[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

๐Ÿ”’
โŒ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
Vandaag โ€” 22 Oktober 2018Telefonisch Werk

Bijbaan Klantenservice T-Mobile Sales

Ben je op zoek naar een parttime functie of bijbaan in de regio Enschede? In de functie van klantenservice medewerker T-Mobile Sales zorg jij voor een warm klantgesprek waarin jij klanten van het beste advies voorziet (vanaf 12 uur per week).

Deze klanten bellen jou op omdat zij een vraag hebben over een van de T-Mobile producten of abonnementen. Door goed te luisteren en door te vragen, zorg jij ervoor dat zij de juiste producten of diensten aangeboden krijgen wat matcht met hun behoeftes en wensen.

Deze klantenservice bijbaan of parttime job zorgt voor relevante werkervaring op je CV. Waarom? Je gaat aan de slag met je communicatieve en commerciële skills. Vooraf volg je een leuke (betaalde) training!

Je gaat via Cendris werken voor T-Mobile. Werken voor dit bekende Telecom merk betekent dat je aan de slag gaat binnen een dynamische, jonge en professionele organisatie waarin jij jezelf kunt ontwikkelen en een betaalde training aangeboden krijgt.

Voor deze bijbaan klantenservice medewerker vacature kun jij het volgende verwachten:

  • Bonussen! Die weleens kunnen oplopen tot €1.000,- per maand;
  • Startsalaris van €9,20 bruto per uur vanaf 22 jaar en ouder;
  • Energieke collega's;
  • Te gekke teamleiders;
  • Een leerzame (betaalde) training met handige tips;
  • Flexibele en ruime openingstijden.

  • MBO werk - en denkniveau
  • Minimale beschikbaarheid van 12 uur
  • Inzet, flexibiliteit en enthousiasme
  • Je bent flexibel beschikbaar in de avonden
  • Je bent 2 zaterdagen per maand beschikbaar
  • 22 Oktober 2018 om 17:15

Medewerker sales support

Wil jij werken in een snelgroeiend, ambitieus en nieuw team met veel doorgroeimogelijkheden? Start dan nu als Medewerker Sales Support (24-40 uur) bij PCS in Zwolle. Naast het uurloon van € 12,05 incl. heeft PCS een interessant bonussysteem, wat kan oplopen tot € 300,- bruto per maand!

Als Medewerker Sales Support heb jij telefonisch contact met de zakelijke klanten van KPN. Jij herkent als geen ander de verkoopsignalen. Jij weet gebruik te maken van deze signalen door je communicatieve skills en kennis van de producten in te zetten.

PCS is een snelgroeiend facilitaire klantcontactcenter. Omdat ze zo snel groeien is er recent een nieuwe vestiging geopend in Zwolle. Jij gaat als Medewerker sales support hier aan de slag. Jij komt terecht in een gedreven team. Net als jij willen jouw collega's de beste resultaten behalen. PCS ondersteunt hun medewerkers dan ook door het aanbieden van diverse trainingen en coaching.

 Als medewerker sales support krijg jij:

  • Een bruto uurloon van € 12,05 incl.;
  • Bonussen die kunnen oplopen tot € 300,- bruto per maand;
  • Trainingen en coaching;
  • De mogelijkheid om vanaf 24 uur per week aan de slag te gaan;
  • Flexibiliteit om zelf je uren in te delen.

  • Enige werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Minimaal 24 uur per week beschikbaar;
  • Doorzettingsvermogen en gedreven om de beste resultaat te behalen.
  • 22 Oktober 2018 om 11:26
OuderTelefonisch Werk

Incassomedewerker GGN

Als Incassomedewerker bij GGN in Tilburg kun jij hét verschil maken voor de klant. Je komt te werken op de klantenservice afdeling waar jij je voornamelijk bezig gaat houden met het zoeken naar passende oplossingen voor betalingsregelingen.
Je hebt de mogelijkheid om je eigen uren te kiezen (minimaal 24 uur). Het bruto uurloon bedraagt € 10,50 per uur en je krijgt reiskosten vergoeding voor zowel eigen vervoer als met OV.
Als Incassomedewerker werk je zelfstandig binnen een hecht team.

GGN in Tilburg biedt jou een stabiele en gezellige werkomgeving. Bij GGN kom je terecht in een professionele organisatie waar een informele werksfeer hangt.
De werklocatie is goed te bereiken met OV (slechts 2 haltes met de bus vanaf Tilburg CS) en met eigen vervoer.  

Als Incassomedewerker bij GGN moet jij weten dat:

  • Je recht hebt op reiskosten vergoeding voor zowel eigen vervoer als met OV;
  • Je krijgt een bruto uurloon van € 10,50 per uur;
  • Je kan je eigen uren kiezen (minimaal 24 uur);
  • Je krijgt een fulltime training van 4 weken;
  • Je hebt zicht op werk voor een langere periode.

  • Relevante werkervaring op het gebied van telefonisch klantcontact;
  • Affiniteit met incassowerkzaamheden;
  • Minimaal 24 uur en maximaal 32 uur per week inzetbaar;
  • Minimaal 2 avonden per week tot 19:00 uur beschikbaar (je wordt er 1 van ingepland);
  • Iemand die stevig in zijn schoenen staat en klantgericht te werk gaat.
  • 19 Oktober 2018 om 11:58

Callcenter bijbaan

Kom werken bij PCS in Almere, een Callcenter bijbaan in een gezellige en dynamische omgeving! Het salaris wat jij hier ontvangt is € 11,05 (incl.) bruto per uur, met kans op bonussen en jij kan flexibel aan de slag tussen de 16-40 uur per week.

Wat ga jij eigenlijk doen in deze Callcenter bijbaan? Jij gaat aan de slag voor de Hartstichting en het doel is om fondsen te werven. Om dit te laten slagen neem jij telefonisch contact op met bedrijven, zet jij jouw overtuigingskracht in en informeer jij het bedrijf met enthousiasme over de Hartstichting.

Wil je weten hoe jouw eerste werkdag er bij deze Callcenter bijbaan eruitziet? Bekijk deze link!

Wat bieden wij jou in deze Callcenter bijbaan aan:

  • Een start salaris van € 11,05 bruto per uur, dit is inclusief reserveringen;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Leuke bonussen bovenop jouw salaris;
  • Flexibel inplanbare uren tussen de 16-40 uur per week;
  • Avonden en weekenden vrij;
  • Professionele coaching en begeleiding;
  • Diverse doorgroeimogelijkheden.

In deze Callcenter bijbaan is het belangrijk dat jij goed kan communiceren en een echte doorzetter bent! Jij vindt het leuk om mensen te overtuigen of bent gemotiveerd om dit te leren. Verder heb jij een proactieve houding en hebt verantwoordelijkheidsgevoel.

  • 19 Oktober 2018 om 08:58

Commercieel medewerker

Vind jij het belangrijk om het maximale uit je baan te halen en wil je een goed doel ondersteunen? Kom dan werken als Commercieel medewerker voor de Hartstichting bij PCS in Almere. Je kunt aan de slag tussen 16- 40 uur voor € 11,05 incl. bruto per uur.  

Als Commercieel medewerker bij de Hartstichting ga jij met je team, telefonisch bedrijven benaderen. In dit gesprek kom je achter het maatschappelijk belang van dit bedrijf, jij speelt hierop in door te vragen of het bedrijf een donatie wil doen.

Wanneer je start als Commercieel medewerker kom je terecht bij PCS in Almere. De vestiging in Almere is op 5 minuten lopen van het station Almere-Muziekwijk en heeft voldoende gratis parkeergelegenheid. Jij gaat aan de slag op de afdeling van de Hartstichting. Je team bestaat uit gedreven en enthousiaste mensen die zich volledig inzetten voor het verwerven van donaties voor de Hartstichting.

Wat bieden wij jou als Commercieel medewerker bij de Hartstichting:

  • Een bruto uurloon van € 11,05 incl.;
  • Flexibele werktijden tussen 16-40 uur;
  • Een reiskostenvergoeding vanaf 10 km;
  • Een fijn bonussysteem;
  • Avonden- en weekenden vrij;
  • Training en coaching;
  • Een gezellig team.

  • Jij hebt ervaring in klantcontact;
  • Jij bent minimaal 16 uur per week beschikbaar;
  • Jij kan goed luisteren;
  • Jij kan goed mensen overtuigen.
  • 18 Oktober 2018 om 14:20

Klantcontact medewerker Commercieel

Ben jij resultaatgericht en heb jij een commerciële houding? Dan kan jij voor € 11,- bruto per uur zowel parttime (16-20 of 20-25) als fulltime (32-40) aan de slag als Klantcontact medewerker Commercieel bij XS4ALL in Amsterdam.

Om als Klantcontact medewerker Commercieel aan de slag te gaan, moet jij communicatief zeer vaardig zijn. Het kunnen realiseren van een goede sale of save (behouden van een klant) staat namelijk centraal in deze functie. Het maakt niet uit hoe lang jij over een gesprek doet, klanttevredenheid staat voorop. Bij XS4ALL krijg jij alle ruimte om je werk op jouw manier te doen.

Als Klantcontact medewerker Commercieel kom jij te werken bij XS4ALL in Amsterdam, vlakbij station Sloterdijk. In het team waarin jij komt te werken is er sprake van veel collegialiteit en een informele sfeer, waarbij jij volledig jezelf kan zijn. Daarnaast hecht XS4ALL er waarde aan als jij een tikkeltje eigenwijs bent, geheel volgens de Yellow Spirit van het bedrijf.  

Als Klantcontact medewerker Commercieel bieden wij jou het volgende:

  • Een salaris van € 11,- bruto per uur;
  • Flexibele werktijden van maandag t/m vrijdag tussen 8:00-20:00 uur en op zaterdag tussen 8:00-17:00 uur;
  • Zowel parttime (16-20 of 20-25) als fulltime (32-40) werkplekken;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km: 100% voor OV, staffelvergoeding voor EV.

Wij vragen het volgende van een Klantcontact medewerker Commercieel:

  • Een afgeronde MBO4 diploma en/of HBO werk- en denkniveau;
  • Flexibiliteit: 1 avond per week en om de week een zaterdag werken;
  • Jij bent altijd beschikbaar op maandag;
  • Beschikbaar voor een fulltime training van drie weken;
  • Jij bezit veel klantcontact ervaring, met als pré ervaring op een commerciële afdeling.
  • 18 Oktober 2018 om 15:57

Callcenter medewerker Rechtsbijstand

Jij bent het visitekaartje van Achmea als Callcenter medewerker Rechtsbijstand. Jij handelt alle telefoontjes goed af en de klant voelt zich hierbij ook echt geholpen. De volgende vragen kan jij hierbij verwachten:

  • Wat moet ik doen bij geluidsoverlast van mijn buurman?
  • Mijn werkgever wil mij ontslaan, kan dit zomaar?
  • Iemand heeft schade aangebracht aan mijn auto, wat moet ik nu doen?

Ben jij proactief om de klanten te helpen met deze vragen? Ben jij hierbij communicatief vaardig? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Jij komt terecht bij de grootste verzekeringsmaatschappij van Nederland, namelijk Achmea! Jij gaat de gemotiveerde afdeling Rechtsbijstand versterken. De afdeling is erg gemotiveerd en heeft een ‘continu verbeter’-mentaliteit. De antwoorden op bijvoorbeeld de boven gestelde vragen zal jij dan ook altijd proberen te verbeteren, zodat de klant nog verder op weg geholpen kan worden.

  • Een baan voor tussen de 32 en 36 uur per week;
  • Een brutosalaris van € 11,91 per uur;
  • Een tijdelijke baan waarin de kans op verlenging groot is bij goed functioneren;
  • De mogelijkheid om collectief een zorgverzekering en een sportabonnement af te sluiten via FINTREX;
  • Een reiskostenvergoeding vanaf 10 km volgens staffel bij eigen vervoer en 100% bij reizen met het OV.

Naast dat jij gedreven, empathisch en klantvriendelijk bent, vragen wij ook het volgende:

  • Minimaal MBO 4 diploma en/of HBO werk- en denkniveau;
  • Relevante werkervaring in de callcenter wereld;
  • Beheersing van de Nederlandse taal in zowel woord als geschrift;
  • Beheersing van computervaardigheden en toepassingen;
  • Flexibel inzetbaarheid van 32-36 uur per week.
  • 16 Oktober 2018 om 16:03

Customer Servicemedewerker

De achterliggende vraag achterhalen bij de klant dat is wat je gaat doen als Customer Servicemedewerker bij XS4ALL in Amsterdam. Ze werken met verschillende urencategorieën tussen de 16 en 40 uur. Hierbinnen ben je flexibel inzetbaar. Je verdient een mooi uurloon van € 11,00 bruto per uur. 

Jij wordt gebeld met vragen over bijvoorbeeld de pakketdiensten die XS4ALL aanbiedt. Met jouw analytische vermogen en commerciële houding ga je in op de klantvraag en bied jij als Customer Servicemedewerker een passend aanbod aan.

Je gaat aan de slag in Amsterdam bij de provider XS4ALL. Als Customer Servicemedewerker kom je terecht op een afdeling met een open en informele werkcultuur. Je werkt niet met een script waardoor je de mogelijkheid hebt om je eigen creativiteit hierop los te laten.

Ze zijn gevestigd vlakbij het Station Sloterdijk en dus makkelijk te bereiken met het OV. De openingstijden zijn van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 8.00 tot 17:00 uur.

Wij kunnen jou als Customer Servicemedewerker het volgende bieden:

  • Een bruto uurloon van € 11,00;
  • Vakantiegeld en vakantiedaguren;
  • Reiskostenvergoeding;
  • De mogelijkheid om parttime of fulltime te starten;
  • Je kan collectief een zorgverzekering en/of sportabonnement afsluiten via FINTREX.

Als Customer Servicemedewerker voldoe je aan de volgende eisen:

  • Je bent minimaal in het bezit van een MBO4 diploma;
  • Je bent beschikbaar in één van de volgende uren categorieën: 16-20 / 20-25 / 32-40 uur per week;
  • Ervaring met klantcontact met als pré in de sales;
  • Je bent 1 avond per week en 2 zaterdagen per maand beschikbaar;
  • Je bent minimaal 4 dagen beschikbaar, waarvan de maandag een vereiste is.
  • 16 Oktober 2018 om 14:18

Service & Sales medewerker XS4ALL

Als Service en Sales medewerker ben jij het visitekaartje van XS4ALL in Amsterdam. Je kan werken in verschillende urencategorieën tussen de 16 en 40 uur per week met een mooi uurloon van € 11,00.

Je komt met veel verschillende mensen in contact met uiteenlopende vragen. Zo kan het gaan om een adreswijziging maar ook kan het zijn dat je meer informatie moet geven over beschikbare pakketten. Als Service en Sales medewerker werk je met als uitgangspunt dat de klant tevreden ophangt met wellicht een mooi aanvullend pakket.

Je gaat aan de slag bij XS4ALL in Amsterdam, ze zijn gevestigd naast het station Sloterdijk. Op de afdeling voor Service en Sales medewerkers werken ze niet met een tijdsklok, je kan dus echt de tijd nemen voor de klant om hen het beste advies te geven. Middels een interne training en intensieve begeleiding geven ze je de beste start die je kan krijgen. Daarnaast stimuleren ze ook je zelfontwikkeling.

Naast dat je een mooi salaris van € 11,00 bruto per uur krijgt bieden wij jou als Service en Sales medewerker het volgende:

  • Je bouwt vakantiegeld en vakantiedagen op;
  • Je hebt de mogelijkheid om collectief een zorgverzekering en/of sportabonnement af te sluiten via FINTREX;
  • Je kan kiezen uit verschillende urencategorieën tussen de 16 en 40 uur;
  • Je ontvangt een reiskostenvergoeding vanaf 10 km.

Je beschikt als Service en Sales medewerker over deze punten:

  • Je bent in het bezit van minimaal een MBO4 diploma;
  • Je hebt ervaring met (telefonisch) klantcontact;
  • Je bent minimaal 4 dagen per week inzetbaar, maandag is een vereiste;
  • Je bent 1 avond per week en 2 zaterdagen per maand beschikbaar.
  • 16 Oktober 2018 om 14:18

Klantenservice medewerker BCC

Ben jij op zoek naar een servicegerichte baan? Ga dan aan de slag als Klantenservice medewerker bij BCC in Utrecht! Je kan hier tussen de 16 en 38 uur werken en een salaris verdienen tussen € 9,84 en € 10,16 bruto per uur.

Wanneer je start als Klantenservice medewerker bij BCC in Utrecht, heb je telefonisch contact met alle (potentiële) klanten van BCC. Dit is een servicegerichte functie dus jij wordt gebeld door klanten die diverse vragen hebben over de producten en diensten die BCC aanbiedt. Empathisch vermogen, luistervaardigheden en sterke communicatieve vaardigheden zijn de kernwoorden van deze functie. Dus spreken deze woorden jou aan? Solliciteer dan snel! 

Als je aan de slag gaat als klantenservice medewerker bij BCC dan is jouw werkplek te vinden in het winkelcentrum The Wall in Utrecht. Je gaat dus echt werken in een winkel van BCC, hier heeft BCC namelijk een aparte klantenservice afdeling gebouwd! Hoe tof is het dat jij een product, waar de klant een vraag over heeft, er gewoon bij kan pakken? Je komt in een redelijk nieuw en zelfsturend team terecht. Samen dragen jullie de verantwoordelijkheid om alle klanten tevreden te houden!

Als je aan de slag gaat als klantenservice medewerker bij BCC in Utrecht, dan bieden wij:

  • Een bruto uurloon tussen de € 9,84 en € 10,16 (vanaf 22 jaar);
  • Flexibiliteit: je kan werken tussen de 16 en 38 uur;
  • Een collectieve zorgverzekering en/of sportabonnement via FINTREX;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km.

Als je als klantenservice medewerker bij BCC in Utrecht aan de slag wilt, dan vragen wij:

  • Je beschikt over minimaal MBO 4 werk- en denkniveau;
  • Je kan tussen de 16 en 38 uur werken;
  • Je bent enthousiast en hebt een empathisch vermogen;
  • Je bent 2 avonden per week en 2 weekenden per maand beschikbaar.
  • 16 Oktober 2018 om 13:59

Commercieel medewerker B2B

Houd jij ervan om jezelf uit te dagen door B2B contact? Word dan onze nieuwe Commercieel medewerker bij PCS in Nijmegen. Je kan 24-32 uur werken en je salaris is € 9,20 (exclusief reserveringen en bonussen). 

Als Commercieel medewerker B2B ga jij je inzetten voor de Hartstichting. Wanneer je bedrijven benadert leg je hen uit wat de Hartstichting doet met de donaties die zij ontvangt. Aan het einde van je gesprek vraag je deze bedrijven om een donatie en zorg jij ervoor dat jij je target behaald. Lukt dit, sleep je ook een bonus binnen... Win-win voor iedereen.

Elke dag overlijden er meer dan 100 mensen en komen er meer dan 1.000 mensen in het ziekenhuis terecht door hart- en vaatziekten. Door de Hartstichting wordt er geld ingezameld voor onderzoeken. Het doel van de Hartstichting is dat dit aantal met 25% afneemt. Help jij mee?

Wanneer je bij PCS komt werken als Commercieel medewerker B2B bieden wij jou:

  • Een mooi salaris van € 9,20 (exclusief reserveringen en bonussen);
  • Daarnaast bouw je vakantiedagen en vakantiegeld op;
  • Je bent de avonden en weekenden gegarandeerd vrij;
  • Je hebt de mogelijkheid om zelf je beschikbaarheid op te geven;
  • Tot slot kom je te weken in een divers, maar hecht team.

  • Jij bent niet op je mondje gevallen; 
  • Jij weet anderen te overtuigen om een donatie te doen voor de Hartstichting;
  • En verder ben je flexibel 24-32 uur per week beschikbaar.
  • 16 Oktober 2018 om 10:37

Verkoper B2B

Op zoek naar een fijne werkplek waar je snel aan de slag kunt en waar jij aan jouw communicatieve vaardigheden kunt werken? Dat kan bij PCS in Almere als Verkoper B2B! Jouw uurloon? € 12,05 (incl.) bruto per uur en jouw werktijden kan jij tussen de 24-40 uur per weer flexibel inplannen.

Als Verkoper B2B ga jij telefonisch ondernemers benaderen die producten afnemen van KPN. Tijdens het gesprek ga jij na hoe tevreden iemand is over KPN, vraag je naar de wensen en behoeftes en weet daaropin te spelen met het perfecte aanbod.

PCS is een groot facilitair contactcenter en neemt verschillen klantcontact processen over van allerlei bedrijven, met KPN als één van de grootste opdrachtgevers. KPN verbindt mensen met de wereld om hen heen en daar ga jij als Verkoper B2B bij PCS bij helpen. Zelf is PCS een professionele werkgever met een open en informele werksfeer.

Wat bieden wij jou als Verkoper B2B:

  • Een start salaris van € 12,05 (incl.) bruto per uur;
  • Reiskosten worden vergoed vanaf 10KM;
  • Leuke bonussen bovenop jouw salaris;
  • Een betaalde training;
  • Er kan 24-40 uur gewerkt worden per week;
  • Diverse doorgroeimogelijkheden;
  • Gezellige werksfeer en leuke teamuitjes.

Als Verkoper B2B vind jij het leuk om gesprekken te voeren met ondernemers en ben jij beschikbaar om tijdens kantooruren te werken. Uiteraard beschik je over een goede dosis overtuigingskracht en geef je niet op als het even tegenzit!

  • 16 Oktober 2018 om 13:17

Telefonische sales medewerker KPN

Commercieel werken, resultaten behalen en klanten tevreden stellen. Dat is wat jij gaat doen als telefonische sales medewerker KPN (24-40 uur) bij PCS in Almere voor € 12,05 bruto per uur.

Jij weet het juiste advies te geven aan zakelijke klanten van KPN die jij actief benadert en jij weet ze te overtuigen om nieuwe producten of diensten af te nemen. Jouw belangrijkste taak is het onderhouden van een goede klantrelatie. Met jouw overtuigingskracht behaal jij jouw targets met gemak en sleep jij bonussen binnen tot wel € 300 euro per maand. Het salaris dat bij deze functie hoort is € 12,05 bruto per uur (incl. reserveringen). Als telefonische sales medewerker KPN ga jij al aan de slag vanaf 24 uur.

PCS is een facilitair callcenter gevestigd in Almere. Naast klantgerichtheid staat zelfontwikkeling van de medewerkers hier hoog in het vaandel. Jij wordt begeleid door middel van coaching op de job en verschillende trainingen. Binnen PCS zijn er verschillende mogelijkheden om door te groeien naar een andere functie of project.

Als telefonische sales medewerker KPN bij PCS in Almere bieden we jou het volgende:

  • Een toffe sales functie bij één van de meest bekende telecomproviders van Nederland;
  • Een salaris van € 12,05 inclusief reserveringen;
  • Bonussen tot wel € 300,- per maand bij het behalen van je targets;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km;
  • Avonden en weekenden vrij;
  • Informele werksfeer en team van ambitieuze en gedreven collega's.

  • Jij hebt enige sales ervaring;
  • Jij bent beschikbaar voor minimaal 24 uur per week;
  • Jij bent proactief, leergierig en communicatief sterk.
  • 15 Oktober 2018 om 13:59

Werken bij ING in Ede

Om 08:30 uur logt Irene in op haar werkstation in Ede, met een kop koffie. De ochtend begint rustig, maar na zo'n 20 minuten mailafhandeling beginnen de calls dan wel echt op gang te komen. Om kwart over 9 krijgt zij Marco aan de lijn, een man die belt met een vraag over zijn reisverzekering. Hij vertelt dat hij een reis naar Zanzibar heeft geboekt om daar 5 maanden surfles te geven. Na een korte uitwisseling van ervaringen -ze moet wel op haar afhandeltijd letten- geeft ze hem het advies om een Uitgebreide Doorlopende Reisverzekering af te sluiten. Hij gaat immers buiten Europa op reis en dan wil je je niet druk hoeven maken over een eventueel surfongeval of diefstal van kostbare spullen.

Na het in orde maken van de verzekering, sluit Irene het gesprek af en voert ze wat wijzigingen door in Marco's polis. Word jij Irene's nieuwe collega?

Je werkt in een team van ongeveer 50 enthousiaste en (klant)gedreven collega’s en de sfeer binnen het team is informeel. Veiligheid, vertrouwen en verantwoordelijkheid zijn de pijlers waarop de huisregels zijn gebaseerd. In de praktijk betekent dat zij niet met scripts werken, dat je open staat voor feedback en dat je integer omgaat met informatie van klanten en processen.

Belangrijk om te weten: In 2019 verhuist de afdeling naar Arnhem. Het is dus belangrijk dat je niet te ver van Arnhem woont.

Wanneer jij de nieuwe Klantcontactmedewerker wordt, krijg je het volgende:

  • Salaris van € 12,54 bruto per uur;
  • Meerdere urencategorieën mogelijk tussen de 20-40 uur per week;
  • Op zaterdag werken voor een salaris van € 15,68 (125%).

  • MBO4 / HBO werk- en denkniveau;
  • 2 avonden per week beschikbaar om te werken;
  • 1 zaterdag per 4 weken beschikbaar om te werken;
  • Ervaring in een klantcontactfunctie.
  • 19 Oktober 2018 om 12:18

Incasso Medewerker bij GGN Tilburg

Als medewerker op de klantenservice Incasso heb je telefonisch contact met particuliere klanten die in een incassotraject zitten. Je zorgt ervoor dat je juiste informatie verkrijgt. Hiermee kan je de klant adviseren en (betaal) afspraken maken. Ook zorg je voor een correcte vastlegging van de gemaakte afspraken.

Je komt te werken voor GGN in Tilburg. GGN heeft drie kernwaarden als het aankomt op hun medewerkers. Dit zijn resultaatgericht, mensenkennis en teamspirit. Hiermee willen ze vooral laten blijken dat ze het belang van de medewerkers voorop stellen. Het bedrijf zorgt er voor dat jij je continu kan ontwikkelen om het beste uit jezelf te halen.

  • Een startsalaris van € 10,50 per uur;
  • 100% reiskostenvergoeding als je gebruik maakt van het Openbaar Vervoer;
  • Je kan minimaal 24 uur tot maximaal 32 uur werken;
  • Flexibele werktijden;
  • Een dynamische werkomgeving.

  • Je bent beschikbaar voor een fulltime training;
  • Je bent minimaal 2 dagen beschikbaar tot 19.00 uur;
  • Je hebt ervaring met een klantcontact functie;
  • Je beschikt over inlevingsvermogen en een portie overtuigingskracht.
  • 15 Oktober 2018 om 13:00

Fulltime Incassomedewerker

Is het je wel eens opgevallen dat bij het net ontmoeten van een persoon, een van de eerste vragen die gesteld wordt is: "en wat doe jij in je dagelijks leven"?

Jij kan die vraag binnenkort gaan beantwoorden met: "Ik ben fulltime klantenservice medewerker op de afdeling incasso bij GGN in Tilburg. Hierbij beantwoord ik vragen van klanten over het incassotraject waarin zij zitten. Dit klinkt ingewikkeld maar omdat ik hiervoor een 4 weekse training heb gehad weet ik precies wat ik moet doen. Het is een leuke uitdaging omdat ik het leuk vind om personen te helpen die niet tevreden zijn over wat zij moeten betalen. Daarvoor moet ik alleen wel sterk in mijn schoenen staan maar dat lukt me wel!".

Zie jij dat wel zitten? Dan is deze job wat voor jou! 

GGN bevindt zich in Tilburg en geeft veel om haar medewerkers. Van de incassomedewerkers tot de receptioniste. Gelijke behandeling is van grote waarde en eigen invulling ter bevordering van je resultaten op werk en zelfontwikkeling zijn daarbij ook erg belangrijk. Ook de omgang met de klant gaat niet alleen maar over geld innen. Het is belangrijk dat een persoon in hun waarde wordt gelaten. Hierbij draait het om het integer en respectvol behandelen van de debiteur, zelfs aan de telefoon.

  • Een mooi uurloon van € 10,50 bruto per uur;
  • Vakantiegeld opbouwen met 8%;
  • Vakantieuren opbouwen met 10%;
  • Goede ontwikkelingsmogelijkheden.

  • Klantencontact ervaring vereist (telefonisch is een pré);
  • MBO4 werk- en denkniveau (minimaal);
  • Affiniteit met de financiële wereld;
  • Fulltime beschikbaar (36 uur).
  • 15 Oktober 2018 om 13:00

Financieel medewerker Incasso GGN Tilburg

Als Incassomedewerker ben jij verantwoordelijk voor het telefonisch afhandelen van al het klantcontact met debiteuren. Jij neemt contact op met deze debiteuren om een betalingsregeling te treffen. Hierbij voorzie jij de debiteuren van correcte en relevante informatie en zorg je ervoor dat je de bezwaren weerlegt. Het is jouw doel om een realistische betalingsregeling te treffen. Na ieder gesprek zorg je voor de administratieve afhandeling in het systeem.

Als medewerker bij GGN Tilburg werk je bij een toonaangevende en professionele organisatie op het gebied van Credit Management. De organisatie hecht veel waarde aan medewerkers die veel plezier beleven aan hun werk. Daarom probeert GGN zich op dit gebied positief te onderschreven. Hier staan 3 kernwaarden centraal: resultaatgerichtheid, mensenkennis en teamspirit.

  • Een salaris van € 10,50 bruto per uur;
  • Naast het salaris bouw je vakantiegeld en vakantiedaguren op;
  • Een uitdagende functie met veel verantwoordelijkheden;
  • Diverse mogelijkheden voor ontwikkeling en coaching.

  • Een MBO4 werk- en denkniveau of hoger;
  • Relevante ervaring met telefonisch klantcontact;
  • Affiniteit of ervaring met financiële dienstverlening;
  • Het bezit van een Wft basis diploma is een pre;
  • Een beschikbaarheid van minimaal 24 uur en maximaal 36 uur per week.
  • 15 Oktober 2018 om 13:00

Telefonisch Incassomedewerker bij GGN Tilburg

Als Telefonisch Incassomedewerker ben je verantwoordelijk voor het telefonisch afhandelen van de dossiers in het reguliere incasso- en executietraject. Hiervoor heb jij telefonisch contact met de debiteuren en is het jouw doel om hen relevante en correctie informatie te verschaffen en om (betaal)afspraken te maken met deze debiteuren. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor alle werkzaamheden die hiermee gepaard gaan. Door gebruik te maken van jouw inlevingsvermogen, overtuigingskracht en goede communicatieve vaardigheden lukt het jou om tot een realistische betalingsregeling te komen. Daarnaast zorg jij voor een correcte vastlegging van alle handelingen en gemaakte afspraken in het automatiseringssysteem.

Je werkt bij GGN in Tilburg. GGN biedt organisaties diverse diensten op het gebied van betalingen, zoals acceptatie, facturatie, debiteurenbeheer, incasso tot de inzet van deurwaarders. GGN hecht veel waarde aan medewerkers die veel plezier beleven aan hun werk. Daarom probeert GGN zich op dit gebied positief te onderschrijven. Hier staan 3 kernwaarden centraal: resultaatgerichtheid, mensenkennis en teamspirit.

Wij bieden voor deze vacature het volgende:

  • Een bruto uurloon van € 10,50;
  • Werken bij een toonaangevende organisatie binnen de financiële sector;
  • Een professionele werkomgeving met een gemotiveerd team;
  • Reiskostenvergoeding: € 0,19 p/km o.b.v. max. 30 km enkele reis (min. 10 km enkel). Voor het Openbaar Vervoer wordt het volledige bedrag vergoed;
  • Goede begeleiding en coaching.

Beschikbaarheid:

  • Voor deze functie ben jij tussen de 24 en 36 uur per week beschikbaar;
  • Voor deze functie ben jij minimaal 2 avonden (tot 19.00 uur) per week beschikbaar;
  • Voor deze functie ben jij beschikbaar voor een fulltime training van 3 weken;
  • Voor deze functie ben jij beschikbaar tussen de openingstijden van 09.00 tot 19.00 uur;
  • Het is voor deze functie belangrijk dat jij flexibel bent qua inzetbaarheid;
  • Het is de eerste 6 weken na start niet mogelijk om verlof op te nemen.

Opleidingen en competenties:

  • Jij beschikt minimaal over een MBO werk- en denkniveau;
  • Jij hebt minimaal 6 maanden werkervaring met inbound klantcontact;
  • Jij hebt kennis en ervaring met MS Office, zoals Word en Outlook;
  • Jij bent klantgericht, stressbestendig, integer en communicatief vaardig;
  • Het is een pre wanneer jij een goede beheersing hebt van de Engelse taal, in woord en geschrift;
  • Het is een pre wanneer jij beschikt over een Wft diploma.
  • 15 Oktober 2018 om 13:00

Medewerker incasso bij GGN

Als medewerker Incasso op de klantenservice afdeling bij GGN ben je verantwoordelijk voor diverse taken in het incaso- executietraject van debiteuren. Je zoekt telefonisch contact met de debiteuren om de juiste informatie te vergaren. Hierna ga je samen met hen zoeken naar een oplossing en maak je duidelijke (betaal) afspraken. Deze teleoontjes en de afspraken leg je nauwkeurig vast in de verschillende systemen. Voor deze functie moet je snel kunnen schakelen en je voert je taken uit met inlevingsvermogen en veel overtuigingskracht.

Binnen deze functie ga jij aan de slag bij GGN in Tilburg. De locatie is goed te bereiken met het Openbaar Vervoer. Daarbij komt kijken dat de reiskosten op deze manier 100% vergoed worden! GGN is een grootschalig bedrijf, maar hier is, door de informele sfeer op de werkvloer, niks van te merken. Verder staat de klant bij GGN ten alle tijde centraal.

  • Een startsalaris van € 10,50;
  • Flexibele werktijden tussen 24 en 32 uur;
  • Goede begeleiding;
  • Een professionele werkomgeving.

  • Je bent HBO werk en denkniveau;
  • Je bent flexibel inzetbaar;
  • Je bent beschikbaar voor een fulltime training;
  • Je kan op korte termijn starten;
  • Je bent minimaal twee dagen beschikbaar tot 19.00 uur;
  • Je kan snel schakelen en werkt gestructureerd.
  • 15 Oktober 2018 om 13:00

Recruiter

Een nieuwe vestiging, een nieuw team, een nieuwe stap in jouw carrière. In één woord: jouw nieuwe UITDAGING!

Bij FINTREX kan jij fulltime aan de slag als Recruiter in Apeldoorn voor een salaris tussen de € 1.800 tot € 2.300. Je komt te werken in hartje Apeldoorn op een locatie met uitzicht op een mooi park. De locatie is makkelijk bereikbaar met de auto en met het ov doordat het vlak naast het station ligt.

Als Recruiter in Apeldoorn zit je nooit stil en heb je veel afwisselende verantwoordelijkheden. De klanten komen met een uitvraag waarop jij met het team aan de slag gaat om nieuwe klantcontact werknemers voor de opdrachtgever te vinden.

Hoe vindt jij de perfecte match voor jouw opdrachtgevers?

  • Je searcht dagelijks naar nieuwe kandidaten via verschillende online kanalen;
  • Creatief ga jij je bezig houden met het schrijven van vacatures en teasers;
  • Je hebt telefonisch contact met jouw kandidaten om ze te screenen en binnen te halen voor jouw klanten.

 

Geen recruitment ervaring? Geen probleem, tijdens ons OnBoardings programma krijg jij alles geleerd wat jij moet weten om een Recruiter te worden.

Ga je echt stappen maken en groeien in deze functie? Dan ga je ook op bezoek bij de klant om samen te bekijken wat de uitvraag is, wat het profiel van de kandidaten is en hoe jij de werving het beste kunnen aanpakken.

FINTREX is aan het groeien en daar werkt iedereen met veel ambitie aan mee. Doordat FINTREX zo snel groeit is het tijd voor een nieuwe vestiging om zo dichterbij de klant te zijn. In Apeldoorn heb je een leuk team van hardwerkende collega’s die met veel passie en ambitie werken voor de klant en de uitzendkrachten. Ook heb jij nog veel toffe collega’s uit Rotterdam die je tegen komt op borrels, evenementen of als ze bij jullie langskomen in Apeldoorn voor bijvoorbeeld overleg en workshops.

  • Een salaris tussen de € 1.800 en € 2.300 op basis van kennis en ervaring;
  • Een fulltime baan;
  • De kans om je te ontwikkelen als Recruiter;
  • Pensioen bij Nationale-Nederlanden;
  • Een collectieve zorgverzekering
  • Korting op je sportabonnement;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Een werktelefoon.

  • Je bent sociaal, creatief en kan omgaan met targets;
  • Je hebt minimaal een afgeronde MBO 4 opleiding;
  • Je bent fulltime beschikbaar;
  • Je hebt affiniteit met recruitment.
  • 15 Oktober 2018 om 14:07
โŒ