[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

๐Ÿ”’
โŒ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
Gisteren โ€” 15 Augustus 2018Telefonisch Werk

Klantenservice medewerker Outbound

Zet jouw commerciële ervaring in en kom in actie voor de Hartstichting! Wij zijn voor PCS in Almere op zoek naar een Klantenservice medewerker Outbound, verdien € 11,05 (incl.) bruto per uur en je kan hier tussen de 16-40 uur zelf je eigen uren inplannen.

Jij gaat in deze functie potentiele zakelijke klanten benaderen en hierbij is het aan jou als Klantenservice medewerker Outbound om een warme klantrelatie op te bouwen. Jij weet in ieder gesprek de commerciële kansen te benutten en ervoor te zorgen dat zij een jaarlijkse sponsorbijdrage zullen doen. 

PCS wil graag groeien en het liefst samen met jou! Deze organisatie durft in haar mensen te investeren en zo zijn er voor jou als Klantenservice medewerker Outbound tal van doorgroeimogelijkheden in functie of werkplek.

Jij kan als Klantenservice medewerker Outbound het volgende verwachten:

  • Een startsalaris van € 11,05 bruto per uur (incl. reserveringen);
  • Een reiskostenvergoeding als jij verder dan 10KM woont;
  • Een leuke bonusregeling;
  • Een gezellige en dynamische werkomgeving;
  • Een training en individuele coaching;
  • Diverse doorgroeimogelijkheden.

Voordat jij aan de slag kan als Klantenservice medewerker Outbound vragen wij het volgende:

  • Jij schikt niet van een nee;
  • Ervaring in een soort gelijke functie is een pré;
  • Jij bent een echte doorzetter;
  • Jij bent leergierig en staat open voor feedback.
  • 15 Augustus 2018 om 16:18

Callcentermedewerker

In Nederland zijn er ongeveer 1,4 miljoen hart- en vaat patiënten, wil jij ook dat dit minder wordt? Kom voor een salaris van € 11,05 (incl.) bruto per uur werken als Callcentermedewerker bij PCS in Almere en help 32-40 uur per week de Hartstichting zoeken naar oplossingen om ieders hart zo gezond mogelijk te houden!

Hoe help jij als Callcentermedewerker de hartstichting? Door elke dag zoveel mogelijk bedrijven te bellen en ze zo te enthousiasmeren dat zij een jaarlijkse sponsorbijdrage zullen leveren.

Jij gaat als Callcentermedewerker de Hartstichting helpen levens te redden en dit ga jij doen bij PCS in Almere. PCS is een groot facilitair contactcenter met een open en gezellige sfeer. Natuurlijk wordt er ook hard gewerkt en geven zij jouw alle begeleiding die jij nodig hebt om de beste te worden in jouw vak!

Behalve de voldoening dat jij mensen helpt, kan jij ook het volgende verwachten als Callcentermedewerker:

  • Een leuk salaris van € 11,05 bruto per uur inclusief reserveringen;
  • Bonussen bovenop jouw salaris;
  • Vanaf 10KM worden de reiskosten vergoed;
  • Jij kan tussen de 32-40 uur werken per week;
  • Interne trainingen en individuele coaching;
  • Diverse doorgroeimogelijkheden.

Naast dat wij elke dag jouw enthousiasme verwachten, vragen wij ook het volgende:

  • Jij hebt ervaring in klantcontact;
  • Jij bent beschikbaar tijdens kantooruren;
  • Jij hebt sterke communicatieve en commerciële vaardigheden.
  • 15 Augustus 2018 om 16:04

Behaal je Wft diploma en start bij een Verzekeraar

Dan hebben we een leuke kans voor je! Er is op de afdeling Sparen en Beleggen bij Nationale-Nederlanden in Den Haag namelijk plaats voor nieuwe medewerkers. Deze nieuwe medewerkers krijgen de mogelijkheid om kosteloos het Wft-Basis en Wft-vermogen te behalen en uitstekende training on the job te krijgen. Je krijgt al snel veel verantwoordelijkheden en zult je dan ook in een snel tempo ontwikkelen tot een professional op het gebied van financiële dienstverlening.

Zo kun je de afdeling Schade Intermediair bij Nationale-Nederlanden omschrijven. Het is een werkplek waar managers en collega's elkaar aanmoedigen om het beste uit zichzelf te halen. Hier zijn ze altijd op zoek naar hoe zaken beter, sneller en efficiënter kunnen. Jij mag hier als medewerker ook actief aan bijdragen. Het is een prettige werkomgeving waarin jouw persoonlijkheid, talenten en ideeën er toe doen.

Dus, jij wil graag een carrière in de financiële sector? Dan zou dit zomaar jouw beste optie kunnen zijn. Waar wacht je nog op?! Solliciteer snel en wie weet spreken wij elkaar vandaag nog!

  • Het salaris bedraagt €11,32 waarbij je na 3 maanden opslag kan krijgen naar €12,54 bruto per uur;
  • Reiskosten met OV worden volledig vergoed, voor reizen met eigen vervoer is er een vaste vergoeding per KM;
  • Je werkt alleen ma t/m vr tijdens kantooruren in de urencategorie 24-32 of 32-40 uur per week.

  • MBO4+ werk- en denkniveau;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Affiniteit met telefonisch en schriftelijk klantcontact;
  • Een open en flexibele instelling en je bent gewend aan het werken in een snel veranderende omgeving;
  • Ervaring in de financiële sector is een pré.
  • 15 Augustus 2018 om 11:27
OuderTelefonisch Werk

Servicemedewerker Online Webshop

Word jij de nieuwe servicemedewerker voor een Online Webshop in Soest? Jij kan hier zowel parttime als fulltime aan de slag voor € 9,25 bruto per uur.

Als Servicemedewerker voor deze Webshop help jij alle klanten met de vragen die zij hebben omtrent o.a. hun bestelling, over de producten die de Webshop verkoopt en eventuele problemen met de levering. Deze vragen beantwoord jij telefonisch, via de e-mail maar ook via social-media. Ook ga je als Servicemedewerker de klanten adviseren op het gebied van outdoor kleding en outdoor accessoires. Super afwisselende baan dus!

Jij gaat aan de slag bij een klantcontactcenter in Soest voor het project van Atlas for Men. Atlas for Men is een webshop op het gebied van outdoor kleding en accessoires. De afdeling waar jij gaat werken is recent opgezet waardoor er ruimte voor jou is om mee te denken. Samen met het team zorg jij ervoor dat deze nieuwe afdeling een succes is!

Een Servicemedewerker bieden wij:

  • Een bruto uurloon van € 9,25 per uur;
  • Reiskostenvergoeding (vanaf 10 km);
  • Flexibele werkuren tussen de 16 en 40 uur.

Het enige wat wij van een Servicemedewerker vragen is enthousiasme en goede inzet! Jij bent communicatief sterk en vindt het leuk om klanten te helpen.

  • 14 Augustus 2018 om 17:03

Helpdeskmedewerker Telecom

Heb jij altijd al voor een bekend telecombedrijf te willen werken? Ga dan de uitdaging als Helpdeskmedewerker aan voor het project van VodafoneZiggo bij Webhelp in Nijmegen! Voor € 9,20 kan jij al aan de slag tussen de 20 en 40 uur per week.

Als Helpdeskmedewerker zorg jij ervoor dat iedere klant zo goed mogelijk geholpen wordt. Jij helpt de klant met technische vragen, geeft duidelijke uitleg en denkt mee met de klant. Zo zorg jij voor de optimale klantbeleving.

Als je aan de slag gaat als Helpdeskmedewerker Telecom dan start je bij Webhelp in Nijmegen. Webhelp staat bekend als een bedrijf waar je kan groeien, het beste uit jezelf kan halen en veel plezier kan maken! Uiteraard wordt er bij Webhelp ook hard gewerkt en voor dat harde werk zal je ook zeker beloond worden!

Als Helpdeskmedewerker Telecom profiteer je bij Webhelp van de volgende punten:

  • Mogelijkheid om flexibel te werken tussen de 20-40 uur per week;
  • Mogelijkheid om 's avonds en in het weekend te werken;
  • Een bruto uurloon van € 9,20 (vanaf 21 jaar);
  • Reiskostenvergoeding;
  • Een collectief sportabonnement via FINTREX.

Naast dat jij flexibel inzetbaar bent, bereid bent om avonden en weekenden te werken vinden wij de volgende punten belangrijk:

  • Je bent communicatief vaardig;
  • Je hebt een commerciële instelling;
  • Je beschikt over een MBO+ werk- en denkniveau;
  • Je bent heel handig met de computer.
  • 14 Augustus 2018 om 16:36

Technisch support medewerker

In Nijmegen kan jij snel beginnen als Technisch support medewerker bij PCS. Je kan 24-40 uur per week werken en daarbij geef je zelf je beschikbaarheid aan. Het salaris wat PCS jou biedt is € 11,86 (inclusief).  Maar wat staat je dan te wachten?

Bij PCS kom je te werken op de afdeling van Nefit. Als Technisch support medewerker ga jij hier (licht) technische vragen beantwoorden over het product van Nefit. Je kunt hen kennen van de Cv-ketels. Vragen kunnen dan ook te maken hebben met storingen, het inschakelen van een monteur of meer algemenere vragen. Echt service gericht dus!

Kom jij werken bij PCS, dan kom je terecht bij een bedrijf waar je met open armen wordt ontvangen. Ze zullen je alle mogelijke begeleiding en coaching bieden die jij nodig hebt om je functie goed uit te voeren. In Nijmegen zijn er ook diverse opties om jezelf te ontwikkelen op persoonlijk vlak.

Wanneer jij komt werken als Technisch support medewerker:

  • Is er altijd de mogelijkheid om op korte termijn te beginnen;
  • Ga je € 11,86 per uur verdienen (inclusief);
  • Ontvang je reiskostenvergoeding vanaf 10 KM;
  • Begin je de functie met een gedegen training;
  • Kom je te werken in een bedrijf met veel doorgroeilijkheden;
  • Staan je collega's altijd voor je klaar.

Ons motto: Je moet je ervaring toch ergens opdoen, dus waarom niet bij PCS in Nijmegen. Het is wel belangrijk dat je denkt in oplossingen en dat je het leuk vindt om klanten telefonisch te woord te staan.

  • 14 Augustus 2018 om 16:27

Inbound klantcontact Lidl

Wil jij als Inbound Klantcontact Medewerker aan de slag bij Webhelp in Rotterdam? Ben jij beschikbaar voor 20 tot 40 uur per week? En wil je een salaris verdienen van € 9,35 bruto per uur? Dan is dit de vacature voor jou!

Als Inbound Klantcontact Medewerker ben jij het aanspreekpunt voor de klanten van Lidl. Alle vraagstukken en/of klachten komen bij jou binnen, uiteraard weet jij als geen ander deze te beantwoorden. Naast dat jij ervoor zorgt dat alle inkomende telefoongesprekken worden behandeld, kan jij alle digitale communicatie beantwoorden. De antwoorden op de diverse vragen weet jij snel terug te vinden in de systemen en middelen. Zie jij jezelf deze uitdaging al uitvoeren, solliciteer dan snel!

Bij welk bedrijf kom je te werken? Dit is bij Webhelp. Zij zijn een groot en ambitieus bedrijf binnen het Klantcontact. Webhelp verzorgt de gehele customer experience via diverse kanalen zoals, telefonie, sociale media, chat en Webcare. Je komt te werken in een groot team waar er hard gewerkt wordt.

Redenen waarom jij als Inbound klantcontact medewerker aan de slag wilt bij Webhelp aan de slag wilt;

  • Je krijgt een geheel verzorgde training on the job; 
  •  Flexibel werken? Dat kan; 
  •  Ontvangt een salaris van € 9,35 bruto per uur; 
  • Ambities? Deze kan jij hier ontwikkelen!

  • Je beschikt over een afgerond mbo-diploma; 
  •  2 avonden in de week beschikbaar; 
  •  1 zaterdag per maand is geen enkel probleem; 
  •  Heb jij al werkervaring in een functie Klantcontact Medewerker? Helemaal goed!
  • 14 Augustus 2018 om 16:17

Backoffice medewerker KPN

Wil jij graag aan de slag als Backoffice medewerker bij PCS in Almere? Zet dan nu jouw administratieve talenten in op het project van KPN en ga € 11,05 per uur verdienen. Je kan hier 32-40 uur per week aan de slag.

Als Backoffice medewerker op het project van KPN maak jij de levering van complexe klantorders mogelijk. Jij zorgt er bijvoorbeeld voor dat meerdere orders van een klant, compleet en op tijd worden opgeleverd. Hierbij kan je bijvoorbeelden denken aan een order voor internet, televisie en telefoon. Jij zorgt ervoor dat de orders die de klanten maken binnen de gestelde tijd in orde zijn en komt de afspraken na die er met de klant gemaakt zijn. Jij bent klantgericht, analytisch en doortastend waardoor jij snel kan schakelen en eventuele problemen in het leveringsproces weet jij voorkomen. Jij bent daarnaast het vaste aanspreekpunt voor de klanten.

Je gaat aan de slag voor PCS. Zij zijn een facilitair klantcontactcenter met veel aandacht voor hun medewerkers. In een korte tijd hebben zij de markt weten te veroveren en hebben vestigingen in o.a. Nederland, Belgie en Marokko. De kernwaarden die zij nastreven zijn betrokken, ondernemend en proactief. Spreekt dit jou aan? Kijk dan of je in aanmerking komt en solliciteer!

Wanneer je bij PCS aan de slag gaat als Backoffce medewerker voor het project van KPN, kan je het volgende verwachten:

  • Een salaris van € 11,05 bruto per uur incl.;
  • Via FINTREX krijg je korting op een sportschool bij jou in de buurt;
  • Ga je aan de slag binnen een dynamische omgeving met leuke collega's;
  • Training en coaching on the job;
  • Veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en mogelijkheden tot doorgroeien;
  • En als je buiten Almere woont krijg je reiskostenvergoeding.

Wij vragen van een backoffice medewerker het volgende:

  • Jij bent minimaal 32 uur per week beschikbaar;
  • Jij hebt minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • Je beheerst de Nederlandse taal goed in woord en geschrift;
  • Jij hebt al enige ervaring in Customer Service.
  • 14 Augustus 2018 om 15:04

Klantenservice medewerker Consumenten & Webcare

Voor een grote levensmiddelenfabrikant in Zoetermeer zijn wij op zoek naar een ervaren Webcare Medewerker. Heb jij affiniteit met social media, ben je per direct beschikbaar en op zoek naar een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder!

Als Webcare Medewerker ben jij de hele dag actief op social media, call en livechat. Jij zal je onder andere bezig houden met het actief monitoren, registreren, rapporteren en behandelen van berichten die binnen komen via verschillende social media kanalen van onze opdrachtgever. Denk hierbij aan bekende online platformen als Twitter, Facebook en LinkedIn. Naast de vele online (chat)gesprekken die jij gaat voeren, houd je dagelijks contact met jouw collega's die zich bezig houden met de commerciële uitvoering van de verschillende social media kanalen. Samen zorgen jullie voor een goede online reputatie van de opdrachtgever.

Je zal komen te werken bij Webhelp voor de marktleider op het gebied van levensmiddelen. Klanttevredenheid en servicegerichtheid staan in deze organisatie centraal en daarom zoeken zij nieuwe collega's die deze waarden delen. Door de juiste inzet van teamwork streef jij er samen met jouw team naar de gezette doelen te behalen en de klant uitstekende service te verlenen.

Wanneer jij gaat starten als Klantenservice medewerker Consumenten & Webcare, bieden wij jou het volgende:

  • Een bruto uurloon van € 9,35;
  • Daar bovenop bouw je nog vakantiedagen en vakantie uren op;
  • Een prettige en gezellige werksfeer;
  • Flexibele werktijden v.a. 24 uur per week;
  • Ruimte om jezelf te ontwikkelen middels het ontwikkelingsprogramma GROEI!;
  • De mogelijkheid om een collectieve zorgverzekering af te sluiten;
  • Korting op een sport abonnement bij jou in de buurt.

Een Klantenservice medewerker Consumenten & Webcare moet aan de volgende eisen voldoen:

  • MBO+ of HBO werk- en denkniveau;
  • Jij bent per direct beschikbaar tussen de 24-32 uur;
  • Jij vind het niet erg om 2 avonden per week te werken tot 20:00 uur;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal goed, zowel in woord als geschrift;
  • Jij hebt affiniteit met Social Media kanalen.
  • 14 Augustus 2018 om 11:23

Customer Service medewerker

Ga aan de slag voor 20-40 uur als Customer Service medewerker bij Webhelp in Nijmegen. Je komt terecht op het project van VodafoneZiggo en start met een salaris van € 9,20 bruto per uur!

Als Customer Service medewerker ben jij een belangrijke schakel in de dienstverlening naar de klanten. Je bent een ster in het oplossen van technische problemen en speelt goed in op verkoopmogelijkheden. Jij vindt het heerlijk om dagelijks in contact te staan met verschillende soorten klanten en past je daarin ook gemakkelijk aan.

Webhelp is een fantastische plek om te werken als je graag je ambities waar wil maken en altijd wil blijven groeien. Daarnaast kom je in een hecht team terecht waar een gezellige sfeer hangt en ze echt gaan voor de teamspirit!

Als customer service medewerker bieden wij jou het volgende:

  • Een bruto uurloon van € 9,20;
  • Werken binnen een leuk en ervaren team met een informele sfeer;
  • Reiskostenvergoeding v.a. 10KM;
  • Mogelijkheid om tussen de 20-40 uur aan de slag te gaan;
  • Een collectief sportabonnement via FINTREX.

  • Je bent flexibel inzetbaar van maandag t/m zondag tussen 08:00 tot 22:00 uur;
  • Twee avonden in de week werken is voor jou geen probleem;
  • Je bent beschikbaar om een fulltime training van 4 weken te volgen;
  • Je hebt een MBO werk- en denkniveau.
  • 13 Augustus 2018 om 16:43

Klantenservice medewerker VodafoneZiggo

Wil jij voor een bekend A-merk zoals VodafoneZiggo aan de slag gaan als klantenservice medewerker? In deze functie ben je verantwoordelijk voor alle inkomende gesprekken. Je beantwoordt op een vlotte en vriendelijke manier alle vragen van de klant, helpt ze waar nodig met een installatie van een modem of lost samen het probleem op als ze geen internet meer hebben. Daarnaast pak jij heel makkelijk verkoopkansen op en weet daarmee lekkere bonussen binnen te halen. De functie van klantenservice medewerker bij VodafoneZiggo is gevestigd in Ede, je hebt er de mogelijkheid om tussen de 20-40 uur per week aan de slag te gaan en ontvangt daarbij een mooi salaris van € 9,20 bruto per uur.

Als je aan de slag gaat als klantenservice medewerker kom je te werken bij Webhelp in Ede. Ze hebben vestigingen over de hele wereld en zijn gespecialiseerd in het overnemen van klantenservice taken van diverse A-merken. Als je bij Webhelp binnen stapt ervaar je gelijk de gezellige en informele sfeer die er hangt. Je zal je snel thuis voelen in een zeer divers team van enthousiaste collega's!

Als klantenservice medewerker leer je ontzettend veel bij VodafoneZiggo. Je krijgt een goede training en er zijn diverse manieren om je kennis op pijl te houden en om jezelf nog beter te maken. Naast deze mogelijkheden ontvang je een bruto uurloon van € 9,20 per uur (vanaf 21jr.) Je kan tussen de 20 en 40 uur per week aan de slag en als je met het OV reist ontvang je 100% reiskostenvergoeding.

  • Je hebt een servicegerichte en commerciële houding;
  • Je bent beschikbaar om avonden en zaterdagen te werken;
  • Je bent beschikbaar om een fulltime training van twee weken te volgen.
  • 13 Augustus 2018 om 15:42

Klantenservice medewerker Zorg

Webhelp in Tilburg geeft jou de kans om aan de slag te gaan in de wereld van verzekeringen! Jij kan starten als klantenservice medewerker (20-40 uur) bij Zilveren Kruis. Om te kunnen starten ga jij kosteloos jouw Wft-Zorg behalen. Daarnaast krijg je € 10,07 bruto per uur.

Als klantenservice medewerker Zorg bij Webhelp is het aan jou de taak om alle klanten van Zilveren Kruis zo goed mogelijk te helpen. Deze klanten kunnen diverse vragen stellen van simpele administratieve vragen tot inhoudelijke vragen over de verzekeringen. Om alle vragen te kunnen beantwoorden ga jij een betaalde training volgen en krijg jij goede coaching en begeleiding. Webhelp maakt jou helemaal klaar voor een vliegende start in de verzekeringsbranche.

Jij gaat werken bij Webhelp in Tilburg als Klantenservice medewerker. Webhelp is een facilitair callcenter die het klantcontact van Zilveren Kruis heeft overgenomen. Persoonlijke ontwikkeling staat hoog in het vaandel voor Webhelp. Hierdoor hebben zij een speciaal GROEI! programma ontwikkeld waarbij zij jou de kans geven om jouw persoonlijke talenten te ontwikkelen. De werksfeer bij Webhelp is erg informeel en de collega's hebben onderling veel contact.

Wanneer jij start als klantenservice medewerker Zorg bieden wij je het volgende:

  • De mogelijkheid om kosteloos jouw Wft-Zorg te behalen;
  • Een bruto uurloon van € 10,07;
  • Een professionele en betaalde training van 7 werkdagen;
  • Flexibele werktijden (ma t/m vrij van 8:00 tot 21:00 uur en za van 10:00 tot 14:00 uur).

  • Jij hebt minimaal MBO4+ werk- en denkniveau;
  • Jij bent minimaal 20 uur per week beschikbaar;
  • Jij bent klantgericht en leergierig.
  • 13 Augustus 2018 om 14:29

Klantcontact medewerker Commercieel

Praat jij graag en ben je daarnaast commercieel ingesteld? Start dan nu voor een mooi bruto uurloon van € 11,05 (incl.) en voor minimaal 16 uur per week als klantcontact medewerker bij PCS in Almere.

Heb jij je altijd al willen inzetten voor een mooi goed doel? En sta jij graag in contact met mensen? Dan is deze functie als klantcontact medewerker echt iets voor jou! Door middel van een leuk gesprek probeer jij erachter te komen wat de behoefte van de klant is. Door een klik te maken met het bedrijf wat je belt weet jij ze te overtuigen van het belang van de donatie voor de Hartstichting. Daarnaast kan jij ook nog eens een leuke bonus verdienen wanneer jij een nieuwe donateur werft, een win-win dus!

Wanneer jij aan de slag gaat als klantcontact medewerker kom jij te werken voor het facilitair callcenter PCS. Zij faciliteren voor verschillende projecten het telefonisch klantcontact. Je komt dus in dienst van PCS, maar gaat aan de slag voor project Hartstichting. PCS is in korte tijd immens gegroeid. Dit hebben zij voornamelijk te danken aan onze medewerkers. Daarom staan bij PCS de medewerkers centraal en krijg jij alle ruimte om je verder te ontwikkelen.

  • Een uitdagende functie in fijne werkomgeving;
  • Een bruto uurloon van €11,05 (incl.);
  • Reiskostenvergoeding vanaf 11 KM;
  • Een interessante bonusregeling;
  • Goede coaching en begeleiding;
  • Jij werkt in kantoortijden, jij bent dus in de avonden en het weekend vrij!

Als klantcontact medewerker moet jij gemotiveerd zijn om je in te zetten voor de Hartstichting en minimaal 16 uur per week beschikbaar zijn. Waar wacht je nog op?

  • 9 Augustus 2018 om 12:19

Service & Sales medewerker XS4ALL

Als Service en Sales medewerker ben jij het visitekaartje van XS4ALL in Amsterdam. Je kan werken in verschillende urencategorieën tussen de 16 en 40 uur per week met een mooi uurloon van € 11,00.

Je komt met veel verschillende mensen in contact met uiteenlopende vragen. Zo kan het gaan om een adreswijziging maar ook kan het zijn dat je meer informatie moet geven over beschikbare pakketten. Als Service en Sales medewerker werk je met als uitgangspunt dat de klant tevreden ophangt met wellicht een mooi aanvullend pakket.

Je gaat aan de slag bij XS4ALL in Amsterdam, ze zijn gevestigd naast het station Sloterdijk. Op de afdeling voor Service en Sales medewerkers werken ze niet met een tijdsklok, je kan dus echt de tijd nemen voor de klant om hen het beste advies te geven. Middels een interne training en intensieve begeleiding geven ze je de beste start die je kan krijgen. Daarnaast stimuleren ze ook je zelfontwikkeling.

Naast dat je een mooi salaris van € 11,00 bruto per uur krijgt bieden wij jou als Service en Sales medewerker het volgende:

  • Je bouwt vakantiegeld en vakantiedagen op;
  • Je hebt de mogelijkheid om collectief een zorgverzekering en/of sportabonnement af te sluiten via FINTREX;
  • Je kan kiezen uit verschillende urencategorieën tussen de 16 en 40 uur;
  • Je ontvangt een reiskostenvergoeding vanaf 10 km.

Je beschikt als Service en Sales medewerker over deze punten:

  • Je bent in het bezit van minimaal een MBO4 diploma;
  • Je hebt ervaring met (telefonisch) klantcontact;
  • Je bent minimaal 4 dagen per week inzetbaar, maandag is een vereiste;
  • Je bent 1 avond per week en 2 zaterdagen per maand beschikbaar.
  • 9 Augustus 2018 om 09:28

Customer Sales medewerker T-Mobile

Veel klanten maken nog gebruik van het oude opwaarderen via prepaidkaarten. Dit kan veel makkelijker en uiteraard voordeliger. Als Customer Sales medewerker bij T-Mobile in Enschede (12-40 uur) ga jij samen met trouwe klanten een passend abonnement uitzoeken wat helemaal bij hem of haar past.

Om jou alle relevante kennis van de producten en abonnementen van T-Mobile bij te brengen, krijg je van ons een betaalde fulltime training aangeboden waarin jij in de rol als customer sales medewerker helemaal klaargestoomd wordt.

 

Je gaat aan de slag voor Cendris voor T-Mobile in Enschede. Het team waarin jij aan de slag gaat, is ontzettend divers, enthousiast en open. Er heerst een professionele werksfeer waarin jij je snel gaat thuisvoelen.

Voor de functie van customer sales medewerker T-Mobile vragen wij het volgende:

  • Flexibele startmomenten;
  • Aantrekkelijke bonussen;
  • Flexibele uren van minimaal 12 tot 40 uur;
  • Een startsalaris van €9,20 bruto per uur vanaf 22 jaar en ouder;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 KM;
  • Een erg gezellig team mét leuke borrels en feestjes op de vrijdag.

  • Minimaal MBO3 werk - en denkniveau
  • Lef en doorzettingsvermogen
  • Beschikbaarheid van minimaal 12 uur (12-40 uur)
  • Commercieel inzicht
  • Een echte teamplayer

Ervaring in klantcontact is géén eis: het is wel belangrijk dat je van nature leergierig bent.

  • 8 Augustus 2018 om 13:58

Klantenservice medewerker

Sta jij graag in contact met zakelijke klanten en haal jij graag het maximale uit je gesprek? Dan is dit de functie voor jou! Wij zijn voor KPN zakelijk opzoek naar klantenservice medewerkers in Almere die outbound gaan bellen. Als klantenservice medewerker ga jij de zakelijke klanten van KPN adviseren in hun overstap naar een nieuwe aansluiting. Dit doe jij door de juiste vragen te stellen en goed te luisteren. Wanneer jij het perfecte pakket hebt samengesteld is het aan jou om te zorgen dat deze klant dit ook bij jou afsluit. Door het aantrekkelijke bruto uurloon van €12,05 incl. en de mogelijkheid om tussen de 24 en 40 uur per week aan de slag te gaan is dit een ideale functie als je nog wat extra wil bijverdienen.

Jij gaat aan de slag voor een van de bekendste merken van Nederland: KPN. Samen met een gezellige afdeling zorg jij dat de zakelijke klanten van KPN tevreden blijven. Daarnaast kun jij wekelijks jouw planning opgeven en is er een informele sfeer waardoor jij je meteen thuis zult voelen.

Wanneer jij start bij KPN in Almere als klantenservice medewerker zijn de volgende arbeidsvoorwaarden van toepassing:

  • Een bruto uurloon van €12,05 incl.;
  • De mogelijkheid om tussen de 24 en 40 uur per week aan de slag te gaan tijdens kantoortijden. In de avonden en het weekend ben jij vrij;
  • Mooie bonussen wanneer jij je target haalt;
  • Reiskostenvergoeding > 10,6 KM;
  • Goede coaching en begeleiding.

Geen lange rits aan diploma eisen als jij aan de slag gaat als Klantenservice medewerker. Wij zijn op zoek naar iemand:

  • Met een commerciële instelling;
  • Iemand die communicatief vaardig is;
  • Die minimaal 24 uur per week beschikbaar is.
  • 8 Augustus 2018 om 10:58

Commercieel medewerker PCS

In Zwolle ga jij voor minimaal 24 uur per week aan de slag als Commercieel medewerker bij PCS. PCS is een dynamisch bedrijf met meerdere grote opdrachtgevers waar jij per uur € 12,05 (incl. reserveringen) verdiend. 

PCS is een grote speler binnen de klantcontact branche. Jij gaat aan de slag als commercieel medewerker voor de grootste klant van PCS waar jij bestaande klanten opbelt om de overstap naar een nieuw telecompakket te realiseren.

PCS is een snel groeiende organisatie met een nieuw geopende vestiging in Zwolle op de achtste verdieping, het uitzicht is daar prachtig. Binnen de startende team hangt een goede sfeer en is iedereen bereid om elkaar te helpen. Er lopen een aantal goede trainers rond om jou zo goed mogelijk te begeleiden, kortom een goede plek om jouw carrière te starten.

Een commercieel medewerker bij PCS bieden wij:

  • Een uurloon van € 10,20 excl. of € 12,05 incl.;
  • Een aantrekkelijke bonusregeling;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 kilometer;
  • Goede coaching en begeleiding.

Van een commercieel medewerker bij PCS vragen wij:

  • Een beschikbaarheid van minimaal 24 uur;
  • Doorzettingsvermogen;
  • Resultaatgerichtheid;
  • Een commerciële instelling.
  • 8 Augustus 2018 om 10:45

Commercieel medewerker fulltime

Wil jij je commerciële en communicatie skills op een hoger niveau brengen, ben jij 32-40 uur per week beschikbaar en wil jij fulltime aan de slag? Start dan als Commercieel medewerker bij PCS in Zwolle en verdien € 12,05 bruto per uur!

Als Commercieel medewerker ga jij de Zakelijke klanten van KPN adviseren omtrent een verouderd product die zij momenteel nog hebben. Door goed te luisteren en de juiste vragen te stellen kom jij achter de behoefte van de klant. Zo weet jij precies wat de klant nodig heeft! Je gebruikt je commerciële skills om de klant te overtuigen dat jouw alternatief het meest passend is!

Je gaat als commercieel medewerker aan de slag bij PCS in Zwolle. Je komt in terecht in het KPN-team. Je collega's zijn, net als jij, vastberaden om de klanten te voorzien van het perfecte alternatief! Om dit te realiseren biedt PCS voldoende trainingen en coaching aan om je skills verder te ontwikkelen.

Wanneer jij aan de slag gaat commercieel medewerker in Zwolle krijg jij:

  • De mogelijkheid om fulltime aan de slag te gaan;
  • € 12,05 bruto per uur (incl.);
  • Een mooi bonussysteem;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km;
  • Trainingen en coaching.

Wij vragen van een commercieel medewerker:

  • Dat je 32-40 uur per week beschikbaar bent;
  • Dat je enige ervaring hebt in een soortgelijke functie;
  • Dat je communicatief sterk bent en je een echte doorzetter bent.
  • 8 Augustus 2018 om 10:00

Accountmanager - 32 uur

Als Accountmanager binnen T-Mobile Den Haag ben jij verantwoordelijk voor jouw eigen zakelijke klanten. In deze functie sta jij klanten 32 uur per week telefonisch te woord en ga jij het gesprek met hen aan over de dienstverlening die jij vertegenwoordigt. Jij staat als Accountmanager achter jouw producten en weet dit ook over te brengen op jouw klant, waardoor jij jouw sales targets weet te behalen. Bij het behalen van deze targets horen uiteraard bonussen en een standaard salaris van € 12,50 bruto per uur.

Wanneer je bij T-Mobile aan de slag gaat kom jij te werken op het hoofdkantoor in Den Haag. Op deze toffe locatie komen enorm veel verschillende afdelingen samen. Met jouw eigen specialisme weet jij samen met jouw collega’s te zorgen voor een ultieme klantbeleving en maken jullie met elkaar een succes van deze organisatie.

Als Accountmanager ontvang jij een bruto uurloon van € 12,50 per uur. Daarnaast werkt T-Mobile met een onbeperkt bonussysteem en kun je je salaris hier flink mee verhogen. Jij bouwt vakantiegeld en vakantiedaguren op en komt in aanmerking voor een reiskostenvergoeding.

  • Jij bent 32 uur per week flexibel inzetbaar;
  • Jij beheerst de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift;
  • Jij haalt energie uit het behalen van targets;
  • Jij bent één avond in de week en één zaterdag in de maand beschikbaar.
  • 7 Augustus 2018 om 13:53

Accountmanager B2B

Met jouw commerciële vaardigheden weet jij in deze telefonische functie de juiste boodschap over te brengen aan de zakelijke klanten van T-Mobile. Jij beheerst niet alleen goede sales skills maar weet jouw klanten ook de juiste service te bieden. Jij gaat 32 uur aan de slag binnen deze Accountmanager B2B functie en ontvangt hierbij een basisloon van € 12,50 bruto per uur. Daarnaast zullen jouw klanten ook contact met jou opnemen wanneer zij vragen hebben over de verlenging van hun abonnement. De locatie waar jij werkzaam zult zijn is  Den Haag.

Binnen deze dynamische organisatie werk jij op de locatie in Den Haag. Deze locatie is goed te bereiken met het openbaar vervoer en ligt vlakbij het Centrum van Den Haag. Buiten werk kun je hier dus gezellig borrelen of een hapje eten. Op deze informele afdeling werk je in een team die het beste uit elkaar weet te halen en elkaar stimuleert de juiste prestaties te leveren.

Als Accountmanager ontvang jij de juiste coaching, training en begeleiding om uit te kunnen blinken in jouw sales skills. Hierbij ontvang jij een bruto uurloon van € 12,50 per uur en onbeperkte bonussen. Wanneer jij een reisafstand hebt van meer dan 10km ontvang jij ook een reiskostenvergoeding.

  • Jij hebt affiniteit met sales en beheerst commerciële vaardigheden;
  • Jij bent klantgericht en ambitieus;
  • Jij minimaal vier dagen per week inzetbaar;
  • Jij kunt één avond per week en één zaterdag per maand werken.
  • 7 Augustus 2018 om 13:29
โŒ