[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

πŸ”’
❌ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
Vandaag β€” 20 November 2017Persberichten

Persbericht: PDU fabrikant Powertek benoemt IaaS hostingprovider 3W Infra tot strategisch global reseller partner

Amsterdam, 20 november 2017 – Powertek, een wereldwijd opererende fabrikant en leverancier van intelligente en op maat gemaakte Power Distribution Units (rack PDU’s) met het hoofdkantoor in Hong Kong, kondigt een strategisch reseller partnership aan met 3W Infra – een snelgroeiende Infrastructure-as-a-Service provider uit Amsterdam. Middels het samenwerkingsverband zal 3W Infra de intelligente Powertek PDU’s – gebouwd voor flexibiliteit en maatwerk opties – aan zijn klantenbestand wereldwijd aanbieden.

Powertek is een fabrikant en leverancier van Power Distribution Units met een indirect sales, service en leveringsmodel. De volledig op maat gebouwde rack PDU’s met ingebouwde intelligentie worden wereldwijd geleverd via OEM partners en Value Added Resellers (VAR’s), met zowel white label als private label leveringsopties. Powertek denkt met de benoeming van 3W Infra als strategische Value Added Reseller een sterke partner aan zich te binden voor het invullen van klantbehoeften en het benutten van verkoopkansen in de internationale datacenter en hosting markt.

“3W Infra is een snelgroeiende IaaS hostingprovider met meer dan 4.000 servers in beheer en een sterke engineering capaciteit binnen de datacenter hubs van Amsterdam, Frankfurt en Londen,” zegt Jeroen Termijn, Regional Sales Manager Europe bij Powertek. “Onze volledig op maat gebouwde, intelligente PDU’s kennen een korte levertijd, iets wat goed aansluit bij de eigen business propositie van 3WInfra. Ook 3W Infra bedient zijn klanten met maatwerkoplossingen in reactie op individuele behoeften op het vlak van IaaS hosting infrastructuur.”

Uit recent onderzoek van Grand View Research blijkt dat de wereldw>>

Lees verder..

  • 20 November 2017 om 18:32

Persbericht: Robuuste Panasonic-tablets voor thuiszorgmedewerkers van Wit-Gele Kruis Oost-Vlaanderen

Het Wit-Gele Kruis van Oost-Vlaanderen, een van de grootste thuiszorgorganisaties in België, heeft de meer dan 1.400 verpleegkundigen voorbereid op de digitale transformatie van de gezondheidszorg. Hiervoor krijgen de verpleegkundigen de beschikking over een Panasonic FZ-A2 Toughpad en een nieuwe mobility-oplossing waarmee ze al hun administratieve taken, zoals dagplanning, het bijwerken van verpleegkundige dossiers en de informatie-uitwisseling met huisartsen volledig paperless en realtime kunnen uitvoeren.



Het Wit-Gele Kruis stelde enkele belangrijke eisen aan de nieuwe hardware. Zo was een Android-toestel voor de applicaties van het Wit-Gele Kruis vereist en moest er een dedicated 4G module in het toestel zelf aanwezig zijn. Op deze manier kan er een realtime verbinding gemaakt worden met de back office.
 
Daarnaast werd ook specifiek gezocht naar een toestel met een interne, dedicated eID-reader. Mede dankzij deze reader verliezen de thuisverpleegkundigen minder tijd voor het maken van een verbinding met een externe eID-reader en wordt de administratieve takenlast tot een minimum beperkt. De eID-reader wordt al sinds eind 2015 binnen het Wit-Gele Kruis gebruikt, maar hij werd op 1 oktober 2017 door de Belgische overheid verplicht gesteld in het kader van het officieel registreren van patiëntenbezoeken. Alleen als de eID of een gelijkgesteld document ingelezen is (met een maximum afwijking van 10% van de toegestane handmatige invoer per verpleegkundige) betaalt het ziekenfonds van de patiënt de kosten via de derdebetalersregeling terug.

De verantwoordelijke voor IT Operations bij het Wit-Gele Kruis van Oost-Vlaanderen: “Voor ons was het belan>>

Lees verder..
  • 20 November 2017 om 16:04

Persbericht: Veeam breidt Availability uit naar IBM AIX en Oracle Solaris om te voldoen aan eisen databescherming van zakelijke klanten

  • Zakelijke klanten zijn in staat hun legacy-oplossing voor back-ups te vervangen door het Veeam Availability Platform – een complete oplossing voor databescherming en Availability om bedrijfskritische applicaties, systemen en data binnen de zakelijke omgeving te beschermen
  • Veeam werkt samen met Cristie Software en breidt zijn geavanceerde Availability Platform uit voor fysieke, virtuele en cloudomgevingen; het platform is nu ook geschikt voor UNIX-workloads
  • Veeam Availability voor IBM AIX en Oracle Solaris is beschikbaar vanaf het eerste half jaar van 2018
Utrecht, 20 november 2017 - Veeam® Software, de innovator op het gebied van de Availability for the Always-On Enterprise™, heeft zijn portfolio van Availability-oplossingen uitgebreid. Het portfolio ondersteunt nu ook IBM AIX- en Oracle Solaris-omgevingen. Dankzij de nieuwe ondersteuning kunnen zakelijke klanten hun legacy-oplossingen voor back-up vervangen door een complete oplossing voor databescherming en Availability. De oplossing beschermt bedrijfskritische applicaties, systemen en data binnen de zakelijke omgeving. De ondersteuning voor IBM AIX en Oracle Solaris is opgezet in samenwerking met
  • 20 November 2017 om 15:19

Persbericht: AndrΓ© Brugman treedt toe tot directie Cisco Nederland

Amsterdam, 20 november 2017 - André Brugman (1966) is toegetreden tot de directie van Cisco Nederland. Brugman volgt Michel Schaalje op die binnen Nederland verantwoordelijk is geworden voor Cisco’s cybersecurity-activiteiten. Brugman is nu technisch directeur en verantwoordelijk voor de pre-sales consultancy. 

  • 20 November 2017 om 15:15

Persbericht: HPS Industrial BV is aanwezig tijdens het Machinebouw Event op donderdag 7 december 2017

Tijdens de vierde editie van het Machinebouw Event vertellen Steven Wigboldy en Pieter van Woerden graag meer over industriële computer oplossingen en de nieuwste generatie embedded box-pc’s. Daarnaast kunnen zij meer vertellen over hoe zij klanten ondersteunen met advies en expertise. Verder is Bart Oosterink, Moxa Certified Engineer bij HPS Industrial, aanwezig. Hij kan alles vertellen over de industriële netwerkverbindingen van Moxa.

Datum: 7 december 2017
Locatie: 1931 Congrescentrum in Den Bosch
Ontvangst: 9.30-10.00 uur
Programma: 10.00-16.30 uur
Volledige programma: http://machinebouwevent.nl/programma-2017/

Breng dus gerust een bezoek aan de stand en registreer je snel voor het evenement via deze link.
 


Voor verdere persinformatie kunt u contact opnemen met LEWIS: 
Tel: +31 (0)40 235 46 00 
E-mail: hps@teamlewis.com
  • 20 November 2017 om 13:28

Persbericht: Dutch IT-channel viert 5 jarig bestaan met Lustrum event

Dutch IT-channel, hét media- en netwerkplatform voor de Nederlandse IT Business, bestaat vijf jaar en dat willen wij in 2018 samen met u vieren! Dutch IT-channel biedt met zijn lustrum activiteiten onder de noemer ‘The Future of Business Technology’ de mogelijkheid om het innoverende karakter en de visie van uw bedrijf op indringende wijze te delen met IT-beslissers en de IT-branche! Dat doen we multimediaal met het Future of Business Technology magazine, onlineactiviteiten en een afsluitend event. Dit netwerk- en kennisevent wordt georganiseerd door het Dutch IT Forum, het kennis-  en netwerkplatform van Dutch IT-channel, en vindt medio april 2018 plaats op een nog nader te bepalen locatie en datum, maar in ieder geval op een futuristische locatie.

Eind 2012 werd Dutch IT-channel opgericht op verzoek van IT-leveranciers, distributeurs en resellers. Vijf jaar later is Dutch IT-channel hét toonaangevende platform voor de Nederlandse IT Business. Bedrijven en mensen uit de Nederlandse IT Business weten elkaar te vinden via het magazine, de website en social mediakanalen (TwitterFacebookLinkedIn, Instagram),  maar ook ‘live’ op de goed bezochte netwerkevenementen zoals het Dutch IT Channel Awards Nieuwjaarsgala,>>

Lees verder..
  • 20 November 2017 om 12:08

Persbericht: Xillio lanceert cloud-based ontwikkelaars API voor contentintegratie

Hilversum, 20 november 2017 – Xillio, specialist op het gebied van contentmigratie en –integratie, lanceert een cloud gebaseerde API voor content integratie diensten. Via deze cloud API kunnen ontwikkelaars snel en eenvoudig toegang krijgen tot een groot aantal contentbronnen en applicaties of functionaliteit bouwen die gebruikers efficiënt toegang tot de juiste content geven. Dit stelt gebruikers in staat om content te creëren of bij te werken zonder dat zij daarvoor steeds moeten schakelen tussen verschillende applicaties. Xillio richt zich met deze API op ontwikkelaars bij zowel software vendors, als ook system integrators en eindgebruikers organisaties.

De Xillio API is eenvoudig en eenduidig en ondersteunt de meeste bekende contentbronnen. Hierdoor besparen ontwikkelaars zeer veel tijd. Zonder deze uniforme API moeten zij de uiteenlopende en diverse API’s van allerlei verschillende contentbronnen kennen om integraties te bouwen. Xillio heeft een enkel uniform content model waaraan alle content meta-data van de geïntegreerde contentsystemen kunnen worden gemapt. Door de uniforme API en het uniforme content model is integratie snel en eenvoudig. Xillio maakt uitwisseling van content eenvoudig, en biedt de mogelijkheid additionele content services aan te roepen om content te verrijken met aanvullende meta-informatie.

Eén contentsysteem niet haalbaar
Organisaties worstelen met de grote hoeveelheid content die dagelijks wordt geproduceerd en verwerkt. En gebruikers zijn een groot deel van hun tijd bezig met het zoeken, verwerken en creëren van content. Die content wordt gemaakt en verwerkt in een groot aantal type systemen, waaronder ECM, DAM, WCM, archief, CRM, PIM, EFSS, fileshare en nog veel meer. De pogingen van organisaties om content te migreren naar één centraal systeem blijken in de praktijk niet haalbaar en zeer kostbaar. Organisaties zijn daarom op zoek naa>>

Lees verder..
  • 20 November 2017 om 11:23

Persbericht: XRC ICT GROUP WINT BESTE ICT SPECIALIST NEDERLAND

De XRC ICT Group heeft weer een mooie prijs in de wacht mogen slepen: beste ICT Branche Specialist. De uitreiking vond afgelopen woensdag plaats in het Zalmhuis in Rotterdam. Tijdens deze gala-avond van de Telecom Inspirience Awards werd de XRC ICT Group geëerd voor hun specifieke ICT kennis en aanpak van branches.

“Deze prijs is een erkenning voor onze specifieke aanpak, kennis en focus van branches voor onze partners en hun eindklanten”, aldus Dirk van de Ven, Salesmanager XRC ICT Group.

Waar het ooit succesvol begon in de Retail & Horeca branche voor XRC is er door het veranderen van strategie door alleen nog via partners (Resellers & Wholesalers) de markten te bedienen een grote sprong gemaakt in het verbreden van het marktgebied.

We zien dat onze partners, die vaak alleen actief zijn met 1 of 2 onderdelen bij een klant, zoals bijvoorbeeld specifieke software voor een branche, nu ineens meer diensten verkopen bij hun klanten door de ondersteuning van onze branche gerichte ICT concepten. Die “lockin” geeft de partner meer en vooral langere zekerheden en de eindklanten wordt ontzorgt. Eén leverancier voor al hun behoeftes op ICT gebied.

Internet- & Telecom service provider NXTcom, de 100% dochteronderneming van de XRC ICT Group heeft zichzelf door haar eigen internet- & telecom netwerk binnen een jaar al succesvol gemaakt voor haar partners. Doordat we naast services ook ons eigen distributie bedrijf hebben, Westcomm, met exclusieve hard- en software diensten kunnen we direct de gehele vraagstelling op ICT bedienen en daar merk je ook het verschil met ander providers en toeleveranciers binnen het partnerkanaal.

De hoge kwaliteit tegenover betaalbare prijzen is één, maar vooral het meedenken en de kennis is de doorslag voor de partners. NXTcom stopt niet bij het “schuiven van een doos”, maar gaat juist verder door met de partners>>

Lees verder..

  • 20 November 2017 om 11:11
OuderPersberichten

Persbericht: TenICT wint FD Gazelle Award 2017

Leusden, 17 november 2017 – TenICT, an AnylinQ company, heeft een FD Gazelle award gewonnen. Het IT-bedrijf kreeg de prijs gisteren uitgereikt in de categorie Groot van de regio Oost.

TenICT kwam in aanmerking voor een FD Gazellen omdat het meer dan 3 jaar achtereenvolgend een omzetgroei van minstens 20% realiseerde. Het bedrijf werd in het voorjaar van 2017 overgenomen door AnylinQ Group, dat daarmee 4 jaar op rij een FD Gazelle in de wacht heeft gesleept.

AnylinQ Group is een expert op het gebied van beheer en inzet van strategische bedrijfsdata en groeide door de overname van IT-kennisorganisatie TenICT naar een organisatie met zo’n 200 werknemers.

Dennis Kuipers, algemeen directeur van AnylinQ Group: “Ik ben trots op deze benoeming en zie het als erkenning van alle mooie bedrijfsresultaten waar we met z’n allen hard voor gewerkt hebben. 2017 kan met recht een bewogen jaar worden genoemd voor AnylinQ. Dit is echter pas het begin. De komende tijd staan er mooie dingen te gebeuren en gaan we veel investeren in mensen, kennis en verdere groei.”

De FD Gazellen worden jaarlijks toegekend door Het Financieele Dagblad. De awards voor de regio Oost werden op 16 november uitgereikt tijdens een feestelijke avond in de Deventer Schouwburg.

##

Over TenICT
Kennisorganisatie TenICT werd in mei 2017 overgenomen door de AnylinQ Group waardoor het>>

Lees verder..
  • 17 November 2017 om 18:11

Persbericht: Alcadis wint Zilveren FD Gazelle in de categorie groot

HOUTEN – Opnieuw heeft Alcadis een FD Gazelle mogen ontvangen tijdens het jaarlijkse FD Gazelle Award event in Deventer. Voor het 6e jaar op rij mag Alcadis deze award al in ontvangst nemen. Dit jaar heeft Alcadis zelfs de Zilveren FD Gazelle gewonnen in de categorie groot.

Net als de voorgaande jaren heeft Alcadis een omzetgroei te weten te realiseren van ten minste 20% over de afgelopen drie jaar. Dankzij het toegewijde team en een sterke focus op breedband heeft Alcadis deze groei succesvol opnieuw weten te realiseren.

Als innovatief netwerkspecialist is Alcadis gespecialiseerd in het ontwerpen, realiseren, beheren en onderhouden van duurzame netwerken die klaar zijn voor het leveren van geavanceerde services aan een breed resellerkanaal.

“Het is bijzonder om te zien dat een duidelijke focus, een gedreven team met complementaire vaardigheden, goede technologie en de juiste dienstverlening heeft geleid tot deze 6de FD Gazelle Award! Dank aan onze klanten en medewerkers die deze erkenning mogelijk hebben gemaakt. We zijn oprecht blij.” Aldus Maurice de Graaff, Director bij Alcadis.

Over Alcadis
Alcadis is een netwerk specialist met een focus op breedband en draadloze connectiviteit. Met professional services en een innovatief productportfolio zijn wij een waardevolle partner voor Internet Service Providers, operators en een breed partnerkanaal. In samenwerking met onze partners realiseren wij geavanceerde verbindingen die betrouwbaar en duurzaam zijn. www.alcadis.nl

Over FD Gazellen
De FD Gazellen Awards zijn een initiatief van het Financieel Dagblad, credit ratings bureau Graydon en ABN AMRO. Om voor een FD Gazellen nominatie in aanmerking te komen moeten ondernemingen binnen drie jaar een omzetgroei van minimaal 20% realiseren, een positief netto resultaat behalen en financieel gezond zijn. Deze beoordeling wordt onders>>

Lees verder..
  • 17 November 2017 om 18:01

Persbericht: SIP trunk Pocos gecertificeerd voor The Voice of O365

Eindhoven 17 november 2017 – Pocos heeft de certificering van haar SIP trunks op het cloud platform the Voice of O365 succesvol afgerond. Waardoor het Pocos partnerkanaal ook in staat gesteld wordt haar Microsoft Office 365 klanten te bedienen.

The Voice of O365
The Voice of O365 is een hosted dienst die Office 365 (Business Premium, E3 en E5) organisaties en haar gebruikers de mogelijkheid biedt om Skype for Business Online (voorheen Lync 2010/13) te gebruiken als een volwaardige telefooncentrale in de cloud.

The Voice of O365 voegt PSTN-toegang toe aan Microsoft Office 365 waardoor er met de bestaande Skype for Business licentie (onderdeel van Office 365) getelefoneerd kan worden met behoud van SIP-trunk en telefoonnummers (zowel vast als mobiel).

Jeroen André de la Porte, CEO van SoftApp-distribution: “Pocos is een betrouwbare provider met een hoogwaardige dienstverlening waardoor de certificering snel en doeltreffend is verlopen. We zijn verheugd dat onze diensten nu ook via het Pocos partnerkanaal beschikbaar zijn.”

Carrier-onafhankelijk
Connectiviteit is de kern van de dienstverlening van Pocos. Als wholesale serviceprovider biedt Pocos op iedere zakelijke locatie in Nederland en België een verbinding. Deze verbinding wordt voorzien van een internetdienst of SIP trunk.

Het carrier-onafhankelijke aanbod maakt het voor partners enorm interessant om zaken doen met Pocos. Ook omdat alle verbindingen op het hoogwaardige en redundante Pocos netwerk worden afgeleverd op basis van het “always on” principe.

Stephan Homan, Director Sales & Marketing van Pocos: “De certificering van de dienst, “The Voice of O365”, is voor ons partnerkanaal - met gebruikers van Skype for Business - een belangrijke ontwikkeling. Het is nu ook mogelijk om via het betrouwbare Pocos netwerk te telefoneren met Skype for Business zonder het gebruik van andere telefoniesystemen”

Meer informatie
Pocos BV
Beemdstraat 1b
5653 MA Eindhoven
Partnersupport: 088-0100730 
e-mail: s.homan@pocos.nl

SoftApp-distribution
Berkenweg 46
3818 LB Amersfoort
www.thevoiceofo365.nl
  • 17 November 2017 om 15:26

Persbericht: AtlΓ©tico Madrid en Plus500 prolongeren succesvolle partnerschap

Madrid/Amsterdam, 16 november 2017 - Plus500, het wereldwijde online platform voor de handel in Contracts for Differences (CFD’s), heeft vandaag een nieuw sponsorcontract met Club Atlético de Madrid getekend. Het bedrijf is sinds het seizoen 2015/2016 de officiële hoofdsponsor van de voetbalclub. Met het nieuwe contract wordt deze samenwerking nu voor de seizoenen 2018/2019, 2019/2020 en 2020/2021 verlengd. Beide partijen zijn van plan om de samenwerking, die tot dusver in Europa en wereldwijd goede resultaten heeft opgeleverd, tijdens deze periode te verdiepen en uit te breiden.

Plus500 blijft als onderdeel van de samenwerking een aantal branding-rechten houden, waaronder de plaatsing van het bedrijfslogo op het officiële tricot en de trainingsshirts van de eerste ploeg van Atlético Madrid. Verder profiteert het bedrijf van uitgebreide zichtbaarheid in het Wanda Metropolitano, het nieuwe stadion van Atlético Madrid met een capaciteit van 68.000 toeschouwers. Het stadion voldoet aan de hoogste eisen aan comfort, veiligheid en zichtbaarheid en biedt onder meer onderdak aan de finale van de UEFA Champions League in 2019.

Atlético Madrid is een professionele Spaanse voetbalclub uit Madrid die in La Liga Santander speelt, ook bekend als La Liga, de hoogste speelklasse in het Spaanse voetbal. De club heeft zowel het kampioenschap van La Liga als de Copa del Rey tien keer veroverd, net zo als een aantal andere Spaanse bekerwedstrijden. Het is bovendien een van de meest succesvolle clubs in Europa, met de verovering van de UEFA Super Cup in 2010 en 2012 en de tweede plek in de UEFA Champions League in de seizoenen 2013/14 en 2015/16.

Volgens de UEFA is La Liga de afgelopen zeven jaar de sterkste liga in het Europese voetbal geweest. Bovendien is het een van de meest populaire competities in de professionele sport, die door mensen overal ter wereld gevolgd wordt.

“Wij zijn vereerd om onze partnerschap met zo’n prestigieuze voetbalclub als Atlético Madrid te verlengen en kijken samen uit naar meer opwindende en succesvolle seizoenen”, zegt Asaf Elimelech, Chief Executive Officer van Plus500. “Atlético Madrid laat voortdurend zijn sterkte, professionalisme en passie voor succes zien. Dit weerspiegelt heel goed de kwaliteiten van Plus500. Wij zijn verheugd dit partnerschap voort te zetten dat onze naamsbekendheid wereldwijd heeft verbeterd.”

“Het is ons een genoegen om verder met Plus500 samen te werken na ons jarenlange succesvolle partnerschap”, aldus Enrique Cerezo, president van Atlético Madrid. “In deze tijd is onze club naar de tweede plek van de UEFA ranking gestegen en Plus500 heeft zich gevestigd als leidende multinational in zijn sector.”

Over Plus500
Plus500 is de aanbieder van een online platform waarmee particuliere beleggers op internationaal niveau kunnen handelen in contracts for difference (CFD’s). Dit is mogelijk voor meer dan 2.200 onderliggende financiële instrumenten, waaronder aandelen, indexen, grondstoffen, opties, ETF’s, cryptografische en buitenlandse valuta, en in ruim vijftig landen. Het online handelsplatform kan worden gebruikt vanaf een groot aantal verschillende apparaten, waaronder pc’s en mobiele apparaten met iOS of Android. Gebruikers kunnen kiezen uit 32 verschillende talen en diverse valuta.

Plus500 is in het bezit van licenties voor de financiële handel in gereguleerde markten zoals het Verenigd Koninkrijk, Australië, Cyprus, Israël, Nieuw-Zeeland en Zuid-Afrika. De zorg voor klanten staat centraal bij alles wat het bedrijf doet: zij kunnen niet meer geld verliezen dan zij inleggen, en er wordt geen commissie in rekening gebracht voor handelstransacties. Plus500 biedt zijn klanten daarnaast toegang tot geavanceerde tools voor risicobeheer die hen grip bieden op hun handelsposities. Verder kunnen zij een demo-account met onbeperkte functionaliteit gebruiken om ervaring met het handelsplatform op te doen.
  • 17 November 2017 om 12:11

Persbericht: Zorgverleners liggen wakker van digitalisering en robotisering

Eindhoven, 17 november 2017 Meer dan de helft van de medewerkers uit jeugd-, gehandicapten-, ouderen-, thuis- en de geestelijke gezondheidszorg maakt zich zorgen over de toekomst van zijn of haar baan. Zo verwacht maar liefst 55 procent dat door de vergaande digitalisering en robotisering banen gaan verdwijnen. Tevens verwacht de ruime meerderheid dat het bijbenen van ICT-kennis om mee te gaan met deze digitalisering een uitdaging wordt (84%). Ook stelt 54 procent van de zorgmedewerkers dat de eigen kennis te beperkt is om de werkzaamheden goed uit te voeren. Opvallend is dat zelfs 35 procent van de Y-generatie dezelfde mening is toegedaan. Dit blijkt uit onderzoek van Ictivity, specialist in het automatiseren van werkplekken. Aan het onderzoek hebben ruim 500 medewerkers deelgenomen die werkzaam zijn binnen de Nederlandse verzorgingsinstellingen.

Gelukkig zien veel zorgverleners ook de positieve kant van digitalisering. Zo denkt 47 procent dat dit de kwaliteit van de zorg ten goede komt. Daarnaast bespaart digitalisatie kosten (44%) en kunnen medewerkers dankzij de inzet van technologie meer tijd besteden aan de zorg voor een cliënt (40%).

Bart van Bokhoven, Segment Manager Zorg bij Ictivity: “Het is begrijpelijk dat zorgverleners digitalisering en robotisering voelen als een bedreiging voor de toekomst van hun banen. We hebben het hier over een groep hardwerkende mensen die een computer jarenlang niet hoefden te gebruiken. Tel daarbij op dat velen digitalisering simpelweg niet interessant vinden. Cliënten helpen is waar hun hart sneller van gaat kloppen, niet van ICT. Om de kopzorgen van de medewerkers zo veel mogelijk weg te nemen, is het belangrijk dat het management van verzorgingsinstellingen hier zijn verantwoordelijkheid pakt. Neem medewerkers mee in de ontwikkelingen, kies begrijpelijke, intu&i>>

Lees verder..
  • 17 November 2017 om 11:11

Persbericht: Nieuwe video achter de schermen bij The Grand Tour 2

Nu het tweede seizoen van Amazon Prime Video’s hitserie The Grand Tour niet lang meer op zich laat wachten, laten Clarkson, Hammond en May fans meegenieten van de voorbereidingen achter schermen. In een exclusieve behind the scenes-video proberen Jeremy, Richard en James geschikte alternatieven te bedenken voor het twijfelachtige ‘Celebrity Brain Crash’ item uit de eerste serie.

Bekijk hier de nieuwe video

Vanaf 8 december kunnen fans via Amazon Prime Video zien welke ideeën uiteindelijk in The Grand Tour 2 terecht zijn gekomen. Voor de opnames van het tweede seizoen heeft het trio gefilmd op vijf continenten en hebben zij meer bestemmingen bezocht dan ooit tevoren, waaronder Kroatië, Mozambique, Dubai, Spanje, Zwitserland, Colorado en New York City. Prime Video-leden kunnen altijd en overal het eerste seizoen van The Grand Tour terugkijken via PrimeVideo.com en op de hoogte blijven van het laatste nieuws via Facebook en Twitter.

###

Noot voor de redactie, niet voor publicatie
Neem voor meer informatie contact op met: 
Golin, Stephanie de Ridder 
E: SdeRidder@Golin.com
T: + 31 70 31 21 070

  • 17 November 2017 om 11:08

Persbericht: Nieuwe versie van Red Hat OpenShift Container Platform beschikbaar

Amsterdam, 17 november 2017 – Red Hat, Inc. (NYSE: RHT), leverancier van opensourceoplossingen, introduceert Red Hat OpenShift Container Platform 3.7. Dit is de nieuwste versie van Red Hat’s enterprise-grade Kubernetes containerapplicatieplatform, dat IT-organisaties helpt met de bouw en het beheer van applicaties. Het omvat native-integraties met Amazon Web Services (AWS) Service Brokers die ontwikkelaars in staat stellen om services te koppelen aan AWS en on-premise resources om moderne applicaties te ontwikkelen. Daarnaast biedt het een coherente, op open standaarden gebaseerde basis, die bedrijfsevolutie bevordert.

Cloud-native bedrijfsapplicaties kunnen onder andere services van het datacenter en meerdere openbare clouds gebruiken. Volgens 451 Research maakt meer dan 60 procent van de bedrijven die cloudstrategieën implementeren gebruik van minstens twee verschillende cloudomgevingen, waaronder: private clouds op locatie, gehoste private clouds en meerdere openbare clouds. Moderne applicaties die gebouwd zijn voor digitale transformatie zijn steeds afhankelijker van een netwerk van losjes gekoppelde componenten en microservices. Hierdoor is coherentie tussen cloud-providers een belangrijke uitdaging – iets wat Red Hat OpenShift Container Platform 3.7 aanpakt.

Red Hat OpenShift Container Platform brengt ontwikkelaars en IT-activiteiten samen op één platform. Dit geeft de mogelijkheid om applicaties in hybride cloudinfrastructuren op een coherente manier te bouwen, implementeren en beheren. Bedrijven kunnen zo bijvoorbeeld moderne en traditionele applicaties leveren met kortere ontwikkelingscycli en betere efficiëntie. Het platform komt voort uit opensource-innovatie en industriestandaarden, waaronder Red Hat Enterprise Linux en Kubernetes.

Hybride cloudapplicaties tot leven brengen
Onde>>

Lees verder..
  • 17 November 2017 om 11:07

Persbericht: Winnaars Telecom Inspirience Awards 2017 bekend!

ROTTERDAM - In het Rotterdamse Zalmhuis zijn gisteravond tijdens het gala-diner de Telecom Inspirience Awards 2017 uitgereikt. De winnaars van dit jaar zijn Adatum, XRC services, Hoogenboom van Gink, Mondicon, Phact, Gflex ICT, WeSeeDo, QNP en WerkbonApp.


 
In een nagenoeg uitverkocht Zalmhuis waren ruim 130 aanwezigen getuige van de uitreiking van deze jaarlijkse vakprijs, die ondersteund wordt door Speakup, dean one en Voiceworks. De prijzen werden onder leiding van host Jeroen Smits uitgereikt. Hij werd daarin bijgestaan door live drumwerk van top-drummer Ronald van den Enk. De Telecom Inspirience Awards draaien om het vieren van de successen van het ICT- en Telecom-partnerkanaal. De 16 personen tellende vakjury had in de weken voorafgaand aan de uitreiking wederom de zware taak om de beste projecten te kiezen uit de vele tientallen inzendingen van dit jaar. Lees hier welke projecten allemaal genomineerd waren.

KLIK HIER VOOR DE FOTO'S

Daarnaast streden WerkbonApp, We.Stream, MCS, Synnion en Highside op de Award-avond zelf om de Business Extend Award. Deze prijs is bestemd voor het concept dat de reseller de meeste kans geeft om nieuwe omzet te genereren bovenop zijn bestaande portfolio. De vijf partijen kregen elk een minuut om hun concept te pitchen aan de zaal. Middels stembiljet en potlood gaven alle aanwezigen hun voorkeur door. Met een miniem verschil won WerkbonApp.

In de overige categorieën gingen de volgende business partners met de Telecom Inspirience Awards naar huis:

Best Cloud Communications Project 2017
Adatum Telecom & ICT
Klantcase: Warchild

Best Unified Communication Project 2017
Gflex
Klantcase: 5 City Spa

Best Mobile Project 2017
Mondicon
Klantcase: Sky Sports

Best Contact Center Project 2017
Hoogenboom van Gink
Klantcase: Bibliotheekservice Passend Lezen

Best Internet of Things Project 2017
Phact
Klantcase: Lassche en Keizer

Best Video Communications Project 2017 (POWERED BY EXERTIS)
WeSeeDo
Klantcase: Hallo Dokter

Best Specialized Partner 2017
XRC services
Specialisme: Horeca & Retail

Spotlight Award 2017
QNP ICT & Telecom


  • 16 November 2017 om 16:55

Persbericht: WeSeeDo wint de Telecom Inspirience Award

Groningen, 16 november 2017 – WeSeeDo, de veilige en handige tool voor real-time online communicatie, is met het innovatieve project hallodokter.nl uitgeroepen tot ‘Best Video Communications Project’. Dit werd bekendgemaakt tijdens de jaarlijkse uitreiking van de Telecom Inspirience Awards 2017.

De uitreiking vond gisteravond plaats in Het Zalmhuis in Rotterdam. Uit meer dan 64 inzendingen waren door een 16-koppige vakjury 40 bedrijven genomineerd en werden uiteindelijk 9 winnaars gekozen. Gastheer en televisiepersoonlijkheid Jeroen Smits reikte tijdens een feestelijk galadiner de awards uit.

WeSeeDo bleek bij de vakjury in de smaak te vallen vanwege de vernieuwende propositie. De jury sprak zelfs van “Video Communications, Next Level. Een super complexe en innovatieve oplossing, toegepast in de hedendaagse problematiek. Een top concept!”

Directeur Iebele Otten van WeSeeDo nam de felbegeerde award voor de categorie ‘Best Video Communications Project 2017’ in ontvangst. “Hier ben ik ontzettend blij mee,” aldus Otten, “Hieruit blijkt dat we een goede propositie hebben. Het WeSeeDo team heeft hier heel hard aan gewerkt. Wat is het geweldig om deze bevestiging van ons innovatieve vermogen in ontvangst te mogen nemen.”

Project Hallo Dokter
Op het innovatieve online huisartsenplatform www.hallodokter.nl kunnen huisartsen, waarnemers en huisartsenposten hun patiënten veilig en eenvoudig online videoconsulten aanbieden. Met de online videotool www.weseedo.nl kunnen huisartsen en patiënten met elkaar communiceren zonder iets te downloaden, een account aan te maken of ergens in te loggen. Het enige dat de pati&>>

Lees verder..
  • 16 November 2017 om 16:37

Persbericht: Bescherming tegen misbruik van IT-beheerdersrechten simpeler gemaakt

In 80 procent van de security-lekken spelen slecht beveiligde privileged accounts, ofwel inloggegevens met verhoogde rechten, een cruciale rol. CyberArk biedt een nieuwe oplossing die de bescherming van deze privileged accounts eenvoudiger maakt en automatiseert zodat de nodige taken 10 keer sneller worden uitgevoerd dan voorheen.

CyberArk Privileged Account Security v10 is de enige oplossing tegen misbruik van inloggegevens die makkelijk schaalbaar is in elke soort omgeving: on-premise, hybride cloud en binnen DevOps-workflows. De nieuwe gebruiksvriendelijke interface maakt het makkelijker om door workflows te navigeren, risico’s te visualiseren en te voldoen aan audits en beleidsregels. Hierdoor kunnen beheertaken 10 keer sneller worden uitgevoerd, en zijn audits 5 keer sneller uit te voeren.

Dankzij de uitgebreide API-strategie kunnen gebruikers de oplossing makkelijk integreren in hun bestaande toepassingen voor security, operations en DevOps. Het in beheer nemen van nieuwe privileged accounts vraagt daarmee 90 procent minder tijd; een gigantische tijdswinst zeker voor bedrijven die grote aantallen privileged accounts tegelijkertijd in beheer moeten nemen.

Security in de cloud
Onbeschermde privileged accounts zijn een aantrekkelijk doelwit voor aanvallers. Deze risico’s worden verder vergroot in organisaties waar een cloud-first strategie gehanteerd wordt en waar de adoptie van DevOps toeneemt.

CyberArk Privileged Account Security v10 biedt ondersteuning voor AWS (Amazon Web Services), Microsoft Azure en Google Cloud Platform. Hierdoor kan men al binnen 15 minuten een volledig werkende privileged account security oplossing actief hebben. De integraties met AWS EC2 CloudWatch en Auto Scaling automatiseren het in beheer nemen van nieuwe privileged accounts en verkleinen het risico van onbeheerde privileged accounts in de cloud, zodat security-teams hun tijd aan belangrijkere zaken kunnen>>

Lees verder..

  • 16 November 2017 om 16:13

Persbericht: Nieuwe Veeam Availability Consoleβ„’ nu beschikbaar

  • Helpt meer dan 16.700 Veeam Cloud & Service Provider-partners (VCSP) bij het bieden van managed services aan hun klanten, en verhoogt de waarde van het Veeam-servicesportfolio
  • Maximaliseert marges, winstgevendheid en productiviteit voor serviceproviders en ondernemingen met meerdere vestigingen via gecentraliseerd management en het monitoren van back-ups en gerepliceerde data in een multi-tenant, web-based portal
  • Biedt business-in-a-box accounting en facturering van managed services en cloudconsumptie om serviceproviders te helpen inkomsten en uitgaven beter bij te houden
UTRECHT - Veeam® Software, de innovator op het gebied van de Availability for the Always-On Enterprise™, introduceert de nieuwe
  • 16 November 2017 om 16:03

Persbericht: Universiteit van Oxford plaatst Atos’ nieuwste supercomputer voor Deep Learning

Amstelveen, 16 november 2017 – Atos heeft een contract ondertekend met de internationaal vooraanstaande Universiteit van Oxford voor een nationale Deep Learning-supercomputer. Britse wetenschappers en industriëlen worden hierdoor in staat gesteld hoogwaardige toepassingen op het gebied van Deep Learning te ontwikkelen en testen, als onderdeel van het JADE(1)-project.

De supercomputer wordt in de industrie en wetenschappelijke wereld ingezet om de laatste cognitieve analytische technologieën te testen en ontwikkelen. Deep Learning heeft een brede toepasbaarheid: van geautomatiseerde stemherkenning en de inzet van autonome tools tot medische imaging. De technologie kan bijvoorbeeld worden toegepast om de nauwkeurigheid van diagnoses in digitale pathologie te vergroten.

De supercomputer, gefinancierd door de Engineering & Physical Sciences Research Council (EPSRC), wordt ingezet als onderdeel van een Deep-Learning-as-a-Service (DLaaS)-model. De machine draait op technologie van NVIDIA GPUs en de Extreme Factory van Atos, waarmee een publieke Deep Learning-cloud tot stand komt. Het Alan Turing Institute – kort geleden opgericht door de Britse regering voor het creëren van een nationale focus op ontwikkelingen op het gebied van kunstmatige intelligentie – wordt één van de belangrijkste gebruikers van deze nieuwe service.

“De Universiteit van Oxford werkt nauw samen met Atos bij de implementatie van een nationale GPU-supercomputer in het Verenigd Koninkrijk. Deze supercomputer gaan we inzetten om Deep Learning en applicaties op het gebied van kunstmatige intelligentie te ontwikkelen en ondersteunen, in aanvulling op GPU-gebaseerde supercomputing”, zegt professor Mike Giles van de Universiteit van Oxford.

“We zijn er erg trots op dat Atos is geselecteerd voor de plaatsing van JADE, de eerste Deep Learning-supercomputer op het Britse eiland. We >>

Lees verder..
  • 16 November 2017 om 15:26
❌