[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

πŸ”’
❌ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
OuderAlle Nieuwskoppen

Viral Friday 07/2019: influencers op de hak, Chanel en liefde voor eten met Plus

Viral Friday 07/2019: influencers op de hak, Chanel en liefde voor eten met Plus

Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met Mindshare, waarin de beste virals van de afgelopen week worden belicht. Met deze week de commercials van Diesel, Chanel en Plus.


Lees meer over: Viral Friday 07/2019: influencers op de hak, Chanel en liefde voor eten met Plus.

ReclameReview: MBA of value

ReclameReview: MBA of value

Stel, je gaat studeren. Een managementopleiding lijkt je wel wat. Maar je weet nog niet waar je dat wilt gaan doen. Met deze nieuwe campagne probeert Rotterdam School of Management, Erasmus University je te overtuigen om voor hun duurzame 'MBA of value' te kiezen.


Lees meer over: ReclameReview: MBA of value.

Employee ambassadors met de social shift

Employee ambassadors met de social shift

Op Marketingfacts delen NIMA Register Marketeers hun mening over vakliteratuur. Welke boeken zijn interessant of relevant en wat vinden ervaren marketingprofessionals ervan? We recenseren de meest uiteenlopende marketing-gerelateerde boeken. Deze keer: 'Social Shift' van Koen Jordaans.


Lees meer over: Employee ambassadors met de social shift.

Viral Friday 06/2019: John Legend, Cardi B en gratis Domino’s Pizza

Viral Friday 06/2019: John Legend, Cardi B en gratis Domino’s Pizza

Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met Mindshare, waarin de beste virals van de afgelopen week worden belicht. Met deze week de commercials van Pampers, Domino's Pizza, Pepsi, Deliveroo en Skechers.


Lees meer over: Viral Friday 06/2019: John Legend, Cardi B en gratis Domino’s Pizza.

ReclameReview: Eat them to defeat them

ReclameReview: Eat them to defeat them

Gamification en storytelling komen samen in deze Britse campagne die kinderen moet aanzetten om gezonder te eten. Groenten worden neergezet als monsters, met als slogan: 'Eat them to defeat them'.


Lees meer over: ReclameReview: Eat them to defeat them.

Viral Friday 05/2019: Backstreet Boys, Michael BublΓ© en Harrison Ford voor de Superbowl

Viral Friday 05/2019: Backstreet Boys, Michael Bublé en Harrison Ford voor de Superbowl

Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met Mindshare, waarin de beste virals van de afgelopen week worden belicht. Met deze week de commercials van Mercedes Benz, Doritos, Amazon Alexa, M&M's en Bubly. 


Lees meer over: Viral Friday 05/2019: Backstreet Boys, Michael Bublé en Harrison Ford voor de Superbowl.

ReclameReview: KFC U later

ReclameReview: KFC U later

Hoe verover je een plekje in het collectieve onderbewustzijn van je doelgroep? Nou, bijvoorbeeld door een catchy slogan te introduceren en die consequent te gebruiken! KFC komt daarom nu met hun nieuwe slogan 'KFC U later'.


Lees meer over: ReclameReview: KFC U later.

Viral Friday 04/2019: Superbowl-commercials, vrouwenrechten en Snoop Dogg

Viral Friday 04/2019: Superbowl-commercials, vrouwenrechten en Snoop Dogg

Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met Mindshare, waarin de beste virals van de afgelopen week worden belicht. Met deze week de commercials van Bumble, Klarna, Toyota, Budweiser en M&M's. 


Lees meer over: Viral Friday 04/2019: Superbowl-commercials, vrouwenrechten en Snoop Dogg.

Hoe eenvoud tot waarde kan leiden

Hoe eenvoud tot waarde kan leiden

Welke boeken zijn interessant of relevant en wat vinden ervaren marketingprofessionals ervan? NIMA Register Marketeers recenseren de meest uiteenlopende marketing-gerelateerde boeken. Deze keer: 'Waardevolle eenvoud' van Bart Schouten.


Lees meer over: Hoe eenvoud tot waarde kan leiden.

ReclameReview: Snelwegsprookjes van Volkswagen

ReclameReview: Snelwegsprookjes van Volkswagen

De hele tijd op een schermpje kijken terwijl je achterin zit, daar worden je ogen niet blij van. In plaats daarvan kun je als achterbankkind ook naar buiten kijken. Speciaal daarvoor heeft Volkswagen nu Snelwegsprookjes geïntroduceerd.


Lees meer over: ReclameReview: Snelwegsprookjes van Volkswagen.

Weerzin tegen reclame-overload is niet de grootste dreiging

Weerzin tegen reclame-overload is niet de grootste dreiging

Het epische gevecht om in ons hoofd te komen. Dat is de ondertitel van het boek 'The Attention Merchants' van Tim Wu. Al vanaf het ontstaan van reclame draait het allemaal om het verkopen van onze aandacht aan adverteerders. Er zijn steeds minder plaatsen en momenten waarbij onze aandacht niet te koop is. Dat leidt tot meer weerstand. Maar de werkelijke bedreigingen voor reclame zijn versnippering van aandacht en 'geconditioneerde onverschilligheid'.


Lees meer over: Weerzin tegen reclame-overload is niet de grootste dreiging.
❌