[Contact]

Nieuwskop.nl Nieuwskoppen Nederland

๐Ÿ”’
โŒ Over FreshRSS
Er zijn nieuwe artikelen beschikbaar, klik om de pagina te vernieuwen.
OuderAlle Nieuwskoppen

Viral Friday 20/2019: dromen, transfers en cupcakes

Viral Friday 20/2019: dromen, transfers en cupcakes

Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met Mindshare, waarin de beste video's van afgelopen week worden belicht. Met deze week virals van Nike, WeTransfer, Amazon, Prostate Cancer UK en Hong Kong Ballet.


Lees meer over: Viral Friday 20/2019: dromen, transfers en cupcakes.

ReclameReview: Gun jezelf gemak (Centraal Beheer)

ReclameReview: Gun jezelf gemak (Centraal Beheer)

Naast de welbekende succescampagne 'Even Apeldoorn bellen' heeft Centraal Beheer ook nog een campagne met de vorig jaar geïntroduceerde slogan 'Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?' In deze commercial wordt de dienst Klushulp onder de aandacht gebracht onder het motto 'Gun jezelf gemak'.


Lees meer over: ReclameReview: Gun jezelf gemak (Centraal Beheer).

Viral Friday 19/2019: inhaken op Moederdag en Ramadan

Viral Friday 19/2019: inhaken op Moederdag en Ramadan

Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met Mindshare, waarin de beste video's van de afgelopen week worden belicht. Met deze week de commercials van McDonald's, BMW, Kraft en Google, met twee actuele thema's: Moederdag en Ramadan.


Lees meer over: Viral Friday 19/2019: inhaken op Moederdag en Ramadan.

Boekrecensie: Is er echt sprake van een Cocreatie Revolutie?

Boekrecensie: Is er echt sprake van een Cocreatie Revolutie?

Welke vakliteratuur is relevant en wat vinden ervaren marketingprofessionals ervan? NIMA Register Marketeers recenseren de meest uiteenlopende marketing-gerelateerde boeken. Deze keer: 'Cocreatie Revolutie' van Stefanie Jansen en Maarten Pieters.


Lees meer over: Boekrecensie: Is er echt sprake van een Cocreatie Revolutie?.

ReclameReview: Hans Anders en Loes

ReclameReview: Hans Anders en Loes

Heb je ook wel eens het gevoel dat je niet gezien wordt? Kom dan naar Hans Anders, want daar krijg je de aandacht die je verdient. Dat is de boodschap van deze nieuwe campagne, waarin de bekende optiekketen het nieuwe typetje Loes introduceert, gespeeld door Plien van Bennekom.


Lees meer over: ReclameReview: Hans Anders en Loes.

Viral Friday 18/2019: Jeff Bridges voor Amstel, KLMโ€™s babyhit en odd kid Nebraska

Viral Friday 18/2019: Jeff Bridges voor Amstel, KLM’s babyhit en odd kid Nebraska

Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met Mindshare, waarin de beste video's van de afgelopen week worden belicht. Met deze week de commercials van KLM, Visit Nebraska, Amstel Bier en March for our Lives.


Lees meer over: Viral Friday 18/2019: Jeff Bridges voor Amstel, KLM’s babyhit en odd kid Nebraska.

ReclameReview: Veteraneninstituut x Cloud 9 Music: De Terugkeer

ReclameReview: Veteraneninstituut x Cloud 9 Music: De Terugkeer

In de week van 4 en 5 mei is er extra aandacht voor Nederlandse veteranen. Met deze campagne wil het Veteraneninstituut meer erkenning en waardering creëren onder jongeren. Dat doen ze door muziek in te zetten via een samenwerking met artiesten van Cloud 9 Music.


Lees meer over: ReclameReview: Veteraneninstituut x Cloud 9 Music: De Terugkeer.

Viral Friday 17/2019: jongens met poppen en de kwestie inenten

Viral Friday 17/2019: jongens met poppen en de kwestie inenten

Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met Mindshare, waarin de beste video's van de afgelopen week worden belicht. Met deze week de commercials van Ogilvy, Unicef, Lidl en Extra.


Lees meer over: Viral Friday 17/2019: jongens met poppen en de kwestie inenten.

Boekrecensie: de werkwijze van de Wolf of Wall Street

Boekrecensie: de werkwijze van de Wolf of Wall Street

Welke boeken zijn interessant of relevant en wat vinden ervaren marketingprofessionals ervan? NIMA Register Marketeers recenseren de meest uiteenlopende marketing-gerelateerde boeken. Deze keer: 'De werkwijze van de wolf' van Jordan Belfort.


Lees meer over: Boekrecensie: de werkwijze van de Wolf of Wall Street.

ReclameReview: FreeFlexen via Temper

ReclameReview: FreeFlexen via Temper

Zzp'ers zijn er in allerlei branches. Ook in de horeca. Via deze introductiecommercial wil Temper uitdragen dat zij hét platform hebben om horecabedrijven en zzp'ers aan elkaar te koppelen. Onder het motto: 'Work for yourself. Go FreeFlex!'


Lees meer over: ReclameReview: FreeFlexen via Temper.
โŒ