[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

๐Ÿ”’
โŒ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
Gisteren โ€” 16 Januari 2018Telefonisch Werk

Klantadviseur (16-32 uur) bij een Hoorspecialist in Ede

Je gaat werkem als Commercieel Klantadviseur bij een Hoorsupportafdeling. Jouw dagelijkse taken bestaan uit het bellen van klanten die inhet verleden een gehoortest bij dit bedrijf hebben laten afnemen. Het is de bedoeling dat je in dit gesprek vaststelt of de klant nog steeds last heeft van een minder goed gehoor. Door goed naar de klant te luisteren, kan je een goede analyse maken en inspelen op de wensen van de klant. Je maakt dan een afspraak voor een gratis gehoortest waarna de klant kosteloos 2 weken een gehoortoestel op proef mag nemen.

Jij werkt bij Webhelp Nederland, de specialist in klantcontact. Deze organisatie is verantwoordelijk voor  het klantcontact van diverse grote A-merken. Jij werkt in het klantcontact team van deze Hoorspecialist in Ede. Op termijn zal je ook voor andere onderdelen getraind worden, zodat je allround inzetbaar wordt.

  • Je hebt MBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt een commerciële instelling of je bent bereid je hier in te ontwikkelen;
  • Je bent communicatief vaardig en hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Je bent flexibel inzetbaar gedurende de openingstijden. De openingstijden zijn van maandag tot en met zaterdag van 10.00 tot 20.00;
  • Je bent per week minimaal twee avonden beschikbaar of een avond en de zaterdag;
  • Je kunt je goed inleven in de klant en beschikt over voldoende aanpassingsvermogen.

  • Wij bieden jou een prettige informele werksfeer met voldoende ruimte voor zelfstandigheid, eigen verantwoordelijkheid, durf en humor;
  • Je komt te werken in een leuk team met een diversiteit in samenstelling, eenheidsgevoel en gedrevenheid;
  • Je krijgt training on-the-job;
  • Je kunt jouw werktijden in overleg flexibel inplannen;
  • Je ontvangt een marktconform salaris;
  • De organisatie is zeer goed bereikbaar met openbaar vervoer en met eigen vervoer. Vanaf 10 km ontvang je een tegemoetkoming in je reiskosten of een volledige vergoeding van het OV.
  • 16 Januari 2018 om 14:05

Sales Advisor

Werken aan jouw commerciële en servicegerichte skills? Wij zijn voor parttime en fulltime vacature als zakelijk sales advisor bij een online adverteerder op zoek naar nieuwe collega's. Wil jij aan de slag vanaf minimaal 28 uur per week? Dan zijn wij op zoek jaar jou!

De kans is groot dat jij zelf ooit spullen, producten en diensten op deze bekende advertentiewebsite hebt gezocht of verkocht! Weet jij nog hoe jij dat toen hebt aangepakt? Het uiteindelijke doel van jouw advertentie is om zo snel mogelijk een product of dienst te verkopen. Heb je veel tijd besteed aan jouw tekst en iets minder aan het visuele aspect? Heb je na het plaatsen goed gecheckt of jij bovenaan kwam in de zoekresultaten?

Allemaal vragen waar jij als zakelijk sales advisor (vanaf 28 uur) mee te maken krijgt met de gesprekken gaat voeren. Binnen deze functie houd jij contact met een aantal zakelijke klanten van de organisatie, waarbij jij hun gaat helpen om hun advertenties zo goed en aantrekkelijk mogelijk te positioneren. Je checkt of zijn voldoende tevreden zijn met hun online zichtbaarheid op de website door bijvoorbeeld praktische tips te geven: hoe hoog sta je nu in de zoekresultaten? Welke afbeeldingen doen het meestal goed? Daarnaast hou je goed in de gaat waar de klant behoefte aan heeft. Dit weet je goed omdat je hier boven op zit en dus ook precies weet welke tools hiervoor nodig zijn.

Jij kunt in deze functie het volgende verwachten:

  • Een marktconform startsalaris;
  • 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Goede vibe op de werkvloer;
  • Leuke collega's en werksfeer;
  • Een training van 2 weken;
  • Een starterstraining;
  • Een baan waarbij je veel gaat leren over brand awareness;
  • Een baan vanaf 28 uur per week.

 

Voor deze parttime of fulltime vacature vragen wij het volgende:

  • Minimaal MBO4 werk - en denkniveau;
  • Je bent tussen 28 en 36 uur beschikbaar;
  • Je beheerst de Nederlandse taal in taal als geschrift;
  • Je bent positief en flexibel ingesteld;
  • Je kunt je van nature snel inleven in de situatie van de klant;
  • Je beschikt over een aanpassend vermogen.

 

  • 16 Januari 2018 om 13:57

Klantadviseur Bedrijven Rabobank

De Rabobank in Amsterdam is op zoek naar Klantadviseurs op de afdeling Bedrijven. In deze functie zal jij het eerste contactpunt zijn voor de zakelijke klanten van de Rabobank. Je zal gaan helpen met het beantwoorden van diverse en complexe financiële vraagstukken. Je hebt kennis van bedrijfsstructuren en bent geïnteresseerd in het bedrijfsleven. Verder ben je het gewend efficiënt en doelgericht te werken. Je moet de taal van de ondernemer kunnen spreken en een situatie snel kunnen analyseren.

De Rabobank is één van de meest toonaangevende, internationale, financiële dienstverleners, met zijn roots in Nederland. De Rabobank wil een onderdeel zijn in de groei van zijn klanten en wil helpen doelen van deze klanten te verwezenlijken. Niet alleen willen ze groei voor hun klanten helpen realiseren, ook zijn ze altijd bezig met het werken aan een betere samenleving als geheel.

De afdeling Bedrijven bij de Rabobank in Amsterdam heeft een super team waar een gemoedelijke sfeer hangt. Een 9+ klantbeleving staat op nummer 1 en daarom doet iedereen graag een stapje extra voor de klant. Ook zal je gaan werken aan je ontwikkeling binnen de Rabobank, door samen met je teamleider een ontwikkelingsplan op te stellen.

  • Je bent in het bezit van een MBO4 diploma, HBO propedeuse of Bachelor;
  • Je hebt een pro actieve en dienstverlenende houding;
  • Je bent leergierig en bereidt meerdere Wft diploma’s te behalen;
  • Je bent flexibel en kan minimaal 2 avonden in de week en 2 zaterdagen in de maand werken;
  • Je bent op zoek naar een functie voor minimaal 1,5 jaar.

  • Een salaris tussen de € 10,71 en € 15,94 afhankelijk van jouw relevante werkervaring en behaalde Wft diploma’s;
  • Hierbij 10% vakantiedagen en 8% vakantiegelden;
  • Intensieve training en coaching om te werken aan je ontwikkeling binnen de Rabobank;
  • Kosteloos je Wft Basis, Wft schade particulieren en Wft schade zakelijk halen via FINTREX.
  • 16 Januari 2018 om 13:27
OuderTelefonisch Werk

Klantadviseur Online Adverteerder

Werken aan jouw commerciële en servicegerichte skills? Wij zijn voor parttime en fulltime vacature als zakelijk klantadviseur bij een online adverteerder op zoek naar nieuwe collega's. Wil jij aan de slag vanaf minimaal 28 uur per week? Dan zijn wij op zoek jaar jou!

De kans is groot dat jij zelf ooit spullen, producten en diensten op deze bekende advertentiewebsite hebt gezocht of verkocht! Weet jij nog hoe jij dat toen hebt aangepakt? Het uiteindelijke doel van jouw advertentie is om zo snel mogelijk een product of dienst te verkopen. Heb je veel tijd besteed aan jouw tekst en iets minder aan het visuele aspect? Heb je na het plaatsen goed gecheckt of jij bovenaan kwam in de zoekresultaten?

Allemaal vragen waar jij als zakelijk klantadviseur (vanaf 28 uur) mee te maken krijgt met de gesprekken gaat voeren. Binnen deze functie houd jij contact met een aantal zakelijke klanten van de organisatie, waarbij jij hun gaat helpen om hun advertenties zo goed en aantrekkelijk mogelijk te positioneren. Je checkt of zijn voldoende tevreden zijn met hun online zichtbaarheid op de website door bijvoorbeeld praktische tips te geven: hoe hoog sta je nu in de zoekresultaten? Welke afbeeldingen doen het meestal goed? Daarnaast hou je goed in de gaat waar de klant behoefte aan heeft. Dit weet je goed omdat je hier boven op zit en dus ook precies weet welke tools hiervoor nodig zijn.

Jij kunt in deze functie het volgende verwachten:

  • Een marktconform startsalaris;
  • 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Goede vibe op de werkvloer;
  • Leuke collega's en werksfeer;
  • Een training van 2 weken;
  • Een starterstraining;
  • Een baan waarbij je veel gaat leren over brand awareness;
  • Een baan vanaf 28 uur per week.

 

Voor deze parttime of fulltime customer vacatures vragen wij het volgende:

  • Minimaal MBO4 werk - en denkniveau;
  • Je bent tussen 28 en 36 uur beschikbaar;
  • Je beheerst de Nederlandse taal in taal als geschrift;
  • Je bent positief en fiexibel ingesteld;
  • Je kunt je van nature snel inleven in de situatie van de klant;
  • Je beschikt over een aanpassend vermogen.

 

  • 16 Januari 2018 om 09:08

Sales medewerker bij Fiber

Voor een leuke functie bij Fiber in Hilversum zijn we opzoek naar enthousiaste en commerciële medewerkers! Je gaat aan de slag met het opbellen van potentiële klanten. Je verdiept je in de interesses van de klant en doet vervolgens een aanbod die hij/zij niet kan weigeren! 

Je komt te werken bij Xtrasource en gaat aan de slag in het Fiber-team. Het kantoor zit gevestigd in Hilversum en is makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer. Je komt terecht in een gezellig team waar teamuitjes en bedrijfsfeestjes zeker aan de orde zijn!

  • Bruto salaris van € 9,45 per uur;
  • Openingstijden van maandag t/m vrijdag van 9:00-21:00 en op zaterdag van 9:00-18:00;
  • Een training van tevoren zodat je helemaal klaargestoomd bent;
  • Doorgroeimogelijkheden;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km.

  • Je hebt minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • Je spreekt Nederlands en Engels;
  • Je bent minimaal 24 uur per week beschikbaar;
  • Je bent minimaal 2x per maand op de zaterdag beschikbaar;
  • Je hebt ervaring met outbound bellen;
  • Je beschikt over overtuigingskracht en doorzettingsvermogen.
  • 15 Januari 2018 om 15:56

Klantenservice medewerker Bedrijven

Als Klantenservice medewerker Bedrijven praat je de taal van de ondernemer. Je bent geïnteresseerd in ondernemerschap en hebt kennis van zakelijke rechtsvormen en structuren van ondernemingen. Je kunt goed multitasken en weet snel de vraag van de klant duidelijk te krijgen. Door dit te doen neem je de zorgen van de klant uit handen, zodat die zich volledig kan richten op ondernemen. Ook ben je proactief door regelmatig om feedback te vragen en met verbetervoorstellen te komen.

De Rabobank is op zoek naar getalenteerde starters die hun carrière willen in een zakelijke en professionele werkomgeving. De Rabobank kenmerkt zichzelf met de kerncompetities ‘Samenwerken ’en ‘Klantbelang centraal stellen’. Dit is dan ook wat ze zoeken in hun toekomstige werknemers. Er wordt bij de Rabobank altijd een stapje extra gedaan voor de klant, waarmee ze een 9+ klantbeleving willen kunnen garanderen. De klanten moeten zelfverzekerd financiële keuzes kunnen maken en hierbij mogen ze nooit alleen staan!

Om je te ontplooien als Klantadviseur op de afdeling bedrijven, is er een intensieve, leerzame training ontwikkeld. Hiermee zal je volledig worden klaargestoomd voor de functie.

  • Minimaal een MBO niveau 4 diploma of HBO Propedeuse in de pocket;
  • 1 tot 3 jaar ervaring in een dienstverlenende functie;
  • Lef, een proactieve- en dienstverlenende houding;
  • De drive om verschillende Wft diploma’s te behalen binnen een korte tijd;
  • En een flexibele houding wanneer het gaat om werktijden?

  • Een salaris tussen de €10,71 en €15,94 (gebaseerd op behaalde Wft diploma’s en relevante werkervaring);
  • Hierbij 10% vakantiedagen en 8% vakantiegelden;
  • De mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen binnen een internationaal bedrijf;
  • Kosteloos meerdere Wft diploma’s behalen via FINTREX?
  • 15 Januari 2018 om 14:43

Medewerker Zakelijk Bellen (vanaf 28 uur)

Als medewerker Zakelijk Bellen bij dit Online handelsplatform in Groningen handel jij, in samenwerking met de rest van jouw team, al het zakelijke klantcontact af wat binnenkomt via telefoon en e-mail.

Deze zakelijke gebruikers (B2B) kunnen jou bellen voor vragen over de advertiemogelijkheden waar zij gebruik van maken of in de toekomst willen gaan gebruiken. Jij zorgt ervoor dat de klant voorzien wordt van een passend advies. Daarnaast zul je ook relatiecalls gaan uitvoeren bij bestaande klanten waarbij je vraagt of zij tevreden zijn met de huidige producten of diensten. Is er behoefte aan uitbreiding van het advertentiepakket of bijvoorbeeld een aanvullend product? Dan kom jij daar vanwege jouw analytische skills snel genoeg achter en speel je hierop in.

Verder is het belangrijk dat jij je thuis voelt in de wereld van E-commerce en vind jij het leuk om vanuit commercieel oogpunt gesprekken te voeren.

De organisatie waarvoor jij aan de slag gaat (klantcontact organisatie) werkt voor het grootste advertentiewebsite van Nederland. Dit online handelsplatform is de grootste online advertentie aanbieder van Nederland.

Voor de functie van parttime of fulltime medewerker zakelijk bellen kun je het volgende verwachten:

  • €9,58 per uur vanaf 22 jaar en ouder (exclusief vakantiegeld en vakantiedaguren);
  • Mogelijkheid om parttime aan de slag te gaan;
  • Enthousiast team en professionele organisatie;
  • Werken aan je commerciële skills (wat zorgt voor een CV boost);
  • Reiskostenvergoeding;
  • Mogelijkheid om collectief een zorgverzekering en een sportabonnement af te sluiten.

Pas jij in het team?

Wat wij in ieder geval zoeken zijn collega's die:

  • Een creatieve mindset hebben en flexibel zijn ingesteld;
  • Zichzelf thuis voelen in een e-commerce omgeving;
  • Hun werktijd snel en efficiënt kunnen indelen;
  • Willen starten met een nieuwe baan midden in Groningen;
  • Beschikbaar zijn voor een betaalde fulltime training van 2 weken;
  • Vanaf 28 uur  per week kunnen werken (28 - 36 uur).

  • 12 Januari 2018 om 14:28

Medewerker Back Office

Als Back Office medewerker ga je dagelijks aan de slag met nieuwe uitdagingen. Elke dag zal verschillend zijn. Zo los je bijvoorbeeld meldingen en verstoringen op, je bent een aanspreekpunt voor de montuers en je zorgt voor de opleveringen van de diensten en begeleidt de klant hier ook zo goed mogelijk in.

Je gaat aan de slag voor een grote provider waarvan het kantoor gevestigd zit in Hilversum. Het bruisende Hilversum is goed te bereiken met zowel het openbaar vervoer als het eigen vervoer. Je komt terecht in het Operations Team, waar jullie met zijn allen de uitdagingen aanpakken en de problemen oplossen!

  • Bruto salaris van € 9,62 per uur (vanaf 21 jaar);
  • Openingstijden van maandag t/m vrijdag van 8:00-17:30;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km;
  • Mogelijkheid om parttime of fulltime te werken.

  • Je hebt minimaal MBO4 werk- en denkniveau;
  • Je hebt affiniteit met ICT;
  • Je bent minimaal 24 uur per week beschikbaar;
  • Je kan problemen analyseren en oplossen;
  • Je bent technisch aangelegd.
  • 12 Januari 2018 om 14:03

Klantenservice medewerker bij Nuon

Je gaat aan de slag als Energieadviseur bij Nuon. Je komt terecht op de afdeling 'Zakelijke Markt'. Hier ben jij verantwoordelijk voor het beantwoorden van vragen van grote zakelijke klanten over bijvoorbeeld sales, contracten of facturen. Je handelt de vragen zowel per telefoon, e-mail en brief af. Jij zorgt ervoor dat de klant tevreden blijft!

Je komt te werken bij Xtrasource waar je aan de slag gaat in het Nuon-team. Het kantoor zit gevestigd in Hilversum, wat makkelijk te bereiken is met het openbaar vervoer en met de auto. Samen met je team gaan jullie ervoor zorgen dat de service zo optimaal mogelijk is. Jij bent hier namelijk niet alleen een medewerker, het is ook belangrijk dat je mee denkt en met verbetervoorstellen kan komen om de service nog beter te maken!

  • Bruto salaris van € 12,50 per uur;
  • Openingstijden van maandag t/m vrijdag van 9:00-18:00;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km;
  • Volop doorgroeimogelijkheden;
  • Superleuk team met gezellige teamuitjes.

  • Je hebt minimaal HBO-niveau;
  • Je bent 24-40 uur per week beschikbaar;
  • Je hebt uitstekende communicatievaardigheden en inlevingsvermogen;
  • Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Ervaring in B2B is een plus.
  • 12 Januari 2018 om 13:57

Customer service representative

Jij gaat aan het werk voor de zakelijke klanten van de ABN AMRO. Het gaat dan om de klanten met een klein bedrijf. Vaak hebben zij een goed advies nodig over financiele zaken waar zij met hun onderneming mee te maken krijgen. Jij wordt degene die hen uit de brand gaat helpen met jouw kennis en expertise. Via de telefoon stel jij de klanten gerust en zorg jij ervoor dat zij de beste stappen kunnen zetten om ervoor te zorgen dat alles goed geregeld is op financieel gebied.

In Zwolle ga jij voor ABN AMRO aan het werk op de afdeling BKB. Deze afdeling biedt de beste klantenservice aan kleine zakelijke klanten en de werknemers zijn gemotiveerd, loyaal en deskundig. Momenteel komen zij handen te kort en jouw hulp is meer dan welkom! Als jij jouw carriere naar een hoger niveau wilt tillen, ben jij hier aan het juiste adres.

Naast een mooi salaris van € 12,08 bruto per uur, zitten er nog andere aantrekkelijke zaken vast aan deze baan. Zo bouw je ook 10% vakantiedaguren en 8% vakantiegeld op. Daarnaast krijg jij het reizen 100% vergoed wanneer jij met het OV komt en is er de mogelijkheid om een sportabonnement en zorgverzekering af te sluiten via FINTREX. Ook krijgt jouw CV een enorme boost met deze mooi baan op jouw document.

Om ons team te kunnen versterken, is het nodig dat je:

  • Beschikt over HBO werk- en denkniveau;
  • Gedreven, empathisch en analytisch bent;
  • Klantvriendelijk heid centraal stelt;
  • Minimaal 28 uur per week beschikbaar bent om te werken;
  • Het geen probleem vindt om zo nu en dan een avonddienst of weekenddienst te draaien.
  • 12 Januari 2018 om 10:44

Klantenservice medewerker Bedrijven

Als klantenservice medewerker op de afdeling Bedrijven ga jij aan de slag bij de Rabobank in Amsterdam. Je adviseert klanten proactief over bankzaken zodat onze klanten zich volledig kunnen richten op ondernemen. Je hebt brede kennis van de financiële producten, diensten en je hebt kennis van zakelijke rechtsvormen, structuren van ondernemingen. Je stelt de juiste vragen en vraagt waar nodig door, zodat je snel samen met de klant helder hebt welke informatie of ondersteuning er precies nodig is.

Je gaat je ontwikkelen tot Adviseur Bedrijven. Om volledig klaargestoomd te worden voor deze functie ga je een training van 5 weken volgen. Je wordt door je teamcoach gecoacht en door ervaren collega’s begeleid! Bij complexe zaken kun je rekenen op collega’s! Op deze manier blij jij jezelf ontwikkelen!

Je gaat als klantenservice medewerker aan de slag bij de Rabobank in het centrum van Amsterdam. Het streven van de Rabobank is dat klanten zelfverzekerd financiële keuzes kunnen maken en er daarbij nooit alleen voor staan. Of het nu gaat om dagelijkse bankzaken of op belangrijke momenten in het leven van de klant!

Wij bieden binnen deze klantenservice functie het volgende:

  • Een salaris tussen € 10,71 en € 15,94 per uur;
  • Het salaris is afhankelijk van relevante werkervaring, behaalde Wft's, interne opleidingen en het volgen van de training;
  • Je ontvangt 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • De mogelijkheid om via FINTREX collectief een zorgverzekering en een sportabonnement af te sluiten;
  • Een professionele en toonaangevende organisatie;
  • Een training van 5 weken om volledig klaargestoomd te worden voor deze functie;
  • Goede begeleiding en coaching;
  • Je krijgt de mogelijkheid om kosteloos (via FINTREX) je Wft Basis, Wft Schade particulieren en Wft Schade zakelijk te behalen;
  • Je ontvangt een reiskostenvergoeding tot maximaal 40 kilometer reisafstand.

Wij vragen binnen deze klantenservice functie het volgende:

  • Je hebt minimaal een MBO4 diploma;
  • Je bent beschikbaar om te werken in de urencategorie 32 tot 36 uur;
  • Je Wft Basis diploma voor start te behalen via FINTREX;
  • Je bent beschikbaar om een fulltime training te volgen van 5 weken;
  • Je hebt interesse in het Bank - en Verzekeringswezen;
  • Je hebt een groot inlevingsvermogen;
  • Je bent servicegericht en werkt nauwkeurig;
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal zowel in woord als geschrift.
  • 11 Januari 2018 om 16:20

Commercieel medewerker binnendienst

Jij gaat je inzetten voor de accoutmanagers van T-Mobile. Dankzij jou, kunnen zij namelijk een sale maken. Dat komt omdat jij informatie hebt gewonnen over het bedrijf waar de accountmanager een deal mee sluit. Jij bent er telefonisch achter gekomen dat het bedrijf interesse heeft in een nieuw contract doordat je goed doorvroeg en met de klant mee dacht. Daarna heb jij een afspraak ingepland om met de accountmanager om de tafel te gaan zitten voor een eventuele overstap. Denk jij gemakkelijk telefonische informatie te kunnen verzamelen en afspraken in te kunnen plannen op een vriendelijke en empathische manier? Dan is dit de job voor jou!

Jij gaat werken bij een jonge en hippe telecomaanbieder, namelijk T-Mobile in Den Haag. Hier zal jij aan de slag gaan op een nieuwe afdeling met veel studenten. Super gezellig dus! Ook wordt hier hard gewerkt om zoveel mogelijk leads te genereren voor de account managers. Deze hardwerkende studenten belonen zichzelf in het weekend graag met een borreltje. Wil jij met ons meedoen?

Voor al dat harde werken wil jij natuurlijk wel iets terug krijgen! Daarom zijn de onderstaande zaken van jou als jij bij ons in dienst gaat:

  • Jij krijgt hiervoor € 10,75 bruto per uur;
  • 100% reiskostenvergoeding als je met het OV reist;
  • Vakantiedagen en vakantiegeld;
  • Ook is er de mogelijkheid om een sportabonnement en zorgverzekering af te sluiten via FINTREX;
  • Omdat jij studeert kan jij wel wat flexibiliteit gebruiken! Je kan daarom zelf kiezen hoeveel uur jij wilt werken (minimaal 8);
  • Je kan mooie bonussen verdienen die jouw salaris aanzienlijk doen verhogen!

Wij verwachten ook een aantal dingen van jou:

  • Je hoeft geen ervaring te hebben;
  • Jij hebt affiniteit met telecom;
  • Je hebt minimaal een MBO4 diploma;
  • Je bent doordeweeks beschikbaar;
  • Je bent een gezellige collega.
  • 11 Januari 2018 om 14:41

Klantenservice Schade

Als klantenservice medewerker op de afdeling Schade in Ede zal jij klanten telefonisch te woord staan. Je probeert de klant in één call verder te helpen door informatie (op maat) te verstrekken, verzekeringen te gaan aanvragen/stopzetten en wijzigingen door te voeren. Het is een servicegerichte functie, maar je zal ook inspelen op verkoopsignalen. Het is belangrijk dat je de juiste open vragen stelt aan de klant om zo de klantvraag en behoefte helder te krijgen.

Belangrijke details bij deze functie zijn:

  • Een nieuwe baan op korte termijn;
  • Het startsalaris is €11,32 bruto per uur;
  • Uren waar je uit kan kiezen: 20-28, 24-32 of 28-36 uur per week;
  • Je kan 2 avonden per week en 1 zaterdag per 4 weken werken;
  • Je hebt enige ervaring met klantcontact;
  • Je hebt een MBO4/HBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt een servicegerichte instelling;
  • Je bent communicatief sterk;
  • Goede begeleiding en coaching;
  • Via FINTREX kan je een Wft Basis diploma behalen;
  • Via FINTREX kan je een collectieve zorgverzekering of sportabonnement afsluiten met korting.

Wil jij graag deze functie uitvoeren en voldoe je aan de bovenstaande punten? Kan jij je goed inleven in de klanten en help jij klanten graag met een gerust hart verder?  Reageer dan snel en misschien kan jij binnenkort aan de slag in deze leuke functie!

  • 11 Januari 2018 om 12:17

Klantcontact medewerker bij een Hoorspecialist in Ede

Jij bent de schakel tussen de klant en deze Hoorsupportafdeling. Klanten die eerder een gehoortest hebben laten afnemen bij een van de winkels worden doo jou gebeld en het is jouw taak om door middel van goede vragen erachter te komen of de klant verder geholpen kan worden. Dit doe je door de klant te informeren over onze kosteloze proeftoestellen en een afspaak te maken in onze winkel. Het is belangrijk dat je goed kan luisteren naar de klant en naar de wensen en vragen zodat je de klant op een correcte manier kan helpen. Ook verwerk foutloos je de afspraak in ons systeem .

Als klantadviseur bij deze Hoorsupport afdeling kom je te werken bij dé hoorspecialist van Nederland. Ze hebben meer dan 200 winkels en ruim 750 medewerkers. Binnen de afdeling hangt een informele sfeer en wordt zelfstandigheid en humor zeer gewaardeerd.

  • Je ontvangt een salaris van € 9,15 bruto per uur bij 21 jaar en ouder;
  • Onder de 21 jaar gelden er diverse jeugdschaallonen;
  • Je ontvangt hiernaast 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Je krijgt een gedegen en leerzame training on the job;
  • Je ontvangt vanaf 10 km reisafstand een tegemoetkoming in de reiskosten of een volledige vergoeding van het OV.

  • Jij bent minimaal 16 uur en maximaal 20 uur beschikbaar (+ 4 flexibel inzetbare uren);
  • Jij bent flexibel beschikbaar tussen de openingstijden van het klantcontact center;
  • Je beschikt minimaal over een MBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt affiniteit met klantcontact;
  • Je bent commercieel ingesteld en communicatief vaardig
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend;
  • Je kunt je goed inleven in de situatie van de klant.
  • 10 Januari 2018 om 14:17

Commercieel Klantadviseur bij Hoorspecialist in Ede

Jij neemt telefonisch contact op met mensen die eerder een gehoortest hebben laten afnemen bij een van de Schoonenberg winkels. Tijdens dit gesprek is het jouw doel om een goed beeld te krijgen van de klantsituatie. Heeft de klant nog steeds last van een slecht gehoor? Maakt de klant gebruik van een gehoortoestel? En is de klant tevreden over het gehoortoestel? Jij nodigt de klant uit om ter controle een gratis test te doen in de winkel en informeert de klant over de mogelijkheid om na de test het hoortoestel 2 weken lang kosteloos op proef te nemen. Daarna plan je voor de kant een afspraak in bij een winkel bij hem of haar in de buurt en plan je de afspraak in in het systeem van de winkel.

Jij gaat aan de slag in het klantcontact team van een bekende organisatie op het gebied van hoortoestellen. Binnen de klantcontact afdeling heerst er een prettige informele werksfeer en is er voldoende ruimte voor zelfstandigheid, eigen verantwoordelijkheid, durg en himor. Binnen dit klantcontact team gaan een goede werksfeer en gedrevenheid hand in hand.

  • Je ontvangt een salaris van € 9,15 bruto per uur bij 21 jaar en ouder;
  • Onder de 21 jaar gelden er diverse jeugdschaallonen; 
  • Je ontvangt hiernaast 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Je krijgt een gedegen en leerzame training on the job;
  • Je krijgt de mogelijkheid om in overleg je uren flexibel in te plannen;
  • Je wordt onderdeel van een leuk team met een diversiteit in samenstelling, eenheidsgevoel en gedrevenheid;
  • Je ontvangt vanaf 10 km reisafstand een tegemoetkoming in de reiskosten of een volledige vergoeding van het OV.

Beschikbaarheid

  • Jij bent minimaal 16 uur en maximaal 40 uur beschikbaar (+ 4 flexibel inzetbare uren);
  • Jij bent flexibel beschikbaar tussen de openingstijden van het klantcontact center;
  • De openingstijden zijn van maandag tot en met vrijdag van 10.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 14.00 uur;
  • Jij bent per week minimaal 2 avonden of 1 avond en de zaterdag beschikbaar;
  • Jij bent beschikbaar voor een training van 1 week van 17.00 tot 21.00 uur;
  • Voor deze functie zijn wij doorlopend op zoek naar nieuwe medewerkers.

Opleiding & competenties

  • Je beschikt minimaal over een MBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt affiniteit met klantcontact;
  • Je bent commercieel ingesteld en communicatief vaardig;
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend;
  • Je kunt je goed inleven in de situatie van de klant.
  • 10 Januari 2018 om 14:15

Sales medewerker Marktplaats

Voor Marktplaats zijn wij op zoek naar enthousiaste sales medewerkers!

Als sales medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor de zakelijke klanten. Jij beantwoordt de vragen over het gebruik van Marktplaats en biedt eventueel nieuwe producten aan. In deze functie zal jij de relaties met de zakelijke klanten gaan opbouwen en onderhouden. Het is daarom van belang dat jij proactief bent en altijd voor het maximale resultaat gaat!

Voor deze sales functie ga jij aan de slag bij Marktplaats in Groningen. De opdrachtgever hecht veel waarde aan jouw persoonlijke ontwikkeling. Je komt te werken in een professionele werkomgeving waar plezier en teamwork erg belangrijk zijn!

Voor de functie van sales medewerker vragen wij het volgende:

  • Een bruto uurloon van €9,58 per uur;
  • Reiskosten vergoeding vanaf 10 KM;
  • De mogelijkheid om parttime of fulltime te werken;
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling;
  • Goede coaching en begeleiding tijdens jouw loopbaan.

De afdeling is open tussen de volgende tijden:

  • Maandag t/m vrijdag 08:00 - 22:00 uur;
  • Zaterdag 10:00 - 16:00 uur.

 

Voor deze commerciële vacature vragen wij het volgende:

  • MBO 4 werk- en denkniveau;
  • Beschikbaar vanaf 22 januari voor minimaal 28 uur;
  • Commerciële werkervaring is een pré!;
  • Geen vakantieplannen de komende drie maanden;
  • Doorzettingsvermogen.
  • 10 Januari 2018 om 13:39

Klantenservice medewerker

Help jij klanten graag met een tevreden gevoel verder? Reageer dan op deze leuke vacature! Binnen deze leuke klantenservice functie zal jij telefonisch vragen van (toekomstige) klanten beantwoorden. Je informeert klanten over verzekeringsproducten en achterhaald de klantbehoeftes om hier vervolgens op in te spelen. Uit de telefoongesprekken die jij voert volgen administratieve werkzaamheden. Deze administratieve werkzaamheden zullen ook door jou netjes worden afgehandeld!

Je zal aan de slag gaan op de afdeling Schade. Op deze afdeling word je gestimuleerd om te blijven leren en naar eigen verantwoordelijkheid te handelen. Je zal goed begeleid worden en kunt bij vragen altijd terecht bij je collega's. Samen met je collega's ga je de klanten servicegericht verder helpen!

Wij bieden binnen deze functie het volgende:

  • Een salaris van € 11,32 per uur;
  • Naast het salaris ontvang je 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Een reiskostenvergoeding;
  • Een doorbetaalde interne training van 3 weken, zodat jij volledig klaargestoomd wordt voor deze functie;
  • Goede opleidingsmogelijkheden, waaronder het behalen van je Wft diploma;
  • Flexibele werktijden: Ma tot Vr tussen 08.00 uur en 21.00 uur en op Za tussen 09.00 uur en 17.00 uur.

Wij vragen binnen deze functie het volgende:

  • Je hebt minimaal MBO4 - HBO werk- en denkniveau;
  • Je bent 20 - 28 uur, 24 - 32 uur of 28-36 uur per week beschikbaar;
  • Je bent minimaal 2 avonden beschikbaar;
  • Je bent minimaal 1 zaterdag per maand beschikbaar;
  • Je hebt een service gerichte instelling;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en schrift.

  • 9 Januari 2018 om 15:59

Whatsapp Vacature - Commercieel medewerker Arnhem

Jij wordt commercieel medewerker en niet zomaar een! Jij wordt een ware held die zowel nieuwe als bestaande klanten gaat helpen met diverse vragen over het abonnement naar hun interesse. Aan jou de taak om ervoor te zorgen dat de klanten die al een abonnement hebben via T-Mobile te behouden en de nieuwe klanten te motiveren om er een af te sluiten. Ben jij of ken jij iemand die dit leuk vindt? Solliciteer dan of stuur deze vacature door, zodat je deze donderdag al op gesprek kunt komen!

T-Mobile is op zoek naar leuke collega's die gemotiveerd zijn en ook waarde hechten aan een goede werksfeer. Er wordt zo nu en dan een grapje gemaakt maar ook wordt er door het hele team kei hard gewerkt en jouw hulp is dus meer dan welkom! Binnen T-Mobile zijn verschillende doorgroeimogelijkheden voor degene die dat graag willen en het goed doen. Een mooi toekomstperspectief dus!

In ruil voor jouw werkzaamheden ontvang jij €2000,- bruto per maand als jij 40 uur per week zou werken. Daarnaast kan je dat salaris significant verhogenb met de bonussen die je gaat behalen! Ook vakantiedaguren, vakantiegeld en reiskostenvergoeding komen kun je er nog eens bij optellen. Dat is dus niet mis!

Ben jij iemand die 16 uur per week beschikbaar is, minimaal een MBO 4 diploma heeft, empathisch, enthousiast en gemotiveerd is? Reageer dan gelijk, zodat jij volgende week nog op gesprek kunt!

  • 9 Januari 2018 om 14:53

Medewerker incasso bij GGN

Als medewerker Incasso op de klantenservice afdeling bij GGN ben je verantwoordelijk voor diverse taken in het incaso- executietraject van debiteuren. Je zoekt telefonisch contact met de debiteuren om de juiste informatie te vergaren. Hierna ga je samen met hen zoeken naar een oplossing en maak je duidelijke (betaal) afspraken. Deze teleoontjes en de afspraken leg je nauwkeurig vast in de verschillende systemen. Voor deze functie moet je snel kunnen schakelen en je voert je taken uit met inlevingsvermogen en veel overtuigingskracht.

Binnen deze functie ga jij aan de slag bij GGN in Tilburg. De locatie is goed te bereiken met het Openbaar Vervoer. Daarbij komt kijken dat de reiskosten op deze manier 100% vergoed worden! GGN is een grootschalig bedrijf, maar hier is, door de informele sfeer op de werkvloer, niks van te merken. Verder staat de klant bij GGN ten alle tijde centraal.

  • Een startsalaris van € 10,50;
  • Flexibele werktijden tussen 24 en 32 uur;
  • Goede begeleiding;
  • Een professionele werkomgeving.

  • Je bent HBO werk en denkniveau;
  • Je bent flexibel inzetbaar;
  • Je bent beschikbaar voor een fulltime training;
  • Je kan op korte termijn starten;
  • Je bent minimaal twee dagen beschikbaar tot 19.00 uur;
  • Je kan snel schakelen en werkt gestructureerd.
  • 8 Januari 2018 om 13:32

Fulltime Klantenservice medewerker

Voor de bekende verzekeringsmaatschappij Achmea zijn wij opzoek naar een Klantadviseur Schade. Jouw werkdag bestaat uit; telefoontjes opnemen om de klant zo goed mogelijk te helpen, het verwerken van dossiers in verschillende systemen en zorgen dat alles netjes afgehandeld wordt. Snel kunnen schakelen is dus een must! Ben jij gedreven, resultaatgericht en flexibel? Kan jij je hoofd koel houden in lastige situaties? Heb jij ruime ervaring in de klantcontact wereld en ben je hierdoor klantvriendelijk en sociaal? Dan zijn wij opzoek naar jou!

Je komt te werken voor Achmea, bekend van de verzekeringsspotjes ''even Apeldoorn bellen''. Voor de functie Klantadviseur Schade zoeken wij kandidaten voor de vestiging in Tilburg. Het kantoor in Tilburg is goed te bereiken vanaf het centraal station en heeft ruime openingstijden (08:00 - 21:00 uur). Door de ruime openingstijden kan je deze baan goed combineren met een gezin of studie.

Je wordt geplaatst in een team met gemotiveerde en gezellige collega's. Hier ben je ingedeeld op de afdeling schade. Je helpt de klant in verschillende situaties zoals; autopech in het buitenland, vragen in hoeverre een schade wordt gedekt en bijvoorbeeld aansprakelijkheid van schade. Dit doe je natuurlijk op een klantvriendelijke manier waarin je veel empathie toont.

Zie jij jezelf helemaal passen in deze functie? Dan lees jij hieronder wat wij voor jou kunnen betekenen:

  • Een salaris van € 12,81 per uur (bruto);
  • Je bouwt 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren op;
  • 100% reiskostenvergoeding zowel met het ov als met ev op basis van een staffel;
  • Toeslagen in de avonduren (van 19:00 tot 21:00) en op zaterdag;
  • Je krijgt vijf weken training intern, waarbij je de laatste weken gaat bellen onder begeleiding;
  • Via FINTREX je Wft Schade en Wft Basis certificaat gaat behalen;
  • Een collectieve zorgverzekering en een sportschoolabonnement.

Dat jij minimaal HBO werk- en denkniveau hebt, je 30 tot 36 uur per week beschikbaar bent en minimaal 2 avonden per week en 1 zaterdag per maand wilt werken. Je bent in het bezit van een Wft Basis en Schade of je wilt deze graag behalen via FINTREX. Ook ben jij bekend in de klantcontactwereld en heb je affiniteit met de verzekeringsbranche.

  • 8 Januari 2018 om 12:35
โŒ