan niet en reageer snel!

  • 17 November 2017 om 10:47

Service Desk Medewerker

Jij krijgt een leuke en vooral diverse functie waarin jij je bezig gaat houden met het klantcontact van T-Mobile in Den Haag. Daarnaast werk jij samen met de accountmanagers en beheer jij jouw eigen klanten.

 

Werken voor T-Mobile

x

x

  • 14 November 2017 om 13:57

Sales Representative Goede Doelen Loterij

Wij zijn op zoek naar een Sales Representative Goede Doelen voor een bekende Loterij in Breda. Wil jij graag je commerciële skills ontwikkelen en ben je minimaal 15 uur per week inzetbaar? Lees dan meteen verder.

Een ideale functie als je op zoek bent naar een parttime vacature of bijbaan!

Als Sales Representative Goede Doelen Loterij  zal je voornamelijk bezig zijn met het benaderen van klanten. Jij bent commercieel ingesteld en communicatief sterk. Je gaat een uitdaging niet uit de weg, als de klant aangeeft geen interesse te hebben zet jij net dat stapje extra om deze alsnog te overtuigen.

Je bent iemand die het als uitdaging ziet om de klant ervan te overtuigen om deel te nemen aan het steunen van deze Goede Doelen. Daarnaast ben je iemand die energiek en enthousiast is ingesteld.

Je zal komen te werken bij het klantcontactcenter van een grote Loterij. Binnen deze organisatie zet iedereen zich in voor één doel en dat is: 'Bijdragen aan een schonere en rechtvaardige wereld'. Inmiddels heeft deze loterij gezorgd voor veel geld voor verschillende goede doelen. Je komt terecht in een gedreven team waar een informele werksfeer hangt. Klantgerichtheid staat hoog in het vaandel binnen dit klantcontactcenter.

Wij bieden voor deze functie het volgende:

  • Een gezellige en informele werksfeer;
  • Goede begeleiding en coaching;
  • Een marktconform salaris;
  • Er zijn zowel parttime als fulltime startmogelijkheden.

Werktijden:
Maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 uur en 21.00 uur;
Zaterdag: tussen 10.00 uur en 16.00 uur.

Wij vragen voor deze functie het volgende:

  • Je hebt na de start van de training binnen 4 weken géén verlof of vakanties gepland staan;
  • Je bent bij voorkeur één keer in de twee weken beschikbaar om op zaterdag ingepland te worden;
  • Je bent beschikbaar voor een training;
  • Jij bent minimaal 1 zaterdag per 2 weken beschikbaar;
  • Je bent tussen de 12 en 32 uur per week beschikbaar;
  • MBO3 werk- en denkniveau;
  • Je hebt eerder werkervaring opgedaan binnen klantcontact;
  • Je bent competitief ingesteld;
  • Je beschikt over een sterke overtuigingskracht en kunt omgaan met targets;
  • Je hebt goede luistervaardigheden en bent commercieel ingesteld;
  • Je bent een teamspeler;
  • Je bent communicatief sterk en resultaatgericht;
  • Je bent zeer servicegericht ingesteld.
  • 15 November 2017 om 09:50

Incassomedewerker GGN

Als Incassomedewerker ben jij onderdeel van de afdeling Contact Center. Je bent verantwoordelijkheid voor de correcte telefonische afhandeling van alle eerstelijns contacten met debiteuren waarbij je de betaalafspraken maakt met debiteuren. Jouw taken als Incassomedewerker zijn:

  • Het verstrekken van de juiste informatie;
  • Het komen tot betalingsregelingen;
  • Het weerleggen van eerstelijns bezwaren;
  • Daarnaast zorg je voor een correcte administratieve afhandeling in het systeem.

Je gaat aan de slag als incassomedewerker voor GGN in Rotterdam. GGN neemt zijn opdrachtgevers alle werkzaamheden uit handen en staat hen gedurende het gehele traject bij van het ontstaan tot de afronding van de betalingsverplichting. Het Contact Center van GGN is eindverantwoordelijk voor alle communicatiestromen van en naar debiteuren en derden.

Als incassomedewerker bieden wij jou het volgende:

  • Een bruto uurloon van € 10,50 per uur;
  • Naast je salaris 8% vakantiegeld en 10% vakantiedagen;
  • Een professionele werkomgeving met een gemotiveerd team;
  • Een reiskostenvergoeding;
  • Een boost voor jouw CV;
  • Goede begeleiding en coaching.

Als incassomedewerker vragen wij van jou het volgende:

  • Je beschikt minimaal over een MBO werk- en denkniveau;
  • Je bent tussen de 24 en 32 uur per week beschikbaar;
  • Je bent minimaal 2 avonden (tot 19:00 uur) per week beschikbaar;
  • Je bent beschikbaar voor een fulltime training van 3 weken;
  • Je hebt kennis en ervaring met MS Office, zoals Word en Outlook;
  • Je bent klantgericht, stressbestendig, integer en communicatief vaardig.
  • 14 November 2017 om 11:25

Telefonisch Account Manager in Den Haag

Als Telefonisch Account Manager heb je een veelzijdige en commerciële job. Enerzijds benader je telefonisch MKB klanten om hun huidige contractaansluitingen voor zakelijk gebruik te verlengen en anderzijds benader jij per telefoon nieuwe potentiële MKB bedrijven om nieuwe contractaansluitingen voor zakelijk gebruik af te sluiten. Als zakelijk adviseur in deze, ben jij in staat om kwalitatief goede verkoopgesprekken te voeren met beslissers binnen MKB bedrijven. Jij bent in staat om iedere verkoopkans te herkennen en door jouw lef en gepaste brutaliteit ben jij in staat om deuren te openen. Door oprecht interesse te tonen in de klant ben jij in staat de behoefte van de klant te analyseren om hoogwaardige gesprekken te voeren. In deze functie ga jij zeer targetgericht te werk, het behalen of overtreffen van je target zullen we belonen.

Je verantwoordelijkheden en taken als Telefonisch Based Account Manager zijn:

  • Het telefonisch verlengen van huidige contracten (Renewals) (80%);
  • Het telefonisch benaderen van prospects en afsluiten van nieuwe contracten binnen zakelijk MKB (Acquisities) (20%);
  • Het ondersteunen en bevorderen van de verkoop van extra producten door middel van cross- en deepsell;
  • Het administreren en rapporteren van ieder gesprek en afgesloten renewal en reorder;
  • Het contact onderhouden met de relaties middels e-mail, waarbij onder andere het versturen van offertes per mail;
  • Het bewaken en verbeteren van de kwaliteit van de dienstverlening doormiddel van het vervullen van een marktsignaalfunctie en het rapporteren van relevante marktinformatie.

Onze opdrachtgever is een jonge en snelgroeiende organisatie. Ze zijn een van de meest toonaangevende bedrijven in de telecom wereld. Met ruim 2.300 enthousiaste collega's werken ze in projectteams aan verbetering en innovatie van hun producten en diensten. Ze zijn voortdurend op zoek naar nieuwe medewerkers die zich daarvoor in willen zetten.

Je krijgt de mogelijkheid om ervaring op te doen binnen een professionele en commerciële organisatie en jezelf verder te ontwikkelen op zowel persoonlijk als op sales gebied. Je krijgt namelijk een uitstekende interne opleiding én begeleiding in een dynamische werkomgeving.

Wanneer je aan het werk gaat bij deze opdrachtgever ga jij starten op uitzendbasis via FINTREX Recruitment. FINTREX is de enige onafhankelijke partij in Nederland, die zich puur specialiseert in klantcontact functies.

Wat biedt FINTREX jou?

  • Een uitgebreide sollicitatie procedure, mits jij aansluit op de profieleisen van deze vacature;
  • Een zorgvuldige matching met de functie, omdat onze Business Consulenten zelf uit de Klantcontact branche komen en jou goed de context van het vak en deze organisatie kunnen uitleggen;
  • Goed werkgeverschap op het moment van starten;
  • Goede begeleiding tijdens jouw werkzaamheden.

Wat biedt onze opdrachtgever jou?

  • Een goede werksfeer binnen een gerenomeerd bedrijf;
  • Goede begeleiding en coaching;
  • Ontwikkelmogelijkheden;
  • Intensieve fulltime training van twee weken;
  • Flexibele werktijden van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 uur en 17.30 uur.

Wat zijn de arbeidsvoorwaarden?

Salaris

  • Het salaris is € 12,46 bruto per uur (ongeacht leeftijd). Er is naast het uurloon ook sprake van een ongelimiteerde bonusregelling.

Reserveringen en vergoedingen

  • Naast jouw salaris heb jij recht op 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Er is sprake van een reiskostenvergoeding vanaf 10 km reisafstand. OV wordt vergoed middels een tegemoetkomende vergoeding volgens de call center CAO:
    * 10-15 km = € 3,08 per dag
    * 15-20 km = € 4,31 per dag
    * > 20 km = € 6,15 per dag

Beschikbaarheid en startmogelijkheden >

  • Voor deze functie ben jij 32 uur per week beschikbaar;
  • Voor deze functie ben jij flexibel inzetbaar op doordeweekse dagen tussen 09.00 en 17.30 uur;
  • Voor deze functie ben jij beschikbaar om 2 weken een fulltime training te volgen.

Kennis, achtergrond & ervaring:

  • MBO+ werk- en/of denkniveau;
  • Je hebt minimaal 2 jaar relevante werkervaring binnen een Telesales afdeling in een soortgelijke functie;
  • Je hebt kennis van de producten, diensten van T-Mobile maar ook van de systemen die binnen de afdeling gebruikt worden en kent de link tussen producten en diensten;
  • Je hebt ervaring in mobiele telecommunicatie;
  • Uitstekende schriftelijke- en mondelinge uitdrukkingsvaardigheden (Nederlands en Engels);
  • Goede kennis van/ervaring met MS Office, SAP;
  • Zeer gedegen kennis van account management in een Business to Business omgeving .

De medewerker voldoet aan de volgende competenties >

  • Grote mate van inzet en discipline;
  • Kan zich echt inleven in de klant (heeft passie voor klantcontact en wil van ieder klantcontact een succes maken);
  • Is betrokken, gedreven en enthousiast:
  • Is commercieel ingesteld en heeft flair;
  • Sterke scoringsdrang, resultaatgericht, overtuigend, proactieve houding en vasthoudend.
  • 13 November 2017 om 16:21

Salestoppers gezocht bij T-Mobile

Vrienden omschrijven jou als outgoing, een praatjes maker en een bron positiviteit. Door jouw gevoel voor humor en vlotte babbel weet jij makkelijk een klik te maken en praat jij jezelf overal doorheen!  Daarnaast ben jij iemand die zichzelf ontwikkeld, en altijd beter wil worden in het gene wat je doet. Dan ben jij waarschijnlijk de persoon die ik zoek.

Voor T-Mobile in Den Haag ben ik op zoek naar echte Salestoppers. Jij gaat met jouw team aan de slag om ervoor te zorgen dat alle zakelijke klanten van T-Mobile ook klant blijven en het liefst nog meer producten afnemen! Door aan de slag te gaan bij T-Mobile, krijg jij de kans om jezelf te ontwikkelen en te groeien binnen de organisatie.

Jij komt te werken in een jong en enthousiast team. Het team typeert zichzelf door hun drive om meer te willen, elkaar te helpen en het beste in elkaar naar boven te halen!

Bij T-Mobile kan jij echt geld gaan verdienen. Je verdient hier een vast uurloon van €12,46 bovenop jouw uurloon ontvang je royale bonussen die oplopen tot duizenden euro's per maand! Het betreft een functie voor 32 uur per week!

  • Jij bent communicatief sterk en hebt commerciële ervaring;
  • Jij beschikt over MBO 4 werk- en denkniveau;
  • Jij hebt een flexibele instelling en de drive om te presteren!
  • 13 November 2017 om 16:15

Sales medewerker telecom in Den Haag

Wij zijn op zoek naar kandidaten die beschikken over een grote dosis overtuigingskracht en het leuk vinden om diensten te verkopen en doelen te bereiken. Herken jij jezelf hierin? Lees dan snel verder!

Als Based Account Manager kom je te werken binnen een jonge en snelgroeiende organisatie waarin jij verantwoordelijk zal zijn voor het benaderen van bestaande en nieuwe MKB klanten. Je zal je bestaande klanten gaan overtuigen om hun huidige contractaansluiting te verlengen en nieuwe potentiële MKB klanten overtuigen om een contract voor zakelijk gebruik af te sluiten. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor het op orde houden van jouw eigen administratie, rapportages en klantcontact. Door jouw gepaste brutaliteit open jij deuren die anderen gesloten laten. Jij bent bereid om, door jouw oprechte interesse te tonen in de klant, hoogwaardige gesprekken te voeren.

Je komt te werken voor een van de meest toonaangevende bedrijven in mobiele communicatie. Je wordt ingedeeld in een projectteam waarin je werkt aan de verbetering en innovatie van producten en diensten. Als je voor deze professionele en commerciele oragnisatie komt te werken krijg je de mogelijkheid om jezelf, door een uitstekene interne opleiding en begeleiding, verder te ontwikkelen op zowel persoonlijk als op sales gebied.

Wat biedt onze opdrachtgever jou?

  • Een prettige werksfeer
  •  Mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen;
  • Een intensieve leerzame fulltime training die twee weken zal duren;
  • Uitstekende coaching en begeleiding;
  • Flexibele werktijden.

Wat zijn de arbeidsvoorwaarden?

Salaris:

  • Het salaris is € 12,46 bruto per uur;
  • Afhankelijk van je eigen prestaties geldt er bovenop het vaste salaris ook een bonusregeling.

Reserveringen en vergoedingen:

  • Je hebt recht op 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Er geldt een reiskostenvergoeding vanaf 10 km reisafstand. OV wordt vergoed middels een tegemoetkomende vergoeding volgens de call center CAO.

Beschikbaarheid en startmogelijkheden:

  • Jij bent minimaal 24 uur beschikbaar;
  • Je bent op maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 uur en 17.30 uur flexibel inzetbaar;
  • Je bent 2 weken fulltime beschikbaar voor het volgen van een training.

Kerncompetenties en eisen:

  • Minimaal MBO+ werk- en denkniveau;
  • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring binnen een Telesales afdeling in een soortgelijke functie;
  • Kennins van diverse CRM-systemen;
  • Ervaring in de B2B-branche;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in zowel woord als geschrift.
  • 13 November 2017 om 16:13

Commercieel Klantenservice medewerker bij T-Mobile Den Haag

Jij gaat aan het werk in een commerciële functie als Accountmanager. In deze functie ga jij zeer targetgericht te werk. Jij hebt contact met bedrijven en jij wilt het contract dat zij hebben met jou gaan verlengen. Daarnaast hou jij je bezig met het binnenhalen van nieuwe klanten. Op basis van het aantal sales dat jij weet af te sluiten bepaal jij zelf hoeveel bonus jij per maand gaat ontvangen. Deze bonus is onbeperkt dus jij kunt het 'zo gek maken als je zelf wilt'.

Jij werkt voor bekende telecomprovider. Jij gaat aan de slag op de acquisitie afdeling van deze provider. De locatie waar je komt te werkten is zeer centraal gelegen en de werkplekken zijn zeer aangenaam. Omdat jij het hoofdkantoor werkt zit je dicht bij het vuur en ben jij zeer betrokken bij de organisatie.

  • Een salaris van € 2150,- bruto per maand;
  • Onbeperkte bonussen;
  • 8% vakantiegeld bovenop je salaris;
  • Reiskostenvergoeding.

  • Jij bent fulltime beschikbaar;
  • Jij beschikt over minimaal MBO4 werk- en denkniveau;
  • Jij bent beschikbaar om een fulltime training te volgen;
  • Jij bent commercieel ingesteld.
  • 13 November 2017 om 16:12

Commercieel Klantcontact medewerker bij T-Mobile Den Haag

Jouw werkzaamheden als Commercieel Klantcontact medewerker zijn zeer veelzijdig en uitdagend. Zo zal jij telefonisch contact opnemen met bestaande zakelijke klanten om te informeren hoe het huidige contract bevalt en zet jij jouw commerciële skills in om ervoor te zorgen dat deze klanten het contract graag willen verlengen. Ook zal jij telefonisch potentiële MKB bedrijven benaderen en hen overtuigen van de kracht van T-Mobile door jouw goede productkennis en sterke communicatieve vaardigheden. Jij ziet ieder gesprek als een commerciële kans. Door oprecht interesse te tonen in de klant en een aanbieding te doen waar de klant profijt van heeft, zal jij ieder gesprek afsluiten met een mooie sale en een tevreden klant.

T-Mobile is één van 's werelds grootste aanbieders van mobiele communicatie voor zowel particuliere als zakelijke klanten. De organisatie is een jong, groeit snel en is continu bezig met het verbeteren en de innovatie van de producten en diensten. Dit is goed terug te zien in het moderne en transparante kantoor in Den Haag. Dit is de locatie waar jij aan de slag gaat in een professioneel team van gemotiveerde en fijne collega's. Het kantoor ligt naast station Den Haag HS dus is ook nog eens zeer goed bereikbaar met ov.

  • Het gaat om een functie voor 32 uur per week;
  • Ter voorbereiding start je met een fulltime training van 2 weken;
  • Het salaris voor deze functie bedraagt € 12,46 bruto per uur;
  • Naast het salaris geldt er ook een aantrekkelijk bonusmodel;
  • Ook ontvang je 8% vakantiegeld, 10% vakantiedaguren en reiskostenvergoeding.

  • Heb jij een MBO+ / HBO werk- en denkniveau?
  • Heb jij ervaring opgedaan in een B2B omgeving?
  • Heb jij ervaring met telefonische acquisitie?
  • Heb jij affiniteit met mobiele communicatie?
  • Heb jij kennis van MS Office en SAP?
  • Heb jij sterke communicatieve vaardigheden?

Kun jij al deze vragen beantwoorden met een 'ja'? Dan zoeken wij jou!

  • 13 November 2017 om 16:11

Commercieel medewerker Binnendienst in Den Haag

In deze telefonische functie zul jij diverse werkzaamheden uitvoeren. Zo ga jij bijvoorbeeld MKB klanten benaderen omdat hun huidige contract verlengt kan worden. Daarnaast ga jij op zoek naar nieuwe potentiële klanten die misschien wel interesse hebben in een zakelijk pakket van het bedrijf waarvoor jij werkt. Jouw doel is dan ook het afsluiten van nieuwe contracten of ervoor te zorgen dat contracten verlengt gaan worden. Met jouw goede verkoopkwaliteiten en servicegerichtheid kan jij altijd een passend aanbod doen voor de klant. Naast het telefonische contact heb je ook nog te maken met lichte administratieve werkzaamheden:

  • Het telefonisch verlengen van huidige contracten (Renewals);
  • Het telefonisch benaderen van prospects en afsluiten van nieuwe contracten binnen zakelijk MKB (Acquisities);
  • Het ondersteunen en bevorderen van de verkoop van extra producten door middel van cross- en deepsell;
  • Het administreren en rapporteren van ieder gesprek en afgesloten renewal en reorder;
  • Het contact onderhouden met de relaties middels e-mail, waarbij onder andere het versturen van offertes per mail;
  • Het bewaken en verbeteren van de kwaliteit van de dienstverlening doormiddel van het vervullen van een marktsignaalfunctie en het rapporteren van relevante marktinformatie.

Het bedrijf waarvoor jij gaat werken is één van de meest grote organisaties op het gebied van mobiele communicatie. Dit bedrijf geeft hun 2.300 medewerkers de kans om alles uit hun zelf te halen waardoor jij jezelf beter zal ontwikkelen. Trainingen zorgen ervoor dat jij op de hoogte bent van de producten en diensten van dit bedrijf. De organisatie waarvoor jij gaat werken is voortdurend opzoek naar nieuwe trends en innovaties op het gebied van mobiele communicatie.

Als je gaat beginnen als telefonisch Accountmanager bij deze organisatie dan krijg je vooraf eerst een starterstraining aangeboden. Hierdoor wordt je beter opgeleidt zodat je alle ins en outs van het bedrijf en de functie komt te weten. Hierdoor ben jij in staat om klanten nog beter van dienst zijn.

  • Je ontvangt een salaris van €12,46 bruto per uur, ongeacht je leeftijd;
  • Hierbij ontvang je ook nog 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren.

Kom je met eigen vervoer dan ontvang je een reiskostenvergoeding vanaf 10km woon-werkafstand. Mocht je met het OV komen dan krijg je een vergoeding volgens het call center CAO.

Jij hebt een MBO+ werk- en denkniveau en minimaal 2 jaar relevante ervaring op het gebied van telefonische verkoop in de B2B omgeving. Daarnaast kan jij gemakkelijk omgaan met systemen en weet je wat er speelt in de mobiele telecommunicatie. Voor deze functie zoeken wij kandidaten die zowel beschikken over zowel de Nederlandse als de Engelse taal.

  • Jij bent tussen de 24 en 32 uur per week beschikbaar;
  • Je bent flexibel inzetbaar op doordeweekse dagen tussen 09:00 en 17:30 uur;
  • Je bent 2 weken fulltime beschikbaar om een training te volgen.

Heb jij de volgende competenties?

  • Ben jij gedreven, betrokken en enthousiast;
  • Heb jij een commercieel instelling en een gun factor;
  • Ben jij erg prestatiegericht, overtuigend en wil jij altijd het maximale uit jezelf halen?

Solliciteer dan direct!

  • 13 November 2017 om 16:11

Boost je CV bij T-Mobile Den Haag

Ben jij net klaar met je studie of opleiding? Heb ji ontdekt dat studeren toch niet je ding is en wil je graag werken? Of wil jij nu eindelijk eens commerciële ervaring op doen? Ben jij daarnaast 32 uur per week beschikbaar, dan hebben wij een uitdagende functie voor je! 

Bij T-Mobile in Den-Haag kan jij jouw CV een boost geven door aan de slag te gaan als Accountmanager Binnendienst. Als Accounmanager Binnendienst heb jij dagelijks contact met de zakelijke klanten van T-Mobile. JIj belt deze klanten pro-actief op met het volgende doel: zorgen dat deze klanten nog steeds klant blijven en meer producten of diensten gaan afnemen bij T-Mobile.

Jij belt de klanten op naar aanleiding van bijvoorbeeld een offerte aanvraag, maar ook als jij ziet dat hun abonnement bijna verloopt! Naast het bellen van bestaande klanten ga jij je ook voor 20% van de tijd bezig houden met het bellen van potentiële klanten. Jij hebt in deze functie dagelijks contact met belangrijke mensen binnen diverse bedrijven om ervoor te zorgen dat T-Mobile steeds meer klanten krijgt.

Jij gaat aan de slag bij T-Mobile. Persoonlijke ontwikkeling, sfeer en hard werken staan centraal binnen deze snelgroeiende organisatie. Dit zie je dan ook terug op de afdeling. Op de afdeling waar jij aan de slag gaat, wordt er hard gewerkt; jij dient immers net als ieder ander je targets te behalen. Jij wilt jezelf continue verbeteren en hier wordt je dan ook volop bij geholpen door middel van coaching. Dit alles om een snel groeiende organisatie te blijven. Naast hard werken krijg jij ook ruim de tijd om je collega's beter te leren kennen en is de sfeer dan ook erg belangrijk.

Bij T-Mobile weten ze dan ook als geen ander hoe zij die sfeer en ontspanning moeten creëren.

Wij bieden jou een uitdagende functie bij een grote organisatie, waar ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling. Waar naast hard werken de sfeer net zo belangrijk is. Naast dit alles bieden wij jou ook nog het volgende:

  • Een salaris van €12,46 bruto per uur;
  • Een functie voor 32 uur per week, waar jij zelf mag kiezen wat jouw vaste vrije dag wordt;
  • Een reiskosten vergoeding, die afhankelijk is van het aantal kilometers dat jij gaat reizen;
  • Een fulltime training van 2 weken, zodat jij vol info aan de slag kan bij T-Mobile;
  • Een onbeperkt bonusmodel bovenop jouw salaris.

Voor deze functie vragen wij het volgende:

  • Jij bent commercieel;
  • Jij presteert goed onder druk en kan goe domgaan met targets;
  • Jij hebt ervaring in de verkoop;
  • JIj kunt snel schakelen;
  • Jij bent brutaal en beschikt over een gezonde dosis lef;
  • Jij kunt levellen met belangrijke personen binnen een organisatie;
  • Jij bent beschikbaar voor 32 uur per week.
  • 13 November 2017 om 15:39

Medewerker Zakelijk Bellen T-Mobile Den Haag

Naast het verdienen van een goed salaris, ga jij extra geld verdienen door het binnenhalen van mooie bonussen.  Altijd al je rijbewijs willen halen, een auto kopen of een mooie reis willen maken?  Door het behalen van je targets verdien jij extra geld waardoor dit ineens mogelijk is!

Jij gaat aan de slag als Medewerker Zakelijk bellen bij T-Mobile in Den Haag. Jij hebt voornamelijk contact met bestaande klanten. Tijdens dit contact zorg jij ervoor dat de klanten hun abonnement verlengen of uitbreiden. Daarnaast hou jij je bezig met het bellen van potentiële klanten.

Jij gaat aan de slag als zakelijk verkoper bij T-Mobile in Den Haag. Jij gaat aan de slag op hét hoofkantoor van T-Mobile. Jij komt op een jonge afdeling te werken waar jij samen met jouw team streeft naar het behalen van jullie targets.

Jij bent brutaal, beschikt over een gezonde dosis lef en weet als geen ander hoe jij mensen moet overtuigen. Als jij een doel hebt ga je ervoor en zet je alles om alles om dit te behalen. Voor deze functie hoef je niet een bepaald diploma te hebben, maar moet jij wel écht over een commerciële instelling beschikken.

Voor de functie van medewerker Zakelijk Bellen vragen wij het volgende:

  • Jij ontvangt een salaris van €12,46 per uur;
  •  Een onbeperkt bonussysteem;
  • Een reiskostenvergoeding afhankelijk van het aantal kilometers wat jij gaat reizen;
  • Goede coaching en begeleiding zodat jij alle kennis hebt van de producten en diensten die T-Mobile biedt.
  • 13 November 2017 om 15:28

Accountmanager bekend Telecom merk Den Haag

In de functie als Telefonisch Accountmanager zal jij meerdere rollen vervullen. Één van jouw taken bestaat uit het telefonisch benaderen van huidige MKB klanten. Het is aan jou om deze klanten zo ver te krijgen hun zakelijk contract te verlengen. Jij zal daarnaast ook nieuwe klanten benaderen met als doel om nieuwe zakelijke contracten af te sluiten.

Het bieden van een luisterend oor en uitstekende communicatieve vaardigheid zijn hierbij van belang. Jij bent in staat om professionele en kwalitatief goede gesprekken te voeren waarin jij de klantbehoefte weet te achterhalen en hierop in te spelen. Jij neemt geen genoegen met een 'nee'. Door het tonen van wat lef en brutaliteit weet jij de klant zo ver te krijgen toch klant te worden.

Jij zal een rol vervullen waar verantwoordelijkheid bij komt kijken. Deze durf jij op te nemen. Jouw verantwoordelijkheden als Telefonisch Accountmanager zullen voor 80% bestaan uit het telefonisch benaderen van huidige klanten met als doel hun contract te verlengen, ook wel Renewals genoemd. De overige 20% bestaat uit Acquisitie - het telefonisch benaderen van nieuwe klanten met als doel het afsluiten van een nieuw contract. Jouw overige taken bestaan, onder andere, uit:

  • Het bevorderen van de verkoop door het aanbieden van extra producten, ook wel cross- en deepsell genoemd;
  • Het voeren van de administratie en het rapporteren van elk telefonisch gesprek, afgesloten Renewal en Reorder;
  • Contact onderhouden met klanten, zowel telefonisch als per mail;
  • En het bewaken en verbeteren van de kwaliteit van de dienstverlening door het rapporteren van relevante marktinformatie en marktsignalen.

Je zal komen te werken voor een jong en snelgroeiend Telecom bedrijf. Er werken momenteel 2.300 medewerkers die altijd op zoek zijn naar nieuwe collega's die net zo enthousiast zijn en zich willen inzetten voor verbetering en innovatie van de geboden producten en diensten. Je zal veel ervaring opdoen in een professionele, commerciële organisatie waar jij de mogelijkheid krijgt om jezelf zowel persoonlijk als op sales gebied te ontwikkelen. Ook zullen jouw interne opleidingsmogelijkheden en uitstekende begeleiding geboden worden.

FINTREX:

  • Een professionele, uitgebreide sollicitatieprocedure bij een match tussen jou en het profiel;
  • Business Consulenten die zelf uit de Klantcontact branche komen;
  • Uitstekend werkgeverschap bij aanvang van jouw baan;
  • En uitstekende begeleiding tijdens jouw loopbaan.

De Opdrachtgever:

  • Een professionele werksfeer binnen een hard groeiend en dynamisch bedrijf;
  • Uitstekende coaching en begeleiding;
  • Mogelijkheid tot ontwikkeling - zowel op persoonlijk als op sales gebied;
  • Een intensieve training van twee weken;
  • Flexibele werktijden: van maandag t/m vrijdag van 09.00 uur tot 17.30 uur.

De Arbeidsvoorwaarden:

  • Een salaris van € 12,46 bruto per uur, ongeacht jouw leeftijd;
  • Naast jouw uurloon kom jij ook in aanmerking voor de gehanteerde bonusregeling;
  • Daarnaast bouw jij 8% aan vakantiegeld op en 10% aan vakantiedaguren;
  • En ontvang jij een tegemoetkoming in gemaakte reiskosten bij een afstand vanaf 10 km.

Beschikbaarheid:

  • Jij bent tussen de 24 en 32 of 32 en 40 uur per week beschikbaar;
  • Jij bent doordeweeks flexibel inzetbaar - tussen 09.00 uur en 17.30 uur;
  • Jij bent bereid twee weken een fulltime training te volgen.

Functie-eisen:

  • Jij hebt minimaal MBO+ werk- en denkniveau;
  • Jij hebt minimaal twee jaar relevante werkervaring binnen een soortgelijke functie;
  • Jij hebt kennis van- en affiniteit met de geboden producten en diensten van T-Mobile;
  • Jij hebt ervaring met (mobiele) telecommunicatie;
  • Jij beschikt over uitstekende communicatieve- en uitdrukkingsvaardigheden in zowel de Nederlandse als Engelse taal;
  • Jij hebt goede kennis van MS Office en SAP;
  • Jij hebt kennis van account management binnen een B2B omgeving.

Competenties:

  • Jij bent gedisciplineerd;
  • Jij kan je inleven in de klant en weet van ieder gesprek een succes te maken;
  • Jij bent betrokken, enthousiast en gedreven;
  • Jij bent commercieel ingesteld;
  • Jij werkt resultaatgericht, bent overtuigend, vasthoudend en krijgt een kick van het behalen van targets.
  • 13 November 2017 om 15:22

Commercieel medewerker bij T-Mobile in Den Haag

Jij gaat aan de slag in een veelzijdige functie waarbij jij bezig bent met het benaderen van bestaande MKB klanten van T-Mobile. Je neemt contact met hen op om hun contractaansluitingen te verlengen. Daarnaast hou jij je bezig met het benaderen van potentiële bedrijven om nieuwe contractaansluitingen voor zakelijk gebruik af te sluiten.

Daarnaast voer je inhoudelijk sterke gesprekken met beslissers binnen MKB bedrijven. Met behulp van je lef, je goede analyse en je vermogen om verkoopkansen te herkennen weet jij de klant te overtuigen.

Met enthousiaste collega’s ga jij in projectteams werken aan verbetering en innovatie van de producten en diensten. De organisatie is voortdurend op zoek naar nieuwe medewerkers die zich daarvoor in willen zetten.

  • Na aanname krijg jij een betaalde fulltime training van 2 weken;
  • Het betreft een functie voor 32 uur;
  • Jij ontvangt een salaris van €12,46 bruto per uur;
  • Daarnaast kan jij onbeperkt bonussen verdienen bovenop je salaris.

  • Je beschikt over MBO4 werk- en denkniveau;
  • Jij beschikt over een commerciële instelling;
  • Je kent de branche en hebt een smartphone;
  • Je bent commercieel, overtuigend, enthousiast en je bent gewend aan het werken met targets.
  • 13 November 2017 om 15:21

Start je carrière als Junior Accountmanager bij T-Mobile

Ben jij net klaar met je (commerciële) HBO opleiding en wil jij de volgende stap in je carrière gaan zetten? Beschik jij over verantwoordelijkheidsgevoel, heb jij ervaring opgedaan in commerciële bijbanen en weet jij zakelijke gesprekken op niveau te voeren? Dan is een functie als Junior Accountmanager bij T-Mobile erg interessant voor je. Het betreft een zeer interessante functie waarbij jij zakelijk klantcontact hebt met klanten van T-Mobile uit het MKB-segment. Deze functie is een mooie stap in je carrière en zal ervoor zorgen dat jij een stabiele basis hebt voor je verdere carrière.

Je gaat aan de slag op het hoofdkantoor van T-Mobile in Den Haag. T-Mobile is een grote internationale organisatie en op dit moment een van de marktleiders in de telecombranche.

Binnen het team gaat men targetgericht te werk en wordt er aandacht besteed aan persoonlijke ontwikkeling.

  • Een salaris van €12,46 bruto per uur;
  • 8% vakantiegeld en 10% vakantiedagen;
  • Een betaalde fulltime training van 2 weken;
  • De mogelijkheid om te starten bij een internationale organisatie.

  • Jij beschikt minimaal over een HBO diploma;
  • Jij bent beschikbaar om 32 uur per week te gaan werken;
  • Jij beschikt over commerciële werkervaring;
  • Jij bent enthousiast en communicatief vaardig;
  • Jij hebt ervaring en affiniteit met telecom.
  • 13 November 2017 om 15:20

Accountmanager bij T-Mobile

Als Accountmanager word je onderdeel van het Salesteam dat new business binnenhaalt. Tijdens jouw werkzaamheden ben je verantwoordelijk voor de realisatie van zowel persoonlijke als teamtargets. Denk hierbij aan targets in sales en klanttevredenheid. Je fungeert als een professionele en representatieve gesprekspartner voor de nieuwe zakelijke klanten met als doel het verkopen aan potentiële klanten, waarbij je excellente service verleent en ondersteuning biedt. Je zult ernaar streven om de relatie optimaal commercieel te benutten en onderhandelt ook zelfstandig met de klant over oplossingen en/of aanbiedingen.

Daarnaast ben je verantwoordelijk voor je eigen administratieve afhandeling en die kunnen bijvoorbeeld bestaan uit offertes en klantcontact.

T-Mobile is een jonge organisatie en één van de meest toonaangevende bedrijven in mobiele communicatie. Met enthousiaste collega's wordt er gewerkt in projectteams aan verbetering en innovatie van hun producten en diensten.

  • Een uitdagende functie voor 32 uur per week;
  • Je ontvangt een salaris van € 12,46 bruto per uur;
  • Er is een bonusmodel zonder beperkingen;
  • Er is sprake van een reiskostenvergoeding;
  • Nadat je bent aangenomen krijg jij een betaalde fulltime training van 2 weken.

  • Je beschikt over minimaal MBO4 werk- en denkniveau, HBO heeft echter wel de voorkeur;
  • Je hebt minimaal 2 jaar ervaring met commerciële werkzaamheden;
  • Je hebt affiniteit met de telecom branche en beschikt over een smartphone;
  • Zeer gedegen kennis van account management in een Business to Business omgeving;
  • Uitstekende schriftelijke- en mondelinge uitdrukkingsvaardigheden (Nederlands en Engels).
  • 13 November 2017 om 15:19

Accountmanager binnendienst in Den Haag

In de functie van Accountmanager binnendienst in Den Haag zal jij verantwoordelijk zijn voor het genereren van New Business en het verlengen van bestaande contracten. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor het correct afhandelen en verwerken van orders en bewaak jij of de gemaakte afspraken worden nagekomen. Een uitdagende functie waar jij kan rekenen op een prettige sfeer en commerciële werkomgeving.

Bij voorkeur heb jij ervaring opgedaan in een vergelijkbare functie en sterke affiniteit of ervaring in de mobiele telefonie. Ben jij communicatief ijzersterk en gedreven om te scoren? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Jij gaat werken voor een grote speler in de telecombranche. Dit bedrijft streeft naar een hoge klanttevredenheid en biedt ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.

Door groei op de afdeling zoekt onze opdrachtgever meerdere kandidaten die langdurig beschikbaar zijn en willen meewerken aan de verdere groei van deze afdeling.

Voor deze functie bieden wij: 

  •  Een salaris van €12,46 bruto per uur; 
  • Mogelijkheid tot het behalen van bonussen; 
  • Werktijden tijdens kantooruren; 
  • Een doorbetaalde training; 
  • Een uitdagende en veelzijdige functie.

Wij vragen voor deze functie het volgende: 

  • Ervaring in een telefonische verkoop functie; 
  • Ervaring met zakelijk klantcontact; 
  • Affiniteit of ervaring met mobiele telefonie; 
  • MBO4 werk- en denkniveau; 
  • Gedreven, flexibel en commercieel.
  • 13 November 2017 om 15:18
❌