[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

πŸ”’
❌ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
Vandaag β€” 11 December 2018Persberichten

Persbericht: Plus500’s recept voor succes is klantenservice

Amsterdam, 11 December 2018 - Plus500 nadert het einde van weer een succesvol jaar. Dit blijkt uit de laatste trading update van de aanbieder van een online platform voor de wereldwijde handel in contracts for differences (CFD’s). Recente statistieken tonen aan dat het vermogen van het bedrijf om steeds meer waardevolle klanten te werven en te behouden een belangrijke factor is geweest voor dit groeiende succes. Niet alleen lukte het Plus500 om vooral nieuwe klanten te werven, die veel omzet genereren. Het bedrijf is er ook in geslaagd om de inkomsten van bestaande klanten te verhogen.

Asaf Elimelech, CEO van Plus500, schrijft dit succes in het verwerven en behouden van nieuwe klanten toe aan twee belangrijke factoren: “We hebben ons eigen platform zelf gebouwd en hierbij van begin af aan gemikt op het werven en behouden van klanten. Ons zelfontwikkelde marketingsysteem is in de loop der tijd alleen maar verbeterd en daarmee ook de waarde van nieuwe klanten die we hebben kunnen werven. Ten tweede hebben we nieuwe retentie-initiatieven ontwikkeld en gerealiseerd om ons merk wereldwijd te versterken en nieuwe klanten met een hoge waarde over de hele tijd van hun verblijf aan te trekken. Uiteindelijk komt het allemaal neer op klantervaring en ons vermogen om goede service te bieden.”

Er is een goede indicator voor het groeiende succes van Plus500 in het aantrekken van hoogwaardige klanten en het verbeteren van de omzet van bestaande klanten. Namelijk: een vergelijking tussen de omzet van klanten met verschillende verblijfstijden in Q2 2018 in vergelijking met Q2 in 2017 en Q2 in 2016. In het tweede kwartaal van 2018 heeft Plus500 aanzienlijk meer inkomsten gegenereerd van nieuwe klanten (klanten die minder dan één jaar actief zijn) dan in dezelfde periode in 2017 en 2016. Hetzelfde geldt voor klanten die al een tot twee jaar klant zijn en voor de groep klanten met een ‘dienstverband’ van meer dan twee jaar.

Ook een vergelijking van de omzet op lengte van de relatie in het tweede kwartaal van 2018 geeft een sterke indicatie dat klanten de service van Plus500 blijven waarderen. Het is te verwachten dat klanten het meest actief zijn en dus verantwoordelijk voor de meeste omzet in het eerste jaar nadat ze zich hebben aangemeld bij het platform. De afgelopen kwartalen is Plus500 er echter in geslaagd om een aanzienlijk deel van de omzet te genereren met consumenten die al een tot drie jaar klant zijn. Zelfs de omzet van klanten die al meer dan vijf jaar trouw zijn, is de afgelopen jaren verdubbeld. De inspanningen om de klanttevredenheid te verhogen wordt ook weerspiegeld in de sterke daling van het percentage van klanten dat zijn of haar contract met Plus500 heeft opgezegd in Q3.

Over Plus500
Plus500 is de aanbieder van een online platform waarmee individuele beleggers op internationaal niveau kunnen handelen in contracts for difference (CFD’s). Dit is mogelijk voor meer dan 2.200 onderliggende financiële instrumenten, waaronder aandelen, indexen, grondstoffen, opties, ETF’s, cryptografische en buitenlandse valuta, en in ruim vijftig landen en in 32 talen. Het online handelsplatform kan worden gebruikt vanaf een groot aantal verschillende apparaten, waaronder pc’s en mobiele apparaten met iOS of Android.

Plus500 is in het bezit van licenties voor de financiële handel in gereguleerde markten zoals het Verenigd Koninkrijk, Australië, Cyprus, Israël, Nieuw-Zeeland, Singapore en Zuid-Afrika. De zorg voor klanten staat centraal bij alles wat het bedrijf doet: zij kunnen niet meer geld verliezen dan zij inleggen, en er wordt geen commissie in rekening gebracht voor handelstransacties. Plus500 maakt geen gebruik van ‘cold calling’voor klantenwerving en biedt geen binaire opties aan. Plus500 biedt zijn klanten daarnaast gratis toegang tot geavanceerde tools voor risicobeheer die hen grip bieden op hun handelsposities en hun winsten beschermen en verliezen beperken. Verder kunnen zij een demo-account met onbeperkte functionaliteit gebruiken om ervaring met het handelsplatform op te doen.

Perscontact
Marcus Birke
marcus.birke@axicom.com
0611515006
  • 11 December 2018 om 14:20

Persbericht: A.S. Watson Group selecteert Zebra Technologies om de digitalisering van zijn activiteiten te versnellen

BOURNE END, Verenigd Koninkrijk – 11 december 2018 - Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), een vernieuwer aan de rand van ondernemingen met oplossingen en partners die ervoor zorgen dat bedrijven een prestatievoorsprong kunnen realiseren, kondigde vandaag aan dat A.S. Watson Group (ASW), 's werelds grootste internationale retailer in gezondheid en schoonheids producten, Zebra Technologies voor het tweede opeenvolgende jaar heeft geselecteerd als onderdeel van zijn Technology Partners Day. Tijdens deze top ontving Zebra de benoeming tot Official Tech Partner 2019 en is het de enige leverancier van mobiele apparaten in deze exclusieve community, geselecteerd om nauw samen te werken met ASW om de bedrijfsgroei van de organisatie te versnellen. ASW heeft ervoor gekozen zijn wereldwijde personeelsbestand in de frontlinie uit te rusten met de op Zebra's TC51 Android gebaseerde mobiele touch computers.

“We zijn vorig jaar gestart met het Technology Partnership Programme met het doel een samenwerking voor de langere termijn te creëren in plaats van een kortetermijnrelatie tussen klant en leverancier. Dankzij deze wederzijdse verbintenis hebben onze technische partners, zoals Zebra Technologies, die we hebben geselecteerd om mee samen te werken, ons geweldige expertise en innovatie gebracht om ons te helpen onze digitale transformatie te versnellen,” zei Malina Ngai, Group Chief Operating Officer, A.S. Watson Group. "Een van de belangrijkste voordelen is dat zij toegang hebben tot het hogere management en de zichtbaarheid van onze groeistrategie en de technologische routekaart. Terwijl we onze reis van digitale transformatie voortzetten, zullen we investeren in de juiste technologie en de juiste samenwerking om ons vermogen een sterkere co>>

Lees verder..
  • 11 December 2018 om 13:06

Persbericht: Retailtrends 2019: bestaande technologie inzetten

Het tempo in de retail ligt hoog. De ene technologische innovatie is nog niet voorbij, of de volgende kondigt zich alweer aan. Het is dus niet vreemd dat veel retailers een afwachtende houding aannemen, uit angst om door de keuze voor een aanpassing nú, de revolutie van morgen mis te lopen. Bij het zoeken naar de juiste technologische upgrade spelen twee universele kwesties: hoe combineren we de echte wereld met de virtuele? En hoe zetten we zowel mens als machine op een zodanige manier in dat we het beste uit twee werelden halen? 2019 is het jaar om die vragen te beantwoorden.

  1. Van omnichannel naar omnipresence
    Waar het nu nog vaak voorkomt dat een webwinkel volledig losstaat van een fysieke winkel of app – en vice versa – wordt het steeds normaler dat alle kanalen samenwerken als een geheel. Online en offline lopen naadloos in elkaar over en kriskras door elkaar heen. Een consument weet zijn weg daar prima in te vinden. Bovendien biedt dit ongelooflijk veel mogelijkheden. Amazon is een goed voorbeeld van innovativiteit op dit vlak. Onlangs opende de retailpionier een winkel in New York met alleen maar producten die online als beste werden beoordeeld. Dit voorbeeld zal gegarandeerd worden gevolgd door andere retailers, waarbij op slimme manieren een optimale mix wordt gemaakt van digitale marketing, content, data en AI-gestuurde analyse. Als klant krijg je zo een steeds meer gepersonaliseerde winkelervaring. Tegelijkertijd nemen live-chats en virtuele assistenten in toenemende mate de rol van de klantenservice over.
  2. Superslimme winkels
    De persoonlijke ervaring – daar is ie weer – wordt steeds beter doordat de fysieke winkel slimmer wordt. Als klant zie of merk je het vaak niet eens, maar op de achtergrond werken meerdere apparat>>

    Lees verder..
  • 11 December 2018 om 12:43

Persbericht: Belcentrale voor een goede telefonische helpdesk

Verleden kopte Telecompaper met een artikel over de voorkeur van consumenten als het gaat om contact met helpdesks. In tegenstelling tot wat u wellicht vermoedt, is de telefonische helpdesk onbetwist nummer 1, gevolgd door e-mail social media en chat-apps. Belcentrale biedt met haar eenvoudig werkende maar zeer complete VoIP-toepassingen dé oplossing voor elk bedrijf dat haar klanten telefonisch goed van dienst wil zijn.

Uitkomsten onderzoek
Via het Consumer Insights Panel deed Telecompaper onderzoek naar de voorkeur van consumenten van mogelijkheden om met de mobiele provider in contact te komen. Dit onderzoek werd ook al in 2017 uitgevoerd. En ondanks de opmars van klantenservice via Whats-app zijn er weinig verschillen: 56 procent gaf aan bij voorkeur telefonisch contact te willen hebben. 34  procent van de ondervraagden wil graag via e-mail contact.

Bereikbaarheid is klanttevredenheid
Voor bedrijven met een klantenservice is goede bereikbaarheid dus top-prioriteit. Klinkt wellicht als een open deur. Maar hoe vaak komt het niet voor dat u eerst in de wacht hangt en dan vervolgens de verbinding wordt verbroken. Funest voor uw klanttevredenheid natuurlijk. Dat kan beter, en het is niet eens moeilijk.

Mogelijkheden van VoIP
Met een VoIP-centrale, een moderne telefooncentrale in de cloud, biedt Belcentrale bedrijven met een klantenservice heel veel mogelijkheden. Denk aan een keuzemenu om klanten alvast bij de juiste afdeling te laten uitkomen. Vervolgens kan hieraan weer een wachtrij worden gekoppeld. Gedurende de wachttijd kan de pbx-centrale muziek afspelen, een andere meer oplossingsgerichte optie is om te verwijzen naar de veelgestelde vragen op een website. Of om melding te maken van de momenten dat de klantenservice beter bereikbaar is.

Meten is weten
Kiest u om gebruik te maken van de wachtrij funct>>

Lees verder..
  • 11 December 2018 om 12:41

Persbericht: Bredaas software testbedrijf Testpeople zorgt voor groei in woestijngebieden

Breda, 11 december 2018 – Bomen planten en groente kweken in een droge woestijn valt op zijn zachtst gezegd niet mee. Met de zogenoemde Growboxxen gaat dat een stuk makkelijker. Met deze speciale boxen is er 90% minder water nodig voor beplanting en begroeiing. Hiermee kunnen mensen ook in zeer droge gebieden bomen planten en groente telen om van te leven. Voor het Bredase software testbedrijf Testpeople een prachtig en vooral nuttig doel om geld voor in te zamelen. En dat is gelukt! Maar liefst 30.000 euro is er dit jaar opgehaald voor Groasis, het Steenbergse bedrijf dat de Growboxxen maakt en plaatst.

“Ieder jaar steunen wij met Testpeople goede doelen, maar vanwege ons tienjarig jubileum hebben we ons in 2018 allemaal extra ingezet. En niet alleen onze medewerkers, maar ook hun vrienden, familie, zakenrelaties, opdrachtgevers en klanten. Iedereen heeft op verschillende manieren een bijdrage gedaan, waarvoor heel veel dank!”, aldus de trotse eigenaren van Testpeople, Philippe Metz en Aldo Lufting.

Zelfvoorzienende toekomst bieden
Dankzij het gedoneerde bedrag van 30.000 euro is Testpeople gouden aandeelhouder van Friend of Groasis. Dat betekent dat er namens het Bredase bedrijf Growboxxen, inclusief bomen, groenten en een zogenoemde Growsafe-boombeschermer uitgedeeld kunnen worden aan families die wonen in woestijngebieden. Pieter Hoff, directeur en oprichter van Groasis, is blij met de donatie. “Hiermee kunnen we de wereld weer wat groener maken en meer boeren ter plekke een zelfvoorzienende toekomst bieden. Mooi dat Testpeople hier haar steentje aan bijdraagt.”



Bijlagen

97 KB jpg 
  • 11 December 2018 om 11:43

Persbericht: Zwitserse Coop transformeert voedseletikettering met NiceLabel-oplossingΒ 

Ljubljana, 11 december 2018 – Zwitserse voedingsmiddelenfabrikant Coop heeft NiceLabel, marktleider in label designsoftware en label managementsystemen, geselecteerd om te helpen bij het stroomlijnen en verbeteren van de etiketteringsprocessen in haar fabrieken en instore bakkerijen. De samenwerking maakt een consistente en traceerbare manier van ontwerp, beheer, kwaliteitsbewaking en productie van voedseletiketten met allergenen, ingrediënten en voedingswaarde-informatie mogelijk. Een belangrijke ontwikkeling omdat in de voedseletikettering nog te vaak sprake is van onduidelijke allergiewaarschuwingen.

Coop, de op één na grootste retailer in Zwitserland, gebruikt het label managementsysteem (LMS) van NiceLabel al in haar productiecentrales. Met dit nieuwste project zet de foodretailer in op verbeterde nauwkeurigheid en voedselveiligheid in het netwerk van de 45 instore bakkerijen. Dankzij het LMS kan Coop bij het ontwerpen en afdrukken van etiketten inconsistenties verwijderen en de workflow en kwaliteitsborging verbeteren.

Integratie met SAP-systeem
Het LMS van Nicelabel is geïntegreerd in het bestaande SAP-systeem van Coop. Elke productiecentrale en bakkerij kan nu eigen etiketten produceren, maar het gecentraliseerde document managementsysteem zorgt ervoor dat alleen bepaalde gebruikers wijzigingen kunnen aanbrengen. Dit leidt tot een veiligere workflow waarin etiketten consistent en tijdig worden gegenereerd. Coop kan op deze wijze universele sjablonen gebruiken die het juiste, goedgekeurde etiketformaat behouden, ongeacht printertype of resolutie.

Verandering in de markt 
Didier Gremaud, hoofd IT-processen ERP Production Companies bij Coop: “We kunnen de problemen in de Europese markt rond allergenen-etikettering niet negeren. Door he>>

Lees verder..
  • 11 December 2018 om 11:42

Persbericht: Pitney Bowes kiest voor omnibot Freddy van Freshworks

Pitney Bowes, wereldwijd leverancier van oplossingen op het gebied van e-commerce, verzending, mailing en data, integreert de omnibot Freddy van Freshworks in de volgende generatie SendPro- ® C-series- devices. Pitney Bowes zet Freddy, de onmibot met Artificial Intelligence (AI) in om gebruikers effectiever te ondersteunen via chat-interacties. Dit is de eerste hardware integratie van Freddy na de wereldwijde lancering vorige maand.

Na de integratie is Freddy het eerste contactpunt voor vragen van gebruikers van de Pitney Bowes SendPro C-Series. Zo biedt Freddy bijvoorbeeld bij hardwareproblemen, zoals een papierstoring of een uploadfout, contextuele apparaatondersteuning aan gebruikers om het probleem op te lossen. Op deze manier minimaliseert Pitney Bowes de noodzaak om de klantenservice te bellen. Als blijkt dat er aanvullende ondersteuning nodig is, maakt Freddy automatisch een ticket aan voor de customer support medewerkers van Pitney Bowes.

Freddy werkt samen met andere C-Series-apps om support vanaf het apparaat zelf mogelijk te maken en systematisch vragen te beantwoorden. De omnibot met deeplearning AI-mogelijkheden beantwoordt veelgestelde vragen en stelt oplossingen beschikbaar in eenvoudig te gebruiken en intuïtief ingerichte formats, waaronder video’s, zodat vragen snel en gemakkelijk beantwoord worden.

“De Freshdesk-app van Freshworks helpt ons bij het eenvoudig beheren van customer service tickets. De volgende stap om de customer engagement te verbeteren, is om Freddy te integreren in onze producten. Deze vorm van voorspellende customer service zorgt ervoor dat gebr>>

Lees verder..
  • 11 December 2018 om 11:38

Persbericht: Toucan Toco en BearingPoint Nederland sluiten partnership

Toucan Toco, specialist in data storytelling en BearingPoint, een consultancy-organisatie voor management en technologie, hebben een partnership gesloten. De samenwerking sluit aan bij het doel van beide bedrijven om organisaties te helpen bij het implementeren van een datagedreven cultuur. Deze cultuur is volgens BearingPoint en Toucan Toco noodzakelijk voor een succesvolle digitale transformatie. Het partnership betekent ook een volgende stap in het realiseren van de ambities van Toucan Toco op de Nederlandse markt.

Baptiste Jourdan, mede-oprichter & Business development Director van Toucan Toco: “BearingPoint is sterk in het verder brengen van organisaties in het proces van digitale transformatie. Zij weten dat het breed beschikbaar stellen van data aan medewerkers hierbij een belangrijke rol speelt. Het partnership in Nederland is, naast onze samenwerking in Frankrijk, een mooie volgende stap in onze gezamenlijke missie en ik zie ernaar uit ook op andere markten samen organisaties te helpen het maximale uit hun data te halen.”

Gebruiksvriendelijkheid en aantrekkelijke interface
De gebruiksvriendelijkheid van de toepassing, de aantrekkelijke interface en de mobiele beschikbaarheid, zijn voor BearingPoint belangrijke redenen om samen te werken met Toucan Toco. Jaco Van Zijll Langhout, partner bij BearingPoint: “We merken dat bedrijven terughoudend zijn bij het in gebruik nemen van nieuwe tooling als er uitgebreide training aan vast zit. Er is behoefte aan toepassingen die zo laagdrempelig en intuïtief zijn dat mensen er graag mee werken. Met Toucan Toco hebben we die oplossing gevonden.”

Van Zijll Langhout ziet dat traditionele tools voor datavisualisatie met name worden gebruikt door data-analisten. “Dit betekent dat business users altijd weer teru>>

Lees verder..
  • 11 December 2018 om 11:29

Persbericht: BlackBerry introduceert nieuw beveiligd managementsysteem voor de Smart City

Amsterdam, 11 december 2018 – BlackBerry gaat particuliere en overheidsinstellingen ondersteunen om de ontwikkeling van Smart Cities en intelligente infrastructuur te versnellen met een Security Credential Management System (SCMS).

BlackBerry maakt deze oplossing vanaf nu gratis beschikbaar voor autofabrikanten en overheidsinstellingen die deelnemen aan pilots voor Smart Cities en verbonden voertuigoplossingen. Deze SCMS-dienst biedt een veilige en betrouwbare manier van informatie-uitwisseling tussen voertuigen en infrastructuur, zoals stoplichten, met behulp van digitale certificaten.

Volgens het Amerikaanse ministerie van transport is het belangrijk dat de informatie die gebruikers van andere systemen ontvangen gegarandeerd veilig is. Dit, aangezien gekoppelde applicaties informatie niet alleen met andere voertuigen delen, maar ook met weginfrastructuur, verkeermanagementcentra en mobiele apparatuur.

De SCMS-dienst is gebaseerd op de BlackBerry Certicom-technologie en zorgt voor een veilige en betrouwbaar gehoste Public Key Infrastructure (PKI). Deze kan certificaten beheren namens een organisatie of voor een volledig ecosysteem. De dienst is ontwikkeld om nationaal en zelfs internationaal ingezet te worden door fabrikanten en overheidsinstellingen. Zij krijgen toegang tot een kant-en-klare cloud-dienst voor de uitgifte van voertuig-naar-infrastructuur (V2X) certificaten en lifecycle-management. BlackBerry kan ook hybride SCMS-oplossingen ondersteunen die geoptimaliseerd zijn voor de productie van grote aantallen voertuigen.

“De zelfrijdende auto’s van de toekomst kunnen niet worden gerealiseerd tot er een intelligent transportsysteem wordt ingevoerd”, zegt Jo>>

Lees verder..
  • 11 December 2018 om 11:23

Persbericht: Mannen zijn de echte koopjesjagers tijdens de sale-periode

Amsterdam, 11 december 2018 – De eindejaarsuitverkoop biedt vooral mogelijkheden voor webshops die mannen als doelgroep hebben om extra omzet te verkrijgen. Tijdens de sale zijn het namelijk niet de vrouwen, maar vooral de mannelijke consumenten die in koopjesjagers veranderen. Meer dan een vijfde van hen (21%) zegt tijdens een sale elke dag te kijken naar de afgeprijsde items, tegenover 10 procent van de vrouwen. Dit blijkt uit de Emotional Shopping Index van Klarna, leverancier van betaaloplossingen voor webshops, in een onderzoek naar shopgedrag onder 1000 Nederlandse consumenten.

Kleding favoriet, maar retourbeleid moet makkelijk zijn
Wanneer er een korting of aanbieding beschikbaar is, zegt 62 procent van de Nederlandse shoppers sneller een spontane aankoop te doen. De uitverkoop maakt daarbij emoties los: 67 procent van de Nederlanders wordt blijer van een goedkope aankoop uit de sale, dan van een duur item waar lang voor is gespaard. De favoriete categorie voor mannelijke shoppers is kleding en accessoires, 32 procent van hen geeft dit aan. Twee op de vijf mannen zegt het belangrijk te vinden dat de aankoop gemakkelijk geretourneerd kan worden en checkt daarom het retourbeleid voordat zij een bestelling plaatsen.

Annette Verdouw, Marketing Manager BeNeFra van Klarna: “Het is voor webwinkeliers van belang om alles uit de grote uitverkoop aan het einde van het jaar te halen. Deze periode leent zich bij uitstek voor het verleiden van consumenten tot een aankoop in jouw webwinkel en de conversie door het dak te laten gaan. Voor iedere consument is gemak tijdens het online shoppen cruciaal, zeker bij het betaalgedeelte. Zorg er dus voor dat de checkout zo smoooth mogelijk is.”

In het whitepaper ‘De uitverkoop: hoe zorg je voor maximale conversie én blije klanten’ geeft Klar>>

Lees verder..
  • 11 December 2018 om 11:18

Persbericht: Kaspersky Lab lanceert beveiligingsoftware voor hybride cloudomgeving

Utrecht, 11 december 2018 – Kaspersky Lab breidt het portfolio van virtualisatiesoftware uit voor de beveiliging van hybride cloudomgevingen met de lancering van Kaspersky Hybrid Cloud Security. Deze nieuwe generatie beveiligingssoftware is geschikt voor zakelijke omgevingen waar cloudplatformen van zowel Microsoft Azure als Amazon Web Services (AWS) worden ingezet. De oplossing is bedoeld voor de beveiliging van zowel data als applicaties in de publieke cloud.

Kaspersky Hybrid Cloud Security beschermt applicaties en data in fysieke, virtuele en cloud workloads. Dankzij de API-gebaseerde integratie met zowel Amazon Web Services (AWS) als het Microsoft Azure cloudplatform kunnen organisaties alles beveiligen wat ze laten landen op deze cloudplatformen. Kaspersky Hybrid Cloud Security beschermt multicloudomgevingen tegen cyberdreigingen dankzij een geïntegreerde regie, system hardening, bescherming van de workload en zelflerende beveiligingssystemen.

Zichtbaarheid is de kern van een veilige hybride cloudomgeving
Organisaties die migreren naar een publieke cloudomgeving krijgen te maken met complexe trajecten om de beveiliging van diverse systemen op één lijn te krijgen. Er is veelal sprake van een uiteenlopend aantal virtuele omgevingen zowel op eigen locaties als in een publieke cloudomgeving. Zelfs na de migratie naar een cloudomgeving, is het een hele uitdaging om zicht te houden op alle cloudvarianten. Kaspersky Hybrid Cloud Security biedt één console in de cloud. Daarmee houden IT-beveiligingsteams volledige zichtbaarheid en controle op toegangsrechten van data, ongeacht of deze op locatie of in de publieke cloud worden opgeslagen. Dat zorgt voor integratie van verschillende beveiligingsmethodes van alle virtuele infrastructuren. Daarmee kan veel sneller en adequater gereageerd worden op cyber>>

Lees verder..
  • 11 December 2018 om 11:17
Gisteren β€” 10 December 2018Persberichten

Persbericht: Nieuwste ARCHOS Oxygen 101 S tablet voor minder dan 180 euro

ARCHOS breidt de populaire lijn Oxygen-tablets uit met de Oxygen 101 S. Ondanks zijn lage prijs van 179,99 euro, heeft de tablet premium-specificaties voor veelzijdig gebruik.

Het 10,1 inch LCD-scherm is met zijn full HD-resolutie ideaal om films en series te bekijken. De deca-core 4G MediaTek Helio X20 chipset is geschikt voor zwaar werk en biedt optimale connectiviteit. 3 GB aan RAM-geheugen en een opslagcapaciteit van 32 GB garanderen een vlotte gebruikservaring en een snelle responstijd.

Een POGO-connector stelt gebruikers in staat accessoires te verbinden, zoals een toetsenbord of docking station. De vingerafdruksensor ontgrendelt de tablet bliksemsnel en beschermt gevoelige bestanden. De batterij van 6.000 mAh is voldoende voor een werkdag of entertainment tijdens een lange reis.

De Oxygen 101 S draait Android 9 Pie, voorzien van nieuwe functies, een vernieuwd navigatiesysteem, geoptimaliseerd batterijgebruik, privacyverbeteringen en natuurlijk toegang tot de Google Play Store, met meer dan 1,3 miljoen apps, boeken, games en films.

De ARCHOS Oxygen 101 S is beschikbaar vanaf het eerste kwartaal van 2019. De adviesprijs bedraagt 179,99 euro.

  • 10 December 2018 om 18:00

Persbericht: YouTube Rewind: Fortnite-parodie en Josylvio best bekeken YouTube-video’s in Nederland in 2018



TL;DR
  • Een Fortnite-parodievideo is de best bekeken YouTube-video in Nederland. 
  • Bij de muziekvideo’s staat Josylvio op 1, gevolgd door de Fitlala.
  • Nederlandse video’s domineren beide top 10’s.
  • Wereldwijd was To Our Daughter van Kylie Jenner de best bekeken video van het jaar.
  • In de YouTube Rewind-video zit dit jaar een Nederlandse YouTuber.
In 2018 speelden we Fortnite, zagen we toeristen nog net ontsnappen aan luipaarden en leerden we De Luizenmoeder kennen. Ook volgden we Glennis Grace op de voet en luisterden we opvallend veel naar muziek uit Nederland. Je vindt het allemaal terug in YouTube Rewind 2018.

YouTube Rewind is onze terugblik op het afgelopen jaar. We hebben overzichten van de best bekeken video’s en muziekvideo’s, zowel in Nederland als wereldwijd. Ook lanceren we vanavond onze YouTube Rewind-video, een muziek-mashup met honderden YouTube Creators en een aantal celebrity’s die een ode brengen aan 2018.

Nederland
Het was geen verrassing dat Fortnite het goed zou doen in YouTube Rewind. Een parodie-video van Vogeljongen over de game is zelfs de best bekeken YouTube-video van 2018 in Nederland. Op de tweede plaats zien we het doodenge moment waarop Franse toeristen bijna worden gepakt door jachtluipaarden in Beekse Bergen. De derde plek is voor het liedje uit De Luizenmoeder dat de serie razend populair maakte.

In de lijst van best bekeken muziekvideo’s zien we Josylvio bovenaan met Catch Up, op de voet gevolgd door de Fitlala van Kinderen voor Kinderen en Fan van Ronnie Flex en Famke Louise. Boef staat meerd>>

Lees verder..
  • 10 December 2018 om 17:00

Persbericht: DATAPLACE BOUWT HYPERMODERN DATACENTER IN HOOFDDORP

Alblasserdam, 10 december 2018: Dataplace, dé carrier neutrale en regionale datacenter exploitant van Nederland, bouwt een Tier III datacenter in Hoofddorp. Het nieuwe datacenter zal geheel 2N gebouwd worden en voorzien worden van de nieuwste bewezen technieken. Met deze vijfde datacenterlocatie versterkt Dataplace haar positie in de regionale, nationale én internationale datacentermarkt.

Dataplace groeit door naar een nationale speler met internationale allure 

Dataplace heeft met een sterke spreiding van vier Tier III datacenters reeds een goede regionale dekking in Nederland. Doordat deze datacenters aan elkaar gekoppeld zijn middels meervoudige glasvezelringen heeft Dataplace een nationale dekking die zeer geschikt is voor onder andere twindatacenter oplossingen. Door het toevoegen van een vijfde datacenterlocatie in de regio Amsterdam is Dataplace een zeer interessante leverancier voor buitenlandse partijen die een landelijke dekking willen binnen Nederland. Met deze uitbreiding sorteert Dataplace voor op de komende technologische ontwikkelingen, als  5G en IoT, waarbij het wenselijk is om een datacenter te hebben in de buurt van de gebruiker.
 
Gerben van der Veen, Managing Director van Dataplace, vertelt hierover: ”Dataplace is inmiddels uitgegroeid van een regionale speler naar een datacenter exploitant met een landelijke dekking in Nederland. Doordat wij nu onze footprint uitbreiden met een vijfde vestiging in de regio Amsterdam hebben we een unieke propositie voor nationale en internationale klanten die een landelijke dekking willen in Nederland. Ik denk dat Dataplace klaar is voor de toekomst, want de nieuwe technische ontwikkelingen, als 5G, cloudproposities en IoT zullen het datac>>

Lees verder..
  • 10 December 2018 om 17:14

Persbericht: Finse Carrier Cinia vestigt zich bij Interxion in Nederland en Zweden

AMSTERDAM, 10 december 2018 – Het Nederlandse Interxion (NYSE: INXN), toonaangevende aanbieder van carrier- en cloud-neutrale colocatie-datacenterdiensten in Europa, kondigt vandaag aan dat de Finse Carrier Cinia een Point of Presence gaat realiseren op de Interxion datacentercampussen van Stockholm en Amsterdam.

Cinia ontwerpt, bouwt en exploiteert intelligente netwerken, en cloud- en softwareoplossingen. Het bedrijf heeft het grootste carriernetwerk van Finland en beschikt over directe verbindingen met de Russische en Baltische markt. Door zich op de datacentercampussen te vestigen, verstevigt Interxion zijn positie als Europa’s digitale verbindingsknooppunt.

Amsterdam verbonden met groeimarkten
Sterke verbindingen met cloud-diensten, content-aanbieders en telecomoperatoren zijn cruciaal in de huidige concurrerende markt. Mede daarom gaat Cinia zich vestigen op de Interxion Amsterdam datacentercampus. Daar kan de Finse carrier beschikken over Interxion’s Europese cloudverbindingsplatform: Cloud Connect. Deze dienst brengt een directe verbinding tot stand met alle grote cloud providers, waaronder Microsoft Azure, AWS, Google Cloud Platform en IBM Cloud.

“In de huidige digitale zakenwereld zijn connectiviteit, lage latency en directe verbindingen met clouddiensten belangrijke componenten om concurrerend te blijven”, aldus Piet Sjoukes. “Met Cinia op onze campussen kunnen onze Europese klanten in contact te komen met Finse bedrijven. En tegelijkertijd bieden we de mogelijkheid om te verbinden met groeiende markten in Rusland en de Baltische staten.”

Digitaal knooppunt
Door zich daarnaast op de Interxion Stockholm Campus te vestigen profiteert Cinia van de groeiende vraag naar verbindingen met hoge bandbreedte tussen Europa,>>

Lees verder..
  • 10 December 2018 om 14:44

Persbericht: Joheco Automatisering strikt groot talent

Robin was de afgelopen jaren werkzaam als IT Infra specialist en Chief Information Security Officer. Hij heeft ruim 18 jaar ervaring in diverse IT gerelateerde functies en hoopt deze ervaring mee te nemen naar Joheco. Deze alleskunner is een specialist op het gebied van relevante technologische trends, specifieke marktontwikkelingen, producten en technologieën bij de klanten en heeft de daarvoor benodigde kennis waar Joheco naar op zoek was.

Robin Smit
Robin Smit Technisch Adviseur bij Joheco Automatisering.

Met het aantrekken van haar nieuwe Technisch Adviseur is Joheco de concurrentie te slim af. ‘Meerdere organisaties waren geïnteresseerd, maar vanaf de eerste kennismaking met Joheco was er een klik. Ik heb zin in deze nieuwe uitdaging’ aldus Robin. ‘IT verschuift steeds meer naar de voorkant, waardoor het onmogelijk is om de eindgebruiker niet op te nemen in je dienstverlening, Bij Joheco begrijpen ze dat. Naast het adviseren van de klant en onze sales professionals tijdens het keuzeproces, is het mijn doelstelling om klanten zo goed mogelijk te begeleiden bij een transitie.’

Naast het adviseren en begeleiden van de klant, zorgt Robin er ook voor dat een transitie zonder problemen verloopt en dat de organisatie optimaal kan profiteren van de afgenomen dienstverlening. ‘We bevinden ons ook in een markt waar wensen van de klant en technologische ontwikkelingen elkaar snel opvolgen. Het ontwikkelen van onze dienstverlening is daarbij cruciaal’ aldus Robin.

Joheco wil bedrijven winstgevender, productiever en innovatiever maken. Met uitgekiende oplossingen en services zorgen zij voor continu&iuml>>

Lees verder..

  • 10 December 2018 om 14:42

Persbericht: Wie zoet is krijgt lekkers van de Groene VeeamKlaas

  • Groene VeeamKlaas bezocht partners door heel Nederland
  • Doel van het bezoek was het leveren van een bijdrage aan CliniClowns
  • Veeam doet initiële contributie en verhoogt bedrag bij behalen vastgestelde target door partners
Amsterdam – Op 3 en 4 december ging Veeam - vergezeld door een Groene VeeamKlaas en consorten - langs bij twaalf partners in Nederland. Veeam zet zich tijdens de feestdagen graag in voor een ander en het doel van het bezoek was dan ook het ophalen van een geldbedrag voor CliniClowns. Natuurlijk werd er ook voorzien in speculaasletters, pepernoten en ander lekkers om in de stemming te komen voor het heerlijk avondje op 5 december.

image

Veeam Sinterklaas Final.mp4
231.57 MB

CliniClowns brengt verlichting en geluksmomenten voor zowel kinderen als mensen met dementie om stress en angst te verminderen. Maar voor een bezoek van een CliniClown is geld nodig. Daarom besloot Veeam tijdens een tweedaagse tour door Nederland partners te vragen om samen met Veeam een bezoek van de CliniClowns te realiseren doormiddel van een financiële bijdrage op basis van een wederzijdse inspanning. Veeam doet een initiële contributie die wordt verhoogt als partners een vastgestelde target behalen. Het uiteindelijke bedrag dat aan het goede doel gedoneerd zal worden, wordt begin 2019 bekendgemaakt.

In omg>>

Lees verder..
  • 10 December 2018 om 14:37

Persbericht: AGP Business Software gaat verder onder de vlag van Kerridge Commercial Systems

Sliedrecht, 10 december 2018 – AGP Business Software, leverancier van ERP-software voor diverse branches, gaat vanaf december 2018 verder onder de vlag van Kerridge Commercial Systems, leverancier van geavanceerde, volledig geïntegreerde bedrijfsoplossingen voor bedrijven actief op het gebied van groothandel, verhuur, projecten en installatie.

De rebranding is een volgende stap na de overname van AGP door Kerridge Commercial Systems in januari 2018.

AGP Business Software houdt zich al sinds 1977 bezig met het automatiseren en optimaliseren van bedrijfsprocessen door middel van handels-, installatie-, project- en verhuursoftware. Het bedrijf heeft een vestiging in Capelle aan den IJssel en het hoofdkantoor staat in Veghel. Kerridge Commercial Systems is gevestigd in Sliedrecht. Na de rebranding zullen de drie locaties officieel verdergaan als één bedrijf en één team met een portfolio van meerdere oplossingen voor de handel- en distributie-, verhuur-, projecten- en installatiesector.

Breder portfolio aan oplossingen
Het huidige productportfolio van AGP Business Software zal prominent binnen de markt beschikbaar blijven. Danny Scheffers, Unit Manager bij AGP Business Software Capelle aan den IJssel: “Onze locatie in Capelle aan den IJssel zal zich blijven bezighouden met oplossingen specifiek gericht op de installatiebranche. Ook de service en werkwijze blijven hetzelfde. Wel biedt de rebranding mogelijkheden om klanten van een nog breder portfolio aan oplossingen te voorzien. Daarnaast zijn we bezig om ons huidige oplossingenpakket te vernieuwen, om klanten nog beter te ondersteunen.”

Rutger Scherpenhuysen, Sales Manager bij AGP Business Software Veghel: “Met de overname van AGP door Kerridge Commercial Systems maken we deel uit van een sterke, wereldwijde organisatie. We zijn gegroeid van een organisatie met zestig man naar een>>

Lees verder..
  • 10 December 2018 om 14:36

Persbericht: 5 niet te missen trends voor datamanagement in 2019

De hoeveelheid data door mensen en machines gegenereerd groeit tien keer sneller dan de hoeveelheid bedrijfsdata. En machinedata alleen neemt vijftig keer sneller in volume toe dan bedrijfsdata. Met dit gegeven in het achterhoofd richtte Dave Russell, Vice President for Product Strategy bij Veeam, zijn blik op het nieuwe jaar dat voor ons ligt. Volgens hem zijn er vijf trends waarmee bedrijven rekening moeten houden in 2019.

1. Het gebruik van multi-cloud wordt steeds populairder
Onderzoek van McKinsey & Company toonde aan dat de dataflow naar Azië sinds 2005 ten minste 45 keer groter geworden is. Het dataverkeer van belangrijke regio’s als Noord-Amerika en Europa steeg aanzienlijk: respectievelijk van 100 – 500 Gbps en minder dan 50 Gbps in 2005 tot 5.000 - 20.000 Gbps en 1.000 - 5.000 Gbps nu. Nu bedrijven steeds meer buiten hun landsgrenzen actief zijn en de afhankelijkheid van technologie groter is dan ooit, is een uitbreiding van het gebruik van multi-cloud bijna onvermijdelijk. IDC schat dat klanten in 2021 554 miljard dollar besteden aan cloudcomputing en daaraan gerelateerde diensten. Dat is meer dan twee keer zoveel als in 2016. On-premise-data en -applicaties raken niet verouderd, maar de implementatiemodellen voor data worden steeds meer een mix van on-premise, SaaS, IaaS, managed clouds en private clouds. Naar verwachting verschuift een steeds groter deel van de workload naar off-premise. Hoewel deze transitie meerdere jaren in beslag zal nemen, is het wel belangrijk nu al voorbereidingen te treffen.

2. Het tekort aan flash-geheugen neemt af en ook de pri>>

Lees verder..

  • 10 December 2018 om 12:25

Persbericht: Combined Traders sluit via tradeinterop aan op e-facturatienetwerk Simplerinvoicing / PEPPOL


10 december 2018 – Energieadviseur Combined Traders kan met de aansluiting op het netwerk van Simplerinvoicing / PEPPOL voortaan een groot gedeelte van haar facturen elektronisch ontvangen en verwerken. De door tradeinterop gerealiseerde koppeling levert Combined Traders een enorme tijdsbesparing op.


Combined Traders helpt organisaties met het voordelig inkopen en efficiënt organiseren van energiezaken. Voor haar klanten verwerkt Combined Traders duizenden facturen per maand. Steeds meer energieleveranciers kiezen ervoor hun facturen te versturen via het beveiligde netwerk van Simplerinvoicing / PEPPOL. Facturen die via dit netwerk worden aangeboden hebben reeds een controleslag ondergaan en bevatten zodoende fors minder (vorm) fouten. Tevens zorgt e-facturatie via het netwerk ervoor dat minder facturen handmatig worden verwerkt. “Het handmatig invoeren van facturen kost veel tijd en is foutgevoelig”, aldus Chanan Schouten van Combined Traders. “Met de aansluiting op Simplerinvoicing / PEPPOL kunnen wij een grote hoeveelheid facturen elektronisch ontvangen en automatisch verwerken. Dat levert ons een flinke besparing op.” 

Verschillende XML facturen
Een aantal energieleveranciers levert facturen wel in XML aan, maar maakt geen gebruik van Simplerinvoicing / PEPPOL. “Het nadeel hiervan is, dat er veel aanpassingen nodig zijn om de XML in ons systeem te kunnen verwerken. Wanneer een leverancier gebruik maakt van Simplerinvoicing / PEPPOL hebben we dat probleem niet. Een factuur die via het netwerk wordt aangeboden heeft altijd hetzelfde formaat, wat Combined Traders veel werk scheelt. Daarnaast heeft het netwerk meer mogelijkheden en is er geen bestandslimiet zoals bijvoorbeeld bij e-mail het geval is”, aldus Cha>>

Lees verder..
  • 10 December 2018 om 09:41
❌